| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
mja dan zeg je ook wel iets he counter-strike.nl

Ik speel binnen vrienden kring op onze eigen clan server en andere clan-servers dan is het echt gewoon fun! Geen lame gezeik etc. Je kent de mensen daar gewoon gezellig
Maar als je gewoon voor de fun cstrike wil spelen op publics ofzo zonder clan of iets.. is de game zweer flink achteruitgegaan

De game is niet achteruitgegaan, het publiek juist. Dat krijg je ervan als je zoveel mogelijk mensen aan een game wilt krijgen, in de beta's was dat nog niet zo... Magoed, zoals jij zegt gewoon met vrienden etc spelen dan is er niets aan de hand..Shockers schreef op 07 april 2004 @ 09:16:
@bokkie
mja dan zeg je ook wel iets he counter-strike.nl![]()
Ik speel binnen vrienden kring op onze eigen clan server en andere clan-servers dan is het echt gewoon fun! Geen lame gezeik etc. Je kent de mensen daar gewoon gezellig
Maar als je gewoon voor de fun cstrike wil spelen op publics ofzo zonder clan of iets.. is de game zweer flink achteruitgegaan![]()
maar dat is al een tijdje zo
superB
Nou ik heb me cdkey opgestuurd naar de usa (stond op de steam site) met vermelding van me account name en e-mail hopelijk word ie goed geresetGreenFury schreef op 06 april 2004 @ 20:59:
Nou ik heb cs:CZ legaal en ben er goed over tespreken echt als ik bij steam me serial invoer voor online etc dan zegt ie dat ie al in gebruik is ??? Meer mensen dit probleem (of alleen bij HL zelf)
Enige goede dat steam mij tot nu toe gegeven heeft is dat hun support écht razendsnel is
Asus Zenbook i7 256gb
ik heb al poorten geforward in me router die 2 config file gedeleted in steam config folder en van skin verwisseld en uigelogt en weer ingelogt maar nog niet.
wie oh wie kan me helpen ben echt hopenloos
kleine update
bij hl doet ie het wel maar bij cs niet erg frustrerend
[ Voor 10% gewijzigd door InfoTracer op 07-04-2004 20:54 ]
Asus Zenbook i7 256gb
vandaag weer eens intensief gegamet op mijn pc , alleen op mijn vorige systeem:
p!!! 900 mhz + win xp pro + 640 sd ram + gf2 mx 400 32mb haalde ik met steam in cs rond de 70-80 fps . nu haal ik met mijn huidige sys. ( zie sig) maar rond de 50 ?
fps max 100 ingestelt , verder v sync uit >....
weet iemand hiervoor een oplossing?
Verwijderd
(dat moest er ff uit.. opgekropte steam frustraties)
Waar kun je instellen dat het een internet game wordt, en geen lan. Als ik op new game klik, krijg ik 2 tabbladen. Op de eerste kan ik alleen het level kiezen, op het andere de server naam, en regels. Nergens iets over play on lan, of play online (1.5, die goede ouwe tijd).
edit:
Ok, enige probleem is nu nog
- Hoe krijg ik admin rights op mijn eigen server?
- Hoe krijg ik custom maps in de map cycle?
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2004 17:58 ]
Ik heb cheating death en als ik CS 1.5 naar een server connect waar CD required is, dan gaat alles goed.
Als ik datzelfde doe naar een gewone server wordt de verbinding verbroken.
En nee ik cheat niet, ook nog nooit gedaan. Wel eens uitgetest op een server van een vriend van me met toestemming van hem.
Nadien heb ik ondertussen al lang men pc geformat dus van die software kan er niets meer overblijven.
Ik vind het echt wel wakko

Admin rights heb je altijd als je op je server zit kan je gewoon commands direct invoeren als je vanaf een andere pc wil doen moet je "rcon_password passhier" en dan "rcon commandhier".Verwijderd schreef op 17 april 2004 @ 15:43:
edit:
Ok, enige probleem is nu nog
- Hoe krijg ik admin rights op mijn eigen server?
- Hoe krijg ik custom maps in de map cycle?
Map cycle kan je aanpassen door "X:\Games\Steam\SteamApps\je@email.nl\counter-strike\cstrike\mapcycle.txt" aan te passen of als je hlds gebruikt meteen in het menutje.
[ Voor 4% gewijzigd door Tjaps op 18-04-2004 13:13 ]
Verwijderd
edit: ik heb het textbestandje van de mapcycles aangepast, maar er komen nog steeds geen maps bij.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 17:18 ]
Hoezo moet je dat met ons delen? ff laten zien dat je een eigen mening hebtSjah schreef op 29 maart 2004 @ 03:03:
Ok ik zal ook even me mening geven over Steam. Dankzij Steam heb ik CS uninstalled (ik speelde hetalweinig, maar toch), en ik ga dus HL2 niet kopen dankzij deze onzin. Het is gewoon ingevoerd om die dikzak Gabe meer poen te bezorgen,andere reden is er niet, iedereen heeft er een hekel aan. Ik heb FarCry lekker gekocht, die jongens gun ik me geld, Doom3 zal ik waarschijnlijk kopen, maar HL2 noway. Ik GUN dat Valve me geld gewoon niet. Komt bij dat FarCry en zometeen D3 HL2 al het gras voor de voeten hebben weg gemaaid, en dat vind ik eigenlijk wel leuk.

Ik vind Far Cry niets.. so what? ga ik toch ook niet posten in het Far Cry topic...
Steam is een goed programma, heb er verder nooit problemen mee, behalve als er dan nieuwe update is. Maar wat wil je met gem. 88000 players. (747 Mbps).
En je gunt valve het niet? wat is dat nou weer voor dikke blaat.. en inderdaad je hebt jezelf er alleen maar mee
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Verwijderd
Nooit problemen gehad met steam.Sjah schreef op 29 maart 2004 @ 03:03:
Ok ik zal ook even me mening geven over Steam. Dankzij Steam heb ik CS uninstalled (ik speelde hetalweinig, maar toch), en ik ga dus HL2 niet kopen dankzij deze onzin. Het is gewoon ingevoerd om die dikzak Gabe meer poen te bezorgen,andere reden is er niet, iedereen heeft er een hekel aan. Ik heb FarCry lekker gekocht, die jongens gun ik me geld, Doom3 zal ik waarschijnlijk kopen, maar HL2 noway. Ik GUN dat Valve me geld gewoon niet. Komt bij dat FarCry en zometeen D3 HL2 al het gras voor de voeten hebben weg gemaaid, en dat vind ik eigenlijk wel leuk.
Als je echt gelooft wat je zegt over doom 3 en far cry: You're in for a big surprise
Hoe bedoel je geen maps erbij ?Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 16:57:
Tnx! Heb je toevallig ook een link naar alle admin commands?
edit: ik heb het textbestandje van de mapcycles aangepast, maar er komen nog steeds geen maps bij.
Je hebt de maps gedownload meen ik aan.
Als dit de std mapcycle is:
de_airstrip
cs_havana
de_chateau
de_aztec
as_oilrig
cs_siege
de_cbble
de_dust
cs_747
de_prodigy
cs_assault
cs_office
cs_italy
cs_backalley
cs_militia
de_train
En je voegt onderaan een map toe en je start met de_aztec en je hebt een timelimit van 30 duurt het dus 13 x 30mins voordat je bij je nieuwe map bent.
EDIT:
Alle rcon commands met uitleg:
http://server.counter-strike.net/server.php?cmd=cmdall
[ Voor 7% gewijzigd door Tjaps op 18-04-2004 18:50 ]
Verwijderd
Nee die namen is steam komen er ook alleen bij als je die maps download en in "X:\Games\Steam\SteamApps\je@email.nl\counter-strike\cstrike\maps" dir zet.Verwijderd schreef op 18 april 2004 @ 22:21:
Die maps zijn nou juist de enige die er staan bij de mapcycle.. de ene helft draait, en de andere helft kan ik toevoegen. Maar als ik meerdere namen in het tekstbestand zet, komen er in steam geen maps bij.
dat is gewoon puur ongeluk hebben, je moet niet op publics gaan spelen van bepaalde hosting bedrijven, je moet terecht komen in een soort van community van verschillende clans en daar lekker mee spelen, iedereen kent elkaar en er wordt niet lame gedaanVerwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 15:56:
Ik hoop echt dat er daar, bij cs2, in de multiplayer een betere sfeer komt... Ik ben nu een vervent cs'er, maar ik wordt onderhand echt scheitziek van al die campers en lamers![]()
Daardoor gaat de lol er echt af. Dan krijg ik echt zin om het van me schijf te pleuren, me cd key te verbranden en me cd om te smelten.
</galspuugmodus>
JupsT7D_Sneezy schreef op 19 april 2004 @ 10:05:
[...]
dat is gewoon puur ongeluk hebben, je moet niet op publics gaan spelen van bepaalde hosting bedrijven, je moet terecht komen in een soort van community van verschillende clans en daar lekker mee spelen, iedereen kent elkaar en er wordt niet lame gedaan
Publics vind ik altijd saai maakt niet uit wat voor soort het is.... alleen deathmatch is wel leuk. Verder speel ik alleen met me clan of mixen met mensen die ik ken of met andere clans.
Verwijderd
Ik heb er nu 10 maps a la 20 mb in staan... Nog steeds kan ik alleen maar de standaard maps draaien. Ik ben nu aan het klooien met de maplist van X:\Program Files\SteamApps\em@il\dedicated server\cstrikeThe Doctor schreef op 19 april 2004 @ 08:32:
[...]
Nee die namen is steam komen er ook alleen bij als je die maps download en in "X:\Games\Steam\SteamApps\je@email.nl\counter-strike\cstrike\maps" dir zet.
edit: Eindelijk, resultaat
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2004 16:42 ]
Verwijderd
Precies, alleen DM servers zijn wel leuk, verder gewoon mixen(en dan het lieft met engelsen) en warren, als je een tijd cs speeld heb je zoiezo geen zin meer om op een pub te spelenThe Doctor schreef op 19 april 2004 @ 10:08:
[...]
Jups![]()
Publics vind ik altijd saai maakt niet uit wat voor soort het is.... alleen deathmatch is wel leuk. Verder speel ik alleen met me clan of mixen met mensen die ik ken of met andere clans.
Verwijderd
nee steam ligt eruitTutti-frutti schreef op 29 april 2004 @ 19:59:
Kunnen jullie inloggen op steam ? Ik weet niet of het door mijn isp komt of dat de helft er last van heeft. Iemand uit mijn lijst kan namelijk wel gewoon csen en ook uit en inloggen... Bij mijn beide computers/accounts blijft connecting steam staan.
Tis dan echt half om half. De 2 die ik gevraagd hebben kunnen namelijk wel inloggen, 1tje kan wel gamen, de andere niet.

maar zo te zien zijn er niet zoveel tevreden steam klanten
daarom vraag ik het maar hier:
ik heb bij de release van steam al eens steam geinstalleerd, en toen was het grote bagger in een trechter dus ben er maar mee opgehouden.
nu wilde ik het laatst weer proberen, maar toen ik mijn cd key invulde zei steam dat deze al in gebruik was in hun database
dat zou natuurlijk best kunnen, maar dat is dus de mijne..
nu heb ik 2 email adressen die ik gebruik voor dit soort dingen, naar beide heb ik geprobeerd een password te mailen, maar er bestaat dus geen ACCOUNT meer van mij.. alleen de key staat er nog wel in ofzo

hoe krijg ik in godesnaam steam aan ze verstand dat ie gewoon me key moet pakken? (ja ik heb hem dus gewoon legaal)
[ Voor 107% gewijzigd door BasieP op 29-04-2004 20:25 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Tutti-frutti schreef op 29 april 2004 @ 20:03:
[...]
Tis dan echt half om half. De 2 die ik gevraagd hebben kunnen namelijk wel inloggen, 1tje kan wel gamen, de andere niet.
Arrggh, het is weer zover. De eerste update kwam ik door. Maar nu krijg ik steeds als ik bij games kies voor counterstrike (na een min of 5 proberen te updaten), this game is temp. unavailable.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
Het zelfde probleem als BasieP
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 01:38 ]
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Verwijderd
Het ligt niet aan de software, stop daar nou is mee...Tutti-frutti schreef op 23 juni 2004 @ 13:43:
Ik wordt hier helemaal para. Het is op geen een manier mogelijk om steam werkend te krijgen, wanneer deze nog niet op je pc stond. Ik heb nu 2 pc's, mijn eigen, en een nieuwe, waar ik steam op wil zetten. Beide heb ik de steam install nieuw gedownload.. Na instalatie gaatie, als het meezit (meestal na 3x starten), updaten en kan ik inloggen. Ik log in... steam gaat voor de volle 100% cpu usage, en het is niet mogelijk om het game menu te voorschijn te halen. Al 3 dagen niet. Ow wat wordt pissed van die klotesoftware
ik heb nog nooit een probleem gehad met steam, en gebruik het al lang..het werkt perfect, en is een geweldig systeem imo.
Formateer eerst je pc enzo is, of check voor spyware( dat verpest ook vaak een hoop) voordat je naar de software gaat kijken.
LeesVerwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 13:49:
[...]
Het ligt niet aan de software, stop daar nou is mee...
ik heb nog nooit een probleem gehad met steam, en gebruik het al lang..het werkt perfect, en is een geweldig systeem imo.
Formateer eerst je pc enzo is, of check voor spyware( dat verpest ook vaak een hoop) voordat je naar de software gaat kijken.
Verwijderd
daarna wiltie gaan connecten
Conencting to account: <naam>
en doettie niks meer. Den kga op de pc proberen hiernaast (waar me broertje op speelt) voer mij gegevens in en !! Tataaa connect meteen. Ik heb alles opnieuw geinstalld. andere key gebruikt nog en niks lijkt het te doen hij blifjt op dat punt crashen. iemand enig id ? (mijn steam account werkt dus wel op de andere pc)
owja: ik kan wel spelen zonder steam.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 17:22 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
[ Voor 4% gewijzigd door _MaLa_ op 23-06-2004 19:08 ]
je kan even proberen om het bestandje :clientregistery.blob weg te gooien uit je steam map, en dan dus even opnieuw inloggen op steamchromeeh schreef op 23 juni 2004 @ 18:04:
Hmmmm ik kan sinds gisteren geen CS meer spelen, aangezien ik een update moet downloaden en steeds de melding krijg: "The game is currently not available"![]()
Verwijderd
Delete het registry.blob bestand. Met WineX komt die error regelmatig voor wanneer je Steam niet correct afsluit.chromeeh schreef op 23 juni 2004 @ 18:04:
Hmmmm ik kan sinds gisteren geen CS meer spelen, aangezien ik een update moet downloaden en steeds de melding krijg: "The game is currently not available"![]()
Verwijderd
Na al die goeie vehalen over CS heb ik zelf halflife (legaal voor 10 euri bij Intertoys ) gekocht om die goeie gameplay eens uit te proberen....
Steam gedownload: install, updating platform...., acount aangemaakt, maar nog geen key hoeven invullen...
Als ik nu Steam opstart geeft ie de melding: 'connecting steam' maar blijft daar op hangen. Een paar (mogelijke noob) vragen:
-ben ik te ongeduldig?
-wanneer vraagt ie om de key?
-moet ik halflife zelf installeren, of is Steam (met key) voldoende?
Heb al hier zitten lezen maar kan geen duidelijke antwoorden vinden. Alvast dank
Verwijderd
mmmh, sorry voor de typefouten
(voordat iedereen begint te corrigeren)
je key moet je invullen zodra je een spel wilt installeren.
je hebt alleen steam nodig, deze zal vervolgens de spellen installeren.
Verwijderd
Heb inmiddels Steam ad praat gekregen.....
Verwijderd
is /me dan de enigste die nooit probs heeft
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
gf 5600 FX go
512mb ddr
40 gig hd
maar k haal gewoon met moeite 20 frames soms
bij andere spellen is t soepel maar alleen bij alles wat steam gebruikt draait t
verrot en klote
PC geformatteerd
Drivers geïnstalleerd
Wat games en steam geinstalleerd
Het updaten van Steam duurde 25 minuten
Het updaten van de Steam Platformfiles duurde ook weer veel te lang, dus op cancel geramd, verwijderd, reboot, opnieuw installeren, voìla..
Counterstrike downloaden, en Steam verwachtte dat het nog 192 uur ging duren

Reboot, en 10 minuten later kon ik weer cs spelen..
Wel vreemd
Al gespeeld met de video-instellingen?klomp schreef op 13 juli 2004 @ 21:37:
Wrom schokt elke halflife mod (ook condition zero) zo bij mijk zit hier op een laptop P4-2800
gf 5600 FX go
512mb ddr
40 gig hd
maar k haal gewoon met moeite 20 frames soms
bij andere spellen is t soepel maar alleen bij alles wat steam gebruikt draait t
verrot en klote
D3D/Open GL
Resoluties
AA/AF
enz..
Ik neem aan van wel
* Laurenz mompelt iets over "ff checken" enzo..
[ Voor 12% gewijzigd door Laurenz op 13-07-2004 21:48 ]
Leave only footprints, take only memories
Verwijderd
Ander probleem van mij is dat ik tijdens het laden van een game (of inloggen op een server) soms een fout krijg van: " het schrijven naar het geheugen blablabla is mislukt.. kon blablabla niet bereiken op blablabla.. " GRmbl.. ligt dit aan mijn geheugen? of.. toch Steam? Heb het nooit met andere games..
www.maartenlangelo.nl
Harde schijf geformatteerd, Steam opnieuw gedownload, na lang wachten was ie eindelijk geïnstalleerd.
Als ik servers toevoeg bij m'n favorieten komen ze er netjes bij te staan, maar als ik dan reboot zijn al mijn favorieten en de history verdwenen
Niet echt prettig

Voordat ik de hele meuk geformatteerd had had ik dit probleem niet..
Edit:
Dit werkt ook niet bij mijOmdat de versie die je van Steam hebt gedownload een retail versie is van Counter-Strike mag VALVe de echte namen van de wapens niet gebruiken vanwege copyright wetten. Daarom zijn deze vervangen door fantasie namen.
Om de oude namen terug te krijgen moet je dit bestandje downloaden en deze in je steam/cstrike dir gooien.
Heb zoals hier staat gewoon het bestandje in die dir gegooid, maar ik krijg nog gewoon de fantasie namen te zien..
Anyone?
[ Voor 48% gewijzigd door Laurenz op 15-07-2004 22:26 ]
Leave only footprints, take only memories
Verwijderd
heeft iemand mijn originele key dus in gebruik
dan maar geen key,
maar wat ik vaag vind, het heeft altijd gewerkt zonder dat klotesteam en nu MET steam kun je niet eens meer normaal c.s. 1.5 enzo opstarten...
dat zuigt wel
Verwijderd
Overnieuw.
Eerst staat er: Updating Steam. Gebeurt er nix. Springtie over naar een ander schermpje met de tekst: "Contacting Steam account <mail>"
Dan springt hij over naar een schermpje met de mededeling dat hij niet wil connecten.
En dáárna zegtie dat ik naar me internet connectie moet kijken of op de steam site.
//edit2
Goh, nu doettie het wel
[ Voor 60% gewijzigd door Booth op 26-07-2004 00:59 ]
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
En nergens staat ook een gebruiksaanwijzing of zo. Vage shit, wat doe ik fout?
TMAXTINT
Als het goed is moet je als je op het icoontje klikt met de rechtermuisknop hoor je een lijstje met opties te krijgen waaronder "Games". Als je daarop klikt dan krijg je een lijst te zien met spellen.Marruk schreef op 26 juli 2004 @ 22:12:
Que? Ik snap het niet. Ik moet nu dus steam hebben, wel, dat heb ik dus gedownload. En dan klik ik op steam en dan heb ik alleen zo'n tray rechtsonderin waar ik niks mee kan behalve afsluiten?
En nergens staat ook een gebruiksaanwijzing of zo. Vage shit, wat doe ik fout?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Even een kick, ik heb steam gedownload om er vervolgens achter te komen dat de cd key die ik heb al in gebruik is. Toen werd het duidelijk dat mijn broer ooit met die key een account had aangemaakt (hebben dat account nog boven water geprobeerd te halen maar is niet gelukt) dus ik heb half-life nieuw gekocht.
Maar die cd-key werkt ook niet, terug naar de winkel voor een andere key en die werkt ook al niet
Emailtje gestuurd met foto en request voor een nieuwe key naar het emailadres dat op deze pagina staat maar hoe lang gaat zoiets duren? Of kan ik beter naar iemand anders mailen? Wie dan?
Dit is inmiddels niet meer nodig. Als je normaal Steam afsluit, en aanzet zonder i'net verbinding, dan vraagt die om offline mode.Moet ik altijd verbonden zijn met internet?
Wanneer je een game via het Steam platform wil spelen, moet je account, computer en installatie gecheckt worden door de Steam servers. Hiervoor is dus een verbinding met internet nodig. Ook in de singleplayer mode en op een LAN-party.
Weet niet of dit al eerder gemeld was, mee in SP was het nog niet verandert, en had geen zin om 21 pagina's door te lezen
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Ik heb hier ook last van met mijn Generations pack... blijkbaar zijn er een hoop van die *censuur* warez kiddies aan de slag gegaan met half-life key generators enzo en hebben ze zo waarschijnlijk een flink stel retail keys te pakken gekregen.Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 18:57:
nou, hij connect wel, maar hij zegt dat mijn key duplicate isnou lekker dan....
heeft iemand mijn originele key dus in gebruik
dan maar geen key,
maar wat ik vaag vind, het heeft altijd gewerkt zonder dat klotesteam en nu MET steam kun je niet eens meer normaal c.s. 1.5 enzo opstarten...
dat zuigt wel
Heb je trouwens in de troubleshooter gekeken?
Volgens de troubleshooter kun je nl. halflifekeys@vugames.com mailen met een kopie van je bon, originele cd, en het "boekje" waar je keys opstaan.
Helpt dat niet dan zou je officieel Valve moeten snail mailen (!) maar no way dat ik voor zoiets als dat dit ga doen... als ze me niet via e-mail kunnen helpen dan bekijken ze het maar
- Ben trouwens benieuwd hoe ze dit soort problemen met Half-Life 2 gaan oplossen, want gegarandeerd dat daar ook een key generator voor te vinden is als die in het warez circuit terechtkomt...
[ Voor 11% gewijzigd door mindcrash op 29-07-2004 19:33 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
Verwijderd
lol heb jij enig idee hoeveel van die illegale keygenerators er werken?mindcrash schreef op 29 juli 2004 @ 19:32:
[...]
Ik heb hier ook last van met mijn Generations pack... blijkbaar zijn er een hoop van die *censuur* warez kiddies aan de slag gegaan met half-life key generators enzo en hebben ze zo waarschijnlijk een flink stel retail keys te pakken gekregen.
Heb je trouwens in de troubleshooter gekeken?
Volgens de troubleshooter kun je nl. halflifekeys@vugames.com mailen met een kopie van je bon, originele cd, en het "boekje" waar je keys opstaan.
Helpt dat niet dan zou je officieel Valve moeten snail mailen (!) maar no way dat ik voor zoiets als dat dit ga doen... als ze me niet via e-mail kunnen helpen dan bekijken ze het maar
- Ben trouwens benieuwd hoe ze dit soort problemen met Half-Life 2 gaan oplossen, want gegarandeerd dat daar ook een key generator voor te vinden is als die in het warez circuit terechtkomt...
en Valve zou wel heel erg f*kking dom zijn als ze Half Life 2 niet gingen beveiligen.
oh shit dubbelpost, sorry
[ Voor 3% gewijzigd door FlashBang op 31-07-2004 11:04 ]
doh, cs is ook maar een mod voor halflife...Verwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 10:59:
als het goed is liggen alle cs won servers er vanaf vandaag uit. maar nu denk ik ook dat andere spellen het hebben.ik heb gisteren nog leuk ts zitten doen en nou zijn al mijn spellen en mods van half life en zo out of date op de zelfde dag dat de cs won servers uitvielen ik denk niet dat het alleen cs was.
idd, WON wordt voor meer dan alleen CS gedaan
Denk maar aan Day of Defeat, Team Fortress, Half-Life DM zelf etc etc....
...degene die nog op WON draaide zullen nu wel niet meer werken of binnen een korte tijd niet meer werken.
joh echt?! dat wist nog niemand hoorVerwijderd schreef op 31 juli 2004 @ 14:26:
ik heb op het internet is gekeken en alles ligt eruit half life cs dod alles
mensen die nu nog geen steam hebben geinstalleerd vind ik vrij hopeloos...
[ Voor 15% gewijzigd door unfor op 31-07-2004 16:01 ]
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Verwijderd
Ik heb Half-Life (game of the year edition) weer op mijn pc gezet, Steam gedownload, gedraaid, alles geupdate, en daarna ff HL DM classic zitten spelen. Ik heb mijn key niet hoeven invoeren. Niet bij de installatie van Half-Life en ook niet bij het maken van mijn steam account.
Bij het installeren van Steam heb ik de optie "I already purchased this product blabla" gekozen waarna Steam de Half-life instal zag en ging omzetten naar de Steam versie.
Toch vreemd dat ik geen key heb hoeven invoeren of hebben meer mensen dit??
Werkt trouwens lekker dat Steam, ben er wel voor
Edit:
Kom er net achter dat mijn key nog wel eens in het register kon staan van een vorige install

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2004 02:47 ]
ja en soms wordt er later ineens om gevraagdVerwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 02:29:
Ik lees hier allemaal dingen over cd key invoeren........
Ik heb Half-Life (game of the year edition) weer op mijn pc gezet, Steam gedownload, gedraaid, alles geupdate, en daarna ff HL DM classic zitten spelen. Ik heb mijn key niet hoeven invoeren. Niet bij de installatie van Half-Life en ook niet bij het maken van mijn steam account.
Bij het installeren van Steam heb ik de optie "I already purchased this product blabla" gekozen waarna Steam de Half-life instal zag en ging omzetten naar de Steam versie.
Toch vreemd dat ik geen key heb hoeven invoeren of hebben meer mensen dit??![]()
Werkt trouwens lekker dat Steam, ben er wel voor
Edit:
Kom er net achter dat mijn key nog wel eens in het register kon staan van een vorige installMoet haast wel de verklaring zijn natuurlijk
Key hoef je alleen in te voeren als je steam installed zonder dat je een Half-Life install hebt.Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 02:29:
Verwijderd
um dan ben ik dus hopeloos hehe.unfor schreef op 31 juli 2004 @ 16:00:
[...]
joh echt?! dat wist nog niemand hoor
mensen die nu nog geen steam hebben geinstalleerd vind ik vrij hopeloos...
Ik heb steam veel gespeeld tijdens ebeta periode,maar ik heb later mn key aan iemand gegeven en hij heeft het ook voor steam gerbuikt dus einde steam voor :x maar ach ik ben toch meer een unreal engine fan.
ik heb het dus over HL + mods spelers...Verwijderd schreef op 01 augustus 2004 @ 21:41:
[...]
um dan ben ik dus hopeloos hehe.
Ik heb steam veel gespeeld tijdens ebeta periode,maar ik heb later mn key aan iemand gegeven en hij heeft het ook voor steam gerbuikt dus einde steam voor :x maar ach ik ben toch meer een unreal engine fan.
Wat ik minder grappig vind is dat mijn mods nu onder de "Just released" en "Third Party Games" staan (neem dat letterlijk) en ik dus elke keer naar onder moet scrollen om te kunnen cs-en ofzo. Je kan natuurlijk ook dat venster belachelijk lang maken.....

Na ja ook niet de grootste ramp maar toch
Volgens mij gaat steam weer compleet over de zeik zodra HL2 released is. Als ze nu nog niet eens fatsoenlijk een kleine update door kunnen voeren qua bandbreedte hoe moet het dan als straks iedereen HL2 via steam wil downloaden
Ik vind het een leuk systeem dat Steam, maar ze zouden het nog zoveel beter kunnen maken door de updates veel sneller aan te bieden, en de snelheid in kB/s. weer te geven en niet in kb/s. want dat suckt

//Edit: Is het btw mogelijk een third party game te uninstallen? Kan het nergens (terug)vinden. Heb ook al de hele steam dir doorgezocht. Bij normale mods kan je via properties kiezen dat ie alle data van die mod moet deleten maar er is geen properties bij de 3rd party games

[ Voor 19% gewijzigd door spokje op 04-08-2004 16:37 ]

Dan druk ik op OK, maar dan komt er weer zo'n schermpje. En dan nog een. En dan nog een..

//EDIT
Dit krijg ik btw wanneer ik een server wil joinen.
[ Voor 12% gewijzigd door Booth op 04-08-2004 17:52 ]
//edit
Je had gelijk
[ Voor 50% gewijzigd door Booth op 05-08-2004 11:44 ]
Echt niemand?Hacku schreef op 04 augustus 2004 @ 11:57:
Iemand die weet wat een steam abbo zal kosten voor HL2 + mods enzo?
Ik speel Counter-Strike zonder problemen
Ik speel Counter-Strike Source Beta zonder problemen
Zodra ik Condition Zero wil starten is de game unavailable. Steeds opnieuw. De andere games blijven werken. Alles is gedownload en geupdate, ik heb vandaag online CZ gekocht via Creditcard, juist voor de Source Beta te kunnen spelen. Die werkt, alleen CZ niet?
edit:
hey, een eervolle vermelding in de startpost
Het is alleen al een tijdje door steam zelf gefixed
[ Voor 13% gewijzigd door pierre-oord op 21-08-2004 20:37 ]
Verwijderd

Ik gebruik Gentoo Linux 2004.0 kernel gentoo-2.4.25-r1 met Cedega 4.0
ik heb niet eens een key hoeven invoeren
http://raptr.com/Doppert/about
Verwijderd
Opgelost... Cedega 4.0.1-1 eroverVerwijderd schreef op 21 augustus 2004 @ 20:53:
Weet iemand hier een oplossing voor ?
[afbeelding]
Ik gebruik Gentoo Linux 2004.0 kernel gentoo-2.4.25-r1 met Cedega 4.0
Als je van die vage namen in counter-strike hebt dan moet je dat titles.txt downloaden zoals in de startpost staat.
Maar heb je net een verse cs gedownload via steam dan moet je ook nog het volgende commando in de console typen setinfo _vgui_menus 0
Je krijgt dan weer ouderwetse cs menutjes met de juiste namen voor de wapens ipv die vage shit.
[ Voor 17% gewijzigd door Crash op 22-08-2004 21:03 ]
Dit topic is gesloten.