[BBNED] Snelheden worden verhoogd!

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.190 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 18:25:
[...]

Weet je 't zeker, heb net een medewerker van de klantenservice van Demon gesproken en die vertelde dat 150 GB/mnd. geen probleem was. Zit dus te twijfelen tussen Demon en XS4ALL.
Ik heb ooit eens over een soortgelijk iets gemaild met een Demon medewerker:
Er is wel een fair-use-policy bij Demon, maar deze is nog nooit gebruikt. Gezien het feit dat er hier gotters zijn die 200GB/maand hebben en ook nog niet worden lastig gevallen, lijkt mij de keuze duidelijk 8).

KPN loopt dus wel erg achter zo. Maar nu sommige abbo's al tegen hun theoretische snelheids limiet aan hangen: Wat komt er na ADSL :? ADSL 2 waarschijnlijk niet, want die is voor lagere snelheden (maar verder van de centrale af, dus handig voor de plattelanders onder ons).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waslijn schreef op 12 September 2003 @ 18:13:
[...]
Zijn geen gelijkwaardige prodcuten, immers ga bij demon uit van een lagere datalimiet dan bij xs4all. Demon heeft dan wel een FUP, maar dat betekend niet 150GB per maand. Ze zullen wel wat goedkoper worden denk ik, maar 65 euro kan je wel vergeten.
150 gig is 24 uur per dag 7 dagen per week 60 kb/s trekken, tuurlijk zijn er mensen die dat voor elkaar krijgen maar het gros van de mensen haalt echt geen 150 gigabyte per maand. Ik bedoelde te zeggen beide providers van dezelfde achritectuur gebruik maken dus dat de kwaliteit van de verbinding in principe in beide gevallen hetzelfde is. Uitgaande van het feit dat er bij Demon of Xs4all geen masale outages plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-09 21:22
wwillem schreef op 12 september 2003 @ 18:50:
[...]

Ik heb ooit eens over een soortgelijk iets gemaild met een Demon medewerker:
Er is wel een fair-use-policy bij Demon, maar deze is nog nooit gebruikt. Gezien het feit dat er hier gotters zijn die 200GB/maand hebben en ook nog niet worden lastig gevallen, lijkt mij de keuze duidelijk 8).

KPN loopt dus wel erg achter zo. Maar nu sommige abbo's al tegen hun theoretische snelheids limiet aan hangen: Wat komt er na ADSL :? ADSL 2 waarschijnlijk niet, want die is voor lagere snelheden (maar verder van de centrale af, dus handig voor de plattelanders onder ons).
Je hebt ook nog VDSL, dat gaat alleen miljarden kosten aangezien die techniek niet in de centrale gebruikt kan worden maar totaal nieuwe wijkcentrales gebouwd moeten worden, anders kan je er nauwelijks klanten mee bereiken. Overigens mag deze techniek niet eens in de gewone centrales in Nederland gebruik worden vanwege de storing (overspraak) die dat zou veroorzaken. Als je VDSL introduceert zijn er wel snelheden van tot 50 mbit mogelijk als je vlakbij zo'n wijkcentrale woont. Ook de kabelbedrijven zullen de glasvezel verder richting de klanten moeten leggen om meer capaciteit te krijgen maar met EuroDocsis hebben ze het met hoge snelheden iets makkelijker vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pc123 schreef op 12 September 2003 @ 19:35:
[...]

Je hebt ook nog VDSL, dat gaat alleren miljarden kosten aangezien die techniek niet in de centrale gebruikt kan worden maar totaal nieuwe wijkcentrales gebouwd moeten worden, anders kan je er nauwelijks klanten mee bereiken. Overigens mag deze techniek niet eens in de gewone centrales in Nederland gebruik worden vanwege de storing (overspraak) die dat zou veroorzaken. Als je VDSL introduceert zijn er wel snelheden van tot 50 mbit mogelijk als je vlakbij zo'n wijkcentrale woont. Ook de kabelbedrijven zullen de glasvezel verder richting de klanten moeten leggen om meer capaciteit te krijgen maar met EuroDocsis hebben ze het met hoge snelheden iets makkelijker vermoed ik.
nieuws: Essent start onderzoek 'Ethernet via de kabel'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-09 21:45

t3q

Say yes to teq

JIppie! :) dit is leuk nieuws. Demon word in 1 klap een hele grote concurrent voor de andere isp's op gebied van snelle breedband toegang. Nu hopen dat ze het waar kunnen maken wat ze aanbieden.

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gelijk een 512/256 abbonementje bij Demon aangeschaft, aangezien dit toch 1024/512 word!
Had Broadband Basic bij Casema/Wanadoo (300/64 naar 512/128) maar voor die 6 euro per maand extra heb ik liever 1024/512!
Way 2 Go BBned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg je ook niet 1 mbit upload ?

Vraag aan mede SurfSnel\InterNLnet abbonee's:

Komt op 15 September nu ook die upload verhoging, of moet ik daar wel voor gaan dokken ???

BTW:

Als m'n abbo prijs verlaagd word (flink!-->InterNlnet :(), kan ik een zwaardere shell account nemen of andere aantrekkelijk opties... hmmm ff op de zelfservice site rondneuzen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 05:19

OMX2000

By any means necessary...

WOW voor 65 euro 2-8Mb / 1024, da's SUPER. Ik wacht nog een maandje, en als @home niks aankondigt over upgrades, neem ik demon.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-09 07:46
super super super!!!

_/-\o_ Demon _/-\o_

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W0h0 supersnelheid voor een superprijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34

dwaas

_

*zucht*
Waar blijft cistron nou..

:(

King for a day,... fool for a lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

BLIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D BIZARR gewoon, hulde aan Demon en uiteraard BBned :P

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asteroid9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:33

Asteroid9

General Failure

Hehe... en raad eens wie er sinds 4 weken een Demon account heeft en voor dit nieuws al geupgrade had naar 1024/512? :Y)
Mooi, krijg ik 2 verdubbelingen achter elkaar! :)

- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dwaas schreef op 12 September 2003 @ 08:16:
Mijn modem geeft niets aan. :?
(by the way i see that you call me dwaas_NL .. 8) }) )
ed2k wereld 8) Dnl >:)

Maar wel beterz dat Demon geupgrade heb, zonder probies. Nou snel overstappen 8)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Zo zo. Dat is nog eens lekker begin van het weekend! Wel leuk. Mijn upload gaat van 256 (fout demon) naar 512 en van 512 naar 1 mbit :P Ik hoop dat dit niet al te lang gaat duren... :)

En mag ik nog even uw aandacht?

KEN DIE ZEIKSEL WEL 1MBIT UP AAN? :P anders moet ik nog een ander modem aanschaffe :(

//edit

Hoe zit het met die goedkope DSL lijnen voor bedrijven? Krijgen die ook de 1mbit up? En natuurlijk de verdubbeling van de Down?

[ Voor 45% gewijzigd door WiNlUx op 12-09-2003 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiNlUx schreef op 12 september 2003 @ 22:54:
KEN DIE ZEIKSEL WEL 1MBIT UP AAN? :P anders moet ik nog een ander modem aanschaffe :(
Dat vroeg ik mij dus ook af :) Ik wil het eigenlijk nu bestellen en dan zie ik wel wanneer die extra snelheid komt, maar als ik dan nu een modem koop wat niet de 1mbit up aankan dan wacht ik wel even tot ze er een modem bij gaan leveren wat wel de volledige snelheid kan benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 23:04:
[...]

Dat vroeg ik mij dus ook af :) Ik wil het eigenlijk nu bestellen en dan zie ik wel wanneer die extra snelheid komt, maar als ik dan nu een modem koop wat niet de 1mbit up aankan dan wacht ik wel even tot ze er een modem bij gaan leveren wat wel de volledige snelheid kan benutten.
Natuurlijk kan die dat aan. Daar hoef je toch geen eens over na te denken :O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:47

Crusader

Arc Nature

Heej, gisteren had ik een snelheid van 2048/512 (omdat dat mijn abo is) en nu heb ik slechts een snelheid van 512/256. Is dat een fout van Demon of zijn er werkzaamheden ofzo? Gisteren was de snelheid nog goed...
Snapperniksvan :(

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Crusader schreef op 12 september 2003 @ 23:18:
Heej, gisteren had ik een snelheid van 2048/512 (omdat dat mijn abo is) en nu heb ik slechts een snelheid van 512/256. Is dat een fout van Demon of zijn er werkzaamheden ofzo? Gisteren was de snelheid nog goed...
Snapperniksvan :(
Goh, jij ook al? Je moet ff bellen (als je lijn is opgeleverd he) dan komen ze er samen met jou wel uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

WiNlUx schreef op 12 September 2003 @ 23:23:
[...]

Goh, jij ook al? Je moet ff bellen (als je lijn is opgeleverd he) dan komen ze er samen met jou wel uit...
Hoezo, ik ook al? Er zijn blijkbaar meerderen die hier last van hebben?
Maar mijn lijn is al ruim een maand opgeleverd en nu opeens dit :?
Kan het dan toch nog zomaar ineens gebeuren?
Naja, ik bel ze morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 03-09 19:43
Heb nu een 1024/512 verbinding bij demon, wordt dus 2048/1024. Weet iemand wat de max upload snelheid is van een Copperjet 811 (ISDN)? Heb al gezocht maar die site van allieddata is echt om te janken, veel oude info en meerdere 811 modellen.

Verwijderd

Heb per vandaag 2048/1024 gekregen ipv 1024/512 ( Zelf aangevraagd dus niet via de aangekondigde verhoging) echter mijn upload komt niet boven de 83 kb/sec.
Zou toch wel meer moeten zijn. Toen ik een telnet verbinding maakte en bij status keek zag ik bij download 2048 staan, maar bij upload maar 824 ( of zoiets ).

Weet iemand hoe dit kan ??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 00:33:
Heb per vandaag 2048/1024 gekregen ipv 1024/512 ( Zelf aangevraagd dus niet via de aangekondigde verhoging) echter mijn upload komt niet boven de 83 kb/sec.
Zou toch wel meer moeten zijn. Toen ik een telnet verbinding maakte en bij status keek zag ik bij download 2048 staan, maar bij upload maar 824 ( of zoiets ).

Uhh? Hoe heb je dat gedaan, gewoon gebeld en gezegd: met Sjaak uit Den Haag ik wil meer up ...
Vertel mij hoe ik zo snel mogelijk ook hoge snelheid krijgen kan >:)

• Darkvater
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Ik dacht dat voor ADSL de theoretische max 8mbit down en 1mbit up is, tenminste als je dicht genoeg bij een centrale zit. Volgens mij zit je dus wat verder weg, en daarom heb je niet de volle 120 KB/s up, maar minder. Ik neem aan dat als je 8mbit zou hebben, je die ook niet zou halen.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

ZOu het kunnen zijn.

Vond het alleen raar dat die 800 nog iets als uploadsnelheid bij mijn status stond. Aangezien bij de download wel gewoon de 2048 stond vermeld, nam ik aan dat bij de upload 1024 hoorde te staan.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 11:31

n00bs

Het is weer Zomer!

Vaag... dus nu ga je meer betalen terwijl je t strax gratis had gekregen... niet slim maar okay

ATm + TCP/IP geeft ~12-13% overhead... dus hou je zeg 87% eff. van je bandbreedte over. Die 1024 up is het theoretisch max van ADSL, staat ook duidelijk op de site van Demon, dat dit niet overal haalbaar is. Afhankelijk van de afstand tot de centrale. Afhankelijk van de gekozen bekabeling, afhankelijk van je netwerkinstellingen en de finetuning hiervan...

Met dit in je achterhoofd is het logisch dat je niet het max haalt... en beter gewoon bij je oude abbonnement had kunnen blijven en w8en tot de "GRATIS" verhoging.

PS: weet iemand wanneer de verhogingen doorgevoerd gaan worden?

[ Voor 5% gewijzigd door n00bs op 13-09-2003 00:44 ]

• buiter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:27

Sorry dat ik het zeg maar wat ben jij een dikke ZEUR!!!!

Ik denk eerder dat jou modem het niet aan kan dan dat de lijn de snelheid niet kan halen.
1mbit is uncapped upload, dus.....
Daarnaast denk ik dat je geen 1:1 verbidning hebt dus je moet tevreden zijn met deze snelheid!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Sommige modems ondersteunen geen 1024kbit upload, het kan zijn dat jouwn modem het niet ondersteund. Voor sommige modems geld een max upload van 640Kbit (isdn modems) en 864Kbit (analoge modems).

iRacing Profiel

Verwijderd

Bedankt voor het compliment buiter !!! Het ging mij niet zozeer om de snelheid. Snap ook best dat je die 128 kb/sec niet haalt. En over die verhoging. Had een 1024/512 abbo, heb em nu verhoogt naar 2048/512. Straks met de verdubbeling gaat ie naar 2-8 mbit/1024. Maakt dus allemaal niet zoveel uit. Wou gewoon het snelste hebben.

Maar mijn idee is dat ie bij de status via telnet gewoon download :2048 en upload 1024 zou moeten weergeven. En dat doet ie dus niet. Dat vind ik raar en daarom post ik het bericht.

• WiNlUx
Crusader schreef op 12 September 2003 @ 23:35:
[...]

Hoezo, ik ook al? Er zijn blijkbaar meerderen die hier last van hebben?
Maar mijn lijn is al ruim een maand opgeleverd en nu opeens dit :?
Kan het dan toch nog zomaar ineens gebeuren?
Naja, ik bel ze morgen wel.
Mijn upload is ook maar half.... vandaar deze opmerking :P

• Crusader

Crusader

Arc Nature

WiNlUx schreef op 13 September 2003 @ 01:09:
[...]

Mijn upload is ook maar half.... vandaar deze opmerking :P
Maar ik proef uit jouw woorden dat jouw lijn nog maar net is opgeleverd, terwijl ik al "lang" kon internetten met 2048/512 :|

[ Voor 3% gewijzigd door Crusader op 13-09-2003 03:12 ]

Verwijderd

Ik vind het echt belachelijk dat Cistron de op hun website aangekondigde reactie ineens sneaky heeft aangepast van "aankomende week" (was vorige week) naar "binnenkort".

• LaitSolaire
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 23:00
Op de InterNl.net website hebben ze het hele bericht gewoon verwijderd alsof het nooit bestaan heeft. Ik zal ze eens een mailtje sturen ;)

• rvm
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

rvm

Cistron is volgens DtH nog in onderhandeling met BBned en hoopt dat dit weekend rond te krijgen. DtH heeft aangegeven dat voor maandag de prijzen bekend zijn (zie cistron.broadband). Je kunt het als 'sneaky' betitelen dat ze nog niks aankondigen, maar als ze er op die manier een betere deal uit kunnen slepen, zal dat alleen maar gunstig zijn voor de abonnees.

• LaitSolaire
Binnen een uur al een reactie gehad:
Inderdaad, gisteren is een gesprek met BBned geweest en op basis daarvan wordt bekeken wat er gedaan wordt. Via onze site zullen we u op de hoogte houden.
Kortom, nog even geduld a.u.b. :)

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:34
Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 11:11:
Ik vind het echt belachelijk dat Cistron de op hun website aangekondigde reactie ineens sneaky heeft aangepast van "aankomende week" (was vorige week) naar "binnenkort".
Wat niet gaat dat gaat niet hè :)

• WiNlUx
Crusader schreef op 13 September 2003 @ 03:12:
[...]

Maar ik proef uit jouw woorden dat jouw lijn nog maar net is opgeleverd, terwijl ik al "lang" kon internetten met 2048/512 :|
Nouja, ik denk dat demon van mij nog veel telefoontjes mag verwachten als nu niet rap zijn met dat repareren van die verbinding. Ze vragen nu nog alleen maar of ik kazaa open heb staan. Da's toch geen support of wel dan...

Wij allemaal hier tweakers hebben toch wel een beetje verstand van een computer en bijbehorende internet verbinding. Dan weet je toch ook als je je snelheid gaat testen dat Kazaa en emule oid moet uitzetten... :(

[ Voor 7% gewijzigd door WiNlUx op 13-09-2003 15:23 ]

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Nee, probleem ligt dieper bij mij. Mijn modem initialiseert echt op 512/256 kbps.
Dat kan niet anders dan aan de DSLAM liggen, lijkt mij. Dat leek de support medewerker ook en er is een ticket gemaakt richting BBNed.
Mooi klote. Ik snap echt niet dat dit zomaar kan gebeuren zonder dat er iemand aan de config van de DSLAM zit te rotzooien.
Zelfs de modem rechtstreeks aan het ISRA punt zonder splitter, met het meegeleverde kabeltje van 1 meter leverde een verbinding van slechts 512/256 kbps op.
Het kloterige is dat de support afdeling van BBNed pas maandag weer werkt. Voorlopig zit ik met een langzame verbinding.
Het is dus niet mijn upload die slechts half zo langzaam is (want dat was eenvoudig met een firmware te fiksen), maar heel mijn verbinding is gedowngrade van 2048/512 naar 512/256.

• finnyhut
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 12:11

Ja, dat is het maximum wat de Zyxel aankan. De 'Copperjet' modems, die Demon voorheen leverde, schijnen sneller te kunnen qua upload.

Verwijderd

Uh mensen, k d8 dat pas vanaf de 15e de verhoging in gaat?

Of kan ik gewoon niet lezen?

Verwijderd

Nu begrijp ik waarom me Cistron MAXX zo lekker loopt.. :9
De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 339 meter.
Volgens een andere, minder betrouwbare, berekening bedraagt de afstand 363 meter hemelsbreed.

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 15:33

ralfbosz

xm create bosz -c

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 18:25:
[...]

Weet je 't zeker, heb net een medewerker van de klantenservice van Demon gesproken en die vertelde dat 150 GB/mnd. geen probleem was. Zit dus te twijfelen tussen Demon en XS4ALL.
Ik heb met mijn 2Mbit het voor elkaar gekregen 100Gb door de lijn te trekken en niks erover gehoord }).

Tja dat krijg je als Demon gewoon de beste newsserver van NL heeft (oke hij is niet van Demon, maar wel een stuk groter dan Newszilla).

Enige minpuntje is dat je maar 3 streams tegelijk mag van bij elkaar zo'n 180kb/s, dus aan 2-8Mbit heb je weinig in dit opzich, alleen updaten van de headers gaat nu wel sneller :Y).

rm -r *

• Darkvater

Darkvater

oh really?

Verwijderd schreef op 13 september 2003 @ 16:54:
Nu begrijp ik waarom me Cistron MAXX zo lekker loopt.. :9
[...]
Waar kan ik dat ook alweer bekijken?

Ah, gevonden: http://www1.oli.tudelft.nl/adsl/
De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 1821 meter.
Mooi, kan ik ook MAXX hebben :)

[ Voor 32% gewijzigd door Darkvater op 13-09-2003 16:59 ]

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34

dwaas

_

Verwijderd schreef op 13 September 2003 @ 11:11:

Doen ze wel vaker.
Soms geven ze veel informatie en na een paar uur is het aangepast naar een veel kortere versie. :X
Nou het zal volgende week vrijdag wel worden. Zuigt.

King for a day,... fool for a lifetime.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:12
ralfbosz schreef op 13 september 2003 @ 16:57:
[...]

Ik heb met mijn 2Mbit het voor elkaar gekregen 100Gb door de lijn te trekken en niks erover gehoord }).

Tja dat krijg je als Demon gewoon de beste newsserver van NL heeft (oke hij is niet van Demon, maar wel een stuk groter dan Newszilla).

Enige minpuntje is dat je maar 3 streams tegelijk mag van bij elkaar zo'n 180kb/s, dus aan 2-8Mbit heb je weinig in dit opzich, alleen updaten van de headers gaat nu wel sneller :Y).
165Gb :X :X

idd, die newsserver is gewoon klote, zoveel als er op staat.. zelfs de dvd groepen hebben een retentie van 10 dagen ofzo....

Ik ga het nu wat anders doen: Ik versprijd mn downloaden over cistron @ work, eweka @ baas thuis en demon bij mezelf. Vond die 165 eigenlijk wel erg aso....

[ Voor 11% gewijzigd door DJSmiley op 13-09-2003 19:22 ]

Verwijderd

finnyhut schreef op 13 September 2003 @ 16:34:
[...]
Ja, dat is het maximum wat de Zyxel aankan. De 'Copperjet' modems, die Demon voorheen leverde, schijnen sneller te kunnen qua upload.
:| Iemand die dat kan bevestigen ...

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Ik heb zoiets ook gehoord ja, het bewijs heb ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
DJSmiley schreef op 13 September 2003 @ 19:22:
[...]

165Gb :X :X

idd, die newsserver is gewoon klote, zoveel als er op staat.. zelfs de dvd groepen hebben een retentie van 10 dagen ofzo....

Ik ga het nu wat anders doen: Ik versprijd mn downloaden over cistron @ work, eweka @ baas thuis en demon bij mezelf. Vond die 165 eigenlijk wel erg aso....
welke newsserver gebruik je dan van demon?

bij mij is de retentie meestal maar 3 a 4 dagen.... iets van 10dagen oud heb ik nog niet gezien....

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco20
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-04 11:51
Eastman schreef op 14 september 2003 @ 01:26:
[...]

welke newsserver gebruik je dan van demon?

bij mij is de retentie meestal maar 3 a 4 dagen.... iets van 10dagen oud heb ik nog niet gezien....
wel meer dan 10 dagen in sommige gevallen. Net nog wat van 26 augustus uit a.b.o.games gehaald
news.demon.nl gaat het dus om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

heerlijk nu lekker 65 € betalen ipv 99 € :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Remco20 schreef op 14 September 2003 @ 02:39:
[...]

wel meer dan 10 dagen in sommige gevallen. Net nog wat van 26 augustus uit a.b.o.games gehaald
news.demon.nl gaat het dus om
nah ik zit veel op a.b.x, a.b.nl, a.b.boneless enzo.... daar is de retentie echt nooit meer dan 4 dagen :(

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:12
Eastman schreef op 14 September 2003 @ 11:34:
[...]

nah ik zit veel op a.b.x, a.b.nl, a.b.boneless enzo.... daar is de retentie echt nooit meer dan 4 dagen :(
De (lompe) planet newsserver is ook nog prima bereikbaar, nova.planet.nl
Ik trek daar, op mn werk met Cistron, 6-7Mbit...

abnl zit trouwens op supernews (Demon) op 3.4 dagen. Da's idd wat minder ;)

http://www.supernews.com/stats/retention.cgi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemistone
  • Laatst online: 29-08 15:24
Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 20:53:
Krijg je ook niet 1 mbit upload ?

Vraag aan mede SurfSnel\InterNLnet abbonee's:

Komt op 15 September nu ook die upload verhoging, of moet ik daar wel voor gaan dokken ???

BTW:

Als m'n abbo prijs verlaagd word (flink!-->InterNlnet :(), kan ik een zwaardere shell account nemen of andere aantrekkelijk opties... hmmm ff op de zelfservice site rondneuzen :).
Ik heb een dag voordat bbnet het bericht bekend heeft gemaakt een 512 lijn besteld bij interNLnet/surfsnelADSL. Een dag na het bericht van BBnet ik gebeld, de medewerker was nog niet op de hoogte, maar verzekerde mij dat als BBnet dat gedaan had, zij zeker mee zouden gaan.
Vandaag nog maar eens gebeld, en toen wisten ze het nog niet, ze moesten daar nog over vergaderen.
Ik hoop dat het goedkomt, anders had ik beter Demon kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn provider (concepts-ict) zegt dat ze wel een bericht hebben gehad van bbned, maar er stond niet in voor wanneer dat moest gebeuren.

Dus ze wachten nog op meer informatie van bbned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 15:05

niq

Eet nooit gele sneeuw!

WooK schreef op 05 September 2003 @ 16:56:
Kreeg dit net te lezen;

Per 15 september wordt de snelheid voor ADSL Economy lijnen verdubbeld. !
Iemand al de snelheidsverhoging gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

BBned verdubbelt de snelheid voor ADSL Economy lijnen per 15 september. Nieuwe gebruikers krijgen vanaf die datum voor het Economy pakket een snelheid van 512/256 kbit/s in plaats van de gebruikelijke 256/256 kbit/s. De hoge snelheden worden nog sneller: 512/256 kbits gaat naar 1024/512 kbit/s en 1024/512 kbit/s gaat naar 2048/1024 kbit/s. Klanten die een lijn met 2Mb snelheid bestellen, krijgen voortaan een ongelimiteerde dienst van 2 tot 8Mb waarmee snelheden kunnen worden gehaald tot maximaal 8 Mb downstream (van het BBned netwerk naar de eindgebruiker) en 1 Mb upstream (van eindgebruiker naar het BBned netwerk). De afstand tot de BBned centrale en andere factoren zoals kwaliteit van de gebruikte koperlijn bepalen de werkelijke snelheid.

[ Voor 3% gewijzigd door n00bs op 15-09-2003 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus? Dat bericht hebben we allemaal nog haast nooit gelezen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 15 september 2003 @ 14:28:
Dus? Dat bericht hebben we allemaal nog haast nooit gelezen :Z
Al goed, iemand boven mij post dat die NET te horen heeft gekregen dat de 15e verhogingen doorgevoerd zouden worden... dus ik post alleen het totale bericht...

Dus, kan je ook op een andere toon reageren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Copperjet modems zijn echt l33t man, je kan echt alles instellen _O_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Ik zag dit net op de internl site staan:

Verhoging upstream ADSL tot 1 Mb

Vanaf vandaag worden alle nieuwe ADSL 2 Mb of 2-8 Mb abonnementen geleverd met een unlimited upstream van 1 Mb. Dat betekent dat de upstreamsnelheid tussen de 512 en 1024 kbps zal liggen. Voor bestaande abonnementen wordt deze verhoging niet standaard doorgevoerd. Als u deze hogere upstream wenst te krijgen, dan dient u hiertoe een korte brief naar InterNLnet te sturen of faxen onder vermelding van uw debiteurnummer. De eenmalige kosten voor deze verhoging bedragen Euro 29,75 incl. btw. Uw maandelijkse abonnementskosten veranderen niet.

(bericht geplaatst op 2003-09-01)

linkje http://www.internl.net/nieuws.cgi?sectie=actueel&id=27

Dat betekent dus dat bestaande abonnees moeten dokken voor de snelheidsverhoging (klantenbinding heet dat :( )

[ Voor 7% gewijzigd door Monalisa op 15-09-2003 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 20:36

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Helaas zit je bij een provider die financieel niet in staat is dit gratis te doen.
Zou mijn ISP dit vragen zou ik het er voor over hebben.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Hmz lullig, maar gaat Demon niet een zelfde soort "actie" uithalen? en worden de verhogingen bij al bestaande klanten wel of niet automatisch doorgevoerd... want nu ik zo zijn bericht door lees, inclusief een complete post van BBned (stukje naar boven van mij) Dan krijg ik het vermoeden dan alleen nieuwe klanten in het begin de nieuwe verhoging krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 12:44

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

n00bs schreef op 15 september 2003 @ 15:50:
Hmz lullig, maar gaat Demon niet een zelfde soort "actie" uithalen? en worden de verhogingen bij al bestaande klanten wel of niet automatisch doorgevoerd... want nu ik zo zijn bericht door lees, inclusief een complete post van BBned (stukje naar boven van mij) Dan krijg ik het vermoeden dan alleen nieuwe klanten in het begin de nieuwe verhoging krijgen
Nee hoor, Demon hanteerd dezelfde prijzen voor een betere dienst (zie het nieuwsbericht). De mensen die een nieuw abbo nemen zullen direct profiteren en de anderen zullen (gefaseerd?) migreren naar de nieuwe snelheden.

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 14:35:
[...]

Zou ik mogen weten hoe? :) Heb er zelf ook 1 maar zou niet weten hoe ik dat ding in kan stellen... ik weet alleen dat ik er niewe profiles naartoe kan sturen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon had volgens mij al aan gegeven dat ze de kosten die BBned berekent voor de upgrade doorberekent omdat ze die kosten niet voor alle abbonees kunnen dragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 16:21:
Demon had volgens mij al aan gegeven dat ze de kosten die BBned berekent voor de upgrade doorberekent omdat ze die kosten niet voor alle abbonees kunnen dragen
Volgens mij was dat alleen voor de upload verdubbeling.

Bij deze upgrade worden geen eenmalige bijdragen gevraagd (vooralsnog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op 15 September 2003 @ 14:35:
[...]

Maar minder goede ping. Als je dat niet interesseerd is het idd een glad machientje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas zit je bij een provider die financieel niet in staat is dit gratis te doen.
Zou mijn ISP dit vragen zou ik het er voor over hebben.
:D. InterNLNet schijnt al vanaf het begin van consumenteninternet te bestaan ! En ze doen vooral hosting en zakelijke diensten + het lucratieve surfnet contract dus financieel zit dat wel snor !
Ik zag dit net op de internl site staan:

Verhoging upstream ADSL tot 1 Mb

Vanaf vandaag worden alle nieuwe ADSL 2 Mb of 2-8 Mb abonnementen geleverd met een unlimited upstream van 1 Mb. Dat betekent dat de upstreamsnelheid tussen de 512 en 1024 kbps zal liggen. Voor bestaande abonnementen wordt deze verhoging niet standaard doorgevoerd. Als u deze hogere upstream wenst te krijgen, dan dient u hiertoe een korte brief naar InterNLnet te sturen of faxen onder vermelding van uw debiteurnummer. De eenmalige kosten voor deze verhoging bedragen Euro 29,75 incl. btw. Uw maandelijkse abonnementskosten veranderen niet.

(bericht geplaatst op 2003-09-01)

linkje http://www.internl.net/nieuws.cgi?sectie=actueel&id=27

Dat betekent dus dat bestaande abonnees moeten dokken voor de snelheidsverhoging (klantenbinding heet dat )
Dat bericht staat er al weken. En ik las ergens (er zijn zoveel topics hierover :D) dat iemand naar InterNLnet had gebeld en dat ze nog met BBned overlegden over wat te doen. SurfSnel Abonnee's hebben het geluk dat InterNlNet niks tot weinig aan data verkeer hoeft te dokken, ze bieden namelijk een dienst aan die door SurfNet is uitbesteed aan hun. Ze maken er zelf reclame mee dat je via het convergentie (oid :?) loze universiteiten glasvezelnetwerk zit, en dat er geen datalimiet is (ook geen FUP). Surfnet lijkt dus niks te vragen voor gebruik van hun netwerk, met hoge capaciteit, zij zijn allang blij dat ze nu eindelijk een succesvol SurfNet Thuis ADSL abbonement voor Studenten hebben gerealiseerd. Vroeger liep dat geheel via SurfNet maar dat was te duur (voor henzelf ;)) en was geen succes.

Ik dok nu 69,95 (of was het 59,95 ?) voor m'n 8 mbit abbo en InterNLNet zal zelf wel snappen dat het hele voordeel van dit abbonement wegvalt als je bij Demon etc voor een vergelijkbaar of zelfs lager bedrag een uncapped (dus ook gratis 1 mbit upload) abbo kan regelen ! De SurfNet News server is btw niet goed ik zie die interessante zaken (;)) er helemaal niet op staan w*rez is gewoon leeg als ik er op klik :?

En de config van de Copperjet kun je benaderen via de web interface en telnet. Je moet wel de laatste firmware er op zetten (v5.14 dacht ik) !

Edit:

Ik heb een ping van hooguit 19 ms naar Tweakers net en geen packetloss, hoezo slechte ping ?

BTW: Voor somminge CS servers etc heb ik soms een ping van 10 ofzo :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen met een copperjet is er hier genoeg te vinden:

http://home.hccnet.nl/speedy.ron/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op 15 September 2003 @ 14:34:
[...]

Al goed, iemand boven mij post dat die NET te horen heeft gekregen dat de 15e verhogingen doorgevoerd zouden worden... dus ik post alleen het totale bericht...

Dus, kan je ook op een andere toon reageren 8)7
Sorry n00bs, je hebt gelijk, was btje geirriteerde reactie, achteraf niet eens echt terecht... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Al goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaitSolaire
Nieuw bericht op website InterNL.net mbt. de aangekondigde snelheidsverhoging van BBnet.

Source: http://www.internl.net/nieuws.cgi?sectie=actueel&id=29
Verklaring snelheidsverhoging ADSL

Geachte interNLnet klant,
Het zal u waarschijnlijk niet ontgaan zijn dat onze leverancier bbned een flinke snelheidsverhoging van ADSL-lijnen heeft aangekondigd.

De afgelopen week hebben wij van bbned de gedetailleerde informatie ontvangen over deze aangekondigde verhoging.

Het is een operatie die door bbned in de loop van dit najaar uitgevoerd gaat worden, en een zorgvuldige voorbereiding vraagt. De snelheidsverhoging wordt dus niet met directe ingang doorgevoerd.

Zo is bijvoorbeeld de afstand van uw locatie tot de centrale van belang om te kunnen bepalen of de snelheidsverhoging technisch mogelijk is. Als de afstand te groot is voor uw geplande nieuwe snelheid, dan kan de snelheidsverhoging wel eens niet haalbaar zijn. In dat geval zullen wij het omgekeerde doen, namelijk de lijn migreren naar het abonnement wat past bij de haalbare snelheid.

Ten tweede betekent de upgrade vooralsnog een verandering van het toegekende IP-adres. Voor veel van onze klanten is dat niet van belang, en gaat alles vanzelf goed, maar voor diegenen die hun systemen op dat specifieke IP-adres ingesteld hebben is dat wel van belang. Wij zijn in gesprek met bbned om te zien hoe wij die transitie planbaar en zo makkelijk en eenvoudig mogelijk maken.

Zodra wij een stap verder zijn in de uitwerking zullen wij u daarover informeren.

Voor klanten die net van het upgrade aanbod gebruikt gemaakt hebben om bijvoorbeeld van 512 kb/s naar 1024 kb/s te gaan, betekent deze aangekondigde snelheidsverhoging dat zij de opvolgende stap van 1024 kb/s naar 2048 kb/s krijgen voor dezelfde prijs.

Op basis van de aankondiging van bbned wordt tevens een nieuwe prijslijst voor ADSL-abonnementen uitgewerkt die op korte termijn gepubliceerd zal worden. Nieuwe abonnementen zullen op basis van die prijslijst afgesloten worden.

Met vriendelijke groet,

Herman Wagter Directeur InterNLnet

(bericht geplaatst op 2003-09-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-09 17:02

freddifish

schnappi !

thanks, dat betekent nog even wachten, maar het komt eraan.
dat van dat IP adres is inderdaad relevant als je je eigen servertjes hebt draaien en met het handje je copperjet heb ingesteld op jouw /28 ip reeks enzo..

[ Voor 19% gewijzigd door freddifish op 16-09-2003 11:56 ]

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirage
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:55
www.cistron.nl

Persbericht bbned
Zoals misschien bekend heeft onze toeleverancier bbned op 5 september een persbericht uitgebracht.

Bij CistroN zal er het een en ander gaan veranderen aan de prijs-/product-stelling. Aangezien nog niet alle gevolgen van bbned's initiatief momenteel bekend zijn, heeft CistroN doen besluiten om eerst alle informatie bij elkaar te vergaren alvorens met een mededeling te komen. Daarbij valt in het persbericht van bbned ook nog te lezen dat het sowieso nog minimaal enkele weken gaat duren voordat de veranderingen effectief worden.

Zodra er meer bekend is, zullen wij dat op onze website en in de newsgroepen bekend maken.

Submitted by tinuz on Monday, September 15, 2003 - 17:34

https://www.afrikareisopmaat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

newsgroepen ? wrom half engels en half nederlands ffs
zeg nieuwsgroepen of newsgroups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 12:42:
Waar je je al allemaal niet druk over kunt maken :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aphax
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05-06 21:48
Verwijderd schreef op 16 september 2003 @ 12:42:
Zeg zeurpiet, je zit zelf ook met Engelse afkortingen (ffs) in je Nederlandse zinnen. En dan heb ik het nog niet over je taalfouten gehad. Met andere woorden; zeur niet of doe het zelf ook netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostvertol-Mil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:40

dot.blaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wisten we al. :)
Maar kunnen nou die Zyxels die 1mbit upload aan? Weet iemand dat, want dat vind ik wel belangrijk eigenlijk,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Uit meerdere berichten kan ik opmaken dat dat niet het geval is.
Ook de specs van het modem gaan maar tot ergens in de 800 kilobits/s.

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
firmware upgrade :? of is het 100% hardware dat ie geen 1mbit upload aankan :'(

Verwijderd

Ik hoop wel dat het met firmware kan oid, want ze zijn ook niet van plan een ander modem te leveren zei de helpdesk.
Maar stel dat het modem max 800 kbit aankan, betekend dat dan dat je wel een strakke 100kb/s haalt, omdat je verbinding nog meer aankan, of kom je dan ook nog eens onder die 100kb/s, zoals bij de download ook nooit de max snelheid gehaald wordt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 08:00:
Ik hoop wel dat het met firmware kan oid, want ze zijn ook niet van plan een ander modem te leveren zei de helpdesk.
Maar stel dat het modem max 800 kbit aankan, betekend dat dan dat je wel een strakke 100kb/s haalt, omdat je verbinding nog meer aankan, of kom je dan ook nog eens onder die 100kb/s, zoals bij de download ook nooit de max snelheid gehaald wordt?
die 800kbit zijn de pakketjes inclusief de headers, dus je moet het delen door 10 voor de daadwerkelijke data ==> 80 kb/s (max)

Verwijderd

Damn!! Ik heb net 2 weken geleden een 2-8 abo aangevraagd bij tweakdsl! Weet iemand of zij ook zo'n prijsverlaging gaan doorvoeren....

En ik zat nog wel te twijfelen tussen demon en tweakdsl..... hoop dat ik wel de juiste keuze heb gemaakt... vind 30 euro verschil in prijs toch wel veel!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Lekker mierenneuken... 800kbit = 100KB/sec, 13% overhead => 0.87*100= 87KB/sec
En dan heb je nog header compressions etc... dus met een beetje geluk als ook de overhead op de lijn laag is, dan haal je rond de 90KB/sec

• Novah
  • Laatst online: 10-09 11:51
Als je zulke dingen leest... kan ik wel janken dat ik nog een contract heb lopen bij de KPN + Planet. Voor minder geld heb ik 3x sneller internet... en ik hoorde ook dat de KPN die nieuwe regeling van de opta heeft afgewezen... dus snel en makkelijk overschakelen komt er binnenkort nog niet :(

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
Heef iemand al gemerkt dat de snelheden zijn verhoogt?

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Nee want ze zijn nog niet verhoogd (had je overal denk ik wel terug kunnen lezen... waarschijnlijk okt/nov)

Verwijderd

Stomme vraag mischien.. maar is er een proggie die de up-/download kan checken ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 11:15:
Stomme vraag mischien.. maar is er een proggie die de up-/download kan checken ?
lol....

DU meter ;)

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Wat d8 je gewoon van je log van je router ;)

• En1
  • Laatst online: 31-08 21:44

En1

kan iemand met Demon ADSL ff wat pingen voor mij? :)
want ik wil het ook wel nemen maar wil ff ping tijden weten :D
194.109.69.90
195.130.132.155

thx

Maximum effort - Deadpool

• Lethal
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-04-2019
--- 194.109.69.90 ping statistics ---
23 packets transmitted, 23 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 23.6/26.9/29.2 ms

--- 195.130.132.155 ping statistics ---
7 packets transmitted, 7 packets received, 0% packet loss
round-trip min/avg/max = 30.5/31.2/32.6 ms

Bijden gepingt met een Demon DSL 1024/512 verbinding.
Vanaf mijn server (draait op Debian)

• Anubis801
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 11:15:
http://www.speedtest.nl

=/\= System Status =/\=

Verwijderd

Nette ping van Demon naar Xs4all Quake server.

Ik haal 15 ms (zit zelf bij Xs4all basic), Die ping naar België is 30ms

:9~

• Darkvater

Darkvater

oh really?

code:
1
2
3
4
Ping statistics for 194.109.69.90:
    Packets: Sent = 10, Received = 10, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 20ms, Maximum =  20ms, Average =  20ms

code:
1
2
3
4
Ping statistics for 195.130.132.155:
    Packets: Sent = 10, Received = 10, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 20ms, Maximum =  30ms, Average =  27ms

Eweka Basic Consument ADSL 512/256 (BBNED)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 10:37:
Damn!! Ik heb net 2 weken geleden een 2-8 abo aangevraagd bij tweakdsl! Weet iemand of zij ook zo'n prijsverlaging gaan doorvoeren....

En ik zat nog wel te twijfelen tussen demon en tweakdsl..... hoop dat ik wel de juiste keuze heb gemaakt... vind 30 euro verschil in prijs toch wel veel!
de eerste paar maanden betaal je nog het oude bedrag en als de hele operatie afgerond is betaal je het nieuwe maandbedrag denk ik

• shotputty
  • Laatst online: 16-08 11:00

shotputty

I'll be back

Ik heb nu 1024/512 publishnet en ik heb de upgrade naar 2048/512 (72€ momenteel) aangevraagd, die is nog steeds niet doorgevoerd. Als hij actief wordt dan start een nieuw jaarcontract. Als ik de opdracht annuleer (kost 15€) dan loopt mijn contract gewoon 31 december af en kan ik eventueel overstappen naar Demon, }) die volgens mij veel goedkoper blijft.
Wat is wijsheid? :?

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste