[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 3

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.225 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 19:48:
toch best wel lage accuracy hebben jullie eigenlijk als ik het vergelijk met wat ik meestal ongv. haal...
35%-40% acc. haal ik meestal met mp40/ thompson. Btw best suf dat soldiers accuracy ratings krijgen, alsof et moeilijk is om iets te raken met een heavy weapon. (100% acc. jeuj die award heb ik wel verdient 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
stime schreef op 14 oktober 2003 @ 20:59:
[...]

35%-40% acc. haal ik meestal met mp40/ thompson. Btw best suf dat soldiers accuracy ratings krijgen, alsof et moeilijk is om iets te raken met een heavy weapon. (100% acc. jeuj die award heb ik wel verdient 8)7 )
Ik heb es 100% acc gehaald met een thompson :). Ook ni moeilijk, ik join server, schiet 1 kogeltje af die per toeval een kill oplevert en dan is de map gedaan :D

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stime schreef op 14 October 2003 @ 20:59:
[...]

mja meestal hebben de mensen die met panzer lopen die highest accuracy award krijgen omdat ze alleen panzeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:29

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 14 oktober 2003 @ 19:48:
toch best wel lage accuracy hebben jullie eigenlijk als ik het vergelijk met wat ik meestal ongv. haal...
Ik zat er net na te kijken, dacht ook wat is dat slecht.
Heb ook eerder in het topic geschreven dat ik vaak award voor highest accuracy heb. Als ik een award heb is het altijd die of best fieldops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Erazzzer schreef op 14 October 2003 @ 23:57:
[...]

Ik zat er net na te kijken, dacht ook wat is dat slecht.
Heb ook eerder in het topic geschreven dat ik vaak award voor highest accuracy heb. Als ik een award heb is het altijd die of best fieldops.
Mjah, maar dat komt dan niet omdat je zo 1337 schiet 8)7, maar omdat je artillery/airstrike vaak meer dan 1 iemand meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

wwillem schreef op 15 oktober 2003 @ 09:23:
[...]

Mjah, maar dat komt dan niet omdat je zo 1337 schiet 8)7, maar omdat je artillery/airstrike vaak meer dan 1 iemand meeneemt.
Zo'n goeie airstrike heb ik vaak niet :)
De topaccuracy voor de airstrike heb ik bijna nooit en diegene die hem wel heeft, heeft dan tussen de 50 en 60, dus echt opschieten doet dat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag een vage dude op xs4all; "Ik heb mij nu ook aangemeld bij Tweakers, mag ik nu ook GoT achter mijn naam zetten?"

8)7

Misschien toch maar een echte clan beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Good Plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 15 oktober 2003 @ 17:43:
Vandaag een vage dude op xs4all; "Ik heb mij nu ook aangemeld bij Tweakers, mag ik nu ook GoT achter mijn naam zetten?"

8)7

Dat!... is ook nog eens een manier om nieuwe Tweakers te werven :P
Gaming :D

Gebruiken jullie jongens eigenlijk ook nog ICQ?
Ik heb icq na 2 jaar maar weer eens geinstalleerd en een paar toegevoegd waar ik laatst mee op Xs4all was, maar niemand lijkt online.

[ Voor 22% gewijzigd door Erazzzer op 15-10-2003 18:49 . Reden: icq ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
mijn icq nr is 35531780, je mag me altijd toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Ik vind het zeker geen slecht idee om een clan te beginnen, maar wat dan te doen met de mensen die wel de GoT-tag willen houden en niet in de clan willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff een potje gespeeld op de XS4ALL server maar.......nouja kijk zelf maar hier. ;)

Beetje erg veel last van lag gehad, behalve 2 personen, waarvan ik 1 was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:18

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 17:43:

8)7

Ja daar was ik bij :)

Hij zei het wel ietsje anders, maar kwam er wel op neer ja.

Een clan in wel een idee, maar dan heb je meteen al dat mensen die niet zo goed zijn geen toegang krijgen tot de clan?? Want die zijn slecht voor de wars.

Ik ben zo iemand die slecht is...

Ik neem aan dat er dan ook wars gespeeld gaan worden?? want waarom richt je anders een clan op?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 21:24:
Net ff een potje gespeeld op de XS4ALL server maar.......nouja kijk zelf maar hier. ;)

Beetje erg veel last van lag gehad, behalve 2 personen, waarvan ik 1 was :P
Lag? Bij mij liep hij helemaal vast :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik ga nog ff weer op de XS4all server spelen, komen er nog meer gotters?? :9

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

alles zat net vol :/ En op andere servers was het niet leuk spelen..ik wacht nog even een uurtje, totdat de kinders naar bed zijn >:)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Nu zijn de kinders naar bed, inc dit kind :)

Net ff gespeeld, en heb nog nooit zogoed gespeeld :) ging lekker dus.

En de Gotters zorgden weer lekker voor elkaar Dunne hein en BrainDeath (Y)

edit:

Ook precies een uur later he 8)7

[ Voor 74% gewijzigd door Hu9o op 15-10-2003 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RRR schreef op 15 oktober 2003 @ 21:20:
Ik vind het zeker geen slecht idee om een clan te beginnen, maar wat dan te doen met de mensen die wel de GoT-tag willen houden en niet in de clan willen?
Ach, dan nemen de clanleden allemaal de zelfde kleur naam ofzo. Dat lijkt mij het probleem niet.
Hu9o schreef op 15 October 2003 @ 21:29:
[...]

Een clan in wel een idee, maar dan heb je meteen al dat mensen die niet zo goed zijn geen toegang krijgen tot de clan?? Want die zijn slecht voor de wars.
Persoonlijk maakt het mij niet zo veel uit, het gaat mij om de fun. Daarnaast weet ik niet eens hoeveel en welke GoT-ers ET spelen en hoeveel man er nodig zijn voor een clan. (dan nemen we natuurlijk wel de beste personen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Oh, voordat iedereen nu ineens aan mij gaat denken:
Nee, ik hoef niet in een clan, alleen de naam is leuk. :+
Hoezo, melig? :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

bazs2000 schreef op 15 oktober 2003 @ 23:15:
Oh, voordat iedereen nu ineens aan mij gaat denken:
Nee, ik hoef niet in een clan, alleen de naam is leuk. :+
Hoezo, melig? :P
Hehe lol ;)
Wel jammer dat de XS4ALL server vaak vol zit, op de ET Pro server is meestal nog wel zat plek. Lijkt wel of niemand dat echt trekt, terwijl het pcies hetzelfde is, zoniet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

RRR schreef op 15 October 2003 @ 21:20:
Ja, dat heb ik al eerder hier gezegt, Je houdt het gewoon zoals nu, je regt GoT alleen als clan, je gaat zo nu en dan een war spelen en je hebt keuze uit 999 leden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Wat zijn de voordelen van een Clan?
Ik heb geen idee wat ik me bij een clan moet voorstellen.
OK, je bent een team en je gaat tegen andere clans wars uitvechten, maar wat komt er nog meer bij kijken of is dit alles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt contact met een groepje met dezelfde interesse. Je leert elkaar kennen via IRC (waar je niet alleen zit voor contacten van je clan en afspraken en geouwehoer, maar daar kom je ook vanzelf in de warezscene :D) en communicatieprogramma's zoals Roger Wilco, Ventrillo, Teamspeak. Zodoende bouw je een kameraadschap op. Verder is het leuk dat als je goed bent, naamsbekendheid opbouwt. En als je heel erg goed bent, kom je in Team-NL :D

Enkele nadelen die mij ervan afhouden om weer in een clan te zitten is dat je redelijk gebonden bent. Zo laat training, zo laat een war, enz enz. Ik wil zelf uitmaken waneer en hoe laat ik dat spelletje ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 09:06:
Enkele nadelen die mij ervan afhouden om weer in een clan te zitten is dat je redelijk gebonden bent. Zo laat training, zo laat een war, enz enz. Ik wil zelf uitmaken waneer en hoe laat ik dat spelletje ga spelen.
Om die reden zeg ik ook dat het gewoon zo moet blijven, dat je GoT alleen regt als clan. Wil je trainen, ga je trainen. Wil je niet, ga je niet. En hebben we een war, wil je niet, boeie lopen 200 man met GoT tag.

HEt is gewoon leuk, communiceren met RW. Teamspirit opbouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:18
Ik denk dat als je elke keer met andere GoT-ers gaat trainen of een war gaat spelen dat je weinig succes zult hebben. Ik speel zelf sinds deze week wars in ClanBase, en het is erg belangrijk om op elkaar ingespeeld te zijn en om taktieken te hebben voor de verschillende maps. Iedereen die meespeelt moet weten wat er van hem verlangd en dat ook doen.

Als je niet zo serieus ermee bezig bent zul je weinig lol hebben denk ik. De 2 wars die ik gespeeld heb tegen beginnende clans waren van korte duur en voor de tegenpartij niet leuk omdat ze totaal geen taktiek hadden en communicatieprogje gebruikten. Zijn erg frustrerende spellen dan. 6x6 Is echt een totaal andere manier van spelen dan 10x10 op Xs4all of 16x16 op sommige andere servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, laten wij ons de afgang dan maar besparen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind gewoon het inschrijven als clan een goed idee.

gewoon wars voor de fun spelen tegen andere clans die op het zelfde niveau zitten.

en verder zou ik niet druk maken over taktiek. gewoon eerst spelen en ervaring op doen.

Ik zou het juist niet te serieus maken met trainingen.
sowieso, trainingen hebben pas effect als iedereen ervaring heeft van meer dan 10 pcw's imho.

goede gezellige sfeer in de clan is het meest belangrijkst vind ik.

Ik zie geen nadelen er aan om als clan in te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Zolang et niet al te serieus is en niet al te veel tijd vereist heb ik dr ook wel interesse in. Winnen vind ik dan niet belangrijk, dat iedereen opkomt draven als dr gespeeld moet worden wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Iedereen? Wil je tegelijk allies en axis spelen ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Tazzy schreef op 16 October 2003 @ 14:29:
|:( 8)7

Neej, als we niet eens 6 man kunnen inzetten bedoel ik :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tazzy schreef op 16 oktober 2003 @ 14:29:
95 vs. 5 dat móeten we winnen :P

*damn, dit wordt de beste clan ooit*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
GoT als clan gaat niet werken,
ten eerste krijg je het gedoe 'wie mag wel spelen en wie niet EN waarom wel/niet', dan de betrouwbaarheidsfactor van de mensen die zich hebben opgegeven om mee te doen aan een war.
ten tweede, trainingen zijn gewoon van belang om bepaalde tactieken uit te denken en te oefenen (helemaal in ET), om de skill te bepalen van elk lid, etc.
ten derde, het leuke van een clan is de gezelligheid binnen de clan. En denk dat die ver te zoeken is als je clan bestaat uit meer dan 20 personen.

Nee, wat je wel kan doen is gewoon een clan oprichten en mensen recruiten op de xs4all server. En daar gewoon de GOT'ers vragen of ze je clan willen joinen.

Just my 2 cents ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Glorix Jim schreef op 16 October 2003 @ 16:19:
ten eerste krijg je het gedoe 'wie mag wel spelen en wie niet EN waarom wel/niet', dan de betrouwbaarheidsfactor van de mensen die zich hebben opgegeven om mee te doen aan een war.
Daar heb ik ook lang over na zitten denken. je kan loten. voor iedereen die mee wil doen lijstje maken en daaruit loten
of teams maken (alpha, bravo, charlie, delta)
Maar ik denk zelf als je zegt dat we voor bv morgenavond 8 man nodig hebben dat je heus niet 20 meldingen krijgt van: JAJAJAJAJ!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

JAJAJAJA,

ohnee, dan kan ik niet ;)

Maar persoonlijk denk ik toch dat het leuker is om gewoon met got tag te spelen en elkaar te helpen. Maar dan wel zonder clan verband. Dus eigleijk gewoon om lkaar te herkennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorix Jim schreef op 16 oktober 2003 @ 16:19:
In mijn principe als er een wedstrijd is afgesproken word is het gewoon de eerste 6 mensen die zich inschrijven voor de wedstrijd die spelen.
de rest zijn vervanger voor als er iemand afmeld.
Verder moet het gewoon sociaal en tolerant worden gehouden. zodat iedereen wedstrijden kan spelen.
ten tweede, trainingen zijn gewoon van belang om bepaalde tactieken uit te denken en te oefenen (helemaal in ET), om de skill te bepalen van elk lid, etc.
Taktiek bedenk je en bespreek je over irc of msn voor aanvang van de wedstrijd.
In de bespreking kan dan ook ter sprake komen wie welke functie en positie invuld.
Ten derde, het leuke van een clan is de gezelligheid binnen de clan. En denk dat die ver te zoeken is als je clan bestaat uit meer dan 20 personen.
Hoeft niet, je blijft toch altijd wel een harde (gezellige) kern houden binnen de clan. Verder heeft de gezelligheid ook te maken met de instelling en houding van de members.
Nee, wat je wel kan doen is gewoon een clan oprichten en mensen recruiten op de xs4all server. En daar gewoon de GOT'ers vragen of ze je clan willen joinen.

Just my 2 cents ;)
is ook een goed idee.

ik vind eigenlijk alles prima als het maar een beetje relaxed, tolerant, sociaal en positief aan toe gaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Nu online
ik vind eigenlijk alles prima als het maar een beetje relaxed, tolerant, sociaal en positief aan toe gaat.
Dat is ook mijn ideaal beeld van een clan, echter mijn ervaring na x jaar top-level tfc leert mij het volgende:
- van zodra een aantal leden een beetje niveau willen spelen onstaan er spanningen
- van zodra een aantal leden een beetje relax willen spelen ontstaan er spanningen

Zoals ik het nu zie is GoT een toffe bende fraggers (zelf speel ik niet met got tag omdat ik niet vaak genoeg speel :) ) en zo zou het moeten blijven. Wil je toch een war spelen, organiseer dan pickups... geen verplichtingen, geen concurrentie van '1337' GoT-ers (mits je deze pickups vaak genoeg doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Kapoen schreef op 16 October 2003 @ 18:59:
[...]

Dat is ook mijn ideaal beeld van een clan, echter mijn ervaring na x jaar top-level tfc leert mij het volgende:
- van zodra een aantal leden een beetje niveau willen spelen onstaan er spanningen
- van zodra een aantal leden een beetje relax willen spelen ontstaan er spanningen

Zoals ik het nu zie is GoT een toffe bende fraggers (zelf speel ik niet met got tag omdat ik niet vaak genoeg speel :) ) en zo zou het moeten blijven. Wil je toch een war spelen, organiseer dan pickups... geen verplichtingen, geen concurrentie van '1337' GoT-ers (mits je deze pickups vaak genoeg doet)
Als je hiervan een clan maakt en daarna willen sommige hoger niveau spelen, goed, maken ze een eigen clan op hoog nieveau, zonder Got-tag. Problem solved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 ding weet ik wel. GoT leden zullen afgeslacht worden als ze in clanverband gaan spelen. Ik ken dat wereldje. Wel eens tegen voltallig [FD-NL] gespeeld? Nou een paar van jullie wel eens. Moet je nagaan .. [FD-NL] was 1 van de slechtste RTCW clans van Nederland (toen ze begonnen niet, maar die mensen die er nu inspelen waren in RTCW slechter als in ET en dat zijn dezelfde mensen die voor grootste deel [FD-NL] in RTCW scene vertegenwoordigden).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

als we dan zouden verliezen tegen andere clans, zoals iedereen beweert. (en ik geloof ze wel). Is het dan misschien een idee om tegen andere fora te gaan strijden?? Dus tegen Fok, dat moet wel te doen zijn. Maar mischien ook nog wle tegen een ander forum.. :?

misschien een ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Hu9o schreef op 16 October 2003 @ 22:50:
als we dan zouden verliezen tegen andere clans, zoals iedereen beweert. (en ik geloof ze wel). Is het dan misschien een idee om tegen andere fora te gaan strijden?? Dus tegen Fok, dat moet wel te doen zijn. Maar mischien ook nog wle tegen een ander forum.. :?

misschien een ideetje?
ET: GoT-FOK!, dat is hetzelfde als Ajax-Feyenoord of G.A. Eagles-Zwolle!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Is dit spel zo populair bij de fokkers dan?
Fonz_ we willen dan natuurlijk tegen clans van ons eigen niveau, niet tegen fdnl die al sinds de begintijd zon beetje meespeelt. Gewoon voor fun en als we verliezen so what.
Fdnl waren btw lang niet de slechtste dr waren zo nog 30 andere clans die veel slechter waren, hun waren middenmoter dacht ik zo.

Zonet voor et eerst sinds drie weken weer gespeeld, woei vet moeilijk weer in et begin. Kon nix meer raken, maar na een avondje bezig zat ik dr al weer lekker in. Zonet nog 2vs1 op fueldump gewonnen als allies :9

Wat voor clan et ook wordt, et is iig beter dan eeuwig pubben.

[ Voor 54% gewijzigd door stime op 17-10-2003 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 22:26:
1 ding weet ik wel. GoT leden zullen afgeslacht worden als ze in clanverband gaan spelen. Ik ken dat wereldje. Wel eens tegen voltallig [FD-NL] gespeeld? Nou een paar van jullie wel eens. Moet je nagaan .. [FD-NL] was 1 van de slechtste RTCW clans van Nederland (toen ze begonnen niet, maar die mensen die er nu inspelen waren in RTCW slechter als in ET en dat zijn dezelfde mensen die voor grootste deel [FD-NL] in RTCW scene vertegenwoordigden).
Mwah, die ene keer dat ik tegen de FD-NL speelde met wat andere GoT'ters was niet enorm eerlijk:
• 1) Er waren een stuk of 3 GoT'ters actief en nog een stuk of 3~4 "goede spelers". Totaal dus 6~7 goede spelers.
• 2) De rest 3~4 was beginner, geeft normaal niet, maar wanneer je in clan verband gaat hakken wel.
• 3) De FD-NL leden waren in de meerderheid en speelde axis, waarvan jij zelf beweerde dat axis het altijd wat makkelijker hebben. (Meestal 12 vs 10 en niemand wilde switchen). Ik vind zelf ook wel: Hoe meer spelers, hoe makkelijker de axis het hebben.
• 4) Het gespeelde level was die met het strand (ben even de naam kwijt, battery ofzo). Daar kan je als axis heerlijk spawnkillen met wat artillery & airstrikes, dat werd dan ook veelvuldig gedaan. Samen met een andere gast met gekleurde letters waren wij (hij en ik) de enige die aan de andere kant van het strand spawnde. Het was dus 1 groot hak en zaag feest voor FD-NL.

Nu zul je mij niet horen beweren dat we in andere levels met allemaal goede spelers tegen FD-NL nooit zullen verliezen, maar de kanzen zijn in ieder geval heel anders! FD-NL axis in Trainyard, 10 vs 10 tegen 10 GoT'ters, dat wordt pas interessant :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom zo af en toe een verdwaalde FD-NL speler tegen en ik kan niet zeggen dat ik onder de indruk van ze ben. Ze zijn niet slecht maar ik heb ze liever tegen mij dan iemand zoals Sol (lijkt wel of ik een magnetische werking uitoefen op zijn kogels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
wwillem schreef op 17 oktober 2003 @ 23:52:
[...]

Mwah, die ene keer dat ik tegen de FD-NL speelde met wat andere GoT'ters was niet enorm eerlijk:
• 1) Er waren een stuk of 3 GoT'ters actief en nog een stuk of 3~4 "goede spelers". Totaal dus 6~7 goede spelers.
• 2) De rest 3~4 was beginner, geeft normaal niet, maar wanneer je in clan verband gaat hakken wel.
• 3) De FD-NL leden waren in de meerderheid en speelde axis, waarvan jij zelf beweerde dat axis het altijd wat makkelijker hebben. (Meestal 12 vs 10 en niemand wilde switchen). Ik vind zelf ook wel: Hoe meer spelers, hoe makkelijker de axis het hebben.
• 4) Het gespeelde level was die met het strand (ben even de naam kwijt, battery ofzo). Daar kan je als axis heerlijk spawnkillen met wat artillery & airstrikes, dat werd dan ook veelvuldig gedaan. Samen met een andere gast met gekleurde letters waren wij (hij en ik) de enige die aan de andere kant van het strand spawnde. Het was dus 1 groot hak en zaag feest voor FD-NL.

Nu zul je mij niet horen beweren dat we in andere levels met allemaal goede spelers tegen FD-NL nooit zullen verliezen, maar de kanzen zijn in ieder geval heel anders! FD-NL axis in Trainyard, 10 vs 10 tegen 10 GoT'ters, dat wordt pas interessant :).
Zie ik daar een lichte haat tegen FD-NL :? Tss :P Maar dat laaste zou ik ook wel willen zien 10 gotters als allies tegen 10 FD-NLers als axis. Dan hoop ik dat ze worden vast gezet bij het spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
StephanL schreef op 18 oktober 2003 @ 09:25:
[...]

Zie ik daar een lichte haat tegen FD-NL :? Tss :P Maar dat laaste zou ik ook wel willen zien 10 gotters als allies tegen 10 FD-NLers als axis. Dan hoop ik dat ze worden vast gezet bij het spawnen.
Tis geen haat hoor. ET is altijd nog maar een spelletje :).

Edit: Hidde, je weet dat je op GoT niet mag rekruteren he (jaja, rekruteren is met een k).

[ Voor 12% gewijzigd door dr snuggles op 18-10-2003 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Laatst online: 11-09 23:31
Het is niet de bedoeling dat men hier leden gaat werven voor zijn/haar clan. Posts zijn verwijderd.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD 64
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

AMD 64

gathering of google

(overleden)
count me in :*) :+ :*) :+ :*)

[ Voor 14% gewijzigd door AMD 64 op 18-10-2003 18:13 ]

Waterchiller te koop 250 euro. Mail voor info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Die medicpacks die je als medic overal neerstrooit.... blijven die gewoon de gehele mapduur liggen; of verdwijnen ze langzaam de grond in na een poosje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Silent Thunder schreef op 19 October 2003 @ 13:43:
Die medicpacks die je als medic overal neerstrooit.... blijven die gewoon de gehele mapduur liggen; of verdwijnen ze langzaam de grond in na een poosje?
Ze zakken na een tijd de grond in, is lullig, als je ze dan wil pakken lukt het niet en dan zakken ze langzaam weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Erazzzer schreef op 19 October 2003 @ 14:22:
[...]

Ze zakken na een tijd de grond in, is lullig, als je ze dan wil pakken lukt het niet en dan zakken ze langzaam weg :P
Daarom zag ik ze vaak niet meer. :P

Mja, ik heb voor het eerst een hele mapcyclus medic gespeeld; en het was best kool. Ik dacht eerst dat 't een beetje slaafjeswerk was, maar toch dankbaar gedoe. Beetje dode reviven, medicpacks rondstrooien; en de meeste zeggen ook nog Thank You ook. :P En daarbij knal ik nog steeds zoveel mensen af als altijd. Toch best onmisbaar voor 'n team.

Als je ff goed bezig bent als medic krijg je volgens mij meer XP dan een standaard soldaatje vermoed ik. Ik had in ieder geval voor het eerst dat dual-pistool gekregen na 3 maps. Wat 'n vet ding. De hoeveelheid kogels die 'ie afvuurt in zeer korte tijd. _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 19-10-2003 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Dan hier nog een server die je moet mijden:
131.211.104.57:27960

Iedereen complaint er. En dan is er een Refferee 'Naruto' die complaint lekker mee. En wanneer je wat zegt, dat ik niet complain maar hij wel toen hij mij tk-de krijg je een ban aan je broek.
Kortom slechte server, slecht beheer.

[ Voor 3% gewijzigd door Pjotrik op 19-10-2003 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pjotrik schreef op 19 October 2003 @ 16:26:
Dan hier nog een server die je moet mijden:
131.211.104.57:27960

Iedereen complaint er. En dan is er een Refferee 'Naruto' die complaint lekker mee. En wanneer je wat zegt, dat ik niet complain maar hij wel toen hij mij tk-de krijg je een ban aan je broek.
Kortom slechte server, slecht beheer.
leuk onderwerp.. wanneer complainen jullie? :? :)

en hoe reageren jullie als er iemand een complain invuld tegen jouw?

I zelf complain eigenlijk nooit opzettelijk. soms druk ik per ongeluk op F1 ;)
I complain zelf alleen als ik word ge TK'd met opzet.

als iemand complaind tegen mij word ik meestal heel boos. en kan ik het meestal niet laten om zo'n persoon voor n00b enzo uit te maken. :/
Het gaat me dan vooral om het principe dan dat ik die 3 xp verlies.

Edit: irrelevante woorden verwijderd ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

In het begin complainde ik vaker dan nu.
Als je oplet dan kun je goed zien of het een ongeluk was of dat iemand gewoon zat te slapen. Als iemand zat te slapen en meerdere rare dingen doet (in het wilde weg schieten terwijl zijn maten ervoor staan) dan complain ik wel want niets is zo vervelend als een teammate die maar wat rondschiet in de hoop dat hij de vijand raakt. Dat het iemand kan zijn die misschien net zijn eerste dat ET speelt maakt mij dan weinig uit omdat een complaint minder hard aankomt dan een scheldpartij. :)

Als ik wordt neergeschoten door een teammate dan betekent dit meestal dat ik op het verkeerde tijdstip was op de verkeerde plaats. Als ik als fieldops speel dan ren ik naar iedereen toe om ammo te geven als dat nodig is en als die mensen dan druk aan het schieten zijn dan word ik nog weleens omgelegd. :+

Daarom, die F2-knop zit er niet voor niets en complain alleen als je zeker weet dat jouw dood onnodig was.

Teamkillen is erg cool wanneer de ronde net begint, dan kun je schieten wat je wilt, de ronde is toch niet begonnen en aangezien toch iedereen op elkaar staat in te hakken kun je net zo goed meedoen. :P

Iets wat ik zelden tegenkom maar wat wel zo irritant is zijn mensen die complainen als ze in jouw airstrike lopen terwijl die blauwe (of rode) wolken toch wel aangeven dat je over enkele seconden weggevaagd zal worden. Blijkbaar denken zij dat die complaint is gemaakt om iedere TK te dekken terwijl niet iedere TK opzet is. Maar goed, die mensen zijn ook diegene die als een kip zonder kop met hun geweertje door het veld rennen alsof ze QuakeIII aan het spelen zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

zeggen jullie eigenlijk ook sorry als er weer 1 of andere n00b recht door je airstrike heen loopt?
of als er iemand happy over je mijnen gaat lopen omdat ie denkt dat het powerups zijn?

Btw ik complain eigenlijk alleen als iemand echt met opzet recht op mij staat te schieten zonder goede reden (als het een medic is die full revive doet en ik bijna dood ben dus niet)

en als iemand complained terwijl ik er niets aan kon doen dan zal ik de volgende keer wat minder helpen als ie in de problemen zit >:)
die 3xp die je kwijtraakt dat kan me nou echt helemaal geen **** schelen
ik speel voor de lol, niet voor de score

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
ik complain nooit krijg die popup niet eens lol :)

btw thewill in mijn post stond nix over recruiten of wat dan ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al is het niet mijn directe fout (iemand die vrolijk door me gunfight heenhuppelt, over me mijnen struikelen; of een ongelukkige passant die naar het rooksignaal van een airstrike slentert) 8)7 Ik zeg standaard altijd sorry als iemand omkomt door mij toedoen. :)

Maar waar ik niet tegen kan is als een teammate over me mijnen wandelt; en vervolgens tegen me gaat complainen (!!). Je bent het dan toch gewoon eigen schuld. Er staat niet voor niks dat vlaggetje. En ik ben dan nog meer dan bereidwillig door sorry te zeggen. Maar dan gaan ze weer complainen. Pathetic. :o

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2003 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Wolfboy schreef op 19 oktober 2003 @ 18:21:
zeggen jullie eigenlijk ook sorry als er weer 1 of andere n00b recht door je airstrike heen loopt?
of als er iemand happy over je mijnen gaat lopen omdat ie denkt dat het powerups zijn?
Over het algemeen zeg ik wel sorry. Je moet niet als een dolle stier door mijn airstrike rennen en dan complainen want dan mag je mijn sorry diep in je holletje stoppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik schoot van de week iemand dood, zei sorry en revivede hem. Schiet hij mij dood, ik complain niet. Begint hij te lachen en te etteren. Hij schoot mij dus opzettelijk neer omdat ik hem neer schoot. Erg kinderachtig. Gelukkig komt zoiets nooit voor op xs4all. (ik heb het iig nooit gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Jah dat complainen is echt super irritant, kan daar echt pissig over worden. Vandaag bijvoorbeeld speelde er ook iemand mee en die drukte standaard al op F2 nog voor je sorry kon zeggen.
Dan kan ik het niet laten om er wat van te zeggen, en de volgende x dat die persoon een TK maakt ook gelijk complainen.
Vooral de XP whores complainen volgens mij veel, omdat zij het meer zien als een onderlinge strijd om het meeste XP te behouden ofsow.
Erg irri in iedergeval, complainen is er alleen om opzettelijk TK af te straffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dat een free download of moet je daar in de winkel voor terecht? (of DC++ ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Verwijderd schreef op 19 oktober 2003 @ 20:37:
is dat een free download of moet je daar in de winkel voor terecht? (of DC++ ;))
Gratis, www.splashdamage.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de week nog ruzie gehad met ene Smoke omdat hij complainde. Zat er op dit forum niet ook een Smoke? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 20:50:
Van de week nog ruzie gehad met ene Smoke omdat hij complainde. Zat er op dit forum niet ook een Smoke? :/
Jazeker. Ik complain trouwens ook wel eens, als ik vind dat de teamkill te dom is voor woorden. Iemand die met een panzer op teammates + vijanden schiet. Alhoewel sommige nog wel eens de dans ontspringen door heel vaak sorry te zeggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik complain zelf nooit en wordt pislink als iemand mij complaint, ze doen het ook altijd als ze gewoon doorrennen terwijl ze zien dat ik een support grenate heb gegooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speelde dit in het begin bijzonder veel, maar het werd zo saai met steeds dezelfde mappen.

Zijn er nu meer officiele mappen in het spel bijgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Verwijderd schreef op 19 October 2003 @ 22:30:
Ik speelde dit in het begin bijzonder veel, maar het werd zo saai met steeds dezelfde mappen.

Zijn er nu meer officiele mappen in het spel bijgekomen?
Nee nog (steeds) dezelfde 6 mappen. Denk ook niet echt dat er nieuwe official mappen bij komen aangezien Splash Damage nu hard bezig is met de mappen van Doom3 en dit (vanzelfsprekend) een hogere prioriteit heeft dan deze gratis game.

Lijkt me wel cewl als ze de RtCW mappen voor ET beschikbaar stellen. Dat waren ook volgens mij wel toffe maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:57

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik vind het zelf erg irritant als ik door een teammedic wordt omgelegd om vervolgens 100% te krijgen door revive... Allereerst schrik ik me de pest :( , en ik krijg altijd na een revive die vervelende 2-3 sec lag.

Nee, dan complain ik wel hoor, eerst neerknallen dan reviven vind ik niks aan!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op 19 oktober 2003 @ 22:51:
Ik vind het zelf erg irritant als ik door een teammedic wordt omgelegd om vervolgens 100% te krijgen door revive... Allereerst schrik ik me de pest :( , en ik krijg altijd na een revive die vervelende 2-3 sec lag.

Hoe wil je anders gehealed worden als zijn balk leeg is? En vaak heb je ook simpelweg de tijd niet om iemand helemaal te helen met pakketjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Twee Dee schreef op 19 October 2003 @ 22:51:

Tja ben ik niet helemaal met je eens, ze doen het tenslotte om je te helpen dus complainen vind ik aardig aso.
Kan me voorstellen dat je ff raar staat te kijken als het gebeurd.
Ik vind echter dat een medic dit alleen mag doen als je daadwerkelijk om een medic roept, op deze manier kan hij je sneller oplappen. Of als hij geen health packs meer heeft je toch helpen.
Ik zou in deze situatie zeker niet complainen, das pas lame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

telt het dan ook al een death?? als de medic dit doet??

Ik speel ook altijd met de medic, maar doe dit truukje eigelijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu nog bullet time en de max payne mode kan beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:57

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik weet ook donders goed dat ze het doen om te helpen, maar ik vind het toch een vorm van valsspelen...

Lekker realistisch toch:
Ik ben een MEDIC!! Ik kom je helpen!! HIER:

===>>> PANG <<<===

Nu ben je DOOD!

En hier, NEEM DIT!
*** Stopt een dikke spuit in je mik ***

"Je voelt je 2 seconden duf, maar daarna ben je weer als nieuw!"

Nee sorry hoor, reviven doe je maar als ik gewoon neer ben geknald, niet als je te loopt te miepen dat je niet genoeg tijd/power hebt om medpacks te gebruiken... Laat me dan maar zitten met 20%, wel zo eerlijk!
Doe maar gewoon volgens de "geest van het spel", map exploits gebruiken we toch ook niet?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je stemt zeker ook SP? ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Nee hij speelt liever met max_lives=1. Want dat is realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb t net geinstalleerd, alleen als ik online probeer te spelen, zie ik geen servs?

maar ik druk wel op refresh:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Hu9o schreef op 19 oktober 2003 @ 23:07:
telt het dan ook al een death?? als de medic dit doet??

Ik speel ook altijd met de medic, maar doe dit truukje eigelijk nooit.
Ik zou het gewoon doen, je ziet het steeds vaker op de servers en het is een hele goede taktiek. Een medic mag van mij iedereen afknallen als hij ze daarna dan ook weer revived, dan heb ik er geen problemen mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 00:07:
ik heb t net geinstalleerd, alleen als ik online probeer te spelen, zie ik geen servs?

maar ik druk wel op refresh:S
Heb je 'n profiel aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Het kan natuurlijk ook zijn dat hij lokaal naar servers aan het kijken is.
Een patch kan ook helpen, whoarang, wat heb je allemaal al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

niet een firewall oid die je blokt?
en ik zou eerst patchen, voor de patch had ik dit probleem af en toe namelijk ook op m'n laptop
btw misschien is het sowieso makkelijk om 'The All Seeing Eye' te gebruiken

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Twee Dee schreef op 19 oktober 2003 @ 22:51:

als je zo iets bij mij flikt krijg je gewoon geen healt enzo meer van me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Revision schreef op 20 October 2003 @ 09:20:
[...]

als je zo iets bij mij flikt krijg je gewoon geen healt enzo meer van me...
ja dat denk ik ook altijd maar na 30 seconde ben ik het alweer vergeten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op 19 October 2003 @ 22:51:

Dat het irritant is dat je schrikt en dat je lag hebt dan kan ik me voorstellen, maar dat kan een medic niet ruiken. Best lame als je complaint je zou van mij iig geen revive/health meer krijgen. Vraag dan vriendelijk of hij dat in het vervolg niet meer wil doen, is wel zo sociaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Laatst online: 09:33
Ik wil wel een x een friendly spelen 6vs6 :) we hebben maar 8 actieve members dus 10vs10 gaat niet lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
lijkt me top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind als iemand heel erg low hp heeft neerschieten en reviven wel handig, de medic krijgt weer wat XP erbij en jij zit weer op de helft van je hp of zelfs op full hp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 12:36:
ik vind als iemand heel erg low hp heeft neerschieten en reviven wel handig, de medic krijgt weer wat XP erbij en jij zit weer op de helft van je hp of zelfs op full hp.
da's het leuke juist, de medic krijgt er geen xp voor :) Dus het is puur voor t team als een medic dat doet. En het zijn dus geen xpwannabe's die het doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

inTIMidate schreef op 20 oktober 2003 @ 11:22:
Ik wil wel een x een friendly spelen 6vs6 :) we hebben maar 8 actieve members dus 10vs10 gaat niet lukken ;)
Je bedoelt zeker jou clan tegen de GoT clan?

Count me in! Maar dan moet het wel door de week op een avond. In het weekend kan ik namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik dan met FD-NL meedoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Laatst online: 09:33
Door de weeks is juist beter, weekends gaat iedereen altijd uit. Meeste wars worden ook door de weeks gespeeld.

ik wil wel tegen me klasgenoot nuuul spelen :D

Eerst joinen fonz :P

[ Voor 7% gewijzigd door inTIMidate op 20-10-2003 12:51 . Reden: reactie op fonz ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Glorix Jim schreef op 20 October 2003 @ 12:41:
[...]
da's het leuke juist, de medic krijgt er geen xp voor :) Dus het is puur voor t team als een medic dat doet. En het zijn dus geen xpwannabe's die het doen.
Doe het zelf ook sinds een tijdje, maar spam dan bij verwarring wel even tegen het team dat ik bij low on medpacks ze ff neerschiet en dan heal. XP interesseert me niet, ik ben een medic in een teamgame: I just do my job :)
Heb nog geen complaints gezien dat ik weet. Alleen nieuwelingen vinden het soms raar, maar die snappen zodra ze revived worden dat het in hun voordeel is ;)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
datum & server prikken dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Weer 2 vraagjes....

Wat is een referee? Soms zie je wel eens staan 'die en die has become a referee'. En wat ben je dan zoal extra? En hoe word je een referee?

Hoe doe ik zelf een vote uitbrengen? In de settings kan ik alleen terugvinden hoe ik Ja of Neen moet voten.

[ Voor 9% gewijzigd door Silent Thunder op 20-10-2003 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Silent Thunder schreef op 20 October 2003 @ 14:02:
Weer 2 vraagjes....

Wat is een referee? Soms zie je wel eens staan 'die en die has become a referee'. En wat ben je dan zoal extra? En hoe word je een referee?
Referee is vrij vetaald vanuit het engels een scheidsrechter. :)

Stemmen is simpel, je kunt het vanuit de console doen (votekick_[username]) of als je midden in het spel op ESC drukt dan zie je ook een votemenu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Silent Thunder schreef op 20 October 2003 @ 14:02:
Weer 2 vraagjes....

Hoe doe ik zelf een vote uitbrengen? In de settings kan ik alleen terugvinden hoe ik Ja of Neen moet voten.
referee is een scheidsrechter. geen idee hoe je dat wordt, misschien als je de admin bent oid?

Een vote uitbrengen kan door op esc te drukken en dan met de muis op vote te klikken.

edit: telaat...

[ Voor 3% gewijzigd door Hu9o op 20-10-2003 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
bazs2000 schreef op 20 October 2003 @ 14:33:
[...]

Referee is vrij vetaald vanuit het engels een scheidsrechter. :)

Stemmen is simpel, je kunt het vanuit de console doen (votekick_[username]) of als je midden in het spel op ESC drukt dan zie je ook een votemenu. :)
Dus een soort moderator? Als ik het ff met GoT mag vergelijken. En wat kan een Referee in ET? Wat heeft hij extra t.o.v. de rest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silent Thunder schreef op 20 October 2003 @ 15:01:
[...]

Dus een soort moderator? Als ik het ff met GoT mag vergelijken. En wat kan een Referee in ET? Wat heeft hij extra t.o.v. de rest?
Zoals eerder gezegd is het idd de admin van die desbetreffende server. Je kunt volgens mij ook iemand anders Referee maken zodat je dan zelf weer degradeert. Daarom zie je ook wel eens middenin het spel... 'player has become Referee', oid. Ik weet alleen niet of er meerdere admins/referee's per server kunnen zijn, of dat je dus zelf weer tot 'normale speler' word gecreëerd als je iemand anders benoemd.

Wat hij additioneel kan t.o.v. de rest is o.a. een speler direct kicken (zonder vote), de tijdslimiet veranderen; en ga zo maar door. Gewoon de dingen waar je normaal over moet voten, kan hij/zij meteen doen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2003 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 14:59

Dreamer

Foutje

Verwijderd schreef op 20 October 2003 @ 15:10:
[...]

Zoals eerder gezegd is het idd de admin van die desbetreffende server. Je kunt volgens mij ook iemand anders Referee maken zodat je dan zelf weer degradeert. Daarom zie je ook wel eens middenin het spel... 'player has become Referee', oid. Ik weet alleen niet of er meerdere admins/referee's per server kunnen zijn, of dat je dus zelf weer tot 'normale speler' word gecreëerd als je iemand anders benoemd.

Wat hij additioneel kan t.o.v. de rest is o.a. een speler direct kicken (zonder vote), de tijdslimiet veranderen; en ga zo maar door. Gewoon de dingen waar je normaal over moet voten, kan hij/zij meteen doen.
plus dat ze bepaalde packs kunnen laden (had ik laatst op de xs4all server daar begon je ineens van zelf te springen waardoor je constant dood viel, was niet leuk :()

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Dat was toch niet gisteren rond een uur of half 12 's nachts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 14:59

Dreamer

Foutje

Pjotrik schreef op 20 October 2003 @ 15:54:
Dat was toch niet gisteren rond een uur of half 12 's nachts?
nee alweer een maandje of 2 geleden. Ik kom niet zo vaak op de xs4all server ga meer naar innuedo's server

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Als je referee wilt worden kan je een 'callvote ref' doen, dan kan iedereen op f1 rammen en dan wordt jij scheids. Althans zo werkt het wel met q3 :)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.