[PC] Het Steam-platform topic

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.191 views sinds 30-01-2008

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
b3ta schreef op 20 September 2003 @ 10:20:
[...]

De bots hebben ze eruit gehaald...

Mischien ff w8en tot de makers van POD bot een versie uitbrengen voor 1.6 :)
De makers van POD hebben de bots gemaakt die in de beta zatten. Ik denk eerder dat je pas bots krijgt als je CS-CZ aanschaft of zo

Btw, ik volg het effe niet, iedereen klaagt over die grote letters in CS1.6, maar zijn de nou de letters van de GUI of die van het buymenu die je aan kunt passen?
Dat eerste lukt wel, die 2e lukt me niet (en daar ging het nou juist om)

[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 20-09-2003 12:32 ]

Verwijderd

Nee die mail over cd key is bug, je ken wel doorspelen als het goed is

Verwijderd

Arfman schreef op 20 september 2003 @ 11:50:
Heb nu een mailtje gehad van Valve dat mijn (legale) CD key in gebruik is .. is de vorige keer dat andere account aanmaken toch gelukt (alhoewel Steam crashte). Resultaat: ik kan geen CS 1.6 spelen. Nu niet, nooit niet.

Weet je wat ? Zak maar in de str*nt met dat k*tspel.
logisch tog?

lees de draad vjb

Verwijderd

anthonyb schreef op 20 September 2003 @ 09:08:
Je system tray icoontje changed dan, komen 3 Puntjes in het icoon.
Nou het werkt niet hoor... Zoals je zei "lijkt" het erop dat Steam crashed, maar teneerste verschijnen er geen stipjes in het systray-icon, en als ik bij taakbeheer kijk zie ik Steam staan als "reageert niet"...... Heb het nu al 8 keer geprobeerd...

Ik was al lang blij dak na die nieuwste update van Steam eindelijk het gamesmenu zag, maar nu kan ik niet updaten gvd...

• Odin
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-07 10:54

Odin

¯¯¯¯¯

Novah schreef op 20 September 2003 @ 11:00:
Widescreen-optie is zeer intresant voor mensen met een dual monitor setup. Vol in breedbeeld gamen is echt vet lache. Alleen die twee dikke randen van die monitoren in het midden zijn verwarrend.
Jammer, dat is echt niet te doen, je cursor zit als je 2 identieke monitoren hebt precies in het midden. en die rand belemerd het spelen onwijs.
Niet te spreken over de de dubbele resolutie die je gaat draaien dus 2 keer zoveel renderwerk
CMIIAW

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op 20 september 2003 @ 13:08:
[...]
logisch toch?

lees de draad vjb
Zo logisch vind ik het niet dat een applicatie crashed, zegt dat je geen account hebt, je wel een account laat aanmaken met een ander emailadres en dezelfde CDkey, en je vervolgens niet laat spelen.

Het is ook niet zo dat je een duidelijke foutmelding krijgt, nee, Steam slaat gewoon vast. Een paar uur daarna krijg je een mailtje dat je CDkey in gebruik is.

Als ik zoiets zou flikken op mijn werk zat ik nu op het arbeidsbureau, maar Valve kan er blijkbaar mee wegkomen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

SteamProcessCall (waitforappsreadytolaunch) failed error 15: cache read error

Ik krijg deze error altijd, ik heb al vanalles geprobeert (reinstall, reboot etc) maar error blijft

nu merk ik tot mijn grote ergenis dat ik deze email heb aangekregen met de melding dat your half life Platinum pack cd-key in use is. Ik heb echter wel een legale cdkey (legaal copie dus...), is er een verband tussen beide, en is het een probleem dat mijn cdkey door iemand anders is gebruikt (en ik weet echt niet wie)

alvast bedankt...

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 17:03
Arfman schreef op 20 September 2003 @ 16:39:
[...]

Zo logisch vind ik het niet dat een applicatie crashed, zegt dat je geen account hebt, je wel een account laat aanmaken met een ander emailadres en dezelfde CDkey, en je vervolgens niet laat spelen.

Het is ook niet zo dat je een duidelijke foutmelding krijgt, nee, Steam slaat gewoon vast. Een paar uur daarna krijg je een mailtje dat je CDkey in gebruik is.

Als ik zoiets zou flikken op mijn werk zat ik nu op het arbeidsbureau, maar Valve kan er blijkbaar mee wegkomen.
gelukkig dat het dan ook maar een spelletje is he ;)

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:50

ThaHandy

Discovery Channel

b3ta schreef op 20 September 2003 @ 09:46:
En hoe zit het nou met de anti cheat van steam (was die niet super goed ofzo???) Weet iemand daar wat meer over te vertellen.... want als 1.6 weer net als de vorige versies wordt (vol met cheaters) dan houd voor mij de fun al gauw op ....
de cheats die zijn er wel hoor :Y) maak je daar maar niet druk om :r :r :r

gister @ een uk2 assault server (ja i know :r, ;) )
dikke aimbot en hw :|

• Stefke
Who gives a fuck anyway, ik stoor me niet aan cheaters.

Btw: de kracht van steam straks is dat als er een cheat komt/is, ze daar een update voor kunnen maken en in enkele ogenblikken zijn alle servers en clients op de hele wereld daarmee geupdate.

[ Voor 8% gewijzigd door Stefke op 20-09-2003 17:28 ]

• Arfman

Arfman

Drome!

stefijn: als Steam zou werken zoals het zou moeten wel ja. Zojuist een uur lang m'n ISDN open laten staan, omdat Steam aan het updaten zou zijn. Zo af en toe komt er een paar kB binnen, dus vooruit maar.

Kies ik nu echter properties van CS, Always keep this game up to date, dan crasht Steam weer. Waarom ben ik dan toch ook zo eigenwijs ..

Maargoed, ik geef het op. Steam kan wat mij betreft in het h*l van Gabe Newell worden gestoken, ik verspil er geen dubbeltje online-tijd meer aan.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
Arfman schreef op 20 September 2003 @ 17:48:
stefijn: als Steam zou werken zoals het zou moeten wel ja. Zojuist een uur lang m'n ISDN open laten staan, omdat Steam aan het updaten zou zijn. Zo af en toe komt er een paar kB binnen, dus vooruit maar.

Kies ik nu echter properties van CS, Always keep this game up to date, dan crasht Steam weer. Waarom ben ik dan toch ook zo eigenwijs ..

Maargoed, ik geef het op. Steam kan wat mij betreft in het h*l van Gabe Newell worden gestoken, ik verspil er geen dubbeltje online-tijd meer aan.
Lol, als ik dat doe van "always keep this game up to date" dan moet ik effe 30 secs w88 en dan doet ie het wel weer, maar het is idd net alsof ie crashed.

Geduld is op het moment het codewoord voor steam. Gewoon rustig afw88, steam werkt al veel beter sinds die update vanmorgen :)

M'n opstartprobleem is nu ook weg.

Er zijn alleen nog wat dingen wat je niet moet doen:

-op calculate cache status drukken als op dat moment steam die game aan het updaten is.
-aan de knop "always keep this game up to date" drukken als steam net gestart is.

Verwijderd

Soz admin, maar deze kan ik de GoTters niet onthouden :

Afbeeldingslocatie: http://www.a3on.net/iga/steamupdate.gif

OT :
Ik blijf nu al 34 keer hangen in het "
Converting Base Goldsrc Shared Content Localized files into steam cache..." gebeuren....WTF man... Ben al de gehele dag bezig, dus geduld heb ik (gehad!)

• Tittysmack
  • Laatst online: 13-09 12:23

Tittysmack

"no comment"

Ik heb em net ff gedownload, start ik counterstrike op alles prima! totdat ik m'n muis over het menu beweeg :( trouwens ook als ik buiten cs om inlog op een server, zodra ik op ok wil drukken in het eerste scherm dondert cs me eruit :r

Athlon xp2800+ / Abit NF-7 / 512 mb dual channel MDT DDR400 / Club3D 9700pro / Samsung 52x24x52 / Samsung DVD 16x48 / Hitachi 82.3 GB 7200 rpm / Maxtor 61.4 GB 7200 rpm / Philips Seismic Edge 5.1 / Logitech z-560 / Q-tec 6051MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steam werkt nu helemaal geil hier.. ;0 totaal geen problemen meer,
alleen die rotterige text (die fix van pierre oord?) werkt nie voor alle text ingame...
zoals net_graph en de text die je typt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Novah schreef op 15 September 2003 @ 18:09:
Een wat snellere manier van hulp:
Voor snelle hulp, via een wat snellere manier dan een forum, kun je terrecht bij #Steam-Help.nl op het QuakeNet IRC netwerk. Hiervoor is een irc-client nodig, mIRC is een daarvan. Deze is te vinden op mIRC.nl.
welke aars heeft die moderated aangezet?
ik zie nu alleen die stomme bot met zn spam

niet dat ik hulp nodig heb ;)

[ Voor 4% gewijzigd door ThaHandy op 21-09-2003 04:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

Als ik steam ingame oproep en ergens op wil klikken springt de muis vlug weg zodat ik niet kan klikken! :S , Steam wil mij gewoon irriteren !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 01:47:
alleen die rotterige text (die fix van pierre oord?) werkt nie voor alle text ingame...
Bij mij werkt het nu ook 100%

Heb jij wel kleinere letters voor het buymenu? Bij mij is met die Pierre "fix" alleen de tekst van de Steam en de GUI van CS veranderd, ingame zijn dus ALLE teksten nog hetzelfde (m.a.w. hoe krijg ik nu een kleiner buymenu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
stefijn schreef op 21 September 2003 @ 10:40:
[...]

Bij mij werkt het nu ook 100%

Heb jij wel kleinere letters voor het buymenu? Bij mij is met die Pierre "fix" alleen de tekst van de Steam en de GUI van CS veranderd, ingame zijn dus ALLE teksten nog hetzelfde (m.a.w. hoe krijg ik nu een kleiner buymenu)
Bij mij is alles kleiner hoor... Alleen het scores tab is nog groot, die krijg ik (nog) niet klein..

Zetten jullie die fix dus wel in de skins map, om daarna die skin te selecteren? Dan moet alles gewoon werken...

edit:
Ik heb nog ff gekeken naar het buy menu, maar daar is niks aan te doen denk ik. Geen 1 config file heeft het daarover, alles wat erop lijkt heb ik aangepast maar helpt niet. Ik denk dat het menu uit plaatjes bestaat, die ingebakken zittenin CS :S

[ Voor 19% gewijzigd door pierre-oord op 21-09-2003 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Dit topic gaat traag, mogen we daaruit concluderen dat de meeste probs met steam opgelost zijn, of heeft iedereen de hoop opgegeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:41

BioHazard

*\o/*

Ik denk dat laatste aangezien ik nog steeds probs heb! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2003 @ 01:47:
Je kan proberen te spelen op OpenGL als je nu Direct3D gebruikt, of andersom. Ik weet niet zeker of je dezelfde rotterige text hebt, maar dat was bij de oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Een paar vraagjes waar ik nog geen antwoord op gevonden heb:...

Ik heb in mijn HL folder, CS als modfile geinstalleert, ik heb ook nog OP FOR, Blue Shift en Darkstar daar in staan.

- Worden er aparte mappen gemaakt buiten de HL folder? :?
- Blijven mijn savegames behouden? :X
- Blijven mijn mods en add-ons behouden? :X
- Hoe zit dat nu met die .exe files (steaminstall_full.exe of zoiets :? )
- Werkt het bij modfiles? 8)7
- Werkt het net als een modfile? 8)7
- Moet je eerst STEAM geinstalleert hebben voordat je dat steaminstall_full.exe kunt gebruiken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

spokje schreef op 20 September 2003 @ 20:47:
[...]
Lol, als ik dat doe van "always keep this game up to date" dan moet ik effe 30 secs w88 en dan doet ie het wel weer, maar het is idd net alsof ie crashed.

Geduld is op het moment het codewoord voor steam. Gewoon rustig afw88, steam werkt al veel beter sinds die update vanmorgen :)
Ik heb 2 x 10 minuten gewacht, zelfs netjes opnieuw opgestart, enz. Steam is gewoon niet geschikt voor smallband denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
Bleh! Ik heb steam er weer afgegooid om het volgende: Dit probleem was ook al aanwezig in steam beta

Steam (met Counter-Strike 1.6) installeren gaat prima. Maar als ik vervolgens CS wil opstarten laad de PC het spel wel maar na ongeveer 1 minuut (in elk geval vóór ik kan spelen) gaat mijn beeld op zwart en blijft het lampje van mijn HD rood. de PC reageert nergens meer op.

Nu komt het gekke:
Als ik de PC uitzet en daarna weer aan wil de PC niet meer booten... tijdens het booten springt het scherm wéér op zwart en blijft het HD lampje branden. Pas als ik de PC lange tijd van de stroom doe (soms pas na 5x proberen, ben ik er een uur mee kwijt) en weer aan kan ie weer booten zonder op zwart scherm te springen. Opnieuw CS 1.6 optrten geeft ALTIJD hetzelfde resultaat.

NB Steam met CS 1.6 is het enige programma waarbij dit euvel optreedt.... het lijkt wel een hardware-probleem, maar omdat het ALLEEN met dit spel optreedt denk ik dat het een harware/software combi probleem is ofzo. In mijn logboeken zie ik overigens niets terug van een foutmelding....

Iemand iets soortgelijks?

Nog wat nuttige info maybe:
MSI K7T Pro 2-A
AMD Duron 1200 Mhz
Leadtek Geforce 2 MX/400
Creative Soundblaster Vibra
Realtek RTL8139D 10/100 Ethernet NIC
Windows XP NL met SP1 en alle updates
Detonator drivers van Omega gebasseerd op NVidia's 45.23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

salutem schreef op 20 September 2003 @ 17:07:
[...]

gelukkig dat het dan ook maar een spelletje is he ;)
Een spelletje waar ik destijds wel 99 piek voor heb betaald, en wat ik nu niet meer kan spelen. Niks grappigs aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Arfman: Je kunt beter met Valve contact op nemen in plaats van hier te zeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of Half-Life (of een key) nog te koop is in Nederland (dus niet bij amazon enz.)
Ik heb een paar jaar geleden nog kunnen spelen maar na een cdrom speler die niet meer open wou :+ heb ik nooit meer kunnen spelen. Nu voel ik de wil om HL-CS weer te spelen
sterkt opkomen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Verwijderd schreef op 21 september 2003 @ 15:44:
Weet iemand of Half-Life (of een key) nog te koop is in Nederland (dus niet bij amazon enz.)
Ik heb een paar jaar geleden nog kunnen spelen maar na een cdrom speler die niet meer open wou :+ heb ik nooit meer kunnen spelen. Nu voel ik de wil om HL-CS weer te spelen
sterkt opkomen... :D
@ Free record shop de "generation 3" box!

- HL1
- Oppfor
- Blue Shift
- Counterstrike Retail
- TFC
- DMC

Kortom een prachtbox :)

Voor 25 Euro meen ik.

klik: http://www.freerecordshop...view.asp?ProductID=112277

[ Voor 12% gewijzigd door vacuumcleaner op 21-09-2003 15:58 ]

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx man, zocht hier echt naar maar ik kon maar nix vinden bij de dixons, dynabyte enzo

Voor de Geintreseerden:

http://www.freerecordshop..._4&searchstring=half+life

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2004 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 16:04:
tnx man, zocht hier echt naar maar ik kon maar nix vinden bij de dixons, dynabyte enzo

Voor de Geintreseerden:

http://www.freerecordshop..._4&searchstring=half+life
Dixons hier heeft een hele rij HL1 voor 14euro, wel in zo'n DVD doosje, dus beetje jammer.

Ik ga zelf samen met HL2 ook HL1 box kopen op amazon.co.uk. :)

Ben trouwens v/d week ook weer begonnen met HL1 (ff geleend van klasgenoot), echt superstoer weer. Ik erger me totaal niet aan de achterhaalde grahics, verbaas me er zelfs nog regelmatig over dat het zo mooi was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Laatst online: 05-07 09:16
Verwijderd schreef op 21 september 2003 @ 16:20:
Dat je poorten moet openen betekent dat dat er maar vanaf één computer tegelijk gespeeld kan worden...??
huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd, als er niet snel wat komt tegen die kut fps drops door steam, hebben ze een klant minder, echt erg vervelend :|

dat het momenteel het enigste waar ik me nog aan erger, de rest werkt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Steam is up, maar Friends network plat, correct?

Friends doet het bijna nooit, trouwens... :{

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
pierre-oord schreef op 21 September 2003 @ 11:07:
[...]

Bij mij is alles kleiner hoor... Alleen het scores tab is nog groot, die krijg ik (nog) niet klein..

Zetten jullie die fix dus wel in de skins map, om daarna die skin te selecteren? Dan moet alles gewoon werken...

edit:
Ik heb nog ff gekeken naar het buy menu, maar daar is niks aan te doen denk ik. Geen 1 config file heeft het daarover, alles wat erop lijkt heb ik aangepast maar helpt niet. Ik denk dat het menu uit plaatjes bestaat, die ingebakken zittenin CS :S
Lijkt me niet, want als je met commandmenu.txt een extra menu aanmaakt is dat dezelfde tekst(grootte), helaas - maar dus geen pic

ik denk dat iedereen die letters wel te groot vind: kan alleen maar betekenen dat er een update voor gaat komen een keer

[ Voor 10% gewijzigd door Stefke op 21-09-2003 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Captain Pervert schreef op 21 september 2003 @ 21:00:
Steam is up, maar Friends network plat, correct?

Friends doet het bijna nooit, trouwens... :{
Same here. Steam werkt al sinds die updates van eergister perfect, geen enkel foutje, blijven hangen, alles werkt snel zoals het hoort. Ubernetjes dus allemaal. Alleen het Friends netwerk ligt laag maar ach.. gelukkig hebben we irc en msn nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Friends Service
September 21, 2003, 1:03 pm · Chris Bokitch

Gone today, back tomorrow.

The Friends messaging service is being taken offline today in order to fix several issues people are having. It will be back tomorrow. Stronger, faster, better.

vd steam site....

[ Voor 5% gewijzigd door salutem op 21-09-2003 22:30 ]

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfyboy
  • Laatst online: 10-09 20:07
Bah sinds vandaag crasht cs steeds. Constant op een random tijdstip. Dan weer na 5 min, dan weer 30. Zeer irritant :(. En ik heb niks veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaGreatRV
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-01-2021

DaGreatRV

Wah seggie nou?

Ik herhaal mijn vragen:
DaGreatRV schreef op 21 September 2003 @ 12:21:
Een paar vraagjes waar ik nog geen antwoord op gevonden heb:...

Ik heb in mijn HL folder, CS als modfile geinstalleert, ik heb ook nog OP FOR, Blue Shift en Darkstar daar in staan.

- Worden er aparte mappen gemaakt buiten de HL folder? :?
- Blijven mijn savegames behouden? :X
- Blijven mijn mods en add-ons behouden? :X
- Hoe zit dat nu met die .exe files (steaminstall_full.exe of zoiets :? )
- Werkt het bij modfiles? 8)7
- Werkt het net als een modfile? 8)7
- Moet je eerst STEAM geinstalleert hebben voordat je dat steaminstall_full.exe kunt gebruiken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:37

Eijkb

Zo.

Begin eens te lezen op blz 1....

- Worden er aparte mappen gemaakt buiten de HL folder?

Je kan aangeven dat hij de oude bestanden bewaard. Steam wordt dan geinstalleerd in de door jouw aangegeven lokatie. Bedenk wel dat hier de nodige ruimte voor nodig is (denk in GB´s met HL, de mods enzo)

- Blijven mijn savegames behouden?

zie ant 1

- Blijven mijn mods en add-ons behouden?

zie ant 1

- Hoe zit dat nu met die .exe files (steaminstall_full.exe of zoiets )

Normaal download je alleen een klein progje en installeer je vanaf daar steam. Steam gaat vervolgens alle apps die jij kiest op zijn gemak downloaden. Daarom zjin er mirrors verschenen met steam en die downloads (die steam dus normaal doet na installatie) in 1 pakket. Die downloads worden 'cache files' genoemd.

- Werkt het bij modfiles?

Wat werkt bij modfiles?

- Werkt het net als een modfile?

Hoe werkt een modfile?

- Moet je eerst STEAM geinstalleert hebben voordat je dat steaminstall_full.exe kunt gebruiken?

Nee.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

White Dust schreef op 21 September 2003 @ 14:58:
Arfman: Je kunt beter met Valve contact op nemen in plaats van hier te zeuren...
Ik zeur niet, ik vertel gewoon wat mij overkomt, net zoals alle andere mensen in dit topic (waarbij het wel werkt). Bij mij werkt het toevallig niet, zonder duidelijke redenen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG ik heb zojuist 35 pagina's met ellende-posts doorgespit van mensen die allemaal probz hebben met Steam. Ook ik heb probz. In het begin zag ik geen gamesscherm, systray etc. Na de update gelukkig wel.
Nu heb ik me bij de eerste release geregged met een bepaald emailadres. De eerste release werkte echter niet, dus heb ik me bij een volgende release opnieuw aangemeld, maar nu met een ander emailadres. WRONG!!!!
Op het moment dat je je nl twee keer aanmeld bij Steam met verschillende emailadressen maar MET dezelfde key dan blocked Steam je emailadres en CD-Key.

Nu heb ik dus een probleem dat als ik op CS dubbelklik er tot in den treure blijft staan "preparing to play CS"... Dat komt dus omdat mijn key is geblocked...

De enige oplossing atm is het techsupport mailen, maar dat doen ruim 386 miljoen mensen dus dat schiet niet op. Volgende oplossing is eennwe kopie van HL aan te schaffen. Nu is HL nog maar tien euro ofzow, dat is het probleem niet. Maar ik weiger nog poen uit te geven aan zo'n g0dv3rd0md3 k#tCD omdat Valve/Steam zijn zaken niet op orde heeft. Nu komt het principiële om de hoek kijken. Omdat zij hun eerste release zo verneuken en mensen in het ongewisse laten moet IK maar een nwe kopie kopen?! *censuur* een *censuur* MET JE *censuur* STEAM! In plaats dat die *censuur* checken op IP kunnen ze zo ondervangen dat ze onnodig keys blocken van mensen die zich om welke reden dan ook twee keer reggen. Maar nee. Zelfde keys?1 Twee keer?! BLOCK!

/edit : en het is makkelijk om te roepen dat je maar contact op moet nemen met Valve/Steam, maar als je hun forum bekijkt dan zijn er mensen die dat al 6 of 7 keer in goeder trouw hebben gedaan en dat er gewoon niet word gereageerd. Tevens rijzen de nieuwe probleemposts nog steeds als paddestoelen uit de grond. Kan me best voorstellen dat die jongen het dus hiet probeert in de hoop hier wél een passende oplossing te vinden.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 22 september 2003 @ 12:51:
OMG ik heb zojuist 35 pagina's met ellende-posts doorgespit van mensen die allemaal probz hebben met Steam. Ook ik heb probz. In het begin zag ik geen gamesscherm, systray etc. Na de update gelukkig wel.
Nu heb ik me bij de eerste release geregged met een bepaald emailadres. De eerste release werkte echter niet, dus heb ik me bij een volgende release opnieuw aangemeld, maar nu met een ander emailadres. WRONG!!!!
Op het moment dat je je nl twee keer aanmeld bij Steam met verschillende emailadressen maar MET dezelfde key dan blocked Steam je emailadres en CD-Key.

Nu heb ik dus een probleem dat als ik op CS dubbelklik er tot in den treure blijft staan "preparing to play CS"... Dat komt dus omdat mijn key is geblocked...

De enige oplossing atm is het techsupport mailen, maar dat doen ruim 386 miljoen mensen dus dat schiet niet op. Volgende oplossing is eennwe kopie van HL aan te schaffen. Nu is HL nog maar tien euro ofzow, dat is het probleem niet. Maar ik weiger nog poen uit te geven aan zo'n g0dv3rd0md3 k#tCD omdat Valve/Steam zijn zaken niet op orde heeft. Nu komt het principiële om de hoek kijken. Omdat zij hun eerste release zo verneuken en mensen in het ongewisse laten moet IK maar een nwe kopie kopen?! *censuur* een *censuur* MET JE *censuur* STEAM! In plaats dat die *censuur* checken op IP kunnen ze zo ondervangen dat ze onnodig keys blocken van mensen die zich om welke reden dan ook twee keer reggen. Maar nee. Zelfde keys?1 Twee keer?! BLOCK!

/edit : en het is makkelijk om te roepen dat je maar contact op moet nemen met Valve/Steam, maar als je hun forum bekijkt dan zijn er mensen die dat al 6 of 7 keer in goeder trouw hebben gedaan en dat er gewoon niet word gereageerd. Tevens rijzen de nieuwe probleemposts nog steeds als paddestoelen uit de grond. Kan me best voorstellen dat die jongen het dus hiet probeert in de hoop hier wél een passende oplossing te vinden.
Kheb nergens last van :P Cd-key hebben? Kheb er nog wel 1 als het goed is :Y)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een genereus (gemeend?!) aanbod :

radkill@wanadoo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 13:04:
Een genereus (gemeend?!) aanbod :

radkill@wanadoo.nl
Ja is een gemeend aanbod. Ben nu op school, als ik thuis ben zal ik hem mailen.

edit: btw ik bedenk me net dat ik tot 17uur @ school ben en daarna gelijk naar mijn werk door moet, vind je het erg als ik hem evt morgen opzoek? Hij staat ergens op mijn generations doos, maar goed die heb 2jaar geleden gehaald... Geen idee waar ie is :D

[ Voor 35% gewijzigd door inXs op 22-09-2003 13:24 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteraard kan ik die dag ook nog wel geduld opbrengen. Mocht jouw key het wel doen dan krijg je de mijne ervoor terug. Tegen die tijd zullen ze wel een oplossing hebben gevonden neem ik aan... Thnx iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 13:28:
Uiteraard kan ik die dag ook nog wel geduld opbrengen. Mocht jouw key het wel doen dan krijg je de mijne ervoor terug. Tegen die tijd zullen ze wel een oplossing hebben gevonden neem ik aan... Thnx iig!
No problémo :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Momenteel werkt het twee dagen prima en ik ben er erg tevreden over.
Alleen zoals ik al eerder meldde ligt Friends nog altijd plat. En laat dat nou juist het meest handige van het hele Steam zijn (nooit meer elkaar kwijt zijn, altijd gezellig samen CS-en...)

Volgens de steam site zou het vandaag weer up moeten zijn. Ik wacht af. :)
Steam start nu ook sneller op. Het ding ging zich gisteren updaten...

Thumbs up!

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

ffs, 1.6 is wel: "ik ben noob, maar ik own omdat 1.6 zo noob vriendelijk is" Bah word er echt moe van... Al die schildjes, die nieuwe spray wapens waarmee je op 50meter afstand nog hs only sprayt... bah bah bah.. Ik doe nu 3.6 jaar cs, sinds beta 5.1 maar ik word het nu toch echt zat.. Zeer slechte update ditte...

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op 22 September 2003 @ 11:57:
[...]

Ik zeur niet, ik vertel gewoon wat mij overkomt, net zoals alle andere mensen in dit topic (waarbij het wel werkt). Bij mij werkt het toevallig niet, zonder duidelijke redenen :/
Dat weten we na 20 replys van jou waar hetzelfde instaat zo langzamerhand wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 17:21:
[...]

Dat weten we na 20 replys van jou waar hetzelfde instaat zo langzamerhand wel...
Dat weten ik ondertussen ook wel, na 4 jaar counterstrike waarbij bij ELKE update gezeikt wordt dat n00bs ineens HS kunnen schieten en waarbij "mijn aim verneukt is" en "de hitbox verneukt is" en bladiebla.

CS wordt elke keer beter, en dat vind ik niet alleen, dat vindt iedereen uit "persoonlijke invloedsfeer" (klinkt cool huh) ook.

[ Voor 6% gewijzigd door Captain Pervert op 22-09-2003 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
idd
bl!kje schreef op 22 September 2003 @ 17:03:
ffs, 1.6 is wel: "ik ben noob, maar ik own omdat 1.6 zo noob vriendelijk is" Bah word er echt moe van... Al die schildjes, die nieuwe spray wapens waarmee je op 50meter afstand nog hs only sprayt... bah bah bah.. Ik doe nu 3.6 jaar cs, sinds beta 5.1 maar ik word het nu toch echt zat.. Zeer slechte update ditte...
kap dan, I3373 player die je bent

CS1.6 is gewoon leuk, dat schild is zéker leuk :) heb je nu soms zelf moeite om "n00bjes met hun schildjes" af te schieten? Vind er maar iets op (take it like a man), of kap met spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 17:21:
[...]

Als je mijn posts goed gelezen had zie je dat ik, in tegenstelling tot sommige andere mensen waardoor de sfeer in dit topic zo verziekt is, WEL technische info geef en WEL vertel wat ik gedaan heb en wat voor gevolgen dat had (if any).

Goed, ik heb dus ook 2 verschillende emailadressen gebruikt in het begin (toen Steam nog meer bugs had dan nu), dus daarom zal mijn CDkey wel gebanned zijn. Zal ook wel de reden zijn dat mijn Steam client niet update, ondanks het feit dat er al 2 of 3 dagen een update uit is. Helaas kun je alleen nog maar de enorme grote bestanden downloaden bij de Steam website (15 MB of meer, en da's erg veel als je ISDN hebt), anders had ik de nieuwste client ff geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Hmm, ik vind deze update niet slechter geworden :)
Ik hoor van meerdere kanten dat het sneller is geworden qua fps prestaties.
Die schildjes zijn gewoon koel, ze worden in het echt ook gebruikt, en als je ergert dat je geen n00bs meer kan killen omdat ze dat schild hebben, dan heb je gewoon een gebrek aan skills ;)
Paar taktieken zijn:
- crosshair naast het hoofd houden totdat je tegenstander er genoeg van heeft, schild opzij doet en wil schieten, maar dan ben je em natuurlijk al voor :)
- sneller om em heen strafen dan hij kan draaien, en dan beetje heen en weer natuurlijk :)
- wegrennen :P
Je moet gewoon een beetje creatief zijn.
Wat me overgens ook is opgevallen is dat ik nou sneller in een server zit dan bij 1.5.
En het snellere menuutje bevalt me ook beter, menu's bij 1.5 gaven me het gevoel dat ik dáár al een lage fps had ofzo.. najah, voor mij is het een verbetering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al een paar dagen bezig de laatste update te downloaden, tot nu toe niet gelukt, blijft constant haken op 40% of 60%, en is dan niet meer aan de gang te krijgen.
En het erge is vlak voor deze update werkte alles perfect |:( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Ik heb nix gezien over een update.. Nog niet gedownload dus :)
Wat wordt er psies geupdate dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Booth schreef op 22 september 2003 @ 20:17:
Ik heb nix gezien over een update.. Nog niet gedownload dus :)
Wat wordt er psies geupdate dan?
Dan was ie waarschijnlijk al geupdate voordat je het door had ;) is maar paar 100 kB nl.

Btw, als het niet lukt: Gewoon de hele tijd steam sluiten en weer opstarten; op een gegeven moment had ik een 100kB/s. (!!!!!) server te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Steam doet het wel goed de laatste tijd hé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

spokje schreef op 22 september 2003 @ 21:00:
[...]

Dan was ie waarschijnlijk al geupdate voordat je het door had ;) is maar paar 100 kB nl.

Btw, als het niet lukt: Gewoon de hele tijd steam sluiten en weer opstarten; op een gegeven moment had ik een 100kB/s. (!!!!!) server te pakken :)
Ah, dan zal hij het zelf wel gedaan hebben zonder dat ik het wist :)
Bedankt.

En Steam doet het idd goed, heb nog nooit problemen gehad, behalve dan aan het begin dattie langzaam laadde, en de console waar je eerst een klinker in moet typen en dan pas kan typen, maar zovaak gebruik ik de console toch niet.
Ik ga nu kijken offie het een beetje doet op een P.III @ 800 mhz en 256 mb ram, zonder 3dkaart.. 1.5 was nog redelijk speelbaar, kijken hoe het hier gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

stefijn schreef op 22 September 2003 @ 18:31:
idd

[...]

kap dan, I3373 player die je bent

CS1.6 is gewoon leuk, dat schild is zéker leuk :) heb je nu soms zelf moeite om "n00bjes met hun schildjes" af te schieten? Vind er maar iets op (take it like a man), of kap met spelen
Niet zeuren? Ik ben niet de enige, 3maal raden waarom het schild al verboden is bij Clanbase wars.. Das niet zonder enige reden.. Nou ik kan de lol er niet van in zien als er 4 van die schild mannekes voor me lopen en w88 totdat mijn wapen leeg is ofzo... Ik zie het meer als geavanceerd campen...

Kijk als dat schild nou wat minder sterk zou zijn, dus dat je er met een AK lichtelijk doorheen zou kunnen schieten of met een AWM, dan zou het al een heel ander verhaal zijn.. Maar er kan gewoon niets doorheen..... Das gewoon lichtelijk overdreven.. Naja misschien bij de volgende updat dat ze het schild wat minder sterk maken en ook de bug eruit gehaald hebben.. Dus nogmaals, dat schild is een leuk idee, maar niet op deze manier als ie gewoon niet penetreerbaar is..

Verder tja, het zal wel weer gewoon wennen zijn zoals altijd.. En er zijn tuurlijk ook verbeteringen.. Ik had het een stuk beter gevonden als die 2 nieuwe wapens er niet waren geweest.. Die dingen hebben amper recoil en dan maken ze de recoil van de AK en colt groter....

je hoeft btw niet zo flamend dit te zeggen: "kap dan, 13373 player die je bent". Ik geef gewoon mijn mening en er zijn velen die deze beamen. Als je het er niet mee eens bent, oké maar flame dan niet.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05
pierre-oord schreef op 22 September 2003 @ 21:59:
Steam doet het wel goed de laatste tijd hé :)
moet eerlijk toegeven dat het steeds beter begint te werken :)
weer enkele malen leuk DOD en CS gespeeld, ondanks dat CS 1.6 nogal wennen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

Een update is altijd wennen, maar vooralsnog ben ik ook niet blij met de update. En al helemaal niet dat je geforceerd 1.6 moet nemen, omdat 1,5 eruit gaat.

Schild sucks
Nieuwe wapens ook
Steam netwerk sucks

Interface is beter
Smoke grenades zijn beter

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Ik heb die nieuwe shieldbug exploit gezien, arch.
Zo simpel... zo lame. Hopelijk fixen ze hem snel.
Met de nieuwe exploit (onzichtbaar + godmode) kan je een superleuke server omtoveren in een groot lamersparadijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy

ThaHandy

Discovery Channel

Novah schreef op 22 september 2003 @ 23:34:
Ik heb die nieuwe shieldbug exploit gezien, arch.
Zo simpel... zo lame. Hopelijk fixen ze hem snel.
Met de nieuwe exploit (onzichtbaar + godmode) kan je een superleuke server omtoveren in een groot lamersparadijs.
genade bug dan crashed de server
zo simpel zo lame :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 18:51

bAdmuTs

mAzE

Heb iets heel raars gemerkt bij 1.6, als ik ergens loop/zit/sta dan wil het nog wel es gebeuren dat ik als het ware een klap krijg waardoor me poppetje als het ware een paar stappen opzij doet, en als ik ergens loop lijkt het soms net alsof ik tegen iemand aan loop maar als ik dan rondkijk is er niemand. Beetje vage bugs :X.

Voor de rest vind ik 1.6 zeer tegenvallen (tot nu toe nog), schild is gewoon weg zeer irri, bijna niet doorheen te komen (maybe ligt het eraan dak eerst nog moet leren wanneer die nou pcies dood kan :)) en op de een of ander manier "lijkt" het allemaal niet echt lekker te lopen, kan het niet echt uitleggen.

Vind het vooral erug jmmr dat het complete 1.5 gevoel weg is, is gewoon niks meer van over :(

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Friends network is weer up.

Wie wil mijn vriendje zijn? :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
inXs schreef op 22 September 2003 @ 22:16:
[...]

Niet zeuren? Ik ben niet de enige, 3maal raden waarom het schild al verboden is bij Clanbase wars...
Omdat Clanbase wars niet leuk zijn, alles is gericht op frags en niet op mooie acties of gewoon lol. De meeste wars gaan niet zozeer tussen terroristen en counter-terroristen, maar tussen de Colt en de AK47. Dat er andere wapens zijn boeit kennelijk niemand.
Toegegeven, ze zijn minder goed of relatief te duur, maar een Scout-kill of een XM1014 rush voelt beter dan de zoveelste AK-kill.

Ik snap niet dat clanbase er altijd bij wordt gehaald als zijnde "de norm", en "zo hoort het". Dat wordt gedaan door het slag mensen dat in Counter-Strike zelf nooit iets anders wil spelen dan dust, dust2 en aztec en een geweldige map als office "suckt want het is geeneens een officiele warmap". En dan maar spammen met: "votemap 12 for dust" en als je er iets van zegt dan is het: "stfu n00b." En even later is het: "waarom kreeg ik godverdomme geen backup" en als je dan zegt: "uuuh, het is geen war, het is een public server hier" dan is het wederom: "stfu n00b".

Ik speel recreatief en ben er trots op. Ik hou van CS en verwelkom iedere update. Ik speel graag met alle wapens en doe met de mensen waarmee ik graag online speel regelmatig flauwe dingen als: wie het eerst een Five-Seven kill heeft. Ik zie de M3 Super 90 als een ritueel wapen voor een bloederige vendetta en vind sniperen maar een saaie bezigheid.

Clanbase heeft bij veel mensen een vervelende mentaliteit voortgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Captain Pervert schreef op 23 september 2003 @ 04:29:
[...]

Omdat Clanbase wars niet leuk zijn, alles is gericht op frags en niet op mooie acties of gewoon lol. De meeste wars gaan niet zozeer tussen terroristen en counter-terroristen, maar tussen de Colt en de AK47. Dat er andere wapens zijn boeit kennelijk niemand.
Toegegeven, ze zijn minder goed of relatief te duur, maar een Scout-kill of een XM1014 rush voelt beter dan de zoveelste AK-kill.

Ik snap niet dat clanbase er altijd bij wordt gehaald als zijnde "de norm", en "zo hoort het". Dat wordt gedaan door het slag mensen dat in Counter-Strike zelf nooit iets anders wil spelen dan dust, dust2 en aztec en een geweldige map als office "suckt want het is geeneens een officiele warmap". En dan maar spammen met: "votemap 12 for dust" en als je er iets van zegt dan is het: "stfu n00b." En even later is het: "waarom kreeg ik godverdomme geen backup" en als je dan zegt: "uuuh, het is geen war, het is een public server hier" dan is het wederom: "stfu n00b".

Ik speel recreatief en ben er trots op. Ik hou van CS en verwelkom iedere update. Ik speel graag met alle wapens en doe met de mensen waarmee ik graag online speel regelmatig flauwe dingen als: wie het eerst een Five-Seven kill heeft. Ik zie de M3 Super 90 als een ritueel wapen voor een bloederige vendetta en vind sniperen maar een saaie bezigheid.

amen :) all hail the recreatieve spelers _/-\o_

hoewel ik er wel van baal als ik geen backup krijg :+ hoewel dat bijna nooit voorkomt, aangezien ik altijd met vrienden speel :*)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 23 September 2003 @ 04:29:
[...]

Omdat Clanbase wars niet leuk zijn, alles is gericht op frags en niet op mooie acties of gewoon lol. [knip]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
mooi stukkie! en so true!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfyboy
[...]
Ik speel graag met alle wapens en doe met de mensen waarmee ik graag online speel regelmatig flauwe dingen als: wie het eerst een Five-Seven kill heeft.
idd ff met z'n allen glocken en dan nog winnen :D. Daarom ga ik ook niet in clans. Veel te serieus. Ben al zo vaak gevraagd, 2x toegestemd om in een clan te gaan. Maarja, dan krijg je die verplichtigen om dat en dit te MOETEN doen. Het is een spel, en een spel doe je voor de fun.

[ Voor 3% gewijzigd door knarfyboy op 23-09-2003 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie de M3 Super 90 als een ritueel wapen
yea baby, met jou kan ik praten
altijd leuk als je een heel team afslacht met m3 of tmp, geweldig :D
dat geeft echt een voldaan gevoel

en nog ff over steam, ik heb nog steeds fps drop op open stukken... van 100 naar <60 fps, erg irriterend want crosshair word dan langzamer kleiner, zogenaamd crosshair lag...
'k hoop dat het in de toekomst een stukkie beter word..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xymox
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 13:19

Xymox

Determinism rulez !

Tsja, ik ben een echte beginner met CS sinds de steam introductie. Ik weet dus niets over pre 1.6 features en 'feel' van de game. Ik heb dus geen vergelijking, maar ik ben nu al verslaafd. Ik heb wel moeite om mee te komen, het lijkt alsof de andere spelers extra truukjes gebruiken die ik dus niet ken (zoals snel handgranaten gooien en schieten). Ik heb vaak dat ik mijn magazijn met kogels leeg schiet op een tegenstander (ik raak 'm echt wel), maar ben meteen dood als hij slechts 1 kogel afschiet in de loop.

Is er ergens een goede site met wat meer CS informatie, ook met wat historie en wat truuks die ik kan leren ? Er zijn heel wat sites te vinden, ik weet het, maar wellicht zit er een aanrader tussen.

Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tip1:

ga niet zitten sproeien, zoals je zelf beschrijft, probeer te bursten, dus 2 tot 4 kogels schieten, ff wachten en dan weer 2 tot 4 kogels , en natuurlijk op iemand hoofd proberen te schieten
dit is niet bij alle wapens nodig, maar daar moet je zeg maar gevoel bij krijgen... en dat heeft een stukje ervaring nodig, meestal ben je na een aantal weken al stukken beter, suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfyboy
Houd je crosshair als je loopt op hoofdhoogte. Veel spelers doen dat wel maar zo gauw ze een vijand zien springt de crosshair meteen weer alle kanten op omdat ze dan meteen voor de kill willen gaan. Gewoon niet overhaast "sproeien". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
Maar hoe kan je nou in je stukkie het uberlol gevoel vergeten van een Mac of een TMP of beter nog een P90 rush sproei headie actie :)

Vooral bv op iceworld daar kan je met een mac een hoop lol beleven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfyboy
gewoon full auto p90 :P. Je geeft toch altijd wel iemand een 3e oog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 14:11

Leejow(saait)

Blater

Jezus, ik heb nu echt een tief*s hekel gekregen aan de mensen van valve. Steam is echt het meest prutserige project ooit. ik kan niets fatsoenlijk opstarten, terwijl met 1.5 en WON alles vlekkeloos zonder al te veel problemen runde. ik kwam uit school klikte HLSW aan, koos een server, drukte op play hoppa klaar!
Nu, Steam start op, counter strike unavaileble.. WTF? ik wil gewoon lan doen! steam afsluiten. Steam is allready running.. nou dan maar ff taakbeheer. Oh ja d aar staatie afsluiten.. Nou dan maar weer opstarten dat steam.. Niets.. het programma zelf staat wel bij taakbeheer maar er komt geen icoontje of programma..
dan maar ff restarten.. zucht ik wil gewoon weer net als 1.5 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tis waarvoor je speelt. Ik speel het voor de lol van teamplay. Daarnaast worden de awp, aug, en de sig ook nog wel gebruikt hoor :p . Warren zelf is een prachtig concept, en eigenlijk de enige reden waarom ik het spelletje nog speel.

Voor de rest ben ik het wel met je eens wat publics betreft, ik zelf kloot soms ook het liefst maar wat aan met m3, en ik heb ook een hekel aan van die zeikerts, hoewel ik het zelfs soms ook doe, maar dan expres om anderen te fucken :p ...
wat het leukst is is naar een duitse public gaan en daar in het nederlands gaan schelden, moeehahah }) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Leejow(saait) schreef op 23 September 2003 @ 15:43:
Jezus, ik heb nu echt een tief*s hekel gekregen aan de mensen van valve. Steam is echt het meest prutserige project ooit. ik kan niets fatsoenlijk opstarten, terwijl met 1.5 en WON alles vlekkeloos zonder al te veel problemen runde. ik kwam uit school klikte HLSW aan, koos een server, drukte op play hoppa klaar!
Nu, Steam start op, counter strike unavaileble.. WTF? ik wil gewoon lan doen! steam afsluiten. Steam is allready running.. nou dan maar ff taakbeheer. Oh ja d aar staatie afsluiten.. Nou dan maar weer opstarten dat steam.. Niets.. het programma zelf staat wel bij taakbeheer maar er komt geen icoontje of programma..
dan maar ff restarten.. zucht ik wil gewoon weer net als 1.5 :(
Vaag, hier werkt serieus alles perfect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth

Booth

¯¯¯¯¯¯

Groot gelijk, het leukste is met de goedkoopste/minst krachtigste wapens te gaan spelen :) TMP, Mac10 en scout spelen daar ook een rol in :) Iemands aars ownen met UMP en dan een 'ffs, nubed :(' naar je kop geslingerd te krijgen is dan dus ook meestal het geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ap0stah
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-05-2024
op de forums van steam kwam ik deze skin tegen is de default steam skin met voor de rest kleinere letters zowel in de steam interface als in cs 1.6 zelf

zelf heb ik de trackerscheme zo aangepast dat de steam menus ongeveer hetzelfde zijn maar de tekst in cs drastisch kleiner ;)

http://inept.ausclans.net/other/Steam_Default_Edited.zip met dank aan yayoism

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Ik heb gekeken, maar die heeft grotere buy letters als m'n eigen script. In groot lettertype dan zovan "PRESS CONTROL TO KLJSFDLJFLK"

Ik heb nog een probleem: Als ik een flash / Awp koop dan loopt m'n counter-strike vast, geluid haakt dan en ik sta vast. Moet ik taak beeindigen. En een AK47 kan ik niet kopen, dan gebeurd er gewoon niks. Gewoon via standaard buy menu. Ik snap het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz me PC doet erug vaag, toepassingen starten langzaam op etc.. ik sluit steam.exe af en alles werkt weer normaal :P

Als ik wil gaan steamen duurt het 5 minuten voordat me CS is opgestart.. is dit bekend probleem dat ik gemist heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 05-08 20:22
Ik vind het schild wel grappig, maar iets TE veel invloed hebben op het spel. Ik vind dat het schild na een aantal kogelinslagen gewoon kapot moet gaan. Ik heb net 5 man in dust omver gelegd met een Deagle en een schild (onder bij de tunnel). Hun schieten op mij (ik schild ervoor). Zie ze herladen en ik jank ze 1 voor 1 neer met deagle. Te n00bisch gewoon.
Dus of schild damage doorlaten of kapot te schieten of hte schild moet weg :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• [CSC]Outlaw
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

KaMiKaZe schreef op 23 September 2003 @ 23:23:
Ik vind het schild wel grappig, maar iets TE veel invloed hebben op het spel. Ik vind dat het schild na een aantal kogelinslagen gewoon kapot moet gaan. Ik heb net 5 man in dust omver gelegd met een Deagle en een schild (onder bij de tunnel). Hun schieten op mij (ik schild ervoor). Zie ze herladen en ik jank ze 1 voor 1 neer met deagle. Te n00bisch gewoon.
Dus of schild damage doorlaten of kapot te schieten of hte schild moet weg :)
Of die domme T's moeten leren dat ze niet moeten schieten totdat ze je kunnen raken ;)

• Shunt
  • Laatst online: 14-09 10:35

Shunt

Boe

damit man
ik heb tijden de beta van 1.6 gedaan nu heb ik maar eens de 300 nogwa installer gedownload
eerst bij me broertje er op gegooit geen problemen
toen op me laptop geen problemen
toen op mijn pc
en dan krijg ik lekker steam error
could not connect to steam network.
bla bla :P
nou aangezien op het net werk hier veder iedereen can csen met de zelfde installer met allemaal verschillende keys snap ik het niet :X

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Gewoon geduld hebben, na een tijdje werkt het wel ^_^

• Shunt
  • Laatst online: 14-09 10:35

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 13:38:
Gewoon geduld hebben, na een tijdje werkt het wel ^_^
heb al 2 weekjes gedult
;)
en de zelfde installer met een ouder acount dat het wel op de andere pc's in het zelfde netwerk doet met allemaal de zelfde instal
erm jah dan vraag ik me af zit het dan niet ergens anders 8)7

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

inXs schreef op 22 September 2003 @ 17:03:
Als je sinds beta 5.1 speelt dan zou je nu toch wel weten dat het na een nieuwe update ALTIJD zo is?
Het is altijd zo dat er na nieuwe patchen dingen veranderen aan wapens, en altijd zo dat veel "noob" (aka. Newbies) gewoon lekker kunnen raggen doordat er iets is veranderd..
Het is juist de kunst om je daar over heen te zetten en te WENNEN aan de nieuwe wapens en schild en andere shit.
Zijn genoeg manieren om zijn schild ergens heen te lokken denk ik en dan af te maken, tis gewoon een uitdaging.

Net zoals de tientallen uitdaging die er bij andere VORIGE patches kwamen.......
Na een tijdje zijn alle mensen weer gewent aan de nieuwe wapens en gaat't de "newbie rampage" langzaam over.
Hopelijk gewoon door het klasse verschil tussen de nieuwe spelers en de "veteranen"

Het zijn ook heel vaak de zelfde mensen die zeuren na een patch, niet flauw bedoeld, maar het is gewoon zo.
"Dit is niet goed"," Dat is niet goed", "Ik stop met CS.. deze patch is verneukt"
"Die nieuwe gun is echt noob wapen" om maar paar kreten te noemen v/d afgelopen jaren...

Ik zou graag CS 1.6 willen proberen, maar ik zie momenteel BEHOORLIJK er tegen op om ~300 MB te downloaden, niet omdat het lang duurt met 20-28kb/s (adsl)
Maar door die lieve data-limiet die er op die ADSL rust (en nee.. er was geen "betere versie" van ADSL.. anders hadden we die hier wel :) )

Ben zelf gestopt met CS, speelde sinds beta 1 (snif :| )
Niet omdat ik de patches flauw was, of de wapens die weer eens werden veranderd...
IK had gewoon genoeg van de mensen die CS speelden, voornamelijk de cheaters natuurlijk, maar ook andere mensen die gewoon met hun gedrag het spel zo zwaar verneuken voor andere dat het niet meer leuk is
VOORAL door zo neerkijkend te doen en bij het minste of geringste "n00b n00b" te gillen, en VOORAL als zij door diegene worden neergeschoten.

Nee, enige "patch" die ik zou willen zien is in de mensen die CS spelen, niet allemaal, weet best dat er mensen zijn die gewoon lekker lol hebben en genieten van elk uurtje dat ze spelen, maar sommige mensen................

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 17:50:
[...]

*knip*

Nee, enige "patch" die ik zou willen zien is in de mensen die CS spelen, niet allemaal, weet best dat er mensen zijn die gewoon lekker lol hebben en genieten van elk uurtje dat ze spelen, maar sommige mensen................
de oplossing :)
[...]

*knip*

Net zoals de tientallen uitdaging die er bij andere VORIGE patches kwamen.......
Na een tijdje zijn alle mensen weer gewent aan de nieuwe wapens en gaat't de "newbie rampage" langzaam over.
Hopelijk gewoon door het klasse verschil tussen de nieuwe spelers en
de "veteranen" *knip*
ik moet eerlijk zeggen dat ik ook pas met 1.6 weer lol heb gekregen in CS na een stop van ongeveer 8 maanden

nieuwe uitdagingen enzo

dus ga spelen en je merkt het :)

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op 24 September 2003 @ 17:54:
[...]

de oplossing :)

[...]

ik moet eerlijk zeggen dat ik ook pas met 1.6 weer lol heb gekregen in CS na een stop van ongeveer 8 maanden

nieuwe uitdagingen enzo

dus ga spelen en je merkt het :)
Kijk, dat zijn dingen die ik graag hoor, hehe :)
Zet morgen ochtend denk ik wel ff download aan, hopelijk dan 's middags klaar
Moet zeggen dat ik zeer nieuwsgierig ben na hoe goed al die anti-cheat werkt, was op elke server wel iemand die werd verdacht, en om nou te zeggen dat dat gepraat over een cheater echt motiverend werkt... ;)

• inXs

inXs

known as inXs

Ik heb elke update goed gevonden en ik weet dat er altijd gezeurd wordt... Ik vind deze update voor de rest ook goed, alleen die nieuwe wapens vind ik er niet echt inpassen.. Das het enige :)

Verder is de sfeer er ook niet echt op vooruit gegaan....

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~otter872/qooxe.JPG

superB

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 18:02:
[...]

Kijk, dat zijn dingen die ik graag hoor, hehe :)
Zet morgen ochtend denk ik wel ff download aan, hopelijk dan 's middags klaar
Moet zeggen dat ik zeer nieuwsgierig ben na hoe goed al die anti-cheat werkt, was op elke server wel iemand die werd verdacht, en om nou te zeggen dat dat gepraat over een cheater echt motiverend werkt... ;)
op gelul moet je niet letten
ik speel altijd gewoon me game samen met een paar maten van me enwe hebben gewoon lol

we proberen proberen ons altijd aan het doel van de map te houden, das hoe wij de game spelen :)

Verwijderd

inXs schreef op 24 September 2003 @ 18:49:
[...]

Ik heb elke update goed gevonden en ik weet dat er altijd gezeurd wordt... Ik vind deze update voor de rest ook goed, alleen die nieuwe wapens vind ik er niet echt inpassen.. Das het enige :)

[afbeelding]
ergg extreem :S

offtopic:

welke skin heb je gebruikt om die text zo mooi klein te krijgen?

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Ik heb een probleem: als ik nu probeer te connecte naar een server, dan krijg ik een error die er zo uitziet: Invalid SteamID Ticket :S Weet iemand wat er aan de hand is? :?

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Dit werk niet:

In Counter-Strike 1.6 krijg ik vreemde namen
Omdat de versie die je van Steam hebt gedownload een retail versie is van Counter-Strike mag VALVe de echte namen van de wapens niet gebruiken vanwege copyright wetten. Daarom zijn deze vervangen door fantasie namen.

Om de oude namen terug te krijgen moet je dit bestandje downloaden en deze in je steam/cstrike dir gooien.

In welke dir moet je die text file wel plaatsen?

En mijn favorites list is weer spontaan leeg gemaakt door ......????..... WTF?

[ Voor 9% gewijzigd door 7th op 24-09-2003 22:26 ]

Thy will see the light...

Verwijderd

inXs schreef op 24 september 2003 @ 18:49:
[...]

[afbeelding]
Mijn puntje :)
[...]

*knip*

• mellowpimp
  • Niet online
Valve is aan de slag geweest met steam en enkele steam games.

Binnenkort kunnen de volgende veranderingen via steam geupdate worden;

STEAM:

-Fix for bug where users are getting "UserIDTicket Invalid" when connecting to servers
-Fixed 3rd-party games not launching correctly if other command line options were specified
-Added install path registry key so that MODs know where to install
-Fix connections staying open to content servers once they have been instantiated
-Allow for a proper message when there is a protocol mismatch between the Steam client and a Steam backend server
-Fixed bug in 'remember password' functionality
-Fixed game->properties listing a games' status as 'launching...' even after the game had finished being launched
-Changed cybercafe security features to only be enabled if 'remember password' is checked in login
-Changed 'delete cache' button to require password if cybercafe account
-Fixed bug where Steam would crash when it lost its content server connection
-Full localization pass on all languages

Counter-Strike:

-Fix shield drop weapon server crash
-Fix shield exploit
-New version of de_cbble

Friends & Server Browser:

-Fixed problem with not always being able to re-add friends after removing them
-Fixed case where authorization request dialog could appear multiple times from the same user
-Fixed chat messages & authorization requests stealing focus and not starting minimized
-Fixed auto-away not working
Removed 'about' dialog
-Fixed add-on (checkers, etc) invites when in game appearing over the top of the game, instead of just in the gameUI area
-Removed unnecessary bind() calls for client UDP sockets
-Chat dialogs now add a message into the text whenever the other user changes status
-Fixed spurious character in Game Info dialog
-Change 'time' info in game info player list to be in hours:minutes: seconds instead of just seconds
-Changed game info player list to default to sorting by score, then time
Bron: Counter-strike.nl

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

-ETz-Memphis Z schreef op 24 september 2003 @ 20:50:
Ik heb een probleem: als ik nu probeer te connecte naar een server, dan krijg ik een error die er zo uitziet: Invalid SteamID Ticket :S Weet iemand wat er aan de hand is? :?
Had ik dus ook last van:
Hmm Steam werkt enorm goed bij mij iig. Leuk zijn ook de nieuwe menu's in de games. Maar ik heb een probleem als ik wil connecten. Hij connect id snel naar een server, maar dan krijg ik het volgende bericht:

Invalid userid Ticket (34)

WTF is er aan de hand :?
Maar er is hoop:
Valve is aan de slag geweest met steam en enkele steam games.

Binnenkort kunnen de volgende veranderingen via steam geupdate worden;

STEAM:

-Fix for bug where users are getting "UserIDTicket Invalid" when connecting to servers
-Fixed 3rd-party games not launching correctly if other command line options were specified the other user changes status

blablablablablablablablablblablablablablalbalblab

-Fixed spurious character in Game Info dialog
-Change 'time' info in game info player list to be in hours:minutes: seconds instead of just seconds
-Changed game info player list to default to sorting by score, then time
Maja heb het inmiddels er al weer afgegooid :(. Ik w8 wel ff tot he echt niet meer met 1.5 kan. Dan is het netwerk weer iets verbeterd en kan ik hopelijk weer gewoon gamen :P

[ Voor 50% gewijzigd door Notna op 25-09-2003 09:24 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.