[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 3

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.230 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff getest in een 6 map campaign en je komt weldegelijk over de 2500 xp woeiiiii. Helaas geen screenie, want ik werd gekickt op het end =)

Rank was Majoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=445396

Zo, GoT heeft de server al aardig onder controle. :D
Ging wel lekker, jammer genoeg heb ik hu9o flink voor zijn raap geschoten en daar was hij niet zo blij mee. :*

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 15:21:
Uhm volgens clanbase regels is zo
de tegenstander kiest 1 map en jouw clan 1. Je speeld die mappen in stopwatch mode
bijv FD-NL begint als allies bij fueldump blazen hem op na 5 min moet got die tijd verslaan lukt het ze niet 1-0 voor fd-nl. Maar als got volle 30 min verdedigd hebben hebben ze dus 30 min om van fd-nl te winnen lukt het ze niet 0-0 wel 1-0 :) zo werkt het dus. Een war kan dus al na een uur voorbij gaan als de allies heel snel winnen maar het kan ook heelang duren... Ik heb weleens een war gewonnen in 40 min dus.
Das volgens de clanbase regels ! zoals tim wilt

Weten jullie nog niet genoeg over de regels of wil je echt alles weten ?
lees dan dit http://www.clanbase.com/ladderrules.php?lid=1095
Tnx. Weten we dat ook weer :). Het schema dus zoals het veel gespeeld werd bij RTCW.

Poll: Welke map wil je 3 nov spelen tegen FD-NL?
Radar
Oasis
Fueldump
Goldrush
Battery
Railgun
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4950&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 21:00:
Net ff getest en in een 6 map campaign en je komt weldegelijk over de 2500 xp woeiiiii. Helaas geen screenie, want ik werd gekickt op het end =)

Rank was Majoor.
Vind je het nu niet vreemd dat jij zo veel wordt gekicked :?

[ Voor 4% gewijzigd door dr snuggles op 29-10-2003 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Erazzzer schreef op 29 October 2003 @ 19:58:
[...]
Waren problemen met de 5x detonators, heb je nog 4x?
Is idd bij mij waarschijnlijk 5x, 45.23 namelijk binnen 2 min nog niet gecrashed :)

45.23 is te downloaden bij Nvidia archive
(45.33 deed raar bij install bij mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja word vaak uitgemaakt voor cheater enz. Vind ik jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 13:38:
Hey Pjotrik .. heb je het aantal toegestane team-kills verlaagd? Dr liepen wat mensen in mijn Artillery ... en ineens server disconnected for unknown reason.
Ik weet niet wat het probleem is. De server wil wel eens spelers disconnecten. Waarschijnlijk een punkbuster instelling. Beetje vaag is het wel. Zelf ook meegemaakt en andere spelers ook.

Ik zoek nog enige goede mappen. Ze moeten niet te groot qua Mb's zijn. En er goed uitzien. Dan kan ik een poging doen ze in een campaign te krijgen op een server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:14

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Wie spelen er nou 3 November!!?? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:31

Hu9o

Schokkend

bazs2000 schreef op 29 oktober 2003 @ 21:23:
[afbeelding]

Zo, GoT heeft de server al aardig onder controle. :D
Ging wel lekker, jammer genoeg heb ik hu9o flink voor zijn raap geschoten en daar was hij niet zo blij mee. :*
Ja je was de zoveelste die me neerschoot terwijl ik eindelijk een uniform van de vijand aan had.. Maar het is je al weer vergeven hoor :> :Y)

In het begin van de avond ging het nog wel super met mij. Maar op het eind (net dus) Zaten we met de halve clan van GoT tegen de rest te spelen in het veld Oasis. Maar we konden niet winnen als aanvallers... :'(

Is het dan wel zo slim om Oasis te nemen, als we al van een stelletje prutsers niet kunnen!!
Erazzzer schreef op 29 oktober 2003 @ 23:15:
Wie spelen er nou 3 November!!?? :X
* Hu9o ME

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Hu9o schreef op 29 oktober 2003 @ 23:20:
[...]
In het begin van de avond ging het nog wel super met mij. Maar op het eind (net dus) Zaten we met de halve clan van GoT tegen de rest te spelen in het veld Oasis. Maar we konden niet winnen als aanvallers... :'(

Is het dan wel zo slim om Oasis te nemen, als we al van een stelletje prutsers niet kunnen!!
Nah we hadden net gewoon veels te weinig engineers en volgens mij geen één medic, kheb er iig niet 1x een gezien. En totaal geen taktiek iedereen ging op z'n eigen houtje het fort binnen ipv met z'n alle. Wat volgens mij toch een stuk beter werkt, gewoon overdonderen en rushen.
Magoed met mij ging het net ook aardig naatje. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ja dat van die medics dat klopt. Op het laatst heb ik m'n sniper rol maar opgegeven om in te springen als medic. (wat ik ook in de war zal zijn)

Er was trouwens wel een medic, maar die was geloof ik niet van GOT. En hij was nog blind en doof ook...

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Oke spelen:
1- Ik
2- Hugo
3- Boogie
4- Dystic
5- Compufreaky (ET naam?)
6- Redneck
7- IJsbier
8- Braindeath

En de volgende eerste doen mee.

[ Voor 50% gewijzigd door Erazzzer op 30-10-2003 11:15 . Reden: nummers ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op 29 oktober 2003 @ 23:35:
Oke spelen:
- Ik
- Hugo

me to!! me to!!!
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Erazzzer schreef op 29 oktober 2003 @ 23:35:
Oke spelen:
1- Ik
2- Hugo
3- Boogie

Erh... iedereen had toch al gezegd of ie mee wou doen ofnie?

Nou goed, ik zou ook graag meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Tazzy schreef op 29 oktober 2003 @ 20:46:
Hoe voeg ik leden toe aan mijn clan ?

Nadat je je clan hebt aangemeld bij ClanBase bevat deze nog maar 1 lid: de clanleader. Je kunt de andere leden toevoegen via de 'Admin' pagina en de link 'Add member'.
In het formulier op de 'Add member' pagina kun je zaken als nickname, email adres en initieel wachtsword invullen. Het wachtwoord en het ID dat nodig is om in te loggen wordt naar het nieuwe lid toegestuurd via email. Hij of zij kan vervolgens zelf een nieuw wachtwoord kiezen.

---

Dus euh ClanLeadert? ga eens aan het werruk
Ik kan volgens mij alleen lui die al aangemeld staan op clanbase toevoegen. Dus register @ www.clanbase.com en geef mij ff je player id. Ik zit dagelijks op het irc channel van GoT-et. Helaas heb ik niet echt tijd om serieuze clanleader te zijn, dus als iemand graag wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Wil de Cb Leader ff werken.
Zo schiet het niet op, anders maken we wel andere aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

stime schreef op 29 oktober 2003 @ 23:41:
[...]

Ik kan volgens mij alleen lui die al aangemeld staan op clanbase toevoegen. Dus register @ www.clanbase.com en geef mij ff je player id. Ik zit dagelijks op het irc channel van GoT-et. Helaas heb ik niet echt tijd om serieuze clanleader te zijn, dus als iemand graag wil..
Ik wil het wel wagen, Morgen kijk ik wel ff met id
Ik ga pitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DyStiC schreef op 29 oktober 2003 @ 23:26:
[...]

Nah we hadden net gewoon veels te weinig engineers en volgens mij geen één medic, kheb er iig niet 1x een gezien.
Ik was medic maar hield het al snel voor gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik zie alleen waar je clan moet reggen, maar niet als speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Er waren inderdaad veel GoTters te vinden op XS4ALL deze avond. En het verbaasde me ook dat jullie met Oasis niet door kwamen.
Overigens vind ik die granaat van mij wel mooi, toen jullie met een paar man van buitenaf probeerden te planten >:)

Overigens ook een vraagje, ik weet alleen niet of het al eerder voorbij is gekomen:
Ik krijg geen balkje meer te zien hoe ver iets is. Als je aan het bouwen bent, of defusen zie je altijd een blauw balkje hoe ver je bent, maar dat balkje ben ik op de 1 of andere manier kwijt geraakt en die wil ik graag weer terug :)
Een reïnstall en zelfs een format hebben niet geholpen :/

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Morax schreef op 29 oktober 2003 @ 23:58:
Er waren inderdaad veel GoTters te vinden op XS4ALL deze avond. En het verbaasde me ook dat jullie met Oasis niet door kwamen.
Overigens vind ik die granaat van mij wel mooi, toen jullie met een paar man van buitenaf probeerden te planten >:)

Overigens ook een vraagje, ik weet alleen niet of het al eerder voorbij is gekomen:
Ik krijg geen balkje meer te zien hoe ver iets is. Als je aan het bouwen bent, of defusen zie je altijd een blauw balkje hoe ver je bent, maar dat balkje ben ik op de 1 of andere manier kwijt geraakt en die wil ik graag weer terug :)
Een reïnstall en zelfs een format hebben niet geholpen :/
En jij denkt dat we betrouwbare informatie aan tegenstanders gaan geven?? :P

Zonder gein, tijdens spelen moet je naar Game options gaan, daar moet ergens vinkje gezet worden gellof ik.
(Zelfde is als je pakjes alleen met use kan pakken, auto use)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Ok tot zover hek erazzzer en tazzy al toegevoegd. Mailadres dat in je tweakers.net profiel staat heb ik gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
Erazzzer schreef op 30 oktober 2003 @ 00:08:
[...]

En jij denkt dat we betrouwbare informatie aan tegenstanders gaan geven?? :P

Zonder gein, tijdens spelen moet je naar Game options gaan, daar moet ergens vinkje gezet worden gellof ik.
(Zelfde is als je pakjes alleen met use kan pakken, auto use)
Hmmmm, heb even gekeken, maar ik kan het niet vinden. Heeft het misschien een speciale naam ofzo :?
Kan iemand even vertellen hoe het precies heet dan als je het kan vinden? Alvast bedankt :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had natuurlijk al gezegd dat ik wel mee wil doen ;)
en redneck ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik kan wel leaden ff tijdelijk als het moet :P ik zal je mijn clanbase id ff geven 2537201 en die van redneck 2537267 dat schild al weer werk :)

Ik weet precies hoe clanbase werkt. Maar als Got klaar is op clanbase welke ladder gaan jullie dan joinen ? benelux of europa. Benelux lijkt me het beste :P _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Jullie toegevoegd, tazzy had ik al leader gemaakt. Zou je met tazzy moeten bespreken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Het was jammer dat we gister oasis niet gewonnen hebben.
Maandag 3 nov ben ik ook van de partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
[...]

Ik wil me wel registeren, maar ik kan alleen een nieuwe clan registeren. Ik zie ongetwijfeld wat over het hoofd, maar waar staat zo'n register knopje, waarbij ik niet een hele clan hoef te registeren?

3 nov lijkt me nl wel tof om mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 30 oktober 2003 @ 08:49:
[...]

Ik wil me wel registeren, maar ik kan alleen een nieuwe clan registeren. Ik zie ongetwijfeld wat over het hoofd, maar waar staat zo'n register knopje, waarbij ik niet een hele clan hoef te registeren?

3 nov lijkt me nl wel tof om mee te doen.
same to me.. kan het ook niet vinden. En 3 november doen er al een paar mee, maar het kunnen er max 6 zijn.
Aangezien we er veel meer hebben die meedoen, ik tel in dit forum er al 9.
Gaan we dan toch met 9 spelen, dus bijv. drie op de bank als wissel?

ik ga nog ff verder zoeken op clanbase, zodat ik me kan reggen en neem aan dat "tazzy" dan regelt wat er verder gebeurt?

Laterz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Ik ga mijn best doen. Wat betrefd de mensen die al een ID hebben, kzal ze even toevoegen.

Ik heb wel het idee dat clanbase op zijn gat ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tazzy schreef op 30 oktober 2003 @ 10:04:
Ik ga mijn best doen. Wat betrefd de mensen die al een ID hebben, kzal ze even toevoegen.

Ik heb wel het idee dat clanbase op zijn gat ligt?
ligt volgens mij ook op z'n gat ja, schiet niet op. Ik heb nog steeds geen flauw idee hoe ik me moet registreren.
Aangezien het nogal lang duurt om door clanbase heen te bladeren, kan iemand me mischien vertellen hoe ik me moet registreren?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Kleine update:
De eerste 8 waren:

1- Ik
2- Hugo
3- Boogie
4- Dystic
6- Redneck
7- IJsbier
8- Braindeath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie spelen er nou 3 November!!??
/me wil ook meespelen
pick me, pick me!!

geef me wel ff de goeie server, want ik kan niet altijd de XS4ALL server vinden.

stuur me anders maar een IP-tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 15:05

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 10:52:
[...]

Aangezien het nogal lang duurt om door clanbase heen te bladeren, kan iemand me mischien vertellen hoe ik me moet registreren?

thnx
Zoal Taggy al eens gepost heeft

Nadat je je clan hebt aangemeld bij ClanBase bevat deze nog maar 1 lid: de clanleader. Je kunt de andere leden toevoegen via de 'Admin' pagina en de link 'Add member'.
In het formulier op de 'Add member' pagina kun je zaken als nickname, email adres en initieel wachtsword invullen. Het wachtwoord en het ID dat nodig is om in te loggen wordt naar het nieuwe lid toegestuurd via email. Hij of zij kan vervolgens zelf een nieuw wachtwoord kiezen.
Dus of begin zelf een clan of wacht tot een clan admin een account maakt voor jou.

[ Voor 3% gewijzigd door niq op 30-10-2003 11:37 . Reden: Ik wacht trouwens ook nog op mijn GoT clanbase account... Maar het kan natuurlijk even duren voordat alle (20+?) leden een account hebben. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoal Taggy al eens gepost heeft

[quote]

Dus of begin zelf een clan of wacht tot een clan admin een account maakt voor jou.
woops.. :+ srry, niet ver genoeg terug gekeken denk ik :X
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 15:05

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Erazzzer schreef op 30 oktober 2003 @ 11:15:
Kleine update:
De eerste 8 waren:

1- Ik
2- Hugo
3- Boogie
4- Dystic
6- Redneck
7- IJsbier
8- Braindeath
Is het trouwens niet eerlijker om te loten wie er mee doen met de 3 Nov war? Ik kan me voorstellen dat niet iedereen 24 u/per dag op GoT zit om snel te reageren.

Wie ;) kwam trouwens met 3 november aanzetten, ik kan dan niet!

[ Voor 7% gewijzigd door niq op 30-10-2003 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 09:45:
Aangezien we er veel meer hebben die meedoen, ik tel in dit forum er al 9.
Gaan we dan toch met 9 spelen, dus bijv. drie op de bank als wissel?
Beter van niet. Zoiezo heb je anders spelers met een xp die weer rond 0 ligt en dan kan je niet aan elkaar wennen.

Maar nu krijgen we dus weer een lijstje met mensen, maar dan wie er maandag kunnen. Zoals het er nu naar uitziet gaan de mensen die als eerste "ja" hebben gepost mee doen, ongeacht je class. Is dit wel zo'n goed plan? Dan lopen we daar met 5 medics en een panzer, waarna een paar medics switchen naar engineer die niet gewend zijn engineer te spelen.

Plan:
Aangezien er waarschijnlijk nog wel een clan fight komt, kunnen we ook proberen een gebalanceerd team te maken met de spelers die 3 nov kunnen. Bij de volgende fight proberen we dan zo veel mogelijk andere spelers te laten spelen. Een soort GoT_1 en GoT_2. Is ook handig wanneer iemand uit _1 niet kan een reserver speler uit _2 te halen.

Als mensen hier voor zijn, wil ik wel twee teams proberen te maken. Om m'n onpartijdigheid wat te vergroten stop ik mijzelf dan niet in team 1 :P.

[ Voor 8% gewijzigd door dr snuggles op 30-10-2003 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op 30 oktober 2003 @ 11:15:
Kleine update:
De eerste 8 waren:

1- Ik
2- Hugo
3- Boogie
4- Dystic
6- Redneck
7- IJsbier
8- Braindeath
Erazzzer schreef op 28 oktober 2003 @ 18:48:
Oke dan!, huidige status:

- Ikke
- Mano
- Ijsbier
- RRR (Wiesda? :P )
- Hu9o
- niQ
:? :? :? :? :?

Heb ik iets gemist? En na die eerste lijst had ik mij ook aangemeld dus zou ik op nr 8 moeten staan. Laten we het eerlijk houden en er geen vriendenkliek van maken anders hou ik het snel voor gezien.

*edit: laat eigenlijk maar, ik heb er al geen zin meer in. :Z

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 12:11:
Heb ik iets gemist? En na die eerste lijst had ik mij ook aangemeld dus zou ik op nr 8 moeten staan. Laten we het eerlijk houden en er geen vriendenkliek van maken anders hou ik het snel voor gezien.
Dat bedoel ik dus maar...

Edit: Ik heb 2 teams gemaakt. Als er behoefte aan is wil ik deze wel online zetten.

[ Voor 12% gewijzigd door dr snuggles op 30-10-2003 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even over dat clanbase

Ik wil wel iedereen even toevoegen moet je ff naar #uniemelk @ quakenet komen vertel je mail prive en je nick en ik voeg je toe.. voor de mensen die het willen
|zenix| ben ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps dubbelpost maare redneck weet ook hoe clanbase werkt hij helpt me wel ff mee :9 om alle gotters toe te voegen ;)

Ohja als tazzy weet hoe clanbase werkt mag ie wel leader blijven maar als ie dat niet weet kan die mij beter leader maken of iemand anders die precies weet hoe het werkt

[ Voor 120% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 12:11:
[...]

[...]

:? :? :? :? :?

*edit: laat eigenlijk maar, ik heb er al geen zin meer in. :Z
Ik geef je gelijk dunne_hein, moet ff anders geregeld worden. Bedoel maar, ik sta op plek 3-4. Om eerlijk te zijn vind ik eerder dat jij er moet staan.
dus erazzzer als we dat lijstje toch aanhouden, pas mijn plaats dan maar aan voor dunne_hein als hij dat nog wil.

en wwillem, ga je gang zou ik zeggen. Prop mij anders maar in team 2. Ik ga er niet om zitten huilen.. :9 Maak maar mooi teampje van, als je toevallig nog een engineer nodig bent, ben ik er natuurlijk altijd nog.

*edit: zet trouwens maar wel on-line wwillem, wel zo handig.. :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Ok ik had me vergist, ik heb alleen maar je email nodig en je et-naam. Iedereen is gewoon trustee, dus lui die er al opstaan hebben ook de mogelijkheid om Got'ers toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<---- et name (met tag er8er natuurlijk 8)7 ). e-mail: fiechter84@yahoo.ca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
lijkt me handiger dat jullie een irc channel gaan beginnen (+private chan voor dit soort shit)
je bent dan veel meer up to date van de stand van zaken en je kan alles veel beter overleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stime schreef op 30 oktober 2003 @ 13:46:
Ok ik had me vergist, ik heb alleen maar je email nodig en je et-naam. Iedereen is gewoon trustee, dus lui die er al opstaan hebben ook de mogelijkheid om Got'ers toe te voegen.
Zou je nou wel iedereen trustee doen :P want als trustee kan je andere clans uitdagen straks hebben we heelveel wars :P en je kan members verwijderen enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 14:46:
[...]

Zou je nou wel iedereen trustee doen :P want als trustee kan je andere clans uitdagen straks hebben we heelveel wars :P en je kan members verwijderen enz
Ik verwacht van de Got'ers toch wel een beetje dat ze zich kunnen gedragen. Zodra dr van dat soort gelame wordt vertoond hoeft et van mij niet meer. Wbt iedereen trustee zijn, ik vind gewoon dat iedereen gelijk moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stime schreef op 30 oktober 2003 @ 15:16:
[...]

Ik verwacht van de Got'ers toch wel een beetje dat ze zich kunnen gedragen. Zodra dr van dat soort gelame wordt vertoond hoeft et van mij niet meer. Wbt iedereen trustee zijn, ik vind gewoon dat iedereen gelijk moet zijn.
Ja ik hoop dat ook en ja iedereen gelijk klopt wel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Heeft ook wel weer eens zin in een potje enemy territory dus gaat om zo ffkes downloaden denk ik:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Oeeeeej, FDNL, nou mensen GL HF ermee! :)
Dutch Elite is ook nog lekker aan het oefenen, als men wilt joinen, bitte sehr!
We gaan zijn aan het regelen voor een clanserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op 30 oktober 2003 @ 17:20:
Oeeeeej, FDNL, nou mensen GL HF ermee! :)
Dutch Elite is ook nog lekker aan het oefenen, als men wilt joinen, bitte sehr!
We gaan zijn aan het regelen voor een clanserver.
FD-NL ik lig er niet wakker van :P Ze zijn zeker wel goed maar ik heb al tegen betere clans gespeeld. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Net een half potje gespeeld: Wordt ik gekicked omdat al m'n noob teammates over m'n mijnen heen rennen |:( En dan nog complainen ook. Ik dus steeds zeggen dat ze niet moeten complainen... Maar toch gewoon door doen he!

Volgensmij valt dat chatvenster onderaan het scherm niet genoeg op. want mensen lezen het niet.

Maar aan Pjoter: Kan je de XS4ALL server niet zo instellen dat er niet gecomplaint kan worden als mensen doodgaan door een mijn van het eigen team?? (Zou ik graag zo zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Er moet nu wel even duidelijkheid komen wie speelt. Beetje raar dat ik 2x opsomming maak. Geef je favo lijstje maar door en we zien wel.

Ik zal met de eerste 6+2 komen dan:
1- Ik
2- Dystic
3- niQ
4- Hu9o
5- IJsbier
6- Nu wordt het lastig, Boogie, Nuuul, Braindeath, Mano, .......

Tja, ik kan niet echt een keuze maken :)
Ik geef een kleine richtlijn aan :S

[ Voor 47% gewijzigd door Erazzzer op 30-10-2003 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Erazzzer schreef op 30 oktober 2003 @ 17:48:
Er moet nu wel even duidelijkheid komen wie speelt. Beetje raar dat ik 2x opsomming maak. Geef je favo lijstje maar door en we zien wel.
Hoeveel zijn er nou eigelijk nodig voor de war?? Want dat heb ik nog nergens gelezen in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reguliere match is 6 vs 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Hierzo mijn indeling voor de clan fight. GoT_1 gaat dus 3 nov hakken en wordt eventueel, indien nog, aangevuld door leden van GoT_2.
klikkerdeklik
Commentaar kun je sturen naar et@breedNOSPAM.demon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

wwillem schreef op 30 oktober 2003 @ 18:42:
Hierzo mijn indeling voor de clan fight. GoT_1 gaat dus 3 nov hakken en wordt eventueel, indien nog, aangevuld door leden van GoT_2.
klikkerdeklik
Ik vind het er netjes uitzien zo, misschien kunnen we eens een keertje team1 vs. team 2 doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Erazzzer schreef op 30 oktober 2003 @ 18:46:
[...]

Ik vind het er netjes uitzien zo, misschien kunnen we eens een keertje team1 vs. team 2 doen :)
i agree :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom nog steeds niet op #GoT-ET

dit krijg ik als ik " /msg Q hello " tik, iets dat ik een stuk terug hier in het forum las.
*Q* hello
-
-Q- You forgot to type your E-mail address.
-
-Q- /MSG Q HELLO user@mymailhost.xx user@mymailhost.xx
-
-Q- Basic instructions and the password for your new account will be mailed to the email address you supply, so make sure it's valid.
-
-> *Q* Hello Rikjanoetenter@nederlanders.net Rikjanoetenter@nederlanders.net
-
-Q- Change your nick to something without special characters (ie: `~^[]{}|_\) in it.
-
* Your nick is now Rikjan
-
-> *Q* Hello Rikjanoetenter@nederlanders.net Rikjanoetenter@nederlanders.net
-
-Q- Hello, Rikjan. A new user account has been created for you, with nick Rikjan.
-
-Q- OK, Your login information has been sent to "Rikjanoetenter@nederlanders.net". please check your email for further instructions.
Maar er komt geen mailtje, of iets dat er op lijkt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klikkerdeklik
Ja goed idee dat je redneck niet bij got 1 hebt gedaan :P Dan zijn got 1 en got 2 beetje eerlijk verdeeld vind ik zelf dan :)

Ohja ik heb mijn tactics idee tegen FD-NL gestuurd naar je ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2003 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Okay...kunnen de GoT-ers die in de clanbase willen mij mailen met:

- Nickname en gewenste email (ik heb zelf meerdere adressen);
- ClanBase ID

Thanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi
grappig plan zo'n twee splitsing,.. kunnen we ook GoT1 tegen GoT2 spelen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, nu eens duidelijkheid in de lijsten :Y)

Mij maakt het niet zozeer uit welke datum of iets dergelijks, als ik maar een vaste datum heb waar ik vanuit kan gaan, maar gelukkig is dat bij mij nu wel duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Ok ik heb een mail gestuurd naar:
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/30788/AAAAE6/000000
met gegevens over clanbase :)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redneck® schreef op 30 oktober 2003 @ 21:36:
Ok ik heb een mail gestuurd naar:
[afbeelding]
met gegevens over clanbase :)
Redneck jij staat er al ik heb id gegeven van um :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 19:45:

dit krijg ik als ik " /msg Q hello " tik, iets dat ik een stuk terug hier in het forum las.

[...]

hoort gewoon te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 19:45:

[...]

Same here

en m'n nick is gejat :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

klikkerdeklik
Mooi lijstje!

1)Is het nodig om in Clan base te komen?? Wat het ook mogen zijn. Wat is het voordeel ervan??

2)Ik heb gehoord dat je ook messages kan binden. Weet iemand hoe dat gaat?? Want er zijn op die manier extra voice-chats beschikbaar, klopt dit :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Hu9o schreef op 30 oktober 2003 @ 23:02:
[...]
2)Ik heb gehoord dat je ook messages kan binden. Weet iemand hoe dat gaat?? Want er zijn op die manier extra voice-chats beschikbaar, klopt dit :?
Messages bind je gewoon zo:

bind <key> "vsay xxxx" (iedereen)
bind <key> "vsay_team xxxx" (alleen voor team)

edit:

En dan bij xxx een van de onderstaande voice commando's, niet dat gene tussen ".." dat is wat er dan gezegd word (duh).

PathCleared "Path cleared."
EnemyWeak "The enemy is weakened."
AllClear "All clear."
Incoming "Incoming!"
FireInTheHole "Fire in the hole!"
OnDefense "I'm on defense."
OnOffense "I'm attacking."
TakingFire "Taking fire!"
MinesCleared "Mines cleared."
OnMyWay "On my way."
NeedBackup "I need backup!"
CoverMe "Cover me!"
NeedEngineer "We need an engineer!"
NeedOps "We need Covert Ops!"
Medic "Medic!"
NeedAmmo "I need ammo!"
NeedTarget "I need a target!"
WhereTo "Where to?"
FollowMe "Follow me!"
LetsGo "Let's go!"
Move "Move!"
ClearPath "Clear the path!"
HoldFire "Hold fire!"
DefendObjective "Defend our objective!"
DisarmDynamite "Disarm the dynamite!"
ClearMines "Clear the mines!"
ReinforceDefense "Reinforce the defense!"
ReinforceOffense "Reinforce the offense!"
DestroyPrimary "Destroy the primary objective!"
DestroySecondary "Destroy the secondary objective!"
DestroyConstruction "Destroy the construction!"
ObjectiveDestroyed "Objective destroyed!"
RepairVehicle "Repair the vehicle!"
DestroyVehicle "Destroy the vehicle!"
EscortVehicle "Escort the vehicle!"
FireOnTarget "Fire on my target!"
CommandAcknowledged "Command acknowledged!"
CommandDeclined "Command declined!"
CommandCompleted "Command completed!"
ConstructionCommencing "Construction underway!"
ConstructionCompleted "Construction completed!"
ConstructionDestroyed "Construction destroyed!"
Affirmative "Yes!"
Negative "No!"
Thanks "Thanks a lot!"
Welcome "You're welcome."
Oops "Oops!"
Sorry "Sorry!"
Hi "Hi!"
Bye "Bye."
Cheer "Yeah!"
GreatShot "Great shot!"
GoodGame "Good game!"
IamSoldier "I'm a soldier."
IamMedic "I'm a medic."
IamEngineer "I'm an engineer."
IamFieldOps "I'm a field ops."
IamCovertOps "I'm a covert ops."
FTMeetWaypoint "Meet at waypoint!"
FTAttackWaypoint "Attack waypoint!"
FTDefendWaypoint "Defend waypoint"
FTAttack "Attack!"
FTFallBack "Fall back!"
FTCoverMe "Cover me!"
FTCoveringFire "Soldier, covering fire!"
FTMortar "Deploy mortar!"
FTHealSquad "Heal the squad!"
FTHealMe "Heal me!"
FTReviveTeamMate "Revive team mate!"
FTReviveMe "Revive me!"
FTDestroyObjective "Destroy objective!"
FTRepairObjective "Repair objective!"
FTConstructObjective "Construct the objective!"
FTDisarmDynamite "Disarm the dynamite!"
FTDeployLandmines "Deploy landmines!"
FTDisarmLandmines "Disarm landmines!"
FTCallAirStrike "Call airstrike!"
FTCallArtillery "Call artillery!"
FTMortarBarrage "Call mortar barrage!"
FTResupplySquad "Resupply squad!"
FTResupplyMe "Resupply me!"
FTExploreArea "Explore area!"
FTExploreAtCoordinates "Explore at co-ordinates!"
FTSatchelObjective "Destroy satchel objective!"
FTInfiltrate "Infiltrate!"
FTGoUndercover "Go undercover!"
FTProvideSniperCover "Provide sniper cover!"

[ Voor 101% gewijzigd door DyStiC op 30-10-2003 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

ok bedankt, hier zal ik eens ff een selectie van maken!! morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Laatst online: 12-09 09:33
Is het een probleem als we een andere datum afspreken? we hebben die dag net een cupwar krijg ik net te horen van me WA. :/

Hebben jullie meer tijd voor te organiseren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DyStiC schreef op 30 oktober 2003 @ 23:10:
[...]

Messages bind je gewoon zo:

bind <key> "vsay xxxx" (iedereen)
bind <key> "vsay_team xxxx" (alleen voor team)

[/edit]
je kan inplaats van bind <key> "vsay xxxx" (iedereen)
ook gewoon /bind key say xxxx :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 22:39
Was wel lache potje gister. :+ Maar helaas was het soms een beetje oneerlijk. Maar ja, als ze nou gewoon die shuffle eroverheen gooien wordt het mischien nog leuk. Voor de rest was het gewoon "Shoot the Duck" (in fueldump - axis!). Is wel lache idee voor die clan. Denk dat [GoT] nog ver zou kunnen komen! _/-\o_

@ hu9o: Clanbase is erg makkelijk als je een war wilt organiseren. Het hoofddoel @ clanbase is natuurlijk om hoog boven in de ladder te komen. Het voordeel hierbij is dat het eerlijker aan toe gaat omdat er al regels vast staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klikkerdeklik
je hebt 2 GoT_1 axis teamz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Zet mij maar op de standby lijst voor 3 nov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tazzy schreef op 31 oktober 2003 @ 10:05:
Zet mij maar op de standby lijst voor 3 nov
Je kan op mijn plek. Ik had wwillem al gemailed dat ik niet mee zou doen maar hij heeft nog niet gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tazzy, heb je m'n mail gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Si, jij die van mij?

Bij nader inzien misschien toch niet?

[ Voor 51% gewijzigd door Tazzy op 31-10-2003 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 oktober 2003 @ 22:43:
[...]

Same here

en m'n nick is gejat :( :( :(
Zo komen we dus niets verder :(

Zijn er al officiele lijstjes voor maandag?
hoeveel tegen hoeveel wordt het?
en hoeveel spectators mogen aanmoedigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 12:01:
[...]

Zo komen we dus niets verder :(

Zijn er al officiele lijstjes voor maandag?
hoeveel tegen hoeveel wordt het?
en hoeveel spectators mogen aanmoedigen :P
Ehm volgens mij gaat maandag niet door, aangezien boven Tim van FD-NL al aangeeft dat maandag voor hun niet goed uitkomt.
klikkerdeklik
Ik denk alleen dat de class indeling een beetje afhangt van de map die gekozen wordt. Zo heeft het in 'Radar' als Allies weinig nu om met 3 engineers rond te lopen. En als Axis heb je in 'Goldrush' juist weer hard engineers nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flowing ben jij van DiFF zoja. Accepteer dan ff mijn uitdaging voor zaterdag :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DyStiC schreef op 31 oktober 2003 @ 15:34:
[...]

Ehm volgens mij gaat maandag niet door, aangezien boven Tim van FD-NL al aangeeft dat maandag voor hun niet goed uitkomt.

[...]

Ik denk alleen dat de class indeling een beetje afhangt van de map die gekozen wordt. Zo heeft het in 'Radar' als Allies weinig nu om met 3 engineers rond te lopen. En als Axis heb je in 'Goldrush' juist weer hard engineers nodig.
2 ENG is altijd voldoende ik zou als allies eerst 2 ENG doen later 1 van de 2 eng's med gaan bijv als de walls kapot zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He, waarom moet iedereen nu op f3 drukken om een spel te binnen op de pro server? Eén iemand vertikte het en de tegenparty had nooit van /readyteam gehoord. Ik ben van ellende maar weg gegaan. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 16:06:
He, waarom moet iedereen nu op f3 drukken om een spel te binnen op de pro server? Eén iemand vertikte het en de tegenparty had nooit van /readyteam gehoord. Ik ben van ellende maar weg gegaan. :(
Dat hangt van de settings op de server af, sommige doen het wel andere weer niet imho is het erg irritant

Kunnen we trouwens niet een keer met elkaar afspreken dat alle GoT-ET leden tegelijk een server ingaan om een leuke match te houden :9

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar dat was eerst niet (het was dus eigenlijk een verkapte vraag of die setting niet terug mag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:55

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ennuh, is het al ergens standaard beleid om ervoor te zorgen dat covopsen voldoende rondkijken naar mijnen??
Kan ook aardig wat levens schelen :) vooral op de bekende plekken.
Wanneer bijvoorbeeld bij Railgun een covops vanuit de bunker checkt op mijnen bij de switch, kunnen daarna makkelijk die mijnen worden opgeblazen zonder dodelijke gevolgen... Dan heb je ook meer man aanwezig om de verdedigende allies tegen te werken op dat punt.

Ik doe overigens niet mee hoor, want ik kan niet plannen wanneer ik besluit eens te gaan spelen.

Ik heb enkele GoTters wel eens gezien bij XS4all, maar liever speel ik toch op andere servers.
Ik heb aardig vaak slechte teamverdelingen meegemaakt daar, haalt toch echt alle lol eruit, en ik ga er ook van mopperen ;) .

[ Voor 3% gewijzigd door Twee Dee op 31-10-2003 17:15 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net ff lekker gepanzerd @ xs4all op goldrush. nuul was er ook en die was ook lekker bezig met panzer :D waren geloof ik nog ook een paar andere GoTers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 20:06:
net ff lekker gepanzerd @ xs4all op goldrush. nuul was er ook en die was ook lekker bezig met panzer :D waren geloof ik nog ook een paar andere GoTers :)
Zekers, dat ging goed :P
Op een gegevent moment wou axis shuffle, oke, vooruit dan maar......maar het ging ze daarna nog slechter af.
Een persoon aan de axis kant had zelfs "lamer" als een key gebind om die te benuttigen elke keer als die overhoop werd geknald door een panzer :P

edit:
Had ook wel weer een bekende taktiek gebruikt: als panzer zijnde aan allied kant als de map op Gold rush begint, zo snel mogelijk naar de grote deur van axis gaan en zodra de deur in zicht is knallen, altijd prijs O-)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2003 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

* bazs2000 is zielig. :'(

Gister ben ik van de trap gelazerd met als resultaat dat ik een prachtige schaafwond heb op mijn rechter elleboog. Muizen gaat brak en dus zit ik nu alles te doen met mijn toetsenbord. Wie mij wil verampeneren vanavond heeft geluk, ik zal nog geen deuk in een pakje boter schieten vanavond. :{

Ach, ik ben wel een bikkel want ik speel wel en dat is toch wel weer een pluspunt. *D

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 oktober 2003 @ 20:17:
[...]
edit:
Had ook wel weer een bekende taktiek gebruikt: als panzer zijnde aan allied kant als de map op Gold rush begint, zo snel mogelijk naar de grote deur van axis gaan en zodra de deur in zicht is knallen, altijd prijs O-)
mja dat had ik geweten :d wist niet dat allies daar eeder waren maar nu dus wel :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Lijstje is iets geupdate. Er zijn wat andere clans gevraagd voor een friendly.

Verder heb ik een vraag aan iedereen die in dit lijstje staat. Mail mij even zodat ik je email adres heb. Dit is een stuk handiger en directer dan communicatie via het forum. Het email adres is zo langzamerhand wel duidelijk denk ik :) : Afbeeldingslocatie: http://elektron.its.tudelft.nl/~vdberg49/et/adres.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door dr snuggles op 31-10-2003 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijne heb je al.

EN je kunt ze toch zo van Clanbase plukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 02:54:
mijne heb je al.

EN je kunt ze toch zo van Clanbase plukken?
Niet iedereen op de lijst staat op clanbase. Als we alle emailadressen hebben kunnen we dat ook meteen regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onze public et server weer online met een nieuwe map temple 3 hij doet 7 map campaign maar ook wel 4 maps ;) en de gewone 217.115.198.194:27960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vage map die Temple. Er was toch ook een map van RTCW omgezet voor ET, waarom gebruiken jullie die niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 15:11:
Vage map die Temple. Er was toch ook een map van RTCW omgezet voor ET, waarom gebruiken jullie die niet?
We weten nog niet echt hoe we zelf een campaign moeten maken... dus doen we eerst dit ff je bedoeld zeker tc_base ? als je het ff zegt wil ik hem wel starten want hij staat wel op de server ;) maar nog niet in een camp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik hoef hem niet per se hoor. Ik heb hem nooit gespeeld. Maar ik heb het idee dat zo'n officiele map beter in elkaar zit dan een map zoals Temple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 15:44:
Ok, ik hoef hem niet per se hoor. Ik heb hem nooit gespeeld. Maar ik heb het idee dat zo'n officiele map beter in elkaar zit dan een map zoals Temple.
Tis niet door de maker van ET gemaakt hoor gewoon door iemand anders gemaakt net zoals temple enz. Hij is goedgekeurd door clanbase om in wars te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het was dus geen officiele RTCW map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 13:38:
Zow ff mn record op Fuel Dump aangescherpt ... alhoewel .. ik meen dat ik ooit eens in de 130 kills had. Gedurende het potje disconnecten er een hele zooi. De xp is beetje geflatteerd. Nummer 2 had iets van 380 xp.
Hmm t is natuurlijk heel lastig om bij ET over records te spreken. T ligt helemaal aan de tegenstand die geboden wordt. En in deze game heb ik t idee dat de tegenstand niet echt georganiseerd geweeest zal zijn. Heel veel spelers hebben nog geen flauw benul van ET en hoe je als team objetives kan halen en lopen 30 min lang steeds in dezelfde Artillery hinderlaag. Maja met voetbal 40-0 winnen van 11 gehandicapten is natuurlijk ook geen kunst :)

maja anyway leuke score natuurlijk maarre niet echt een realistische natuurlijk :D .

Ik speel uber veel online maar ben jullie nog nooit tegen gekomen. Af en toen hier en daar wel iemand met een GoT tag maarre t lijkt me wel es lache om een x een 6 vs 6 te houden met wat goede mensen van GoT tegen G4h= ned ET clan voor de fun :)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2003 17:49 . Reden: whoopz fffies brak vandaag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Force
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Verwijderd schreef op 01 november 2003 @ 17:46:
[...]

Hmm t is natuurlijk heel lastig om bij ET over records te spreken. T ligt helemaal aan de tegenstand die geboden wordt.
En als je een hoge xp haalt wil dat vaak zeggen dat een potje lang duurt. Als axis is dit goed, want dan hou je de allies dus lekker bij hun objective weg. Maar als je als allies veel xp haalt betekent het juist dat het niet echt goed gaat met je team. Leuk veel xp door veel kills, maar objectives worden niet gehaald. (bij railgun is dat natuurlijk precies andersom)

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.