wat een Kl*te programma zeg, dan verplichtte zij je dat steam maar dan werkt het gewoon voor geen meter.
ik heb gisteravond na 3 uur eindelijk steam full installer gedownload (okee dat wachten so be it)
nou ja installen maar maar nu werken andere mods o.a
www.esforces.com niet meer, maar daat schijnt een fix voor te komen morgen ofzo.
nou ik vandaag na de hele dag hard werken dacht ik zal ik maar een cs1.6 spelen, werk dat hele fuckin steam niet meer, dan heb ik weer geen internet connection volgens steam, dan zie ik het hele steam programma niet meer in de startbalk. check ik de taskmanager dan zie ik hem er tussen staan dan beindig ik steam wil ik het weer aanzetten dan duurt het ongeveer 5 minuten, en dan moet ik weer mijn login invoeren, en dan begint het weer van voor af aan.
owjah ook als ik in win2k afsluit moet hij nu ineens een HIDDEN WINDOW afsluiten ik weet zeker dat dat steam is want ik heb voor de rest niks geinstaleerd.
met andere woorden ik vindt dit dus echt bagger en het valt me zwaar tegen van Valve, test eerst eens iets goed. en breng das pas een goed werkende versie OFFICIEEL uit.
zo sta ik dus tegenover steam.
hopelijk gaat dit 30 september beter!!!
edit:
na 1 uur en 18 minuten kan ik eindelijk CS spelen

edit2: ARGHH NOU IS MIJN WACHTWOORD weer niet goed.
[
Voor 9% gewijzigd door
Valkyre op 18-09-2003 19:20
]