[PC] Het Steam-platform topic

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.182 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 09:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

stefijn schreef op 16 September 2003 @ 09:40:
Om te spelen hoef je volgens mij geen enkele poort te forwarden :?

Forwarden zal nodig zijn als je een server draait
Zo'n vermoeden had ik ook, maar toen ik ze niet open had staan kon ik niet verbinden, en nu ik ze wel open maar niet geforward heb staan werkt het programma maar half (als ik updates wil halen van spellen doet ie gewoon niks). Vanmiddag nog eens proberen (met niet en wel geforward) en als ze perse geforward moeten wezen ga ik mijn preorder van HL2 maar ff cancelen.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kevin schreef op 16 September 2003 @ 09:49:
[...]

Hoe kan je dan zien op welke server je account staat?

Verder, mooie startpost :) en Steam draait hier sinds gisteravond een heel stuk beter.
sinds gister avond gaat het hier alleen maar slechter :| echt iedere keer die children error... geheugen fout en weet ik veel wat nie meer.
Als ie het doet, staan mijn games er nie tussen... dus ik sluit weer af, hernoem de namen ff, start weer kan ik nie inloggen :| ik sluit weer af, start nog een keer, log in en sluit weer af om vervolgens de bestandsnamen weer te veranderen. ik start kan nie inloggen. dus weer sluiten , start weer ben ingelogt wil game starten blijft ie hangen bij preparing to play counter-strike :|
waarom kan het nou nooit es goed gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Steam werkt nu als een trein hier, terwijl gisteren de foutmelding me om de oren vlogen.

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Janoz schreef op 16 September 2003 @ 09:39:
Ik zit zelf een beetje vreemd te kijken naar die poorten die open moeten staan. Ik neem aan dat het om inkomende connecties gaat en deze zouden dus moeten worden geforward aangezien ik een pc achter de router heb. Maar dit betekent ook dat ik deze poorten maar naar 1 computer kan doorverwijzen en ik dus thuis maar op 1 computer iets van valve kan spelen. Nu is dat in de thuissituatie nog te overzien (wordt wel lastig, maar dan maar de dhcp lease flink omhoog en CS en HL2 alleen op mijn eigen nieuwe pc) maar op een lan is dat probleem veel groter. Ik neem niet aan dat hiervoor ff een class C network range wordt gereserveerd......
Ik zou is de NT faq lezen :P

Alleen voor servers, waar en aanvraag naar wordt gestuurd zegmaar terwijl de NAT router anders niet weet voor welke computer het pakketje nodig is heb je een portmapping nodig. Verder moet je firewall die steam poorten doorlaten, meer niet. Open zetten als die zijn geblokkeerd, normaal niet op een thuis routertje. Dus je kunt overal CS doen.

Verder ben ik erg benieuwd naar de nieuwe steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz... voor t eerst heb ik echt problemen met steam.

Elke keer als ik nu wil spelen krijg ik: STEAM validation rejected.

Dit krijg ik als ik aan t verbinden ben met de server, bij t allerlaatste blokje.

code:
1
2
3
4
5
NET Ports:  server 27015, client 27005
Server IP address 192.168.0.2:27015
No IPX Support.
Connecting to 194.109.69.54:27015...
STEAM validation rejected

laatmaar :)
n00b ik probeerde naar een 1.5 server te connecten :X 8)7 :X

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 09:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Ik denk dat ik wel redelijk wat weet over hoe tcp/ip werkt ;).. Daarvoor hoef ik de NT-faq niet te lezen...

Het is niet alleen voor 'servers'. Verbindingen die van buitenaf worden geinitieerd hebben een portmapping nodig. Dat is uiteraard met servers ook het geval, maar ook met bv passive ftp (of juist die andere, ik raak altijd in de war). Het zou best kunnen dat valve heeft bedacht dat contentservers zelf verbinding met de client zoeken om content te uploaden. In dat geval heb je dus wel een portmapping nodig aangezien de router anders geen ID heeft waar de boel heen moet.

Ik verwachte dat ik niks hoefde te doen aangezien ik toch geen server draaide. Maar ik kon pas inloggen toen ik in mijn firewall op de router expliciet had aangegeven dat ie incomende verbindingen op die poorten zou moeten toestaan (normaal zijn ze stealth). Anders kreeg ik de 'servers unavailable' message die veel mensen ook krijgen. Ik heb deze poorten dus nog niet geforward naar mijn eigen pc. Steam werkt nu wel, maar zodra ik een game wil instaleren gebeurt er niks (wordt wel een error geschreven met conection reset by peer). Vandaar mijn donkerbruin vermoeden dat die portmappings niet alleen voor het draaien van een (dedicated) server zijn......

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Hmm ik heb dus vannacht steam + 1.6 gedownload (cache) en na het installeren deed hij het meteen zonder problemen. de aim is net als 1.5 heerlijk, en alles ziet er gewoon wat gelikter uit

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
bah wat een brakke zooi. Gisteravond heb ik steam es geprobeerd (steam + cs 1.6 cachefile) maar het werkt toen gewoon helemaal niet (heb het aangeklikt, toen 4 uur weg geweest en daarna was ie nóg niet opgestart :(). Nu probeer ik het weer en ik krijg wel een schermpje van steam. Ik ies dus counterstrike 1.6 starten, maar ik krijg een helemaal door elkaar gescrammbled beeld. Ik hoor wel de geluidjes dat ik over menu's heen ga met de muis, maar meer ook niet. Ik heb btw. winxp en radeon 8500 met catalyst 3.6 drivers.

[edit] als ik met all seeying eye connect wil ie wel connecten, maar ook dan is het beeld helemaal verkeerd. Het is een eind naar onderen geschoven (bovenste helft beeld is zwart, onderste cs) en wat je van cs ziet is ook nog es heel lelijk, low-res achtig.

[edit2] ik heb mn config.cfg ff verwijderd en nu doet ie het wel gewoon :)

[ Voor 27% gewijzigd door Palomar op 16-09-2003 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Hele topic doorgelezen en hetvolgende probleem nog niet tegengekomen:

Bij mij start steam niet alleen traag, maar het zorgt er ook voor dat mn pc heeeeel traag afsluit (duurt 5-15 min ofzo)

Een vriend van mij heeft dit probleem ook, zijn er nog meer mensen die dit hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Vandaag is er een nieuwe update gekomen, bij mij start Steam meteen en heb ik gelijk toegang tot de games. :D beter!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eureka!!! It is alive!!! :)
Nu eens met het platform spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik zie geen nieuwe update :p

[ Voor 87% gewijzigd door Trancentral op 16-09-2003 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Op veler verzoek:

http://www.steampowered.com/news

en

http://www.halflife2.net/...read.php?s=&threadid=7565

[ Voor 41% gewijzigd door FoggyFreek op 16-09-2003 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Hey Novah...nice startpost ;)....ik heb het een en andere gebruik voor een forum waar ik admin ben en jou naam natuurlijk als bron vermeld....zie hier

Nog wat info voor Internet/Game café (eventueel LANS :?) hier

[ Voor 29% gewijzigd door Graham op 16-09-2003 13:33 ]

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik ben bij de Steam beta geweest sinds 't begin.. en verbaas me er over dat de Steam final STUKKEN slechter draait dan de meest recente beta 8)7
Verder is 't erg jammer dat ze de CS bot-support uit 1.6 hebben gehaald, ook dat werkte prima in de beta..
Al met al vreemd gedrag van Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
ja dat van die bots snap ik ook niet, erg jammer. Zal wel iets te maken hebben met Condition Zero?

Zou PODbot misschien werken op de één of andere manier?

[ Voor 24% gewijzigd door Stefke op 16-09-2003 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
stefijn schreef op 16 September 2003 @ 13:39:
Zou PODbot misschien werken op de één of andere manier?
Ik heb ergens gelezen dat third party programmas gewoon moeten werken...zoals adminmod etc. Dus als de makers van PODbot een CS 1.6 ondersteunde versie bouwen..dan zal ie gewoon werken.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
iemand al DOD kunnen spelen via Steam :?
bij mij blijft ie steeds hangen op 'validating geme resources' :(

reinstall/opnieuw downloaden van content haalt niks uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faico
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:57
Ik heb steam vrijdagochtend voor de drukte gedownload en heb tot nu toe nog geen problemen gehad. Soms wel lang wachten omdat hij iets aan downloaden is. Beste is om steam gewoon te downloaden en daarna de .gcf files van internet af plukken. Verder, ik speel vooral tfc, vindt ik het wat soepelere spelen en de teleporters zijn best wel leuk, alleen nog even zien hoe die dingen effectief in matches te zijn gebruiken.

offtopic:
ik zou ff in de startpost www.mirc.nl in www.mirc.com wijzigen ;)

[ Voor 82% gewijzigd door Faico op 16-09-2003 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Intressant....
Status Update; New Installers to be Released Tomorrow
September 15, 2003, 5:18 pm · Greg Coomer

Well, the release process last week and over the weekend was pretty rocky. The community managed to get 500,000 accounts created and are currently seeing about 15,000 people playing Counter-Strike 1.6 at any given time. We know that the conversion process has been anything but smooth for many of our users. We're going to get this fixed. We've done our best to support the Half-Life community over the past 5 years, and we're still committed to doing whatever it takes to make the community happy. We've listened to the response, and we'll be repairing the problems with Steam until it performs the way we all want it to.

Tomorrow we will release new installers which include the cache files for all of the games available via Steam (Day of Defeat, Team Fortress Classic, the dedicated server, etc). If you haven't already done so, please use the installer that includes Counter-Strike and Half-Life.

Here's what's going on at Steam HQ:

We ran into some pretty serious bandwidth and server limitations after the release last week, which has caused several other problems like long wait times and UI unresponsiveness. The load is starting to die down now and we're getting more content servers lined up, so these problems are becoming less frequent. As more people begin using the new installers which include the game caches, their experience using Steam will improve greatly. If you're having problems connecting to Steam or launching Counter-Strike, please download the latest version of the installer and give it a try.
Some other Steam problems -- "JIT" error messages, expired ticket errors, etc -- will be fixed with a Steam update this week.

Other stuff:

Counter-Strike 1.5 is still available, and will be for a couple of weeks. After we're confident that the Steam authentication servers are functioning as they should (and not before), we'll be turning off the WON servers and migrating everyone over to the new system.
There have been some reports of the Conversion Wizard failing during account creation. If this happens for you, please try downloading and installing the most recent version of the Steam client from one of the mirrors listed on this site.
We're preparing a new installer on CD for cyber-cafe owners. Contact biz@steampowered.com if you're interested in receiving this.
We've heard from several people who are having trouble getting their MODs working with Steam. We've updated our FAQ with new information about this. Check it out and then email us if you're still having trouble.

Feel free to get in touch with us you're having difficulty, or for whatever reason. Thanks for hanging in there with us through these first few days.
Dat klinkt wel goed (zie dik gedrukt) :D

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crash-Override schreef op 16 September 2003 @ 13:58:
iemand al DOD kunnen spelen via Steam :?
bij mij blijft ie steeds hangen op 'validating geme resources' :(

reinstall/opnieuw downloaden van content haalt niks uit
Gewoon wachten, dat duurt erg lang :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm mIRC.nl is sex ;P

je moet .com hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik ga vandaag even mijn PC opnieuw installeren en moet ik Half-Life dan ook installeren voordat ik steam + cs cache ga installeren?

Of kan ik dat meteen erop pleuren zonder dat ik half-life eerst installeer.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Ik verdenk Winroute Pro ervan dat het niet werkt bij mij. Ik krijg die mooie "Could not connect to steam network" error.

Iemand ervaring met winroute en steam?

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 22:03:
vooral die text size is ZOOO irri, alsof je met 640x480 aan het spelen bent, nergens een menuutje of button waar je dat kan veranderen,
Ik vind het juist lekker leesbaar.
Vanaf 1280*960 vond ik het in <=1.5 eigenlijk niet meer prettig lezen.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Zeikerd.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Laatst online: 13-09 18:03
Ik heb de orginele half life met cd key. Kan ik dan ook counterstrike downloaden en spelen met steam ??

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Henkus schreef op 16 September 2003 @ 15:54:
Ik heb de orginele half life met cd key. Kan ik dan ook counterstrike downloaden en spelen met steam ??
Tip: Lees de startpost door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 15:34:
Hallo,

Ik ga vandaag even mijn PC opnieuw installeren en moet ik Half-Life dan ook installeren voordat ik steam + cs cache ga installeren?

Of kan ik dat meteen erop pleuren zonder dat ik half-life eerst installeer.

Alvast bedankt!
Volgens mij moet je het kaal kunnen installen (dus geen HL eerst). Ik zou die grote installer van 380 MB gebruiken, scheelt hoop downloadtijd :)

Btw; die fix voor steam; denken jullie dat die in een file te downloaden komt, of dat steam zichzelf gaat updaten? (zoals bij de beta continue gebeurde eigenlijk) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mennootje
  • Laatst online: 24-07 13:40
Steam werkt onderhand prima hier. Heb alle games kunnen updaten via die contentproviders @ een redelijke snelheid.

In het begin deed de UI flink vaak hangen maar dat kwam omdat hij elke muisklik dat ding met Steam probeert te connecten. Nu lijkt dat allemaal wat beter te gaan want Steam heeft vandaag nog niet gehangen (!).

Friends netwerk werkt ook wel aardig en de integratie met CS werkt ook kewl:
Afbeeldingslocatie: http://elektron.its.tudelft.nl/~vdsman94/steamownz.jpg

Paar kleine bugjes alleen ;)

- Options knop laat 9 van de 10 keer CS hangen.
- Spectatormode gaat soms tijdens een game helemaal dood, alleen console nog toegankelijk verder nix...

Hoop dat bovenstaande nog wel te fixen is, maar voor de rest vind ik ut prima produkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

ja nu nog ff afw8en...

Btw ik heb nergens last meer van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
Captain Pervert schreef op 16 september 2003 @ 15:36:
[...]

Ik vind het juist lekker leesbaar.
Vanaf 1280*960 vond ik het in <=1.5 eigenlijk niet meer prettig lezen.
idd, ik draai CS nml standaard @ 1280, in 1.5 vond ik het nog wel te doen, maar in 1.6 is toch de text wat té helder, af en toe als je bijvoorbeeld in aztec speelt, en jek ijkt naar de grond, dan is de text niet te lezen :( Maar voor de rest wel stylish, als't goed is doet Steam ut bij mij nu ook naar behoren :) Kep gisteravond laat een aantal poortjes open gezet, en ik kon weer normaal inloggen \o/... (En ik had m'n games weer terug :P) Dus zodra ik trug ben uit me stage ga ik even proberen...

Wat ik nog wel vaag vind, is het friends network... Kep gister een uur zitten kloten samen met een maat van mij, maar we kregen elkaar maar niet online te zien, of de ene zag de ander wel en de ander de ene niet of andersom, of we zagen elkaar helemaal niet? We hebben al geprobeerd om allebei elkaar uit onze lijst te gooien, steam afsluiten, opnieuw starten, opnieuw elkaar toe voegen, steam afsluiten, opnieuw starten en kijken... Maar toen nog deed hij niets :S Waar kan dat aan liggen?

Wat óók een nadeel is... Screenshots maken, :( Ze zijn (bij mij in ieder geval) ontzetend donker, terwijl ik m'n brighntess naar mijn weten voluit heb staan :x kep 't zelfde probleem met quake, daar staat m'n brigtness weliswaar iets lager, mja =) Wie weet btw een goed proggie om niet via ->bureaublad->eigenschappen->settings->advanced->nview->color correction je brightness omhoog te gooien?

[ Voor 15% gewijzigd door Wussie op 16-09-2003 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Laatst online: 13-09 15:51

Masterfvz

AKA Freakazoid

elke keer al zit ik net in de server kijg ik dit:

Host_Error: DispatchUserMsg: Illegal User Msg 255
of
Host_Error: CL_ParseServerMessage: Illegible server message - svc_bad

wat betekend het??

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Laatst online: 11-02-2024
WuSSiE schreef op 16 September 2003 @ 16:29:
[...]Wat ik nog wel vaag vind, is het friends network... Kep gister een uur zitten kloten samen met een maat van mij, maar we kregen elkaar maar niet online te zien, of de ene zag de ander wel en de ander de ene niet of andersom, of we zagen elkaar helemaal niet? We hebben al geprobeerd om allebei elkaar uit onze lijst te gooien, steam afsluiten, opnieuw starten, opnieuw elkaar toe voegen, steam afsluiten, opnieuw starten en kijken... Maar toen nog deed hij niets :S Waar kan dat aan liggen?
Je kan geloof in de userconfig file ook mensen uit je friends list gooien, daarna kan je hem weer adden. Heb gister ook zitten kloten daarmee namelijk. Er stond in die een regel onder de nick waarmee het foutging, iets van : Removed = 1. Die regel heb ik toen weggehaald en vervolgens verscheen ie weer in de Friends™ lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Nou, jij kan tenminste spelen. Ik krijg counter-strike niet meer geinstalled plots. Ik hoop dat steam die nieuwe release vandaag nog laat komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 14:03

Christiano007

Ich bin der champion

nu geeftie aan dat euhm, geen internet connectie kan krijgen (als ik steam wil opstarten).
fijn...

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 10-09 19:21
Verwijderd schreef op 16 september 2003 @ 14:31:
[...]

Gewoon wachten, dat duurt erg lang :z
heb em vannacht de hele tijd aangelaten, en reken maar dat ie hing :+ ;)

zojuist is het me wel gelukt, ff alle content verwijdert op de grote .cgf file na
toen een uurtje gewacht, en na een restart van Steam kon de pret beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

@ mij werkt het allemaal intussen perfect, ook steam!

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
WuSSiE schreef op 16 September 2003 @ 16:29:
[...]

idd, ik draai CS nml standaard @ 1280, in 1.5 vond ik het nog wel te doen, maar in 1.6 is toch de text wat té helder, af en toe als je bijvoorbeeld in aztec speelt, en jek ijkt naar de grond, dan is de text niet te lezen :( Maar voor de rest wel stylish, als't goed is doet Steam ut bij mij nu ook naar behoren :) Kep gisteravond laat een aantal poortjes open gezet, en ik kon weer normaal inloggen \o/... (En ik had m'n games weer terug :P) Dus zodra ik trug ben uit me stage ga ik even proberen...
con_color veranderen dan, naar donkerblauw ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Met DoD, start eerst een server local met een bepaalde map die je vaak speelt. :D daarna connecten naar een server met zo'n map. whalla :D (duurt wel even hoor, even kopje koffie drinken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noener
  • Laatst online: 22-02-2024

Noener

dusss...

Website ligt ondertussen ook weer plat.

Gamer card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Ik vind Steam echt helemaal geweldig, alleen start het traag op en zit het vol bugs.

Meteen Gamespy (:r) eraf geflikkerd. Je kan elkaar altijd vinden, serverupdate is supersnel, rechtstreeks switchen van de ene server naar de andere. Lekker samen spelen met bekenden werkt nu geweldig.

Ik kan me die communicatieproblemen nog wel herinneren toen ik met 3 anderen wilde spelen. Soms gingen we een IRC channel openen en dat soort omslachtige dingen. Dat is nu gewoon voorbij.

Helaas kan ik bijna nooit inloggen op het Friends-systeem. En een tweede minpunt is de console; als ik daar iets intik dan zit ik ineens weer in het spel, dan moet ik weer op console ~ drukken en dan pas kan ik verder typen.

[ Voor 4% gewijzigd door Captain Pervert op 16-09-2003 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancentral
  • Niet online
Ja vet irritant :P weet iemand een linkje naar de nieuwe setup/installer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
Nieuwe :? Update het kreng zichzelf dan niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vogus mij hebbe hun er een AI ingestopt die gewoon zijn eigen zin doet >:) ...dan start hij..dan niet...dan weer wel...enz. Mja als ze dit hoopje zooi blijven hanteren dan hoop ik dat het toch wel effe gefixed wordt...want anders effe leuke patch en blijven 1.5en....verandering is niet altijd goed :/ ...wie wil er nou de hele tijd een game BLIJVEN kopen(updates enz..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

7th schreef op 15 September 2003 @ 23:09:
Weet iemand waar steam de favorite server list gegevens in opslaat? File name?
In cs 1.5 was dat favsvrs.dat in de HL dir.

Ik heb een mooie favorite server list gemaakt die ik aan mijn clan mates wil geven maar ik weet niet waar steam die info opslaat
BUMP

Iemand al die file gevonden?
Damm ik start vandaag steam op en al mijn favorites zijn weg!!!!
WTF IS THIS?

Thy will see the light...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Das 1 van de vele bugs, gewoon effe w88 op de fix. staat al op de news page :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, Steam netwerk is nu down (hier in ieder geval) en www.steampowered.com is ook down.

Warning: fopen("C:/Inetpub/VALVe_Root/Steampowered/data/contacts/sdk", "wt") - No such file or directory in /var/www/functions.php on line 74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
7th schreef op 16 September 2003 @ 18:08:
Iemand al die file gevonden?
Leer zoeken: C:\Program Files\Steam\config\serverbrowser.vdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool, steam werkt , hoe is het mogelijk :o geen errors meer 8), eindelijk prettig gamen

nu nog fatsoenlijke NL servers, 90% van alle servers is duits en dat sux :|

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 19:12:
cool, steam werkt , hoe is het mogelijk :o geen errors meer 8), eindelijk prettig gamen

nu nog fatsoenlijke NL servers, 90% van alle servers is duits en dat sux :|
217.148.173.39:27015 (Gameprovider.com)
130.89.161.172:27015 (testserver)
130.161.36.104:27017 (pub.slags.nl)
195.20.108.48:27015 (24/7 dust)
131.211.221.208:27015 (getfragged)
81.23.234.130:27015 (Afraid.nl [CD])
62.177.166.70:27016 (The Joint)
62.212.89.69:27015 (Games-On.nl)
131.211.222.105:27015 (xXx)
130.89.169.73:27015 (QooXe)

xs4all
194.109.69.50:27015
194.109.69.52:27015
194.109.69.51:27015
194.109.69.53:27015

Dit zijn wel lekkere servers, allemaal NL nog :) Dussehh happy fragging!

[ Voor 1% gewijzigd door inXs op 16-09-2003 19:24 . Reden: tiepow ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Nou, vanmiddag kon ikme inloggen, alleen gaatie dan, zelfs na herinstallatie van steam, alles downloaden terwijl ik dat pakket van 380 mb ofzo heb gedownload. Eerst deed die dat niet. En nu kan ik weer gewoon niet inloggen. Ben benieuwd wanneer die nieuwe installers komen en eindelijk die probs verholpen zijn. Waarom kan je 1.6 niet gewoon met WON spelen, deed het altijd goed. Dom gezeik met steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde hier, had niet die 380mb installer, maar na de install werkte HL normaal gewoon goed en leek alles perfect te werken. Ik dus CS installen 'verdwijnt' opeens HL uit mijn games menu, de cache staat nog steeds op mijn hdd. En het is nogal traag (al kan dat ook liggen aan men kleine zusje)
Gaat dus niet echt lekker hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuboon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-10-2022

Senzuboon

Out now! Ichi!

ARGH, moet ik eerst STEAM opnieuw installeren omdat de .exe mist 8)7 , vraagt hij na de install om mijn wachtwoord, kan iok die niet intypen omdat hij de letters delete... |:(

Inderdaad maar wachten op de volgende versie, voorlopig gebruik ik Gamespy wel.

[ Voor 61% gewijzigd door Senzuboon op 16-09-2003 19:42 ]

Portfolio | Stolen Couch Games | Ichi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben er vanmiddag voor het eerst sinds 3 dagen in geslaagd om met een cs server te connecten... net wilde ik weer ff proberen, krijg ik een melding dat cs niet geinstalleerd is en dat steam ff 350 mb wil downloaden :r

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zit er een gemene bug in 1.6. Als je bv oilrig speelt en je bent als volgende aan de beurt als vip, en je koopt de ronde daarvoor een schild, en je gaat niet dood, dan heb je dat schild nog steeds als je daarna de vip wordt :D Best grappig, rende ik daar als vip zo naar die heli, gaat een stuk makkelijker :) Maar het hoort volgens mij niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb vanochtend ook maar is Steam gedownload met weinig hoop na het lezen van dit topic maargoed. Alles werkte prima, geen errors gehad enzo. :)

Sluit ik net steam af... kan ik hem niet meer opepen. Hij staat ongeveer 5 minuten onder Processen (niet bij toepassingen) en dan geeft een fout melding dat er een error is en of ik dan een rapport wil verzenden. :|

Weten jullie wat te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een paar Nederlandse 1.6 servers:

195.64.82.89:27015 [NL] Cistron CS server
217.21.144.6:27017 [NL] ]Shadows[ Public Server #2 -- CS 1.6
137.224.240.9:27045 [ N e X u S ] CS - 4 - 18 players [1.6]
195.193.163.73:27017 [NL] GamePoint CS 3 [TEST V 1.6] [FF]
195.193.163.73:27018 [NL] Gamepoint CS 4 [TEST V 1.6]
130.161.36.104:27017 [CS1.6] pub.slags.nl
213.204.192.39:27030 o8s.steam
195.20.108.10:27020
137.224.240.15:27025 [ N e X u S ] CS - 7 - 24 players [1.6]
130.89.170.43:27015 [NL]NeverStrike[3|V]
130.89.170.43:27035 [NL]NeverStrike[M.F.H.]
130.89.160.48:27015 Gliderpilots NeverStrike 1.6
212.203.28.115:27410 [NL] #Clan-Space.Com :: CS 1.6 PUB#1 ::
212.203.28.115:27420 [NL] #Clan-Space.Com :: CS1.6 PUB#2 ::
212.203.28.115:27080 UltimateArena.com :: CS1.6 #1 ::
131.211.222.105:27015 [NL1.6]-xXx- Public clanserver
217.67.234.174:27015 Take13|Playground 1.6 [NL]
81.23.234.130:27015 www.getfragged.nl - Countar-Strike 1.6!
193.172.134.231:27015 Patatje Oorlog TWO! [NL] 1.6
145.94.77.53:27015 Barbarians :: Slaughtering Cave (1.6)
130.89.169.73:27015 [ #WgW ][1] QooXe Public [1.6]
130.89.169.73:27025 [ #WgW ][2] QooXe Public [1.6]
62.4.83.24:27015 -=[BPC]=- World Of Revolutions
217.21.144.10:27015 [NL] ]Shadows[ Public Server #1 ]
194.109.69.52:27015 XS4ALL CSTRIKE-03 (1.6)
213.201.218.31:27015 Servers4u.nl > nuke/dust2/aztec 1.6
62.212.89.69:27015 Counter-Strike Public 1 [FF=ON]
131.211.234.7:27015 Aagtelan 1 CS Server (v 1.6)

Bron: www.counter-strike.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 20:24:
Kheb vanochtend ook maar is Steam gedownload met weinig hoop na het lezen van dit topic maargoed. Alles werkte prima, geen errors gehad enzo. :)

Sluit ik net steam af... kan ik hem niet meer opepen. Hij staat ongeveer 5 minuten onder Processen (niet bij toepassingen) en dan geeft een fout melding dat er een error is en of ik dan een rapport wil verzenden. :|

Weten jullie wat te doen ?
Ja: w88 op de fix; komt over paar dagen.

Misschien is het handig voor de TS om die fix melding even in de opening van deze thread te zetten :) kunnen we daarnaar verwijzen.

lkkr: paar berichten omhoog voor hele stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je dat van het .exe file dat mist ?

Offtopic:

BECOME PART OF THE STEAM COMMUNITY

makkelijker gezegd dan gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janoz schreef op 16 september 2003 @ 09:39:
Ik zit zelf een beetje vreemd te kijken naar die poorten die open moeten staan. Ik neem aan dat het om inkomende connecties gaat en deze zouden dus moeten worden geforward aangezien ik een pc achter de router heb. Maar dit betekent ook dat ik deze poorten maar naar 1 computer kan doorverwijzen en ik dus thuis maar op 1 computer iets van valve kan spelen. Nu is dat in de thuissituatie nog te overzien (wordt wel lastig, maar dan maar de dhcp lease flink omhoog en CS en HL2 alleen op mijn eigen nieuwe pc) maar op een lan is dat probleem veel groter. Ik neem niet aan dat hiervoor ff een class C network range wordt gereserveerd......
als dit is waarom ik wel in cs kom maar uit servers word gegooid (meteen in het begin) zonder foutmelding of wat dan ook (nog wel 27015 geforward van oude cs) dan zou het betekenen dat of ik of mijn broertje games kunnen spelen en niet beide lijkt me beetje erg raar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Lijkt me zeer sterk

Weet iemand al hoe je custom sprays kunt gebruiken? (als dat tenminste kan op dit moment)

[ Voor 13% gewijzigd door Stefke op 16-09-2003 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz

Masterfvz

AKA Freakazoid

klopt het dat het Friends netwerk op het moment down is? ik kon voor dat ik ging werken (17:30) niet inloggen en nu nogsteeds niet.

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Masterfvz schreef op 16 September 2003 @ 20:43:
klopt het dat het Friends netwerk op het moment down is? ik kon voor dat ik ging werken (17:30) niet inloggen en nu nogsteeds niet.
Er is daar wel meer down... ik kan niet eens meer inloggen, krijg een melding dat mn account niet bestaat :?

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cool thanks blikje en llkr , daar heb ik wat aan :D

[mierenneuker]
nog wel jammer dat het meerendeel ping van 100+ heeft :(

woei! kleine lettertypes aan de praat, heb nu 11px, maar das niet iets te klein voor het menu :P

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 17:03
stefijn schreef op 16 september 2003 @ 20:40:
Lijkt me zeer sterk

Weet iemand al hoe je custom sprays kunt gebruiken? (als dat tenminste kan op dit moment)
ja gewoon ff zoeken *.wad en kijken of je er een tegen komt in je steam dir zoja deze vervangen door je iegen .wad file.

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 20:39:
[...]

als dit is waarom ik wel in cs kom maar uit servers word gegooid (meteen in het begin) zonder foutmelding of wat dan ook (nog wel 27015 geforward van oude cs) dan zou het betekenen dat of ik of mijn broertje games kunnen spelen en niet beide lijkt me beetje erg raar :(
lezen is best moeilijk he, is het nou zo moeilijk het verschil tussen een port MAPPING voor als die niet weet waar een request heen moet, op een poort OPEN zetten voor data verkeer. Daar draait heel net NAT, Network Adress Translation, oftewel het vertalen van een request dat binnenkomt naar de juiste computer. Dat doet die aan de hand van een pakketje dat is gestuurd voordat er een pakketje binnenkomt. sim-pel. Het is gewoon een 1.6 bug, ik vind het al heel wat dat je servers kunt vinden :X kan ik nog niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Verwijderd schreef op 16 september 2003 @ 20:36:
Bedoel je dat van het .exe file dat mist ?
Nee, dit van http://www.steampowered.com/news.htm
Some other Steam problems -- "JIT" error messages, expired ticket errors, etc -- will be fixed with a Steam update this week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allright het gaat steeds beter, text van het menu in CS zelf is ook al kleiner, maar die text van net_graph 3 nog nie :(, nog ff verder kloten

arg niet geil, hij zegt dat me games er nie meer opstaan, al de zoveelste keer :|

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2003 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
[/quote]

uhm , wtf zijn JIT error messages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm..
preparing to play counter-strike.
preparing to play counter-strike..
preparing to play counter-strike...
preparing to play counter-strike.
preparing to play counter-strike..
preparing to play counter-strike...

steam down, of ben ik de enige? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon wachten :P

hmm volgens mij zit die ingame text van counter-strike ergens in een dll oid gebakken of in die gcf bestanden, in ieder geval ergens in de engine, want ik kan het niet vinden :( 'k begin maar nie aan een hex editor 'k wacht wel tot iemand anders de oplossing vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aKra
  • Laatst online: 13-09 20:45

aKra

Intentionally left blank.

Hmmm... Ik denk dat ik van m'n 12 player server een 20 player server maak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

mensen hebben jullie ooit zo iets kut,s meegemaakt als steam het duurt echt uren soms zegt ie dat counterstrike word opgestart (dat is als ie opstart) en dat ie dan geen ene moer uitvoerd hoe kan je nou zo iets slecht maken

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz

Masterfvz

AKA Freakazoid

Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 20:48:
woei! kleine lettertypes aan de praat, heb nu 11px, maar das niet iets te klein voor het menu :P
ik vind die grote letters eigenlijk wel beter. Die kleine bij 1.5 vond ik wat te klein. Niet dat ik een bril nodig heb ofzo B)

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz

Masterfvz

AKA Freakazoid

*wis wis*

[ Voor 97% gewijzigd door Masterfvz op 16-09-2003 21:45 ]

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de mp3 functie van 1.6 gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Laatst online: 11-02-2024
Volgens mij werkt het hier alleen snachts, wil net me hlds weer starten zegt ie dat niet beschikbaar is, terwijl het gisteravond toch echt allemaal draaide :? Het is toch mijn server :P

Oh en dat friends doet het ook niet hier btw :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Laatst online: 03-09 10:57
elloew, ik heb een klein probleempje, als ik een galil of een famas koop dan kan ik niet autoswitchen naar deze wapens... mijn cfg staat op http://www.sogamed.com/member.php?id=232794 en dan bij cfg :)

de rest switched wel gewoon :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Een vriend van me krijgt deze melding: Steam/exe ( main exception ): Win32 StructuredException at 01F85D49 : Ateempt to read from virtual address 32 without appropriate access rights. Iemand enig idee?

ennehh @ _Graphix heb je ook de ingame text kleiner gekregen?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmpf...en weer offline. Lijkt wel dat als de States online komt het netwerk toch weer enorm word geflood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pierre-oord schreef op 16 September 2003 @ 20:57:
[...]

lezen is best moeilijk he, is het nou zo moeilijk het verschil tussen een port MAPPING voor als die niet weet waar een request heen moet, op een poort OPEN zetten voor data verkeer. Daar draait heel net NAT, Network Adress Translation, oftewel het vertalen van een request dat binnenkomt naar de juiste computer. Dat doet die aan de hand van een pakketje dat is gestuurd voordat er een pakketje binnenkomt. sim-pel. Het is gewoon een 1.6 bug, ik vind het al heel wat dat je servers kunt vinden :X kan ik nog niet :S
hoef dus niks te portmappen en is een bug die nog verholpen moet worden (om het maar ff samen te vatten) en ja lezen is moeilijk ik ga niet ff 4 pagina's aflezen dan moet het maar in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij vertellen waarom mijn ping goed laag lijkt op de meeste servers met CS (gem. 30) maar in de serverlist een ping van bijv 200 staat?

ik kan op geen enkele server meer spelen.
ik raak niks meer terwijl anderen alles lijken te raken zonder moeite.
ik stond zelf meestal bovenaan meestal met een hoop frags, maar ik kan helemaal niks meer raken nu.
t lijkt wel een enorme vertraging, maar je ziet t echt helemaal niet.

Ik heb radeon 9700 rpo, P4 2,85(OC) en 400Mhz ram. dus dat moet t probleem niet zijn.
fps al in console gezet op 99.0 en rate op 8500 (adsl).

en ligt t misschien aan de config in steam?? waar staat die btw.
de userconfig zie ik dus niet of moet je die maken en hoe doe je dat ?
Help ik wordt stapelgek en al die noobs maar gamen en alles raken ? :)

Verwijderd

BAH wat is 1.6 een kutversie. Ik speel het niet meer tot ze het shield er uit hebben gehaald, of tot hij in wars gebanned word.

Verwijderd

Dan moet je es kijken of je verbinding wel in orde is. Kun je makkelijk in CS zelf doen door in console net_graph 3 in te tikken. Dan kun je zien of er problemen zijn door packetloss en/of choke.

• knarfyboy
  • Laatst online: 10-09 20:07
Verwijderd schreef op 17 september 2003 @ 00:03:
BAH wat is 1.6 een kutversie. Ik speel het niet meer tot ze het shield er uit hebben gehaald, of tot hij in wars gebanned word.
Idd t is echt lame als ze allemaal shield kopen dan ben je echt kansloos. Je kunt alleen he's gooien :(.

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 05-08 20:22
Ik moet toch nog even melden dat ik net weer even Half-life heb gespeeld (in 1600x1200 !! :9~) als inkomer voor 30 sept ;) en ik moet zeggen dat opzet van het hele steam systeem mij wel bevalt. Je hebt immers alleen een key nodig om waar dan ook (waar snel internet is) jou gekochte games te kunnen spelen. Je kan zo over de laatste versie beschikken.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Captain Pervert
Ik vind het schild zwaar lachen, echt een lol-item. Jammer dat de T's niet iets meligs hebben om mee te ouwehoeren.

Ik hoor in CS wel iets over een bug exploit van het schild. Nou hoor je daar wel meer geroep (cheat000rr!!!!111) maar toch, wat moet ik daar van vinden?

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 17 september 2003 @ 01:17:
Ik vind het schild zwaar lachen, echt een lol-item. Jammer dat de T's niet iets meligs hebben om mee te ouwehoeren.

Ik hoor in CS wel iets over een bug exploit van het schild. Nou hoor je daar wel meer geroep (cheat000rr!!!!111) maar toch, wat moet ik daar van vinden?
Ja, die is er inderdaad. Die bug maakt iemand van voren helemaal niet te raken, ook al schieten ze achter hun schild vandaan... en dat zou ik ook beschouwen als een soort van cheat, tis gewoon een halve godmode...

• Captain Pervert
Nou laten we daar niet moeilijk over doen, bug exploits zijn voor mij gewoon cheats. Punt. Bunnyhoppen, scriptje voor awm-reload-door-sidearm-te-pakken, allemaal bug exploits en (dus) niet zo bedoeld door de makers. Oprotten dus.

[ Voor 19% gewijzigd door Captain Pervert op 17-09-2003 02:20 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 september 2003 @ 00:05:
Dan moet je es kijken of je verbinding wel in orde is. Kun je makkelijk in CS zelf doen door in console net_graph 3 in te tikken. Dan kun je zien of er problemen zijn door packetloss en/of choke.
wil ik wel doen maar voordat ik het getypt heb en wat kan zien lig ik denk uit de sever, en de kans dat ik connect is al zeer klein krijg nu steeds errors :S

Verwijderd

Bah , Steam werkt nog steeds niet ...

Hopen dat als ik vanmiddag uit school kom Steam het weer netjes doet :z

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 07:40:
[...]

wil ik wel doen maar voordat ik het getypt heb en wat kan zien lig ik denk uit de sever, en de kans dat ik connect is al zeer klein krijg nu steeds errors :S
Dan zet je je het in je config.cfg filetje, dan staat ie al aan als je opstart.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 23:52:
kan iemand mij vertellen waarom mijn ping goed laag lijkt op de meeste servers met CS (gem. 30) maar in de serverlist een ping van bijv 200 staat?

ik kan op geen enkele server meer spelen.
ik raak niks meer terwijl anderen alles lijken te raken zonder moeite.
ik stond zelf meestal bovenaan meestal met een hoop frags, maar ik kan helemaal niks meer raken nu.
t lijkt wel een enorme vertraging, maar je ziet t echt helemaal niet.

Ik heb radeon 9700 rpo, P4 2,85(OC) en 400Mhz ram. dus dat moet t probleem niet zijn.
fps al in console gezet op 99.0 en rate op 8500 (adsl).

en ligt t misschien aan de config in steam?? waar staat die btw.
de userconfig zie ik dus niet of moet je die maken en hoe doe je dat ?
Help ik wordt stapelgek en al die noobs maar gamen en alles raken ? :)
je config staat in : steam/steamapps/emailadres/counter-strike/cstrike

gewoon ff je rates aanpassen :

Cl_cmdrate 100
cl_updaterate 100
cl_rate 20000 (de server maxed hem zelf)
rate 25000 (de server maxed ook deze zelf)

En er zijn btw genoeg manieren om iemand te killen die een schild gebruikt, neem gewoon altijd een HE mee, en probeer ze te verwarren door snel te bewegen, als zij gaan lopen kan je op de voeten en hun aars schieten, werkt goed

Verwijderd

T7D_Sneezy schreef op 17 september 2003 @ 08:24:
[...]

je config staat in : steam/steamapps/emailadres/counter-strike/cstrike

gewoon ff je rates aanpassen :

Cl_cmdrate 100
cl_updaterate 100

cl_rate 20000 (de server maxed hem zelf)
rate 25000 (de server maxed ook deze zelf)
dit zijn lan settings, en veel te hoog voor nederland.

ik zou adviseren om deze op 40 en 60 te gooien

• aKra
  • Laatst online: 13-09 20:45

aKra

Hmmm... Voor de mensen die hier dedicated servers willen gaan installeren voor CS 1.6, er is een complete installer uit... Te vinden op:

http://www.fileplanet.com/files/130000/130424.shtml
http://fastmirror.take13.net/steam/hlds_l_1120_full.bin

Verwijderd

Captain Pervert schreef op 17 september 2003 @ 02:19:
Nou laten we daar niet moeilijk over doen, bug exploits zijn voor mij gewoon cheats. Punt. Bunnyhoppen, scriptje voor awm-reload-door-sidearm-te-pakken, allemaal bug exploits en (dus) niet zo bedoeld door de makers. Oprotten dus.
Awp-reload-door-sidearm-te-pakken een bug? Niet zwetsen. Ik heb gewoon mijn primairy en secondary weapon op mijn scrollwheel. Dat is geen bug. Dat trucje komt trouwens nog vanuit cs 1.0 geloof ik. Toen was je sneller met een awp reload door je deagle tevoorschijn te halen en voordat de animatie voorbij was terug naar je awp te gaan.

Verwijderd

bl!kje schreef op 16 September 2003 @ 22:26:
Een vriend van me krijgt deze melding: Steam/exe ( main exception ): Win32 StructuredException at 01F85D49 : Ateempt to read from virtual address 32 without appropriate access rights. Iemand enig idee?

ennehh @ _Graphix heb je ook de ingame text kleiner gekregen?
nee.. :( dat zit volgens mij in de engine gebakken en valt nie aan te passen, misschien door met een hexeditor in de bestanden gaan te prutsen, maar daar waag ik me niet aan, want steam werkt eindelijk naar behoren :P

'k hoop dat valve zelf met een oplossing komt

ik heb alleen text van het menu kleiner gekregen:(

• Stefke
Dat schild is idd erg leuk :)
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 10:02:
[...]

Awp-reload-door-sidearm-te-pakken een bug? Niet zwetsen. Ik heb gewoon mijn primairy en secondary weapon op mijn scrollwheel. Dat is geen bug. Dat trucje komt trouwens nog vanuit cs 1.0 geloof ik. Toen was je sneller met een awp reload door je deagle tevoorschijn te halen en voordat de animatie voorbij was terug naar je awp te gaan.
ja dat is dus een bug, want de AWP heeft een bepaalde tijd nodig om te reloaden, die tijd is zo ingeprogrammeerd door de makers van het spel. Elke manier om dat te omzeilen (door zoiets vaags als effe snel naar je DE te schakelen) is zo niet bedoeld en dus een bug (en dat zou gefixed moeten worden)

[ Voor 7% gewijzigd door Stefke op 17-09-2003 10:34 ]

• inXs

inXs

known as inXs

stefijn schreef op 17 september 2003 @ 10:31:
Dat schild is idd erg leuk :)

[...]

ja dat is dus een bug, want de AWP heeft een bepaalde tijd nodig om te reloaden, die tijd is zo ingeprogrammeerd door de makers van het spel. Elke manier om dat te omzeilen (door zoiets vaags als effe snel naar je DE te schakelen) is zo niet bedoeld en dus een bug (en dat zou gefixed moeten worden)
Daar heb je idd gelijk in... Maar ik doe het zonder script, dus als ik met awm schiet dan switch ik met mijn duimknop naar mijn pistool en pak daarna gelijk de awm weer..... Maar scripten vind ik dan wel weer lame btw.

superB

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.