Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.541 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Thije gefeliciteerd..

Denk dat het vooral een goede spits is om te trainen. Trainde vorig jaar scoren, en je kan er zo 5 ton voor krijgen...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sebastiaan Bokken (16596543)
18 years, passable form, healthy
A controversial person who is balanced and upright.
Has disastrous experience and wretched leadership abilities.

Nationality: Nederland
Assessed value: 116 000 Euro
Wage: 1 080 Euro/week
Owner: xtrodinary
Warnings: 0

Stamina: passable Goaltending: disastrous
Playmaking: solid Passing: weak
Winger: wretched Defending: inadequate
Scoring: weak Set Pieces: inadequate

me beste yp tot nu toe, vraag me af hoeveel die op transfermarkt waard is

wheheh volgens HAM pricelist gedoe is die nu al 190k waard, maar denkt dat ie wel meer opbrengt

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 10:05:
[...]

Gaap :Z

Bij sommige mensen moet je er maar gewoon vanuit gaan dat ze de regels kennen.
Dan niet :) succes ermee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 17:05

^^0nMe

Got Babana's?

Zonar schreef op 21 September 2003 @ 09:56:
Ik heb de laatste tijd ook een tijdje op clows gezocht. De oogst van een paar uur zoeken was 2 clowns, een daarvan was 0 euro en daar was al 10k euro op geboden en de ander ging weg voor 100k. |:( Leuke jeugdspeler deze week, een redelijk verdediger met matig passen van 18 jaar.
Heb je nog een clown nodig ? Ik heb er eentje getrokken, 4k waard, als je hem wilt hebben, noem maar een prijs, dan zet ik hem wel op de transferlist. ;)
Btw, over die countertaktiek, veel minder balbezit levert de tegenstander en in theorie dus jezelf weliswaar meer kansen op, maar in 90% van alle gevallen gaan er van alle kansen toch een hoop in, als de tegenstander 60%+ balbezit heeft. Je kon ook maar van 4 counters scoren, dus het beste is eigenlijk om een heel goede verdediging te hebben, en maar net iets minder balbezit dan de tegenstander.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

devv05 schreef op 21 September 2003 @ 04:47:
Even vraagje: als ik zondags 3-5-2 speel en woensdag 4-3-3 train ik dan 5 spitsen per week?
Ja, kort maar krachtig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ie natuurlijk wel verschillende spelers opstellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo scherp was ik nog niet op dit tijdstip op zondag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

1- Mighty Murmels – FC Dracks
2- FC Anoniem – Ijsselstein FC
1- Toppers – Poldervogels
2- De wrekers '02 – SupremeDream
1- JodenElf – Demons VF
2- Go Ahead Deventer – Hoedjevanpapier's XI tal
2- The blue velvits – Team Boswar
1- FC TikTak over rechts – LandskronaBoIS
1- Timberteam – Slopers_United
2- Henk's kickers – Rood Wit

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

GoT Meeting

Op 15 Oktober is het zover de finale van de GoT cup.
Zodra de winnaar bekent is, is het de bedoeling om met de gehele GoT federatie gezellig in Utrecht een samenscholing te vormen in "Stairway to heaven".
Hier zal 's avonds ook de prijsuitreiking gehouden worden.

Er zijn 2 zaterdagen waarop deze meeting kan plaatsvinden;

Poll: Datum GoT Meeting in Utrecht
Zaterdag 18 oktober
Zaterdag 25 oktober
Ik kan beide dagen
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4131&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Voor meer informatie:
Stairway to Heaven

Voor vragen:
the_marsmellow@hotmail.com

[ Voor 7% gewijzigd door The_Marsmellow op 21-09-2003 13:54 ]

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:34
1- Mighty Murmels – FC Dracks
1- FC Anoniem – Ijsselstein FC
3- Toppers – Poldervogels
2- De wrekers '02 – SupremeDream
2- JodenElf – Demons VF
2- Go Ahead Deventer – Hoedjevanpapier's XI tal
2- The blue velvits – Team Boswar
1- FC TikTak over rechts – LandskronaBoIS
1- Timberteam – Slopers_United
2- Henk's kickers – Rood Wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan alleen de 25ste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Wederom een speler die ik wel goed kan gebruiken:
Utt Husseiny (16589561)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 86 000 Euro
Loon: 940 Euro/week
Eigenaar: 1337s United
Waarschuwingen: 0

Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 10:23:
Ik ben vandaag jarig!!! En wat krijg ik als cadeau van hattrick?!

Scott Gerlich
98 000 Euro, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar]

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht

Dat vind ik toch aardig :)

Iemand interesse? :P
echt wel lekker... :9 feli nog!
Frizza was ook jarig? ben helemaal in de war van jullie twee aardbeien!

@Meeting, ben de 20ste jarig dus zal me feestje wel weekend 18-19 oktober plannen.

@YP :(

Deze Cedric heb ik verkocht voor 84.000 en staat nu voor 43.000 reeds geboden op de transferlist. Toch wel fijn die nieuwe overzichten bij de transferlist, want tot nu toe krijg ik 1260 euro omdat ik zijn laatste club was. Het is dan ook niet verwonderlijk (en geen cheaten ;)) dat ik dus tot 80.000 op deze speler ga bieden.

1> winst als ik hem onder de 84K krijg
2> hoger laatste clubgeld
3> zijn vorm is omhoog gaan, en zijn waarde :P
4> ik kan hem nog prima gebruiken, zoniet, gaat ie weer de deur uit op een beter tijdstip
5> door een biedoorlog te beginnen gaan andere spelers ook langer door >:)

[ Voor 32% gewijzigd door yared op 21-09-2003 15:25 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Tinsulaananda Thanom (8380287)
22 years, inadequate form, healthy
A pleasant guy who is temperamental and righteous.
Has wretched experience and inadequate leadership abilities.

Speciality: Unpredictable

Nationality: Prathet Thai
Assessed value: 315 000 Euro
Wage: 2 040 Euro/week including 20% Bonus
Owner: kiddy
Warnings: 0

Stamina: excellent Goaltending: wretched
Playmaking: formidable Passing: wretched
Winger: weak Defending: weak
Scoring: weak Set Pieces: inadequate

Vandaag gekocht voor 669k, toch wel een koopje al zeg ik het zelf!

Heb nu een outstanding, formidable, formidable middenvelders, moet toch meer dan genoeg zijn voor de Vde divisie (volgend seizoen) en mijn 2 reserve middenvelders zijn beide ook nog eens excellent!!!
Nu nog een formidable/outstanding keeper en een outstanding verdediger en ik ben klaar voor volgend seizoen!

En mijn yp is wel ok deze keer, maar moet maar eens beter worden, toen ik een goede jeugdopleiding had, had ik betere pulls!

Faas Prevoo
45 000 Euro, 17 years, passable form
Has disastrous experience and weak leadership abilities [Unpredictable]

Stamina: weak Keeper: disastrous
Playmaking: passable Passing: poor
Winger: poor Defending: poor
Scoring: inadequate Set Pieces: inadequate

[ Voor 29% gewijzigd door mankit op 21-09-2003 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
@mankit spelers transferwaarde volgens de hamdatabase 900.000 op basis van 171 gelijkwaardige spelers verhandeld in de laatste 8 weken, dus ja, niet slecht :P

zit je nou echt over de 5e divisie na te denken? :? ik zou eerder aan 4e divisie te denken, want pas daar ga jij weer een beetje tegenstand krijgen ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
damn leuke spelers zijn dat mankit
snap niet dat jij in divisie 6 speelt, hoop niet dat je volgend seizoen bij mij in de poule komt :)

Met een beetje geluk kan ik eerste komen te staan vanavond, de nr.1 heeft een zwaar vorm probleem denk niet dat hij kan winnen tegen de nr.4. Sta nu nr.2 vanavond mijn laatste WO, naar er 4 te hebben gehad achter elkaar...slecht voor de inkomsten, komt geen hond naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben jarig op de 27ste, dus zal me feessie juist op de 25ste plannen. Zucht, wat een problemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
vanavond mijn laatste WO, naar er 4 te hebben gehad achter elkaar...slecht voor de inkomsten, komt geen hond naar kijken.
* yared heeft nog geen WO gehad dit seizoen.

4 supporters, 1 HT bot-team, 2 fanatieke non-supporters, en sinds vorige week slechts 1 team dat ermee gekapt is, maar die heeft nog zijn volledige team staan met reserve-spelers, dus ik schat in dat dit me eerste seizoen zonder een Walk-Over word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ik heb vanaf vandaag 3 walkovers achter elkaar :|

Dat met die inkomsten valt totnutoe bij mij wel mee, maar als een team te lang walkover-team is houdt zo'n club geen supporters meer over, en dat ga je dan merken aan de stadioninkomsten ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik ben al druk bezig aan mijn 2e seizoen zonder WO's :)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik totaal nog 3 normale wedstrijden dit seizoen :( vanavond tegen mijn angstgegner:( En speler uit vorm. Heb er wel zin in na al een superdag te hebben gehad vandaag qua voetbal!

Succes iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 18:09:
Ik totaal nog 3 normale wedstrijden dit seizoen :( vanavond tegen mijn angstgegner:( En speler uit vorm. Heb er wel zin in na al een superdag te hebben gehad vandaag qua voetbal!

Succes iedereen!
Ach ja, dat pleziertje gun ik je dan ook wel weer. Het moet zwaar zijn als PSV-supporter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Dat snap ik niet helemaal...PSV is weer koploper door het verlies van Ajax vandaag :(
Waarom scoort Boukhari ineens wél een belangrijk doelpunt als ie voor een andere club uitkomt? :? Dat moet haast wel een persoonlijke fout geweest zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Sjonge Sjonge zeg, wat is dat hier voor een dooie boel? Niemand online???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Ronald Koeman schreef op 21 September 2003 @ 20:25:
Sjonge Sjonge zeg, wat is dat hier voor een dooie boel? Niemand online???
Walkover.... En mijn spits verkocht voor 1,8m , ben druk bezig met het zoeken van versterking + opvolger ;)

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ronald Koeman schreef op 21 september 2003 @ 18:44:
Dat snap ik niet helemaal...PSV is weer koploper door het verlies van Ajax vandaag :(
Waarom scoort Boukhari ineens wél een belangrijk doelpunt als ie voor een andere club uitkomt? :? Dat moet haast wel een persoonlijke fout geweest zijn....
offline-voetbal is offtopic, maar goed.

Tuurlijk wint PSV vandaag, en waarschijnlijk worden ze ook kampioen. Ajax speelt tussen de champions league wedstrijden in altijd bagger. Maar het is toch frustrerend voor PSV-supporters dat je alleen prijzen kan pakken in de nationale competitie en altijd in Europa afgaat als een gieter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:25
Nou ja, om dan toch maar even een reactie te geven. Bij rust sta ik met 3 - 0 voor, gaat wel goedkomen dus... :) En het is hier inderdaad aan de vrij rustige kant!

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
Ik sta 2-0 achter :( Hopelijk gaat t de 2e helft nog wat beter (op conditie) want anders kan ik 't kampioenschap wel vergeten en wordt t lastig om 2e te worden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 20:52:
[...]

offline-voetbal is offtopic, maar goed.

Tuurlijk wint PSV vandaag, en waarschijnlijk worden ze ook kampioen. Ajax speelt tussen de champions league wedstrijden in altijd bagger. Maar het is toch frustrerend voor PSV-supporters dat je alleen prijzen kan pakken in de nationale competitie en altijd in Europa afgaat als een gieter.
offtopic:
Even voor de goede orde, ik ben Ajax-fan. Maar je kan het natuurlijk ook zo uitleggen: Het is wel frustrerend voor Ajax-supporters dat hun club alleen tegen toppers op Europees niveau goede wedstrijden speelt en dan tegen een Nederlandse subtopper (of zal ik zeggen middenmoter) niet eens punten weet te pakken... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdorie... een hele slechte wedstrijd gespeeld. Wederom een rode kaart mogen krijgen... maar wel 1-4 gewonnen (goed voor de stand dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5-0 gewonnen :) hattrick van mijn 34 jarige middenvelder. had 35 sterren met 10 spelers (1 van mijn beste middenvelders rode kaart:( )

/me feliciteert hierbij Ronald Koeman met zijn kampioenschap.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Kampioenen!!!

M'n directe concurrent verloor vandaag, en ik sta nu 8 punten op hem voor! Aangezien 3 van de 5 komende wedstrijden tegen een WO-team zijn, ben ik al kampioen! :o

[ Voor 4% gewijzigd door Ronald Koeman op 21-09-2003 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* *scheld* %6$#^#$@ k*t 4-3 verloren ondanks ik picte ben ik wel zeer hard genaaid zwaar onterrecht maar ja gelukkig nog 3 punten voor op de nummer als. Als me nieuwe aankoop een outstanding playmaker mee kan doen moet ik toch makkelijk kampioen kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
6-3 verloren, maar dat was te verwachten met een TS die onder de deurmat ligt bij de kleedhokjes, maar dat Renate met 7-0 heeft verloren van eenzelfde team waar ze vorige keer nog van won met slechtere ratings aan beider zijden... >:) voetbal is onbespreekbaar tot woensdag weer :)

Wel typisch, ze had meer sterren per linie deze keer, maar kreeg er slechtere stats voor?
De sterren maken toch de rating? :?

Eerste match, minder sterren, betere ratings

De return met meer sterren, slechtere ratings :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klote zooi!!!! Dit is al mn 2e goede spits die van het veld is afgeschopt.
Ik sta wel met 2-0 voor maar ik begin nu toch echt door mn voorraad spitsen te komen.
En volgende week tegen de nummer 1 en de week erop tegen de nummer 2 van de comp :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
2-1 verloren :( Dag kamioenschap! Ik had wel 69% balbezit, en nog 2 gemiste kansen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 21 September 2003 @ 22:00:
6-3 verloren, maar dat was te verwachten met een TS die onder de deurmat ligt bij de kleedhokjes, maar dat Renate met 7-0 heeft verloren van eenzelfde team waar ze vorige keer nog van won met slechtere ratings aan beider zijden... >:) voetbal is onbespreekbaar tot woensdag weer :)

Wel typisch, ze had meer sterren per linie deze keer, maar kreeg er slechtere stats voor?
De sterren maken toch de rating? :?

Eerste match, minder sterren, betere ratings

De return met meer sterren, slechtere ratings :?

coach heeft ook uberveel invloed zijn genoeg van die n00bs die dan een verdedigende coach hebben en veel slechtere verdedigers als bijvoorbeeld mij maar dan halen ze wel uber ratings en ik niet het is nie eerlijk :( O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 22:22:
[...]

coach heeft ook uberveel invloed zijn genoeg van die n00bs die dan een verdedigende coach hebben en veel slechtere verdedigers als bijvoorbeeld mij maar dan halen ze wel uber ratings en ik niet het is nie eerlijk :( O-)
coach heeft idd ook uberveel invloed zijn genoeg van die n00bs die dan een aanvallende coach hebben en veel slechtere aanvallers als bijvoorbeeld mij maar dan halen ze wel uber ratings en ik niet het is nie eerlijk >:)

Beste oplossing is dus een neutrale coach, alleen tot nu toe nog niemand met 1 gezien die zijn bevindingen kan delen, alhoewel ik wel de voorkeur geef aan mijn verdedigende coach, aangezien ik toch aanvallers train. Volgend jaar icm countervoetbal kan ik waarschijnlijk de meest uiteenlopende tegenstanders aan met 3-4-3/4-3-3 , zeker als ik deze week ook nog ff een formidable keeper erbij haal ;)

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Ik ga zekers voor een neutrale coach omdat ik toch halverwege het roer omgooi en het over een andere boeg gooi, dus stort maar een miljoen op me rekening en ik vertel je me bevindingen!

/edit
* yared heeft nog maar 13 supporters!

Wie heeft er afgehaakt? kan me haast niet voorstellen dat er zoveel gestopt zijn binnen een halfjaar nadat ze net betaald hebben.

Het stelt wel nix voor die supporters, en het is zekers geen verplichting maar vind het toch leuk als mensen supporter worden nadat ik ze geholpen heb met de betaling, toch? Stuur dan op zijn minst ff een mailtje.

* yared had ook wel in die Top100 supporters willen staan. :7

Niet dat ik vet had meegeteld, maar met ruim 10% van Raateland (208) ben ik tevreden B)

Ik heb trouwens zelf nog een plaatsje vrij, die krijgt de Cup Winnaar elk seizoen.
Beetje ritueel kan geen kwaad :D

[ Voor 66% gewijzigd door yared op 21-09-2003 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

in een uitverkochte de meer bereikte WWA een schitterende 6-1 overwinning. Tegenvaller was wel dat mijn spitsen geen van beide een goal wisten te maken terwijl de (ex-) nr twee van de topscorer lijst er vandaag 5 :o inprikte...

anyways, sta nu op 22 overwinningen op rij== gedeeld 8e plek van meeste overwinningen op rij in nl :)

en ik ben nu officieel uit degradatiegevaar, dus mijn doelstelling voor dit seizoen is ook wel gehaald ;)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Even een vraag, zelfvertrouwen stond op 'wonderbaarlijk' de remedie daar tegen: je psycholoog ontslaan. Dat heb ik dan anderhalve week geleden ook maar eens gedaan, alleen staat het nog steeds op wonderbaarlijk :s ... hmzzz, ik niet begrijp!

O ja, en ook nog met 5 - 1 gewonnen, blijf #1 in mijn poule.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Sandyman538 schreef op 21 september 2003 @ 23:00:
Even een vraag, zelfvertrouwen stond op 'wonderbaarlijk' de remedie daar tegen: je psycholoog ontslaan. Dat heb ik dan anderhalve week geleden ook maar eens gedaan, alleen staat het nog steeds op wonderbaarlijk :s ... hmzzz, ik niet begrijp!

Verlies volgende week eens zou ik zeggen. Als het tegen een laaggenoteerde ploeg is dan merk je het wel >:)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

@ Yared: Cupwinnaar? je bedoelt de grote cup of de GoT cup. Want ik heb niets gezien hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
hoedjevanpapier schreef op 21 September 2003 @ 23:05:
@ Yared: Cupwinnaar? je bedoelt de grote cup of de GoT cup. Want ik heb niets gezien hoor ;)
vanaf dit seizoen ;)

nou vooruit dan, nog een paar weekjes :P

[ Voor 9% gewijzigd door yared op 21-09-2003 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op 21 September 2003 @ 23:00:

maakt niet uit toch heb bijna altijd al wonderbaarlijke zelfvetrouwen! Ik heb 1 psycholoog, en win bijna al mijn wedstrijden. Dus ik zou er maar gerust op zijn dat het bij jou zeker geen kwaad kan!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 14-09 21:58
Wooooooooooooei :)

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Arjan Boot (16615583) 
18 jaar, redelijk vorm, gezond  
Een sympathiek persoon, die kalm is en oprecht.

Nationaliteit:  Nederland  
Vastgestelde waarde:  330 000  Euro  
Loon:  2 180 Euro/week  
Eigenaar:  VV Achteruit  
Waarschuwingen:  0  

Conditie:    waardeloos   Keepen:    goed   
Positiespel:    rampzalig   Passen:    rampzalig   
Vleugelspel:    rampzalig   Verdedigen:    rampzalig   
Scoren:    slecht   Spelhervatting:    waardeloos   

Doelpunten in carrière:   0   
Hattricks in carrière:   0   
Competitiedoelpunten dit seizoen:   0   
Bekerdoelpunten dit seizoen:   0

Meteen mijn andere goede keepre van 21 jaar op de transferlijst gezet. Dus iemand een goed keeper voor 215000 euro. Zie speler (15906985) :) :) :) :) Ik ben blij.

Koen, trainer VV Achteruit, wat op dit moment sportief gezien een slecht seizoen draait, financieel totaal niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Ook van mijn kant alvast gefeliciteerd met je kampioenschap Ronald Koeman (moet je nog wel tenminste 9 spelers opstellen ;) )

Vandaag met 4-1 gewonnnen van de ex-nummer 3. Ik heb nu nog 1 ploeg die 6 punten achterstand heeft en over 2 weken moet ik daartegen. Volgende week een walkover dus wat teamgeest betreft zit het wel goed, deze week voor het eerst PoE bereikt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Zonar op 22-09-2003 00:03 ]

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 21 September 2003 @ 22:37:
* yared heeft nog maar 13 supporters!
helemaal niet aan gedacht nog :o maar bij deze, 13 is zo'n lullig getal he :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Martinozen had een zwarte dag. Maar eens gemotst omdat er toch WO's aankomen, krijgt vervolgens de vleugelverdediger aan de 'riskante kant' een rode kaart, de sukkel. Dus via die vleugel wordt maar liefst vier keer gescoord, want daar stond net de sterspeler van de tegenpartij...

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kep 7-3 verloren. Maar gezien het feit dat ik met me B-elftal speelde en ge-PICt heb, valt dat zeker niet tegen. Ik ging toch degraderen en ik wil woensdag een (ieniepienie) klein kansje hebben tegen Visscher, die deze week een walkover had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 02:05:
[...]
helemaal niet aan gedacht nog :o maar bij deze, 13 is zo'n lullig getal he :>
_/-\o_

Nu nog 14 man meer en ik sta in de WorldWide Top100 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 22 September 2003 @ 10:35:
[...]

_/-\o_

Toch best geil he die status :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 22 september 2003 @ 10:35:
[...]

_/-\o_

n00b top 100? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
De nieuwe GoT-Ratings staan weer online. Deze week hebben we een nieuw lid, namelijk Tjacco (Sjaakboys). _/-\o_

Deze week is Sanfrecce nieuw in de top10, dit gaat ten koste van Oape City, dat naar plaats 11 zakt. De opmars van kiddy lijkt enigszins gestuit, nog maar 1 plaats winst deze week ;) Dit gaat ten koste van Aristos FC dat nu gelijk staat met Nobbe United (mooi verjaardagscadeau :) )

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk dat ik met de punten voor deze week op de op 1 na laatste plek sta. Gaat nie goed met Bad Clusters (ondanks dat ik met me B-elftal heb gespeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk weer eens gewonnen: 3-2 mocht ook wel eens na 4!! nederlagen op rij. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

De uitslag van de toto ronde 9 alweer!

9 The_Marsmellow
8 Frizza
8 Thije
8 Yared
7 Grooviee17
7 Brainpower
7 Sandyman538
7 Zonar
6 Katala
6 Ronald Koeman
6 mankit
6* ForayNL
7* shitz0r
6* Jeroen Blom
6* Aristos
6* Axel666

The_Marsmellow had dit keer bijna alle uitslagen goed en krijgt daarom ook 1 bonuspunt! En dit maakt de stand:

69 Yared
68 mankit
64 Frizza
62 Grooviee17
58 Thije
57 Brainpower
55 Zonar
53 Jeroen Blom
53 Sandyman538
51 Axel666
51 Ronald Koeman
46 Katala
26 Hoedjevanpapier
24 Aristos
19 The_Marsmellow
13 shitz0r
13 ForayNL

Er is 1 verandering in de stand gekomen, namelijk onze supern00b Yared staat weer op nr 1. Voor de rest is de stand gelijk gebleven. Vanavond komt de nieuwe toto er weer aan (jaja ik weet het, ben vroeg maar kep vandaag er tijd voor :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Brainpower schreef op 22 september 2003 @ 12:31:
De uitslag van de toto ronde 9 alweer!

Er is 1 verandering in de stand gekomen, namelijk onze supern00b Yared staat weer op nr 1. Voor de rest is de stand gelijk gebleven. Vanavond komt de nieuwe toto er weer aan (jaja ik weet het, ben vroeg maar kep vandaag er tijd voor :) )
Iemand een nr1 plek in de toto ruilen voor een top 10 plek in de ratings :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Mijn 1ste week zit erop.
Oefen- en Competitiewedstrijd beide gewonnen.
(resp. 7-1 en 2-1)

Divisie:VII.1020 (26308)

Sta nu 4e.

De nr 1 van mijn groep heeft een doelsaldo van 51 tegen 3
Lekker is dat.

[ Voor 8% gewijzigd door niq op 22-09-2003 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

The_Marsmellow had dit keer bijna alle uitslagen goed en krijgt daarom ook 1 bonuspunt!
The_Marsmellow had dit keer bijna alle uitslagen goed en krijgt daarom ook 1 bonuspunt!

whoehoe ;) heb ik nu de cup gewonnen ?

PS. Heeft iedereen al aangegeven welke dag het beste schikt voor de Meeting jullie hebben nog tot woensdag de tijd.

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Valt wel op dat er verrassend veel mensen uit V. in de top 10 van de ratings zitten, vergeleken met het aantal IV'ers.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Een vriend van me, heeft in de competitie nog geen 1 doelpunt tegen gekregen. En om nou te zeggen dat ie zon briljant team heeft. Nee..

Team: De Wespen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
ff voorkauwen :Y)

STEM HIER!

* yared

dit is voor zowel federatie leden, als niet-leden, supporters, alswel toekomstig supporters ;)

Het idee is met een kleine groep eerst te gaan happen en daarna een grotere groep te ontmoeten voor de Cup uitreiking en de tombola.

Marsmellow organiseert dit en houdt de lijst bij van wie komt.

Als je meedoet aan de tombola is het natuurlijk extra leuk om erbij te zijn, maar tis geen vereiste. Ook zei die gewoon eens een mede-gotter willen ontmoeten zijn van harte welkom! :*)

dus stem ff en laat weten of je wel/niet komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Ik kom niet... :) Dan hoef ik toch niet te stemmen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 20 september 2003 @ 18:33:
Wat bid-bots e.d. betreft is men bang voor twee dingen

1> spoilers
2> serverload

zorg dat je die twee scheidlijnen niet oversteekt dan kan je bouwen wat je wilt.

PS: er leest een GM mee, dus je kunt het net zo goed gewoon aan Graxon mailen, dan heb je het antwoord ook.

Ik ben er van overtuigd dat mensen software hebben gemaakt en die niet aan de grote klok hebben gehangen.

Zeker bepaalde clownsfabrieken verdenk ik ervan dat ze tools gebruiken die technisch gezien niet de regels breken en theoretisch het game verloop niet beinvloeden.
Heb een programma gemaakt om naar clowns te zoeken, werkt als een trein, heb elke week 2-4 clowns die nog geen 10.000 kosten.

De serverload beinvloed ik niet negatief, want ik loop dan wel een x aantal duizend spelers door, maar wacht een X aantal seconden tussen elk request.

De vraag is, is dit illegaal? Voor mijn gevoel breek ik de regels niet, ik heb alleen het handmatig bladeren vervangen door een programma dat zelf de spelers doorloopt.

Ja, ik post dit bericht semi-anoniem, omdat ik geen zin heb in request voor deze tool, die ik toch niet honoreer, en geen zin in een negatief beeld van mijn team bij hattrick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 18:29:
[...]

Heb een programma gemaakt om naar clowns te zoeken, werkt als een trein, heb elke week 2-4 clowns die nog geen 10.000 kosten.

De serverload beinvloed ik niet negatief, want ik loop dan wel een x aantal duizend spelers door, maar wacht een X aantal seconden tussen elk request.

De vraag is, is dit illegaal? Voor mijn gevoel breek ik de regels niet, ik heb alleen het handmatig bladeren vervangen door een programma dat zelf de spelers doorloopt.

Ja, ik post dit bericht semi-anoniem, omdat ik geen zin heb in request voor deze tool, die ik toch niet honoreer, en geen zin in een negatief beeld van mijn team bij hattrick.
Het is illegaal hun servers af te struinen met eigengemaakte progjes. Dus ik zou maar oppassen. Normaal moet je het melden bij een GM als je het wilt gebruiken maar ja zoiets als dit laten ze nooit toe :) Zie het nut ook niet zo (alleen tijd winst). Mara ja, het is dus op eigen risico, maar ik (we?) zullen je heus niet aangeven als je niet meer anoniem blijft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 18:29:
[...]

Ik dacht dat elke tool die je op de hattrick servers los laat goedgekeurd moet worden door Hattrick...En als dat niet het geval is ben je denk ik illegaal bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

sja, dat is een beetje waarom ik tegen die transfer tools was... Mensen die de tool gebruiken kunnen veel meer pagina's doorzoeken dan een normaal RSI-vrezend persoon. Het programma levert dus een strategisch voordeel op.

Die bid-bot is in mijn ogen meer het automatiseren van iets wat je anders een paar uur wachten kost. Waar ik nu iedere zoveel minuten op refresh druk (en op het einde heel vaak), kan zo'n tool het gecontrolleerd doen. B.V. wachten tot 4 minuten voor de deadline en dan iedere 1,5 minuten checken.
Dergelijke zelfbeheersing breng ik zelf niet op dus ik denk dat de serverload eerder omlaag zou gaan.

edit:
als je vond dat zo'n tool niet fout is zou je waarschijnlijk niet anoniem posten, of wel?

[ Voor 9% gewijzigd door j_du_pee op 22-09-2003 19:03 ]

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik heb dus een programma gemaakt die internet explorer gebruikt. Dus internet explorer bladert door de pagina's. Ik lees alleen internet explorer uit. Daar is toch niets mis mee?
als je vond dat zo'n tool niet fout is zou je waarschijnlijk niet anoniem posten, of wel?
Weet dat het weinig meer met het echte spel te maken heeft en misschien zal het niet mogen. Als het wel mag dan heb je altijd een hoop spelers die er problemen mee zullen hebben.

En dat programma zat in 2 uurtjes in elkaar, ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit doet. :+ tjes power!

En voor de liefhebber: Willard Buffington :+ (16591914)

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 19:09:
Maar ik heb dus een programma gemaakt die internet explorer gebruikt. Dus internet explorer bladert door de pagina's. Ik lees alleen internet explorer uit. Daar is toch niets mis mee?

[...]

Weet dat het weinig meer met het echte spel te maken heeft en misschien zal het niet mogen. Als het wel mag dan heb je altijd een hoop spelers die er problemen mee zullen hebben.

En dat programma zat in 2 uurtjes in elkaar, ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit doet. :+ tjes power!

En voor de liefhebber: Willard Buffington :+ (16591914)
Of het nou wel of niet legaal is boeit op dit forum niet echt.

Wat wel boeit is dat je absoluut geen aliassen aan mag maken op dit forum dus ik hoop voor je dat ze je niet betrappen.

Wel begrijpelijk dat je dit doet maar wel heel kinderachtig imho.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
The Dolf schreef op 22 September 2003 @ 19:32:Wat wel boeit is dat je absoluut geen aliassen aan mag maken op dit forum dus ik hoop voor je dat ze je niet betrappen.

Het enige wat ik kan vinden over het aanmaken van 2e accounts (Net de algemene voorwaarden nogmaals gelezen):
Geen clone accounts of account sharing.

Een clone account is een account dat je maakt dat lijkt op een ander account, dus als ik een account aanmaak dat The Dolv zou heten, en dezelfde icoon pak e.d. dan is dat een clone account. En dit is allemaal nogal off-topic, vandaar dat ik het ook in dit bericht edit.

Anyways.. dit is een discussie forum, ik postte dat van dat programma zodat we het er hier over zouden kunnen hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2003 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 september 2003 @ 19:59:
offtopic:
The Dolf schreef op 22 September 2003 @ 19:32:Wat wel boeit is dat je absoluut geen aliassen aan mag maken op dit forum dus ik hoop voor je dat ze je niet betrappen.

Het enige wat ik kan vinden over het aanmaken van 2e accounts (Net de algemene voorwaarden nogmaals gelezen):
Geen clone accounts of account sharing.
offtopic:
en wat is een clone account denk je?

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Hmmm, mijn 2e spits is onverwachts ook vertrokken met de noorderzon, dus ik heb 2,8m te besteden ;)
Is deze speler het waard om 2m aan te besteden denken jullie ?

Elias Mallory (16584068)
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Canada
Vastgestelde waarde: 182 000 Euro
Loon: 1 380 Euro/week
Eigenaar: Victoria Mongols

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: matig

Zal wel geen international zijn, maar ik vind 2m toch iets teveel lijken naar mijn gevoel...

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
is het ook wel ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^0nMe schreef op 22 september 2003 @ 21:46:
Hmmm, mijn 2e spits is onverwachts ook vertrokken met de noorderzon, dus ik heb 2,8m te besteden ;)

Elias Mallory (16584068)
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Een sympathiek persoon, die temperamentvol is en oneerlijk.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: Canada
Vastgestelde waarde: 182 000 Euro
Loon: 1 380 Euro/week
Eigenaar: Victoria Mongols

Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: uitstekend
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: matig

Zal wel geen international zijn, maar ik vind 2m toch iets teveel lijken naar mijn gevoel...
600-800k ofzo is een mooie prijs, eigenlijk al teveel hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nah 600-800k is wel erg weinig voor zo'n speler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 22:05:
nah 600-800k is wel erg weinig voor zo'n speler ;)
Nadeel is gewoon dat het nu al week 9 is van het seizoen :( denk dat er wel iemand meer voor over heeft maar ik vind het wel duur. Ik kocht qua stats vergelijkbaar een iets mindere verdediger, ook 17 5 weken geleden voor 600k en dat was al veel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe

^^0nMe

Got Babana's?

Erg klote dat nu mijn beste 2 spitsen weg zijn, hopelijk stijgt de vorm van mijn uitmuntend scoren die uit de basis is gedreven. :P Anders maar wat mindere spelers kopen, en volgend jaar wat leuks.

D3-Monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
The Dolf schreef op 22 September 2003 @ 20:27:
[...]

offtopic:
en wat is een clone account denk je?
Oke, Hattricker, delete je account Hattricker en neem ajb contact op met mij op yared@valheru.nl en ik zal de discussie leiden vanuit de gedachte dat het door mij gemaakt is (The Devils Advocate standpunt).

Ik vind je kloon oplossing goed bedacht, je had tenslotte geen andere manier, maar TheDolf (ondanks dat het een mierenneuker is :P) heeft wel gelijk, kloontjes zijn verboden.

Heren, voor het geval mensen het niet snappen wat de 'advocaat van de duivel' is..

Ik neem puur zijn standpunt in en zal het proberen te verdedigen. Dit betekent niet dat ik het wel/niet steun en ik zal me berichten dan ook voorgaan met TDA. Tevens zal ik in de andere berichten geen mening geven, dus vraag me dat ook niet.

* yared houdt wel van een pittige discussie

... en wie weet, komen we tot iets nuttigs, een oplossing, nieuwe inzichten.
dus sta ervoor open mensen B)

Of gebruik me MSN (msn@valheru.nl) en je kunt waarschijnelijk alsnog anoniem blijven.

[ Voor 6% gewijzigd door yared op 22-09-2003 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
^^0nMe schreef op 22 September 2003 @ 21:46:
Onme, op basis van de HAM datase en 29 vergelijkbare transfers in de afgelopen weken zou je voor zo'n speler ongeveer 1.5 miljoen kunnen vangen/betalen.

Aangezien de database altijd over de AFGELOPEN periode is, en nog geen forecast kan maken mbt 'het einde seizoens' verhaal, zou ik voor zo'n speler niet meer dan dat bedrag maximaal betalen, wellicht dus zelfs iets minder.

Tis trouwens wat de gek ervoor geeft, dus sla je zelf niet voor de kop als een Zweed die een miljoentje meer/minder niet zo erg vind, het er wel voor bied.

Waarom de HAM db erbij halen? simpel, hij is verdomd accuraat gebleken dit hele seizoen. Zelfs op basis van hele lage aantallen transfers komt hij aardig in de buurt .

* yared knipoogt naar Graxon en zegt "Jos Vosteen" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool!!! Hebben we dus een mystery gast???

Hattricker kan dus bijvoorbeeld:

The Dolf, Brainpower, Devv05 of een andere user zijn??? :)

hehe wel grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2003 @ 10:46:Hattricker kan dus bijvoorbeeld:

The Dolf, Brainpower, Devv05 of een andere user zijn??? :)
Of Thije >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

is toch leuk voor op de meeting, een spelletje wie is de mol :P

offtopic:
het mag toch niet moeilijk zijn te achterhalen wie hier zijn brood verdient met 2-4 clowns / week ;)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Even tussendoor, heeft er nog iemand bijgehouden wanneer en wie er bericht 10000 gaat schrijven, of geschreven heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al een beetje bezig met volgend seizoen en op zoek naar een aanvoerder, dat is echt onhandig zeg!!! Je blijft die spelerlijsten afzoeken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:27

IWriteCode

Less = more

Uit de hattrick regels:

1. Spelregels
27. Overige
Het is absoluut verboden om welke pagina dan ook op www.hattrick.org de scannen zonder toestemming van het HT-team (Mail naar dev@hattrick.org als je toestemming wilt).

Lijkt me vrij duidelijk.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok grootscheepse zoekactie op touw zetten?

Eerst alle federatieleden doorspitten? :)

Wie bekijkt de n00bs?
Wie bekijkt de Tweakeroids?
Wie bekijkt de Tweakotine Addicts?
Wie bekijkt de Grootmeesters?
En wie bekijkt de Supern00b?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
hoedjevanpapier schreef op 23 September 2003 @ 11:30:
Even tussendoor, heeft er nog iemand bijgehouden wanneer en wie er bericht 10000 gaat schrijven, of geschreven heeft?
ja, ga na de beginposting van deel 10 ff rustig alles bij mekaar optellen.

@Jamal, omdat niet alles zwart/wit is of enen en nullen, willen we juist die discussie. Sowieso moet je af en toe onderwerpen aandragen die discussie oproepen juist daarom. En dit onderwerp is er zo eentje.

Wat verstaat men onder 'scannen' vraag ik me af, en wat als ik de informatie (geen idee hoe) op een andere manier naar boven haal.

OT/
Anekdote; Bo Visser en Roger Heykoop hebben toen ze nog eigenaar waren van Vuurwerk, ooit de hele PTT Telefoongids op CD Rom naar China gestuurd om over te laten typen. Ze wonnen de rechtzaak omdat het verboden was te 'kopieren', echter zij hadden hem handmatig ingevoerd ;)

Toen er tijdens het proces werd geroepen; "ze hebben zelfs dezelfde spelvouten gemaakt", zei de advocaat van Bo en Roger; "accuraat die mensen als je ze flink betaald, ongelovelijk" :P
/OT
Wat is scannen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door yared op 23-09-2003 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 13:24:
Ok grootscheepse zoekactie op touw zetten?

Eerst alle federatieleden doorspitten? :)

Wie bekijkt de n00bs?
Wie bekijkt de Tweakeroids?
Wie bekijkt de Tweakotine Addicts?
Wie bekijkt de Grootmeesters?
En wie bekijkt de Supern00b?
Waar gaat dit over :? heb denk ik ff de aanleiding gemist.

We hebben pas geleden nog contact gehad met ALLE leden, en 20 leden hebben toen hun n00b status verruild voor die van Tweakeroid, en Marsmellow voor die van Tweakotine-Addict als zijnde de organisator van de GoT-HT meeting.

* yared bekijkt zichzelf wel, danku B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
hoedjevanpapier schreef op 23 September 2003 @ 11:30:
We zitten nu op ong. 8600 posts, en als het in dezelfde snelheid doorgaat als over de laatste 9 topics, zal post 10.000 over ong. 38 dagen het levenslicht zien.

@Thije Wat is daar precies de bedoeling van? Denk dat ik dat ook even gemist heb.

@Yared Wat is idd scannen? Is dat ook bv. als je een pagina ophaalt met IE, en daar dan de informatie uithaalt, of is iets anders scannen? Op zich wel een leuke discussie, wat mag wel, wat mag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Zo'n programma geeft de maker een voordeel. Hij drukt 1 keer op 'enter' en er verschijnen 4 clowns in beeld voor minder dan 10.000 euro. Die verkoopt hij voor 79.500 en hoppa. 70.000 euro winst x 4 = per week 280.000 euro. Zeer globaal natuurlijk. Andere mensen zouden dagen en nachten moeten zoeken voordat ze eindelijk eens een 'goedkope' clown vinden. Dus ik vind het niet terecht dat zulke programma's gebruikt worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Sandyman538 schreef op 23 September 2003 @ 14:12:
Zo'n programma geeft de maker een voordeel. Hij drukt 1 keer op 'enter' en er verschijnen 4 clowns in beeld voor minder dan 10.000 euro. Die verkoopt hij voor 79.500 en hoppa. 70.000 euro winst x 4 = per week 280.000 euro. Zeer globaal natuurlijk. Andere mensen zouden dagen en nachten moeten zoeken voordat ze eindelijk eens een 'goedkope' clown vinden. Dus ik vind het niet terecht dat zulke programma's gebruikt worden. :)
nu heb je het over JIJ het wel/niet terrecht vind, maar wat nu als HT besluit dit soort tools ter betaling beschikbaar te stellen? ;) :P

Waar het om gaat in deze is het clown programma aan het 'scannen' en zo ja/nee hoe werkt het dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
yared schreef op 23 September 2003 @ 14:34:
[...]

nu heb je het over JIJ het wel/niet terrecht vind, maar wat nu als HT besluit dit soort tools ter betaling beschikbaar te stellen? ;) :P
Ik weet dat je het niet meent, maar ik reageer er toch even op.

Als er íets is waar de mensen achter HT op letten is dat supporters geen wezenlijk voordeel krijgen t.o.v. de niet-betalende spelers. Als je hattrick eerlijk wilt houden kun je 2 dingen doen:Óf de tool verbieden, óf zorgen dat iedereen gebruik kan maken van zo'n tool.
Blijkbaar hebben ze totnutoe gekozen voor dat eerste.

Just my 2 cents. 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Ronald Koeman op 23-09-2003 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
:) Sinds vandaag ook Supporter. Yared bednakt voor je snelle afhandeling !!!

Wat is de toegevoegde waarde van supporter worden van een team, of dat ene ander team je supporter van je wordt

[ Voor 44% gewijzigd door koentjuh op 23-09-2003 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

kijk als het zo gaat dat mensen met zo'n tool een groot voordeel hebben en we het accepteren, schrijf ik dit weekend nog een tool die niet alleen alle pagina's afstruind, maar ook op de clowns bied.

Daarna koppel ik denk ik my best team eraan zodat ik mijn opstelling niet meer hoef te maken.

Ook kan ik een chinees inhuren die het voor mij gaat spelen.

maar omdat iets kan betekend dat nog niet dat ik al die dingen ga doen. Feit is gewoon dat met dergelijk gedrag de kansen oneerlijk worden verschoven in het voordeel van mensen met minder normbesef.

just my 2 eurocts

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koentjuh schreef op 23 September 2003 @ 14:44:
:) Sinds vandaag ook Supporter. Yared bednakt voor je snelle afhandeling !!!

Wat is de toegevoegde waarde van supporter worden van een team, of dat ene ander team je supporter van je wordt
Echt een toegevoegde waarde is het niet, je kan alleen zien wanneer die persoon online komt (er verschijnt dan een mededeling in de balk: 'laatste nieuws' onderin je HT scherm.)
Zie het eerder als een waardering voor een ander team, bijvoorbeeld omdat dat team jou supporter heeft gemaakt (zo heeft Rateland dus al een supportergroep van meer dan 200!!) Maar het kan ook gewoon voor de lol, omdat het een bekende van je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
yared schreef op 22 September 2003 @ 23:05:
maar TheDolf (ondanks dat het een mierenneuker is :P) heeft wel gelijk
en als je 2 keer kort achter elkaar post dan moet je toch echt Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif gebruiken.

* The Dolf komt toch niet meer van zijn status als mierenneuker af >:)

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
aha..owkeej..dan weet ik dat :) En mijn logo.. Ben druk bezig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen op deze regenachtige dag is het weer zover hoor...de toto!!!

The Amazing Kletskoeken – vinniestyle
Hottentotse Boys – Forza Mazinho
Viagra Tigers – Springfield
Demons VF – Vipers United
THE DUTCH TOUCH – vv.Helpman
Nobbe United – Vorwärts Knoedel
Feyenoordnr1 – 1337s United
grasmaaiers_73 – White Stripes
Aristos FC – Fonky Family
FC P.A.A.R.D – zwaluwen30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:27

IWriteCode

Less = more

:) Ik durf het bijna niet te melden :)
Maar ik heb een mijn clown (Stefan Jonsson (14719323)) op de transferlijst gezet.

En het is niet zo maar een clown, het is ook nog een 2 * middenvelder... Kom dat zien kom dat zien...

Less = more

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.