Net ff getest in een 6 map campaign en je komt weldegelijk over de 2500 xp woeiiiii. Helaas geen screenie, want ik werd gekickt op het end =)
Rank was Majoor.
Rank was Majoor.
Verwijderd
Tnx. Weten we dat ook weerVerwijderd schreef op 29 October 2003 @ 15:21:
Uhm volgens clanbase regels is zo
de tegenstander kiest 1 map en jouw clan 1. Je speeld die mappen in stopwatch mode
bijv FD-NL begint als allies bij fueldump blazen hem op na 5 min moet got die tijd verslaan lukt het ze niet 1-0 voor fd-nl. Maar als got volle 30 min verdedigd hebben hebben ze dus 30 min om van fd-nl te winnen lukt het ze niet 0-0 wel 1-0zo werkt het dus. Een war kan dus al na een uur voorbij gaan als de allies heel snel winnen maar het kan ook heelang duren... Ik heb weleens een war gewonnen in 40 min dus.
Das volgens de clanbase regels ! zoals tim wilt
Weten jullie nog niet genoeg over de regels of wil je echt alles weten ?
lees dan dit http://www.clanbase.com/ladderrules.php?lid=1095
Vind je het nu niet vreemd dat jij zo veel wordt gekickedVerwijderd schreef op 29 October 2003 @ 21:00:
Net ff getest en in een 6 map campaign en je komt weldegelijk over de 2500 xp woeiiiii. Helaas geen screenie, want ik werd gekickt op het end =)
Rank was Majoor.
[ Voor 4% gewijzigd door dr snuggles op 29-10-2003 21:59 ]
Is idd bij mij waarschijnlijk 5x, 45.23 namelijk binnen 2 min nog niet gecrashedErazzzer schreef op 29 October 2003 @ 19:58:
[...]
Waren problemen met de 5x detonators, heb je nog 4x?
Ik weet niet wat het probleem is. De server wil wel eens spelers disconnecten. Waarschijnlijk een punkbuster instelling. Beetje vaag is het wel. Zelf ook meegemaakt en andere spelers ook.Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 13:38:
Hey Pjotrik .. heb je het aantal toegestane team-kills verlaagd? Dr liepen wat mensen in mijn Artillery ... en ineens server disconnected for unknown reason.
Ja je was de zoveelste die me neerschoot terwijl ik eindelijk een uniform van de vijand aan had.. Maar het is je al weer vergeven hoorbazs2000 schreef op 29 oktober 2003 @ 21:23:
[afbeelding]
Zo, GoT heeft de server al aardig onder controle.
Ging wel lekker, jammer genoeg heb ik hu9o flink voor zijn raap geschoten en daar was hij niet zo blij mee.
* Hu9o ME
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Nah we hadden net gewoon veels te weinig engineers en volgens mij geen één medic, kheb er iig niet 1x een gezien. En totaal geen taktiek iedereen ging op z'n eigen houtje het fort binnen ipv met z'n alle. Wat volgens mij toch een stuk beter werkt, gewoon overdonderen en rushen.Hu9o schreef op 29 oktober 2003 @ 23:20:
[...]
In het begin van de avond ging het nog wel super met mij. Maar op het eind (net dus) Zaten we met de halve clan van GoT tegen de rest te spelen in het veld Oasis. Maar we konden niet winnen als aanvallers...
Is het dan wel zo slim om Oasis te nemen, als we al van een stelletje prutsers niet kunnen!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
[ Voor 50% gewijzigd door Erazzzer op 30-10-2003 11:15 . Reden: nummers ]
Verwijderd
me to!! me to!!!Erazzzer schreef op 29 oktober 2003 @ 23:35:
Oke spelen:
- Ik
- Hugo
En de volgende eerste doen mee.
Erh... iedereen had toch al gezegd of ie mee wou doen ofnie?Erazzzer schreef op 29 oktober 2003 @ 23:35:
Oke spelen:
1- Ik
2- Hugo
3- Boogie
En de volgende eerste doen mee.
Ik kan volgens mij alleen lui die al aangemeld staan op clanbase toevoegen. Dus register @ www.clanbase.com en geef mij ff je player id. Ik zit dagelijks op het irc channel van GoT-et. Helaas heb ik niet echt tijd om serieuze clanleader te zijn, dus als iemand graag wil..Tazzy schreef op 29 oktober 2003 @ 20:46:
Hoe voeg ik leden toe aan mijn clan ?
Nadat je je clan hebt aangemeld bij ClanBase bevat deze nog maar 1 lid: de clanleader. Je kunt de andere leden toevoegen via de 'Admin' pagina en de link 'Add member'.
In het formulier op de 'Add member' pagina kun je zaken als nickname, email adres en initieel wachtsword invullen. Het wachtwoord en het ID dat nodig is om in te loggen wordt naar het nieuwe lid toegestuurd via email. Hij of zij kan vervolgens zelf een nieuw wachtwoord kiezen.
---
Dus euh ClanLeadert? ga eens aan het werruk
Ik wil het wel wagen, Morgen kijk ik wel ff met idstime schreef op 29 oktober 2003 @ 23:41:
[...]
Ik kan volgens mij alleen lui die al aangemeld staan op clanbase toevoegen. Dus register @ www.clanbase.com en geef mij ff je player id. Ik zit dagelijks op het irc channel van GoT-et. Helaas heb ik niet echt tijd om serieuze clanleader te zijn, dus als iemand graag wil..
Verwijderd
Ik was medic maar hield het al snel voor gezien.DyStiC schreef op 29 oktober 2003 @ 23:26:
[...]
Nah we hadden net gewoon veels te weinig engineers en volgens mij geen één medic, kheb er iig niet 1x een gezien.
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
En jij denkt dat we betrouwbare informatie aan tegenstanders gaan geven??Morax schreef op 29 oktober 2003 @ 23:58:
Er waren inderdaad veel GoTters te vinden op XS4ALL deze avond. En het verbaasde me ook dat jullie met Oasis niet door kwamen.
Overigens vind ik die granaat van mij wel mooi, toen jullie met een paar man van buitenaf probeerden te planten![]()
Overigens ook een vraagje, ik weet alleen niet of het al eerder voorbij is gekomen:
Ik krijg geen balkje meer te zien hoe ver iets is. Als je aan het bouwen bent, of defusen zie je altijd een blauw balkje hoe ver je bent, maar dat balkje ben ik op de 1 of andere manier kwijt geraakt en die wil ik graag weer terug
Een reïnstall en zelfs een format hebben niet geholpen
Hmmmm, heb even gekeken, maar ik kan het niet vinden. Heeft het misschien een speciale naam ofzoErazzzer schreef op 30 oktober 2003 @ 00:08:
[...]
En jij denkt dat we betrouwbare informatie aan tegenstanders gaan geven??
Zonder gein, tijdens spelen moet je naar Game options gaan, daar moet ergens vinkje gezet worden gellof ik.
(Zelfde is als je pakjes alleen met use kan pakken, auto use)
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Verwijderd
Ik kan wel leaden ff tijdelijk als het moetstime schreef op 29 oktober 2003 @ 23:41:
[...]
Ik kan volgens mij alleen lui die al aangemeld staan op clanbase toevoegen. Dus register @ www.clanbase.com en geef mij ff je player id. Ik zit dagelijks op het irc channel van GoT-et. Helaas heb ik niet echt tijd om serieuze clanleader te zijn, dus als iemand graag wil..
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 01:02 ]
Ik wil me wel registeren, maar ik kan alleen een nieuwe clan registeren. Ik zie ongetwijfeld wat over het hoofd, maar waar staat zo'n register knopje, waarbij ik niet een hele clan hoef te registeren?stime schreef op 29 oktober 2003 @ 23:41:
[...]
Verwijderd
same to me.. kan het ook niet vinden. En 3 november doen er al een paar mee, maar het kunnen er max 6 zijn.wwillem schreef op 30 oktober 2003 @ 08:49:
[...]
Ik wil me wel registeren, maar ik kan alleen een nieuwe clan registeren. Ik zie ongetwijfeld wat over het hoofd, maar waar staat zo'n register knopje, waarbij ik niet een hele clan hoef te registeren?
3 nov lijkt me nl wel tof om mee te doen.
Verwijderd
ligt volgens mij ook op z'n gat ja, schiet niet op. Ik heb nog steeds geen flauw idee hoe ik me moet registreren.Tazzy schreef op 30 oktober 2003 @ 10:04:
Ik ga mijn best doen. Wat betrefd de mensen die al een ID hebben, kzal ze even toevoegen.
Ik heb wel het idee dat clanbase op zijn gat ligt?
Verwijderd
/me wil ook meespelenWie spelen er nou 3 November!!??
Zoal Taggy al eens gepost heeftVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 10:52:
[...]
Aangezien het nogal lang duurt om door clanbase heen te bladeren, kan iemand me mischien vertellen hoe ik me moet registreren?
thnx
Dus of begin zelf een clan of wacht tot een clan admin een account maakt voor jou.Hoe voeg ik leden toe aan mijn clan ?
Nadat je je clan hebt aangemeld bij ClanBase bevat deze nog maar 1 lid: de clanleader. Je kunt de andere leden toevoegen via de 'Admin' pagina en de link 'Add member'.
In het formulier op de 'Add member' pagina kun je zaken als nickname, email adres en initieel wachtsword invullen. Het wachtwoord en het ID dat nodig is om in te loggen wordt naar het nieuwe lid toegestuurd via email. Hij of zij kan vervolgens zelf een nieuw wachtwoord kiezen.
[ Voor 3% gewijzigd door niq op 30-10-2003 11:37 . Reden: Ik wacht trouwens ook nog op mijn GoT clanbase account... Maar het kan natuurlijk even duren voordat alle (20+?) leden een account hebben. ]
Verwijderd
woops..Dus of begin zelf een clan of wacht tot een clan admin een account maakt voor jou.
Is het trouwens niet eerlijker om te loten wie er mee doen met de 3 Nov war? Ik kan me voorstellen dat niet iedereen 24 u/per dag op GoT zit om snel te reageren.Erazzzer schreef op 30 oktober 2003 @ 11:15:
Kleine update:
De eerste 8 waren:
1- Ik
2- Hugo
3- Boogie
4- Dystic
5- Compufreaky (ET naam?)
6- Redneck
7- IJsbier
8- Braindeath
[ Voor 7% gewijzigd door niq op 30-10-2003 11:44 ]
Beter van niet. Zoiezo heb je anders spelers met een xp die weer rond 0 ligt en dan kan je niet aan elkaar wennen.Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 09:45:
Aangezien we er veel meer hebben die meedoen, ik tel in dit forum er al 9.
Gaan we dan toch met 9 spelen, dus bijv. drie op de bank als wissel?
[ Voor 8% gewijzigd door dr snuggles op 30-10-2003 12:03 ]
Verwijderd
Erazzzer schreef op 30 oktober 2003 @ 11:15:
Kleine update:
De eerste 8 waren:
1- Ik
2- Hugo
3- Boogie
4- Dystic
5- Compufreaky (ET naam?)
6- Redneck
7- IJsbier
8- Braindeath
Erazzzer schreef op 28 oktober 2003 @ 18:48:
Oke dan!, huidige status:
- Ikke
- Mano
- Ijsbier
- RRR (Wiesda?)
- Hu9o
- niQ
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 12:12 ]
Dat bedoel ik dus maar...Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 12:11:
Heb ik iets gemist? En na die eerste lijst had ik mij ook aangemeld dus zou ik op nr 8 moeten staan. Laten we het eerlijk houden en er geen vriendenkliek van maken anders hou ik het snel voor gezien.
[ Voor 12% gewijzigd door dr snuggles op 30-10-2003 12:39 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 13:03 ]
Verwijderd
Ik geef je gelijk dunne_hein, moet ff anders geregeld worden. Bedoel maar, ik sta op plek 3-4. Om eerlijk te zijn vind ik eerder dat jij er moet staan.Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 12:11:
[...]
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik iets gemist? En na die eerste lijst had ik mij ook aangemeld dus zou ik op nr 8 moeten staan. Laten we het eerlijk houden en er geen vriendenkliek van maken anders hou ik het snel voor gezien.
*edit: laat eigenlijk maar, ik heb er al geen zin meer in.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 13:42 ]
Verwijderd
Zou je nou wel iedereen trustee doenstime schreef op 30 oktober 2003 @ 13:46:
Ok ik had me vergist, ik heb alleen maar je email nodig en je et-naam. Iedereen is gewoon trustee, dus lui die er al opstaan hebben ook de mogelijkheid om Got'ers toe te voegen.
Ik verwacht van de Got'ers toch wel een beetje dat ze zich kunnen gedragen. Zodra dr van dat soort gelame wordt vertoond hoeft et van mij niet meer. Wbt iedereen trustee zijn, ik vind gewoon dat iedereen gelijk moet zijn.Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 14:46:
[...]
Zou je nou wel iedereen trustee doenwant als trustee kan je andere clans uitdagen straks hebben we heelveel wars
en je kan members verwijderen enz
Verwijderd
Ja ik hoop dat ook en ja iedereen gelijk klopt welstime schreef op 30 oktober 2003 @ 15:16:
[...]
Ik verwacht van de Got'ers toch wel een beetje dat ze zich kunnen gedragen. Zodra dr van dat soort gelame wordt vertoond hoeft et van mij niet meer. Wbt iedereen trustee zijn, ik vind gewoon dat iedereen gelijk moet zijn.
Verwijderd
FD-NL ik lig er niet wakker vanHidde schreef op 30 oktober 2003 @ 17:20:
Oeeeeej, FDNL, nou mensen GL HF ermee!
Dutch Elite is ook nog lekker aan het oefenen, als men wilt joinen, bitte sehr!
We gaan zijn aan het regelen voor een clanserver.
[ Voor 47% gewijzigd door Erazzzer op 30-10-2003 18:11 ]
Hoeveel zijn er nou eigelijk nodig voor de war?? Want dat heb ik nog nergens gelezen in dit topic.Erazzzer schreef op 30 oktober 2003 @ 17:48:
Er moet nu wel even duidelijkheid komen wie speelt. Beetje raar dat ik 2x opsomming maak. Geef je favo lijstje maar door en we zien wel.
Ik vind het er netjes uitzien zo, misschien kunnen we eens een keertje team1 vs. team 2 doenwwillem schreef op 30 oktober 2003 @ 18:42:
Hierzo mijn indeling voor de clan fight. GoT_1 gaat dus 3 nov hakken en wordt eventueel, indien nog, aangevuld door leden van GoT_2.
klikkerdeklik
Commentaar kun je sturen naar et@breedNOSPAM.demon.nl
i agree :]Erazzzer schreef op 30 oktober 2003 @ 18:46:
[...]
Ik vind het er netjes uitzien zo, misschien kunnen we eens een keertje team1 vs. team 2 doen
Verwijderd
Maar er komt geen mailtje, of iets dat er op lijkt*Q* hello
-
-Q- You forgot to type your E-mail address.
-
-Q- /MSG Q HELLO user@mymailhost.xx user@mymailhost.xx
-
-Q- Basic instructions and the password for your new account will be mailed to the email address you supply, so make sure it's valid.
-
-> *Q* Hello Rikjanoetenter@nederlanders.net Rikjanoetenter@nederlanders.net
-
-Q- Change your nick to something without special characters (ie: `~^[]{}|_\) in it.
-
* Your nick is now Rikjan
-
-> *Q* Hello Rikjanoetenter@nederlanders.net Rikjanoetenter@nederlanders.net
-
-Q- Hello, Rikjan. A new user account has been created for you, with nick Rikjan.
-
-Q- OK, Your login information has been sent to "Rikjanoetenter@nederlanders.net". please check your email for further instructions.
Verwijderd
Ja goed idee dat je redneck niet bij got 1 hebt gedaanwwillem schreef op 30 oktober 2003 @ 18:42:
Hierzo mijn indeling voor de clan fight. GoT_1 gaat dus 3 nov hakken en wordt eventueel, indien nog, aangevuld door leden van GoT_2.
klikkerdeklik
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 20:00 ]
Verwijderd
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Verwijderd
Redneck jij staat er al ik heb id gegeven van umRedneck® schreef op 30 oktober 2003 @ 21:36:
Ok ik heb een mail gestuurd naar:
[afbeelding]
met gegevens over clanbase
Verwijderd
hoort gewoon te werkenVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 19:45:
Ik kom nog steeds niet op #GoT-ET
dit krijg ik als ik " /msg Q hello " tik, iets dat ik een stuk terug hier in het forum las.
[...]
Maar er komt geen mailtje, of iets dat er op lijkt
Verwijderd
Same hereVerwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 19:45:
Ik kom nog steeds niet op #GoT-ET
dit krijg ik als ik " /msg Q hello " tik, iets dat ik een stuk terug hier in het forum las.
[...]
Maar er komt geen mailtje, of iets dat er op lijkt
Mooi lijstje!wwillem schreef op 30 oktober 2003 @ 18:42:
klikkerdeklik
Messages bind je gewoon zo:Hu9o schreef op 30 oktober 2003 @ 23:02:
[...]
2)Ik heb gehoord dat je ook messages kan binden. Weet iemand hoe dat gaat?? Want er zijn op die manier extra voice-chats beschikbaar, klopt dit
[ Voor 101% gewijzigd door DyStiC op 30-10-2003 23:15 ]
Verwijderd
je kan inplaats van bind <key> "vsay xxxx" (iedereen)DyStiC schreef op 30 oktober 2003 @ 23:10:
[...]
Messages bind je gewoon zo:
bind <key> "vsay xxxx" (iedereen)
bind <key> "vsay_team xxxx" (alleen voor team)
[/edit]
Verwijderd
je hebt 2 GoT_1 axis teamzwwillem schreef op 30 oktober 2003 @ 18:42:
klikkerdeklik
Verwijderd
Je kan op mijn plek. Ik had wwillem al gemailed dat ik niet mee zou doen maar hij heeft nog niet gereageerd.Tazzy schreef op 31 oktober 2003 @ 10:05:
Zet mij maar op de standby lijst voor 3 nov
[ Voor 51% gewijzigd door Tazzy op 31-10-2003 11:19 ]
Verwijderd
Zo komen we dus niets verder
Ehm volgens mij gaat maandag niet door, aangezien boven Tim van FD-NL al aangeeft dat maandag voor hun niet goed uitkomt.Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 12:01:
[...]
Zo komen we dus niets verder
Zijn er al officiele lijstjes voor maandag?
hoeveel tegen hoeveel wordt het?
en hoeveel spectators mogen aanmoedigen
Ik denk alleen dat de class indeling een beetje afhangt van de map die gekozen wordt. Zo heeft het in 'Radar' als Allies weinig nu om met 3 engineers rond te lopen. En als Axis heb je in 'Goldrush' juist weer hard engineers nodig.wwillem schreef op 30 oktober 2003 @ 18:42:
klikkerdeklik
Verwijderd
2 ENG is altijd voldoende ik zou als allies eerst 2 ENG doen later 1 van de 2 eng's med gaan bijv als de walls kapot zijnDyStiC schreef op 31 oktober 2003 @ 15:34:
[...]
Ehm volgens mij gaat maandag niet door, aangezien boven Tim van FD-NL al aangeeft dat maandag voor hun niet goed uitkomt.
[...]
Ik denk alleen dat de class indeling een beetje afhangt van de map die gekozen wordt. Zo heeft het in 'Radar' als Allies weinig nu om met 3 engineers rond te lopen. En als Axis heb je in 'Goldrush' juist weer hard engineers nodig.
Verwijderd
Dat hangt van de settings op de server af, sommige doen het wel andere weer niet imho is het erg irritantVerwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 16:06:
He, waarom moet iedereen nu op f3 drukken om een spel te binnen op de pro server? Eén iemand vertikte het en de tegenparty had nooit van /readyteam gehoord. Ik ben van ellende maar weg gegaan.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Twee Dee op 31-10-2003 17:15 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Verwijderd
Verwijderd
Zekers, dat ging goedVerwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 20:06:
net ff lekker gepanzerd @ xs4all op goldrush. nuul was er ook en die was ook lekker bezig met panzerwaren geloof ik nog ook een paar andere GoTers
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 20:17 ]
Verwijderd
mja dat had ik geweten :d wist niet dat allies daar eeder waren maar nu dus wel :dVerwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 20:17:
[...]
edit:
Had ook wel weer een bekende taktiek gebruikt: als panzer zijnde aan allied kant als de map op Gold rush begint, zo snel mogelijk naar de grote deur van axis gaan en zodra de deur in zicht is knallen, altijd prijs
[ Voor 7% gewijzigd door dr snuggles op 31-10-2003 21:30 ]
Verwijderd
Niet iedereen op de lijst staat op clanbase. Als we alle emailadressen hebben kunnen we dat ook meteen regelen.Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 02:54:
mijne heb je al.
EN je kunt ze toch zo van Clanbase plukken?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
We weten nog niet echt hoe we zelf een campaign moeten maken... dus doen we eerst dit ff je bedoeld zeker tc_base ? als je het ff zegt wil ik hem wel starten want hij staat wel op de serverVerwijderd schreef op 01 november 2003 @ 15:11:
Vage map die Temple. Er was toch ook een map van RTCW omgezet voor ET, waarom gebruiken jullie die niet?
Verwijderd
Verwijderd
Tis niet door de maker van ET gemaakt hoor gewoon door iemand anders gemaakt net zoals temple enz. Hij is goedgekeurd door clanbase om in wars te gebruikenVerwijderd schreef op 01 november 2003 @ 15:44:
Ok, ik hoef hem niet per se hoor. Ik heb hem nooit gespeeld. Maar ik heb het idee dat zo'n officiele map beter in elkaar zit dan een map zoals Temple.
Verwijderd
Hmm t is natuurlijk heel lastig om bij ET over records te spreken. T ligt helemaal aan de tegenstand die geboden wordt. En in deze game heb ik t idee dat de tegenstand niet echt georganiseerd geweeest zal zijn. Heel veel spelers hebben nog geen flauw benul van ET en hoe je als team objetives kan halen en lopen 30 min lang steeds in dezelfde Artillery hinderlaag. Maja met voetbal 40-0 winnen van 11 gehandicapten is natuurlijk ook geen kunstVerwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 13:38:
Zow ff mn record op Fuel Dump aangescherpt ... alhoewel .. ik meen dat ik ooit eens in de 130 kills had. Gedurende het potje disconnecten er een hele zooi. De xp is beetje geflatteerd. Nummer 2 had iets van 380 xp.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 17:49 . Reden: whoopz fffies brak vandaag ]
En als je een hoge xp haalt wil dat vaak zeggen dat een potje lang duurt. Als axis is dit goed, want dan hou je de allies dus lekker bij hun objective weg. Maar als je als allies veel xp haalt betekent het juist dat het niet echt goed gaat met je team. Leuk veel xp door veel kills, maar objectives worden niet gehaald. (bij railgun is dat natuurlijk precies andersom)Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 17:46:
[...]
Hmm t is natuurlijk heel lastig om bij ET over records te spreken. T ligt helemaal aan de tegenstand die geboden wordt.
Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq