[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 3

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.226 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:33
Referee is een lichtere versie van rcon, deze kan alleen de matchsettings veranderd, map, gametype. Ook kan deze kicken niet bannen. Ref kun je worden door /ref <password> te typen, dit werkt alleen als er dus een referee_password is ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

Silence_nl

Slnc

Twee Dee schreef op 19 oktober 2003 @ 23:19:
Ik weet ook donders goed dat ze het doen om te helpen, maar ik vind het toch een vorm van valsspelen...

Lekker realistisch toch:
Ik ben een MEDIC!! Ik kom je helpen!! HIER:

===>>> PANG <<<===

Nu ben je DOOD!

En hier, NEEM DIT!
*** Stopt een dikke spuit in je mik ***

"Je voelt je 2 seconden duf, maar daarna ben je weer als nieuw!"

Nee sorry hoor, reviven doe je maar als ik gewoon neer ben geknald, niet als je te loopt te miepen dat je niet genoeg tijd/power hebt om medpacks te gebruiken... Laat me dan maar zitten met 20%, wel zo eerlijk!
Doe maar gewoon volgens de "geest van het spel", map exploits gebruiken we toch ook niet?
Mensen zoals jou mag ik dus niet als ik medic ben en schiet iemand dood met 10 healht om hem daarna te reviven en hij complaint dan zal ik je waarschijnlijk weer dood schieten en misschien zelfs de hele map lang telkens tot 5 healht schieten.

Ik zelf complain niet want ik heb dat popup uitgezet en als iemand het express doet doe ik een vote en meestal worden ze dan wel gekicked.
Dat sorry zeggen doe ik ook nooit is imo niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Hoewel veel mensen het schijnen te denken krijg je niet veel meer xp van iemand neerschieten en reviven.
Als je iemand helemaal opvult met pakketjes dan gaat je xp vele malen harder omhoog

Ik heb ook wel es wat mensen neergeknald om revive te doen, tot nu toe reageert zo'n 90% positief erop, sommige vinden het alleen maar niets.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 19:59
Ik heb deze game ook ff geinstalleerd, maarre zodra ik ingame ben laat deze mijn systeem compleet crashen :(

ik gebruik de laatste drivers, en heb verder nergens problemen mee

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inTIMidate schreef op 20 October 2003 @ 12:51:
ik wil wel tegen me klasgenoot nuuul spelen :D
Haha, zeg maar wanneer :P
Alhoewel ik de laatste tijd het wel een beetje druk heb, maar als ik weet wanneer en waar dan ben ik er wel :)

Trouwens, over dat complainen nu dat de meeste er toch over hebben, ik doe dat alleen als ze dus opzettelijk me ff omleggen om niks. Voorbeeld, ik schiet een teammaatje per ongeluk te pletter met mijn panzer en zeg vervolgens netjes sorry, waarop diegene gaat complainen en ook nog eens me terug teamkilled :/

*kijkt op klok* Mwah, ik doe nog een potje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Naar aanleiding van dit artikel op tweakers.net: Met wat voor muis & muis-instellingen schiet de Tweaker :?

Ik heb zelf trouwens een dual optical, met nog de oude logitech sensoren en het beestje doet z'n best. Vandaag heb ik ook even wat geëxperimenteerd met andere muisinstellingen: Acceleration uit (normaal staat altijd alles op z'n hoogst, dat scheelt weer RSI :P).

Je aim lijkt iets beter te worden, maar dat is maar een tijdelijk effect. Snel omdraaien gaat niet meer, dus eigelijk is het niks voor mij. Het is dus meer kiezen tussen:
* Snel omdraaien (mouse sensitivity in ET hoger zetten),
* Een goede aim (mouse sensitivity in ET lager zetten) ,
* Een combo van beide (acceleration aanzetten), wat weer resulteert in minder goed kunnen aanvoelen waar je heen gaat met je cursor. Met dat laatste speel ik al een paar jaar, dus dat laat ik maar fijn zo :).

[ Voor 8% gewijzigd door dr snuggles op 21-10-2003 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb een wireless optical van Logitech met een lage sensitivity, zo speel ik al een paar jaar en dat gaat prima. Ik hoor nog wel eens van mensen dat draadloos een vertraging met zich meebrengt maar daar heb ik geen last van (of misschien heb ik het wel maar heb ik het niet in de gaten).

Acceleration staat bij mij uit, dat is erg irritant als je ineens een snelle muisbeweging maakt, dan draai je tever door (en doorgedraaid ik al genoeg :+ ).

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Ik heb versnelling ook uit staan en de sensitivity hoog staan, op 17 in ET (kwee niet of dat nog in verband staat met je muissnelheid in windows). Dat versnelling is inderdaad irritant als je een snele beweging maakt en ineens krijg je die acceleratie erbij.
Heb zelf sind kort m'n wireless optical (van zo'n zwart TB/muis combo setje) vervangfen door een MX500. Dit aangezien m'n wireless optical muisje, terwijl sensitivity op z'n hoogst stond, in windows naar mijn gevoel nog niet snel genoeg ging, vooral bij hoge scherm resoluties.
Met de MX500 is dat opgelost en ik merk echt duidelijk het verschil.
Daarnaast was ik een draadloze muis ook wel zat, toch meer vertrouwen in een met draadje plus dat ik het nut van een draadloze muis niet echt zie.
Net alsof je aan de andere kant van de kamer gaat zitten muizen, misschien leuk als je een plasma scherm hebt van +42"

[-edit-]
Trouwens ff iets anders, ik heb regelmatig dat ET in safe modus opstart, in dat begin schermpje geeft ie dan iets van 'com_Crashed' achter alle setting terwijl ik heb de vorige keer gewoon goed heb afgesloten. Meerdere last van? Terwijl ik in m'n autoxec.cfg de juiste resolutie heb staan nergeert ie deze toch.

[ Voor 27% gewijzigd door DyStiC op 21-10-2003 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Pjotrik schreef op 19 oktober 2003 @ 16:26:
Dan hier nog een server die je moet mijden:
131.211.104.57:27960

Iedereen complaint er. En dan is er een Refferee 'Naruto' die complaint lekker mee. En wanneer je wat zegt, dat ik niet complain maar hij wel toen hij mij tk-de krijg je een ban aan je broek.
Kortom slechte server, slecht beheer.
Over slechte servers gesproken, kwas net op de server van uiermelkers fraggers. Een en al lameheid daaro. De admin loopt lekker spelers die niet in zn clannetje horen te tken en kicked mensen willekeurig. Exp shuffle doen ze niet aan, lekker met zn allen bij de axis tegen stel newbies spelen. Vette XP hoererij, ligt er een teammate te wachten op revive. Ben ik dr als eerste bij wordt ik getkd door die gast want hij moet dat zo nodig doen :r :r :r

Toch nog wel leuke stats in de eerste ronde:

Afbeeldingslocatie: http://members.fortunecity.com/stime/umsux.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door stime op 21-10-2003 12:56 . Reden: bleh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Gister wou het op XS4ALL ook niet helemaal lukken met een XP shuffle, een grote spawn kill tegen de Allies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dat die Nabis-server? Daar heb ik ook een keer gespeeld maar ze hadden daar heel vreemde instellingen. Ik was dus ook zo weer weg. Geen aanrader die server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook wat vraagjes :)

Ik heb de game nu ook en speel het zo vaak mogelijk, maar toch begint ie soms zomaar ineens te zeuren over "A valid CDkey is not reaching...." Je hebt toch helemaal geen cd-key??

wat kan ik daar aan doen?

Verder zou ik nog graag weten hoe je die Support Fires doet, en hoe je die op plaatsen zou kunnen droppen waar je dat wil.

thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coenen schreef op 21 October 2003 @ 12:33:
Gister wou het op XS4ALL ook niet helemaal lukken met een XP shuffle, een grote spawn kill tegen de Allies.
Ach, sommige velden lenen zich gewoon voor spawnkillen, dat heeft weinig met het xp-verschil te maken. De axis worden makkelijk gespawnkilled bij The Railgun en de allies bij The Fueldump. (naja, dat zijn mijn ervaringen igg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Et.nablis.com ofzo was et idd. :r wat een lamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 12:37:

Ik heb de game nu ook en speel het zo vaak mogelijk, maar toch begint ie soms zomaar ineens te zeuren over "A valid CDkey is not reaching...." Je hebt toch helemaal geen cd-key??

Verder zou ik nog graag weten hoe je die Support Fires doet, en hoe je die op plaatsen zou kunnen droppen waar je dat wil.

thx
Je hebt inderdaad geen cd-key nodig, ET maakt er echter zelf wel een aan en die gebruikt ie om je aan te melden zodra je online gaat spelen.
Maar ik weet niet wat de volledige error is dus ik kan je niet echt verder helpen, 'is not reaching...' wat? Probeer het eens opnieuw te installeren.

Artillery support doe je door je verrekijker te pakken (volgens mij standaard wapen 0) en dan op fire te drukken (MOUSE1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:18
stime schreef op 21 October 2003 @ 12:19:
[...]

Over slechte servers gesproken, kwas net op de server van uiermelkers fraggers. Een en al lameheid daaro.
*cut*
Hehe, ik ben zelf ook admin op een server en het is erg verleidelijk om zo om te gaan met de spelers op de server, zeker als niemand kickvotes kan starten om je te kicken of tegen je kan complainen! :P
Niet dat ik overigens TK voor XP, maar af en toe doe ik het in bepaalde situaties wel (net als toen ik nog geen admin was). Voorbeeld: als engineer sta je de Oasis Water Pump te fixen, en voor het laatste stukje heb je net geen powerbar meer. Als er dan een engineer alsnog aan komt lopen om alsnog dat laatste stukje te doen en de 10 engineering XP te krijgen dan TK ik dus wel, want anders flikt iemand het om mijn XP te stelen. Maar dat gebeurd echt zelden, en als ik het doe is het alleen bij simpele dingen als commandpost, waterpumps etc. Soms spreek ik btw ook wel eens af als er twee engineers zijn dat er 1 alle engineering XP krijgt, beter 1 goede engineer dan 2 mindere.

Over XP shuffles, vaak vraag ik mensen om te switchen, meestal wordt het dan beter. Als niemand wil plaats ik zelf wel mensen over als referee. Resultaat is dan vaak beter dan een shuffle omdat een shuffle niet altijd meteen betekend dat de teams gebalanceerd worden. 't Is lame als admins niets doen aan veel te ongebalanceeerde teams. Aan de andere kant is het soms ook erg frustrerend om te zien hoeveel mensen er constant mee kappen als het eens wat minder gaat, of mensen worden spectator om het winnende team te joinen, heb niet altijd even veel zin om constant te moeten shufflen of teams te balanceren als het zo gaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Het gaat je dus meer om zelf XP krijgen dan om het team te laten winnen?

Talking about lame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shartar schreef op 21 October 2003 @ 13:39:
[...]
Voorbeeld: als engineer sta je de Oasis Water Pump te fixen, en voor het laatste stukje heb je net geen powerbar meer. Als er dan een engineer alsnog aan komt lopen om alsnog dat laatste stukje te doen en de 10 engineering XP te krijgen dan TK ik dus wel, want anders flikt iemand het om mijn XP te stelen.
OMFG }:O |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

TKén om XP?
Nee, dan ben je lekker bezig. Je speelt omdat je wilt winnen en de missies wilt voltooien, niet om 10XP-punten te winnen. Sorry hoor maar als je mensen afschiet omdat iemand 10 punten onder jouw neus wegtrekt dan ben je fout bezig en dan zou ik een ander spel gaan spelen.

Voor jou is het misschien inmiddels de normaalste zaak van de wereld geworden maar als je expres gaat TK'en dan zul je binnen de kortst mogelijke keren een vote tegen je hebben omdat mensen jou dan van de server willen schoppen en eerlijk gezegd zou dat wel terecht zijn.

TK'en is alleen toegestaan als je een medic bent en iemand snel wil voorzien van een blakende gezongheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
zo, ben geband (tijdelijk) bij [FD-NL]. Niet door een admin ofzo, maar door een kickvote. Ik was samen met 2 andere de enige ervaren speler, de rest was n00b, en dan van het slechtste soort. Airstrike gooien, n00b loopt erin, ik zeg sorry, hij complaint. Prachtig. Ik was het op een gegeven moment zo zat dat ik de gast ging wounden die maar bleef complainen. Hij calt een vote om mij te kicken, ik ben weg. Waarom? Omdat de onervaren spelers denken, hé dr wordt een vote gecalled, dat zal wel een tk'er of complainer zijn, die moet weg.

Prachtig spel he!

[ Voor 1% gewijzigd door Ron!n op 21-10-2003 15:18 . Reden: spelvout ]

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dacht ik ook al na het lezen van dat bericht...

Ikzelf help altijd mee als engineer zijnde om ff iets te fixxen, want vaak als ik dat dan niet doe(of als iemand anders mij niet helpt), dan ben ik alweer kassie wijlen voordat het geval klaar is.
Heb trouwens nooit meegemaakt dat mensen hierop tegen waren dat ik ff meehielp, integendeel, ze lopen dan soms juist met me mee om iets anders te fixxen of iets dergelijks :)
Maar ja, dat is iedereen voor zich natuurlijk.

Vaak doe ik trouwens ook ff de covert beschermen als ie een pak aan het jatten is (en dus een "sitting duck" is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:18

Hu9o

Schokkend

Hoe detecteer je eigelijk spionnen??

Ik speel wel eens met coveops. En ga dan verkleed tussen een groepie vijanden staan, maar toch kunnen ze 'zien' dat ik een spion ben?? Hoe?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op 21 October 2003 @ 15:14:
Hoe detecteer je eigelijk spionnen??

Ik speel wel eens met coveops. En ga dan verkleed tussen een groepie vijanden staan, maar toch kunnen ze 'zien' dat ik een spion ben?? Hoe?
Als je met de muis over die speler heen gaat bewegen en de naam word niet zichtbaar; dan is het niet je teammate…

Heb ook al eens gehad dat ik mijn eigen naam terugzag bij een zogenaamde 'teammate' toen ik met de cursor erover heen ging. Was dus gewoon een spion die me daarvoor killde; en nog steeds met me uniform rondliep.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op 21 October 2003 @ 15:07:
Voor jou is het misschien inmiddels de normaalste zaak van de wereld geworden maar als je expres gaat TK'en dan zul je binnen de kortst mogelijke keren een vote tegen je hebben omdat mensen jou dan van de server willen schoppen en eerlijk gezegd zou dat wel terecht zijn.
Shartar schreef op 21 oktober 2003 @ 13:39:
[...]
Hehe, ik ben zelf ook admin op een server en het is erg verleidelijk om zo om te gaan met de spelers op de server, zeker als niemand kickvotes kan starten om je te kicken of tegen je kan complainen! :P
Duidelijk iemand die niet met zijn 'macht' om kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 15:17:
[...]

Als je met de muis over die speler heen gaat bewegen en de naam word niet zichtbaar; dan is het niet je teammate…

Heb ook al eens gehad dat ik mijn eigen naam terugzag bij een zogenaamde 'teammate' toen ik met de cursor erover heen ging. Was dus gewoon een spion die me daarvoor killde; en nog steeds met me uniform rondliep.
Klopt niet helemaal wat je zegt, de naam verschijnt altijd alleen wat later bij Cops, maar hij verschijnt wel uiteindelijk.
En als je genoeg XP hebt, kweet niet pcies bij hoeveel sterren, dan verschijnt er i.p.v. de naam zelfs iets van "verklede (<- wat is dat ook alweer in t engels ;)) enemy"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
DyStiC schreef op 21 oktober 2003 @ 15:40:
[...]

Klopt niet helemaal wat je zegt, de naam verschijnt altijd alleen wat later bij Cops, maar hij verschijnt wel uiteindelijk.
En als je genoeg XP hebt, kweet niet pcies bij hoeveel sterren, dan verschijnt er i.p.v. de naam zelfs iets van "verklede (<- wat is dat ook alweer in t engels ;)) enemy"
4* Fieldops ziet inderdaad Disguised Enemy! staan ipv een andere naam.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Coenen schreef op 21 October 2003 @ 12:33:
Was daarna ook helemaal niet meer nodig. De axis werden de pan in gehakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence_nl

Silence_nl

Slnc

ik heb versnelling uitstaan mouse sens is 5 in ET en in windows 1 streepje zachter dan het midden en heb een logitech mx500 met een icemat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
achjah dat shartar objecs moet bouwen om XP te krijgen zegt al genoeg ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stime schreef op 21 October 2003 @ 12:19:
[...]

Over slechte servers gesproken, kwas net op de server van uiermelkers fraggers. Een en al lameheid daaro. De admin loopt lekker spelers die niet in zn clannetje horen te tken en kicked mensen willekeurig. Exp shuffle doen ze niet aan, lekker met zn allen bij de axis tegen stel newbies spelen. Vette XP hoererij, ligt er een teammate te wachten op revive. Ben ik dr als eerste bij wordt ik getkd door die gast want hij moet dat zo nodig doen :r :r :r

Toch nog wel leuke stats in de eerste ronde:

[afbeelding]
Teamkillen doen wij niet zomaar de admin,ben ik en ik was niet op de server op dat moment. Verder geen admins alleen refs tken doen we niet zomaar. En als je xp schuffle wilt vote dan als veel het niet willen dan is het pech wij doen alleen xp shuffle uit onszelf als het bijv 6 vs 10 is ofzo.
Was dat die Nabis-server? Daar heb ik ook een keer gespeeld maar ze hadden daar heel vreemde instellingen. Ik was dus ook zo weer weg. Geen aanrader die server.
[

Geef toe die instellingen zijn op geen enkele andere server en dat was alleen op dat moment en de spelers die op de server waren waren er ook mee eens. Ik zag dat jij op de server kwam maar je hebt niet gezegd dat je het niet wou. Dus dan moe je achteraf niet gaan zeuren
Instellingen waren trouwens g_speed 500 g_gravity 120. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 12:37:

Kijk hier eens zou ik zeggen. Zo zijn al je vraagjes weer beantwoord, succes :).

Owh trouwens, Shartar is wel eerlijk met z'n antwoord, dat moet je ook waarderen. Zo waren er ook heel veel op RTCW. Er zijn twee groepen spelers:

• 1) De spelers die in het belang van het team denken en voor het leuk spelen gaan.
• 2) De andere groep spelers gaat liever solo hakken en denkt dus ook alleen aan z'n eigen xp/frags enz.

Stelling: Iedereen is begonnen met de 2) instelling, soms gaat dat over in 1) omdat je dat leuker vindt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
alsof die andere speler kan ruiken dat zn balkje leeg is ofzo. Hij wil alleen maar helpen.
maarja dan steelt ie je XP, dus moet hij maar dood he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2003 @ 18:19:

Geef toe die instellingen zijn op geen enkele andere server en dat was alleen op dat moment en de spelers die op de server waren waren er ook mee eens. Ik zag dat jij op de server kwam maar je hebt niet gezegd dat je het niet wou. Dus dan moe je achteraf niet gaan zeuren
Instellingen waren trouwens g_speed 500 g_gravity 120. :9
Klopt, het zag er bezopen uit en ik moest er wel om lachen. Maar ik had zin in een leuk potje schieten dus ik was zo weer weg. Maar ik heb wel eerder op die server gezeten en dat beviel niet echt goed.

En als ik Sharters comment zo lees weet ik zeker dat het niet aan mij ligt.

Maar mij zal je niet horen zeuren, ik ga wel naar een andere server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem? Ik ben al meteen met 2 begonnen. Tsjah ... kben gewoon een natuurtalent :p Neh shooters liggen me gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Ik zal het uitleggen wat er precies is met die nabis server, liquido de admin zit pas bij ons in de clan, hij heeft voor de clan de et server uitgegeven.

co-leaders en leaders hebben de ref en rcon pass, maar een persoon uit de clan wist niet hoe ref werkt hij ging dus proberen, we hebben die persoon aangesproken en hij doet dat niet meer.

Over de rcon gebeuren, de meeste die op de server was ervoor om die gravity lager te zetten, voor 1 rondje, we vonden het zelf ook wel leuk om een Unreal Fight te doen, dus deden we dat...

Het is voor 3 keer gedaan zover ik weet, maar nou zullen we in de toekomst de gravity gewoon laten (800) en de speed ook (320) :)
Tenzij het aangegeven staat dat er een Unreal Fight aan de gang is :*)

En de overige instellingen is niets mis mee, met de uber-goede ping ook nie trouwens...

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 19:01:
wwillem? Ik ben al meteen met 2 begonnen. Tsjah ... kben gewoon een natuurtalent :p Neh shooters liggen me gewoon goed.
Je doet het gewoon expres he ;).

Overigens is het best vreemd dat jij dus precies bij de foute optie ben blijven hangen. Trek hieruit zelf je conclusies zou ik zeggen :/

[ Voor 17% gewijzigd door dr snuggles op 21-10-2003 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Nou ik had anders ook eerst instelling 2 daarna pas 1. Maar dat komt, omdat ik nieuw was met RTCW en dus dacht dat het weer een andere quake-style shooter was. Maar al snel bleek dat niet zo was, en dat teamplay de sleutel tot succes is (wat zeg ik dat weer mooi)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Hu9o schreef op 21 October 2003 @ 19:47:
Nou ik had anders ook eerst instelling 2 daarna pas 1. Maar dat komt, omdat ik nieuw was met RTCW en dus dacht dat het weer een andere quake-style shooter was. Maar al snel bleek dat niet zo was, en dat teamplay de sleutel tot succes is (wat zeg ik dat weer mooi)
Edit: ik haalde 1 en 2 door elkaar.

[ Voor 10% gewijzigd door dr snuggles op 21-10-2003 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 21 oktober 2003 @ 18:22:
[...]

Kijk hier eens zou ik zeggen. Zo zijn al je vraagjes weer beantwoord, succes :).

Owh trouwens, Shartar is wel eerlijk met z'n antwoord, dat moet je ook waarderen. Zo waren er ook heel veel op RTCW. Er zijn twee groepen spelers:

• 1) De spelers die in het belang van het team denken en voor het leuk spelen gaan.
• 2) De andere groep spelers gaat liever solo hakken en denkt dus ook alleen aan z'n eigen xp/frags enz.

Stelling: Iedereen is begonnen met de 2) instelling, soms gaat dat over in 1) omdat je dat leuker vindt :).
Volledig mee eens. In wars speel ik natuurlijk met mijn team en om te winnen. Maar op publics kan het me weinig schelen en ben ik nummer 2. Dus ik ben niet 1 van die 2. Maar af en toe 1 en af en toe 2 })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 19:01:
Weet jij dat jij een behoorlijk irritant ventje bent als jij een garand in jouw handen hebt? :P

Ik denk dat jij mij gisteren wel 40x hebt omgelegd met dat ding zonder dat ik ook maar één keer de kans kreeg om iets terug te doen. Mooier werd het toen je ook nog eens mijnen ging leggen voor de bovenste tunnel in Oase. :D

Kijk, dan kan ik komen met mijn n00berige gedoe maar dat red ik dan weer niet. Je speelt lekker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb nooit garand. Je zult wel dood zijn gegaan aan die vele granaten die ik gooide :p Altijd mp40. Ik leg wel eens een mijntje neer bij de ingang via boven ja.

Ennuh van 2 naar 1? no way. Ik voeg er een 3e aan toe >> Godmodus.

:p

Overigens doe ik het net zoals _CompuFreaky_

- 1 in wars
- 2 en 3 op servers.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Laatst online: 07-09 06:47
Net gesproken met wat gasten van GDI. Ze willen wel gamen tegen een delegatie GoT-ers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Oops, ik haalde 1 en 2 door elkaar. Excuse moi. Tis fixed nu. De meeste gotters spelen trouwens 1) zoals het hoort: de sociale hakker, niet de arrogante hakker (optie 3).

Edit: _CompuFreaky_, zou jij die quote van mij ook even willen fixen? In de laatste zin 1 en 2 omdraaien.

[ Voor 27% gewijzigd door dr snuggles op 21-10-2003 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tazzy schreef op 21 October 2003 @ 22:15:
Net gesproken met wat gasten van GDI. Ze willen wel gamen tegen een delegatie GoT-ers
zijn ze een beetje slecht? Dan wil ik mij wel aanmelden als medic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence_nl

Silence_nl

Slnc

wwillem schreef op 21 oktober 2003 @ 18:22:
[...]

Ik speel zoals in 2 is beschreven teamplay dat probeer ik wel te krijgen met clanwars op public lukt dat niet echt dus probeer ik daar beetje aim te krijgen of wat uit te proberen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Tazzy schreef op 21 oktober 2003 @ 22:15:
Zie dunne_hein :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ermm wwillem? Wie beweert hier dat 2 fout is. Jij? Wat is fout. Ik help mijn team dus echt wel hoor. Als er 1 rambo bij zit, heeft de rest het al een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 22:44:
Ermm wwillem? Wie beweert hier dat 2 fout is. Jij? Wat is fout. Ik help mijn team dus echt wel hoor. Als er 1 rambo bij zit, heeft de rest het al een stuk makkelijker.
Ja en nee.
Een rambo zal flink wat klappen kunnen uitdelen maar omdat een echte rambo overal doorheen stiert zal hij sneller worden neergehaald dan de mensen die in groepsverband werken.

Mijn definitie van een 'rambo' is een QuakeIII-speler die ineens RTCW:ET gaat spelen. Ja, dat beschrijft mijn definitie van 'rambo' het beste. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet ook ff eerlijk zijn. Als mijn team geen team spelers zijn. ben ik ook geen team speler, meestal heb ik dat vooral op buitenlandse servers. het liefst sta ik dan te braaien met de Vlammewerper :9 O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar met 1 uitzondering wwillem

/me is (haast) niet kapot te krijgen.

ps: ik heb nooit Quake 3 gespeeld, nog Unreal Tournament (2003). RTCW was mijn eerste online shooter. Offline toen ik nog geen internet had, speelde ik Project IGI, Soldier of Fortune en dat soort spellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2003 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 October 2003 @ 18:51:
[...]

Klopt, het zag er bezopen uit en ik moest er wel om lachen. Maar ik had zin in een leuk potje schieten dus ik was zo weer weg. Maar ik heb wel eerder op die server gezeten en dat beviel niet echt goed.

En als ik Sharters comment zo lees weet ik zeker dat het niet aan mij ligt.

Maar mij zal je niet horen zeuren, ik ga wel naar een andere server.
je kon er goed schieten hoor :P in de lucht kan dat namelijk ook >:)
En het is sinds wij op die server spelen als clan stuk leuker geworden hoger nivo :p toen ik er eerst speelde vol noobs dan is het saai ja. Maar ik nodig meestal allemaal clangastjes uit je zal merken als je eens komt savonds dat het nivo hoger ligt. En ik ga er van uit dat de Got'ers ook op een redelijk nivo willen spelen en niet op een noobies server ? Want daarvan wordt je niet beter tis af en toe wel grappig maar beetje tegenstand is wel zo leuk ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ik ben een beetje bezig met een servertje. Nu weet ik zo'n beetje alle rcon commando's maar die van het team shufflen kan ik niet vinden. Ben al de hele avond aan het zoeken geweest maar kan het niet vinden.
Dus hoe forceer je met rcon een team shuffle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
DyStiC schreef op 21 October 2003 @ 11:34:
[-edit-]
Trouwens ff iets anders, ik heb regelmatig dat ET in safe modus opstart, in dat begin schermpje geeft ie dan iets van 'com_Crashed' achter alle setting terwijl ik heb de vorige keer gewoon goed heb afgesloten. Meerdere last van? Terwijl ik in m'n autoxec.cfg de juiste resolutie heb staan nergeert ie deze toch.
Heb ik ook last van. Ik dacht eerst dat het lag aan /quit (dat gaat lekker snel om uit het spel te gaan). Ook hier ligt het niet aan.

Ik ben zelf nog bezig met testen en het volgende waar het aan zou kunnen liggen is dat ik er tussen uit knijp, vlak voordat een level gaat laden. Dus de teller zakt richting 0, ik ga al richting quit, het spel begint te laden met de volgende map maar moet halverwege er weer uit. Dan zou het logisch zijn dat ie de volgende keer in safe mode opstart. Maar dat ben ik dus nog aan het testen :).
Pjotrik schreef op 22 October 2003 @ 09:15:
Ik ben een beetje bezig met een servertje. Nu weet ik zo'n beetje alle rcon commando's maar die van het team shufflen kan ik niet vinden. Ben al de hele avond aan het zoeken geweest maar kan het niet vinden.
Dus hoe forceer je met rcon een team shuffle?
Heb ik ook al naar zitten zoeken: klikkerdeklik. Je zal het dus met een (Scrub)mod moeten doen :).
Tazzy schreef op 21 October 2003 @ 22:15:
Ik wil ook wel proberen mee te doen. Dat kan je natuurlijk pas beslissen als we de datum weten of hebben afgesproken. Welke class ik moet spelen maakt me niet uit. Ik switch zelf ook erg veel, je ontwikkelt een beetje een taktiek voor elk level :P.

Over taktieken gesproken, als we eenmaal een klein sub-team van GoTters hebben moet je de taktieken natuurlijk niet in dit openbare forum gaan posten :D.

[ Voor 20% gewijzigd door dr snuggles op 22-10-2003 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:57

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Voor alle shoot-kill-revive medics onder ons: Ik heb m`n complaint popup uitgezet hoor :P.

Ik zal me nog steeds de $@!^@^$ schrikken, maar geen complaints meer (complainen kost teveel moeite, en je naait er je eigen team mee...).

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik schrijf mij wel in voor een vriendlijk potje. Ik ben wel benieuwd hoe erg we worden ingemaakt :) Is het dan één veld spelen en daarna opnieuw maar dan van kant wisselen? En bespreken we de tactiek dan via msn ofzo?

Als we dan een lijstje maken van personen en met wat voor class ze willen spelen. dan weten we of we genoeg animo hebben :)

Ja, ik wil
Dunne_Hein - Medic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 17:25:
Ok, ik schrijf mij wel in voor een vriendlijk potje. Ik ben wel benieuwd hoe erg we worden ingemaakt :) Is het dan één veld spelen en daarna opnieuw maar dan van kant wisselen? En bespreken we de tactiek dan via msn ofzo?

Als we dan een lijstje maken van personen en met wat voor class ze willen spelen. dan weten we of we genoeg animo hebben :)

Ja, ik wil
Dunne_Hein - Medic
Zet de andere dan ook meteen in je lijstje als je wil (ik ben lui 8)7 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 22 October 2003 @ 17:29:
[...]

Zet de andere dan ook meteen in je lijstje als je wil (ik ben lui 8)7 ).
Weet ik veel wie mee wil doen en met wat voor class.

Ik wil Nuuul er wel bijzetten als panzern00b >:)
Damn, wat haat ik het als ik hem tegen mij heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik wil ook wel mee doen
Hu9o - Medic

Maar is er al een datum geprikt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 17:25:

Ja, ik wil
Dunne_Hein - Medic
Jaah! cewl ik wil ook wel, (ligt natuurlijk wel aan wanneer)

DyStiC - Engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 17:35:
Weet ik veel wie mee wil doen en met wat voor class.
Hmmz, ik dacht dat er op de volgende pagina nog iemand stond die medic wilde worden, maar dat was jij dus ook :D.

Maar goed, het lijstje tot nu toe, op volgorde van aanmelden:
• Dunne_Hein: Medic (elke class\{covert ops})
• BrainDeath: Elke class
• Hu9o: Medic
• Dystic: Engineer
• Nuuul: Covert ops / Panzer soldaat
• Erazzzer: Field ops
• IJsbier: Medic / Engineer
• Mano: Medic / Engineer / Panzer soldaat
• goR: Engineer / field ops / covert ops
• whoarang: Panzer soldaat
• Force: Engineer
• Wolfboy: Medic (elke class)
• niQ2001: Medic / engineer / sniper
• 6-pack: Engineer
• RikjanOetEnter: Elke class\{soldaat}
• Stime: Medic
• Boogie_man: Engineer / medic (elke class)
• Variable: Covert ops, Medic, Field ops
• Allochtoon: Medic
• Redneck: Covert ops, Medic, Field ops
• _CompuFreaky_: Covert ops, Field ops, Soldier + panzer (elke class)

Sta je hier niet bij maar wil je wel mee doen? Doneer dan een mailtje naar et@breed.geenspamdemon.nl (geenspam even weghalen).

We hebben minstends 15 mensen nodig, zodat we na het bekend worden van de datum nog 6 mensen (edit: hoe kom ik nu weer op 6...nouwja) + 2 reserve over houden.

Btw, zijn jullie dan nooit wat anders? Medics overleven meestal wel beter, maar na een poosje gaat dat toch ook vervelen lijkt mij :). Alhoewel de class misschien zelfs per level verschilt.

[ Voor 49% gewijzigd door dr snuggles op 26-10-2003 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 17:35:
[...]

Ik wil Nuuul er wel bijzetten als panzern00b >:)
Damn, wat haat ik het als ik hem tegen mij heb ;)
O-)

Ik doe zekers ook mee, liefst als panzern0....euh Covert ops :)

edit:
Als men niemand vind voor panzer, dan meld ik me aan ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:29

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Als ik kan doe ik zeker mee!
Field OPS

[ Voor 3% gewijzigd door Erazzzer op 22-10-2003 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 22 October 2003 @ 18:35:

Btw, zijn jullie dan nooit wat anders? Medics overleven meestal wel beter, maar na een poosje gaat dat toch ook vervelen lijkt mij :). Alhoewel de class misschien zelfs per level verschilt.
Ik kan eigenlijk alles wel spelen behalve cov ops. Ik moest vandaag weer even noodgedwongen Engineer spelen, dat was wel weer leuk maar je bent zo afhankelijk van anderen. De medic vind ik de fijnste all-rounder. Je kan je zelf helen en als je geen kogels meer hebt raap je gewoon een wapen van de vijand op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Voor mij geldt hetzelfde, als ik kan wil ik zeker mee doen.
Bijvoorkeur als Medic, maar ik geloof dat we die al genoeg hebben.
Dan maar engineer, moet ook lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

ik ben meestal gewoon medic maar ik kijk eerst naar de verdeling op de server als er 10 spelers zitten in m'n team en er zijn 4 medics dan word ik wel cvops fieldops en af en toe ook engineer als het moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik ben eigenlijk altijd Field OPS, vindt ik gewoon heerlijk. Kogels op nieuwe pakken, allerty's, fire supports heerlijk.
Ik MOET haast wel FieldOPS zijn want ik jaag mn kogels in No-Time op, ik rush gewoon erg veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Wolfboy schreef op 22 October 2003 @ 19:52:
ik ben meestal gewoon medic maar ik kijk eerst naar de verdeling op de server als er 10 spelers zitten in m'n team en er zijn 4 medics dan word ik wel cvops fieldops en af en toe ook engineer als het moet
Begrijp ik hieruit dat je graag mee wilt doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah ik wil wel meedoen als Medic/Engineer of eventueel Panzer

:)

Mano

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2003 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Schrijf mij ook maar op: goR, engineer/field ops. Ben ook bereid om Cov ops te spelen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

hoeveel vs hoeveel wordt er eigelijk gespeeld??

Ik lees in het stukkie van BrainDeath dat hij 6 noemt,maar niet weet hoe hij er aan komt.. Zal het gewoon 10 vs 10 worden?? Ben ik persoonlijk wel voor. Is namelijk het leukste. Minder is duidelijk teweinig voor de levels. En meer dan 20 heb ik nooit gespeeld dus dat weet ik niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik doe mee!

als soldier 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Owh voordat ik het vergeet. We moeten natuurlijk wel een klein beetje denken aan het skill niveau. Nu is dat altijd lastig te zeggen van jezelf, maar als je bijvoorbeeld al van jezelf weet dat je nog niet alle levels kent, of dat je nog nooit alle classes heb geprobeerd. Dan is het misschien een goed plan om zo'n gezellig clan-fight gebeuren aan je voorbij te laten gaan.

Met sommige van jullie heb ik al eens gespeeld, maar bijv. goR, wolfboy en whoarang ben ik nog nooit tegen gekomen. Dus ik heb geen idee hoe hoog jullie niveau is. Begrijp me niet verkeerd, beginners mogen er wezen, maar niet tijdens een clan-fight :).

Maarreh, hoe gaan we dat doen? Eens een keertje met wat mensen oefenen :? Of dat er iemand zegt: Mjah, die en die, dies wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Ik wil ook wel, speel eigenlijk altijd engineer.

edit (reactie op wwillem): skills? Mijn hoogste xp in 3 levels is 766. Ik kom meestal zo rond de 600 uit, maar of dat nou goed genoeg is ? En trouwens xp zegt ook weer niet alles.

[ Voor 66% gewijzigd door Force op 22-10-2003 21:07 ]

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Force schreef op 22 oktober 2003 @ 21:04:
En trouwens xp zegt ook eer niet alles.
Precies, dus daarom is oefenen wel een goed plan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Zo te zien is er veel animo voor een clan. :)

Ik blijf wel te tag gebruiken maar ik zal niet meedoen met oorlogje spelen. Doordeweeks moet je dan gaan warren en bij mij is het zo dat ik nu kan spelen maar dat ik over een half uur ineens iets anders doe. Als je oorlogje gaat spelen dan moet je op zijn minst betrouwbaar zijn en ik ben dat niet.

Als ik voor volgende week een avondje inplan en er komt iemand een paar dagen naar mij toe of ik zin heb om op $dag te gaan dansen/biertje pakken/poolen dan gaat dat voor. Met veel woorden zeg ik dus dat mijn punt is dat je betrouwbaar moet zijn.

Een war is leuk maar er gaat ook tijd in zitten. Voor de mensen die wel geschikt zijn voor dit wens ik veel succes en ik hoop dat GoT haar naam groot zal maken in ET. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee joh, het is geen clan gebeuren. Het is gewoon het organiseren van een friendly match tegen een clan (of zijn het er nu al twee?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Oh, foutje van mijn kant maar ik moet zeggen dat idee van een clan niet verkeerd zou zijn.
Als jullie al een paar frienly's hebben gevochten en het bevalt goed dan kun je altijd nog een clan oprichten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En? Doe je ook mee?

goR ben ik wel eens tegen gekomen maar whoarang en Force niet. Maar met 600 xp per 3 velden lijkt het mij wel goed zitten :)

Maar idd ook een keer proefdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Met bazs2000 erbij wordt het extra gezellig panzeren :P. En idd, het is niet voor een clan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag nog gelachen. Er was een gast online die kwam ronselen voor zijn clan. Het erge was dat hij per veld amper boven de 40 xp uit kwam.

Op een gegeven moment zaten we in The Fueldump en de tank was net bij de fueldump aangekomen. Blijft die gast maar schreeuwen om een medic. Ik ga dood en zie in limbo dat hij nog helemaal aan het begin van het veld dood ligt te wezen. Hij blijft daarna om een medic roepen. Ik zeg tegen hem dat hij veel te ver weg ligt. Antwoord hij: Ja maar ik wil ook spelen. Ik antwoord hem: moet je op de spatiebalk drukken 8)7

Ik ben benieuwd of die hele clan zo is anders moeten we daat maar een potje tegen organiseren >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Heh heh, panzeren is inderdaad erg leuk. Ik moet alleen toegeven dat ik weer meer als Fops rondloop. Morgen ga ik ET maar weer opnieuw installeren want het is weer prut met vage dingen.

- Valid CDKEY is not reaching bla bla bla server
- Ik kan op geen enkele server meer healtpacks of ammopacks meer pakken, ik moet op de useknop rammen want automatisch kan niet meer.

Echt, als het een tijdje goed gaat dan krijg ik ineens van die vage dingen die alleen maar te verhelpen zijn bij een reïnstall van het spel. :{

Zoals net op XS4ALL, ik ben er maar mee gekapt want het werd helemaal niets, nu moet ik ook zeggen dat niet alleen maar gestopt ben vanwege de vage problemen maar ook omdat mijn computer het even niet trekt. Ik heb er nog wat applicaties bij draaien die eens in de zoveel tijd CPU-kracht moeten hebben en dat merk ik dan weer meteen aan het spel omdat het meteen bagger draait. :)

Maar goed, morgen weer een dag en dan hoop ik dat het beter gaat. :)
Verwijderd schreef op 22 oktober 2003 @ 22:49:
Antwoord hij: Ja maar ik wil ook spelen. Ik antwoord hem: moet je op de spatiebalk drukken 8)7

Ik ben benieuwd of die hele clan zo is anders moeten we daat maar een potje tegen organiseren >:) :P
Hier heb ik maar één ding voor en dat is " |:( ". :D

Nouja, weet je meteen waarom hij clanleden zoekt want in zijn eentje wordt het niets. :P

[ Voor 19% gewijzigd door bazs2000 op 22-10-2003 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

bazs2000 schreef op 22 October 2003 @ 22:53:
- Ik kan op geen enkele server meer healtpacks of ammopacks meer pakken, ik moet op de useknop rammen want automatisch kan niet meer.
dan moet je ff in je autoexec.cfg kijken (of etconfig.cfg) dan staat er bij
'seta cg_autoactivate' waarschijnlijk "0" in plaats van "1".
Heb ik soms ook spontaan last van, vooral in ET PRO.

[ Voor 6% gewijzigd door DyStiC op 22-10-2003 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Was net weer lache, ik had 4 sterren Fieldops, dus ik kon supports achter mekaar gooien, allemaal voor de bank gegooit :P, totdat we zelf het goud niet meer konden pakken, toen maar als panzern00b gaan spelen :D
Lekker fragpotje was dat :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

DyStiC schreef op 22 oktober 2003 @ 23:10:
[...]

dan moet je ff in je autoexec.cfg kijken (of etconfig.cfg) dan staat er bij
'seta cg_autoactivate' waarschijnlijk "0" in plaats van "1".
Heb ik soms ook spontaan last van, vooral in ET PRO.
PRO?? weet ik iets niet ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Laatst online: 09:33
Wanneer komt het het beste uit voor jullie, voor een friendly match? Door de weeks lijkt me het beste. Als we ruim van te voren een datum afspreken, zodat iedereen tijd genoeg heeft om aan te melden, moet het wel lukken. Ik zit altijd in #got-et en #fd-nl op quakenet. ;) Dus pm me of mail me maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Hu9o schreef op 01 January 1970 @ 01:00:
[...]

PRO?? weet ik iets niet ofzo?
Xs4all, waar de Gotters heel vaak zitten, heeft 2 server draaien. Een normale en een pro.
Pro is dan een mod die erop draait. Dwz dat er extra functies en mogelijkheden zijn. Zoals duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Pjotrik schreef op 22 October 2003 @ 23:25:
[...]

Xs4all, waar de Gotters heel vaak zitten, heeft 2 server draaien. Een normale en een pro.
Pro is dan een mod die erop draait. Dwz dat er extra functies en mogelijkheden zijn. Zoals duwen.
Tis dat Hu9o nooit op de XS4All servers komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Moet toch ook ergens 'mijn' servers promoten? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Erazzzer schreef op 22 October 2003 @ 23:10:
Was net weer lache, ik had 4 sterren Fieldops, dus ik kon supports achter mekaar gooien, allemaal voor de bank gegooit :P, totdat we zelf het goud niet meer konden pakken, toen maar als panzern00b gaan spelen :D
Lekker fragpotje was dat :D :D
Uhm, imo was jij die lamzak ( :P ) die zijn eigen team weerhield dichtbij de bank te komen door je airstrike's :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pjotrik schreef op 22 October 2003 @ 23:45:
Moet toch ook ergens 'mijn' servers promoten? 8)
Zijn die twee Xs4all servers van jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

wwillem schreef op 22 October 2003 @ 20:10:
[...]

Begrijp ik hieruit dat je graag mee wilt doen :?
Ik wil opzich wel meedoen maar verwacht niet te veel van me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goR = een van de betere shooters (op mij na dan en Braindeath en Stime) hier op GoT. Dat moet je wel een indicatie geven wwillem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goR = 1 van de betere shooters (op mij, Stime en Braindeath na dan) hier op GoT. Dat moet je wel een indicatie geven wwillem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 15:05

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Ik wil ook wel meedoen met die war.

Liefst als medic anders is Engineer ook okay. (Sniper wil ook wel lukken)
Ik zal vanavond wel effe een poos op XS4ALL rondhangen, ben er een paar weekjes uitgeweest (vakantie en andere dingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Count me in.

Engineer is mijn fav. class. Met 3 levels haal ik normaal 400xp (mijn max was 580xp geloof ik), weet niet of dit voldoende is voor een clanfight?

Wil wel een keer in een team spelen waarin IEDEREEN het goed kan... tegen een team waarin ook IEDEREEN het goed kan...
beetje nivo kan geen kwaad dacht ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel mee spelen in een GoT War.

class maakt me niet zo veel uit, ik speel wel liever geen Soldier.:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 19:01
Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 10:09:
Ik wil ook wel mee spelen in een GoT War.

class maakt me niet zo veel uit, ik speel wel liever geen Soldier.:P
Nou ongetwijfeld zijn er weer aardig wat tweakers actief op een van de XS4ALL servers vanavond. Ik heb vanavond zelf ook niks te doen, dus ik ga zeker ook wel ff mee fraggen! It has been to long 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Verwijderd schreef op 22 October 2003 @ 23:54:
[...]

Zijn die twee Xs4all servers van jou?
Ben aangesteld als admin. :)
(Nog verdomd lastig snel commando's uit mijn mouw te toveren.)

Daarom draag ik o.a. geen got tag meer. Moet toch eenmaal onpartijdig zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door Pjotrik op 23-10-2003 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Wat is je naam in ET dan???

En ik speel trouwens alleen maar op de XS4All server. Wist alleen niet dat de een pro was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pjotrik schreef op 23 October 2003 @ 11:20:
[...]

Daarom draag ik o.a. geen got tag meer. Moet toch eenmaal onpartijdig zijn.
Maar wij weten wel beter he? >:) :P
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.