[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 3

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.228 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn clan zoekt ff een oefen war Gotters die zin hebben kom naar #uniemelk maar kleine friendly war ! om 8 uur vanavond

msn 3dw1n@microsofties.nl

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

* Wekkel meldt zoals opgedragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 15:05

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Begin van de avond weer even een paar lekkere potjes gespeeld. Jammer genoeg werd ons team op een gegeven moment te sterk voor de tegenstanders. Ik meen dat we met nog 25 minuten te al als Allies in the BankCourtyard stonden in GoldRush.

En Alien GoT (oid).

Ik weet niet wat er met jou aan de hand was (ik was net in het spel, FuelDump) maar om mij en andere team genoten expres met de panzer op te gaan blazen (tot 2x toe en bijna 3x) vond ik wat minder. Je was het zat dat mensen complains tegen je indiende ofzo...
Nu heb ik dat standaard uitstaan maar anders had je van mij ook een complain gehad. Probeer de volgende keer je frustratie af te reageren tegen de tegenstanders, we konden alle hulp goed gebruiken.

We ,de Allies, wonnen FuelDump trouwens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zouden ook Allochtoon, hu90, mano, dystic, stime, wolfboy, goR en Nuuul mij een mailtje willen sturen voor hun mail adres :?

Net trouwens even gezellig lopen hakken op xs4all. Samen met basz2000 en onze alien zonder geldige verblijfsvergunning. Ging prima, geen teamkillen. Ik was trouwens vergeten hoe makkelijk je kan slopen met een panzer. Je ramt zo 2 medics van de grond af :P (maarja, na het afschieten ben je weer erg zwak).

Er was ook nog ene Brian (gaat als het goed is ook lid worden van GoT), daar kon je lekker mee samenwerken (3 levels achter elkaar mee gewonnen) :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Het ging inderdaad lekker. Jammer dat ik per ongeluk nog 2 teamkills maakte voordat mijn pc besloot om raar te doen. Ik moet zeggen dat ik mij voor de verandering prima heb vermaakt als engineer. :)

wwillem, moet je eens doorpanzeren, uiteindelijk krijg je een mp40 en dan ben je echt niet zwak meer hoor. Van zwak ga je ineens door het spel als 'geducht'. :+

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo wel weer genoeg voor vandaag

He Nuul, er stonk iets aan die braveheart. Hij had totaal geen terugslag als die liep te paffen,

BTW, meneer de xs4all-admin. Kun je wat aan het locken op de pro doen? Teams zijn steeds gelocked

edit: Pjotrik bedoel ik. sorry ff je naam vergeten

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 01 november 2003 @ 23:44:
Zouden ook Allochtoon, hu90, mano, dystic, stime, wolfboy, goR en Nuuul mij een mailtje willen sturen voor hun mail adres :?
Heb ik vanochtend gedaan, zeker niet ontvangen of zo :?
Nog maar een keer sturen dan...

Inderdaad, die braveheart had absoluut geen recoil, de rest van de tegenpartij gaat wel klagen als ze niet in een team kunnen, maar als de rest wil shuffelen, kun je dat wel vergeten :|

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 01:22:

He Nuuul, er stonk iets aan die braveheart. Hij had totaal geen terugslag als die liep te paffen. Zowieso raar, ze sucken 3 maps lang en plotseling gaan ze met z'n 5-3n alles raken. Terwijl het bijna dezelfde players waren.

BTW, meneer de xs4all-admin. Kun je wat aan het locken op de pro doen? Teams zijn steeds gelocked
Sorry, verkeerde knop

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niQ2001 schreef op 01 november 2003 @ 21:20:
En Alien GoT (oid).

Ik weet niet wat er met jou aan de hand was (ik was net in het spel, FuelDump) maar om mij en andere team genoten expres met de panzer op te gaan blazen (tot 2x toe en bijna 3x) vond ik wat minder. Je was het zat dat mensen complains tegen je indiende ofzo...
Nu heb ik dat standaard uitstaan maar anders had je van mij ook een complain gehad. Probeer de volgende keer je frustratie af te reageren tegen de tegenstanders, we konden alle hulp goed gebruiken.

We ,de Allies, wonnen FuelDump trouwens wel.
Er zijn toch al vaker klachten hier geweest over een teamkillende Illegal Alien? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 04:05:
[...]

Er zijn toch al vaker klachten hier geweest over een teamkillende Illegal Alien? :X
Volgens mij ook jah, maar verder speelt hij wel goed als ik hem soms tegen kom op xs4all. Of was dat een ander? Daar was ook een keer spraken van ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 04:05:
[...]

Hmm raar, ik kom hem heel vaak tegen op XS4ALL maar ik heb hem nooit zien teamkillen.. :? (Hij is juist altijd vriendelijk)

Hij zal zijn dag wel nie hebben gehad dan ;)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou goed nieuws voor de gotters!
we draaien een 6 map campaign ( met de leukste maps vind ik )
temple3, flakcannon, tc_base, en goldrush, fueldump, oasis

Dus 3 customs maps en 3 gewone
PS tc_base wordt een officeele clanbase map dus kan je hem vast oefenen op onze server hij is niet altijd public best wel vaak nu is die public!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perongeluk nieuw bericht gedaan ipv quote maare het server adress is 217.115.198.194:27960 meestal in het weekends open

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Nuuul schreef op [b]02[/] november 2003 @ 01:24:
Heb ik vanochtend gedaan, zeker niet ontvangen of zo :?
Nog maar een keer sturen dan...
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister zo iets raars gezien. Bij Oasis sprong een gast over de old city wall heen via aanloopricheltje links van de muur. Echt te vaag , volgens mij een dikke nare exploit maja. Zijn er mensen die dit ook gezien hebben of weten hoe dit moet :P . In ieder geval t gebeurde zonder hulp van anderen die gast deed t in zn eentje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 14:04:
Heb gister zo iets raars gezien. Bij Oasis sprong een gast over de old city wall heen via aanloopricheltje links van de muur. Echt te vaag , volgens mij een dikke nare exploit maja. Zijn er mensen die dit ook gezien hebben of weten hoe dit moet :P . In ieder geval t gebeurde zonder hulp van anderen die gast deed t in zn eentje :)
Mjah daar is een filmpje van. Ik heb het ook heel vaak geprobeerd (met aantal frames per seconde op 37 / 76), maar het lukt me niet.

Maar idd, lijkt meer op een exploit :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 02 november 2003 @ 14:31:
[...]

Mjah daar is een filmpje van. Ik heb het ook heel vaak geprobeerd (met aantal frames per seconde op 37 / 76), maar het lukt me niet.

Heb je heel toevallig een linkje naar dat filmpje , wil t namelijk aan een paar vrienden laten zien die t nog niet willen geloven.

btw Braindeath was dat nie die panzer gast op Xs4all gister die de bank steeds net nie inkwam :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 13:34:
Perongeluk nieuw bericht gedaan ipv quote maare het server adress is 217.115.198.194:27960 meestal in het weekends open
Op deze server draaien goede maps. :)

Het gekke is alleen dat deze 'niet-standaard' maps ervoor zorgen dat ET onderuit gaat. Er werd mij net gezegd dat ik de maps even moet verwijderen en dat zal ik zo ook gaan doen maar het blijft een beetje raar. Ik heb al meerdere 'niet-standaard' maps gespeeld en nooit een crash gehad.

Maar goed, desnoods gooi ik RTCW:ET er opnieuw op want ik wil wel normaal kunnen spelen. :P

Oh, heb ik nog een vraagje voor de Linux-spelers.
Ik wil ET onder Linux gaan spelen, als ik de binairies installeer, werkt dat dan meteen of moet ik nog andere dingen doen? Ik moet nu af en toe switchen tussen Windows en Linux en dat is best irritant want het rebooten enzo kost veel tijd en is onnodig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 14:41:
btw Braindeath was dat nie die panzer gast op Xs4all gister die de bank steeds net nie inkwam :P
Lalalalaa

Wat jij die ene medic die elke keer als een rijpe tomaat uit elkaar spatte ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk es naar de tijd, ik tel een dag zolang ik nog wakker ben ;)

Maar heb je wel een mail ontvangen of nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 02 november 2003 @ 14:47:
[...]

Lalalalaa

Wat jij die ene medic die elke keer als een rijpe tomaat uit elkaar spatte ;).
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 00:01

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Gaat morgen nou nog iets door of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 13:34:
Het moet geen quote zijn maar een edit btw... :)

Jah, en dan leg ik gelijk uit waarom de server *meestal* in het weekend online is, De server-admin heeft een limiet van 20 GB verkeer per maand.

Als we de server een hele dag online laten staan van 10.00 s'ochtends tot 04:00 s'nachts word er +/- 6 GB verstookt. Dus nu doen we het wat rustiger aan (8>
bazs2000 schreef op 02 november 2003 @ 14:44:
[...]

Het gekke is alleen dat deze 'niet-standaard' maps ervoor zorgen dat ET onderuit gaat. Er werd mij net gezegd dat ik de maps even moet verwijderen en dat zal ik zo ook gaan doen maar het blijft een beetje raar. Ik heb al meerdere 'niet-standaard' maps gespeeld en nooit een crash gehad.

Maar goed, desnoods gooi ik RTCW:ET er opnieuw op want ik wil wel normaal kunnen spelen. :P

Ik wil ET onder Linux gaan spelen, als ik de binairies installeer, werkt dat dan meteen of moet ik nog andere dingen doen? Ik moet nu af en toe switchen tussen Windows en Linux en dat is best irritant want het rebooten enzo kost veel tijd en is onnodig. :)
Jah bij mij deed ET dat ook bij costum maps, dat is alleen als ik de map net van de server heb gedownload en daarna gelijk begin te spelen. Na een restart van ET crashde ET niet meer.

Vind ik ook al raar, mja nou heb ik alle maps dus nu crashed ET niet meer.. 8)7

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Oké, dan kijk ik het even aan, de server staat nu tussen mijn favorieten want zo vaak komt het niet voor dat ik een server met custom maps + lage pingtijden zie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

bazs2000 schreef op 02 november 2003 @ 18:00:
Oké, dan kijk ik het even aan, de server staat nu tussen mijn favorieten want zo vaak komt het niet voor dat ik een server met custom maps + lage pingtijden zie. :)
Jah haha, hij heeft echt een lekkere ping!
Die Temple vind ik echt gaaf, toen waren we 10 vs 10 en bijna iedereen was sniper. We zaten allemaal achter die grote wall tegenstanders te snipen :Y)

En in de Temple zelf vind ik ook wel wreed, met die mist enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Erazzzer schreef op 02 november 2003 @ 16:17:
Gaat morgen nou nog iets door of niet?
Ik heb wat mailtjes rond gestuurd naar clans, maar nog geen vaste datums gehad voor wars.

Vandaag zat ik ook nog even op een Engelse server waarbij een clan een friendly war wel zag zitten. Maar nadat ik met Atom-master[GoT] 3x achter elkaar had gewonnen zag hij het wat minder zitten :D.

Btw, jep, je mailtjes zijn binnen Nuuul.
Allochtoon, hu9o , stime, wolfboy en goR mis ik nog in de verzameling. Maar goed, als ik daar niks van blijf horen, worden ze geschrapt.
Edit: dit adres dus: Afbeeldingslocatie: http://elektron.its.tudelft.nl/~vdberg49/et/adres.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door dr snuggles op 02-11-2003 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Ik heb je een mailtje gestuurd hoor :?
Nou ja kijk anders maar in m'n profile (niet m'n msn adres maar die andere :P)

[ Voor 25% gewijzigd door Wolfboy op 02-11-2003 18:25 ]

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 16:06:
He, waarom moet iedereen nu op f3 drukken om een spel te binnen op de pro server? Eén iemand vertikte het en de tegenparty had nooit van /readyteam gehoord. Ik ben van ellende maar weg gegaan. :(
Is hopelijk toch alweer opgelost?
Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 01:22:

He Nuul, er stonk iets aan die braveheart. Hij had totaal geen terugslag als die liep te paffen,

edit: Pjotrik bedoel ik. sorry ff je naam vergeten
Wat bedoel je met locked? De balanceteams staat aan. Maar dat bedoel je denk ik niet.
Redneck® schreef op 02 november 2003 @ 13:03:
[...]

Hmm raar, ik kom hem heel vaak tegen op XS4ALL maar ik heb hem nooit zien teamkillen.. :? (Hij is juist altijd vriendelijk)

Hij zal zijn dag wel nie hebben gehad dan ;)
Ik heb hem ook nog niet bewust zien teamkillen. Misschien iemand anders onder zijn naam?
Redneck® schreef op 02 november 2003 @ 18:07:
[...]

Jah haha, hij heeft echt een lekkere ping!
Die Temple vind ik echt gaaf, toen waren we 10 vs 10 en bijna iedereen was sniper. We zaten allemaal achter die grote wall tegenstanders te snipen :Y)

En in de Temple zelf vind ik ook wel wreed, met die mist enzo :)
Custom map? Die ga ik ff checken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 02 november 2003 @ 14:31:
[...]

Geen exploit het lukt mij ook weleens of redneck. Strafejumpen heet dat :+ Je moet er veel voor oefenen maar tis te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
wwillem schreef op 02 november 2003 @ 18:20:
[...]

Allochtoon, hu9o , stime, wolfboy en goR mis ik nog in de verzameling. Maar goed, als ik daar niks van blijf horen, worden ze geschrapt.
Ik heb je mail gestuurd man, en mn mail staat ook op clanbase :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:46

Hu9o

Schokkend

wwillem schreef op 02 november 2003 @ 18:20:
[...]

Ik heb wat mailtjes rond gestuurd naar clans, maar nog geen vaste datums gehad voor wars.

Vandaag zat ik ook nog even op een Engelse server waarbij een clan een friendly war wel zag zitten. Maar nadat ik met Atom-master[GoT] 3x achter elkaar had gewonnen zag hij het wat minder zitten :D.

Je hebt meel.

Hoe zit het nou eigelijk? Er is morgen avond geen friendly tegen een andere clan?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
stime schreef op 02 november 2003 @ 20:02:
Ik heb je mail gestuurd man, en mn mail staat ook op clanbase :(
Aha, naar het verkeerde adres dus. Is ook een beetje mijn fout. Tnx in ieder geval.
Tnx
Hoe zit het nou eigelijk? Er is morgen avond geen friendly tegen een andere clan?
Ik ben met wat clans in gesprek. Misschien morgen een oefening, misschien een clan fight, ik laat het jullie uiterlijk morgenmiddag weten.

[ Voor 27% gewijzigd door dr snuggles op 02-11-2003 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

wwillem schreef op 02 november 2003 @ 21:11:
[...]

Ik ben met wat clans in gesprek. Misschien morgen een oefening, misschien een clan fight, ik laat het jullie uiterlijk morgenmiddag weten.
Ahja dat lijkt me een goed plan, morgen een clan fight ( GoT-1 vs GoT-2 ) en daarna wars tegen andere clans ! dan weten we gelijk hoe goed ons gemiddeld niveau is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speciaal voor Beatjuggler : http://members.lycos.nl/tijnw/152.jpg

Verder heb ik ff de 3 laatste pagina's doorgeraust, maar niet zo snel iemand zien antwoorden. Base was wel een officiele RTCW map.

Verder is het WEL fucking moeilijk om zoveel kills te halen. Vooral als je je bedenkt dat het 6 vs 6 was ofzo. Ga maar na ... ik MOET gewoon het hele team wel killen + respawntime meegerekent, om zo een score te krijgen. In principe was het dus 6 vs 1 Doe maar eens na. Benieuwd wie er overheen gaat.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
:Z :Z :Z :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Pjotrik Toen ik erin kwam was het 4v4, maar kon geen team joinen omdat ze gelocked waren. Blijkbaar noobs want niemand snapte hoe ze moesten unlocken. Na 10 min was het de axis blijkbaar toch gelukt. Zit ik eindelijk in, is het allies team nog gelocked. Resultaat 12v4. Wilde wel over maar kon niet. De allies wilden wel unlocken, maar ze begrepen niet wat de console was |:(

Iemand zei dat het een server instelling was, dat de teams automatisch gelocked werden. Of er liep iemand te zieken.

Heb in totaal 7 keer moeten unlocken.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op 02 november 2003 @ 14:44:
[...]

Kan misschien komen omdat je de maps niet van de server afdownload maar van een andere webserver ( anders is snelheid maar 7 a 8 kb per seconde ) vanaf webserver zo n 130kb _/-\o_

Edit : ik heb ff de maps in een zip gedaan hier kan je ze downloaden http://www.uniemaps.tk :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

404 bij de maps :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serieus ? http://members.lycos.nl/tactsuniemelk/mappack.zip dit moet toch echt werken hoor

ene voor fonz
http://www.clanbase.com/ladderrules.php?lid=1095 tis geen officeele map zoals oasis bijv maar wel een officeele clanbase map!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 02:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

nu doet ie het wel, net deed ie het niet :P

en op welke servers zijn deze maps allemaal te spelen?
ips/namen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolfboy schreef op 03 november 2003 @ 02:20:
nu doet ie het wel, net deed ie het niet :P

en op welke servers zijn deze maps allemaal te spelen?
ips/namen
Uniemelk server :P hij is niet altijd public maar best wel vaak we draaien een 6 map campaign met 3 nieuwe custom maps Tc_base, temple3, flakcannon, goldrush,fueldump,oasis :*)
217.115.198.194:27960 ip zit nu pass op maar ik gooi hem morgenavond nog wel ff weer online

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 02:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compu? Ik zei Base WAS of liever gezegd IS nog steeds een officiele RTCW map ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 02:39:
Compu? Ik zei Base WAS of liever gezegd IS nog steeds een officiele RTCW map ;)
Ook nog wakker :P Oke dan is het goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:39
Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 15:37:
Flowing ben jij van DiFF zoja. Accepteer dan ff mijn uitdaging voor zaterdag :) _/-\o_
Hey, ik ben wel van diff:-) Maar we hebben 2 clanleaders: Een voor Enemy Territory en een voor RavenShield. Laat ik nou net die 2e zijn 8)
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 02:22:
[...]

Uniemelk server :P hij is niet altijd public maar best wel vaak we draaien een 6 map campaign met 3 nieuwe custom maps Tc_base, temple3, flakcannon, goldrush,fueldump,oasis :*)
217.115.198.194:27960 ip zit nu pass op maar ik gooi hem morgenavond nog wel ff weer online
Als die van jullie niet public/on-line is, kan je ook nog kijken op de DiFF Clanserver O-) : 213.189.19.125:27960 B)

[ Voor 44% gewijzigd door FlowinG op 03-11-2003 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom nog steeds niet in #GoT-ET :(

doe precies wat er moet gebeuren /msg Q ....bla bla bla

maar ik krijg niet zo'n mailtje :(

en wat is nou de preciese IP van de XS4ALL? hij staat namelijk (bijna) nooit in m'n lijstje :'(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

194.109.69.41:27960 (pro)
194.109.69.40:27960 (voor non-pro)

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 10:10:
194.109.69.41:27960 (pro)
194.109.69.40:27960 (voor non-pro)
mooi thx, dan heb ik vanmiddag (na school) weer wat te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 09:33
62.212.90.134:27960 (ET-Pro, 6map campaign, max 2 panzers per team)

[ Voor 8% gewijzigd door inTIMidate op 03-11-2003 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Woei die tc_base map hebben ze echt goed na gemaakt. Alles is zon beetje dezelfde afmeting. Alleen een paar textures zijn wat lelijk gedaan (deurkozijnen, lampen, ladder etc) maar voor de rest echt mooi. Kan die niet ff op xs4all komen? Kweetnie of pjotrik zoiets zou kunnen regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 23:54:
@Pjotrik Toen ik erin kwam was het 4v4, maar kon geen team joinen omdat ze gelocked waren. Blijkbaar noobs want niemand snapte hoe ze moesten unlocken. Na 10 min was het de axis blijkbaar toch gelukt. Zit ik eindelijk in, is het allies team nog gelocked. Resultaat 12v4. Wilde wel over maar kon niet. De allies wilden wel unlocken, maar ze begrepen niet wat de console was |:(

Iemand zei dat het een server instelling was, dat de teams automatisch gelocked werden. Of er liep iemand te zieken.

Heb in totaal 7 keer moeten unlocken.
Over welke server hebben we het dan, Pro of non-pro?
Ik heb gisteren wel gezien dat de non-pro gereset is met een oude config. Alles is daar weer goed aangepast. Verder heb ik niets meer van locks kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlowinG schreef op 03 november 2003 @ 08:50:
[...]
Als die van jullie niet public/on-line is, kan je ook nog kijken op de DiFF Clanserver O-) : 213.189.19.125:27960 B)
Aah jammer ( op de diff server heb ik niet zulke goede ervaringen ) Zatten paar gasten zomaar te schelden ene cyclone de leader van ET deed er niks aan!

Ik was er na 5 min ook zo weer weg naar men eigen server.

En tim op de FD-NL server heb ik wel goede ervaringen geen lag en ook een redelijk hoog nivo niet zo laag zoals op veel publics is _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 02 november 2003 @ 21:11:

het loopt al tegen de avond. al enig idee, anders plan ik m'n avond anders in.. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Readme.txt
Ik snap dat jullie een GoT clannetje op willen zetten, maar is het niet handiger om voor zoiets een apart forum op te richten? Je moet immers ook ergens tactieken etc kunnen bespreken.

Dit topic is namelijk ook bedoeld voor het spel ET, en niet echt voor clan afspraken (en zeker niet voor het recruiten/spammen voor andere clans)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 16:49:
Readme.txt
Ik snap dat jullie een GoT clannetje op willen zetten, maar is het niet handiger om voor zoiets een apart forum op te richten? Je moet immers ook ergens tactieken etc kunnen bespreken.

Dit topic is namelijk ook bedoeld voor het spel ET, en niet echt voor clan afspraken (en zeker niet voor het recruiten/spammen voor andere clans)
Maar het is wel bijna het enige wat dit topic in leven houdt (niet dat gespam dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 11:51
Readme.txt

Helemaal mee eens, er valt voor mij niet veel mee te discussieren/praten als veel reply's bestaan uit 'Heb je mijn msn?', 'Ik heb je mail niet ontvangen hoor', enz enz...

We hebben toen met #GoT-ET irc chan een forum opgericht erbij. Misschien is het beter om dat forum te gaan gebruiken voor de activiteiten.

Dat forum is te vinden onder de url www.GoT-ET.tk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-08 09:34
Verwijderd schreef op 25 oktober 2003 @ 12:15:
[...]

port erbij zou handig zijn
Sorry voor de zeer late reactie :) maar et is 137.224.240.14:27960 - 64 players.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Readme.txt

Zeer goed plan. Ik ben al bijna volledig over gestapt op mail. Dus voor iedereen: wil je wat weten: Mail, check het forum of ga irc op.

Hey RikjanOetEnter, heb jij uberhaubt wel moeite gedaan Terr zijn post te lezen of niet?

[ Voor 14% gewijzigd door dr snuggles op 03-11-2003 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben met een 2-tal vrienden ook maar voor de gein een klein Clan (-netje) aan het opzetten met de lullige naam [OWN]

dus mocht je nog op zoek zijn naar een CLAN kom dan eens langs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 18:46:
Ik ben met een 2-tal vrienden ook maar voor de gein een klein Clan (-netje) aan het opzetten met de lullige naam [OWN]

dus mocht je nog op zoek zijn naar een CLAN kom dan eens langs :D

paar posts boven je:
Readme.txt

We willen natuurlijk et topic nie op slot hebben he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stime schreef op 03 november 2003 @ 19:34:
[...]

paar posts boven je:

[...]

We willen natuurlijk et topic nie op slot hebben he
Is ook niet de bedoeling alleen maar ff als reclame :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Waarom ben ik nou de enige Gotter op de XS4ALL server??

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Misschien kom ik zometeen nog even langswippen. Ik zou met iemand 1 tegen 1 Red Alert gaan spelen maar het ziet ernaar uit dat dit niet doorgaat. Ik wacht het nog even af en dan haal ik mijn geweer uit de kast om ET te gaan spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Laatst online: 07-09 06:47
Readme.txt

Check... Ik offer indien noodzakelijk mijn forum op voor GoT clan usage.
Deze word eigenlijk nergens voor gebruikt en draaid nu bullshit op.

[ Voor 7% gewijzigd door Tazzy op 03-11-2003 20:40 . Reden: euh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Tazzy schreef op 03 november 2003 @ 20:38:
[...]

Check... Ik offer indien noodzakelijk mijn forum op voor GoT clan usage.
Deze word eigenlijk nergens voor gebruikt en draaid nu bullshit op.
Mmm, zou wel leuk zijn als het forum lekker snel draait, maar op www.got-et.tk is nog een beetje te langzaam vind ik :)

edit:

Kan je btw de link naar het forum ff posten, dan kunnen we kijken of het wat is :)

[ Voor 13% gewijzigd door RomeoJ op 03-11-2003 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Heb er net een beetje mee zitten rommelen...

het url is www.turnhout.net/phpbb2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Tazzy schreef op 03 november 2003 @ 22:23:

Is wel een snel forum, ik stel voor om de url van got-et.tk te wijzigen naar www.turnhout.net/phpbb2

(8>

en dan daar verder de gaan over de ideen voor een clan/wars enz...

[ Voor 12% gewijzigd door RomeoJ op 03-11-2003 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Redneck® schreef op 03 november 2003 @ 22:35:
[...]

Is wel een snel forum, ik stel voor om de url van got-et.tk te wijzigen naar www.turnhout.net/phpbb2

(8>

Ben aangemeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Misschien is het makkelijk om er even een free domain aan te koppelen, lees:
got-clan.tk
got-clan.cjb.net
of other free domains :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Vind het best, kan ook wel even vragen of mijn hosting party GoT.turnhout.net wil aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Novah schreef op 03 november 2003 @ 17:03:
[...]
...

We hebben toen met #GoT-ET irc chan een forum opgericht erbij. Misschien is het beter om dat forum te gaan gebruiken voor de activiteiten.

....
.[/quote]

MAAR IK KOM ER NIET IN!!!

Heb me geregistreerd, maar krijg geen mail met wachtwoord. Hoe kan ik in vredesnaam weer in #GoT-ET komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

JE krijgt ook geen meel met wachtwoord. Je kan meteen inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

owkeeee. dat gaan we vannacht ff proberen. Nu alleen m'n nick nog terug zien te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Erazzzer schreef op 03 november 2003 @ 23:04:
[...]

Misschien is het makkelijk om er even een free domain aan te koppelen, lees:
got-clan.tk
got-clan.cjb.net
of other free domains :)
Euhm, ik zal wel nie duidelijk genoeg zijn maar hieronder stel ik al voor om de link te veranderen naar www.turnhout.net/phpbb2 deze link :)
Redneck® schreef op 03 november 2003 @ 22:35:
[...]

(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy

Op verzoek is het url www.turnhout.net/forum geworden. Oude url is forwarded naar nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in het kader van een meer algemene discussie:

Ligt het aan mij of lijkt het dat er steeds meer cheaters rondlopen?

Zie zelfs op XS4ALL regelmatig mensen gekicked worden door PB en ook handmatig door Admins (hulde daarvoor).

Vooral wallhack zie ik regelmatig voorbij komen.

Kun je zien , als je met iemand meekijkt, of degene aan het cheaten is?

Heb namelijk eens met iemand meegekeken. Hij lostte 3 shoten: 1ruim een centimeter (op de monitor) links van de tegenstander, 1 op de tegenstander en 1 minimaal 1 cm rechts van de tegenstander. Deze 3e was de kill. (het was dus niet zo dat de tegenstander bijna dood was en door de 2e kogel omgelegd werd)Dan ga je je toch afvragen of dit normaal is. (user is later gekicked btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willen alle gotters hun email checken voor oefening vanavond op een passwordprotected server! om 7 uur dus check je mail voor meer info is niet verplicht om te komen maar is wel zo leuk he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik dacht al, woow wat is iedereen opeens goed ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 10:47
Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 16:30:
Heb namelijk eens met iemand meegekeken. Hij lostte 3 shoten: 1ruim een centimeter (op de monitor) links van de tegenstander, 1 op de tegenstander en 1 minimaal 1 cm rechts van de tegenstander. Deze 3e was de kill. (het was dus niet zo dat de tegenstander bijna dood was en door de 2e kogel omgelegd werd)Dan ga je je toch afvragen of dit normaal is. (user is later gekicked btw)
Datzelfde is mij ook al opgevallen, maar houd er wel rekening mee dat je lieve kogeltjes niet een een perfecte baan richting het hoofd van je tegenstander gaat ook al hou je je cursor gericht op z'n hoofd. Elke kogel heeft een random afwijking, die naar mate je verder weg staat groter is dan als je bijvoorbeeld dichtbij staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.