Verwijderd schreef op 16 October 2003 @ 22:26:
1 ding weet ik wel. GoT leden zullen afgeslacht worden als ze in clanverband gaan spelen. Ik ken dat wereldje. Wel eens tegen voltallig [FD-NL] gespeeld? Nou een paar van jullie wel eens. Moet je nagaan .. [FD-NL] was 1 van de slechtste RTCW clans van Nederland (toen ze begonnen niet, maar die mensen die er nu inspelen waren in RTCW slechter als in ET en dat zijn dezelfde mensen die voor grootste deel [FD-NL] in RTCW scene vertegenwoordigden).
Mwah, die ene keer dat ik tegen de FD-NL speelde met wat andere GoT'ters was niet enorm eerlijk:
• 1) Er waren een stuk of 3 GoT'ters actief en nog een stuk of 3~4 "goede spelers". Totaal dus 6~7 goede spelers.
• 2) De rest 3~4 was beginner, geeft normaal niet, maar wanneer je in clan verband gaat hakken wel.
• 3) De FD-NL leden waren in de meerderheid en speelde axis, waarvan jij zelf beweerde dat axis het altijd wat makkelijker hebben. (Meestal 12 vs 10 en niemand wilde switchen). Ik vind zelf ook wel: Hoe meer spelers, hoe makkelijker de axis het hebben.
• 4) Het gespeelde level was die met het strand (ben even de naam kwijt, battery ofzo). Daar kan je als axis heerlijk spawnkillen met wat artillery & airstrikes, dat werd dan ook veelvuldig gedaan. Samen met een andere gast met gekleurde letters waren wij (hij en ik) de enige die aan de andere kant van het strand spawnde. Het was dus 1 groot hak en zaag feest voor FD-NL.
Nu zul je mij niet horen beweren dat we in andere levels met allemaal goede spelers tegen FD-NL nooit zullen verliezen, maar de kanzen zijn in ieder geval heel anders! FD-NL axis in Trainyard, 10 vs 10 tegen 10 GoT'ters, dat wordt pas interessant

.