inXs: je hebt nu een screenshot van de QooXe public. Ik weet niet of je QooXe kent, maar dan weet je genoeg. Probeer het eens op server.rentone.nl:27015 het niveau ligt niet erg hoog, maar over het algemeen wel een stuk gezelliger. Admins proberen er iig het beste van te maken
Woei die Qooxe server draait @ zelfde pc als onze liet clanserver =) Maar ja, ik heb tegenwoordig weinig tot geen problemen meer met steam, op een paar Friends dingetjes na, mensen die elkaar niet kunnen adden / zien etc... Maar hij was vanochtend al weer aan't liet updaten... Dus denk dat er wel iets goed gaatk omen
mm, sinds gister-avond ligt demon er ff uit
maar vraagje:
Ik draai zelf CS 1.6 server. Nette ping's in eye enzo als ik kijk. Hij staat er alleen niet altijd tussen
en er komen ook amper mensen op spelen. Is 12 speler server, wordt meer. Upload = 512kb/s wordt ook nog 1mbit. Maar toch, kan ik iets fout doen?
Ik draai zelf CS 1.6 server. Nette ping's in eye enzo als ik kijk. Hij staat er alleen niet altijd tussen
Ja ik zal eens langskomen, maar ik hang vaak op het randje van wel of niet gebanned worden, omdat ze vaak denken dat ik cheat.Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 09:20:
inXs: je hebt nu een screenshot van de QooXe public. Ik weet niet of je QooXe kent, maar dan weet je genoeg. Probeer het eens op server.rentone.nl:27015 het niveau ligt niet erg hoog, maar over het algemeen wel een stuk gezelliger. Admins proberen er iig het beste van te maken
Naja cu daar dan
edit: woeii updating steam platform!
[ Voor 4% gewijzigd door inXs op 25-09-2003 09:48 ]
superB
inxs, als je op Qooxe connect, moe je es met port 47045 connecten, da's veel lieter =)
Aha, er kan dus gecheat worden !
Op welke manieren dan ?
Hoe kan je zien/ontdekken dat er spelers zijn die zulke cheats gebruiken ?
Ik vermoed soms dat sommige spelers wel heel er nauwkeurig kunnen schieten op grote afstand, recht op m'n kop in de loop, zelfs zo snel dat ik niet eens de tijd had om zelf op de muisknop te klikken, laat staan te richten. Het komt mij nogal buitenaards over als een tegenspeler die om een hoek komt rennen zo snel kan reageren. Of ze hebben geen sociaal leven omdat ze 24-7 met CS bezig zijn of ....
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Verwijderd
Met de komst van Steam is er volgens Valve weer een stap vooruit gezet in anti-cheat, wat inXs bedoeld is dat hij op het randje van een ban zit, omdat de admins denken dat hij cheat.
Hoe kun je dit zien? Tja, een kwastie van ervaring denk ik. Gewoon in-eyes met iemand meekijken of je dingen ziet die echt niet kunnen. Let hierop bij het "kijken door muren", wisselende snelheden van de muis, enz.
Hoe kun je dit zien? Tja, een kwastie van ervaring denk ik. Gewoon in-eyes met iemand meekijken of je dingen ziet die echt niet kunnen. Let hierop bij het "kijken door muren", wisselende snelheden van de muis, enz.
Ut klinkt misschien lame, maar download zelf eens cheats en probeer ze offline, dan kan je goed merken of iemand cheat of gewoon skilled is
vergeet niet dat er zat lui zijn die al jaaaaaren met cheats spelen en dat ze heel goed kunnen spelen alsof ze nix hebben
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Maar er zijn btw al wel cheats hoor, die waren er in de beta ook al namelijk....
superB
Daar weet jij dan zeker alles vaninXs schreef op 25 September 2003 @ 12:29:
Maar er zijn btw al wel cheats hoor, die waren er in de beta ook al namelijk....
Natuurlijk
maar als Steam straks volledig operationeel zijn is het een kwestie van patchen en distribueren. Binnen een paar uur werkt een cheat nergens meer.
En natuurlijk kan die cheat weer aangepast worden, maar ze kunnen er nu supersnel en voor de gehele community ineens op reageren.
En natuurlijk kan die cheat weer aangepast worden, maar ze kunnen er nu supersnel en voor de gehele community ineens op reageren.
Verwijderd
Valve heeft met 1.5 ook al een poging gedaan d.m.v. VAC, werkte echter ook niet helemaal vlekkeloos, zelfde gaat voor Steam gelden.
Door idd een keertje met cheats te spelen leer je de kenmerken en zie je hoe "vaag" je reactie's zijn.
Door idd een keertje met cheats te spelen leer je de kenmerken en zie je hoe "vaag" je reactie's zijn.
Vlekkeloos zal nooit iets werken, maar als het voor 80% werkt is dat toch ook al mooi?
Ik heb overigens zowieso "nooit" last van cheaters
Ik heb overigens zowieso "nooit" last van cheaters
Ik denk dat ze met steam toch wat beter op weg zijn.. Idd vooral omdat updates gelijk verspreid kunnen worden.. En vooral met cd-keys is het beter. Het is nu veel lastiger om zomaar een willekeurige in te vullen of om snel te wisselen van key..Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 13:16:
Valve heeft met 1.5 ook al een poging gedaan d.m.v. VAC, werkte echter ook niet helemaal vlekkeloos, zelfde gaat voor Steam gelden.
superB
Verwijderd
ik heb gister steam + cs geinstalleerd. en ik moet zeggen. dat het hier gewoon perfect werkt. nergens problemen mee. geen fps drops. altijd 100 fps rook of geen rook.
hier dus een heel erg tevreden steam gebruiker
hier dus een heel erg tevreden steam gebruiker
Verwijderd
Ik ben inmiddels ook tevreden, vind het alleen jammer dat ze buy menu hebben verandert. Je kan btw ook boven de 100 fps komen heb ik gelezen:
developer 1
fps_max 300
(alleen wwcl blockte "developer 1"
)
developer 1
fps_max 300
(alleen wwcl blockte "developer 1"
Verwijderd
Mjah, niemand van quooxe speelde op die public, en hun kunnen het ook niet helpen dat er dat soort gasten op hun public komen...Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 09:20:
Mja andere admins perhaps?Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 15:16:
[...]
Mjah, niemand van quooxe speelde op die public, en hun kunnen het ook niet helpen dat er dat soort gasten op hun public komen...
superB
reken er maar niet op heh...stefijn schreef op 25 september 2003 @ 12:32:
Natuurlijkmaar als Steam straks volledig operationeel zijn is het een kwestie van patchen en distribueren. Binnen een paar uur werkt een cheat nergens meer.
op zich is het wel een mooi plan, maar het is nooit te realiseren.
want dat konden ze met VAC in principe ook al....maar ze deden het gewoon niet.
denk dus niet dat dit wel het geval is met steam.
Cheaters hou je toch wel
Steam: CatBearCow
Installeer iets als netlimiter, dan kan je zien wat welk programma verbruikt aan bandbreedte. Dus kan je ook zien als steam uberhaupt het doet.Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 19:19:
heeft iemand de steam update al binnen.
Ik wacht al 2 uur en nog is steam 'bezig' .
Gewoon net zolang restarten totdat ie het goed snel doet, het is maar net welke server ie pakt. Trouwens, Steam wil ook nog wel eens vastlopen bij updaten. Ik geloof dat deze update dat moest verhelpen of de volgende, maar dan moet ie wel eerst updaten

Die server hoster geeft publics gewoon weg. Ik heb ook een keer een public van hun gehad en vervolgens doe je er toch niks mee
Dus qooxe heeft dat ding gewoon gekregen en doen er verder niks mee.
Verwijderd
Tja, et interesseert QooXe misschien weinig, maar ik zou dan mijn naam van de server halen. Wat heeft een "eigen" public voor nut als je er toch niet op speelt, naamsbekendheid hebben ze toch wel/krijgen ze vanzelf.
@JPL: Ze kunnen het idd niet helpen, alleen doen ze het zelf ook op andere servers of met mix oid, maarja dat weet jij ook.
@JPL: Ze kunnen het idd niet helpen, alleen doen ze het zelf ook op andere servers of met mix oid, maarja dat weet jij ook.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 09:17 ]
Gisteren de full gedownd en ik moet zeggen dat het (na 15x uit en aanzetten) fantastisch werkt!
Wat me wel opviel is dat er super weinig europese servers op staan.. Ligt dat aan de server waarnaar Steam connect? Hoe kan ik die instellen zodat ik de 100.000 europese servers te zien krijg?
Wat me wel opviel is dat er super weinig europese servers op staan.. Ligt dat aan de server waarnaar Steam connect? Hoe kan ik die instellen zodat ik de 100.000 europese servers te zien krijg?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
die server browser klopt ook totaal niet. je kan beter all-seeing eye downloaden, vind je al meer NL servers mee dan europe servers met steam
hahaha... da's handig ja. kun je niet eens op een beveiligde serverPeertje schreef op 26 september 2003 @ 10:36:
steam server list is irritant, geen optie voor rcon en zelfs niet voor server password

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik bedoel geen optie om passwords op te slaan, hij vraagt natuurlijk wel of je een pass wil invoeren als je connectLogos schreef op 26 September 2003 @ 10:38:
[...]
hahaha... da's handig ja. kun je niet eens op een beveiligde server
Verwijderd
wat mij op valt is dat er honderden duitse servers tussen staan(en die stinken) ;/ en maar een stuk of 10 NLLogos schreef op 26 september 2003 @ 10:28:
Gisteren de full gedownd en ik moet zeggen dat het (na 15x uit en aanzetten) fantastisch werkt!
naja ik zal vanmiddag ase es gaan gebruiken
Zou leuk zijn als dat een filter optie wordt om alleen NL servers weer te geven
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Er is een filter om alleen EU servers weer te geven, maar daar komen er bij mij naar mijn idee veeeeel te weinig op te staan. Zowiezo geen enkele NL server.Xymox schreef op 26 September 2003 @ 12:45:
Zou leuk zijn als dat een filter optie wordt om alleen NL servers weer te geven

Verwijderd
Het kan zijn dat de admin de locatie van de server moet invullen in de config file, maar als ze dat niet doen...
wat ik gek vind, is dat bijna alle servers (duitse) FF aanhebben, wat echt verschrikkelijk irritant is 
Alsof ik een filter heb aanstaan daarvoor

Alsof ik een filter heb aanstaan daarvoor
This space is occupied
Verwijderd
Tja, sommige mensen vinden het spel pas "echt" als je ook je teammates dood kan schieten. Dit wordt op Nederlandse echter niet gedaan omdat er te veel onvolwassen pubers op spelen, die hun eigen team helemaal af knallen

tof! ik heb weer wat nieuws.... als ik steam start, gaat het proggie EXTREEM veel op de hdd doen.... heb het een uur aangezien... maar er gebeurt niks, alleen extreem veel hdd activiteit.
kan geen game starten of niks..
FF is cool! De spelbeleving is veel beter (en dat zeg ik als cs-n00b met op m'n favo server het record tk'sVerwijderd schreef op 26 September 2003 @ 15:54:
Tja, sommige mensen vinden het spel pas "echt" als je ook je teammates dood kan schieten. Dit wordt op Nederlandse echter niet gedaan omdat er te veel onvolwassen pubers op spelen, die hun eigen team helemaal af knallen
Een mod toevoegen die kickt/bant bij teveel tk's werkt uitstekend tegen de pubers (kick na 3 ta's in eerste 10 sec van spel, kill na 5 ta's in korte tijd en ban na 3 tk's in een uur, etc.)
Precies, ik vind FF het juist realistisch maken zodat je niet met z'n 4-en wilt sproeit op een vijant, maar moet oppassen voor elkaar. En idd, iemand kan iemand zelf straffen voor FF lost veel op, en een auto-ban voor een halfuur na 3tk's enzoRukapul schreef op 27 September 2003 @ 11:10:
[...]
FF is cool! De spelbeleving is veel beter (en dat zeg ik als cs-n00b met op m'n favo server het record tk's)
Een mod toevoegen die kickt/bant bij teveel tk's werkt uitstekend tegen de pubers (kick na 3 ta's in eerste 10 sec van spel, kill na 5 ta's in korte tijd en ban na 3 tk's in een uur, etc.)
ik word hier nu weer zo moe van, ik heb nu weer 1 of ander authentication error
Heb ik nu ook last van, een ander uit mijn msn lijst ook, terwijl weer een ander geen problemen had. Het geklooi begon vanavond. (op enkele servers lukte het steeds wel, maar eigenlijk kon ik nergens op joinenGohan-san schreef op 27 September 2003 @ 23:34:
ik word hier nu weer zo moe van, ik heb nu weer 1 of ander authentication error
Hmjah, zeker. Dat moeten ze serieus gaan fixen. Moet je eens checken hoeveel geheugen hij in gebruik neemt. Alleen al wanneer je je pc start begint hij met connecten en updaten en andere stuff die cpu en dataverkeer kost. Dat is niet zo cool, beter iets instelbaars maken dat hij dat niet doet automatisch. Ik wil wel dat Steam start als me pc boot, dat ga ik niet uitzetten, ik wil wel op friends-netwerk zitten.unfor schreef op 27 september 2003 @ 10:41:
tof! ik heb weer wat nieuws.... als ik steam start, gaat het proggie EXTREEM veel op de hdd doen.... heb het een uur aangezien... maar er gebeurt niks, alleen extreem veel hdd activiteit.
.. Cant... RefuseVerwijderd schreef op 26 september 2003 @ 15:54:

Als ik perongeluk via steam op een FF on server kom kill ik netzolang tot ik gekickt/gebanned word.. kan ik die server ook niet meer perongeluk binnenkomen
FF verkracht IMO het hele spel,omdat mensen helemaal gekworden als je perongeluk 1 kogeltje op ze shiet omdat je denkt dat het een enemy is
/me TheEvilCuber HAAT FFon en za alles doen in die server uit zijn lijst te krijgen

This space is occupied
huh ineens sinds gistere avond doet steam / cs het niet meer bij mij 

heel erg vaag.
heb nog niks geprobeerd alleen aantal keer rebooten maar ligt het ook niet aan.
Argh I need help!

heel erg vaag.
heb nog niks geprobeerd alleen aantal keer rebooten maar ligt het ook niet aan.
Argh I need help!
ff opnieuw inloggen dacht ik, dt betekend dat je inlog ding is verlopen. (steam)
This space is occupied
Hij blijft bij het updaten van steam op 40 % steken.
Al een keer gecancelled.. maar nog steeds blijft ie haken..
[rml]spokje in "[ PC] Het Steam-platform topic"[/rml]DeX schreef op 28 September 2003 @ 12:46:
Hij blijft bij het updaten van steam op 40 % steken.
het begint steeds erger te worden, ik wil CS starten: "Preparing to play Counter-Strike" en dan loopt hij vast, al een aantal keer gereinstald, 1x daarna lukte het, maar dat was ook de enige keer.
/Edit:
Na een aantal minuten wachten start hij toch, maar ik vindt dat niet acceptabel.
/Edit:
Na een aantal minuten wachten start hij toch, maar ik vindt dat niet acceptabel.
[ Voor 22% gewijzigd door MasterFreak op 28-09-2003 14:01 ]
Mensen, een zeer triesterige mededeling... Het is weer tijden geleden, maar ik ben vandaag een server geleaved omdat er een _SPEEDHACKER_ Zat, nja hij had ook aimbot etc, majah, wie heeft er in 1.5 eigenlijk nog speedh4xx0rs gezien? Ik dacht dat die bug eruit gehaald was nml
De HL1 engine is zo "lek" dat ie makkelijk aan te passen is voor cheats. Ik denk dat valve daarom ook niet meer zo vaak van die fixes uitbrengt, omdat dat gewoon niet tegen te werken is. Ze willen dat in HL2 gaan verbeteren, zodat ze zodra er weer een cheat is een update via steam kunnen releasen zodat de cheat niet meer werkt.
In 1.5 waren genoeg exploiters, hoor.WuSSiE schreef op 28 September 2003 @ 13:58:
Mensen, een zeer triesterige mededeling... Het is weer tijden geleden, maar ik ben vandaag een server geleaved omdat er een _SPEEDHACKER_ Zat, nja hij had ook aimbot etc, majah, wie heeft er in 1.5 eigenlijk nog speedh4xx0rs gezien? Ik dacht dat die bug eruit gehaald was nml

Nu hebben we dat steam, het werkt ontzettend kl*te in alle aspecten en nu hebben ze toch weer hacks er voor (had ik al voorspeld
Valve, hou op met steam, het is alleen maar een uitdaging voor hackers en de gewone gamer heeft er alleen maar last van.
Kan je ook ergens de geüpdate files "normaal" downloaden, dus niet via Steam? Mijn Steam crasht namenlijk telkens als ik "autmaticaly update games" probeer aan te zetten.
Nee, je kan wel de installers downloaden die je in de startpost kan vinden. Maar de daarop gevolgde patches zitten daar niet bij inbegrepen, anders heb je elke dag weer een nieuwe installeer van rond de 700mb, en zo werkt het niet.Doogie schreef op 28 September 2003 @ 17:32:
Kan je ook ergens de geüpdate files "normaal" downloaden, dus niet via Steam? Mijn Steam crasht namenlijk telkens als ik "autmaticaly update games" probeer aan te zetten.
Verwijderd
Ik krijg ook de authentication error nu 
rebooten en steam herstarten werkt niet... iemand een oplossing?

rebooten en steam herstarten werkt niet... iemand een oplossing?
Steam uninstallen, registery key verwijderen (regcleaner), steam map verwijderen, pc opnieuw opstarten, en weer opnieuw installeren. (je bent wel je favo's kwijt
)
Vraagje. Is steam weer down? Had het probleem gekregen van UserID fout (zelfde als vanmorgen) dus ik dacht even uitloggen en inloggen. Nou mooi niet dus. Steam zegt dat mijn internet wel waarschijnlijk down zal zijn of heel misschien hun servertje..
Steam ik
op jullie !
P.S. Hun website is ook vet brak! Forum werkt voor geen meter. Alleen maar time-outs. Way to go Steam & Valve!
Steam ik

P.S. Hun website is ook vet brak! Forum werkt voor geen meter. Alleen maar time-outs. Way to go Steam & Valve!
[ Voor 17% gewijzigd door bl33d op 28-09-2003 21:07 ]
Ik kan mezelf niet eens registreren.
komt ie met: "failed to find master authentication server"
't is dat ik het nodig heb voor DoD anders zou ik het er meteen weer afflikkeren
steam teh suxx
komt ie met: "failed to find master authentication server"
't is dat ik het nodig heb voor DoD anders zou ik het er meteen weer afflikkeren
steam teh suxx
Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.
Verwijderd
Voor de liefhebber:
Steam in het Nederlands:
Instructies en download
Dit is het meeste dat er te vertalen is, de rest zit op een niet aanpasbare plaats (*zucht*).
Het ongedaan maken is eenvoudig, via de opties de taal weer op Engels zetten is voldoende.
Ow, ik hoef geen commentaar, want ik ga er verder toch niets meer aan doen
Spam het gerust naar andere liefhebbers
Steam in het Nederlands:
Instructies en download
Dit is het meeste dat er te vertalen is, de rest zit op een niet aanpasbare plaats (*zucht*).
Het ongedaan maken is eenvoudig, via de opties de taal weer op Engels zetten is voldoende.
Ow, ik hoef geen commentaar, want ik ga er verder toch niets meer aan doen
Spam het gerust naar andere liefhebbers
Verwijderd
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| NET Ports: server 27015, client 27005 Server IP address 192.168.0.2:27015 No IPX Support. couldn't exec adminpw.cfg Connecting to 137.224.240.15:27025... Connection accepted by 137.224.240.15:27025 Error verifying STEAM UserID Ticket(server was unable to contact the authentication server, 27). |
ik ga maar eens uninstallen... iemand een url naar een leuke regcleaner? (heb nl nog nooit zoiets gebruikt)
ik heb die error melding ook kan me niet anders voorstellen dan dat er gewoon een server plat ligt bij steam......
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"
Verwijderd
Dat was ook de eerste gedachte die bij mij op kwamsalutem schreef op 28 September 2003 @ 23:54:
ik heb die error melding ook kan me niet anders voorstellen dan dat er gewoon een server plat ligt bij steam......
Gebeurt wel es vaker bij steam zal wel onderhoud zijn 
http://www.steampowered.com/status
server 27 ziet er idd wel minimaal uit
FF heel wat anders hoe krijg ik al mn wapens right handed ?
En ja ze staan in opties al op right handed !
[ Voor 50% gewijzigd door salutem op 29-09-2003 00:12 ]
Verwijderd
Volgens mij is er een console command voor maar ik zou ff niet zo 123 weten welkesalutem schreef op 29 September 2003 @ 00:08:
Gebeurt wel es vaker bij steam zal wel onderhoud zijn
Trouwens die server 27 is niet down, maar kan je niet veranderen naar welke server je connect ?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 00:20 ]
Zelfde error hierVerwijderd schreef op 28 September 2003 @ 23:32:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 NET Ports: server 27015, client 27005 Server IP address 192.168.0.2:27015 No IPX Support. couldn't exec adminpw.cfg Connecting to 137.224.240.15:27025... Connection accepted by 137.224.240.15:27025 Error verifying STEAM UserID Ticket(server was unable to contact the authentication server, 27).
ik ga maar eens uninstallen... iemand een url naar een leuke regcleaner? (heb nl nog nooit zoiets gebruikt)
Steam is weer eens stuk
Hier een stukje van het steam forum , misschien helpt het:
Well as always if you wait around for steam to answer your questions you will just turn into an old man. So I had to take problems into my own hands.
Here is what I did:
Go into your steam folder and find the file called:
"ClientRegistry.blob"
delete it.
Reopen steam and it will do a small update for you to get the file you just deleted.
Now I don't know if this will work for everyone, but it worked for me.
Good luck guys, and good game to steam for letting people that dont even work here offer better support then them selfs.
[ Voor 36% gewijzigd door StarLite op 29-09-2003 00:25 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Werkt helemaal toppie senks dude !!!
DIt is een fix om te onthouden !!
Weet je misschien ook hoe je dat links en rechts wapens gezeik kan fixe ?
btw heeft iemand al een fix die werkt voor het grote FPS drop probleem ?
Ik heb dit al allemaal al geprobeert maar maakt nix uit !
First of all, we'll start with small tweaks to get your frame-rate up to par. To do this, I'll get you to open your config.cfg ( usually located in: C:\SteamApps\your@email.com\counter-strike\cstrike\ ). Now look for the following commands (if they are not present then add them below your binds):
cl_weather "0"
fps_max "150"
developer "1"
r_dynamic "1"
r_novis "0"
r_traceglow "1"
r_wateralpha "1"
r_mirroralpha "0"
r_bmodelhighfrac "5.0"
r_lightmap "0"
gl_max_size "256"
precache "1"
mp_decals "20"
gl_affinemodels "0"
gl_alphamin "0.25"
gl_clear "0"
gl_dither "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_flashblend "0"
gl_lightholes "0"
Lastly, you'll need to make sure you have Vertical Sync, Anisotropic Filtering and Anti-Aliasing off
DIt is een fix om te onthouden !!
First of all, we'll start with small tweaks to get your frame-rate up to par. To do this, I'll get you to open your config.cfg ( usually located in: C:\SteamApps\your@email.com\counter-strike\cstrike\ ). Now look for the following commands (if they are not present then add them below your binds):
cl_weather "0"
fps_max "150"
developer "1"
r_dynamic "1"
r_novis "0"
r_traceglow "1"
r_wateralpha "1"
r_mirroralpha "0"
r_bmodelhighfrac "5.0"
r_lightmap "0"
gl_max_size "256"
precache "1"
mp_decals "20"
gl_affinemodels "0"
gl_alphamin "0.25"
gl_clear "0"
gl_dither "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_flashblend "0"
gl_lightholes "0"
Lastly, you'll need to make sure you have Vertical Sync, Anisotropic Filtering and Anti-Aliasing off
[ Voor 75% gewijzigd door salutem op 29-09-2003 01:45 ]
Verwijderd
Ik heb het nog steeds niet werkend. 
Ik heb een tijdje dat gamesscherm te zien gekregen, maar omdat ik mijn key met 3 emailadressen had geregged kon ik niet gamen.
Daarvóór liep Steam in mijn taakbeheer en kreeg ik geen kl#te te zien en kon dus ook niets updaten.
Nu heb ik dat wéér. Ik dubbelklik op de shortcut en log in onder mijn acct. Vervolgens gebeurd er helemaal niets. Heb hem nu al een aantal dagen aan laten staan, maar hij komt gewoon niet verder...
Ten tijde van de downtime van de friendsserver had ik wel dat gamesscherm, maar na de recente update wil het weer niet meer lukken.
Wat me overigens wel opvalt is dat als ik wil rebooten/afsluiten ik de melding krijg dat er een "hidden window" aktief is met het Steamlogo. Ik heb inmiddels Steam uit mijn sysconfig gesloopt. Als ik dus Steam wil launchen en er gebeurd niets dan krijg ik die melding met afloggen. Als ik Steam niet wil launchen dan krijg ik dit scherm niet.
Nu heb ik al op diverse fora gezien dat er meer mensen zijn met dit probleem, maar vervolgens hoor je er niets meer over.
Zijn hier ook mensen met hetzelfde probleem?!
Ik heb een tijdje dat gamesscherm te zien gekregen, maar omdat ik mijn key met 3 emailadressen had geregged kon ik niet gamen.
Daarvóór liep Steam in mijn taakbeheer en kreeg ik geen kl#te te zien en kon dus ook niets updaten.
Nu heb ik dat wéér. Ik dubbelklik op de shortcut en log in onder mijn acct. Vervolgens gebeurd er helemaal niets. Heb hem nu al een aantal dagen aan laten staan, maar hij komt gewoon niet verder...
Ten tijde van de downtime van de friendsserver had ik wel dat gamesscherm, maar na de recente update wil het weer niet meer lukken.
Wat me overigens wel opvalt is dat als ik wil rebooten/afsluiten ik de melding krijg dat er een "hidden window" aktief is met het Steamlogo. Ik heb inmiddels Steam uit mijn sysconfig gesloopt. Als ik dus Steam wil launchen en er gebeurd niets dan krijg ik die melding met afloggen. Als ik Steam niet wil launchen dan krijg ik dit scherm niet.
Nu heb ik al op diverse fora gezien dat er meer mensen zijn met dit probleem, maar vervolgens hoor je er niets meer over.
Zijn hier ook mensen met hetzelfde probleem?!
Wie van jullie speelt The Specialists 2.0?
Bij mij werkt dat i.c.m Steam echt ruk, hij vindt maar totaal 2 of 3 servers ofzo (en dan kan ik er niet eens op filteren
) ook zegt ie dat ie niet kan authenticaten :\
Ik ga maar is Counter-Strike downloaden denk ik om te kijken of ik daarmee wel kan inloggen
Iemand met dezelfde problemen?
Bij mij werkt dat i.c.m Steam echt ruk, hij vindt maar totaal 2 of 3 servers ofzo (en dan kan ik er niet eens op filteren

Ik ga maar is Counter-Strike downloaden denk ik om te kijken of ik daarmee wel kan inloggen
Iemand met dezelfde problemen?
Ik heb hier maar 1 opmerking op...
wat een bagger bende dat steam.... echt waar alleen maar foutmeldingen
Slaat toch gewoon nergens op dat je voor single player een internet connectie moet hebben openstaan,... ooit gedacht aan dat er misschien nog modem gebruikers zijn ??
Bovendien zijn geloof ik de eerste hax ook alweer uit voor cs ,...
*waneer gaat steam officeel in , en het won systeem down ??*
wat een bagger bende dat steam.... echt waar alleen maar foutmeldingen
Slaat toch gewoon nergens op dat je voor single player een internet connectie moet hebben openstaan,... ooit gedacht aan dat er misschien nog modem gebruikers zijn ??
Bovendien zijn geloof ik de eerste hax ook alweer uit voor cs ,...
[ Voor 10% gewijzigd door Loadichus op 29-09-2003 10:13 ]
Steam is al een tijdje officieel en het werkt bij mij al een tijdje best goed. Alleen het opstarten van Steam zelf duurt wat langer dan ik gewend was bij vorige CS versies. Wanneer WON down gaat weet ik niet, maar ik ben bang dat dat niet al te lang meer zal duren, maar misschien kan je gewoon door spelen op CS 1.5, als je niet persé hoeft te identifyen bij WONLoadichus schreef op 29 September 2003 @ 10:12:
The devil is in the details.
ik bedoelde dus op de manier, waneer zijn we verplicht om met steam te spelen ..... want kon gister nog gewoon op de "oude" manier spelen.
Speel echter geen counterstrike, maar gewoon HL.....
Als deze zooi echt doorgaat met steam,...en het gaat niet een beetje normaal werken koop ik niet eens HL 2 , en zoek ik wel een andere shooter. BTW Jedi Academy online ruled ook,... misschien moet ik me daar dan maar verder in verdiepen
Speel echter geen counterstrike, maar gewoon HL.....
Als deze zooi echt doorgaat met steam,...en het gaat niet een beetje normaal werken koop ik niet eens HL 2 , en zoek ik wel een andere shooter. BTW Jedi Academy online ruled ook,... misschien moet ik me daar dan maar verder in verdiepen
Ja kheb helaas ook fixe frame drops.. Met een p4 2.1 Ghz, GF 4 Ti 4400, 512mb ram, speel ik maps met een fps tussen de 30 en 180 .... Terwijl er ook mensen zijn die 200 fps constant halen met hetzelfde systeem..salutem schreef op 29 september 2003 @ 00:40:
Werkt helemaal toppie senks dude !!!
DIt is een fix om te onthouden !!![]()
cl_weather "0"
fps_max "150"
developer "1"
r_dynamic "1"
r_novis "0"
r_traceglow "1"
r_wateralpha "1"
r_mirroralpha "0"
r_bmodelhighfrac "5.0"
r_lightmap "0"
gl_max_size "256"
precache "1"
mp_decals "20"
gl_affinemodels "0"
gl_alphamin "0.25"
gl_clear "0"
gl_dither "1"
gl_flipmatrix "0"
gl_flashblend "0"
gl_lightholes "0"
superB
Verwijderd
werkt! tnx dudeStarLite schreef op 29 September 2003 @ 00:21:
[...]
Zelfde error hier
Steam is weer eens stuk
Hier een stukje van het steam forum , misschien helpt het:
[...]
mmzz, kheb ineens bij steam alsof het een verse install is.. Alles is weg.. mijn skins, mijn config.. gewoon helemaal kaal.. omg lekker is dat
superB
Misschen een noob vraagje, maar is het mogelijk om een soort 'replay' te krijgen in bv CS of DoD, waarbij je het spel nogmaals kan terugkijken ? Zeker als je wilt oefenen als beginner kan het handig zijn om een actie terug te kijken vanuit verschillende gezichtspunten om te zien wat je nu eigenlijk fout doet of beter kan doen. Wellicht kan je dan ook beter zien hoe je bent afgeslacht vanuit het perspectief van je moordenaar.
Verwijderd
Vanuit verschillende gezichtspunten kan niet, dan zou je een paar potjes via HLTV moeten kijken. Maar als je je eigen dingen wilt opnemen: Console -> record naam en later weer Console -> playdemo naam
Verwijderd
Yup. Die van 370 nogwat MB.
Ik had het eerder ook al met de beta. Daarna met de full. De update voor de laatste zorgde ervoor dat het wel ging werken, maar de laatste update gooit weer roet in het eten....
Ook nog geen cd-key kunnen testen?Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 16:14:
[...]
Yup. Die van 370 nogwat MB.
Ik had het eerder ook al met de beta. Daarna met de full. De update voor de laatste zorgde ervoor dat het wel ging werken, maar de laatste update gooit weer roet in het eten....
superB
Verwijderd
Nope, want dat gamemenu krijg ik niet meer. 
Ik ga vanaaf de full install van 700+ mb proberen. Mischien dat dat helpt.
Bij mij hielp het handmatig verwijderen van de steam directory + de zooi die steam in de registry zet en daarna een verse install om het game menu weer aan de praat te krijgen.Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 08:16:
Nope, want dat gamemenu krijg ik niet meer.
From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Dat soort shit heb ik dus al geen zin in,... beetje in je registry op te kloten etc. Zodra steam VERPLICHT word kap ik met het spelen van HL,... ze weten wel de boel te verzieken zeg daar bij valve.
* Ga niet eens HL2 meer legaal kopen, als steam daar ook op komt *
Verwijderd
Dat hek ook al ik weet niet hoevaak gedaan.
Kun jij mischien aangeven welke registersleutels BUITEN die twee software-sleutels ik nog meer moet verwijderen?!
Kun jij mischien aangeven welke registersleutels BUITEN die twee software-sleutels ik nog meer moet verwijderen?!
Kijk, dat Steam nu nogal ellendig werkt (bij mij zo nu en dan) is duidelijk. Er zitten nog behoorlijk wat kinderziektes in, maar je kan wel verwachten (en de klanten van Valve zullen dat ook eisen) dat ze de problemen zullen oplossen. Het vorige WON systeem werkte ook prima, dus Steam zal ook wel prima gaan werken. Daar heb je bugfixes voor !Loadichus schreef op 30 september 2003 @ 10:12:
Dat soort shit heb ik dus al geen zin in,... beetje in je registry op te kloten etc. Zodra steam VERPLICHT word kap ik met het spelen van HL,... ze weten wel de boel te verzieken zeg daar bij valve.
Neem dus maar gerust aan dat wanneer HL2 beschikbaar komt, deze problemen met Steam grotendeels opgelost zullen zijn !
Het zou goed kunnen dat ze HL2 hebben uitgesteld om Steam goed werkend te krijgen. Als ze genoeg steam-servers hebben en de software draait goed, dan wordt HL2 ook beter ontvangen. Plus dat door de release van HL2 de negatieve publiciteit van Steam teniet wordt gedaan.
Verwijderd
Hebben jullie ook zo'n last van lag bij 1.6 steam? eCHT VET waZig... rond 70 en schietie heletijd naar de 130 - 170 soms nog slechter.. Als ik 1.5 speel op wat van server dan ook dan heb ik ping tussen 30 - 65 . Lijkt ook alsof ik heel veel los heb met steam heel wazig. Ze zitten al te lullen speed hack enzo. Iemand die hier ook last van heeft? Iemand tips?
BTW die sgild bug.. Zuigt? Bedoelen jullie als je reload met schild dat het schild overal naar toe vliegt? Hij maakt een helerare beweging? of?
nahjah khoop dat jullie mij kunnen helpen want ik baal er toch wel stiekem van die lag ookal speel ik nie al te veel. Kan ook wel aan chello liggen. Mah tis sinds dat ik steam speel (1.6)
Grtz Bo
BTW die sgild bug.. Zuigt? Bedoelen jullie als je reload met schild dat het schild overal naar toe vliegt? Hij maakt een helerare beweging? of?
nahjah khoop dat jullie mij kunnen helpen want ik baal er toch wel stiekem van die lag ookal speel ik nie al te veel. Kan ook wel aan chello liggen. Mah tis sinds dat ik steam speel (1.6)
Grtz Bo
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 11:14 ]
Sorry maar naast die bugs ben ik nog niet tevreden over steam,... wat moet ik in godsnaam met een chatfunctie in het spel,.. is command say niet genoeg. Ik wil gewoon spelen, en liefst zonder lag... En als iedereen gaat chatten is dat niet bevordelijk. Als ik wil chatten doe ik dat wel via icq of MSN,... maar hoef ook nooit te wachten omdat ik alleen maar HL speel, en geen CSKijk, dat Steam nu nogal ellendig werkt (bij mij zo nu en dan) is duidelijk. Er zitten nog behoorlijk wat kinderziektes in, maar je kan wel verwachten (en de klanten van Valve zullen dat ook eisen) dat ze de problemen zullen oplossen. Het vorige WON systeem werkte ook prima, dus Steam zal ook wel prima gaan werken. Daar heb je bugfixes voor !
Neem dus maar gerust aan dat wanneer HL2 beschikbaar komt, deze problemen met Steam grotendeels opgelost zullen zijn !
Daarnaast HL2 downloaden, geef toch de voorkeur aan een cd'tje .... en als je wel een cd krijgt wordt je verplicht om het opnieuw te downloaden,... wat een onzin
Nu gaan ze geloof ik dat inbellen voor single player afschaffen,... maar het inbellen daarvoor is al helemaal belachelijk ...
Tot nu toe zie ik meer nadelen dan voordelen, en die extra functies geef ik nix om. En die lag is niet bevordelijk. Het enige voordeel voor mij zal zijn, dat er eerst geen cheaters zijn. Maar dat is ook een kwestie van tijd tot die weer verschijnen,... het blijft namelijk gewoon een uitdaging.
[ Voor 25% gewijzigd door Loadichus op 30-09-2003 11:39 . Reden: quote toevoeging ]
Verwijderd
al met al zie ik nu niet veel nadelen mer dan voordelenLoadichus schreef op 30 September 2003 @ 11:34:
[...]
Sorry maar naast die bugs ben ik nog niet tevreden over steam,... wat moet ik in godsnaam met een chatfunctie in het spel,.. is command say niet genoeg. Ik wil gewoon spelen, en liefst zonder lag... En als iedereen gaat chatten is dat niet bevordelijk. Als ik wil chatten doe ik dat wel via icq of MSN,... maar hoef ook nooit te wachten omdat ik alleen maar HL speel, en geen CS
Het handige eraan is dat je altijd kan zien waar je vrienden spelen en natuurljik niet dat iedereen zo onder het gamen gaat chatten...
Daarnaast HL2 downloaden, geef toch de voorkeur aan een cd'tje .... en als je wel een cd krijgt wordt je verplicht om het opnieuw te downloaden,... wat een onzin
Je kan je huidige half-life laten converteren naar steam.. dus ook onterrecht dat je dat zegt.
Nu gaan ze geloof ik dat inbellen voor single player afschaffen,... maar het inbellen daarvoor is al helemaal belachelijk ...
ook niet waar.. er komt binnenkort 1 of andere patch zodat je ook lokaal kan spelen zonder internet connectie
Tot nu toe zie ik meer nadelen dan voordelen, en die extra functies geef ik nix om. En die lag is niet bevordelijk. Het enige voordeel voor mij zal zijn, dat er eerst geen cheaters zijn. Maar dat is ook een kwestie van tijd tot die weer verschijnen,... het blijft namelijk gewoon een uitdaging.
die lag heb je gelijk in, ik heb er ook nog steeds last van al is het wel wat minder geworden na wat config tweaks
nee er was een bug waarmee ze je niet konden raken van voren maar jij hun welBTW die sgild bug.. Zuigt? Bedoelen jullie als je reload met schild dat het schild overal naar toe vliegt? Hij maakt een helerare beweging? of?
als het goed is is die bug eruit nu
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 12:09 ]
Wat maakt het mij nou uit waar mijn vrienden spelen,... als ik maar kan spelen. Vermaak met net zo goed met andere spelers, dan spelers die ik vaker zie.
Als je bekenden tegenkomt moet toch weer sociaal verplicht "Hi" etc zeggen,.. heb ik helemaal geen zin in. Ik speel om het spel te spelen,... als ik sociale contacten zoek doe ik dat wel op een andere manier [no offense]
En bovendien kon ik hl1 niet converten, maar moest ik het downloaden. Maar doelde dus op de manier dat je MISSCHIEN hl2 moet gaan aanschaffen
En dan wil ik het nog niet eens hebben over de fouten die krijg met mijn normale scripts en binds in HL ,... bah. En dan nog eens het gedonder met custom sprites en models die je op een andere manier moet installeren ....
*Zo heb je weer meer nadelen, en kan er vast nog wel weer een paar opnoemen*
Als je bekenden tegenkomt moet toch weer sociaal verplicht "Hi" etc zeggen,.. heb ik helemaal geen zin in. Ik speel om het spel te spelen,... als ik sociale contacten zoek doe ik dat wel op een andere manier [no offense]
En bovendien kon ik hl1 niet converten, maar moest ik het downloaden. Maar doelde dus op de manier dat je MISSCHIEN hl2 moet gaan aanschaffen
En dan wil ik het nog niet eens hebben over de fouten die krijg met mijn normale scripts en binds in HL ,... bah. En dan nog eens het gedonder met custom sprites en models die je op een andere manier moet installeren ....
[ Voor 6% gewijzigd door Loadichus op 30-09-2003 12:21 . Reden: toevoeging ]
Verwijderd
/edit :
omg verkeerde topic... soz!
omg verkeerde topic... soz!
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 12:43 ]
Nah, jij bent 1 van de weinige die dat chatten onzin vindt... Vind het wel relaxed dat ik weet waar mijn vrienden spelen.. En ja ik heb ook gewoon irl vrienden die ook cs doen... En als steam goed werkt dan heeft het meer voordelen dan nadelijk..Loadichus schreef op 30 September 2003 @ 12:19:
Wat maakt het mij nou uit waar mijn vrienden spelen,... als ik maar kan spelen. Vermaak met net zo goed met andere spelers, dan spelers die ik vaker zie.
Kijk dat jij dat chatten onzin vindt, dat boeit niet, dan gebruik je het toch niet!? Het is niet verplicht, maar dat maakt het nog niet tot een nadeel...!!
Het is gewoon anders en dat noem jij allemaal op als nadeel, maar dat zijn dus eigenlijk geen nadelen.. Dat is gewoon puur iets dat jij geen zin hebt in verandering..
superB
Ik wil geen flame ofzo beginnen, maar dat chatten neemt bandbreedte in,... kortom meer bandbreedte is minder snelle connectie, kan LAG betekenen... Het gaat toch om het spelen en niet om het chatten ??
Zoals ik het zie, wordt mijn gameplay verminderd en mijn chat mogelijkheid groter,... zo zie ik het als mijn nadeel
// kan mijn andere punten ook nog wel toelichten, het punt steam richt zich niet om de gameplay maar alleen "de extra features"
Zoals ik het zie, wordt mijn gameplay verminderd en mijn chat mogelijkheid groter,... zo zie ik het als mijn nadeel
// kan mijn andere punten ook nog wel toelichten, het punt steam richt zich niet om de gameplay maar alleen "de extra features"
[ Voor 17% gewijzigd door Loadichus op 30-09-2003 12:54 ]
Ja chatten is onzin in CS, say en teamsay moeten ze ook maar wegdoen kost alleen maar bandbreedte 
Wat een partij gezeik over een chatfunctie in steam, gaat echt nergens over.
1. Je kan het gewoon uitzetten.
2. Als je gewoon niemand in je lijst hebt gebeurt er ook nix
Verder is steam gewoon AANPASSEN, en dat schijnt nogal veel moeite bij sommige mensen te kosten. Vooral nu loopt steam gewoon goed, maar zelfs de eerste dag dat ik het had werkte het gewoon. Als je je niet wilt aanpassen, pech, kan je beter stoppen
Verder is steam gewoon AANPASSEN, en dat schijnt nogal veel moeite bij sommige mensen te kosten. Vooral nu loopt steam gewoon goed, maar zelfs de eerste dag dat ik het had werkte het gewoon. Als je je niet wilt aanpassen, pech, kan je beter stoppen
Heb ik toch al gepost !!,_SouLmaN_ schreef op 30 September 2003 @ 12:56:
Ja chatten is onzin in CS, say en teamsay moeten ze ook maar wegdoen kost alleen maar bandbreedte
Maar zelfs als je geen contacten er in hebt, heb ik meer lag dan normaal.Loadichus schreef op 30 september 2003 @ 10:12:
En misschien als andere spelers wel gaan chatten, dat het meer server lag creeerd... maar dit kan ik niet bewijzen. klinkt echter wel logisch dat dit zal gebeuren
[ Voor 37% gewijzigd door Loadichus op 30-09-2003 13:07 ]
Even voor de mensen die misschien net als mij TEGEN steam zijn, bezoek deze pagina en laat jou stem meetellen
http://www.petitiononline.com/nosteam/petition.html
http://www.petitiononline.com/nosteam/petition.html
Uhm dus volgens jou gaat een server meer laggen als mensen via de steam chat client gaan chatten? Dat is volgens mij alleen verkeer tussen de clients zelf. En als je de steam chat client niet opent, staat hij ook niet aan, dus heb je nergens last van. Nix geen registry tweaks ofzo. En anders doe je gewoon Offline WeergevenMaar zelfs als je geen contacten er in hebt, heb ik meer lag dan normaal.
En misschien als andere spelers wel gaan chatten, dat het meer server lag creeerd... maar dit kan ik niet bewijzen. klinkt echter wel logisch dat dit zal gebeuren
Neej maar neem nou een voorbeeld aan MSN messenger,.. als jij op "Offline weergeven" doet,... ontvang jij nog wel informatie over de andere gebruikers online/offline status en dat vreet wel van je download en upload snelheid,...
snap je waar ik heen wil ?
Ik weet het goed gemaakt : jij koopt HL2 niet en de-installeert Steam.Loadichus schreef op 30 september 2003 @ 13:21:
Neej maar neem nou een voorbeeld aan MSN messenger,.. als jij op "Offline weergeven" doet,... ontvang jij nog wel informatie over de andere gebruikers online/offline status en dat vreet wel van je download en upload snelheid,...
Dat is de beste oplossing....
Jij bent van je probleem af en wij van je posts over dit onderwerp
Verwijderd
Tja, je kan ook blijven zeuren. Zoals jij je nu gedraagt heb je er zelf meer last van dan dat je gewoon stopt met zeuren en je eigen gaat concentreren op een anders spel. Ik heb het idee dat iedereen hier inmiddels weet hoe jij over Steam denkt enzo, dus ga aub dit topic niet verder verzieken.
Dit topic is gesloten.