Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Anoniem: 123686
En euhm het moet wel een snelle TFT zijn heFire_escape schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 12:11:
[...]
Need For Speed Underground 2 wat ook van EA is draaide prima op een Intel Extreme Graphics 3 chipje. Vraag me niet hoe het er uit ziet, maar het draait wel.
Je kunt het in ieder geval proberen. Lijkt me dat het best te doen is op een lage resolutie en details uit.
TFT?Anoniem: 123686 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 12:14:
[...]
En euhm het moet wel een snelle TFT zijn he
BfME heeft niet zo'n snelle bewegende beelden dat er naar mijn menig ghosting kan ontstaan. Alleen bij het scrollen kan ik me voorstellen dat je een soort van lichte waas krijgt. Rest van de actie is te vergelijken met het kjken van een film.
"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter
Staan beide in de ad.
Maar vergeet niet dat het de balans danig verstoord.
Verder: wat is de fun om te weten waar de basis is en er heen te rijden.... kun je net zo goed echte cheats gebruiken.
Anoniem: 123686 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:46:
[...]
Thanks voor de tip!
Heb in het begin de fout gemaakt om de elven te laten "mergen"
Dus heb nu 2 battalions tot 1 verwerkt, nouja 1 voordeel als de orcs te dicht bij komen worden ze toch nog afgeslacht!
Kan je me vertellen waar hun basis (of meerdere) precies zitten, dan kan ik daar met mijn Peerdjes heen rijden en vraag ik wel backup van "Army of the dead", de Rohirrim en de adelaars!
Dan moet het goedkomen, jammer dat er alleen een limiet is van 300 commandpoints!
Wil veel meer, kan je dan niet veranderen in 1 of andere ini file
De patch zit er echt elk moment aan te komen. NAT-problems opgelost en balance changes.. ben zeer benieuwd
eitjeWmm schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:04:
[...]
Klopt, rankingsite doet atm vaag.
Isengard is wel fijn army ja. Alleen, Mordor ork spam op een kleinere (2 player) map is lastig
.
gewoon uruk spam terug doen, en map control nemen..
ik moet vrijdag me eerst tournament game spelen tegen prepare, ook een erg sterke isengard speler
gene waar ik me nu het meeste aan irriteer is die damage upgrade voor gondor towers..
ze krijgen echt ZIEKELIJK veel damage dan, wargs in 2 pijlen dood, zelfs je mines halen het niet tot de muur

je bent dan rustig 3 uur bezig met 1 game.. om te huilen..
[ Voor 24% gewijzigd door Wiebbe op 18-01-2005 22:00 ]
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Maar nog niet echt moeilijk jammer genoeg.
Ach jah.
Net als het levelen van units trouwens, leuk om eens te proberen
Had meer actie verwacht!
Alleen toen die grote fantjes kwamen had ik het ff moeilijk, maar goed ik had 8battlions level 10 elven archers.
Genoeg om die lui terug te sturen waar ze vandaan kwamen.
En dan die rennende trolletjes, de muren van mijn 2 gondor kastelen waren versterkt en de torens hadden ook een upgrade, dus de kwamen er al niet doorheen.
Heb mijn "Undead Army", Eagles, Rohirrim, Ents en Elven archers niet eens opgeroepen had ze niet nodig.
Vond Helmsdeep vele malen moeilijker, en leuker!
Owja ik speel op Medium, ga na het weekend op HARD beginnen
Anoniem: 123304
Echt had een halve map met mijn leger niet normaal gewoon!
Alleen vind het jammer dat als ik moeilijk leger speel dat de tegenstander niet echt uitbreid.
Als je zonder trainer speelt krijg je binnen no time een mega army tegen je.
Alleen mortality uitzetten heeft geen effect. Ondanks ik hem niet aanklik dan alsnog ga ik niet dood

Wel maf!
Maar wel grappige cheatcode.
En dan gamersnet.nl als ondertitel:
"if you want to be a real gamer"
LOL
Neem aan dat we het hier over dezelfde trainer hebben?Anoniem: 123304 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:47:
Zo die trailer is wel maf hoor.
....
Maar wel grappige cheatcode.
Of echte gamers alleen maar cheatenBosmonster schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:52:
[...]
En dan gamersnet.nl als ondertitel:
"if you want to be a real gamer"
LOL
Ow, kan wel dat je het nu easy kunt verslaan? Heb paar weken terug een rep gezien waarin Isengard kansloos geowned werd door ork spamWiebbe schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:54:
[...]
eitje
gewoon uruk spam terug doen, en map control nemen..
ik moet vrijdag me eerst tournament game spelen tegen prepare, ook een erg sterke isengard speler
gene waar ik me nu het meeste aan irriteer is die damage upgrade voor gondor towers..
ze krijgen echt ZIEKELIJK veel damage dan, wargs in 2 pijlen dood, zelfs je mines halen het niet tot de muur
je bent dan rustig 3 uur bezig met 1 game.. om te huilen..

Vind Zoiezo de "evil" mennekes niet zo geweldig, voorals als je Rohan tegen je hebt.Wmm schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:11:
[...]
Ow, kan wel dat je het nu easy kunt verslaan? Heb paar weken terug een rep gezien waarin Isengard kansloos geowned werd door ork spam. Maar jammer dat die games soms zo vreselijk lang duren, dat is ook de reden dat ik niet echt actief speel (al een week niet gespeeld
)
Komt er weer zo'n troep ruiters aan en die walst zo over je ventjes heen, beetje k*t!
Alleen die speerUruk's kunnen nog beetje schade aanrichten tegen deze ruiters.
Speel zelf het liefst met Gondor, goede archers, super verdediging en goed voetvolk!
Speel je online? Als ik tegen Gondor speel is het enigste was ik vrees dat ik gandalf niet snel genoeg dood krijgAnoniem: 123686 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:20:
[...]
Vind Zoiezo de "evil" mennekes niet zo geweldig, voorals als je Rohan tegen je hebt.
Komt er weer zo'n troep ruiters aan en die walst zo over je ventjes heen, beetje k*t!
Alleen die speerUruk's kunnen nog beetje schade aanrichten tegen deze ruiters.
Speel zelf het liefst met Gondor, goede archers, super verdediging en goed voetvolk!
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Speel het niet online, ga vanavond eens een skirmisch doen met Isengard/Mordor? Je hebt het nu over Isengard neem ik aan??evilpin0 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:28:
[...]
Speel je online? Als ik tegen Gondor speel is het enigste was ik vrees dat ik gandalf niet snel genoeg dood krijgHet voetvolk is bijna letterlijk voer voor upgraded uruks met combat bonussen. En speeruruks ownen ruiters in formatie
YUUJJ Dis mijn 300ste post, "bij de weg"
Note: skirmish is nergens te vergelijken met online spelenAnoniem: 123686 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:33:
[...]
Speel het niet online, ga vanavond eens een skirmisch doen met Isengard/Mordor? Je hebt het nu over Isengard neem ik aan??
offtopic:
YUUJJ Dis mijn 300ste post, "bij de weg"
Ga alleen ff kijken hoe sterk de Isengard ventjes zijn!Wmm schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:13:
[...]
Note: skirmish is nergens te vergelijken met online spelen. Als je de comp ownt in 5 minuten ben je met dezelfde strat in 5 minuten dood online tegen een beetje goede speler
.
Ben niet van plan om te "trainen" dat kan niet echt in dat soort omgevingen.
Welk leger is trouwens "beter" als je kijkt naar upgrades en variateit aan ventjes, allround?
Mordor of Isengard?
Kan je met Mordor ook die "evil" mensjes maken? Die fantjes vink wel stoer
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 123686 op 19-01-2005 13:28 ]
Isengard heeft dik het beste leger maar ook de slechte krachten, ik persoonlijk vind Lurtz de leukste hero om mee te spelen omdat hij de ultieme hero killer is wat hem een cruciale hero maakt. Alleen heb je geen power om op te vertrouwen of om op terug te vallen, totdat je de ballrog unlocked offcourseAnoniem: 123686 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:27:
[...]
Ga alleen ff kijken hoe sterk de Isengard ventjes zijn!
Ben niet van plan om te "trainen" dat kan niet echt in dat soort omgevingen.
Welk leger is trouwens "beter" als je kijkt naar upgrades en variateit aan ventjes, allround?
Mordor of Isengard?
Kan je met Mordor ook die "evil" mensjes maken? Die fantjes vink wel stoer
Magic (de summonpowers) gebruik ik toch eigenlijk niet, beetje saai!evilpin0 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:34:
[...]
Isengard heeft dik het beste leger maar ook de slechte krachten, ik persoonlijk vind Lurtz de leukste hero om mee te spelen omdat hij de ultieme hero killer is wat hem een cruciale hero maakt. Alleen heb je geen power om op te vertrouwen of om op terug te vallen, totdat je de ballrog unlocked offcourseErg strak om over de muren te vliegen van een castle en de boel kapot te slaan.
Gewoon met "brute" kracht is vele malen leuke!
ze rennen ze zichzelf gewoon op dood, echt grappig om te zien..
en wat veel mensen niet weten is dat ook als je van achter komt of de zijkant ze gewoon mega damage doen vs paarden
Ik had in het begin veel moeite met orc spam ja, maar je evoluteert uiteraard over de weken heen en leer je steeds meer taktieken om te gebruiken en hoe je van sommige moet winnen. Nu whine ik over de gandalf towers, maar volgende week is dat pippin ofzo. (die overgens wel erg goed is
Dat is inderdaad wat je mist bij isengard, je powers, als je army dood is, kan je niet ff een tijdelijk army summonen wat rohan en gondor wel kunnen..
Verder is echt 60% van je powers gebaseerd op meer resources, niet slecht, maar ook niet zo fantastisch..
ZO erg ben ik nog neit thuis in de wereld die Battle for Middle Earth heet dus euhm vergeef me als ik niet weer wat een "Ork Spam" is??Wiebbe schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:32:
Ik had in het begin veel moeite met orc spam ja, maar je evoluteert uiteraard over de weken heen en leer je steeds meer taktieken om te gebruiken en hoe je van sommige moet winnen. Nu whine ik over de gandalf towers, maar volgende week is dat pippin ofzo. (die overgens wel erg goed is)

Was da?
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 123686 op 19-01-2005 15:37 ]
aaahh Ikke snap!BigFast schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:43:
Heel veel orcs bouwen. spammen is gewoon heel erg veel, relatief, goedkope units bouwen.
Gratis units zelfsBigFast schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 15:43:
Heel veel orcs bouwen. spammen is gewoon heel erg veel, relatief, goedkope units bouwen.
Orcs spam was m'n favo techniek voor mordor. Verder stellen ze niet zoveel voor en hero's hebben ze ook al niet.
3-4 orc pits en gewoon die counters constant hoog houden voor constante stroom orcs. Als je aan je limit zit de hele berg naar de vijand en ook je orc-pit exits op die plek neerzetten voor constant reinforcements.
\Bosmonster schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:20:
[...]
Gratis units zelfs
Orcs spam was m'n favo techniek voor mordor. Verder stellen ze niet zoveel voor en hero's hebben ze ook al niet.
3-4 orc pits en gewoon die counters constant hoog houden voor constante stroom orcs. Als je aan je limit zit de hele berg naar de vijand en ook je orc-pit exits op die plek neerzetten voor constant reinforcements.
ja precies..
en het leuke is dat ook al bouw je alleen orcs, je geld wel gewoon blijft binnen stromen, en je het amper uitgeeft..
terwijl de tegenstander het wel moet uitgeven want die moet zich verdedigen..
Maar ja, daar zijn ze mordor voor
Anoniem: 82868
Gebruik forceware drivers 71.40.
Klik hier op de drivers te downloaden.
Met hero's of met paarden aanvallen?
Of sparen en zo een ent ding maken?
Ik bouw wat knollen en een Theoden. Hiermee lekker Glorious Charge doen. 10.000 poppetjes rijd je zo plat.
Ook bouw ik elven archers. Voor het betere ranged werk
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Doe precies hetzelfde!Mojo schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 15:04:
Als ik Rohan ben, doe ik een combinatie van 2 dingen
Ik bouw wat knollen en een Theoden. Hiermee lekker Glorious Charge doen. 10.000 poppetjes rijd je zo plat.
Ook bouw ik elven archers. Voor het betere ranged werkSupersterke combo!
Vooral de elfjes zijn supergoed met alle upgrades, schiet je zo een aantal trollen naar Hades!
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 123686 op 20-01-2005 15:32 ]
Anoniem: 121448
ja maar dan wordt ie het dus nooit. Als je al je heldjes lekker kan laten opstijgen vind ik ze vele malen relaxer.Macros schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 16:26:
Eowen krijgt pas een paard op level 5, die neem ik dus nooit.
Ik speel meest met Gondor. Vooral vanwege sterke defence, dus hoef je je daar niet druk om te maken en kun je al je units voor offence gebruiken. Mooie formaties dolers + firearch plus rijtje torenwachters ervoor. Alles geupgrade...heerlijk......
Paarden zijn ook wel ok om orks mee plat te walsen, alleen tegen die speerwerpers zijn de wel redelijk kwetsbaar (mist paarden niet geupgrade, dan zijn ze naar mening wel stuk sterker).
Maja zoals de handleiding zegt he: het is beter om wat minder maar geupgrade units te hebben dan meer units zonder upgrade
.
Toen was ik niet meer te stoppen, was skirmisch btw, tegen 2 hard en een medium.
Die ent moot vondt ik duur, een keer gebouwd, maar hun basis was al kapot door al mijn hero's dan door die ents
Maar ik vindt gondor ruiger.
Klinkt een beetje zoals mass Zerglings in Starcraft.... aaahhhh ik wil deze game NU... kwou eerst Rome: Total War nog wat verder spelen maar ik kan het niet meer uithouden... morgen ga'k em kopenBosmonster schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 16:20:
Kheb al een paar vraagjes... ten eerste, zodra er zo'n "distortion" effect gebruikt wordt, zo da wazig gedoe, ist ineens een diashow. Kheb nochtans een goei videokaart (9800pro) en deftig RAM (768MB). Settings op medium of high, maakt allemaal nie uit.
Voor de rest gaat het perfect... alleen vrij lange loading times

Eerste indruk: effe gewoon worden aan de besturing, komt nogal raar over. Jammer dat je niet gemakkelijk kan switchen tussen de verschillende eenheden die je geselecteerd hebt, er verschijnt ook nergens een overzicht van deze eenheden. Spijtig.
Graphics zijn wel in orde natuurlijk maar vooral de muziek, het verhaal, de sfeer... is schitterend!
Tot nu toe was er wel niet veel aan, gewoon wat met ruitertjes van rohan orcs omverlopen
Mja, zoiets had ik dus ook bij de nr. 3evilpin0 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 01:05:
Damm versla ik de #8 (SlimSith) is gamespy ff down ofzo, ik kreeg er wel een win bij in me profiel maar niet op de gamespy ranking sitehopelijk wordt het alsnog geupdate, zal wel mooi zijn
Anoniem: 134937
ik speel t spel nu een tijdje on-line, graag met gondor of rohan, maar hoe vinde jullie eigenlijk de verdeling van helden etc. legergrootte en sterkte?
ikzelf denk dat rohan te veel helden heeft, en ook te goedkoop, of de rest te duur
qua leger zijn ze wel weer vet, gratis ork of mijnen
Hoe denke jullie hieover?
single player is trouwens stukke makkelijker dan on-line!
Vooral Gandalf schijnt extreem handig te zijn, net als aragorn kan ie erg veel overleven, en hij heeft ook 2 snelle en goeie area effect spells natuurlijk (en word of power is ZOOOO lomp
Ik speel altijd met Rohan, en dan ongeveer 50/50 rohirrim/elves, hangt een beetje van de map af. Hoe meer routes, hoe meer archers ik wil om die te bewaken.
rohan heeft idd erg veel heroes, ik gebruik alleen eomer en theodin als standaard, en legolas als ik merk dat ik toevallig geld heb.
Mordor heeft natuurlijk wel de nazgul, en hoewel een flinke groep archers daar korte metten mee maakt zijn ze wel erg krachtig tegen andere eenheden.
Isengard is op et eerste gezicht idd zwak op hero gebied. Saruman is gandalf maar dan met minder health en geen end-all-be-all-nuke spell. Lurtz is echter wel extreem gaaf, niet zo krachtig in het algemeen als Legolas, maar hij kan op zich aardig wat hebben, en hij kan andere heroes in 1 schot stil laten staan zodat ze afgemaakt kunnen worden, erg nuttig
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Anoniem: 107052
ik zou zegge, probeer t !
Maar het is niet nodig om bij Helmsdeep units te verliezen hoor, als je het goed speelt
Ik had alleen Boromir verloren in hard, maar ja, dat is ook een mietje en vraagt erom.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Ik zoek nog een versie van het spel voor iemand anders, wilt iemand die hem heeft uitgespeeld hem misschien ruilen voor een Microsoft SideWinder Strategic Commander? Een soort 'muis' speciaal gemaakt voor je linker hand voor rts spellen zoals dit? Zie voor een review deze link:
http://www.gamenationtv.com/hardware/strategycom.shtml
Anoniem: 134462
Ik heb een vraag.Ik speel lord of the rings : battle for middle-earth nu al een tijdje online , maar ik krijg maar geen punten als ik een match win , hoe zit het precies in elkaar met de punten , wanneer krijg je die precies.
Die gamespy zooi is ff down dus dan krijg je helemaal geen punten (is gebruikelijk bij EA gamesAnoniem: 134462 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:41:
Hoi mensen,
Ik heb een vraag.Ik speel lord of the rings : battle for middle-earth nu al een tijdje online , maar ik krijg maar geen punten als ik een match win , hoe zit het precies in elkaar met de punten , wanneer krijg je die precies.
Zit je toevallig nog maar in de éérste level, namelijk de Mijnen van Moria? Daar kan je namelijk niet ronddraaienTommilio schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:29:
Nou snap ik er echt niks van danIk kan alleen in en uitzoomen met keypad ik krijg het niet voor elkaar om linksom of rechtsom te draaien of zoals bij bv total rome omhoog de camera te pakken en omlaag dat je het detail kan zien van die poppekes
De volgende levels echter zou het geen probleem mogen zijn, ik draai rond door m'n scroller van mijn muis ingedrukt te houden en dan dus de muis te bewegen, zelfde principe als bij C&C Generals (van welk de engine is gebruikt voor dit spel). Wat trouwens jammer is want je kan naar mijn gevoel niet ver genoeg uit of in zoomen.
Anoniem: 86703
Logischerwijs moest ik het dus weer opnemen tegen mensen die lager in de ranking stonden en op dat moment stopte ook het verwerken van de wins/losses, met als gevolg dat ik een winstreak kreeg van 13 :-) en maar niet steeg op de ladder.
Vanmorgen logte ik weer in en zag dat ik ineens 25.000 plekjes hoger stond in de ranking hehe, de ladder doet het dus weer en oude matches zijn weer verwerkt.
Ghehe ja ben net begonnen dus zit idd nog in Moria hahaha dat verklaardSfinx- schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:44:
[...]
Zit je toevallig nog maar in de éérste level, namelijk de Mijnen van Moria? Daar kan je namelijk niet ronddraaien
De volgende levels echter zou het geen probleem mogen zijn, ik draai rond door m'n scroller van mijn muis ingedrukt te houden en dan dus de muis te bewegen, zelfde principe als bij C&C Generals (van welk de engine is gebruikt voor dit spel). Wat trouwens jammer is want je kan naar mijn gevoel niet ver genoeg uit of in zoomen.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Hmm, net op internet 2 potjes gespeeld. 2x gewonnen en stond ik bovenaan. En dat was mijn eerste potje op internet, sinds ik het spel heb
Is het niveau nou zo laag?

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Ik heb soms ook zo iemand verslage en soms doe k dr 2 uur over
Anoniem: 114616
Dat doe ik al, esc spatie en enter tegelijk continue. Maar is het ook mogleijk dat hij die filmpies helemaal niet laat? Dus een bestand verwijderen of 0 bytes groot maken ofzo?
je moet even zoeken in de map movies. en dan een paar bestandsnamen aanpassen.. bijvoorbeeld een _ ervoor ofzo.Hu9o schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:49:
[...]
Dat doe ik al, esc spatie en enter tegelijk continue. Maar is het ook mogleijk dat hij die filmpies helemaal niet laat? Dus een bestand verwijderen of 0 bytes groot maken ofzo?
Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED
Anoniem: 115084
Ik dacht cheat, replay opgeslagen en nog maar een potje en dan gebeurd hetzelfde na ongeveer 5 minuten! Dit was niet hetzelfde persoon waar ik tegen speelde.
Iemand ervaring hiermee? Ligt dit aan mijn computer of is dit een cheat? Ik had een twee weken niet gespeeld, maar hiervoor heb ik dit nog nooit gehad en heb toch zeker een 30 quickmatches gespeeld.
Tussen haakjes; ik heb het spel gewoon legaal.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 115084 op 25-01-2005 23:23 ]
Anoniem: 115084
edit; probleem opgelost. Een nieuwe installatie gedaan en alles loopt ok.
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 115084 op 27-01-2005 02:30 ]
Black Gate stelde niet zo heel veel voor.
BfME heeft volgens mij wel de langste aftiteling van een game ooit.
Ik speel dus bijna alleen met Rohan zodat ik de map een beetje kan beheersen met snelle paarden en hero's op paarden (Eomer en Theoden).
Nu had ik mezelf de uitdaging gesteld om een 3 player map op super hard te spelen. Ik had al wel tegen 2/3 computers op easy en medium gespeeld maar nog niet op hard. Dus ik ben nu net klaar met Cair Andos en het was het moeilijkste potje dat ik tegen de computer heb gespeeld ooit. Moeilijker dan Helms Deep, Minas Tirith, Dagorlad en The Black Gate (good campaign, evil campaign heb ik bijna niet gespeeld omdat ik ze niet lekker vind spelen)
De computer kwam 2 keer met een Balrog, aan het einde was mijn begin basis vernietigd en alle andere basissen die ik had gemaakt waren ook alweer vernietigd, nog 1 mini campje zonder gebouwen behalve een well en geen geld meer voor farms (en geen farms meer). Ik had alle goede hero's en de meeste waren al twee keer dood gegaan en aan het einde waren ze ook allemaal dood. Ik was net eerder met het vernietigen van de laatste basis van de laatste computer voordat hij mij vernietigde. Ik had nog 3 of 4 groepjes aardig geupgrade rohorrim, Legolas, Eomer en Theoden en een stuk of 6 groepen rohorrim waren al level 10 geweest voordat ze dood gingen (Aragorn level 9).
Aan het einde toen ik net had gewonnen zat ik gewoon te trillen achter mijn computer
Victory screeny:

Ik heb van alles geprobeerd, maar ik krijg dus echt bij 9 van de 10 keer de melding dat de connectie mislukt is....
Mijn setup: adsl via speedtouch 510 (NAT)
Wat ik geprobeerd heb:
- mezelf default server gemaakt op de speedtouch
- WindowsXP(SP2) firewall uit
- game.dat en lotrbfme.exe in Windows firewall toegevoegd
- poort 8088 udp gemapt naar mijn ip op de speedtouch
- options.ini van het spel aangepast (FirewallPortAllocationDelta =1/2 toegevoegd, FirewallNeedToRefresh op FALSE gezet ipv TRUE)
- refresh NAT klikken bij de opties ingame
Generals en Zero Hour werken wel perfect, ik speel Zero Hour meerdere keren per week... dit spel moet dan toch ook kunnen?
Hoop dat iemand me kan vertellen wat ik moet doen, want hiervoor heb ik dit spel dus niet gekocht zeg.....
[ Voor 12% gewijzigd door Exar op 28-01-2005 20:00 ]
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
@ exar
Ja er staat in de handleiding een poort TUSSEN 8088 en 28088, dus ik heb voor de zekerheid maar 8089 genomen en ik heb deze zowel UDP als TCP geopend.....misschien dat dit helpt want ik heb geen problemen meer (wel win xp firewall uithouden en ff een x NAT-verversen)
Ik heb dan dat al mijn farms altijd voortdurend worden aangevallen van alle kanten en dat ik ze nooit allemaal verdedigd krijg, misschien moet ik daar elven archers gebruiken om ze te verdedigen. Gondor houdt het misschien beter uit tegen veel computers vanwege zijn betere verdediging en meer plots in de basis en vooral die trebuchets zijn erg handig.Anoniem: 121448 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:25:
@ Macros: valt toch wel mee, dat superhard tegen 3 moeilijke tegenstanders vind ik het tenminste goed handelbaar (ik speel zelf overigens met Gondor)
Bedankt voor je hulp... maar.... ik heb dat zojuist gedaan... 8089 gemapt, zowel udp als tcp en XP firewall uitgegooid en ook maar weer voor de zekerheid de options.ini gedelete én refresh NAT aangeklikt ingame... maar hij doet het nog steeds niet!Anoniem: 121448 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:25:
@ exar
Ja er staat in de handleiding een poort TUSSEN 8088 en 28088, dus ik heb voor de zekerheid maar 8089 genomen en ik heb deze zowel UDP als TCP geopend.....misschien dat dit helpt want ik heb geen problemen meer (wel win xp firewall uithouden en ff een x NAT-verversen)
Iemand anders nog ideeën? M'n spel is vrij waardeloos zo, ik moet echt iets van 10 keer proberen voordat ik echt kan spelen!
Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA
Gondor heeft minder plots....maar verdediging is zeker wel beter jah.Macros schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 20:49:
[...]
Ik heb dan dat al mijn farms altijd voortdurend worden aangevallen van alle kanten en dat ik ze nooit allemaal verdedigd krijg, misschien moet ik daar elven archers gebruiken om ze te verdedigen. Gondor houdt het misschien beter uit tegen veel computers vanwege zijn betere verdediging en meer plots in de basis en vooral die trebuchets zijn erg handig.
@ Exar, dan kan ik je heleaas niet verder helpen want ik heb verder niks meer uitgevoerd omdat het bij mij wel werkt
Dan heb ik dat fout in me hoofd. Maar Rohan heeft toch ook dat grote houten kasteel? Ik dacht dat die meer plots haden joh. Maar het zal dus wel nietMacros schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:07:
Gondor heeft 9 plots in zijn basis in tegenstelling tot Rohan met maar 7. Gisteravong heb ik een 'superhard' potje gedaan op een 4 player map tegen Mordor en Isengard. Weer kon ik bijna geen farms in handen houden. Maar na een tijdje turtelen kon ik Gandalf kopen en alleen met hem en wat powers heb ik de eerste computer verslagen. Daardoor kreeg ik veel meer plots en kreeg ik veel meer geld en kon ik meer units bouwen. 3 gecombineerde groepen tower guards en archers samen met alle upgrades was ik wel ineens kwijt vanwege een Balrog.... Niet zo leukEn knights zelfs helemaal geupgrade zijn zo dood. Dus uiteindelijke de andere computers verslagen met een level 10 Gandalf en Faramir + Boromir en alle powers.
gisteren dit spel gekocht, 1 woord : meesterlijk
k hoorde dat woensdag de nieuwe patch uitkomt, maar weten jullie of de multiplayer ladders dan weer gereset worden??
offtopic: GRRR @ GOT voor het verneuken van de layout!
[ Voor 17% gewijzigd door evilpin0 op 01-02-2005 10:43 ]
Anoniem: 120141
ik speelde gisteren tegen de #3 en die speelde ook rohan, hij ging hero only op een 2 player map en werd dus gruwlijk geownt, na heel lang turtelen in ze kasteel met mass elven archers disconnectde die maar
Anoniem: 120141
gondor Gandalf minder sterk en dan boromir en faramir wat sterker/extra powers
mordor nazgul en witch king sterker
isengard saruman sterker/meer health
rohan Legolas en aragorn duurder
Maar blijf erbij, de balans is best oké, zo voor een 1.00 versie
Wat nu ik eraan denk wel dangerous is voor isengard, gebruik glorios charge en mol gewoon lurtz en val dan met een aragon en legolash aan + leger. Zou zeker kunnen lukken
Ik denk dat 20 punten voor de balrog echt te veel is, ze zijn beide even sterk, dodenleger kan zelfs balgor verslaan, niet andersom, en toch is hij veel duurder.... zou dit komen doordat je als evil side meer vecht ??
Met balrog sloop je een hele stad, met het 'dodenleger' sloop je een leger. Het kan allebei lijden tot de vernietiging van je tegenstanderAnoniem: 134937 schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:36:
Wat vinden jullie trouwens van het puntenaantal dat je voor het dodenleger / de balrog nodig hebt,
Ik denk dat 20 punten voor de balrog echt te veel is, ze zijn beide even sterk, dodenleger kan zelfs balgor verslaan, niet andersom, en toch is hij veel duurder.... zou dit komen doordat je als evil side meer vecht ??
Anoniem: 92999
Volgens mij laad ie wel iets je sneller.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Anoniem: 134976
Anoniem: 134976
Beetje lopen miepen over NAT, Firewall en Dlink onzin ... Doe niet moeilijk en connect gewoon ff
Poortjes staan bij mij open .. NAT geen idee wat hetis .. zit in modem/router maar kanik niet veranderen .. Firewall staat uit .. en Dlink