Ben ik ook wel benieuwd naar, aangezien ik had gehoord dat de up vd Zyxel max 80KByte/sec zou zijn ofzo en niet de volledige 1024Kbits/sec.
En waar woon je (ongeveer?).
Verwijderd
Ben ik ook wel benieuwd naar, aangezien ik had gehoord dat de up vd Zyxel max 80KByte/sec zou zijn ofzo en niet de volledige 1024Kbits/sec.
Verwijderd
Hey, ik woon ook in Zoetermeer, zit jij toevallig ook op de centrale in Rokkeveen?Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 23:05:
Ik heb nu ook de 1024up > 91kB Down heb ik 2048 > 210kB (Demon, Zoetermeer, Draytek 2600 met 2.3.6 firmware)
If it ain't broken, play with it till it breaks.
[ Voor 22% gewijzigd door schiffeb op 19-09-2003 23:28 ]
Na het proberen van deze firmware bleef de max van de upload gelijk de max van de download steeg echter 200 kbit.Mr Magic schreef op 19 September 2003 @ 00:41:
[...]
Dat is dus niet zo. De maximum rate waardes zijn de waardes waar het modem op traint en kunnen variëren. O.a. afhankelijk van de kwaliteit van het koper en de afstand tot de centrale. De actual rate is de rate die de ADSL provider instelt en waar je dus niet boven kunt komen. Wel vreemd dat jouw download gecapped is op 2 Mbit en je upload op 864 Kbit. Volgens de berichten ging bbned de upload uncapped aanbieden namelijk... Mijn Vigor 2600 traint trouwens op 11264000 en 992000. Jammer dat ze de download niet gaan uncappen, dan zou ik 11.2 Mbit halen![]()
Heb je trouwens de 2.5UK2 firmware al geprobeerd. Deze zou alleen bedoeld zijn voor mensen met hoge dB waardes (> 50), maar heeft ook een nieuwere ADSL firmware versie (43e2eaa1) dan de gewone 2.5 UK (firmware 41e2be2c).
Nee, de centrale voor Rokkeveen zit op het Roomwit.schiffeb schreef op 19 september 2003 @ 23:25:
ik woon ook in zoetermeercentrale rokkeveen is palenstein en daar zitten ook meerzicht en oosterheem op:)
Ik ben nog niet geupgrade vreemd maybe toch op ordernr
hehe niet als je modem/router in 1 hebt draytek 2600
Er word altijd aangeraden om het modem zo dicht mogelijk bij de centrale te plaatsen.schiffeb schreef op 19 September 2003 @ 23:47:
[...]Ik zal morgen is proberen de modem te verplaatsen.
Maybe maakt het uit dat ik de modem op de 1e heb staan aan een normaal telefooncontact die ik beneden in de meterkast aan de splitter heb gehangen ik heb dus na de splitter een meter of tien std telefoonkabel hangen dat is denk ik de bottleneck aangezien ik maar 2200 meter van de centrale af zit.
Wat denken jullie?
Tsss... als je 2 km van de centrale woont, wat maken dan die paar extra meters in je huis nog uit?Jive schreef op 20 September 2003 @ 13:58:
[...]
Er word altijd aangeraden om het modem zo dicht mogelijk bij de centrale te plaatsen.
In jouw geval dus waar je lijn het huis inkomt ...
Vanaf je modem ga je toch weer met utp verder, en kun je nog 100mbit halen over 100 meter ...
Dus waarom extra ruis op je lijn zetten door je router zo ver van het aansluitpunt te plaatsen.
[ Voor 14% gewijzigd door shotputty op 20-09-2003 17:40 ]
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Hoe meer connectoren er zitten, en schakeldozen & unbeschermde kabels ... hoe meer ruis ...Crusader schreef op 20 September 2003 @ 14:20:
[...]Tsss... als je 2 km van de centrale woont, wat maken dan die paar extra meters in je huis nog uit?
Verwijderd
ik had al zo'n vermoeden...schiffeb schreef op 20 September 2003 @ 22:16:
ik heb het geprobeerd maar verplaatsen naar de meterkast verschilt geen bitje
[ Voor 8% gewijzigd door Crusader op 20-09-2003 22:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
Volgens Tweakdsl zelfs wel 200 KBWiNlUx schreef op 21 September 2003 @ 13:57:
Wachten is SPANNEND5 ms is best veel vind ik. Hoop dat ze straks toch nieuwe firmware uitbrengen voor de upload, want mensen op 200m afstand van de centrale zouden zo 100 kb/s up kunnen halen
Mijn order:NB: Bij bestelling vanaf 18 september 13:00 uur gelden bovenstaande bandbreedtes en prijzen. Orders die voor deze datum zijn besteld, zullen automatisch worden verwerkt zoals vermeld in ons eerdere statement.
Ordernummer ------: Aanvraag.
14-09-2003 Ingediend. Demon Internet heeft uw bestelling ontvangen ....bla blabla
-
Nou vraag ik me af he, of je nou wel of niet dubbele speed krijgt, want na 7 dagen wordt de aanvraag pas officieel in behandeling genomen. Ik heb op 13 september bij mn vader 55 euro abbo genomen van demon, maar ben benieuwd of hij nu 2048 krijgtdfr0st schreef op 21 September 2003 @ 19:22:
van de site:
[...]
Mijn order:
[...]
Was te haastig bezig
verhoging.n00bs schreef op 21 september 2003 @ 23:00:
Hoe zit dat nu met Demon dan? mijn abbo staat nu voor 19.95 in de aanbieding... ik betaal nu 39. Ga ik nu minder betalen of krijg ik een verhoging? en moet ik hiervoor kiezen of gaat die automatischbeetje vaag allemaal
hier je antwoord...Tutti-frutti schreef op 21 september 2003 @ 22:31:
[...]
Nou vraag ik me af he, of je nou wel of niet dubbele speed krijgt, want na 7 dagen wordt de aanvraag pas officieel in behandeling genomen. Ik heb op 13 september bij mn vader 55 euro abbo genomen van demon, maar ben benieuwd of hij nu 2048 krijgt
had eerst 512/256 besteld voor 39 E en krijg 't nu voor 19,95 E ...Yeah babeh... gratiz modem en geen aansluitkosten.. En als ik wil kan ik altijd opwaarderen.Geachte klant,
Zoals u wellicht opgemerkt heeft zijn de prijzen voor Demon DSL Express recentelijk verlaagd. U heeft uw order geplaatst in de week voordat de prijsverlaging ingegaan is. Om teleurstelling te voorkomen zal uw order worden verwerkt met de bandbreedte die u besteld heeft, maar met de nieuwe, verlaagde prijsstelling (zie www.dslexpress.nl). Bij alle snelheden geldt in dit geval bovendien het aanbod van gratis modem en geen aansluitkosten.
U kunt er ook voor kiezen om uw order te laten verwerken met de originele maandelijkse prijs, maar met de dubbele bandbreedte.
(Bijvoorbeeld: u heeft een 512/256 besteld voor 39 euro, en u krijgt een 1024/512 voor 39 euro). Indien u de voorkeur geeft aan deze laatste mogelijkheid kunt u dit voor 30 september 2003 aangeven via een e-mail aan <dslexpress@nl.demon.net> met in het onderwerp (subject) de tekst: "Omzetten naar dubbele snelheid". In het andere geval hoeft u niets te doen.
--
Demon Internet
Customer Service
09-09-2003 Ingediend. Demon Internet heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner.
19-09-2003 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.
19-09-2003 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. Er zal nu een technisch onderzoek plaatsvinden om te bepalen of DSL daadwerkelijk mogelijk is op uw adres.
23-09-2003 Geaccepteerd. Het technisch onderzoek is uitgevoerd en DSL is mogelijk op uw adres. De lijn zal naar verwachting binnen drie weken worden opgeleverd. Indien u een modem besteld heeft zal dit voor de oplevering naar u worden toegestuurd.
[ Voor 4% gewijzigd door Master_Egg op 24-09-2003 10:03 ]
14-09-2003 Ingediend. Demon Internet heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner.
23-09-2003 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.
23-09-2003 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. Er zal nu een technisch onderzoek plaatsvinden om te bepalen of DSL daadwerkelijk mogelijk is op uw adres.
-
Verwijderd
20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Ik las in het andere bbned topic dat de helpdesk/sales-afdeling van Xs4all heeft gemeld dat:
[ Voor 3% gewijzigd door Mr Magic op 24-09-2003 22:42 ]
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
En als ik het zo hier lees is 250 GB geen probleem bij Demon. Kan bijna niet wachten tot ik hier mijn connectie heb.en hebben niet de hoge datalimiet van 150 GB".
-
[ Voor 13% gewijzigd door Aphax op 26-09-2003 02:49 ]
Verwijderd
Inclusief word het nog steeds minder dan Demon nl. zo'n 48 euro.Downstream Upstream Prijs p/m Setup
Economy ADSL 1:25 512 256 30,- 75,-
Economy ADSL 1:25 1 Mbps 512 25,- 75,-
Economy ADSL 1:25 2 Mbps 1 Mbps 35,- 75,-
Economy ADSL 1:25 Wide Open 1 Mbps 40,- 75,-
Prijzen in euro's | exclusief B.T.W.
-
Dit zegt al genoeg over de professionaliteit.dfr0st schreef op 28 September 2003 @ 00:01:
Economy ADSL 1:25 512 256 30,- 75,-
Economy ADSL 1:25 1 Mbps 512 25,- 75,-
Een sneller abo is goedkoper????
Nog steeds geen antwoord gehad hierop, dit lijkt me toch een beetje de kern van dit topicBeamer schreef op 24 September 2003 @ 20:32:
Heeft er nu al iemand een idee wanneer ze welk gebied gaan upgraden? Zijn er nu al mensen die een upgrade hebben gehad zonder dat ze niet net een aanvraag van upgrade hadden ingedient of die een nieuw abonnenment hebben??? (lees vraag goed:))
En eh BBned/Demon zal toch wel een soort planning hebben van welk gebied wanneer aan de beurt is? Lijkt me tenminste wel anders kun je toch niet werken?
Heb ergens opgepikt dat het een en ander oktober gaat beginnen, maar hoelang het gaat duren en wie eerst. Geen flauw idee. Snap ook niet zo goed waarom Demon niet gewoon een ruime schatting geeft die ze makkelijk halen, kan het alleen nog maar meevallen.Beamer schreef op 28 September 2003 @ 14:24:
[...]
Nog steeds geen antwoord gehad hierop, dit lijkt me toch een beetje de kern van dit topic
Verwijderd
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Verwijderd
Demon behoort samen met Cistron tot de grootste BBNed klanten.Begin october gaat men de kleine providers doen.
Op de 20e gaat men een "middelgrote" doen.
Daarna is afhankelijk van de snelheid/succes wanneer de anderen
omgezet worden. Eea zou kunnen inhouden dat oa cistron/demon dit
jaar nog over zouden kunnen.
Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p
[ Voor 15% gewijzigd door SambalBij op 03-10-2003 11:16 ]
Exact expert nodig?
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
demon helpdesk: 43.12 minuten (ECHT gemeten)MSalters schreef op 04 oktober 2003 @ 01:07:
Cistron 1024 wordt 10 euro duurder dan Demon; de 2048 wordt 4 euro duurder. 8M wordt weer 14 euro duurder. Bovendien zijn de aansluitkosten hoger bij Cistron, en hebben ze geen 512 abbo meer, waar Demo dat voor 19,95 heeft. De Cistron datalimieten zijn 20/35/100, terwijl Demon een FUP heeft. Is dat het prijsverschil waard?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Toen ik half augustus mijn modem ontving en door een verkeerde firmware moest bellen met de Demon helpdesk, had ik ze binnen 10 minuten aan de lijn.n00bs schreef op 05 oktober 2003 @ 17:45:
Zekers de laatste tijd Demon helpdesk, niet te harden. Gelukkig is t een gratis nr. Maar die lange wachttijden zijn sinds aankondigingen van de upgrades
Je vergeet wat concreets....hoeveel mensen zijn in deze periode wel niet overgestapt naar DemonKarreMania schreef op 04 October 2003 @ 01:12:
[...]
demon helpdesk: 43.12 minuten (ECHT gemeten)
cistron helpdek: onder de 15 secs (zonder wachtdeuntje).
voor mij.. zekers waard.
Als cistron nou ook es een goeie news server neer zetten dan hebben we helemaal nix te klagen
De volgende dingen staan gepland, niet perse in deze volgorde:
- betere usenet service (meer groepen, betere retentie)
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Is simpel het probleem van demon. Cistron ging ook iedereen bellen, maar ze hebben _duidelijk_ aangegeven op de website dat je niet hoeft te bellen naar de helpdesk voor de upgrade, omdat ze et gewoonweg niet wisten. Kleine info, grote impact.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Helemaal mee eens, toen ik aangesloten ben werkte de verbinding niet goed. Kreeg direct iemand aan de lijn waarmee ik een uur aan de lijn heb gehangen, uiteindelijk bleek de NIC van mijn Laptop de boosdoener, alle andere NIC's werkte wel prima samen met het modem. Bovendien is de technische kennis van de mederwerkers top, dat ze nu problemen hebben met de grote toestroom vind ik niet zo vreemd. Ik adviseer vrienden, kennissen en famillie nog steeds DemonMiki schreef op 05 oktober 2003 @ 17:52:
[...]
Je vergeet wat concreets....hoeveel mensen zijn in deze periode wel niet overgestapt naar Demon![]()
Hoeveel van die bellers zijn van tweakers.net & co die lopen te vragen wanneer de snelheidsverhoging ingaat en of ze die snelheid gaan halen![]()
Kom op zeg, Demon heeft het momenteel heel erg druk en een helpdesk breid je niet van de één op andere dag uit. Ik heb 1.5 maand geleden (LEES: voor snelheids verhoging) ook gebeld en toen was ik binnen 3 minuten geholpen door een Demon medewerker. Vind het persoonlijk heel laag om nu te gaan lopen fitten terwijl Demon gewoon momenteel de drukte niet aankan debet aan hun prijsstunt. Half tweaker wereld stapt zowat over naar Demon.
Van demon site:KarreMania schreef op 05 October 2003 @ 19:06:
[...]
Is simpel het probleem van demon. Cistron ging ook iedereen bellen, maar ze hebben _duidelijk_ aangegeven op de website dat je niet hoeft te bellen naar de helpdesk voor de upgrade, omdat ze et gewoonweg niet wisten. Kleine info, grote impact.
het gaat hier trouwens niet om de "gewone' klanten service, maar over die technische helpdesk.
Vind ik toch redelijk duidelijk.Voor verdere informatie vragen we u de volgende mededeling van Demon af te wachten. Onze medewerkers van sales, support en customer-service hebben geen additionele informatie.
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpiefox op 13-10-2003 03:00 ]
The first casualty in war is always the truth...
300 gb (ik gok dat je GB bedoelt) is 10 gig per dag, daar kom ik soms ook wel aan, als je een server draait is het zelfs heel goed haalbaar...carpin schreef op 13 oktober 2003 @ 01:33:
Wat ben ik blij dat ik niet bij de helpdesk werk zeggrootste probleem zijn de mensen zelf door hun gebrek aan kennis
wat een gezeur ook over de limieten, kwam een bericht tegen van iemand die ze aan gesproken hadden op zijn download gedrag meer dan 300gb !!! in een maand, wat doet die jongen met 300gb? hij was woedend er overvan mij mogen ze hem gewoon een 56k lijntje geven.
En het meeste wat ik hier lees is ook gezeur, krijgt iedereen een verdubbeling van hun snelheid breekt er paniek uit
Inderdaad, als je de nieuwsgroepen van de betreffende providers leest, is diep treurig eigenlijk al dat gezeur over een speedbump.carpin schreef op 13 October 2003 @ 01:33:
Wat ben ik blij dat ik niet bij de helpdesk werk zeggrootste probleem zijn de mensen zelf door hun gebrek aan kennis
wat een gezeur ook over de limieten, kwam een bericht tegen van iemand die ze aan gesproken hadden op zijn download gedrag meer dan 300gb !!! in een maand, wat doet die jongen met 300gb? hij was woedend er overvan mij mogen ze hem gewoon een 56k lijntje geven.
En het meeste wat ik hier lees is ook gezeur, krijgt iedereen een verdubbeling van hun snelheid breekt er paniek uit
Inderdaad, een dure XS4all verbinding geeft je recht op 150GB in de maand, Cistron bied je 100GB per maand. Dan kun je zelf toch wel verzinnen, dat je met goedkopere aansluitingen gemiddeld daaronder 'moet' blijven. Dat sommige providers niet zo streng zijn is nog geen reden om grof misbruik ervan te maken, en een grote mond erover heb je echt eendolby schreef op 13 October 2003 @ 09:40:
[...]
Inderdaad, als je de nieuwsgroepen van de betreffende providers leest, is diep treurig eigenlijk al dat gezeur over een speedbump.
Mja en zo'n gast met zoveel dataverkeer gaat dan nog eens tekeer tegen supportmedewerkers, als je zoveel dataverkeer hebt neem dan een business aansluiting en niet een consumenten abo.
Wat voor server zou je dan moeten draaien om 300GB/maand te halen? Alleen met illegale meuk die je zelf niet eens nodig hebt. Puur voor handel/uitwisseling van andere illegale meuk dus.johnnyv.nl schreef op 13 October 2003 @ 09:27:
[...]
300 gb (ik gok dat je GB bedoelt) is 10 gig per dag, daar kom ik soms ook wel aan, als je een server draait is het zelfs heel goed haalbaar...
Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com
Vergeet de 1:25 overbooking niet.Alpha-xp schreef op 13 October 2003 @ 02:59:
met 8mbit/1mbit con is dat niet zo super veel hoor....men neemt niet zomaar een high speed con =)
De islam kan uw vrijheid schaden
Verwijderd
Door deze mensen die iedere maand + 200/300 gig trekken komen de providers strax met limieten ipv fup's. Nu is het allemaal leuk en aardig maar hoe meer ''misbruik'' ipv gebruik er van gemaakt wordt hoe eerderjohnnyv.nl schreef op 13 oktober 2003 @ 09:27:
[...]
300 gb (ik gok dat je GB bedoelt) is 10 gig per dag, daar kom ik soms ook wel aan, als je een server draait is het zelfs heel goed haalbaar...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 11:39 ]
Live concerten bijvoorbeeld van bands die het geen probleem vinden wanneer fans concerten uitwisselen. Om maar eens wat te noemen. Niet iedereen pompt alleen maar grote hoeveelheden illegaal materiaal over...Swerfer schreef op 13 oktober 2003 @ 10:12:
Wat voor server zou je dan moeten draaien om 300GB/maand te halen? Alleen met illegale meuk die je zelf niet eens nodig hebt. Puur voor handel/uitwisseling van andere illegale meuk dus.
Exact expert nodig?
het voordeel dus bij cistron, schijnbaar hebben zij dit al voorzien er er al harde data-limieten ingegooid. (maxx abbo 100gb). Denk dat er een aantal spoedig zullen volgen.Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 11:36:
[...]
Door deze mensen die iedere maand + 200/300 gig trekken komen de providers strax met limieten ipv fup's. Nu is het allemaal leuk en aardig maar hoe meer ''misbruik'' ipv gebruik er van gemaakt wordt hoe eerder. Jammer maar de waarheid.
Verwijderd
[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2003 14:15 . Reden: antwoord was er al ]
Overduidelijk is in ieder geval dat er tussen je Terabytes aan data geen goede spellingscontrole zit.Alpha-xp schreef op 13 October 2003 @ 14:42:
filmpies meerendeel illi der zijn legaale
I don't like facts. They have a liberal bias.
[ Voor 21% gewijzigd door Jumpiefox op 15-10-2003 03:15 ]
Dat heet een limiet.Crazy D schreef op 13 October 2003 @ 14:04:
[...]
En tjah, is 300Gb misbruik maken van een FUP? Dan moeten ze maar duidelijk maken wat zij onder fair verstaan.
Kap es met die idiote punten, ga leren spellen en bovenal: 150 gig per maand is bezopen, nee ronduit asociaal met een 2mb lijn. Ik voorspel je echter dat zoiets niet lang goed zal gaanAlpha-xp schreef op 15 October 2003 @ 03:05:
...Heb het gewoon getyped zoals ik het zeg.....tjah films..filmpies vind ik leuker klinken..maare ga eens ergens anders mieren neuken ok"SIGH" niks beters te doen dan elke post te doorzoeken op spellingsfouten
....
Liever een post met spellingsfouten dan een post dat geen waarde aan het topic toevoegd...
===========
@ Genea ^^ Demon internet
De islam kan uw vrijheid schaden
Nou weet ik toevallig dat die 100Gb limiet van Cistron niet zomaar uit hun duim is gezogen en gebaseerd is op wat je zou kunnen downloaden zonder dat iedereen zwaar last heeft van de overboeking, maar de grap is nou juist, dat "eerlijk" niet een vastomlijnt iets is (net zoals "goede muziek" zo subjectief is als de pest). En dat 100+ misschien volgens velen unfair is, dat zou op zich wel duidelijk kunnen zijn, maar het is ook gebeurt dat de discussie niet ging over 100b, maar over 10 of 20Gb.Waslijn schreef op 15 October 2003 @ 12:21:
Fair = eerlijk, en iedereen die gewoon even nadenkt kan bedenken dat 300GB per maand niet eerlijk is. Als je voor een maandje een keer 100GB+ haalt, zou zelf niet weten hoe maar goed, daar is een FUP voor. Maar om structureel 100GB+ te gebruiken is asociaal.
Exact expert nodig?
Sorry hoor maar 100/150 gb vind ik nog steeds acosciaal veelAlpha-xp schreef op 13 oktober 2003 @ 14:42:
Gooi er nu ongeveer per maand 100-150 gig doorheen (2mbit/0.5mbit) dus die overboeking valt wel mee....tuurlijk zitten er een paar gig filmpies bij maar het meerendeel is unlicensed stuff! Dus 300gig hoeft niet perse puur illi zooi te zijnder zijn genoeg legaale dingen die die 300gig kunnen vullen =)
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Geloof je nu zelf ook werkelijk wat je zegt ?Alpha-xp schreef op 13 October 2003 @ 14:42:
Gooi er nu ongeveer per maand 100-150 gig doorheen (2mbit/0.5mbit) dus die overboeking valt wel mee....tuurlijk zitten er een paar gig filmpies bij maar het meerendeel is unlicensed stuff! Dus 300gig hoeft niet perse puur illi zooi te zijnder zijn genoeg legaale dingen die die 300gig kunnen vullen =)
Dat gaat wel heerlijk offtopic, maar 100+Gb per maand wil niet per definitie zeggen dat het alleen maar illegaal spul is. Dat iedereen dat meteen denkt zegt meer over de personen die dat denken, dan degenen die veel dataverkeer verstoken. (zoals bv live concerten van de Grateful Dead, en geloof me, dat loopt in de (tientallen) terrabytes als je die allemaal wil verzamelen, en is hartstikke legaal. En zo zijn er nog tig bands die dat geen enkel probleem vinden).
Exact expert nodig?
Idd wat een offtopic geouwehoer zeg, mensen zit hier te wachten op info over het BETREFFENDE onderwerp. Maar altijd in deze topics zie je die mannetjes terug komen die persé moeten vertellen hoeveel ze wel niet downloaden, zijn ze niet stoer? Dus jij moet nodig zeggen zeikerds....Alpha-xp schreef op 15 October 2003 @ 14:17:
Weet je laat ook maar....stelletje Zeikerds hier.
Jij mag 100gig+ wel asociaal vinden maar zolang demon er niks van zegt vinden ze het blijkbaar ok?
Heb nu al bijna een jaar demon dus tjah...ze zijn dus best "relaxt" als het om datagebruik gaat.
[ Voor 5% gewijzigd door Beamer op 15-10-2003 16:34 ]
Beamer schreef op 15 October 2003 @ 16:33:
Maar altijd in deze topics zie je die mannetjes terug komen die persé moeten vertellen hoeveel ze wel niet downloaden, zijn ze niet stoer?
Exact expert nodig?
Verwijderd
Verwijderd
Yup, helemaal mee eens. Ik hou dit topic in de gaten, in de hoop dat er weer wat meer info beschikbaar is over de planning bij Demon. Ik heb helemaal geen zin om te horen hoeveel iemand download oid.Beamer schreef op 15 October 2003 @ 16:33:
[...]
Idd wat een offtopic geouwehoer zeg, mensen zit hier te wachten op info over het BETREFFENDE onderwerp. Maar altijd in deze topics zie je die mannetjes terug komen die persé moeten vertellen hoeveel ze wel niet downloaden, zijn ze niet stoer? Dus jij moet nodig zeggen zeikerds....
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq