[C&C] Generals Zero Hour - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 5.271 views sinds 30-01-2008

• mmxmmx
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-05 12:33
Zero hour uitgesteld tot 1 oktober
Gepost op donderdag 25 september 2003 - 17:24 door Roché

De kogel is nu eindelijk door de kerk, Zero Hour is toch uitgesteld in Nederland.

EA Benelux bevestigde vandaag dat de game tot 1 oktober (volgende week woensdag dus) is uitgesteld. De reden hiervan is helaas niet gegeven, maar het betreft niets ernstigs, aangezien het maar een delay is van 3 werkdagen. Natuurlijk blijft het jammer dat wij in ons kikkerlandje nog langer moeten wachten en verscheidene werelddelen nu al ruim een week aan het spelen zijn.

http://www.generals.nl/news.php?id=169

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:19

BioHazard

*\o/*

Klote dan, maja wachten waard! Ik heb hem al :X. En vind um persoonlijk zeer cool :+ !

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-05 18:26

NightHawk4

Lotte is Liev :>

mmxmmx schreef op 25 september 2003 @ 17:49:
Zero hour uitgesteld tot 1 oktober
Gepost op donderdag 25 september 2003 - 17:24 door Roché

De kogel is nu eindelijk door de kerk, Zero Hour is toch uitgesteld in Nederland.

EA Benelux bevestigde vandaag dat de game tot 1 oktober (volgende week woensdag dus) is uitgesteld. De reden hiervan is helaas niet gegeven, maar het betreft niets ernstigs, aangezien het maar een delay is van 3 werkdagen. Natuurlijk blijft het jammer dat wij in ons kikkerlandje nog langer moeten wachten en verscheidene werelddelen nu al ruim een week aan het spelen zijn.

http://www.generals.nl/news.php?id=169
Een delay van 3 werkdagen??? Dacht het even niet...releasedates staan normaal gesproken op de vrijdag maar de titel zelf is er meetsal een dag of 2-3 eerder.
Da's dus altijd nog 5 werkdagen.
En alleen uitgesteld in Nederland of in Europa?

• geez
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-03 14:59
heb em al, en kan zeggen, hij is vet :P

"got my ass handed to me" |:(

[ Voor 13% gewijzigd door geez op 25-09-2003 18:52 ]

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Even een vraag: heeft iemand een idee of er een nieuwe cd-key bij zit?

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Hyp3rman schreef op 25 September 2003 @ 19:24:
Even een vraag: heeft iemand een idee of er een nieuwe cd-key bij zit?
ja die zit er bij
:)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• cimbom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04-2024

cimbom

Just Kidding

Heeft iemand gla campaign gespeeld. Mission 4
Ik ben via die boot naar overkant gegaan, maar daarna kan ik nergens heen.Wat heb ik aan die mannen als ik toch daar moet blijven?

Via die mannen die bij tunnel waren ben ik tot na brug gekomen. Maar als ik met ze verder wil gaan gaan die bunkers boven die berg mij destroyen. Hoe moet ik verder?

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 11:31

FrostXL

cool as ice

is dat die missie met die ferry?? , daar moet je je ventjes uitladen en over het strand heen helpen dmv je radar ding te gebruiken dan kan je hun tonnejtes zien, op het strand moetje een beetje naar links lopen

Weet jij al?

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:59
Heeft iemand een idee hoe je de irrirtante filmpjes tussen de missie's uit zet in een of andere config file. Want zo vind ik de campaign een ergennis ben ook maar gestopt na missie 1 :)

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Dus dat betekent dat ik met mn niet gekochte generals toch met de wel gekochte zero hour op internet kan?

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• Alphega
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-05 22:43
Hyp3rman schreef op 25 September 2003 @ 22:33:
Dus dat betekent dat ik met mn niet gekochte generals toch met de wel gekochte zero hour op internet kan?
Waarschijnlijk controleerd hij beide serials, lijkt me sterk dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden. Dus nee :Y)

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Sowieso moet je hier niet aankomen met warez gerelateerde vragen. Lees es de FAQ.

Great minds think in parallel gutters.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:37
Alphega schreef op 25 september 2003 @ 22:37:
[...]

Waarschijnlijk controleerd hij beide serials, lijkt me sterk dat ze daar geen rekening mee hebben gehouden. Dus nee :Y)
Bij yuri kon dit wel maar voor de rest niet zou ik het niet weten omdat ik zelf ZH niet heb en G origineel heb (RA2 en Yuri ook :*) )

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ik vind zero hour erg cool, alleen het is meer een appart spel dan een uitbreiding ofzo, hij maakt apparte dir aan die net zo groot is al me hele generals dir, en ook nog is apparte exe opstart files, ze hadden em dus net zo goed los kunnen koppelen.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Laatst online: 18-04 12:51
net de challenge mode uitgespeeld op medium mode :D. En dat nog met de china infantery generaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

SithWarrior schreef op 26 September 2003 @ 00:25:
Ik vind zero hour erg cool, alleen het is meer een appart spel dan een uitbreiding ofzo, hij maakt apparte dir aan die net zo groot is al me hele generals dir, en ook nog is apparte exe opstart files, ze hadden em dus net zo goed los kunnen koppelen.
Wees blij dat ze dat niet gedaan hebben, EA kennende had je dan weer 50 joero moeten lappen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-05 17:49

Wiebbe

<none />

tja, als een generals overpowered is dan moet het wel lukken ermee ;)

die radar wagentjes zijn echt te grappig.
4 TH erin, propaganda toren erop, en cloaked :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Laatst online: 22-04 19:46

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

mmxmmx schreef op 25 september 2003 @ 12:54:
[...]

Ze laten die Americanen zeker mazaal voor Nederland Beta testen 1of 2 weken lang hahahah en als het dan allemaal oke is dan kunnen wij hem kopen en een patch binnen trekken en lekker spelen :)
lol, ik las net dat ze al weer bezig zijn met patch 1.7 voor Zero Hour >:)
Now that Zero Hour is out the door, we are also going to be working on patch 1.7 for Generals. We’re retrofitting some of the bug fixes that were made for Zero Hour into Generals and trying to add a few minor Zero Hour features, as well. No timeline yet, as we just started working on it, but we’ll keep everyone updated.
http://www.eagames.com/of...l/community_update_03.jsp

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73787

De mediamarkt (heerlen) heeft'm maandag uiterlijk dinsdag.

Dat schiet wel sneller op dan die ballententen van dynabyte en dixons.

Ene pipo de clown van dixons wist niet eens wat hij voor ene producten op welke dag binnenkrijgt. Opdoeken die handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En Ja, illegaal is ie er al; en heeft iedereen 'm al.

Dat weten we nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:15
speedo666 op wie reageer je? Hij is namelijk al lang in andere landen te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mduijvendijk
  • Laatst online: 22-04 19:46

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Anoniem: 73787 schreef op 26 September 2003 @ 12:58:
De mediamarkt (heerlen) heeft'm maandag uiterlijk dinsdag.

Dat schiet wel sneller op dan die ballententen van dynabyte en dixons.

Ene pipo de clown van dixons wist niet eens wat hij voor ene producten op welke dag binnenkrijgt. Opdoeken die handel.
Hier in Raalte heeft de Dixons veel spellen al een dag voor de release date (dat wordt dus Maandag :9 )

Sometimes human's are...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-05 14:57
mduijvendijk schreef op 26 September 2003 @ 12:30:

lol, ik las net dat ze al weer bezig zijn met patch 1.7 voor Zero Hour >:)

Now that Zero Hour is out the door, we are also going to be working on patch 1.7 for Generals.
Patch 1.7 dus voor Generals classic en niet voor Zero Hour :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
EA heeft een Zero Hour strategy guide gemaakt:
EA Zero Hour Strategy guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightHawk4

NightHawk4

Distributeur krijgt em maandag binnen, dinsdag moet ie dus ind e winkels liggen :)

Anoniem: 88332

Als ik zo de schepen en andere units zie is het een prachtige uitbrijding :) ! Maar ik denk dat het de gameplay een stuk moelijker maakt omdat je tegen heel veel units voorberijd moet zijn...

Ik vind de generalen zoals doctor trax heel goed bedacht... Ik vind alleen die tanks die stroom uitschakelen wat overdreven 8)7 ...

Ik hoop dat er leuke dingen zijnn voor GLA want die vind ik het kickste leger hebben, even kopen dus :)

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Zon'n saboteur die even je generals sterren reset kan idd behoorlijk hard aankomen.
Maargoed, je komt niet zomaar in het command centre van je tegenstander binnen denk ik.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Wmm
Anoniem: 88332 schreef op 27 September 2003 @ 09:52:
Als ik zo de schepen en andere units zie is het een prachtige uitbrijding :) ! Maar ik denk dat het de gameplay een stuk moelijker maakt omdat je tegen heel veel units voorberijd moet zijn...

Ik vind de generalen zoals doctor trax heel goed bedacht... Ik vind alleen die tanks die stroom uitschakelen wat overdreven 8)7 ...

Ik hoop dat er leuke dingen zijnn voor GLA want die vind ik het kickste leger hebben, even kopen dus :)
Dan waarschuw ik je maar vast, er zitten geen schepen in. Alleen in een missie komt een vliegdekschip van de USA in voor, maar die kun je niet zelf maken, ook niet in skirmish of online.

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

aarghh ik krijg zero hour niet geinstalleerd :(
voordat sommige beginnen te blaten: JA IK HEB HET ORGINEEL besteld!, pff dan is dat er alvast maar uit....

Maargoed als ik zh wil installeren doet hij dat niet.
De autorun menu krijg ik wel en ook op install kan ik klikken, dan begint installshield te laden en krijg ik de volgende error:
Afbeeldingslocatie: http://www.archanox.demon.nl/error.jpg

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

O-)

[ Voor 34% gewijzigd door Fietsbel op 27-09-2003 12:13 . Reden: :X niet helemaal eerlijk geweest :P ]

39

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:22

Jumpiefox

Hoi ?

dunno waar het aan kan liggen maar kan je mij vertellen waar je zh hebt gekocht :?

The first casualty in war is always the truth...

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-05 14:51

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

!!KLIK!!
voor het msi bestand: !Klik!

suc6

• plapz0r
  • Laatst online: 28-11-2023

plapz0r

Ahh nuts!..

Homedisc schreef op 27 September 2003 @ 10:55:
aarghh ik krijg zero hour niet geinstalleerd :(
voordat sommige beginnen te blaten: JA IK HEB HET ORGINEEL!, pff dan is dat er alvast maar uit....

Maargoed als ik zh wil installeren doet hij dat niet.
De autorun menu krijg ik wel en ook op install kan ik klikken, dan begint installshield te laden en krijg ik de volgende error:
[afbeelding]

Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Zou u misschien zo vriendelijk willen zijn en ons vertellen waar u Zero Hour vandaan heeft...? :)

• Stuiterbal
  • Laatst online: 02-05 02:49

Stuiterbal

What noise does the tiger make

Dinictus schreef op 27 september 2003 @ 10:40:
Zon'n saboteur die even je generals sterren reset kan idd behoorlijk hard aankomen.
Maargoed, je komt niet zomaar in het command centre van je tegenstander binnen denk ik.
Kan dat dan :?

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:19

BioHazard

*\o/*

xXPLAPXx schreef op 27 September 2003 @ 11:49:
[...]

Zou u misschien zo vriendelijk willen zijn en ons vertellen waar u Zero Hour vandaan heeft...? :)
MMMmmm ik ruik een leugen >:) . Naja dat weet ik natuurlijk niet maar ik vraag me ook af waar ie deze gehaald heeft? :?

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024
het is me bij de gla missie opgevallen ( gla missie dat je met jarmen en een legertje met attack tunnels naar eilanden moet gaan en dan vliegdekschip mollen met part) dat je op het 2e eiland waar palace en barracks staan en de powers die je over moeten nemen. dat jarmen de fire bases van usa die er staan zo molt de 1e als hij nog geen veteraan is in 3 schoten ofzo en als super veteraan molt hij h´m in 2 schoten. weet nie of dat alleen bij die missies is. maar is iemand dit ook opgevallen?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Anoniem: 27334

dat gebeurde ook in Generals ook hoor,

als je met Burton 3 gebouwtjes van je enemy opblies met remote detonation. werd hij ook in 1 keer 3 star veteran

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:05

de Peer

under peer review

hij bedoelt dat je met jarmen in 3 schoten een firebase kan opblazen, mij viel precies hetzelfde op ook daar bij die missie, of zou het mss een demolition jarmen zijn geweest ofzo?

nog een vraagje? wat kan die saboteur van de GLA nog meer? ik dacht dat hij alleen een gebouw tijdelijk zonder stroom kon zette maar les net dat hij dus ook generals points kan resetten door in command center te gaan, kan hij nog meer?

[ Voor 41% gewijzigd door de Peer op 27-09-2003 15:47 ]

20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018

• Stuiterbal

Stuiterbal

Anoniem: 27334 schreef op 27 September 2003 @ 14:05:
dat gebeurde ook in Generals ook hoor,

als je met Burton 3 gebouwtjes van je enemy opblies met remote detonation. werd hij ook in 1 keer 3 star veteran
Maar dat is dan weer heel gewoon hoor. (Advanded Training, anyone?)

System Specifications

• Wmm
Kun je het ook een beetje rustig aan doen.
Kan het ons schelen dat jij ZH niet gaat kopen, die post was compleet nutteloos.
En val aub niet zo uit tegen Alpha-xp, die goede jongen heeft niks kwaad gedaan.

Get a life en ga buitenspelen.

• Count
Jumpiefox ownage :)

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:55
CREAM schreef op 27 September 2003 @ 18:36:
Twixxx is een troll en die moet je gewoon negeren.
Jah :p. De argumenten waren uitverkocht :P
_/-\o_ _/-\o_

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

• Rival24
Hij is verreweg de beste speler in #C&C, daarom ownt hij.

• Count
kijk voor je!

• White Dust
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Ik heb een aantal troll/flame reacties verwijderd, laten we het AUB gezellig houden, als je wilt flamen, doe dat dan ergens anders maar niet op GoT...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stranglem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-01-2023
WEet je wat zo raar is,

als ik bijv. een USA missie kies en ga je de eerste missie spelen. leuk leuk leuk, maar zie je ''victory'' en dan krijg je het eindscherm met recourses en units enz. Maar dan staan er 2 knoppen, die je kan kiezen:
''Play again?'' en ''exit game''.'

Hoe kan je naar de volgende missie gaan?

Bij generals stond er ipv play again, continue!
Echt zo weird, trouwens voor de schapen:
over laten halen uit Amerika van kennis

Leven en laten leven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Stranglem schreef op 28 September 2003 @ 01:43:
WEet je wat zo raar is,

als ik bijv. een USA missie kies en ga je de eerste missie spelen. leuk leuk leuk, maar zie je ''victory'' en dan krijg je het eindscherm met recourses en units enz. Maar dan staan er 2 knoppen, die je kan kiezen:

Hmm er hoort ook bij Zero Hour weer gewoon continue te staan.

[ Voor 8% gewijzigd door Alphega op 28-09-2003 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83827

Stranglem schreef op 28 september 2003 @ 01:43:
WEet je wat zo raar is,

Voor de schapen :P
Volgens mij heb je gewoon de illegale want het ligt aan de crack die je gebruikt.
Je zult dus een andere moeten nemen.
Maarja, daar kan het dus niet aan liggen want jij hebt de legeale versie al :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Laatst online: 24-04 22:51
Als je de challenge doet tegen die air-force general is het onmogelijk om te winnen, (die tank general is wel te halen op hard) hij komt echt heel erg snel met de eerste aanval terwijl jij je basis nog moet bouwen en dus in geld nood zit.

Is het jullie al gelukt? Ik gebruik dat vrouwtje van de superwapens en speel op hard natuurlijk, easy is geen bal aan.

[ Voor 7% gewijzigd door procyon op 28-09-2003 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 23:34

Royz

Kleurenblind!!

Procyon for life schreef op 28 September 2003 @ 17:20:
Als je de challenge doet tegen die air-force general is het onmogelijk om te winnen, (die tank general is wel te halen op hard) hij komt echt heel erg snel met de eerste aanval terwijl jij je basis nog moet bouwen en dus in geld nood zit.

Is het jullie al gelukt? Ik gebruik dat vrouwtje van de superwapens en speel op hard natuurlijk, easy is geen bal aan.
Ik wel op hard, met infantry general :|. Ik had zomaar een general gekozen en het is me nog gelukt ook.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Die air force general is een eitje man. Je hoeft alleen maar antiair in je basis te bouwen. Maar dan wel gattling of quad anti air want raketten worden zo afgeschud door die raptors. Hij valt nooit aan via de grond.

Challenge is het makkelijkste als china vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja euh, ik ga toch niet wachten als die stomme belgen en duitsers al aan het spelen zijn.

Dus ik heb de Duitse versie maar gehaald.
Das ist ja kein Problem. LOL

Vooral de TNT motors zijn errug leuk op zijn duits: Volle Gas! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Ik heb een raar probleempje, ik was een skirmish game aan het spelen, en opeens werd mijn beeld zwart als ik boven mijn basis hing! Dus ik terug naar de laatste save game, en toen was het weer normaal, maar even later was het weer zo!
In een network game tegen mijn broertje had ik dat ook al, boven zijn leger.

hoort dit? of klopt er iets niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Laatst online: 27-03-2021
Ik heb gisteren weer m'n normale (gekochte) Generals geinstalleerd. Maar als ik online ga, zie ik maar 2 games in een custom match staan, met nog een slechte verbinding ook. Speelt niemand meer Generals? Of is er iets aangepast ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
BaN5Hee schreef op 28 September 2003 @ 19:28:
Ik heb gisteren weer m'n normale (gekochte) Generals geinstalleerd. Maar als ik online ga, zie ik maar 2 games in een custom match staan, met nog een slechte verbinding ook. Speelt niemand meer Generals? Of is er iets aangepast ofzo?
Dat komt omdat iedereen de uitbreiding is gaan spelen en jij speelt nog steeds de oude generals. Met de oude generals kun je geen game joinen van de uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal

Stuiterbal

BaN5Hee schreef op 28 September 2003 @ 19:28:
GOL was vandaag gewoon brak. Nothing to worry about.
Alphega schreef op 28 September 2003 @ 19:37:
[...]

Dat komt omdat iedereen de uitbreiding is gaan spelen en jij speelt nog steeds de oude generals. Met de oude generals kun je geen game joinen van de uitbreiding.
Dat slaat natuurlijk helemaal nergens op. :D

[ Voor 31% gewijzigd door Stuiterbal op 28-09-2003 19:39 ]

System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Stuiterbal schreef op 28 September 2003 @ 19:38:
[...]

Sinds Zero Hour uit is wordt het alleen maar leger bij generals classic hoor. Soms zijn er inderdaad maar 2 games ofzo in een lobby, zeker de clanwars, nooblobby enz zijn veel leger of helemaal leeg.

[ Voor 27% gewijzigd door Alphega op 28-09-2003 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
geez schreef op 28 september 2003 @ 19:20:
Ik heb een raar probleempje, ik was een skirmish game aan het spelen, en opeens werd mijn beeld zwart als ik boven mijn basis hing! Dus ik terug naar de laatste save game, en toen was het weer normaal, maar even later was het weer zo!
In een network game tegen mijn broertje had ik dat ook al, boven zijn leger.

hoort dit? of klopt er iets niet?
Waarschijnlijk komt dit door het hitteeffect van de microwave tank. Ik heb daar ook last van met een Radeon9700 als ik FSAA aanzet.

Wat kun je eraan doen: in options detail op custom zetten en dan heat distortion uitzetten of (in mijn geval) zonder FSAA draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 23:34

Royz

Kleurenblind!!

Stuiterbal schreef op 28 September 2003 @ 19:38:
[...]

GOL was vandaag gewoon brak. Nothing to worry about.
Dat kan ik wel beamen, ik probeerde vandaag weer eens te spelen. Ik kwam in het begin niet eens online en toen het me lukte duurde het weer uren om een room te joinen etc. Met dit in het vooruitzicht ga ik echt geen ZH spelen/kopen. Ik zie me nu al ergeren aan dit soort dingen als ik er weer €30 aan heb uitgegeven...

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
De problemen zullen wel komen doordat de ZH servers nu op volle toeren moeten werken ofzo. Maarja, dan is het nog triest van EA dat wij daar in Generals classic last van hebben.
Tis wel vaag iig, de ene keer doet ie het goed, zoals vanmiddag. Toen ineens weer niet, en nu werkt het gedeeltelijk geloof ik. Met de rooms had ik net problemen maar qm werkt wel goed :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:49
Stranglem schreef op 28 september 2003 @ 01:43:
WEet je wat zo raar is,

Ondanks dat je die knoppen ziet, ga je wel verder wat betreft missies, of kan je ook echt niet bij de volgende missie komen hierdoor???

Een vriend van me had er ook last van, alleen hij was om die reden maar met het spel gestopt omdat hij (dacht) dat hij niet verder kon :) Maar als je dan wel gewoon naar de volgende missie kan, dan kan ik hem eindelijk eens in gaan maken over internet als hij klaar is met de missies >:)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Countach schreef op 28 September 2003 @ 20:51:
[...]

Waarschijnlijk komt dit door het hitteeffect van de microwave tank. Ik heb daar ook last van met een Radeon9700 als ik FSAA aanzet.

Wat kun je eraan doen: in options detail op custom zetten en dan heat distortion uitzetten of (in mijn geval) zonder FSAA draaien.
bedankt, het werkt. ik kan fsaa aan laten, maar moet heat distortion wel uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3585

Is ie al ergens te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Nog niet in Nederland, verder is hij ongeveer overal ter wereld te verkrijgen (ook in de andere Europese landen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zat zo op BOL te kijken en kwam heel toevallig deze tegen :D !

http://www.nl.bol.com/is-...&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1

29.95 is niet echt superduur voor een topgame, en meestal is bol.com aardig aardig duur dus ik denk dat hij bij de free record shop ligt voor 24,95 (gokje :) )

suc6 met bestellen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 88332 op 29-09-2003 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
geez schreef op 29 September 2003 @ 08:55:
[...]

bedankt, het werkt. ik kan fsaa aan laten, maar moet heat distortion wel uitzetten :)
Als het goed is patcht de volgende Catalyst dit. Het heat effect ziet er wel grappig uit namelijk. Helaas is de microwave tank übernutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Anoniem: 88332 schreef op 29 September 2003 @ 17:59:
ik zat zo op BOL te kijken en kwam heel toevallig deze tegen :D !

http://www.nl.bol.com/is-...&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1

29.95 is niet echt superduur voor een topgame, en meestal is bol.com aardig aardig duur dus ik denk dat hij bij de free record shop ligt voor 24,95 (gokje :) )

suc6 met bestellen :)
Zet dat gokje maar op Dynabyte :P Als je hem daar preordert kost ie 24,95 Na de release gaat hij bij dynabyte 31,95 kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alphega schreef op 29 september 2003 @ 18:05:
[...]

Zet dat gokje maar op Dynabyte :P Als je hem daar preordert kost ie 24,95 Na de release gaat hij bij dynabyte 31,95 kosten.
maarja, dan koop ik hem liever hier in de burut, want dat zal ongetwijfelt al 8 euro kosten.. :) of je moet zon inkoopactie doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alphega
Anoniem: 88332 schreef op 29 September 2003 @ 18:13:
[...]

maarja, dan koop ik hem liever hier in de burut, want dat zal ongetwijfelt al 8 euro kosten.. :) of je moet zon inkoopactie doen ;)
Aan een illegale versie hebt je niets want daar kun je niet mee online spelen.
En dynabyte zit ongetwijfeld in de buurt aangezien ze in alle grote steden wel zitten. Je kunt hem ophalen in de winkel (geen verzendkosten), of verzenden met vooruitbetalen (€2,30 extra) of verzenden onder rembours (€ 5,70 extra).

Je kunt hem ook bij www.gcshop.nl kopen. Daar is hij €24 waar nog €2 verzendkosten bij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enver595
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06-2024
Wat een vet spel, alleen een beetje help lijkt hier wel nodig.

Ik speel een solo game, USA. In level 4 lukt het me maar niet om verder te komen.
Het eerste wat ik doe is die verdomde propaganda station uit te schakelen, dat lukt wel maar vervolgens de aanvallen afslaan lukt domweg niet. Ze komen te vaak en de chemische raketten zijn net muggen tijdens een zomerse dag.

Help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enver595
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-06-2024
Heb m al via http://www.cncseries.com/zerohour/walkthroughs/usa/ moet het alleen nog even testen.

USA Mission 4:

Finally, a little bit of a challenge! But a really fun one. Ok, call me a newb for loving to play defensively for a bit, but you go on the defensive here right away. You've got a bridge immediately to your west. They may not use it much right away, but get two firebases there ASAP. Build your command center at the end of the runway, a ways out. Then build a firebase just beyond that. One last firebase by the eastern oil derricks. In each one put one sniper and 3 Missile Defenders. Unstoppable. I took those humvees, put 3 Missile Defenders in each, along with 2 rangers. Upgrade to TOW missiles and Combat Drones, and you're good to go. They'll really help alot on the defensive. Just be careful not to let any get destroyed, they're pretty valuable at that point. Once you've gotten enough promotions, A10 strike the radio station in the north. You'll need to strike it twice, or once and send up your humvees. Then move westward to the oil derricks over the bridge. Paradrop in as many men as possible, and bring along a Dozer to eliminate booby traps. Have one man per derrick, capture as many as possible as fast as possible. Burton for cover here is great, they never send any anti-infantry. I also had 5 Sentry Drones with the nose-mounted guns there for cover and detection of booby traps. As soon as you have these, push your infantry north and capture the three artillery platforms to keep the GLA confined to their area. Now they're screwed, no money and no way out. Use those humvees to obliterate their base. You can also call up all those tanks you've got for reinforcements now, put up some hellfire drones on them, and wreak havoc. Either way, there's only two things you need to look out for in that base. The first is SCUD launchers, they'll rip Humvees and Sentry Drones apart. Secondly is the tunnel network - when I play, it had quite the army inside of it. Keep that in mind during your assault and you should have a clean victory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je gaat toch niet een walktrough gebruiken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

1 oktober komt het spel officieel bij dynabyte uit... Ik neem aan dat het spel 1 dag voor de release bij de filialen aankomt en dat ik dus morgen m;n pre-ordert ZH kan verwachten op de stoep :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 89184 schreef op 30 September 2003 @ 11:58:
1 oktober komt het spel officieel bij dynabyte uit... Ik neem aan dat het spel 1 dag voor de release bij de filialen aankomt en dat ik dus morgen m;n pre-ordert ZH kan verwachten op de stoep :)
Ik hoop het voor je :) Ben net zelf bij dynabyte geweest, en die vertelden dat ze zero hour morgen pas geleverd krijgen :| Vraag me dus af hoe het zit met de mensen die hem gepre-ordert hebben :?
Gelukkig haal ik hem gewoon morgen op >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
HolyCorn schreef op 30 september 2003 @ 12:21:
[...]

Ik hoop het voor je :) Ben net zelf bij dynabyte geweest, en die vertelden dat ze zero hour morgen pas geleverd krijgen :| Vraag me dus af hoe het zit met de mensen die hem gepre-ordert hebben :?
Gelukkig haal ik hem gewoon morgen op >:)
Jij komt de laatste week wel vaak bij dynabyte he ;).

Ik was er al bang voor dat ie er niet zou zijn, op de website hebben ze de datum voor pre orders ook al van 30-9 (wat er gister dus nog stond) veranderd naar 1-10 :|. Nouja, nog maar een dagje wachten dan. Dat zijn we toch wel gewend ondertussen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb goed nieuws:

Net ff mijn email gechecked en ZH is onderweg :)
Het bestelde artikel met het ordernummer xxxxxx is naar u verzonden

Het naar u verzonden artikel is:

1 * C&C Generals Zero Hour Add-On

Deze bestelling zal morgen bij u worden bezorgd door de TPG Post.
Het remboursementsbedrag is EUR 30.65 inclusief EUR 5.70 aan
remboursementskosten.

Als u nog artikelen mist uit bovengenoemde bestelling dan zijn die artikelen op
het moment niet voorradig
en worden zo spoedig mogelijk zonder meerkosten nagezonden.

We willen u vragen het door de postbode aangeboden pakket op beschadigingen te
controleren en indien
dit het geval is dan de gehele bestelling te weigeren.
Wij zullen u dan opnieuw een onbeschadigde bestelling toezenden.

Met vriendelijke groet,

D Y N A B Y T E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• In Search of Sunrise
  • Laatst online: 30-10-2020
hmm,kan je dan niet beter zelf bij de winkel ophalen.
prijs scheelt aanzienlijk i.t.t. de pre-order.

ik denk dat ik het ook maar ga pre-orderen. het kan immers nu nog ;)
ik vond generals al tot nu toe de beste c & c game.beter dan RA2.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-04 17:40
Weet iemand of er nog ergens zo'n (got) vpn servertje draait!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
MaZe schreef op 30 September 2003 @ 15:18:
Weet iemand of er nog ergens zo'n (got) vpn servertje draait!?
We hadden een goede grote, maar die is door problemen down helaas.
Er zijn een aantal die een vpn hebben waar maar een man tegelijk op kan geloof ik, niet echt wat leuks dus :(. Maarja, vanaf morgen kun je echt online :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

In Search of Sunrise schreef op 30 September 2003 @ 14:48:

das idd zeer prijzig :/

heb em zelf voor 22.85 euro bij play.com
ligt nu thuis op de kast op me te wachten, was vorige week al verzonden

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
In Search of Sunrise schreef op 30 September 2003 @ 14:48:

niet mee eens, generals is leuk, maar ik vind h´m niet eens bij C&C passen. het is zo´n verkeerde C&C stijl. om al te beginnen met 3 landen. idee komt vanaf yuri toen ea zich ermee ging bemoeien. goed en leuk spel wel maar kan aan geen enkele andere c&C tippen :P

[ Voor 3% gewijzigd door daves2hd op 30-09-2003 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is JOUW mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
ik ze toch ook, ik vind ...., niet wij vinden of iedereen vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
daves2hd schreef op 30 September 2003 @ 19:24:
ik ze toch ook, ik vind ...., niet wij vinden of iedereen vind
Hey ga je mij nog es je USA counter voor Gat/TH laten zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 11:48
Heeft iemand ZH al gespot in een winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
Hidde schreef op 30 September 2003 @ 20:34:
Heeft iemand ZH al gespot in een winkel?
Jah, ik... Ga morgen maar eens kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
Countach schreef op 29 September 2003 @ 18:02:
[...]

Als het goed is patcht de volgende Catalyst dit. Het heat effect ziet er wel grappig uit namelijk. Helaas is de microwave tank übernutteloos.
ik hoop het, en hoop dan ook meteen dat ik die wel kan installen.. 3.7 wil simpelweg gewoon niet.. (heb nu hacked omega 3.6, omega 3.7, en normale 3.7 willen niet installen; "inf error" :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geez
geez schreef op 30 September 2003 @ 21:23:
[...]

ik hoop het, en hoop dan ook meteen dat ik die wel kan installen.. 3.7 wil simpelweg gewoon niet.. (heb nu hacked omega 3.6, omega 3.7, en normale 3.7 willen niet installen; "inf error" :?)
edit:
als je zero hour koopt en je wilt er online mee, word dan je classic generals key ook gechecked? ben niet echt van plan zo'n ruim 75 pleuro te betalen voor een game..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat doen wij ook dus jij zal ook wel moeten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
geez schreef op 30 September 2003 @ 21:25:
[...]

edit:
als je zero hour koopt en je wilt er online mee, word dan je classic generals key ook gechecked? ben niet echt van plan zo'n ruim 75 pleuro te betalen voor een game..
Het zijn ook 2 games.. en niet 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93740

heb Generals wel, was leuk voor 2 maanden, daarna niet meer. Geen C&C magie, helaas.
Heb echt al 3 maanden geen Generals gespeeld, moet ik weer eens doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Laatst online: 27-03-2021
Generals blijft cool imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Inderdaad, smaken verschillen.

Generals en ook Zero Hour zijn gewoon een puur online ervaring. Het is al vaak gezegd maar je moet het gewoon niet kopen voor de singleplayer, dan raak je gegarandeerd teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmxmmx
  • Laatst online: 19-05 12:33
Vandaag moet het gebeuren:)

Maar ik vraag me af of hij ook echt in de winkel zal zijn hier in Almere ?

We gaan het zien over een paar uurtjes en tot die tijd maar ff een lange generals game .

Ik zie je in de newby bunker heheeheh

Asus RTX 5090 OC - AMD 7-9800X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plapz0r
  • Laatst online: 28-11-2023

plapz0r

Ahh nuts!..

mmxmmx schreef op 01 oktober 2003 @ 02:46:
Vandaag moet het gebeuren:)

Maar ik vraag me af of hij ook echt in de winkel zal zijn hier in Almere ?

We gaan het zien over een paar uurtjes en tot die tijd maar ff een lange generals game .

Ik zie je in de newby bunker heheeheh
Mocht ie niet in Almere liggen kom dan ff naar Lelystad...onze Dynabyte heeft hem 100% zeker morgen..errrr straks...en zo niet...dan molotov OwNaGe.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-05 17:49

Wiebbe

<none />

Countach schreef op 28 September 2003 @ 20:51:
[...]

ik vind hem helemaal niet zo nutteloos.
Hij heeft een lekkere range, en kan ook nog eens garrisoned gebouwen clearen.
Op zich had USA dat wel nodig, een unit die niet in een keer dood was die gebouwen kon clearen!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
Wiebbe schreef op 01 October 2003 @ 10:20:
[...]

ik vind hem helemaal niet zo nutteloos.
Hij heeft een lekkere range, en kan ook nog eens garrisoned gebouwen clearen.
Op zich had USA dat wel nodig, een unit die niet in een keer dood was die gebouwen kon clearen!
Hij is dan ook alleen goed in gebouwen clearen, als ie een Patriot moet disablen is ie al half dood geschoten voordat ie hem powered down heeft.

Toegegeven het is niet zo nutteloos qua efficientie als de Avenger of Sentry Drone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag is ZH binnengekomen (besteld bij Dynabite) _/-\o_

Helaas kan ik pas vanmiddag het spel proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93740

Countach schreef op 30 September 2003 @ 22:47:
Inderdaad, smaken verschillen.

Generals en ook Zero Hour zijn gewoon een puur online ervaring. Het is al vaak gezegd maar je moet het gewoon niet kopen voor de singleplayer, dan raak je gegarandeerd teleurgesteld.
Ik speelde ook online, maar na 200 games had ik het gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeZaX
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:47
Ik ga hem vanmiddag ook ophaluh! _/-\o_
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.