[PC] The Lord of the Rings, The Battle for Middle-earth

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 2.502 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De patch staat bijna klaar :-)

Als ik de auto-update aanzet zegt ie dat er een patch is... helaas krijg ik daarna een 'file-not-found' error...

Benieuwd naar de feature list,
paar kleine balance fixxes, een buddylist zou er ook inzitten en wat crash en cheatfixxes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Lekker handig

Patsj is er .. File not Found .. owkee
Komt iemand met de heldere uitleg .. :" ja ze zijn nog patch aan het uppen "

KOM DAN NIET MET DE MEDEDELING dat je m moet/kan downloaden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:31

Rival24

I'll Be Back

De patch is up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versie 1.01 - 17 januari 2005

IN DEZE BUILD:

1. NIEUWE MULTIPLAYERKAARTEN TOEGEVOEGD
• Noord-Ithilien
• Zwarte Poort
• Rand van Fangorn

2. COMMUNICATOR TOEGEVOEGD - Door in het onlinemenu waarneer je maar wilt
(zelfs tijdens een wedstrijd) op Ctrl+Enter te drukken, verschijnt de
nieuwe Communicator. Met dit programma kun je gebruikers toevoegen aan of
verwijderen van je vriendenlijst en met je vrienden chatten.

3. BALANSAANPASSINGEN
• Trol tromslagers regenereren nu gezondheid vanaf niveau 2
• De schedel-verbetering voor de Mordor-katapult heeft nu een groter schadebereik
• Enten lopen door aanvallen met slag- of steekwapens meer schade op

4. QUICKMATCH-AANPASSINGEN - 1-tegen-1-spellen zijn nu beperkt tot
1-tegen-1-kaarten, en 2-tegen-2-spellen zijn nu beperkt tot
2-tegen-2-kaarten. 2-tegen-2 kaarten kunnen niet langer worden gebruikt
voor 1-tegen-1-spellen, en 3-tegen-3-kaarten kunnen niet langer
worden gebruikt voor 2-tegen-2-spellen.

5. ONLINE CHEATS & EXPLOITATIES - Alle ons bekende online cheats en
geld/speciale krachten-hacks zijn aangepakt.

6. DIVERSE BUGFIXES - Een aantal problemen met de netwerkcodering is
aangepakt, evenals andere multiplayer- en campagnebugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 16:21

Mojo

The Power Within

Mordor is zo te zien wat sterker geworden. En Rohan nóg meer afgezwakt :/ Puntje wel, de vorige keer was ik wel op die manier, met die enten flink genaaid :X Hij was in mijn kamp en ik had geen archers met fire :'(

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
wtf je kan geen 4 player maps meer gebruiken in 1v1!!! wtt dat zijn juist de meest tackishe maps!! wtfff zo slecht

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

evilpin0 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 22:48:
wtf je kan geen 4 player maps meer gebruiken in 1v1!!! wtt dat zijn juist de meest tackishe maps!! wtfff zo slecht
Nou, zo taktisch vind ik het anders niet, op een 2v2 map ben je te veel units kwijt met het continu scouten en leeghouden van allerlei plekjes. Ook zitten er teveel monsters waarmee je je hero's heel makkelijk kunt levelen.

(In generals & zero hour zat tenminste zo'n fijne optie dat je kon kiezen welke maps je wou spelen in de quickmatch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Rival24 schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 23:44:
[...]

Nou, zo taktisch vind ik het anders niet, op een 2v2 map ben je te veel units kwijt met het continu scouten en leeghouden van allerlei plekjes. Ook zitten er teveel monsters waarmee je je hero's heel makkelijk kunt levelen.

(In generals & zero hour zat tenminste zo'n fijne optie dat je kon kiezen welke maps je wou spelen in de quickmatch)
Juist scouten en op meerder plekken tegelijk aanvallen hoort bij strategies spelen, dis is nu dus min of meer om zeep geholpen. Bij wc3 bv wordt 1v1 oa op 8 player maps gespeelt, waar scouten een belangrijke rol speelt. Baal er echt van van deze aanpassing. Als je bv isengard speelt en je treft mordor op een 1v1 map (wat nu dus altijd het geval is!!!) heb je een heel groot nadeel, je zult nu verplicht headon battle moeten doen tegen gratis eenheiden, imo totaal ondoordacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

evilpin0 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 10:45:
[...]

Juist scouten en op meerder plekken tegelijk aanvallen hoort bij strategies spelen, dis is nu dus min of meer om zeep geholpen. Bij wc3 bv wordt 1v1 oa op 8 player maps gespeelt, waar scouten een belangrijke rol speelt. Baal er echt van van deze aanpassing.
En dat kan niet op een 1v1 map?... Ook op een 1v1 map kun je iemand z'n farmpjes gewoon kapot slaan, alleen bij een 2v2 map heb je ook nog eens 2 main plekken erbij zodat als iemand even spaart hij gewoon opnieuw begint (erg storend bij gondor en rohan). dan duurt t potje onnodig weer 20 minuten langer. En bfme is geen battle for middle earth.
Als je bv isengard speelt en je treft mordor op een 1v1 map (wat nu dus altijd het geval is!!!) heb je een heel groot nadeel, je zult nu verplicht headon battle moeten doen tegen gratis eenheiden, imo totaal ondoordacht
Als je rohan treft op een 2v2 map en zelf ben je gondor dan wordt het ook behoorlijk lastig als je zo'n bijna onsterfelijke theoden tegenkomt die zich erg makkelijk kan levelen op die tig beestjes op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
[quote]Rival24 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 11:00:
[...]

En dat kan niet op een 1v1 map?... Ook op een 1v1 map kun je iemand z'n farmpjes gewoon kapot slaan, alleen bij een 2v2 map heb je ook nog eens 2 main plekken erbij zodat als iemand even spaart hij gewoon opnieuw begint (erg storend bij gondor en rohan). dan duurt t potje onnodig weer 20 minuten langer. En bfme is geen battle for middle earth.

tuurlijk kan dat ook op een 1v1 map, alleen weet je daar meteen al waar mje moet toeslaan er komt geen scouting aan de pas, en over een extra kasteel bouwen, dis heb je meestal al na 5 min door. je scout ze base en als die geen stal, ect heeft of maar een klein leger dan kun je ervan uitgaan dat die aant sparen is. en kun je mooi de 2 mainplekken bewaken terwijl je veel meer geld binnekrijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat er nou een buddylist op of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:17:
staat er nou een buddylist op of niet ?
2. COMMUNICATOR TOEGEVOEGD - Door in het onlinemenu waarneer je maar wilt
(zelfs tijdens een wedstrijd) op Ctrl+Enter te drukken, verschijnt de
nieuwe Communicator. Met dit programma kun je gebruikers toevoegen aan of
verwijderen van je vriendenlijst en met je vrienden chatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

volgens mij is evilpin0 een gondor turteler })

vervelend he nu er geen castle plaatsen meer zijn ;)

Ik vind het echt alleen maar beter, tactieken zullen nu evolueren, en zul je veel minder krijgen dat mensen meteen al die castles gaan spammen...

btw, isengard heeft alleen problemen vs mordor op Rohan verder is het allemaal goed te doen hoor :)
(dual Uruk pit spam drukt mordor spelers zo de grond
in)
evilpin0 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 12:13:
[...]

tuurlijk kan dat ook op een 1v1 map, alleen weet je daar meteen al waar mje moet toeslaan er komt geen scouting aan de pas, en over een extra kasteel bouwen, dis heb je meestal al na 5 min door. je scout ze base en als die geen stal, ect heeft of maar een klein leger dan kun je ervan uitgaan dat die aant sparen is. en kun je mooi de 2 mainplekken bewaken terwijl je veel meer geld binnekrijgt
TJa, het vervelend is alleen dat het soms heel moeilijk is dit te bewaken als isengard zijnde..
Gondor spelers heb echt HEEL snel 5000 om die tweede castle uit de grond te stampen, en een goede gondor, bouwt wel eerst een stable voordat hij wacht op een castle :/

Ten tweede kan hij gewoon zijn hobbit mega illegaal verstoppen bij een van de plekken, en kan hij met zijn 2 soldiers en zen hobbit makkelijk winnen van jou eerste uruks.. (met Elven Wood..)

[ Voor 55% gewijzigd door Wiebbe op 04-02-2005 07:55 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
[/quote]

volgens mij is evilpin0 een gondor turteler

vervelend he nu er geen castle plaatsen meer zijn
[/quote]

Ik speel random, maar als ik echt wil winnen isengard (duh) :)

[/quote]

btw, isengard heeft alleen problemen vs mordor op Rohan verder is het allemaal goed te doen hoor
(dual Uruk pit spam drukt mordor spelers zo de grond
in)

[/quote]

dual Uruk pit? hehe ik denk dat je beter 1 pit kunt maken aangezien uruks al redelijk snel gemaakt worden en bovendien heb je je geld hard nodig voor upgrades.

Tegen rohan wordt het alleen moeilijk als de rohan speler draft gebruikt (inlijven ofzo in nl versie :) ) Als die snel voor paarden gaat heb je ongeveer tegen de tijd dat zijn paarden jouw eerste lumbermill mollen pikemens.

[/quote]
Ten tweede kan hij gewoon zijn hobbit mega illegaal verstoppen bij een van de plekken, en kan hij met zijn 2 soldiers en zen hobbit makkelijk winnen van jou eerste uruks.. (met Elven Wood..)
[/quote]

Hobbits die verstopt zijn, zijn idd erg sneaky, kost je een punt voor de vision power, maar die is zo en zo wel handig om te hebben. En elven wood is alleen handig om een farm te verdedigen of om een lumber mill aan te vallen, aangezien je tegenstanders ze uruks hier nooit in laat vechten in het begin. (begin game dan)

Mischien kunnen we vanvond wel een potje spelen als je zin hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

hehe,

het was trouwens meer een grapje over die gondor :P
bedoelde het niet persoonlijk.

ik vind het goed hoor, ff tussen men WoW spelen door dan ;)
Dual Uruk pit werk trouwens erg goed vs mordor. Jou Uruk spam werkt gewoon goed om het begin de mordor orcs te stoppen, (wel goed uit oppassen voor dat gekke oog en Tainted land). Want op een of andere manier krijgt isengard altijd ontzettend veel geld, die je dan lekker voor snelle upgrades wapens kan gebruiken..

(zelfde in Isen/Isen Mirror, gene die als eerste zijn upgrades heeft qua wapens heeft al gewonnen.. heel erg irritant..)

Van rohan heb ik volgens mij nog nooit verloren, engoed gebruik van de draft skill heb ik ook bijna nog nooit gezien :/ (en dit terwijl ik toch +/- rank 80 sta/stond ;) )

Het enige waar ik me op dit moment echt mateloos aan erger is de Gondor Towers met die damage upgrade, de damage en range die ze krijgen is gewoon zieklijk en ook de muren zijn amper kapot te krijgen :/
Tis niet echt moeilijk te verslaan, het kost alleen zo verschrikkelijk veel tijd -_-

Btw over die hobbits, als ze er een early game bij een outpost of 2000 plot neer zetten, kan jij ze nog lang niet detecten :/ En kan je nog niet expanden terwijl zij dat wel kunnen op hun spot..

Enige wa je er aan kan doen als isengard zijnde is je lurtz er naast neer zetten met Cripple op autocast, maar het kan je toch wel degelijk achter brengen in tech/expansion..

[ Voor 4% gewijzigd door Wiebbe op 04-02-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik ben vanvond tussen half 5 en 8 online, me nick is wigg ingame, geef maar een gil als je me ziet in de chat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Topicstarter
Voor de Mensen waar da automatic update niet werkt kijk effe op start post.

[ Voor 7% gewijzigd door -=unicron=- op 04-02-2005 21:14 ]

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Gisteren de #1 gebeat van de ladders -> replay -> http://www.bfme.org/community/index.php?showtopic=40318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

haha,

wist niet dat je veel trainde met Prepare :P
ik moest me eerste match vs hem in de 1on1 compo, en het was wel een zeer spannend match :/

Maaruh voortaan wel ff je replays renamen he ;)
ik zal um vanavond ff bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Wiebbe schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 11:55:
haha,

wist niet dat je veel trainde met Prepare :P
ik moest me eerste match vs hem in de 1on1 compo, en het was wel een zeer spannend match :/

Maaruh voortaan wel ff je replays renamen he ;)
ik zal um vanavond ff bekijken
mwha trainen, ik speel altijd laat in de avond tegen hem als ik minder nuchter ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Hoe speel je die replays af eigenlijk?

Mjoah, ben je iig wel goed geloof ik :P Evilpin0 :D

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Mojo schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:34:

Multiplayer ---> Load Replay

(in t spel dus :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Mojo schreef op woensdag 09 februari 2005 @ 13:34:

nou wil ik niet evilpin0 afkraken, maar atilla is gewoon een vieze orc spammer die al vanaf het begin af aan alleen maar mordor speelt en dual orc pit gaat :P

Maar het blijft een mooie prestatie :P

ik speelde gister weer even 3 potjes random, bleek me rank nog 140 te zijn? na ongeveer 2 weken niet gespeeld te hebben? :P

lekkere xp decay ;)

• evilpin0
Hij speelde ook niet zo heel goed naar mijn menig, ff rematch vanvond tegen hem spelen dan maar :) en dat die #1 staat op de ladder zegt ook niet veel. Ben zelf gestopt met ladder games omdat er bijna alleen maar "noobs" op spelen, was wel anders bij warcraft 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:22
*schop*
K krijg het spel morgen, verw8 er echt heel veel van. Kzal morgen wel weer ff posten van mijn 1e bevindingen.
Loopt dit spel trouwens een btje redelijk op een fx5200 256 mb??? :P :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Mjoah, dat moet wel lukken ;) Heb je een 128 of 64 bits membus? Iig, op allerlaagst loopt ie gewoon goed op een Ti4200. Een FX moet dan ook nog wel redelijk kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ep0ss schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:46:
*schop*
K krijg het spel morgen, verw8 er echt heel veel van. Kzal morgen wel weer ff posten van mijn 1e bevindingen.
Loopt dit spel trouwens een btje redelijk op een fx5200 256 mb??? :P :?
Ik weet wel dat hij op een mx440 64mb niet goed loopt, zelfs op de allerlaagste instellingen is het onspeelbaar. Dat zal betekenen dat jouw fx5200 het waarschijnlijk net aankan op de allerlaagste instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros
  • Laatst online: 15-05 16:29

Macros

I'm watching...

Wat wel humor is, is een skirmish tegen 7 hard computers welke allemaal samen in een team zitten tegen jou. Tot nu toe is het me gelukt met Gondor.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
UltraR-pc schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:28:
[...]

Ik weet wel dat hij op een mx440 64mb niet goed loopt, zelfs niet op de allerlaagste instellingen is het onspeelbaar. Dat zal betekenen dat jouw fx5200 het waarschijnlijk net aankan op de allerlaagste instellingen.
Ja, kwil tog een nieuwe kopen, ma tog, zolang deze t nog redelijk (lees, net onder de maat maar werkt) doet, hou ik het bij deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:29

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Macros schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:37:
Wat wel humor is, is een skirmish tegen 7 hard computers welke allemaal samen in een team zitten tegen jou. Tot nu toe is het me gelukt met Gondor.
LOL, lekker moeilijk :D.

Ga ik ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Gaaf spel, echt waar, vooral die paarden zijn relax, alleen tegen pikeman willen ze nog niet echt effectief zijn, maar daar hebbe we archers voor _/-\o_ !! Voor de rest echt gaaf, de 1e keer dat k een nazgul trainde had ik echt iets van, ja... zo hoort een lotr-spel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Gaaf eh ;) En die Pikeman zijn inderdaad irritant. Legolas is handig daarvoor ook :9

Hoe draait het nou eigk op je FX 5200 O-) ? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Mojo op 16-02-2005 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Mojo schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 15:24:
Gaaf eh ;) En die Pikeman zijn inderdaad irritant. Legolas is handig daarvoor ook :9

Hoe draait het nou eigk op je mx440? ;)
We gaan nie schelden he, mx440 :r , heb een fx5200, draait lekker, 1024*768 op Low, dus valt weinig over te klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

mensen ik heb een vraagje. ik wil alleen skirmish spelen (vrij spel) maar wel de mogelijkheid hebben om alle gebouwen te bouwen en alle mogelijke upgrades verder wel ik geen enkele cheat aan. weet iemand hoe ik dit heel simpel kan doen. er zijn zat cheats enzo maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros

Macros

I'm watching...

Je kan alle gebouwen bouwen en alle hero's krijgen, zolang de map die dingen maar niet limiteerd (wat nauwelijks het geval is). Wel zijn evil en good in twee kampen verdeeld.
Dus je kan alleen alles bouwen van 1 kant van evil of good en niet beide tegelijk, dat aan het einde van de campain wel kan.

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

is er dan niet gewoon ergens een campaign file te downloaden van iemand die het al uitgespeeld heeft zodat beide partijen in skirmish mode (vrij spel) gewoon alles kunnen bouwen?

• Macros

Macros

I'm watching...

Je kan alles bouwen.

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:58

Wmm

jos_zwa schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 14:32:
is er dan niet gewoon ergens een campaign file te downloaden van iemand die het al uitgespeeld heeft zodat beide partijen in skirmish mode (vrij spel) gewoon alles kunnen bouwen?
Als je een skirmish game start kun je sowieso alles bouwen. Dat heeft niks te maken met in hoeverre je gevorderd bent in de campaign. Skirmish en campaign staan dus gewoon los van elkaar en in skirmish kun je lekker alles bouwen wat er voor jouw gekozen army te bouwen is :).

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Beide partijen van zowel de goede als slechte partij kan je kiezen, en ook alles ermee bouwen.
Wat niet kan is met één partij van bv. de goede, alle gebouwen en units van de 2 groepen goede te maken. goede= gondor,rohan - slechte = mordor,isengard

• JanW
Erkandude schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:22:
Beide partijen van zowel de goede als slechte partij kan je kiezen, en ook alles ermee bouwen.
Wat niet kan is met één partij van bv. de goede, alle gebouwen en units van de 2 groepen goede te maken. goede= gondor,rohan - slechte = mordor,isengard
Ligt dit aan mij, of snap ik er echt niks van, leg ff uit :) .

• -=unicron=-

-=unicron=-

Topicstarter
Ik denk dat Erkandude wel zeggen als Gondor bent kan je niet de Gebouwen van Rohan bouwen. Maar dat is normaal daar voor kies je een side/kant uit. Maar hij zegt het een beetje vreemd. :X

[ Voor 2% gewijzigd door -=unicron=- op 18-02-2005 09:31 . Reden: fdfdfdfdf ]

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

• Macros

Macros

I'm watching...

offtopic:
vreemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa

jos_zwa

Flying Dutchman

nou ik had anders bij skirmish het idee dat als je tegen 1 vijand speelt dat dan of jij of hij alleen alles kon bouwen. ik speelde met Gondor maar ik kon geen katapults niks maken. terwijl de pc (mordor) gewoon alles kon bouwen en tegen mij kon inzetten. ik wil gewoon skirmish 1 to 1 en dat beide partijen (goed tegen slecht) gewoon alle gebouwen en units kunnen maken. dan lekker op een grote map met unit limiet op 9999 en lekker knokken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan heb je gewoon een map nodig waarop je met legers van 9999 units kan vechten. ( of meer :P )
kijk hier maar s, daar staan wel wat mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort het spel ook. Op mijn desktop deed hij het goed, maar op mijn laptop niet.

Ik krijg tijdens de worldmap allemaal flikkerende blauwe driehoekjes te zien. In de battlemap flikkeren de gebouwen deels, die driehoekjes zie ik niet meer.

Ik heb de nieuwste drivers en de updates van het spel gedownload.
Ik heb een ATI Mobility Radeon 9700 videokaart. In de search kon ik niets terug vinden, wie kan mij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Het is hier niet echt de plaats daarvoor, maar ik zou even de omega drivers proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey gamers,

ff een vraagje, hebben jullie nou erg bijzondere tactieken?
ik weet dat 1 vs 1 heel anders gespeeld wordt dan met meerdere, en elke groep ook zn eigen tactiek heeft, maar mss iets dat erg opvalt?
k ben nu weer bezig de campaign uit te spelen, want anders heb ik niet alle commandopunte in online spelle, of ligt t aan mij?? :?

iig wel weer leuk om te doen,
online kom ik tog niet veel hoger in de rankings.... alleen maar lager :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros

Macros

I'm watching...

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 21:49:
k ben nu weer bezig de campaign uit te spelen, want anders heb ik niet alle commandopunte in online spelle, of ligt t aan mij?? :?
Ligt aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Waar is eigenlijk het rankin-systeem voor in skirmish, dat je hoger komt als je een map hebt uitgespeeld met een bepaald leger. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Volgens mij voor de leuk :P Zover ik weet heeft het verder geen nut. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Ik heb ff een vraagje.
Ik heb ook BfME en was vrij ver in de campaign mode (ook hier en daar gesaved enzo).
Maar vorige week is mijn computer gecrashed, en moesten we windows opnieuw installeren. Ben ik dus mijn saved games kwijt...dacht ik.
Maar nu blijkt dat er niks verwijdert is. Dus staan mijn saved-games ergens nog wel op mijn computer denk ik.
Dus mijn vraag is of iemand weet waar BfME zijn saved-games opslaat. (geef maar een pad waar het bij jou staat ofzo). Ik kan het namelijk niet vinden.
Zoja, dan kan ik ze weer terug zetten en verder gaan waar ik gebleven was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

C:\Documents and Settings\[USERNAME]\Application Data\My Battle for Middle-earth Files

Daaro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Thanks!
Om de een of andere duistere reden zag ik de hele map "Application Data" niet :?
Dus ik had My Documents al 10x uitgekamd zonder iets van BfME gevonden te hebben...
Maar gewoon t adres in de adresbalk overgekopieerd en hij vond et!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:58

Wmm

eswa schreef op maandag 07 maart 2005 @ 18:19:
Thanks!
Om de een of andere duistere reden zag ik de hele map "Application Data" niet :?
Dus ik had My Documents al 10x uitgekamd zonder iets van BfME gevonden te hebben...
Maar gewoon t adres in de adresbalk overgekopieerd en hij vond et!
Dat komt omdat het een standaard verborgen map is.

Ga in de verkenner naar extra -> mapopties -> tab weergave en daar staat dan bijna helemaal onderaan de optie om verborgen mappen weer te laten geven :).

Erg dom van EA hoor om dat op deze manier te doen. In Gens/ZH stonden ze gewoon in de map "Mijn documenten", kon je ze tenminste zo vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door Wmm op 08-03-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Inderdaad, maarja ach.
Ik ben een beetje aan het zoeken naar mods om in skirmish dat commandpoint limiet hoger dan 200 en 400 te krijgen. Op deze site staan er een paar http://mec.ogresnet.com/ (downloads=>modifications).
Maar ik krijg er geen werkend, alleen eentje die gewoon de hele ini.big vervangt en nu heb ik een commandlimit van 2000 en 4000 :o
Maar bij nader inzien vind ik dat toch iets teveel. Vooral als je tegen een normal Mordor speelt...free orcs (ik was Rohan met ommenabij de 600 paardjes >:) ) Maar weet iemand een werkende mod waar je limiet iets van 500 (goed) en 750 (slecht) is ofzo?

Ik had ook in diezelfde lijst Haladir gedownload (als extra hero bij Rohan), maar ik weet niet waar ik die moet neerzetten...(er zit geen readme bij) In de zipfile zitten een hele zooi .ini files en een haladir.big Ik heb ookal een zipfile gedownload met alle .ini files van de hele game (moest bij een van de mods ´´C:\...\Lotr BfME\Data\Ini´´). Dus ik denk dat Haladir´s ini´s daarheen moeten, maar de Haladir.big?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
eswa schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:30:
...

Ik had ook in diezelfde lijst Haladir gedownload (als extra hero bij Rohan), maar ik weet niet waar ik die moet neerzetten...(er zit geen readme bij) In de zipfile zitten een hele zooi .ini files en een haladir.big Ik heb ookal een zipfile gedownload met alle .ini files van de hele game (moest bij een van de mods ´´C:\...\Lotr BfME\Data\Ini´´). Dus ik denk dat Haladir´s ini´s daarheen moeten, maar de Haladir.big?
Wie is Haladir? Of heb ik de film gewoon nie genoeg gekeken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-

-=unicron=-

Topicstarter
eswa schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:30:
Inderdaad, maarja ach.
Ik ben een beetje aan het zoeken naar mods om in skirmish dat commandpoint limiet hoger dan 200 en 400 te krijgen. Op deze site staan er een paar http://mec.ogresnet.com/ (downloads=>modifications).
Maar ik krijg er geen werkend, alleen eentje die gewoon de hele ini.big vervangt en nu heb ik een commandlimit van 2000 en 4000 :o
Maar bij nader inzien vind ik dat toch iets teveel. Vooral als je tegen een normal Mordor speelt...free orcs (ik was Rohan met ommenabij de 600 paardjes >:) ) Maar weet iemand een werkende mod waar je limiet iets van 500 (goed) en 750 (slecht) is ofzo?

Kijk eens in de topic start van dit topic onder Modifications Increase or Decrease Command Point's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-

-=unicron=-

Topicstarter
Ep0ss schreef op maandag 14 maart 2005 @ 14:15:
[...]

Wie is Haladir? Of heb ik de film gewoon nie genoeg gekeken? :?
Haldir was een captian van Lothlorien. Haldir kwam in de film naar Helm's Deep met wat Elven soldaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
UNICRONBOT schreef op maandag 14 maart 2005 @ 14:34:
[...]
Kijk eens in de topic start van dit topic onder Modifications Increase or Decrease Command Point's
Sorry, die had ik nog niet gezien.
Maar dan nog lukt et niet. Ik heb wel Haladir erin gekregen, maar ik blijf maar 200 commandpoints houden...Ik heb al die .ini files dus gedownload, en de ini.big weggezet, en in de gamedata.ini bij de commandpoints wat veranderd (of laten veranderen door een programma'tje http://mec.ogresnet.com/downloads/db/?mod=102), maar ik kom niet van de 200 af :|
Zie ik iets over het hoofd ofzo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Hehe, kheb em gister uitgespeeld. Voor de black gate nog een irritante missie gehad. Iedere keer toen ik hun kamp vernietigde hadde ze ergens anders een kamp opgebouwd, maar heb em uitgespeeld, en dat voelt goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-

-=unicron=-

Topicstarter
eswa schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:15:
[...]

Sorry, die had ik nog niet gezien.
Maar dan nog lukt et niet. Ik heb wel Haladir erin gekregen, maar ik blijf maar 200 commandpoints houden...Ik heb al die .ini files dus gedownload, en de ini.big weggezet, en in de gamedata.ini bij de commandpoints wat veranderd (of laten veranderen door een programma'tje http://mec.ogresnet.com/downloads/db/?mod=102), maar ik kom niet van de 200 af :|
Zie ik iets over het hoofd ofzo? :?
Wat je moet doen is de ini.big. copy die ini.big naar een ander HD. edit de ini zo als bij de uit leg van die site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Ja, dat heb ik gedaan. Ik heb zelfs de hele ini.big weggegooid en precies aangepast wat ze zeiden op die site...
Naja, dan speel ik maar met 2000 en 4000...ook leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
Ik had nog ff een vraagje.
Sommige gedownloade maps hebben een ander commandpoint limit dan die in gamedata.ini (uit ini.big). Ik heb nu bijvoorbeeld een kaart (deze: http://mec.ogresnet.com/downloads/db/?mod=206) met 225 als limiet, terwijl mijn ini.big zoals gezegd 2000 heeft. Weet iemand hoe ik de hoogte van het commandpoint limiet van die gedownloade kaart kan veranderen? (net als ik nu mijn stad een beetje verdedigd heb met oa archers, is mijn limiet alweer vol...)
Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:56
vraag: Ik heb een paar structures/upgrades waarvan ik totaal niet snap waar ze voor dienen :?

* Gondor keep: een grote toren die helemaal niets doet? Ik kan er ook geen units in plaatsen o.i.d.
* Keep archers en Battle tower upgrades: Moet ik dit op een unit/structure toepassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exar
  • Laatst online: 17-09 01:49
Vimana schreef op zondag 10 april 2005 @ 00:39:
vraag: Ik heb een paar structures/upgrades waarvan ik totaal niet snap waar ze voor dienen :?

* Gondor keep: een grote toren die helemaal niets doet? Ik kan er ook geen units in plaatsen o.i.d.
* Keep archers en Battle tower upgrades: Moet ik dit op een unit/structure toepassen?
Tip: kijk eens in je boekje, daar staat van alle units, gebouwen en upgrades wat ze doen. :)

Hoekwoning 2021, 100m2 vvw, ERST20D-VM2D, SUZ-SWM60VA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vimana schreef op zondag 10 april 2005 @ 00:39:

Battle Tower upgrade is voor meer damage van je Keep archers :)
En die grote toren doet wel wat hoor, zodra de vijand BINNEN je vestingmuren loopt schiet deze toren pijlen op je vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien ook of er een demo van dit spel komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Ondertussen is patch 1.02 klaar.

De enorme change list kan je bekijken op http://www.eagames.com/of...age.jsp?src=patchinfo_102

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 14:32:
Weet iemand misschien ook of er een demo van dit spel komt?
K gok van nie, spel is al 2 maanden uit of zo, lijkt me sterk dat er nog een demo komt, alhoewel half life 2 't wel deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12:29

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Weet iemand een map, waarbij je bijvoorbeeld met 2+ spelers tegen een oneindige horde moet vechten. Ik heb zo een custom map van Helms Deep gedownload, maar die valt tegen, na 3 waves is het op.

Of bijvoorbeeld Dagroland, maar dan tegen een groot aantal orcs.

Een vriend van mij en ik willen graag zo wat kicken, via lan wel te verstaan, we hebben al eens 3 hard en 1 medium geprobeerd, maar na een tijdje wonnen we wel, c.q als we powers + gandalf hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimana
  • Laatst online: 20:56
Klopt het dat als je alle hero's bij de Black Gate missie levend houdt (dus ook geen respawnen) je een bonusmissie krijgt?

Probleem is dat ik deze bonus nooit krijg, ook al hou ik alle hero's (ook Eagles) levend :?
Zie ik iets over het hoofd, zijn Ents ook hero's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros

Macros

I'm watching...

Je krijgt alleen bonus punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
Even een subtiel kickje :>

Wordt er nog wat online gespeeld? Ik wil hem eigenlijk vanmiddag even ophalen voor 25 euro, het geld is dat spel wel waard dacht ik zo, maar alleen als er ook nog een beetje online wordt gespeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-

-=unicron=-

Topicstarter
Ik speel het niet online. Maar deel 2 is al in de maak. Met de rechten van de boeken en de films heeft EA als in de hand. Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
Hmm hij schijnt niet meer leverbaar te zijn volgens dynabyte, en andere winkels hebben em ook niet meer of vragen 50 euri...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-

-=unicron=-

Topicstarter
Baserunner schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 08:34:
Hmm hij schijnt niet meer leverbaar te zijn volgens dynabyte, en andere winkels hebben em ook niet meer of vragen 50 euri...
Kijk eens Gcshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-

-=unicron=-

Topicstarter
Nieuw 20 minuten durend Battle for Middle Earth 2 filmpjes

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste