Had jij een abonnement met of zonder Live/datavoorraad?
Verwijderd
tweakersonly:
Lezen gaarne
maar ik had 240 belminuten en 90 smsjes ook geen vodafone life en kon gewoon opzeggen per fax ik heb nog gebeld om verificatie te krijgen en ja 01 okt dus
Lezen gaarne
Volgens mij krijgen we weet hetzelfde verhaal als in juni bij de verlaging van de belbundel: De medewerkers bij Vodafone hanteren ieder hun eigen regels: Klant A mag wel beeindigen, klant B niet.Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 15:19:
tweakersonly:
Lezen gaarnemaar ik had 240 belminuten en 90 smsjes ook geen vodafone life en kon gewoon opzeggen per fax ik heb nog gebeld om verificatie te krijgen en ja 01 okt dus
niemand heeft erop gereageerd dus quote mezelf maar ff.Stoney187 schreef op 01 oktober 2003 @ 00:58:
Misschien zou iemand die GEEN live! bundel heeft en wel zijn abo succesvol heeft beeindigd zolief
willen zijn om zijn Brief/Fax hier te posten ?
Zijn veel mensen die hier belang bij hebben.
Ik zou zelf echt niet weten wat ik erin moet zetten.
twas ook wel beetje laat
Zie mijn vorige reply, ik zit met hetzelfde probleem.Stoney187 schreef op 01 October 2003 @ 16:04:
niemand heeft erop gereageerd dus quote mezelf maar ff.
twas ook wel beetje laat
Vodafone Libertel N.V.
Afdeling Retention
Postbus 3500
6401 CA Heerlen
*******r 67
***1 NP
Dedemsvaart
Klantnummer: *************
Mobielnummer: 06********
Betreft: opzegging Vodafone contract n.a.v. tarief verhoging per 1 Oktober 2003
Dedemsvaart, 26-09-03
Beste Meneer/mevrouw,
In heb vernomen dat u per 1 oktober de tarieven zal gaan wijzigen. Volgens uw algemene voorwaarden consumenten (artikel 2.8) heb ik het recht mijn abonnement opzeggen.
Hierbij wil ik dus mijn gehele abonnement opzeggen en het nummer behouden. Ik zou graag mijn nummer willen porteren naar mijn nieuwe provider. Ik verzoek u daarom dit nummer niet te laten vervallen. Ik zal voor het einde van het contract een verzoek tot nummerbehoud via mijn nieuwe provider uw richting opsturen. Het abonnement mag/dient per 30 september worden stopgezet. Ik wens namelijk niet nog een extra maand te betalen.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben voorgelicht.
Met vriendelijke groet,
Dhr. ********
P.S kunt U op de fax reageren a.u.b.?
dit was mijn fax en natuurlijk kopie ID erbij gedaan en wat ook belangrijk is is een handtekening op de brief
Afdeling Retention
Postbus 3500
6401 CA Heerlen
*******r 67
***1 NP
Dedemsvaart
Dedemsvaart, 26-09-03
Beste Meneer/mevrouw,
In heb vernomen dat u per 1 oktober de tarieven zal gaan wijzigen. Volgens uw algemene voorwaarden consumenten (artikel 2.8) heb ik het recht mijn abonnement opzeggen.
Hierbij wil ik dus mijn gehele abonnement opzeggen en het nummer behouden. Ik zou graag mijn nummer willen porteren naar mijn nieuwe provider. Ik verzoek u daarom dit nummer niet te laten vervallen. Ik zal voor het einde van het contract een verzoek tot nummerbehoud via mijn nieuwe provider uw richting opsturen. Het abonnement mag/dient per 30 september worden stopgezet. Ik wens namelijk niet nog een extra maand te betalen.
Met vriendelijke groet,
Dhr. ********
dit was mijn fax en natuurlijk kopie ID erbij gedaan en wat ook belangrijk is is een handtekening op de brief
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Bedankt man ! ik heb hem net door de fax gerold
Verwijderd
Toch afgesloten toen ik m'n telefoon aan deed! 10 minuten en een telefoongesprek met vodafone later, weer aangesloten voor een maandjeVerwijderd schreef op 30 September 2003 @ 17:06:
Vandaag contact gehad met Vodafone, per 1 oktober zou ik afgesloten worden. (duidelijk in brief vermeldt dat ik eind oktober afgesloten wil worden i.v.m. nummerbehoud.)
Dus ik zeg dat dat niet was wat ik in de brief aangegeven had. Vertelde meneer mij dat dat de consequenties waren van het opzeggen wegens tarief wijzigingen (grapjas).
Na een beetje touwtrekken en heen en weer geloop van zijn kant moet ik nu een fax sturen dat ik per 30 okt. afgesloten wil worden.
Het betreft hier een Vodafone 180 2 jaar abbo (net 1 maand geleden afgesloten).
Met live data voorraad van 5 euro (250kb)
Direct 6 mnd contract afgesloten met debitel. Met nummerbehoud. En daarna door naa T-mobile met de Siemens SX1
Ik heb vanmiddag de telefonische bevestiging van een "adviseur" van 117 (Klantenservice) gekregen dat het enige dat mijn opzegging nog in de weg staat, het aankomen van de brief is. Die is aangetekend, dus ik verwacht een dezer dagen verlost te zijn van mijn huidige Vodafone 180 1jr abo. Vervolgens ga ik een nieuwe Vodafone abotje aansluiten zonder livezero en nieuw nummer.
Verwijderd
misschien domme vraag, maar kan je een nummer ook naar een Prepaid kaartje meenemen, dus dat ik mijn huidige nummer op een Prepaid kaartje laat zetten.
Verwijderd
Hey Kenny, en hoe kom jij aan die brief 
It was made by me dus dankje wels mogen mijn kant op, nee geintje ik help graag.
Wie hebben er allemaal van mijn brief gebruik gemaakt, ze zullen wel veel dezelfde brieven hebben ontvangen?
It was made by me dus dankje wels mogen mijn kant op, nee geintje ik help graag.
Wie hebben er allemaal van mijn brief gebruik gemaakt, ze zullen wel veel dezelfde brieven hebben ontvangen?
hihiVerwijderd schreef op 01 October 2003 @ 18:58:
Hey Kenny, en hoe kom jij aan die brief
ben mooi afgesloten en jij?
ik heb een telfort abbo nu en w8 op de 6600 is preorderd samen met abbo
Verwijderd
Wat is het faxnummer van de afdeling Retention?knny schreef op 01 October 2003 @ 16:26:
Vodafone Libertel N.V.
Afdeling Retention
Postbus 3500
6401 CA Heerlen
*******r 67
***1 NP
Dedemsvaart
Dedemsvaart, 26-09-03
Beste Meneer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Dhr. ********
Verwijderd
uhm, je hebt een typefout in de eerste zin:knny schreef op 01 October 2003 @ 16:26:
Vodafone Libertel N.V.
Afdeling Retention
Postbus 3500
6401 CA Heerlen
*******r 67
***1 NP
Dedemsvaart
Dedemsvaart, 26-09-03
Beste Meneer/mevrouw,
Met vriendelijke groet,
Dhr. ********
In-->Ik
045-5607661Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 22:45:
[...]
Wat is het faxnummer van de afdeling Retention?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
dit kan wel, maar het kost altijd geld want je moet een los simkaartje kopen van prepaid en dan nummerbehoud aanvragen (formulier kun je bij 117 aanvragen)Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 18:52:
misschien domme vraag, maar kan je een nummer ook naar een Prepaid kaartje meenemen, dus dat ik mijn huidige nummer op een Prepaid kaartje laat zetten.
vodafone : 24,95 (5 euro op de sim, 10 euro antwoordkaart)
kpn : 16,00 (3 euro op de sim, 4 euro antwoordkaart)
orange : 15,00 (5 euro op de sim, 10 euro via klantenservice activatie)
t-mobile : 15,00 (5 euro op de sim, 5 euro antwoordkaart [week nie 100% zeker] )
telfort : 22,50 (5 euro op de sim, 5 euro antwoordkaart)
nummerbehoud kost bij kpn en vodafone 9 euro, en het beltegoed via de antwoordkaart krijg je niet meteen, maar na een week of 2 (overal verschillend), dus je moet dan wachten op opwaarderen
je kunt wel bij vodafone opzeggen en dan zeggen dat je pas bijv 30 oktober je nr over wilt laten zetten
En een stijlfout, maar dat boeit allemaal niet zoVerwijderd schreef op 01 October 2003 @ 23:05:
[...]
uhm, je hebt een typefout in de eerste zin:
In-->Ik
* Timmey gaat toch maar eens proberen zijn Vodafone 240 abo'tje op te zeggen
Twordt tijd dat ik morgen maar eens vodafone ga bellen, om te kijken hoe of wat 
(P.S een Vodafone 180 abbo, ZONDER live)
(P.S een Vodafone 180 abbo, ZONDER live)
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Verwijderd
Ik heb gewoon een nieuw debitel abbo afgesloten. Moet ik dan ook nog zelf mijn vodafone abbo opzeggen?? Reactie op een email van GSM.nl was redelijk vaag namelijk.
Gister een fax gestuurd vandaag gebeld,
reactie van dat 117 ventje:
"we krijgen +/- 700 faxen per dag door, dus er staat 24 tot 48 uur voor, voordat je fax verwerkt is".
ik ben benieuwd morgen bel ik weer
"we krijgen +/- 700 faxen per dag door, dus er staat 24 tot 48 uur voor, voordat je fax verwerkt is".
mmmm ik heb vandaag fax gestuurd dus zal morgen ook ff bellen..........BoerHarm schreef op 02 October 2003 @ 11:32:
Gister een fax gestuurd vandaag gebeld,
edit:
Kijk ik net naar me telefoon en geen netwerk....... na een tijdje krijg ik "nooddekking zoeken" en dan "plaats Sim"
Dus AFGESLOTEN!!!!!
Kheb de fax dus vanochtend om 9 uur gestuurd
Kijk ik net naar me telefoon en geen netwerk....... na een tijdje krijg ik "nooddekking zoeken" en dan "plaats Sim"
Dus AFGESLOTEN!!!!!
Kheb de fax dus vanochtend om 9 uur gestuurd
[ Voor 23% gewijzigd door JSchut op 02-10-2003 13:50 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Wat voor een abo had je?
VodaFone 240(of 300) met live van € 15,-
en ik moest nog 19 maanden met me abbo..... (en nu ben ik er gewoon vanaf
)
Moet ik nu nog wat doen?
Of moet ik nu gewoon de volgende factuur betalen en ben ik daarna helemaal van ze af en hoor ik niks meer van ze?
en ik moest nog 19 maanden met me abbo..... (en nu ben ik er gewoon vanaf
Moet ik nu nog wat doen?
Of moet ik nu gewoon de volgende factuur betalen en ben ik daarna helemaal van ze af en hoor ik niks meer van ze?
edit:
Bedenk me net dat ik gisteren een factuur heb overgemaakt en die moest ik vandaag betaald hebben......
Maar daar belden ze me gister over en toen had ik gezegd dat ik het had overgemaakt en ze zouden er 3 dagen op wachten....
Dus ik weet nu ff niet zo goed wat nou de reden van mijn afsluiting is.....
Ik zal ze even bellen denk ik.
Bedenk me net dat ik gisteren een factuur heb overgemaakt en die moest ik vandaag betaald hebben......
Maar daar belden ze me gister over en toen had ik gezegd dat ik het had overgemaakt en ze zouden er 3 dagen op wachten....
Dus ik weet nu ff niet zo goed wat nou de reden van mijn afsluiting is.....
Ik zal ze even bellen denk ik.
edit:
Goed net ff gebeld en de reden van de afsluiting was de tariefswijziging
BYE BYE Vodafone 
Goed net ff gebeld en de reden van de afsluiting was de tariefswijziging
[ Voor 92% gewijzigd door JSchut op 02-10-2003 15:08 ]
ik heb alleen eerste page gelezen en de adviseur van 117 zei tegen mij dat je alleen op kon zeggen als je vodafone Live hebt.
En dat heb ik
alleen nu heb ik een GX10 waar ik geen fluit mee kan
(simlock op een abo toestel,moet niet veel gekker worden)
En dat heb ik
ff naar de markt en dan ff laten unlockenHennie-M schreef op 02 October 2003 @ 15:57:
ik heb alleen eerste page gelezen en de adviseur van 117 zei tegen mij dat je alleen op kon zeggen als je vodafone Live hebt.
En dat heb ikalleen nu heb ik een GX10 waar ik geen fluit mee kan
opzich wel logisch want het is een vodafone toestel (ik heb hem ook btw)
[ Voor 9% gewijzigd door JSchut op 02-10-2003 16:19 ]
dus ook als je Zero hebt!? bedoel; abbo == abbo?Hennie-M schreef op 02 October 2003 @ 15:57:
En dat heb ikalleen nu heb ik een GX10 waar ik geen fluit mee kan
( ja deze opmerking is al 100x gezegd )
Verwijderd
Lol
mijn contract is opgezegd en heb vandaag gewoon weer een vodafone abbonement afgesloten met sms bundel en live voorraad en een nokia 72501
nergens geen problemen mee gehad
En je hebt je nummer ook weer terug? Want ik dacht dat dat niet kon je nummer meenemen, naar weer dezelfde provider.Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 17:24:
Lolmijn contract is opgezegd en heb vandaag gewoon weer een vodafone abbonement afgesloten met sms bundel en live voorraad en een nokia 72501
![]()
Verwijderd
De fax is sinds vanmiddag de deur uit. Of het ook gaat lukken is nog maar de vraag omdat ik geen live! heb, weet iemand of ik dan een fax terug krijg dat het grapje niet doorgaat? Of sluiten ze je gewoon niet af en that's it?
Ik heb vanmiddag ook een fax gestuurd, ik heb ook geen Live! bundel.
In de Algemene Voorwaarden Consument (artikel 2.8) lees ik dit:
Van de meneer bij de Vodafone Citypoint kreeg ik een verhaal te horen met dezelfde strekking; het maakt niet uit of de wijziging positief of negatief voor jou als consument is. Dus, ik heb gewoon een briefje opgesteld waarin ik verwijs naar artikel 2.8 en met het verzoek mijn nummer nog even vast te houden.
Succes iedereen
edit:
@Bollino: in de algemene voorwaarden staat ook dat Vodafone verplicht is van alle schrijven je een bevestiging te sturen (of iets van die strekking), dus ook als je je abo opzegt of probeert op te zeggen.
In de Algemene Voorwaarden Consument (artikel 2.8) lees ik dit:
Dit lees ik als, maakt niet uit WAT er verandert, ALS er maar iets verandert. Dus dan zou je ook je abo mogen opzeggen als je GEEN Live! bundel hebt.De AVC en de tarieven mogen door Vodafone eenzijdig worden gewijzigd, ook ten aanzien van bestaande Overeenkomsten. Bij een wijziging van AVC of tarieven mag Contractant de Overeenkomst schriftelijk opzeggen met ingang van de inwerkingtreding van de bekendgemaakte wijziging. De opzegging dient binnen dertig dagen na publieke bekendmaking ontvangen te zijn. Partijen zijn elkaar daardoor geen andere vergoeding of compensatie verschuldigd, dan de openstaande betalingsverplichtingen.
Van de meneer bij de Vodafone Citypoint kreeg ik een verhaal te horen met dezelfde strekking; het maakt niet uit of de wijziging positief of negatief voor jou als consument is. Dus, ik heb gewoon een briefje opgesteld waarin ik verwijs naar artikel 2.8 en met het verzoek mijn nummer nog even vast te houden.
Succes iedereen
edit:
@Bollino: in de algemene voorwaarden staat ook dat Vodafone verplicht is van alle schrijven je een bevestiging te sturen (of iets van die strekking), dus ook als je je abo opzegt of probeert op te zeggen.
[ Voor 9% gewijzigd door reiker op 02-10-2003 18:07 ]
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
Shiner, door jou ga ik het nu ook opzeggen, want als ze daar niet moeilijk over doen, dan ga ik het ook doen, alvast bedankt.
Verwijderd
Ik heb wel een nieuw telefoon nummer gekregen....bij die winkel waar ik mijn mobiel heb gekocht (call center harderwijk) hebben ze ff een nieuwklantnummer aangemaakt en me aangemeld , was binnen 10minuten klaar. Ze zeiden als je geen wan betaler bent geweest dan is het 9 van de 10 keer geen probleem om opnieuw een contract aftesluiten...dus succes allemaal!!!!!!!!Verwijderd schreef op 02 oktober 2003 @ 18:28:
Shiner, door jou ga ik het nu ook opzeggen, want als ze daar niet moeilijk over doen, dan ga ik het ook doen, alvast bedankt.
mmmh,
vanmiddag die brief aangetekend verstuurd...
Kopie ID vergeten
Ja idd dat is gewoon stom..
Naja, ik stuur m wel na.
Groeten voor nu, khou jullie op de hoogte
Kopie ID vergeten
Naja, ik stuur m wel na.
Verwijderd
mooi toch....Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 19:21:
[...]
Ik heb wel een nieuw telefoon nummer gekregen....bij die winkel waar ik mijn mobiel heb gekocht (call center harderwijk) hebben ze ff een nieuwklantnummer aangemaakt en me aangemeld , was binnen 10minuten klaar. Ze zeiden als je geen wan betaler bent geweest dan is het 9 van de 10 keer geen probleem om opnieuw een contract aftesluiten...dus succes allemaal!!!!!!!!
vraag me alleen af wanneer vodafone eindelijk z'n algmene voorwaarde zo aanpast dat ze niet bij elke prijswijziging veel klanten kwijt raken....
denk dat het via GoT steeds zo'n 100 klanten zijn ofzo....(ik de vorrige keer)
Nu wachten op T-mobile
offtopic:
shiner, hmmmmz.. waar ken ik dat toch van
shiner, hmmmmz.. waar ken ik dat toch van
Een maat van mij was ook vergeten kopie ID mee te sturen, maar is wel gister afgeslotenjwoskam schreef op 02 oktober 2003 @ 20:42:
mmmh,
Kopie ID vergetenJa idd dat is gewoon stom..
Naja, ik stuur m wel na.
ow...
das positief.
Maar ik heb gevraagd om per 15 okt af te sluiten, dus dan moet ik maar ff wachten op een reactie?? Heeft die vriend van jou ook een bevestiging gehad?
das positief.
Maar ik heb gevraagd om per 15 okt af te sluiten, dus dan moet ik maar ff wachten op een reactie?? Heeft die vriend van jou ook een bevestiging gehad?
Hij had zelf gebeld. Was te kort dag voor vodafone om een brief terug te sturen zeiden zejwoskam schreef op 02 October 2003 @ 21:48:
ow...
das positief.
is er ook iemand die via debitel (via vodafone netrwerk) zijn/haar abo heeft kunnen opzeggen zonder kosten? ik heb gelezen maar niets tegen gekomen in dit topic.
[ Voor 9% gewijzigd door Sayko op 02-10-2003 21:54 ]
volgens mij kan dit niet is alleen bij vodafone abbonees en niet bij debitel die hebben andere voorwaarden en hun eigen kostenplaatjeHoodlum2000 schreef op 02 October 2003 @ 21:54:
is er ook iemand die via debitel (via vodafone netrwerk) zijn/haar abo heeft kunnen opzeggen zonder kosten? ik heb gelezen maar niets tegen gekomen in dit topic.
Verwijderd
knny > normaal is dat inderdaad waar ja. Dan zijn Debitel vragen in een Vodafone topic ook totaal misplaatst. Maar voor Live hanteert Debitel dezelfde bundels (incl. zero access) als Vodafone zelf. Live is door Vodafone geheel open gezet voor Debitel. In dit geval vraag ik me dan toch heel stiekem af of er bij debitel ook geen wijziging in de facturering van de Live-data zal komen.
Ik denk dat ik dat morgen maar even bij Debitel ga navragen...
Ik denk dat ik dat morgen maar even bij Debitel ga navragen...
Verwijderd
Nou, dat hoef ik dus niet bij Debitel na te vragen. Het staat gewoon op de site: 'afrekening vindt plaats per 10kb'. Kan me niet voorstellen dat dat eerder ook zo was. Mocht dit dus ook per 1 oktober gewijzigd zijn, dan lijkt opzeggen mogelijk. Echter, zonder dat ik de AV van Debitel uit m'n hoofd ken, zijn de AV van Debitel hierin volgens mij niet zo soepel als die van Vodafone.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2003 23:53 ]
Ik had : Vodafone 180 1 jaar (liep nog 9 maanden) incl Live zero-access
Ik heb : Vodafone 180 1 jaar (zonder live zero-access) met Samsung SGH-S500
Vanmorgen ff geprobeerd of ik kon bellen toen ik opstond (9 uur), toen ik op de fiets zat en iemand wilde bellen, was ik al afgesloten (zonder schriftelijk bericht zoals ik in mijn opzeggingsbrief vermeld had, dat wel, maar ja ...). Gelijk naar de zaak gegaan en een relaxt prepaidnummer gekocht en meteen nummerbehoud aangevraagd met nieuw abotje.
Ik heb : Vodafone 180 1 jaar (zonder live zero-access) met Samsung SGH-S500
Vanmorgen ff geprobeerd of ik kon bellen toen ik opstond (9 uur), toen ik op de fiets zat en iemand wilde bellen, was ik al afgesloten (zonder schriftelijk bericht zoals ik in mijn opzeggingsbrief vermeld had, dat wel, maar ja ...). Gelijk naar de zaak gegaan en een relaxt prepaidnummer gekocht en meteen nummerbehoud aangevraagd met nieuw abotje.
U mag per direct porteren...
ok later gabber...
Telfort here we come..
ik had trouwens wel gewoon vodafone live...
ok later gabber...
Telfort here we come..
ik had trouwens wel gewoon vodafone live...
eeehm wie heeft trouwens het fax nummer bij de hand? 
(te veel koppijn om te gaan zoeken
)
(te veel koppijn om te gaan zoeken
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
045-5607661
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
MGSNK, ik zag dat jij geen live hebt, wil je het ff melden als jij succesvol bent afgesloten?
Ik denk dat ik het dan ook ga proberen. Vodafone 60 2 jaar!
Ik denk dat ik het dan ook ga proberen. Vodafone 60 2 jaar!
Sure hullepim, ik doe vanavond de fax erdoorheen denk ik (hoop ik) en dan krijg ik het volgende week wel te horen hoe of wat.
Pas vanavond omdat het abbo op de naam van m'n zus staat
en die werk tot 6
Pas vanavond omdat het abbo op de naam van m'n zus staat
Verwijderd
Denk dat je niet moet afwachten , maar gewoon proberen .
Zometeen blijkt het wel te kunnen , maar ben je te laat .
Heb vanochtend ook een fax weggedaan , en nu maar duimen
Zometeen blijkt het wel te kunnen , maar ben je te laat .
Heb vanochtend ook een fax weggedaan , en nu maar duimen
Hunger, jij hebt ook geen live? wat voor abo heb je?
Verwijderd
Vodafone 180 , zonder sms en live .
Ik heb de brief van knny als basis gebruikt , waarvoor nog
, en
die aangepast naar eigen gegevens naatuurlijk .
Maar ook wat meegenomen van de uitleg van reiker , daar ik de avc
ook zo lees , dat als er ook maar wat veranderd aan een prijs oid. hun
een soort van "contractbreuk " doen .
Ik heb de brief van knny als basis gebruikt , waarvoor nog
die aangepast naar eigen gegevens naatuurlijk .
Maar ook wat meegenomen van de uitleg van reiker , daar ik de avc
ook zo lees , dat als er ook maar wat veranderd aan een prijs oid. hun
een soort van "contractbreuk " doen .
stel nou als voda je echt wil naaien en je wél per direct afsluit en even een factuur stuurt voor de resterende tijd?
Dan wordt het leuk en hoop ik dat je Word het nog doet
Hunger, wil je je brief hier eens pasten? En ben je al afgesloten?
dat mag niet want daar ben je niet mee accoord gegaan....RiCk schreef op 03 October 2003 @ 13:41:
stel nou als voda je echt wil naaien en je wél per direct afsluit en even een factuur stuurt voor de resterende tijd?
Als je vroegtijdig van je contract af wil moet je namelijk een fax sturen met dat je accoord gaat met het betalen van de resterende maanden....
Hebben ze mij zelf 2 maanden verteld!
nieuwe vodafone aanbieding bij bestelmaar.nl
vodafone 300 1 jaar, 357 euro cashdeal en geen aansluitkosten. Dat komt neer op 7 euro per maand als je de bundel na 4 maanden terugzet naar 240 minuten.
Maar je kan er ook vanuit gaan dat er voor die tijd weer een prijswijziging plaatsvindt. (3 stuks in 2003) Dus maak je nog winst ook.
Is geldig tot 11 oktober geloof ik. Dus opschieten...
vodafone 300 1 jaar, 357 euro cashdeal en geen aansluitkosten. Dat komt neer op 7 euro per maand als je de bundel na 4 maanden terugzet naar 240 minuten.
Maar je kan er ook vanuit gaan dat er voor die tijd weer een prijswijziging plaatsvindt. (3 stuks in 2003) Dus maak je nog winst ook.
Is geldig tot 11 oktober geloof ik. Dus opschieten...
Ik hoef nooit vodafone meer....
Echt slecht bereik.....
Echt slecht bereik.....
Heb even een aantal pagina's in dit topic door zitten lezen en ergens las ik het "gerucht" dat er in januari 2004 weer een prijswijziging zou plaatsvinden...
Aangezien ik in februari 2004 voor (minimaal) een half jaar naar het buitenland vertrek en mijn 2-jarig abbo (zonder live) nog doorloopt tot augustus 2004 ofzo, hoop ik eigenlijk dat ik zo'n actie zoals nu door iedereen hier gedaan wordt ook kan doen. Zou me een boel geld schelen als ik het abbo niet hoef af te kopen. Is er iemand die de prijswijziging in januari 2004 kan bevestigen?
Aangezien ik in februari 2004 voor (minimaal) een half jaar naar het buitenland vertrek en mijn 2-jarig abbo (zonder live) nog doorloopt tot augustus 2004 ofzo, hoop ik eigenlijk dat ik zo'n actie zoals nu door iedereen hier gedaan wordt ook kan doen. Zou me een boel geld schelen als ik het abbo niet hoef af te kopen. Is er iemand die de prijswijziging in januari 2004 kan bevestigen?
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Vodafone zal wel niet een nr van Vodafone naar Vodafone willen porteren?cornelixnootje1 schreef op 03 October 2003 @ 14:31:
nieuwe vodafone aanbieding bij bestelmaar.nl
Verwijderd
Dit is wat ik opgestuurd heb , ben geloof ik nog niet afgesloten , maar verwacht ook wel , mocht het gehonereerd worden dat er een dag of 2 overheen gaat .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vodafone Libertel N.V.
Afdeling Retention
Postbus 3500
6401 CA Heerlen
xx
xx
Xx xxx
Klantnummer: xx
Mobielnummer: xx
Betreft: opzegging contract n.a.v. verhoging tarieven per 1 Oktober 2003
xx, 03-10-03
Beste Meneer/mevrouw,
Ik heb vernomen dat u per 1 oktober de tarieven heeft gewijzigd . Volgens uw algemene voorwaarden consumenten (artikel 2.8) heb ik het recht om mijn abonnement naar aanleiding van deze verandering op te zeggen.
Daar ik op andere voorwaarde accoord ben gegaan , maakt u zich naar mijn mening
schuldig aan contract breuk door het veranderen van de tarieven .
Bij deze verzoek ik u dan ook om mijn contract per onmiddelijke ingang te ontbinden , zonder bijkomende kosten ten nadele van mij .
Met vriendelijke groet,
xxxxx
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Word het niet geacepteerd , dan heb ik pech en wachten we de volgende verhoging wel af .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vodafone Libertel N.V.
Afdeling Retention
Postbus 3500
6401 CA Heerlen
xx
xx
Xx xxx
Klantnummer: xx
Mobielnummer: xx
Betreft: opzegging contract n.a.v. verhoging tarieven per 1 Oktober 2003
xx, 03-10-03
Beste Meneer/mevrouw,
Ik heb vernomen dat u per 1 oktober de tarieven heeft gewijzigd . Volgens uw algemene voorwaarden consumenten (artikel 2.8) heb ik het recht om mijn abonnement naar aanleiding van deze verandering op te zeggen.
Daar ik op andere voorwaarde accoord ben gegaan , maakt u zich naar mijn mening
schuldig aan contract breuk door het veranderen van de tarieven .
Bij deze verzoek ik u dan ook om mijn contract per onmiddelijke ingang te ontbinden , zonder bijkomende kosten ten nadele van mij .
Met vriendelijke groet,
xxxxx
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Word het niet geacepteerd , dan heb ik pech en wachten we de volgende verhoging wel af .
Bij mij duurde het maar een uurtje of 5......Verwijderd schreef op 03 oktober 2003 @ 15:01:
Dit is wat ik opgestuurd heb , ben geloof ik nog niet afgesloten , maar verwacht ook wel , mocht het gehonereerd worden dat er een dag of 2 overheen gaat .
[......fax......]
Ik heb met de onderstaande tekst verstuurd:
Ik heb vernomen dat u per 1 oktober de tarieven heeft gewijzigd. Volgens uw algemene voorwaarden consumenten (artikel 2.8) heb ik het recht mijn abonnement te beëindigen.
Hierbij wil ik dus mijn gehele abonnement opzeggen. Het abonnement mag/dient per direct te worden stopgezet.
[ Voor 65% gewijzigd door JSchut op 03-10-2003 15:06 ]
En jij had live?JSchut schreef op 03 oktober 2003 @ 15:04:
[...]
Bij mij duurde het maar een uurtje of 5......
Ik heb met de onderstaande tekst verstuurd:
[...]
*proest*Ruud2001 schreef op 03 oktober 2003 @ 14:39:
Is er iemand die de prijswijziging in januari 2004 kan bevestigen?
Ja, en 1 op 4 februari, 5 april en 12 mei.
Heeft vodafone al vast bekend gemaakt, zodat we allemaal al vast iets kunnen afsluiten om het daarna weer op te zeggen.
Ja
ik hbe eergister een fax gestuurd maar nog nix gehoord of gemerkt
Verwijderd
Vind ik niet zo gek, ik verwacht dat ze heel wat fax'jes te verwerken krijgen. Ik heb 'm ook eergisteren gestuurd en nog niks gehoord, maar er stond ergens in dit topic dat dat inderdaad 24 tot 48 uur kon duren.Stoney187 schreef op 03 October 2003 @ 15:41:
ik hbe eergister een fax gestuurd maar nog nix gehoord of gemerkt
ja maar ik heb me fax gister ochtend gestuurd en was 5 uur later al afgesloten!Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 15:46:
[...]
Vind ik niet zo gek, ik verwacht dat ze heel wat fax'jes te verwerken krijgen. Ik heb 'm ook eergisteren gestuurd en nog niks gehoord, maar er stond ergens in dit topic dat dat inderdaad 24 tot 48 uur kon duren.
Ik heb BTW wel gevraagd om me abonnement per direct af te sluiten....
[ Voor 10% gewijzigd door JSchut op 03-10-2003 15:50 ]
Heb ik als houder van een normaal abbonnement (met 180 min/mnd belvoorraad) ook het recht om mijn abbonnement op te zeggen?
Eé grapjascornelixnootje1 schreef op 03 October 2003 @ 15:37:
[...]
*proest*
Ja, en 1 op 4 februari, 5 april en 12 mei.
Heeft vodafone al vast bekend gemaakt, zodat we allemaal al vast iets kunnen afsluiten om het daarna weer op te zeggen.
Had het ook alleen maar als gerucht gelezen en was gewoon benieuwd of dit bericht ondertussen misschien nog steeds de ronde doet.
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
'-D-Jay- schreef op 02 oktober 2003 @ 00:01:
[...]
dit kan wel, maar het kost altijd geld want je moet een los simkaartje kopen van prepaid en dan nummerbehoud aanvragen (formulier kun je bij 117 aanvragen)
vodafone : 24,95 (5 euro op de sim, 10 euro antwoordkaart)
kpn : 16,00 (3 euro op de sim, 4 euro antwoordkaart)
orange : 15,00 (5 euro op de sim, 10 euro via klantenservice activatie)
t-mobile : 15,00 (5 euro op de sim, 5 euro antwoordkaart [week nie 100% zeker] )
telfort : 22,50 (5 euro op de sim, 5 euro antwoordkaart)
nummerbehoud kost bij kpn en vodafone 9 euro, en het beltegoed via de antwoordkaart krijg je niet meteen, maar na een week of 2 (overal verschillend), dus je moet dan wachten op opwaarderen
je kunt wel bij vodafone opzeggen en dan zeggen dat je pas bijv 30 oktober je nr over wilt laten zetten
Bij de bijenkorf kost de orange sim nu 10 euro! dus sla je slag!
Hunger en de rest, het zou best kunnen zijn dat je doordat je ongegrond een "gratis opzeggen"-fax stuurd je op een blacklist komt te staan.
Ik zou dan ook voorzichtig zijn met dit soort experimenten, want ze zijn bij Vodafone ook niet gek en kennen de weg naar got.tweakers.net en Telecomvergelijker.nl ook wel.
Zodoende weten ze ook heus wel wat er allemaal speelt en dus zou ik niet te hoog van de toren (blijven) blazen over de dingen die je probeerd.
Je zou niet de eerste zijn die bij Experian als wangebruiker geregistreerd word, het is maar dat je het weet...
Ik zou dan ook voorzichtig zijn met dit soort experimenten, want ze zijn bij Vodafone ook niet gek en kennen de weg naar got.tweakers.net en Telecomvergelijker.nl ook wel.
Zodoende weten ze ook heus wel wat er allemaal speelt en dus zou ik niet te hoog van de toren (blijven) blazen over de dingen die je probeerd.
Je zou niet de eerste zijn die bij Experian als wangebruiker geregistreerd word, het is maar dat je het weet...
Verwijderd
Kun je ons vertellen hoe je aan die wijsheid komt? Misschien moeten we dan maar wat rustiger aan doen...flipjevandejam schreef op 03 oktober 2003 @ 18:54:
Hunger en de rest, het zou best kunnen zijn dat je doordat je ongegrond een "gratis opzeggen"-fax stuurd je op een blacklist komt te staan.
Ongegrond zeker niet !flipjevandejam schreef op 03 October 2003 @ 18:54:
Vodafone verandert toch zijn contract niet ik !
Als je iets afspreekt met elkaar moet je je er ook aan houden, zo niet kun je ontbinding verlangen van het contract.
Lijkt me ook vrij normaal.
Als de provider dat NIET wil moet ie ook zijn voorwaarden niet veranderen.
Tijdens het spelen van een spelletje moet je ook de spelregels niet veranderen
Het enige wat ik zeg is dat je moet oppassen met wat je doet, aangezien de providers ook niet gek zijn en hun streken ook niet verloren zijn.
Net zo goed als dat consumenten dmv. telecomvergelijker.nl en andere "truukjes" de providers te slim af proberen te zijn, zullen de providers dat ook zeker vise versa niet nalaten.
Dit doen ze dan niet zo zeer op de korte termijn, zoals de consument (het nu opzeggen van je abo), maar meer op de lange termijn (het steeds meer inperken van de mogelijkheden).
Eerder heeft bijv. Vodafone al het gerucht laten verspreiden dat er een wijziging van de voorwaarden aan zat te komen (een paar maanden terug), deze heeft nooit echt voet aan de grond gekregen.
Echter, achteraf bleek dat de mensen die er wel op in gegaan waren en meteen opzegfaxen e.d. hadden gestuurd op een zgn. blacklist terecht gekomen zijn.
Experian is overigens het bedrijf dat alle providers gebruiken om de kredietwaardigheid van cliënten te checken e.d.
Al met al zeg ik alleen maar dat je beter kan oppassen met wat je allemaal wel en niet probeert, want je kan niet tot in het oneindige dingen uit blijven proberen.
Om nog even in te gaan op de zgn. mogelijkheid tot opzeggen zonder dat je ook maar iets van Live! hebt is volgens mij niet mogelijk. Dit is namelijk omdat voor Live! aparte aanvullende voorwaarden zijn, die veranderen dus, niet de algemene voorwaarden.
Aangezien je geen Live! hebt, heb je ook niets met die aanvullende voorwaarden te maken en zijn dus ook geen onderdeel van je contract.
Het lijkt me dan dus ook erg krom als je contract wel beïndigd word en het lijkt me dan ook dat dit niet een reden zal zijn voor iedereen om op te zeggen, omdat het hem ook gelukt is.
Maar al met al, je moet het zelf weten, ik wacht liever nog even met opzeggen tot de volgende keer oid.
Net zo goed als dat consumenten dmv. telecomvergelijker.nl en andere "truukjes" de providers te slim af proberen te zijn, zullen de providers dat ook zeker vise versa niet nalaten.
Dit doen ze dan niet zo zeer op de korte termijn, zoals de consument (het nu opzeggen van je abo), maar meer op de lange termijn (het steeds meer inperken van de mogelijkheden).
Eerder heeft bijv. Vodafone al het gerucht laten verspreiden dat er een wijziging van de voorwaarden aan zat te komen (een paar maanden terug), deze heeft nooit echt voet aan de grond gekregen.
Echter, achteraf bleek dat de mensen die er wel op in gegaan waren en meteen opzegfaxen e.d. hadden gestuurd op een zgn. blacklist terecht gekomen zijn.
Experian is overigens het bedrijf dat alle providers gebruiken om de kredietwaardigheid van cliënten te checken e.d.
Al met al zeg ik alleen maar dat je beter kan oppassen met wat je allemaal wel en niet probeert, want je kan niet tot in het oneindige dingen uit blijven proberen.
Om nog even in te gaan op de zgn. mogelijkheid tot opzeggen zonder dat je ook maar iets van Live! hebt is volgens mij niet mogelijk. Dit is namelijk omdat voor Live! aparte aanvullende voorwaarden zijn, die veranderen dus, niet de algemene voorwaarden.
Aangezien je geen Live! hebt, heb je ook niets met die aanvullende voorwaarden te maken en zijn dus ook geen onderdeel van je contract.
Het lijkt me dan dus ook erg krom als je contract wel beïndigd word en het lijkt me dan ook dat dit niet een reden zal zijn voor iedereen om op te zeggen, omdat het hem ook gelukt is.
Maar al met al, je moet het zelf weten, ik wacht liever nog even met opzeggen tot de volgende keer oid.
Ja ik ga wel voor een deel met je mee.flipjevandejam schreef op 03 October 2003 @ 20:16:
Het enige wat ik zeg is dat je moet oppassen met wat je doet, aangezien de providers ook niet gek zijn en hun streken ook niet verloren zijn.
<knip>
.
Ik ben het er mee eens als je misbruik ergens van maakt dat je op de zwarte lijst moet komen te staan, maar als je volkomen legaal opzegt, volgens de regels van het contract is er niets aan de hand.
Hetzelfde doet Vodafone immers ook, zij veranderen de voorwaarden en je bent niet verplicht hiermee akkoord te gaan.
Dat zou ook even lekker worden, misschien besluiten ze de volgende maand maar om SMSjes 1 Euro per stuk te maken, het hek zou ook van de dam zijn als ze te pas en te onpas veranderingen doorvoeren.
Ik ben ook blij dat er forums zijn zoals Tweakers, Telecomvergelijker e.d. daarmee kun je elkaar attenderen op dit soort zaken.
De providers doen het niet .... (of minimaal)
Reclame maken zijn ze goed in, zet je TV maar aan maar als het over goed inlichten van klanten gaat laten ze nog al eens een steekje vallen.
geheel per ongeluk natuurlijk
Verwijderd
Heb je ook wel gelijk in flipje , en normaal doe ik het ook niet .
Maar , en ik ga er ook van uit dat het nu niet gaat lukken , heb
dit abbo afgesloten met de intentie om terug te zetten na 4 mnd .
Bij het afsluiten , werd in het citypoint gezegd dat dat geen probleem was
en dat het ook veel voordeliger was ivm met korting op het toestel.
Dat werd dus na 3 wkn veranderd , en toen gaven ze in 1 keer niet
thuis . Daar pis ik van , en is ook de enige reden dat ik er onder uit wil .
Maar , en ik ga er ook van uit dat het nu niet gaat lukken , heb
dit abbo afgesloten met de intentie om terug te zetten na 4 mnd .
Bij het afsluiten , werd in het citypoint gezegd dat dat geen probleem was
en dat het ook veel voordeliger was ivm met korting op het toestel.
Dat werd dus na 3 wkn veranderd , en toen gaven ze in 1 keer niet
thuis . Daar pis ik van , en is ook de enige reden dat ik er onder uit wil .
Verwijderd
Ik ben al jaren een tevreden klant bij Vodafone. Toch heb ik vandaag een verzoek ingediend om mijn contract per 1 november op te zeggen. Telfort is kwalitatief inmiddels even goed en een heel stuk goedkoper. Wel zo aantrekkelijk om van deze hele situatie misbruik te maken.
Ik kan de spookbeelden van Flipje niet echt volgen. Wat nou blacklist? Wat voor problemen ga je daar dan mee krijgen? Stel dat ze je weigeren, dan ga je toch als forumgangers massaal die ene opgestelde standaardbrief richting OPTA, geschillencommissie, consumentenbond, krant, commissie gelijke behandeling etc sturen om deze misstand aan te kaarten. De consument heeft de macht, mits hij met velen is. Opzeggen terwijl dit niet terecht is kan Vodafone prima tegemoet zien met of een claim voor de rest van het contract of een antwoord dat opzeggen niet mogelijk is op deze korte termijn. Waarvoor is die zwarte lijst dan nodig?
nou na beetje vertraging is DINSDAG de brief op de post gegaan...ze zullen hem dus WOENSDAG gekregen hebben, en sinds DONDERDAG AVOND staat er op me schermpje 'inactieve sim' en kan ik me nummer niet meer bereiken!!
snelle jongens daar bij vodafone, teminste ik neem aan dat ze me afgesloten hebben
(morgen toch maar ff ter bevestiging naar vodafone gaan)
snelle jongens daar bij vodafone, teminste ik neem aan dat ze me afgesloten hebben
Dit mogen ze dus niet doen want ik ben daar niet mee akkoord gegaan in de fax die ik gestuurd heb...... Dus ze kunnen me dat nooit laten betalen....Wekkel schreef op 04 October 2003 @ 01:19:
Ik kan de spookbeelden van Flipje niet echt volgen. Wat nou blacklist? Wat voor problemen ga je daar dan mee krijgen? Stel dat ze je weigeren, dan ga je toch als forumgangers massaal die ene opgestelde standaardbrief richting OPTA, geschillencommissie, consumentenbond, krant, commissie gelijke behandeling etc sturen om deze misstand aan te kaarten. De consument heeft de macht, mits hij met velen is. Opzeggen terwijl dit niet terecht is kan Vodafone prima tegemoet zien met of een claim voor de rest van het contract of een antwoord dat opzeggen niet mogelijk is op deze korte termijn. Waarvoor is die zwarte lijst dan nodig?
Als je eerder opzegt (op een normale manier dan moet je een brief/fax sturen en moet je daarin vermelden dat je akkoord gaat met de afkoopsom....)
Ogangstah:OGangstah schreef op 04 October 2003 @ 02:28:
nou na beetje vertraging is DINSDAG de brief op de post gegaan...ze zullen hem dus WOENSDAG gekregen hebben, en sinds DONDERDAG AVOND staat er op me schermpje 'inactieve sim' en kan ik me nummer niet meer bereiken!!
snelle jongens daar bij vodafone, teminste ik neem aan dat ze me afgesloten hebben(morgen toch maar ff ter bevestiging naar vodafone gaan)
Had je een Vodafone abo met of zonder Live! ???
METHoppyF schreef op 04 oktober 2003 @ 16:09:
[...]
Ogangstah:
Had je een Vodafone abo met of zonder Live! ???
En nu maar hopen dat KPN ook een wijziging gaat doorvoeren..... Dan kan ik ff een nieuwe tel halen (huidige is gaar)
[ Voor 73% gewijzigd door JSchut op 07-10-2003 16:33 ]
Hmm heb vrijdag rond half 4 gefaxed.. Net gebeld.. nog niets veranderd.. zou nog 1,5 jaar moeten 
Wil het graag weten of tis gelukt
(belde via 117 > keuze 4)
Wil het graag weten of tis gelukt
(belde via 117 > keuze 4)
oops
[ Voor 98% gewijzigd door sjuk425 op 06-10-2003 12:24 ]
Gelukt (voda 300 + zero live)
Mijn abo wordt opgezegd zodra ik mijn nummer heb geporteerd naar een nieuwe provider
Mijn abo wordt opgezegd zodra ik mijn nummer heb geporteerd naar een nieuwe provider
Verwijderd
Ik heb vrijdag gefaxt en nog steeds geen bericht mogen ontvangen. Krijg ik een schriftelijke bevestiging?
(voda 300 + sms 75)
(voda 300 + sms 75)
Hmmmzzz... daar klopt iets niet!!
2e x gebeld voor de zekerheid; man zei dat m'n abbo nog een paar maand doorliep ipv mijn aangegeven datum..
De fax was wél binnengekomen maar nog niet verwerkt zei hij, terwijl hij daarvoor wel leuk melde dat ik mijn nummer mocht porteren en dat ik had opgezegd vanwege de dataverhoging...
Erg vaag dit...
En daar is het vervolg
De man belde mij binnen 10 minuten terug (service is uitstekend !); zodra ik nummerportering aanvraag wordt mijn contract bij Vodafone beeindigd !
Moet zeggen dat er nog een beetje angst is om wat er gebeurd als ik overstap; stel dat Vodafone mij dus een trap nageeft
De service is goed, terecht of onterecht...
[ Voor 41% gewijzigd door RiCk op 07-10-2003 15:21 ]
Ehmm.. ik zet net mijn telefoon aan: "Registratie simkaart mislukt" Ik bellen met die klantenservice.. Abbo is dus gecancelled
Opzeggen ging dus..
Ik wil dus overstappen naar telfort. krijg ik van bestelmaar te horen dat de nummerportering tussen de 1 en 3 maanden duurt!!!!Oscar Mopperkont schreef op 07 October 2003 @ 14:43:
Gelukt (voda 300 + zero live)
Is dat echt zo, of komt dat doordat ze denken dater een opzegtermijnis?
Lijkt mij iets teveel..
Opta :
"Den Haag – 1 oktober 2003 – Vanaf vandaag treden nieuwe regels in werking die het de mobiele beller makkelijker maken om van aanbieder te wisselen. Zo moet het meenemen van een telefoonnummer naar een nieuwe mobiele aanbieder altijd mogelijk zijn. Ook als de beller nog een contract heeft bij de aanbieder die hij wil verlaten. Daarnaast mag het overzetten van het nummer hooguit tien werkdagen duren, tenzij de beller schriftelijk om een specifieke, latere datum heeft verzocht."
Opta :
"Den Haag – 1 oktober 2003 – Vanaf vandaag treden nieuwe regels in werking die het de mobiele beller makkelijker maken om van aanbieder te wisselen. Zo moet het meenemen van een telefoonnummer naar een nieuwe mobiele aanbieder altijd mogelijk zijn. Ook als de beller nog een contract heeft bij de aanbieder die hij wil verlaten. Daarnaast mag het overzetten van het nummer hooguit tien werkdagen duren, tenzij de beller schriftelijk om een specifieke, latere datum heeft verzocht."
iemand een idee hoelang het duurt voordat je een afrekening krijgt?
Hmmm, ik heb donderdagavond een fax gestuurd, vanochtend gebeld met de klantenservice... De fax was sowieso nog niet verwerkt, want er stond nog niks in hun systeem... "Meneer, u doet er goed aan de fax nog een keer te sturen. Dan weet ik zeker dat het in orde komt!"
Zou het uiteindelijk goed komen? Ik ben benieuwd.
Zou het uiteindelijk goed komen? Ik ben benieuwd.
Zo gezegd, zo gedaan.
Wat voor een abo had je?Xces schreef op 07 oktober 2003 @ 15:39:
Ehmm.. ik zet net mijn telefoon aan: "Registratie simkaart mislukt" Ik bellen met die klantenservice.. Abbo is dus gecancelledOpzeggen ging dus..
Verwijderd
Dat is jammer, net gebeld met de klantenservice maar voor mij gaat het niet door, omdat ik geen Live! heb. Raar dat sommige mensen zonder Live! wel hebben kunnen annuleren. Zou het nut hebben om de fax gewoon nog een keer te sturen, en dan hopen dat een andere medewerker er wel intrapt?
Ik vraag me af hoe de mensen zonder Live! het wel voor elkaar gekregen hebben. Is dat puur het noemen van de zgn. slechtere vooruitzichten op databundels? If so, dan is het misschien een goed idee om je brief wat aan te passen en hem opnieuw te versturen. Volgens mij staat er nergens dat je geen tweede poging mag doen je abo op te zeggen
Zo gezegd, zo gedaan.
yeah!!
had donderdag brief gestuurd (aangetekend) en net even gebeld, en ik ben afgesloten!!
Ik had vodafone 500 + live 15E
BTW, ik had GEEN ID meegestuurd...
had donderdag brief gestuurd (aangetekend) en net even gebeld, en ik ben afgesloten!!
Ik had vodafone 500 + live 15E
BTW, ik had GEEN ID meegestuurd...
[ Voor 14% gewijzigd door sQuarecoW op 07-10-2003 21:32 ]