[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 3

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.229 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

shameblaster schreef op 27 October 2003 @ 15:46:
Wat heb ik nodig om op de xs4all server te komen ik bedoel welke patch(es)
De gewone ET 1.02 patch en eventueel de ETPRO pack als je op de ETPRO server wilt spelen

edit:
Eventjes nog wat toegevoegd

Is het probleem met de 52xx drivers van nvidia al opgelost?
Het ligt afaik toch aan ET want als ik lokaal een server start dan kan ik daar prima op spelen met de 52xx drivers maar zodra ik online ga dan crasht de pc na een paar seconden

aangezien de 52xx drivers wel goed schijnen te zijn(uncheated) en lekker snel wil ik graag overstappen

[ Voor 42% gewijzigd door Wolfboy op 27-10-2003 16:18 ]

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 15:05

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Iemandinteresse in een potje vanavond met Teamspeak erbij? Ik wil vanavond anders wel helpen met het instellen/afstellen van Teamspeak...

De TeamSpeak client is hier te vinden:
http://www.teamspeak.org/ (downloadlink rechtsboven)

Er is een aparte (niet zo drukke) server voor ET:
voice.teamspeak.org:10160

[ Voor 10% gewijzigd door niq op 27-10-2003 18:38 . Reden: TS server erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

Silence_nl

Slnc

shameblaster schreef op 27 October 2003 @ 15:46:
Wat heb ik nodig om op de xs4all server te komen ik bedoel welke patch(es)
http://www.clanbase.com/files.php#ET
patch 1.02 en etpro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 October 2003 @ 15:59:
Hallo,

Is er al wat meer bekend over die friendly..? of zijn ze te bang geworden.. >:)

greetz
Ze zijn duidelijk bang geworden.

Zullen we anders iets met FD-NL regelen? Lijkt me ook wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Wat ik zo vreselijk irritant vind is dat je op veel Servers ik weet niet hoeveel pakketten aan updates moet downloaden voordat je pas kan spelen. En begint 'ie met een Tranfer rate van 3Kbps ofzo een bestand van vele MB's te downloaden. En ja... ik ga echt geen uur wachten daarop. Dus dan is het cancellen; en vervolgens weer een andere zoeken. Dat ze al die ongein op die servers moeten gooien. Dat ze het gewoon origineel laten. :) Afzien van de Client Patches enzo; die zijn gewoon noodzakelijk lijkt me.

Of ook zoiets leuks...

Ben je aan het connecten naar een server... krijg je vlak erna de melding dat 'ie alleen voor low pings only is. Terwijl ie zelf een ping van 300 had ofzo. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Silent Thunder schreef op 27 oktober 2003 @ 21:50:

Ben je aan het connecten naar een server... krijg je vlak erna de melding dat 'ie alleen voor low pings only is. Terwijl ie zelf een ping van 300 had ofzo. :D
hmm, correct me if im wrong, maar die ping van 300 is tussen jou en de server toch?

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Revision schreef op 27 October 2003 @ 13:24:
[...]

positie op clanbase zegt nogal weinig over je skillz ;) paar noobs clans challenge en je staat 3de ofzo =)

niet dat jullie slecht zijn ofzo, maar pos 6 kan iedereen wel halen :)
ehmm, als je noobs clans challenged kom je juist helemaal niet snel omhoog. En positie 6 van de 102 is absoluut niet slecht.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Ron!n schreef op 27 October 2003 @ 22:22:
[...]

hmm, correct me if im wrong, maar die ping van 300 is tussen jou en de server toch?
Als het echt zo is heb ik niks gezegd :X , maar ik heb nooit zo'n hoge ping normaal. :X ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Pjotrik heeft het maar druk met ons XS4all'ers in de gaten te houden. Hij gooit er dan ook af en toe netjes een shuffle door heen.

Wat mij net wel opviel is dat alle GoT'ters graag bij elkaar willen spelen. Das natuurlijk wel gezellg, maar wanneer alle tegenstanders een beetje n00b zijn is dat natuurlijk ook niet een uitdaging. Dus let daar een beetje op graag. Andere spelers vertrekken zo omdat ze achter elkaar gesloopt worden. Das ook niet erg leuk. Ik speel zelf ook liever allies, maar soms moet je even sociaal wezen en de zwakste joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

wwillem schreef op 27 oktober 2003 @ 22:39:
Pjotrik heeft het maar druk met ons XS4all'ers in de gaten te houden. Hij gooit er dan ook af en toe netjes een shuffle door heen.

Wat mij net wel opviel is dat alle GoT'ters graag bij elkaar willen spelen. Das natuurlijk wel gezellg, maar wanneer alle tegenstanders een beetje n00b zijn is dat natuurlijk ook niet een uitdaging. Dus let daar een beetje op graag. Andere spelers vertrekken zo omdat ze achter elkaar gesloopt worden. Das ook niet erg leuk. Ik speel zelf ook liever allies, maar soms moet je even sociaal wezen en de zwakste joinen.
Ja daar heb je wel gelijk in, ach maar jij zat in dit geval bij de Axis en maakte een hoop goed voor de rest van je team :) Werd keer op keer neergemaaid :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 27 October 2003 @ 20:46:
[...]

Maakt mij niet zo veel uit. Maar was FD-NL niet van aardig niveau? Misschien eerst tegen een beginnende clan proberen? Tegen <UM> ofzo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

wwillem schreef op 27 October 2003 @ 22:39:

Ik vind het ook leuk dat alle gotters bijelkaar spelen, maar idd hou je na een poos geen tegenstanders meer over.

Op de niet-pro server kan ik nu ook shufflen. (En pauzeren }> )Even getest en het kan. Btw het typefoutje was niet het wachtwoord :P

Btw ik vind het niet netjes om spelers te kickvoten na een complain. Je mag er 6 krijgen dus ruim voldoende om niet zelf gekicked te worden en wanneer ik aanwezig ben mij te waarschuwen. Ik ben er voor het spelplezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:01

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Jullie waren vanavond trouwens snel erbij om mij eruit te voten!
Ik had op mezelf weer gevote omdat ik weg wou, maar lag er echt binnen no time uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 27 October 2003 @ 20:46:
[...]

Daar ben ik wel voor in.. maar als ze echt van niveau zijn zoals werd gezegt dan kunnen we beter wel ff een beetje oefenen als team. Anders gaan we misschien wel heel snel af en laten we geen goede indruk achter..

en erazzzer.. tjah, 't zegt toch wel wat he.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pjotrik schreef op 27 oktober 2003 @ 23:11:
[...]
Ik vind het ook leuk dat alle gotters bijelkaar spelen, maar idd hou je na een poos geen tegenstanders meer over.

Op de niet-pro server kan ik nu ook shufflen. (En pauzeren }> )Even getest en het kan. Btw het typefoutje was niet het wachtwoord :P

Btw ik vind het niet netjes om spelers te kickvoten na een complain. Je mag er 6 krijgen dus ruim voldoende om niet zelf gekicked te worden en wanneer ik aanwezig ben mij te waarschuwen. Ik ben er voor het spelplezier.
Dat was lachen ja. Niemand snapte wat er aan de hand was. Maar je hebt wel gelijk. Zat bij hem in het team. Hij speelde verder niet vervelend voor zover ik kon zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Pjotrik schreef op 27 oktober 2003 @ 23:11:
[...]
Na een enkele complain kickvoten is inderdaad niet netjes. Echter het gebeurd vaak zat dat door dezelfde person altijd gecomplaint word, en dat is erg frustrerend.
Sommige begrijpen gewoon het idee van een compaint niet en rammen na een TK al gelijk op F2, zelfs nadat je sorry hebt gezegd. En daar kan ik ook aardig pissig om worden. Magoed hier hebben we het al ns eerder over gehad in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
DyStiC schreef op 28 October 2003 @ 11:15:
[...]

Na een enkele complain kickvoten is inderdaad niet netjes. Echter het gebeurd vaak zat dat door dezelfde person altijd gecomplaint word, en dat is erg frustrerend.
Sommige begrijpen gewoon het idee van een compaint niet en rammen na een TK al gelijk op F2, zelfs nadat je sorry hebt gezegd. En daar kan ik ook aardig pissig om worden. Magoed hier hebben we het al ns eerder over gehad in dit topic.
Is helemaal sneu als ze gaan complainen wanneer ze op je mijn lopen :/

Nog ff een practicumopdracht afmaken en dan vanmiddag weer fraggen en objectiven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DyStiC schreef op 28 October 2003 @ 11:15:
[...]
Sommige begrijpen gewoon het idee van een compaint niet en rammen na een TK al gelijk op F2, zelfs nadat je sorry hebt gezegd.
Waarschijnlijk bedoel je F1, want F2 vind ik niet erg als ze dat doen :P, maar inderdaad, dat is erg irritant, ook nog vooral als je zelf niet complaint als die persoon het van tevoren bij jouw deed :/

Gisteren trouwens nog leuk geknalt, Pjotrik probeerde als covert binnen te komen bij fuel dump, maar ik had Field Ops vol :P (Disguised enemy)
Zal ook rekening houden met teampjes waar het wat minder gaat om dan ff over te lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Complainen is zowiezo triest, op de server van 'mijn' clan is het dan ook verboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Zelf heb ik ook een hekel aan complainers. Heel zelden schiet ik iemand expres neer. Dus een complain is nooit verdient. Maar ze staan wel in hun recht, iemand van het team schiet ze neer.
Daar ik een public server beheer kan ik ze er niet voor kicken. En niet zo streng optreden als op een clanserver.
Maar...
Lopen ze over mijnen, complainen ze bij iedereen en te vaak dan is het spelplezier van meerder mensen minder, en dan kan ik complainen bij het 'slachtoffer'. En een gewaarschuwde speler moet zeker niet herhalen, want dan is het kick.
Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 11:54:
[...]

...Gisteren trouwens nog leuk geknalt, Pjotrik probeerde als covert binnen te komen bij fuel dump, maar ik had Field Ops vol :P (Disguised enemy)
Zal ook rekening houden met teampjes waar het wat minder gaat om dan ff over te lopen :)
Vandaar... :(

Eigenlijk vind ik dat de admin gewoon vrijuit moet kunnen rondlopen. Dus als een soort rambo overal doorheen walsen, iedereen kapot schietend en nooit worden geraakt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Pjotrik schreef op 27 October 2003 @ 23:11:
Dat wachtwoord had ik maar meteen even getest :P (mjah, ben tweakert hè ;)).
Daar heb je wel een punt. Ik zal er eens een beetje op letten :). Ik heb de slechte eigenschap om complainers (na een kill / revive actie), te knifen en soms het lijk nog op te blazen met een granaat. Dus dat is standaard complain x 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he brain. Jij en Hugo waren gisteren lekker bezig. Elke keer Als ik 1 van jullie tegen kwam en erin slaagde hem neer te knallen was de ander in de buurt om mij neer te leggen.

Net een stelletje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Pjotrik schreef op 28 October 2003 @ 12:27:
Dus als een soort rambo overal doorheen walsen, iedereen kapot schietend en nooit worden geraakt. :+
Kijk, dat heb ik ook weleens, als we maar niet verder komen met de objectives. Alleen word ik dan wel geraakt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowinG
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:39
Pjotrik schreef op 28 October 2003 @ 12:27:
Zelf heb ik ook een hekel aan complainers. Heel zelden schiet ik iemand expres neer. Dus een complain is nooit verdient. Maar ze staan wel in hun recht, iemand van het team schiet ze neer.
Daar ik een public server beheer kan ik ze er niet voor kicken. En niet zo streng optreden als op een clanserver.
Maar...
Lopen ze over mijnen, complainen ze bij iedereen en te vaak dan is het spelplezier van meerder mensen minder, en dan kan ik complainen bij het 'slachtoffer'. En een gewaarschuwde speler moet zeker niet herhalen, want dan is het kick.
[...]
Ik was laatst op een server waar je niet kón complainen als je over een mijn van je teammate heenliep. Maar als ik werd neergeschoten kon ik juist wel weer complainen. Dat vind ik een erg goede optie. Het komt alleen voor dat je teammates wel eens mijnen leggen op de meest onlogische plaatsen :( Bijvoorbeeld in oasis, als je de muur hebt opgeblazen en door die gang loopt. Dan wordt er regelmatig geknald. Als je dan achteruit loopt om bijv te herladen dan ga je dood :( Kijk, dan complain ik wel (Als het kan)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 oktober 2003 @ 23:03:
[...]

Maakt mij niet zo veel uit. Maar was FD-NL niet van aardig niveau? Misschien eerst tegen een beginnende clan proberen? Tegen <UM> ofzo :p
lol wat je wilt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Revision schreef op 27 October 2003 @ 13:24:
[...]

positie op clanbase zegt nogal weinig over je skillz ;) paar noobs clans challenge en je staat 3de ofzo =)

niet dat jullie slecht zijn ofzo, maar pos 6 kan iedereen wel halen :)
Jaja revi bb is ( NU NOG ) wel beter hoor dat geef ik rustig toe maar 5 wins achter elkaar ( nu 4de )
op dit moment is idd wel lekker ik vind gewoon ff dat we de slechte clans naar onderen moeten stampen waar ze thuis horen !! komen ze tenminste niet in de top 3 :P Maar zoals je kan zien op de calendar in november heb ik al wat meer waardige tegenstanders uitgekozen :)

Zoeken jullie friendly ? ik ken genoeg clans
maar wat voor tegenstander zoeken jullie ?
Noob die we kunnen afslachten.
Gelijke tegenstander
Een betere waarvan we kunnen leren zeg het maar
Maar als ik een clan moet zoeken van jullie nivo dan moet ik eerst het nivo weten :)

betere tegenstander nou Rev bB misschien :P ?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohja misschien wil onze server admin wel ff een normale server ( zonder etpro en clanbase settings ) maken voor de friendly war ( lekkere pings hoor en kunnen 20 man op !!). Want anders moeten ze eerst vanalles met hun et settings doen de tegenstander dan als het noobs zijn :P . Maar ik weet niet zeker of onze server admin dat wilt zal het hem vragen als het zeker is als er een friendly komt en wanneer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:46

Hu9o

Schokkend

Volgens deze lijst hebben nu 21 mensen zich aangemeld voor de friendly.

Denk dat 21 meer dan genoeg is. Dus moeten we maar eens een keer een oefen match tegen onszelf houden? Of gaan we meteen met de friendly beginnen?

Het is nu onderhand wel eens tijd om een datum te prikken lijkt mij. Deze week is zeker te snel, dus stel ik voor om volgende week te zorgen dat we een tegenstander + server hebben? (wie regelt dat eigelijk?)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 14:06:
[...]

Jaja revi bb is ( NU NOG ) wel beter hoor dat geef ik rustig toe maar 5 wins achter elkaar ( nu 4de )
op dit moment is idd wel lekker ik vind gewoon ff dat we de slechte clans naar onderen moeten stampen waar ze thuis horen !! komen ze tenminste niet in de top 3 :P Maar zoals je kan zien op de calendar in november heb ik al wat meer waardige tegenstanders uitgekozen :)

Zoeken jullie friendly ? ik ken genoeg clans
maar wat voor tegenstander zoeken jullie ?
Noob die we kunnen afslachten.
Gelijke tegenstander
Een betere waarvan we kunnen leren zeg het maar
Maar als ik een clan moet zoeken van jullie nivo dan moet ik eerst het nivo weten :)

betere tegenstander nou Rev bB misschien :P ?
neuh laat ze eerst maar fdnl spelen :P (al verw8 ik die eigenlijk wel heel goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegen FD-NL lijkt me wel leuk, vooral omdat Tim er dan bij is :P

Maar eerlijk gezegd maakt het mij niet zoveel uit hoe of wat, zolang er maar niet op onregelmatige tijden wordt gespeeld :)

Persoonlijk lijkt het mij ook het handigste als er geen aparte mods/zooi bij zit, dus gewoon een standaard potje knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Hu9o schreef op 28 October 2003 @ 15:58:
Het is nu onderhand wel eens tijd om een datum te prikken lijkt mij.
Maandag 3 Nov ?

Wie voor, wie tegen ?

(als er dan tenmiste een tegenstander beschikbaar is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Ik heb net een mailtje gestuurd naar FD-NL. Ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

niQ2001 schreef op 28 October 2003 @ 17:07:
[...]

Maandag 3 Nov ?

Wie voor, wie tegen ?

3 November ben ik beschikbaar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

3 november valt op een..... maandag.....
Euhm, ik dus niet iig :/

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Blade_V schreef op 28 October 2003 @ 17:58:
3 november valt op een..... maandag.....
Euhm, ik dus niet iig :/
Ook voor mij onmogelijk :]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

niQ2001 schreef op 28 oktober 2003 @ 17:07:
[...]

Maandag 3 Nov ?

Wie voor, wie tegen ?

Ik kan dan ook.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah 3 november kan ik spelen tussen 20:00 en 22:00.

Mano

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

3 november is voor mij geen probleem.
Mooi nog een klein weekje om te oefenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Ik kan ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Oke dan!, huidige status:

- Ikke
- Mano
- Ijsbier
- RRR (Wiesda? :P )
- Hu9o
- niQ

Hoeveel moeten we er hebben?

Edit:
Als je teveel man hebben kunnen we altijd nog een GoT-1 vs. GoT-2 War houden :)

[ Voor 28% gewijzigd door Erazzzer op 28-10-2003 18:50 . Reden: te veel ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

3 november kan ik ook, na 20:00 in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan dan ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Is het misschien een goed plan om een extreem simpele website te maken met daar in een tabel:
* 1 invulveld voor je naam
* Data van wars
* Of je wel of niet kan.

Scheelt weer een heleboel: "Ja ik kan" berichtjes. Ik heb alleen niet de skills om dit te maken (of tijd om het uit te zoeken). Gewoon zonder login ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit,
was vanavond echt alleen maar ruk.

We mogen wel flink gaan oefenen, willen we een deuk in een pakje boter slaan.

IS het niet handig dat we voor de XS4ALLserver een TeamSpeak oid. gaan gebruiken?

Een beetje coordinatie in het geheel kan geen kwaad lijkt me.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2003 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niQ2001 schreef op 27 October 2003 @ 17:53:
Iemandinteresse in een potje vanavond met Teamspeak erbij? Ik wil vanavond anders wel helpen met het instellen/afstellen van Teamspeak...

De TeamSpeak client is hier te vinden:
http://www.teamspeak.org/ (downloadlink rechtsboven)

Er is een aparte (niet zo drukke) server voor ET:
voice.teamspeak.org:10160
Post hier anders ff een kleine uitleg.

Heb het een keer op de IPDserve geprobeerd, maar ze konden mij blijkbaar niet horen, ik de rest wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Zo, ik heb net een beste beurt gemaakt.
De ronde begint maar niet met 15 seconden vooraf. Ik verwachtte die wel en begon lekker in de rondte te schieten totdat ik ineens een complaint tegen kreeg. :{

Hoe krijg ik het voor elkaar door niet te kijken. Ik ben maar meteen uit het spel gegaan omdat ik duidelijk niet wakker ben.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pjotrick is in tha house. Wie denk je wel niet dat je bent.

- ik ben niet gekicked door complaints
- op het moment dat ik gekicked werd, had ik geen teamkill.
- wie anders heeft bevoegdheid.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tijnw/kicked.JPG

Iedereen was fijn aan het knallen.

Als je me op zo een manier terugpakt, vind ik dat wel heel erg zielig. Ja, ik stond weet ik veel hoeveel xp voor, maar er waren geen klachten. Was lekker aan het raggen met Assa en Redneck. Laat me toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ik hoor het al weer. Vanavond heb ik dus niks gemist... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Hu9o schreef op 28 October 2003 @ 23:10:
Ik hoor het al weer. Vanavond heb ik dus niks gemist... :/
I'm with stupid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Ik heb genoeg gezien en gelezen om te weten wie jij bent.

Graag zie ik dat je de servers mijd. Je mag erop, maar speel dan niet alleen Lt./Axis.
Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 22:51:
Pjotrick is in tha house. Wie denk je wel niet dat je bent.

Als je me op zo een manier terugpakt, vind ik dat wel heel erg zielig. Ja, ik stond weet ik veel hoeveel xp voor, maar er waren geen klachten. Was lekker aan het raggen met Assa en Redneck. Laat me toch.
Ik laat je niet toch. Je kent de regels, take it or leave it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jullie aandacht graag

Als Pjotrik het nodig vindt om iemand te kicken/bannen, dan mag hij dat omdat het zijn server is. Ben je het er niet mee eens, kom dan niet meer op zijn server of stuur hem een mailtje om de kwestie aan te kaarten. Hier ruzie zoeken op GoT heeft alleen maar nadelige gevolgen.

Edit: Ook prima, hij mag het iig dus. Klagen kan dus ook bij hem.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zijn server niet eens. Hij mag hem alleen beheren. En omdat hij niets van mij moet hebben kickt hij me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan altijd zolang ik maar kan et'en :P so count me in
maar fd-nl ik denk dat die niet met heelveel kan spelen 6 of wat meer maar zeker geen 20 ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2003 @ 16:49:
Tegen FD-NL lijkt me wel leuk, vooral omdat Tim er dan bij is :P

Maar eerlijk gezegd maakt het mij niet zoveel uit hoe of wat, zolang er maar niet op onregelmatige tijden wordt gespeeld :)

Persoonlijk lijkt het mij ook het handigste als er geen aparte mods/zooi bij zit, dus gewoon een standaard potje knallen.
Je bedoelt zeker etpro shrubet enz ? dus gewoon een standard et server ( etmain is dat ) ;)

Er zijn natuurlijk wel wat regels in een war 1 panzer per team bijv en 1 mortar want stel je voor dat je tegenstanders allemaal met panzers gaan das niet leuk he :>

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Wat een domme regel. Waarom zou daar nou een limiet op zitten? :? Die panzers hebben toch ook een gigantishc nadeel, je dan niet snel achter elkaar ermee schieten. Dus ik zou het prima vinden om er meerdere in het team te hebben.

Zijn er nog meer regeltjes die we dan moeten weten? Zoals het kill->revive van een medic oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Hu9o schreef op 29 October 2003 @ 07:53:
Wat een domme regel. Waarom zou daar nou een limiet op zitten? :? Die panzers hebben toch ook een gigantishc nadeel, je dan niet snel achter elkaar ermee schieten. Dus ik zou het prima vinden om er meerdere in het team te hebben.

Zijn er nog meer regeltjes die we dan moeten weten? Zoals het kill->revive van een medic oid?
idd, dan is het potje wel snel gewonnen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Verwijderd schreef op 28 October 2003 @ 22:02:
[...]

Post hier anders ff een kleine uitleg.

Heb het een keer op de IPDserve geprobeerd, maar ze konden mij blijkbaar niet horen, ik de rest wel.
De handleiding is hier te vinden:
http://www.ept-clan.de/ts2client/default.htm

Een 1e wat ik altijd aanraad aan mensen die TS voor het eerst gebruiken is om de standaard 'Voice Activated'om te zetten naar 'Push To Talk' en kies een toets. Zelf druk ik mijn scrolwheel in als ik wil praten. (TeamSpeak>Settings>Sound Input/Output)
Anders heb je de kans dat je de hele tijd aan het uitzenden bent, zonder dat je praat. Een ander hoort dan jouw geschiet etc. Dat is erg vervelend.

Vaak vergeten mensen als ze gaan praten dat ze een knop moet indrukken en ingedrukt moeten houden als ze praten.

Ook kan het dat de Microfoon op Mute staat in Windows recording opties:
Start>Programs>Accessories>Entertainment>Volume Control
In het Volume Control kan je via Options>Properties naar de Recorinding settings.
Hier moet je kijken of de Mirco geselecteerd staat en niet te zacht is gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Hier staan de regels van Clanbase, zitten een paar rare tussen, maar globaal gezien zit het wel goed in elkaar.

http://www.clanbase.com/ladderrules.php?lid=984

Dit zijn de belangrijkste:
- Only 1 panzerfaust soldier and 1 mortar soldier are allowed during the match.
- Walljumping at oasis is allowed.
- The following tactics are to be considered illegal:
Intentionally blocking a door on any map.
Making weapons recharge faster or making recoil disappear.
Making any map environmental aspects (fog, grass etc) disappear if forbidden by pb settings (e.g. the use of cg_atmosphericeffects "0" is legal).
Boosting more than 1 person
Using any tactic that causes you to "lag" or "teleport" or "simulated packet loss" meddling with the video card to go against any of the pb settings.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The maplist for ET StopWatch is:
Radar
Oasis
Railgun
Fueldump
Goldrush
Battery
tc_base

Bij die laatste ken ik de weg dus niet (sterker nog, ik ken die map helemaal niet :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 09:33
Maandag 3 november lijkt me een goede datum, deze is nog vrij voor ons. We spelen met clanbase rules oke? base zullen we niet doen aangezien niet veel die kennen. ;)

Kom gerust maar een x langs in ons IRC kanaal, ik zit altijd in die van jullie op Quakenet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Waarom draait XS4ALL die tc_base niet?? Brengt wat meer afwisseling in de 6 wel bekende mappen zo onderhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal dar IRC eens installeren. Misschien ook handig om te gebruiken om afspraken en tactieken te maken? Kan je daar een prive channel maken? (jaja, shame on me dat ik geen ervaring met IRC heb :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
inTIMidate schreef op 29 October 2003 @ 10:46:
Maandag 3 november lijkt me een goede datum, deze is nog vrij voor ons. We spelen met clanbase rules oke? base zullen we niet doen aangezien niet veel die kennen. ;)

Kom gerust maar een x langs in ons IRC kanaal, ik zit altijd in die van jullie op Quakenet.
Aah mooi dan :). In jullie IRC kanaal zitten trouwens wel veel mensen, maar er zijn er bijzonder weinig (lees: geen) mensen die reageren. Zijn ook waarschijnlijk allemaal bezig met ET of een ander spel.

Mag je trouwens spawnkillen. Zoja, ook achter elkaar? Ik kan in zo'n beetje elk level als axis spawnkillen, zonder daar al te veel moeite voor te doen. Is niet echt leuk en zeker geen uitdaging, maar wel effectief in clan wars. Verder voor mensen die het niet begrijpen: continu spawnkillen @ XS4ALL mag dus niet!

Verder over de maps. Kunnen we niet gewoon twee x 2 maps doen.
Dit had ik in gedachte:

Plan
GoT = allies trainyard
GoT = allies fueldump
-------XP RESET--------
FH-DL = allies trainyard
FH-DL = allies fueldump

Kost totaal ongeveer 80~100 min: anderhalf uur dus. Meer dan genoeg voor mij in ieder geval.

[ Voor 18% gewijzigd door dr snuggles op 29-10-2003 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prima plan Wwillem. Ook meteen een tijd prikken? Ik vind 21.00 wel een mooie tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 11:58:
Prima plan Wwillem. Ook meteen een tijd prikken? Ik vind 21.00 wel een mooie tijd.
Het was toch al 20:00 ? Das ook de mooiste tijd denk ik :). Dan starten we zo rond 20:15 verwacht ik en 21:45 zijn we klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 29 October 2003 @ 12:12:
[...]

Het was toch al 20:00 ? Das ook de mooiste tijd denk ik :). Dan starten we zo rond 20:15 verwacht ik en 21:45 zijn we klaar.
Maar dan begint Seinfeld... :/

okok, 20.00 it will be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 20:13
Ik had GoT al wel op clanbase gezet omdat et me makkelijker leek om meerdere clans te vinden van ons niveau. Maar is daar wel animo voor? http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=381510

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Hu9o schreef op 29 October 2003 @ 11:01:
Waarom draait XS4ALL die tc_base niet?? Brengt wat meer afwisseling in de 6 wel bekende mappen zo onderhand.
Ik ken deze map ook niet.
TC|Base is TotalConversion from one of the best RtCW maps mp_base 'communique'. The Axis are guarding two radar control centers, and the Allies must destroy them both. The main entryway is through a movable gate which can be opened and closed on either side. Also Axis or Allies can construct command post near the second radar.
Als deze er netjes uitziet en lekker speelt, dan zal ik naar voren schuiven om in de rotatie te zetten.
Er is zowiezo een plan om misschien met custom maps te gaan spelen op een server.
Ideeën voor mappen zijn welkom.

[ Voor 28% gewijzigd door Pjotrik op 29-10-2003 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
stime schreef op 29 oktober 2003 @ 12:28:
Ik had GoT al wel op clanbase gezet omdat et me makkelijker leek om meerdere clans te vinden van ons niveau. Maar is daar wel animo voor? http://www.clanbase.com/claninfo.php?cid=381510
Mjah ik had hem gezien. Ik kan alleen geen "wordt lid" knopje vinden voor de GoT "clan". Als je lid wilt worden van clanbase kan dat wel, maar alleen als je een nieuwe clan hebt (op zich wel logisch).

Moeten we ons nu bij jou aanmelden Stime :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat is een leuk idee, dat is wat ik een beetje mis. Er is bijna geen goede server die andere maps draait dan de maps die standaard bij het spel zitten en dat is wel jammer. En als je al een server vindt waar die maps op draaien dan moet je meestal genoegen nemen met een ping van >170 omdat de server ergens bij de Noordpool staat. :)

Ik juich het dus alleen maar toe. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Gisteren op XS4ALL met een paar van BB4e gespeeld, mooie overwinningen op Oasis en Battery gehaald. Misschien is t een idee om ook een keer tegen hen te oefenen, ik kon namelijk aardig met ze meekomen en ze hebben ook genoeg teamleden.

BTW, Erazzzer; RRR=goR. Onthou dat nou 'ns! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Volgens mij was ik daar gister ook even RRR, die namen komen me bekend voor :)

Net eventjes een potje ET doen..dacht ik:
- Team zonder engineer > speel dan maar engineer (medic van nature)
- Leg ik mijnen neer, stappen 2 teammates erop en complainen ze ook nog!

Enige optie is dan om maar te quittencen te wachten totdat die kleuters van de Xs4all server af zijn :/ Speel graag tegen/met GOTters, die spelen echt als een team en ze zorgen meestal voor een spannend potje als de teams mooi gelijk zijn :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook wel wat vaker spelen op de XS4ALL server maar hij komt niet altijd in mijn lijstje voor, wat is het gehele ip? (194.109.69.41:????)

Verder ben ik nog op zoek naar alle mappen die overal gespeeld kunnen worden, onderanderen ook de nieuwere mappen als BEACH, het liefst in 1 zip file dat maakt de handel wat overzichtelijker :)

CU at XS4ALL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow ff mn record op Fuel Dump aangescherpt ... alhoewel .. ik meen dat ik ooit eens in de 130 kills had. Gedurende het potje disconnecten er een hele zooi. De xp is beetje geflatteerd. Nummer 2 had iets van 380 xp.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/tijnw/ETFuelDump.JPG

Net ook lekker geknald trouwens met Hu9o op Radar. Gisteren in die map kwam ik op 438 xp als Axis field ops .. na 1 map :P

Hey Pjotrik .. heb je het aantal toegestane team-kills verlaagd? Dr liepen wat mensen in mijn Artillery ... en ineens server disconnected for unknown reason.

Edit: En nadat ik even met je geknald te hebben op Fuel Dump op een andere server, is je mening niet een beetje veranderd ten opzichte van mij? Je zat bij mij in het team [X] Pjoter [GoT].

- aan ammo had je niks te klagen (als je bij mij in de buurt was, want je zat ook een hele tijd p het dak van de Fuel Depot)
- ik had meer mp40 kills (74) om artillery kills (24)
- door mijn artillery werden ze belet om de uitgang te gebruiken bij de berg, dus werden ze geforceerd om 2 uitgangen te pakken. 1 uitgang waar de tank uitkwam had ik en die kleine bij onze Depot had jij vaak.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een heel team met panzer lv4 is echt niet leuk hoor :p bijvoorbeeld dan heb je mp40+ panzer. Voor de rest mag natuurlijk zowat alles. Gewoon normaal tegen je tegenstander doen is ook wel zo leuk. Maar dat kunnen de gotters denk ik wel ;)

Edit : men clan verloor gisteren fueldump omdat ik crashde ( ik was panzer )
Dus panzer in het nadeel ga maar eens op het dak ofzo van fueldump staan komt er bijna niemand in als je een beetje goed kan panzeren :+

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar waren je teamgenoten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2Dutch schreef op 29 October 2003 @ 13:28:
Volgens mij was ik daar gister ook even RRR, die namen komen me bekend voor :)

Net eventjes een potje ET doen..dacht ik:
- Team zonder engineer > speel dan maar engineer (medic van nature)
- Leg ik mijnen neer, stappen 2 teammates erop en complainen ze ook nog!
Tja, dat is het nadeel van engineer zijn in een pub. Ik had het laatst nog op de <UM> server (dacht ik). Drie keer door de zelfde persoon. Gelukkig was de admin zo vriendelijk die figuur te kicken _/-\o_

Ik heb ook zoiets gehad op een server dat een persoon steeds expres op mijn mijnen ging staan. Ik weer nieuwe gelegt, rent hij er direct heen en gaat er op staan. En complainen natuurlijk. Uiteindelijk werd ik nog gekicked ook voor te veel tk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Verwijderd schreef op 29 October 2003 @ 13:48:
[...]

Tja, dat is het nadeel van engineer zijn in een pub. Ik had het laatst nog op de <UM> server (dacht ik). Drie keer door de zelfde persoon. Gelukkig was de admin zo vriendelijk die figuur te kicken _/-\o_

Ik heb ook zoiets gehad op een server dat een persoon steeds expres op mijn mijnen ging staan. Ik weer nieuwe gelegt, rent hij er direct heen en gaat er op staan. En complainen natuurlijk. Uiteindelijk werd ik nog gekicked ook voor te veel tk |:(
Jah dat was ik, ik zag die gast heel de tijd op mijnen lopen. Toen vroeg ik aan Hein ofdat ie hem liever weg wou hebben ;)

Ennuh _Computerfreaky_ je bent een goede panzern00b hoor (8>

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redneck® schreef op 29 October 2003 @ 13:52:
[...]

Jah dat was ik, ik zag die gast heel de tijd op mijnen lopen. Toen vroeg ik aan Hein ofdat ie hem liever weg wou hebben ;)

Ennuh _Computerfreaky_ je bent een goede panzern00b hoor (8>
Gelukkig staat dat goede ervoor anders zou ik je wel even hard panzeren in 1vs1 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey Redneck ... even een vraag aan jou. Wat vond jij van de teams gisteren toen ik er ook was en Assa en jij. Eerlijk verdeeld? Speelde ik niet naar behoren voor de tegenpartij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op 29 oktober 2003 @ 12:43:
Dat is een leuk idee, dat is wat ik een beetje mis. Er is bijna geen goede server die andere maps draait dan de maps die standaard bij het spel zitten en dat is wel jammer. En als je al een server vindt waar die maps op draaien dan moet je meestal genoegen nemen met een ping van >170 omdat de server ergens bij de Noordpool staat. :)

Ik juich het dus alleen maar toe. :)
Ik ga trouwens aan onze server admin of die 2 nieuwe maps erbij wilt doen en dan een 8 map rotatie ofzo :p tc_base flakcannon leken me wel leuk of hebben jullie voor 2de map beter advies ?

PS ik own je redneck >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 13:56:
Ey Redneck ... even een vraag aan jou. Wat vond jij van de teams gisteren toen ik er ook was en Assa en jij. Eerlijk verdeeld? Speelde ik niet naar behoren voor de tegenpartij?
Jah Fonz, het was eerlijk verdeeld, ennuh het was ook nog een leuk potje... ;)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow zie hier het bewijs dat ik gekickt werd om persoonlijke motieven. I rest my case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 14:08:
[...]

Ik ga trouwens aan onze server admin of die 2 nieuwe maps erbij wilt doen en dan een 8 map rotatie ofzo :p tc_base flakcannon leken me wel leuk of hebben jullie voor 2de map beter advies ?

PS ik own je redneck >:)
8 map roatatie is dus niks aan he. Dan heb je veels te veel experience. Nee 3 mappen is prima, meer moet het niet worden, want dan kan je ook geen upgrades meer krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En natuurlijk ben ik ook van de partij op 3 november. vnvd weer op xs4all spelen ofnie?

laterz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hu9o schreef op 29 oktober 2003 @ 14:22:
[...]

8 map roatatie is dus niks aan he. Dan heb je veels te veel experience. Nee 3 mappen is prima, meer moet het niet worden, want dan kan je ook geen upgrades meer krijgen.
Welke map moet er dan bij de 2 camps uit ? van africa en europa ik dacht aan radar en seawall battery radar dan vervangen door flak cannon en seawall battery vervangen door tc_base..

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Verwijderd schreef op 29 oktober 2003 @ 15:05:
[...]

Welke map moet er dan bij de 2 camps uit ? van africa en europa ik dacht aan radar.. en nog 1 maar welke zeg het maar :)
Wat dacht je gewoon van een 4 map rotation, kan ook best. Hoef je tenminste geen offical mappen te schrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 29 October 2003 @ 11:48:
[...]

Aah mooi dan :). In jullie IRC kanaal zitten trouwens wel veel mensen, maar er zijn er bijzonder weinig (lees: geen) mensen die reageren. Zijn ook waarschijnlijk allemaal bezig met ET of een ander spel.

Mag je trouwens spawnkillen. Zoja, ook achter elkaar? Ik kan in zo'n beetje elk level als axis spawnkillen, zonder daar al te veel moeite voor te doen. Is niet echt leuk en zeker geen uitdaging, maar wel effectief in clan wars. Verder voor mensen die het niet begrijpen: continu spawnkillen @ XS4ALL mag dus niet!

Verder over de maps. Kunnen we niet gewoon twee x 2 maps doen.
Dit had ik in gedachte:

Plan
GoT = allies trainyard
GoT = allies fueldump
-------XP RESET--------
FH-DL = allies trainyard
FH-DL = allies fueldump

Kost totaal ongeveer 80~100 min: anderhalf uur dus. Meer dan genoeg voor mij in ieder geval.
Uhm volgens clanbase regels is zo
de tegenstander kiest 1 map en jouw clan 1. Je speeld die mappen in stopwatch mode
bijv FD-NL begint als allies bij fueldump blazen hem op na 5 min moet got die tijd verslaan lukt het ze niet 1-0 voor fd-nl. Maar als got volle 30 min verdedigd hebben hebben ze dus 30 min om van fd-nl te winnen lukt het ze niet 0-0 wel 1-0 :) zo werkt het dus. Een war kan dus al na een uur voorbij gaan als de allies heel snel winnen maar het kan ook heelang duren... Ik heb weleens een war gewonnen in 40 min dus.
Das volgens de clanbase regels ! zoals tim wilt

Wars worden gespeeld op ETpro mod met aangepaste tijden

Maps are played with the following timelimits:

radar (timelimit: 15 mins)
oasis (timelimit: 20 mins)
fueldump (timelimit: 20 mins)
goldrush (timelimit: 25 mins)
battery (timelimit: 15 mins)
railgun (timelimit: 15 mins)
tc_base (timelimit 15 mins)

Weten jullie nog niet genoeg over de regels of wil je echt alles weten ?
lees dan dit http://www.clanbase.com/ladderrules.php?lid=1095

Ohja spawnkillen mijnen bij een spawn van tegenstander leggen in clanwar is geen uitzondering ( heb ik veel meegemaakt ) wordt veel gedaan bijv oasis als je de vlag moet pakken moet je wel spawnkillen ;) dus het mag wel

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DyStiC schreef op 29 October 2003 @ 15:17:
[...]

Wat dacht je gewoon van een 4 map rotation, kan ook best. Hoef je tenminste geen offical mappen te schrappen.
geen slecht idee _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Wie zijn de mensen die gaan spelen?

Wat we ook kunnen doen om het eerlijk te houden, de mensen die nu spelen, spelen niet bij een volgende war. Zodat iedereen aan de beurt komt :)

[ Voor 68% gewijzigd door Erazzzer op 29-10-2003 17:11 . Reden: roeleersysteem ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:48
Ron!n schreef op 29 October 2003 @ 10:27:
[...]
http://www.clanbase.com/ladderrules.php?lid=984

Dit zijn de belangrijkste:

- Walljumping at oasis is allowed.
- [...]
Uhm dus je mag over de muur heen springen?
Zou het niet echt geweldig vinden als mensen het ook zouden gebruiken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Hoe moet je dat done dan? Met je hele team tegen de muur gaan staan, en dan allemaal op elkaar 'klimmen':?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

onzin

[ Voor 154% gewijzigd door Erazzzer op 29-10-2003 18:46 . Reden: quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Mja, dan is het goed :)
Hoe kom ik erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Cyb

Ik heb dus ook last van crashes bij online spelen. Binnen paar seconden hangt het beeld, waarbij een koude reset de enigste oplossing is.

Systeem specs:
P4 Intel i845PE chipset
Nvidia GeForce 3
Detonator 52.16

Iemand melde game reinstallen en PB handmatig updaten als oplossing.
http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-et.php
heb het nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Cyb schreef op 29 October 2003 @ 19:57:
Ik heb dus ook last van crashes bij online spelen. Binnen paar seconden hangt het beeld, waarbij een koude reset de enigste oplossing is.

Systeem specs:
P4 Intel i845PE chipset
Nvidia GeForce 3
Detonator 52.16

Iemand melde game reinstallen en PB handmatig updaten als oplossing.
http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-et.php
heb het nog niet getest.
Waren problemen met de 5x detonators, heb je nog 4x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op 29 October 2003 @ 17:28:
[...]

Uhm dus je mag over de muur heen springen?
Zou het niet echt geweldig vinden als mensen het ook zouden gebruiken. :/
Nah redneck en ik kunnen het al een beetje 1 op de 10 x springen we erover ;)
En ja sommige clans kunnen het heel goed over de walljumpen ( denkt aan bB ) :p AssA kan het iig wel goed. Maar je kan aan FD-NL vragen als we oasis gaan doen of ze dat aub niet willen doen :P. En dat jumpen dat is via een strafejump vanaf het dak vlak bij de vlag :) je weet wel boven health en ammo huisje

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Laatst online: 07-09 06:47
http://www.got-et.tk/

Wou net zeggen... heb ik wat gemist ;)

Hoe kan ik joinen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Laatst online: 07-09 06:47
Hoe voeg ik leden toe aan mijn clan ?

Nadat je je clan hebt aangemeld bij ClanBase bevat deze nog maar 1 lid: de clanleader. Je kunt de andere leden toevoegen via de 'Admin' pagina en de link 'Add member'.
In het formulier op de 'Add member' pagina kun je zaken als nickname, email adres en initieel wachtsword invullen. Het wachtwoord en het ID dat nodig is om in te loggen wordt naar het nieuwe lid toegestuurd via email. Hij of zij kan vervolgens zelf een nieuw wachtwoord kiezen.

---

Dus euh ClanLeadert? ga eens aan het werruk
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.