Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Anoniem: 89518
Klopt niet, het zijn echte missies met scripted sequences.Anoniem: 108689 schreef op 22 maart 2004 @ 15:34:
De SP is idd een Campaign, maar met botjes. En die Campiagn houdt niets anders iun als :
Defuse minimaal 1 maal de bom
Kill tenminste 1 NME met een shotgun
Overleef tenminste 1 ronde
Alle objectives gehaald?! Next round.
MP doe ik niet. Heeft met de community te maken, maar laten we die discussie niet voeren svp.
Verspreid geen bullsh*t AUB.

Het zijn bots die redelijk slim zijn, en op bijvoorbeeld Aztec wel verschillenden speelwijze er op na houden. Zo gaan ze bijvoorbeeld eerst massaal als T's door de poort. Worden ze daar ingemaakt, dan gaan ze de volgende ronde bijvoorbeeld in over de brug, en een andere groep door het water
Domme acties hebben ze ook genoeg (van dichtbij willen snipen, of vastzitten in een hoekje) en campen kunnen ze ook
Echt het kopen waard vind ik het helaas niet. Als het nu ruim een half jaar eerder uit was gekomen, dan mischien wel, maar nu niet meer.
Ook de aankleding en uiterlijk van de mappen vind ik eerlijk gezegd spuuglelijk

[ Voor 12% gewijzigd door Crash op 24-03-2004 14:34 ]
Anoniem: 43241
Wie heeft al kunnen connecten als CZ user met een 1.6 server?
Ik heb namelijk een aantal verschillende conclusies gelezen :
1:
"-----------------------------------------------------
BUILD 2693 SERVER (0 CRC)
Server # 325
Server is running game cstrike. Restart in that game to connect
------------------------------------------------------
That is the message you get when trying to connect to a CS 1.6 server using Condition Zero. "
2:
"Hoe gaat het nou, werkt het samen of zijn het twee aparte spellen?
Jess Cliffe from Valve: "CZ players can play on the beefed up maps on CZ only servers. CZ players can also play on 1.6 servers w/ the regular old maps." Het komt er dus op neer dat je als je CZ hebt alles kan, en als je gewoon 1.6 hebt, dan kan je alleen op 1.6 servers spelen, niet op CZ servers, en je kan CZ zelf ook niet spelen."
Wie heeft hem al en kan ons vertellen wat nu wel en niet kan?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 43241 op 24-03-2004 15:37 ]
Anoniem: 99764
Anoniem: 26388
in principe zou het toch gewoon via Steam moeten binnenkomen?
Anoniem: 88056
Hij is nu aan het installeren: 61 minutes remaining. Ik denk dat die cd fucked up is.
Op een andere pc wilde hij niet eens lezen.
K U T
btw: Mobile pentium 1.3
256 mb ram
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 88056 op 25-03-2004 17:59 ]
Steam.exe (main exception): Win32 StructuredException at 1007788a : Unspecified floating-point exception.
Wat aan te doen?
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
superB
bot's aan gort knallen... leuk! ze hebben er niet even wat leuke models of wat dan ook in gestopt. (die wel in die deleted scenes zaten).
CS:CZ heeft gewoon geen meerwaarde over gewoon CS, leuk voor de newbies mischien.. maar welke gamer heeft er nou nog nooit cs gespeeld tegenwoordig?
Ging na 2 "Missies" van mijn hdd.
[ Voor 7% gewijzigd door unfor op 26-03-2004 20:49 ]
Ik vond het na 2 uur spelen echt gewoon bagger! in het begin ergerde ik me aan de vreselijk brakke IA van die kutbots, ook die stemmen gaan na een tijdje vreselijk irriteren!!
Maar ik wil nu online... steam
Tspel staat er dus ff niet tussen.. dus moet ik em kopen... maar zover was ik al

Dus ik snap er geen hout van...
Weet iemand een oplossing ofzo?
Ik snap ook niet waarom de 'PLAY' disc gewoon de 2e install disc is en de 'INSTALL' disc de CD waarmee je moet spelen

jammer jammer... Reinstall werkt niet voor online... grbl
[edit]
Ben dr eindelijk uit.. bij de pop-up van 'Koop CZ nu!' zeg je dat je em wilt kopen.. dan kun je kiezen of je retail hebt of wilt downen...
omslachtig

[ Voor 35% gewijzigd door ReCreator op 27-03-2004 18:41 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Steam.exe (main exception): Win32 StructuredException at 1007788A : Unspecified floating-point exception.
Iemand enig idee wat het probleem is, heb het hier al meerdere malen gevraagd. Maar het lijkt net ofdat dit topic dood is, en als er wel gepost word dat de helft niet gelezen word.
LOL, over dom gesproken! Werkt ook nog!Leejow(saait) schreef op 27 maart 2004 @ 09:48:
Je kan via een handigheidje CZ gratis via steam spelen
[ Voor 3% gewijzigd door BioHazard op 28-03-2004 13:17 ]
Mjah , zal wel under warez sjizzem vallen ?
[ Voor 42% gewijzigd door Keesr op 28-03-2004 13:20 ]
van cs.nl
Soms hoor je sommige die-hard spelers wel eens praten over "hoeveel beter de oude CS beta's wel niet waren".
Wil je dat oude gevoel weer een beetje terug krijgen,of weet je niet eens hoe het vroeger in CS land er aan toe ging? dan kan je dat nu ervaren met de cs classic 2.0 addon voor Steam.
Gewoon downloaden, installeren en hoppa hij staat bij "Games". Er zijn op dit moment nog niet zoveel servers online voor cs-classic 2.0 maar hopelijk worden dit er snel meer.
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Zal eens gaan proberen.
Nie zeuren.Anoniem: 61797 schreef op 28 maart 2004 @ 14:44:
Ik speel het nu ook weer, meteen heimwee naar vroeger
CS speelt echt wel lekker nu vind ik
Komt er trouwens nog een centraal CS/CS:CZ topic?
Zou misschien wel vraag naar zijn... ik vraag
Ik lees net een stukje over Classic 2.0... damn ik kneep mezelf net ff maar ik was nog wakker
Ik kon mn ogen niet geloven... beta fans aan de top
[ Voor 23% gewijzigd door ReCreator op 29-03-2004 02:27 ]
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
* ThaHandy heeft UT2k4 Onslaught ontdekt
[ Voor 66% gewijzigd door ThaHandy op 29-03-2004 02:38 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Sjah op 29-03-2004 03:05 ]
Helemaal mee eensinXs schreef op 26 maart 2004 @ 20:04:
Mwa ik vind steam best handig, alleen af en toe last van traagheid bij grote updates, naja even half dagje wachten en we kunnen weer.. Het concept is zeer handig, alleen de uitvoering laat inderdaad op dit moment nog wat te wensen over, maar goed maak me er niet druk om verder....
In t begin was het wel even wennen maar nu werkt t best wel ok en heb er eigenlijk helemaal geen problemen mee terwijl ik het in het begin toch best klote vond.
Jij maait het gras voor jezelf wegSjah schreef op 29 maart 2004 @ 03:03:
Ok ik zal ook even me mening geven over Steam. Dankzij Steam heb ik CS uninstalled (ik speelde hetalweinig, maar toch), en ik ga dus HL2 niet kopen dankzij deze onzin. Het is gewoon ingevoerd om die dikzak Gabe meer poen te bezorgen,andere reden is er niet, iedereen heeft er een hekel aan. Ik heb FarCry lekker gekocht, die jongens gun ik me geld, Doom3 zal ik waarschijnlijk kopen, maar HL2 noway. Ik GUN dat Valve me geld gewoon niet. Komt bij dat FarCry en zometeen D3 HL2 al het gras voor de voeten hebben weg gemaaid, en dat vind ik eigenlijk wel leuk.
Half life 2 is niet voor niks een jaar uitgesteld, ik denk dat het een geweldige spelervaring word en sowieso FarCry beschamend in de hoek stuurt. Ik heb alleen de Alpha gespeeld, maar daar was ik net wat meer van onder de indruk dan de demo's van FarCry.
Maar, ieder zijn eigen mening. Bij mij werkt Steam prima naar behoren, ik ben er ERG tevreden mee.
-- Altijd blijven prutsen --
Read my lips: Jij gaat gewoon Halflife 2 spelen, net als iedereen...huilieSjah schreef op 29 maart 2004 @ 03:03:
Ok ik zal ook even me mening geven over Steam. Dankzij Steam heb ik CS uninstalled (ik speelde hetalweinig, maar toch), en ik ga dus HL2 niet kopen dankzij deze onzin. Het is gewoon ingevoerd om die dikzak Gabe meer poen te bezorgen,andere reden is er niet, iedereen heeft er een hekel aan. Ik heb FarCry lekker gekocht, die jongens gun ik me geld, Doom3 zal ik waarschijnlijk kopen, maar HL2 noway. Ik GUN dat Valve me geld gewoon niet. Komt bij dat FarCry en zometeen D3 HL2 al het gras voor de voeten hebben weg gemaaid, en dat vind ik eigenlijk wel leuk.

</galspuugmodus>
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Probeer eens Day of Defeat !Repeat schreef op 29 maart 2004 @ 15:56:
Ik hoop echt dat er daar, bij cs2, in de multiplayer een betere sfeer komt... Ik ben nu een vervent cs'er, maar ik wordt onderhand echt scheitziek van al die campers en lamers![]()
Daardoor gaat de lol er echt af. Dan krijg ik echt zin om het van me schijf te pleuren, me cd key te verbranden en me cd om te smelten.
</galspuugmodus>
Intel i9-9900K | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | MSI RTX 2080Ti Gaming X Trio | Ballistix Sport LT (32GB) | MSI Optix MAG274QRF-QD 1440p | Samsung 970 EVO Plus (2TB) | NZXT Kraken X52 | Valve Index | Fractal Design R6 | Synology DS420j
Vind ik niet echt een goed argument.
Heb je last van vandalisme in de straat? verhuis naar een ander continent!
Cheaters en lamers zijn viezig en vuil, maar dit betekend niet dat je 'dan maar een andere game gaat doen'. Ik bedoel... counter-strike is voor velen een hobby, een andere game spelen is geen oplossing. Wat wel een optie is gewoon goede servers vinden, langaming enzo, iets meer geslotenere communities met elitere gamers die weten hoe ze cs leuk kunnen houden.
Maar dit is allemaal niet bepaald ontopic. Waarvoor ik naar het draadje ben gekomen. Mijn steam kloot echt al maanden non stop. Altijd gekloot, ik moet minimaal 6 keer opnieuw connecten voordat ik erin kom. En ik zit hier echt niet te overdrijven om steam zwart te maken want ik vind steam een mooi platform. Maarjah, een mooi platform... gemiddeld 6 keer connecten minimaal, soms lukt het zelfs helemaal niet. Elke keer vage errors, van crashes van hl.exe tot console errors met dlls en packages. Echt vrijwel alles geprobeert. Maar niets hielp.
Maar ineens... ben ik weer op windowed mode gaan spelen, vind ik toch lekker, makkelijk switchen naar msn schermen eventueel... en ineens heb ik geen errors meer. Ik zat mijn errors beetje op te sparen, ik zit nu op 16 verschillende ofzo in screendumps. En echt niet allemaal beetje hetzelfde allemaal compleet verschillend, van witte window, hl.exe cashes, module errors en geheugen errors. Ik ga ze nog wel submitten bij valve denk ik. Met mijn hardware kan niet echt veel mis zijn, allemaal net nieuw spul (Nforce2 plank met 2800barton enz). Draait superstabiel, nog nooit problemen gehad met games niet, hele nachten draaien, grazen en downloaden en nooit geen problemen.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
imo: onzin, de prijzen zijn nou goed genoeg.
ik heb het volgende probleem:
als ik met all seeing eye cs 1.6 probeer toe te voegen klik ik op counterstrike steam en zoek dan het hl.exe als bron. nadat ik dat heb gedaan wil ik servers zoeken maar vind ik er maar 3 servers?
wat is het toch altijd fijn
[ Voor 23% gewijzigd door unfor op 31-03-2004 20:10 ]
telkens als tijdens het spelen een mapchange komt valt het geluid daarna weg.
daarvoor doet alles het gewoon goed, zoals normaal. het geluid komt pas weer terug nadat ik weer in windows ben geweest. hij deed het sinds de launch altijd goed en ik weet niet precies sinds wanneer het aan de hand is.
jep
Asus Zenbook i7 256gb
OMG @ die reacties, als ik die lees, weet ik meteen weer waarom ik gestopt ben met CSAnoniem: 99764 schreef op 30 maart 2004 @ 16:41:
Zo, nou heb ik eens wat te melden: Prijzen upgrade
imo: onzin, de prijzen zijn nou goed genoeg.

speel alleen nog maar DOD af en toe eigenlijk
vind steam momenteel redelijk stabiel.
ik vraag me echt af hoe ze dat allemaal gaan doen met HL2
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
mja dan zeg je ook wel iets he counter-strike.nl

Ik speel binnen vrienden kring op onze eigen clan server en andere clan-servers dan is het echt gewoon fun! Geen lame gezeik etc. Je kent de mensen daar gewoon gezellig
Maar als je gewoon voor de fun cstrike wil spelen op publics ofzo zonder clan of iets.. is de game zweer flink achteruitgegaan

De game is niet achteruitgegaan, het publiek juist. Dat krijg je ervan als je zoveel mogelijk mensen aan een game wilt krijgen, in de beta's was dat nog niet zo... Magoed, zoals jij zegt gewoon met vrienden etc spelen dan is er niets aan de hand..Shockers schreef op 07 april 2004 @ 09:16:
@bokkie
mja dan zeg je ook wel iets he counter-strike.nl![]()
Ik speel binnen vrienden kring op onze eigen clan server en andere clan-servers dan is het echt gewoon fun! Geen lame gezeik etc. Je kent de mensen daar gewoon gezellig
Maar als je gewoon voor de fun cstrike wil spelen op publics ofzo zonder clan of iets.. is de game zweer flink achteruitgegaan![]()
maar dat is al een tijdje zo
superB
Nou ik heb me cdkey opgestuurd naar de usa (stond op de steam site) met vermelding van me account name en e-mail hopelijk word ie goed geresetGreenFury schreef op 06 april 2004 @ 20:59:
Nou ik heb cs:CZ legaal en ben er goed over tespreken echt als ik bij steam me serial invoer voor online etc dan zegt ie dat ie al in gebruik is ??? Meer mensen dit probleem (of alleen bij HL zelf)
Enige goede dat steam mij tot nu toe gegeven heeft is dat hun support écht razendsnel is
Asus Zenbook i7 256gb
ik heb al poorten geforward in me router die 2 config file gedeleted in steam config folder en van skin verwisseld en uigelogt en weer ingelogt maar nog niet.
wie oh wie kan me helpen ben echt hopenloos
kleine update
bij hl doet ie het wel maar bij cs niet erg frustrerend
[ Voor 10% gewijzigd door InfoTracer op 07-04-2004 20:54 ]
Asus Zenbook i7 256gb
vandaag weer eens intensief gegamet op mijn pc , alleen op mijn vorige systeem:
p!!! 900 mhz + win xp pro + 640 sd ram + gf2 mx 400 32mb haalde ik met steam in cs rond de 70-80 fps . nu haal ik met mijn huidige sys. ( zie sig) maar rond de 50 ?
fps max 100 ingestelt , verder v sync uit >....
weet iemand hiervoor een oplossing?
(dat moest er ff uit.. opgekropte steam frustraties)
Waar kun je instellen dat het een internet game wordt, en geen lan. Als ik op new game klik, krijg ik 2 tabbladen. Op de eerste kan ik alleen het level kiezen, op het andere de server naam, en regels. Nergens iets over play on lan, of play online (1.5, die goede ouwe tijd).
edit:
Ok, enige probleem is nu nog
- Hoe krijg ik admin rights op mijn eigen server?
- Hoe krijg ik custom maps in de map cycle?
[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 99764 op 17-04-2004 17:58 ]
Ik heb cheating death en als ik CS 1.5 naar een server connect waar CD required is, dan gaat alles goed.
Als ik datzelfde doe naar een gewone server wordt de verbinding verbroken.
En nee ik cheat niet, ook nog nooit gedaan. Wel eens uitgetest op een server van een vriend van me met toestemming van hem.
Nadien heb ik ondertussen al lang men pc geformat dus van die software kan er niets meer overblijven.
Ik vind het echt wel wakko

Admin rights heb je altijd als je op je server zit kan je gewoon commands direct invoeren als je vanaf een andere pc wil doen moet je "rcon_password passhier" en dan "rcon commandhier".Anoniem: 99764 schreef op 17 april 2004 @ 15:43:
edit:
Ok, enige probleem is nu nog
- Hoe krijg ik admin rights op mijn eigen server?
- Hoe krijg ik custom maps in de map cycle?
Map cycle kan je aanpassen door "X:\Games\Steam\SteamApps\je@email.nl\counter-strike\cstrike\mapcycle.txt" aan te passen of als je hlds gebruikt meteen in het menutje.
[ Voor 4% gewijzigd door Tjaps op 18-04-2004 13:13 ]
edit: ik heb het textbestandje van de mapcycles aangepast, maar er komen nog steeds geen maps bij.
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 99764 op 18-04-2004 17:18 ]
Hoezo moet je dat met ons delen? ff laten zien dat je een eigen mening hebtSjah schreef op 29 maart 2004 @ 03:03:

Ik vind Far Cry niets.. so what? ga ik toch ook niet posten in het Far Cry topic...
Steam is een goed programma, heb er verder nooit problemen mee, behalve als er dan nieuwe update is. Maar wat wil je met gem. 88000 players. (747 Mbps).
En je gunt valve het niet? wat is dat nou weer voor dikke blaat.. en inderdaad je hebt jezelf er alleen maar mee
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Nooit problemen gehad met steam.Sjah schreef op 29 maart 2004 @ 03:03:
Als je echt gelooft wat je zegt over doom 3 en far cry: You're in for a big surprise
Hoe bedoel je geen maps erbij ?Anoniem: 99764 schreef op 18 april 2004 @ 16:57:
Tnx! Heb je toevallig ook een link naar alle admin commands?
edit: ik heb het textbestandje van de mapcycles aangepast, maar er komen nog steeds geen maps bij.
Je hebt de maps gedownload meen ik aan.
Als dit de std mapcycle is:
de_airstrip
cs_havana
de_chateau
de_aztec
as_oilrig
cs_siege
de_cbble
de_dust
cs_747
de_prodigy
cs_assault
cs_office
cs_italy
cs_backalley
cs_militia
de_train
En je voegt onderaan een map toe en je start met de_aztec en je hebt een timelimit van 30 duurt het dus 13 x 30mins voordat je bij je nieuwe map bent.
EDIT:
Alle rcon commands met uitleg:
http://server.counter-strike.net/server.php?cmd=cmdall
[ Voor 7% gewijzigd door Tjaps op 18-04-2004 18:50 ]
Nee die namen is steam komen er ook alleen bij als je die maps download en in "X:\Games\Steam\SteamApps\je@email.nl\counter-strike\cstrike\maps" dir zet.Anoniem: 99764 schreef op 18 april 2004 @ 22:21:
Die maps zijn nou juist de enige die er staan bij de mapcycle.. de ene helft draait, en de andere helft kan ik toevoegen. Maar als ik meerdere namen in het tekstbestand zet, komen er in steam geen maps bij.
dat is gewoon puur ongeluk hebben, je moet niet op publics gaan spelen van bepaalde hosting bedrijven, je moet terecht komen in een soort van community van verschillende clans en daar lekker mee spelen, iedereen kent elkaar en er wordt niet lame gedaanRepeat schreef op 29 maart 2004 @ 15:56:
Ik hoop echt dat er daar, bij cs2, in de multiplayer een betere sfeer komt... Ik ben nu een vervent cs'er, maar ik wordt onderhand echt scheitziek van al die campers en lamers![]()
Daardoor gaat de lol er echt af. Dan krijg ik echt zin om het van me schijf te pleuren, me cd key te verbranden en me cd om te smelten.
</galspuugmodus>
JupsT7D_Sneezy schreef op 19 april 2004 @ 10:05:
[...]
dat is gewoon puur ongeluk hebben, je moet niet op publics gaan spelen van bepaalde hosting bedrijven, je moet terecht komen in een soort van community van verschillende clans en daar lekker mee spelen, iedereen kent elkaar en er wordt niet lame gedaan
Publics vind ik altijd saai maakt niet uit wat voor soort het is.... alleen deathmatch is wel leuk. Verder speel ik alleen met me clan of mixen met mensen die ik ken of met andere clans.
Ik heb er nu 10 maps a la 20 mb in staan... Nog steeds kan ik alleen maar de standaard maps draaien. Ik ben nu aan het klooien met de maplist van X:\Program Files\SteamApps\em@il\dedicated server\cstrikeThe Doctor schreef op 19 april 2004 @ 08:32:
[...]
Nee die namen is steam komen er ook alleen bij als je die maps download en in "X:\Games\Steam\SteamApps\je@email.nl\counter-strike\cstrike\maps" dir zet.
edit: Eindelijk, resultaat
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 99764 op 19-04-2004 16:42 ]
Anoniem: 94809
Precies, alleen DM servers zijn wel leuk, verder gewoon mixen(en dan het lieft met engelsen) en warren, als je een tijd cs speeld heb je zoiezo geen zin meer om op een pub te spelenThe Doctor schreef op 19 april 2004 @ 10:08:
[...]
Jups![]()
Publics vind ik altijd saai maakt niet uit wat voor soort het is.... alleen deathmatch is wel leuk. Verder speel ik alleen met me clan of mixen met mensen die ik ken of met andere clans.
nee steam ligt eruitTutti-frutti schreef op 29 april 2004 @ 19:59:
Kunnen jullie inloggen op steam ? Ik weet niet of het door mijn isp komt of dat de helft er last van heeft. Iemand uit mijn lijst kan namelijk wel gewoon csen en ook uit en inloggen... Bij mijn beide computers/accounts blijft connecting steam staan.
Tis dan echt half om half. De 2 die ik gevraagd hebben kunnen namelijk wel inloggen, 1tje kan wel gamen, de andere niet.

maar zo te zien zijn er niet zoveel tevreden steam klanten
daarom vraag ik het maar hier:
ik heb bij de release van steam al eens steam geinstalleerd, en toen was het grote bagger in een trechter dus ben er maar mee opgehouden.
nu wilde ik het laatst weer proberen, maar toen ik mijn cd key invulde zei steam dat deze al in gebruik was in hun database
dat zou natuurlijk best kunnen, maar dat is dus de mijne..
nu heb ik 2 email adressen die ik gebruik voor dit soort dingen, naar beide heb ik geprobeerd een password te mailen, maar er bestaat dus geen ACCOUNT meer van mij.. alleen de key staat er nog wel in ofzo

hoe krijg ik in godesnaam steam aan ze verstand dat ie gewoon me key moet pakken? (ja ik heb hem dus gewoon legaal)
[ Voor 107% gewijzigd door BasieP op 29-04-2004 20:25 ]
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Tutti-frutti schreef op 29 april 2004 @ 20:03:
[...]
Tis dan echt half om half. De 2 die ik gevraagd hebben kunnen namelijk wel inloggen, 1tje kan wel gamen, de andere niet.
Arrggh, het is weer zover. De eerste update kwam ik door. Maar nu krijg ik steeds als ik bij games kies voor counterstrike (na een min of 5 proberen te updaten), this game is temp. unavailable.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 100381
Het zelfde probleem als BasieP
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 100381 op 09-05-2004 01:38 ]
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Het ligt niet aan de software, stop daar nou is mee...Tutti-frutti schreef op 23 juni 2004 @ 13:43:
Ik wordt hier helemaal para. Het is op geen een manier mogelijk om steam werkend te krijgen, wanneer deze nog niet op je pc stond. Ik heb nu 2 pc's, mijn eigen, en een nieuwe, waar ik steam op wil zetten. Beide heb ik de steam install nieuw gedownload.. Na instalatie gaatie, als het meezit (meestal na 3x starten), updaten en kan ik inloggen. Ik log in... steam gaat voor de volle 100% cpu usage, en het is niet mogelijk om het game menu te voorschijn te halen. Al 3 dagen niet. Ow wat wordt pissed van die klotesoftware
ik heb nog nooit een probleem gehad met steam, en gebruik het al lang..het werkt perfect, en is een geweldig systeem imo.
Formateer eerst je pc enzo is, of check voor spyware( dat verpest ook vaak een hoop) voordat je naar de software gaat kijken.
LeesAnoniem: 89518 schreef op 23 juni 2004 @ 13:49:
[...]
Het ligt niet aan de software, stop daar nou is mee...
ik heb nog nooit een probleem gehad met steam, en gebruik het al lang..het werkt perfect, en is een geweldig systeem imo.
Formateer eerst je pc enzo is, of check voor spyware( dat verpest ook vaak een hoop) voordat je naar de software gaat kijken.
Anoniem: 33272
daarna wiltie gaan connecten
Conencting to account: <naam>
en doettie niks meer. Den kga op de pc proberen hiernaast (waar me broertje op speelt) voer mij gegevens in en !! Tataaa connect meteen. Ik heb alles opnieuw geinstalld. andere key gebruikt nog en niks lijkt het te doen hij blifjt op dat punt crashen. iemand enig id ? (mijn steam account werkt dus wel op de andere pc)
owja: ik kan wel spelen zonder steam.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 23-06-2004 17:22 ]

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
[ Voor 4% gewijzigd door _MaLa_ op 23-06-2004 19:08 ]
je kan even proberen om het bestandje :clientregistery.blob weg te gooien uit je steam map, en dan dus even opnieuw inloggen op steamchromeeh schreef op 23 juni 2004 @ 18:04:
Hmmmm ik kan sinds gisteren geen CS meer spelen, aangezien ik een update moet downloaden en steeds de melding krijg: "The game is currently not available"![]()
Anoniem: 58670
Delete het registry.blob bestand. Met WineX komt die error regelmatig voor wanneer je Steam niet correct afsluit.chromeeh schreef op 23 juni 2004 @ 18:04:
Hmmmm ik kan sinds gisteren geen CS meer spelen, aangezien ik een update moet downloaden en steeds de melding krijg: "The game is currently not available"![]()
Anoniem: 84924
Na al die goeie vehalen over CS heb ik zelf halflife (legaal voor 10 euri bij Intertoys ) gekocht om die goeie gameplay eens uit te proberen....
Steam gedownload: install, updating platform...., acount aangemaakt, maar nog geen key hoeven invullen...
Als ik nu Steam opstart geeft ie de melding: 'connecting steam' maar blijft daar op hangen. Een paar (mogelijke noob) vragen:
-ben ik te ongeduldig?
-wanneer vraagt ie om de key?
-moet ik halflife zelf installeren, of is Steam (met key) voldoende?
Heb al hier zitten lezen maar kan geen duidelijke antwoorden vinden. Alvast dank
mmmh, sorry voor de typefouten
(voordat iedereen begint te corrigeren)
je key moet je invullen zodra je een spel wilt installeren.
je hebt alleen steam nodig, deze zal vervolgens de spellen installeren.
Heb inmiddels Steam ad praat gekregen.....
Anoniem: 61797
is * Anoniem: 59698 dan de enigste die nooit probs heeft
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
gf 5600 FX go
512mb ddr
40 gig hd
maar k haal gewoon met moeite 20 frames soms
bij andere spellen is t soepel maar alleen bij alles wat steam gebruikt draait t
verrot en klote
PC geformatteerd
Drivers geïnstalleerd
Wat games en steam geinstalleerd
Het updaten van Steam duurde 25 minuten
Het updaten van de Steam Platformfiles duurde ook weer veel te lang, dus op cancel geramd, verwijderd, reboot, opnieuw installeren, voìla..
Counterstrike downloaden, en Steam verwachtte dat het nog 192 uur ging duren

Reboot, en 10 minuten later kon ik weer cs spelen..
Wel vreemd
Al gespeeld met de video-instellingen?klomp schreef op 13 juli 2004 @ 21:37:
Wrom schokt elke halflife mod (ook condition zero) zo bij mijk zit hier op een laptop P4-2800
gf 5600 FX go
512mb ddr
40 gig hd
maar k haal gewoon met moeite 20 frames soms
bij andere spellen is t soepel maar alleen bij alles wat steam gebruikt draait t
verrot en klote
D3D/Open GL
Resoluties
AA/AF
enz..
Ik neem aan van wel
* Laurenz mompelt iets over "ff checken" enzo..
[ Voor 12% gewijzigd door Laurenz op 13-07-2004 21:48 ]
Leave only footprints, take only memories
Anoniem: 27316
Ander probleem van mij is dat ik tijdens het laden van een game (of inloggen op een server) soms een fout krijg van: " het schrijven naar het geheugen blablabla is mislukt.. kon blablabla niet bereiken op blablabla.. " GRmbl.. ligt dit aan mijn geheugen? of.. toch Steam? Heb het nooit met andere games..
www.maartenlangelo.nl
Harde schijf geformatteerd, Steam opnieuw gedownload, na lang wachten was ie eindelijk geïnstalleerd.
Als ik servers toevoeg bij m'n favorieten komen ze er netjes bij te staan, maar als ik dan reboot zijn al mijn favorieten en de history verdwenen
Niet echt prettig

Voordat ik de hele meuk geformatteerd had had ik dit probleem niet..
Edit:
Dit werkt ook niet bij mijOmdat de versie die je van Steam hebt gedownload een retail versie is van Counter-Strike mag VALVe de echte namen van de wapens niet gebruiken vanwege copyright wetten. Daarom zijn deze vervangen door fantasie namen.
Om de oude namen terug te krijgen moet je dit bestandje downloaden en deze in je steam/cstrike dir gooien.
Heb zoals hier staat gewoon het bestandje in die dir gegooid, maar ik krijg nog gewoon de fantasie namen te zien..
Anyone?
[ Voor 48% gewijzigd door Laurenz op 15-07-2004 22:26 ]
Leave only footprints, take only memories
Anoniem: 114625
heeft iemand mijn originele key dus in gebruik
dan maar geen key,
maar wat ik vaag vind, het heeft altijd gewerkt zonder dat klotesteam en nu MET steam kun je niet eens meer normaal c.s. 1.5 enzo opstarten...
dat zuigt wel
Dit topic is gesloten.