Ik neem aan dat het gewoon ¢ 22 blijft, en die ¢ 23 alleen voor prepaid geldt.
Echter, voor de zekerheid maar even bellen. Mocht het tóch zo zijn, zeg ik op.
Anders blijf ik bij ze, als ik al zou kunnen opzeggen (zonder datavoorraad) zou ik het een smerig, en ook nog moeilijk trucje vinden, en ik ben verder heel tevreden met ze, dus die ± € 200 mogen ze dan houden.
[ Voor 3% gewijzigd door wicher|IA op 20-09-2003 13:07 ]
Verwijderd
1. lees de draadVerwijderd schreef op 20 September 2003 @ 17:30:
Kun je nu dus als je een data voorraad heb je contract op zeggen, want ik snap er niks meer van
2. bel klantenservice
3. ga naar de winkel
4. probeer het
5. stel deze vraag
(in de "dat lukte niet" volgorde)
Meer kun je niet doen, want als het niet duidelijk in de draad staat weet niemand het dus zeker.
Ginz schreef op 20 September 2003 @ 00:07:
[...]
Hoho!!!
Druk eens op [afbeelding] boven mijn post, kijk dan eens in mijn profiel?
Moet ik mij ook aangesproken voelen?
Natuurlijk zullen er onnozele verkopers zijn, maar ook ik voel me absoluut niet aangesproken.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Who Needs Windows...
Verwijderd
thnx want van die kansloze klantenservice word ik ook niet veel wijzerScarecrow schreef op 21 September 2003 @ 18:56:
/me gaat morgen voor jullie bellen naar de dealer support lijnmeer info volgt
wel niet wel niet uhh waar gaat het over
ik
[rml]Maestro.mosjuh in "[ Vodafone] Niet meer mogelijk om terug t"[/rml]
ik houd het in de gaten
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
en ? en ?Scarecrow schreef op 21 September 2003 @ 18:56:
* cornelixnootje1 gaat morgen voor jullie bellen naar de dealer support lijnmeer info volgt
Of doe je dat straks op je werk???
[ Voor 4% gewijzigd door sQuarecoW op 22-09-2003 17:51 . Reden: tikvoutje ]
welke 'dit':Scarecrow schreef op 22 september 2003 @ 19:15:
Het is inderdaad zo dat dit gaat veranderen,
- de live bundel veranderd
- de sms-kosten voor abonnees veranderen
(of beide)
[edit]
en voor wanneer moet je dit kenbaar maken bij vodafone
[ Voor 27% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 22-09-2003 20:06 ]
Verwijderd
eindelijk iemand die een einde maakt aan het giswerk dat voortkomt uit de prutserige klantenservice...
ik hoop dat je morgen met zekerheid kunt zeggen dat mijn brief de deur uit kan... ik heb nu een nog grotere afkeer gekregen van de vodafone klantenservice en vodafone in z'n algemeenheid...
heb ze in totaal 3x nodig gehad en 3x klopte er weinig van
Heb begin mei een actie van bestelmaar gedaan, kreeg 400 Euro terug gestuurd op mijn 500min abbo. Met behoud van eigen toestel dus. (sim only)
Als ik nu kan kappen dan haal ik daar mooi voordeel mee
Maar ik heb geen databundel, lukt het op basis van de hogere SMS kosten een opzegging te doen? (kostenloze)
Verwijderd
WEL dat er 13 januari een verandering komt facturering met de smsjes.
Smsjes worden dan verrekend als iemand er 1 heeft verstuurd, en niet meer als het smsje pas is aangekomen!
Een zeer duidelijke reden om op te zeggen dus, even wachten tot januari voor de abonnee's.
Verwijderd
Zou je dan kunnen opzeggen, met nummerbehoud, en meteenVerwijderd schreef op 22 September 2003 @ 21:22:
Ik heb even gebeld, maar tariefswijziging sms wist men niets te vertellen.
WEL dat er 13 januari een verandering komt facturering met de smsjes.
Smsjes worden dan verrekend als iemand er 1 heeft verstuurd, en niet meer als het smsje pas is aangekomen!
Een zeer duidelijke reden om op te zeggen dus, even wachten tot januari voor de abonnee's.
een nieuw abbo bij ze afsluiten? (Met je oude nummer dus)
Verwijderd
7 Indien gedurende de looptijd van een Overeenkomst door Vodafone nieuwe
Diensten beschikbaar worden gesteld en/of tarieven worden gewijzigd,
dan blijven deze AVC onverkort van toepassing, tenzij deze zelf worden gewijzigd
of daarvan in Aanvullende Voorwaarden wordt afgeweken.
http://www.vodafone.nl/do...Final_VF_AV_Consument.pdf
Als je geen databundel hebt kun je dus niet opzeggen als alleen die aanvullende voorwaarden worden gewijzigd. Hoewel, in artikel 2.8 staat 'Bij een wijziging van AVC of tarieven mag Contractant de Overeenkomst schriftelijk opzeggen'. Je zou dus kunnen stellen dat de databundel onder de tarieven van vodafone vallen en je dus je abbo kan opzeggen.. maar ik ben bang dat dat wishfull thinking is
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 23:46 ]
Verwijderd
Doe wat navraag bij je nieuwe provider,Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 00:15:
Goed nieuws dit (als het echt wat wordt). Weet iemand hoe het na het opzeggen (uit eigen ervaring?) in z'n werk gaat met nummerbehoud? Stel ik laat me per 1 okt. afsluiten maar wil m'n nummer behouden, moet ik dan voor 1 oktober een nieuwe provider hebben? of kan dat na die tijd ook nog? (en betaal ik vodafone door tot dan?)
maar je loopt altijd het risico met 2 abonnementen te komen te zitten. (Als ze dus iets bedenken waardoor het feest alsnog niet doorgaat.
Qua facturering van de sms 13 januari, lijkt mij vette onzin. Vodafone zal nooit van haar leven de klanten gaan informeren over een AV wijziging die nog moet ingaan. (Zo laat dat je dus nog een contract kunt afsluiten voor die tijd, en onmiddelijk weer opzeggen.
Met 'onverkort van kracht blijven' wordt bedoeld dat de voorwaarden nog steeds gelden voor je abo.Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 23:45:
Artikel 2.7
7 Indien gedurende de looptijd van een Overeenkomst door Vodafone nieuwe
Diensten beschikbaar worden gesteld en/of tarieven worden gewijzigd,
dan blijven deze AVC onverkort van toepassing, tenzij deze zelf worden gewijzigd
of daarvan in Aanvullende Voorwaarden wordt afgeweken.
http://www.vodafone.nl/do...Final_VF_AV_Consument.pdf
Als je geen databundel hebt kun je dus niet opzeggen als alleen die aanvullende voorwaarden worden gewijzigd. Hoewel, in artikel 2.8 staat 'Bij een wijziging van AVC of tarieven mag Contractant de Overeenkomst schriftelijk opzeggen'. Je zou dus kunnen stellen dat de databundel onder de tarieven van vodafone vallen en je dus je abbo kan opzeggen.. maar ik ben bang dat dat wishfull thinking is
Niet dat ze per se voor jou als persoon blijven gelden, en je niet van je abo af kan.
Tenminste, dat maak ik er uit op.
Opzegging zou inderdaad puur op het 'tarieven' uit 2.8 komen. 2.7 Heeft daarop geen invloed.
Persoonlijk geloof ik er niks van dat Vodafona-sms ¢ 1 duurder zou worden op ¢ 22. Dat verschil is domweg te klein, dat kosten van administratie, bekendmaking, opzegging e.d. zouden zoveel hoger zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door wicher|IA op 23-09-2003 01:35 ]
Verwijderd
zou iemand dat bij de dealerinfolijn na kunnen vragen?
1.
SMS zou omhoog gaan van 22 naar 23 cent. Dit is door sommige mensen bevestigd dat dit enkel voor prepaid abbonees geld.
2.
De datavooraad (vodafone Live! of WirelessWeb) word voortaan per 10Kb gefactureerd ipv per 1Kb. Dit houd dus in dat ze een aanpassing doen in hun algemene voorwaarden (zie artikel 2.8).
Ik ga nu bellen om te vragen of dit een geldige reden is om je contract op te zeggen en laat zometeen mijn antwoord hier (dmv de edit knop
en een paar minuten later:
Als je een datavooraad hebt, kun je volgens de persoon die ik gesproken heb (bel 117, optie 4 kiezen "contract verlengen / opzeggen") Dankzij de door hun aangekondigde wijziging kosteloos je abbonnement opzeggen mits je een datavoorraad hebt. Ze zeiden wel dat dit in ons voordeel is maar toch kun je hierdoor je contract opzeggen. Daarvoor moet je een brief sturen naar Vodafone met een kopie legetimatiebewijs.
Lijkt mij een duidelijke zaak dus.
[ Voor 32% gewijzigd door xces op 23-09-2003 09:12 ]
Nu nog duidelijkheid over de opzegtermijnen, heb je daar ook naar gevraagd Xces??
Onzin, ik heb getekent voor een contract met de mogelijkheid tot...Xces schreef op 23 September 2003 @ 09:07:
Ok, dus nu even een opsomming nadat ik dit hele draadje gelezen heb:
Als je een datavooraad hebt, kun je volgens de persoon die ik gesproken heb (bel 117, optie 4 kiezen "contract verlengen / opzeggen") Dankzij de door hun aangekondigde wijziging kosteloos je abbonnement opzeggen mits je een datavoorraad hebt.
als die mogelijkheid mij wordt "ontnomen"... wil ik er af.
PUNT
Maar....misschien niet geheel onbelangrijk om te melden:Xces schreef op 23 September 2003 @ 09:07:
Ok, dus nu even een opsomming nadat ik dit hele draadje gelezen heb:
1.
SMS zou omhoog gaan van 22 naar 23 cent. Dit is door sommige mensen bevestigd dat dit enkel voor prepaid abbonees geld.
2.
De datavooraad (vodafone Live! of WirelessWeb) word voortaan per 10Kb gefactureerd ipv per 1Kb. Dit houd dus in dat ze een aanpassing doen in hun algemene voorwaarden (zie artikel 2.8).
Ik ga nu bellen om te vragen of dit een geldige reden is om je contract op te zeggen en laat zometeen mijn antwoord hier (dmv de edit knop) weten...
Als je een datavooraad hebt, kun je volgens de persoon die ik gesproken heb (bel 117, optie 4 kiezen "contract verlengen / opzeggen") Dankzij de door hun aangekondigde wijziging kosteloos je abbonnement opzeggen mits je een datavoorraad hebt. Ze zeiden wel dat dit in ons voordeel is maar toch kun je hierdoor je contract opzeggen. Daarvoor moet je een brief sturen naar Vodafone met een kopie legetimatiebewijs.
Lijkt mij een duidelijke zaak dus.
De kleinste Live! Voorraden 250 kb, 1 Mb, 5 Mb, worden VERHOOGD!
250 kb wordt 500 kb
1 Mb wordt 2 Mb
en 5 Mb wordt 6 Mb
en dat terwijl de maandelijkse kosten gelijk blijven (dus: € 5, € 10 & € 15)
Maar ik geloof er niets van dat het alleen kan als je al een bundel hebt.
ik heb zelf live zero access trouwens.
Verwijderd
Kan ik nu wel of niet mijn abbo opzeggen? (na het lezen van de 6 pages heb ik nog steeds geen duidelijkheid)
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
E-mailreferentienummer:16109283 /330138
Geachte heer de Boo,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
U bent op grond van de Algemene Voorwaarden Consumenten gerechtigd om Uw
overeenkomst met Vodafone te beëindigen vanwege de door Vodafone
voorgestelde wijzigingen.
Het gaat hier echter om een tariefsverlaging die gunstig uitpakt voor U
als de klant.
Wij raden U daarom aan nogmaals de wijzigingen te bekijken alvorens U
het abonnement gaat annuleren.
Als u over deze e-mail contact met ons wilt opnemen, vermeld dan het
e-mailreferentienummer uit het 'onderwerp'-veld en uw mobiele nummer. U
kunt voor vragen ook bellen met onze Klantenservice via het gratis
nummer 117 (vanaf Vodafone mobiel) of via 06-54500100 (vanaf een vaste
aansluiting). We zijn zeven dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar.
Meer informatie vindt u ook op onze website: www.vodafone.nl.
Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
DUS OPZEGGEN MAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 17:57:
U bent op grond van de Algemene Voorwaarden Consumenten gerechtigd om Uw
overeenkomst met Vodafone te beëindigen vanwege de door Vodafone
voorgestelde wijzigingen.
Uhm lekkere tegenspraak weer, je hebt het toch zwart op wit nu, kan 117 zeggen wat ze willen!Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 18:02:
SORRY NET OOK NOG GEBELD MET 117 EN JE KAN VOLGENS HUN ALLEEN JE DATA VOORRAAD OPZEGGEN!!!
........................................................................................................................................................
Als ze de prijs van een SMS bundel veranderen, terwijl je een andere prijs in gedachten had (je wilde bijvoorbeeld eerst eens kijken hoeveel je ging SMS'n voor je een bundel zou nemen), dan kun je het contract annuleren.
En niet alleen als je al een SMS bundel had.
Anders zou een provider klanten kunnen trekken met bijvoorbeeld (de MOGELIJKHEID TOT) een bundel van 100 smsjes voor 1 euro, en dat daarna snel aanpassen. Dat mag niet, ook niet positief.
Je hebt simpelweg voor andere prijzen getekend.
1.- Kan ik opzeggen als ik alleen een V120 + 25 SMS heb?
2.- Worden de kosten van SMS verhoogt van 22ct naar 23ct? Of is dit onjuist?
Welke telecom guru
Verwijderd
En voor alle honderden vragen waar de meeste ook geen antwoord op hebben.
Lees deze draadjes eens:
T-Mobile kosteloos opzeggen (sms verhoging)
KPN Mobile kosteloos opzeggen!?!
Herkansing opzeggen O2 abbo
Vodafone Zakelijk kosteloos opzeggen??
Vodafone verhoogt tarieven
[rml][ Dutchtone] Kosteloos opzeggen...[/rml]
Vodafone kosteloos opzeggen??
kosteloos opzeggen O2 abbo
[rml][ BEN]Prijsverhoging MMS, abo opzeggen?[/rml]
[rml][ T-mobile] Verhoging tarief sms 16 juni 2003[/rml]
Hier moet meer dan voldoende informatie voor jullie staan, zodat jullie de eerste 48 uur zoet zijn.
Lees een paar draadjes door, en vraag daarna pas iets als het nog onduidelijk is.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
http://www.vodafone.nl/li...ionid=748&cnid=444&bhcp=1Area53 schreef op 23 September 2003 @ 21:46:
Oke ik ben de draad kwijt, vandaar een paar vragen:
1.- Kan ik opzeggen als ik alleen een V120 + 25 SMS heb?
2.- Worden de kosten van SMS verhoogt van 22ct naar 23ct? Of is dit onjuist?
Welke telecom gurukan het mij duidelijk uitleggen?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 17:15 ]
nee,-D-Jay- schreef op 24 September 2003 @ 17:33:
heeft vodafone eigenlijk een opzegtermijn als je opzegt bij voorwaardewijzigingen ? (bij kpn is dit namelijk wel het geval, of was iig) ?
en kpn had dit ook niet.
Als je logisch nadenkt is dat onmogelijk. Anders kunnen ze de prijzen ver100voudigen en moet jij dat nog 3 maanden betalen. Bijvoorbeeld...
Dan ben je voor de gek gehouden, als je naar de geschillencommissie was gestapt had je zonder twijfel gewonnen.-D-Jay- schreef op 24 september 2003 @ 23:44:
mmm KPN had dit bij mij dus wel ...
De dreiging ervan was waarschijnlijk ook al genoeg geweest.
Je mag hem wél, of niet op zeggen. Maar niet pas "over een maandje". Zo werkt dat niet met vroegtijdig be-eindigen.
Je bent gefopt.
Verwijderd
Ben gisteren naar Vodafone Citypoint geweest, en vroeg of er opgezegd kon worden, die gozer daar pakt de telefoon belt, en vraagt het na en zegt mij dat ik op kan zeggen. Hij vraagt of ik dat wil, ik natuurlijk ja, hij pakt pen en papier krabbelt een fax in elkaar en faxt het door, kopie legitimatie er bij en faxen die handel.
Gebeld of de fax is aangekomen, en wanneer die behandeld wordt. Vandaag om 3 uur sluiten ze hem af.
typo
[edit2]:
Zij heeft dan wel een Telefoon met Live! access.. Sharp GX10 ofzoiets? weet niet t zeker maar is ook niet van belang.
[/edit2]
[ Voor 18% gewijzigd door MJ85 op 25-09-2003 11:38 ]
.
Verwijderd
das mooi. maar ik neem aan dat ze dan niet heel blij met je zijn??
Verwijderd
het is een risico dat je neemt natuurlijk.
Mijn opzegbrief is gisteren aangetekend verzonden en vandaag uitgereikt =)
ben benieuwd =)
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Heb jij wel of geen Datavoorraad?Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 07:50:
Ok, effe mijn verhaal.
Ben gisteren naar Vodafone Citypoint geweest, en vroeg of er opgezegd kon worden, die gozer daar pakt de telefoon belt, en vraagt het na en zegt mij dat ik op kan zeggen. Hij vraagt of ik dat wil, ik natuurlijk ja, hij pakt pen en papier krabbelt een fax in elkaar en faxt het door, kopie legitimatie er bij en faxen die handel.
Gebeld of de fax is aangekomen, en wanneer die behandeld wordt. Vandaag om 3 uur sluiten ze hem af.
En wisten ze ook te vertellen of die sowieso nodig is om op te zeggen?
Op welke grond is er opgezegd?Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 07:50:
Ok, effe mijn verhaal.
.
Verwijderd
Ik geloof dat het voor veeeeel mensen (incl mijzelf) niet duidelijk is welke tarieven er nu precies wel/niet gewijzigt worden.. en welke abbo's je kan cancellen...MJ85 schreef op 25 september 2003 @ 11:36:
tariefwijziging, waar dit hele topic al over gaat zo'n beetje
opzich niet een heel rare vraag dus..
.
Kan ik dan ook mijn abo opzeggen?
* cornelixnootje1 zegt:Oscar Mopperkont schreef op 25 september 2003 @ 12:46:
Maar zijn de tarieven van Live zonder voorraad nu ook gewijzigd? Want ik hb nu een tijdje een Live, zonder datavoorraad.
Kan ik dan ook mijn abo opzeggen?
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Frustratie!
Per 1 oktober:
- Worden data voorraden groter, terwijl de prijs hetzelfde blijft.
- De afronding van het gebruik van kilobytes gaat per 10kb. Dus ook als je maar 1 kb gebruikt, betaal je er 10. (Voor Live! Zero-Access ook)
- De SMS prijs blijft hetzelfde. (22ct)
Je kan sowieso opzeggen als je Live, of Live zero-acess hebt. Wanneer je dit niet hebt, wordt er per 1 oktober een enigszins nadelige wijziging doorgevoerd: de afronding naar 10 kb. Je hebt getekend met de mogelijkheid tot... en die mogelijkheid heb je niet meer.
Of de wijziging in je voordeel of nadeel is; het is een wijziging, dus heb je recht je contract te be-eindigen.
Bij de klantenservice werkt doorgaans het absolute uitschot van de Vodafone. Bij de 5 gesprekken die ik er heb gevoerd, werd ik 4 keer onbeschoft behandeld, en werd ontkent dat ik kon opzeggen. De vijfde keer werd mij geadviseerd het te proberen. Geloof dus niets van de mensen bij de klantenservice. Gewoon opzeggen.
Vandaag ter verificatie gebeld; ik wordt (wanneer de post er door is) zsm afgesloten.
Tips:
Verwijs in je brief naar Artikel 2.8 van de AV.
Bel vaak, of stuur je brief 2 of 3 keer. (met kopie ID)
Helaas is de vraag of het lukt als je helemaal geen Live! hebt nog steeds niet beantwoord...
Het zomaar proberen vind ik niet zo'n fijn idee. Stel dat het niet lukt, maar Vodafone ontstemd is door mijn actie?
En als ik 'm opzeg, moet ik als een speer een nieuw abo aanvragen, om niet over 5 dagen aboloos te zijn. Dan moet ik echter wel zekerheid hebben...
Daarnaast is het onderhand de laat voor nummerbehoud, terwijl ik juist een keer een aardig nummer heb...
cornelixnootje1 schreef op 25 september 2003 @ 13:52:
Voordat er nog meer mensen dingen gaan vragen:
Per 1 oktober:
- Worden data voorraden groter, terwijl de prijs hetzelfde blijft.
- De afronding van het gebruik van kilobytes gaat per 10kb. Dus ook als je maar 1 kb gebruikt, betaal je er 10. (Voor Live! Zero-Access ook)
- De SMS prijs blijft hetzelfde. (22ct)
Je kan sowieso opzeggen als je Live, of Live zero-acess hebt. Wanneer je dit niet hebt, wordt er per 1 oktober een enigszins nadelige wijziging doorgevoerd: de afronding naar 10 kb. Je hebt getekend met de mogelijkheid tot... en die mogelijkheid heb je niet meer.
Of de wijziging in je voordeel of nadeel is; het is een wijziging, dus heb je recht je contract te be-eindigen.
Bij de klantenservice werkt doorgaans het absolute uitschot van de Vodafone. Bij de 5 gesprekken die ik er heb gevoerd, werd ik 4 keer onbeschoft behandeld, en werd ontkent dat ik kon opzeggen. De vijfde keer werd mij geadviseerd het te proberen. Geloof dus niets van de mensen bij de klantenservice. Gewoon opzeggen.
Vandaag ter verificatie gebeld; ik wordt (wanneer de post er door is) zsm afgesloten.
Tips:
Verwijs in je brief naar Artikel 2.8 van de AV.
Bel vaak, of stuur je brief 2 of 3 keer. (met kopie ID)
Verwijderd
die hebben voda gebeld, en ik kan van mijn volledige abo met wirelessweb bundel af,
morgen even faxen en klaar!
Verwijderd
Ach, daar geloof ik echt geen kont van.hullepim schreef op 25 September 2003 @ 17:24:
Ik lees net hier http://www.telecomvergeli...t_offset=60&post_limit=20 dat de sms'jes toch naar 23 cent gaan! per vandaag!!!
Op www.vodafone.nl staat nota bene nog gewoon 22 ¢ vermeld...
Ik had de computer van 117 alweer aan de lijn, maar toen ik dat zag heb ik maar opgehangen.
Vodafone is verplicht zoiets bekend te maken... en waarom zouden ze het per vandaag doen? Per 1 oktober verandert er al iets, doe dat dan samen; ook is de 1e van de maand een veel logischer en gemakkelijker (ivm facturering) datum.
[ Voor 3% gewijzigd door wicher|IA op 25-09-2003 18:02 ]
Verwijderd
Daarna heb ik met de klantenservice gebeld en ook die hebben mij verteld dat ik op kan zeggen. Ze hebben me ook het faxnummer gegeven waar ik heen kan faxen. Ook heb ik de naam genoteerd van de meneer die mij heeft geholpen.
Ik heb een Voda 300 + 75 SMS ( + Zero Acces live)
Morgen vroeg ga ik de volgende brief faxen:
Vodafone Libertel N.V.
Afdeling Retention
Postbus 3500
6401 CA Heerlen
Dhr. SaXXXXXX
Kiexxxx xx
5xxx XX
VeXXXXXXX
Klantnummer: 317XXXXX/00XXX
Mobielnummer: 06XXXXXXXXX
Betreft: opzegging Vodafone contract n.a.v. tarief verhoging per 1 Oktober 2003
Veldhoven, 25-09-03
Beste Meneer/mevrouw,
In heb vernomen dat u per 1 oktober de tarieven zal gaan wijzigen. Volgens uw algemene voorwaarden consumenten (artikel 2.8) heb ik het recht mijn abonnement opzeggen.
Hierbij wil ik dus mijn gehele abonnement opzeggen en het nummer behouden. Ik zou graag mijn nummer willen porteren naar mijn nieuwe provider. Ik verzoek u daarom dit nummer niet te laten vervallen. Ik zal voor het einde van het contract een verzoek tot nummerbehoud via mijn nieuwe provider uw richting opsturen. Het abonnement mag/dient per 30 september worden stopgezet. Ik wens namelijk niet nog een extra maand te betalen.
Ik hoop u hierbij voldoende te hebben voorgelicht.
Met vriendelijke groet,
Dhr. SaXXXXX
daar ging ff wat mis met posten... Als een mod dit leest: deze post mag je wel schrappen van mijn part!
[ Voor 88% gewijzigd door Nick Name op 25-09-2003 18:45 ]
http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die
Verwijderd
Ze worden er niet vriendelijker op. Bij de vorige wijziging heb ik geprobeerd mijn nummer mee te nemen. Dit is niet te adviseren. Ze treiteren je tot en met, brieven raken kwijt, de klantenservice beweert je door te verbinden en drukt je terug naar het hoofdmenu, etc etc.
Maar misschien was ik wel een pechvogel.
Verwijderd
Leef elke dag of het je laatste is, ooit krijg je gelijk!
Verwijderd
045-5607661Syndicaat schreef op 25 September 2003 @ 19:45:
Naar welk faxnummer kan de brief?
Ik zeg 't ook gewoon op, en heb ook geen live of een zero access abbo. maar zoals ik 't nu begrijp maakt dat geen verschil, en heb je 't recht om 't vroegtijdig te beindingen. (heb ik dit nu juist of niet???)Oscar Mopperkont schreef op 25 September 2003 @ 17:02:
[...]
Ik durf het bijna niet meer te vragen, maar maakt het uit dat ik mijn live abo niet gelijktijdig heb afgesloten?
Verwijderd
Dit klopt niet, het zal namelijk juist voordeliger voor je worden dan dat het al was (2x zoveel data voor dezelfde prijs). Ik denk dus niet dat het je lukt met deze argumentatie.Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 19:34:
Live abbo nemen, nu Vodafone het tarief gewijzigt heeft, is Live niet meer zo interessant voor mij en Imode meer, daarom wil ik nu mijn contract afslkuiten,
Verwijderd
Ik ga het morgen ook zo doen. Let's hope for the bestScarecrow schreef op 25 September 2003 @ 22:28:
[...]
Ik zeg 't ook gewoon op, en heb ook geen live of een zero access abbo. maar zoals ik 't nu begrijp maakt dat geen verschil, en heb je 't recht om 't vroegtijdig te beindingen. (heb ik dit nu juist of niet???)
* rewind. heeft vodafone 180 zonder enige andere troep
dus ik ga morgen een fax/briefje sturen !
Ik ga het gewoon allemaal proberen en ik zie wel!
Wat voor idioten zitten daar eigenlijk?
Leef elke dag of het je laatste is, ooit krijg je gelijk!
Ik heb namelijk een Vodafone abonnement waarmee ik soms weleens wat treintijden opzoek via GPRS. Dat is dan dus 1kB, maar als ik dan dus meteen voor 10kb moet gaan betalen, ga ik ook opzeggen, als dat kan? Iemand die mij kan verlichten?
Ik snap zo'n Vodafone toch niet echt, het zou toch veel slimmer zijn om gewoon iedere abonnee een brief te sturen met de wijzigingen, en een bon erbij dat wanneer je ze niet accepteert, de oude voorwaarden voor je van kracht blijven. Ben je meteen van al het gezeik af!
[ Voor 33% gewijzigd door M_V op 26-09-2003 11:39 ]
Verwijderd
Dat wordt wel verteld in dit topic, dus ik heb het ook zo gedaan.Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 14:39:
Als je faxt moet je dan ook een kopie van je identiteitsbewijs meesturen?
Ja, je moet altijd een kopie van je ID-bewijs meefaxen.Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 14:39:
Als je faxt moet je dan ook een kopie van je identiteitsbewijs meesturen?
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Bij KPN werd ik destijds gewoon afgesloten op de afgesproken dag. Nooit meer wat van gehoord. (alleen op de laatste faktuur stond dat ik afgesloten was)knny schreef op 26 september 2003 @ 15:14:
Ik heb net gefaxed, hoelang zou het duren voordat je wat hoort omdat mijn aanvraag met abbo en 7250i ook de duur uit moet