Met een beetje mazzel wordt die 2048 naar 8192 omgezet en betaal je daarvoor 72e en bij demon 65e: 7*12 = 84 > 15 ==> opzeggen
Vandaag de 17e iemand al een verandering gemerkt? Of wordt dat pas na vannacht?
>Select * FROM users WHERE clue > 0
Ik heb gisteren een upgrade gehad die ik zelf heb aangevraagd bij DEMON.
Upgrade gehad van het 1024/512 abbo naar 2048/512 zodat ik straks mee kan naar 8 mbit.
Nu heb ik een raar probleem mij ndraytek 2600 geeft aan dat ik download 2048 heb en upload 860. Ik haal ook echt de speed die bij die 860 kbit past.
Wat ik denk is dat bbned mijn upload heeft aangepast naar 1024 dat kan ook niet anders maar dat mijn router/modem het niet helemaal meer snapt.
Ik heb van demon een beta test firmware gekregen de 2.5rc4H die zowieso stabieler met bbned moet zijn en moet het daar even mee proberen.
Iemand anders nog ideeen om hem op 1024 upload te krijgen?
Upgrade gehad van het 1024/512 abbo naar 2048/512 zodat ik straks mee kan naar 8 mbit.
Nu heb ik een raar probleem mij ndraytek 2600 geeft aan dat ik download 2048 heb en upload 860. Ik haal ook echt de speed die bij die 860 kbit past.
Wat ik denk is dat bbned mijn upload heeft aangepast naar 1024 dat kan ook niet anders maar dat mijn router/modem het niet helemaal meer snapt.
Ik heb van demon een beta test firmware gekregen de 2.5rc4H die zowieso stabieler met bbned moet zijn en moet het daar even mee proberen.
Verwijderd
Draytek Vigor 2600 --> 640kb upstream MAX??
Check hier...Volgens mij gebruik je verkeerde Firmware.
Holland schijnt voor KPN ADSL te zijn, je kunt beter de A versie proberen (de standaard firmware)
Zou je een DU meter pic met je upload willen posten hier
ben benieuwd
Holland schijnt voor KPN ADSL te zijn, je kunt beter de A versie proberen (de standaard firmware)
ben benieuwd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 16:20 ]
Ik heb even een mailtje gestuurd maar nog niet opgezegd. Nog even wachten op de nieuwe prijzen van publishnet, maar het lijkt me eigenlijk niet dat ze in de buurt van Demon gaan komen.Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 14:42:
Met een beetje mazzel wordt die 2048 naar 8192 omgezet en betaal je daarvoor 72e en bij demon 65e: 7*12 = 84 > 15 ==> opzeggen

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Misschien zit je te ver van de wijkcentrale af om écht 1024kbit te halen? (of de lijn is kwalitatief niet perfect o.i.d.) Het hoeft dus niet persé aan je modem te liggen...schiffeb schreef op 17 September 2003 @ 16:11:
Verwijderd
Ping statistics for 195.130.132.155:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 21ms, Maximum = 22ms, Average = 21ms
Ping statistics for 194.109.69.90:
Minimum = 16ms, Maximum = 19ms, Average = 17ms
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Sep 17 2003 om 17:14:10 UTC+0200)
Download : 904.7 KByte/sec
Upload : 65.2 KByte/sec
Dit is een UltraDSL verbinding 8Mb/1Mb.. Ben er ERG tevreden mee. Vandaag verbinding gekregen. Upstream valt me alleen een beetje tegen.
Modem = Thomson Speedtouch 510 v4 (POTS)
Tips?
Minimum = 21ms, Maximum = 22ms, Average = 21ms
Ping statistics for 194.109.69.90:
Minimum = 16ms, Maximum = 19ms, Average = 17ms
(Overgenomen op Wed Sep 17 2003 om 17:14:10 UTC+0200)
Dit is een UltraDSL verbinding 8Mb/1Mb.. Ben er ERG tevreden mee. Vandaag verbinding gekregen. Upstream valt me alleen een beetje tegen.
Tips?
Damuss und herrr'n....houden we het een beetje ontopic? Dit topic gaat over de verhoging in snelheid bij BBned, niet over allerlij andere problemen / issues.
niet gisteren, niet vandaag niet morgen... maar PAS ergens in okt/nov. is het zo moeilijk lezen sorry hoor... maar is al beetje vaak voorbij gekomendmace schreef op 17 September 2003 @ 14:53:
Vandaag de 17e iemand al een verandering gemerkt? Of wordt dat pas na vannacht?
Verwijderd
nah, 65 kb/s upload op een 1mbit lijn is idd niet een snelheid om een harde plasser van te krijgenVerwijderd schreef op 17 september 2003 @ 17:19:
Verwijderd
Hmm.. Hikje in speedtest.nl misschien.. Ben nu ff aan t testen en haal een upload van 93.3kb/s
Da's mooi genoeg voor mij! Dit terwijl dus speedtest 64/65 kb/s aangeeft.. Weird!!
Hier een ander tranendal, leuk dat ze nu zow met die snelheden aan de gang gaan, maar ik zou hier uberhaubt graag iets van bbned willen hebben, hebben hier allen kpnNovah schreef op 17 September 2003 @ 10:43:
Als je zulke dingen leest... kan ik wel janken dat ik nog een contract heb lopen bij de KPN + Planet. Voor minder geld heb ik 3x sneller internet... en ik hoorde ook dat de KPN die nieuwe regeling van de opta heeft afgewezen... dus snel en makkelijk overschakelen komt er binnenkort nog niet
Mijn excuses hiervoorn00bs schreef op 17 september 2003 @ 18:48:
[...]
niet gisteren, niet vandaag niet morgen... maar PAS ergens in okt/nov. is het zo moeilijk lezen sorry hoor... maar is al beetje vaak voorbij gekomen
Op de BBned-site staat overigens nog steeds 15 September.
En Demon geeft nog geen data hierover.
Vandaar.
Overigens scroll ik me suf, maar kan het nergens ontdekken.
Welke datum staat dat dan? of ben je in de war met een ander topic?
[ Voor 21% gewijzigd door dmace op 18-09-2003 15:10 ]
>Select * FROM users WHERE clue > 0
KNETTER ZEG!!!! 512/256 voor maar 19,95€ bij DEMON!! WOW!!!
xs4all heeft nogsteeds standaard upload 
(xs4all poweradsl)
ik ben zeer tevreden over xs4all maar voor die prijs zou ik wel verwachten dat ze de upload zouden verhogen..
(xs4all poweradsl)
ik ben zeer tevreden over xs4all maar voor die prijs zou ik wel verwachten dat ze de upload zouden verhogen..

Imperfectionist.
Inderdaad: Demon heeft de prijzen voor nieuwe abonnees gewoon verlaagd. Het 512/256 abonnement blijft dus gewoon bestaan.shotputty schreef op 18 September 2003 @ 16:23:
Zouden mensen die geen behoefte hebben aan een hogere snelheid hun oude abo kunnen behouden (met als gevolg lagere maandlasten)??
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
De helpdesk van Xs4all meldde mij in een mailtje dat de nieuwe PowerADSL abonnementen de nieuwe uploadsnelheid gaan krijgen. Ze zeiden ook dat de bestaande klanten de nieuwe snelheid gaan krijgen, alleen wisten ze nog niet wanneer precies. Er zouden nog wat "technische problemen" zijn, wat dat dan ook betekent.Ra5a schreef op 18 september 2003 @ 16:36:
xs4all heeft nogsteeds standaard upload
(xs4all poweradsl)
Wanneer e.e.a. duidelijk is zal er een bericht op de website verschijnen.
Ik vind Xs4all wel weer langzaam met aankondigen. Vandaag kwam de nieuwe nieuwsbrief uit en daar wordt met geen woord gerept over PowerADSL
Nu wordt het echt duidelijk, (huidige verbinding) xs4all lite 384/96 voor 36euro, demon lite 512/256 voor 19 euro.
Powered by Solarfrontier 3060 Wp
Nee, dan moet je een downgrade aanvragen, dat pas kan nadat alle lijnen geupgrade zijnStyno schreef op 18 September 2003 @ 17:13:
[...]
Inderdaad: Demon heeft de prijzen voor nieuwe abonnees gewoon verlaagd. Het 512/256 abonnement blijft dus gewoon bestaan.
Zouden mensen die geen behoefte hebben aan een hogere snelheid hun oude abo kunnen behouden (met als gevolg lagere maandlasten)??
Ik gebruik al de a versie en het heeft niks te maken met de afstand tot de centrale zie mijn adsl status :Verwijderd schreef op 17 september 2003 @ 16:15:
Draytek Vigor 2600 --> 640kb upstream MAX??
ben benieuwd
--------------------------- ATU-R Info (annex A) ----------------------------
Running Mode : G.DMT State : SHOWTIME
DS Actual Rate : 2048000 bps US Actual Rate : 864000 bps
DS maximum Rate : 6688000 bps US maximum Rate : 928000 bps
DS Path Mode : Interleave US Path Mode : Interleave
NE Current Attenuation : 34.5 dB Cur SNR Margin : 21.5 dB
DS actual PSDM(C) : 00000007 US actual PSDM(R) : 00003e77
ADSL Firmware Version : 42e2ea53
-------------------------------- ATU-C Info ---------------------------------
bij US maximum rate staat 928000 en daar hoort dus 10240000 te staan zie ook ds maximum rate hier hoort 8 mbit te staan max speed is dus te laag in beide gevallen ook na een adsl dslam gspn ( dit verbeterd naar het bovenstaande resultaat).
Resultaten speed test :
(Overgenomen op Wed Sep 17 2003 om 21:37:02 UTC+0200)
Download : 209.9 KByte/sec
Upload : 82.5 KByte/sec
Connection : 1,116.0 Conn/min
Ping test Nederland : 17.0 ms
De mannen van draytek mogen er weer op stoeien ben benieuwd.
[ Voor 10% gewijzigd door schiffeb op 18-09-2003 21:23 ]
Verwijderd
Is er eigenlijk al iets bekend over de prijzen van dat Power-abonnement, of ze omlaag gaan of niet?Mr Magic schreef op 18 September 2003 @ 20:47:
De helpdesk van Xs4all meldde mij in een mailtje dat de nieuwe PowerADSL abonnementen de nieuwe uploadsnelheid gaan krijgen. Ze zeiden ook dat de bestaande klanten de nieuwe snelheid gaan krijgen, alleen wisten ze nog niet wanneer precies. Er zouden nog wat "technische problemen" zijn, wat dat dan ook betekent.
NEEVerwijderd schreef op 18 September 2003 @ 21:42:
[...]Is er eigenlijk al iets bekend over de prijzen van dat Power-abonnement, of ze omlaag gaan of niet?
XS4ALL is weer lekker snel hiermee ....
Grote reden hiervan is uiteraard dat die 65 euro die andere aanbieders kunnen vragen onder de prijs ligt van het snelste kpn-abbo wat ook nog eens langzamer is ...
Oftewel ... xs4all heeft een probleem, en daarmee wij dus ook
Maar dat neemt niet af dat ze best die prijs kunnen laten zakken van de bbned abbo's
Dat is dus niet zo. De maximum rate waardes zijn de waardes waar het modem op traint en kunnen variëren. O.a. afhankelijk van de kwaliteit van het koper en de afstand tot de centrale. De actual rate is de rate die de ADSL provider instelt en waar je dus niet boven kunt komen. Wel vreemd dat jouw download gecapped is op 2 Mbit en je upload op 864 Kbit. Volgens de berichten ging bbned de upload uncapped aanbieden namelijk... Mijn Vigor 2600 traint trouwens op 11264000 en 992000. Jammer dat ze de download niet gaan uncappen, dan zou ik 11.2 Mbit halenschiffeb schreef op 18 September 2003 @ 21:21:
[...]
Ik gebruik al de a versie en het heeft niks te maken met de afstand tot de centrale zie mijn adsl status :
DS maximum Rate : 6688000 bps US maximum Rate : 928000 bps![]()
bij US maximum rate staat 928000 en daar hoort dus 10240000 te staan zie ook ds maximum rate hier hoort 8 mbit te staan max speed is dus te laag in beide gevallen ook na een adsl dslam gspn ( dit verbeterd naar het bovenstaande resultaat).
Heb je trouwens de 2.5UK2 firmware al geprobeerd. Deze zou alleen bedoeld zijn voor mensen met hoge dB waardes (> 50), maar heeft ook een nieuwere ADSL firmware versie (43e2eaa1) dan de gewone 2.5 UK (firmware 41e2be2c).
Inderdaad. ADSL Fast via KPN kost na de prijsverlaging € 79,95, dus Power ADSL zou toch wel naar iets van € 99,- mogen gaan... liefst nog lager natuurlijk, maar dat zal wel nietJive schreef op 18 September 2003 @ 23:36:
[...]
XS4ALL is weer lekker snel hiermee ....
Maar dat neemt niet af dat ze best die prijs kunnen laten zakken van de bbned abbo's
En wat is de downloadlimiet per maand? Wedden dat je bij kan betalen na x GB's ... verder vragen ze ook € 100 (ook nog van € 190 voor ....shotputty schreef op 18 September 2003 @ 16:23:

[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Tja .. van mij mogen ze dus echt wel onder die 99 pleuro gaan zitten ...Mr Magic schreef op 19 September 2003 @ 00:44:
[...]Inderdaad. ADSL Fast via KPN kost na de prijsverlaging € 79,95, dus Power ADSL zou toch wel naar iets van € 99,- mogen gaan... liefst nog lager natuurlijk, maar dat zal wel niet
het verschil van 24 pleuro was nog goed te praten met een dikke newsserver .. (als je nooit images of divx downed teminste) .. en gratis spam + virus filters en nog meer mooie dingen ..
Maar als dat gaat betekenen dat ik per maand 35 pleuro (als ze uberhaupt al naar 99 zouden gaan) meer neer moet leggen neem ik wel een abbotje demon .. hoef ik niet eens extra te betalen voor een supernews abbo .. en heb ik geld zat over om aan mijn hard/soft-wareupgrades uit te geven.
[ Voor 3% gewijzigd door Jive op 19-09-2003 01:10 ]
Verwijderd
Wat voor een programma gebruik je voor het krijgen van die informatie?schiffeb schreef op 18 September 2003 @ 21:21:
[...]
Ik gebruik al de a versie en het heeft niks te maken met de afstand tot de centrale zie mijn adsl status :
DS maximum Rate : 6688000 bps US maximum Rate : 928000 bps![]()
Geen dataverkeerlimiet, zie onze Fair Use Policy Maar ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat demonn heeft geklaagd dat er teveel werd gedownload. Plus als je zoveel download dan gebruik je niet het goedkoopste abbo.bobsnl schreef op 19 September 2003 @ 00:45:
[...]
En wat is de downloadlimiet per maand? Wedden dat je bij kan betalen na x GB's ...
Dan koop je hem toch daar, je bent niet verplicht hun modem te kopen, alleen als je modem niet in de lijst staat van goedgekeurde modems krijg je geen support erop.verder vragen ze ook € 100 (ook nog van € 190 voor ....) voor een ethernetmodem terwijl je die dingen voor tussen de € 60 en € 70 in de winkel kan kopen. MyCom heeft zo voor € 65,- een ASUS Ethernetmodem
Lijkt wel of je alleen demon wilt afkraken.
-
Van de site:dfr0st schreef op 19 september 2003 @ 01:56:
Geen dataverkeerlimiet, zie onze Fair Use Policy Maar ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat demonn heeft geklaagd dat er teveel werd gedownload. Plus als je zoveel download dan gebruik je niet het goedkoopste abbo.
Dit houdt in dat er geen vaste datalimiet is gesteld op de hoeveelheid data die u, als Demon DSL gebruiker, mag downloaden. Dit houdt ook in dat Demon Internet kan ingrijpen als een gebruiker regelmatig significant meer download dan het gemiddelde voor het betreffende DSL account. Dit heeft als voordeel dat u best af en toe veel data kunt downloaden, zolang uw gemiddelde dataverkeer over langere periodes niet significant hoger is dan dat van andere gebruikers.
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
dat zeg ik toch
, plus jij hebt het over betalen na x aantal GB waar dus helemaal geen sprake van is
[ Voor 71% gewijzigd door dfr0st op 19-09-2003 02:16 ]
-
Verwijderd
Dit is gewoon een standaard fup... Niets geen limieten!!!!bobsnl schreef op 19 september 2003 @ 02:05:
[...]
Van de site:
Dit houdt in dat er geen vaste datalimiet is gesteld op de hoeveelheid data die u, als Demon DSL gebruiker, mag downloaden. Dit houdt ook in dat Demon Internet kan ingrijpen als een gebruiker regelmatig significant meer download dan het gemiddelde voor het betreffende DSL account. Dit heeft als voordeel dat u best af en toe veel data kunt downloaden, zolang uw gemiddelde dataverkeer over langere periodes niet significant hoger is dan dat van andere gebruikers.
Dit is gewoon een echt ranzig goede aanbieding voor de mensen die ik regelmatig moet voorleggen wat de GOEDKOOPSTE/beste verbinding is.
Ze willen allemaal voor 14,95 (zonnet) een mega whopper verbinding hebben.
Nou nu kunnen ze dus wat beters krijgen dan die zielige lijn en voor hetzelfde geld! (14,95+5 voor zontel)
Nu maar hopen dat ze aanvragen bij Demon snel kunnen verwerken, en dat de lijnen met 1024 bij nieuwe aanvragen (lees: eigenbelang), meteen actief zullen zijn.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
connect met telnet naar je router start>run telnet 192.168.1.1Verwijderd schreef op 19 september 2003 @ 01:33:
[...]
Wat voor een programma gebruik je voor het krijgen van die informatie?
dan tik in adsl status
ow jezus, krijgen we dat weer *zucht*. ELKE provider die "geen datalimiet" heeft, heeft dat in de algemene voorwaarden staan.bobsnl schreef op 19 September 2003 @ 02:05:
[...]
Van de site:
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Hoe kom je daar nou weer bij. Ze gaan vanaf nu alle gebruikers omzetten naar de nieuwe snelheden. Dat duurt dus een paar maanden voordat iedereen is overgezet. Als je pech hebt duurt het dus een paar maanden en als je geluk hebt ben je dus zo aan de beurt.n00bs schreef op 17 September 2003 @ 18:48:
[...]
niet gisteren, niet vandaag niet morgen... maar PAS ergens in okt/nov. is het zo moeilijk lezen sorry hoor... maar is al beetje vaak voorbij gekomen
De enige provider die ik ken met echt geen datalimiet is Eweka. (waar ik dus ook bij zitJvS schreef op 19 September 2003 @ 09:41:
[...]
ow jezus, krijgen we dat weer *zucht*. ELKE provider die "geen datalimiet" heeft, heeft dat in de algemene voorwaarden staan.
Ik heb gehoord dat bestaande abonnees pas vanaf 15 december de nieuwe snelheden hebbenVerwijderd schreef op 19 september 2003 @ 11:47:
Hoe kom je daar nou weer bij. Ze gaan vanaf nu alle gebruikers omzetten naar de nieuwe snelheden. Dat duurt dus een paar maanden voordat iedereen is overgezet. Als je pech hebt duurt het dus een paar maanden en als je geluk hebt ben je dus zo aan de beurt.
[ Voor 42% gewijzigd door Darkvater op 19-09-2003 12:07 ]
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Waar heb je dat gehoord dan?Darkvater schreef op 19 September 2003 @ 12:06:
[...]
De enige provider die ik ken met echt geen datalimiet is Eweka. (waar ik dus ook bij zit)
[...]
Ik heb gehoord dat bestaande abonnees pas vanaf 15 december de nieuwe snelheden hebben
http://www.ewekagg.nl/for...d5&act=ST&f=2&t=479&st=45Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 12:08:
Waar heb je dat gehoord dan?
Dit is tenminste wat ik op de Eweka forums heb gelezen. Het kan natuurlijk dat dit niet waar is, of dat Eweka pas op 15 dec de nieuwe snelheid krijgt, maar niemand weet het nu nog precies bij de andere providers, dus het kan best wel kunnenBBNED levert alleen _nieuwe_ abonnementen met hogere upload vanaf 15 september tegen nieuwe prijzen.
Onze account manager bij BBNED zegt tegen ons echter anders dan in haar persbericht. Namelijk de prijsverlaging voor _BESTAANDE_ abbo's gaat pas 15 december in ( waarna ook de upgrade zou moeten plaatsvinden. Hierbij komt dat BBNED nog geen enkele planning heeft wanner die upgrades moeten plaatsvinden en wie dat gaat begleiden intern bij BBNED ( project manager o.i.d. ).
Momenteel wil ik dus eerst helder hebben of en wanneer die prijsverlaging ingaat voor de bestaande abbo's ( BBNED heeft gewoon alle prijzen 1 staffel verlaagd of gaat dit verlagen ). Als ik dat zwart op wit heb dan pas kan ik verder met schreeuwen net zoals demon dit doet. Demon zegt op dit moment gewoon iets dus wat ze niet waar kan maken.
Groet ,
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Verwijderd
Dit is wat ze bij demon roepen:Darkvater schreef op 19 September 2003 @ 12:13:
Dit is tenminste wat ik op de Eweka forums heb gelezen. Het kan natuurlijk dat dit niet waar is, of dat Eweka pas op 15 dec de nieuwe snelheid krijgt, maar niemand weet het nu nog precies bij de andere providers, dus het kan best wel kunnen
Naar aanleiding van het persbericht van onze DSL partner bbned van vrijdag 5 september willen wij het onderstaande mededelen:
De door bbned aangekondigde snelheidsverhoging zal ook gelden voor Demon DSL Express klanten die via bbned zijn aangesloten. Bovendien zullen ook de Demon DSL Express klanten die via BaByXL zijn aangesloten een verdubbeling van hun snelheid krijgen. De upgrades zullen binnen enkele maanden plaatsvinden, de exacte planning moet nog worden vastgesteld en zal later worden gecommuniceerd.
Hier lees ik toch dat binnen enkele maanden de upgrades zullen plaats vinden. Maar ach ik zie het allemaal wel gebeuren.
cistron is ook lekker traag met alles zeg.
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Goh neej jullie reply's hebben veel meer waarde.
Danny (eigenaar van cistron) is nog bezig met bbned om een zo goed mogelijke afspraak te kunnen maken over hoe en wat. zodra ie dat heeft zal cistron pas wat naar buiten communiceren.
Danny (eigenaar van cistron) is nog bezig met bbned om een zo goed mogelijke afspraak te kunnen maken over hoe en wat. zodra ie dat heeft zal cistron pas wat naar buiten communiceren.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Huidige snelheid Nieuwe snelheid Prijs per maand
512/256 1024/512 EUR 39,95
1024/512 2048/1024 EUR 54,95
2048/512 8192/1024 EUR 64,95
8192/512 8192/1024 EUR 74,95
Moet zeggen dat die verhogingen van Telebyte lekker uitpakken. Je kunt 10 euro besparen door gewoon de goedkoopste 2-8/1024 Mbit te kiezen :d
512/256 1024/512 EUR 39,95
1024/512 2048/1024 EUR 54,95
2048/512 8192/1024 EUR 64,95
8192/512 8192/1024 EUR 74,95
Moet zeggen dat die verhogingen van Telebyte lekker uitpakken. Je kunt 10 euro besparen door gewoon de goedkoopste 2-8/1024 Mbit te kiezen :d
Vaag allemaal. Wie heeft er nu hier WEL 8192/1024 via Demon? Want ik ben nu zeker wel nieuwsgierig over wanneer deze snelheden gaan gelden bij Demon. Binnen een aantal weken/maanden, beetje onduidelijk. EN er zijn allerlei tegenstrijdige berichten.
Verwijderd
moet je geen verbinding met je modem maken?!schiffeb schreef op 19 September 2003 @ 09:28:
[...]
connect met telnet naar je router start>run telnet 192.168.1.1
dan tik in adsl status
ik heb 8Mbit/1Mbit via Demon 820Kbs down en 92Kbs upOMX2000 schreef op 19 September 2003 @ 14:07:
Vaag allemaal. Wie heeft er nu hier WEL 8192/1024 via Demon? Want ik ben nu zeker wel nieuwsgierig over wanneer deze snelheden gaan gelden bij Demon. Binnen een aantal weken/maanden, beetje onduidelijk. EN er zijn allerlei tegenstrijdige berichten.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Ok dat klinkt goed. Maar ik wacht maar lekker af... But the tension is killing me
Zyxel modem of iets anders?Sm0k3r schreef op 19 September 2003 @ 14:53:
[...]
ik heb 8Mbit/1Mbit via Demon 820Kbs down en 92Kbs up
Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 12:53:
noobs
<span style="color: blue">Check zo je mail.</span>
Verwijderd
Ben ik ook wel benieuwd naar, aangezien ik had gehoord dat de up vd Zyxel max 80KByte/sec zou zijn ofzo en niet de volledige 1024Kbits/sec.
En waar woon je (ongeveer?).
Verwijderd
Ik heb nu ook de 1024up > 91kB Down heb ik 2048 > 210kB (Demon, Zoetermeer, Draytek 2600 met 2.3.6 firmware)
Hey, ik woon ook in Zoetermeer, zit jij toevallig ook op de centrale in Rokkeveen?Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 23:05:
Ik heb nu ook de 1024up > 91kB Down heb ik 2048 > 210kB (Demon, Zoetermeer, Draytek 2600 met 2.3.6 firmware)
If it ain't broken, play with it till it breaks.
ik woon ook in zoetermeer
centrale rokkeveen is palenstein en daar zitten ook meerzicht en oosterheem op:)
Ik ben nog niet geupgrade vreemd maybe toch op ordernr
[ Voor 22% gewijzigd door schiffeb op 19-09-2003 23:28 ]
Na het proberen van deze firmware bleef de max van de upload gelijk de max van de download steeg echter 200 kbit.Mr Magic schreef op 19 September 2003 @ 00:41:
[...]
Dat is dus niet zo. De maximum rate waardes zijn de waardes waar het modem op traint en kunnen variëren. O.a. afhankelijk van de kwaliteit van het koper en de afstand tot de centrale. De actual rate is de rate die de ADSL provider instelt en waar je dus niet boven kunt komen. Wel vreemd dat jouw download gecapped is op 2 Mbit en je upload op 864 Kbit. Volgens de berichten ging bbned de upload uncapped aanbieden namelijk... Mijn Vigor 2600 traint trouwens op 11264000 en 992000. Jammer dat ze de download niet gaan uncappen, dan zou ik 11.2 Mbit halen![]()
Heb je trouwens de 2.5UK2 firmware al geprobeerd. Deze zou alleen bedoeld zijn voor mensen met hoge dB waardes (> 50), maar heeft ook een nieuwere ADSL firmware versie (43e2eaa1) dan de gewone 2.5 UK (firmware 41e2be2c).
zie vb
DS Actual Rate : 2048000 bps US Actual Rate : 864000 bp
DS maximum Rate : 7392000 bps US maximum Rate : 928000 bp
NE Current Attenuation : 0.0 dB Cur SNR Margin : 0.0 dB
Ik zal morgen is proberen de modem te verplaatsen.
Maybe maakt het uit dat ik de modem op de 1e heb staan aan een normaal telefooncontact die ik beneden in de meterkast aan de splitter heb gehangen ik heb dus na de splitter een meter of tien std telefoonkabel hangen dat is denk ik de bottleneck aangezien ik maar 2200 meter van de centrale af zit.
Wat denken jullie?
Nee, de centrale voor Rokkeveen zit op het Roomwit.schiffeb schreef op 19 september 2003 @ 23:25:
ik woon ook in zoetermeercentrale rokkeveen is palenstein en daar zitten ook meerzicht en oosterheem op:)
Palenstein heeft een andere centrale.
Hey smoker, ben je er nog??
Wil eik ff jouw modem type/merk weten
hehe niet als je modem/router in 1 hebt draytek 2600
Er word altijd aangeraden om het modem zo dicht mogelijk bij de centrale te plaatsen.schiffeb schreef op 19 September 2003 @ 23:47:
[...]Ik zal morgen is proberen de modem te verplaatsen.
Maybe maakt het uit dat ik de modem op de 1e heb staan aan een normaal telefooncontact die ik beneden in de meterkast aan de splitter heb gehangen ik heb dus na de splitter een meter of tien std telefoonkabel hangen dat is denk ik de bottleneck aangezien ik maar 2200 meter van de centrale af zit.
Wat denken jullie?
In jouw geval dus waar je lijn het huis inkomt ...
Vanaf je modem ga je toch weer met utp verder, en kun je nog 100mbit halen over 100 meter ...
Dus waarom extra ruis op je lijn zetten door je router zo ver van het aansluitpunt te plaatsen.
Tsss... als je 2 km van de centrale woont, wat maken dan die paar extra meters in je huis nog uit?Jive schreef op 20 September 2003 @ 13:58:
[...]
Er word altijd aangeraden om het modem zo dicht mogelijk bij de centrale te plaatsen.
In jouw geval dus waar je lijn het huis inkomt ...
Vanaf je modem ga je toch weer met utp verder, en kun je nog 100mbit halen over 100 meter ...
Dus waarom extra ruis op je lijn zetten door je router zo ver van het aansluitpunt te plaatsen.

ik zit 624 meter van de centrale en mijn 2600 haalt ook maar 832kbit up. Was eerst 640kbit met de "Holland" firmware. Met de gewone firmware is mijn max download wel gezakt van 11Mbit naar 8Mbit maar dat maakt mij niks uit. Ik kan me niet voorstellen dat de upstream zo beperkt is door mijn afstand tot de centrale. Ik woon wel in een jaren-30 huis dus misschien heb ik verrot koper.
Edit: met firmware 2.5 haal ik ineens 928kbit upstream en 9280 downstream. Nog beter hehehehe...
Edit: met firmware 2.5 haal ik ineens 928kbit upstream en 9280 downstream. Nog beter hehehehe...
[ Voor 14% gewijzigd door shotputty op 20-09-2003 17:40 ]
Hoe meer connectoren er zitten, en schakeldozen & unbeschermde kabels ... hoe meer ruis ...Crusader schreef op 20 September 2003 @ 14:20:
[...]Tsss... als je 2 km van de centrale woont, wat maken dan die paar extra meters in je huis nog uit?
En wat die 2km naar de centrale betreft ... dat is een hele dikke afgeschermde kabel waar dat in zit.
Ik denk dat het niet veel uitmaakt. Ja, als je al op 't randje zit, bij meer dan 4 km, dan zou het misschien kunnen uitmaken.
Maar het zal echt niet uitmaken qua snelheid. Iets meer of minder ruis stoort echt niet. Daar is zo'n modem op gebouwd.
Maar het zal echt niet uitmaken qua snelheid. Iets meer of minder ruis stoort echt niet. Daar is zo'n modem op gebouwd.
Verwijderd
Ik heb al van alles geprobeerd, maar kom met de upload niet verder dan 896.
Zie:
Verwijderd in "Draytek Vigor 2600 --> 640kb upstream MA"
Zie:
Verwijderd in "Draytek Vigor 2600 --> 640kb upstream MA"
ik heb het geprobeerd maar verplaatsen naar de meterkast verschilt geen bitje
ik had al zo'n vermoeden...schiffeb schreef op 20 September 2003 @ 22:16:
ik heb het geprobeerd maar verplaatsen naar de meterkast verschilt geen bitje
[ Voor 8% gewijzigd door Crusader op 20-09-2003 22:45 ]
ach simpele ingreep als je een laptop heb en zo gebeurd was het proberen waard
Verwijderd
Ik zit nu bij Cistron. 1024/512 59 euro per maand.
Op zich is dat al duurder als bijvoorbeeld Demon (55 euro)
Ik heb een mail naar Cistron gestuurd en ze stuurden me een bericht waarin stond dat ze de kat uit de boom gingen kijken.
Demon heeft echter sinds vrijdag op de site staan dat ze netjes alles verdubbelen voor dezelfde prijs.
http://www.demon.nl/support/dslexpress/index.html
Ik zit er sterk over te denken om voor 6 euro meer (65 euro in totaal dus) naar Demon over te stappen en dan zeker een 2-8/1 lijn te hebben, in plaats van op de afwachtende houding van Cistron te wachten.
Urg kromme zin but u get the point
Op zich is dat al duurder als bijvoorbeeld Demon (55 euro)
Ik heb een mail naar Cistron gestuurd en ze stuurden me een bericht waarin stond dat ze de kat uit de boom gingen kijken.
Demon heeft echter sinds vrijdag op de site staan dat ze netjes alles verdubbelen voor dezelfde prijs.
http://www.demon.nl/support/dslexpress/index.html
Ik zit er sterk over te denken om voor 6 euro meer (65 euro in totaal dus) naar Demon over te stappen en dan zeker een 2-8/1 lijn te hebben, in plaats van op de afwachtende houding van Cistron te wachten.
Urg kromme zin but u get the point
Ben benieuwd wat mijn Copperjet 811 gaat halen 2,5km van de centrale. Heb vandaag de firmware geupgrade van 4.28 naar 5.14 en mijn ping ligt in ieder geval 5ms lager. Van 30 naar 25ms. Wachten is moeilijk...
Wachten is SPANNEND
5 ms is best veel vind ik. Hoop dat ze straks toch nieuwe firmware uitbrengen voor de upload, want mensen op 200m afstand van de centrale zouden zo 100 kb/s up kunnen halen
Verwijderd
Volgens Tweakdsl zelfs wel 200 KBWiNlUx schreef op 21 September 2003 @ 13:57:
Wachten is SPANNEND5 ms is best veel vind ik. Hoop dat ze straks toch nieuwe firmware uitbrengen voor de upload, want mensen op 200m afstand van de centrale zouden zo 100 kb/s up kunnen halen
van de site:
Was te haastig bezig
Mijn order:NB: Bij bestelling vanaf 18 september 13:00 uur gelden bovenstaande bandbreedtes en prijzen. Orders die voor deze datum zijn besteld, zullen automatisch worden verwerkt zoals vermeld in ons eerdere statement.
Ordernummer ------: Aanvraag.
14-09-2003 Ingediend. Demon Internet heeft uw bestelling ontvangen ....bla blabla
-
Nou vraag ik me af he, of je nou wel of niet dubbele speed krijgt, want na 7 dagen wordt de aanvraag pas officieel in behandeling genomen. Ik heb op 13 september bij mn vader 55 euro abbo genomen van demon, maar ben benieuwd of hij nu 2048 krijgtdfr0st schreef op 21 September 2003 @ 19:22:
van de site:
[...]
Mijn order:
[...]
Was te haastig bezig
Hoe zit dat nu met Demon dan? mijn abbo staat nu voor 19.95 in de aanbieding... ik betaal nu 39. Ga ik nu minder betalen of krijg ik een verhoging? en moet ik hiervoor kiezen of gaat die automatisch
beetje vaag allemaal
verhoging.n00bs schreef op 21 september 2003 @ 23:00:
Hoe zit dat nu met Demon dan? mijn abbo staat nu voor 19.95 in de aanbieding... ik betaal nu 39. Ga ik nu minder betalen of krijg ik een verhoging? en moet ik hiervoor kiezen of gaat die automatischbeetje vaag allemaal
hier je antwoord...Tutti-frutti schreef op 21 september 2003 @ 22:31:
[...]
Nou vraag ik me af he, of je nou wel of niet dubbele speed krijgt, want na 7 dagen wordt de aanvraag pas officieel in behandeling genomen. Ik heb op 13 september bij mn vader 55 euro abbo genomen van demon, maar ben benieuwd of hij nu 2048 krijgt
had eerst 512/256 besteld voor 39 E en krijg 't nu voor 19,95 E ...Yeah babeh... gratiz modem en geen aansluitkosten.. En als ik wil kan ik altijd opwaarderen.Geachte klant,
Zoals u wellicht opgemerkt heeft zijn de prijzen voor Demon DSL Express recentelijk verlaagd. U heeft uw order geplaatst in de week voordat de prijsverlaging ingegaan is. Om teleurstelling te voorkomen zal uw order worden verwerkt met de bandbreedte die u besteld heeft, maar met de nieuwe, verlaagde prijsstelling (zie www.dslexpress.nl). Bij alle snelheden geldt in dit geval bovendien het aanbod van gratis modem en geen aansluitkosten.
U kunt er ook voor kiezen om uw order te laten verwerken met de originele maandelijkse prijs, maar met de dubbele bandbreedte.
(Bijvoorbeeld: u heeft een 512/256 besteld voor 39 euro, en u krijgt een 1024/512 voor 39 euro). Indien u de voorkeur geeft aan deze laatste mogelijkheid kunt u dit voor 30 september 2003 aangeven via een e-mail aan <dslexpress@nl.demon.net> met in het onderwerp (subject) de tekst: "Omzetten naar dubbele snelheid". In het andere geval hoeft u niets te doen.
--
Demon Internet
Customer Service
Sja ben maar arm studentje... dus elke meevaller is meegenomen. En als ik meer geld had dan zou ik fijn die van 65 E nemen
Ps. hier nog ff een quote om te laten zien hoe snel 't ongeveer gaat van aanvraag tot oplevering:
09-09-2003 Ingediend. Demon Internet heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner.
19-09-2003 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.
19-09-2003 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. Er zal nu een technisch onderzoek plaatsvinden om te bepalen of DSL daadwerkelijk mogelijk is op uw adres.
23-09-2003 Geaccepteerd. Het technisch onderzoek is uitgevoerd en DSL is mogelijk op uw adres. De lijn zal naar verwachting binnen drie weken worden opgeleverd. Indien u een modem besteld heeft zal dit voor de oplevering naar u worden toegestuurd.
[ Voor 4% gewijzigd door Master_Egg op 24-09-2003 10:03 ]
Waarom verdubbel je de snelheid niet als T.Net + Got addicted ?
Oe, dus voor mij nog 4 dagen voordat het geaccepteerd is, vraag me trouwens af ze dan doen.
Oe, dus voor mij nog 4 dagen voordat het geaccepteerd is, vraag me trouwens af ze dan doen.
14-09-2003 Ingediend. Demon Internet heeft uw bestelling ontvangen en een bevestiging van ontvangst gestuurd naar uw e-mail adres. Uw order zal worden doorgestuurd naar onze DSL partner.
23-09-2003 Verzonden. De order is door onze DSL partner ontvangen. De DSL partner zal de gegevens gaan controleren.
23-09-2003 Bevestigd. De ordergegevens zijn gecontroleerd en goedgekeurd door de DSL partner. Er zal nu een technisch onderzoek plaatsvinden om te bepalen of DSL daadwerkelijk mogelijk is op uw adres.
-
publishnet heeft vandaag toch maar weer besloten om wel de snelheden te verdubbelen:
Aanpassing snelheden en tarieven ADSL Ecomomy ADSL
Economy ADSL nieuws
Wat later dan verwacht willen wij graag het volgende mededelen aan alle ADSL Economy abonnees:
PublishNET heeft besloten om toch kostenloos de snelheden van alle 1) ADSL Economy lijnen te gaan verhogen. Wij wilden veel liever een prijsverlaging voor alle Economy gebruikers doorvoeren, echter wil onze leverancier BBned alleen lagere prijzen doorberekenen voor lijnen welke na 15 september 2003 zijn besteld en bestaande contracten pas in maart 2004 gelijktrekken. Om het allemaal helder en eerlijk te houden voor de abonnees en tegelijk een administratieve chaos te voorkomen hebben we besloten om toch de snelheden te gaan aanpassen:
512/256 wordt 1024/512 (mits technisch mogelijk)
1024/512 wordt 2048/1024
2048/512 wordt 2-8M/1024
2048/1024 wordt 2-8M/1024
2-8M/512 wordt 2-8M/1024 (tegen een lager tarief)
2-8M/1024 blijft 2-8M/1024 (tegen een lager tarief)
De tarieven voor nieuwe Economy diensten zien er m.i.v. 15/9/2003 als volgt uit, prijzen incl. BTW:
512/256 € 29,= 2)
1024/512 € 42,=
2048/1024 € 59,=
2-8M/1024 € 72,= 3)
Toelichtingen:
1) Voor abonnees met Economy lijnen welke om technische redenen niet kunnen worden opgewaardeerd wordt een lagere prijs in rekening gebracht. Klanten met voortdurende betalingsachterstanden, incassoproblemen en meerdere abusemeldingen komen niet automatisch in aanmerking voor de gratis upgrade. Eveneens worden lijnen zonder "linesharing" niet opgewaardeerd omdat BBned per 1/12 ons een toeslag in rekening gaat brengen.
2) Deze prijsverlaging geldt alleen voor bestaande lijnen welke wegens afstand naar centrale niet in aanmerking komen voor upgrade. 512/256 is vanaf heden niet langer te bestellen, ook niet als "downgrade".
3) Bestaande "Wide Open" 2-8M/1M klanten betalen -nadat alle "upgrades" zijn uitgevoerd- het verlaagde tarief van € 72,=
Tenslotte nog een paar opmerkingen:
-Er worden gedurende 6 maanden geen downgrades aanvaard voor lijnen welke kostenloos zijn opgewaardeerd.
-Het is nog niet zeker wanneer de snelheden van alle lijnen omhoog zullen gaan, maar de upgrade zal in ieder geval voor einde 2003 worden uitgevoerd in samenwerking met BBned.
-Het heeft geen zin de helpdesk te mailen of te bellen over het tijdstip van de gratis upgrades en/of de prijsverlagingen. Nieuws hieromtrent wordt aangekondigd via de PublishNET homepage.
en toch ga ik naar Demon.
Aanpassing snelheden en tarieven ADSL Ecomomy ADSL
Economy ADSL nieuws
Wat later dan verwacht willen wij graag het volgende mededelen aan alle ADSL Economy abonnees:
PublishNET heeft besloten om toch kostenloos de snelheden van alle 1) ADSL Economy lijnen te gaan verhogen. Wij wilden veel liever een prijsverlaging voor alle Economy gebruikers doorvoeren, echter wil onze leverancier BBned alleen lagere prijzen doorberekenen voor lijnen welke na 15 september 2003 zijn besteld en bestaande contracten pas in maart 2004 gelijktrekken. Om het allemaal helder en eerlijk te houden voor de abonnees en tegelijk een administratieve chaos te voorkomen hebben we besloten om toch de snelheden te gaan aanpassen:
512/256 wordt 1024/512 (mits technisch mogelijk)
1024/512 wordt 2048/1024
2048/512 wordt 2-8M/1024
2048/1024 wordt 2-8M/1024
2-8M/512 wordt 2-8M/1024 (tegen een lager tarief)
2-8M/1024 blijft 2-8M/1024 (tegen een lager tarief)
De tarieven voor nieuwe Economy diensten zien er m.i.v. 15/9/2003 als volgt uit, prijzen incl. BTW:
512/256 € 29,= 2)
1024/512 € 42,=
2048/1024 € 59,=
2-8M/1024 € 72,= 3)
Toelichtingen:
1) Voor abonnees met Economy lijnen welke om technische redenen niet kunnen worden opgewaardeerd wordt een lagere prijs in rekening gebracht. Klanten met voortdurende betalingsachterstanden, incassoproblemen en meerdere abusemeldingen komen niet automatisch in aanmerking voor de gratis upgrade. Eveneens worden lijnen zonder "linesharing" niet opgewaardeerd omdat BBned per 1/12 ons een toeslag in rekening gaat brengen.
2) Deze prijsverlaging geldt alleen voor bestaande lijnen welke wegens afstand naar centrale niet in aanmerking komen voor upgrade. 512/256 is vanaf heden niet langer te bestellen, ook niet als "downgrade".
3) Bestaande "Wide Open" 2-8M/1M klanten betalen -nadat alle "upgrades" zijn uitgevoerd- het verlaagde tarief van € 72,=
Tenslotte nog een paar opmerkingen:
-Er worden gedurende 6 maanden geen downgrades aanvaard voor lijnen welke kostenloos zijn opgewaardeerd.
-Het is nog niet zeker wanneer de snelheden van alle lijnen omhoog zullen gaan, maar de upgrade zal in ieder geval voor einde 2003 worden uitgevoerd in samenwerking met BBned.
-Het heeft geen zin de helpdesk te mailen of te bellen over het tijdstip van de gratis upgrades en/of de prijsverlagingen. Nieuws hieromtrent wordt aangekondigd via de PublishNET homepage.
Verwijderd
Als Publishnet de dowloadlimieten niet aanpast, dan blijf ik wel bij hen.
Ik heb nu 1024/512 met 20 GB per maand.
Het nu bestaande 2048/512 heeft 50GB per maand.
Als dit nu zo blijft en dat ik dus 50GB aan limiet krijg vind ik het wel k.
Als dat 20 GB wordt ga ik ook verhuizen
Ik heb nu 1024/512 met 20 GB per maand.
Het nu bestaande 2048/512 heeft 50GB per maand.
Als dit nu zo blijft en dat ik dus 50GB aan limiet krijg vind ik het wel k.
Als dat 20 GB wordt ga ik ook verhuizen
Heeft er nu al iemand een idee wanneer ze welk gebied gaan upgraden? Zijn er nu al mensen die een upgrade hebben gehad zonder dat ze niet net een aanvraag van upgrade hadden ingedient of die een nieuw abonnenment hebben??? (lees vraag goed:))
En eh BBned/Demon zal toch wel een soort planning hebben van welk gebied wanneer aan de beurt is? Lijkt me tenminste wel anders kun je toch niet werken?
En eh BBned/Demon zal toch wel een soort planning hebben van welk gebied wanneer aan de beurt is? Lijkt me tenminste wel anders kun je toch niet werken?
20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd
* Jive wil uberhaupt nog weten wat xs4all gaat doen ...
* Hubert zit nog steeds op reactie van cistron te wachten
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Ik las in het andere bbned topic dat de helpdesk/sales-afdeling van Xs4all heeft gemeld dat:
1. PowerADSL wel de nieuwe upload snelheid krijgt, maar dat ze nog niet weten wanneer vanwege "technische problemen".
2. Ze de prijs NIET omlaag zullen doen, want "andere providers zijn inderdaad goedkoper, maar bieden geen gratis anti-virus software en firewall en hebben niet de hoge datalimiet van 150 GB".
Belachelijk argumenten vind ik, want van het prijsverschil van een paar maanden abonnement kun je zelf een leuke firewall en een anti-virus programma aanschaffen.
Hopelijk veranderen ze nog van mening...
[ Voor 3% gewijzigd door Mr Magic op 24-09-2003 22:42 ]
Iemand hier misschien een idee of die bitstream
centrales nog geupgrade worden naar "echte" BBNED centrales
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
En als ik het zo hier lees is 250 GB geen probleem bij Demon. Kan bijna niet wachten tot ik hier mijn connectie heb.en hebben niet de hoge datalimiet van 150 GB".
-
Ik vond die argumenten geldig toen BBNed de prijzen nog niet verlaagd had, maar nu word het mij ook te gortig. Ik ga niet 55 Euro per maand méér betalen omdat XS4ALL zogenaamd een kwaliteits provider is.
Ik zeg 'zogenaamd', aangezien de sales afdeling zo goed als nooit antwoord geeft op mijn vragen, de mailserver elke week problemen lijkt te hebben. En dit zijn dan misschien maar 2 dingen, maar wel 2 dingen waarvan ik denk dat die in orde zouden moeten zijn bij een kwaliteits provider.
Verder vind ik hun binaries newsserver (Newszilla) verder prachtig, maar die werkt ook niet zonder haperingen en word niet ondersteund. Iets wat ik opzich ook wel begrijp, echter kan ik voor diezelfde 55 Euro per maand ook wel een leuk abbonementje nemen op een payserver, dus voor Newszilla hoef ik er ook niet te blijven.
Ohja, en dan nog die datalimiet. Het is volgens mij al gezegd maar veel andere ISPs laten ook wel 150GB of meer toe, enige verschil is dat XS4ALL het concreet durft te zeggen, leuk, maar voor mij geen reden om te blijven.
Ik zeg 'zogenaamd', aangezien de sales afdeling zo goed als nooit antwoord geeft op mijn vragen, de mailserver elke week problemen lijkt te hebben. En dit zijn dan misschien maar 2 dingen, maar wel 2 dingen waarvan ik denk dat die in orde zouden moeten zijn bij een kwaliteits provider.
Verder vind ik hun binaries newsserver (Newszilla) verder prachtig, maar die werkt ook niet zonder haperingen en word niet ondersteund. Iets wat ik opzich ook wel begrijp, echter kan ik voor diezelfde 55 Euro per maand ook wel een leuk abbonementje nemen op een payserver, dus voor Newszilla hoef ik er ook niet te blijven.
Ohja, en dan nog die datalimiet. Het is volgens mij al gezegd maar veel andere ISPs laten ook wel 150GB of meer toe, enige verschil is dat XS4ALL het concreet durft te zeggen, leuk, maar voor mij geen reden om te blijven.
[ Voor 13% gewijzigd door Aphax op 26-09-2003 02:49 ]
Ben overigens wel benieuwd hoe strak demon straks aan de data-limiet gaat trekken ..
Kan me bedenken dat ze die GB's toch ergens in rekening moeten brengen die er meer geleeched gaan worden.
Kan me bedenken dat ze die GB's toch ergens in rekening moeten brengen die er meer geleeched gaan worden.
Verwijderd
Ik word net door iemand geattendeerd op het feit dat er op ladot.nl ook dwaze prijzen gevraagd worden;
Gek dat ik hier nog niemand over hoor...
Zouden ze het op een akkoordje met BBNed hebben gegooid, aangezien ik niet wist dat die ladot ook BBNed ADSL aanbood ?
Inclusief word het nog steeds minder dan Demon nl. zo'n 48 euro.Downstream Upstream Prijs p/m Setup
Economy ADSL 1:25 512 256 30,- 75,-
Economy ADSL 1:25 1 Mbps 512 25,- 75,-
Economy ADSL 1:25 2 Mbps 1 Mbps 35,- 75,-
Economy ADSL 1:25 Wide Open 1 Mbps 40,- 75,-
Prijzen in euro's | exclusief B.T.W.
Gek dat ik hier nog niemand over hoor...
Zouden ze het op een akkoordje met BBNed hebben gegooid, aangezien ik niet wist dat die ladot ook BBNed ADSL aanbood ?
Een sneller abo is goedkoper????
-
Dit zegt al genoeg over de professionaliteit.dfr0st schreef op 28 September 2003 @ 00:01:

Nog steeds geen antwoord gehad hierop, dit lijkt me toch een beetje de kern van dit topicBeamer schreef op 24 September 2003 @ 20:32:
Heeft er nu al iemand een idee wanneer ze welk gebied gaan upgraden? Zijn er nu al mensen die een upgrade hebben gehad zonder dat ze niet net een aanvraag van upgrade hadden ingedient of die een nieuw abonnenment hebben??? (lees vraag goed:))

20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd
Heb ergens opgepikt dat het een en ander oktober gaat beginnen, maar hoelang het gaat duren en wie eerst. Geen flauw idee. Snap ook niet zo goed waarom Demon niet gewoon een ruime schatting geeft die ze makkelijk halen, kan het alleen nog maar meevallen.Beamer schreef op 28 September 2003 @ 14:24:
[...]
Nog steeds geen antwoord gehad hierop, dit lijkt me toch een beetje de kern van dit topic
Verwijderd
Hmm, ik heb nu de 2048/512 van demon maar ik heb nog steeds geen resultaten gezien van die omzetting, die op 15 sep zou plaatsvinden.
Weten jullie mischie wat???
Weten jullie mischie wat???
Als je demon.nl.support een beetje volgt, kom je erachter dat de betreffende wijziging helemaal niet 15 sep zou ingaan. Op dit moment geldt de wijziging voor nieuwe abonnementen, voor de bestaande abonnementen wordt de gang van zaken nog bekend gemaakt.
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Verwijderd
DEMON VERHOOGT DE SNELHEID PER 1 OKT!!!!!!!!!!!!!!!
Althans dit heb ik gelezen op demon.nl.support!
Wie kan dit bericht bevestigen?
Althans dit heb ik gelezen op demon.nl.support!
Wie kan dit bericht bevestigen?