[PC] Het Steam-platform topic

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.123 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05-2020

Repeat

:')

Het is gewoon zo vern**kt dat alle cs'ers op de hele aardbol afhankelijk zijn van wat brakke servers bij steam. Bij 1.5 had ik nooit problemen, maar sinds steam kan ik vaak niet spelen en dat soort gezeik :( Ben het onderhand echt spuugzat. Wat een prutsers. Ik hoop echt niet dat dit de nieuwe trend gaat worden want het zuigt echt dikke kont. :(

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-06 22:30
ik kan geen lan games spelen hoor
userticket error krijg ik terwijl we op beide pc's aparte serials hebben met aparte codes
dit zuigt echt aars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Tsjah dat Steam gaat me ook een beetje de neus uithangen de laatste dagen :|

Op dit moment kan je ook niet inloggen, naja als je offline mode inlogt kom je wel bij de servers maar zodra je wil inloggen krijg je die steam ticket error |:( kunnen ze dat niet skippen, je bent altijd afhankelijk van die steam auth.... om een server te kunnen joinen. Terwijl het volgens mij helemaal niet nodig is.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Hmmm, Cannot connect to network.
en steam pagina is ook niet te bereiken.
Dat ze nu alweer zon probleem hebben met een updatje, dat kan wel wat worden als ze ooit dat hl2 online willen zetten, dan heeft de hele planeet geen bandbreedte meer over............ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-06 09:02

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Repeat schreef op 04 maart 2004 @ 16:09:
Het is gewoon zo vern**kt...
Mee eens, steam zuigt enórm op alle fronten vergeleken met 1.5+HLSW :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Het zit wel goed in mekaar dat steam alleen het spulletje erachter hebben ze blijkbaar niet goed voor mekaar. De hele serverhandel is overbelast, dat ze zoiets kunnen maken met zoveel klanten. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Voor de mensen die weer willen spelen ik log net weer in :)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25597

Mijn usericon weerspiegelen mijn gedachten over Steam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

MetroidPrime schreef op 04 maart 2004 @ 10:56:
Ben ik de enige waarbij Steam het niet meer doet sinds de update van gisteren? Ik krijg de volgende foutmelding: [afbeelding]
Het probleem is inmiddels opgelost: Ik heb de Steam installatie moeten repareren en daarna de update opnieuw laten uitvoeren, daarna ging het wel goed.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Wilde een paar uur terug singleplayer opstarten om wat screenshots te nemen, ging dat niet - 'Game not available'. Dat geloof je toch niet? |:( Als Steam er uit ligt dus ook geen singleplayer. Echt belachelijk vind ik het. Gelukkig heb ik mn oude vertrouwde HL install nog (die er al jaaaaaren opstaat :P).

Matig Valve, heel matig :(

[ Voor 3% gewijzigd door Dyxtra op 04-03-2004 22:08 ]

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:13
jank maar ja

enig id hoeveel moeite er in steam wordt gestoken? dat is voor jullie dorks, ga niet meteen janken als hij het een keertje niet doet.

wees blij dat ze blijven updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34844

Ik krijg nu ook een error met Steam als ik wil connectien met een CS game op internet.
Weet wel waar het probleem ongeveer zit. Als ik met Cheating Death connect krijg ik al voordat de game geladen is een error. Als ik Cheating Death uit zet en connect, dan kan ik gewoon spelen (wordt natuurlijk alleen gekicked na 30 sec. ofzo :( )
Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77587

Nu doet ie t weer, updaten en inloggen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-06 12:26
Hmmz, als ik een account aanmaakt zegt ie "Sending validation email" , Maar er komt nooit iets aan :? Help?

Hij zegt wel da ie ehm heeft verzonden ( geen errors ). Maar de email komt nooit aan. Dis eeeerg frusty en nou kan ik nog nie game :(

edit:
Ja, wel het goede meeladres ingevuld ;)

iemand ? :'( :r :/ :?

Heuy, hij doet et ineens na een dag _/-\o_

[ Voor 73% gewijzigd door Pakjebakmeel op 05-03-2004 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:59

inXs

known as inXs

D³ schreef op 04 maart 2004 @ 22:07:
Wilde een paar uur terug singleplayer opstarten om wat screenshots te nemen, ging dat niet - 'Game not available'. Dat geloof je toch niet? |:( Als Steam er uit ligt dus ook geen singleplayer. Echt belachelijk vind ik het. Gelukkig heb ik mn oude vertrouwde HL install nog (die er al jaaaaaren opstaat :P).

Matig Valve, heel matig :(
Dat komt omdat je CS dus nog niet voor offline geupdate was... heb geduld, nu kan dat dus wel.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

inXs schreef op 04 maart 2004 @ 23:48:Dat komt omdat je CS dus nog niet voor offline geupdate was... heb geduld, nu kan dat dus wel.
CS updaten voor HL singleplayer :?

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
In de nieuwe versie was het volgens mij mogelijk om ook offline te gamen. Alleen singleplayer en lan dus. Denk dat ie bedoeld dat je nog niet bent geupdate naar die versie :) Update van steam dus. Niet HL of CS

Of praat ik nou poep? :?

[ Voor 9% gewijzigd door Pakjebakmeel op 05-03-2004 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62050

ik krijg ook maar geen validation email binnen. ben al zo'n 20 uur aan het wachten erop. ik heb inmiddels ook al die mensen bij valve/steam gemaild over het probleem, maar daar krijg je gewoon geen antwoord op...

slechte zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakjebakmeel
Hmmz, ik heb nu idd ook maar eens een meeltje gestuurd naar steamsupport. Ben benieuwd of er uberhoupt een reactie komt. Misschien dat het wat te maken heeft met het feit dat het email validation systeem sinds kort is ingevoerd. Zijn er al mensen waarbij dit is gelukt dan?

Anders zal de server nog niet up zijn of ligt ie gwoon weer eens plat zoals wel meer dingen bij steam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WJP
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 19:36

WJP

Shibby

The new email validation feature has been causing some users confusion. Our network problems have caused the validation emails to be delivered too slowly -- if you are waiting to receive your automated email response from Steam, please give it some time. We're sorry if this is causing inconvenience; the delivery speed will be improved soon.
hmm.. alles wordt ook overloaded bij hun :P

Specs -- D2OL @ COMPUTERFREAKED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989

ik heb nu gewoon steeds dat als ik connect naar een server dat ie blijft "hangen" bij precaching resources...

hij zegt dan "disconnected - reason: Timed out"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat

Repeat

[beetje offtopic]
Is het misschien leuk om een got clan te maken, aangezien er toch veel gotters zijn die cs'en. :) Zoiets als army of got?
[/beetje offtopic]

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94631

Anoniem: 95989 schreef op 05 maart 2004 @ 12:24:
ik heb nu gewoon steeds dat als ik connect naar een server dat ie blijft "hangen" bij precaching resources...

hij zegt dan "disconnected - reason: Timed out"
Trage HDD icm weinig RAM. Gewoon opnieuw connecten op dezelfde server en presto. Is al zo sinds beta CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Repeat schreef op 05 maart 2004 @ 14:15:
[beetje offtopic]
Is het misschien leuk om een got clan te maken, aangezien er toch veel gotters zijn die cs'en. :) Zoiets als army of got?
[/beetje offtopic]
Laten we beginnen met de [GoT] tag in onze naam te zetten ;) is wel handig wil wel eens GoTmembers tegenkomen op CS servers. Kom ze nooit tegen :| of spelen jullie nooit op public :?

CycloneX kan je vinden op:

[NL] Pizzahut
Dutchnation
Storm
en soms Xs4all B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat

Repeat

Ik speel meestal op uk2 tegenwoordig :P anders op xs4all of nexus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Ze hebben een DOS attack gehad 8)7
--------------------------
This morning at about 8:30 PST, Steam was hit by a distributed denial of service attack. For about two and a half hours, Steam and its games were unavailable to users. We have since fixed the problem, and player numbers have returned to a normal state.

Steam's content servers are still busy with yesterday's update, but for the most part Steam users have been able to get up and running without problems.

The new email validation feature has been causing some users confusion. Our network problems have caused the validation emails to be delivered too slowly -- if you are waiting to receive your automated email response from Steam, please give it some time. We're sorry if this is causing inconvenience; the delivery speed will be improved soon.

Let us know if you're experiencing any other problems.
---------------------------

Bij mij loopt alles vast al ik wil inloggen op Steam :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat

Repeat

Ik zit nu te spelen :P Werkt hier iig prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

CommanderKeen schreef op 04 maart 2004 @ 22:37:
jank maar ja

enig id hoeveel moeite er in steam wordt gestoken? dat is voor jullie dorks, ga niet meteen janken als hij het een keertje niet doet.

wees blij dat ze blijven updaten
Ja, en Valve is een liefdadigheidsinstelling |:(.

Steam is straks een mooie feature bij HL2, puur om verkopen op te krikken (online gameverkoop vía steam anyone?). De HL1 (+mods) spelers zijn Valve's gratis betatesters.

De toegevoegde waarde van steam tov CS1.5+HLSW is echt nul,nul. Ok, we hebben nu Friends, maar moeten we daarom een gat in de lucht springen? Zeker als je bedenkt dat de features en snelheid tov 1.5 zwaar zuigen, de UI werkelijk om te huilen is en je totaal afhankelijk bent van de Valve-servers (waarvan de betrouwbaarheid veel slechter is als met de oude 1.5 validationservers) enz. enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Repeat schreef op 05 maart 2004 @ 15:13:
Ik zit nu te spelen :P Werkt hier iig prima :)
:/ wordt dus weer opnieuw installeren, werkt totaal niet meer bij mij terwijl ik gister nog aan het spelen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Weet iemand of je de nieuwe gun & character models (High Definition Pack, ooit eens met Blue Shift uitgebracht dacht ik) in de Steam versie van HL singleplayer kunt inschakelen?
Pakjebakmeel schreef op 05 maart 2004 @ 00:31:
In de nieuwe versie was het volgens mij mogelijk om ook offline te gamen. Alleen singleplayer en lan dus. Denk dat ie bedoeld dat je nog niet bent geupdate naar die versie :) Update van steam dus. Niet HL of CS

Of praat ik nou poep? :?
Geen idee :P Ben niet zo bekend met Steam. Weet wèl dat Half-Life singleplayer (Steam versie) het gewoon normaal gewoon deed zonder morren, maar gisteren even niet dus omdat Steam er uit lag. Er is iid eea geupdate, heb gemerkt dat wanneer HL SP nu een nieuw deel van een level laadt je ipv een heel klein "loading..." je zo'n steam connect venster voor je knar krijgt :/ Lekker voor de sfeer.

Hoop dat er nog veel verbeterd zal worden voor HL².

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat

Repeat

Niels99 schreef op 05 maart 2004 @ 15:21:
[...]

:/ wordt dus weer opnieuw installeren, werkt totaal niet meer bij mij terwijl ik gister nog aan het spelen was.
Zou je dat wel meteen doen? Ik zou even wachten totdat bij steam alles weer werkt en het dan ff proberen. Als het dan nog niet werkt reinstallen, maar anders is het ook zo zonde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik krijg sinds vanmiddag ineens een fout als ik een Counter-Strike server probeer te joinen; weet iemand wat dit is en hoe ik het op moet lossen?

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/S689007L284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Repeat schreef op 05 maart 2004 @ 15:59:
[...]

Zou je dat wel meteen doen? Ik zou even wachten totdat bij steam alles weer werkt en het dan ff proberen. Als het dan nog niet werkt reinstallen, maar anders is het ook zo zonde...
Idd ik heb ff gewacht :) en jah ik kan weer inloggen, blijf Steam toch vreemd vinden. Als je inlogt moet je met CTRL+ALT+DELETE uhm er uitgooien om dat ie niet meer reageert :/ Maar ik kan weer gamen _/-\o_
da_rippah schreef op 05 maart 2004 @ 18:06:
Ik krijg sinds vanmiddag ineens een fout als ik een Counter-Strike server probeer te joinen; weet iemand wat dit is en hoe ik het op moet lossen?

[afbeelding]
Als het goed is ligt dit niet aan jou, dat is normaal als je een server joined gaat ie iets met Steam verifieren. Ik had die melding gister ook. Bij mij hielp het om steeds proberen in te loggen. Weet wel zeker dat er ergens een Steam server plat is of overbelast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Laatst online: 26-11-2021
Hmm, dan zal het dat wel zijn. Chello doet ook vaag vandaag, wordt steeds van MSN gekicked enzo, misschien dat het daar mee te maken heeft. Ik heb net nog wel gewoon een potje 1.5 gespeeld overigens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Wat me trouwens ook opvalt dat het vaak verschillende problemen zijn. Niet iedereen heeft hetzelfde, de 1 heeft dat de ander weer dit.

Meestal ga je er vanuit als er iets groots down is dat iedereen dat probleem heeft, maar nee hoor bij iedereen is het verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emus
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2022
arg wat is dit tog slegt...

ik helemaal blij dat steam weer doet enzo, lekker geupdate wil ik cs opstarten

en hij blijft maar hangen bij: preparing to play counterstrike...
en dat gaat het weeer weg, en dan nog eens, en nog x en nog x en nog x .... :/

ik heb meerdere malen steam opnieuw erop gegooid en nix, kom niet verder dan dit...

wie weet waar het aan kan liggen :> plz help me, cs junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-01 08:34

Schaapherder

Blaat!

da_rippah schreef op 05 maart 2004 @ 18:06:

[afbeelding]
Als je dat hebt dan ligt het aan de server volgens mij en anders moet je ff outloggen en weer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

emus schreef op 06 maart 2004 @ 16:19:
arg wat is dit tog slegt...

ik helemaal blij dat steam weer doet enzo, lekker geupdate wil ik cs opstarten

en hij blijft maar hangen bij: preparing to play counterstrike...
en dat gaat het weeer weg, en dan nog eens, en nog x en nog x en nog x .... :/

ik heb meerdere malen steam opnieuw erop gegooid en nix, kom niet verder dan dit...

wie weet waar het aan kan liggen :> plz help me, cs junkie
Dan moet je denk ik even alles weer de deleten. Bij games, dan counterstrike rechtse muisknop, delete local game content. Dan zou die het wel weer moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49962

Ook ik had veel problemen met connecten en vooral als je inlogt dat die security module er opeens 30 seconden over deed :?
En dat ik verschrikkelijk lagde met pingen van rond de 100 terwijl ik "normaal" rond de 20 zat.
Op het forum kreeg ik de volgende oplossing voor mij althans misschien voor degene die hetzelfde hadden als mij ook wel...

For those who are experiencing "HIGH PING" after the patch
Try this.

Quit the game first

right click on the STEAM tray Icon

Settings

Internet

Internet Connection should be on 14.4

Change it to something match your connection (I dont think lots of people use 14.4 modem to play these days anyway)

GO TO INTERFACE

The option should be on STEAM MENU, CHANGE IT TO SOMETHING ELSE LIKE NEWS OR WHATEVER

Right click to Exit

Play again, it should be back to Low ping.

it work for me at least !

Probeer het eens zou ik zeggen..en btw in vervolg zal ik me dus (GoT)N!X noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

woei, goeie tip. Bij mij stond ie op 28k8 zometeen eens proberen of m'n ping weer goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-06 14:24

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Weet iemand nog een goede skin/model site voor CS1.6?

Ik ben namelijk een beetje beu gekeken op de standaard models :)
Nu wil ik wel iets met wat meer polygoontjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Probeer de nieuwe fusion pack eens.
If you’re bored with the look of CS you might want to look into Fusion Pack SE for CS 1.6. This pack changes all of the sounds, models, textures, and graphics. You can check out some screenshots here.
http://www.games-fusion.net/content/000289.php

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Moet je daar een member zijn voor die pack te downloaden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79886

-ETz-Memphis Z schreef op 07 maart 2004 @ 16:50:
Moet je daar een member zijn voor die pack te downloaden? :?
Ja geloof het wel, maar je hebt toch ook een serial nodig om fusion te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin

ETzPliskin

Ik heb geen CC ofzo hoor, ben nog maar 16 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Ik speel alleen maar scoutzknivez op de uk2 server, echt vette lol en een stuk leuker dan 'normaal' counterstrike :)

Kzit btw ook in de elite clan daar, maar dat terzijde :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapherder

Schaapherder

Blaat!

Anoniem: 29882 schreef op 07 maart 2004 @ 17:38:
Ik speel alleen maar scoutzknivez op de uk2 server, echt vette lol en een stuk leuker dan 'normaal' counterstrike :)
Maar Alleen maar op die map dan wordt het na een tijdje toch niet meer leuk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Jawel, op uk2 worden namelijk 4 verschillende scoutzknivez maps gedraaid. En als je de gravity daar eenmaal doorhebt kan je verschrikkelijk snel door de lucht sjeezen :)

213.232.110.32:27025

Probeer het eens, zou ik zeggen. Mijn nick is *SKU*-Edmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99764

Ff vraagje wat waarschijnlijk al eens gesteld is: Hoe kun je je zelfgemaakte spray-paints in cs1.6 invoegen?? Af en toe zie je zulke mooie kunstwerkjes voorbijkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
iuk hbe nu ook steam, maar ik krijg alleen maar connection errors :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Laatst online: 19:51
frim schreef op 11 maart 2004 @ 23:38:
iuk hbe nu ook steam, maar ik krijg alleen maar connection errors :S
er is op het moment volgens mij ook iets goed mis met stoom.

speelde een uur geleden nog cs via steam, maar nu wil die weer updaten :S
terwijl ik die al een uur geleden had binnengehaald.

blijft nu op 0% hangen elke keer, ook nadat ik client_registry.bob verwijdert heb.
Moedeloos word je hiervan :'(

ARGH! te wazig dit, een seconde nadat ik dit poste start ik steam weer en blaast ie voluit die update erdoorheen, ik krijg nog grijze haren van dat steam.
maar oke, weer een half uur van me leven verspilt.

LOL was t eerst halflife 2 reclame, nu krijg ik CS Condition Zero reclame.
whatever... ik wil gewoon cs spelen

[ Voor 29% gewijzigd door Turismo op 11-03-2004 23:53 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-06 22:30

t!mP

is inflatie gevoelig

tis en blijft buggie... laat user t lekker zelf downloaden en laat lkkr andere sites updates hosten.

in/uit loggen werkt soms (vast al voorbij gekomen), soms kan je ook gewoon offline oid een game joinen, spr wazig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77718

ik had ff nix te doen dus me eigen skin voor een clan waar ik in zit gemaakt:)
lekker simple maar ga over tijdje veranderen weer:)
die link werkt ook:)
Afbeeldingslocatie: http://www.holodeck.nl/8tech/images/steamskin.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1545

Anoniem: 99764 schreef op 08 maart 2004 @ 15:14:
Ff vraagje wat waarschijnlijk al eens gesteld is: Hoe kun je je zelfgemaakte spray-paints in cs1.6 invoegen?? Af en toe zie je zulke mooie kunstwerkjes voorbijkomen :)
http://www.wondershouse.com/wally-tut.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_/-\o_
alles gedaan wat er stond, het werkt niet :( ik blijf mijn oude spray houden.. ik heb mijn 1.5 spray vervangen, mijn steam spray en die TEMPDECAL.WAD :|
Iemand een oplossing/suggestie?
edit: in 1.5 ook geen verschil :/
edit2: Ik heb de .wad file, dat is het probleem niet.. Ik heb het oude bestand zelfs overschreven dus dat zal ook niet in de weg zitten 8)
edit3:
google eens naar hlc_1_setup.exe, is wat makkelijker mischien.
Precies hetzelfde als het vorige programma.. Het werkt wel, ik heb een plaatje omgezet, ik heb het als alleen-lezen ingesteld, en het overal neergezet waar het maar kon...

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 99764 op 12-03-2004 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 00:04
google eens naar hlc_1_setup.exe, is wat makkelijker mischien.

[ Voor 90% gewijzigd door unfor op 12-03-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99764 schreef op 12 maart 2004 @ 21:36:
[...]

_/-\o_
alles gedaan wat er stond, het werkt niet :( ik blijf mijn oude spray houden.. ik heb mijn 1.5 spray vervangen, mijn steam spray en die TEMPDECAL.WAD :|
Iemand een oplossing/suggestie?
edit: in 1.5 ook geen verschil :/
edit2: Ik heb de .wad file, dat is het probleem niet.. Ik heb het oude bestand zelfs overschreven dus dat zal ook niet in de weg zitten 8)
edit3:
...
pldecal.wad en tempdecal.wad moet je allerbij 'read only' maken, verder moet je ff zorgen dat tempdecal.wad hetzelfde is als pldecal.wad, je kan die laatse als je um gemaakt heb dus ff renamen..

als je ze niet read only maakt, maakt steam steeds weer een originele aan..

maar daar was je al achter ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 1545 op 13-03-2004 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1545 schreef op 13 maart 2004 @ 01:41:
[...]

pldecal.wad en tempdecal.wad moet je allerbij 'read only' maken, verder moet je ff zorgen dat tempdecal.wad hetzelfde is als pldecal.wad, je kan die laatse als je um gemaakt heb dus ff renamen..

als je ze niet read only maakt, maakt steam steeds weer een originele aan..

maar daar was je al achter ;)
Het werkt :*) eindelijk
waarom het eerst niet werkte, zal een raadsel blijven want ik blijf er nu vanaf ;)
Nou iedereen bij cs doodspammen met mijn logootjes :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77331

Ehm ik snap er niks van, ik kwam niet in steam, met hetzelfde probleem als al eerder is gepost, hij update tot 99% en dan zegt ie 'currently not available' of iets dergelijks.

Toen heb ik via ASE (all seeing eye) op steam geconnect en toen werkte het wel!

Nu krijg ik in m'n steam menu bij m'n games ook 'Condition Zero' onder het kopje coming soon. En die kan ik dan pre-orderen of pre-loaden. Nou lekker boeiend, NOT.

Maar als ik steam opstart begint m'n pc ineens heftig te downloaden. Met snelheden tussen de 100-300kbps. En dat duurt nu al ongeveer 5 minuten.....

Ik heb het vermoeden dat condition zero op mijn pc wordt gepreload (hoewel dat toch duidelijk UIT staat)... :(:(

hebben andere mensen dit ook? en ik vind dit toch wel een kwalijke zaak, dat er zomaar allerlei zooi op m'n pc wordt gedownload, en dan ook nog eens enkele honderden mbs (hij is al vet lang op 100+kbps aan het downloaden)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 19:25

bAdmuTs

mAzE

Anoniem: 77331 schreef op 14 maart 2004 @ 14:08:
Ehm ik snap er niks van, ik kwam niet in steam, met hetzelfde probleem als al eerder is gepost, hij update tot 99% en dan zegt ie 'currently not available' of iets dergelijks.

Toen heb ik via ASE (all seeing eye) op steam geconnect en toen werkte het wel!

Nu krijg ik in m'n steam menu bij m'n games ook 'Condition Zero' onder het kopje coming soon. En die kan ik dan pre-orderen of pre-loaden. Nou lekker boeiend, NOT.

Maar als ik steam opstart begint m'n pc ineens heftig te downloaden. Met snelheden tussen de 100-300kbps. En dat duurt nu al ongeveer 5 minuten.....

Ik heb het vermoeden dat condition zero op mijn pc wordt gepreload (hoewel dat toch duidelijk UIT staat)... :(:(

hebben andere mensen dit ook? en ik vind dit toch wel een kwalijke zaak, dat er zomaar allerlei zooi op m'n pc wordt gedownload, en dan ook nog eens enkele honderden mbs (hij is al vet lang op 100+kbps aan het downloaden)....
Nope bij mij doet ie dat niet ondanks dat het preloaden van CZ juist aanstaat :?
Je kan toch bij monitor zien wat ie precies aan het doen is ;)

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

volgens mij heeft steam gewoon ongevraagd condition zero zitten downloaden of is ie daar nog steeds mee bezig?, heb nu 'condition zero.gcf' in mijn steam map staan, file is 276mb groot :( :(

Vind dit toch wel errug irritant eigenlijk :(
Ik heb nergens om gevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Anoniem: 1545 schreef op 14 maart 2004 @ 15:00:
volgens mij heeft steam gewoon ongevraagd condition zero zitten downloaden of is ie daar nog steeds mee bezig?, heb nu 'condition zero.gcf' in mijn steam map staan, file is 276mb groot :( :(

Vind dit toch wel errug irritant eigenlijk :(
Ik heb nergens om gevraagd.
dan heb je pre-load gedaan! eigen schuld dus ;)

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FLeSH schreef op 14 maart 2004 @ 15:09:
[...]

dan heb je pre-load gedaan! eigen schuld dus ;)
dat heb ik dus NIET gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

Anoniem: 1545 schreef op 14 maart 2004 @ 15:10:
[...]

dat heb ik dus NIET gedaan.
Dan heeft steam dat voor je gedaan, ook heel liev van hem :)
ah volgens mij kan je die file gewoon delete.. maar het maakt opzich toch niet zoveel uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FLeSH schreef op 14 maart 2004 @ 15:13:
[...]

Dan heeft steam dat voor je gedaan, ook heel liev van hem :)
ah volgens mij kan je die file gewoon delete.. maar het maakt opzich toch niet zoveel uit?
Maar gaat ie hem dan opnieuw downloaden???
daar heb ik namelijk geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

Anoniem: 1545 schreef op 14 maart 2004 @ 15:15:
[...]

Maar gaat ie hem dan opnieuw downloaden???
daar heb ik namelijk geen zin in.
Ik denk et niet.. maar die zekerheid kan ik je natuurlijk niet geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FLeSH schreef op 14 maart 2004 @ 15:20:
[...]

Ik denk et niet.. maar die zekerheid kan ik je natuurlijk niet geven..
naja, ik laat um eerst wel ff staan. maar ut slaat nergens op..

Ik heb trouwens nooit een keuze gehad of ik hem wou pre-loaden..
Er stond inneens 'coming soon, condition zero' bij mijn games lijstje na de zoveelste update. ik heb daar verder nooi aangezeten of zelfs bij gekeken. ik dacht dat het gewoon reclame was oid. maar ik merkte inneens dat ie aan het downloaden was gister avond, dus ik keek zonet ff in mijn steam mapje en zie inneens dat dat rot spel gedownload is.. WAT MOT IK ERMEE :(
Dat hele condition zero boeit mij helemaal geen hol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nog meer mensen die error krijgen als je CS wilt starten?
This game is currently unavailable
Please try again at another time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimbolino
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:20

Jimbolino

troep.com

ClientRegistry.blob weggooien heeft bij mij al een aantal keer de problemen opgelost

The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Laatst online: 17:15
BigB schreef op 14 maart 2004 @ 17:28:
Nog meer mensen die error krijgen als je CS wilt starten?

[...]
yup ClientRegistry.blob weggooien en dan paar keer proberen! heb er vandaag ook last van gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Ik had even een vraagje.

Ik heb gister een nieuw account aangemaakt, dit met een andere key. Van BlueShift die ik een aantal jaren geleden gekocht heb. Account gemaakt, alles goed. Wil ik gaan spelen, is counterstrike game steeds unavailable.

ClientRegistry.blob al paar keer eruit gegooid, opnieuw inloggen. Maar steeds werkt ut niet :/

Iemand een idee?

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
bumb.

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104199

Anoniem: 1545 schreef op 14 maart 2004 @ 15:28:
[...]

naja, ik laat um eerst wel ff staan. maar ut slaat nergens op..

Ik heb trouwens nooit een keuze gehad of ik hem wou pre-loaden..
Er stond inneens 'coming soon, condition zero' bij mijn games lijstje na de zoveelste update. ik heb daar verder nooi aangezeten of zelfs bij gekeken. ik dacht dat het gewoon reclame was oid. maar ik merkte inneens dat ie aan het downloaden was gister avond, dus ik keek zonet ff in mijn steam mapje en zie inneens dat dat rot spel gedownload is.. WAT MOT IK ERMEE :(
Dat hele condition zero boeit mij helemaal geen hol.
Uhm, gewoon rechtermuisknop op CSCZ icoontje in gamesmenu en dan staat er iets van stop preloading :P lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

LOL gewoon uitzetten, bij mij preload hij uberhaubt niet veel handiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:39
Ik word nu echt helemaal gek van Steam, ik heb het behoorlijk lang met plezier kunnen gebruiken. But it is driving me crazy, I just want to play CS!!!

Ik krijg die irritante, server not available bij het downloaden als ie op 99% is :'(. En toen deed ie het eindelijk, kon ik dus m'n naam enzo opnieuw invoeren... ik denk oke, dit is maf. Dus ik m'n naam invoeren... denk Steam: die vind ik niet leuk... crash stop boem (hij sluit zichzelf). Dus ik em weer opstarten, geeft windows steeds een read/write error met nummertjes enzo. BALEN. Dus ik steam repairen kan ik weer gaan downloaden... en krijg ik steeds weer dat 99 %. Sazzafrassin ... :(

En nee .blob deleten helpt ook al niet :(

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dit bij de laatste update of wat ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:39
Anoniem: 61797 schreef op 16 maart 2004 @ 20:15:
Is dit bij de laatste update of wat ???
Jep

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Steam bij jullie ook unavailable ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat

Repeat

Hier werkt het gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-05 16:18

paradoXical

The ParadoX

Updating steam platform, updating blaat blaat.

En dan ineens is steam unavailable.. Slaat nergens op, nog nooit problemen mee gehad. Alleen nu ik me p.c opnieuw geinstalleerd heb :/

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 19:25

bAdmuTs

mAzE

Hier werkt ie ook gewoon, komt misschien omdat ik steam gisteravond opnieuw heb geinstalled :?

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Ik vind Steam maar een corrupte zooi op het moment.

Elke keer als ik momenteel wil spelen krijg ik weer de leuke message dat de game unavailable is.

This game is currently unavailable.
Please try again at another time.

:X :X

Eergister ook. Ik maak netjes een nieuw account, username, password, contact email. Vul ik een key in, waar ik notabene toendertijd 20 euro voor betaald heb, krijg ik weer het gezeik.

This game is currently unavailable.
Please try again at another time.

Om het half uur proberen, maar ik heb gewoon nog geen een keer met mijn dit nieuw account kunnen spelen. Heel leuk als je je account kan maken, maar dat het nu ook nog voor altijd aan elkaar verbonden is vind ik gewoon lame |:(

edit:

Ondertussen werkt hij met mijn 1ste account, maar nogsteeds wil hij het niet doen met mijn 2de account.

Iemand enig idee waar dit door komt ?????

[ Voor 11% gewijzigd door Keesr op 17-03-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeker weten dat je 2de account een andere key is ??

Offtopic: is er nog een algemeen CS topic alive ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinds gisteren duurt het 'security module' binnenhalen bij mij opeens bijna 3x zo lang! Ik zit nu al op 13 seconden. Aan mijn verbinding kan het niet liggen, en ik heb in de tussentijd niks raars gedaan met steam. Klinkt het bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68610

Anoniem: 99764 schreef op 18 maart 2004 @ 21:56:
Sinds gisteren duurt het 'security module' binnenhalen bij mij opeens bijna 3x zo lang! Ik zit nu al op 13 seconden. Aan mijn verbinding kan het niet liggen, en ik heb in de tussentijd niks raars gedaan met steam. Klinkt het bekend?
Kijk bij steam>settings en dan bij de tab internet. Zet je connextion speed op dsl>768 oid als dit op 14k staat.

Mijn buurjonge had een ping van 140 en het downloaden van de secur module duurde 20 seconden. Hij heeft een 1024/320 verbinding. Ik bij dat internet settings kijken hoger zetten en hij had een ping van 30 een een secur module load time van 3 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
die file: ClientRegistry.blob blijft bij mij steeds terug komen nadat ik hem verwijderd heb, jullie zeggen verwijderen, doe ik wel. maar hij komt dus steeds maar terug. hoe kan ik het oplossen want ik krijg namelijk ook de melding dat steam temporarily unavailable is en dak het later nog een keer moet proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
hij komt terug ja... als je die file verwijderd gaat hij steam platform updaten zodra hij geupdate is of bezig mee is word die file aangemaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
mensen al condition zero gespeelt hij is nu officieel uit en ook op nforce..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104283

Hoe maak je custum sprays voor steam?

ik heb al half het internet zitten afgoogl'en maar de meeste dingen werken gewoon niet, er komt gewoon niks ingame

nu heb ik hier wally en Half Life Logo Creator

in wellke map enzo moet alles komen te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:15
iemand enig idee hoe ik m'n cdkey wijzig :? ik heb hier zo'n ati ding voor half life 2 en zou daar ook half life 1 mee kunnen spelen maar nu wil ik dus de cdkey van m'n huidige account wijzigen iemand enig idee :?

[ Voor 10% gewijzigd door Sv3n op 21-03-2004 19:00 ]

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
Over steam is echt goed nagedacht. Ik heb hier het volgende probleem:
Ik heb hier 4 officiele halflife cd's liggen elk met een officieele key. 1 heeft er gewerkt met steam. Toen heb ik het OS van mn systeem moeten herinstalleren. En je raad het al weg account. Ik denk niets aan de hand installeer halflife weer. Niet dezelfde key als de vorige install. En ja hoor key is al in use... Maar ik heb hem wel geprobeerd te registeren met hetzelfde email adres als mn vorige instal. Nu heb ik mn oude key geinstalleerd. En mn gegevens opgevraagt van mn account en ja hoor nu krijg ik de gegevens van de tweede account die dus niet werkt! Heb inmiddels de andere 2 keys ook geprobeerd en die werken ook al niet. Ik heb al geprobeerd te mailen met de support afdeling maar ik krijg niet eens een reactie terug ben nu alweer een week verder na 4 mailtjes en ik heb nog niks van ze gehoord. Wat een ballen service. Nu heb ik dus 4 producten van hun liggen die niet juist werken. Wat verwacht valve van mij? dat ik nog 20 cdroms koop in de hoop 1 nog niet gebruikte key te hebben? Ik heb het inmiddels al bijna opgegeven voor mij geen counterstrike en natural selection meer.

Op het oude WON netwerk kan ik overigens wel gewoon spelen. Met alle 4 de keys.

[ Voor 4% gewijzigd door Seth_Chaos op 22-03-2004 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Bij mij haalt Steam sinds gisteren opeens data binnen met 250kb/s. Bij 'Steam Monitor' staat bij 'Game' opeens 'scanning..."

3 Dagen geleden heb ik de HL en CS cache files gedownload en alles werkt prefect met CS maar opeens is hij data aan het binnen halen, wat kan dat zijn?

pre-downloaden van CS:CZ?

update: dat was dus wel pre-loading want ik krijg een pop up dat CS: CZ compleet is.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 89184 op 22-03-2004 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108689

Shockers schreef op 21 maart 2004 @ 08:57:
mensen al condition zero gespeelt hij is nu officieel uit en ook op nforce..?
Yup... Wel grappig... Imo geen koop waard. Tis CS tegen bots (die soms overigens wat knullig reageren).

Ik zal vanaaf eens wat screenies posten.

Wel grappig is dat je bij install de mogelijkheid krijgt "the deleted chaters" te installen. Dat blijkt dus de leaked SP te zijn die een tijdje geleden over het net circuleerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:15
Seth_Chaos schreef op 22 maart 2004 @ 01:14:
Over steam is echt goed nagedacht. Ik heb hier het volgende probleem:
Ik heb hier 4 officiele halflife cd's liggen elk met een officieele key. 1 heeft er gewerkt met steam. Toen heb ik het OS van mn systeem moeten herinstalleren. En je raad het al weg account. Ik denk niets aan de hand installeer halflife weer. Niet dezelfde key als de vorige install. En ja hoor key is al in use... Maar ik heb hem wel geprobeerd te registeren met hetzelfde email adres als mn vorige instal. Nu heb ik mn oude key geinstalleerd. En mn gegevens opgevraagt van mn account en ja hoor nu krijg ik de gegevens van de tweede account die dus niet werkt! Heb inmiddels de andere 2 keys ook geprobeerd en die werken ook al niet. Ik heb al geprobeerd te mailen met de support afdeling maar ik krijg niet eens een reactie terug ben nu alweer een week verder na 4 mailtjes en ik heb nog niks van ze gehoord. Wat een ballen service. Nu heb ik dus 4 producten van hun liggen die niet juist werken. Wat verwacht valve van mij? dat ik nog 20 cdroms koop in de hoop 1 nog niet gebruikte key te hebben? Ik heb het inmiddels al bijna opgegeven voor mij geen counterstrike en natural selection meer.

Op het oude WON netwerk kan ik overigens wel gewoon spelen. Met alle 4 de keys.
als je nou eens inlogt op je oude account :? dan heb je toch weer een werkende en download je gewoon half life cs enz. 8)7

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68610

Anoniem: 108689 schreef op 22 maart 2004 @ 11:21:
[...]

Yup... Wel grappig... Imo geen koop waard. Tis CS tegen bots (die soms overigens wat knullig reageren).

Ik zal vanaaf eens wat screenies posten.

Wel grappig is dat je bij install de mogelijkheid krijgt "the deleted chaters" te installen. Dat blijkt dus de leaked SP te zijn die een tijdje geleden over het net circuleerde.
Je doet net alsof het cs is, maar dan alleen tegen bots. Dit is niet zo.

Je hebt een mp en een sp game mode. Sp is net als bij andere games met een campaing enzo. Mp is hetzelfde als gewoon cs, maar dan mooier. Je kunt tegen mensen online spelen en offline ook tegen bots. Het spel heeft dezelfde gameplay als cs 1.6, het ziet er gewoon mooier uit. IMHO wel het kopen waard. Cs is IMHO het beste spel ooit, nu met goede gfx!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108689

De SP is idd een Campaign, maar met botjes. En die Campiagn houdt niets anders iun als :
Defuse minimaal 1 maal de bom
Kill tenminste 1 NME met een shotgun
Overleef tenminste 1 ronde

Alle objectives gehaald?! Next round.

MP doe ik niet. Heeft met de community te maken, maar laten we die discussie niet voeren svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Niet online
sv3n schreef op 22 maart 2004 @ 14:39:
[...]

als je nou eens inlogt op je oude account :? dan heb je toch weer een werkende en download je gewoon half life cs enz. 8)7
Ik kan dus niet inloggen op mn oude account omdat ik die gegevens ben verloren door een gedwongen herinstall. Gegevens kan ik ook niet meer opvragen aangezien steam maar 1 account per email adres herkent en ik dus mn gegeven van mn oude account niet meer gebonden zijn aan het email adres omdat die nu al in gebruik is voor de nieuwe account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

steam begon net met zijn weet ik hoeveelste update..

Anyway, na klaar te zijn met updaten zegt ie dat steam unavailible is.??
Ben ik de enige of hebben meer er last van?

:( :( takke steam :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
Hmmm.. Kun je CZ niet spelen online ofzo? Of MOET je hem kopen als je MP wilt spelen? Hij vraagt me namelijk om een CD key, mjah. Die heb ik dus niet. Wel allemaal HL keys, maar die kunne niet bij CZ merk ik..

Iemand een idee, moet je em kopen om hem online te playen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
even w8 tot 28 maart dan ligt cz in de winkel ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Shockers op 23-03-2004 19:31 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.