mijn clan zoekt ff een oefen war Gotters die zin hebben kom naar #uniemelk maar kleine friendly war ! om 8 uur vanavond
msn 3dw1n@microsofties.nl
msn 3dw1n@microsofties.nl
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 19:30 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 19:30 ]
Verwijderd
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 01:30 ]
Verwijderd
Heb ik vanochtend gedaan, zeker niet ontvangen of zowwillem schreef op 01 november 2003 @ 23:44:
Zouden ook Allochtoon, hu90, mano, dystic, stime, wolfboy, goR en Nuuul mij een mailtje willen sturen voor hun mail adres
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 01:26 ]
Verwijderd
Sorry, verkeerde knopVerwijderd schreef op 02 november 2003 @ 01:22:
Zo wel weer genoeg voor vandaag
He Nuuul, er stonk iets aan die braveheart. Hij had totaal geen terugslag als die liep te paffen. Zowieso raar, ze sucken 3 maps lang en plotseling gaan ze met z'n 5-3n alles raken. Terwijl het bijna dezelfde players waren.
BTW, meneer de xs4all-admin. Kun je wat aan het locken op de pro doen? Teams zijn steeds gelocked
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 01:27 ]
Verwijderd
Er zijn toch al vaker klachten hier geweest over een teamkillende Illegal Alien?niQ2001 schreef op 01 november 2003 @ 21:20:
En Alien GoT (oid).
Ik weet niet wat er met jou aan de hand was (ik was net in het spel, FuelDump) maar om mij en andere team genoten expres met de panzer op te gaan blazen (tot 2x toe en bijna 3x) vond ik wat minder. Je was het zat dat mensen complains tegen je indiende ofzo...
Nu heb ik dat standaard uitstaan maar anders had je van mij ook een complain gehad. Probeer de volgende keer je frustratie af te reageren tegen de tegenstanders, we konden alle hulp goed gebruiken.
We ,de Allies, wonnen FuelDump trouwens wel.
Volgens mij ook jah, maar verder speelt hij wel goed als ik hem soms tegen kom op xs4all. Of was dat een ander? Daar was ook een keer spraken van ofzo.Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 04:05:
[...]
Er zijn toch al vaker klachten hier geweest over een teamkillende Illegal Alien?
Hmm raar, ik kom hem heel vaak tegen op XS4ALL maar ik heb hem nooit zien teamkillen..Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 04:05:
[...]
Er zijn toch al vaker klachten hier geweest over een teamkillende Illegal Alien?
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Verwijderd
Nuuul schreef op [b]02[/] november 2003 @ 01:24:
Heb ik vanochtend gedaan, zeker niet ontvangen of zo![]()
Nog maar een keer sturen dan...
Verwijderd
Mjah daar is een filmpje van. Ik heb het ook heel vaak geprobeerd (met aantal frames per seconde op 37 / 76), maar het lukt me niet.Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 14:04:
Heb gister zo iets raars gezien. Bij Oasis sprong een gast over de old city wall heen via aanloopricheltje links van de muur. Echt te vaag , volgens mij een dikke nare exploit maja. Zijn er mensen die dit ook gezien hebben of weten hoe dit moet. In ieder geval t gebeurde zonder hulp van anderen die gast deed t in zn eentje
Verwijderd
Heb je heel toevallig een linkje naar dat filmpje , wil t namelijk aan een paar vrienden laten zien die t nog niet willen geloven.wwillem schreef op 02 november 2003 @ 14:31:
[...]
Mjah daar is een filmpje van. Ik heb het ook heel vaak geprobeerd (met aantal frames per seconde op 37 / 76), maar het lukt me niet.
Maar idd, lijkt meer op een exploit.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 14:43 ]
Op deze server draaien goede maps.Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 13:34:
Perongeluk nieuw bericht gedaan ipv quote maare het server adress is 217.115.198.194:27960 meestal in het weekends open
LalalalaaVerwijderd schreef op 02 november 2003 @ 14:41:
btw Braindeath was dat nie die panzer gast op Xs4all gister die de bank steeds net nie inkwam
Verwijderd
Kijk es naar de tijd, ik tel een dag zolang ik nog wakker ben
Verwijderd
wwillem schreef op 02 november 2003 @ 14:47:
[...]
Lalalalaa
Wat jij die ene medic die elke keer als een rijpe tomaat uit elkaar spatte.
Het moet geen quote zijn maar een edit btw...Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 13:34:
Perongeluk nieuw bericht gedaan ipv quote maare het server adress is 217.115.198.194:27960 meestal in het weekends open
Jah bij mij deed ET dat ook bij costum maps, dat is alleen als ik de map net van de server heb gedownload en daarna gelijk begin te spelen. Na een restart van ET crashde ET niet meer.bazs2000 schreef op 02 november 2003 @ 14:44:
[...]
Op deze server draaien goede maps.
Het gekke is alleen dat deze 'niet-standaard' maps ervoor zorgen dat ET onderuit gaat. Er werd mij net gezegd dat ik de maps even moet verwijderen en dat zal ik zo ook gaan doen maar het blijft een beetje raar. Ik heb al meerdere 'niet-standaard' maps gespeeld en nooit een crash gehad.
Maar goed, desnoods gooi ik RTCW:ET er opnieuw op want ik wil wel normaal kunnen spelen.
Oh, heb ik nog een vraagje voor de Linux-spelers.
Ik wil ET onder Linux gaan spelen, als ik de binairies installeer, werkt dat dan meteen of moet ik nog andere dingen doen? Ik moet nu af en toe switchen tussen Windows en Linux en dat is best irritant want het rebooten enzo kost veel tijd en is onnodig.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Jah haha, hij heeft echt een lekkere ping!bazs2000 schreef op 02 november 2003 @ 18:00:
Oké, dan kijk ik het even aan, de server staat nu tussen mijn favorieten want zo vaak komt het niet voor dat ik een server met custom maps + lage pingtijden zie.
Ik heb wat mailtjes rond gestuurd naar clans, maar nog geen vaste datums gehad voor wars.Erazzzer schreef op 02 november 2003 @ 16:17:
Gaat morgen nou nog iets door of niet?
[ Voor 9% gewijzigd door dr snuggles op 02-11-2003 21:32 ]
Is hopelijk toch alweer opgelost?Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 16:06:
He, waarom moet iedereen nu op f3 drukken om een spel te binnen op de pro server? Eén iemand vertikte het en de tegenparty had nooit van /readyteam gehoord. Ik ben van ellende maar weg gegaan.
Wat bedoel je met locked? De balanceteams staat aan. Maar dat bedoel je denk ik niet.Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 01:22:
Zo wel weer genoeg voor vandaag
He Nuul, er stonk iets aan die braveheart. Hij had totaal geen terugslag als die liep te paffen,
BTW, meneer de xs4all-admin. Kun je wat aan het locken op de pro doen? Teams zijn steeds gelocked
edit: Pjotrik bedoel ik. sorry ff je naam vergeten
Ik heb hem ook nog niet bewust zien teamkillen. Misschien iemand anders onder zijn naam?Redneck® schreef op 02 november 2003 @ 13:03:
[...]
Hmm raar, ik kom hem heel vaak tegen op XS4ALL maar ik heb hem nooit zien teamkillen..(Hij is juist altijd vriendelijk)
Hij zal zijn dag wel nie hebben gehad dan
Custom map? Die ga ik ff checken.Redneck® schreef op 02 november 2003 @ 18:07:
[...]
Jah haha, hij heeft echt een lekkere ping!
Die Temple vind ik echt gaaf, toen waren we 10 vs 10 en bijna iedereen was sniper. We zaten allemaal achter die grote wall tegenstanders te snipen![]()
En in de Temple zelf vind ik ook wel wreed, met die mist enzo
Verwijderd
Geen exploit het lukt mij ook weleens of redneck. Strafejumpen heet datwwillem schreef op 02 november 2003 @ 14:31:
[...]
Mjah daar is een filmpje van. Ik heb het ook heel vaak geprobeerd (met aantal frames per seconde op 37 / 76), maar het lukt me niet.
Maar idd, lijkt meer op een exploit.
Ik heb je mail gestuurd man, en mn mail staat ook op clanbasewwillem schreef op 02 november 2003 @ 18:20:
[...]
Btw, jep, je mailtjes zijn binnen Nuuul.
Allochtoon, hu9o , stime, wolfboy en goR mis ik nog in de verzameling. Maar goed, als ik daar niks van blijf horen, worden ze geschrapt.
Je hebt meel.wwillem schreef op 02 november 2003 @ 18:20:
[...]
Ik heb wat mailtjes rond gestuurd naar clans, maar nog geen vaste datums gehad voor wars.
Vandaag zat ik ook nog even op een Engelse server waarbij een clan een friendly war wel zag zitten. Maar nadat ik met Atom-master[GoT] 3x achter elkaar had gewonnen zag hij het wat minder zitten.
Btw, jep, je mailtjes zijn binnen Nuuul.
Allochtoon, hu9o , stime, wolfboy en goR mis ik nog in de verzameling. Maar goed, als ik daar niks van blijf horen, worden ze geschrapt.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Aha, naar het verkeerde adres dus. Is ook een beetje mijn fout. Tnx in ieder geval.stime schreef op 02 november 2003 @ 20:02:
Ik heb je mail gestuurd man, en mn mail staat ook op clanbase
TnxHu9o schreef op 02 november 2003 @ 20:52:
Je hebt meel.
Ik ben met wat clans in gesprek. Misschien morgen een oefening, misschien een clan fight, ik laat het jullie uiterlijk morgenmiddag weten.Hoe zit het nou eigelijk? Er is morgen avond geen friendly tegen een andere clan?
[ Voor 27% gewijzigd door dr snuggles op 02-11-2003 21:41 ]
Ahja dat lijkt me een goed plan, morgen een clan fight ( GoT-1 vs GoT-2 ) en daarna wars tegen andere clans ! dan weten we gelijk hoe goed ons gemiddeld niveau iswwillem schreef op 02 november 2003 @ 21:11:
[...]
Ik ben met wat clans in gesprek. Misschien morgen een oefening, misschien een clan fight, ik laat het jullie uiterlijk morgenmiddag weten.
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 23:03 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2003 23:56 ]
Verwijderd
Kan misschien komen omdat je de maps niet van de server afdownload maar van een andere webserver ( anders is snelheid maar 7 a 8 kb per seconde ) vanaf webserver zo n 130kbbazs2000 schreef op 02 november 2003 @ 14:44:
[...]
Op deze server draaien goede maps.
Het gekke is alleen dat deze 'niet-standaard' maps ervoor zorgen dat ET onderuit gaat. Er werd mij net gezegd dat ik de maps even moet verwijderen en dat zal ik zo ook gaan doen maar het blijft een beetje raar. Ik heb al meerdere 'niet-standaard' maps gespeeld en nooit een crash gehad.
Maar goed, desnoods gooi ik RTCW:ET er opnieuw op want ik wil wel normaal kunnen spelen.
Oh, heb ik nog een vraagje voor de Linux-spelers.
Ik wil ET onder Linux gaan spelen, als ik de binairies installeer, werkt dat dan meteen of moet ik nog andere dingen doen? Ik moet nu af en toe switchen tussen Windows en Linux en dat is best irritant want het rebooten enzo kost veel tijd en is onnodig.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 00:51 ]
Verwijderd
Serieus ? http://members.lycos.nl/tactsuniemelk/mappack.zip dit moet toch echt werken hoor
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 02:16 ]
Verwijderd
Uniemelk serverWolfboy schreef op 03 november 2003 @ 02:20:
nu doet ie het wel, net deed ie het niet
en op welke servers zijn deze maps allemaal te spelen?
ips/namen
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 02:24 ]
Verwijderd
Ook nog wakkerVerwijderd schreef op 03 november 2003 @ 02:39:
Compu? Ik zei Base WAS of liever gezegd IS nog steeds een officiele RTCW map
Hey, ik ben wel van diff:-) Maar we hebben 2 clanleaders: Een voor Enemy Territory en een voor RavenShield. Laat ik nou net die 2e zijnVerwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 15:37:
Flowing ben jij van DiFF zoja. Accepteer dan ff mijn uitdaging voor zaterdag![]()
Als die van jullie niet public/on-line is, kan je ook nog kijken op de DiFF ClanserverVerwijderd schreef op 03 november 2003 @ 02:22:
[...]
Uniemelk serverhij is niet altijd public maar best wel vaak we draaien een 6 map campaign met 3 nieuwe custom maps Tc_base, temple3, flakcannon, goldrush,fueldump,oasis
217.115.198.194:27960 ip zit nu pass op maar ik gooi hem morgenavond nog wel ff weer online
[ Voor 44% gewijzigd door FlowinG op 03-11-2003 09:25 ]
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 10:10 ]
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 10:11 ]
Verwijderd
mooi thx, dan heb ik vanmiddag (na school) weer wat te doenVerwijderd schreef op 03 november 2003 @ 10:10:
194.109.69.41:27960 (pro)
194.109.69.40:27960 (voor non-pro)
[ Voor 8% gewijzigd door inTIMidate op 03-11-2003 10:32 ]
Over welke server hebben we het dan, Pro of non-pro?Verwijderd schreef op 02 november 2003 @ 23:54:
@Pjotrik Toen ik erin kwam was het 4v4, maar kon geen team joinen omdat ze gelocked waren. Blijkbaar noobs want niemand snapte hoe ze moesten unlocken. Na 10 min was het de axis blijkbaar toch gelukt. Zit ik eindelijk in, is het allies team nog gelocked. Resultaat 12v4. Wilde wel over maar kon niet. De allies wilden wel unlocken, maar ze begrepen niet wat de console was![]()
Iemand zei dat het een server instelling was, dat de teams automatisch gelocked werden. Of er liep iemand te zieken.
Heb in totaal 7 keer moeten unlocken.
Verwijderd
Aah jammer ( op de diff server heb ik niet zulke goede ervaringen ) Zatten paar gasten zomaar te schelden ene cyclone de leader van ET deed er niks aan!FlowinG schreef op 03 november 2003 @ 08:50:
[...]
Als die van jullie niet public/on-line is, kan je ook nog kijken op de DiFF Clanserver: 213.189.19.125:27960
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 13:21 ]
Verwijderd
het loopt al tegen de avond. al enig idee, anders plan ik m'n avond anders in..wwillem schreef op 02 november 2003 @ 21:11:
Ik ben met wat clans in gesprek. Misschien morgen een oefening, misschien een clan fight, ik laat het jullie uiterlijk morgenmiddag weten.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2003 16:50 ]
Maar het is wel bijna het enige wat dit topic in leven houdt (niet dat gespam dan).Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 16:49:
Readme.txt
Ik snap dat jullie een GoT clannetje op willen zetten, maar is het niet handiger om voor zoiets een apart forum op te richten? Je moet immers ook ergens tactieken etc kunnen bespreken.
Dit topic is namelijk ook bedoeld voor het spel ET, en niet echt voor clan afspraken (en zeker niet voor het recruiten/spammen voor andere clans)
Helemaal mee eens, er valt voor mij niet veel mee te discussieren/praten als veel reply's bestaan uit 'Heb je mijn msn?', 'Ik heb je mail niet ontvangen hoor', enz enz...Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 16:49:
Readme.txt
Ik snap dat jullie een GoT clannetje op willen zetten, maar is het niet handiger om voor zoiets een apart forum op te richten? Je moet immers ook ergens tactieken etc kunnen bespreken.
Dit topic is namelijk ook bedoeld voor het spel ET, en niet echt voor clan afspraken (en zeker niet voor het recruiten/spammen voor andere clans)
Sorry voor de zeer late reactie
Zeer goed plan. Ik ben al bijna volledig over gestapt op mail. Dus voor iedereen: wil je wat weten: Mail, check het forum of ga irc op.Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 16:49:
Readme.txt
[ Voor 14% gewijzigd door dr snuggles op 03-11-2003 19:31 ]
Verwijderd
paar posts boven je:Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 18:46:
Ik ben met een 2-tal vrienden ook maar voor de gein een klein Clan (-netje) aan het opzetten met de lullige naam [OWN]
dus mocht je nog op zoek zijn naar een CLAN kom dan eens langs
We willen natuurlijk et topic nie op slot hebben heVerwijderd schreef op 03 november 2003 @ 16:49:
Readme.txt
Verwijderd
Is ook niet de bedoeling alleen maar ff als reclamestime schreef op 03 november 2003 @ 19:34:
[...]
paar posts boven je:
[...]
We willen natuurlijk et topic nie op slot hebben he
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Check... Ik offer indien noodzakelijk mijn forum op voor GoT clan usage.Verwijderd schreef op 03 november 2003 @ 16:49:
Readme.txt
[ Voor 7% gewijzigd door Tazzy op 03-11-2003 20:40 . Reden: euh ]
Mmm, zou wel leuk zijn als het forum lekker snel draait, maar op www.got-et.tk is nog een beetje te langzaam vind ikTazzy schreef op 03 november 2003 @ 20:38:
[...]
Check... Ik offer indien noodzakelijk mijn forum op voor GoT clan usage.
Deze word eigenlijk nergens voor gebruikt en draaid nu bullshit op.
[ Voor 13% gewijzigd door RomeoJ op 03-11-2003 22:10 ]
Is wel een snel forum, ik stel voor om de url van got-et.tk te wijzigen naar www.turnhout.net/phpbb2Tazzy schreef op 03 november 2003 @ 22:23:
Heb er net een beetje mee zitten rommelen...
het url is www.turnhout.net/phpbb2
[ Voor 12% gewijzigd door RomeoJ op 03-11-2003 22:36 ]
Ben aangemeldRedneck® schreef op 03 november 2003 @ 22:35:
[...]
Is wel een snel forum, ik stel voor om de url van got-et.tk te wijzigen naar www.turnhout.net/phpbb2
en dan daar verder de gaan over de ideen voor een clan/wars enz...
Misschien is het makkelijk om er even een free domain aan te koppelen, lees:Tazzy schreef op 03 november 2003 @ 22:23:
Verwijderd
.[/quote]Novah schreef op 03 november 2003 @ 17:03:
[...]
...
We hebben toen met #GoT-ET irc chan een forum opgericht erbij. Misschien is het beter om dat forum te gaan gebruiken voor de activiteiten.
....
Euhm, ik zal wel nie duidelijk genoeg zijn maar hieronder stel ik al voor om de link te veranderen naar www.turnhout.net/phpbb2 deze linkErazzzer schreef op 03 november 2003 @ 23:04:
[...]
Misschien is het makkelijk om er even een free domain aan te koppelen, lees:
got-clan.tk
got-clan.cjb.net
of other free domains
Redneck® schreef op 03 november 2003 @ 22:35:
[...]
Is wel een snel forum, ik stel voor om de url van got-et.tk te wijzigen naar www.turnhout.net/phpbb2
en dan daar verder de gaan over de ideen voor een clan/wars enz...
Op verzoek is het url www.turnhout.net/forum geworden. Oude url is forwarded naar nieuweTazzy schreef op 03 november 2003 @ 22:23:
Verwijderd
Verwijderd
Datzelfde is mij ook al opgevallen, maar houd er wel rekening mee dat je lieve kogeltjes niet een een perfecte baan richting het hoofd van je tegenstander gaat ook al hou je je cursor gericht op z'n hoofd. Elke kogel heeft een random afwijking, die naar mate je verder weg staat groter is dan als je bijvoorbeeld dichtbij staat.Verwijderd schreef op 04 november 2003 @ 16:30:
Heb namelijk eens met iemand meegekeken. Hij lostte 3 shoten: 1ruim een centimeter (op de monitor) links van de tegenstander, 1 op de tegenstander en 1 minimaal 1 cm rechts van de tegenstander. Deze 3e was de kill. (het was dus niet zo dat de tegenstander bijna dood was en door de 2e kogel omgelegd werd)Dan ga je je toch afvragen of dit normaal is. (user is later gekicked btw)
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq