[PC] Het Steam-platform topic

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.192 views sinds 30-01-2008

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05
Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 13:53:
LoL Trojan in de Steam?

[afbeelding]
TrojannnntjeuhZ?

[afbeelding]
Kom laten we ze pakkeh :P

[afbeelding]
Tjah*

Hmmz lekk0r dan *heheh* lang leven de STEAM :P
niet toevallig dat stomme virus gedownload dat zich voordoet als steam?
Update: I have made the choice to remove the other mirrors for security reasons. It has come to my attention that there were a few fake pre-releases of the Steam Installer, and because I do not know who was hosting this virus infected installers, I will only be listing the official download sites for the time being.

[ Voor 25% gewijzigd door Crash op 18-09-2003 14:05 ]

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 09:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Crash-Override schreef op 18 September 2003 @ 13:32:
iemand al een goede mirror gevonden voor de full Steam install van 723MB :? :)
http://games.xs4all.nl is voor nederland erg snel

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:05
thx, daar was ik niet eens op gekomen om daar te kijken, terwijl ik normaal daar altijd mijn HL files/mods download :X :P

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
bl!kje schreef op 18 September 2003 @ 13:53:
[...]

Ik hou van je!!! :) Maarehh hoe verander ik de lettertypes zelf? want het lijkt allemaal bold :) Heb je daar een oplossing voor?

Mzz ik dat trackerscheme bestand, had ik bij alle verdana bold weggehaald.. Toen was niets meer leesbaar.. En toen weer toegevoegd en nu is de ingame text ineens niet meer bold :|
:)

Dus ik hoop dat je het een beetje uit kan leggen!

Ow en zou je het erg vinden als ik hem naar vrienden doorstuur?
Ik ben geen homo ;)

Je kunt het bestand TrackerScheme.res wijzigen, daar staan de fonts in. Alleen als ik het dikgedrukte deel weghaal dan zijn de letters zo groot als pixels... blijkbaar weet CS al wat voor font het gaat gebruiken, alleen nog niet de eigenschappen ervan denk ik. Ik heb de lettertypen iets verkleind, dat helpt al. Daarvoor een 2e "release". Ik heb ook nog geprobeerd om te fonts in het scorebeeld kleiner te maken, maar is niet echt goed gelukt. Misschien iets.

Dus:
- Kleine letters: klik
- Kleinere letters: klik

edit:
nog vergeten:
Gewone freeware natuurlijk, stuur door naar iedereen die je een plezier kan doen. Eventueel kan je natuurlijk 100 euro voor de moeite storten op rabobank nr. 33.55.09.371 :+ ;)

[ Voor 8% gewijzigd door pierre-oord op 18-09-2003 14:56 ]

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

pierre-oord schreef op 18 september 2003 @ 14:55:
[...]

Ik ben geen homo ;)

Je kunt het bestand TrackerScheme.res wijzigen, daar staan de fonts in. Alleen als ik het dikgedrukte deel weghaal dan zijn de letters zo groot als pixels... blijkbaar weet CS al wat voor font het gaat gebruiken, alleen nog niet de eigenschappen ervan denk ik. Ik heb de lettertypen iets verkleind, dat helpt al. Daarvoor een 2e "release". Ik heb ook nog geprobeerd om te fonts in het scorebeeld kleiner te maken, maar is niet echt goed gelukt. Misschien iets.

Dus:
- Kleine letters: klik
- Kleinere letters: klik

edit:
nog vergeten:
Gewone freeware natuurlijk, stuur door naar iedereen die je een plezier kan doen. Eventueel kan je natuurlijk 100 euro voor de moeite storten op rabobank nr. 33.55.09.371 :+ ;)
Kee thnx :P Ja @ mij zijn ze nu perfect, terwijl ik het weer terugveranderd had.. En ineens is het goed :D

superB

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 12:53:
wat een bullshit is steam

om singleplayer moet je op internet zitten. de honden. op mn laptop als ik ergens ben kan ik niet mn single player spelen

ach lang leve de mensen die deze bullshit weer kraken.
misschien moet je startpost ff goed lezen, ik denk dat je daar minder depressief van word ;p

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Kheb hem net geupdate, een waslijst aan mirrors ingepropt, info over skins voor steam en nog wat troep.

Heeft iemand al gezien dat het Steam content-netwerk wat groter is gegroeit?
Total current system capacity 1325.00Mbps
Total available 1122.24Mbps

• inXs
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Novah schreef op 18 September 2003 @ 15:30:
Kheb hem net geupdate, een waslijst aan mirrors ingepropt, info over skins voor steam en nog wat troep.

Heeft iemand al gezien dat het Steam content-netwerk wat groter is gegroeit?
Total current system capacity 1325.00Mbps
Total available 1122.24Mbps
Ja had ik gezien :D ik vind steam, als 1 van de weinige volgens mij, een goed progje, dus een verbetering.

superB

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 08:53

AMD

Life is short. Play more

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
<6KB/sec is lekker snel? :+
Na afsluiten van planethalflife.com gaat alles opeens sneller :?
Zit nu op ~40KB/sec, en dat vind ik wel best :)

Die Steam zooi zal toch ook wel op de HL2 cd staan, dan ga ik nu geen moeite doen om het te downloaden.
Moet alleen ergens de Half-Life 1 full patch vinden, en die is nu door dat Steam gedoe nergens goed te downen.

[ Voor 101% gewijzigd door Aikon op 18-09-2003 16:18 ]

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 02:35
Aikon: lul niet ;)

Hier HL 1 Update Voor alle HL Versies:
http://games.xs4all.nl/downloads/downloads.php?dl=2

gewoon van de xs4all gaming site had je best zelf kunnen vinden, en gaat hier iig wel snel 400kb/s :Y)

• Aikon
  • Niet online
Tnx, had alleen direct op de ftp van xs4all gekeken :+

Nu gaat het overigens totaal zo'n 150KB/sec, i-net is vaag hier ofzo...

• RoadKill21
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

RoadKill21

Mn naam is niet Haas, maar Han

Voor de mensen die problemen hebben met een crash van steam met deze 2 foutmeldingen:
steam.dll of steamui.dll, draai een scandisk, dit verhelpt het probleem!!! >:)
Ook is het verstandig om voordat je steam installeert je harde schijf te defragmenteren...
bron: http://www.steampowered.com forum :)

Cherish your memories, but don't live in the past. Always outdated specs

Verwijderd

Hmm krijg steeds fout dat of me pass niet klopt of steam down is (maar steam is up :|)

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
bij mij is steam ook niet voor uit te branden.
RoadKill21 schreef op 18 september 2003 @ 16:36:
Voor de mensen die problemen hebben met een crash van steam met deze 2 foutmeldingen:
steam.dll of steamui.dll, draai een scandisk, dit verhelpt het probleem!!! >:)
Ook is het verstandig om voordat je steam installeert je harde schijf te defragmenteren...
bron: http://www.steampowered.com forum :)
thanks, hij loopt nu weer.

[ Voor 84% gewijzigd door mellowpimp op 18-09-2003 18:43 ]

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Mijn cdkey is in use, nou lekker dan, een nieuwe HL/CS kopen wordt dat dan :|

• Valkyre
  • Nu online

Valkyre

Kitesurf FTW!

wat een Kl*te programma zeg, dan verplichtte zij je dat steam maar dan werkt het gewoon voor geen meter.
ik heb gisteravond na 3 uur eindelijk steam full installer gedownload (okee dat wachten so be it)
nou ja installen maar maar nu werken andere mods o.a www.esforces.com niet meer, maar daat schijnt een fix voor te komen morgen ofzo.

nou ik vandaag na de hele dag hard werken dacht ik zal ik maar een cs1.6 spelen, werk dat hele fuckin steam niet meer, dan heb ik weer geen internet connection volgens steam, dan zie ik het hele steam programma niet meer in de startbalk. check ik de taskmanager dan zie ik hem er tussen staan dan beindig ik steam wil ik het weer aanzetten dan duurt het ongeveer 5 minuten, en dan moet ik weer mijn login invoeren, en dan begint het weer van voor af aan.

owjah ook als ik in win2k afsluit moet hij nu ineens een HIDDEN WINDOW afsluiten ik weet zeker dat dat steam is want ik heb voor de rest niks geinstaleerd.

met andere woorden ik vindt dit dus echt bagger en het valt me zwaar tegen van Valve, test eerst eens iets goed. en breng das pas een goed werkende versie OFFICIEEL uit.

zo sta ik dus tegenover steam.
hopelijk gaat dit 30 september beter!!!

edit:
na 1 uur en 18 minuten kan ik eindelijk CS spelen :r
edit2: ARGHH NOU IS MIJN WACHTWOORD weer niet goed.

[ Voor 9% gewijzigd door Valkyre op 18-09-2003 19:20 ]

iRacing Profiel

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023

Modbreak:
Reageer dan niet!

[ Voor 47% gewijzigd door White Dust op 18-09-2003 23:21 ]

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Modbreak:
Topic report is genoeg!

[ Voor 88% gewijzigd door White Dust op 18-09-2003 23:21 ]

-- Altijd blijven prutsen --

• pierre-oord

Modbreak:
Reageer dan niet!

[ Voor 26% gewijzigd door White Dust op 18-09-2003 23:21 ]

• Slayer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:37

Slayer

1981 - 2019 - 2024?

Het inloggen met Steam lukt niet , en met een nieuwe account ook niet :(

iemand ??

"http://www.steampowered.com/news.htm"

Login Failures
September 17, 2003, 1:17 pm · Chris Bokitch
Some people might be getting the following message when attempting to login to Steam:

"Login to steam failed. Either the specified account does not exist, or the password was wrong. Please check your email address and password and try again."

This is a bit misleading - your account exists and is fine. The authentication servers are under heavy load right now. This problem should be resolved shortly. Thanks for your patience!

[ Voor 78% gewijzigd door Slayer op 18-09-2003 19:56 ]

Black Sabbath - End of the Beginning
Elizabeth is lief :)
Firefox Browser
KINKpuntnl

Verwijderd

pierre-oord schreef op 18 September 2003 @ 19:47:
nou, steam ligt weer plat, amerika wordt zeker wakker ofzo.
Mwa, zijn al poosje wakker...
maja die Amerikanen worden straks wel de zee ingeblazen
door die hurricane die nu over hun aars waait. dus dat probleem
word wel opgelost... :P :P ;)

Verwijderd

leuk... eergister werkte alles als een lijen dakje, nu start heel steam niet meer op :| , alleen in taskmannager

ik ga die nieuwe client maar es downloaden dan.. ;/

• Nobby
  • Laatst online: 04:31

Nobby

Nuts!

pierre-oord schreef op 18 september 2003 @ 19:47:
nou, steam ligt weer plat, amerika wordt zeker wakker ofzo.

Tis een beetje hk achtig, maarja, dit plaatje wilde ik jullie niet onthouden:
[afbeelding]
Net van de steam-site af :'(
Steam Is Down
September 18, 2003, 11:36 am · Greg Coomer

The Steam network is down right now. We're working on a fix and should have everything working again shortly. Sorry for the inconvenience.
bron: http://www.steampowered.com/news.htm

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Verwijderd

not good :(

Total current system capacity 1475.00Mbps
Total available 1417.52Mbps
't gaat steeds beter:P

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Steam Is Down
September 18, 2003, 11:36 am · Greg Coomer

The Steam network is down right now. We're working on a fix and should have everything working again shortly. Sorry for the inconvenience.
En dat is gewoon KUT he, straks zit je met al je betaalde games, krijg je zo'n klotemailtje: het netwerk is down, sorry hoor, en jij die 15$ per maand dokt kunt gewoon helemaal NIETS met je games

Ze kunnen maar beter een driedubbel backupsysteem in elkaar flanzen voor die rommel

[ Voor 11% gewijzigd door Stefke op 18-09-2003 20:58 ]

Verwijderd

M'n broertje kan wel counterstriken. Hij heeft 7894 servers gevonden waarvan er 199 spelers hebben. En ik zit naast hem en ik kom er maar niet op.

Verwijderd

steam zuigt echt waar ik vanmiddag nog lekker kon gamen is nou ineens mijn w8woor of e-mail adres fout nou me hol die zijn goed snap niet wat er allemaal met steam aan de hand is maar volgens mij releasen ze het toch net ff tevroeg

Verwijderd

steam werkt ineens weer prima, 't is nu alleen weer aan het vast lopen :\

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Hmm.. net kon ik alleen niet inloggen maar nu start Steam niet eens meer op 8)7
Prachtig systeem als het eenmaal werkt hoor.. maar helaas werkt het vaker niet dan wel

• Nobby
  • Laatst online: 04:31

Nobby

Nuts!

Als steam helemaal niet meer opstart dan installeer ik hem gewoon ff opnieuw met de cs_installer, niets anders helpt hier :|

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• kNarf_
Alle bestanden in de map Steam/config verwijderen hielp bij mij wel :)
Maar 't lijkt nog steeds plat te zijn, kan nog steeds niet inloggen. Baggerzooi

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 15:51

Jumpiefox

Hoi ?

ik open cs nu gewoon gelijk via een shortcut...gaat veel sneller dat steam opstarten - games klikken en weer wachten---cs klikken en dan weer wachten =)

g:\Steam\Steam.exe -applaunch 10 (doh wel veranderen als steam in een andere dit zit) =)

The first casualty in war is always the truth...

• pierre-oord
Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 19:52:
[...]

Mwa, zijn al poosje wakker...
maja die Amerikanen worden straks wel de zee ingeblazen
door die hurricane die nu over hun aars waait. dus dat probleem
word wel opgelost... :P :P ;)
ROFLOL :D

• pierre-oord
Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 20:46:
not good :(

Total current system capacity 1475.00Mbps
Total available 1417.52Mbps
't gaat steeds beter:P
ja zag ik ook al maar vond het de moeite van het postten niet waard.

edit:
sorry voor geen edit.
Alpha-xp schreef op 18 september 2003 @ 22:19:
ik open cs nu gewoon gelijk via een shortcut...gaat veel sneller dat steam opstarten - games klikken en weer wachten---cs klikken en dan weer wachten =)

g:\Steam\Steam.exe -applaunch 10 (doh wel veranderen als steam in een andere dit zit) =)
Uhm, gaat cs dan gelijk starten? Dan start die toch ook eerst steam?

[ Voor 46% gewijzigd door pierre-oord op 18-09-2003 22:59 ]

• Stefke
Afbeeldingslocatie: http://www.cscentral.com/features/bender/images/big/steam-realease_eng.jpg

Verwijderd

lol geniaal na dit soort dingen zal steam wel aan het werk gaan ;)

• White Dust
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Modbreak:
Aangezien men het nodig vind om steeds weer te herhalen dat Steam slecht is zonder verdere argumenten kan er vanaf nu acties worden verwacht jegens dit soort replys!

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

In de topic start staat nog dat HL2 SP online ge-auth moet worden, is in middels niet meer waar. HL2 SP kan zonder internet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

3 weken na de release inderdaad wel. Ik vind het marketing technisch een perfect idee om de SP te authenticaten via internet. Na 3 weken heeft iedereen die game inmiddels gekocht en zit het te spelen. Dus is de warez nutteloos :D. Dan kan mooi die check eraf.

[ Voor 9% gewijzigd door FoggyFreek op 19-09-2003 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Denk dat die mensen gewoon 3 weekjes wachten. Niet iedereen, maar wel het overgrote deel.
Als ze geen E50 willen betalen, en ze kunnen dat alsnog niet doen door 3 weekjes te wachten, wachten ze denk ik liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:39

TiMMieJ

PSN: Orixez

Ik vind het idee achter steam opzich wel goed...
Alleen zoals al herhaaldelijk aangegeven werkt steam niet op lan wat heeeeel fout is!!!!
Ook ondervind ik en zoals ik al las enkele andere mensen hinderlijke framedrops.
En ga dan niet zitten zeuren meer als 30fps merk je niks van want dat merk je wel heeeeeeeel goed. Als je gewend bent om constant 100 fps te halen in 1.5 op 1024 en je gaat 1024 draaien in 1.6 op 60 - 70 fps word je helemaal leip hoor. Dit vooral omdat je game dan lijkt te haperen en dat je crosshair er dan een uur over doet om weer klein te worden..... :/

Ik wind het heel leuk hoor dat hele gerestyle alleen om nou walijnen op te hangen in de_cbble etc vind ik wel weer een beetje overkill..... En dit gaat alleen maar ten koste van de fps.....

Weather effects zijn uit te zetten dus dat is geen probleem en een eigen keuze op basis van je systeem. Verder zijn de textures wel mooier geworden maar te mooi voor de HL engine die heeft er gewoon te veel moeite mee.

Wat ik trouwens ook wel jmmr vind is dat de galil zo sterk is voor de prijs van ongeveer een mp5. Dus als je de 1st round verloren hebt als T hoef je niks geen ec0 meer te doen in principe.

En tot 1.5 down gaat speel ik gewoon nog lkkr 1.5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TuRk schreef op 19 September 2003 @ 08:58:
Ik vind het idee achter steam opzich wel goed...
Alleen zoals al herhaaldelijk aangegeven werkt steam niet op lan wat heeeeel fout is!!!!
Ook ondervind ik en zoals ik al las enkele andere mensen hinderlijke framedrops.
En ga dan niet zitten zeuren meer als 30fps merk je niks van want dat merk je wel heeeeeeeel goed. Als je gewend bent om constant 100 fps te halen in 1.5 op 1024 en je gaat 1024 draaien in 1.6 op 60 - 70 fps word je helemaal leip hoor. Dit vooral omdat je game dan lijkt te haperen en dat je crosshair er dan een uur over doet om weer klein te worden..... :/

Ik wind het heel leuk hoor dat hele gerestyle alleen om nou walijnen op te hangen in de_cbble etc vind ik wel weer een beetje overkill..... En dit gaat alleen maar ten koste van de fps.....

Weather effects zijn uit te zetten dus dat is geen probleem en een eigen keuze op basis van je systeem. Verder zijn de textures wel mooier geworden maar te mooi voor de HL engine die heeft er gewoon te veel moeite mee.

Wat ik trouwens ook wel jmmr vind is dat de galil zo sterk is voor de prijs van ongeveer een mp5. Dus als je de 1st round verloren hebt als T hoef je niks geen ec0 meer te doen in principe.

En tot 1.5 down gaat speel ik gewoon nog lkkr 1.5 :)
Kijk hier ben ik het gewoon dus mee eens ik speelde ook altijd op 100 fps in 1.5 en nu heb ik nog maar 50 fps, gewoon te krankzinnig voor woorden.

1.6 allemaal leuk commercieel enzo maar willen wij dat NEE heel 1.6 is EEN groot nadeel het enige pluspuntje is die smoke grenade dat is gewoon echt een verbetering.

Geef mij maar gewoon cs 1.3 terug met die smoke grenade van 1.6 en het is allemaal weer goed. maar zo gaat dat nou eenmaal niet helaas :(

Tja en ik speelde gister voor de eerste keer online ik had de famas op burst mode staan komen 4 luitjes de hoek om ik burst vier keer alle vier een head-shot :/
zal wel mede komen dat de netcode is verandert en de recoil maar toch blijft raar.

En last but not least hoe moet dat nou op lan games dan :? die zogenaamde professional gamers hebben dan wel een probleem. maar goed het zal mij ook weinig boeien. mijn idee is dat valve nu gewoon met counter-strike 2 bezig is. Maar ik kan het ook hellemaal verkeerd hebben, maar in die tussen tijd ga ik wel wat anders doen ofzo patience en mijnenvegen B)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je vorige topic ook had gevolgt, wist je dat Valve bezig is met een optie om te spelen zonder internet.. voor lan en single player ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Wat ik trouwens ook nog even het grootste puint van ergernis vind is de "console" die heel anders werkt als de 1.5 console.

Ik ben dus gewend om met 1.5 een command in te tikken en dan hem laten afmaken met de tab key wat zeer makkelijk is natuurlijk. Maar als ik dit in de 1.6 console doe dan springt dat hele ding weer weg. En nu komt dat omdat de tab key dan vervangen is voor het pijltje naar beneden. Dit doet ie ook als ik gewoon een woord in zijn geheel wil tikken dan springt ie ook na 1 letter tikken weer terug naar de game zelf....

Ik weet niet of dit te veranderen is maar die paar minuten dat ik 1.6 gespeeld heb heb ik daar nog niet naar gekeken maar ik ondervond dit als uitermate irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

same here.. je moet volgens mij je toetsenbord taal ergens anders opzetten, dan heb je er geen last meer van
er is ook een truckje voor:
typ 1 letter, (console gaat weg), open console weer en druk op pijltje naar links
nu kan je typen zonder dat ie weg springt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfyboy
  • Laatst online: 10-09 20:07
Je kunt ook eerst een klinker intypen in de console, dan blijft ie ook staan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dat wist ik nog nie, maarja het blijft een gedonder, ik wil gewoon een goed werkende console ;p , console aan andere knop binden werkt ook wel denk ik, maar das ook weer omslachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knarfyboy
  • Laatst online: 10-09 20:07
Is steam nu down atm of ligt dat aan mij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

mmm tnx voor de tips ik zal ze wel gaan proberen als ik ooit weer de moed heb om 1.6 op te starten :) Men is nu eenmaal bang voor het onbekende he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:51
Switch schreef op 18 september 2003 @ 18:43:
Mijn cdkey is in use, nou lekker dan, een nieuwe HL/CS kopen wordt dat dan :|
Nee hoor, ik heb ook zo een mailtje gekregen met key in use. Toch kan ik spelen (als die launcher tenminste wilt starten ;))
Denk dat die mensen gewoon 3 weekjes wachten. Niet iedereen, maar wel het overgrote deel.
Als ze geen E50 willen betalen, en ze kunnen dat alsnog niet doen door 3 weekjes te wachten, wachten ze denk ik liever.
Ik zou sowieso wachten met kopen:
1. Ben erg benieuwd of Steam een nieuwe zondvloed van downloads kan verwerken
2. Hyping is en blijft gevaarlijk, eerst lekker reviews lezen en dan pas kopen :)

[ Voor 42% gewijzigd door Kapoen op 19-09-2003 11:59 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Volgens de news page op de steam site...is het allemaal weer up...en zal de friendlist het alleen in de game doen...daar zijn ze nu mee bezig...

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

FoggyFreek schreef op 19 September 2003 @ 01:06:
3 weken na de release inderdaad wel. Ik vind het marketing technisch een perfect idee om de SP te authenticaten via internet. Na 3 weken heeft iedereen die game inmiddels gekocht en zit het te spelen. Dus is de warez nutteloos :D. Dan kan mooi die check eraf.
Godallemachtig daar heb je hem ook weer :/

Is het ooit in je hoofd opgekomen dat er ook mensen zijn zonder 24/7 internetverbinding, die dus speciaal moeten inbellen als ze HL2 willen spelen ?

Verder wil ik jou nog wel eens horen pochen als jij HL2 wilt spelen en Steam of je internetverbinding ligt plat.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op 19 september 2003 @ 09:29:
als je vorige topic ook had gevolgt, wist je dat Valve bezig is met een optie om te spelen zonder internet.. voor lan en single player ;)
Gabe Newell antwoordde: "This is just a temporary issue", na een aantal weken moet die patch beschikbaar zijn en is SP en LAN zonder internet te spelen.

Het spijt me dat ik je irriteer, maar het idee is best slim

Je hebt ook wel gelijk, ik bedoel, het is inderdaad balen als je internet connectie eruit ligt.. * FoggyFreek trekt zich terug in een hoekje

[ Voor 56% gewijzigd door FoggyFreek op 19-09-2003 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Hmm Steam werkt enorm goed bij mij iig. Leuk zijn ook de nieuwe menu's in de games. Maar ik heb een probleem als ik wil connecten. Hij connect id snel naar een server, maar dan krijg ik het volgende bericht:

Invalid userid Ticket (34)

WTF is er aan de hand :?

offtopic:
Ik heb niet eens mijn cd-key opnieuw op te hoeven geven. Hoort dit??

[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 19-09-2003 15:38 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spreek je jezelf niet tegen nu?! Werkt enorm goed en je hebt een probleem?! :? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:58

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 15:41:
Spreek je jezelf niet tegen nu?! Werkt enorm goed en je hebt een probleem?! :? :+
Nee wijsneus :+ Steam zelf geeft geen problemen met betrekking tot servers vinden enz. Kan alleen niet verder door bovenstaand probleem :P

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op 19 September 2003 @ 15:36:
offtopic:
Ik heb niet eens mijn cd-key opnieuw op te hoeven geven. Hoort dit??
Ja had ik ook, dan had je al cs 1.5 ofzo op je pc staan en heeft ie die key uit het register gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

FoggyFreek schreef op 19 September 2003 @ 14:42:
[...]

Gabe Newell antwoordde: "This is just a temporary issue", na een aantal weken moet die patch beschikbaar zijn en is SP en LAN zonder internet te spelen.

Het spijt me dat ik je irriteer, maar het idee is best slim

Je hebt ook wel gelijk, ik bedoel, het is inderdaad balen als je internet connectie eruit ligt.. * FoggyFreek trekt zich terug in een hoekje
Dan mag je dus naar internet connecten om een patch zeker te downloaden? :)

Er zijn mensen die HL2 als collectors item kopen, ik denk dat die niet zo vrolijk zullen worden als ze die game dan niet altijd zomaar kunnen spelen zonder internet en andere meut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeer een mapje te draaien, in een aparte moddir... waar je vroeger met half-life een nieuwe map kon maken, liblist.gam erin en een beetje editten, en je mapje erbij, en HL slikte het, doet Steam dit niet.

Hij geeft een cache error... wat voor file moet ik in de mod-dir zetten zodat mijn eigen kleine modje geaccept word door Steam? Heeft iemand hier iets over gelezen? Ik kon er iig nix over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
Kan je ook spelen op 800x640?

Mijn monitor kan niet hoger dan 800x640 en ik kan het niet ergens veranderen als ik CS via steam opstart. Hij start meteen het spel op en krijg dan een geheel trillend beeld te zien, waarop niks te herkennen is.

Is het ergens mogelijk om het te veranderen? Zo jah , waar of hoe? kan het echt niet vinden.

The "real" Champ will always be The Champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg heel de tijd de melding dat steam down is of dat me internet connectie niet werkt en al die onzin, dat zou betekenen dat er weer een of andere server down was, maar een vriend van me 2 huizen verder kan gewoon 1.6'en :( Kan je mayb overschakelen naar een andere server oid? want hij zal wel op een andere zitten dan ofzo, dat het bij hem wel werkt.

:r op dat steam

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 08:46

Booth

¯¯¯¯¯¯

Hmm, ik heb steam ook maar geprobeert en het werkt -op wat kleinigheden na- prima :)
Alleen nu krijg ik de melding (bij alles servers) dat die game Temporarily Unavailable is.
Ligt dit aan mijn comp/internet/steam whateva of hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Jammer dat ik niet een keer één of twee offtopic posts kan laten staan.
Het komt er altijd weer opneer dat iedereen gaat reageren en het halve topic offtopic gaat.
En mensen maar zeuren dat "wij" het te streng maken, I wonder why. :) :z

Offtopic replies verwijderd, voor eventuele opmerkingen gaarne mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
The Champ schreef op 19 september 2003 @ 16:13:
Kan je ook spelen op 800x640?

Mijn monitor kan niet hoger dan 800x640 en ik kan het niet ergens veranderen als ik CS via steam opstart. Hij start meteen het spel op en krijg dan een geheel trillend beeld te zien, waarop niks te herkennen is.

Is het ergens mogelijk om het te veranderen? Zo jah , waar of hoe? kan het echt niet vinden.
Je moet in 800*600 spelen, dat is een officiele resolutie. Die van jou is niets, die wordt nergens ondersteund.

[ Voor 36% gewijzigd door Captain Pervert op 19-09-2003 17:36 ]

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Laatst online: 05-07 09:16
ach dat steam zo'n slechte start had is omdat iedereen er als een gek opsprong. Een beetje zoals de 'mine'-krijsende meeuwen in Finding nemo. ;) De servers waren daar nog niet geheel op berekend. Lijkt erop dat het nu steeds beter gaat dus als mijn kalendertje 30 sept. 2003 aangeeft zal alles prima werken en is iedereen deze kleine ongemakjes vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeee peepz....
Ik zie hier een hele hoop pagina's over ong.. dezelfde problemen die ik heb...

MAAR DIT MOET TOCH NIET KUNNEN :?

ik kan nu gewoon niet gamen omdat dat fuck*** steam weigert op te starten!!

zijn er mensen die hetzelfde probleem ook NOG steeds hebben
en is er mischien een oplossing voor? want als process runt ie wel... krijg alleen geen system tray icon zodat ik lekker ken spelen..

iemand een advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 18:31:
Heeee peepz....
Ik zie hier een hele hoop pagina's over ong.. dezelfde problemen die ik heb...

MAAR DIT MOET TOCH NIET KUNNEN :?

ik kan nu gewoon niet gamen omdat dat fuck*** steam weigert op te starten!!

zijn er mensen die hetzelfde probleem ook NOG steeds hebben
en is er mischien een oplossing voor? want als process runt ie wel... krijg alleen geen system tray icon zodat ik lekker ken spelen..

iemand een advies?
Dat had ik gisteren ook. Bij mij was het opgelost toen ik alle bestanden uit de map Steam/config had verwijderd (even naar een andere map verplaatsen kan ook)
Toen kreeg ik gewoon weer dat schermpje Welcome to Steam en dan moet je weer even je account gegevens etc invullen en als het goed is werkt het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mithrandir
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-11-2024

_Mithrandir

tOOt TooT

Jahoor het gaat lekker met steam. Ik ben onderhand al 3 uur bezig met pogingen om cs te spelen.
Eerst is steam down of kan ie niet connecten. Dan wil ie weer niet opstarten. Ineens wil steam wel weer. Ik log in.

JAHOOR is counterstrike not available :r

Ik wil graag counterstriken op de momenten dat ik daar zin in heb en niet als een of anders stuk software denk van nou kan ik wel ff connecten.

At dawn on the fifth day look to the east

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:37

Eijkb

Zo.

Preparing to play counterstrike.... en dat al een half uurtje op een XS4ALL server :(

Prachtig progje, prachtig idee. En dat meen ik. Maar mijn geduld wordt zo af en toe wel erg op de proef gesteld. CS1.5 dan maar weer....

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-05 18:18
kNarf schreef op 19 september 2003 @ 18:36:
[...]

Dat had ik gisteren ook. Bij mij was het opgelost toen ik alle bestanden uit de map Steam/config had verwijderd (even naar een andere map verplaatsen kan ook)
Toen kreeg ik gewoon weer dat schermpje Welcome to Steam en dan moet je weer even je account gegevens etc invullen en als het goed is werkt het weer
Ik had het probleem ook, ty very much :)

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Sorry hiervoor, maar ik kan het werkelijk gvd nie meer hebben!!! Ik word er knettergek van! Onstabiele zooi!! :( :( :( AAARRGGG!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook een progje of een truuk om in die qcache files te kijken? Ik heb zon idee dat dat een soort "ballon" files zijn (net als bij bit torrent eerst een file opblazen en dan vullen met data) om dan te kunnen zien WAT en WELKE data files steam heeft gedownload, zodat je dan ook weet waarom ie ergens op zit te wachten ed.

PS Bij DoD schijnen de map files niet aanwezig te zijn, dus vandaar dat ie niet kan connecten met een server (Melding: Verivying resourcesofzo)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Na dagen van kloten met steam draai ik nu al 3 dagen zonder enkel probleem. Alles werkt gewoon en ik kan op alle (de tot nu toe door mij geprobeerde) servers gewoon joinen.

Steam gaat zeker goed werken in de toekomst. Ik vraag me alleen af of het cheaten daadwerkelijk is verminderd, iemand hier al ervaringen mee?

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Nou, mijn steam server is iig op hoor :) met statsme. Alleen adminmod nog ff doen, daar ging die van crashen als ik connecte, allemaal beta zooi. Het ip is 212.238.141.205 op poort 27015 (hostname: pierre-oord.demon.nl ) is er iig weer een NL servertje bij. Binnenkort ook m'n 100-en custom maps erop flikkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Woei ! :D

Zojuist mijn hele Windows XP opnieuw geinstalleerd (moest gebeuren vanwege algehele puinhoopinstallatie :P), Steam directory verwijderd, Steaminstall_cs.exe geinstalleerd (380 MB), opgestart, account en pass ingevuld, en hij staat nu al 15 minuten op 100% utilization terwijl er bij het inloggen niks gebeurd :D

7(8)7

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dud3
  • Laatst online: 03-05 18:18
Ik ga binnekort een verse XP install doen.
Hoe moet ik 1.6 nu best instaleeren?
Gewoon half-life installen en dan steam + 1.6 cache?

The opinions stated in the above post are purely those of the author,
and do not represent intelligent life of any form.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Maakt niet uit, het werkt toch niet 8)7

serieus: de meeste mensen krijgen de beste resultaten als ze die 380 MB file downen (steaminstall_cs.exe) en die installeren. Niet eerst Half-Life enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pierre-oord schreef op 19 september 2003 @ 21:49:
Nou, mijn steam server is iig op hoor :) met statsme. Alleen adminmod nog ff doen, daar ging die van crashen als ik connecte, allemaal beta zooi. Het ip is 212.238.141.205 op poort 27015 (hostname: pierre-oord.demon.nl ) is er iig weer een NL servertje bij. Binnenkort ook m'n 100-en custom maps erop flikkeren.
Heb je je 1 mbit upload al gekregen?? :)

/me wil ook binnenkort op ze Demon lijn met 1mbit up een cs server draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Pierre-oord, ik heb jouw skin installed voor kleinere letters, maar ik was in de veronderstelling dat de tekst in CS zelf daardoor ook kleiner werd (het buymenu en chattekst en zo dus) maar daar veranderd niks aan?

CUstom maps rulen btw :)

[ Voor 6% gewijzigd door Stefke op 19-09-2003 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Status update: ik heb een nieuw account aan kunnen maken, nu staat er: preparing to play Counter-Strike. Helaas staat dat al 10 minuten zo en gaat er volgens DUmeter op m'n server 0,0 kB/sec door m'n ISDN lijn.

Klasse Valve ! 8)

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Arfman schreef op 19 September 2003 @ 23:47:
Status update: ik heb een nieuw account aan kunnen maken, nu staat er: preparing to play Counter-Strike. Helaas staat dat al 10 minuten zo en gaat er volgens DUmeter op m'n server 0,0 kB/sec door m'n ISDN lijn.

Klasse Valve ! 8)
Je moet eerst bij "games > Counter-Strike > Properties" cs ff op "always keep this gae up-to-date" zeten. Gewoon geduld hebben als Steam lijkt vast te lopen tijdens het klikken.
Als het goed is gata hij dan vanzelf downloaden :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• ThaHandy
  • Laatst online: 20:50

ThaHandy

Discovery Channel

11 van jullie CS gespeeld @ widescreen?
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/widesc.jpg
(kan alleen op die reso :X )

ben benieuwd hoe dat er uit ziet

enne OMFG steam is er weer :X

[ Voor 23% gewijzigd door ThaHandy op 20-09-2003 01:05 ]

• salutem
  • Laatst online: 01-09 17:03
Iemand een tip om mn fps hoog te houden tijdens smoke grenades ik heb em nu al op worst looking fastest staan maar dat help niet echt.... pls help !

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Verwijderd

net lekker paar uur zittuh spelen...
moet wel aan dat shield wennen..
maja, die shield mannetjes zijn niet eens zo moeilijk uit te schakelen.

volgens mij zijn er ook alweer cheats, want er zat een dude op een duitse clan server waar ik wel vaker speel, die gast had 61 kills en was 3x dood.. dat terwijl het nivo daar toch redelijk is, hij wist psies waar iedereen zat, en schoot non stop headshots. op de meest onmogelijke manieren. hup, hoek om, BAF headshot.
op naar volgende slachtoffer. ongelofelijk gewoon.
hij is dan ook gekicked. :P

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2003 02:33 ]

Verwijderd

StarLite schreef op 20 September 2003 @ 00:49:
[...]

Je moet eerst bij "games > Counter-Strike > Properties" cs ff op "always keep this gae up-to-date" zeten. Gewoon geduld hebben als Steam lijkt vast te lopen tijdens het klikken.
Als het goed is gata hij dan vanzelf downloaden :)
Hoe kun je checken of hij daadwerkelijk iets download?! Want het lijkt idd net of Steam vastslaat... :?

• dataSlut
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 02:35
Je system tray icoontje changed dan, komen 3 Puntjes in het icoon.

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

ThaHandy schreef op 20 September 2003 @ 01:04:
11 van jullie CS gespeeld @ widescreen?
[afbeelding]
(kan alleen op die reso :X )

ben benieuwd hoe dat er uit ziet

enne OMFG steam is er weer :X
Me broer had hem op wide screen staan op de reso 1024. Het zag er gewoon uit niets bijzonders ofzo :7

• b3ta

b3ta

Hallo

En hoe zit het nou met de anti cheat van steam (was die niet super goed ofzo???) Weet iemand daar wat meer over te vertellen.... want als 1.6 weer net als de vorige versies wordt (vol met cheaters) dan houd voor mij de fun al gauw op ....

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
b3ta schreef op 20 september 2003 @ 09:46:
En hoe zit het nou met de anti cheat van steam (was die niet super goed ofzo???) Weet iemand daar wat meer over te vertellen.... want als 1.6 weer net als de vorige versies wordt (vol met cheaters) dan houd voor mij de fun al gauw op ....
Vroeg ik mij ook af. Ik denk dat steam eerst goed moet lopen en dat er pas daarna zorgen wordt gemaakt om de anti/cheat.
Ik speelde gisteren ff op een duitste server en er zaten een paar kereltjes te spelen met continu HS/en en een score van 39/4 ofzo.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• GleNnoS_
  • Laatst online: 13-09 23:10
Je kan toch met CS 1.6 tegen bots spelen ?
Weet iemand hoe dat dan moet ?

[ Voor 3% gewijzigd door GleNnoS_ op 20-09-2003 10:35 ]

• b3ta

b3ta

Hallo

GleNnoS_ schreef op 20 september 2003 @ 10:18:
Je kan toch met CS 1.6 tegen bots spelen ?
Wie iemand hoe dat dan moet ?
De bots hebben ze eruit gehaald...

Mischien ff w8en tot de makers van POD bot een versie uitbrengen voor 1.6 :)

• spokje
  • Laatst online: 13-09 18:12
Ik hoor niemand over deze update?
Steam Update Released
September 19, 2003, 7:08 pm · Greg Coomer

We have just released a Steam update. If you haven't already done so, you'll need to exit and restart Steam.

Here is a list of what's included:

Reduced the need for clients with fully populated caches to connect to a content server
Reworked some of the retry logic for content server tickets on the Steam backend
Fixed weirdness with next/prev buttons in conversion wizard
Fixed failed login potentially opening two error dialogs
Added conversion wizard any time a cache for a game is created, if there is an existing installation to convert from
Fixed bad error messages for connection issues when logging in
Enabled cancel button on conversion wizard
Optimized Friends searching with wildcards
Fixed "NumRegisteredChildern" assert
Steam update zich automatisch, en als het dus goed is is dat al gebeurd, alleen kan ik hem zelf niet downloaden hij kapt steeds met downloaden 8)7......
Maar ok, voor de mensen die steam geupdate hebben; loopt het beter ?

//Edit: Tering, na een paar keer restarten ging ie blijkbaar met een nog-niet-in-volle server connecten, en toen haalde ik de update binnen met 100(!!!!) kB! (en das via netlimiter gemeten, dus echt voor steam.exe :P ongelooflijk gewoon :))

[ Voor 12% gewijzigd door spokje op 20-09-2003 10:36 ]

Verwijderd

Ik weet niet of het al eerder gezegd is (volgde de thread niet zo heel erg) maar de link naar mirc in de startpagina, verwijst naar een andere site dan bedoeld ;) Dit moet natuurlijk mirc.com zijn, en niet mirc.nl :)

Verwijderd

er zijn wel FPS fixes

doe in console:

developer 1 (<-- dees wil de server welles terugzetten)
fps_max300

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2003 10:54 ]

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Widescreen-optie is zeer intresant voor mensen met een dual monitor setup. Vol in breedbeeld gamen is echt vet lache. Alleen die twee dikke randen van die monitoren in het midden zijn verwarrend.

• salutem
  • Laatst online: 01-09 17:03
Verwijderd schreef op 20 september 2003 @ 10:54:
er zijn wel FPS fixes

doe in console:

developer 1 (<-- dees wil de server welles terugzetten)
fps_max300
wat is en doet dat developer 1 ?

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Verwijderd

weet ik niet, maar zonder dat developer 1 kom je niet boven de 100 fps uit (denk ik) doe developer 1 (je ken hem altijd terugzetten) en die fps_max 300 kom je met beetje geluk boven de 100 uit

• Arfman

Arfman

Drome!

Heb nu een mailtje gehad van Valve dat mijn (legale) CD key in gebruik is .. is de vorige keer dat andere account aanmaken toch gelukt (alhoewel Steam crashte). Resultaat: ik kan geen CS 1.6 spelen. Nu niet, nooit niet.

Weet je wat ? Zak maar in de str*nt met dat k*tspel.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Arfman schreef op 20 september 2003 @ 11:50:
Heb nu een mailtje gehad van Valve dat mijn (legale) CD key in gebruik is .. is de vorige keer dat andere account aanmaken toch gelukt (alhoewel Steam crashte). Resultaat: ik kan geen CS 1.6 spelen. Nu niet, nooit niet.

Weet je wat ? Zak maar in de str*nt met dat k*tspel.
ehm mail van valve?

smell like a cdkey ripoff...

mischien komt het ook wel doordat je een ander account hebt met zelfde cd key...

blup

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.