[PC] Het Steam-platform topic

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.193 views sinds 30-01-2008

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Een script om dat te doen is niks extra's, die voert alleen wat controls uit die je - blijkbaar - zonder script ook kunt doen.

Feit blijft dat je voordeel haalt uit iets dat niet zo bedoeld is door de makers (want die hebben een lange reloadtijd voor de AWP gemaakt om m een nadeel te geven naast het voordeel van de power) en dus is wat jij doet ook een bugexploit

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 17:03
kan iemand zijn steam ff testen die van mij is down ?

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Verwijderd

bl!kje schreef op 17 September 2003 @ 11:03:
[...]

Daar heb je idd gelijk in... Maar ik doe het zonder script, dus als ik met awm schiet dan switch ik met mijn duimknop naar mijn pistool en pak daarna gelijk de awm weer..... Maar scripten vind ik dan wel weer lame btw.
sky walken doe je toch ook zonder script..? das ook een bug, dus dat wapen switchen met awp is ook een bug..

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Werkt hier gewoon hoor

-- Altijd blijven prutsen --

• salutem
shit ! je bent de tweede al mij server zal wel plat liggen :(

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 17 september 2003 @ 12:01:
[...]

sky walken doe je toch ook zonder script..? das ook een bug, dus dat wapen switchen met awp is ook een bug..
Ja okz, daar heb je gelijk in.. Maar ik switch niet met de intentie om sneller te reloaden, maar ik doe dat om even mijn overzicht terug te krijgen van wat er naast mij gebeurd, want dan is die zoom namelijk even weg. En het is gewoon een automatisme, wanneer ik mis met awm om mijn gun te pakken en daarmee verder te schieten.. En dat ie dan schijnbaar sneller reload... Tja, ermm.. Dat is dan een foute bijkomstigheid..

superB

Verwijderd

hehe, en daar heb jij weer gelijk in.. :) 't kan mij verder ook nie veel schelen, maar opzich is het wel een bug.
trouwens, scout heeft een mooi nieuw geluidje gekregen :d

en wat vinden jullie trouwens van de grond texture van de nieuwe aztec?? ik vind em erg lelijk, die ouwe met die grote natuurstenen + zand aan de zeikanten lijkt veel mooier vind ik

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 12:27 ]

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
ik vind aztec zo wel mooier eigenlijk, in ieder geval als geheel. Van mij mogen ze zo nog wel een paar maps bijpoetsen (en assault vervangen door assault_2k)

• inXs

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 12:27:
hehe, en daar heb jij weer gelijk in.. :) 't kan mij verder ook nie veel schelen, maar opzich is het wel een bug.
trouwens, scout heeft een mooi nieuw geluidje gekregen :d

en wat vinden jullie trouwens van de grond texture van de nieuwe aztec?? ik vind em erg lelijk, die ouwe met die grote natuurstenen + zand aan de zeikanten lijkt veel mooier vind ik
Het is ff wennen, maar ziet er goed uit inderdaad.. Weer iets nieuws :D Ik vind de_airstrip ook een erg leuke map, beetje erg groot alleen :)

ps kan een modje niet ff in de titel 1.6 toevoegen, aangezien deze discussie ook over 1.6 gaat en niet alleen steam :)

superB

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:53
bl!kje schreef op 17 September 2003 @ 12:31:
[...]

Het is ff wennen, maar ziet er goed uit inderdaad.. Weer iets nieuws :D Ik vind de_airstrip ook een erg leuke map, beetje erg groot alleen :)

ps kan een modje niet ff in de titel 1.6 toevoegen, aangezien deze discussie ook over 1.6 gaat en niet alleen steam :)
lijkt me niet nodig
er kan hier namelijk ook over DOD of TFC gepraat worden, en dat heeft ook te maken met het Steam platform :)
dus laten we het maar algemeen houden ;)

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Crash-Override schreef op 17 September 2003 @ 13:04:
[...]

lijkt me niet nodig
er kan hier namelijk ook over DOD of TFC gepraat worden, en dat heeft ook te maken met het Steam platform :)
dus laten we het maar algemeen houden ;)
Inderdaad, het gaat over het gehele Steam-platform. Dat zijn dus ook de HL2 movies die te downloaden zijn via Steam maar... om over HL2 te praten moet je vervolgens weer hier zijn:
[rml][ PC] Half-Life 2 - Deel 5[/rml]

Nu er zoveel problemen zijn met het Steam-platform is dit draadje ideaal natuurlijk om bijvoorbeeld oplossingen voor problemen uit te wisselen.

• pierre-oord
  • Laatst online: 10-02 23:00
Die nieuwe installers zijn uit. Alleen staan ze natuurlijk weer op die fileplanet enzo sites, waar je 3 uur moet wachten op een download, en als er iets gebeurd met je pc en je moet opnieuw booten ofzo dan moet je weer opnieuw beginnen.

Kan iemand misschien, voor mijn part het fileplanet, linkje geven naar de _NIEUWE_ steam installer zoals die nu te vinden is op www.steampowered.com . Er staat overigens geen versie bij, maar hij zal toch wel nieuwer zijn? En die server release, die staat niet aangekondigd op steampowered. Ook die heb ik nodig, heb nu een 50k up, maar over een maandje ofzo een 1mbit, :) . Kan iemand die linkjes geven?

Je mag ze ook als attachment mailen :+

edit:
Ik draai een windows server.

edit:
op take13 al wat gevonden. Stond ook dit plaatje op, wel grappig:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/koz/doom3-vs-hl2.gif

[ Voor 12% gewijzigd door pierre-oord op 17-09-2003 13:35 ]

Verwijderd

pierre-oord schreef op 17 september 2003 @ 13:26:
Die nieuwe installers zijn uit. Alleen staan ze natuurlijk weer op die fileplanet enzo sites, waar je 3 uur moet wachten op een download, en als er iets gebeurd met je pc en je moet opnieuw booten ofzo dan moet je weer opnieuw beginnen.

Kan iemand misschien, voor mijn part het fileplanet, linkje geven naar de _NIEUWE_ steam installer zoals die nu te vinden is op www.steampowered.com . Er staat overigens geen versie bij, maar hij zal toch wel nieuwer zijn? En die server release, die staat niet aangekondigd op steampowered. Ook die heb ik nodig, heb nu een 50k up, maar over een maandje ofzo een 1mbit, :) . Kan iemand die linkjes geven?

edit:
niks nieuws aan hoor op het feit na dat alle spellen in 1 installer zitten of ben ik nou dom?

• pierre-oord
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 13:33:
[...]

niks nieuws aan hoor op het feit na dat alle spellen in 1 installer zitten of ben ik nou dom?
Als je de nieuws pagina bijhoud staat er dat ze een nieuwe installer gingen releasen. Op take13 staat een 2.0 installer, alleen lijkt het erop dat die cstrike filez enzo nog hetzelfde zijn, daar staan iig geen versie nummers bij. Misschien zijn ze ook wel geupdate... ik denk dat als je die grote installer al hebt en je gewoon die 2.0 client eroverheen zet het ook wel werkt, als ik thuis kom probeer ik het wel. (nu @ school)

• inXs

inXs

known as inXs

pierre-oord schreef op 17 september 2003 @ 13:37:
[...]

Als je de nieuws pagina bijhoud staat er dat ze een nieuwe installer gingen releasen. Op take13 staat een 2.0 installer, alleen lijkt het erop dat die cstrike filez enzo nog hetzelfde zijn, daar staan iig geen versie nummers bij. Misschien zijn ze ook wel geupdate... ik denk dat als je die grote installer al hebt en je gewoon die 2.0 client eroverheen zet het ook wel werkt, als ik thuis kom probeer ik het wel. (nu @ school)
Ik begrijp ook nog niet helemaal wat die nieuwe installer inhoudt? Want hier werkt alles als een trein eigenlijk.

superB

Verwijderd

ik vind de_cbbl erg goed verbeterd qua gameplay

verder vind ik de_airstrip helemaal goed.
in mijn ogen heeft airstrip de aller beste map lay-out die ik ooit heb gezien.
ook erg goede gameplay

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 13:47 ]

• Crash
pierre-oord schreef op 17 September 2003 @ 13:26:

edit:

edit:
op take13 al wat gevonden. Stond ook dit plaatje op, wel grappig:
[afbeelding]
ik kan op steampowered niks vinden over een nieuwe installer :?

Verwijderd

oh.. kijk es op de Get steam now pagina :)
o.a : Full Steam Installer: (723.4 MB)

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
nu staat ie erop , eerste niet :P

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

waarom zou je in hemelsnaam een installer van 750mb downloaden??? :?

Die van 350mb is genoeg toch.... Tenminste bij mij doet ie ut _/-\o_

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Hmm, hadden ze hem niet ietsjes kleiner kunnen maken, dan zou die op een cd passen. Ik weet niet of je met overburnen 21 mb erbij kan halen. :o

Overigens, heeft iemand al dit programmatje geprobeert? Het checkt je SteamID alleen... ik heb zon gevoel dat het misschien je Steam account kan jatten ofzo... :/
SteamID?
Gepost door Critic op woensdag 17 september 2003 om 09:14
Zoals iedereen mischien wel weet krijg je nu naast een wonID ook een SteamID. Je kunt deze vinden door 'status' in console te typen.

Afbeeldingslocatie: http://www.counter-strike.nl/i/p/916.gif

Toch is er weer een makkelijke tool voor te downloaden om hem direct te bekijken. Download het 140kb wegende steamid tooltje!
Bron: cscentral
Mijn SteamID is overigens erg laag, onder de 10.000. Als ik me niet vergis 6.960. Tegen de 7-duizend dus... damn. Terwijl ik er toch best snel bij was (uurtje, misschien 2).
Mijn vrienden lopen met SteamID's van in de 50.000 en over de 100.000.

[ Voor 15% gewijzigd door Novah op 17-09-2003 15:02 ]

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:59
Als je zonealarm draait bijv. kan je er wel achter komen als het progje iets via internet wil versturen. Maar zal wel niet veel kwaad kunnen.....of het nut heeft..... ;)

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
spokje schreef op 17 September 2003 @ 15:07:
Als je zonealarm draait bijv. kan je er wel achter komen als het progje iets via internet wil versturen. Maar zal wel niet veel kwaad kunnen.....of het nut heeft..... ;)
Progje doet (volgens zonealarm) geen poging om dingen te versturen... mijn ID is trouwens 6552 :*)

Always outnumbered, never outgunned!

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 15:51

Masterfvz

AKA Freakazoid

wat kan je eigenlijk allemaal met dat steamID? ergens inloggen of bekijken wat je stats zijn??

SPECS

Verwijderd

Gvd, mijn steam doethet ook niet meer, krijg al die fouten bij mekaar zon beetje, hij start niet op, ik krijg die children exception enhij loopt vast als ik op games druk.

• salutem
Afbeeldingslocatie: http://picserv.beyond-reality.nl/getpicture.php?id=337710&check=132b9a

dit krijg ik nu al de hele dag iemand anders dit ook ? :(

steam id is 11432

Verwijderd

Masterfvz schreef op 17 September 2003 @ 15:13:
wat kan je eigenlijk allemaal met dat steamID? ergens inloggen of bekijken wat je stats zijn??
nee... das gewoon hetzelfde als je vroegere wonid.

Verwijderd

salutem schreef op 17 september 2003 @ 15:20:
[afbeelding]

steam id is 11432
ik krijg t ook :)

Verwijderd

Ik heb tiles.txt gedownload van www.counter-strike.nl en in de dir \steam\steamApps\e-mail-adres\counter-stike\cstrike gezet. Maar ik krijg de echte wapen namen niet terug. wat doe ik fout? :?

oh en steam doet het nu bij mij trouwens ook niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 15:34 ]

• spokje
Steam werkt hier prima, hij crasht niet meer ook. Duurt nog wel een minuut met opstarten ofzo, maar kan nu gewoon alle games via steam downloaden zonder dat ie vastloopt, en ook nog met een redelijke snelheid 30kB/s. :)

Nog een paar dagen wachten en dan denk ik dat ie voor iedereen wel werkt, de fix komt eind deze week.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 09:08:
[...]

dit zijn lan settings, en veel te hoog voor nederland.

ik zou adviseren om deze op 40 en 60 te gooien
ahem?

ik gebruik ze zelf al een jaar of 1,5, en dat gaat altijd prima zonder choke.

je moet deze instellen naar je gemiddelde fps, en kijkende naar het systeem dat hij gebruikt moet dit toch kunnen, aangezien ik ook op adsl zit

• Crash
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 14:30:
oh.. kijk es op de Get steam now pagina :)
o.a : Full Steam Installer: (723.4 MB)
ik zie niet in wat hier het voordeel van moet zijn boven de Steam+CS versie van 350MB
of is dit de Steam+HL(+CS) versie ofzo?

Verwijderd

moet je ff op de steam site kijken, het is volgens mij all-in-one, 't was de eerste die ik zag staan ;p

• spokje
Pcies HL/TFC/CS/Opfor/Ricochet/DoD/DS/DMC :) jammer dat het net niet op 1 cd past voor de 56k'ers, maar misschien ingepakt?

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Handig, ik heb net een mail gekregen met de mededeling dat mijn key al in gebruik was... prutsprogramma... maarja, over een halfjaartje wil je niet meer zonder :)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
spokje schreef op 17 September 2003 @ 16:19:
Pcies HL/TFC/CS/Opfor/Ricochet/DoD/DS/DMC :) jammer dat het net niet op 1 cd past voor de 56k'ers, maar misschien ingepakt?
Moet toch makelijk kunnen.....
Multispeed 100 minuten (878Mb)

grahamofthewheels.com

• inXs

inXs

known as inXs

T7D_Sneezy schreef op 17 September 2003 @ 15:42:
[...]

ahem?

ik gebruik ze zelf al een jaar of 1,5, en dat gaat altijd prima zonder choke.

je moet deze instellen naar je gemiddelde fps, en kijkende naar het systeem dat hij gebruikt moet dit toch kunnen, aangezien ik ook op adsl zit
Mja en toch zijn het LAN settings..

edit: mmzz SteamID = 36048

[ Voor 4% gewijzigd door inXs op 17-09-2003 16:54 ]

superB

Verwijderd

hmm , steam net opnieuw geinstaleerd. Alles werkt (nog) prima , maar hopen dat het dat ook nog doet als ik me pc heb ge-reboot

Verwijderd

oke heel grappig , nu sloot ik dus net steam af .. heb ik weer hetzelfde probleem. Hij start steam niet meer op maar staat wel voor iets van 5 minuten onder processen , daarna geeft ie foutmelding en vraagt ie of ik een raport wil verzenden :'(

weet iemand wat te doen :?

• inXs

inXs

known as inXs

Naja, bij mij staat ie alleen maar @ processen.. Ben benieuwd offie ooit nog in beeld komt.. zou dan in die nieuwe versie anders zijn?

superB

• pierre-oord
Die nieuwe versie is al uit, hij zegt dat ook connecting to server ofzo in beeld. Alleen viel dat net ook weg bij mij :/

Verwijderd

mag het hopen :/ , wanneer komt die ooit uit dan ?

Verwijderd

lol , waar te downloaden ?

Verwijderd

wtf , ik krijg nu (na een half uur!!) steam in beeld 8)7

echt zo'n maf programma

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
spokje schreef op 17 September 2003 @ 16:19:
Als ik mijn HL/CS/TFC/DMC cache rar dan is het nog maar 340 MB (7-zip zelfs maar 290 MB), dus ook met de rest erbij moet het op 1 CD passen. Steam full-installer had volgens mij gewoon kleiner gekund (maar zeker weten doe ik het niet; ik weet niet wat er precies allemaal inzit).
beide natuurlijk solid-archive

Verwijderd

steam server is down.. tenminste die van mij. :(

hoe kan je zien bij welke server je account staat?? zodat ik bij de steam status page kan zien of die van mij toevallig down is...?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
lkkr > Zou je voortaan je reply gewoon willen wijzigen (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif) ? 3 Posts onder elkaar heeft geen zin.

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 15:41

BioHazard

*\o/*

Die Friends Network is nu al 3 dagen offline? :(

• pierre-oord
Verwijderd schreef op 17 september 2003 @ 17:15:
wtf , ik krijg nu (na een half uur!!) steam in beeld 8)7

echt zo'n maf programma
Dat waren volgens mij 18 minuten hoor...

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 08:53

AMD

Life is short. Play more

Heeft er iemand al mirrors van de Full Steam Installer?

Mijn Steam ID is overgens 20095 :P

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gaat Half-Life 2 ook met het Steam-platform werken?
Ja, ook de singleplayer dus! Het is dan dus niet mogelijk om met een illegaal kopie Half-Life 2 singleplayer te kunnen spelen.
Beetje naief om te denken dat dat niet gecrackt gaat worden ;)

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Is Half-life bij jullie ook al meer dan 30 minuten op volle toeren aan het downloaden?
In Steam monitor is hij echt als een gek bezig met het downloaden.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• T7D_Sneezy
Bi0Hazard schreef op 17 september 2003 @ 17:42:
Die Friends Network is nu al 3 dagen offline? :(
zat er gisteren de hele dag op :7

• pierre-oord
Peertje schreef op 17 september 2003 @ 17:53:
[...]

Beetje naief om te denken dat dat niet gecrackt gaat worden ;)
lol,maar wat is nou een singleplayer spel he... niet echt heel boeiend vind ik zelf.

Ik kan niet op steam komen, jullie wel? Ze moeten nu toch wel op gaan schieten. Heb pc opnieuw geinstalled. Maar zodra ik 1.5 speel of installeer ofzo, dan raakt steam weer in de war enzo, dus nu kan ik niet spelen :(

Overigens doet het server pakket het wel zonder problemen, daarbij heb je ook helemaal geen steam client nodig.

Ik heb een idee voor mensen:

In de server versie zit gewoon een map cstrike. Die zou je in je gewone HL dir kunnen zetten denk ik als je dat installed,en dan met de optie -cstrike starten. Alleen weet ik niet hoe het dan gaat met servers zoeken...

• T7D_Sneezy
pierre-oord schreef op 17 September 2003 @ 18:12:
[...]

lol,maar wat is nou een singleplayer spel he... niet echt heel boeiend vind ik zelf.

Ik kan niet op steam komen, jullie wel? Ze moeten nu toch wel op gaan schieten. Heb pc opnieuw geinstalled. Maar zodra ik 1.5 speel of installeer ofzo, dan raakt steam weer in de war enzo, dus nu kan ik niet spelen :(

Overigens doet het server pakket het wel zonder problemen, daarbij heb je ook helemaal geen steam client nodig.

Ik heb een idee voor mensen:

In de server versie zit gewoon een map cstrike. Die zou je in je gewone HL dir kunnen zetten denk ik als je dat installed,en dan met de optie -cstrike starten. Alleen weet ik niet hoe het dan gaat met servers zoeken...
ik gebruik ook gewoon nog steeds ASE met 1.6

Verwijderd

Hhm ik probeer de hele tijd in te loggen en het is me vandaag nog niet gelukt. De ene na de andere error.

Maar wat ik niet snap is of het nou een softwarematig probleem is of zijn de steamservers die steeds op hun bek gaan.

Verwijderd

M@NIC schreef op 17 September 2003 @ 17:29:
lkkr > Zou je voortaan je reply gewoon willen wijzigen ([afbeelding]) ? 3 Posts onder elkaar heeft geen zin.
Ja sorry , had er niet aangedacht :+

Maar weet iemand de bind voor Defender?

• Keizer
  • Niet online
Ik heb dat txt bestand met de aangepaste weapon names in mn cstrike dir gegooid, maar ik heb nog steeds de foute namen :?

Verwijderd

salutem schreef op 17 September 2003 @ 15:20:
[afbeelding]

steam id is 11432
mja heb deze fout de laatste tijd ook :r

• inXs

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 18:30:
Hhm ik probeer de hele tijd in te loggen en het is me vandaag nog niet gelukt. De ene na de andere error.

Maar wat ik niet snap is of het nou een softwarematig probleem is of zijn de steamservers die steeds op hun bek gaan.
Dat vraag ik me nou ook af.. Moet ineens opnieuw inloggen, omdat mijn steam ticket expired is... En dan log ik in en dan krijg ik ineens dat children probleem :x

edit1: Najaaaaaaaa, reboot 2x.. 2x hang steam en ineens krijg ik na een reboot steam in beeld.. werkende....

edit2: Game currently unavailable.....

edit3: Steam ticked has expired, please log in ...

edit4: omfg, or the login is wrong, or the password. .. . . . . .. .

[ Voor 24% gewijzigd door inXs op 17-09-2003 19:18 ]

superB

Verwijderd

Hebben jullie ook last van dit probleem :
Je sluit Steam af , en daarna wil je hem opnieuw starten en meld ie:

Steam is already running.
You may only run one copy of steam at a time

• inXs

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 19:17:

Taskmanager, processen, daar staat ie..

superB

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Verwijderd schreef op 17 september 2003 @ 19:17:

In Taskmanager ff steam.exe afsluiten :) (te laat)

• Christiano007
  • Laatst online: 08:00

Christiano007

Ich bin der champion

En nu is CS opeens niet meer geinstalleerd volgens steam..wat een ... :(

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Christiano007 schreef op 17 september 2003 @ 19:31:
En nu is CS opeens niet meer geinstalleerd volgens steam..wat een ... :(
Bij jou ookal :9

• inXs

inXs

known as inXs

iemand al een oplossing voor die but fps?

superB

• Keizer
  • Niet online
Steam is weer eens down... :|

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Waar ik dus echt strontziek van word is dat mijn scripts maar half werken. Alle weapon scripts moet ik gaan zitten herschrijven.

Ik vind CS op sommige punten ietwat blurry, net of de mipmap niet helemaal goed is uitgevoerd. Ik draai 1024 op 32bit op een ati 8500.

Dat schild is wel zo irritant, je kan er bijna nieta tegen beginnen behalve met HE's. Steam is zo buggy als de pest, mijn HLSW werkt niet meer, ik zie tot nu toe echt alleen maar nadelen....

De beta's van CS ownen, tot 1.3 ook redelijk en alles wat daarna kwam werd echt met de versie slechter. Van het spring-langzaamlopen in 1.4 naar Steam in 1.6.... Ik mag dan misschien wat nostalgisch zijn, ik speel nu 4,5 jaar, maar nu word ik er onderhand echt moe van. Niet omdat CS slecht is (nou ja, 1.6 dan) maar omdat ze het gewoon verneuken. Steam is gewoon nog niet bugvrij (hier al 4x gecrasht ofzo) en de T's in CS hebben niets tegen het schild of een variant erop.

Just my $0,02... :)

Verwijderd

Er komen mooi scriptjes uit voor CS 1.6 tegenwoordig. Check deze eens:

Lilith Script v1.10

Komt qua functionaliteit sterk overeen met NextWish, behalve dat deze al een GUI heeft en minder prulletjes erin heeft.
De voice toggle is plezant imo :9

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 17:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Euhmz... Ik kan dat script niet installeren :(

Ik download de installer, dan vraagt ie login, dan geef ik die en dan krijg ik een error :(

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik kan nu ook niet inloggen op Steam.. komt omdat het Steam netwerk op dit moment down is :)

http://www.steampowered.com/status.html

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 17:53

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Mijn Steam is ingelogd op dit moment... :/

Verwijderd

Die van mij niet, ik krijg "Can't connect to GeneralDirectoryServer"

• kNarf_
Ja maar net stond er even op die site dat het hele netwerk down was. Maar ik kan nog steeds niet inloggen ;(

• T7D_Sneezy
bl!kje schreef op 17 September 2003 @ 16:53:
[...]

Mja en toch zijn het LAN settings..

edit: mmzz SteamID = 36048
doe niet zo lomp, omdat je ze toevallig op lan gebruikt kan je ze toch ook wel op internet gebruiken?

met 100 fps is het wel zo handig om 100x per seconde data binnen te krijgen en te versturen.

• inXs

inXs

known as inXs

T7D_Sneezy schreef op 17 September 2003 @ 21:13:
[...]

doe niet zo lomp, omdat je ze toevallig op lan gebruikt kan je ze toch ook wel op internet gebruiken?

met 100 fps is het wel zo handig om 100x per seconde data binnen te krijgen en te versturen.
Uhmm, met LAN heb je meestal 100mbit en kan je alle data wel aan.. Ook de server.. Op internet is dat meestal niet het geval en moet je je config daarop aanpassen...

superB

Verwijderd

-ETz-Memphis Z schreef op 17 september 2003 @ 20:58:
Euhmz... Ik kan dat script niet installeren :(

Ik download de installer, dan vraagt ie login, dan geef ik die en dan krijg ik een error :(
Buh... ik had daar mijn e-mail adres ingetypt van m'n steam account en het installde zonder probleem.

Verwijderd

Inneens kapt mijn cs ermee, loopt vast..
ik wil hem opnieuw opstarten, kan ie niet inloggen :(
hij zegt dat wachtwoord of accountnaam niet klopt...???

Dus ik reset wachtwoord kiezen, zodat ze me wachtwoord via mail
opsturen, zegt ie inneens dat me accountnaam niet bestaat. :(
WTF??? :(

Verwijderd

geniaal steam ging zichzelf net updaten, jan start cs, gaat vrij snel, jan klikt server, jan zit in server en het beste nog deze x bleef jan in de server!!! :D

• kNarf_
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 21:31:
Inneens kapt mijn cs ermee, loopt vast..
ik wil hem opnieuw opstarten, kan ie niet inloggen :(
hij zegt dat wachtwoord of accountnaam niet klopt...???

Dus ik reset wachtwoord kiezen, zodat ze me wachtwoord via mail
opsturen, zegt ie inneens dat me accountnaam niet bestaat. :(
WTF??? :(
Hij zegt nu ook dat mijn account niet bestaat.. maar dat komt waarschijnlijk omdat de servers waar onze accounts op staan down zijn :?
Gewoon later opnieuw proberen

• mellowpimp
  • Niet online
wat is net, want steam ligt al tijdje plat

Verwijderd

Batman2k schreef op 17 september 2003 @ 21:34:
wat is net, want steam ligt al tijdje plat
net is ongeveer 10 a 15 minuten geleden...
heb daarvoor gewoon 2 uur zitten spelen.

• LeXuS007
  • Laatst online: 14-09 18:52
Zo te lezen is netwerk van steam erg overbeladen door al die downloads :|
Ik zat net filmpie te kijke toen een vriend van mij de link naar steam_installer spamde op msn.
Ik downloade en installeren ging perfect en snel (15 minuten). Hoppa CS 1.6 aan de gang. Nou blijkt dat de steam_installer is geleaked want pas 3 uur later kwam de officiele installer en ik had dus de geleakte versie :|
Mijn steamID : 1909 >:).
Alles werkt goed enigste wat me opmerkt is dat toen ik officiele steam op mijn andere computer ging installeren mij werd gevraagd of ik wel 13 jaar/ouder was. Bij de geleakte steam versie kreeg ik die vraag niet. Achja als er geen fouten zijn dan ist voor mijn goed ;) Toch wel raar.

AMD Opteron 165 | Asus A8R-MVP | Twinmos 2x512MB BH5-UTT | Hitachi T7K250 250GB SATA-II | X800GTO²

• T7D_Sneezy
bl!kje schreef op 17 September 2003 @ 21:25:
[...]

Uhmm, met LAN heb je meestal 100mbit en kan je alle data wel aan.. Ook de server.. Op internet is dat meestal niet het geval en moet je je config daarop aanpassen...
ik kan het met mijn internet ook aan, en dat is gewoon een simpele 768/128 adsl verbinding.

het is dan nog maar 10KB/s hooguit

• inXs

inXs

known as inXs

Beetje jammer dat ik wel overal dikke frame drops heb... Me fps is dik 8teruit gegaan... Me pc moet het makkelijk kunnen!

superB

Verwijderd

Mijn steam ging net updaten na mn werk toen ik t weer aanzette, alleen:

ik moet ff een cdtje fikken voor iemand met isdn, daar gooi ik die steaminstall.exe op hè, wat moet ik er nogmeer bij opgooien zodat hij zo weinig mogelijk hoeft te downloaden?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 00:16:
Mijn steam ging net updaten na mn werk toen ik t weer aanzette, alleen:

ik moet ff een cdtje fikken voor iemand met isdn, daar gooi ik die steaminstall.exe op hè, wat moet ik er nogmeer bij opgooien zodat hij zo weinig mogelijk hoeft te downloaden?
Moet je die cache files opzetten (/steamapps).

• Kapoen
  • Laatst online: 07:08
Kwartjuh schreef op 17 September 2003 @ 16:19:
Handig, ik heb net een mail gekregen met de mededeling dat mijn key al in gebruik was... prutsprogramma... maarja, over een halfjaartje wil je niet meer zonder :)
Ook gehad, maar toch kan ik spelen :)
Overigens lukt dat ook nog niet te best, meestal ligt steam plat of zoekt ie kinderen...

[ Voor 13% gewijzigd door Kapoen op 18-09-2003 08:26 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Weet iemand de oplossing voor het probleem dat ik alleen maar in-game kan inloggen bij "friends" :( is iets minder fijn nml :(

• pierre-oord
Ik heb een HLDS server opgezet met cs 1.6, nog ff helemaal kaal zegmaar. Alleen verschijnt die niet in eye bij mij. HLSW ziet-um wel. Het ip vind je door de hostname pierre-oord.demon.nl te gebruiken. Toch vaag datie er niet bij staat. HLWS zegt dat het in NL is, en de server staat op europa ingesteld.

edit:
w00t ik kan 1.6 spelen, met een oudere steam versie! (De eerste, niet die ze ookwel 2.0 noemen)

[ Voor 15% gewijzigd door pierre-oord op 18-09-2003 10:28 ]

Verwijderd

cs updaten gaat best goed
eerst stond er: 300 minuten
3 minuten later stond er: 90 minuten :)
en elke 3 seconden word het een minuut minder :D vaag, maar tog :)

• pierre-oord
Nou, ik heb onder het spelen van 1.6 nogal wat mensen gezien dat last hadden van die lettertypen. Het lijkt niet voor iedereen even makkelijk ze te wijzigen. Ik heb ze, en dat zou voor iedere resolutie goed moeten werken, even aangepast. Het is de gray skin, in een ander directorytje :)

Het is een skin, dat is gelijk makkelijk dat als het niemand bevalt hij er zo weer uit kan. Er staat namelijk ook een dir Resource in je steam dir, die kun je denk ik ook editen. Het werke alleen niet goed hier,misschien moet ik dan steam opnieuw starten en daar had ik geen zin in :P

Je kunt het bestandje hier halen

edit:
handig in startpost?

[ Voor 3% gewijzigd door pierre-oord op 18-09-2003 11:57 ]

• Graham
  • Laatst online: 30-08 19:50
WuSSiE schreef op 18 september 2003 @ 09:51:
Weet iemand de oplossing voor het probleem dat ik alleen maar in-game kan inloggen bij "friends" :( is iets minder fijn nml :(
http://www.steampowered.nl/news

Daar staat wel iets dat eigenlijk iedereen moet lezen...

grahamofthewheels.com

Verwijderd

pierre-oord schreef op 18 September 2003 @ 11:57:
Nou, ik heb onder het spelen van 1.6 nogal wat mensen gezien dat last hadden van die lettertypen. Het lijkt niet voor iedereen even makkelijk ze te wijzigen. Ik heb ze, en dat zou voor iedere resolutie goed moeten werken, even aangepast. Het is de gray skin, in een ander directorytje :)

Het is een skin, dat is gelijk makkelijk dat als het niemand bevalt hij er zo weer uit kan. Er staat namelijk ook een dir Resource in je steam dir, die kun je denk ik ook editen. Het werke alleen niet goed hier,misschien moet ik dan steam opnieuw starten en daar had ik geen zin in :P

edit:
handig in startpost?
hmm dat had ik ook gedaan, ik kreeg het echter alleen voor elkaar het lettertype van de steam interface kleiner te krijgen.. en niet van cs1.6 ingame (de chat text en net_graph etc)
zal dit vanavond ff proberen

Verwijderd

wat een bullshit is steam

om singleplayer moet je op internet zitten. de honden. op mn laptop als ik ergens ben kan ik niet mn single player spelen

ach lang leve de mensen die deze bullshit weer kraken.

• Crash
iemand al een goede mirror gevonden voor de full Steam install van 723MB :? :)

Verwijderd

Ik begrijp nog niet helemaal hoe ik me models van cs1.5 over kan zetten naar 1.6

Als ik het doe zoals in startpost beschreven staat werkt het niet echt. Dan connect ik met een server en dan geeft ie een error dat ik niet kan connecten, omdat de servers mij models niet accepteren ofzo iets :|

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Graham schreef op 18 september 2003 @ 12:23:
[...]

http://www.steampowered.nl/news

Daar staat wel iets dat eigenlijk iedereen moet lezen...
mja zoiets had ik wel verw8 maar waarom kan ik dan in-game wel inloggen :S

Verwijderd

LoL Trojan in de Steam?

Afbeeldingslocatie: http://www.izypc.nl/files/valveattack1.jpg
TrojannnntjeuhZ?

Afbeeldingslocatie: http://www.izypc.nl/files/valveattack2.jpg
Kom laten we ze pakkeh :P

Afbeeldingslocatie: http://www.izypc.nl/files/valveattack3.jpg
Tjah*

Hmmz lekk0r dan *heheh* lang leveh de STEAM :P

bron: www.hldmtagteam.cjb.net (msgboard: Phoenix)

Veel Frag PLEZIER :) !!! lat0r

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 14:06 ]

• inXs

inXs

known as inXs

pierre-oord schreef op 18 September 2003 @ 11:57:

edit:
handig in startpost?
Ik hou van je!!! :) Maarehh hoe verander ik de lettertypes zelf? want het lijkt allemaal bold :) Heb je daar een oplossing voor?

Mzz ik dat trackerscheme bestand, had ik bij alle verdana bold weggehaald.. Toen was niets meer leesbaar.. En toen weer toegevoegd en nu is de ingame text ineens niet meer bold :|
:)

Dus ik hoop dat je het een beetje uit kan leggen!

Ow en zou je het erg vinden als ik hem naar vrienden doorstuur?

[ Voor 16% gewijzigd door inXs op 18-09-2003 14:03 ]

superB

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.