[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 3

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.220 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Zoals wwillem al refereerde, de kotsmilies worden alweer gebruikt.

Nog ff op Glorix Jim terugkomend. ... Infensus werd op Quakecon 1e (is idd een Zweedse clan) GMPO met allemaal Nederlanders erin werd 2e met ET. Ik heb ook met en tegen Infensus spelers geknald. Alles is vervlochten met elkaar. Volgens mij werd zelfs een clan met Nederlanders erin 3e. Wij zijn best goed op shooter gebied. Als ik zeg dat ik met de top van de wereld heb geschoten is dat zo :) En als ik in Zweden had gewoond, zat ik misschien wel in Infesus ja. Rusland en Engeland stellen dus echt helemaal geen ruk voor in de RTCW scene.

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 14:29 ]

Verwijderd

hehe , ik heb niks tegen Fonz_ , maar ik ben hier dan ook nog niet lang. Enige dat ik merk zijn meer airtrikes in het level , maar dan loop je daar maar niet in he :p

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 13:12:
Meestal als ik doodga, komt dat dus ook door riflegrenates, panzers of ruggeneukers die me helemaal tot bijna 0 health schieten. Ja dan is het ook niet zo moeilijk om mij af te knallen.
Wat je zegt is het volgende:

Omdat ik rondloop als afgeschoten wild is het makkelijk om mijn persoon neer te schieten omdat er mensen waren die mij met een lucky shot wisten te verwonden.

Niet dat dit erg is, dat moet je zelf weten maar dergelijke uitspraken komen altijd lullig over. :)

Kijk, er zijn mensen die gewoon goed zijn en ik kan dat waarderen, nog meer kan ik het waarderen wanneer deze mensen er niet mee te koop gaan lopen want dat zorgt alleen maar voor ergenissen en dat is een spel gewoon niet waard. Ik weet niet hoe jij speelt en ik kan niets hierover zeggen dus ik kan alleen maar iets roepen op basis van wat jij in dit topic plaatst en ik hoop daarmee dat je een grap maakt.

Ik ben geen slechte speler en ik weet mijn mannetje te staan. Ik probeer voor mijn teammates te zorgen en iedere kill die ik tussendoor kan maken is mooi meegenomen. Toegegeven, het blijft prachtig om te zien hoe er met één airstrike een half team weggevaagd wordt maar ook dat zijn maar de lucky shots omdat het gewoon onnatuurlijk is om dat vaak te hebben.

Ik denk dat ik vanavond ook op die XS4ALL server ga spelen want ik wil ook eens tegen de mensne van hier spelen want dat lijkt mij leuk. Mijn favo server is een Duitse server en het gaat er altijd lekker relaxed aan toe en dat is waar het spel ook een beetje om draait, gewoon lekker spelen en als je wint dan betekent het niet meer dat je als team goed je best hebt gedaan. :)

Edit:
Wat betreft die kottsmilies heb je gelijk, deze zijn inderdaad niet nodig.

[ Voor 6% gewijzigd door bazs2000 op 17-09-2003 14:14 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Al heeft de _Underscore club er wel om gevraagd zeg.. echt gezellige lui. Sympathiek ook, zou ze zo challangen voor een leuk potje Clan ET. Not.

Blub

Verwijderd

Nee wat ik zeg is dit: Ik loop voorop en dan word ik door teammaten helemaal afgeknald omdat ze mij in mijn rug schieten, omdat ze zonodig iemand moeten knallen en mij dat werk niet laten opknappen. Als ik dan een vijand tegenkom, heb ik minder health en ben ik makkelijker af te schieten.

Ik loop er niet mee te koop. Het begon allemaal met een screenie van kills. Ik persoonlijk vind het knap als je zoveel kills kan halen. Maar het enigste wat ik hier krijg zijn opmerkingen van afgunst enz. No respect. En dan word ik ook nog als arrogant persoon afgeschilderd. Hoezo arrogant? Als ik een complete noob was, had ik me wel 3 maal bedacht voordat ik ging posten dat ik geweldig was. Ik ben nu eenmaal goed in dit spelletje. In andere spellen ben ik minder goed. Eigenlijk doe ik alleen maar spellen waarin ik plezier heb en me leuk lijken. En als je dat hebt, ga je er ook vanzelf meer in verdiepen. En op een gegeven moment ben je verslaafd en wil je er nog meer uithalen. Ik en _Kai (als we niet uit de clan waren gestapt), hadden een grote kans om naar Quakecon te gaan. Het spelen van dit spelletje is maar een klein aspect van mijn leven. Het spelen van een spelletje waar ik goed in ben, maar maakt mij dat als persoon ook in het echte leven arrogant?

Heb er nooit mee te koop gelopen. Ook niet op XS4ALL ofzo. Ik houd altijd mijn mondje en als ik eens felicitaties of andere opmerkingen krijg, zeg ik dank je wel. Niet dat ik iedereen uitscheld voor noob (om nog ff op Glorix Jim terug te komen). Dat deed ik alleen hier en alleen tegen Miki.

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 13:12:
[...]

Als jij daarmee wilt zeggen dat jij dat niet zo moeilijk vind.... Misschien knal jij mij af, maar dan heb ik jouw daarvoor al 20 keer afgeschoten. Meestal als ik doodga, komt dat dus ook door riflegrenates, panzers of ruggeneukers die me helemaal tot bijna 0 health schieten. Ja dan is het ook niet zo moeilijk om mij af te knallen.
Bedoelde eigenlijk meer dat het niet onmogelijk is om je af te schieten. Zoals ik zei weet ik dat je ook een goede fragger bent.

specs

• bazs2000

bazs2000

Oké, sorry dan want ik stelde het een beetje cru maar dat komt ook alleen maar omdat ik je nooit heb zien spelen en alleen maar deze discussie zie in dit topic. :)

Ik zal het dan hierbij laten en mij weer bezighouden met het spel want dat vind ik leuker dan een schriftelijke aanval volgen op één persoon. :)

Verwijderd

bstard schreef op 17 september 2003 @ 14:15:
Al heeft de _Underscore club er wel om gevraagd zeg.. echt gezellige lui. Sympathiek ook, zou ze zo challangen voor een leuk potje Clan ET. Not.
Haha underscore club. Nee, gewoon een soort van persoonlijke tag die wij beide voor onze nick hadden gezet best een tijd geleden, wat dient als herkenningspunt dat wij samen zijn.

Ik heb hem alleen niet gevolgt met ET. Zoiezo omdat ik ET een stuk slechter vindt dan zijn voorganger, maar mijn handen beginnen te jeuken als ik dit topic lees.

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 13:57:
Zoals wwillem al refereerde, de kotsmilies worden alweer gebruikt.

Nog ff op Glorix Jim terugkomend. ... Infensus werd op Quakecon 1e (is idd een Zweedse clan) GMPO met allemaal Nederlanders erin werd 2e met ET. Ik heb ook met en tegen Infensus spelers geknald. Alles is vervlochten met elkaar. Naar mijn mening werd zelfs een clan met Nederlanders erin 3e. Wij zijn best goed op shooter gebied. Als ik zeg dat ik met de top van de wereld heb geschoten is dat zo :) En als ik in Zweden had gewoond, zat ik misschien wel in Infesus ja. Rusland en Engeland stellen dus echt helemaal geen ruk voor in de RTCW scene.
Mja Rusland, Duitsland en Frankrijk stellen in andere FPS'en wel wat voor. En daar had ik t ook over ;) Nederland is meestal de middenmoot wat dat betreft..

En waarom staan er geen nederlandse clans in de premier league van Enemy Territory Cup Fall 2003 International ? :)

btw.. wacht maar totdat de russen rtcw hebben leren kennen. Die gasten worden echt in elke FPS beter dan de rest van de wereld. Gebeurde met quake1, q3 1on1, q3 tdm, q3 promode.. dus waarom niet met andere fps'en :)

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Verwijderd schreef op 17 september 2003 @ 14:33:
[...]
Ik heb hem alleen niet gevolgt met ET. Zoiezo omdat ik ET een stuk slechter vindt dan zijn voorganger, maar mijn handen beginnen te jeuken als ik dit topic lees.
Hehe, lol Nah.. valt dan best mee aan deze reactie te horen. Jullie clannen niet met rtcw dan?

Blub

Verwijderd

Infensus is een RtCW clan die Qcon 2003 gewonnen heeft met RtCW (vorig jaar 2e).
Ik heb wel eens tegen ze gescrimt, sorry voor fonz, maar die mensen richten toch heel wat beter. Dan heb ik het nog geeneens over het team-aspect :)

GMPO, OMG!, lastchance, 4kings, digital heresay, SSK, rewind, snaps, amnesia, instant defeat: allemaal euro-topclans.

De discussie over fonz vind ik nu wel een beetje zuur worden. Ik zie zijn skill los van zijn attitude, dat kai als zijn side-kick hier komt schelden is tot daar aan toe maar het constant lopen pochen siert in ieder geval niet. Blijft alleen de skill over en die is ook maar zo zo. Misschien nu het spel nieuw is en velen zonder RtCW-achtergrond het moeten leren is er een verschil als je op publics speelt. Maar ik schroom niet te beweren dat ik fonz in een 1v1 ctf_multidemo zwaar zal eigenen.

Niet dat het hier zal ophouden dan, vrees ik.

Verwijderd

Ik zie mijzelf nergens schelden? Misschien fok ik hier wat mensen op maar schelden...?
Trouwens, misschien herinner je nog Memento. Deze clan was uiteindelijk gestopt vanwege het vertrek van bepaalde spelers. Hieruit kwam Gamepoint (na een tiental van namen). Wij waren dus 2 van die spelers en daarna waren wij ook haast niet meer actief met RtCW. Clans die daarna actief werden zoals OMG! en de generatie die volgte hebben wij nooit echt meegemaakt. Ssk zijn we geloof ik allebei wel eens voor gevraagt (no-way een topclan) en Amnesia mochten wij niet tesamen in (wat we toen wel graag wouden). Wel één van ons maar daar hadden we toen geen genoegen mee zover ik me kan herinneren.
Ik heb wel eens tegen ze gescrimt, sorry voor fonz, maar die mensen richten toch heel wat beter.
Infensus heeft niet zo'n bovennatuurlijke aim als jij nu schildert. Maar ik weet dat aim niet fonz's beste kwaliteit is. Hij gebruikt simpelweg zijn hoofd heel goed.
Maar ik schroom niet te beweren dat ik fonz in een 1v1 ctf_multidemo zwaar zal eigenen.
Agh wij hadden ctf_multidemo vaak genoeg gespeelt. Ook badplace, vaak genoeg getraint voorafgaand op de badplace tourney samen met gasten zoals veracious, ramzi etc.. Ik weet alleen goed genoeg dat de spray gun gevechten in rtcw totaal niets bewijzen. Dan kun je beter gaan Quaken, meneer "de eigenaar".

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Glorix Jim schreef op 17 september 2003 @ 14:38:
[...]

Mja Rusland, Duitsland en Frankrijk stellen in andere FPS'en wel wat voor. En daar had ik t ook over ;) Nederland is meestal de middenmoot wat dat betreft..

En waarom staan er geen nederlandse clans in de premier league van Enemy Territory Cup Fall 2003 International ? :)

btw.. wacht maar totdat de russen rtcw hebben leren kennen. Die gasten worden echt in elke FPS beter dan de rest van de wereld. Gebeurde met quake1, q3 1on1, q3 tdm, q3 promode.. dus waarom niet met andere fps'en :)
Omdat die geweldige cb admins ons bij de rtcw fall cup hebben gezet ipv de ET cup :/

maar ik stel voor dat we nu maar ff over fonz & co ophouden, gaat nergens meer over, hij is goed, maar geen uitzondering ofzo

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 19:15
Wat een gezeur in dit topic.

Effe vraagje, hebben jullie lol als je speelt?
Zo ja goed dan, daar draait het om. :)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ik ga even bedenken wat ik hier mee aan moet.
Oh, en ga aub niet proberen grappig te doen door een nieuw topic te maken. :)

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Ik probeer me zo onpartijdig op te stellen als ik kan.

_Fonz: Of je echt zo goed bent als je zelf beweerd laat ik in het midden, maar mensen stangen en uitlokken tot flames gaat te ver. (Als je wilt kan ik het ook trollen noemen.)
Als ik dus nog één keer een troll van je zie krijg je een mailtje van me.

_Kai: Ik heb geen idee wat jij eigenlijks hier te zoeken hebt, je speelt het spel niet eens.
Als jij je m8 _Fonz wilt helpen in een discussie (nou ja :X) mag dat, maar doe het normaal.
Ook het enige wat jij doet is trollen, voor jou hetzelfde, kappen of je krijgt mail.

Rest: Stel _Fonz speelt niet cool, doet arrogant en je ergert je aan hem, negeer het gewoon.
Ooit gaat iemand over het randje en krijgt die ook een mailtje, zou toch jammer zijn als je strijd voor het goede. ;)

Mocht iemand hier reacties op hebben, mail me!
En dat meen ik heel erg serieus!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
OK dan.

Ik had geen problemen met die patch, maar vanmiddag had ook dat ik op use moest drukken om een pakketje op te pakken en de auto reload werkte niet.
Mijn "die patch ewrkt prima" was dus iets te voorbarig helaas.

Maarja ik ga vanavond verhuizen en het is maar afwachten of die internetconnectie daar online gamen toelaat.

specs

• bazs2000

bazs2000

Ik heb trouwens net iets ontdekt over de favoriete servers.
Na die patch kan ik ze niet meer toevoegen. Het vinkje zet ik wel maar de server komt dan niet tussen de favorieten te staan. Alleen de servers die er al stonden van voor ik de patch heb geïnstalleerd blijven maar de rest onthoudt ie niet?

• Rev!
  • Niet online
UneXisT schreef op 17 September 2003 @ 17:26:
OK dan.

Ik had geen problemen met die patch, maar vanmiddag had ook dat ik op use moest drukken om een pakketje op te pakken en de auto reload werkte niet.
Mijn "die patch ewrkt prima" was dus iets te voorbarig helaas.

Maarja ik ga vanavond verhuizen en het is maar afwachten of die internetconnectie daar online gamen toelaat.
Dat is een server side probleem dacht ik

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 17:29

greatgonzo

schit-te-rend!

uit de openingspost
"Wie wil er komen ET-en!?"
Afspraken maken om te gaan gamen doe je maar via een chat of dergelijke, niet via GoT. GoT is er om te discussiëren en elkaar te helpen, niet om afspraakjes te maken op welke server je gaat gamen.
Sinds een tijdje is er op QuakeNet een irc channel #GoT-ET, hier heb je uitgebreid de gelegenheid met gotters te gaan ET-en of gewoon ouderwets te chatten. Als je geen irc client hebt kan je eens een kijkje nemen op mIRC.com of op NoNameScript.de.
Misschien dat de flamers misschien hier willen gaan flamen hoe goed ze wel niet zijn??

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik ga vanavond maar weer eens kijken bij Xs4all, lang niet gespeeld (downloaden als een gek O-) ). Hopelijk tref ik een aantal tweakerts.

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
The_Surfer schreef op 16 september 2003 @ 19:34:
Sommige mensen zijn de GoT tag echt niet waard. Neem nou een zekere Illegal_Alien|GoT (tag kleuren kloppen sowieso al niet), hij liep vanmiddag op XS4ALL constant (expres) teammates te killen. Uiteindelijk kickte de server hem na teveel complaints :/

Overigens, je kan zeggen wat je wil, maar _Fonz is gewoon goed in ET. Hem uitschelden voor "noob" of "clown" is grote onzin, dat lijkt verdacht veel op jaloezie/afgunst.
Jullie zijn geen clan right? Dan kan en mag iedereen em dus gebruiken...
Fonz, ken ik wel, zat met Terrorobbie in een RCTW clan...
Hoe heette die clan nou ookalweer, was erg goede clan.
gasten zijn bekend op www.gameforum.nl

Verwijderd

_fonz op welke tijden speel jij op xs4all? wil wel een xtje schieten als jij er ook bent ^^

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 17:56 ]

• stime
  • Laatst online: 01-08 20:13
greatgonzo schreef op 17 september 2003 @ 17:41:
uit de openingspost

[...]

Misschien dat de flamers misschien hier willen gaan flamen hoe goed ze wel niet zijn??
Oh no you didn't.

laat ze ook maar lekker uit ons happy kanaaltje wegblijven

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

misschien iets als irc channel #GoT-ET_hierflamenaub?

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Jammer dat xs4all terug gegaan is naar 20, veelste weinig vind ik 22 was wel leuk en genoeg, maar 10 tegen 10 is saai vind ik.

Verwijderd

dat zal wel , 101 tegen 10 is dan ook onhaalbaar :p

(spijtige typo :p)

ja idd 22 was leuker, maar als de server het niet aan kan , beter niet.

Verwijderd

Fonz, ken ik wel, zat met Terrorobbie in een RCTW clan...
Hoe heette die clan nou ookalweer, was erg goede clan.
gasten zijn bekend op www.gameforum.nl
Haha, bedoel je [DAL] ?
Dat is lang geleden. De begintijd van RtCW nog. Ik begrijp alleen niet hoe je erbij komt dat het een goede clan was :/

• StephanL
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 20:04:
dat zal wel , 101 tegen 10 is dan ook onhaalbaar :p

(spijtige typo :p)

ja idd 22 was leuker, maar als de server het niet aan kan , beter niet.
:P

Verwijderd

Welke tijden? Och soms als ik er weer eens zin in heb. Trouwens who is eigenlijk ManMetWapen ofzo. Wat is de RTCW dan wel ET naam?

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Verwijderd schreef op 17 september 2003 @ 20:05:
[...]

Haha, bedoel je [DAL] ?
Dat is lang geleden. De begintijd van RtCW nog. Ik begrijp alleen niet hoe je erbij komt dat het een goede clan was :/
DAL apen ja. :)
Nou, ze hebben een tijdje erg hoog (1e ) in de EU ladder/benelux ladder gestaan.
IIG heb ik er veel goeds over gehoord...

Verwijderd

Was heeeeel erg lang geleden :p

Anyways @ Albinoraptor ... ja ik heb er erg veel lol in.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Damn, master server down. Dat wordt even handmatig een IP zoeken :(

• bazs2000

bazs2000

XS4ALL: 194.109.69.41:27960

Zo, voor wie met het handje wil connecten. :)

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Lang leve pathfinder, scheelt een hoop zoek werk naar de XS4ALL server.
Lekker lopen knallen trouwens gister.

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:24
Worden er ook wars gespeeld op custom maps in ET? Mijn grootste bezwaar tegen RTCW was eigelijk het feit dat altijd dezelfde mappen gespeeld werden. Zelf heb ik jaren TFC gespeeld en daar was het eigelijk niets anders dan customs.

Nu vind ik ET heel leuk om te spelen, maar ik vrees dat ik zonder customs weer snel dag met het handje zal zeggen...

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Verwijderd

ok dat was ook weer de laatste keer op xs4all, zielig volk daar.

Verwijderd

Disclaimer ... ik was daar niet aanwezig ... :p

Gisteren werd er wel veel gescholden .. kut dit, Turk dat .. werd er ziek van.

Verwijderd

Coenen schreef op 18 september 2003 @ 08:54:
Lang leve pathfinder, scheelt een hoop zoek werk naar de XS4ALL server.
Lekker lopen knallen trouwens gister.
Was er gister ook en het was inderdaad een goed potje :Y)

Heb trouwens lang als medic gespeeld, iedereen wat pakketjes gegeven en Fonz ook, alhoewel ik soms in zijn airstrike liep :P oeps
Ik geef trouwens iedereen en alles ammo en health pakketjes, stel de tank vroeg erom, dan kreeg ie het ook ;)

• bazs2000

bazs2000

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 14:42:
Disclaimer ... ik was daar niet aanwezig ... :p

Gisteren werd er wel veel gescholden .. kut dit, Turk dat .. werd er ziek van.
Hoe laat was dat dan?
Begin van de avond was ik er maar er werd niet gescholden?

Verwijderd

Nog iets eerder in de avond.

Edit .. Nuuul? Vergeet je niet iets? Ik gaf ook allemachtig veel ammo! :Y)
Samen kwamen we over de 1000 xp

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 15:08 ]

• Rev!
  • Niet online
Toen waren ik en aap gelukkig al weg -_-

Verwijderd

Als iemand NeM-Massacre tegenkomt, doe em maar ff de groeten van me. Die vent is ook knettergoed.

Verwijderd

heb vandaag nog ff gespeeld en er waren weer een aantal personen die niets anders deden dan commentaar geven op het wapen waarmee je speelde. Blijkbaar mag je alleen met thompson/mp40 spelen volgens sommige. 'k zie ze in een echte oorlog toch ook niet commentaar geven op de vijand dat hij met een panzer schiet :p

• bazs2000

bazs2000

Ik heb onlangs ook de panzerfaust ontdekt bij die beachmap want er is geen betere manier om die irrie Axis uit te roeien in die bunker. :P

Trouwens, gister werden wij helemaal gek van alle airstrikes die bij onze spawnplek werden gegooid, mijn teammates konden niet ontdekken waar het vandaan kwam en dus ben ik even op onderzoek uitgegaan. Nu heb je bij de map Oasis een plek die lekker hoog is en moeilijk bereikbaar is maar ik ben er gekomen en heb even een screenie gemaakt. :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=341458

Lekker irritante plek al zeg ik het zelf en het heeft die fieldops veel moeite gekost om er te komen maar hij had wel vele kills op zijn naam staan en ik gun het hem van harte. Je moet er maar op komen en ik had hem bijna niet gezien maar hij stond heel snel op om zijn ding te doen om vervolgens weer te gaan liggen, de handgranaat die hij daarna op zijn dak kreeg heeft hij niet lekker gevonden. :+

Verwijderd

bazs2000 schreef op 18 September 2003 @ 20:30:
Ik heb onlangs ook de panzerfaust ontdekt bij die beachmap want er is geen betere manier om die irrie Axis uit te roeien in die bunker. :P

Trouwens, gister werden wij helemaal gek van alle airstrikes die bij onze spawnplek werden gegooid, mijn teammates konden niet ontdekken waar het vandaan kwam en dus ben ik even op onderzoek uitgegaan. Nu heb je bij de map Oasis een plek die lekker hoog is en moeilijk bereikbaar is maar ik ben er gekomen en heb even een screenie gemaakt. :)

[afbeelding]

Lekker irritante plek al zeg ik het zelf en het heeft die fieldops veel moeite gekost om er te komen maar hij had wel vele kills op zijn naam staan en ik gun het hem van harte. Je moet er maar op komen en ik had hem bijna niet gezien maar hij stond heel snel op om zijn ding te doen om vervolgens weer te gaan liggen, de handgranaat die hij daarna op zijn dak kreeg heeft hij niet lekker gevonden. :+
die plek is niet zo moeilijk hoor :)

• bazs2000

bazs2000

Niet? Het kostte mij toen ik er voor het eerst op ging behoorlijk wat moeite. Je moet voor het eerste kleine stuk een aanloopje nemen en voor het tweede schuine stuk moet je een grotere aanloop nemen met daarbij een groter risico om over de richel heen te springen. :P

Verwijderd

ik heb al 2 dagen geen servers meer in de built-in browser. Ben ik de enige of is dit een bug?

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 06:54
Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 20:52:
ik heb al 2 dagen geen servers meer in de built-in browser. Ben ik de enige of is dit een bug?
Heb ik ook, geen servers meer in browser, wat is er aan de hand?

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 14:59

Dreamer

Foutje

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 20:52:
Je moet de patch ff installeren (http://www.rtcwfiles.com)

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:56

KingCrash

Angry Rabbit

Van http://www.enemy-territory.com
------------------------------------------------------
The main server is down. That means that you cannot see the serverlist in game. You can still connect to servers by opening the console (by pressing tilde: ~) and type /connect 1.1.1.1

If you wish to still see the serverlist, you can make use of an external browser program called the all seeing eye.

--------------------------------------------------------------

Het heeft dus niks met de patch 1.02 te maken

[ Voor 6% gewijzigd door KingCrash op 18-09-2003 21:11 ]

Angry Rabbit

• Dreamer

Dreamer

Foutje

bazs2000 schreef op 18 september 2003 @ 20:30:

[afbeelding]

Ik ken betere plekken om mezelf te verstoppen bij oasis waar je dus ook niet zomaar kan komen als tegenstander

specs | specs server

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 06:54
Je bedoelt de 1.02 patch? die heb ik namelijk al een paar keer geinstalleerd, heb wolfenstein als eraf geknikkerd en op nieuw geinstalleerd en daarna weer die 1.02 patch, maar niets helpt.

• dr snuggles
  • Niet online
bazs2000 schreef op 18 September 2003 @ 20:30:
Leuk... Dan kan je spawnkillen, dat is gaaf :?

Anyway, na het updaten van pb (zowel via het programma'tje van punkbuster, als via de handmatige manier) via: deze gave link, krijg ik nog steeds de volgende, uiterst gave error:

Afbeeldingslocatie: http://www.breed.demon.nl/pb_zeur.jpg

Dan word je dus gratis gekicked, omdat je niet "connected to a server" bent... Mjah. Heeft iemand hier een oplossing voor :?

[ Voor 28% gewijzigd door dr snuggles op 18-09-2003 22:14 ]

• Silence_nl
  • Laatst online: 11-09 15:59

Silence_nl

Slnc

http://www.udpsoft.com/eye2/index.html download dat programma dan kan je servers scannen

• Rev!
  • Niet online
wwillem schreef op 18 September 2003 @ 21:49:
[...]

Leuk... Dan kan je spawnkillen, dat is gaaf :?

Anyway, na het updaten van pb (zowel via het programma'tje van punkbuster, als via de handmatige manier) via: deze gave link, krijg ik nog steeds de volgende, uiterst gave error:

[afbeelding]

Dan word je dus gratis gekicked, omdat je niet "connected to a server" bent... Mjah. Heeft iemand hier een oplossing voor :?
Typ es "/pb_Security 0" in de console

• bazs2000

bazs2000

dreamer schreef op 18 september 2003 @ 21:11:
Ik ken betere plekken om mezelf te verstoppen bij oasis waar je dus ook niet zomaar kan komen als tegenstander
Als de vijand er kan komen dan kan ik er ook komen. :)
En als je het deurtje bedoeld boven de put dan zit je daar niet veilig want handgranaten kunnen daar komen, ja, ook binnen in dat hokje. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

allies kunnen daar ook komen zonder al te veel moeite. Binnen in dat hoek niet zo makkelijk , maar daar ben je makkelijk target voor rifle grenades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 08:37
Kon me niet inhouden, maar heb me post aangepast O-)

[ Voor 102% gewijzigd door Miki op 19-09-2003 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL! Niet meer als 10 keer per pot van een half uur. Ohw ja .. je moet eens ophouden met fake-scores en wat al niet meer.. Proef ik hier toch afgunst? Ik weet niet meer wie het was, maar tijdje terug zei ik nog tegen iemand hier op GoT .. zie mijn /kill .. was 0!!! en hoeveel kills? Over de 100. En wat dan nog. Tel er van mij part dan maar 10 deaths bovenop. I dont care.

Edit .. en kun je er aub mee ophouden? Die waarschuwing geldt niet alleen voor mij!

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 01-08 20:13
niet weer deze discussie beginnen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Miki schreef op 19 September 2003 @ 00:53:
Commando /kill word door een bekend "persoon" in deze forum te vaak gebruikt. Zo komt ie dus makkelijk aan zijn weinig death scores! Tis duidelijk.. allemaal fake stuff.

Ik ga hier niet verder op in.... :/
huh :? dacht dat dat gewoon bij je deaths werd opgeteld...

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 08:37
stime schreef op 19 September 2003 @ 01:59:
niet weer deze discussie beginnen :z
Nee ik ga niet verder, maar het viel me vanavond heel erg op.

Jammer genoeg worden die scores dus niet meegetelt
.

[ Voor 13% gewijzigd door Miki op 19-09-2003 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Zow, lekker potje ET gespeeld..zat een mede GOTer ..in het andere team :P
Ik gebruik trouwens nooit het commando "/kill' ofzo..wacht gewoon netjes. Wel zo handig, kan ik ff een slokkie water drinken :P Het valt mij toch wel heel erg op, dat ik "laglike" momenten krijg op een goede server (Xs4all) terwijl er verder niets aan het downloaden is ofzo..
Niet zo vaak, dus het valt te doen, maar toch schuif ik de schuld voorlopig op de 1.02 patch.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamer

Dreamer

Foutje

2Dutch schreef op 19 September 2003 @ 02:16:
Zow, lekker potje ET gespeeld..zat een mede GOTer ..in het andere team :P
Ik gebruik trouwens nooit het commando "/kill' ofzo..wacht gewoon netjes. Wel zo handig, kan ik ff een slokkie water drinken :P Het valt mij toch wel heel erg op, dat ik "laglike" momenten krijg op een goede server (Xs4all) terwijl er verder niets aan het downloaden is ofzo..
Niet zo vaak, dus het valt te doen, maar toch schuif ik de schuld voorlopig op de 1.02 patch.
Dat is bij de innuedo server precies het zelfde innuedo zelf gaf aan dat de 1.02 patch veel meer vraagt van de server vandaar dat hij ook het max aantal spelers van 18 terug heeft moeten naar 16. Ik hoop dat er snel een nieuwe patch komt dat dat weer op orde wordt gebracht.

specs | specs server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
ik heb een vraag:
hoe moet je in je config je naam binden zodat je een kleur krijgt?
ik bv w@cko^4 [a3+] en ik wil [a3+] een kleur maar dan krijg ik alleen wacko te zien :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Dat is dan raar want in princiepe zou dat al moeten werken, misschien dat het hem in die spatie "^4 [a3+]" zit, kijk eens wat er gebeurt als je het zo doet:"^4[a3+]".
Anders is er iets geks aan de hand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Revision schreef op 18 September 2003 @ 22:59:
[...]

Typ es "/pb_Security 0" in de console
Maakt niets uit. /pb_Security 1 ook al geprobeerd. Ik mail de makers van pb wel even.

Verwijderd

De masterserver is weer terug, voor de mensen die het nog niet wisten. ;)

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 18:05
/kill is voor mietjes
(wanneer het wordt gebruikt in gevecht)

Verwijderd

Tijdens een duel wel. Vantevoren niet.

• DyStiC
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

ik heb sinds het installeren van de 1.02 patch plotseling soms hele rare vast lopers in ET, dan freezed m'n beeld gewoon en m'n hele pc zit vast. Nog meer mensen toevallig last van?

Verder draait m'n pc volgens mij wel stabiel, kheb alleen in ET problemen.

Verwijderd

DyStiC schreef op 20 September 2003 @ 14:46:
ik heb sinds het installeren van de 1.02 patch plotseling soms hele rare vast lopers in ET, dan freezed m'n beeld gewoon en m'n hele pc zit vast. Nog meer mensen toevallig last van?

Verder draait m'n pc volgens mij wel stabiel, kheb alleen in ET problemen.
Weleens last van beeld freezed en geluid blijft hangen, maar had ik ook al voor de patch al weleens last van (lang niet altijd zo af en toe).

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 15:41:
[...]

Weleens last van beeld freezed en geluid blijft hangen, maar had ik ook al voor de patch al weleens last van (lang niet altijd zo af en toe).
me2

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Ik heb ook een paar keer zoiets gehad. Bij mij stond het beeld niet stil, maar reageerden m'n muis en toetsenbord nergens meer op. Sinds ik gepatched heb is het nog niet voorgekomen. (BTW ik draai de linux versie. Iemand die dit probleem bekend in de oren klinkt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

Op de punkbuster website vond ik het onderstaande, wat wellicht voor vastlopers kan zorgen, zo kan bijv. Norton Antivirus problemen geven, vanavond eens ff proberen.
My computer locks up or "chugs" sometimes while I'm playing with PunkBuster Enabled, what can cause this?

PunkBuster "pushes" hardware and the Windows Operating System more than most software and uses functions in the Windows API (low level functions) that aren't used by most other programs. As such, there are a few cases where using PB can actually expose flaky hardware or other situations that don't cause problems for other software. Here are a few things that have helped other users make these problems get better or go away completely:

If you are running Windows NT4/2000/XP, try lowering the priority of the game process. You can do this either by opening the Task-Manager while the game is running, or launch the game by using the command "start /belownormal c:\games\et\et.exe" from a command prompt or in the target field of your desktop shortcut used to launch the game. Lowering the game process priority does not reduce game performance (or just very little depending on the number of programs you are running next to the game).
Make sure you are using the latest version of PunkBuster (the latest version is always on our Download page) - also this link may help manually update your PB to the latest version when necessary
From the game's main screen, press the tilde key (the ~ key) to bring down the console and enter the following line (without the quotes): "/pb_system 1".
Never close other programs from your Windows Task Manager before playing the game, either leave them running or close them through the proper interface - killing a process doesn't always work completely even if it stops showing in the Task Manager and renegade threads seem to conflict with PB more than other programs that may be running in memory. There is a free utility that some players use called EndItAll to close all extra programs before they play to avoid software conflicts, crashes and lockups. You can get it from here.
Check the add/remove programs list in your Control Panel and uninstall any programs that you don't use or that you don't know what they are.
One program that seems to conflict with PB more than others is Norton Anti-Virus. If you have it installed, try uninstalling it to see if the lockups go away. Some players have reported that when this is the culprit, they can reinstall Norton Anti-Virus and the lockups don't come back.
Other background programs that seem to conflict with PB for some users are Sound Blaster Live software and helper programs that come with video cards (especially ATI keyboard shortcut programs).
Some players discovered that they had a computer virus and that the lockups vanished after it was fully removed.
Experiment with the pb_sleep setting ... try setting it to 20, 250, or 500 to see if that affects your game performance. A few players have reported that all the problems go away when they "tweak" this setting.
In extreme cases, a few users have reported that replacing their RAM (memory) or video/sound cards fixed the problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DyStiC schreef op 22 september 2003 @ 09:55:
Op de punkbuster website vond ik het onderstaande, wat wellicht voor vastlopers kan zorgen, zo kan bijv. Norton Antivirus problemen geven, vanavond eens ff proberen.

[...]
Ik probeer vanavond eens even mee O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaylor
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-08-2024
Een sneaky oproep hier tussen de discussies door als dat mag. Als hoofdadmin van de XS4All RtCW:ET server ben ik op zoek naar 2 à 3 admins voor toezichthouding op de server. Nu is het me opgevallen dat er relatief veel spelers van de server uit de GoT community komen, vandaar dat ik hier een kopie van de oproep wil plaatsen:

"We zijn op zoek naar admins voor onze RtCW:Enemy Territory server. We zoeken mensen die:

1) geduld hebben
2) cheaters kunnen spotten (voor zo ver nodig met punkbuster)
3) objectief kunnen zijn
4) zelf goed gedrag vertonen
5) weten wat wel en niet kan qua gedrag op de servers
6) zeer regelmatig aanwezig zijn op de XS4ALL RTCW:ET servers

Je wordt samen met je "collega's" verantwoordelijk voor het hooghouden van het schietplezier op de server. Tevens wordt gewaardeerd om de configuratie van de server continu te weerspiegelen aan de veranderlijke wensen van de spelers, en mogelijke wijzigingen voor te leggen aan de hoofdadmin.

Als het je wat lijkt, stuur dan even een mail (met als subject 'rtcw:et admin') naar Thaylor (thaylor@xs4all.nl) EN YoMama (yomama@xs4all.nl), en zet daarin je naam, nickname, leeftijd, en waarom jij denkt te voldoen."

Dank.

Hoofdadmin XS4All:RtCW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Hoe goed jouw bedoelingen ook zijn. Het ronselen van mensen is niet iets wat gewaardeerd wordt hier. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
Mja, het is niet ronselen voor een clan ofsow. Dus ik vind eigenlijk wel dat dit mag :)
Het is gewoon een oproepje naar de mensen die veel op de server spelen. En blijkbaar zijn wij als GOT'ers misschien wel zo populair daar dat we worden gevraagd om admin te worden. Persoonlijk zou ik het wel willen maar ik kan niet omdat ik er te weinig tijd voor heb :\

[ Voor 36% gewijzigd door Glorix Jim op 23-09-2003 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Daar heb je wel gelijk in, op die manier is het ook niet op te vatten als spam, sorry, ik was wat voorbarig. :)

Ikzelf heb er ook de tijd niet voor, een admin moet er tijd voor over hebben (en kunnen maken) en dat kan ik niet. Ik speel wanneer het mij uitkomt en daar kunnen zomaar een paar dagen tussen zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Admin op de xs4all server lijkt me wel wat. Alleen ben ik niet zo vaak op de server aanwezig.

En nu toch de beheerder hier ook leest :) :
Kan de campaign niet naar 6 maps? Zo kunnen de beginners ook eens aan 4 sterren komen.
Dan nog ETPro of ShrubET?

Wij Gotters hebben zo toch wel ongeveer een bijna eigen (clan)server. Een xs4all server nogwel! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pjotrik schreef op 23 september 2003 @ 12:38:
Kan de campaign niet naar 6 maps?
Ja, lijkt mij ook cool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-09 19:15
Ik wordt echt gek sinds kort met ET, heel vaak blijft ET opeens hangen en gaat pas weer door nadat ik snel een paar keer op Esc. heb geramt, als ik dat niet snel doet blijft hij gewoon helemaal hangen en mag ik PC opnieuw opstarten :?

Hier had ik voor de patch dus nooit last van, iemand misschien een idee om het te verhelpen?
(P.S. ligt iig niet aan drivers van videokaart oid, had eerst een GF3 erin zitten en kreeg het sinds gister een 9800 en heb het nog altijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Pjotrik schreef op 23 September 2003 @ 12:38:
Admin op de xs4all server lijkt me wel wat. Alleen ben ik niet zo vaak op de server aanwezig.

Kan de campaign niet naar 6 maps? Zo kunnen de beginners ook eens aan 4 sterren komen.
ShrubET is dan wel lekker. :) Mijn favoserver draait dat ook en dat gaat allemaal erg lekker. Trouwens, op de server waar ik altijd zit draaien altijd 6 maps. Zo kun je lekker veel EX opbouwen en het speelt ook lekkerder, juist omdat je na 6 maps wel weet hoe iemand speelt en daar kun je dan op verder gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb deze game inmiddels geinstallerd en moet zeggen in het begin vondt ik hem met return to castle wolvenstein vergeleken geen ene ruk aan!

maar mijn mening is inmiddels nogal verranderd het was even wennen aan deze game maar hij is erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Wij Gotters hebben zo toch wel ongeveer een bijna eigen (clan)server. Een xs4all server nogwel! :P
Misschien moet iemand anders even namens de Gotters een mailtje sturen naar een van die admins. Het lijkt mij ook wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Moeten we dan niet eerst een poll houden wat we namens iedereen zouden willen hebben?

Hoe maak je zo'n poll eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Ik zie het liefst meer spelers op de server, 24 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence_nl
  • Laatst online: 11-09 15:59

Silence_nl

Slnc

hmm 6 maps lijkt mij niks want als je binnenkomt en de 5e of 6e map is bezig dan zijn er al mensen met 1500xp en zelf begin je met 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf erbij dat ik dat punkbuster een belachelijk rukproduct vind. Ik krijg het hier op geen enkele manier aan de praat.

Zodra ik het aanzet krijg ik allemaal 'unsafe blabla' meldingen en crashed ET na 3 minuten. Zodanig dat alleen een Trap tegen de powerknop nog werkt.

Als je ook ziet hoeveel fixes etc er wel niet zijn voor dat programmatje dan snap ik ook niet dat mensen dat ding nog aanzetten ook. Tis ZO te omzeilen omdat ook iedereen precies weet hoe die meuk werkt.

En tis voor mij vervelend want ik kan niet op de meeste servers spelen :( Anders had ik jullie even allemaal laten zien hoe hard ik kont schop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hehe een admin gotter op XS4ALL , dat zou leuk zijn. Maar wie is er het meeste online op de server ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Iemand al een goede how-to gevonden voor server draaien op Linux (waarschijnlijk redhat 9)?

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Hoe kan je eigenlijk andere wapens oppakken?
Ik heb in de help gekeken, maar ik kon het niet vinden.
Het lijkt me wel handig, dat als je als medic zijn even een ander wapen kan oppakken.
De 30 kogels waar je meebegint is niet echt veel.

Verwijderd

naar het wapen kijken wat op de grond ligt en dan de use knop gebruiken (standaard 'F')

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Zow, het topic loopt nog steeds hard. Helaas heb ik weinig gelegenheid gehad de laatste tijd om flink los te gaan met ET. Ik moet het doen met jullie strijdverslagen hier :)

Verwijderd

...
...
Uhhm, wat houdt dat in? 8)7

BTW: gisteren Breakthrough opgehaald, dus zal wel wat minder ET worden de komende tijd :9

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 11:20 . Reden: typo's ]

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 11:09:
[...]

Uhhm, wat houdt dat in? 8)7

BTW: gisteren Breakthrough opgehaald, dus zal wel wat minder ET worden de komende tijd :9
http://bani.anime.net/etpro/
http://www.ardiem.net/shrubet/

Wat info over etpro en shrubet.

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik heb het probleem al eens eerder aangekaart, maar helaas heeft niemand me er toen mee kunnen helpen:

Ik heb last van een vertraging in het geluid (ongeveer 1 seconde), niet alleen ingame maar ook al in de menu's.

ET 1.02 en standaard soundblaster 5.1 player drivers

Hoe dit op te lossen?

Driver update helpt even, na een week of 2 (???) doet ie weer net zo raar.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb je de geluidskwaliteit al eens veranderd? Beetje lager zetten in de game? Het is wel weer vaag dat ie het wel goed doet, maar na verloop van tijd niet meer..

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.