inXs schreef op 22 September 2003 @ 17:03:
ffs, 1.6 is wel: "ik ben noob, maar ik own omdat 1.6 zo noob vriendelijk is" Bah word er echt moe van... Al die schildjes, die nieuwe spray wapens waarmee je op 50meter afstand nog hs only sprayt... bah bah bah.. Ik doe nu 3.6 jaar cs, sinds beta 5.1 maar ik word het nu toch echt zat.. Zeer slechte update ditte...
Als je sinds beta 5.1 speelt dan zou je nu toch wel weten dat het na een nieuwe update ALTIJD zo is?
Het is altijd zo dat er na nieuwe patchen dingen veranderen aan wapens, en altijd zo dat veel "noob" (aka. Newbies) gewoon lekker kunnen raggen doordat er iets is veranderd..
Het is juist de kunst om je daar over heen te zetten en te WENNEN aan de nieuwe wapens en schild en andere shit.
Zijn genoeg manieren om zijn schild ergens heen te lokken denk ik en dan af te maken, tis gewoon een uitdaging.
Net zoals de tientallen uitdaging die er bij andere VORIGE patches kwamen.......
Na een tijdje zijn alle mensen weer gewent aan de nieuwe wapens en gaat't de "newbie rampage" langzaam over.
Hopelijk gewoon door het klasse verschil tussen de nieuwe spelers en de "veteranen"
Het zijn ook heel vaak de zelfde mensen die zeuren na een patch, niet flauw bedoeld, maar het is gewoon zo.
"Dit is niet goed"," Dat is niet goed", "Ik stop met CS.. deze patch is verneukt"
"Die nieuwe gun is echt noob wapen" om maar paar kreten te noemen v/d afgelopen jaren...
Ik zou graag CS 1.6 willen proberen, maar ik zie momenteel BEHOORLIJK er tegen op om ~300 MB te downloaden, niet omdat het lang duurt met 20-28kb/s (adsl)
Maar door die lieve data-limiet die er op die ADSL rust (en nee.. er was geen "betere versie" van ADSL.. anders hadden we die hier wel

)
Ben zelf gestopt met CS, speelde sinds beta 1 (snif

)
Niet omdat ik de patches flauw was, of de wapens die weer eens werden veranderd...
IK had gewoon genoeg van de mensen die CS speelden, voornamelijk de cheaters natuurlijk, maar ook andere mensen die gewoon met hun gedrag het spel zo zwaar verneuken voor andere dat het niet meer leuk is
VOORAL door zo neerkijkend te doen en bij het minste of geringste "n00b n00b" te gillen, en VOORAL als zij door diegene worden neergeschoten.
Nee, enige "patch" die ik zou willen zien is in de mensen die CS spelen, niet allemaal, weet best dat er mensen zijn die gewoon lekker lol hebben en genieten van elk uurtje dat ze spelen, maar sommige mensen................