[PC] RTCW: Enemy Territory - deel 3

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.224 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ik ben het er niet helemaal mee eens dat het niveau op buitenlandse servers lager zou liggen. Er zijn genoeg (en dan heb ik het over de grotere) servers waar je echt moeite voor een kill moet doen. Ik speel 9 van de 10 keer op een buitenlandse server omdat ik dat gewoon prettiger vind spelen, natuurlijk heeft iedereen zijn eigen voorkeur wat betreft servers maar ik zou niet zomaar stellen dat de Nederlanders qua niveau beter bedeeld zijn. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Nu we het toch over niveau verschil hebben: De servers waar de oude ET versie nog draait, hebben een duidelijk lager niveau dan de meeste ET-versie-1.2 servers.

Ik ben van het weekend opnieuw overgestapt op de nieuwe patch (ik heb nu veel minder problemen meer met fps) en ik was serieus blij dat ik meer werd doodgeschoten. Het is weer wat meer een uitdaging geworden. M'n favoriete levels verloor ik als allies zijnde, de meeste tegenstanders konden goed schieten. Niemand spawnkillde, alsof het een ongeschreven regel was dat dit "not done" was. Serieus: Ik heb echt leuk gespeeld sinds de nieuwe patch :).

Ook weer geleerd dat zo'n sniper rifle tijdens normale combat zeer dodelijk kan zijn. Eén gast hakte mij er zo twee keer mee neer. Het gaat er vooral om the-element-of-surprise. Binnen 2 a 3 zeer snelle schoten ben je al dood.

[ Voor 9% gewijzigd door dr snuggles op 08-10-2003 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand spawnkillt, omdat ze te slecht zijn om uberhaupt maar in de buurt te komen van de spawnplek van de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit eigenlijk alleen maar op XS4ALL en Skynet servers , maar ga eens kijken op buitenlandse dan maar , kan moeilijk geloven dat het niveau veel lager is daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd, ik zat net op XS4ALL en kon als medic zijnde mijzelf niet helen (pakketjes niet oppakken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 19:58:
Niemand spawnkillt, omdat ze te slecht zijn om uberhaupt maar in de buurt te komen van de spawnplek van de tegenstander.
Op vakantie geweest? Al tijden niet meer dat geblaat van jouw gehoord! Nou welkom terug hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:04

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik speel nu ook op de xs4all dankzij die patch, maar nu kom ik de gamecity servers niet meer op!!! !@#$%$#@#$%^%$#@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-06 09:27
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 23:10:
Vreemd, ik zat net op XS4ALL en kon als medic zijnde mijzelf niet helen (pakketjes niet oppakken).
is een bug van de server, als je reconnect is dat (meestal) over. (je kan ook pakketjes oppakken met je use key, maar dat is irritant :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al eens gemerkt dat als je aan het constructen bent (voornamelijk zo'n minigun); dat je dan heel af en toe ontploft als het voltooid is? Bug? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 19:11:
Heeft iemand al eens gemerkt dat als je aan het constructen bent (voornamelijk zo'n minigun); dat je dan heel af en toe ontploft als het voltooid is? Bug? 8)7
dat zit je dus in het te constructen objective....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Revision schreef op 09 October 2003 @ 19:13:
[...]

dat zit je dus in het te constructen objective....
Ah zo. Dan word je dus zeg maar gecrushed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:18

Hu9o

Schokkend

Waarom kan ik XS4ALL niet joinen?? (194.109.69.41:27960)

Ik draai ET 2.55 en tijdens het joinen komt er testaan dat ik of de server een andere versie draai. :?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Er is een patch, zie start start post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
Zat net op Nexus 2, damn wat een bunch of teamkillers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

Zullen we dit lijstje met z'n allen aanvullen? ;)
FAV. SERVERLIST:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
194.109.69.41:27960  XS4ALL - PubLic ET
194.109.69.40:27960  XS4ALL - PubLic ETPro
195.238.1.28:27960  games.skynet.be ET 1
217.172.182.126:27960  Gaming@d1p.de[shrub,6MapC.]
130.89.169.158:27960  InNuedo's 100 mbit [1]
130.89.126.224:27960  InNuedo's 100 mbit [2]
195.149.21.152:27961  RTCW.co.uk ET Campaign
194.151.30.69:27960  [NL] GC RTCW:ET-3 (unpatched)
194.151.30.67:27960  [NL] GC RTCW:ET-1 (unpatched)

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Nexus 1 hoord daar ook wel bij (6 map campaign)

Maar ik moet zeggen dat iedere server met een ping van max 50 en zo rond de 24 players het wel doet. Mits ie een 6 map campaign draaid tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:23

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik heb net het spel geinstalleerd en moet een hoop!! gaan oefenen. Denk dat ik maar de controls en alles door ga nemen door zelf even te hosten.

Maarruh, ik heb al gelezen over de [GoT]-tag (niet bang zijn, ik gebruik hem pas nádat ik getraind heb ;) ), maar komen jullie dan ook wel eens GoTters tegen bij de enemy? Dat kan natuurlijk ook.
Aan de andere kant, ik neem aan dat wij GoTters dan sportief genoeg zijn om daar de lol van in te zien, en het potje erna juist de krachten te bundelen!

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op 10 October 2003 @ 08:49:
Ik heb net het spel geinstalleerd en moet een hoop!! gaan oefenen. Denk dat ik maar de controls en alles door ga nemen door zelf even te hosten.

Maarruh, ik heb al gelezen over de [GoT]-tag (niet bang zijn, ik gebruik hem pas nádat ik getraind heb ;) ), maar komen jullie dan ook wel eens GoTters tegen bij de enemy? Dat kan natuurlijk ook.
Aan de andere kant, ik neem aan dat wij GoTters dan sportief genoeg zijn om daar de lol van in te zien, en het potje erna juist de krachten te bundelen!
Op een of andere manier speel ik altijd tégen andere GoTers (zou het soms aan mij liggen? :P ) Ik vind het altijd wel lachen als op een belangrijk moment de ene gotter de ander dood maakt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Gister op XS ben ik even asociaal aan het rulen geweest met mijn panzerfaust. :P
Noobwapen of niet, ik heb mij prima vermaakt in fueldump, vooral alle eigenwijze axisjes die maar voor het raam bleven hangen hadden het zwaar. :+

Ik moet trouwens zeggen dat de ammo-bevoorrading erg goed was, je hoefde maar eventjes te roepen en er stond een FO voor je snufferd om ammo te geven. Normaal ben ik ook altijd FO maar de afgelopen paar dagen vind ik de panzer erg aantrekkelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Heb gister nog even tegen Mano gespeeld op Xs4all. Bazs weet niet op welke server/team jij zat maar ik had aardig moeite met ammo krijgen bij allied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik zat op de eerste server (max 18 players).
Er liepen genoeg FO's die gul waren met ammo. Ik heb bijna geen momenten gehad dat ik zonder ammo kwam te zitten. Aan de axis-kant was het andere koek, daar zaten ze te schreeuwen om ammo zo heb ik vernomen. Ik heb zelf niet als axis gespeeld dus dat weet ik voor de rest ook niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op 10 October 2003 @ 10:37:
blabla.... de panzer erg aantrekkelijk. :)
Zag je gisteren ook, was er trouwens ook met panzer :P
Vooral bij gold rush beginnen sommigen weer te klagen als ik te vaak raak schiet zonder dood te gaan, of als ik mezelf erbij opblaas O-)

edit:
typvoute

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Jouw zag ik ook. :)

Bij gold rush ben ik op een gegeven moment overgestapt op de engineer omdat er bijna niemand van de aanwezige engineers de pomp maakte.

Vanavond weer spelen al zal ik hoogstwaarschijnlijk meer drank in mijn lijf hebben dan dat mijn reactievermogen kan verdragen. Wie mij vanavond dus ziet lopen doet er dus goed aan om zijn mesje in de aanslag te houden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

bazs2000 schreef op 10 October 2003 @ 13:11:
Bij gold rush ben ik op een gegeven moment overgestapt op de engineer omdat er bijna niemand van de aanwezige engineers de pomp maakte.
Volgens mij heb je bij Goldrush geen pomp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Psies, maar als iemand het kan dan is het Bazs wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Oeps, he heh. Ik bedoel natuurlijk Oasis. :P
Laten wij het er maar op houden dat het vrijdag is, ik heb een beetje een off-day geloof ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tazzy schreef op 10 October 2003 @ 11:39:
Heb gister nog even tegen Mano gespeeld op Xs4all. Bazs weet niet op welke server/team jij zat maar ik had aardig moeite met ammo krijgen bij allied
/me is Mano

anyway wel idd een gigantisch verschill in versies zeg nu met de nieuwe is er ineens tegenstand, maar ook teamplay. aantal mooie potjes gister gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
bazs2000 schreef op 10 oktober 2003 @ 10:37:
Gister op XS ben ik even asociaal aan het rulen geweest met mijn panzerfaust. :P
Noobwapen of niet, ik heb mij prima vermaakt in fueldump, vooral alle eigenwijze axisjes die maar voor het raam bleven hangen hadden het zwaar. :+

Ik moet trouwens zeggen dat de ammo-bevoorrading erg goed was, je hoefde maar eventjes te roepen en er stond een FO voor je snufferd om ammo te geven. Normaal ben ik ook altijd FO maar de afgelopen paar dagen vind ik de panzer erg aantrekkelijk. :)
Mijn panzertje had het in hetzelfde potje anders ook heel lekker naar zijn zin. Best grappig, op het moment dat iemand riep "pak eens een echt wapen" kon ik de extra mp40 er ook bij kiezen (lvl 4 soldier).

Wij hadden elkaar trouwens best veel te pakken in dat level :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

En het is gewoon leuk als je met één schot 4 gasten omlegt. Wie dat afkeurt is gewoon jaloers en die mensen hoor je echt niet als ze zelf lekker bezig zijn. :P

Het maakt mij niet uit, als ik vaak achter elkaar word neergeknald met een panzer dan betekent dit dat ik een andere strategie moet kiezen zodat ik langer blijf leven.

Die extra MP40 die je op een gegeven moment krijgt is erg handig want meestal leg je het af als je alleen maar een colt hebt en geen ammo voor de panzer, je maakt het de vijand er bijzonder moeilijk mee als je zo zwaar bewapend bent. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Mee eens maar waar ik wel het schurft in heb is als ik keer op keer een pas of 5 na het spawnpoint neer geschoten word door een panzer. Verders heb ik er eigenlijk zelden moeite mee...

Veel irritanter zijn die hufters die tussen hun teammaten in met de flame thrower gaan staan knokken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Die flamethrower is erg lastig om te hanteren, je kunt er niet precies mee 'vuren' en hij is dan ook alleen maar bedoeld om als verdediging in te zetten. Je kunt de flamethrower niet inzetten om eens lekker een paar mensen om te leggen want daar is dat ding niet voor bedoeld, met dat ding moet je in een gangetje gaan staan en iedereen buiten houden.

Dit maakt de flamethrower meteen tot het meest nutteloze wapen uit het spel, je legt er te makkelijk mensen mee uit het eigen team neer en je hebt een grote kans dat je jezelf affakkelt. Meer waardering heb ik voor mensen die met de mortar kunnen omgaan. Ik heb het al een aantal keer geprobeerd maar het is erg lastig, je moet op de kaart kijken waar de bommen vallen en je moet inschatten waar de vijand loopt. Vaak mis je het doel maar je kunt ook de weg vrijmaken voor jouw eigen team.

De mortar kan volgens mij alleen maar efficiënt worden ingezet wanneer er een goede communicatie binnen het team is. Ook moet degene die de bommen afschiet goed bevoorraad worden want het is erg handig als hij continu door kan schieten omdat je zo het beste resultaat behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

bazs2000 schreef op 10 oktober 2003 @ 19:11:
Meer waardering heb ik voor mensen die met de mortar kunnen omgaan. Ik heb het al een aantal keer geprobeerd maar het is erg lastig, je moet op de kaart kijken waar de bommen vallen en je moet inschatten waar de vijand loopt. Vaak mis je het doel maar je kunt ook de weg vrijmaken voor jouw eigen team.

De mortar kan volgens mij alleen maar efficiënt worden ingezet wanneer er een goede communicatie binnen het team is. Ook moet degene die de bommen afschiet goed bevoorraad worden want het is erg handig als hij continu door kan schieten omdat je zo het beste resultaat behaald.
Bij de Seawall Battery is dit als Allies zijnde, echt het wapen. Flink die berg bestoken tot dat de ramp is gebouwd en dan recht voor de exit van de bunker, zodat iedereen gelijk het gebouw in kan. Het is daar ook niet echt moeilijk om iemand te raken en je zit lekker beschut bij het spawnpoint.

[ Voor 10% gewijzigd door DyStiC op 10-10-2003 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zow dat was me het partijtje knallen wel ... niet normaal zeg hehe. Mano[GoT] was er ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tis mischien een beetje offtopic maar ik vraag het toch ook ik ben een fanatiek speler van dit spel voor al op de lost paradise servers maar nu zit ik met het volgende.

Hoe kan ik mensen inviten in mijn fireteam zelf word ik ook wel eens geinvited maar ik kan het tot nu toe nergens vinden.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan doen is het met een speciale commando in de console in het spel of is het gewoon een instelling in het spel zelf
Graag jullie reactie

(btw) het word eens tijd voor een paar nieuwe maps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebruik de enter toets op je numpad. Rest wijst zich vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 10 October 2003 @ 13:54:
[...]

/me is Mano

anyway wel idd een gigantisch verschill in versies zeg nu met de nieuwe is er ineens tegenstand, maar ook teamplay. aantal mooie potjes gister gespeeld.
Dan mag jij je o'tje eens wit maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vindt t nog steeds jammer dat veel mensen die dit spel downloaden niet eerst ff kijken wat voor spel t is. Volgens mij denk nog steeds 70% van degene die dit spel spelen dat t een of andere teamdeathmatch is :( .... lopen alleen maar in hun 1tje kills te maken totaal buiten t teambelang om en verzieken zo eigenlijk t hele spel naar mijn mening. Niets is frustrerender als bij Oasis bijv een gast bij spawn van allies aan t spawnkillen is terwijl alle axis defence verder dood is en allies de vlag veroverd hebben hij niet eens doorheeft dat de vlag je MAIN OBJECTIVE IS !!! en vergeet terug te pakken. Sterker nog je moet je gewoon klote voelen op t moment dat je niet meer kunt spawnen bij de old city en er alles aan doen om de vlag nog terug te pakken voordat de old city wall opgeblazen is :) En dit is wat ik bij een hoop spelers nog mis.

Daarnaast is er nog een heel groot niveau verschil op de verschillende ET servers. Stats zeggen dus eigenlijk heel weinig bij ET ..highest fragger ..tjsa ben je dan echt opzoek gegaan naar kills en totaal objective genegeerd of heb je in teambelang lopen fraggen en ben je dan de beste fragger. Dat is iets wat je imho bij ET moet afvragen want je probeert niet een roll of honour te halen voor jezelf. Eerst objective halen en dan komt de xp /fraggs en rolls of honour vanzelf wel. T is eigenlijk best te vergelijken met een voetbal 11-tal. Je speelt in een team maar er is een spits die elke bal die ie krijgt op doelschiet omdat ie zo graag de meeste doelpunten wil maken. Dan ben je niet echt in t teambelang aan t spelen geloof ik en das bij ET ook vaak t geval bij xp whoring stat sletjes :) ..

Ik snap niet dat mensen dit totaal niet doorhebben. Als axis wordt er van je verwacht dat je koste wat kost objective verdedigd en als allies wordt er verwacht dat je gegroepeerd aanvalt . Lijkt mij niet zo heel moeilijk te onthouden. XP vindt ik eigenljik totaal onbelangrijk ..als je uiteindelijk maar je objective haalt.

p.s. *knip* Clanwerving en GoT gaat niet samen.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2003 16:56 . Reden: nog ffies wat frustraties kwijt :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 20:00
Bij Goldrush is het wel lollig als de tank gestolen en gerepareerd is, dan vervolgens beide teams van spawnlocatie veranderen. Dan komt het namelijk heel af en toe voor dat beide teamen samen spawnen op dezelfde plaats. :D Leidt nog wel es tot coole situaties. :+

[ Voor 4% gewijzigd door Silent Thunder op 11-10-2003 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Klinkt grappig maar hoe regel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ik speel het nu pas een week of 2 *schaam* maar ik moet zeggen dat ik me erg kan vermaken, met name als axis zijnde... heerlijk ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 10:23:
tis mischien een beetje offtopic maar ik vraag het toch ook ik ben een fanatiek speler van dit spel voor al op de lost paradise servers maar nu zit ik met het volgende.

Hoe kan ik mensen inviten in mijn fireteam zelf word ik ook wel eens geinvited maar ik kan het tot nu toe nergens vinden.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dat kan doen is het met een speciale commando in de console in het spel of is het gewoon een instelling in het spel zelf
Graag jullie reactie

(btw) het word eens tijd voor een paar nieuwe maps
Om ff antwoord te geven op je eerste vraag: F + rechter enter indrukken :)

Met die nieuwe maps ben ik t niet helemaal eens omdat ET een teamgame is en ik eigenlijk zelden op public servers goede teamplay tegenkom. Mensen die nu al uitgekeken zijn op de officiele ET maps zijn waarschijnlijk meer de deathmatch liefhebbers want er valt nog zo veel te verbeteren wat betreft samenwerking en daar ben ik ben ik bang nog lang niet opuitgekeken. Veel mensen verzieken toch de lol voor een ander in dit spel omdat ze t belangrijker vinden een beetje rond te knallen en niet zozeer in belang van t team lopen spelen. En op die manier gaan de maps uiteraard snel vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Ik ben net ene ET_worldchamp [dk] tegengekomen. Die was echt goed zeg. Jammer dat ik maar een kwartiertje tegen hem kon spelen, heb weer wat dingetjes geleerd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Zijn er al nieuwe maps van de ET makers uit? Ik heb er nu gewoon 6 zeg maar. Ik bedoel geen mods gemaakt door fans ofzo, maar echt officiële maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

ET is nog niet zo lang uit, het maken van een goede map vergt veel tijd en je zult nog even moeten wachten dus. De maps die nu in het spel zitten zien er goed uit en steken goed in elkaar. Om dat te evenaren moet je behoorlijk lang knutselen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
wwillem schreef op 11 oktober 2003 @ 20:03:
Ik ben net ene ET_worldchamp [dk] tegengekomen. Die was echt goed zeg. Jammer dat ik maar een kwartiertje tegen hem kon spelen, heb weer wat dingetjes geleerd :).
Worldchamp???Ken ik niet, speel et al sinds de release.Wat ik echt dom vindt dat sommige sukkels spawn killen, wat geen xp meer oplevert.Verder speel ik ook meestal voor de xp, hangt er vanaf of je goede teammates hebt.Bij battery ga ik gewoon panzeren als er alleen maar noobs in mijn team zitten.Bij normale team ga ik als covert ops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze zijn ook bezig met de originele RTCW maps om te zetten naar ET heb ik gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 20:46:
ze zijn ook bezig met de originele RTCW maps om te zetten naar ET heb ik gehoord.
Waar heb je dat gehoord?Wie gaat dat doen?Makers?En gaan ze dat gratis aanbieden?Ik dacht het niet, dan speelt niemand nog rtcw,
er zijn nu genoeg maps + wat zelfgemaakte maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

KeeZ schreef op 11 October 2003 @ 17:09:
Ik speel het nu pas een week of 2 *schaam* maar ik moet zeggen dat ik me erg kan vermaken, met name als axis zijnde... heerlijk ;)
Had ik in het begin ook, altijd Axis, maar later niet meer. Ik wil nu gewoon echt geen Axis meer zijn. De Kick van Allies is dat je zelf alles meot oplossen, Axis wachten altijd maar een beetje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:15
Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 20:46:
mp_base en mp_beach heb ik al reeds op mijn schijf staan :) (weliswaar beta's maar het zijn echt identieke maps)

Vraagje: word er ooit gespeeld op de ETPro server van XS4All? Die lijkt mij constant leeg te staan? (of misschien ping ik die op de verkeerde momenten van de dag? :? )

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
  • Laatst online: 26-06 22:08
Hasib schreef op 11 October 2003 @ 23:13:
[...]

Waar heb je dat gehoord?Wie gaat dat doen?Makers?En gaan ze dat gratis aanbieden?Ik dacht het niet, dan speelt niemand nog rtcw,
er zijn nu genoeg maps + wat zelfgemaakte maps.
Dat is niet van de makers, maar van hobbyisten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op 12 October 2003 @ 10:16:
[...]
Vraagje: word er ooit gespeeld op de ETPro server van XS4All? Die lijkt mij constant leeg te staan? (of misschien ping ik die op de verkeerde momenten van de dag? :? )
's avonds issie meestal wel vol :)
StephanL schreef op 12 October 2003 @ 10:36:
[...]
Dat is niet van de makers, maar van hobbyisten
worden ze net zo goed nog omgezet naar ET :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Laatst online: 13:15
Over customs gesproken, de welke spelen jullie het liefst?

Ik vind Rhine2 en Nachteinbrug best wel te genieten :)
ook Silly CTF is best leuk 3 vs 3

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Hoe jat je eigelijk een kostuum van je tegenstander? Heb al eens gehoord van de 'F'-knop. Ik knal zovaak iemand neer en dan ga ik precies op hem staan, maar dan kan ik op default 'F' drukken tot ik eens ons weeg; maar niks gebeurd.

2e vraagje... Ik merk heel af en toe wel eens dat er plots een paar medailles verdwijnen. En dan heb ik niet ge-teamkilled ofzo. Hoe kan zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Silent Thunder schreef op 12 October 2003 @ 15:13:
Hoe jat je eigelijk een kostuum van je tegenstander? Heb al eens gehoord van de 'F'-knop. Ik knal zovaak iemand neer en dan ga ik precies op hem staan, maar dan kan ik op default 'F' drukken tot ik eens ons weeg; maar niks gebeurd.
Kostuum moet je wel jatten met F (erboven gaan staan en ingedrukt houden) Je moet er natuurlijk wel voor zorgen dat je slachtoffer ook echt dood is. (dus eerst nog paar keer schieten zodat je het zeker weet ;))

/edit: en je moet natuurlijk als cov ops spelen maar dat wist je denk ik zelf ook al :+

[ Voor 13% gewijzigd door Mobie op 12-10-2003 17:04 ]

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een feest toch weer op de xs4all server.

echt het HELE axis team wist niet hoe het spel werkt, ik was de enige die objectives aan het beschermen was, overal mijnen neer leggen etc waarna je teammates er natuurlijk vrolijk over heen lopen en uiteraard complainen want ik maak natuurlijk weer een teamkill. allies kon zo dus in 5 minuten de fueldepot opblazen terwijl het halve axis team nog bij de bridge rondliep en de andere helft nieteens weet wat de fueldepot is en gewoon maar rondloopt als een kip zonder kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Mwoah, dat maak je ook weleens mee aan de kant van de allies.
Dat is nog een stuk lastiger want hoe wil je een oblective succesvol afronden als iedereen maar een beetje loos loopt te schieten? Voer voor de axis dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
heb daarstraks ook nog even zitten spelen op nexus2... was ook weer tamelijk droevig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Silent Thunder schreef op 12 October 2003 @ 15:13:
2e vraagje... Ik merk heel af en toe wel eens dat er plots een paar medailles verdwijnen. En dan heb ik niet ge-teamkilled ofzo. Hoe kan zoiets?
Aan het begin van een nieuwe ronde begin je weer opnieuw met je medailles. Nieuwe kanzen, nieuwe prijzen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Laatst online: 11-09 17:49
Net weer even op de XS4ALL ETpro server gespeeld, vergezeld door 3 andere tweakers, dat was ownen geblazen :D

Wat doet dat ETpro eigenlijk ? Wat voor extra functies bied het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

CyberTijn schreef op 12 oktober 2003 @ 22:05:
Net weer even op de XS4ALL ETpro server gespeeld, vergezeld door 3 andere tweakers, dat was ownen geblazen :D

Wat doet dat ETpro eigenlijk ? Wat voor extra functies bied het ?
Yeah Baby!
Dat ging wel goed jah, echt tof als er veel tweakers in hetzelfde team zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Omg, ik pwnde net wel ff weer in ET :D
Deden Radar, ik heb ff heel simpel de East Radar part gepakt, en iemand anders heeft later nog de West gepakt :)

En heb net nog ff 2 rondjes gespeeld, maar de Axis was strontberoerd, echte n00bs zaten in het team, dus wij hadden makkelijk spelen
Weer Radar gedaan, ik pak _weer_ de East radar part zonder problems, en iemand gaan langs de main entrance de west part pakken, ook zonder probs
Axis natuurlijk allemaal vraagtekens :D

N00bs, you cant live without them.... :+

[ Voor 5% gewijzigd door Bleet op 12-10-2003 23:43 ]

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op 12 October 2003 @ 23:25:
[...]

Yeah Baby!
Dat ging wel goed jah, echt tof als er veel tweakers in hetzelfde team zitten :)
Dat ging zeker goed, Pjotrik en ik probeerden om bij de gun te komen via de achter kant. Hij dus op mn rug springen en ik duwen met use :P

Hier een plaatje nadat het pakketje neergezet was :+ (heb maar ff zo een linkje gemaakt, om niet de layout te vern**ken)
edit:
typvoute weer, bijna weekend

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
DAMN das wel een zieke oplossing maar stoer dat ie werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Hmmm, als Axis zijnde kan je daar misschien beter maar wat mines neer gaan leggen.
Anders is het snel over. Goed gevonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:33
Hoe speel ik replays/demo's af bij ET?
Waar moet ik die files neerpleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
wwillem schreef op 12 oktober 2003 @ 20:26:
[...]

Aan het begin van een nieuwe ronde begin je weer opnieuw met je medailles. Nieuwe kanzen, nieuwe prijzen :).
Dat gebeurd gewoon in een map. Opeens 2 medailles weg ofzo. :? Het komt niet zo heel vaak voor hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

HEb je dan van klasse veranderd?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Silent Thunder schreef op 13 October 2003 @ 08:39:
[...]

Dat gebeurd gewoon in een map. Opeens 2 medailles weg ofzo. :? Het komt niet zo heel vaak voor hoor..
Bij sommige is een ronde verdeeld in 3 mappen. Als je dan naar Europa gaat, als je van Africa afkomt begin je helemaal met een schone lijn. Dus alles wordt op 0 gezet. Zelfde andersom. Maar had je je xp punten nog wel of stond dat op nul? Als die op nul stond ben je begonnen met een nieuwe ronde. Had je ze nog ben je waarschijnlijk een andere functie gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 00:05:
Hier een plaatje nadat het pakketje neergezet was :+ (heb maar ff zo een linkje gemaakt, om niet de layout te vern**ken)
Stoer, komt dat even goed uit dat de verdediging van de axis daar ronduit beroerd is. :P

Maarja, dit vereist wel teamplay en niet zo'n beetje ook. Communicatie vereist en moelijkheidsgraad 20+. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speelde volgens mij ook in dat potje, alleen dan bij de axis en wat een stel n00bs zaten er in dat team zeg, ik was die enige die de guns probeerde te defenden, de rest liep nog steeds naar de old city toe enzo. ben volgens mij later ook nog weggegaan :P

btw ik speel onder de naam unex in het zwart met de e in een ander kleurtje ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Maar goed dat de axis daar niet was. We moesten toch ff oefenen.
Met zijn tweeën werkte het niet, kwam dan net niet hoog genoeg. Was wel leuk zo'n aparte techniek.
De 2 keer daarvoor werd de dynamiet steeds onschadelijk gemaakt. Nu konden ze er niet bij.

Nuuul, volgende keer proberen in Fuel dump. Ff over de muur zonder covert ops.
In battery tegen de stenen wand aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:23

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Bij sommige servers wordt nadrukkelijk gevraagd om geen "map-bugs" te gebruiken, or else: ban...

Het is natuurlijk wel lachen om eens te doen, maar als standaardtechniek is het best flauw.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

De et pro server moet nog helemaal aangepast / getuned worden worden.

Gisteren lukte het, omdat de axis nou zeg maar nogal knullig speelde. (Behalve.. :P ) Anders had het echt niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

[...]

Dat ging zeker goed, Pjotrik en ik probeerden om bij de gun te komen via de achter kant. Hij dus op mn rug springen en ik duwen met use :P

edit:
Jah, ik stond op jou geloof ik en hij ging via mij omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence_nl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

Silence_nl

Slnc

[...]

edit:
best lame :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
Das gewoon cheaten hoor. Straks gaan andere het ook nog nadoen en bederf je zo de Oasis-map voor sommige.

[ Voor 15% gewijzigd door Silent Thunder op 13-10-2003 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Gewoon kijken of het kon. Niet gelijk zo overdrijven.
Btw duurt het heel lang voordat je daar boven bent, en je moet nog een bom planten. Zo'n dik 15 minuten was er geen enkele axis achter te bekennen. En dan zijn ze gewoon het haasje.

Deze 'bug' is snel op te lossen doormiddel een extra configregeltje maar dat moet bij Xs4all nog ff geregeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Waar ligt de grens bij cheaten :? Is over de muur heen springen in oasis ook een cheat (ik kan het trouwens nog steeds niet :P)?

Of die magische spring-acties in een filmpje wat een tijdje terug is gepost, waarbij je via allerlei exotische manieren ergens binnenkon komen, bijv als allies engineer in the fuel dump (zonder hulp van iemand anders)?

Het bederft inderdaad wel een beetje het spel, maar het hoort gewoon bij de mogelijkheden. Bovendien is het onmogelijk om dit te detecteren door punkbuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
wwillem schreef op 13 October 2003 @ 20:57:
Waar ligt de grens bij cheaten :? Is over de muur heen springen in oasis ook een cheat (ik kan het trouwens nog steeds niet :P)?
Ik neem aan dat je 'The Old City Wall' bedoeld? En ja... dat vind ik cheaten. Het is gewoon als Allied een objective om die muur op te blazen als je er langs wilt. Ik vind zodra je er XP door krijgt en/of het een objective is.... je het dan niet via een trucje moet omzeilen. Want dan ben je fout bezig. Zo hebben de makers het niet bedoeld in ieder geval. Incidenteel de map op die manier verkennen is best Ok, maar het moet vervolgens niet structueel zo gaan gebeuren. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Silent Thunder op 13-10-2003 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
Lekker zo'n got-fest op xs4all ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Tazzy schreef op 13 October 2003 @ 21:29:
Lekker zo'n got-fest op xs4all ;)
Jazeker!

Op deze pic missen braindeath en ijsbier nog, die kwamen net iets later :)
Totaal met z'n 9'enen :D

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/eecrulez/et5.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Erazzzer op 13-10-2003 21:58 . Reden: 9 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Screenie? :P

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=403041

Was wel weer leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erazzzer schreef op 13 oktober 2003 @ 21:57:
[...]

Jazeker!

[afbeelding]
Die screenshot is weer lekker flatteus voor mij :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Verwijderd schreef op 13 oktober 2003 @ 22:33:
[...]

Die screenshot is weer lekker flatteus voor mij :'(
Oke, dan zal ik speciaal voor jou zeggen dat je de maps ernaar geroeld hebt :)
Ik weet het nog wel hoor :P

[ Voor 4% gewijzigd door Erazzzer op 13-10-2003 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Close call, moest ik bijna mn [GoT] tag inleveren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Misschien is het toch wel leuk om eens een Clan van GoT te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, op deze manier gaat het toch ook leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Zeker wel. Het is ook leuk om op deze manier verder te gaan, maar ook leuk als je zo nu en dan eens een war speelt. Het is dan ook gewoon nog vrijblijvend voor tweakers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je dan niet regelmatig met elkaar oefenen enzo? En volgens mij zijn we helemaal niet zo goed om wars te gaan spelen.

Daarnaast vind ik het wel zo ontspannend om op n00bs te knallen in pubs.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

De wars zijn toch altijd in het weekend? Ik kan dan niet, en ik denk nog een heel aantal tweaker met mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Het was gister inderdaad gezellig op XS4ALL, helemaal toen er een vote was om een GoT'ter te kicken, dat ging niet, wat gek. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Erazzzer schreef op 13 oktober 2003 @ 21:57:
[...]

Jazeker!

[afbeelding]
Geinig zeg, toch maar n's wat meerop XS4ALL spelen.
Maar helaas zitten daar ook vaak trieste lui. Gister liep er bijvoorbeeld een onverlaat (van 't zelfde team) vanaf het spawnpoint telkens met een mes te zwaaien (onder het lopen) en stak me dus, was ik al bijna dood. Voor zulke mensen heb ik dus wel een TK over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanL
Wordt een grote clan dan, kan de één niet, gaat de ander ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coenen schreef op 14 oktober 2003 @ 08:24:
Het was gister inderdaad gezellig op XS4ALL, helemaal toen er een vote was om een GoT'ter te kicken, dat ging niet, wat gek. ;)
Sterker nog, volgens mij werd die persoon na drie (vergeefse) pogingen om een GoT-er te kicken zelf in één keer gekicked >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ga weer even, komen jullie ook O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

GoT-ers zijn plakkers. Dat heb ik al gemerkt want het is vrij hecht. :)

Wat mij opvalt is dat het altijd de GoT-ers zijn die met ammo en healthpacks strooien. Klasse. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

DyStiC schreef op 14 oktober 2003 @ 10:38:
[...]

Geinig zeg, toch maar n's wat meerop XS4ALL spelen.
Maar helaas zitten daar ook vaak trieste lui. Gister liep er bijvoorbeeld een onverlaat (van 't zelfde team) vanaf het spawnpoint telkens met een mes te zwaaien (onder het lopen) en stak me dus, was ik al bijna dood. Voor zulke mensen heb ik dus wel een TK over.
Vaak heb je ook mensen met een flamethrower die om zich heendraaien en alles aanbranden...
Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 11:21:
[...]

Sterker nog, volgens mij werd die persoon na drie (vergeefse) pogingen om een GoT-er te kicken zelf in één keer gekicked >:)
Psies!, net als diegene die de hele tijd een restart wou, omdat we steeds roelden als allies :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch best wel lage accuracy hebben jullie eigenlijk als ik het vergelijk met wat ik meestal ongv. haal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 oktober 2003 @ 11:21:
Die vote riep ik op :P. Een malloot probeerde meerdere malen Erazzzer[GoT] te kicken, zonder reden. Tsjah, das geen goed plan met zoveel tweakers :D.

Die sfeer op de server heerschte echt :), bovendien werden veel andere spelers (vooral NL'ers) erg enthousiast tijdens het spelen. Daar doen we het voor.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.