[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 3

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.222 views sinds 30-01-2008

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

yep, dat heb ik al geprobeerd, maar helpt niet

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Lijkt haast wel een latency probleem?

• greatgonzo
  • Nu online

greatgonzo

schit-te-rend!

Tazzy schreef op 24 September 2003 @ 14:40:
Lijkt haast wel een latency probleem?
sorry?

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Dat je geluid een seconde vertraging heeft. :Y)

Verwijderd

Tazzy schreef op 23 September 2003 @ 22:10:
Iemand al een goede how-to gevonden voor server draaien op Linux (waarschijnlijk redhat 9)?
gewoon zelfde als bij de standaard RTCW

• Tazzy
Op http://www.cix.co.uk/~davedorn/computing/sound/latency2.htm staat wat meer over latency problemen. Hbe je trouwens de laatste creative drivers?

Verwijderd

Leuk, de admin van XS4ALL op het forum :)
Adminnetje lijkt me ook wel leuk, maar heb ook niet echt veel tijd voor zoiets, meestal pas heel laat in de avond :/

Ben trouwens nog steeds aan het panzeren, gewoon voor de lol ;) Gisteren gingen er sommigen na "contact" met mn panzer, ook zelf panzeren :P

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-06 22:08
Silence_nl schreef op 23 September 2003 @ 20:33:
hmm 6 maps lijkt mij niks want als je binnenkomt en de 5e of 6e map is bezig dan zijn er al mensen met 1500xp en zelf begin je met 0
Wat maakt dat uit? Dat ze beter zijn?

Verwijderd

StephanL schreef op 24 September 2003 @ 17:54:
[...]

Wat maakt dat uit? Dat ze beter zijn?
XP punten zeggen me toch zowieso geen ruk. Laatst kwam ik een engineer tegen die de allied brug ging zitten opbouwen terwijl alles en iedereen al voor de fueldump zelf lagen te rollebollen, ik vroeg hem waarom "ja, om XP punten te krijgen natuurlijk" :?
Heb je die XP punten dan zo hard nodig om goed te kunnen spelen?? Zie vaak zat spelers met zat XP punten die er geen hol van bakken.
Dat het moeilijker zou zijn om het op te nemen tegen iemand met veel XP is ook gelul. Of je nou tegen een goede speler met 100XP speelt of een met 800 die geen gat in een pakje boter kan schieten maakt imo geen hout uit (daargelaten goede spelers met veel XP wel een probje zijn! ach, moet maar denken dat het dan een uitdaging is toch?)
Zelf speel ik de ene dag ruk 8)7 en de andere dag prachtig en eindig ik toch met dezelfde hoeveelheid XP punten, rarara?

Verwijderd

Ik erger me zo aan dan PB.. Kan het neit aanzetten want ET crashed genadeloos.. iemand tips/hints/links?

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 18:25:
Ik erger me zo aan dan PB.. Kan het neit aanzetten want ET crashed genadeloos.. iemand tips/hints/links?
Reinstall het spel en update handmatig naar de juiste versie van PB.

Heeft ook mijn probleem verholpen en ik kan nu weer gezellig spelen.

• Coenen
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Er is inmiddels een tweede XS4ALL server, je moet hiervoor wel iets van een update installeren. Op de XS4ALL website staar er een link naar toe, echter toen ik die gister probeerde was ie dood.

Verwijderd

ik heb gisteren op die andere server gespeeld , toen was het voor 22 users (zoals sommigen wouden) , het draait ETpro , is maar klein dingetje dat je moet unzippen in ET folder , het overschrijft niets , dus veronderstel dat andere servers nog zullen werken.
En ik had er minder lag op dan op de originele XS4ALL.
Ik heb ook nog niet echt gezien wat ETpro nu juist allemaal doet , maar dat zal wel opvallen al spelend zeker :p

Verwijderd

ip?

Verwijderd

XS4ALL

normale : 194.109.69.41:27960
ETpro : 194.109.69.40:27960

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 15:05

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 08:26:
ik heb gisteren op die andere server gespeeld , toen was het voor 22 users (zoals sommigen wouden) , het draait ETpro , is maar klein dingetje dat je moet unzippen in ET folder , het overschrijft niets , dus veronderstel dat andere servers nog zullen werken.
Dit lijkt me wel geinig:
Afbeeldingslocatie: http://bani.anime.net/etpro/mv.jpg
MultiView

Voor meer ETpro veranderingen zie:
http://bani.anime.net/etpro/playerguide.html

• inTIMidate
  • Laatst online: 09:33
Ik heb nu ook ETpro 2.01 op onze clanserver draaien, maar heeft iemand al wat ervaring met die watermarks?
Ik heb een gif je genaam FD.gif in een pk3 file gezet genaamd watermark.pk3. en op de server staat b_watermark op FD.

Maar het wil niet werken.

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
ETpro is zeker een soort OSP ofsow?

Verwijderd

inTIMidate schreef op 25 september 2003 @ 11:14:
Ik heb nu ook ETpro 2.01 op onze clanserver draaien, maar heeft iemand al wat ervaring met die watermarks?
Ik heb een gif je genaam FD.gif in een pk3 file gezet genaamd watermark.pk3. en op de server staat b_watermark op FD.

Maar het wil niet werken.
offtopic:
Wel werken op je stage he :P

Net even gekeken op die link die net gegeven was. Lijkt me wel handig, die multi-views en vooral die "Connection Interrupted" logo boven iemands hoofd.
Soms zie ik wel eens iemand heel lang in een hoekje staan, met een 999 ping :/

Ook eens gehad dat iemand dus een ping van 999 had waarbij ik slechts stond te kijken. Daarna kwam iemand erbij die em constant neerknalde, terwijl ik medic was, dus kun je wel raden wat er toen gebeurde :P

edit:
Ik heb trouwens ook NAV2003, maar heb er nog geen problemen mee gehad :? Maarja, het kan toch altijd, punkbuster geeft mij ook wel eens vage meldingen, maar als ik op reconnect druk, is het goed

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 17:31 ]

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Glorix Jim schreef op 25 September 2003 @ 11:59:
ETpro is zeker een soort OSP ofsow?
Affirmative!

This is my sick nature.

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

DyStiC schreef op 22 September 2003 @ 09:55:
Op de punkbuster website vond ik het onderstaande, wat wellicht voor vastlopers kan zorgen, zo kan bijv. Norton Antivirus problemen geven, vanavond eens ff proberen.
[...]
Nou ik speel nu 3 dagen zonden Norton Antivirus 2003 op m'n pc is nog niet één keer vastgelopen, iets wat hij voorheen zeker wel had gedaan. Het lijkt er dus op dat dit daadwerkelijk de boosdoener was i.s.m. Punkbuster.
Nu eens even kijken of ik Norton Antivirus 2004 wel kan installeren zonder dat ik zo weer vastlopers krijg, want zonder virusscan is wel riskie.

• Tazzy
Je zou een exclusion kunnen maken in norton voor je wolfenstein map?

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Tazzy schreef op 25 september 2003 @ 18:03:
Je zou een exclusion kunnen maken in norton voor je wolfenstein map?
Ja dat is een goeie, maar ik heb geen flauw idee hoe/waar ik dat instel.

edit:
ah ik heb het inmiddels gevonden en ingesteld, zal eens ff kijken of het hiermee verholpen is

[ Voor 19% gewijzigd door DyStiC op 25-09-2003 22:51 ]

• dr snuggles
  • Niet online
niQ2001 schreef op 25 September 2003 @ 10:02:
Dit lijkt me wel geinig:
[afbeelding]
MultiView

Voor meer ETpro veranderingen zie:
http://bani.anime.net/etpro/playerguide.html
Ziet er grappig uit, die mod. Alleen snap ik een paar dingetjes niet helemaal;
1) Kunnen alleen spectators multiview gebruiken? (zonee, dan krijg je gare situaties)
2) Kun je deze patch installeren en toch op normale servers spelen?

Verders is die airstrike-bliksem (wanneer airstrikes op zijn) wel handig, maar dat watermerk lijkt mij echt vreselijk irritant in de weg zitten. Net als dat lag window'tje, directe kopie uit RTCW. Tis handig om te weten wanneer je lagged, maar moet daarna weer uit omdat het in de weg zitten :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb gister met deze patch op de normale XS4ALL server kunnen spelen.
Er was niemand op de ETpro server van XS4ALL dus ik moest wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coenen schreef op 26 september 2003 @ 08:44:
Ik heb gister met deze patch op de normale XS4ALL server kunnen spelen.
Er was niemand op de ETpro server van XS4ALL dus ik moest wel. :)
Ja sorry hoor, maar ik heb het druk met MoH BT. :)

Zal proberen vannacht weer een rondje ET te doen op XS4all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ff een vraagje voor de mensen die ET in linux spelen

Waar slaat ET je config files in linux ergens op? Kan het echt nergens vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:53
find / -iname etconfig.cfg :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
heeft iemand kaartjes van de maps , want die heb ik nodig om tactieken te bespreken van clans :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Kapoen schreef op 26 September 2003 @ 14:24:
find / -iname etconfig.cfg :)
mjah zal es kijken

kep et nu zowiezo verneukt, had nieuwe ati drivers geinstalleerd, maar nu doet Et het helemaal niet meer :( (alleen in software gl modes)

rmp unistallen dmv van rpm -e werkt ook niet want dan zegt ie dat de rpm niet is geinstalleerd, wel dus (word echt zo moedeloos van linux, kga wel weer lekker verder onder windows)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
Revision schreef op 26 September 2003 @ 14:05:
Ff een vraagje voor de mensen die ET in linux spelen

Waar slaat ET je config files in linux ergens op? Kan het echt nergens vinden :?
~/.etwolf/etmain/profiles/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
Revision schreef op 26 September 2003 @ 15:05:
[...]

mjah zal es kijken

kep et nu zowiezo verneukt, had nieuwe ati drivers geinstalleerd, maar nu doet Et het helemaal niet meer :( (alleen in software gl modes)

rmp unistallen dmv van rpm -e werkt ook niet want dan zegt ie dat de rpm niet is geinstalleerd, wel dus (word echt zo moedeloos van linux, kga wel weer lekker verder onder windows)
kan je niet je oude drivers eroverheen installen? (desnoods met de --force optie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 26 september 2003 @ 14:42:
heeft iemand kaartjes van de maps , want die heb ik nodig om tactieken te bespreken van clans :D
Maak een screenshot. Is toch niet zo moeilijk? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 september 2003 @ 23:08:
Maak een screenshot. Is toch niet zo moeilijk? :+
offtopic:
En dat zit dan in een clan he ;), nee geintje :P

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Het lukt mij niet met die Mortar. :? Dat mobiele mortierplatformpje wat je als soldaat met je kunt meesleuren. Hoe moet je nou gericht iets raken? Want eerst zat zo'n gast er de hele tijd mijn spawn mee te bestoken; dus dat was wel degelijk gericht.

Maar hoe moet ik dat doen, dat als ik een mortier afvuur op punt A dat 'ie ook op punt B terechtkomt? Bij het wapen zelf staan allemaal cijfertjes die verschuiven als je dat ding ook verschuift in stand. En op de map staan ook letters en cijfers aangegeven. Is er een verband tussen?

• dr snuggles
  • Niet online
Silent Thunder schreef op 27 September 2003 @ 19:20:
Het lukt mij niet met die Mortar. :? Dat mobiele mortierplatformpje wat je als soldaat met je kunt meesleuren. Hoe moet je nou gericht iets raken? Want eerst zat zo'n gast er de hele tijd mijn spawn mee te bestoken; dus dat was wel degelijk gericht.

Maar hoe moet ik dat doen, dat als ik een mortier afvuur op punt A dat 'ie ook op punt B terechtkomt? Bij het wapen zelf staan allemaal cijfertjes die verschuiven als je dat ding ook verschuift in stand. En op de map staan ook letters en cijfers aangegeven. Is er een verband tussen?
De cijfertjes, staan voor het aantal graden. Horizontaal (dus van links naar rechts) staan 360 graden, 360 graden is 1 rondje. Vertikaal staan 90 graden (kwart rondje dus omhoog). Als je je mortar op 90 graden zet schiet je de mortier granaat dus recht omhoog (3 sec later ben je dan dus dood :P).

Op de map staan letters en cijfers. Dit werkt als een coordinaten schema. Je kiest een letter en een cijfer en je komt op een vierkantje uit. Van deze coordinaten hoef je je weinig aan te trekken tijdens het schieten met de mortar.

Wanneer je schiet met de mortar (bijv 70 graden vertikaal, horizontaal richting spawn), dan zie je even later op je map een plekje verschijnen waar je mortar neer kwam. Wil je dichterbij, dan moet je hoger schieten (totdat je dus bij de 90 zit, dan kan je niet meer dichterbij).

Ik kan je aanraden om een eigen servertje te starten (host game) en dan zelf een beetje gaan experimenteren zonder dat je last hebt van andere mensen. Wanneer je ammo op is blaas je jezelf gewoon op of typ je /kill in de console in.

Dit alles staat ook hier in het Engels :). Succes!

• GrittyKitty
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

kort vragen:

Wat is goomba killing?
Kan ik 'corpse dragging' aleen bij server die de desbetreffende feature aanstaan/ enabled ? Want paar keer geprobeerd maar lukte nooit. (of misschien had ik de verkeerde key gebruikt).
Voice chat: is dat de v-keys babbel box?
Teamspeak: wat is dat en hoe kan ik teamspeaken?

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Verwijderd

GrittyKitty schreef op 27 September 2003 @ 19:56:
kort vragen:

Wat is goomba killing?
Kan ik 'corpse dragging' aleen bij server die de desbetreffende feature aanstaan/ enabled ? Want paar keer geprobeerd maar lukte nooit. (of misschien had ik de verkeerde key gebruikt).
Voice chat: is dat de v-keys babbel box?
Teamspeak: wat is dat en hoe kan ik teamspeaken?
Goomba Killing is als je je vijand verwond, of zelfs dood, door op hem te springen vanaf een hoge afstand. Je val word dan gebroken door die persoon als je het goed doet. Hij komt er dan wat minder goed vanaf uiteraard. Dan heb je dus een Goomba Kill.

Teamspeak lijkt mij gewoon berichtjes versturen naar je eigen team. Als jij, bijvoorbeeld, een strategische beslissing wilt doorseinen naar je teammates; wil je niet dat de tegenstanders het ook te weten komen. De default-knop daarvoor zal vast wel in de control-settings staan.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Documentatie over de scrubmod: hier. Erg leuke mod eigelijk. Gister even op paradise II mogen spelen met scrubmod + time mod. Echt leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag ook weer gespeeld, maar dr zaten er een stel maar te klagen en te zeuren zeg :/
Maarja, dat was ook grotendeels vanwege mijn panzer :P

Verder zat er nog iemand constant te spawnkillen bij die map met die anti-tank gevallen. Gewoon opwachten en een stel airstrikes neerdonderen :| Een van die spawnkillers, en ook de ergste, was trouwens iemand van FD-NL, genaamd Nippel-X. Niet dat ik iets tegen FD heb of zo, maar ik kan dit soort gedrag toch niet echt passend noemen...

Ach, ik moet maar niet zeuren, als ze het de volgende keer niet meer doen, vind ik het best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 17:36:
Vanmiddag ook weer gespeeld, maar dr zaten er een stel maar te klagen en te zeuren zeg :/
Maarja, dat was ook grotendeels vanwege mijn panzer :P

Verder zat er nog iemand constant te spawnkillen bij die map met die anti-tank gevallen. Gewoon opwachten en een stel airstrikes neerdonderen :| Een van die spawnkillers, en ook de ergste, was trouwens iemand van FD-NL, genaamd Nippel-X. Niet dat ik iets tegen FD heb of zo, maar ik kan dit soort gedrag toch niet echt passend noemen...

Ach, ik moet maar niet zeuren, als ze het de volgende keer niet meer doen, vind ik het best :)
Nou we waren toch best wel goed bezig als GOT 'clan' ? :)
Ik heb me iig wel vermaakt vanmiddag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orfuis
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-01 22:02
alleen het spawnkillen was wat jammer idd, maar ik zit steets vast in muren ligt dat aan de et pro mod?

"I don't have a computer at home. Is the Internet available in book form?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu ook met dat freeze probleem, echt ziek irritant :( maar weet iemand of dat met Norton echt helpt? want eerst had ik ook Norton draaien en toen had ik nooit last van freezes, maar nu opeens elke keer, terwijl ik niks heb verandert, iemand echt een werkende oplossing? ( en nee Punkbuster uitschakelen werkt niet en is sowieso geen optie )

edit : typo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Zit er nog een cd in de cdromspeler?
Wanneer er bij mij 1 in zit, dan bevriest het spel vanwege het plotseling zoeken op de cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 15:05

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 20:33:
[...]
Teamspeak lijkt mij gewoon berichtjes versturen naar je eigen team. Als jij, bijvoorbeeld, een strategische beslissing wilt doorseinen naar je teammates; wil je niet dat de tegenstanders het ook te weten komen. De default-knop daarvoor zal vast wel in de control-settings staan.
TeamSpeak is een programma zodat je met elkaar kan praten, met een microfoon dus.

Voordat je gaat gamen loggen jij en je maat in bij een TS server, gaan daar in een chatroom zitten.

Daarna start je ET en kan je tijdens het spelen tegen elkaar praten. Dit doe je via voice-activation of wanneer je een knop indrukt (en ingedrukt houdt!!)

www.teamspeak.org

Er is trouwens een TS server speciaal voor ET gebruik. Ik heb hem nu niet bij de hand, maar Wouter heeft het adres in het vorige deel gepost...

[ Voor 10% gewijzigd door niq op 29-09-2003 09:56 . Reden: TS Server ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik zelf tegenwoordig skype www.skype.com. Deze geeft beter dan telefoon kwaliteit maar vraagt wel veel meer bandbreedte. (dus alleen doen als je aardig in de upload zit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk spel

ik kots alleen echt over die gasten die altijd staan te complainen bij elke TK, echt een loser mentaliteit. ik bedoel je benadeeld alleen maar je teamaten met dat complain.

ik complain zelf ook maar alleen als het duidelijk is dat er een opzettelijke TK word gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 20:20:
leuk spel

ik kots alleen echt over die gasten die altijd staan te complainen bij elke TK, echt een loser mentaliteit. ik bedoel je benadeeld alleen maar je teamaten met dat complain.

ik complain zelf ook maar alleen als het duidelijk is dat er een opzettelijke TK word gemaakt
Ga covert ops spelen op een @ random server waar wat mindere spelers rondlopen. Sommige spelers weigeren gewoon sorry te zeggen. Maar goed, je hebt gelukkig ook genoeg leuke spelers die het creatief en humoristisch oplossen als ze per ongeluk jou teamkillen :).

[ Voor 3% gewijzigd door dr snuggles op 29-09-2003 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Verwijderd schreef op 28 september 2003 @ 23:45:
ik zit nu ook met dat freeze probleem, echt ziek irritant :( maar weet iemand of dat met Norton echt helpt? want eerst had ik ook Norton draaien en toen had ik nooit last van freezes, maar nu opeens elke keer, terwijl ik niks heb verandert, iemand echt een werkende oplossing? ( en nee Punkbuster uitschakelen werkt niet en is sowieso geen optie )
Freeze: bedoel je dat je pc vastloop of het spel? Of: wat ik de laatste tijd had meegemaakt is dat bij het gewond (liggend op de grond, wachten voor revive,niet dood) na aanval met panzer/ airstrike/ rifle granade, blijf ik vastgeplakt op een wand.
Zelfs na revive.Best wel irritant. Oplossing hiervoor is op w drukken en op spatiebalk (springen) herhaardelijk na elkar drukken. Nadeel is dat je stamina leegloop.
Ga covert ops spelen op een @ random server waar wat mindere spelers rondlopen. Sommige spelers weigeren gewoon sorry te zeggen. Maar goed, je hebt gelukkig ook genoeg leuke spelers die het creatief en humoristisch oplossen als ze per ongeluk jou teamkillen
Wat nog veel erger dan geen sorry te zeggen is dat als je een maatje per ongeluk neerknalt, je 'sorry' of 'oops' zegt', komt die gozer naar je toe en je neerknalt. Nou dat vindt ik een loser.
Als ik per ongeluk een friendly co ops neerknalt omdat het rode teken te laat op mijn scher komt, zeg ik altijd sorry en : you look like an enemy ;)

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Worden er wars gespeeld op custom maps? Ik zie best veel publics met leuke mappen, maar naar wat ik vernomen heb uit de RTCW community worden alleen standaard maps gespeeld in de wars.

Zelf heb ik jaren TFC gespeeld en daar werden er bijna niets anders dan customs gespeeld...
Ik vind ET een heel leuk spel, maar altijd dezelfde mapjes spelen boeit me niet echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Kapoen schreef op 30 september 2003 @ 09:25:
Worden er wars gespeeld op custom maps? Ik zie best veel publics met leuke mappen, maar naar wat ik vernomen heb uit de RTCW community worden alleen standaard maps gespeeld in de wars.

Zelf heb ik jaren TFC gespeeld en daar werden er bijna niets anders dan customs gespeeld...
Ik vind ET een heel leuk spel, maar altijd dezelfde mapjes spelen boeit me niet echt :)
Wen d'r maar aan :)
Bijvoorbeeld met quake3 ctf word er nu nog steeds q3ctf2 gespeeld (in leagues, cups, etc). Dus sinds het begin van quake3 ctf tot nu wordt nog steeds dezelfde map gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
Glorix Jim schreef op 30 September 2003 @ 10:41:
[...]

Wen d'r maar aan :)
Bijvoorbeeld met quake3 ctf word er nu nog steeds q3ctf2 gespeeld (in leagues, cups, etc). Dus sinds het begin van quake3 ctf tot nu wordt nog steeds dezelfde map gespeeld.
zelfs met quake1 wordt dm6 nog steeds bijna alleen maar gespeeld :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Op clanbase spelen ze ook een remake van een RTCW map (base geloof ik). Ook van mp_beach ben ik een remake tegen gekomen (dday_beach of zoiets), misschien ook iets voor leagues/cups?

Van waar komt die 'anti-customs' houding eigenlijk? Een spel zoals ET kan denk ik erg profiteren van (goede) customs. Daardoor wordt het spel boeiend gehouden en moet je constant innoveren in je speelstijl... (dat is mijn ervaring na 4 jaar TFC ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op 30 september 2003 @ 11:48:
Van waar komt die 'anti-customs' houding eigenlijk? Een spel zoals ET kan denk ik erg profiteren van (goede) customs. Daardoor wordt het spel boeiend gehouden en moet je constant innoveren in je speelstijl... (dat is mijn ervaring na 4 jaar TFC ;) )
Ik denk omdat er veel shitmaps uitkomen (hoelang niet alles shit is want er zijn al wel degelijk goeie maps aanwezig!). :) Ik hoop iig dat er een officieele mappack komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Ja bij TFC had/heb je natuurlijk rommelmaps (waaronder mijn eigen werk :)), maar ook echte pareltjes die al sinds het begin gebruikt worden in elke league (bv shutdown_l,shutdown2,openfire,monkey_l,...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Ik vind het echt leuk spel, zeker orgineel met dat XP systeem. Wel fijn als de server je XP onthoudt trouwens...

Maar vandaag probeerde ik te connecten, en kreeg berichtje dat mijn key niet geauthenticate kon worden. Dus ik naar windows, site pingen...geen reply.
Hele www.idsoftware.com domein kan ik niet bereiken sinds vanmorgen!

Ik heb gisteren Norton defragmentation gedraaid, dus ik dacht dat norton antivirus ofzo zichzelf wel geactiveerd zou hebben, maar antivirus uitzetten heeft ook geen effect.
Een huisgenoot die op dezelfde hub zit kan wel op de site komen...

iemand enig idee wat het kan zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door RealCato op 30-09-2003 13:38 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Lees de startpost uit deze draad er maar eens op na :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
RealCato schreef op 30 september 2003 @ 13:35:

Maar vandaag probeerde ik te connecten, en kreeg berichtje dat mijn key niet geauthenticate kon worden. Dus ik naar windows, site pingen...geen reply.
Hele www.idsoftware.com domein kan ik niet bereiken sinds vanmorgen!
Kijk eens hier
I downloaded Enemy Territory and do not have a CD or CDKey ... why do I sometimes see messages about a CDKey?
When playing Enemy Territory over the Internet on PunkBuster enabled servers, PunkBuster will automatically generate a CDKey for you. Most problems with CDKeys in Enemy Territory are caused by copying the game from one computer to another instead of installing from scratch. You can press the tilde key (the ~ key) to bring down the console inside the game and enter the command "/pb_myguid" (without the quotes) and PunkBuster will display your CDKey and the PunkBuster GUID which is used to identify players.
Punkbuster even opnieuw installeren dus. De kleine bestandjes die je hiervoor nodig hebt, kun je hier halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06 08:36
Ja, maar ik kan zelfs met internet explorer niet op de website van idsoftware komen.

Deze site biedt ook geen oplossing vooralsnog:
http://www.nachos.net/vbu...ead.php?s=&threadid=22798

Ik heb al geprobeerd mijn key te refreshen enzo, weet commando's niet meer precies, iets met pb_keyauth

edit:
Errr..Wolfenstein er maar helemaal vanaf gooien helpt wel...naja ff opnieuw installen dan maar.
Binnenkort weer te vinden on-line onder RealCato (zonder kleurtjes, wel hoofdletters) :)

[ Voor 27% gewijzigd door RealCato op 30-09-2003 14:41 ]

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nog steeds met die freezes, mn pc doet dus gewoon echt NIKS meer nadat ik een seconde of 10 in de game zit, dan loopt alles echt totaal vast, pc reageert nergens meer op, enigste optie is een reboot, ik word hier echt moedeloos van, keb al ruim een week niet meer kunnen spelen door dit probleem :( :'(

edit : typo

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2003 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Laatst online: 01-08 20:13
ik had dat ook, heb dat opgelost door mn videokaart te underclocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

Silence_nl

Slnc

Kapoen schreef op 30 September 2003 @ 11:48:
Op clanbase spelen ze ook een remake van een RTCW map (base geloof ik). Ook van mp_beach ben ik een remake tegen gekomen (dday_beach of zoiets), misschien ook iets voor leagues/cups?

Op clanbase gebruiken ze Base ja voor de cup ik zelf vind dat ze dat niet moeten doen want degene die geen RTCW gespeeld hebben hebben nu een nadeel.
Tegen custom maps heb ik opzich niks als ze maar goed zijn en het er niet teveel worden 8 maps in totaal lijkt me wel genoeg en dat dan voor paar jaar ofzo misschien af en toe 1 map eruit en een nieuwe erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stime schreef op 30 september 2003 @ 16:49:
ik had dat ook, heb dat opgelost door mn videokaart te underclocken.
over hoever underclocken hebben we het dan? en paar Mhz`tjes of echt iets van 15 a 20 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 09:04

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Net ff op Gamecity server gespeeld
6 vs 6, en dat ging gooeeed!!! :)

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/eecrulez/ET3.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Erazzzer op 01-10-2003 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
6 tegen 6 vind ik vaak te weinig. Vind zelf 10 tegen 10 leuker ;)

Anyway... ik ben eigenlijk opzoek naar tweak guides voor mijn Linux RTCW ET server.
Ik ga straks even zitten zoeken, als ik wat zinnigs vind zal ik het posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de oplossing gevonden denk ik voor mn freeze probleem, nadat ik al mn nVidia display drivers heb verwijdert, en gewoon de standaard windows detonators ben gaan gebruiken, heb ik er geen last meer van :) dus ik ben weer volop aant gamen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
Orfuis schreef op 28 September 2003 @ 19:22:
alleen het spawnkillen was wat jammer idd, maar ik zit steets vast in muren ligt dat aan de et pro mod?
Er is een nieuwe fix voor, kijk hier: http://bani.anime.net/banimod/forums/viewtopic.php?t=2005
Als je zelf niet die server runt heb je er alleen niets aan :) Je kan hoogstens naar voren indrukken en springen tegelijk, soms kom je na een paar x uit de muur.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Hoe groot is de GoT clan ondertussen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Tazzy schreef op 01 October 2003 @ 18:21:
Hoe groot is de GoT clan ondertussen eigenlijk?
GoT != clan (oftewel: GoT is geen clan!).

Volgens ASE zijn er 67 users met [GoT] in hun naam. Iedereen die lid is van dit forum, mag deze tag dragen. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je dan al een beetje weet hoe het spel werkt, maar je hoeft niet persé mega goed te zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

wwillem schreef op 01 October 2003 @ 20:06:
[...]

Volgens ASE zijn er 67 users met [GoT] in hun naam. Iedereen die lid is van dit forum, mag deze tag dragen. Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je dan al een beetje weet hoe het spel werkt, maar je hoeft niet persé mega goed te zijn :).
ASE? Kun je ergens stats vinden voor ET?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Wederom ging het fantastisch, nu 8vs8 wat later 7vs7 was

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/eecrulez/ET4.jpg

Wat mij net opvalt wat raar is, ik ben bijna altijd best field ops en highest accuracy, nu geen van beide :P

[ Voor 32% gewijzigd door Erazzzer op 02-10-2003 00:11 . Reden: field en accu ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Erazzzer is een beetje statsgeil geloof ik. :+

Ik heb gister lekker lopen knoeien op de server van XS4ALL maar ik heb jammer genoeg wat TK's op mijn naam. ;( De grootste fout was dat ik een CO in vermomming heb neer geschoten maarja, sorry zeggen was op dat moment niet genoeg want dan is de map te klein hoor.

Ach, vanavond weer meer geluk zullen wij maar zeggen. :P

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Ik vind echt een erg vet spel, alleen blijft ie gewoon crashen, soms gaat het een heletijd goed en soms ook niet.
Ik heb echter sinds kort een nieuw soort crash erbij, eerst had ie van die vastlopers dat m'n pc gewoon 'freezed' en het geluid blijft 'loopen', nu heb ik soms dat ie ineens naar m'n bureaublad klapt zonder foutmelding ofiets. Er loopt op het forum van enemy-territory.com ook al een draad met dezelfde problemen.

Als iemand nog wat slimme tips heeft hou ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

DyStiC schreef op 02 October 2003 @ 11:27:
Ik vind echt een erg vet spel, alleen blijft ie gewoon crashen, soms gaat het een heletijd goed en soms ook niet.
Ik heb echter sinds kort een nieuw soort crash erbij, eerst had ie van die vastlopers dat m'n pc gewoon 'freezed' en het geluid blijft 'loopen', nu heb ik soms dat ie ineens naar m'n bureaublad klapt zonder foutmelding ofiets. Er loopt op het forum van enemy-territory.com ook al een draad met dezelfde problemen.

Als iemand nog wat slimme tips heeft hou ik me aanbevolen.
Heb ik ook gehad, maar na een (2e) format was het weg. Kwam uiteindelijk door een virus.

En jah, ik ben statsgeil :P

maar bestaan er een soort stats voor ET, net zoals America's Army Traacker.com heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Erazzzer schreef op 02 October 2003 @ 18:14:
maar bestaan er een soort stats voor ET, net zoals America's Army Traacker.com heeft?
Die bestaan, neem maar eens een kijkje in mijn sig. Vraag mij niet hoe ze het doen maar ik ben net zo'n statsverslaafde als jij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 01 oktober 2003 @ 20:06:
[...]

Het grote voordeel van de GoT tag is dat je niet continu wordt uitgenodigd om een clan te joinen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

bazs2000 schreef op 02 oktober 2003 @ 22:08:
[...]

Die bestaan, neem maar eens een kijkje in mijn sig. Vraag mij niet hoe ze het doen maar ik ben net zo'n statsverslaafde als jij. :P
Bestaat er ook 1 waar je op player kan zoeken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 23:07:
Het grote voordeel van de GoT tag is dat je niet continu wordt uitgenodigd om een clan te joinen. 8)
Das waar, nu krijg je mensen die graag in je 'GoT-clan' willen :D. Bovendien is het wel goed voor je ego als je vaak gevraagd wordt :P.

Maar goed, het is gewoon leuk wanneer je een mede-gotter tegenkomt. Je hebt meteen iemand waar je samen mee kunt werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Op welke server spelen de meeste tweakers dan?
Ik speel eigenlijk altijd op de Gamecity servers, XS4ALL kom ik niet op, zegt dat ik verkeerde versie heb enz. (Misschien weet iemand oplossing)
Maar welke Nederlandse servers zijn er meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel meestal op XS4ALL en skynet servers , maar gebruik GoT tag momenteel niet aangezien ik in een clan zit ("deadly" is de naam van de clan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Het is inderdaad zo wel makkelijk herkennen en het is helemaal te gek als je in team zit met veel GoT'ters. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Het is wel leuk als je anderen van GoT tegenkomt, op de één of andere manier geeft het een klein beetje het gevoel alsof je tegen een bekende speelt. :)

Zelf heb ik nog nooit in een clan gezeten, het is mij al meerdere malen gevraagd maar ik heb die behoefte nog nooit gehad. Ik ben een gelegenheidsspeler die het gewoon leuk vindt om af en toe eens lekker te raggen tijdens een spelletje. Toen ik SoFII online ging spelen is het spelen voor mij anders geworden, waar ik met CS een matige speler was zo was ik met SoFII weer erg goed. Misschien komt dit omdat CS vrij veel skills vereist en SoFII/RTCW/RTCW:ET juist weer niet. Deze spellen zijn gewoon makkelijker en handelbaarder, dat maakt het juist zo leuk. Vooral de diversiteit binnen de spellen maakt het leuk omdat je tussen verschillende rollen kan kiezen en dat was bij CS niet.

De laatste paar dagen speel ik weer meer bij XS4ALL vanwege de mensen uit dit topic maar normaal gesproken zit ik altijd op de server uit mijn sig, ik weet niet, het is daar lekker vriendelijk en dat mis je op veel andere servers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Dat CS meer skills vereist dan bv. ET ben ik niet mee eens.

Als je de opdrachten goed uitvoerd en alles, heb je aan ET heel wat meer.
Ik ben gestopt met CS omdat het op een gegeven moment te makkelijk werd.
Later weer begonnen, maar waren teveel cheaters.

Bij CS kun je een hele missie in je eentje doen, bij ET heb je echt wat meer mensen bij nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

Silence_nl

Slnc

Bij ET is het wel weer makkelijker voor n00bs om iemand dood te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Silence_nl schreef op 04 oktober 2003 @ 20:37:
Bij ET is het wel weer makkelijker voor n00bs om iemand dood te krijgen
Makkelijk? dacht het niet, zeker als ze clanmembers of GoT leden tegen komen hoor. Ik speel heel vaak op andere servers dan xs4all dan schiet ik de meeste zo verrot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op 03 October 2003 @ 18:24:
Ik speel eigenlijk altijd op de Gamecity servers, XS4ALL kom ik niet op, zegt dat ik verkeerde versie heb enz. (Misschien weet iemand oplossing)
Moet je even de ET client patch 1.02 installeren.

http://www.savagefiles.com/et/patches/et_patch_1.02.exe

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Ik vraag me het volgende af:

Het gebeurd mij vaak zat dat ik als CoOps met een uniform van de tegen partij aan.
Meestal loop ik door de 1e linie heen om me daarna om te draaien. Toch gebeurd het me regelmatig dat ik al gespot word voor ik ook maar 1 kogel geschoten heb?

Euh how come???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je uniform mag er dan wel zo uit zien, de naam verschijnt later (voor de tegenpartij). Iets van een halve seconde ofzo. Op servers met veel chaos (meer dan 30 mensen) minder snel een probleem. Meestal gedraagt de covops in gestolen uniform zich ook anders, maar de naam-tag proef is feilloos; een keer met je crosshair over de speler, als het te lang duurt dan schieten.

Ook als je level 4 in een 1 of andere skill hebt zie je niet de naam van de persoon van wie het pakje is afgenomen maar "Disguised enemy!" ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Gisteravond op een server gespeeld voor 64 spelers spelers, dat was dus complete chaos. Het was geloof ik een nexus server, oid. Railgun was als Axis niet grappig, een en al spawnkilling, 1 stap naar buiten en boem, dood. ET is er eigenlijk niet voor gemaakt.
Het was dat ik te lang moest wachten tot er een plekje was bij XS4ALL, ik dacht eens kijken wat er nog meer vrij is, toen kwam ik deze server tegen. Mijn god wat een slachtingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Coenen schreef op 07 October 2003 @ 08:11:
Gisteravond op een server gespeeld voor 64 spelers spelers, dat was dus complete chaos. Het was geloof ik een nexus server, oid. Railgun was als Axis niet grappig, een en al spawnkilling, 1 stap naar buiten en boem, dood. ET is er eigenlijk niet voor gemaakt.
Het was dat ik te lang moest wachten tot er een plekje was bij XS4ALL, ik dacht eens kijken wat er nog meer vrij is, toen kwam ik deze server tegen. Mijn god wat een slachtingen.
Heh op z'n tijd is dat best aardig, ik speelde laatst Oasis met 48 man, dat is wel tof zeg. Sowiezo is dit een top map, maar hier was het nog best te doen met veel spelers.
Wat me trouwens erg opvalt is dat het nivo op de xs4all (en andere NL) servers velen malen hoger ligt dan op 'buitenlandse' servers.

Effe een n00b vraagje, maar ik kon het echt nergens vinden, als je een Medic of Fops bent hoe kun je dan zeg maar je schouders ophalen als je geen ammo/health packs meer hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Ik speel meestal op die andere nexus server, maar inderdaad die 64 player server is echt ziek. Alleen Fuel Depot is een beetje te spelen met zoveel spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh GOODIE! 32 mensen in de tegenpartij om af te knallen! VET!

edit .. vooral vet als er bijv komt te staan: 8 man were killed by _Fonz' artillery support :p

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

DyStiC schreef op 07 October 2003 @ 08:20:
[...]

Effe een n00b vraagje, maar ik kon het echt nergens vinden, als je een Medic of Fops bent hoe kun je dan zeg maar je schouders ophalen als je geen ammo/health packs meer hebt?
Doet hij dat niet automatisch? Naar mijn weten niet echt een knop voor :) (maar zou het graag horen als iemand het wel weet)

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Doet ie volgens mij ook automatiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Ik geloof dat als je als medic pakjes probeert af te geven, maar je power bar te laag is, je teammate dan ziet dat je je schouders ophaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ja dat klopt

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Zijn er trouwens nog meer Fieldops die zich vergissen in een ammopack en airstrike?
Ik heb mijn insertkey gekoppeld aan een airstrike en mijn homekey gekoppeld aan de ammopacks maar het wil mij nog weleens gebeuren dat ik ipv een ammopack geef een airstrike uitvoer. Het resultaat is dan weer dat mensen boos worden op mij (gek he? :+ ).

Complaints krijg ik er niet van omdat ik meestal wel gul ben met mijn pakjes en ze begrijpen het ook wel. Toch wel schappelijk want het is naadje als je ineens wordt gekilled omdat er zo'n waus niet oplet en een paar leden van zijn team killed (zoals ik). Ik wordt gek van die n00b-acties en ik wil niet dat ik mijn bindings verander omdat ik nu alles onder handbereik heb.

Nouja, ik moet dan maar leren om eens uit mijn doppen te kijken voordat ik wat doe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

bazs2000 schreef op 07 oktober 2003 @ 17:56:
Zijn er trouwens nog meer Fieldops die zich vergissen in een ammopack en airstrike?
Ik heb mijn insertkey gekoppeld aan een airstrike en mijn homekey gekoppeld aan de ammopacks maar het wil mij nog weleens gebeuren dat ik ipv een ammopack geef een airstrike uitvoer. Het resultaat is dan weer dat mensen boos worden op mij (gek he? :+ ).

Complaints krijg ik er niet van omdat ik meestal wel gul ben met mijn pakjes en ze begrijpen het ook wel. Toch wel schappelijk want het is naadje als je ineens wordt gekilled omdat er zo'n waus niet oplet en een paar leden van zijn team killed (zoals ik). Ik wordt gek van die n00b-acties en ik wil niet dat ik mijn bindings verander omdat ik nu alles onder handbereik heb.

Nouja, ik moet dan maar leren om eens uit mijn doppen te kijken voordat ik wat doe. :)
Hoe bind je die dingen dan direct aan een knop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Erazzzer schreef op 07 October 2003 @ 19:34:
[...]
Hoe bind je die dingen dan direct aan een knop?
:)

http://www.kan.org/michael/RTCW/RTCWFAQ.htm

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
DyStiC schreef op 07 October 2003 @ 08:20:
[...]

Heh op z'n tijd is dat best aardig, ik speelde laatst Oasis met 48 man, dat is wel tof zeg. Sowiezo is dit een top map, maar hier was het nog best te doen met veel spelers.
Wat me trouwens erg opvalt is dat het nivo op de xs4all (en andere NL) servers velen malen hoger ligt dan op 'buitenlandse' servers.
Dat klopt helemaal. Als je kan vechten op xs4all kan je het overal.
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.