Dat is bij mij wel 1 keer gebeurd. Meteen bij oplevering. Ik kon geen verbinding krijgen, maar toen bleek dus dat de instellingen in mijn Copperjet niet goed stond. De helpdesk van InterNLnet heeft toen op afstand alles even weer goed gezet, en toen deed-ie het ook perfect.freddifish schreef op 06 oktober 2003 @ 17:22:
[...]
staat de firewall en intrusion detection aan in je modem ?
heeft er iemand op afstand aan je modem gekloot soms ?
En ik weet dat tests op Speedtest en Mordax eigenlijk niet zo veel zeggen, maar het is toch wel een zure appel dat de snelheden die vermeld worden bij het 2-8Mbit pakket gemiddeld rond de 350 KB/s liggen en ik het hier nu met nog geen 100 KB/s moet doen, terwijl dat tot een paar weken terug nog goed was. En helemaal zuur is het dat bv een TweakDSL Ultra daar helemaal op de 700 KB/s staat.
Ik ben net verhuisd en overgestapt van @Home waar ik braaf altijd rond de 300 kb/s zat voor zo'n €46. En nu moet ik me behelpen met zo'n 50-100 kb/s voor €69,-.
Ik hoop echt dat het ze lukt om de problemen op te lossen. Het feit dat ze aangeven dat er problemen zijn, is in ieder geval al een positief iets.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.