Het Hattrick Online (Voetbal Management) topic deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.542 views sinds 30-01-2008

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:25
vargo schreef op 17 September 2003 @ 22:20:
[...]

Ik ben pas een kleine 3 weekjes bezig: ik heb nog niet echt een A&B team. De spelers die ik wil trainen zijn ook mijn beste spelers.
Ik koester ook geen wrok hoor ;) Alleen is het handiger op woensdag andere spelers op te stellen dan zondag... Je krijgt toch geen 2x training, kun je dus beter 2 x 11 = 22 spelers trainen... :) Snap je.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:34
Sandyman538 schreef op 17 September 2003 @ 22:51:
[...]

Ik koester ook geen wrok hoor ;) Alleen is het handiger op woensdag andere spelers op te stellen dan zondag... Je krijgt toch geen 2x training, kun je dus beter 2 x 11 = 22 spelers trainen... :) Snap je.
Ik denk dat je de regels over trainen nog maar even goed door moet lezen ;)

• Sandyman538
Ronald Koeman schreef op 17 September 2003 @ 23:21:
[...]

Ik denk dat je de regels over trainen nog maar even goed door moet lezen ;)
Nee ok, ik snap hoe de training werkt, speel het al wat langer dan 3 weken :Y) Dat zit wel snor hoor. Mijn punt was meer dat je beter niet twee keer met dezelfde 11 man kunt spelen... Ook i.v.m. blessures van je basiself en dergelijke.

Ik weet hoe de training werkt hoor :( (Ik ben bijna een beetje op mijn teentjes getrapt ;) )

Verwijderd

Zonde zeg... na de ongelovelijke overwinning van zondag (7-1) is het in een vriendschappelijke wedstrijd met 5-2 mis gegaan (wel veel doelpunten). Helaas mijn sterspeler (kuch) geblesseerd, en andere goede heeft een rode kaart. Ben benieuwd hoe het zondag weer zal gaan. Ik probeer dan toch met 4-3-3 te spelen... ik moet ook nodig de handleiding eens helemaal doorlezen, want nog niet alles is duidelijk. Pressievoetbal was geen goede keuze deze keer... maar het rapport over mijn team was ik tevreden over. Alles in de aanval was redelijk en goed (verdeiding slecht :(). best grappig spelletje dit.

• Ronald Koeman
Sandyman538 schreef op 17 September 2003 @ 23:40:
[...]

Nee ok, ik snap hoe de training werkt, speel het al wat langer dan 3 weken :Y) Dat zit wel snor hoor. Mijn punt was meer dat je beter niet twee keer met dezelfde 11 man kunt spelen... Ook i.v.m. blessures van je basiself en dergelijke.

Ik weet hoe de training werkt hoor :( (Ik ben bijna een beetje op mijn teentjes getrapt ;) )
Als ik jouw verhaal lees staat er dat je elke week 22 spelers kan trainen. Misschien bedoel je het anders maar het staat er wel ;)
Is verwarrend voor de mensen die net komen kijken. Was niet m'n bedoeling om je op je teentjes te trappen.

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40
Altijd leuk... site met Hattrick promo banners

Voor die hatbanner4.swf is mooi
Kan iemand zoiets backwardengineeren en dat laatste stukje over de WorldCup er voor me uit slopen?

* yared ligt weer veeeel te laat in bed

[ Voor 4% gewijzigd door yared op 18-09-2003 01:18 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Pff, hier ben ik ziek van zeg. Gewoon niet door, als titelverdediger....

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Verwijderd

@grooviee, de eindlijst klopt op een klein punt niet, namelijk de nummer 31. Dat is Paniohitus geworden en niet Aristos. (aristos deed niet mee)

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
Tegen Aristos zou ik niet zo makkelijk gewonnen hebben ;) Maar er staat nog een foutje in, het doelsaldo van Noobs with Skills klopt niet. Hoe kun je een neutraal doelsaldo hebben met een nederlaag en een gelijkspel :?

Don't waste your time or time will waste you

• yared
hoedjevanpapier schreef op 18 september 2003 @ 08:22:
Pff, hier ben ik ziek van zeg. Gewoon niet door, als titelverdediger....
Je moet maar zo denken, je staat nog steeds op onze digitale wisselbeker :P

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/finalGot-HT_smalllhigh19-1.jpg

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 14:59

Dreamer

Foutje

Hebn gisteren in me friendly gewonnen met 5-3 in een compleet nieuwe opstelling en me b-team terwijl ik tegen het a-team van me tegenstander moest.

Wanneer is een coach goed, welke factoren zijn daarvoor afhankelijk. Ik dacht altijd ervaring en leiderschap maar als ik bij verschillende coaches kijk gaat niet helemaal op.

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Verwijderd

dreamer schreef op 18 September 2003 @ 10:25:
Hebn gisteren in me friendly gewonnen met 5-3 in een compleet nieuwe opstelling en me b-team terwijl ik tegen het a-team van me tegenstander moest.

Wanneer is een coach goed, welke factoren zijn daarvoor afhankelijk. Ik dacht altijd ervaring en leiderschap maar als ik bij verschillende coaches kijk gaat niet helemaal op.
als er staat dat het een goede coach is :) (of solid in het Engels. Daarnaast zijn ook andere factoren van belang (maar minder), zoals leiderschap. Maar je kunt op het begin het beste kijken of ie solid(goed) of passable(redelijk) is want dan krijgen de spelers te meeste training. Onder "goed" :P duurt het elke stap 1 week langer gemiddeld, dus ik zou daar even op focussen. Mocht je veel geld hebben, of een leuke speler dan kun je natuurlijk naar een solid coacht met een mooie leiderschapskwaliteit zoeken.

• Xanathorn
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 23:56

Xanathorn

Mmorpg addict

Woei ik beker weer een ronde verder, gister Uithoorn verslagen met 4-1 en een magical middenveld gehaald en dat zonder MotS :p. Volgende week mag ik thuis tegen FC Magnetrondoos, die 6e staat in de ere. Kan nu al zeggen dat het waarschijnlijk op het middenveld uitgevochten gaat worden, want er zullen er niet veel door zijn verdediging heengaan :).

Na de blamage vorig seizoen (ronde 5 uitgeschakeld) zijn de kwartfinales weer in zicht.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-09 14:59

Dreamer

Foutje

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 10:41:
[...]

als er staat dat het een goede coach is :) (of solid in het Engels. Daarnaast zijn ook andere factoren van belang (maar minder), zoals leiderschap. Maar je kunt op het begin het beste kijken of ie solid(goed) of passable(redelijk) is want dan krijgen de spelers te meeste training. Onder "goed" :P duurt het elke stap 1 week langer gemiddeld, dus ik zou daar even op focussen. Mocht je veel geld hebben, of een leuke speler dan kun je natuurlijk naar een solid coacht met een mooie leiderschapskwaliteit zoeken.
Ervaring doet er dus niet echt toe (gelukkig heb ik een goede speler met leiderschap GOED)

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Verwijderd

Dit staat op hattrix files, over de coach :) Als jij die speler minimaal 1 seizoen (16 weken) in dienst hebt kun je hem omturnen in een coach. Jouw speler lijkt er geschikt voor (coach aankopen kost volgens mij meer van dit niveau). Wel is ervaring ook belangrijk!
Karakteristieken
leiderschap*
-de vaardigheid om spelers te motiveren, een goede leider krijgt het meeste uit zijn spelers
-Een coach met een hoog leiderschap kan de effecten een onpopulaire » Teamleider tennietdoen
-de » team spirit kan bedorven worden door slechte leiderschap van de coach

Als je coach langer dan één seizoen het team traint nemen zijn leiderschapsvaardigheden af (van goed naar redelijk na 2+ seizoenen).

Vaardigheidsniveau
Des te beter de vaardigheid van de coach, om zo sneller verbeteren zich jouw spelers
Men zegt dat een “redelijke” coach een week langer nodig heeft dan een “goede” coach om een speler een niveau te laten stijgen in vaardigheid

De vaardigheidsniveaus hebben geen subniveaus dus ieder coach met hetzelfde niveau is even goed. Hou er wel rekening mee dat “uitstekend” slechts een halve stap beter is dan “goed” en flink wat duurder ! Bedenk je voordat je je zo’n coach aanschaft.
type*
verdedigend – verbeterd defensie van je team / maar verzwakt je aanval
fond of attacking – verbeterd aanval van je team / maar verzwakt je verdedigigng
geen voorkeur – heeft een klein positief effect op zowel aanval als verdediging

meer goals scoren betekent niet persé dat je meer supporters krijgt.

Maak van een speler de nieuwe coach
-De coach kan zo goed worden als het ervaringsniveau van de speler
-een speler moet minimaal zwakke ervaring hebben
-de speler moet minstens 16 weken gespeeld hebben in je team
-de leiderschapsvaardigheid van de speler blijft gehandhaafd als coach
-meer ervaring leidt tot een goedkopere coach.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 12:27 ]

Verwijderd

Ik heb een coach die aanvallend is ingesteld, maar ik speel zwaar verdedigend. Heeft dit echt een merkbaar effect? Zo merkbaar, dat het handig is om een nieuwe coach te kopen.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Godver zeg. Ik kom er vandaag achter dat ik gisteren de verkeerde speler heb gewisselt. En natuurlijk is mijn sterspeler voor 5 weken uitgeschakeld. Ook meteen met 250k in waarde gedaald. Zeer frustrerend imho.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

The Dolf schreef op 18 September 2003 @ 13:44:
Godver zeg. Ik kom er vandaag achter dat ik gisteren de verkeerde speler heb gewisselt. En natuurlijk is mijn sterspeler voor 5 weken uitgeschakeld. Ook meteen met 250k in waarde gedaald. Zeer frustrerend imho.
Tuurlijk. Beste speler gaat er altijd aan. Echt irritant :r

Verwijderd

Wedstijd verloren met 93 procent balbezit :/ ... kan het nog erger?

Verwijderd

blegh eergister aangemeld 1600 wachtende ofzo voor me voordat ik me team krijg ;(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 15:38:
blegh eergister aangemeld 1600 wachtende ofzo voor me voordat ik me team krijg ;(
Tering, dat gaat wel hard. Ik zou zeggen, heb geduld en lees alvast de regels door zodat je als volleerde n00b aan de slag kan. Eigenlijk is het niet eens erg dat het zo lang duurt, want ik heb de beginperiode rare dingen gedaan, omdat ik niet alles precies wist. Dus die tijd haal je wel weer in. Lees ook vooral de openingstopic van dit deel 9!!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 16:29:
Eigenlijk is het niet eens erg dat het zo lang duurt, want ik heb de beginperiode rare dingen gedaan, omdat ik niet alles precies wist. Dus die tijd haal je wel weer in. Lees ook vooral de openingstopic van dit deel 9!!
Ik denk dat het onvermijdelijk is om rare dingen te doen. Dan mag je alle regels uit je kop kennen maar toch maak je domme cruciale fouten

Gezocht!
Router

• Sandyman538
Maar als je iets beter op de hoogte bent, dan maak je in ieder geval niet meer de domste fouten.

Hoe aantrekkelijk is het om 'even' je stadion te verbouwen, en er dan achter komen dat je altijd 30.000 euro kosten hebt, en dan hebben ze (de bouwvakkers ;) ) nog niks gedaan. Zo heb ik mijn stadion 2x moeten vergroten, omdat ik de eerste keer maar 1500 extra plaatsen bouwde... :(

• The Dolf
  • Niet online
Das waar. Ik heb de eerste keer mijn stadion van 7000 naar 8000 uitgebreid. Tweede keer naar 25600.

Gezocht!
Router

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

The Dolf schreef op 18 September 2003 @ 17:36:
Das waar. Ik heb de eerste keer mijn stadion van 7000 naar 8000 uitgebreid. Tweede keer naar 25600.
idd hetzelfde hier...1e keer van 7k naar 9k, daarna 15k en daarna 34k
:)
Ach van "fouten" leer je...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

• Ronald Koeman
Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 13:04:
Ik heb een coach die aanvallend is ingesteld, maar ik speel zwaar verdedigend. Heeft dit echt een merkbaar effect? Zo merkbaar, dat het handig is om een nieuwe coach te kopen.
Je kan het ook zo bekijken: omdat je verdedigend speelt is een aanvals-bonus mooi meegenomen om je team wat gebalanceerder te maken.

Ik zie geen reden om van coach te wisselen. Kost een flinke bak met geld tegenwoordig :(

Ik wou dat ik in het oude coaching-systeem nog snel ff de perfecte coach had getrokken :'(

Verwijderd

Ronald Koeman schreef op 18 September 2003 @ 18:44:
[...]Ik wou dat ik in het oude coaching-systeem nog snel ff de perfecte coach had getrokken :'(
Wie niet :>

• koentjuh
  • Laatst online: 15:46
Brainpower schreef op 18 September 2003 @ 18:25:
[...]

idd hetzelfde hier...1e keer van 7k naar 9k, daarna 15k en daarna 34k
:)
Ach van "fouten" leer je...
Dat heb ik gelukkig wle 1 in keer goed gedaan. Van 7 naar 14 naar 26 en binnenkort naar 35-40

• NiMu83

NiMu83

AFCA

koentjuh schreef op 18 September 2003 @ 21:23:
[...]

Dat heb ik gelukkig wle 1 in keer goed gedaan. Van 7 naar 14 naar 26 en binnenkort naar 35-40
Als mijn stadion een paar keer uitverkocht is ga ik er ook 20k bij doen... Stadion inkomsten zijn echt relax...

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Mijn nieuwste aankoop voor 479.000 eurotjes:
Nils Landlius (12189371)
18 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Snelheid

Nationaliteit: Sverige
Vastgestelde waarde: 189 000 Euro
Loon: 1 128 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: 1337s United
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: waardeloos
Haalt nu standaard 3,5 ster. Heb nu 3 goede aanvallers en 1 uitstekende en ben van plan mn aanval te gaan trainen want dat is het enige dat achterloopt op mn middenveld en verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

update was niet erg bijzonder vandaag. 1 spelertje naar formidable verdedigen, voor de rest paar nutteloze spelers in vorm omhoog en belangrijke spelers omlaag. Ach ik kan het wel lijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09-2024

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ik kan niet alles zien, want ik zit op mijn werk en daar heb ik geen Ham oid, maar met diff maak er uit op dat er weer eens flink wat in vorm zijn veranderd (in mijn voordeel ook)

daarbij een 18 jarige jongen weer naar goed scoren (YP) :)

kaart != map && bottel != fles
Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
M'n 17-jarige YP naar excellent verdedigen, verder niet veel bijzonders 2 spelers in vorm omhoog en 2 in vorm omlaag, volgens mij is de update nog niet helemaal afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

zou ik niet zo zeker van zijn. Vorige week zijn bij mij maar 3 spelers in vorm veranderd en de week daarvoor een stuk of 3 a 4 :/

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Weet iemand wat er aan de hand is met de site van Loke? Transfer price evalutations doen het ook niet meer in HAM, is dat een onderdeel van dezelfde server?

Edit: 't werkt alweer :)

[ Voor 9% gewijzigd door Ronald Koeman op 19-09-2003 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Mijn trainingsupdate was wel aardig. Mijn 23 jarige middenvelder naar uitstekend playmaking gegaan. Verder 6 man in vorm (reserve's uiteraard ;) ) omhoog en 5 naar beneden (basisspelers uiteraard :( )

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:27

IWriteCode

Less = more

Godver de godver... in 3 weken positiespel trainen wel een hele speler 1 omhoog gegaan...

heerlijk :|

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja wat denk jij dan dat dat elke week gebeurt :P bij mij is eindelijk ook een 17jarige aanvaller naar uitstekend gegaan train het nu 3 weken

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1- Mighty Murmels – FC Dracks
2- FC Anoniem – Ijsselstein FC
1- Toppers – Poldervogels
1- De wrekers '02 – SupremeDream
2- JodenElf – Demons VF
2- Go Ahead Deventer – Hoedjevanpapier's XI tal
2- The blue velvits – Team Boswar
1- FC TikTak over rechts – LandskronaBoIS
1- Timberteam – Slopers_United
2- Henk's kickers – Rood Wit

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
gekocht: 2 september
voor: 26K
getraind: 3x vleugespel
skill deze week: excellent
Transferwaarde: 250K :9~

:D zijn prijs bijna 10x over de kop gegaan in 3 weken en nu al een bod van 2 ton van zijn vorige eigenaar op htmail heheh :P echt niet, pech gehad! kom maar terug als het een 18 jarige winger is met formidable en als je 7-8 ton in je knip hebt zitten >:)

verder vorm 3+/1- en da's ook wel eens lekker.

@_Fonz de bal is rond })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 19 September 2003 @ 15:57:
gekocht: 2 september
voor: 26K
getraind: 3x vleugespel
skill deze week: excellent
Transferwaarde: 250K :9~

:D zijn prijs bijna 10x over de kop gegaan in 3 weken en nu al een bod van 2 ton van zijn vorige eigenaar op htmail heheh :P echt niet, pech gehad! kom maar terug als het een 18 jarige winger is met formidable en als je 7-8 ton in je knip hebt zitten >:)

verder vorm 3+/1- en da's ook wel eens lekker.

@_Fonz de bal is rond })
heb je hem nu wel of niet verkocht/ op transferstaan? Volgens mij haal je 2 dingen door elkaar: waarde, en de betaalde prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 19 september 2003 @ 16:01:
[...]
heb je hem nu wel of niet verkocht/ op transferstaan? Volgens mij haal je 2 dingen door elkaar: waarde, en de betaalde prijs.
mierenneuker (8>

Waarde volgens de Transferprijs Evaluation Database van HAM op bais van 164 soortgelijke transfer in de laatste acht weken. B)

En nee ik heb hem niet verkocht alleen op mail een bod gehad zoals er staat ;)

* yared haalt ook weleens twee dingen door mekaar... zeuren en mierenneukers :P

[ Voor 3% gewijzigd door yared op 19-09-2003 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Trainingsupdate: Net als bij Frizza een 17-jarige naar excellent scoren. Vorm lijkt zich te stabiliseren rond passable. Slechts 2 keer wretched in mijn selectie, de rest is tenminste inadequate :)

Toto:
1 - Mighty Murmels – FC Dracks
3 - FC Anoniem – Ijsselstein FC
1 - Toppers – Poldervogels
1 - De wrekers '02 – SupremeDream
3 - JodenElf – Demons VF
2 - Go Ahead Deventer – Hoedjevanpapier's XI tal
2 - The blue velvits – Team Boswar
2 - FC TikTak over rechts – LandskronaBoIS
1 - Timberteam – Slopers_United
3 - Henk's kickers – Rood Wit

[ Voor 4% gewijzigd door Zonar op 19-09-2003 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Yared,
Beginpost URL van Ratings is de verkeerde :)
---------------------------------------------------------
GoT Cup site! Voor Elke Tweaker 'n Must!
GoT Toto Doe mee en voorspel de winnaar voor eeuwige roem!
GoT Ratings Waar sta jij met je team t.o.v. de andere GoT'rs?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
2- Toppers – Poldervogels
2- JodenElf – Demons VF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2- JodenElf – Demons VF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

2- JodenElf – Demons VF
1- Henk's kickers – Rood Wit

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn update roeleert de pan uit :) :) 4 spelers van defence passable -> naar solid :) zit zelfs 1 17 jarige bij die ik vorige week voor 51k heb gekocht, en niet eens getraind :D hij speelde zelfs niet mee met mijn team :S Fredrik Östwald (15979705) staat te koop

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 17:04:
@Yared,
Beginpost URL van Ratings is de verkeerde :)
---------------------------------------------------------
GoT Cup site! Voor Elke Tweaker 'n Must!
GoT Toto Doe mee en voorspel de winnaar voor eeuwige roem!
GoT Ratings Waar sta jij met je team t.o.v. de andere GoT'rs?!
ik zit vanavond op de laptop, mail me ff de goeie url ajb dan haal ik hem wel op via webmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Onze onverschrokken GM heeft een Belgisch team betrapt op cheating.

code:
1
2
3
4
teameigenaar: "maar, maar waarom dan! gij zijt abuis!"
GM-Graxon: "omdat een team maar 1 eigenaar mag hebben".
teameigenaar: "amai, hoezo dan, ik zijt maar 1".
GM-Graxon: "sorry, maar de beslissing om het team  'janneke en mieke (105347)' is definitief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cheater = cheater, sorry :(

ps. geen medelijden met cheaters!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 20:02:
cheater = cheater, sorry :(

ps. geen medelijden met cheaters!!!!!!
Hoe zit het eigenlijk met de GoT-cheathunt???

Als ik een cheater tegenkom vraag ik waarom, en meestal krijg ik dan de origineelste uitvluchten om mn oren (vaak moest het broertje die rampzalige speler hebben, vandaar dat hij 88 keer de waarde bood...)
Vervolgens geef ik ze toch maar aan - met een groeiend gevoel van vermoeidheid :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
de GoT Cheathunt is afgewezen in een referendum onder gelijken.
het bespreken van cheaters is wel toegestaan

zal er zo ff een paar posten hier

Deze ben ik wel trots op dat ie is uitgeschakeld, onder het mom van de aanhouder wint en veelvuldig uitleg mailen eerst naar de HVN cheathunter (die het niet zag) toen maar ot tweemaal toe met steeds duidelijkere uitleg naar de GM's en uiteindelijk via via (O-) ) nogmaals met uitgebreide uitleg voor mekaar gekregen. Deze speler was al volgens mij een keer betrapt en was ook een van de eerste en meteen de laatste die ik mailde over betrapt zijn. (heb een maandlang scheldmail gekregen van hem en zijn vriendjes, die ik vervolgens allemaal heb zitten napluizen }) ).

Dit team wist weg te komen met een verkoop van 1 miljoen euro (Alco Winter, Lucky Bastards), vervelende is, hij komt er nog steeds mee weg want schijnbaar zagen de GM's er nix in. :|

Op deze werd ik pissig en heb ik me regel maar gebroken en een pissig mailtje gestuurd. Of hij AJB wou ophouden met bieden, want door zijn gecheat kon ik een ton meer betalen voor een speler. Hij had zijn geld verdiend met een stuk of drie cheatteams en daarmee ging hij als enige zitten opbieden tegen mij.:(

Alle cheatteams bookmark ik om te kijken of ze ook daadwerkelijk gekicked worden. Zoniet, ga ik er nog eens achteraan. O-)

[ Voor 84% gewijzigd door yared op 19-09-2003 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
@Groovie17: Jij vult de toto duidelijk willekeurig in he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 19 September 2003 @ 20:26:
de GoT Cheathunt is afgewezen in een referendum onder gelijken.
het bespreken van cheaters is wel toegestaan

zal er zo ff een paar posten hier
hmm... het zou imo best effectief kunnen zijn :>

enneh, wat wordt er dan gedaan met de geposte zondaars? en zal ik ze voortaan ook posten als ik ze tegenkom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

GoT Cup / Tombola Update!

Is er nog iemand die gaat storten? denk het bijna niet he?

Zo niet, dan is de voorlopige eindstand mbt de donaties:.....

RUIM ZESTIG EURO :*)

En dit worden de prijzen:

De Mega Fantastische Jackpot:

De winnaar van de GoT Cup mag kiezen tussen of een officieel Hattrick T-shirt (XL) of een jaar supporter. :9~

De Super Strakke Hoofdprijs:

Wat er overblijft na de keuze van de Cup-winnaar word verloot als hoofdprijs! :7

Waanzinnige Extra Extra Prijzen:

Daarnaast maken de deelnemers aan deze mega fantastische tombola ook nog eens kans op vele extra keuze prijzen (als ik dit zeg, denk dan ff coupe Caroline Tensen), om te noemen, wel DRIE KEER KANS OP 3 MAANDEN SUPPORTER of .... 35 SMS CREDITS!

Eigenlijk teveel om op te noemen, wat een fantastisch prijzenfestival weer hier bij de GoT Cup!

Uw gameshowhost & presentator

Yared d'Ray! 8)

PS: voor de kansberekenaars onder jullie, er zijn nu 59 tickets verkocht en een totaal van 4 prijzen (max. 2 prijzen per persoon), dus je kans is.... ;)

PPS: voor zij die nog willen storten, nog een paar euro meer en er komt een prijs bij!
giro: 6378969
tnv: e.bakker
te: zaanstad
email: yared@valheru.nl

@ne0, gewoon lekker publiekelijk afzeiken en kijken wat een sukkels het zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
yared schreef op 19 september 2003 @ 20:26:

Dit team wist weg te komen met een verkoop van 1 miljoen euro (Alco Winter, Lucky Bastards), vervelende is, hij komt er nog steeds mee weg want schijnbaar zagen de GM's er nix in. :|
Hij is wel degelijk bestraft, hij moest 600.000 betalen. En bovendien , het is geen cheater, want er is geen verbinging tussen de 2 teams, dus schrap maar van je lijstje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 19 September 2003 @ 21:06:@ne0, gewoon lekker publiekelijk afzeiken en kijken wat een sukkels het zijn ;)
haha, ja, idd, de hoon van een GoT-er is immers ondraaglijk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
FF wat leuke polls, zomaar uit nieuwsgierigheid ;)
Poll: Wat train jij momenteel?
Algemeen(vorm)
Conditie
Korte Pass
Lange Pass(winger)
Verdedigen
Positiespel
Scoren
Spelhervattingen
Schieten
Keepen
Geen idee, wat is dat, trainen?
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4115&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: En wat is je trainingsstrategie?
Lange termijn: Jonge spelers lang trainen
Korte termijn: Verkoop na een levelstijging
Een combinatie van korte/lange termijn
Ik heb geen trainingsstrategie
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=4116&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

toch altijd weer verassend hoeveel mensen stemmen voor er iemand reageert ;)

maar ik kies voor scoren, korte termijn. Ik ben van mening dat je gemiddeld voor 1 level stijging veel korter traint dan voor 2 levels (gedeeld door 2). Gewoon op het goede moment aankopen dus.
Bovendien kun je met geinvesteerd geld niet spelen, en het blijft een spelletje :)

Wacht op antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
Katala schreef op 19 September 2003 @ 21:08:
[...]

Hij is wel degelijk bestraft, hij moest 600.000 betalen. En bovendien , het is geen cheater, want er is geen verbinging tussen de 2 teams, dus schrap maar van je lijstje ;)
hoe weet je dat ie gestraft is?

Dit is de speler.

[url=http://http://195.149.159.156/Common/teamDetails.asp?action=viewUser&subaction=&TeamID=149403&UserID=277446&ShowOldConnections=true]Mittens United[/url] verkocht hem voor 1 miloen euro aan Lucky Bastards.

Op dat moment dat ik hem betrapte en het meldde was er een achterstand bij de GM's en had ik het niet rechtstreeks gemeld maar via de HVN. Tegen de tijd dat de GM keek was er geen IP doublure meer te zien. Anders had je kunnen zien dat ie overdag en NOOIT in het weekend inlogde vanaf zijn werkIP bij Lucky Bastards.

Ik denk niet dat GM's de mogelijkheid hebben om verder terug te kijken dan de last 5 logins, of in ieder geval een heel stuk terug, maar uit ervaring weet ik dat ze vaak alleen maar kijken of een transfer REDELIJK is, en zoniet daarvoor beboeten. Wat waarschijnelijk in dit geval is gebeurd dan.

Helaas is het niet mogelijk om screenshots mee te sturen naar een GM, anders werden er veel meer betrapt.

Daarnaast heeft Lucky Bastards in zijn 6 maanden bestaan welgeteld 8 friendlies gespeeld WAARVOOR NOOIT OPSTELLINGEN ZIJN GEMAAKT, en is daar TOEVALLIG mee opgehouden op het moment dat Alco Winter gekocht werd. EEN SPELER DIE NA AANKOOP NIET 1 KEER IS OPGESTELD en het team heeft nog geen 1x keer een speler vervangen, dus het is nu een typisch WO team.

Sorry hoor.. maar moet ik het soms spellen? :P 8)7 :)

Wat ik pas debiel vind van Mark Vink is dat ie de poppenkast volhoudt door dagelijks snel een paar keer achter mekaar in te loggen vanaf zijn werk op Lucky Bastards maar er geen ene ruk uitvoert!

Die gozer valt bij mij door de mand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar je je al niet druk om kunt maken :)

Ik train trouwens verdedigen met als doel de lage termijn. Heb er wel 2 verkocht die ik van passable naar formidable had getraind maar dat zie ik toch wel als lange termijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yared ik vind dat je goede zaken doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 22:55:
Yared ik vind dat je goede zaken doet...
Ik ook :O ...Iemand biertje? ;)

nee hoor yared...je bent weer de held van vandaag :D _/-\o_

• yared
Thije, Brainpower, thx guys, ik doe wel een extra lootje voor jullie in de tombola ;)

@Foray, doneer ff 2 euro voor de GoT Cup dan zijn bovenstaande uitgaven weer gedekt :P

Verwijderd

Ken ik nog 50 eurocent extra storten Yared, dan zit ik tenminste weer met een extra lootje in de grote hoed.

• yared
Verwijderd schreef op 20 september 2003 @ 00:29:
Ken ik nog 50 eurocent extra storten Yared, dan zit ik tenminste weer met een extra lootje in de grote hoed.
tuurlijk, maar er 1,50 van en je hebt er twee! :P

• The_Marsmellow
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-09 11:16

The_Marsmellow

[MUG] since 1998

@Yared Application accepted, het is gelukt dus.

* The_Marsmellow heeft gekozen voor een kort/lang trainingstraject. met 7 18 jarige middenvelders moet je wel...

Living in a tower, however secure it may feel, is hardly a social attribute.

• Par_Martinos
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Mijn duo twintigers zal nu zo eindelijk hopelijk toch tegen goed aan zitten na maanden training. Net een 18-jarige met goed positiespel maar zwak conditie aangeschaft. De komende wedstrijden zijn toch walkovers.

Je moet geen zoute slakken op laag water spijkeren

Verwijderd

yared schreef op 20 September 2003 @ 00:18:
Thije, Brainpower, thx guys, ik doe wel een extra lootje voor jullie in de tombola ;)

@Foray, doneer ff 2 euro voor de GoT Cup dan zijn bovenstaande uitgaven weer gedekt :P
Ben niet gek! :D

Doe aan een andere CUP mee en dat kost me niets. Kan daar ook een seizoen gratis supporter mee winnen. :D

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2003 10:00 ]

Verwijderd

As. woensdag wil ik met mijn 5-4-1 systeem gaan counteren tegen Visscher (dat mag ie gewoon weten). Ik heb 5 aardige verdedigers erin staan, waarvan er slechts 3 matig/redelijk passen hebben.

Is dat voldoende om toch te gaan counteren (er vanuitgaande dat ik uit mezelf weining kansen zal creeeren), of is ´gewoon´ spelen in dit geval handiger.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 10:02:
As. woensdag wil ik met mijn 5-4-1 systeem gaan counteren tegen Visscher (dat mag ie gewoon weten). Ik heb 5 aardige verdedigers erin staan, waarvan er slechts 3 matig/redelijk passen hebben.

Is dat voldoende om toch te gaan counteren (er vanuitgaande dat ik uit mezelf weining kansen zal creeeren), of is ´gewoon´ spelen in dit geval handiger.
Lijkt me ruim voldoende, denk dat maar weinig teams nog zoveel passen hebben zitten in hun verdediginslinie.

Verwijderd

Belangrijkste bij counter tactiek is dat je middenveld slechter dan de zijne is! Daarna pas naar die passing skills kijken.

Verwijderd

pff die passen onzin is dure grap ik heb sommige spelers met solid defending 3* met waarde van 40k das goedkoper qua loon

• The Dolf
  • Niet online
Yared: Als je nou eens rustig doet met al die prijzen. Het is allemaal heel erg leuk hoor maar je moet dus niet verwachten dat er bij de volgende GoT cup net zo veel gestort zal worden. Hou gewoon alvast wat opzij voor de volgende keer.

Gezocht!
Router

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50

Bedankt voor de info, ik ga mn aanvallers vast vertellen dat ze geen balverlies mogen leiden :P
Ik heb ook nog een verassing... De zondag wedstrijd voor onze wedstrijd heb ik een walkover...

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

weet iemand eigenlijk of er "bid-bots" bestaan voor HT? zo nee dan ga ik er een maken zodra ik een avond vrij heb, want telkens gaan zitten kijken of iemand anders geboden heeft kost meer tijd dan zo'n progje te klussen...

ter verduidelijking:
Ik maak dan iets waar je een spelerid opgeeft en een max aankoop bedrag en dat het bieden dan vanzelf gaat ;)

[ Voor 27% gewijzigd door j_du_pee op 20-09-2003 16:47 ]

Wacht op antwoord

• Ronald Koeman
j_du_pee schreef op 20 September 2003 @ 16:46:
weet iemand eigenlijk of er "bid-bots" bestaan voor HT? zo nee dan ga ik er een maken zodra ik een avond vrij heb, want telkens gaan zitten kijken of iemand anders geboden heeft kost meer tijd dan zo'n progje te klussen...

ter verduidelijking:
Ik maak dan iets waar je een spelerid opgeeft en een max aankoop bedrag en dat het bieden dan vanzelf gaat ;)
Leuk idee, maar ik vrees dat zo'n progje niet legaal is O-)

• Katala

ter verduidelijking:
Biedt dan gewoon meteen het maximale bedrag.

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

ja, maar dan bied je dus altijd max terwijl concurrentie vaak afhaakt (of de server crasht).

Na wat kijken denk ik dat ik het kan maken 30 minuten, 35 minuten om te zorgen dat niemand ziet dat het een bot is...

Maar valt dit dan onder foute software?

* j_du_pee kan zich herinneren hoe dit topic bijna een opsomtopic werd van mensen die een transfermarkt scanner wilden hebben :)

offtopic:
dat kostte trouwens iets langer om te bouwen :X (niet dat ik die ooit gebruik, wilde ff weten of het lukte ;) ) (echt waar!)

[ Voor 18% gewijzigd door j_du_pee op 20-09-2003 17:06 ]

Wacht op antwoord

• The Dolf
  • Niet online
j_du_pee schreef op 20 september 2003 @ 17:04:
ja, maar dan bied je dus altijd max terwijl concurrentie vaak afhaakt (of de server crasht).

Na wat kijken denk ik dat ik het kan maken 30 minuten, 35 minuten om te zorgen dat niemand ziet dat het een bot is...

Maar valt dit dan onder foute software?

* j_du_pee kan zich herinneren hoe dit topic bijna een opsomtopic werd van mensen die een transfermarkt scanner wilden hebben :)
Dit is idd hele foute software. De bedoeling van hattrick is dat je moeite doet om een speler te bemachtigen. Dat is ook de reden dat je per land moet zoeken en niet de mogelijkheid hebt om meteen heel het aanbod van heel de wereld te bekijken.

Hoewel zo'n programma mij ook wel iets lijkt.

Gezocht!
Router

Verwijderd

ter verduidelijking:
Maak maar, dan kan ik je aangeven ;)

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 17:11:
[...]

Maar waarschijnlijk ga je er stiekum wel gebruik van maken >:)

Gezocht!
Router

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 20 september 2003 @ 17:11:
[...]

Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 14:17:
Wie wil hem niet? Ik iig wel! richvdberg@hotmail.com
I rest my case >:)

Wacht op antwoord

Verwijderd

:X O-)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2003 17:27 ]

Verwijderd

The Dolf schreef op 20 september 2003 @ 17:06:[...]Dat is ook de reden dat je per land moet zoeken en niet de mogelijkheid hebt om meteen heel het aanbod van heel de wereld te bekijken.
Ik vind opzich deze regel niet fout, hij is alleen wel tamelijk in het voordeel van daytraders... Alle landen checken kost slechts meer tijd...

Ik zou liever een regel hebben dat een bezoek aan een ander land een bepaald bedrag kostte ofzo... of dat je een scout ervoor moet inhuren (1500 per scout, voor ieder land een vaste scout)

Dat is trouwens best realistisch :>

Verwijderd

Bid-bots zijn niet toegestaan..

• j_du_pee

j_du_pee

du pain, du vin, du pee

Verwijderd schreef op 20 september 2003 @ 17:22:
(1500 per scout, voor ieder land een vaste scout)

Dat is trouwens best realistisch :>
ja, dat vind ik wel een mooi idee :) ideënbus@hattrick.org :?

Wacht op antwoord

• yared
Wat bid-bots e.d. betreft is men bang voor twee dingen

1> spoilers
2> serverload

zorg dat je die twee scheidlijnen niet oversteekt dan kan je bouwen wat je wilt.

PS: er leest een GM mee, dus je kunt het net zo goed gewoon aan Graxon mailen, dan heb je het antwoord ook.

Ik ben er van overtuigd dat mensen software hebben gemaakt en die niet aan de grote klok hebben gehangen.

Zeker bepaalde clownsfabrieken verdenk ik ervan dat ze tools gebruiken die technisch gezien niet de regels breken en theoretisch het game verloop niet beinvloeden.

Ik heb zelf drie dagen lang gezocht op clowns, transferpagina geladen, click speler, snelle blik of er het woordje 'populair' staat, zoniet danmeteen op de backbutton en op naar de volgende speler, zowel een tweede snelle blik op leiderschap, etc...

Op dit moment heb ik kleine knipperende oogjes van driehonderd spelers per avond te scannen en heb ik geen een clown gevonden.

Ik vind dat dus juist een vorm van gamespoiling :|

Zo'n tooltje zou nou precies iets zijn wat bij supporterschap hoort.

Wellicht dat die er straks kunnen komen als ze klaar zijn met de statsserver. Het schijnt dat ze een aparte server maken waar een database komt te draaien waar programma's als HAM voortaan terrecht kunnen zonder de snelheid van de spelersserver te beinvloeden.

[ Voor 4% gewijzigd door yared op 20-09-2003 18:35 ]

• Katala
Een tipje voor de clown zoekers:

Geen geld ? --> Zondag worden er allemaal YP's gedaan en dus staan er ook een hoop spelers te koop, wellicht ook een clown die 0 euro waard is, biedt 10000 en voila! (zo kwam ik aan mijn Bassie)

Verwijderd

j_du_pee schreef op 20 september 2003 @ 17:39:
[...]
ja, dat vind ik wel een mooi idee :) ideënbus@hattrick.org :?
nederland@hattrick.org :*)
mogelijke voortgang wordt gepost :)

• Sandyman538
The Dolf schreef op 20 September 2003 @ 16:12:
Yared: Als je nou eens rustig doet met al die prijzen. Het is allemaal heel erg leuk hoor maar je moet dus niet verwachten dat er bij de volgende GoT cup net zo veel gestort zal worden. Hou gewoon alvast wat opzij voor de volgende keer.
Hier ben ik het niet mee eens :( . De mensen die nu meegedaan hebben aan de GoT cup, die hebben (vrijwillig) wat betaald. En het zou heel flauw zijn om daar een gedeelte alvast voor te reserveren voor 'volgend jaar', en dat die personen die nu iets gestort hebben dan misschien wel niet meedoen.

Mijn mening is dus, alles opmaken wat er nu is, en volgend seizoen maar opnieuw inzamelen, en hopen op weer zo'n goede opbrengst. :)

• The Dolf
  • Niet online
Sandyman538 schreef op 20 September 2003 @ 20:45:
[...]

Hier ben ik het niet mee eens :( . De mensen die nu meegedaan hebben aan de GoT cup, die hebben (vrijwillig) wat betaald. En het zou heel flauw zijn om daar een gedeelte alvast voor te reserveren voor 'volgend jaar', en dat die personen die nu iets gestort hebben dan misschien wel niet meedoen.

Mijn mening is dus, alles opmaken wat er nu is, en volgend seizoen maar opnieuw inzamelen, en hopen op weer zo'n goede opbrengst. :)
Zo kan je het ook zien.

Ik zie het meer als een extra stimulans om volgende keer weer mee te doen.

Gezocht!
Router

• Ronald Koeman
Dit valt eigenlijk onder dezelfde categorie als "het eerste pilsje gratis bij de meeting".

Je vraagt mensen om geld te doneren met een bepaald doel, namelijk om de prijzen van de GoT-cup te betalen. Dan moet je ,IMHO, als je het geld binnenhebt, niet ineens allerlei andere dingen verzinnen waar je het geld aan kan uitgeven, want dan voelen de donateurs zich belazerd.

Conclusie: volgende keer voor de oproep om geld te storten al brainstormen over de goede doelen die gesponsord gaan worden ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Ronald Koeman op 20-09-2003 21:28 ]

• yared
blabla :P

geld is gewoon voor deze ronde, en volgend seizoen is volgend seizoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Even vraagje: als ik zondags 3-5-2 speel en woensdag 4-3-3 train ik dan 5 spitsen per week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk weer een aardige YP:

Ed Grim (16592842)
17 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die kalm is en oneerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.

Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 125 000 Euro
Loon: 1 100 Euro/week
Eigenaar: Bad Clusters
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: waardeloos

(wellicht de broer van Fred). Ik verkoop hem overigens wel. (wat voor vraagprijs is een beetje reeel?)

@Visscher, shit. Dat vind ik niet leuk. Dus gewoon een zware verliespartij voor mij.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
Ik heb de laatste tijd ook een tijdje op clows gezocht. De oogst van een paar uur zoeken was 2 clowns, een daarvan was 0 euro en daar was al 10k euro op geboden en de ander ging weg voor 100k. |:( Leuke jeugdspeler deze week, een redelijk verdediger met matig positiespel van 18 jaar.

[ Voor 3% gewijzigd door Zonar op 21-09-2003 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 10:25:
[...]

Belangrijkste bij counter tactiek is dat je middenveld slechter dan de zijne is! Daarna pas naar die passing skills kijken.
Gaap :Z

Bij sommige mensen moet je er maar gewoon vanuit gaan dat ze de regels kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag jarig!!! En wat krijg ik als cadeau van hattrick?!

Scott Gerlich
98 000 Euro, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Onvoorspelbaar]

Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht

Dat vind ik toch aardig :)

Iemand interesse? :P
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.