De conclusie is dan toch waar, gaperd!! DAT heb je er dus aan.

...
Ok. Laat me even jouw logica volgen.
Nou zeg, wat is Ferrari slecht !
Hun nieuwe auto gaat helemaal niet harder dan die Porsche met gelijke motor !
Oftewel: wat ontbreekt is de *toegevoegde waarde* van je conclusie. Als hij 'waar' is maakt hem dat toch nog niet nuttig ? Jouw conlusie ligt namelijk
voor de hand, tenminste, als je eerst eens had verdiept in de feiten, door middel van het speciaal daarvoor opgestarte topic.
Waarom post je in *dit* topic jouw geweeklaag over de snelheden van 1 mbit up bij BBNed die in de praktijk nooit gehaald worden ?
Hoeveel Kbyte/sec halen de mensen met een 1024 upstream nu??
Graag even
www.speedtest.nl results plaatsen en even kijken hoeveel Kbyte/sec je haalt met ftp uppen of irc dcc send (of een ander praktijk voorbeeld)
Ik neem aan dat je het hier tegen de SurfSnel Abbonee's hebt, aangezien dit topic daarom draait.
Als jij vervolgens gaat zeggen:
...dus niemand met de 1024 upstream haalt de verwachte 108-110 kbyte sec aan upstream. Tis allemaal 86-92 Kbyte/sec. Nou dat noem ik geen 1024 up maar 920 up (ik weet dat er overhead afgaat maar van 1024kbit naar 92kbyte is te gek)
Wek je ten minste de suggestie dat dit ligt aan het SurfSnel abbonement. Als je dat niet bedoelde, post dat dan niet hier, want dat niemand dat haalt is logisch. Als je daar verder over wilt discussieren, ga dan naar het BBNed 1 mbit upload topic, hier hebben we niets aan dit soort opmerkingen.
Het is een legitieme constatering dat de 512 wel gehaald wordt (na aftrek overhead) en de 1024 blijkbaar niet.
Goh, hoe zou dat nou komen

?
De snelheid van een BBNed 8 mbit ADSL abbonement loopt niet lineair omhoog ofzo

...
Zoals reeds *tig* maal geconcludeert is in het BBNed 1 mbit upload topic, gaan bij deze snelheden de technische beperkingen van ADSL de gebruikers parten spelen.
Je zou eens naar de reden\oorzaak achter je constateringen moeten kijken, alvorens je conclusies trekt die iedereen wel kan trekken of heeft getrokken.
Daarmee werk je (onbedoeld, neem ik aan) mee aan stemmingmakerij.
Dat de conclusie voor jou al vaststaat is wat anders. Je hebt blijkbaar al info die ik zoek, geef die gewoon en zeur verder niet.
Haha, het is hier GoT. Mensen gaan jou niet zomaar desgevraagd info geven, want dan kunnen we blijven *herhalen*. JIJ moet eerst gedegen vooronderzoek doen. Dat hoeft niet, maar dan moet je ook geen uitspraken doen (in het bijzonder negatieve

).
Ik zag dat je ook al raar tegen anderen aan het doen was. Hou daar mee op.
Oh ja

?
Waar deed ik 'raar' ? Jij bent hier degene die raar doet, jij valt meteen mensen aan als je zelf de fout in gaat.
Ik loop al tijden naar alle tevredenheid mee in dit topic, en ik wijs ro-maniak2 (daar zal je het vast over hebben, niet ?) gewoon op een vreemde post, precies in de geest van jouw posts btw.
"Eerst doen, dan denken." en bovendien onlogische conclusies aan dingen verbinden.
Maar voor de rest heb ik "no hard feelings" hoor

? ro-maniak2 pakt mijn reactie toch ook niet meteen zo persoonlijk op ?