hehe,
het was trouwens meer een grapje over die gondor

bedoelde het niet persoonlijk.
ik vind het goed hoor, ff tussen men WoW spelen door dan

Dual Uruk pit werk trouwens erg goed vs mordor. Jou Uruk spam werkt gewoon goed om het begin de mordor orcs te stoppen, (wel goed uit oppassen voor dat gekke oog en Tainted land). Want op een of andere manier krijgt isengard altijd ontzettend veel geld, die je dan lekker voor snelle upgrades wapens kan gebruiken..
(zelfde in Isen/Isen Mirror, gene die als eerste zijn upgrades heeft qua wapens heeft al gewonnen.. heel erg irritant..)
Van rohan heb ik volgens mij nog nooit verloren, engoed gebruik van de draft skill heb ik ook bijna nog nooit gezien

(en dit terwijl ik toch +/- rank 80 sta/stond

)
Het enige waar ik me op dit moment echt mateloos aan erger is de Gondor Towers met die damage upgrade, de damage en range die ze krijgen is gewoon zieklijk en ook de muren zijn amper kapot te krijgen

Tis niet echt moeilijk te verslaan, het kost alleen zo verschrikkelijk veel tijd -_-
Btw over die hobbits, als ze er een early game bij een outpost of 2000 plot neer zetten, kan jij ze nog lang niet detecten

En kan je nog niet expanden terwijl zij dat wel kunnen op hun spot..
Enige wa je er aan kan doen als isengard zijnde is je lurtz er naast neer zetten met Cripple op autocast, maar het kan je toch wel degelijk achter brengen in tech/expansion..
[
Voor 4% gewijzigd door
Wiebbe op 04-02-2005 14:12
]
Oh noes.. No more TreinTijden :(