[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 3

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-05 14:23
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/novagamer/logo-test.jpg
Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory
Enemy Territory was origineel een uitbreiding voor de populaire shooter Return to Castle Wolfenstein uit 2001. Dit spel zelf (afgekort met RTCW) is ontwikkeld door vier verschillende bedrijven. Uitgever Activision, ID Software, Nerv Software en Gray Matter Studios. Hoofdzakelijk heeft Nerv Software zich bezig gehouden met het multiplayer gedeelte en Gray Matter Studios met de singleplayer campaign. ID Software, de eigenaar van de Quake 3 engine heeft beide ontwikkel teams erg hard geholpen met hun reusachtige ervaring. Return to Castle Wolfenstein was een succes en uiteraard, dan moet er een uitbreiding of vervolg worden ontwikkeld. De twee ontwikkelteams Splash Damage en Mad Doc kregen de opdracht de uitbreiding 'Enemy Territory' te ontwikkelen. Splash Damage kreeg de taak voor het multiplayer gedeelte en Contact kreeg de zware last van de singleplayer campaign op hun schouders. Na afloop van de ontwikkel periode waren uitgever Activision en ID Software niet erg tevreden met de singleplayer campaign. Uiteindelijk heeft Contact nog iets langer de tijd gekregen maar uiteindelijk hebben ze besloten de singleplayer campaign niet te releasen en de uitbreiding te cancelen.... en toen bleven ze zitten met een goede multiplayer gedeelte. Alleen het multiplayer gedeelte te releasen als de add-on 'Enemy Territory' vonden beide ID Software en ontwikkelaar Activision geen goed plan.
Gelukkig hebben deze twee met Splash Damage besloten de multiplayer van 'ET' gratis te releasen als stand-alone game. Om deze game te spelen heb je dus niets nodig qua Return to Castle Wolfenstein origineel of dergelijke. Hier zijn wij hun natuurlijk erg dankbaar voor. :)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mrherman/blank.gif

[table border=1 width=30][tr align=center]
[td align=center bgcolor="#CC230E"]Minimum systeemeisen[/td]
[/tr][tr][td]Om Enemy Territory te laten draaien heb je minimaal deze systeemeisen nodig, maar je kent de uitgevers wel, die systeemeisen zijn altijd erg laag gegrepen. Elke PC vanaf 1.0Ghz met een GeForce 2 MX of beter kan de game redelijk draaien aangezien de engine erg goed te tweaken is.

• Windows® 98/ME/2000/XP
• 100% Windows® 98/ME/2000/XP compatible system (including all 32bit drivers)
• Intel® Pentium® III 600Mhz processor or AMD equivalent
• 128 MB RAM
• 32 MB 100% fully OpenGL® compliant 3-D video card
• Microsoft® Direct X® 8.1 or higher
• 271 MB total disk space for game files
• 500 MB free disk space for swap file
• Windows compatible toetsenbord
• Windows compatible muis
• Windows compatible geluidskaart
• 56.6k modem of sneller (sneller modem word aangeraden bij servers met meer dan 8 spelers)

Enemy Territory is grondig getest met de volgende videokaarten series:
GeForce 4 Ti, GeForce 4 MX, GeForce 3, GeForce 2 Ultra, GeForce 2 MX, GeForce256, Radeon 8500/64, Radeon 7200/64, Radeon 9700 Pro/128, Xabre 400
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mrherman/blank.gif[/][/]
[td align=center bgcolor="#CC230E"]Vragen en antwoorden aka FAQ[/td]
[/tr][tr][td]• Op de ET servers is het één groot kleuren feest, iedereen heeft kleuren in zijn naam, hoe doe je dat?
De kleurencode's zijn ongeveer hetzelfde als die van Quake 3 en RTCW.
Een kleurecode maak je door een ^ te plaatsen met een cijfer of letter.
^1
voor je naam, dan geeft hij je naam in het rood weer. Hiermee kan je dus ook combineren, bijv ^1W^dh^2o^ae^i.

Ik draai Linux op mijn systeem, zijn er ook binaries voor Linux beschikbaar?
Yep, deze zijn op de officiële website beschikbaar bij -> Enemy Territory -> Downloads. Tevens onderaan bij de mirrorlist kan je mirrors voor Linux Binaries vinden.

Hoe zie ik mijn fps?
Typ: '/cg_drawfps 1'

Ik vind de ingame serverbrowser niet zo handig, is er geen handige manier om mijn favorieten servers makkelijk te kunnen joinen?
Externe serverbrowsers gebruiken veel mensen, er zijn veel goede programma's op dat gebied. In de meeste programma's zitten velen extra features die erg handig zijn. Een aantal programma's die Enemy Territory zoiezo ondersteunen:

HLSW (freeware)
The All Seeing Eye (21 dagen gratis trial)
GameSpy Arcade (Adware)
PatchFinder (alleen quake 3 engine games)
Server Watch (freeware)

Help! Mijn Enemy Territory geeft een error, wat is dit en hoe kan ik dit verhelpen?
Dit draadje loopt in Games & Discussies voor vragen en problemen moet je bij Spielerij - Problemen & Vragen zijn. Voordat je daar een topic aanmaakt, gebruik eerst even de search om te kijken of iemand al een topic hierover heeft aangemaakt en voor de eventuele oplossing.

"Wie wil er komen ET-en!?"
Afspraken maken om te gaan gamen doe je maar via een chat of dergelijke, niet via GoT. GoT is er om te discussiëren en elkaar te helpen, niet om afspraakjes te maken op welke server je gaat gamen.
Sinds een tijdje is er op QuakeNet een irc channel #GoT-ET, hier heb je uitgebreid de gelegenheid met gotters te gaan ET-en of gewoon ouderwets te chatten. Als je geen irc client hebt kan je eens een kijkje nemen op mIRC.com of op NoNameScript.de.

Wat ook erg handig is, is een [GoT]-tag achter je naam te zetten met ET. Zo kunnen mede gotters elkaar herkennen.
De letters got horen in de kleuren rood-wit-blauw, dit doe je met de volgende kleurencodes:
^a[ ^1G ^0o ^4T ^a]

De haakjes mogen in grijs (^9) maar veel hebben ook oranje (^a).
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pierr023/naam.jpg

Ah, jullie spelen dus met een [GoT]-tag, zijn jullie dan een clan met wars enzo?
Nee, niet echt. Het is gewoon handig om elkaar te kunnen herkennen in servers en samen te werken. Overigens, als iemand de (zware) taak van clanleader op zich wil nemen bestaat er een kans dat [GoT]-uitgroeit tot een clan als er vraag naar is. Elke Gotter die ET speelt mag dus het [GoT] tag dragen. Een beetje skill is wel nodig, anders maak je het tag ten schande ;)

Waarom staat er een RTCW logo en geen Enemy Territory logo?
Goed opgemerkt, omdat Enemy Territory niet in retail is gegaan is er geen promomateriaal (PSD files of dergelijke) beschikbaar. Ik heb dan ook geen (goede) Enemy Territory logo's kunnen vinden om te gebruiken voor het hoofdlogootje.
Mocht jij er wel een hebben kan je me altijd contacten.

Hey je bent iets belangrijks vergeten of ik zie een spelvaut
Mailen kan altijd, ook ben ik altijd te vinden in #DawnSeekers.nl en op de Tweakers.net irc server. Maar vergeet niet dat de Enemy Territory Manual vrijwel alles uitlegt over ranks, XP, skills, rewards, campaigns enz...
[td align=center bgcolor="#CC230E"]Links[/td]
[/tr][tr][td]Hieronder vind je een aantal handige links:
Planet Wolfenstein (gamespy network)
RTCW World.com
Wolfenstein.nl
Enemy Territory for Dummies
Enemy Territory Configbuilder
RTCW Files
GameServers.net
Official RTCW website
Activision
Splash Damage
ID Software

Vorige delen:
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 2[/rml]
[rml][ RTCW] Enemy Territory *[/rml]

Mirrorlist:
• XS4ALL (FTP): Alle bestanden
• FilePlanet: Windows | Linux
• FileShack: Windows | Linux
• 3D Gamers: Alle bestanden
• Worthplaying: Alle bestanden
• RTCWFiles.com: Alle bestanden
• GamingHorizon: Alle bestanden
• BarrysWorld: Windows | Linux
• Jolt.co.uk: Windows | Linux
• Fragland.net: Alle bestanden
• RTCW City: Windows | Linux
• GameZone Online: Alle bestanden
• GameHelper: Alle bestanden
• RTCWWorld: Alle bestanden
• Ausgamers: Windows | Linux
• Gamers Hell: Alle bestanden
• SeeMePlayMe: Alle bestanden

Patch 1.02:
• FilePlanet: Windows | Linux
• GameSpot: Windows
• 3D Gamers: Alle bestanden
• Ausgamers: Windows | Linux
• RtCWFile: Windows
• IGN: Windows
• RtCW.jolt.co.uk: Windows
• WorthPlaying: Alle bestanden
• Gaming Asylum: Windows | Linux
• FileFront: Windows | Linux
• GamersHell: Windows | Linux
• SweRTCW: Windows | Linux
• GameClubCentral: Windows | Linux
• eXtreme Players (Duits): Windows | Linux
• Universe Gaming: Windows | Linux
• Wolfenstein City (Duits): Windows | Linux
• RtCWOnline.com: Alle bestanden
• GameChronicles: Windows
• FragLand: Windows | Linux
• GameZone: Alle bestanden

Map Editor mirrorlist:
FilePlanet
3DGamers
RtCWFiles
Worthplaying
3D Downloads
Gamers Hell

De officiele manual die met Enemy Territory word mee geïnstalleerd is een grote schat aan informatie. Je kan deze vinden met de link in je startmenu:
Start / Programma's / Wolfenstein - Enemy Territory / Wolfenstein - Enemy Territory Help / manual.html
RTCW: Enemy Territory FAQ/Startpost 1.1.0 door Novah
Spelvauten en opmerkingen? Mailen kan altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:38

greatgonzo

schit-te-rend!

misschien is het nog handig om in de faq te vermelden dat het compleet bevriesen van de pc tijdens ET veroorzaakt wordt door Punkbuster (in mijn geval). ALs je die uitzet ben je ook van je probleem af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82441

Als je Punkbuster uitzet kun je alleen veel games niet meer joinen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Ik zat gisteren op een server waar ze met de speeltijd gerommeld hadden. De klok begon met veel minder tijd dan normaal, maar als er een doel bereikt was, kwam er tijd bij.

Bij rail gun begon de klok op 15 minuten, maar toen de axis net voor die tijd de trein bij de depot yard hadden, kwam er weer 10 minuten bij. En bij goldrush kwam er tijd bij zodra de tank door een barrier heen was en de deur van de bank kapot was.

Op zich wel een leuk idee. Want als een team dan heel slecht is en de tank/trein niet verder krijgen hoef je niet een half uur lang te wachten op volgende level. De hele tijd op dezelfde plek verdedigen word ook saai, en voor het aanvallende team een stimulans om naar het doel toe te werken ipv bv bij goldrush de truck barrier op te blazen terwijl de tank nog op zijn start positie staat.

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Anoniem: 82441 schreef op 14 September 2003 @ 09:59:
Als je Punkbuster uitzet kun je alleen veel games niet meer joinen ;)
nee, maar als je pc bevriest kan je geen enkele game meer spelen :+

Of je moet een andee oplossing weten, bij mij werkte dit als enige (driver updates gedaan etc), tenzij het probleem met de nieuwste patch verholpen is

update:

Het lijkt dat met 1.02 dit probleem is verholpen, hij loopt niet meer vast

[ Voor 11% gewijzigd door greatgonzo op 14-09-2003 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82441

Lastig probleem, hopelijk dat het met die 1.02 Patch goed blijft draaien.. (heb er zelf gelukkig geen last van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
Als het goed is lost 1.02 heel veel problemen op. Zoniet... probeer eens wat te tweaken, game opnieuw installeren, anders pc proberen ofzo. Is altijd wel een oorzaak te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14845

jammer genoeg zijn veel servers nog niet geupdate naar 1.02 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-01-2023
bij mij heeft die patch alleen maar problemen gebracht, kan in ene geen pack (ammo of health) meer op pakken (moet nu elke keer de use knop indrukken), best irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Wat een gare k*t patch is die 1.02 zeg.
• 1) Gigantische framedrops in levels zoals radar zou gauw ik enemies tegenkom (ook in andere levels). Echt een fps van rond de 10 is geen uitzondering meer. 3dmarks zijn nog steeds prima.
• 2) Ik kan als covert ops geen ammo/medic shit van de tegenstander oppakken (lekker is dat :( ).
• 3) Auto reload werkt soms op cruciale momenten niet.

Drie oorzaken waardoor ik flink veel extra dood ga. Echt niet leuk meer :(. Is er een 1.02 -> 1.0 patch? Of weet iemand toevallig waar ET al zijn binds in opslaan, zodat ik deze kan backupen en ET opnieuw kan installeren :? Ik ben 1.02 echt helemaal spuugzat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-05 22:46

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik heb die patch om die reden nog niet geïnstalleerd, ik wil eerst nog even afwachten of ze dat nog gaan verhelpen. Voorlopig zijn er nog genoeg servers (waaronder degene waar ik vaak speel) die de patch er nog niet op hebben staan. :)

Alleen heb ik nog wel een vraagje over die patch.
Zijn er nog mensen die vaak de melding "Valid key did not reach bla bla bla" krijgen maar niet meer nadat ze die patch hebben geïnstalleerd? Ik wordt gek van die error en het weerhoudt mij er vaak van om te spelen omdat ik vele handelingen moet verrichten om toch te kunnen spelen en hoewel ik van alles al heb geprobeerd, ik nog niet het probleem heb op kunnen lossen.

Ik ben wel achter een klein grappig feit gekomen.
Je hoeft RTCW:ET niet te installeren om te kunnen spelen, nouja, wel maar als je de directory daarna op een CD zet dan hoef je deze na een Windows-install alleen nog maar terug te zetten en je kunt direct aan de slag. :)
Hier ben ik achter gekomen tijdens mijn strijd om die vervelende error te verhelpen. Nog een voordeel, zo kun je alle maps gewoon op CD zetten wat uiteindelijk weer een boel handelingen scheelt omdat je niet meer hoeft te installeren en de maps in de directory hoeft te zetten. :)

Edit:
Crap, ik dacht toch nog even die patch te installeren maar kwam er al snel achter dat dit niet kan als je ET niet hebt geïnstalleerd. :(

Nu moet ik dus noodgedwongen alsnog ET installeren en dat betekent weer dat ik iedere keer hetzelfde geleuter heb wanneer ik die error krijg. Damn, hier ben ik dus niet echt blij mee want zo wordt het voor mij erg moeilijk om even lekker te spelen wanneer ik eerst de duvel en z'n ouwe moer moet installeren. :{

Edit:
Geweldig, nadat ik die patch heb geïnstalleerd kan ik helemaal geen servers meer connecten. :(
Ik weet het nu echt niet meer hoor, het lijkt wel of het lot heeft bepaald dat ik geen ET mag spelen ofzo wat er is altijd weer iets anders wat mijn plezier weet te vergallen.

Foutmeldingen?

Parse-errors.
Unknown disconnects (wanneer ik eindelijk in een spel zit)
Illegal server
Illegal user (gevolgd door een wazige naam)

Waarom houdt RTCW:ET geen logs bij zodat ik kan kijken wat er nu is?

[ Voor 31% gewijzigd door bazs2000 op 14-09-2003 22:52 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16716

wwillem schreef op 14 september 2003 @ 21:52:

Drie oorzaken waardoor ik flink veel extra dood ga. Echt niet leuk meer :(. Is er een 1.02 -> 1.0 patch? Of weet iemand toevallig waar ET al zijn binds in opslaan, zodat ik deze kan backupen en ET opnieuw kan installeren :? Ik ben 1.02 echt helemaal spuugzat.
Je kunt je profile gewoon even kopieren en na een verse install weer terugplaatsen. Dat heeft hier al 2 keer prima gewerkt :) .

Gewoon de sub profiles die in etmain staat kopieren dus .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-05 23:23
Force schreef op 14 September 2003 @ 10:55:
Ik zat gisteren op een server waar ze met de speeltijd gerommeld hadden. De klok begon met veel minder tijd dan normaal, maar als er een doel bereikt was, kwam er tijd bij.
He wat grappig, we zijn op Splashdamage (ontwikkelaars v. ET) al een tijdje hierover aan het discussieren. Weet je de naam nog van de server?

Linkje naar het forum op Splashdamage.com: klik!

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Ron!n schreef op 15 September 2003 @ 01:15:
[...]
He wat grappig, we zijn op Splashdamage (ontwikkelaars v. ET) al een tijdje hierover aan het discussieren. Weet je de naam nog van de server?
Het was op the lost paradise II

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik vroeg me iets af over de volgende commands:

Soldiers Fireteam Voice Chats
Soldier, covering fire! - FTCoveringFire
Deploy mortar! - FTMortar

Medics Fireteam Voice Chats
Heal the squad! - FTHealSquad
Heal me! - FTHealMe (will show a medic icon over head)
Revive team mate! - FTReviveTeamMate
Revive me! - FTReviveMe (will show a medic icon over head)

Engineers Fireteam Voice Chats
Destroy objective! - FTDestroyObjective
Repair objective! - FTRepairObjective
Construct the objective! - FTConstructObjective
Deploy landmines! - FTDeployLandmines
Disarm landmines! - FTDisarmLandmines

Field Ops Fireteam Voice Chats
Call airstrike! - FTCallAirStrike
Call artillery! - FTCallArtillery
Call mortar barrage! - FTMortarBarrage
Resupply squad! - FTResupplySquad
Resupply me! - FTResupplyMe (will show a ammo icon over head)

Covert Ops Fireteam Voice Chats
Explore area! - FTExploreArea
Explore at co-ordinates! - FTExploreAtCoordinates
Destroy satchel objective! - FTSatchelObjective
Infiltrate! - FTInfiltrate
Go undercover! - FTGoUndercover
Provide sniper cover! - FTProvideSniperCover

Is er een of ander progje waardoor je dit in het fireteam voicechat kan krijgen, of moet je dit zelf aan toetsen gaan binden (zo ja, is er iemand die dit al in een of andere file heeft staan en dit ff kan uploaden cq mailen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88662

kan er ook iemand eens uitleggen waarom sinds de patch adrenaline niet meer beschikbaar is als medic ? (althans in goldrush ?)

(ik maar op "5" drukken , dacht dat ie stuk was :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Die hebben ze toch op een apart slot gezet? Meende dat gelezen te hebben :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 20-04 18:38
weheh net nog ff lekkere panzerwar gehad met eendje :P jammer dat ie halverwege goldrush wegging .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28513

Heb dit ook weleens gehad maar als ik dus gewoon weer opnieuw connecte deed hij het weer, tis wel rete irritant ik hoop dat je de oplossing vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 88662 schreef op 15 September 2003 @ 13:50:
kan er ook iemand eens uitleggen waarom sinds de patch adrenaline niet meer beschikbaar is als medic ? (althans in goldrush ?)

(ik maar op "5" drukken , dacht dat ie stuk was :p)
dacht dat 7 adrenaline is geworden. Binoculars is 8

[ Voor 3% gewijzigd door Unex op 15-09-2003 17:31 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:03

Silence_nl

Slnc

Nog een bug is dat als je engineer bent op goldrush dat je soms opeens spawnt als soldier waarschijnlijk wanneer je een level omhoog gaat en ik weet niet hoe het zit met andere mappen en classes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14845

weet niet of deze al voorbij is gekomen:
Weapon fixes include moving Land Mines and Adrenaline needles to separate weapon banks. Made switching to a weapon after dropping dynamite/satchel/landmines easier. Also added ability for
Covert Ops/Engineer to pick up weapons from the opposing team of the same class. Fixed some issues with Air Strike detonation. Fixed XP not being given (and stats being kept) for kills with akimbo pistols.

Server side fixes include private slots not working when the server is password-protected, added cvar (g_disableComplaints) to disable complaint system for certain type of kills, 1 = mines,
2 = airstrike/ffe, 4 = mortar (add together for multiple types). Made it so, for the cvars that require it, any changes to public/competition settings will now do a map restart. Added a temporary
banning system for when players are kicked by vote or from complaints (defaults to 5 mins).

Client-side additions include the ability to show smaller popup messages (such as death messages) with cvar (cg_drawSmallPopupIcons). Made it easier to give health and ammo to players
closer to you (instead of giving it to yourself by accident). Fixed vid_restarts causing players to be thrown into limbo on pure servers. Fixed changing game modes causing entities (mounted MG's) to be spawned incorrectly. Fixed some votes not displaying properly. Sped up fog rendering code and many other behind-the-scenes fixes!
changelog van 1.02

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-05 22:44

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Sinds de patch heb ik weer spookspelers meegemaakt.
Ik loop als medic naar iemand toe, maar hoor al een revive geluid. En de soldaat staat op, maar er was geen andere medic bij...

Wat vervelender is dat mijn sprint nu altijd aanstaat. Ik bedoel dan sprinten en niet standaard rennen. (En gewoon lopen doe ik al nooit) Dit betekent dat mijn energiebalk steeds leeg is. En ik niet fatsoelijk kan kogeldodgen. Iemand een oplossing hiervoor??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Net even de oude versie teruggezet (uninstall en install). Profile bewaard, dus ik netjes weer teruggeknikkerd. Bevat ie nog allemaal oude instellingen. Maar goed, daar kon ik nog wel mee leven. PB netjes geupdate (handmatig).

Krijg ik na 3 min spelen opeens de beruchte *kicked by punkbuster, not connected to a server* error, godgloeiende *&*^&*%^& :(. Echt zo jammer dat dit gebeurt. Elk ander spel wat op ET lijkt is volledig inferieur in vergelijking met ET zelf...

Nouwja, ik wacht wel op update 1.03.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shartar
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:50
Ik heb met die patch het probleem dat ik ieder level begin als spectator! Kun je elke keer van team wisselen als je pech hebt, of je komt in het noobteam terecht, soms leuk maar soms ook erg vervelend! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Wat een problemen allemaal. Moet zeggen dat het bij mij tot nu toe nog prima werkt.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45984

Hier heeft de 1.02 patch ook een aantal problemen gehad: kon na een magazijn knallen niet meer herladen en ik hield mn wapen op een hele rare manier vast :/

Maar dat is sinds vandaag allemaal voorbij en het werkt gewoon ineens weer.....vaag

Owja, vandaag en gisteren nog leuk als panzernoob gespeeld, smoke en ik samen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik heb net het geluk gehad dat ik kon spelen (jawel :*) ) en ik kwam erachter dat ik als Axis (engineer) wel de trackswitch omhoog kan zetten maar niet meer omlaag. :? Verder ben ik nog niet zoveel tegengekomen (behalve dan het probleem met het connecten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Enige problemen die ik heb meegemaakt tot nu toe zijn :

-opeens niet van wapen kunnen veranderen
-niet zien waarvoor een vote gecalled is
-ghostspelers , zoals pjotrik al zei
-men probleempje met adrenaline , dat nu wel zal lukken :p
-lag in goldrush , waar ik normaal geen last heb ...
-en een drang om met panzer te spelen en niets van objective aan te trekken :p
(zie vorige post van Nuuul :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:36
Uhm ok dan?
Net op een server met custom maps en ik wordt gekicked omdat ik com_maxfps 0 gebruik? Waar slaat dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 20-04 18:38
Server verkeert ingesteld lijkt me. Com_maxfps 0 betekent dat je geen framelimiet hebt vastgesteld, maar de admin zal et wel zo bepaald hebben dat alles onder een bepaalde waarde gekicked wordt (onder de 30 en je hebt geen sniper recoil meer enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Kwam jou volgens mij nog tegen Smoke..kan dat? Eerst samen met je in 1 team, toen later in ander team en kreeg toen een panzer op me neus als ik me niet vergis :P
Maar heb met 1.02 idd last van lag op servers..terwijl ik daar eerder nooit last van had..en er geen aanwijsbare reden is (zusje die kazaa doet ofzo) ..beetje jammer.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 20:37

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Even voor de tussenstand, ik heb geen problemen met de patch, ik was wel wat huiverig, maar hij doet het gewoon.
@ Nuuul, jullie waren lekker bezig gister. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37006

nog geen problemen gehad met patch. Gisteren lekker geknokt op Xs4all. Op het laatst kwam "airstrike _Fonz" erbij en toen was het gauw over met de pret. Spawnkill spawnkil spawnkill. Hij gaf zelfs geen ammo als je er om vroeg.

edit nav fonz: Was idd fueldump en ik zat bij je in het team, fonz. Op een gegeven moment riep Dunne_Hein nog dat we ze wat ruimte moesten geven....

Schoot zelfs in je poot om de aandacht op dat tekentje boven m'n hoofd te vestigen.Tevergeefs: 1 ammo geven = 1 airstrike minder

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 37006 op 16-09-2003 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383

Anoniem: 37006 schreef op 16 September 2003 @ 10:40:
nog geen problemen gehad met patch. Gisteren lekker geknokt op Xs4all. Op het laatst kwam "airstrike _Fonz" erbij en toen was het gauw over met de pret. Spawnkill spawnkil spawnkill. Hij gaf zelfs geen ammo als je er om vroeg.
Behalve als hij een medic nodig had hahahaha :P

De enige probleemen die ik ben tegen gekomen zijn dat sommige doden in de lucht blijven zweven. Maargoed, daar heb ik geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrX
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-05 16:33
Zeg dat wel, ik was op het eind erbij gekomen en ik kwam niet eens tot de tank. Wat was zijn exp op het eind? 1400 of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92176

spectator-bug heb ik ook gemerkt.
En er lijkt iets raars te zijn met de chat na afloop van een map, veel delay en soms herhaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Anoniem: 14383 schreef op 16 September 2003 @ 11:30:
De enige probleemen die ik ben tegen gekomen zijn dat sommige doden in de lucht blijven zweven. Maargoed, daar heb ik geen last van.
Dat was voor die patch ook al zo. Blies je iemand op met een landmijn en dan bleef diegene lekker in de lucht zweven. Vervolgens verdween hij dan maar het wapen bleef gewoon voor de rest van de ronde zweven. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Enigste wat me echt is opgevallen sinds die patch is dat mijn computer meer ratelt soms (voorheen niet) en soms zie ik de votes niet (voorheen geen last van).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

greatgonzo schreef op 15 September 2003 @ 13:08:
Ik vroeg me iets af over de volgende commands:

Soldiers Fireteam Voice Chats
Soldier, covering fire! - FTCoveringFire
Deploy mortar! - FTMortar

Medics Fireteam Voice Chats
Heal the squad! - FTHealSquad
Heal me! - FTHealMe (will show a medic icon over head)
Revive team mate! - FTReviveTeamMate
Revive me! - FTReviveMe (will show a medic icon over head)

Engineers Fireteam Voice Chats
Destroy objective! - FTDestroyObjective
Repair objective! - FTRepairObjective
Construct the objective! - FTConstructObjective
Deploy landmines! - FTDeployLandmines
Disarm landmines! - FTDisarmLandmines

Field Ops Fireteam Voice Chats
Call airstrike! - FTCallAirStrike
Call artillery! - FTCallArtillery
Call mortar barrage! - FTMortarBarrage
Resupply squad! - FTResupplySquad
Resupply me! - FTResupplyMe (will show a ammo icon over head)

Covert Ops Fireteam Voice Chats
Explore area! - FTExploreArea
Explore at co-ordinates! - FTExploreAtCoordinates
Destroy satchel objective! - FTSatchelObjective
Infiltrate! - FTInfiltrate
Go undercover! - FTGoUndercover
Provide sniper cover! - FTProvideSniperCover

Is er een of ander progje waardoor je dit in het fireteam voicechat kan krijgen, of moet je dit zelf aan toetsen gaan binden (zo ja, is er iemand die dit al in een of andere file heeft staan en dit ff kan uploaden cq mailen)
nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

PjotrX schreef op 16 september 2003 @ 11:34:
[...]

Zeg dat wel, ik was op het eind erbij gekomen en ik kwam niet eens tot de tank. Wat was zijn exp op het eind? 1400 of zo?
Het was 1352. Ziek gewoon. 128 kills, de meeste door artillery strikes in de yard. Op zich kon ik dat nog wel hebben, vervelender vond dat figuur dat met zijn panzer het gangetje onder schot hield.

Trouwens, in de vorige thread vroegen er een paar naar de IP van een server waar leden van [broken] spelen, maar ik weet de naam van die server niet eens meer. Mocht ik t weer opduiken dan laat ik het weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:36
Hij gaf zelfs geen ammo als je er om vroeg.
Dan loop je toch zijn support fire/airstrike in en dan complainen is hij snel genoeg weg :+

Met die 1.02 patch crash ik trouwens af en toe, zonder patch nooit last van gehad.

[ Voor 16% gewijzigd door Albinoraptor op 16-09-2003 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

?? Ik heb me de klere aan ammo uitgedeeld. Ook petje af voor Dunne_Hein trouwens. Klasse medic. 1352 was nog niks. Aangezien beach vroegtijdig was afgelopen. Op die map van die 2 kannonen die de Allies moeten opblazen was ik engineer. En niks te spawnkillen. Weten jullie wel wat spawnkillen is? Als je een artillery of airstrike IN de spawn gooit. Ik leg gewoon een heel gordijn aan artillery VOOR jullie spawn en wacht lekker af :p. Dat is tactiek. Jullie lopen er gewoon zelf in. Leukste van alles is nog dat mensen zo gek werden dat ze voortdurend probeerden om me te killen. Bwehehe lose temper > lose control > kill. Had maar 2 selfkills in die Goldrush map. Ik geef toe dat ik wat minder ammo uitdeelde op Fuel Dump, maar op de 1 of andere manier hoorde ik dat gewoon niet. Heb wel steeds bij de respawn wat neergegooid en bij de bridge. Veder zat ik hele tijd in mn eentje in dat Allie huisje waar je jezelf kan reviven. Dat was lache. Die gasten werden ook helemaal gek :p Trouwens 'airstrike_Fonz' .. net alsof ik alleen kills kan maken met airstrikes. pleaseeeeeeeee

* Anoniem: 42423 owns all

[ Voor 57% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 16-09-2003 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-05 11:02
Anoniem: 42423 schreef op 16 september 2003 @ 13:16:
[...]

?? Ik heb me de klere aan ammo uitgedeeld. Ook petje af voor Dunne_Hein trouwens. Klasse medic. 1352 was nog niks. Aangezien beach vroegtijdig was afgelopen. Op die map van die 2 kannonen die de Allies moeten opblazen was ik engineer. En niks te spawnkillen. Weten jullie wel wat spawnkillen is? Als je een artillery of airstrike IN de spawn gooit. Ik leg gewoon een heel gordijn aan artillery VOOR jullie spawn en wacht lekker af :p. Dat is tactiek. Jullie lopen er gewoon zelf in. Leukste van alles is nog dat mensen zo gek werden dat ze voortdurend probeerden om me te killen. Bwehehe lose temper > lose control > kill. Had maar 2 selfkills in die Goldrush map. Ik geef toe dat ik wat minder ammo uitdeelde op Fuel Dump, maar op de 1 of andere manier hoorde ik dat gewoon niet. Heb wel steeds bij de respawn wat neergegooid en bij de bridge. Veder zat ik hele tijd in mn eentje in dat Allie huisje waar je jezelf kan reviven. Dat was lache. Die gasten werden ook helemaal gek :p Trouwens 'airstrike_Fonz' .. net alsof ik alleen kills kan maken met airstrikes. pleaseeeeeeeee

Als je nou dat laatste zinnnetje van je eens weghaalt.. dan kom je stukken minder arrogant over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Glorix Jim schreef op 16 september 2003 @ 13:32:
Als je nou dat laatste zinnnetje van je eens weghaalt.. dan kom je stukken minder arrogant over :)
Pas als iemand uit zichzelf dit door heeft, ben je niet meer arrogant. Verder hier over doorgaan resulteert in een volledig zinloze discussie waar alleen de kots-smiley bij past. Verder nog een kleine poll:

Poll: Heb je al problemen met de 1.02 patch in ET :?
Ja man, die patch zuigt!
Nee, maar wat er niet is kan nog komen.
Patch?
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4060&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wil het nog even over spawnkillen hebben: Als je de tegenstander geen enkele mogelijkheid geeft om weg te komen, noem ik dat spawnkillen.

Voorbeeld: Huisje van de Allies in Fueldump. Continu airstrikes en artillery aan de voor- en zijkant en panzer gericht op de achterkant.(idem voor axisspawn in Railgun)

Resultaat: gegarandeerd binnen 30 sec dood.

Als je 1 uitweg dichtzet: prima.

Voorbeeld: airstrikes/panzer/whatever op de uitgang bij tankbarrier 2 van de axisspawn bij de bank in Goldrush.

Resultaat: Nog 2 mogelijkheden over om eruit te komen

Waarom? Omdat dit spelletje nix aan is als er alleen maar gesk-ed wordt

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 37006 op 16-09-2003 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

Vind spawnkillen wel OK.. part of the game. En als je dan hele mapje door ge SKt wordt: blijkbaar is je team te waardeloos om er wat aan te doen. Als mij zoiets overkomt dan altijd even field-open, paar strikjes aan de overkant, en wordt al snel aangenamer vertoeven op je eigen spawn.

Of moet de tegenestander maar zo aardig zijn dat ie je laat winnen? Geen headshots, die zijn ook niet eerlijk, ook niet in ruggen knifen he! Engi's met k43 granaten, mijnen, pansers.. sjesus, wordt overal over gezeurd.

Ga gewoon spelen..

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Daar gaat het al mis ;( Veel te weinig tijd om te spelen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Als de tegenpartij zo goed is dat ze het voor elkaar krijgen dat ze je in een hoek weten te drijven waar je niet meer uit komt dan is dat alleen maar goed gedaan. Ik heb het al eerder gezegd, spawnkillen binnen ET is een stukje taktiek. Alleen moet het niet zo zijn dat dit >10 minuten lang doorgaat want dat is wat minder maar als het 7 minuten zo gaat, lekker belangrijk. :)

Ik heb ook zovaak in een huisje gestaan waar ik niet levend uit kwam, tja, dat zeg meer over de teamplay binnen jouw eingen team dan over de tegenpartij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jah , ik stoor me ook niet erg aan spawnkillen , dan zoek je gewoon de oorzaak ervan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Al die problemen van jullie liggen echt niet aan die patch, OF het ligt aan je config, OF het ligt aan de server IMO

Ik speel redelijk veel, en heb nognooit een probleem door die patch gehad (alleen maar voordeel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

hehe..spawn killings...had toen wel af en toe gedaan, met airstrike/ artilery/ panzer/ flame. Maar nu niet meer. Wat ik nu vaak doe is met mortar de uitgangen proberen te blokkeren. Het is wel jammer als je dood door mijn mortar wordt, maar als je slim ben wacht je tot 1-2 mortars vallen en dan lopen, want het is impossible om 3-4 mortar achter elkaar te sturen.

Bugs heb ik tot nu toe nog niet meegemaakt. Eentje dan, nog voor de patch.
Was toen als medic, te veel granaat & panzer eropgestuurd naar spawnpoint, moet dus veel reviven. Opeen is mijn naald verdwenen. Zomaar. Gek....dus....moet zelf dood om de naald terug te krijgen :(

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
GrittyKitty schreef op 16 September 2003 @ 16:16:
hehe..spawn killings...had toen wel af en toe gedaan, met airstrike/ artilery/ panzer/ flame. Maar nu niet meer. Wat ik nu vaak doe is met mortar de uitgangen proberen te blokkeren. Het is wel jammer als je dood door mijn mortar wordt, maar als je slim ben wacht je tot 1-2 mortars vallen en dan lopen, want het is impossible om 3-4 mortar achter elkaar te sturen.

Bugs heb ik tot nu toe nog niet meegemaakt. Eentje dan, nog voor de patch.
Was toen als medic, te veel granaat & panzer eropgestuurd naar spawnpoint, moet dus veel reviven. Opeen is mijn naald verdwenen. Zomaar. Gek....dus....moet zelf dood om de naald terug te krijgen :(
Je hebt maar 10 naalden ofzo :) Je kan dus niet oneindig healen, waarschijnlijk had je ze opgebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Ik vind spawnkillen eigenlijk wel een tactiek maar het geeft wel aan dat de teams niet gebalanceerd zijn qua sterkte en is er dus weinig lol te beleven als je t mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Revision schreef op 16 september 2003 @ 15:59:
Al die problemen van jullie liggen echt niet aan die patch, OF het ligt aan je config, OF het ligt aan de server IMO
Dat is wel erg kort door de bocht natuurlijk om op basis van jouw ervaringen te stellen dat de problemen niets met de patch van doen hebben. Die patch zorgt voor de meest vreemde taferelen (kijk ook maar eens op andere gamefora) en die zijn allemaal ontstaan na het installeren van 1.02. Dus om zomaar te zeggen dat het aan de eigen configs ligt is niet terecht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben het ermee eens, part of the game. Maar het is soms irritant want meesten blijven het hele potje zo doorgaan en als je al een team van niks hebt is het gewoon niet leuk meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goede site om configs vandaan te halen:
*klik*

En Fonz weet van mij dat als ie geen ammo geeft ook niet op health of revives hoeft te rekenen.

riz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92176 schreef op 16 September 2003 @ 17:31:
Goede site om configs vandaan te halen:
*klik*

En Fonz weet van mij dat als ie geen ammo geeft ook niet op health of revives hoeft te rekenen.

riz.
Tja, ik was ook van plan om die regel door te voeren. Maar in de hitte van de strijd heb je simpelweg geen tijd op te kijken wie revived of health geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Iedereen krijgt van mij ammo, pas wanneer iemand naar mij gaat schieten om ervoor te zorgen dat ik geef dan kan die in de stront zakken. Schiet diegene mij dan neer dan heeft weer een extra complaint te pakken. Mensen die niet geven komen worden hopelijk een keertje wakker om in te zien dat teamplay niet alleen maar draait om het Remy-princiepe want zo win je nooit als team.

Ik ren meestal door het veld als een bezetene om met ammo-packs te strooien en schiet waar ik kan (en als het lukt :P ) iedereen neer die op mijn weg komt. Ik weet meestal ook wel lekker te scoren en dat is niet voor niets. Ik vind het gewoon leuk om anderen te bevoorraden. :)

Ik moet wel zeggen dat ik als fieldops niet bewust naar de radar kijk om iedereen te helpen omdat dat niet te doen is. Als medic doe ik dat weer wel want hoe meer mensen je kunt reviven/voorzien van healthpacks hoe meer kans je hebt om te winnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Doh tuurlijk zet ik dat zinnetje er express neer. Heerlijk die reacties hier. Trouwens ik heb geen medic nodig.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 16-09-2003 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bstard schreef op 16 September 2003 @ 14:45:
Vind spawnkillen wel OK.. part of the game. En als je dan hele mapje door ge SKt wordt: blijkbaar is je team te waardeloos om er wat aan te doen. Als mij zoiets overkomt dan altijd even field-open, paar strikjes aan de overkant, en wordt al snel aangenamer vertoeven op je eigen spawn.

Of moet de tegenestander maar zo aardig zijn dat ie je laat winnen? Geen headshots, die zijn ook niet eerlijk, ook niet in ruggen knifen he! Engi's met k43 granaten, mijnen, pansers.. sjesus, wordt overal over gezeurd.

Ga gewoon spelen..
Totally agree. Als je word gespawnkilled, zuig je gewoon.

Edit dus we zijn het erover eens dat het part of the game is, tactiek is. Net zo als Nuuul zijn panzer ... $%&^ :p Ik heb wel eens meegemaakt, dat wij als Axis helemaal klem kwamen te zitten in die train map. Wij werden ook geraped, maar mij hoor je niet klagen. Ik was gewoon Field Ops en maar artillery en airstrikes gooien en knallen. Op het end had ik meer kills dan de beste van de zoals jullie noemen "campers".

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 16-09-2003 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 22:48
Anoniem: 42423 schreef op 16 September 2003 @ 18:09:
Doh tuurlijk zet ik dat zinnetje er express neer. Heerlijk die reacties hier. Trouwens ik heb geen medic nodig.
jij bent echt een :+ Jij geeft dit topic glans, iedereen kan om je lachen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Anoniem: 42423 schreef op 16 September 2003 @ 18:09:
Ik wel, vaak genoeg want na een half rondje rennen zie ik er altijd uit als een stuk aangeschoten wild. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben in die positie om dat te zeggen. Niemand kan me tegenspreken, want het is de waarheid, Blijkbaar ken je me nog niet geod genoeg Miki. Knal maar eens mee op XS4ALL.

Medic? Ach als er 1 in de buurt loopt is het meegenomen. Anders heal ik me aan een rekkie. Of doe ik /kill.

Wel eens in je opgekomen dat ik JUIST dat soort dingen zeg? Lig soms helemaal in een deuk hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tja , een team zonder medic is erg irritant , maar ik vind het ook niet normaal dat sommige medics je afknallen om te reviven , als je niet eens om een medic hebt geroepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 22:48
Anoniem: 42423 schreef op 16 September 2003 @ 18:29:
Ik ben in die positie om dat te zeggen. Niemand kan me tegenspreken, want het is de waarheid, Blijkbaar ken je me nog niet geod genoeg Miki. Knal maar eens mee op XS4ALL.

Medic? Ach als er 1 in de buurt loopt is het meegenomen. Anders heal ik me aan een rekkie. Of doe ik /kill.

Wel eens in je opgekomen dat ik JUIST dat soort dingen zeg? Lig soms helemaal in een deuk hier.
Whahahaha positie :o Echt ik blijf lachen met je en dan zeggen dat het JUIST doet woehahahaha....(mooi dat tegen spreken van bovenste zin met onderste zin).
Enige waar ik jou van ken, toen ik op de xs4all server veel speelde was spawnkillen. Maar ga als je blieft zo door dan kunnen we je misschien in 2004 nomineren voor de gouden eikel.
Noob, wahahaha..jij bent goed man!
Ff serieus, vanavond weer een show? Na ajax - milan soort after party met Fonz de clown zou het helemaal afmaken.

[ Voor 11% gewijzigd door Miki op 16-09-2003 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou ik een eer vinden noob.
Edit: hehe goed he!

Om het wat duidelijker te zeggen: Ik zet het er juist neer om reacties uit te lokken. Ik weet van mezelf dat ik erg goed kan knallen. Maar het lijkt vaak wel verboden om zoiets te zeggen. Heel snel wordt je dan afgeschildert als een arrogant persoon. Maar is daar iets mis mee? Hebben jullie daar problemen mee? Vind het fijn om al die reacties te lezen van mensen die dat dus wel vinden (en dat blijkbaar niet kunnen hebben). Omdat ze mss zelf zuigen? Frustratie afreageren? In andere woorden ik zet alles hier JUIST neer, omdat er een taboe op schijnt te zijn.

En in die positie bedoel ik, dat ik vind dat ik van mezelf kan zeggen dat ik goed ben. Kan mij dat schelen, als iemand mij arrogant vind. Denk dat je in de maatschappij ook hogerop komt als je een bekkie hebt, ipv bescheiden te zijn.

Soz vanavond ben ik bij mijn vriendin. Maar anyways al die drukte zeg. Kom 1 keer in de week nog maar op XS4ALL ofzo ... sjeees.

[ Voor 130% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 16-09-2003 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smoke, de tk-revive is een beproefde en in RtCW-kringen geaccepteerde manier om pakjes te besparen. Ik doe het soms als reflex en loop dan ook bij 'nieuwelingen' tegen een complaint aan.

Laat arme fonzy in z'n waarde aub, getuigend de cu2-pagina uit zijn signatuur kan een beetje respect van ons hem wel goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Anoniem: 88662 schreef op 16 September 2003 @ 18:30:
tja , een team zonder medic is erg irritant , maar ik vind het ook niet normaal dat sommige medics je afknallen om te reviven , als je niet eens om een medic hebt geroepen...
Ho, wacht. Soms zit daar een reden achter. Als een medic ziet dat je er bijna geweest bent maar hij heeft niet de healthpacks om je te restoren dan is het neerschieten effectiever. Het kost dan minder healthpacks om jou dan weer in orde te maken. :)

Edit:
Voor ik het vergeet, waarom zou er amok gemaakt worden om de manier waarop iemand speelt? Kom op, het is en blijft maar een spelletje hoor. :)

[ Voor 13% gewijzigd door bazs2000 op 16-09-2003 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek
  • Registratie: Februari 2001

Niek

f.k.a. The_Surfer

Sommige mensen zijn de GoT tag echt niet waard. Neem nou een zekere Illegal_Alien|GoT (tag kleuren kloppen sowieso al niet), hij liep vanmiddag op XS4ALL constant (expres) teammates te killen. Uiteindelijk kickte de server hem na teveel complaints :/

Overigens, je kan zeggen wat je wil, maar _Fonz is gewoon goed in ET. Hem uitschelden voor "noob" of "clown" is grote onzin, dat lijkt verdacht veel op jaloezie/afgunst.

À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
The_Surfer schreef op 16 September 2003 @ 19:34:
Sommige mensen zijn de GoT tag echt niet waard. Neem nou een zekere Illegal_Alien|GoT (tag kleuren kloppen sowieso al niet), hij liep vanmiddag op XS4ALL constant (expres) teammates te killen. Uiteindelijk kickte de server hem na teveel complaints :/

Overigens, je kan zeggen wat je wil, maar _Fonz is gewoon goed in ET. Hem uitschelden voor "noob" of "clown" is grote onzin, dat lijkt verdacht veel op jaloezie/afgunst.
Ja en dat doen (ik) we nou juist niet :) Hij's diegene die iedereen noob noemt :D
En hij zal dan wel goed zijn maar de beste issie niet :) Ook al ben je team-NL.. nederland stelt geen kont voor in de fps scene. Als je nou in Zweden, Engeland, Duitsland en Rusland team zit.. ok :) En ik ben echt niet jaloers op Fonzie hoor, ik vind t leuk voor 'm dat ie zo goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 21-04 15:50
Fonz is best ged vind ik. Xs4all is een goede leer school in het algemeen. Meestal sta ik op xs4all na het laaste potje in de top 3/4 van mijn eigen team(meestal dacht ik ;) ) Maar op een buitenlandse server loop ik soms zo over iedereen heen, dan zijn die andere echt nog noob. Hebben jullie die ervaring niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha, ik kwam net iemand tegen met Got achter zn naam ipv GoT :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-01 22:02
* Orfuis schaamt zich

"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41839

Anoniem: 37006 schreef op 16 september 2003 @ 10:40:

edit nav fonz: Was idd fueldump en ik zat bij je in het team, fonz. Op een gegeven moment riep Dunne_Hein nog dat we ze wat ruimte moesten geven....

Schoot zelfs in je poot om de aandacht op dat tekentje boven m'n hoofd te vestigen.Tevergeefs: 1 ammo geven = 1 airstrike minder
Oh god wat geweldig. Een goed getimede airstrike. Ik hou van je Fonz. Altijd weer die suffe witkoppen die met hun toetsenbordje alleen maar de leuke aspecten opzoeken in het spelletje en bij de drukke spawn worstelend voor ammo als herzenloze nerds uit een bunkertje lopen en een 40 seconde spawn op hun hoofd krijgen. Verrassing! En dan vervolgens op een forum geestige naampjes verzinnen zoals "airstrike _Fonz". Daar doe je het toch voor, nietwaar?

Fonz geeft trouwens _altijd_ ammo ALS HIJ HEEFT. Nu heeft hij natuurlijk niet altijd ammo aangezien hij zijn stamina bar nuttiger gebruikt dan voor een ammo stockpit zodat medics weer met volle ammo kunnen doodgaan. Misschien naar een andere luitenant zoeken? Helaas is het voor jullie niet zo duidelijk dat hij geen ammo heeft. Jullie verwachten natuurlijk zo'n super irritant scriptje zoals "OGM NO AMMO PLZ WAIT" waarna jullie natuurlijk als reetkevers in zijn reet blijven hangen. Of je verwacht natuurlijk dat hij zich omdraait, tegen je aan gaat staan met de standaart rtcw skin en heftig zijn muis in horizontale richting blijft schudden als indicatie van "NEE!". Helaas verlaagt hij zich niet tot dit soort praktijken en gaat hij door met het doden van zijn vijand (~zijn doel in het spel). Maar dan heb je natuurlijk altijd van die dwazige "^____________^ANIMU" figuren die besluiten één enkele zeer irriterende kogel af te vuren IN.DE.VOET. Nu is de schade in de voet natuurlijk minimaal!!! Voor dit soort figuren blijf ik het liefst 3 uur online om zijn gehele saaie Wolfenstein dag te verpesten door zijn health onder 10 te behouden.
Glorix Jim schreef op 16 September 2003 @ 13:32:
Fonz is arrogant en dit wist hij al voordat ik met hem op de gekraakte wolfensplatter server ging knallen. Hoe dan ook, zal hij met die schaamte leven?

Oh en trouwens, vergeet de rode letters vooral niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Kai stfu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Felicitaties, Jackass, je hebt het internet gebroken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kai stfu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL~!1

Ps. Zag jij die ene airstrike???????/ :| !
Ohnee, je hoorde hem alleen nogmaar 8)

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 41839 op 16-09-2003 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41839 schreef op 16 September 2003 @ 23:17:
LOL~!1

Ps. Zag jij die ene airstrike???????/ :| !
Ohnee, je hoorde hem alleen nogmaar 8)
Tuurlijk heb ik hem niet gezien, ik parkeer mn hol ook niet in de vijandige spawnzone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383 schreef op 16 September 2003 @ 23:21:
[...]

Tuurlijk heb ik hem niet gezien, ik parkeer mn hol ook niet in de vijandige spawnzone.
Dat was dus naar het algemeen gericht.

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 41839 op 16-09-2003 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:03

Silence_nl

Slnc

Fonz geeft dus niet altijd ammo heb het hem weinig keren zien doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lees verklaring boven aub dankuwel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Niet online
Zoals zijn posts bewijzen, tuurlijk is fonz arrogant en spawnkilled hij als een malle (ervanuit gaand dat voor de spawnplek AS gooien ook spawnkillen is). Maarja het hoort er naar mijn idee allemaal bij en ik kan me er niet aan ergeren. Hij is zeker geen god en zo moeilijk is het niet om hem af te knallen.

Niet altijd ammo geven is inderdaad niet echt netjes, als hij dat doet. Ik zag laatst dat een medic hem neerstak toen hij dood op de grond lag om een medic te roepen die zei: 'als jij geen ammo geeft revive ik je niet'. Dit vond ik dan wel terecht (dacht dat het Rizla was, niet zeker).

Haha, die cu2 heb je goed gevonden trouwens :) :)

specs

Het is niet terecht om dat te doen als medic. Fonz speelt al zeer lange tijd rtcw en hij is ervaren genoeg om door te hebben dat er mensen in de buurt zijn die ammo nodig hebben (neem dat maar van mij aan). Als hij niet geeft dan is daar altijd een reden voor en tenzij dat met een spannende situatie te maken heeft is dat gerelateerd aan zijn stamina bar.

Oh en al zijn kills opschuiven naar welgeplaatste artillery is echt totale onzin. Het is weer eens tijd voor de echte logs.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 41839 op 17-09-2003 00:07 ]

• Unex
  • Niet online
tja goede reden... dat weet je nooit. Zoals ik al zei heb nooit slechte ervarignen met fonz gehad, maar als ik, als FO zijnde een medic met pistol zie schieten en hem bewust geen ammo geef kan ik me voorstellen als die medic hem later ook niet revived.
Ik weet niet of die laatste zin ook op mijn bericht sloeg maar ik heb fonz wel eens zien spelen en ik weet ook dat hij met een mp40(?) of thompson ook goed uit de voeten kan.

Wat een drukte over 1 persoon, heerlijk :)

specs

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

* FoggyFreek heeft een social life :D

-- Altijd blijven prutsen --

mp40, thompson, in et is er geloof ik geen enkel verschil meer naast het geluid.
Helaas, dat verschil was toch altijd een prachtig balans in RtCW.

• Shartar
Kom op zeg, moeten we deze discussie nu weer gaan voeren!?
Ja, Fonz is een goede fragger!
Ja, dat kan het team ten goede komen! En nee, soms ook niet als iemand alleen voor de statistieken/zichzelf speelt!
Ja, spawnkillen behoort tot het spel, speel gewoon beter! Nee, ik speel niet meer op servers waar gespawnkilled wordt omdat ik het persoonlijk nogal simpel vindt...

En voor alle duidelijkheid, ik zou niet met Fonz samen willen spelen omdat ik denk dat hij teveel voor zichzelf speelt, niet voor het team. Maar dan nog is dat zijn keuze en speelt hij het spel op zijn manier! Zolang servers geen eigen regels hebben m.b.t. spawnkillen of tk-en is het ook niet meer dan logisch dat het gebeurd. Ik ben alleen zelf groot voorstander van een klassiek potje fraggen met een MP40 of Thompson dan dat ik weer eens gekilled wordt met Artillery/Airstrike/Mortar, maar die horen nou eenmaal bij het spel...

[ Voor 23% gewijzigd door Shartar op 17-09-2003 03:01 ]

Ik vind dat er wel een verschil is tussen daadwerkelijk spawnkillen (killen direct op de spawnplek) of net daarbuiten zoals waar de treinen staan bij The Railgun of bij de brug bij The Fueldump.

Als ze er net buiten staan kan ze zelf ook nog flink panzeren en airstrikes loslaten op de vijand. Maar wat nu de lol is van airstrikes en artillarystrikes direct op de spawnplek is is mij een raadsel. Evenveel fun als spelen met een aimbot lijkt mij.

En ik heb Fonz wel ammo zien uitdelen hoor. Meestal als hij net gespawned is. Maar dat komt dan vast en zeker omdat hij nog geen doelen heeft voor zn airstrikes (grapjuhhh ;) ). Maar daarnaast negeert hij vaak herhaaldelijke requests en ik vraag niet zomaar om ammo, pas als ik nog maar 15 kogels heb ofzo. (daarentegen schreeuwen sommige mensen al om een medic als ze een splinter in hun vingers hebben) Maar dit is niet om Fonz zwart te maken want veel field ops doen dit. In een game heb ik altijd óf meer ammo dan ik in mn hele leven kan verschieten óf ik krijg helemaal niets. De laatste tijd pak ik maar gewoon wapens van de vijand op, daar red ik het dan wel mee zonder field ops.

Van de week liep er een gast de hele tijd om een medic te roepen. Dus ik loop het halve veld af om hem te healen, blijkt hij helemaal healthy te zijn. Dus ik vraag wat hij nu eigenlijk moet. Zegt hij: Oh sorry, ik dacht dat mn Xp mn health was. 8)7

@_kai: maak ik verder geen woorden aan vuil.

Gisteren een bugje. Was medic. Als ik de spawn uitloop gooi ik meestal wat healthpakketjes. Hield steeds bij 2 op, terwijl m'n bar nog halfvol was. Moest eerst ff switch naar een wapen oid, dan terug naar pakketjes en dan kon ik er weer 2 gooien.

Anoniem: 92176 schreef op 16 September 2003 @ 18:42:
Smoke, de tk-revive is een beproefde en in RtCW-kringen geaccepteerde manier om pakjes te besparen. Ik doe het soms als reflex en loop dan ook bij 'nieuwelingen' tegen een complaint aan.

Laat arme fonzy in z'n waarde aub, getuigend de cu2-pagina uit zijn signatuur kan een beetje respect van ons hem wel goed doen.
Ja ik schiet ze ook af als ik geen pakketjes heb , maar alleen als ze om een medic roepen. Ik vind dit geen probleem als een medic full revive heeft. Maar vond het irritant omdat ik er niet naar een medic had gevraagd en op iemand van axis aan het schieten was toen ik plots afgeknald werd door een medic om me te reviven , tja , die engr was dus doorgelopen naar gun ....

of als je als CO met gejat uniform om een medic roep en ze je afschieten. Dag uniform...

Meestal begin ik zowieso om ammo of medic te roepen, omdat je anders constant ge tk-ed wordt.

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 13:21

woutur

Klauwtjes uit!

Afgelopen week twee wars gespeeld tegen toptien clans van CB (staan zelf 115 ofzo, slechte planning ). Wat die gasten allemaal doen is niet leuk meer. Je komt er 1 tegen, je bent binnen een halve seconde dood, elke keer. Schieten van afstand: elke kogel raak.
Het is echt hopeloos en je begint echt te denken dat die gasten cheaten (alhoewel dat niet makkelijk is, en uiteraard moeilijk te bewijzen).
Ik kan echt wel een beetje mikken en klikken maar mijn kogels lijken wel minder aan te komen dan de kogels van die top clans. Alsof je een kogelmagneet bent.
Is er iets dat ik gemist heb (haha)?
Zijn er meer mensen met zulke godlike ervaringen?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• Shartar
woutur schreef op 17 September 2003 @ 12:38:
Zijn er meer mensen met zulke godlike ervaringen?
Af en toe kom ik wel eens mensen tegen die zo goed kunnen fraggen, heb ook wel eens geswitched naar spectator zodat ik mee kon kijken. Vaak komt het er op neer dat ze je met 4 headshots neerschieten, probeer dat zelf ook altijd maar het lukt mij in 10% van de kills, zij hebben blijkbaar een erg goede aim.
Bij dat soort fraggers wil het nog wel eens helpen om te jumpen, maakt headshots een stuk moeilijker :)

Hij is zeker geen god en zo moeilijk is het niet om hem af te knallen.
Als jij daarmee wilt zeggen dat jij dat niet zo moeilijk vind.... Misschien knal jij mij af, maar dan heb ik jouw daarvoor al 20 keer afgeschoten. Meestal als ik doodga, komt dat dus ook door riflegrenates, panzers of ruggeneukers die me helemaal tot bijna 0 health schieten. Ja dan is het ook niet zo moeilijk om mij af te knallen.

Anoniem: 62696

Ongelovelijk, wat ben jij een arrogant mannetje zeg. :r

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 62696 op 17-09-2003 13:17 ]

Bling Bling. Flashback!

• Novah
Anoniem: 62696 schreef op 17 september 2003 @ 13:17:
Ongelovelijk, wat ben jij een arrogant mannetje zeg. :r
Hoogmoed is soms best gezond hoor, en dit is overigens al helemaal niet de manier om er op te reageren.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.