Ik kan de spookbeelden van Flipje niet echt volgen. Wat nou blacklist? Wat voor problemen ga je daar dan mee krijgen? Stel dat ze je weigeren, dan ga je toch als forumgangers massaal die ene opgestelde standaardbrief richting OPTA, geschillencommissie, consumentenbond, krant, commissie gelijke behandeling etc sturen om deze misstand aan te kaarten. De consument heeft de macht, mits hij met velen is. Opzeggen terwijl dit niet terecht is kan Vodafone prima tegemoet zien met of een claim voor de rest van het contract of een antwoord dat opzeggen niet mogelijk is op deze korte termijn. Waarvoor is die zwarte lijst dan nodig?
nou na beetje vertraging is DINSDAG de brief op de post gegaan...ze zullen hem dus WOENSDAG gekregen hebben, en sinds DONDERDAG AVOND staat er op me schermpje 'inactieve sim' en kan ik me nummer niet meer bereiken!!
snelle jongens daar bij vodafone, teminste ik neem aan dat ze me afgesloten hebben
(morgen toch maar ff ter bevestiging naar vodafone gaan)
snelle jongens daar bij vodafone, teminste ik neem aan dat ze me afgesloten hebben
Dit mogen ze dus niet doen want ik ben daar niet mee akkoord gegaan in de fax die ik gestuurd heb...... Dus ze kunnen me dat nooit laten betalen....Wekkel schreef op 04 October 2003 @ 01:19:
Ik kan de spookbeelden van Flipje niet echt volgen. Wat nou blacklist? Wat voor problemen ga je daar dan mee krijgen? Stel dat ze je weigeren, dan ga je toch als forumgangers massaal die ene opgestelde standaardbrief richting OPTA, geschillencommissie, consumentenbond, krant, commissie gelijke behandeling etc sturen om deze misstand aan te kaarten. De consument heeft de macht, mits hij met velen is. Opzeggen terwijl dit niet terecht is kan Vodafone prima tegemoet zien met of een claim voor de rest van het contract of een antwoord dat opzeggen niet mogelijk is op deze korte termijn. Waarvoor is die zwarte lijst dan nodig?
Als je eerder opzegt (op een normale manier dan moet je een brief/fax sturen en moet je daarin vermelden dat je akkoord gaat met de afkoopsom....)
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ogangstah:OGangstah schreef op 04 October 2003 @ 02:28:
nou na beetje vertraging is DINSDAG de brief op de post gegaan...ze zullen hem dus WOENSDAG gekregen hebben, en sinds DONDERDAG AVOND staat er op me schermpje 'inactieve sim' en kan ik me nummer niet meer bereiken!!
snelle jongens daar bij vodafone, teminste ik neem aan dat ze me afgesloten hebben(morgen toch maar ff ter bevestiging naar vodafone gaan)
Had je een Vodafone abo met of zonder Live! ???
METHoppyF schreef op 04 oktober 2003 @ 16:09:
[...]
Ogangstah:
Had je een Vodafone abo met of zonder Live! ???
En nu maar hopen dat KPN ook een wijziging gaat doorvoeren..... Dan kan ik ff een nieuwe tel halen (huidige is gaar)
[ Voor 73% gewijzigd door JSchut op 07-10-2003 16:33 ]
Hmm heb vrijdag rond half 4 gefaxed.. Net gebeld.. nog niets veranderd.. zou nog 1,5 jaar moeten 
Wil het graag weten of tis gelukt
(belde via 117 > keuze 4)
Wil het graag weten of tis gelukt
(belde via 117 > keuze 4)
oops
[ Voor 98% gewijzigd door sjuk425 op 06-10-2003 12:24 ]
Gelukt (voda 300 + zero live)
Mijn abo wordt opgezegd zodra ik mijn nummer heb geporteerd naar een nieuwe provider
Mijn abo wordt opgezegd zodra ik mijn nummer heb geporteerd naar een nieuwe provider
Verwijderd
Ik heb vrijdag gefaxt en nog steeds geen bericht mogen ontvangen. Krijg ik een schriftelijke bevestiging?
(voda 300 + sms 75)
(voda 300 + sms 75)
Hmmmzzz... daar klopt iets niet!!
2e x gebeld voor de zekerheid; man zei dat m'n abbo nog een paar maand doorliep ipv mijn aangegeven datum..
De fax was wél binnengekomen maar nog niet verwerkt zei hij, terwijl hij daarvoor wel leuk melde dat ik mijn nummer mocht porteren en dat ik had opgezegd vanwege de dataverhoging...
Erg vaag dit...
En daar is het vervolg
De man belde mij binnen 10 minuten terug (service is uitstekend !); zodra ik nummerportering aanvraag wordt mijn contract bij Vodafone beeindigd !
Moet zeggen dat er nog een beetje angst is om wat er gebeurd als ik overstap; stel dat Vodafone mij dus een trap nageeft
De service is goed, terecht of onterecht...
[ Voor 41% gewijzigd door RiCk op 07-10-2003 15:21 ]
Ehmm.. ik zet net mijn telefoon aan: "Registratie simkaart mislukt" Ik bellen met die klantenservice.. Abbo is dus gecancelled
Opzeggen ging dus..
Ik wil dus overstappen naar telfort. krijg ik van bestelmaar te horen dat de nummerportering tussen de 1 en 3 maanden duurt!!!!Oscar Mopperkont schreef op 07 October 2003 @ 14:43:
Gelukt (voda 300 + zero live)
Is dat echt zo, of komt dat doordat ze denken dater een opzegtermijnis?
Lijkt mij iets teveel..
Opta :
"Den Haag – 1 oktober 2003 – Vanaf vandaag treden nieuwe regels in werking die het de mobiele beller makkelijker maken om van aanbieder te wisselen. Zo moet het meenemen van een telefoonnummer naar een nieuwe mobiele aanbieder altijd mogelijk zijn. Ook als de beller nog een contract heeft bij de aanbieder die hij wil verlaten. Daarnaast mag het overzetten van het nummer hooguit tien werkdagen duren, tenzij de beller schriftelijk om een specifieke, latere datum heeft verzocht."
Opta :
"Den Haag – 1 oktober 2003 – Vanaf vandaag treden nieuwe regels in werking die het de mobiele beller makkelijker maken om van aanbieder te wisselen. Zo moet het meenemen van een telefoonnummer naar een nieuwe mobiele aanbieder altijd mogelijk zijn. Ook als de beller nog een contract heeft bij de aanbieder die hij wil verlaten. Daarnaast mag het overzetten van het nummer hooguit tien werkdagen duren, tenzij de beller schriftelijk om een specifieke, latere datum heeft verzocht."
iemand een idee hoelang het duurt voordat je een afrekening krijgt?
Hmmm, ik heb donderdagavond een fax gestuurd, vanochtend gebeld met de klantenservice... De fax was sowieso nog niet verwerkt, want er stond nog niks in hun systeem... "Meneer, u doet er goed aan de fax nog een keer te sturen. Dan weet ik zeker dat het in orde komt!"
Zou het uiteindelijk goed komen? Ik ben benieuwd.
Zou het uiteindelijk goed komen? Ik ben benieuwd.
Zo gezegd, zo gedaan.
Wat voor een abo had je?Xces schreef op 07 oktober 2003 @ 15:39:
Ehmm.. ik zet net mijn telefoon aan: "Registratie simkaart mislukt" Ik bellen met die klantenservice.. Abbo is dus gecancelledOpzeggen ging dus..
Verwijderd
Dat is jammer, net gebeld met de klantenservice maar voor mij gaat het niet door, omdat ik geen Live! heb. Raar dat sommige mensen zonder Live! wel hebben kunnen annuleren. Zou het nut hebben om de fax gewoon nog een keer te sturen, en dan hopen dat een andere medewerker er wel intrapt?
Ik vraag me af hoe de mensen zonder Live! het wel voor elkaar gekregen hebben. Is dat puur het noemen van de zgn. slechtere vooruitzichten op databundels? If so, dan is het misschien een goed idee om je brief wat aan te passen en hem opnieuw te versturen. Volgens mij staat er nergens dat je geen tweede poging mag doen je abo op te zeggen
Zo gezegd, zo gedaan.
yeah!!
had donderdag brief gestuurd (aangetekend) en net even gebeld, en ik ben afgesloten!!
Ik had vodafone 500 + live 15E
BTW, ik had GEEN ID meegestuurd...
had donderdag brief gestuurd (aangetekend) en net even gebeld, en ik ben afgesloten!!
Ik had vodafone 500 + live 15E
BTW, ik had GEEN ID meegestuurd...
[ Voor 14% gewijzigd door sQuarecoW op 07-10-2003 21:32 ]
Ik heb ook geen live! en toch gister mijn brief op de bus gedaan. Ik heb als argument een hele algemene 'wijziging in de tarieven' aangevoerd.reiker schreef op 07 October 2003 @ 18:06:
Ik vraag me af hoe de mensen zonder Live! het wel voor elkaar gekregen hebben. Is dat puur het noemen van de zgn. slechtere vooruitzichten op databundels? If so, dan is het misschien een goed idee om je brief wat aan te passen en hem opnieuw te versturen. Volgens mij staat er nergens dat je geen tweede poging mag doen je abo op te zeggen
Wellicht dat ik voor vrijdag wel weet of ze erin trappen
Ik ben inmiddels weer fijn klant bij vodafone. 
357 euro cashback, en geen aansluitkosten. Geen zwarte lijst, geen probleembrief, geen weigering hoe dan ook...
Wel kreeg ik na afsluiting nog een brief, of ik alsjeblieft klant wilde blijven (had 2 keer een v300 minuten), als ik verlengde met 2 jaar kreeg ik 2 t610s kado.
357 euro cashback, en geen aansluitkosten. Geen zwarte lijst, geen probleembrief, geen weigering hoe dan ook...
Wel kreeg ik na afsluiting nog een brief, of ik alsjeblieft klant wilde blijven (had 2 keer een v300 minuten), als ik verlengde met 2 jaar kreeg ik 2 t610s kado.
Ik had een Vodafone 120 abonnement met nog een jaar te gaan met Wireless Web.
Afgelopen zaterdag bij Belcompany nagevraagd en de verkoper wilde het eerst niet geloven maar heeft het bij Vodafone gechecked. Hij was zelf ook dolblij.
Snel met handschrift een faxje inelkaar gedraaid met kopie rijbewijs en meteen geregeld.
Orange Free 30 abonnement afgesloten met een nieuw nummer en een gratis Nokia 6610. Nummerportering blijft een lastig punt met dit soort acties...
Orange heeft een veel doorzichtiger abonnement waar alles in de bundel zit en de waarbij overgebleven tegoeden ook meegenomen worden.
Vandaag werd ik keurig netjes afgesloten van Vodafone.
Afgelopen zaterdag bij Belcompany nagevraagd en de verkoper wilde het eerst niet geloven maar heeft het bij Vodafone gechecked. Hij was zelf ook dolblij.
Snel met handschrift een faxje inelkaar gedraaid met kopie rijbewijs en meteen geregeld.
Orange Free 30 abonnement afgesloten met een nieuw nummer en een gratis Nokia 6610. Nummerportering blijft een lastig punt met dit soort acties...
Orange heeft een veel doorzichtiger abonnement waar alles in de bundel zit en de waarbij overgebleven tegoeden ook meegenomen worden.
Vandaag werd ik keurig netjes afgesloten van Vodafone.
Me too.
Ik had in mijn opzegbrief gevraagd om schriftelijke bevestiging van de afsluiting, maar ik heb deze nooit gehad.Wel kreeg ik na afsluiting nog een brief, of ik alsjeblieft klant wilde blijven (had 2 keer een v300 minuten), als ik verlengde met 2 jaar kreeg ik 2 t610s kado.
Dit blijft gewoon 3 maanden bij Vodafone, waarschijnlijk bij KPN ook.RiCk schreef op 07 October 2003 @ 16:26:
Lijkt mij iets teveel..
Opta :
[ Voor 44% gewijzigd door D-Jay op 08-10-2003 10:22 ]
Je dient dit of per fax of aangetkend doen. Als je stilzwijgend doorgaat, moet je 3 maanden wachten.The_Dart schreef op 17 september 2003 @ 23:15:
Ik heb mijn abbo nu bijna een jaar, betekent dit dat ik hem dan ook gewoon kosteloos kan opzeggen, en de mobiel kan houden ?
3 maand? kan me ergens herinneren dat dat ooit al eens wat sneller ging met m'n Voda prepaid nummer overzetten naar een Telfort abonnement....
Kun je je nummer wel meenemen als je je abonnement opzegt? Ik kan me herinneren dat je eerst een nieuw abonnement moet aanvragen met het verzoek je oude nummer te gebruiken! Als je eerst je abonnement opzegt kun je je nummer niet meenemen. Klopt dit?
Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'
Zijn er nu ook mensen die succesvol een abbo hebben stopgezet zonder live?
neej, dat klopt niet. Ik heb in mn opzegbrief gezegd dat ik mn nummer wil houden, en toen ik gister belde, zei ze dat mn nummer per direct 'beschikbaar' was.mboots schreef op 08 October 2003 @ 13:19:
Kun je je nummer wel meenemen als je je abonnement opzegt? Ik kan me herinneren dat je eerst een nieuw abonnement moet aanvragen met het verzoek je oude nummer te gebruiken! Als je eerst je abonnement opzegt kun je je nummer niet meenemen. Klopt dit?
die 3 maanden is een opzegtermijn, je kan je nummer niet meenemen voordat je contract is afgelopen...
Mjah,. is opzich waar, maar je betaalt ongelooflijk veel. Bij de Ornage Free 40 betaal je (mobiele nummers, behalve Orange) 20 cent per minuut, en een starttarief van 5 cent per gesprek, dat komt neer op een keer 180 minuten.John_Bruin schreef op 08 October 2003 @ 00:27:
Die heb je bij ander providers voor soms wel 15 euro per maand minder. En die 15 kun je dan gebruiken voor sms/buitenland etc.
Maar inderdaad niet heel voorspelbaar, je rekening.
Even voor de duidelijkheid: ik las dat je opzegbrief maximaal 30 dagen na de bekendmaking van Vodafone binnen moet zijn. De topicstart was op 17 september en de topicstarter wist het al een week. Dus dat betekent dat die brief uiterlijk vandaag bij Vodafone binnen moet zijn? Of heb je tot 1 november de tijd?
eeehm
17 -7 = 10
en vandaag is het 8
17 -7 = 10
en vandaag is het 8
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Mijn Vriendin werkt bij Vodafone, ook zij heeft het abbonement opgezegd. Krijgt ze vandaag een email waarin staat dat Vodafone het niet leuk vind dat eigen werknemers van deze actie profiteren en dat ze in de gaten zullen worden gehouden.
Nou, dit vind ik geen stijl. Dat zij niet de consequenties van hun eigen marketing techische blunders willen accepteren vind ik schaamteloos, evenals deze mail.
Maar ik ben nu heel blij met mijn nieuwe T610 welke ik voor maar 42,- (Een etentje bij een dure Griek
) heb mogen overnemen van mijn vriendin.
Nou, dit vind ik geen stijl. Dat zij niet de consequenties van hun eigen marketing techische blunders willen accepteren vind ik schaamteloos, evenals deze mail.
Maar ik ben nu heel blij met mijn nieuwe T610 welke ik voor maar 42,- (Een etentje bij een dure Griek
.
Dus kan het nou nog of niet? Of wilde je me alleen even wijzen op mijn rekenfout?
Het is 17 september bekend gemaakt in de kranten....
dus heb je tot en met 16 oktober (tenminste dan moet het bij hun binnen zijn)
dus heb je tot en met 16 oktober (tenminste dan moet het bij hun binnen zijn)
Dat vraag ik me dus ook of, want ik wil er eigenlijk ook wel onderuit.hullepim schreef op 08 October 2003 @ 13:24:
Zijn er nu ook mensen die succesvol een abbo hebben stopgezet zonder live?
Heb een Vodafone 120 abbo met nog iets meer als een jaar te gaan
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Probeer het gewoon, heb ik ook gedaan. Ben nog in afwachting van enige reactie/afsluiting...
Zo gezegd, zo gedaan.
Maar hoe zit het dan met nummerbehoud? Ik heb verschillende dingen waar mijn nummer opstaat ed. en het is een makkelijk nummer dat ik graag wil houden.
Hoe geef ik nou door bij Vodafone dat ik mijn nummer wel wil behouden
Heeft iemand een voorbeeld brief over een abbo ZONDER Live! maar MET nummerbehoud?
zou zelf niet weten hoe ik dit aan moet vragen
Heeft iemand een voorbeeld brief over een abbo ZONDER Live! maar MET nummerbehoud?
(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!
Verwijderd
(ik heb niet de hele topic doorgelezen maar,)
Geldt dit nu ook voor zakelijke abbo's, ik heb een tijdje terug wel 80 brieven (zoveel abbo's hebben we dan ook) gekregen dat men van cooperate pack naar In-Business wordt omgezet met daarbij een maandtarief wat omlaag zou gaan.
Het zou wel lullig zijn maar ik mag dan ook geen dag onbereikbaar zijn. Dus theoretisch contracten openbreken en dezelfde dag opnieuw aanmelden o.i.d.?
Geldt dit nu ook voor zakelijke abbo's, ik heb een tijdje terug wel 80 brieven (zoveel abbo's hebben we dan ook) gekregen dat men van cooperate pack naar In-Business wordt omgezet met daarbij een maandtarief wat omlaag zou gaan.
Het zou wel lullig zijn maar ik mag dan ook geen dag onbereikbaar zijn. Dus theoretisch contracten openbreken en dezelfde dag opnieuw aanmelden o.i.d.?
Verwijderd
Ik heb een vrijdag gefaxt ,maar ben nog niet afgesloten . Ik ga er dus maar van uit dat het zonder live niet gaat .AngelDust schreef op 08 October 2003 @ 15:29:
[...]
Dat vraag ik me dus ook of, want ik wil er eigenlijk ook wel onderuit.
Heb een Vodafone 120 abbo met nog iets meer als een jaar te gaan
Heb een 180 abbo .
Verwijderd
is het eigenlijk ook mogelijk om op te zeggen als je debitel vodafone met live vooraad hebt
Een paar pagina's terug staat de brief die Hunger heeft gestuurd. Hij had een Vodafone 180 zonder SMS of Live. Heb helaas geen reactie van 'm meer gezien of het nu wel of niet gelukt isAngelDust schreef op 08 October 2003 @ 15:38:
Maar hoe zit het dan met nummerbehoud? Ik heb verschillende dingen waar mijn nummer opstaat ed. en het is een makkelijk nummer dat ik graag wil houden.
Als je deze brief nu gewoon als voorbeeld gebruikt en er nog een stukje over nummerbehoud bij zet.
Zit er zelf nu aan te denken om toch ook nog maar vlug mijn Vodafone 120 + 25SMS op te zeggen aangezien ik 'm anders in februari moet afkopen aangezien ik naar Australië ga. Nog even een vraag over het afkopen van je abonnement:Verwijderd schreef op 03 oktober 2003 @ 15:01:
Dit is wat ik opgestuurd heb , ben geloof ik nog niet afgesloten , maar verwacht ook wel , mocht het gehonereerd worden dat er een dag of 2 overheen gaat .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vodafone Libertel N.V.
Afdeling Retention
Postbus 3500
6401 CA Heerlen
xx
xx
Xx xxx
Klantnummer: xx
Mobielnummer: xx
Betreft: opzegging contract n.a.v. verhoging tarieven per 1 Oktober 2003
xx, 03-10-03
Beste Meneer/mevrouw,
Ik heb vernomen dat u per 1 oktober de tarieven heeft gewijzigd . Volgens uw algemene voorwaarden consumenten (artikel 2.8) heb ik het recht om mijn abonnement naar aanleiding van deze verandering op te zeggen.
Daar ik op andere voorwaarde accoord ben gegaan , maakt u zich naar mijn mening
schuldig aan contract breuk door het veranderen van de tarieven .
Bij deze verzoek ik u dan ook om mijn contract per onmiddelijke ingang te ontbinden , zonder bijkomende kosten ten nadele van mij .
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben voorgelicht.
Met vriendelijke groet,
xxxxx
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Word het niet geacepteerd , dan heb ik pech en wachten we de volgende verhoging wel af .
- Moet je dan alleen je maandelijkse kosten * aantal maanden betalen of zitten hier ook nog extra kosten aan vast?
- Hoeveel moet ik ongeveer betalen voor het aanvragen van een prepaid kaartje?
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Maandag ff briefje + kopie legitimatie aangetekend verstuurd.
Vandaag afgesloten
Ik had een Vodafone live 120 minuten met 10,- data tegoed.
Ik ben wel blij dat ik het zo op heb kunnen lossen.
Ze hebben mij namelijk nogal een kutstreek geleverd.
Was ook wel een beetje mijn schuld maar ik ben nu eenmaal nogal goedgelovig.
Ik had een vodafone 240 abbo, belden ze me op of ik Live abbonnee wilde worden.
Dat vond ik wel wat en vroeg of ze terug wilden bellen omdat ik eerst een goede keuze qua telefoon wilde maken en niet meteen wilde beslissen.
Zei die muts aan de telefoon:
"De eerste 3 maanden betaal je 5,- per maand en kan je liven zoveel je wilt.
De 4e maand betaal je de volledige 15,- en daarna mag je vrij kiezen wat je data bedrag word."
Maar die 4e maand bleek dus 4 maanden na die 3 maanden ervoor te zijn, dus 7 maanden, en bovendien mocht ik maar 1 stap terug ipv zelf kiezen wat mn data tegoed was. (volgens een eerdere wijziging die ik niet heb vernomen)
Dus 1 aanrader, laat je nooit telefonisch een abbo aansmeren
Nu ff een T-Mobile 150 SIM only pakket aanvragen met 150 belminuten voor € 11,25 per maand
Vandaag afgesloten
Ik had een Vodafone live 120 minuten met 10,- data tegoed.
Ik ben wel blij dat ik het zo op heb kunnen lossen.
Ze hebben mij namelijk nogal een kutstreek geleverd.
Was ook wel een beetje mijn schuld maar ik ben nu eenmaal nogal goedgelovig.
Ik had een vodafone 240 abbo, belden ze me op of ik Live abbonnee wilde worden.
Dat vond ik wel wat en vroeg of ze terug wilden bellen omdat ik eerst een goede keuze qua telefoon wilde maken en niet meteen wilde beslissen.
Zei die muts aan de telefoon:
"De eerste 3 maanden betaal je 5,- per maand en kan je liven zoveel je wilt.
De 4e maand betaal je de volledige 15,- en daarna mag je vrij kiezen wat je data bedrag word."
Maar die 4e maand bleek dus 4 maanden na die 3 maanden ervoor te zijn, dus 7 maanden, en bovendien mocht ik maar 1 stap terug ipv zelf kiezen wat mn data tegoed was. (volgens een eerdere wijziging die ik niet heb vernomen)
Dus 1 aanrader, laat je nooit telefonisch een abbo aansmeren
Nu ff een T-Mobile 150 SIM only pakket aanvragen met 150 belminuten voor € 11,25 per maand
Verwijderd
Ik heb een vodafone 180 en een databundel van 5 euro. Ik heb een brief waarin staat dat ik mijn contrackt per direct wil opzeggen op basis van artikel 2.8 van de avc. Ik hen deze brief gestuurd naar een adres in heerlen.
Wanneer denken jullie dat mijn contrackt beindigd is? En extra bellen naar de klantenservice nog zin?
Want ik ben namelijk zo bang dat ik me lekker zit te maken voor niks. Of dat vodafone zegt dat ze de brief niet hebben ontvangen en het moet natuurlijk geregeld zijn voor 30 oktober.
Wanneer denken jullie dat mijn contrackt beindigd is? En extra bellen naar de klantenservice nog zin?
Want ik ben namelijk zo bang dat ik me lekker zit te maken voor niks. Of dat vodafone zegt dat ze de brief niet hebben ontvangen en het moet natuurlijk geregeld zijn voor 30 oktober.
Verwijderd
Hoe heb je dat briefje vertuurd? Per post of fax?sjuk schreef op 08 October 2003 @ 21:32:
Maandag ff briefje + kopie legitimatie aangetekend verstuurd.
Vandaag afgesloten
Zoals je hier boven leest duurde het bij mij 2 dagen zonder extra bellen of wat dan ook.Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 21:53:
Hoewel ze vast niet zo lullig zullen zijn om te ontkennen dat je een brief gestuurd hebt, is het toch wel handig om een brief aangetekend te versturen.
En je hebt dus niet tot eind october want je mag opzeggen tot 30 dagen na bekendmaking in de kranten en dat was 17 september.
Je hebt dus tot 17 october.
Aangetekend faxen gaat nogal he? duh.Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 22:15:
[...]
Hoe heb je dat briefje vertuurd? Per post of fax?
[ Voor 12% gewijzigd door sjuk425 op 08-10-2003 22:20 ]
Ik heb vanochtend een brief ontvangen waarin staat dat mijn abonement in 2005 word afgesloten
volgens hun algemene voorwaarden. Echter staat er helemaal niets in wat te maken heeft waarom ik die fax stuurde, de wijziging in die voorwaarden
Jah dat moet wel ter verificatie... (ondanks het wel een paar keer is gelukt zonder)
Heb nummerportering maar geannuleerd. Rond half elf vanochtend verzoek gefaxed of ze mij direct wouden afsluiten. En dat deden ze rond 3 uur 's middags
Heb nummerportering maar geannuleerd. Rond half elf vanochtend verzoek gefaxed of ze mij direct wouden afsluiten. En dat deden ze rond 3 uur 's middags
is je tel nog niet afgesloten dan? met een fax duurt dat namelijkniet zo lang....Stoney187 schreef op 09 October 2003 @ 14:08:
Ik heb vanochtend een brief ontvangen waarin staat dat mijn abonement in 2005 word afgeslotenvolgens hun algemene voorwaarden. Echter staat er helemaal niets in wat te maken heeft waarom ik die fax stuurde, de wijziging in die voorwaarden
mijne was vrij snel afgesloten (zelfde middag nog), maar ik heb geen brief ofzo gehad!
Grom, bij mij heeft de hele handel dus niet gewerkt. Net gebeld met de klantenservice, ik sta in de wachtrij om afgesloten te worden per september 2004. Kennelijk heeft de argumentatie van "verslechterde vooruitzichten" van het dataverkeer geen invloed meer gehad
(Ik heb geen Live! bundel)
Nouja, dan wachten we nog maar een maandje of 11
[ Voor 7% gewijzigd door reiker op 09-10-2003 15:22 ]
Zo gezegd, zo gedaan.
Geen nood!reiker schreef op 09 October 2003 @ 15:21:
Grom, bij mij heeft de hele handel dus niet gewerkt. Net gebeld met de klantenservice, ik sta in de wachtrij om afgesloten te worden per september 2004. Kennelijk heeft de argumentatie van "verslechterde vooruitzichten" van het dataverkeer geen invloed meer gehad(Ik heb geen Live! bundel)
Er komt vast nog wel een tareifswijziging of andere wijziging die niet te maken heeft met dataverkeer.
We wachten rustig af
Volgens mij niet. Je hebt een contract met Debitel. Niet met Vodafone. Misschien als Debitel die aanpassingen doorvoeren dat je dan ook bij Debitel je abbo mag opzeggen.Masselink schreef op 18 September 2003 @ 14:36:
Als je een Debitel abbonnement hebt over het netwerk van Vodafone telt dat ook ?
Ben zelf trouwens erg te spreken over Debitel. Had debitel base abbo, is 6 nog wat per maand. Maar ze rekenen me toch maar 13 cent voor een smsje. Maar ik had geen gratis belminuten. Kreeg ik laatst brief, kon gratis over op Debitel 90 als ik dat wilde. Dan kreeg ik de eerste 3 maanden gratis. Dus nu heb ik voor 17,50 per maand 90 minuten bellen per maand. En de komende 3 maanden geen telefoon rekening
Dit is via het O2 netwerk btw.
[ Voor 1% gewijzigd door miekol op 09-10-2003 17:33 . Reden: typo ]
Ik ben blij dat ik van mn abbo af ben 
Maar nu wilde ik vandaag natuurlijk wel weer even een nieuw abbootje afsluiten.
Dus vodafone beviel me wel, dat heb ik al een jaar of 4,
maar jahoor mn contract word afgewezen!!
Dat is dus de consequentie van opzeggen
Dus ik bellen met de klantenservice en na een minuut of 5 gehannes te hebben gehad over dat ik met een prepaid telefoon bel en ze maar niet scheen te snappen dat je met een telefoon waarvan het abbo is stopgezet je niet kunt bellen kwam het dan eindelijk tot een gesprek:
/me -"ik heb altijd plezierig gebruik gemaakt van jullie diensten en dat wil ik graag blijven doen, met het opzeggen van mij abbo stond ik echter gewoon in mijn recht"
muts- "Ja sorry meneer ik kan zo niet zien waarom uw aanvraag geweigerd word"
/me - "Ja dat kan maar 1 ding zijn en dat is mijn stopgezette abbo, aan mn krediet zal het echt niet liggen en ik heb ook nooit rare akkefietjes gehad"
muts- Het enige wat u kunt doen is een brief schrijven en vragen waarom u geweigerd word"
/me - ja sorry daar ga ik niet op wachten, daaaaaaaaaag."
Helaas woon ik ik een redelijke uithoek waar alleen KPN en Vodafone normaal werken. Dus is het nu wel een 2 jarig Hi abbo geworden.
Man wat zijn die toestellen duur met 1 jarige kpn abbo's!
Hello kpn HI Profile 20 2 jaar + Nokia 3100
Maar nu wilde ik vandaag natuurlijk wel weer even een nieuw abbootje afsluiten.
Dus vodafone beviel me wel, dat heb ik al een jaar of 4,
maar jahoor mn contract word afgewezen!!
Dat is dus de consequentie van opzeggen
Dus ik bellen met de klantenservice en na een minuut of 5 gehannes te hebben gehad over dat ik met een prepaid telefoon bel en ze maar niet scheen te snappen dat je met een telefoon waarvan het abbo is stopgezet je niet kunt bellen kwam het dan eindelijk tot een gesprek:
/me -"ik heb altijd plezierig gebruik gemaakt van jullie diensten en dat wil ik graag blijven doen, met het opzeggen van mij abbo stond ik echter gewoon in mijn recht"
muts- "Ja sorry meneer ik kan zo niet zien waarom uw aanvraag geweigerd word"
/me - "Ja dat kan maar 1 ding zijn en dat is mijn stopgezette abbo, aan mn krediet zal het echt niet liggen en ik heb ook nooit rare akkefietjes gehad"
muts- Het enige wat u kunt doen is een brief schrijven en vragen waarom u geweigerd word"
/me - ja sorry daar ga ik niet op wachten, daaaaaaaaaag."
Helaas woon ik ik een redelijke uithoek waar alleen KPN en Vodafone normaal werken. Dus is het nu wel een 2 jarig Hi abbo geworden.
Man wat zijn die toestellen duur met 1 jarige kpn abbo's!
Hello kpn HI Profile 20 2 jaar + Nokia 3100
Verwijderd
F*ck! Ik wordt 25/04/2005 pas afgesloten!
Ik heb Voda 180 + SMS 75. Ga morgen via de fax bezwaar indienen, want ik sta volledig in mijn recht toch?
Ik heb Voda 180 + SMS 75. Ga morgen via de fax bezwaar indienen, want ik sta volledig in mijn recht toch?
dit (zo'n vaag opgestelde brief) komt mij zeer bekend voor:Stoney187 schreef op 09 oktober 2003 @ 14:08:
Ik heb vanochtend een brief ontvangen waarin staat dat mijn abonement in 2005 word afgeslotenvolgens hun algemene voorwaarden. Echter staat er helemaal niets in wat te maken heeft waarom ik die fax stuurde, de wijziging in die voorwaarden
ik probeerde vanwege weizeging in het migratiebeleid mijn abbo te veranderen, en toen kreeg ik een brief in dezelfde trant als jij hebt terug ('u contract word per -volgend jaar ergens- opgezegt met nummerbehoud').
dit betekend gewoon dat ze je niet afsluiten vanwege de tariefsweizeging, en dus maar gewoon wanneer je contract afloopt.
[rml]Maestro.mosjuh in "[ Vodafone] Niet meer mogelijk om terug t"[/rml]
sjuk; die link is voor jou ook intressant.
[ Voor 9% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 09-10-2003 22:10 ]
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Verwijderd
Ik heb nog steeds geen reactie gehad op mijn brief en fax. Nu zal ik na het weekend de klantenservice eens bellen alleen kan ik uit het topic niet echt halen wat nauw de exacte wijziging is.
Ik kan moeilijk zeggen ja ze zijden dat op het forum van tweakers. dus kan iemand me de exacte reden geven?
Ik kan moeilijk zeggen ja ze zijden dat op het forum van tweakers. dus kan iemand me de exacte reden geven?
Verwijderd
ja jiikt mij wel heb zelf al 3 x opgezegd en 1 dag erna weer aangesloten bij vodafone ......
LOL krijg net een brief in de bus van vodafone..
quote uit brief:
Zouden wij nog iets kunnen doen om u van gedachten te doen veranderen????
en:
Wij stellen het op prijs als wij u in de toekomst opnieuw als klant van Vodafone mogen verwelkomen.
Grappig..
Als mijn abbo afgelopen is bij Telfort zien we wel weer es
quote uit brief:
Zouden wij nog iets kunnen doen om u van gedachten te doen veranderen????
en:
Wij stellen het op prijs als wij u in de toekomst opnieuw als klant van Vodafone mogen verwelkomen.
Grappig..
Als mijn abbo afgelopen is bij Telfort zien we wel weer es
Verwijderd
HAHA heb ook een brief gehad. Als ik mijn bestaande (opgezegde contract) toch nie zou opzeggen en met 2 jaar zou verlengen zou ik de soney ericsson t610 gratis krijgen.....pff 2jaar dan zou ik er gezien mijn oude contract die tot 2006 zou lopen nog wel ff aanvast (2008) laten we dat maar niet doen
Verwijderd
Mijn abo kon niet worden stopgezet (Voda 300 + SMS 75). Heb een bezwaarschrift ingediend (fax + aangetekend via de post) en heb duidelijk gemaakt dat ik mijn recht sta. Ben benieuwd naar de reactie!
Verwijderd
Wellicht is het goed om dergelijke brieven te versturen zonder dit soort spelfouten (Maestro.mosjuh schreef op 09 October 2003 @ 22:09:
[...]
dit (zo'n vaag opgestelde brief) komt mij zeer bekend voor:
ik probeerde vanwege weizeging in het migratiebeleid mijn abbo te veranderen, en toen kreeg ik een brief in dezelfde trant als jij hebt terug ('u contract word per -volgend jaar ergens- opgezegt met nummerbehoud').
dit betekend gewoon dat ze je niet afsluiten vanwege de tariefsweizeging, en dus maar gewoon wanneer je contract afloopt.
[rml]Maestro.mosjuh in "[ Vodafone] Niet meer mogelijk om terug t"[/rml]
sjuk; die link is voor jou ook intressant.
Ik heb een week geleden m'n brief op de post gedaan. Ik heb Vodafone 240 met 50 sms. Ben alleen nog steeds niet afgesloten.
Ben benieuwd naar de reactie op het bezwaarschrift van some1else!
Verwijderd
Ik ook jaTimmey schreef op 13 October 2003 @ 09:54:
Ik heb een week geleden m'n brief op de post gedaan. Ik heb Vodafone 240 met 50 sms. Ben alleen nog steeds niet afgesloten.
ik heb de fax van een tweaker ff aangepast naar een bezwaar versie ik zou graag ff weten of het een beetje klopt en eventueel kunnen meer mensen hem gebruiken.
----------------------------
Vodafone Libertel N.V.
Afdeling Retention
Postbus 3500
6401 CA Heerlen
Bri***straat 13
5555 AC
H******
Klantnummer: **************
Mobielnummer: **********
Betreft: opzegging Vodafone contract n.a.v. tarief verhoging per 1 oktober 2003
H******, 09-10-03
Beste Meneer/mevrouw,
Op 1 oktober Heb ik u een brief gestuurd naar aanleiding van de tarief verhoging met verzoek het abonnement stop te zetten. 9 dagen hierna ontving ik het bericht dat mijn abonnement volgens de algemene voorwaarden op 2-4-2005 zal worden stopgezet. Echter werd er totaal niet ingegaan op de tarief verhoging van 1 oktober. Volgens uw algemene voorwaarden consumenten (artikel 2.8) heb ik het recht mijn abonnement op te zeggen door deze wijziging.
Hierbij wil ik dus alsnog mijn gehele abonnement opzeggen. Het abonnement dient per direct te worden stopgezet. Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Dhr. D. Boomgaardt
P.S kunt U op de fax reageren a.u.b.?
------------------------
----------------------------
Vodafone Libertel N.V.
Afdeling Retention
Postbus 3500
6401 CA Heerlen
Bri***straat 13
5555 AC
H******
Klantnummer: **************
Mobielnummer: **********
Betreft: opzegging Vodafone contract n.a.v. tarief verhoging per 1 oktober 2003
H******, 09-10-03
Beste Meneer/mevrouw,
Op 1 oktober Heb ik u een brief gestuurd naar aanleiding van de tarief verhoging met verzoek het abonnement stop te zetten. 9 dagen hierna ontving ik het bericht dat mijn abonnement volgens de algemene voorwaarden op 2-4-2005 zal worden stopgezet. Echter werd er totaal niet ingegaan op de tarief verhoging van 1 oktober. Volgens uw algemene voorwaarden consumenten (artikel 2.8) heb ik het recht mijn abonnement op te zeggen door deze wijziging.
Hierbij wil ik dus alsnog mijn gehele abonnement opzeggen. Het abonnement dient per direct te worden stopgezet. Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Dhr. D. Boomgaardt
P.S kunt U op de fax reageren a.u.b.?
------------------------
Verwijderd
Ik heb dit verhaal gestuurd:
--------------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
Per 1 oktober heeft u uw tarieven gewijzigd. Conform artikel 2.8 van de algemene voorwaarden consumenten heb ik het recht op mijn contract per direct te beëindigen. Dit heb ik u op 3 oktober jl. schriftelijk verzocht. Echter heeft u mijn verzoek op 7 oktober jl. schriftelijk afgewezen.
Ik wil echter bezwaar maken. Mag ik u refereren naar artikel 2.8 van de algemene voorwaarden consumenten:
“De AVC en de tarieven mogen door Vodafone eenzijdig worden gewijzigd, ook ten aanzien van bestaande Overeenkomsten. Bij een wijziging van de AVC of tarieven mag Contractant de Overeenkomst schriftelijk opzeggen met ingang van de datum van de inwerkingtreding van de bekendgemaakte wijziging. De opzegging dient binnen dertig dagen na publieke bekendmaking ontvangen te zijn. Partijen zijn elkaar daardoor geen andere vergoeding of compensatie verschuldigd, dan de openstaande betalingsverplichtingen.”
Concreet komt het er op neer dat u de tarieven heeft gewijzigd en dat ik in mijn volledige recht sta om mijn contract per de inwerkingtreding van de wijziging (in dit geval per 1 oktober 2003) op te zeggen.
Bij deze dus nogmaals het verzoek om mijn gehele abonnement op te zeggen en het nummer te behouden. Ik wil mijn nummer porteren naar mijn nieuwe provider. Ik verzoek u daarom dit nummer NIET te laten vervallen. Ik zal voor het einde van het contract een verzoek tot nummerbehoud via mijn nieuwe provider u doen laten toekomen. Het abonnement dient, indien de opzeggingstermijn dit toelaat, per 1 november aanstaande te worden stopgezet.
Ik wil u nogmaals benadrukken dat ik volledig in mijn recht sta het contract te beëindigen. Indien u hier niet mee akkoord gaat, voel ik mij genoodzaakt naar een geschillencommissie te stappen.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Geachte heer/mevrouw,
Per 1 oktober heeft u uw tarieven gewijzigd. Conform artikel 2.8 van de algemene voorwaarden consumenten heb ik het recht op mijn contract per direct te beëindigen. Dit heb ik u op 3 oktober jl. schriftelijk verzocht. Echter heeft u mijn verzoek op 7 oktober jl. schriftelijk afgewezen.
Ik wil echter bezwaar maken. Mag ik u refereren naar artikel 2.8 van de algemene voorwaarden consumenten:
“De AVC en de tarieven mogen door Vodafone eenzijdig worden gewijzigd, ook ten aanzien van bestaande Overeenkomsten. Bij een wijziging van de AVC of tarieven mag Contractant de Overeenkomst schriftelijk opzeggen met ingang van de datum van de inwerkingtreding van de bekendgemaakte wijziging. De opzegging dient binnen dertig dagen na publieke bekendmaking ontvangen te zijn. Partijen zijn elkaar daardoor geen andere vergoeding of compensatie verschuldigd, dan de openstaande betalingsverplichtingen.”
Concreet komt het er op neer dat u de tarieven heeft gewijzigd en dat ik in mijn volledige recht sta om mijn contract per de inwerkingtreding van de wijziging (in dit geval per 1 oktober 2003) op te zeggen.
Bij deze dus nogmaals het verzoek om mijn gehele abonnement op te zeggen en het nummer te behouden. Ik wil mijn nummer porteren naar mijn nieuwe provider. Ik verzoek u daarom dit nummer NIET te laten vervallen. Ik zal voor het einde van het contract een verzoek tot nummerbehoud via mijn nieuwe provider u doen laten toekomen. Het abonnement dient, indien de opzeggingstermijn dit toelaat, per 1 november aanstaande te worden stopgezet.
Ik wil u nogmaals benadrukken dat ik volledig in mijn recht sta het contract te beëindigen. Indien u hier niet mee akkoord gaat, voel ik mij genoodzaakt naar een geschillencommissie te stappen.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ik heb vrijdag jl de brief gestuurd. Een beetje laat, omdat ik er nogal over twijfelde. Ik heb namelijk helemaal geen Live!, en ben tevreden met Vodafone; ik heb echter ook dringend een nieuwe telefoon nodig.
Vandaag dus gebeld met klantenservice. Die vertelden mij vriendelijk dat het in mijn geval niet kon omdat ik geen GPRS/Live! heb.
Ofwel: * wicher|IA Voda 300 zonder live -> mislukt
Misschien als anderen hier in een soortgelijke situatie succesvol protest aantekenen, en dus alsnog afgesloten worden, probeer ik het opnieuw. Anders laat ik het er maar bij. Ik neem zero live (voor het geval dat
) en wacht op de volgende wijziging.
Vandaag dus gebeld met klantenservice. Die vertelden mij vriendelijk dat het in mijn geval niet kon omdat ik geen GPRS/Live! heb.
Ofwel: * wicher|IA Voda 300 zonder live -> mislukt
Misschien als anderen hier in een soortgelijke situatie succesvol protest aantekenen, en dus alsnog afgesloten worden, probeer ik het opnieuw. Anders laat ik het er maar bij. Ik neem zero live (voor het geval dat
kewl die van jou is beter. ik heb hem net gefaxt
Ik ga ook een nieuw vodafone abo aanvragen. Zijn er meer mensen die ineens afgewezen zijn?sjuk schreef op 09 October 2003 @ 21:40:
Sjuk is afgewezen
Verwijderd
Als reactie op mijn bezwaarschrift krijg ik wederom een standaard schrijven met als afsluitdatum 25/04/2005. Ik begin het echt zat te worden met die lui van Vodafone!
Hm, je hebt zelf ooit voor Vodafone gekozen, had je dat maar niet moeten doenVerwijderd schreef op 14 oktober 2003 @ 12:36:
Als reactie op mijn bezwaarschrift krijg ik wederom een standaard schrijven met als afsluitdatum 25/04/2005. Ik begin het echt zat te worden met die lui van Vodafone!
Oke, dat klinkt enorm dom, want het is mij wél gelukt, alleen dan met Live. Misschien is dat gewoon de reden en dien je dat te accepteren?!
Verwijderd
bij mij is het opzeggen ook mislukt, Ik kreeg ook een brief thuis gestuurd met je abonnement eindigt op 01-06-2004 , en zo te zien bij some1else heeft het geen nut om een bezwaar schrift te sturen, ik heb namelijk geen live. Maar misschien dat ik morgen alsnog een bezwaarschrift verstuur. en gewoon nog een keer mijn hele verhaal vertel, had ik namelijk niet in mijn opzegbrief gedaan, had alleen verwezen naar het E-Mailrefferntie nummer wat zij mij hadden gestuurd waar ook mijn verhaal in stond. Blijkbaar niet genoeg, maar ik hou jullie op dehoogte.
het is gewoon zo dat vodafone niet gek is
ze laten de eerste 1000 misschien gewoon afsluiten ik ook:D en dan krijgen ze het door dat het een spel is dus iedereen wordt nu gewoon afgewezen
ze laten de eerste 1000 misschien gewoon afsluiten ik ook:D en dan krijgen ze het door dat het een spel is dus iedereen wordt nu gewoon afgewezen
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Verwijderd
Ze zijn duidelijk een spelletje aan het spelen. Als ik nog eens de AVC artikel 2.8 er bij mag halen, is het toch echt duidelijk dat iedereen het recht heeft om op te zeggen. En daar gaat het mij om.
Kennelijk maken zij het onderscheid in "algemene voorwaarden" en "Aanvullende Voorwaarden Vodafone Data Diensten"Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 15:12:
Ze zijn duidelijk een spelletje aan het spelen. Als ik nog eens de AVC artikel 2.8 er bij mag halen, is het toch echt duidelijk dat iedereen het recht heeft om op te zeggen. En daar gaat het mij om.
Aaangezien jij niks met die Vodafone live! datavoorraden te maken hebt kan je dat opzeggen op je buik schrijven.
Ergens vind ik dat ook niet meer dan redelijk, je schaft een product aan volgens bepaalde voorwaarden, en deze zijn voor jou dus niet veranderd, dus waarom contractbreuk?
Mijn t610 gaf net de melding 'Inactieve Sim'. Even gebeld met vodafone en ik ben kosteloos afgesloten.
Had geen live, maar wel een wirelessweb gprs datavoorraad.
Had geen live, maar wel een wirelessweb gprs datavoorraad.
Ik vind het toch wel grappig hoe sommige mensen hier enorme blablabla-brieven schrijven en toch niet worden afgesloten.
Bij mij is het gelukt door bij de Belcompany een kopie van mijn rijbewijs met een handgeschreven verzoek tot opzeggen in 3 regels te laten faxen.
Mijn abonnement zou nog een jaar lopen.
Bij mij is het gelukt door bij de Belcompany een kopie van mijn rijbewijs met een handgeschreven verzoek tot opzeggen in 3 regels te laten faxen.
had je ook een live abo erbij of alleen belminuten ?John_Bruin schreef op 16 October 2003 @ 12:46:
Ik vind het toch wel grappig hoe sommige mensen hier enorme blablabla-brieven schrijven en toch niet worden afgesloten.
ik heb maandag een fax gestuurd, dinsdag ochtend vroeg deed mijn telefoon (sharp gx10) al helemaal niets meer
Verwijderd
Ghe, Lache he? Alleen beetje jammer van telefoonnummers op simkaartHennie-M schreef op 16 oktober 2003 @ 17:18:
ik heb maandag een fax gestuurd, dinsdag ochtend vroeg deed mijn telefoon (sharp gx10) al helemaal niets meer
Dat is dus ook een data dienst, en als je die hebt / had word je wel afgesloten.John_Bruin schreef op 17 oktober 2003 @ 11:33:
@Stoney187: Ik had wirelessweb
Als je geen data dienst gebruikt, word je ook niet afgesloten.
Ik ben niet afgesloten, want ik heb dus ook geen data dienst.
Ik had hier al op gerekend dus had ik al mijn nummers al opgeslagen op een andere simVerwijderd schreef op 16 October 2003 @ 23:03:
[...]
Ghe, Lache he? Alleen beetje jammer van telefoonnummers op simkaarthad ik ook! nu telfort met een samsung e700.
btw iedere fatsoenlijke telefoonwinkel kan je simkaart gegevens om laten zetten naar een andere sim
Ik heb nu ook de e700 met t-mobile.
Eeehm jongens, volgens mij maakt het niet zoveel uit dat de sim inactief is, de nummer bliujven erop staat, althans dat was op mijn oude Telfort kaart ook zo 
Back on topic:
Vandaag brief terug gehad van vodafone: uw contract wordt per 13-1-2004 ontbonden
vind het best zo, aangezien er tegen die tijd betere toestellen te koop zijn in combinatie met een orange abbo
(Z600 here I come!) tis trouwens wel vreemd, van het abbo is afgesloten op 23-1-2003 en ik wordt dus 10 dagen eerder afgesloten
Back on topic:
Vandaag brief terug gehad van vodafone: uw contract wordt per 13-1-2004 ontbonden
vind het best zo, aangezien er tegen die tijd betere toestellen te koop zijn in combinatie met een orange abbo
[ Voor 1% gewijzigd door MGSNK op 18-10-2003 15:27 . Reden: msnslet ]
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
En ineens wordt ik ook bij Vodafone afgewezen.... Matige zaak. Ik ga wel ff informeren, want het slaat natuurlijk nergens opBeste heer/mevrouw Oscar Mopperkont
Heden hebben wij uw aanvraag voor een abonnement ingediend, helaas wil het
betreffende netwerk u geen mogelijkheid bieden voor een aansluiting, over de
exacte reden worden wij niet geinformeerd.
En na een brief accepteren ze me ineens weer welOscar Mopperkont schreef op 20 October 2003 @ 13:03:
[...]
En ineens wordt ik ook bij Vodafone afgewezen.... Matige zaak. Ik ga wel ff informeren, want het slaat natuurlijk nergens op
offtopic:
succes Jeroen met opzeggen!
succes Jeroen met opzeggen!
Verwijderd
sinds gisteren is mijn nummer ook overgezet op een andere provider =)
kreeg een brief dat ze me ooit nog als klant hoopte te verwelkomen maarja we zullen zien of ik geaccepteerd word in de toekomst =)
kreeg een brief dat ze me ooit nog als klant hoopte te verwelkomen maarja we zullen zien of ik geaccepteerd word in de toekomst =)
ik heb nog steeds niks van ze ontvangen.....Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 17:27:
sinds gisteren is mijn nummer ook overgezet op een andere provider =)
geen rekening/afrekening of brief....... helemaal niks!
ik heb vandaag mijn laatste factuur gehad.
Bel ze anders ff?
Bel ze anders ff?
misschien heb ik hem dan vandaag ook..... kzal strax thuis wel ff kijken....Hennie-M schreef op 30 oktober 2003 @ 16:18:
ik heb vandaag mijn laatste factuur gehad.
Bel ze anders ff?
Mijn tel is iig nog steed afgesloten.
ik reageer even hier omdat ik (nog) geen nieuw topic ga starten
ik heb alweer iets gehoord over vodafone met tariefswijzigingen in december ...
wie weet er iets meer van ?
Hey dat is leuk-D-Jay- schreef op 08 november 2003 @ 19:51:
ik reageer even hier omdat ik (nog) geen nieuw topic ga starten
Is dit al officieel?
Anders neem ik nu nog ff een abotje
Nee anders had ik wel een link naar mijn bron gegeven. Ik heb ook maar van iemand gehoord die het ook weer van iemand gehoord had, maar ik weet allemaal wie dat zijn en het zijn wel iets betrouwbaardere bronnen dan de neef van de broer van de zus van de goudvis van Henk die ik ken van vakantie zullen we maar zeggen. Ik vind van horen zeggen geen goede bron, dus ik wacht ook nog even met opzeggen en een nieuwe aansluiten enzo.
Oke, maar als het nog niet officieel is, kan ik makkelijk een abotje nemen. Misschien is het wel helemaal niet waar, maar dan heb ik gewoon pech gehad en een vette cash-back gekregenD-Jay schreef op 08 november 2003 @ 21:28:
[...]
Nee anders had ik wel een link naar mijn bron gegeven. Ik heb ook maar van iemand gehoord die het ook weer van iemand gehoord had, maar ik weet allemaal wie dat zijn en het zijn wel iets betrouwbaardere bronnen dan de neef van de broer van de zus van de goudvis van Henk die ik ken van vakantie zullen we maar zeggen. Ik vind van horen zeggen geen goede bron, dus ik wacht ook nog even met opzeggen en een nieuwe aansluiten enzo.
Als het officieel is, wat het dus nog niet is, kan dat niet meer. (Kan wel, maar kan ik het niet opzeggen
Ik denk dat ik maandag ff een abotje ga afsluiten voor de ckerheid. (Ik hoop niet dat het maandag bekend wordt gemaakt want dan heeft het nog geen zin)
mm dit is wat anders
ik dacht meer aan verhoging sms van 22 naar 23 cent, maar dat weet ik ook niet zeker
Verwijderd
Om wat voor reden we kunnen opzeggen maakt natuurlijk niet uit, als we maar kunnen opzeggenD-Jay schreef op 09 november 2003 @ 13:57:
[...]
mm dit is wat anders
ik dacht meer aan verhoging sms van 22 naar 23 cent, maar dat weet ik ook niet zeker