Ziet er hoopvol uit. Ik heb mijn brief om op te zeggen bij HCCnet/KPN al in een enveloppe gedaan. Als Demon het officieel bevestigd dat ze met de verhoging mee gaan plak ik er een postzegel op en heb ik ipv 160kbit up 512kbit terwijl ik ook nog €13 per maand minder kwijt ben én ik dat suffe USB modem voor een ethernet modem kan inruilendreamscape schreef op 10 September 2003 @ 09:19:
Nog even uit datzelfde bericht bij Webwereld:
[...]
Dus het lijkt er op dat Demon wel van plan is snelheden te verhogen.
We wachten maar even rustig af...
Oh, en nog even iets anders... op Webwereld is er sprake van dat providers op hun achterste benen staan vanwege de extra kosten. Bij Demon maken ze zich er volgens mij niet zo druk om. Tenminste, als ze tegelijkertijd dit kunnen doen:
Persberichtje van Demon:
Persberichtje van Demon:
Niet dat wij iets aan die dure huurlijnen hebben, maar het geeft wel aan hoe Demon momenteel bezig is.Demon breekt huurlijnenmarkt open
~ Internetprovider voert spectaculaire prijsverlagingen door
voor leased lines ~
Demon Internet geeft een nieuwe dimensie aan de breedband prijzenoorlog in Nederland met een forse prijsverlaging op huurlijnen.
De gangbare tarieven voor 2 MB huurlijnen in de markt liggen momenteel rond 2000 Euro per maand. Demon biedt nu in de grotere steden 2 MB huurlijnen voor 700 euro per maand. In de overige regio’s geldt een maximaal tarief van 1250 Euro per maand.
[ Voor 10% gewijzigd door dreamscape op 10-09-2003 12:45 ]
Punctuality is the politeness of kings
Nou goed maar dan praat je over bedragen, ze vragen voor een particulier 65€ voor een 2MB lijn, nou heeft dat minder garantie etc etc maar die prijzen van huurlijn waren gewoon echt ver overtrokken. Met die 700€ verdienen ze nog steeds genoeg hoor.
Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg
Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 04:34:
hier elke dag om 0.00, waar haal ik die nieuwberichten over werkzaamheen van demon vandaan? want heb al twee dagen dat ie wegvalt om 0.00
rare tijd.
die van vannacht was dus verklaarbaar, lag heel BBned plat.Onderhoud bbned
In de nacht van dinsdag 9 op woensdag 10 september zal bbned onderhoud verrichten aan apparatuur op een van haar centrale locaties.
Hierdoor zullen alle DSL-verbindingen via bbned tijdens het onderhoud worden onderbroken. De werkzaamheden zijn gepland tussen 00:00 en 06:00 CEST en zullen volgens bbned maximaal 6 uur duren.
DSL-verbindingen via BaByXL en Versatel, alsmede alle andere diensten van Demon Internet, worden door dit onderhoud niet beinvloed.
bbned heeft ons verzekerd dat dit onderhoud essentieel is voor de continuiteit van de dienstverlening.
(en ook PRECIES 0.00)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Reactie van ISP medewerker @ webwereld:
A. Noniem:
Woensdag 10 september 2003, 14:10 uur
Hier even een bericht van een ISP medewerker.
BBNED heeft ons allen tijden geleden van plan te zijn de snelheden te verhogen, ik kan me niet voorstellen dat andere providers daar niet tijdig van op de hoogte waren.
BBNED heeft pas onlangs laten weten de prijzen te wijzigen. Dit moet ook wel, commercieel technisch gezien is het een erg verstandige zet, voor BBNED zelf dan.
Voor wat betreft klagende ISP's, dit is erg goed te begrijpen. Het brengt voor een ISP ontzettend veel werk met zich mee. De omzettingen van bestaande lijnen worden door ISP's zelf uitgevoerd in het provisioningsysteem van BBNED. Dit kost tijd, en dus geld. Het billingsysteem zal aangepast moeten worden, dit kost tijd en geld. Er komen ontzettend veel vragen van abonnees binnen. Dit kost tijd en geld. ISP worden min of meer gedwongen om mee te gaan omdat als ze dat niet doen de klanten weg willen, en nieuwe klanten ergens anders naar toe zullen gaan. Daarnaast zullen mensen met bestaande dsl contracten erg boos worden als ze nog lange tijd de oude prijs moeten betalen.
En voor wat betreft het dataverkeer, dit valt wel mee. Het percentage dat meer gaat downloaden bij een verhoging van de snelheid van zijn bestaande verbinding is niet zo gek, en iedere gerecpecteerde ISP zou dit aan moeten kunnen.
Dit zijn slechts enkele feiten.. Meningen uit ik niet
A. Noniem:
Woensdag 10 september 2003, 14:10 uur
Hier even een bericht van een ISP medewerker.
BBNED heeft ons allen tijden geleden van plan te zijn de snelheden te verhogen, ik kan me niet voorstellen dat andere providers daar niet tijdig van op de hoogte waren.
BBNED heeft pas onlangs laten weten de prijzen te wijzigen. Dit moet ook wel, commercieel technisch gezien is het een erg verstandige zet, voor BBNED zelf dan.
Voor wat betreft klagende ISP's, dit is erg goed te begrijpen. Het brengt voor een ISP ontzettend veel werk met zich mee. De omzettingen van bestaande lijnen worden door ISP's zelf uitgevoerd in het provisioningsysteem van BBNED. Dit kost tijd, en dus geld. Het billingsysteem zal aangepast moeten worden, dit kost tijd en geld. Er komen ontzettend veel vragen van abonnees binnen. Dit kost tijd en geld. ISP worden min of meer gedwongen om mee te gaan omdat als ze dat niet doen de klanten weg willen, en nieuwe klanten ergens anders naar toe zullen gaan. Daarnaast zullen mensen met bestaande dsl contracten erg boos worden als ze nog lange tijd de oude prijs moeten betalen.
En voor wat betreft het dataverkeer, dit valt wel mee. Het percentage dat meer gaat downloaden bij een verhoging van de snelheid van zijn bestaande verbinding is niet zo gek, en iedere gerecpecteerde ISP zou dit aan moeten kunnen.
Dit zijn slechts enkele feiten.. Meningen uit ik niet
Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com
Reaktie van een Demon Medewerker n.a.v. de vraag die ik gesteld heb of dit nu officieel is voor Demon...
Op dit moment kunnen wij hier nog geen officile uitlatingen over doen,
wij zullen zo spoedig mogelijk een persbericht hierover uitdragen.
Hopende uw vraag te hebben beantwoord,
Hoogachtend,
Customer Service
Demon Internet
www.demon.nl
Beetje stom billingsysteem dan ... als ze voor elke klant apart het abbo moeten wijzigen ..
Dat soort dingen zijn toch relationeel gekoppeld ...
Dat soort dingen zijn toch relationeel gekoppeld ...
Ehhh niet echt veel hoor, gewoon normaal, daarentegen heeft een huurlijn minste latency en bied het een SLA van 99,9 procent, tot in je huis of bedrijf, kan via koper of glasvezel.shotputty schreef op 10 September 2003 @ 13:06:
Nou goed maar dan praat je over bedragen, ze vragen voor een particulier 65€ voor een 2MB lijn, nou heeft dat minder garantie etc etc maar die prijzen van huurlijn waren gewoon echt ver overtrokken. Met die 700€ verdienen ze nog steeds genoeg hoor.
E1 is trouwens heel wat sneller dan T1, wij lopen in europa op dat gebied voor i.t.t. U.S.
http://searchnetworking.t...0,,sid7_gci212027,00.html
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Toen ik ze belde kreeg ik officieus wel te horen dat ze naar alle waarschijnlijkheid volgende week de upgrades door gaan voeren. Dus volgens mij hoef je je als Demon Abbonee niet zo'n zorgen te maken. Even zien hoe lang ik nog bij Chello + blijf...
Hey dat weten jullie wel hè, hebben ze bij Demon echt je eerste (KPN)telefoonrekening nodig om je aanvraag te verwerken?
Hey dat weten jullie wel hè, hebben ze bij Demon echt je eerste (KPN)telefoonrekening nodig om je aanvraag te verwerken?
Verwijderd
Nee, gewoon een KPN belbasis oid abb. hebben, and that's it.Hachy schreef op 10 september 2003 @ 15:13:
Toen ik ze belde kreeg ik officieus wel te horen dat ze naar alle waarschijnlijkheid volgende week de upgrades door gaan voeren. Dus volgens mij hoef je je als Demon Abbonee niet zo'n zorgen te maken. Even zien hoe lang ik nog bij Chello + blijf...
Bij hebben ze daar niet om gevraagd, misschien dat het achter je langs gaat rechtstreeks naar KPN toe ofzo...Hachy schreef op 10 September 2003 @ 15:13:
Verwijderd
Ik vraag me serieus af wat tegenwoordig het voordeel is van een huurlijn icm internet vs een 2 Mbit sdsl lijn.Sm0k3r schreef op 10 september 2003 @ 15:09:
[...]
Ehhh niet echt veel hoor, gewoon normaal, daarentegen heeft een huurlijn minste latency en bied het een SLA van 99,9 procent, tot in je huis of bedrijf, kan via koper of glasvezel.
E1 is trouwens heel wat sneller dan T1, wij lopen in europa op dat gebied voor i.t.t. U.S.
http://searchnetworking.t...0,,sid7_gci212027,00.html
Sdsl is veel goedkoper, biedt ook een SLA en heeft gelijke snelheid.
Het enige wat ik kan voorstellen is een huurlijn (via centrale) tussen 2 vestigingen, maar dat is ook te bereiken (minder veilig) via een VPN
Thx Apocalypse & Sm0k3r...
ten eerste een lijn tussen 2 vestigingen gaat buiten internet om dus vpn is onnodig, en een huurlijn bied een SLA tot aan je huis of bedrijf en een sdsl niet, latency is hoger bij SDSL en bij leased a.k.a. huurlijn heb je eigen hardware in de wijkcentrale, dus wijkcentrale kapot of valt uit (lees= storing) dan heb jij nog steeds internet, daarom is installatie 1800,- euro voor huurlijn.Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 15:19:
[...]
Ik vraag me serieus af wat tegenwoordig het voordeel is van een huurlijn icm internet vs een 2 Mbit sdsl lijn.
Sdsl is veel goedkoper, biedt ook een SLA en heeft gelijke snelheid.
Het enige wat ik kan voorstellen is een huurlijn (via centrale) tussen 2 vestigingen, maar dat is ook te bereiken (minder veilig) via een VPN
Huurlijn is nog steeds het best, kan zelfs tot E5 = 565Mbits up en down. xDSL kan niet verder dan 8Mbit/1Mbit of 2,3Mbit/2,3Mbit, tuurlijk heb je VDSL maar dat sucked want je moet zowat op de centrale of letterlijk de wijkcentrale in huis hebben voor goede snelheden.
Als ik het geld ervoor heb neem ik E1.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Verwijderd
Dat sloeg op de sdsl verbindingten eerste een lijn tussen 2 vestigingen gaat buiten internet om dus vpn is onnodig
Die kan nog steeds kapot gaanheb je eigen hardware in de wijkcentrale
We hadden het alleen over de vergelijking sdsl 2 Mbit - leased line 2 Mbit, dat het sneller kan weet ik, maar dat kan een glasvezel, satalietverbinding ookHuurlijn is nog steeds het best, kan zelfs tot E5 = 565Mbits up en down
Hardware in wijkcentrale kan binnen 4 uur gefixed worden zelfs sneller, en om 2 vestigingen te koppelen kan je ook een dedicated lijn gebruiken veiliger dan VPN als je echt bedrijfsgevoelige info verstuurd.Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 15:38:
[...]
Dat sloeg op de sdsl verbinding
[...]
Die kan nog steeds kapot gaan
[...]
We hadden het alleen over de vergelijking sdsl 2 Mbit - leased line 2 Mbit, dat het sneller kan weet ik, maar dat kan een glasvezel, satalietverbinding ook
En wat ik liet zien over de mogelijkheden van E1 en hoger was ook alleen als voorbeeld, ik flame of val je niet aan (je komt zo agressief over) ik wou alleen info geven hoor.
Godver,... lig ik er weer uit vannacht..L.S.,
in de nacht van woensdag 10 op donderdag 11 september zal
nogmaals deel 2 van het onderhoud gepleegd worden aan de apparatuur die
Cistron gebruikt om de ADSL verbindingen van bbned te termineren.
Alle klanten die op "fiber 1" zitten (traceroute loopt via
sms-1.ams-tel) zullen overgezet worden op de nieuwe apparatuur.
Gevolgen:
Tussen 00:00 en 06:00 zullen de ADSL en SDSL verbindingen van
klanten die op "fiber 1" zitten voor een onbepaalde periode
onderbroken worden. De verbindingen van deze klanten zullen op
de nieuwe apparatuur getermineerd worden.
Het kan zijn dat na deze wijziging het modem een keer gereset
moet worden, en/of de DHCP lease overnieuw aangevraagd moet
worden, om de verbinding te herstellen. In de meeste gevallen
zal dit echter waarschijnlijk niet nodig zijn.
Excuses voor de overlast,
Miquel van Smoorenburg
Cistron Group.
King for a day,... fool for a lifetime.
Verwijderd
Oh dat is natuurlijk niet de bedoeling (je bent volgens mij de eerste die dat zegt), maar het gaat nou al lang niet meer over BBned dus stoppen we ff met de leased line discussie(je komt zo agressief over)
Even serieus, in hoeverre is het uitvallen van een verbinding in de NACHT erg
Btw, voor de mensen die graag naar hun providers bellen en emailen over snelheidsverdubbelingen.
Doe dat dus NIET. Gewoon netjes dit draadje lezen en wachten tot dat er in de loop van deze week een persbericht komt en volgende week de daadwerkelijke verhoging. De verdubbeling is gratis, dus support je favoriete provider een beetje!Er komen ontzettend veel vragen van abonnees binnen. Dit kost tijd en geld.
Niet iedereen slaapt 's nachtswwillem schreef op 10 September 2003 @ 20:33:
Even serieus, in hoeverre is het uitvallen van een verbinding in de NACHT erg
Ik snap die 0:00 dan ook niet zo goed. Dan slaapt toch bijna niemand nog? Doe dat ff lekker na 2:00 - 2:30 ofzo.eborn schreef op 10 September 2003 @ 21:14:
[...]
Niet iedereen slaapt 's nachtsZo was ik gisteravond met een kennis nog één en ander aan het regelen... plop, weg was 'ie
Wat dat betreft stonden de horloges bij BBned goed afgesteld.
Ik doe al mijn uploads in de nacht. En ook een paar downloads.wwillem schreef op 10 September 2003 @ 20:33:
[...]
Even serieus, in hoeverre is het uitvallen van een verbinding in de NACHT ergHet enige wat ik mij kan voorstellen is dat je of een servertje hebt of je bent flink aan het downloaden 's nachts. Alleen in het eerste geval kan ik mij voorstellen dat je iets wat geirriteerd bent, maar zal het toch niet zo heel veel boeien, omdat de Europese bezoekers er dan toch niet zijn.
Maar een drama is het niet ik stel mijn uploads gewoon uit. Dan wachten ze allemaal maar even.
Ik denk dat ze dit vooral doen om eventuele uitloop op te vangen. Als ze twee uur later beginnen en het gaat niet voorspoedig heb je om 08:00 nog geen internet. En dan zijn er immers veel meer mensen online dan om 00:00.DJTimo schreef op 10 september 2003 @ 21:29:
[...]
Ik snap die 0:00 dan ook niet zo goed. Dan slaapt toch bijna niemand nog? Doe dat ff lekker na 2:00 - 2:30 ofzo.
Overigens hoop ik op de verdubbeling, maar we wachten het nog maar een weekje af.
Tja, maar het personeel wat het onderhoud doet wil ook snel naar bed misschienDJTimo schreef op 10 september 2003 @ 21:29:
Ik snap die 0:00 dan ook niet zo goed. Dan slaapt toch bijna niemand nog? Doe dat ff lekker na 2:00 - 2:30 ofzo.
Beetje offtopic misschien ..
Hoe dan ook een lijn moet altijd up zijn. of je em nou used ofnie .
Daar maken ze tenslotte ook reclame mee. 24/7 internetten.
Verwijderd
Als je een nieuwe lijn hebt aangevraagd dan moet je wachten tot je je eerste factuur hebt gehad om er zeker van te zijn dat KPN jou tel. abo administratief heeft verwerkt. Waarschijnlijk wil Demon dit controleren om problemen/misverstanden te voorkomen.Hachy schreef op 10 September 2003 @ 15:13:
Verwijderd
http://www.webwereld.nl/nieuws/16188.phtml
Ook Demon (samen met Cistron de grootste klant bij BBned) was in eerste instantie totaal verrast door de aankondiging, maar heeft inmiddels besloten zijn klanten hogere snelheden of - bij het snelste 2-8 Mbps-pakket - lagere prijzen door te geven. Wanneer dit het geval zal zijn en tegen welke voorwaarden, is echter nog niet bekend, zo zegt commercieel directeur Jurgen Hof
Ook Demon (samen met Cistron de grootste klant bij BBned) was in eerste instantie totaal verrast door de aankondiging, maar heeft inmiddels besloten zijn klanten hogere snelheden of - bij het snelste 2-8 Mbps-pakket - lagere prijzen door te geven. Wanneer dit het geval zal zijn en tegen welke voorwaarden, is echter nog niet bekend, zo zegt commercieel directeur Jurgen Hof
Lees het topic ook eens door. Dit is al eerder gepost!Verwijderd schreef op 11 september 2003 @ 01:17:
http://www.webwereld.nl/nieuws/16188.phtml
Ik kom net van de lijn af met iemand van TweakDSL
. De snelheidsverhoging voor bestaande klanten gaat tussen de 6 weken en 3 maanden duren
!!!!
Ze hebben van BBnet net het groene licht gekregen om de verhoging door te voeren, en ze gaan nu een planning maken..... je zou denken dat ze die al klaar zouden hebben
Hoe lang is het al niet bekend dat dit gaat gebeuren ....
* Pim. baalt
Ze hebben van BBnet net het groene licht gekregen om de verhoging door te voeren, en ze gaan nu een planning maken..... je zou denken dat ze die al klaar zouden hebben
* Pim. baalt
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Dit vind ik wel een beetje kort door de bocht, sinds afgelopen vrijdag is het pas bekend. Zoals op webwereld te lezen is, heeft deze spontane actie van BBNed de huidige partners ook overvallen. Ik vind het al redelijk snel dat ze nu al met een planning komen, aangezien er bij de andere providers (Demon, CistroN) nog niets over een planning of eventuele upgrades bekend is../Proxy schreef op 11 September 2003 @ 11:16:
Ik kom net van de lijn af met iemand van TweakDSL. De snelheidsverhoging voor bestaande klanten gaat tussen de 6 weken en 3 maanden duren
!!!!
* Lizard baalt
Wees blij dat je die upgrade gaat krijgen i.p.v. te balen en met boze smilies aan te komen. Je hoeft er niets voor te doen en het kost waarschijnlijk niets extra. Gewoon rustig afwachten. Dit soort acties vergt nu eenmaal planning, daar kun je niet over discussiëren. Misschien dat ze hem klaar hadden moeten hebben, maar ben jij op je werk al op alles voorbereid? Veel dingen kun je namelijk niet van tevoren plannen, en als BBNED niet iedereen op de hoogte heeft gesteld kunnen ze er helemaal niets aan doen../Proxy schreef op 11 September 2003 @ 11:16:
Ik kom net van de lijn af met iemand van TweakDSL. De snelheidsverhoging voor bestaande klanten gaat tussen de 6 weken en 3 maanden duren
!!!!
Hoe lang is het al niet bekend dat dit gaat gebeuren ....* Pewwy baalt
100% uptime bestaat niet.. sim-pelPostjuh schreef op 10 September 2003 @ 22:37:
Beetje offtopic misschien ..
upgrades en storingen heb je altijd.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kort door de bocht ga ik zeker niet, weken geleden was er al sprake van en minimaal 3 weken geleden heb ik al met cambrium aan de telefoon gehangen.Lizard schreef op 11 September 2003 @ 11:21:
[...]
Dit vind ik wel een beetje kort door de bocht, sinds afgelopen vrijdag is het pas bekend. Zoals op webwereld te lezen is, heeft deze spontane actie van BBNed de huidige partners ook overvallen. Ik vind het al redelijk snel dat ze nu al met een planning komen, aangezien er bij de andere providers (Demon, CistroN) nog niets over een planning of eventuele upgrades bekend is.
Toen hadden ze het plan nog om wel de upgrade te geven maar dan moest je een jaar bijtekenen.
En ze komen niet met een planing, ze moeten er nog aan beginnen !
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
http://www.solcon.net/view/displaynieuws.php?Id=190
Solcon-klanten profiteren optimaal van verhoging snelheden
Maandag 8 September 2003 - 15:28
Nieuwe en huidige ADSL-klanten van Solcon profiteren optimaal van de snelheidsverhogen die de netwerkaanbieders KPN en BBned hebben aangekondigd. Solcon zal de snelheidsverhogingen van beide operators zonder verhoging van het maandelijks abonnementsbedrag doorvoeren.
BBned gaat met ingang van 15 september alle downloadsnelheden van de Economy-lijnen verdubbelen:
- Economy 256/256 Kbit/s gaat naar 512/256 kbit/s
- Economy 512/256 gaat naar 1024/512
- Economy 1024/512 gaat naar 2048/1024.
Huidige klanten met een 2 MB verbinding krijgen het pakket 2 MB / 8 MB waarbij snelheden tot maximaal 8 MB gehaald kunnen worden.
KPN voert in de maand november de volgende wijzigingen door:
- ADSL Lite 256/64 kbit/s gaat naar 384/96 kbit/s
- ADSL Basic 768/128 kbit/s gaat naar 1024/160 kbit/s
- ADSL Basic Double Upstream 768/256 kbit/s gaat naar 1024/320 kbit/s
- ADSL Extra 1536/256 kbit/s gaat naar 2048/320 kbit/s
- ADSL Extra Double Upstream 1536/512 kbit/s gaat naar 2048/640 kbit/s
Nieuwe en huidige ADSL-klanten van Solcon profiteren optimaal van de snelheidsverhogen die de netwerkaanbieders KPN en BBned hebben aangekondigd. Solcon zal de snelheidsverhogingen van beide operators zonder verhoging van het maandelijks abonnementsbedrag doorvoeren.
BBned gaat met ingang van 15 september alle downloadsnelheden van de Economy-lijnen verdubbelen:
Huidige klanten met een 2 MB verbinding krijgen het pakket 2 MB / 8 MB waarbij snelheden tot maximaal 8 MB gehaald kunnen worden.
KPN voert in de maand november de volgende wijzigingen door:
- ADSL Lite 256/64 kbit/s gaat naar 384/96 kbit/s
- ADSL Basic 768/128 kbit/s gaat naar 1024/160 kbit/s
- ADSL Basic Double Upstream 768/256 kbit/s gaat naar 1024/320 kbit/s
- ADSL Extra 1536/256 kbit/s gaat naar 2048/320 kbit/s
- ADSL Extra Double Upstream 1536/512 kbit/s gaat naar 2048/640 kbit/s
INTERNL.net laat nog steeds niks van zich horen ..
ze kunnen nu toch niet meer achterblijven ?
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Mijn lijn is vandaag lekker geupgrade naar 1024 up
(Telebyte)
Ben er erg tevreden mee. 1/2 dag offline geweest om weiziging door te voeren
[ Voor 13% gewijzigd door ken op 11-09-2003 15:37 ]
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
gooi hem eens door speedtest.nl en mordax.nl heen, vooral de upload snelheid,ken schreef op 11 september 2003 @ 15:37:
Mijn lijn is vandaag lekker geupgrade naar 1024 up(Telebyte)
en dan mag je vertellen wat voor router, modem, en instellingen hebt en hoever je ongeveer van de centrale afwoont
(tenminste als je dat wilt doen voor ons)
Inderdaad, als je dat zou willen doen ben je een heldVerwijderd schreef op 11 September 2003 @ 15:47:
[...]
gooi hem eens door speedtest.nl en mordax.nl heen, vooral de upload snelheid,
en dan mag je vertellen wat voor router, modem, en instellingen hebt en hoever je ongeveer van de centrale afwoont
Verwijderd
De held, waarom hij wel geupgrade trouwens, hij zit toch ook op BBNed of niet?? Naja, ja post eff een screenie
Verwijderd
(flame) #$%#$5 (piep)#$%&#$%^ (ban)
Ehm jaha.... Dat is dan wel zo... maar is dit echt je upload? Dat zou verekkes tof zijn! Wat voor abbo heb (had) je trouwens
Whoei!
Gister brief gehad van Telebyte dat mn adsl abbo vanaf 19-9 geactiveerd is. Vandaag lag er een liev briefje van de TGP dat mn modem kan worden opgehaalt.. dat word spannend voor het modem zitten wachten tot het lampje gaat branden
Ook nog even gebelt naar ze, en ik krijg meteen mn 1mbit upload erbij... mjum
I love Telebyte
Gister brief gehad van Telebyte dat mn adsl abbo vanaf 19-9 geactiveerd is. Vandaag lag er een liev briefje van de TGP dat mn modem kan worden opgehaalt.. dat word spannend voor het modem zitten wachten tot het lampje gaat branden
Ook nog even gebelt naar ze, en ik krijg meteen mn 1mbit upload erbij... mjum
I love Telebyte
HAd je nou een 1024/512 of hoger??Weppel schreef op 11 September 2003 @ 16:23:
Whoei!
Gister brief gehad van Telebyte dat mn adsl abbo vanaf 19-9 geactiveerd is. Vandaag lag er een liev briefje van de TGP dat mn modem kan worden opgehaalt.. dat word spannend voor het modem zitten wachten tot het lampje gaat branden![]()
![]()
Ook nog even gebelt naar ze, en ik krijg meteen mn 1mbit upload erbij... mjum![]()
I love Telebyte
http://www.speedtest.nl/D...TI=on&chkCTW=on&chkCTD=on
Dit ziet er ook wel lekker uit, wireless internet met hoge upload!!
Verwijderd
Mayb een hele domme vraag
, maar die modems die geleverd worden bij demon kunnen toch wel 1mbit upload aan itt tot mijn alcatel 510? Of moet je dat zelf aanpassen oid?
lijkt me wel.. ze zullen vast wel gedacht hebben dat ooit de abonnementen geupgrade worden
cistron maxxWiNlUx schreef op 11 September 2003 @ 16:23:
[...]
Ehm jaha.... Dat is dan wel zo... maar is dit echt je upload? Dat zou verekkes tof zijn! Wat voor abbo heb (had) je trouwens??
heb van cistron zelf nog niets gehoord ofzo.. enige wat ik merk zijn die onderhoudsbeurten van 00:00 tot 06:00 de laatste paar dagen..
Nu nog een lekkere prijsverlaging en ik ben blij.
Verwijderd
heb je ook gekeken naar de prijs ?BusMastah schreef op 11 september 2003 @ 16:29:
http://www.speedtest.nl/D...TI=on&chkCTW=on&chkCTD=on
Verwijderd
Ik zit ook bij Telebyte.
En heb sinds vandaag bij speedtest een Connection/Minute die niet boven de 50 uit komt.
Kan dit duiden of de upgrade van de lijn of is dit iets anders?
En heb sinds vandaag bij speedtest een Connection/Minute die niet boven de 50 uit komt.
Kan dit duiden of de upgrade van de lijn of is dit iets anders?
Jawel, maar leek me wel grappig om bijvoorbeeld jouw reaktie te horen!
Hahaha, is idd niet betaalbaar voor thuis nee....
Tuurlijk wil ik dit voor de mede tweakers wel doenVerwijderd schreef op 11 september 2003 @ 15:47:
[...]
gooi hem eens door speedtest.nl en mordax.nl heen, vooral de upload snelheid,
Speedtest:
Down= ongeveer 700kb/s
Up = 85kb/s
Modem is Etech (type??) 4 poort switch met router
ADSL via ISDN
Intellingen?? Gewoon standaard instellingen.
Afstand centrale is ongeveer 1.5km als ik me niet vergis. Wel boven de 1 km
Ben er erg tevreden mee
[ Voor 13% gewijzigd door ken op 11-09-2003 18:55 ]
Hoe weten jullie hoever je van de centrale woont?
ik heb namelijk geen idee waar de centrale staat in me wijk...
Hoe kan ik zo'n ding herkennen? of kan ik het op een 1 of andere manier testen/opzoeken?
ik heb namelijk geen idee waar de centrale staat in me wijk...
Hoe kan ik zo'n ding herkennen? of kan ik het op een 1 of andere manier testen/opzoeken?
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
hier kan je je telefooncentrale opzoeken http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/
kewlNH298 schreef op 11 September 2003 @ 20:18:
De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 1852 meter.
Er is niet echt een algemeen bbned topic dus post ik dit hier maar. Sinds augustus zou ik ook adsl krijgen, alleen nu krijg ik het volgende op me postcodecheck:
Maar ik vrees het ergste, dat hier geen adsl voor consumenten is/zal komen. Iemand die misschien een andere oplossing weet om toch een adsl abb voor consumenten te krijgen?
ps me postcode is 5531NA 15 .
Hier kan ik dus uit afleiden dat alleen zakelijk adsl beschikbaar is. Echter een paar dagen geleden bleek dat ook consumenten adsl voor mij beschikbaar is bij providers onder bbned zoals concept ict's en internlnet. Nu doe ik weer de postcode check en is weer wel alleen zakelijk internet hier mogelijk. Wat is het nou?DSL is beschikbaar in uw regio!
Uit de postcode-check is gebleken dat de telefooncentrale in uw buurt gebruikt maakt van bitstream lijnen. Dit zijn ingekochte lijnen met een hogere prijsstelling, waardoor ze met name geschikt zijn voor zakelijk gebruik. Consumenten kunnen eventueel gebruik maken van de bitstream lijnen, echter meestal is dit vanwege de prijsstelling niet interessant. Het is nog niet bekend of en wanneer bbned eigen lijnen op uw locatie zal activeren, maar de komende maanden zal dit niet het geval zijn.
U kunt desgewenst op dezelfde lijn (analoog of ISDN 2) ook de spraakdiensten van KPN Telecom behouden. Oftewel, linesharing is mogelijk in uw regio.
Bent u geinteresseerd in de zakelijke DSL oplossingen van bbned ? Neem dan contact met ons op.
Bent u particulier en geinteresseerd in DSL oplossingen speciaal voor consumenten ? Neem dan contact op met een service provider die aangesloten is op het DSL netwerk van bbned aangezien bbned niet direct levert aan consumenten maar via providers. Deze kunt u hier vinden.
Maar ik vrees het ergste, dat hier geen adsl voor consumenten is/zal komen. Iemand die misschien een andere oplossing weet om toch een adsl abb voor consumenten te krijgen?
Thnx....NH298 schreef op 11 september 2003 @ 20:18:
ik woon dus bijna 2KM weg van me centrale
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Verwijderd
He Dwaas_NL
Wat zijn nou jou ADSL line Specs?, dus wat je modem aan geeft, iets van:
DS maximum Rate : 11072000 bps US maximum Rate : 832000 bps
zie deze thread vandaar mijn vraag
Heb hier nl. ook een Vigor in actie
btw: De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 446 meter.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 20:46 ]
als mijn 2 mbit een 2-8 word dan draai ik standaard op 700 kb/s :D:D:D
dat zou erg leuk worden maar of ik het gebruik is een andere vraag
* Dauthi krijgt de newsgroups niet lekker onder de knie
dat zou erg leuk worden maar of ik het gebruik is een andere vraag
* Dauthi krijgt de newsgroups niet lekker onder de knie
Hoe kom jij aan die upgrade Dwaas?
Ik heb nl. ook Cistron MaXX maar hier nog gewoon 512Kbit up... Ik heb ook nog niet op de site of in de NG's gelezen dat je al aanvraag voor upgrade kan sturen...
Verwijderd
Ik weet er het fijne niet van, maar ik geloof dat het zo zit.Hier kan ik dus uit afleiden dat alleen zakelijk adsl beschikbaar is. Echter een paar dagen geleden bleek dat ook consumenten adsl voor mij beschikbaar is bij providers onder bbned zoals concept ict's en internlnet. Nu doe ik weer de postcode check en is weer wel alleen zakelijk internet hier mogelijk. Wat is het nou?
KPN gaat op zijn DSLAM (kast emt ADSL modems) connecties aanmaken voor concurrenten, zoals BBned die dat dan weer onder hun eigen naam verder verkopen aan ISP's. (of direct naar ISP's)
Het nadeel is dat KPN er een flinke prijs voor vraagt waardoor de prijs hoger komt te liggen in vergelijking met een eigen DSLAM van KPN
Verwijderd
@ Dwaas
@Ken
Voor jou geldt hetzelfde, je het adsl over isdn lopen en die biedt gewoon minder upload ruimte (uit mijn hooft 650 kbit/sec) die 850 kbit/sec van jou is dan gewoon heel goed te noemen
Het lijkt me niet dat die afstand klopt, of ze hebben stiekum een glasvezel kabel aangelegd, maar 946 kbit/sec op bijna 2 km van de centrale is wel heel goed te noemen.De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 1852 meter.
@Ken
Voor jou geldt hetzelfde, je het adsl over isdn lopen en die biedt gewoon minder upload ruimte (uit mijn hooft 650 kbit/sec) die 850 kbit/sec van jou is dan gewoon heel goed te noemen
Mij hoor je ook niet klagenVerwijderd schreef op 11 September 2003 @ 21:15:
@ Dwaas
[...]
Het lijkt me niet dat die afstand klopt, of ze hebben stiekum een glasvezel kabel aangelegd, maar 946 kbit/sec op bijna 2 km van de centrale is wel heel goed te noemen.
@Ken
offtopic:
Hmmzzz lijkt wel erg veel op mijn gemaakte screenshot van me Demon verbinding via BabyXL
Hmmzzz lijkt wel erg veel op mijn gemaakte screenshot van me Demon verbinding via BabyXL
Ik wacht rustig af wat er 15 september op de site komt te staan
waarom kan dat niet ???? want ik zit op:Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 21:15:
@ Dwaas
[...]
Het lijkt me niet dat die afstand klopt, of ze hebben stiekum een glasvezel kabel aangelegd, maar 946 kbit/sec op bijna 2 km van de centrale is wel heel goed te noemen.
van de centrale af en ik heb toch echt die upload snelheid.De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 1504 meter.
Volgens een andere, minder betrouwbare, berekening bedraagt de afstand 1488 meter hemelsbreed.
De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 185 meter.
Kep nu demon 2048/512.. Kan niet wachten tot er meer bekend is..!
Wil irritant dat ze bijna elke nacht onderhoud hebben deze week..
Kep nu demon 2048/512.. Kan niet wachten tot er meer bekend is..!
Wil irritant dat ze bijna elke nacht onderhoud hebben deze week..
De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 4281 meter.
bbnet is beschikbaar bij mij. Is het dan nuttig om Telebyte 2048/1024 te nemen? . Zou ik dan die snelheid 2048/1024 halen?
Op de site van Telebyte staat namelijk dat alleen voor het Wide Open pakket (Ander pakket: 2-8/1mbit) geldt:
bbnet is beschikbaar bij mij. Is het dan nuttig om Telebyte 2048/1024 te nemen? . Zou ik dan die snelheid 2048/1024 halen?
Op de site van Telebyte staat namelijk dat alleen voor het Wide Open pakket (Ander pakket: 2-8/1mbit) geldt:
Personal ADSL Wide Open Unlimited is alleen beschikbaar na een positieve KPN lijntest en u moet binnen een straal van ong. 2,5 km van de centrale wonen. De download-snelheid varieert van 2 tot 8 mbps, afhankelijk van de lijnconditie en de afstand tot de telefooncentrale.
[ Voor 55% gewijzigd door knarfyboy op 12-09-2003 08:17 ]
Verwijderd
[quote]shotputty schreef op 11 September 2003 @ 12:57:
ik vind bij demon nergens de zogenoemde economy pakketten, maar als ik bij demon nou deze https://services.nl.demon.net/xdsl/express/index.html adsl vorm neem en dan 1024/512 word deze dan later ook 2048/512?
ik vind bij demon nergens de zogenoemde economy pakketten, maar als ik bij demon nou deze https://services.nl.demon.net/xdsl/express/index.html adsl vorm neem en dan 1024/512 word deze dan later ook 2048/512?
Zal dit er nog iets mee te maken hebben?Klanten op "fiber 2" ondervinden packetloss
Alle klanten die aangesloten zijn op fiber 2 (traceroute loopt via sms-2.ams-tel) ondervinden op drukke tijden packetloss.
De oude apparatuur (redback) kan duidelijk de hoeveelheid data niet aan. We zijn deze week bezig geweest om die apparatuur te vervangen. Maar door diverse tegenslagen zijn we er niet in geslaagd om die helemaal te vervangen. Eerst willen we de van de week wel gelukte vervanging uitgebreid testen voordat we alles "omprikken". Daarom zullen we pas na het weekend een nieuwe poging wagen.
Vooral voor de gamers is dit een minder prettige situatie. Voor surfen/emailen/msn etc. is het bijna niet merkbaar.
Onze welgemeende excuses voor de overlast die men eventueel ondervindt.
Submitted by tinuz on Thursday, September 11, 2003 - 21:58
Ghehe.. screenshot was niet van mij. Ik moet het nog steeds met 512 doen.Blisterin_Bull schreef op 11 September 2003 @ 21:08:
[...]
Hoe kom jij aan die upgrade Dwaas?
Ik heb nl. ook Cistron MaXX maar hier nog gewoon 512Kbit up... Ik heb ook nog niet op de site of in de NG's gelezen dat je al aanvraag voor upgrade kan sturen...
Mijn modem geeft niets aan.Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 20:44:
[...]
He Dwaas_NL![]()
Wat zijn nou jou ADSL line Specs?, dus wat je modem aan geeft, iets van:
DS maximum Rate : 11072000 bps US maximum Rate : 832000 bps
zie deze thread vandaar mijn vraag
Heb hier nl. ook een Vigor in actie
btw: De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is naar schatting: 446 meter.
(by the way i see that you call me dwaas_NL ..
Zal mij benieuwen waneer cistron eens met die reactie komt!
Laatste nieuws was toch dat bestaande abbo's 25 Euries moesten dokken voor de upgrade naar 1024 UP ?
Laatste nieuws was toch dat bestaande abbo's 25 Euries moesten dokken voor de upgrade naar 1024 UP ?
Heb ik ook gelezen.Masevako schreef op 12 September 2003 @ 08:26:
Zal mij benieuwen waneer cistron eens met die reactie komt!
Ik zou dat acceptabel vinden als ik nog 1 maand langer 99 euro betaal en dat dan de volgende maanden 25 euro (of meer) van de prijs af gaat.
Noujah Maxx Abbo blijft gewoon 99 Euro, heeft niet zo zeer te maken met de snelheid danwel met de bandwith die Cistron in moet kopen voor onze zeg maar 100Gig limiet.
Het lullige voor de 2048 abbo's is dat ze wel een snelheid krijgen van 2-8 Mbit maar een download limiet van 35 gig! Daar zit ik al aan met alleen online gamen!
Het lullige voor de 2048 abbo's is dat ze wel een snelheid krijgen van 2-8 Mbit maar een download limiet van 35 gig! Daar zit ik al aan met alleen online gamen!
Ik zat vandaag even op de nieuwsgroepen van demon te kijken, en daar zag ik staan dat eventueel de 2 - 8 Mbit lijnen misschien wel een verdubbeling kregen door 2 lijnen te gebruiken. alleen werd dan waarschijnlijk wel de abbonements kosten verhoogd met ongeveer 30 €.
Ik hoop dat het waar is een verdubbeling van Up en down voor maar 30 € zal niet verkeerd zijn.
Aangezien me broer de verbinding betaald ben ik dan wel bereid om eventueel die 30 € extra te gaan betalen:D
Maar we wachten rustig af. gelukkig nog maar 3 dagen wachten en dan weten we alles zeker
Ik hoop dat het waar is een verdubbeling van Up en down voor maar 30 € zal niet verkeerd zijn.
Aangezien me broer de verbinding betaald ben ik dan wel bereid om eventueel die 30 € extra te gaan betalen:D
Maar we wachten rustig af. gelukkig nog maar 3 dagen wachten en dan weten we alles zeker
Dus cistron maxx blijft 99 euro met een 100Gb limiet. (waar ik al een keer met 30gb overheen gegaan ben zonder consequenties)Masevako schreef op 12 September 2003 @ 09:45:
Noujah Maxx Abbo blijft gewoon 99 Euro, heeft niet zo zeer te maken met de snelheid danwel met de bandwith die Cistron in moet kopen voor onze zeg maar 100Gig limiet.
En de 2-8mbit lijnen krijgen hetzelfde, maar met een limiet van 35Gb? Kunnen hun dan net als ik 30Gb over hun limiet gaan zonder consequenties?
35Gb zou ik ook snel aanzitten met mijn uploadjes, spelletjes en downloadjes

Als cistron dan strenger op die 35Gb zou gaan letten en extra euro's per Gb's gaat vragen zou ik het weer niet erg vinden als ik 99 euro zou blijven betalen.
Tenzij een andere provider aantrekkelijker is geworden.. dan stap ik over.
Te lang bij een slappe provider hangen heb ik in mijn chello periode wel meegemaakt. I learned from it.
Op de website van zowel Cistron als Demon is nog niks terug te lezen. Hou dus alsjeblieft die speculaties voor je, er zullen straks zeker mensen zich druk gaan maken over jou post terwijl er nog niks officieel is!dwaas schreef op 12 September 2003 @ 10:52:
[...]
Dus cistron maxx blijft 99 euro met een 100Gb limiet. (waar ik al een keer met 30gb overheen gegaan ben zonder consequenties)
En de 2-8mbit lijnen krijgen hetzelfde, maar met een limiet van 35Gb? Kunnen hun dan net als ik 30Gb over hun limiet gaan zonder consequenties?
35Gb zou ik ook snel aanzitten met mijn uploadjes, spelletjes en downloadjes![]()
Als cistron dan strenger op die 35Gb zou gaan letten en extra euro's per Gb's gaat vragen zou ik het weer niet erg vinden als ik 99 euro zou blijven betalen.
Tenzij een andere provider aantrekkelijker is geworden.. dan stap ik over.
Te lang bij een slappe provider hangen heb ik in mijn chello periode wel meegemaakt. I learned from it.
Verwijderd
Je kunt een 8 Mbit niet zomaar vedubbelen als zijnde dan heb ik opeens 16Mbit, er zal een multihomed router moeten komen (erg duur) die de ene download over de 1e lijn stuurt en de andere over de 2e lijn.$eik0 schreef op 12 September 2003 @ 10:49:
Ik zat vandaag even op de nieuwsgroepen van demon te kijken, en daar zag ik staan dat eventueel de 2 - 8 Mbit lijnen misschien wel een verdubbeling kregen door 2 lijnen te gebruiken. alleen werd dan waarschijnlijk wel de abbonements kosten verhoogd met ongeveer 30 €.
Tenzij je in de DSLAM de lijnen bundelt dan krijg je er wel op 1 download 16Mbit uit
edit: @$eik0: als je mijn bericht bijna letterlijk in demon.nl.support gooit kan je net zo goed ff een linkje naar GoT posten.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 14:04 ]
Ik denk dat ze daar dan zeker streng op gaan letten bij de 2-8Mbit normale abbo'sdwaas schreef op 12 september 2003 @ 10:52:
[...]
Dus cistron maxx blijft 99 euro met een 100Gb limiet. (waar ik al een keer met 30gb overheen gegaan ben zonder consequenties)
dit zal ook wel nodig zijn aangezien ze maar op een bepaalde hoeveelheid bandbreedte rekenen die ze in moeten kopen, nu zal van de gemiddelde MAXX user wel wat overblijven maar ik denk dat er meer mensen een 2Mbit zouden nemen zonder de limiet in de gaten te houden.
KLein detailtje dan he ..
Hoe meer gb's ze inkopen, hoe goedkoper de prijs per gb word he ....
Hoe meer gb's ze inkopen, hoe goedkoper de prijs per gb word he ....
Ja inderdaad maar als je op die schaal in wil kopen dan moeten ze ook genoeg abbo's hebben! En Cistron heeft niet die financieele kracht om dat te doen "Anders zouden ze ons ook gratis naar 1024 kunnen upgraden"
Kijk: van http://www.publishnet.nl/default.htm
9-12-2003
Mededeling voor ADSL Economy abonnees:
Nieuwe tarieven en voorwaarden
In navolging op berichten in de media omtrent door BBned aangekondigde snelheidsverhogingen voor Economy ADSL producten heeft PublishNET besloten om de snelheden van de diensten niet te verhogen maar in plaats hiervan de tarieven te verlagen. Wij denken dat wij onze klanten hiermee het beste van dienst zijn en tevens de kwaliteit van onze diensten gewaarborgd blijft. De komende week zullen we de nieuwe tarieven op deze plaats bekend maken en op welke wijze en voor welke abonnees we de prijsverlagingen gaan invoeren.
Vind ik ook prima
Komt op hetzelfde neer al naar gelang de korting...
9-12-2003
In navolging op berichten in de media omtrent door BBned aangekondigde snelheidsverhogingen voor Economy ADSL producten heeft PublishNET besloten om de snelheden van de diensten niet te verhogen maar in plaats hiervan de tarieven te verlagen. Wij denken dat wij onze klanten hiermee het beste van dienst zijn en tevens de kwaliteit van onze diensten gewaarborgd blijft. De komende week zullen we de nieuwe tarieven op deze plaats bekend maken en op welke wijze en voor welke abonnees we de prijsverlagingen gaan invoeren.
Vind ik ook prima
[ Voor 6% gewijzigd door shotputty op 12-09-2003 13:02 ]
Maar ik begrijp ook niet waarom Cistron nog steeds enorme aansluitkosten heeft.
Een router en de aansluitkosten zijn totaal ca. 250 Euro!
Demon levert mij dezelfde dienst ook via BBned en daar zijn router en aansluitkosten gratis!
Op jaarbasis scheelt dat toch 20 Euro per maand in het eerste jaar, en maandelijks is Cistron ook niet de voordeligste...
Volgens mij prijst Cistron zichzelf in hoog tempo uit de markt!
Een router en de aansluitkosten zijn totaal ca. 250 Euro!
Demon levert mij dezelfde dienst ook via BBned en daar zijn router en aansluitkosten gratis!
Op jaarbasis scheelt dat toch 20 Euro per maand in het eerste jaar, en maandelijks is Cistron ook niet de voordeligste...
Volgens mij prijst Cistron zichzelf in hoog tempo uit de markt!
- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -
bron: demon.nl.supportNaar aanleiding van het persbericht van onze DSL partner bbned van
vrijdag 5 september willen wij het onderstaande mededelen:
De door bbned aangekondigde snelheidsverhoging zal ook gelden voor
Demon DSL Express klanten die via bbned zijn aangesloten. Bovendien
zullen ook de Demon DSL Express klanten die via BaByXL zijn
aangesloten een verdubbeling van hun snelheid krijgen.
De upgrades zullen binnen enkele maanden plaatsvinden, de exacte
planning moet nog worden vastgesteld en zal later worden
gecommuniceerd.
De huidige maandtarieven blijven van toepassing*:
was wordt prijs per maand
512/256 -> 1024/512 EUR 39
1024/512 -> 2048/1024 EUR 55
2048/512 -> 2-8Mb/1024 EUR 65
2-8Mb/512 -> 2-8Mb/1024 EUR 65**
* Voorwaarde daarbij is dat de verhoogde snelheid op de locatie van de
klant leverbaar is, hetgeen afhankelijk is van de afstand tot de
telefooncentrale. In die gevallen waar de verhoging niet mogelijk is
blijft de klant het huidige maandtarief betalen gedurende het eerste
jaarcontract.
** Klanten die reeds aangesloten zijn op de 2-8Mbps/512Kbps snelheid
zullen een verhoging van de uploadsnelheid ontvangen naar 1024Kbps
(unlimited) en zullen met ingang van de eerste maandtermijn na de
upgrade de nieuwe prijs van EUR 65 betalen voor de dienst.
je bedoelt .support nieuwsgroep .service bestaat niet
Verwijderd
.support bestaat wel

Door gebrek aan leestekens las ik het verkeerd
[ Voor 14% gewijzigd door dr snuggles op 12-09-2003 17:40 ]
woei sounds cool ^^ Maar hoeveel moet je nou betalen om de upgrade te krijgen
of is het gewoon gratis?
The first casualty in war is always the truth...
Publishnet doet het anders:
Do as I say, don't do as I do.
anyway het gaat om het feit dat het super goed nieuws iswwillem schreef op 12 September 2003 @ 17:38:
[...]
.support bestaat wel
Door gebrek aan leestekens las ik het verkeerd.
Goeie zet geweest om ADSL via Demon aan te vragen
Nu maar hopen dat ik niet al te lang zonder Inet zit.
Nu maar hopen dat ik niet al te lang zonder Inet zit.
Verwijderd
helaas geen 16Mbit/2Mmbit voor de mensen die daarop gehoopt hadden 
maar ik vindt 8 Mbit voor 65 euro niet gek...
maar ik vindt 8 Mbit voor 65 euro niet gek...
Ik ga toch maar eens denken aan een extra BelBudget lijn. Want dit is natuurlijk te absurd voor woorden
Zie ook: https://services.nl.demon.net/xdsl/express/statement.html
de upgrade kan dus nog wel ff duren.
de upgrade kan dus nog wel ff duren.
[ Voor 24% gewijzigd door waslijn op 12-09-2003 18:06 ]
ik heb het gevoel dat dat een nepbericht is. Het lijkt alsof Niels dat bericht heeft geplaatst maar een oplettende gebruiker van die support groep weet dat Niels bijna altijd niels@databeest.net als email adres gebruikt en dat is bij die posting niet het geval.
Naar aanleiding van het persbericht van onze DSL partner bbned van
gecommuniceerd.
jaarcontract.
Ik neem aan de Xs4all nu niet meer kan achterblijven en de prijzen van het
poweradsl abbo drastisch moet verlagen aangezien ze met 119 euro toch wel
ièts duurder zijn dan Demon (65 euro) terwijl het in principe gelijkwaardige
producten zijn.
gecommuniceerd.
jaarcontract.
Ik neem aan de Xs4all nu niet meer kan achterblijven en de prijzen van het
producten zijn.
Zijn geen gelijkwaardige prodcuten, immers ga bij demon uit van een lagere datalimiet dan bij xs4all. Demon heeft dan wel een FUP, maar dat betekend niet 150GB per maand. Ze zullen wel wat goedkoper worden denk ik, maar 65 euro kan je wel vergeten.brandon schreef op 12 September 2003 @ 18:12:Ik neem aan de Xs4all nu niet meer kan achterblijven en de prijzen van het
producten zijn.
[ Voor 68% gewijzigd door waslijn op 12-09-2003 18:16 ]
sorry te lang gewacht met drukken op knoppie 
bericht klopt inderdaad, joepie de poepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hehehe
tsja en nu gaan wachten tot het doorvoeren.
bericht klopt inderdaad, joepie de poepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hehehe
tsja en nu gaan wachten tot het doorvoeren.
Verwijderd
Weet je 't zeker, heb net een medewerker van de klantenservice van Demon gesproken en die vertelde dat 150 GB/mnd. geen probleem was. Zit dus te twijfelen tussen Demon en XS4ALL.Waslijn schreef op 12 September 2003 @ 18:13:
[...]
Zijn geen gelijkwaardige prodcuten, immers ga bij demon uit van een lagere datalimiet dan bij xs4all. Demon heeft dan wel een FUP, maar dat betekend niet 150GB per maand. Ze zullen wel wat goedkoper worden denk ik, maar 65 euro kan je wel vergeten.
offtopic:
Ja, het enige wat ik kan zien in de bekende nieuwsgroepen is van jou en dat is af en toe niet mis!
Ik heb ook Cistron en dat is zooo brak met binaries.
Ja, het enige wat ik kan zien in de bekende nieuwsgroepen is van jou en dat is af en toe niet mis!
Ik heb ook Cistron en dat is zooo brak met binaries.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-