[BBNED] Snelheden worden verhoogd!

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.187 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

WiNlUx schreef op 07 september 2003 @ 15:58:
[...]

Weet demon niet echt, maar als je dit topic vanaf pagina 2 of drie begint door te lezen dan staat het daar allemaal in...
Ik heb net het hele topic doorgelezen, en zie niks over het gedeelte van BaByXL staan.
Vandaar ook me vraag, want als BBneD van demon dat wel doet, maar BaByXL niet.. ik had liever BBneD gehad maar heb via BaByXL gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 19:43
$eik0 schreef op 07 September 2003 @ 16:03:
[...]

Ik heb net het hele topic doorgelezen, en zie niks over het gedeelte van BaByXL staan.
Vandaar ook me vraag, want als BBneD van demon dat wel doet, maar BaByXL niet.. ik had liever BBneD gehad maar heb via BaByXL gekregen.
Lijkt mij dat via BaByXL er niets verandert, is immers een andere netwerkprovider die weer andere tarieven hateert etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ik heb ook demon, maar hoe kan je zien op welk netwerk je zit BBned of BabyXL?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

ik had in het begin met me Mac instellen... zag ik dat me Ip via Babyxl ging... en je kan het altijd navragen bij demon, even een meeltje naar demon en je weet het

ff je ip doorgeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Eastman schreef op 07 September 2003 @ 16:35:
ik heb ook demon, maar hoe kan je zien op welk netwerk je zit BBned of BabyXL?
start -> run -> cmd -> tracert www.tweakers.net
Eerste hop:
1 27 ms 26 ms 26 ms bbned-demon-nrp-09.router.nl.demon.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Misschien een beetje offtopic, maar vanwege al die verhogingen van adsl was ik benieuwd of Chello misschien ook zoiets zou gaan doen.
Geachte Dames en Heren,

Graag zou ik willen weten of Chello op korte termijn de download en/of upload snelheid van het classic abonement gaat verhogen?
Dit ivm met recente ontwikkelingen bij adsl leveranciers Kpn en Bbned.

Met vriendelijke groet

-------------------------------------------------------------

Geachte heer,

In reactie op uw bericht:

Informeren wij u graag als volgt:

Wij gaan niet de download of de upload verhogen met het classic abbonement. Als u een hogere download wilt kunt u chello upgraden naar Chello Plus.

Met vriendelijke groet,

UPC Nederland
Eigenlijk had ik dit antwoord al verwacht, en ik ben zowiezo Chello een beetje zat aan het worden, dus dat wordt binnenkort overstappen naar adsl. :7

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Saedbanken schreef op 07 September 2003 @ 17:21:
Misschien een beetje offtopic, maar vanwege al die verhogingen van adsl was ik benieuwd of Chello misschien ook zoiets zou gaan doen.

[...]

Eigenlijk had ik dit antwoord al verwacht, en ik ben zowiezo Chello een beetje zat aan het worden, dus dat wordt binnenkort overstappen naar adsl. :7
Ze bedoelen dus indirect te zeggen:
"Nee, wij doen niet aan klantenbinding, stapt u alstublieft over zodat wij weer wat extra capaciteit hebben" :P.

Ik heb een soortgelijk iets gepost in de Kabelfoon nieuwsgroep. Maarja, de mate van professionaliteit tussen Kabelfoon en Demon is mijlengroot. Heel af en toe post er eens een kabelfoonmedewerker in die nieuwsgroep. We'll see.

[ Voor 18% gewijzigd door dr snuggles op 07-09-2003 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik net 1536/256 Zonnet via versatel aangevraagd komen ze hiermee :( Nog maar snel ff annuleren dan, en dan afwachten of het ook echt doorgaat bij demon. Dan lekker 2048/1024 voor 55 euro :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:12
wwillem schreef op 07 September 2003 @ 17:42:
[...]

Ze bedoelen dus indirect te zeggen:
"Nee, wij doen niet aan klantenbinding, stapt u alstublieft over zodat wij weer wat extra capaciteit hebben" :P.

Ik heb een soortgelijk iets gepost in de Kabelfoon nieuwsgroep. Maarja, de mate van professionaliteit tussen Kabelfoon en Demon is mijlengroot. Heel af en toe post er eens een kabelfoonmedewerker in die nieuwsgroep. We'll see.
Tja.. Ik heb Chello 1.5 jaar geleden al een brief gestuurd, of er een duurder abbo kwam: hogere download, hogere up, netwerk en servers toegestaan, en hogere datalimiet, en wat daar de kosten van moesten zijn, als tegenaanbieding tegen de BBNed diensten. Brief was aangekomen, men wist ervan, ik had wel gelijk, maar "management blabla" kortom: Werd hogerop tegengehouden.
Jaar later nog eens gevraagd, toen weer nix.. en toen kwam BBNed beschikbaar hier..

maw: Einde Chello voor mij.. Beviel me op zich wel, weinig uitval en stabiel hier, maar goed, ze konden me niet meer bieden, dus dan maar niet.

ik loop alleen nu (sept) nog te kutten met deurwaarders, heb ik februari opgezegd. Ik blijf briefjes schrijven en de deurwaarders laten inziend dat Chello dikke-vette-pech heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shotputty
  • Laatst online: 16-08 11:00

shotputty

I'll be back

http://www.publishnet.nl/default.htm

ADSL Nieuws
PublishNET heeft het eerdere bericht over de door BBned aangekondigde snelheidsverhogingen van ADSL Economy lijnen ingetrokken. Later deze week zullen we op deze plek een officiele reactie op BBned's aankondiging publiceren.

Mijn specs; Arm 47cm | Benchpress 175kg | Shotput 16,99m | BW 125kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shotputty schreef op 07 september 2003 @ 18:21:

ADSL Nieuws
PublishNET heeft het eerdere bericht over de door BBned aangekondigde snelheidsverhogingen van ADSL Economy lijnen ingetrokken. Later deze week zullen we op deze plek een officiele reactie op BBned's aankondiging publiceren.
kut, zou het toch niet zo automatisch gaan als we gedacht hadden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shotputty schreef op 07 September 2003 @ 18:21:

ADSL Nieuws
Nah dat klinkt lekker :/ Beter gaat het wel ff door... had me al helemaal voorbereid op de hogere snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Hmmz, dan wordt KPN opeens een een stuk aantrekkelijker met z'n 1Mbit abbo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:36

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Zou PublishNET niet dit perbericht van BBned bedoelen?
http://www.bbned.nl/actueel/persberichten/bbned012.shtml

Laten we hopen van wel.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyzor
  • Laatst online: 29-08 19:38
Op de FP van BBNed staat dit:
BBNED VERDUBBELT SNELHEDEN ADSL ECONOMY-LIJNEN

bbned verdubbelt de snelheid voor ADSL Economy lijnen per 15 september. Nieuwe gebruikers krijgen vanaf die datum voor het Economy pakket een snelheid van 512/256 kbit/s in plaats van de gebruikelijke 256/256 kbit/s. De hogere snelheden worden ook nog sneller. Met deze snelheidsverhoging blijft bbned de DSL-aanbieder met de meest aantrekkelijke prijs-kwaliteitsverhouding. Lees hier het volledige bericht.
Als je op de link klikt krijg je dat bericht dat de upstream van de duurdere abbo's worden verhoogt.

[ Voor 10% gewijzigd door Cyzor op 07-09-2003 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

en dan wil je dus naar het gehele bericht.. kom je op het upload bericht :(

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Cyzor schreef op 07 September 2003 @ 21:50:
Op de FP van BBNed staat dit:

[...]

Als je op de link klikt krijg je dat bericht dat de upstream van de duurdere abbo's worden verhoogt.
Erg logisch is het niet. Volgens mij proberen ze er zo onderuit te komen. Zo genaamd de 256/256kbit vorm upgraden (waarvan ik nog nooit heb gezien dat ze werden aangeboden) en verder vertellen dat de upstream verhoogd wordt. Nouwja, we'll see. Misschien gaat demon nog wat nuttigs vertellen volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2003 @ 18:55:
[...]

kut, zou het toch niet zo automatisch gaan als we gedacht hadden???
Laat ze maar eerst even door rekenen dat het kosten technisch allemaal wel kan.
De grootste BBned providers Cistron/Demon hebben al aangegeven dat ze het kosten technisch verlies gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyzor
  • Laatst online: 29-08 19:38
wwillem schreef op 07 September 2003 @ 21:53:
[...]

Erg logisch is het niet. Volgens mij proberen ze er zo onderuit te komen. Zo genaamd de 256/256kbit vorm upgraden (waarvan ik nog nooit heb gezien dat ze werden aangeboden) en verder vertellen dat de upstream verhoogd wordt. Nouwja, we'll see. Misschien gaat demon nog wat nuttigs vertellen volgende week.
In dit lijstje: http://www.bbned.nl/partners/consumenten.shtml
Kan ik alleen deze provider vinden die 256/256 aanbied: http://www.eweka.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
KroontjesPen schreef op 07 September 2003 @ 19:45:

Laten we hopen van wel.
Is gewoon een verkeerd link, naar het oude nieuwsbericht. Het nieuwe persbericht staat gewoon hier: http://www.persberichten.com/Detail.asp?id=15622

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyzor schreef op 07 September 2003 @ 21:56:
[...]

In dit lijstje: http://www.bbned.nl/partners/consumenten.shtml
Kan ik alleen deze provider vinden die 256/256 aanbied: http://www.eweka.nl/
ik kan er nog 1 vinden ;)
solcon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BusMastah
  • Laatst online: 18-10-2024
Iets wat ik nog niet heb gelezen (of overheen heb gelezen natuurlijk) is of deze snelheden voor een BBned zakelijke lijn ook worden doorgevoerd?
Of wordt zakelijk anders behandeld dan de particuliere lijnen?

PS: Provider is Cistron.

Workstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een officieël antwoord van Demon?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:36

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

KroontjesPen schreef op 07 september 2003 @ 19:45:

Laten we hopen van wel.
Het persbericht dat staat onder de link is aan gepast naar de 'grote'verhogingen.

Ook de link op hun persberichten pagina met datum 04 september komt op deze link uit. http://www.bbned.nl/actueel/

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus net ff met mijn isp (concepts-ict) gebeld, en de mevrouw van de helpdesk die wist nergens van.

Mja wordt ff afwachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-09 17:02

freddifish

schnappi !

Aankondiging BBNED verdubbeling ADSL snelheden

Afgelopen vrijdagmiddag heeft bbned in een persbericht aangekondigd haar ADSL snelheden met ingang van 15 september te verdubbelen.
InterNLnet is druk bezig te bekijken hoe in deze nieuwe situatie haar ADSL diensten eruit zullen gaan zien. In de loop van de komende week zullen wij al onze ADSL klanten hierover nader informeren.

(bericht geplaatst op 2003-09-08)
Bron: http://www.internl.net/nieuws.cgi?sectie=actueel&id=28

Ben benieuwd ! :)

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een mail van demon teruggehad op mijn vraag maar ik snap er dus helemaal niets van: misschien is het al bekend aan jullie, maar ik post het toch maar even
VERHOGING UPLOADSNELHEID SOMMIGE ABONNEMENTEN
---
Enige tijd geleden is er door bronnen anders dan Demon Internet bekendgemaakt dat bbned de uploadsnelheid van enkele DSL pakketten gaat verhogen. Het gaat daarbij om de diensten 2048/512Kbps (1:25) en 2-8Mb/512Kbps (1:25). De uploadsnelheid wordt verhoogd naar 1024Kbps.
Tot nu toe heeft Demon geen reactie op deze berichtgeving en vragen erover gegeven, aangezien er nog onduidelijkheid bestond over de gevolgen van de wijziging.

Sinds 1 september worden alle 2048/512 en 2-8Mb/512 (1:25) lijnen die bij bbned worden aangevraagd, geleverd met de upstreamsnelheid 1024Kbps, en worden bestaande lijnen die geupgrade worden naar 2048Kbps of 2-8Mb downloadsnelheid, automatisch met 1Mb uploadsnelheid opgeleverd.

Bestaande lijnen en orders die nog niet zijn opgeleverd worden door bbned niet automatisch aangepast. Voor dergelijke lijnen dient Demon een upgrade aan te vragen. bbned berekent Demon hiervoor eenmalig 25 euro (excl. BTW) per lijn.

Demon is nog met bbned in onderhandeling over eventuele andere oplossingen om de verhoging van de upstreamsnelheid voor bestaande klanten uit te voeren.

Er is voor klanten met deze pakketten momenteel geen mogelijkheid om een upgrade van de uploadsnelheid uit te voeren, al dan niet tegen betaling van 29,75 euro (incl. BTW). Of deze mogelijkheid er komt is afhankelijk van de uitkomst van de onderhandelingen met bbned en zal op een later tijdstip bekend worden gemaakt.

Nogmaals: het is momenteel nog niet mogelijk om de upstreamsnelheid van bestaande pakketten te verhogen terwijl de downstreamsnelheid hetzelfde blijft. Wij vragen u te wachten tot Demon de onderhandelingen met bbned heeft afgerond en ook wij meer duidelijkheid hebben over de mogelijkheden hiertoe.

Overigens zal de wijziging voor klanten die via BaByXL zijn aangesloten op hetzelfde moment mogelijk worden, dan wel ingaan, als voor klanten die via bbned zijn aangesloten.

Mocht u nog vragen hebben hieromtrent dan kunt u telefonisch kontakt opnemen met onze Customer Service op telefoonnummer 020 422 20 00 optie nummer 3.

Met vriendelijke groet,

Andy van der Geugten
Customer Service Agent
Demon Internet
Volgens mij is het inderdaad niet helemaal zoals de meeste (en ook ikzelf) hopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was nog het oude nieuws... Eerst zou alleen de upload worden verhoogt en iets later zou bekend zijn gemaakt dat BBned alle abbo's omhoog zou gooien.
Demon is ervan op de hoogte en geeft deze week een officiele reactie. !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Blijkt wel moeilijk om twee verschillende persberichten uit elkaar te houden. De ISP's komen deze week met een officiele reactie, mailen heeft dus geen zin. Even geduld en lees eerst even het topic voordat je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwam geloof ik ook door een verkeer geplaatst linkje ofzo... Verwarring alom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampen
  • Laatst online: 08-09 11:05
ik heb dus een 512/256 abbo bij Demon ADSL lopen ,nu hoorde ik gisteren dat ik wel eens op het BabyXL netwerk kon hangen en dus niet op BBNED , zou dit zo kunnen zijn!?. en gaat mn verbinding dan nog wel omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afwachten maar denk ik... is nog een hoop onzeker.
Voorlopig alleen BBned !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Kampen schreef op 08 September 2003 @ 18:29:
ik heb dus een 512/256 abbo bij Demon ADSL lopen ,nu hoorde ik gisteren dat ik wel eens op het BabyXL netwerk kon hangen en dus niet op BBNED , zou dit zo kunnen zijn!?. en gaat mn verbinding dan nog wel omhoog?
Voer ff een tracert uit naar een willekeurige site of lees even het andere Demon topic door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het antwoord van Demon op mijn mailtje over of ze ook de verdubbeling zouden doorvoeren was wel heel diplomatiek;
Op het moment kunnen wij u hierover nog geen extra informatie vertrekken maar u zult spoedig meer horen.
/me vraagt zich ernstig af of het wel doorgaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Verwijderd schreef op 08 september 2003 @ 18:54:
Het antwoord van Demon op mijn mailtje over of ze ook de verdubbeling zouden doorvoeren was wel heel diplomatiek;

[...]

/me vraagt zich ernstig af of het wel doorgaat
Ze moeten haast wel, immers de abo's van KPN komen aardig dicht in de buurt op de upload na dan. Bovendien biedt Verstatel(Zonnet) reeds voor 54euro een 1536/256 verbinding. BBned wil qua prijs/prestatie verhouding het beste netwerk blijven, ze zullen dus minstens met 50% omhoog moeten met de download snelheid. Heb het idee dat de providers van de situatie gebruik willen maken om de kosten die BBned doorberekend wat omlaag te krijgen omdat zijn hogere kosten zullen krijgen. Snap alleen niet waarom de providers geen datalimiet gaan hanteren, zijn ze gelijk van alle problemen af. Publishnet rekent bijvoorbeeld 1eur voor elke GB die over de limiet gegaan wordt. Lijkt mij een zeer reeel bedrag, aangezien dit ongeveer de inkoopprijs is voor een GB dataverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampen
  • Laatst online: 08-09 11:05
tracert www.msn.nl

Bezig met het traceren van de route naar msn.nl [207.46.28.100]
via maximaal 30 hops:

1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.254
2 214 ms 173 ms 104 ms bbned-demon-nrp-05.router.nl.demon.net [212.238.
152.1]
3 ams3-core-1-ge-0-1-0-3.router.nl.demon.net [213.222.28.126] rapporten: Het
doelnetwerk is niet bereikbaar.

De trace is voltooid.

Zou dit betekenen dat ik via bbned op het net zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:57
Poltergeist schreef op 05 september 2003 @ 22:59:
[...]

Ik niet. Ik merk bijna nooit wat van de overboeking... Maar addertje onder het gras: de ISP's zijn nog steeds vrij om datalimieten in te stellen. En bij 8000/512(1024) is dat (bij Cistron) 100 GB. Bij 2048/512 is het nu 35 GB. Het lijkt me dat de ISP's dit niet veranderen. Doordat het downloaden nu sneller gaat, zal er meer gedownload worden: kassa! want voor elke GB extra moet extra betaald worden.
Mja kan je GB's bij kopen dan? Tegen een schappelijk bedrag wil ik dat best doen.

20 GB met een 1024-2048 lijn is niet veel.

[ Voor 6% gewijzigd door mhr-zip op 08-09-2003 19:54 ]

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Laatst online: 21:57
$eik0 schreef op 06 September 2003 @ 00:05:
Ik zit nu met Demon 8Mbit lijntje, via BabyXL en ik haal dus al ruim een maand de wide open snelheden dus zit constand met een upload van 95 - 100 Kb/s.
En ik ben niks meer gaan betalen.
Ik weet geen BBneD maar zal raar zijn als ze voor de DDneD verbindingen bij demon ineens wel meer geld gingen vragen.

En voor zover ik weet bij cistron vragen ze geen geld voor extra Gb's volgens mij als je over je limiet heen was, ging je download terug naar een 56K modem.
Maar dat kan ik verkeerd hebben.
mja das lekker, betekend dus dat ik geen GB's bij kan kopen!?

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Tweakdsl.nl kondigt aan de snelheden te verhogen: plan: TweakDSL veranderingen;

De eerste BBned provider (cambrium) is dus over.

[ Voor 4% gewijzigd door waslijn op 08-09-2003 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Waslijn schreef op 08 September 2003 @ 19:05:
Lijkt mij een zeer reeel bedrag, aangezien dit ongeveer de inkoopprijs is voor een GB dataverkeer.
Breng demon niet op slechte ideeen :D. Ik ben juist weggegaan bij m'n huidige provider (kabelfoon) omdat ze een datalimiet hadden (7,5 GB/ maand, 1GB extra = 7,50 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu demon nog :) plz let is be so !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wwillem schreef op 08 September 2003 @ 20:57:
[...]

Breng demon niet op slechte ideeen :D. Ik ben juist weggegaan bij m'n huidige provider (kabelfoon) omdat ze een datalimiet hadden (7,5 GB/ maand, 1GB extra = 7,50 euro).
Dude .. 7.50 per Gb .. daar wordt internetten leuk van ... woooo inderdaad tijd om hem te boeken daarzo :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 21:12:
[...]

Dude .. 7.50 per Gb .. daar wordt internetten leuk van ... woooo inderdaad tijd om hem te boeken daarzo :Z
Waarom denk je nu dat ik bij demon zit :D.

Ik ben alleen nog even bezig mensen in de Kabelfoon nieuwsgroep de mensen te laten weten dat er wel degelijk goede alternatieven zijn. Ik heb nu tijdelijk 2 abbo's en m'n broertje (zit nog op kabelfoon ingesteld) trekt met 1 di.fm streampje het volledige dataverbruik weg wat ik in 1 maand mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
Ik snap al die ophef niet over het gelijkstellen van prijzen en die verhogingen niet..

Heb zelf Demon 2Mbit, en dat kan prima naar 8Mbit. De providers moeten gewoon onderscheid maken mbt datalimieten. DAT kost geld, de verbinding zelf is niet het grootste punt.

Voor de 2mbit abbo's zou ik een datalimiet van 50Gb per maand prima vinden. Lokaal gebruik niet meegerekend (onbeperkt vanaf newsserver, proxys, lokale sites).
Op die manier gaan mensen vanzelf de goedkopere trafficverbindingen gebruiken :)
EN is het voor providers ook financiel haalbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meschien is het genoemd meschien niet, maar ik stap binnenkort over van xs4all (via kpn) naar demon (via BBned toch?) iig ik wil de 1024/512 variant op deze lijst getoond https://services.nl.demon.net/xdsl/express/index.html
nu lees ik steeds economy pakketen, die kom ik nieteens tegen op de site dus als ik 1024/512 neem zal deze ook niet mee verhoogd worden naar 2048/1024?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 21:28:
meschien is het genoemd meschien niet, maar ik stap binnenkort over van xs4all (via kpn) naar demon (via BBned toch?) iig ik wil de 1024/512 variant op deze lijst getoond https://services.nl.demon.net/xdsl/express/index.html
nu lees ik steeds economy pakketen, die kom ik nieteens tegen op de site dus als ik 1024/512 neem zal deze ook niet mee verhoogd worden naar 2048/1024?
Wacht tot eind van deze week, want Demon komt dan met duidelijkheid over snelheiden etc... en prijzen....Ik zou effe wachten, dan weet je het zeker, als demon het heeft openbaar gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

DJSmiley schreef op 08 September 2003 @ 21:21:
Ik snap al die ophef niet over het gelijkstellen van prijzen en die verhogingen niet..

Heb zelf Demon 2Mbit, en dat kan prima naar 8Mbit. De providers moeten gewoon onderscheid maken mbt datalimieten. DAT kost geld, de verbinding zelf is niet het grootste punt.

Voor de 2mbit abbo's zou ik een datalimiet van 50Gb per maand prima vinden. Lokaal gebruik niet meegerekend (onbeperkt vanaf newsserver, proxys, lokale sites).
Op die manier gaan mensen vanzelf de goedkopere trafficverbindingen gebruiken :)
EN is het voor providers ook financiel haalbaar
Bij BBned zelf zeggen ze dat er geen datalimit is... Demon wil zelf ook daar niet aan beginnen, tenzij veel grof verbruikers komen en die zijn er ... elke maand 300 GIG downloaden is niet normaal vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Fout. Dataverkeer wordt duur naarmate de piekbelasting toeneemt. Driemaal raden wat meer piekbelasting geeft, een 2-8MBit lijn of een 2 MBit lijn? En nu even over alle abonnees van een ISP...

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
Zhadum schreef op 08 september 2003 @ 21:39:
[...]

Bij BBned zelf zeggen ze dat er geen datalimit is... Demon wil zelf ook daar niet aan beginnen, tenzij veel grof verbruikers komen en die zijn er ... elke maand 300 GIG downloaden is niet normaal vind ik.
Op het BBned-netwerk zit geen datalimit, de providers moeten wel internetbandbreedte kopen en peerings afsluiten. Dat kost gewoon geld en is natuurlijk niet zonder limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochemd
  • Laatst online: 24-08 12:31

Lokaal gebruik niet meegerekend (onbeperkt vanaf newsserver, proxys, lokale sites).
Het zou handig zijn als je eens een keer ging nadenken over wat overboeking betekent. Onbeperkt verkeer en overboeking gaat simpelweg niet samen. Zie de talloze discussies die hierover zijn geweest in de nieuwsgroepen van onder andere Cistron en XS4ALL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
jochemd schreef op 08 September 2003 @ 23:57:
[...]
Het zou handig zijn als je eens een keer ging nadenken over wat overboeking betekent. Onbeperkt verkeer en overboeking gaat simpelweg niet samen. Zie de talloze discussies die hierover zijn geweest in de nieuwsgroepen van onder andere Cistron en XS4ALL.
Ik weet wat overboeking inhoud hoor ;)

Maar goed, in de praktijk heb ik daar nog NOOIT iets van gemerkt, ook al is het 1:25 bij BBned (maw: 2mbit naar inet voor 25 abbo's van 2mbit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master_Egg
  • Laatst online: 08-09 17:21

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

yippie :) .....het lijkt toch echt serieus te gaan gebeuren want het persbericht op de bbned site is aangepast. Nu alleen nog nieuw van demon afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraway
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-09 18:59

faraway

Dank U...

Er zijn meer dan 50 Internet providers, zoals Solcon en Multikabel die gebruik maken van BBned's DSL diensten en die zullen deze hogere snelheden binnenkort aanbieden. Voor bestaande gebruikers van de Economy-dienst van BBned geldt dat deze in de komende maanden automatisch worden overgezet naar een hogere snelheid. BBned zal deze overzetting doen zonder dat dit kosten met zich meebrengt.
Dit laat toch aan duidelijkheid niets te wensen over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel zo'n vermoeden waar het heengaat hoor.

BBned verdubbelt de snelheden dus voor provideres verminderen de inkomsten een 8Mbit lijn voor 65 euro terwijl hij nu 95 kost is gewoon een afname van 30 euro. Meestal zit er op dit soort abbo geen flat rate marge maar een procentuele, het geen betekend dat ze op een abbo van 95 euro meer winst maken als een abbo van 65.

Kortom de inkomsten van de providers dalen terwijl de kosten stijgen, meer bandbreedte inkopen. Het is dus mogelijk dat sommige providers in zwaar weer gaan komen, dat is dus het moment dat ze overgenomen kunnen worden door BBned. De providers hebben de structuur en de organisatie inmiddels opgezet en BBned kan dit zonder al te veel inspanning dus overnemen. Hierdoor kunnen ze een groter blok vormen tegen de KPN.

Immers door schaalvergroting kun je kosten besparen die je dan weer aan acties/marketing kunt uitgeven.

Het lijkt me niet dat het slecht is voor de consument, tenzij BBned de prijzen weer gaat verhogen nadat ze de markt hebben overgenomen, maar dat is niet toegestaan volgens de Europese wetgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 16:49

Jive

MooMooMastah

Eerst maar eens zien wat er met mijn abbo-kosten van 119 pleuro per maand gaat gebeuren.
Als die bij xs4all niet verlaagd worden, en bij demon ofzow wel, dan is het verschil geen 20 pleuro meer.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jive schreef op 09 september 2003 @ 11:35:
Eerst maar eens zien wat er met mijn abbo-kosten van 119 pleuro per maand gaat gebeuren.
Als die bij xs4all niet verlaagd worden, en bij demon ofzow wel, dan is het verschil geen 20 pleuro meer.
XS4all heeft zijn fast adsl abbo wel in prijs verlaagd, van 54 euro nog iets naar 49 euro, scheelt niet zo heel veel maar het is een teken.

Reken er voorlopig niet op de Xs4all het poweradsl flink in prijs gaat verlagen.

Eerlijk gezegd zit ik te twijfelen of ik mijn abbo bij xs4all niet moet opzeggen

- Ze zijn duur hoe goed de helpdesk ook is, die heb nog nooit nodig gehad
- De mail, proxy en newsserver stuiteren regelmatig in elkaar
- Ze gaan geen dubble upstream abbo doorvoeren. 512 is nog altijd sneller dan 320.

+ ipv6
+ gratis virusscanner / firewall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou komop Demon laat eens wat van je horen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 13:20:
Nou komop Demon laat eens wat van je horen >:)
Ik denk dat ze morgen of donderdag iets lateh horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?
From: Demon Support <support@nl.demon.net>
Date: Mon, 8 Sep 2003 16:53:24 +0200
Organization: Demon Internet Netherlands
To: xDSL Announce <demon-nl-xdsl-announce@nl.demon.net>
Subject: DSL Onderhoud / DSL Maintenance

In de nacht van dinsdag 9 op woensdag 10 september zal bbned onderhoud verrichten aan apparatuur op een van haar centrale locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu 1024/512.. Zit er sterk aan te denken om mijn abonnement nog ff snel te upgraden voor die 10 euro meer. Ideeen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Laatst online: 20:32
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 14:10:

[...]
Opvallend is dat ze iedereen die nog niet op de 'announce' lijst van demon stond, gisteravond maar even hebben toegevoegd. Volgens mij wilden ze toch heel graag dat mensen dit bericht te zien krijgen.

Ben benieuwd wat ze precies gaan doen. Maar het feit dat Demon vrijdag al aangaf 'we kunnen er niks over zeggen, volgende week komt een persbericht' zegt al genoeg.

Als de snelheden niet veranderen hoef je namelijk geen persbericht te sturen! :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07-2022

>Select * FROM users WHERE clue > 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asteroid9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 07:40

Asteroid9

General Failure

Die pagina moeten we goed in de gaten houden denk ik! :)

- = Simpele oplossingen zijn vaak vermomd als schier onoplosbare problemen.... = -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmace
lijkt me nogal voordehandliggend dacht ik. Maar ach, sommigen moet je alles voorkauwen.
Eigen initiatief is niet iets wat tegenwoordig nog geleerd wordt....
Dus ik neem het je niet kwalijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Laatst online: 25-08 23:36

DJT

dmace schreef op 09 September 2003 @ 15:22:
lijkt me nogal voordehandliggend dacht ik. Maar ach, sommigen moet je alles voorkauwen.
Eigen initiatief is niet iets wat tegenwoordig nog geleerd wordt....
Dus ik neem het je niet kwalijk. ;)
Hmmm...misschien ga ik er ook teveel vanuit dat mensen zelf wel weten waar ze moeten kijken.

Omdat de link ineens in dit draadje stond dacht ik dat er misschien ook daadwerkelijk een persbericht was met duidelijkheid over de gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:39
Even twee quotes uit mailtjes van de Xs4all helpdesk m.b.t. de snellere upstream via bbned:
Wij gaan voor Power ADSL ook de verhoogde upstream leveren. Bij alle nieuwe aanvragen wordt dit direct geleverd.
en:
Op dit moment is het voor ons nog technisch niet mogelijk om de huidige klanten om te zetten naar deze upload. Natuurlijk zijn wij wel bezig met het zoeken naar een oplossing. Zodra deze er is, worden alle klanten automatisch omgezet. Dit zal ook op de website vermeld worden.
Nog een interessante om te weten (hoewel een beetje off-topc :)):
Het is inderdaad mogelijk om ADSL aan te vragen op een telefoonlijn met bel budget. Voor Power ADSL is dit ook mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net iemand van Demon gesproken. Zij gaan de snelheden zeker verhogen. Volgende week komt het in de pers. Goed nieuws dus.

Ik heb hem meteen de volgende Casus voorgelegd.

Ik heb nu Demon Express 1024/512 voor 55 euro. Stel nu dat ik die per heden zou upgraden naar 2048/1024 voor 65 krijg ik dan ook nog de verhoging erbovenop ( naar 2-8 mb/1024 kb)

Dit kon hij bevestigen.

Lijkt mij een aardige overweging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boots
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-08 14:37
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 14:10:

[...]
Dat staat al sinds 2 september op de nieuwsgroep demon.nl.announce, lijkt me eerder iets te maken te hebben met de extra upload.
Overigens kun je voor demon het beste kijken in demon.nl.support daar staat al het nieuws over het algemeen het eerst.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de snelheden niet veranderen hoef je namelijk geen persbericht te sturen!
PERSBERICHT: DEMON VERHOOGT SNELHEDEN NIET
Amsterdam, 15 September

Internetprovider Demon Internet heeft besloten niet mee te gaan in de door BBNed geinitieerde suggestie dat de snelheden worden verhoogd. Directeur Jansen: "De laatste tijd heeft BBned in de media geruchten verspreid over een op de hand zijnde snelheidsverhoging. Demon is echter van mening dat vooraf niet voldoende is gecoordineerd met haar directie, en dat de financiele tegenvallers onmogelijk gedragen kunnen worden voor een ISP met onze klantenaantallen. De uploadsnelheid zal wel worden verhoogd, echter tegen een kleine vergoeding - omdat Demon geen deal met BBned heeft gesloten, aangezien daar een automatische downloadverhoging aan vast zat. Demon zegt ook het feit dat bestaande wide open abbonees nu meer zouden betalen voor een zelfde snelheid als de 2 mbit abbonees in achting te hebben genomen bij haar besluit (...)"

Alles kan, neem dat van mij aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Laatst online: 11-09 07:46
Verwijderd schreef op 09 september 2003 @ 17:16:
Heb net iemand van Demon gesproken. Zij gaan de snelheden zeker verhogen. Volgende week komt het in de pers. Goed nieuws dus.

Ik heb hem meteen de volgende Casus voorgelegd.

Ik heb nu Demon Express 1024/512 voor 55 euro. Stel nu dat ik die per heden zou upgraden naar 2048/1024 voor 65 krijg ik dan ook nog de verhoging erbovenop ( naar 2-8 mb/1024 kb)

Dit kon hij bevestigen.

Lijkt mij een aardige overweging :)
Waarom zie ik dan dit in de demon newsgroup?:
Ik, noch andere Demon-medewerkers (dus ook support, het heeft dus geen zin
om te bellen met vragen) kunnen momenteel al nadere informatie geven naar
aanleiding van dat persbericht. Wacht de aankondiging af.
--
Niels Raijer

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Hmzz. Ik heb net ook nog even gevraagd toen ik toch aan het bellen was ivm mijn trage upload :( en de man die ik aan de tellie had wist het zelf ook zeker, maar hij mocht niet meer vertellen. Verder hoop ik echt wel dat die wordt verdubbeld man. Echt relax!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is alweer een bericht van 2/3 dagen geleden.

Heb toch echt demon aan de lijn gehad en 2 verschillende medewerkers.
De 1 was wat meer terughoudend en wou niet zo heel veel vertellen, maar de ander bevestigde het alleen maar.

Maar goed, er kan nog van alles gebeuren.

Ik gok er iig op en heb mijn abbo omhoog gezet. Met een beetje geluk heb ik straks een hele mooie verbinding.. En zo niet.. zien we dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 17:22:
[...]

Amsterdam, 15 September

Internetprovider Demon Internet heeft besloten niet mee te gaan in de door BBNed geinitieerde suggestie dat de snelheden worden verhoogd. Directeur Jansen: "De laatste tijd heeft BBned in de media geruchten verspreid over een op de hand zijnde snelheidsverhoging. Demon is echter van mening dat vooraf niet voldoende is gecoordineerd met haar directie, en dat de financiele tegenvallers onmogelijk gedragen kunnen worden voor een ISP met onze klantenaantallen. De uploadsnelheid zal wel worden verhoogd, echter tegen een kleine vergoeding - omdat Demon geen deal met BBned heeft gesloten, aangezien daar een automatische downloadverhoging aan vast zat. Demon zegt ook het feit dat bestaande wide open abbonees nu meer zouden betalen voor een zelfde snelheid als de 2 mbit abbonees in achting te hebben genomen bij haar besluit (...)"

heb je dat nou zelf net inmekaar gefixt.. offuh :'( ?

het ziet er zo officieel uit >:)

[ Voor 3% gewijzigd door Tutti-frutti op 09-09-2003 18:14 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tutti-frutti schreef op 09 September 2003 @ 17:41:
[...]

heb je dat nou zelf net inmekaar gefixt.. offuh :'( ?
lees eens de datum: 15 september... en vandaag is het 9 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voorspellende gave misschien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 17:54:
[...]

lees eens de datum: 15 september... en vandaag is het 9 september.
snap ik, maar het kan toch gelekt zijn ofzo, en de datum er dus al onder staat, en het 15 september geplaatst ZOU worden .. maarja, ik twijfelde, daarom vroeg ik het :)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Verwijderd schreef op 09 september 2003 @ 17:22:
[...]

Amsterdam, 15 September

Izz is dit real? If NOT dan is het een klote gein. Is het wel, dan pech!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

WiNlUx schreef op 09 September 2003 @ 18:16:
[...]

Izz is dit real? If NOT dan is het een klote gein. Is het wel, dan pech!
poe he, kijk eens boven je reply :)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Tutti-frutti schreef op 09 September 2003 @ 18:19:
[...]

poe he, kijk eens boven je reply :)
Haha, ik ben 10 minuten met mijn reply bezig geweest denk ik want die had ik niet zien staan 8)7

Maar ehh...

We gaan weer ontopic voor ik weer troep in me notes krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Misschien is het een goed plan om je bericht een beetje te editen Cybarite. Zet er alleen ff onder dat het een beetje nep is, anders klinkt dat meteen zo negatief voor Demon :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
wwillem schreef op 09 September 2003 @ 18:37:
Misschien is het een goed plan om je bericht een beetje te editen Cybarite. Zet er alleen ff onder dat het een beetje nep is, anders klinkt dat meteen zo negatief voor Demon :D.
Hmzz dan moet iedereen het gequote bericht editten. Nou GoTtErTjEs, aan het werk dan maar he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe prachtig ! :)

Sorry voor mijn provocatie :).

Echter de personen die het bericht goed lezen, zien er duidelijk een quote en een reactie van mij boven en onder staan.

Het was dus om de persoon, die zegt dat een persbericht van Demon zeker positief is - aangezien er anders niks valt te melden, te wijzen op het gevaar van zijn euforie.

Achteraf gezien is het overduidelijk (voor mij ;)) geen echt persbericht, want er staan fouten in en de opbouw en zelfs inhoud is niet tactisch genoeg om een echt Demon-persbericht te kunnen evenaren.

Dat laat onverlet dat ik helderziend bent _O_ :)

Dus voortaan denken, dan typen....

Demon heeft gezegd dat eind deze week een persbericht komt en ik neem aan dat dat rond 15 September zal zijn...

Vraag me niet waarom....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 19:07:

Demon heeft gezegd dat eind deze week een persbericht komt en ik neem aan dat dat rond 15 September zal zijn...

Vraag me niet waarom....
Scary shit man. Wat heb je nog meer voor info ? :P Wanneer komt er magische technologie om je ping te halvequateren :? En duurt het nog lang voordat bbned de grootste leverancier aan isp's wordt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-08 11:34

dwaas

_

BBNed zal woensdag 10 september tussen 0:00 en 6:00 uur onderhoud
uitvoeren op haar netwerk (vervangen chassis ATM switch).

Als gevolg van dit onderhoud zullen alle DSL-verbindingen gedurende
maximaal 6 uur wegvallen.

Onze excuses voor de overlast,

Cistron Informatie
Damn.. vannacht had ik wat pornleeching in de planning.
* dwaas zet comp uit en wachtwachtwacht op cistron

(Ik heb een cistron 8mbit verbinding. Prijsverlaging would be so sweeet.)

King for a day,... fool for a lifetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

dwaas schreef op 09 September 2003 @ 22:10:
[...]

Damn.. vannacht had ik wat pornleeching in de planning.
* dwaas zet comp uit en wachtwachtwacht op cistron

(Ik heb een cistron 8mbit verbinding. Prijsverlaging would be so sweeet.)
ik heb xs4all poweradsl..
die mag denk ik ook wel een beetje omlaag met de prijs :/

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Ik heb vandaag een mailtje gekregen van Demon dat BBNed onderhoud ging uitvoeren en dat ik tussen 00:00 en 06:00 vanacht geen internet heb. Zouden ze de verbinding dan gaan verhogen, of zou dit gewoon een scheduled onderhoud zijn??

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Laatst online: 11-09 07:46
lees eens een paar berichten terug...
BBNed zal woensdag 10 september tussen 0:00 en 6:00 uur onderhoud
uitvoeren op haar netwerk (vervangen chassis ATM switch).

- NAC Breda -

Verwijderd

Hmm.. BBNED is in elk geval wel op tijd...
in de mail stond dat ze om 0:00 zouden beginnen...
en ook PRECIES om 0:00 ging het netwerk plat. :P

Gelukkig heb ik nog een backup account. :P
Nu maar hopen dat het persbericht van demon zo positief mogelijk uitvalt. :)

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Prachtig dat de snelheden worden verhoogd..
maar ik wordt hier sinds een uur wel omd e5 minuten afgesneden..
:/
xs4all poweradsl dus.

ik moet leren lezen :X :P

[ Voor 10% gewijzigd door Ra5a op 10-09-2003 01:30 ]

Imperfectionist.

• WiNlUx
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 19:07:
Hehe prachtig ! :)

Sorry voor mijn provocatie :).

Echter de personen die het bericht goed lezen, zien er duidelijk een quote en een reactie van mij boven en onder staan.

Het was dus om de persoon, die zegt dat een persbericht van Demon zeker positief is - aangezien er anders niks valt te melden, te wijzen op het gevaar van zijn euforie.

Achteraf gezien is het overduidelijk (voor mij ;)) geen echt persbericht, want er staan fouten in en de opbouw en zelfs inhoud is niet tactisch genoeg om een echt Demon-persbericht te kunnen evenaren.

Vraag me niet waarom....
Hmz, da's volgende week maandag. Moet wel lang wachten zeG! :P

Verwijderd

niks verhoging, alles precies hetzelfde, ik heb net weer internet na dat onderhoud :)

*edit*
Misschien beetje onduidelijk, ik heb dus ook Demon ADSL, en ik heb sinds 20 minuten weer internet nadat het vanwege de al aangekondigde werkzaamheden plat lag, en mijn up en download zijn nog steeds hetzelfde. => werkzaamheden hadden niks met snelheidsverhogingen te maken, niet direct iig.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2003 02:02 ]

• WiNlUx
Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 01:39:
niks verhoging, alles precies hetzelfde, ik heb net weer internet na dat onderhoud :)
Bij wie vald dsl nog meer dheel vaak uit? ik denk dat e hier aan het isra punt ligt. Wat kan ik het beste doen? de oude tel stekker eraan laten zitten og een rj11 eraan knijpeN? Ik wil wellens van dat gezeik af...

Verwijderd

hier elke dag om 0.00, waar haal ik die nieuwberichten over werkzaamheen van demon vandaan? want heb al twee dagen dat ie wegvalt om 0.00

rare tijd.

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 04:34:
hier elke dag om 0.00, waar haal ik die nieuwberichten over werkzaamheen van demon vandaan? want heb al twee dagen dat ie wegvalt om 0.00

rare tijd.
onmogelijk...
als ik jou was zou ik maar eens met demon gaan bellen want het zou echt niet elke dag om 0000uur uit mogen vallen.
dit is de eerste keer in de 2 maanden dat ik het heb dat de verbinding uitvalt.
(al heb ik geen email gekregen hierover.

Imperfectionist.

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Zoals hierboven al gemeld werd dat de verschillende ISP (o.a.d Demon) niet blij waren met deze actie van BBNed is te merken, zie hiervoor onderstaand bericht bij WebWereld.
ISP's overvallen door hogere snelheid BBned[/b]
Adsl-aanbieder BBned kondigde vrijdag aan dat de snelheid van de meeste pakketten wordt verdubbeld bij gelijkblijvende prijzen. Dit bericht heeft echter kwaad bloed gezet bij enkele van de providers die diensten bij BBned afnemen, zoals Demon, XS4ALL, Cistron en PublishNet. Zij voelen zich overvallen door de aankondiging.

"BBned kan doen wat ze wil. Er kleven voor ons echter nog andere kosten aan zoals bandbreedte", zo schrijft Danny ter Haar van Cistron bijvoorbeeld in een nieuwsgroep. "En als BBned denkt dat ze namens ons, zonder met ons te overleggen zomaar dingen gaan 'weggeven' hebben ze het goed mis!" [..]

Volgens een woordvoerder van XS4ALL was de aankondiging inderdaad een verrassing. De provider weet nog niet of de Power-klanten binnenkort daadwerkelijk kunnen profiteren van lagere prijzen.

[..]
bron :: Webwereld
offtopic:
/me heeft het vermoeden dat WebWereld wel actief dit forum volgt voor wat nieuwsfeiten zijn aangezien ik regelmatig overeenkomsten zie met het forum

• dreamscape
  • Laatst online: 20:32
Nog even uit datzelfde bericht bij Webwereld:
Ook Demon (samen met Cistron de grootste klant bij BBned) was in eerste instantie totaal verrast door de aankondiging, maar heeft inmiddels besloten zijn klanten hogere snelheden of - bij het snelste 2-8 Mbps-pakket - lagere prijzen door te geven. Wanneer dit het geval zal zijn en tegen welke voorwaarden, is echter nog niet bekend, zo zegt commercieel directeur Jurgen Hof.
Dus het lijkt er op dat Demon wel van plan is snelheden te verhogen.

We wachten maar even rustig af...

Punctuality is the politeness of kings

• dmace
Toch gaat dit een grote impact hebben.
Ik ben bang dat die politieker in z'n milka-paarse fiat500 niet heel nederland aan 'zijn' ADSL gaat krijgen.
Dit kan wel eens een grote dreun zijn voor 'goedkope' ADSL-boeren.

Zeer strategische stap van BBNed, en als je als ISP je eigen ruiten niet wil ingooien, moet je eigenlijk wel mee.

• Bart-01
  • Laatst online: 17-05 08:39
Laten we niet vergeten dat de prijs die je voor je abbo betaalsd uit meerdere componenten bestaat:
Een deel dat je provider aan BBned moet betalen
Een deel voor dataverkeer
Een deel voor overige kosten

Als BBned nu ineens de snelheid verhoogt, veranderd dat de prijs niet voor het data verkeer. Dus de provider kan niet zomaar het abbo upgraden (zonder er zelf bij in te schieten).
Een compromis zou kunnen zijn dat het verschil in kosten aan BBned met de klant verrekend zou kunnen worden. Of dat je verschillende data limieten krijgt (op abbo's met dezelfde snelheid).

Do as I say, don't do as I do.

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste