wwillem schreef op 29 October 2003 @ 11:48:
[...]
Aah mooi dan

. In jullie IRC kanaal zitten trouwens wel veel mensen, maar er zijn er bijzonder weinig (lees: geen) mensen die reageren. Zijn ook waarschijnlijk allemaal bezig met ET of een ander spel.
Mag je trouwens spawnkillen. Zoja, ook achter elkaar? Ik kan in zo'n beetje elk level als axis spawnkillen, zonder daar al te veel moeite voor te doen. Is niet echt leuk en zeker geen uitdaging, maar wel effectief in clan wars. Verder voor mensen die het niet begrijpen: continu spawnkillen @ XS4ALL mag dus
niet!
Verder over de maps. Kunnen we niet gewoon twee x 2 maps doen.
Dit had ik in gedachte:
Plan
GoT = allies trainyard
GoT = allies fueldump
-------XP RESET--------
FH-DL = allies trainyard
FH-DL = allies fueldump
Kost totaal ongeveer 80~100 min: anderhalf uur dus. Meer dan genoeg voor mij in ieder geval.
Uhm volgens clanbase regels is zo
de tegenstander kiest 1 map en jouw clan 1. Je speeld die mappen in stopwatch mode
bijv FD-NL begint als allies bij fueldump blazen hem op na 5 min moet got die tijd verslaan lukt het ze niet 1-0 voor fd-nl. Maar als got volle 30 min verdedigd hebben hebben ze dus 30 min om van fd-nl te winnen lukt het ze niet 0-0 wel 1-0

zo werkt het dus. Een war kan dus al na een uur voorbij gaan als de allies heel snel winnen maar het kan ook heelang duren... Ik heb weleens een war gewonnen in 40 min dus.
Das volgens de clanbase regels ! zoals tim wilt
Wars worden gespeeld op ETpro mod met aangepaste tijden
Maps are played with the following timelimits:
radar (timelimit: 15 mins)
oasis (timelimit: 20 mins)
fueldump (timelimit: 20 mins)
goldrush (timelimit: 25 mins)
battery (timelimit: 15 mins)
railgun (timelimit: 15 mins)
tc_base (timelimit 15 mins)
Weten jullie nog niet genoeg over de regels of wil je echt alles weten ?
lees dan dit
http://www.clanbase.com/ladderrules.php?lid=1095
Ohja spawnkillen mijnen bij een spawn van tegenstander leggen in clanwar is geen uitzondering ( heb ik veel meegemaakt ) wordt veel gedaan bijv oasis als je de vlag moet pakken moet je wel spawnkillen

dus het mag wel
[
Voor 25% gewijzigd door
Verwijderd op 29-10-2003 15:32
]