Helaas zit je bij een provider die financieel niet in staat is dit gratis te doen.
Zou mijn ISP dit vragen zou ik het er voor over hebben.

. InterNLNet schijnt al vanaf het begin van consumenteninternet te bestaan ! En ze doen vooral hosting en zakelijke diensten + het lucratieve surfnet contract dus financieel zit dat wel snor !
Ik zag dit net op de internl site staan:
Verhoging upstream ADSL tot 1 Mb
Vanaf vandaag worden alle nieuwe ADSL 2 Mb of 2-8 Mb abonnementen geleverd met een unlimited upstream van 1 Mb. Dat betekent dat de upstreamsnelheid tussen de 512 en 1024 kbps zal liggen. Voor bestaande abonnementen wordt deze verhoging niet standaard doorgevoerd. Als u deze hogere upstream wenst te krijgen, dan dient u hiertoe een korte brief naar InterNLnet te sturen of faxen onder vermelding van uw debiteurnummer. De eenmalige kosten voor deze verhoging bedragen Euro 29,75 incl. btw. Uw maandelijkse abonnementskosten veranderen niet.
(bericht geplaatst op 2003-09-01)
linkje
http://www.internl.net/nieuws.cgi?sectie=actueel&id=27
Dat betekent dus dat bestaande abonnees moeten dokken voor de snelheidsverhoging (klantenbinding heet dat )
Dat bericht staat er al weken. En ik las ergens (er zijn zoveel topics hierover

) dat iemand naar InterNLnet had gebeld en dat ze nog met BBned overlegden over wat te doen. SurfSnel Abonnee's hebben het geluk dat InterNlNet niks tot weinig aan data verkeer hoeft te dokken, ze bieden namelijk een dienst aan die door SurfNet is uitbesteed aan hun. Ze maken er zelf reclame mee dat je via het convergentie (oid

) loze universiteiten glasvezelnetwerk zit, en dat er
geen datalimiet is (ook geen FUP). Surfnet lijkt dus niks te vragen voor gebruik van hun netwerk, met hoge capaciteit, zij zijn allang blij dat ze nu eindelijk een succesvol SurfNet Thuis ADSL abbonement voor Studenten hebben gerealiseerd. Vroeger liep dat geheel via SurfNet maar dat was te duur (voor henzelf

) en was geen succes.
Ik dok nu 69,95 (of was het 59,95 ?) voor m'n 8 mbit abbo en InterNLNet zal zelf wel snappen dat het hele voordeel van dit abbonement wegvalt als je bij Demon etc voor een vergelijkbaar of zelfs lager bedrag een uncapped (dus ook gratis 1 mbit upload) abbo kan regelen ! De SurfNet News server is btw niet goed ik zie die interessante zaken (

) er helemaal niet op staan w*rez is gewoon leeg als ik er op klik
En de config van de Copperjet kun je benaderen via de web interface en telnet. Je moet wel de laatste firmware er op zetten (v5.14 dacht ik) !
Edit:
Ik heb een ping van hooguit 19 ms naar Tweakers net en geen packetloss, hoezo slechte ping ?
BTW: Voor somminge CS servers etc heb ik soms een ping van 10 ofzo
[
Voor 4% gewijzigd door
Verwijderd op 15-09-2003 16:49
]