Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten # 3

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.790 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(

net ff contact gehad met demon.

bbned is wel beschikbaar, maar demon internet via bbned niet :(

HELAAS :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt er bij het doe-het-zelf parket ook utp kabel meegeleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

joennie schreef op 08 September 2003 @ 13:32:
Jagermeister1: je moet er bij een aanvraag bij Demon rekening mee houden:
- Er gaan ongeveer 7-10 dagen overheen voordat je aanvraag bekeken wordt (ivm bijvoorbeeld 'bedenktijd' enzo.
- Daarna moet BBNed/BabyXL de lijn 'testen' en 'opleveren' (lees: contact leggen met KPN over de lijn....toch?)
- Daarna wordt de modem opgestuurd.

maar je krijgt ONWIJS goede info per mail over de status, en daarnaast is de status van je aanvraag real-time op te vragen op de internetpagina van demon/dslexpress.
Bij ons heeft de aanvraag ongeveer 4 weken in beslag genomen (gok ik).
Thanks...

Dan ga ik rond de 25ste van deze maand de order plaatsen. Rond 3 a 5 oktober zal mijn order dan in behandeling genomen worden en zal tegen de tijd dat mijn huis klaar is de lijn zo ongeveer gereed voor gebruik zijn ... :9~

Overigens heb ik nu op naam en telefoonaansluiting van mijn ouders al bijna 2 jaar een abonnement bij Planet (ADSL-Comfort). Heb vandaag een aangetekende brief verstuurd waarin ik verzoek om opzegging van dit abonnement. De naam van de Planet helpdeskmedewerker die mij vertelde dat ik nog net op tijd zal zijn met opzeggen vóór ze mijn contract stilzwijgend verlengen is in de brief vermeldt. Ik verwacht verder geen problemen met deze beëindiging van de overeenkomst tenzij ik net te laat ben natuurlijk. Daar is die naam van die medewerker voor.... >:)

Wel triest hoor dat stilzwijgend verlengen van contracten. Beetje asociaal, maar ja...ze hebben het wel vermeldt in de voorwaarden (Artikel 14).

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
er zit een kabel bij , maar da's maximaal 1,5 meter , dus tja...

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
BaByXL ---------- bbned ------ MXStream --- Versatel
Niet beschikbaar - Beschikbaar - Beschikbaar - Niet beschikbaar

Das mooi, heb liever BBned dan babyxl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net nog ff demon gebeld.. BBned bericht over verhoging wordt bevestigd en Demon is nu zwaar aan het onderhandelen. Zal deze week persbericht komen. Kan niet anders verwachten dat alles ook daar omhoog gaat :)

helaas nog ff wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Wooyooo! Da's lekker thuiskomen. Mijn DSL lampje brand. Nu is de vraag hoe ik verbinding krijg met het net :? Kan ik nu gewoon me router opnieuw instellen en dan gaan internetten of moet ik nog username en passwords hebben? Alvast bedankt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:25

Wokschotel

Op 6 wielen

WiNlUx schreef op 08 September 2003 @ 17:21:
Wooyooo! Da's lekker thuiskomen. Mijn DSL lampje brand. Nu is de vraag hoe ik verbinding krijg met het net :? Kan ik nu gewoon me router opnieuw instellen en dan gaan internetten of moet ik nog username en passwords hebben? Alvast bedankt ;-)
Lees de bijgevoegde documentatie of dit topic eens door.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Wokschotel schreef op 08 September 2003 @ 17:34:
[...]
Lees de bijgevoegde documentatie of dit topic eens door.
Hmz. Ben net zelf gaan proberen en heb een mac adres page te voren gekregen. Nu systeemnaam en w8woord ingevuld en moet nu 15minuten wachten :P

En dan....

ADSL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:04
Verwijderd schreef op 08 september 2003 @ 17:05:
Net nog ff demon gebeld.. BBned bericht over verhoging wordt bevestigd en Demon is nu zwaar aan het onderhandelen. Zal deze week persbericht komen. Kan niet anders verwachten dat alles ook daar omhoog gaat :)

helaas nog ff wachten :(
Onderhandelen? met andere aanbieders dan BBned, zoals BabyXL?

LAten we hopen dat het een beetje positief uitpakt.

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ze met BBned onderhandelen over de kosten voor dit grapje.... heb er weinig verstand van verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Hmzzz. Mijn upload snelheid is zo traag als de nete! Op een stand alone pc of router maakt geen bal uit. Was het ook alweer zo dat je dan je modem eens moest updaten? Heeft er iemand dan een oplossing voor dit probleem? Ik heb ooit in dit topic of de vorige een user gezien en die had ook dezelfde problemen maar ik ken het zo niet vinden. Ik heb een 1024/512 verbinding en bij de upload haal ik maar 22 kb/s MAX(!!). Da's te weinig terwijl ik maar 1 kilometer van de centrale afzit. Ken iemand hier met bbned en die zit 2,5 km van de centrale en hij heeft 8mbit en haalt de volle 2 tot 8 mbitjes. Dus daar ken het niet aan liggen :) Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

WiNlUx schreef op 08 September 2003 @ 18:28:
Hmzzz. Mijn upload snelheid is zo traag als de nete! Op een stand alone pc of router maakt geen bal uit. Was het ook alweer zo dat je dan je modem eens moest updaten? Heeft er iemand dan een oplossing voor dit probleem? Ik heb ooit in dit topic of de vorige een user gezien en die had ook dezelfde problemen maar ik ken het zo niet vinden. Ik heb een 1024/512 verbinding en bij de upload haal ik maar 22 kb/s MAX(!!). Da's te weinig terwijl ik maar 1 kilometer van de centrale afzit. Ken iemand hier met bbned en die zit 2,5 km van de centrale en hij heeft 8mbit en haalt de volle 2 tot 8 mbitjes. Dus daar ken het niet aan liggen :) Iemand een oplossing?
Volgens mij idd te weinig. Je zou max 64kb/s moeten kunnen halen, maar of dat aan je modem ligt....
Quote is van user StingerDelta
Topic: klik
ik had eerst ook wat problemen met mijn zyxel modem. Slechte connectie en de upload was zeer laag. Na het vervangen van de splitter en een nieuwe firmware update was het probleem opgelost.

[ Voor 17% gewijzigd door jagermeister op 08-09-2003 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Firewall geeft af en toe een waarschuwing in zijn log:
"mac spoofing, Incoming, source IP 212.238.156.xxx en 212.238.157.xxx"

Heeft er iemand een idee wat deze melding inhoud??

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
jagermeister1 schreef op 08 September 2003 @ 18:58:
[...]

Volgens mij idd te weinig. Je zou max 64kb/s moeten kunnen halen, maar of dat aan je modem ligt....

[...]
Nieuwe firmware wil niet helpen. Heb net splitter ertussenuit gehaald maar dat hielp ook niet. Ik moet even een quote hebben met die firmware update waarmee de langzame upload mee was opgelost :) Heeft iemand die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

WiNlUx schreef op 08 September 2003 @ 17:41:
[...]

Hmz. Ben net zelf gaan proberen en heb een mac adres page te voren gekregen. Nu systeemnaam en w8woord ingevuld en moet nu 15minuten wachten :P

En dan....

ADSL!
wil niet onvriendelijk overkomen maar wat je doet is beetje off-topic:

Wegens het vaak moeten ingrijpen in de vorige draad, wil ik graag nogmaals benadrukken:

- Geen stust berichten...

Zie de beginpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ff demon bellen dan maar? wil ook wel helpen,
en nu viel net de verbinding weer 2x weg? Wat zijn ze daar toch aan het klooien :?
Meer mensen die dit net (weer) hadden 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2003 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 22:14:
en nu viel net de verbinding weer 2x weg? Wat zijn ze daar toch aan het klooien :?
Ik denk dat mijn slpitter kapot is. Als ik em rechtstreeks aansluit op de hoofdlijn begint de dsl lampje te knipperen. Doe ik em via de splitter moet ik alle kabels er stevig induwen en dan doet ie et weer. En dan nog iets heel raars wat die lage upload kan verklaren:

Afbeeldingslocatie: http://dankers.parelnet.nl/uploaddemon.jpg

Ligt dit nu aan mijn modem config of aan demon's kant? Waar cappen ze die snelheid?
Verwijderd schreef op 08 September 2003 @ 22:14:
Dan vragen ze of ik kazaa heb open staan, of ik de pc rechtstreeks heb aangesloten, enz. De standaard ISP vragen waar tweakers geen zak aan hebben! :(

En dan nog heel iets vaags:

Ik doe een tracert naar tweakers.net:

D:\Documents and Settings\huib\Bureaublad>tracert www.tweakers.net

Bezig met het traceren van de route naar www.tweakers.net [213.239.154.35]
via maximaal 30 hops:

1 28 ms 28 ms 28 ms bbned-demon-nrp-10.router.nl.demon.net [212.238.
232.1]
2 * * * Time-out bij opdracht.
3 * * * Time-out bij opdracht.
4 * * * Time-out bij opdracht.
5 * * * Time-out bij opdracht.
6 * * * Time-out bij opdracht.
7 * * ^C
D:\Documents and Settings\huib\Bureaublad>

[ Voor 49% gewijzigd door WiNlUx op 08-09-2003 22:34 . Reden: Quote-en!! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

WiNlUx schreef op 08 September 2003 @ 18:28:
Ik heb 256kbit up en haal meestal 24~25KB/sec ;)

Is je netwerk config wel goed? drivers up to date? welk os? je bekabeling? etc etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
Volgens mij was een bladzijde of 5 -6 geleden al verteld dat vanwege virus probleempjes traceroute voorlopig uit staat.
Wat je ziet is dus voorlopig normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
zou ze toch bellen over die 256 kbps , ik heb ze ook een paar keer gebeld voor mijn probleem oke redelijk lange wachttijd... ze vragen niks over kazaa ofzo?? na een tijdje zeuren word je wel geholpen door iemand met verstand (dan krijg je een ticet ofzo:?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Hallo? Die 256 is niet goed mensen. Ik heb een 1024 abbo! Ik verwacht dan dat ik op zun minst 50 kb/s en niet een magere 23 :(

Nu moet ik nog eerlijk zeggen dat mijn dsl nog officieel is opgeleverd. Maar ik durf nu al te zeggen dat het daar helemaal niet aan ligt.

[ Voor 36% gewijzigd door WiNlUx op 08-09-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Mon Sep 8 2003 om 23:42:36 UTC+0200)

Download : 105.9 KByte/sec
Upload : 25.9 KByte/sec
Connection : 613.0 Conn/min
Ping: Doet et niet router= kapoet op 1 of andere manier

Dit is wat ik nu haal. Ik zou dan met 512 een dikke 50 moeten halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

En met 1024 kbps zou je volgens mij toch wel rond de 120 KByte/sec moeten kunnen zitten.

Jagermeister gaat een beetje twijfelen of ie wel over zal stappen op Demon.

[ Voor 31% gewijzigd door jagermeister op 09-09-2003 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvm
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

rvm

met 1024kbps zit je in de praktijk zo rond de 108kBps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

jagermeister1 schreef op 09 September 2003 @ 07:33:
En met 1024 kbps zou je volgens mij toch wel rond de 120 KByte/sec moeten kunnen zitten.

Op dit moment is er nog geen enkele provider die de upload verhoging
heeft doorgevoerd (zover ik weet).
Verder heb je te maken met overhead in ADSL (ongeveer 20 procent).
De upload van 512 kbit wordt 51 kbyte/sec, dus geen 64 kbyte/sec.
De upload van 1024 kbit wordt 102 kbyte/sec, dus geen 128 kbyte/sec.
De genoemde 25 kbyte/sec is dus 256 kbit, geen 512 kbit en ook geen 1024 kbit.
Het plaatje van WiNlUx geeft dat trouwens ook aan 1024 down / 256 upload.
Volgens mij loopt die verbinding via KPN, want BBNed levert die combo niet. :?

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trunksmd
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 12:17
jagermeister1 schreef op 09 september 2003 @ 07:33:

In de praktijk heb je praktisch nooit de max snelheid van je lijn. Deze ligt altijd iets lager. Dat ligt niet aan je modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

ATM zorgt voor een ruime 9% aan overhead en TCP samen met IP voor iets van >3%, waardoor je op 12~13% overhead komt, niet 20%

[ Voor 10% gewijzigd door n00bs op 09-09-2003 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:23
@ WiNlUx

ik heb de 2048/512 abo
ik kreeg een tijdelijk ip adres om op de mac pagina te komen en te registreren met een snelheid van 1024/256
eenmaal geregistreerd kreeg ik binnen 15 minuten een vast ip adres en werd het 2048/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Braak. Werkt bij jullie het 'Mijn dsl express' dingetje nog op de demon site ? Ik kan ineens niet meer inloggen sinds vandaag (wou ff de status van mn aanvraag bekijken). Als mn aanvraag nou weer afgewezen is door een fout in het aanmeld systeem kunnen ze het bekijken bij demon :( Heb btw geen mail van ze gekregen ofzo.
Mijn DSL Express

De opgegeven combinatie systeemnaam / wachtwoord is niet juist.

[ Voor 19% gewijzigd door rig0r op 09-09-2003 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom niet eens zo ver....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
rig0r schreef op 09 September 2003 @ 13:29:
Braak. Werkt bij jullie het 'Mijn dsl express' dingetje nog op de demon site ? Ik kan ineens niet meer inloggen sinds vandaag (wou ff de status van mn aanvraag bekijken). Als mn aanvraag nou weer afgewezen is door een fout in het aanmeld systeem kunnen ze het bekijken bij demon :( Heb btw geen mail van ze gekregen ofzo.

[...]
nope zelfde melding hier, vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
rig0r schreef op 09 September 2003 @ 13:29:

[...]
Je bent niet de enige hoor.
Ze zullen wel weer wat aan het updaten zijn.
geduld is een schone zaak , zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Thx, gelukkig ligt et niet aan mij :) Volgens mij heeft Demon et een beetje druk ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Laatst online: 25-08 23:36

DJT

Ik heb even gebeld, ze hebben een stroomstoring. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu inmiddels bijna 2 weken adsl van Demon 2048/512 en ik kan je zeggen dat ik helemaal geen problemen heb :)

Snelheid is lekker, en niet te vergeten....ik kan makkelijk 4/5 ftp-verbindingen laten lopen, en tegelijkertijd Battlefield spelen. Dat hoefde ik voorheen met @home niet te proberen, want dan klapte het hele zaakje in elkaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
chimo schreef op 09 September 2003 @ 10:49:
@ WiNlUx

ik heb de 2048/512 abo
ik kreeg een tijdelijk ip adres om op de mac pagina te komen en te registreren met een snelheid van 1024/256
eenmaal geregistreerd kreeg ik binnen 15 minuten een vast ip adres en werd het 2048/512
Moet ik dan opnieuw reggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiNlUx schreef op 09 September 2003 @ 13:46:
[...]

Nee, lees......kwestie van Systeemnaam en wachtwoord ingegeven en even wachten, meer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Verwijderd schreef op 09 september 2003 @ 13:43:
Ik heb nu inmiddels bijna 2 weken adsl van Demon 2048/512 en ik kan je zeggen dat ik helemaal geen problemen heb :)

Snelheid is lekker, en niet te vergeten....ik kan makkelijk 4/5 ftp-verbindingen laten lopen, en tegelijkertijd Battlefield spelen. Dat hoefde ik voorheen met @home niet te proberen, want dan klapte het hele zaakje in elkaar.....
als je met 2048kbit download is je bandbreedte ook vol hoor en kan je ook niks meer, adsl, kabel of modem maakt niet uit

daarom bijv. sdsl, down/up gelijk dus al download je met volle snelheid, kan je net zo snel uploaden. 't kost alleen ook wat :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
WiNlUx schreef op 09 September 2003 @ 13:46:
[...]

ik zit op werk anders liet ik je de screenshot zien, zal hem later posten.
was trouwens wel link wat ik deed, ik heb maar gegokt.

ik kreeg een pagina met m'n naam en activeringscode, deze moest je vergelijken met degene in je brief, maar ik heb geen brief. als het niet klopte kon je een andere link klikken en waarschijnlijk moet je dan opnieuw registreren.

maar nogmaals, ik gokte dat de code klopte en klikte activeren en het werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er trouwens al iemand die nu een 1024/512 abbo heeft die er over na heeft gedacht (of zelfs al gedaan) om zijn abbo nu snel om te zetten naar 2048/1024 voor 10 euro extra !!!!

Als alles dan doorgaat ( en dat zal wel gebeuren) heb je een 2-8 mb lijn !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Mensen, vraagje! Als ik nu per 1 sept mijn planet basic heb opgezegd, kan iemand mij dan vertellen hoe lang zoiets duurt, zodat ik zo snel mogelijk ook DEMON kan aanvragen???

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Je moet planet ff opbellen en vragen wanneer jouw opzegging verwerkt wordt door hen + de tijd van KPN (waarschijnlijk 2~3 weken in totaal)

Als je een nieuwe aanvraag doet van xDSL moet je fysiek van de DSLAM ontkoppeld zijn

Als je een aanvraag doet bij Demon, dat zijn zij wettelijk verplicht 7 dagen te wachten alvorens de aanvraag te verwerken. En BBned zal ook niet direct de aanvraag verwerken. Je hebt dus veilig gezegd 8 dagen speling. De aansluiting duurt ongeveer 2 weken (bij mij minder)

Stel dus dat je 1 sep. je abbo opzegd, dan wordt je fysiek de 20e (bijvoorbeeld) afgesloten.
Je aanvraag bij Demon, kan je dan 20-8 = de 12e doen (via de website)

Je hebt dan Planet t/m de 20e. en 2 weken later Demon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Kirkhammet1 schreef op 09 September 2003 @ 14:26:
Mensen, vraagje! Als ik nu per 1 sept mijn planet basic heb opgezegd, kan iemand mij dan vertellen hoe lang zoiets duurt, zodat ik zo snel mogelijk ook DEMON kan aanvragen???
Zelf heb ik 3 weken geleden mij ADSL Basic opgezegd bij HCCNet,
hebben net als Planet een opzeg termijn van 1 maand,
en een minimuum contractduur van een jaar. :/

Je moet dus minimaal een jaar bij Planet ADSL hebben, voor je kunt opzeggen.
Na dat jaar kan je direct opzeggen, waarna de lopende maand volgemaakt wordt,
waarna de opzeg termijn maand ingaat. :)

Dus als je bijvoorbeeld 20 Januari 2001 ADSL hebt genomen,
en je zegt nu op, dan stopt je abbo op 20 oktober 2003.
Je kan dan op zijn vroegst 13 oktober (7 dagen voor het einde)
een nieuw abbo nemen bij Demon (goede keuze, doe ik ook). :Y)

Gemiddeld duurt het 2 tot 6 weken voor je aangesloten bent,
dus je zit 1 tot 5 weken zonder ADSL. :X

Maar ja, voor het zelfde geld DUBBELE download,
en ACHT voudige upload is niet mis. (1024/160 naar 2048/1024) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-08 01:09
(Overgenomen op Tue Sep 9 2003 om 15:17:07 UTC+0200)

Download : 60.5 KByte/sec
Upload : 29.8 KByte/sec
Connection : 997.0 Conn/min
Ping test Nederland : 21.0 ms

Demon DSL express 512/256 (babyxl), 1750 m van de centrale.

5.5% overhead hier _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:53
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 14:11:
Is er trouwens al iemand die nu een 1024/512 abbo heeft die er over na heeft gedacht (of zelfs al gedaan) om zijn abbo nu snel om te zetten naar 2048/1024 voor 10 euro extra !!!!
Ik heb een 1024/512 maar heb er wel over nagedacht maar doe het niet. Het ging mij vooral om de upload (ik had namelijk maar 128). De download van 1024 gaat hard zat. En het is natuurlijk weer 10 euro per maand meer. Niet veel maar toch. Maar als demon de beide snelheden verhoogd hoor je mij natuurlijk niet klagen.... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

cjdijk schreef op 09 September 2003 @ 15:16:
Zelf heb ik 3 weken geleden mij ADSL Basic opgezegd bij HCCNet,
hebben net als Planet een opzeg termijn van 1 maand,
en een minimuum contractduur van een jaar. :/

Dus als je bijvoorbeeld 20 Januari 2001 ADSL hebt genomen,
en je zegt nu op, dan stopt je abbo op 20 oktober 2003.
Je kan dan op zijn vroegst 13 oktober (7 dagen voor het einde)
een nieuw abbo nemen bij Demon (goede keuze, doe ik ook). :Y)

Gemiddeld duurt het 2 tot 6 weken voor je aangesloten bent,
dus je zit 1 tot 5 weken zonder ADSL. :X

Maar ja, voor het zelfde geld DUBBELE download,
en ACHT voudige upload is niet mis. (1024/160 naar 2048/1024) _/-\o_
Dat planet een maandopzeg termijn erop nahoud, was ik niet van op de hoogte. En dat je contract van 12 maanden verlopen moet zijn, moge duidelijk zijn.
Daarnaast met de opzeg termijn van 12 maanden is het nog steeds mogelijk om het zo in te richten zoals ik bij voorgaande post heb beschreven.

Aansluiting bij BBned gaat snel, heb ik al van meerdere mensen vernomen en ik heb het zelf ook ervaren. Ik heb iets van 10 dagen zonder internet gezeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

WiNlUx schreef op 08 September 2003 @ 23:46:
(Overgenomen op Mon Sep 8 2003 om 23:42:36 UTC+0200)

Download : 105.9 KByte/sec
Upload : 25.9 KByte/sec
Connection : 613.0 Conn/min
Ping: Doet et niet router= kapoet op 1 of andere manier

Dit is wat ik nu haal. Ik zou dan met 512 een dikke 50 moeten halen.
Winlux, als je zyxel modem hebt, moet je even je pc een ip geven, van 192.168.1.33. (AUB zonder router ertussen oid)
Daarna ga je naar internetexplorer, typ je 192.168.1.1 en logt daar in met username "admin" pw "1234".
Dan ga je naar status pagina, en alst goed is kan je ergens klikken dat je de dsl line status ziet in een appart venstertje, daar staat de speed van je abbo... moet dus down 1024 en up 512 zijn. Als up 256 is het begrijpelijk dat je die speed haalt, maar moet je dus even met demon bellen ;).

[ Voor 6% gewijzigd door Tutti-frutti op 09-09-2003 15:56 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Speedtest is ook niet alles... ik zou gewoon een FTP sessie starten naar Demon (je webspace) en upload eens wat files

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Verwijderd schreef op 09 September 2003 @ 13:49:
[...]

Nee, lees......kwestie van Systeemnaam en wachtwoord ingegeven en even wachten, meer niet ;)
Ik wacht al meer dan 1 dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

n00bs schreef op 09 September 2003 @ 16:01:
Speedtest is ook niet alles... ik zou gewoon een FTP sessie starten naar Demon (je webspace) en upload eens wat files
speedtest doet het perfect hor, behalve connection test ;) die is pas de 2e keer goed :P (vanwege status balk bugje)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
smokey schreef op 09 september 2003 @ 15:20:
(Overgenomen op Tue Sep 9 2003 om 15:17:07 UTC+0200)

Download : 60.5 KByte/sec
Upload : 29.8 KByte/sec
Connection : 997.0 Conn/min
Ping test Nederland : 21.0 ms

Demon DSL express 512/256 (babyxl), 1750 m van de centrale.

5.5% overhead hier _/-\o_
Wij zitten ook op die afstand van de centrale. Btw ik haal nu maar 16 kb/s voor me upload en download gewoon iets van 106 kb/s Die is dus goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT

DJT

cjdijk schreef op 09 September 2003 @ 15:16:
[...]

[...]

Als ik het goed heb begrepen van de Planet Internet medewerker wordt je contract ieder jaar stilzwijgend met een JAAR verlengd. Als je er vanaf wilt, zul je een maand voor afloop van dat jaar op moeten zeggen. Halverwege het jaar opzeggen houdt in dat je de rest van het jaar gewoon moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Website gesloten wegens onderhoud

Onderhoud

Op dit moment worden er onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd aan de website.Probeert u het later nog eens.

Excuses voor het ongemak,

Demon Internet

>>> Volgens mij willen ze gewoon niet dat mensen nu alvast hun abbo upgraden en straks meteen 2 stappen omhoog doen !! (evil thinking mayb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
Hier zakt mijn broek vanaf. Heb em rechstreeks aan de pc hangen en de pc 192.168.1.33 gegeven. Uiteraard ken ik dan niet op inet. Maar nu zag ik dit staan bij de diagnostics:

System up Time: 17:26:23

WAN Port Statistics:
Link Status: Up
Upstream Speed: 192 kbps
Downstream Speed: 1024 kbps
Node-Link Status TxPkts RxPkts Errors Tx B/s Rx B/s Up Time
1-1483 Up 38191 49360 0 0 0 10:44:17

LAN Port Statistics:
Status TxPkts RxPkts Collisions: CPU Load:
100M/Full Duplex 50136 39221 0 0.72%

------------------------------------------------------------

192(!!!!!!!) Kbps! Dit kan nooit goed zijn he mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
Had je al een poging ondernomen om Demon te bellen misschien?
ik stel maar eens een vraag, misschien dom van me....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

n00bs schreef op 09 September 2003 @ 15:26:
[...]

Dat planet een maandopzeg termijn erop nahoud, was ik niet van op de hoogte. En dat je contract van 12 maanden verlopen moet zijn, moge duidelijk zijn.
Daarnaast met de opzeg termijn van 12 maanden is het nog steeds mogelijk om het zo in te richten zoals ik bij voorgaande post heb beschreven.

Aansluiting bij BBned gaat snel, heb ik al van meerdere mensen vernomen en ik heb het zelf ook ervaren. Ik heb iets van 10 dagen zonder internet gezeten
Dat is mooi, scheelt voor mij ook weer, of geldt die 10 dagen niet voor Demon :?
Was er vanuit gegaan dat het zoals de meeste zeggen 1 tot 5 weken zonder ADSL.
DJT schreef op 09 September 2003 @ 16:28:
[...]

Als ik het goed heb begrepen van de Planet Internet medewerker wordt je contract ieder jaar stilzwijgend met een JAAR verlengd. Als je er vanaf wilt, zul je een maand voor afloop van dat jaar op moeten zeggen. Halverwege het jaar opzeggen houdt in dat je de rest van het jaar gewoon moet betalen.
Op hun website staat wat ik gezegd heb, of begrijp ik die tekst verkeerd 8)7
http://www.planet.nl/plan...ontentid=142130/sc=a3ec16

Van de website van planet.nl:
Wanneer kan ik mijn ADSL-abonnement opzeggen?
Uw ADSL-abonnement is aangegaan voor onbepaalde tijd en heeft een minimumduur van een jaar te rekenen vanaf de datum dat de ADSL-aansluiting bedrijfsklaar bij u is opgeleverd. U kunt uw ADSL-abonnement pas opzeggen per einde van uw contractsperiode met inachtneming van een opzegtermijn van een maand.

Is precies dezelfde tekst als bij mijn (binnenkort ex) provider HccNet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
docftp schreef op 09 September 2003 @ 16:49:
Had je al een poging ondernomen om Demon te bellen misschien?
ik stel maar eens een vraag, misschien dom van me....
Zit nu al kwartier in de wacht bij de support :P Ik wordt helemaal gek van die muziekje |:( Doe dan iets van deze tijd hè toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

WiNlUx schreef op 09 September 2003 @ 16:52:
[...]

Zit nu al kwartier in de wacht bij de support :P Ik wordt helemaal gek van die muziekje |:( Doe dan iets van deze tijd hè toch?
In de handsfree zetten misschien (als dat kan).. en dan onder een kussen doen (wel dat je nog net hoort dat ze "opnemen")?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT

DJT

Zoals ik net al zei (in een ander topic); Demon heeft last van een stroomstoring waardoor sommige diensten (inbellen, aanmelden voor abbo) plat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiNlUx
DJT schreef op 09 September 2003 @ 17:03:
Zoals ik net al zei (in een ander topic); Demon heeft last van een stroomstoring waardoor sommige diensten (inbellen, aanmelden voor abbo) plat liggen.
En ik weet zeker niet dat het daar aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• docftp
  • Niet online
WiNlUx schreef op 09 September 2003 @ 16:52:
[...]

Ach wees blij, had je chello gehad dan stond je niet eens in de wacht.
trouwens het is toch een 0800 nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
WiNlUx schreef op 09 September 2003 @ 17:23:
En ik weet zeker niet dat het daar aan ligt.
Voordat je zo'n berg reacties post, heb jij de handleiding(en) wel goed gelezen :? ik kan mij nog herinneren dat jij dit hebt gepost namelijk:
WiNlUx in "Demon biedt nieuwe ADSL-producten aan" terwijl iedereen hier weet dat je voor Demon ADSL geen wachtwoord of gebruikersnaam hoeft in te vullen om online te komen.

Verder kan die 192kbit niet kloppen. 192/8 = 24 KB/s. Dit is dus de theoretische grens, je zou rond de 19 kb/s hiermee moeten kunnen uploaden. Volgens dit bericht van je: WiNlUx in "Demon biedt nieuwe ADSL-producten aan" haal je 25,9 KB. Dit kan dus gewoon niet! Heb je die 192kbit nu uit je zyxel (modem) zelf gehaald, waar zo'n gaaf statistiekje staat, of niet :? Zo ja, maak ff screenshot. Zo nee, kijk dan eerst ff in het modem zoals hier: Tutti-frutti in "Demon biedt nieuwe ADSL-producten aan" gezegd wordt.

Wanneer je je download & upload snelheid wilt testen, kan ik je aanraden om gewoon een flink bestand richting een server te sturen met een ftp progje. Daarmee trek je gegarandeerd je volledige upload mee vol (als de server het tenminste aan kan, maar dat lukt meestal wel). Daarna van diezelfde server het progje downen en je meet je werkelijke down & upstream. Deze getallen zijn bij mij altijd hoger dan van speedtest zelf.

Conclusie: Ga dus serieus even goed de handleidingen door lezen, wanneer je dit gedaan hebt, kun je in ieder geval geen extreem fouten dingen meer doen. Heb je de nieuwe firmware trouwens ook al geprobeerd? (op de zyxcel site staat info hierover + de firmware). Succes!

[ Voor 13% gewijzigd door dr snuggles op 09-09-2003 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
wwillem schreef op 09 September 2003 @ 18:31:
[...]

Voordat je zo'n berg reacties post, heb jij de handleiding(en) wel goed gelezen :? ik kan mij nog herinneren dat jij dit hebt gepost namelijk:
WiNlUx in "Demon biedt nieuwe ADSL-producten aan" terwijl iedereen hier weet dat je voor Demon ADSL geen wachtwoord of gebruikersnaam hoeft in te vullen om online te komen.

Verder kan die 192kbit niet kloppen. 192/8 = 24 KB/s. Dit is dus de theoretische grens, je zou rond de 19 kb/s hiermee moeten kunnen uploaden. Volgens dit bericht van je: WiNlUx in "Demon biedt nieuwe ADSL-producten aan" haal je 25,9 KB. Dit kan dus gewoon niet! Heb je die 192kbit nu uit je zyxel (modem) zelf gehaald, waar zo'n gaaf statistiekje staat, of niet :? Zo ja, maak ff screenshot. Zo nee, kijk dan eerst ff in het modem zoals hier: Tutti-frutti in "Demon biedt nieuwe ADSL-producten aan" gezegd wordt.

Wanneer je je download & upload snelheid wilt testen, kan ik je aanraden om gewoon een flink bestand richting een server te sturen met een ftp progje. Daarmee trek je gegarandeerd je volledige upload mee vol (als de server het tenminste aan kan, maar dat lukt meestal wel). Daarna van diezelfde server het progje downen en je meet je werkelijke down & upstream. Deze getallen zijn bij mij altijd hoger dan van speedtest zelf.

Conclusie: Ga dus serieus even goed de handleidingen door lezen, wanneer je dit gedaan hebt, kun je in ieder geval geen extreem fouten dingen meer doen. Heb je de nieuwe firmware trouwens ook al geprobeerd? (op de zyxcel site staat info hierover + de firmware). Succes!
die 24 kbps kan prima.
Toen had ie dit.
WiNlUx in "Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor c"

Maar ben het met je eens, WiNlUx dit is je online dagboek niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 21:11

Crusader

Arc Nature

WiNlUx schreef op 08 September 2003 @ 21:35:
[...]

Nieuwe firmware wil niet helpen. Heb net splitter ertussenuit gehaald maar dat hielp ook niet. Ik moet even een quote hebben met die firmware update waarmee de langzame upload mee was opgelost :) Heeft iemand die?
Ik had exact hetzelfde probleem. Ook een halve uploadsnelheid.
Ik kreeg de firmware update van de helpdesk en het probleem was verdwenen.
Zelf heb ik de ISDN versie van de Zyxel modem.
Kijk even in de startpost van deze topic, want ik dacht dat Jeroen210 de link naar mijn firmware (die ik dus kreeg van support) daarin gezet heeft.
De Analoge versie staat ook in de startpost, alleen is ie niet van mij.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:35
Ik zie op de site van Demon dat je die Zeiksel modem gratis krijgt, betekent dit ook dat ik um niet meer hoef terug te geven? Wil um namelijk direct door verkopen omdat ik al bij de routershop een alcatel 510 v4 (4 poorts) heb besteld. Vind het zeer jammer dat Demon geen andere modems aanbied. Heb namelijk liever meteen een adsl modem/router ipv modem + router.
Trouwens zijn hier meerdere mensen met andere modem op Demon internet dan de standaard Zeiksel modem?

* Helpdesk Demon Internet: "Een Zeiksel modem menneer.... :+ "

[ Voor 13% gewijzigd door Miki op 09-09-2003 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Miki schreef op 09 September 2003 @ 19:07:
Ik zie op de site van Demon dat je die Zeiksel modem gratis krijgt, betekent dit ook dat ik um niet meer hoef terug te geven? Wil um namelijk direct door verkopen omdat ik al bij de routershop een alcatel 510 v4 (4 poorts) heb besteld. Vind het zeer jammer dat Demon geen andere modems aanbied. Heb namelijk liever meteen een adsl modem/router ipv modem + router.
Trouwens zijn hier meerdere mensen met andere modem op Demon internet dan de standaard Zeiksel modem?

e-tech

Afbeeldingslocatie: http://www.chimo.demon.nl/dsl_activ.JPG

deze pagina kreeg ik met tijdelijk ip op 1024/256

(hoe the fuck maak ik hem clickable en kleiner?)

leuk, nou is het onleesbaar

[ Voor 19% gewijzigd door chim0 op 09-09-2003 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Miki schreef op 09 september 2003 @ 19:07:

ZYXEL! en als je gratis een modem krijgt... RARA wat betekend dit dan :?

En je hebt liever een ADSL modem/router dan een modem + router??? Wat denk je dat die Zyxel is dan... ??? ik kan je echt niet volgen

die ZYXEL die je erbij krijgt is gewoon een ADSL MODEM BRIDGE OF te CONFIGGEN ALS ADSL MODEM/ROUTER... Het kan niet makkelijk en staat allemaal DUIDELIjk op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

chimo schreef op 09 September 2003 @ 19:19:
[...]

e-tech

[afbeelding]

Jesus maak ff kleiner ;)
Wat dacht je met fotosoep oid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Zie beneden

[ Voor 125% gewijzigd door Miki op 09-09-2003 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online

Zyxcel (ff serieus, wie verzint zo'n naam :D) modem + gezellig routertje = goedkoper dan alcatel 510.
If (user=student) { Koop gezellig routertje } :Y)

Stel, dat over 2 jaar de lokale kabelaanbieder opeens mega goedkope internet gaat aanbieden (dus beter dan demon, wat dus al erg moeilijk wordt :P), dan moet je ook weer een nieuwe router kopen als je zo'n modem + router in 1 hebt. Als je ze los koopt niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Miki schreef op 09 September 2003 @ 19:07:

Die Zyxel kun je gewoon als router configureren, switchje er aan en gaan :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
wwillem schreef op 09 September 2003 @ 19:42:
[...]

Zyxcel (ff serieus, wie verzint zo'n naam :D) modem + gezellig routertje = goedkoper dan alcatel 510.
If (user=student) { Koop gezellig routertje } :Y)

Stel, dat over 2 jaar de lokale kabelaanbieder opeens mega goedkope internet gaat aanbieden (dus beter dan demon, wat dus al erg moeilijk wordt :P), dan moet je ook weer een nieuwe router kopen als je zo'n modem + router in 1 hebt. Als je ze los koopt niet :).
Waarom ik voor de Alcatel ga is vanwege de simpele setup, vele mogelijkheden en UPNP. Drayteks vertrouw ik niet meer vanwege het debakel dat sommige routers wel met volledige snelheid aankunnen (nokia chip?) en die het niet aankunnen(global span chip?).
Ben dus wel student, maar wil gewoon een modem/router hebben die alles kan zonder gezeik. Mijn draytek 2200E kan ik na een jaar al verkopen omdat ie toch niet de snelheden van het bbned aankan. De Alcatel 510 v4 heeft veel nieuwe snufjes waardoor het voor mij een betere aanschaf lijkt dan vorig jaar die draytek.

Um noobs, als je even had gekeken naar wat een Alcatel 510 v4 zou zijn dan zou je weten dat dat een adsl modem is met 4 lan poorten. De Zyxel modem heeft maar 1 lan poort, daar heb ik dus weinig aan als ik hier 2 pc's heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

TJa.. eeuh ff advocaat van de duivel hier...zyxel modem werkt wel waarvoor die gemaakt is.. is voornamelijk bridgen van verbinding.. routeren.. tja..Doet het wel hoor.. alleen niet zo gebruiksvriendelijk... DHCP server? Nou nee... Valt af en toe uit.. (lease wordt op een of andere manier niet goed gerenewt .. bij mij en zie hierboven dat anderen daar ook last van hadden)..En dat maakt het een en ander dus gewoon lastig..
De vraag is echter of DHCP problemen echt het probleem zijn van de Zyxel modem sec.. en niet van de verbinding verder (splitter, telefoon kabel.. etc.).. met in mijn geval Babyxl...
Ik kan dit laatste niet weerleggen.. en geef ik de Zyxel modem (hier ook als router) het voordeel van de twijfel (misschien ook wel ..omdat ik weinig ervaring heb met andere routers+modems..)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Laatst online: 09:04
Ik heb _totaal_ geen problemen met mijn ZyXel modem in router en dhcp mode.
Alles werkt prima. Erg tevree tot nu toe :D

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

Het voordeel, als je het orginele modem gebruikt,
in combinatie met een router zonder ingebouwd modem,
dat je die router ook kan blijven gebruiken als je ooit eens overstapt,
naar een ander abbonnement.

Verder, als je ooit eens problemen hebt, wordt er tenminste niet
direct gezegd door de helpdesk dat jouw router niet goed is.
Tenminste bij HccNet die ik nu opgezegd heb,
moest ik altijd mijn router er tussen uit halen,
want die veroorzaakte volgens de helpdesk altijd het probleem.
Niet dat daarna het probleem weg was, maar het moest wel altijd.

Verder moest ik ook altijd het orginele modem resetten,
waarschijnlijk om router functionaliteit uit het modem te verwijderen,
terwijl ik dat modem nooit getweaked heb naar router.
Dus dat tweaken daar ben ik ook niet weg van,
krijg je altijd gezeur mee als er ooit eens een storing bij BBNed is.

• WiNlUx
wwillem schreef op 09 September 2003 @ 18:31:
[...]

Blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh geval geen extreem fouten dingen meer doen. Heb je de nieuwe firmware trouwens ook al geprobeerd? (op de zyxcel site staat info hierover + de firmware). Succes!
Mennn! Ben ik hier n00b ofzo. Ik heb alles al geprobeerd man. Als je even mijn VOORGAANDE posts checkt was deze reply al een heel stuk korter geweest!
|:(

• WiNlUx
chimo schreef op 09 september 2003 @ 19:19:
[...]

e-tech

[afbeelding]

leuk, nou is het onleesbaar
Is je verbinding al opgeleverd en kreeg je dit scherm om je mac adres te verzenden?

[ik heb zo'n page nog nooit gezien namelijk]

[ Voor 6% gewijzigd door WiNlUx op 10-09-2003 01:50 ]

Verwijderd

henkleerssen schreef op 09 September 2003 @ 20:21:
TJa.. eeuh ff advocaat van de duivel hier...zyxel modem werkt wel waarvoor die gemaakt is.. is voornamelijk bridgen van verbinding.. routeren.. tja..Doet het wel hoor.. alleen niet zo gebruiksvriendelijk... DHCP server? Nou nee... Valt af en toe uit.. (lease wordt op een of andere manier niet goed gerenewt .. bij mij en zie hierboven dat anderen daar ook last van hadden)..En dat maakt het een en ander dus gewoon lastig..
De vraag is echter of DHCP problemen echt het probleem zijn van de Zyxel modem sec.. en niet van de verbinding verder (splitter, telefoon kabel.. etc.).. met in mijn geval Babyxl...
Ik kan dit laatste niet weerleggen.. en geef ik de Zyxel modem (hier ook als router) het voordeel van de twijfel (misschien ook wel ..omdat ik weinig ervaring heb met andere routers+modems..)...
Ik denk dat het in jouw geval niet aan je zyxel modem ligt, maar aan babyxl. Sinds de opkomst van babyxl is het al moeilijk om modems via router mode goed werkend te krijgen. Zelf heb ik nog een Alllied Data modem dat babyxl toen zelf uitgaf en daar ging het ook niet of moeilijk mee. Er zijn vele topics over geweest op het forum van BaByXl, maar deze zijn helaas zonder pardon verwijderd toen Tiscali de naam BaByXL verving voor Tiscali Wholesale :r

• chim0
WiNlUx schreef op 10 September 2003 @ 01:48:
[...]

Is je verbinding al opgeleverd en kreeg je dit scherm om je mac adres te verzenden?

[ik heb zo'n page nog nooit gezien namelijk]
03-09-2003 Geaccepteerd.

en vorige week vrijdag brandde het adsl lampje, ik zie dit scherm ook voor het eerst ben benieuwd wie hem nog meer hebben gehad.

dus ik activeren en toen naar www.demon.nl en ik kreeg die mac pagina. m'n ip was toen iets van 124.x.x.x ofzo en verbinding was 1024/256, ik was net zo pissed als jij

maar na mac registratie kreeg ik netjes een vast ip en werd/is nog steeds 2240/576

Verwijderd

Na de upgrade vanacht bij BBNED is mijn upload snelheid nog steeds het zelfde. (2048/512)
Moet Demon daarna soms ook nog het een en ander aanpassen :?

• boots
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-08 14:37
Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 06:55:
Na de upgrade vanacht bij BBNED is mijn upload snelheid nog steeds het zelfde. (2048/512)
Moet Demon daarna soms ook nog het een en ander aanpassen :?
Waar heb jij gelezen dat die werkzaamheden te maken hadden met de upstream upgrade?

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:29

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Even voor de duidelijkheid: Wat gaat er nou precies veranderen aan onderstaand overzicht?

Beschikbare varianten zijn:
512/ 256 Kbps voor 39 euro per maand
1024/ 512 Kbps voor 55 euro per maand
2048/ 512 Kbps voor 65 euro per maand

Wat worden de nieuwe snelheden en zijn deze al officieel bevestigt?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

1024/512
2048/1024
2048~8192/1024

Prijzen blijven denk ik hetzelfde

• Bor

Bor

n00bs schreef op 10 September 2003 @ 09:50:
1024/512
2048/1024
2048~8192/1024

Prijzen blijven denk ik hetzelfde
Tnx, alles schuift op dus? Zullen ze er veel klanten bij krijgen denk ik ;) Ik heb even een mail naar demon gestuurd of zij de verhoging bevestigen en de datum weten wanneer het in zal gaan. Ik hou jullie op de hoogte.

Verwijderd

Als je goed leest dan hebben 30000 man dat ook al geprobeerd en ze geven dus deze week een officieel persbericht uit.

Ook word er opgeroepen NIET demon te gaan mailen...

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Heeft geen zin om hen daarover te mailen, volgens mij zitten ze daar ook niet op te wachten ;)

Ik dacht trouwens dat er op 12sep ook nog werkzaamheden zouden zijn aan het netwerk van BBned? waarschijnlijk wordt toch alles gereed gemaakt voor de verhoging in bandbreedte
Is denk ik wachten tot Demon deze verhogingen administratief verhoogt

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 10:01:
Als je goed leest dan hebben 30000 man dat ook al geprobeerd en ze geven dus deze week een officieel persbericht uit.

Ook word er opgeroepen NIET demon te gaan mailen...
Klopt alleen heb ik reeds antwoord terug dat ze niets bevestigen op dit moment (in die strekking).

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 10-09-2003 10:10 ]

• WiNlUx
chimo schreef op 10 September 2003 @ 06:48:
[...]

03-09-2003 Geaccepteerd.

en vorige week vrijdag brandde het adsl lampje, ik zie dit scherm ook voor het eerst ben benieuwd wie hem nog meer hebben gehad.

dus ik activeren en toen naar www.demon.nl en ik kreeg die mac pagina. m'n ip was toen iets van 124.x.x.x ofzo en verbinding was 1024/256, ik was net zo pissed als jij

maar na mac registratie kreeg ik netjes een vast ip en werd/is nog steeds 2240/576
Hmzz maar is nu dan ook je verbinding officieel opgeleverd? Hier nog niet namelijk...

edit//

Mijn ip is nu 212.238.*.* Het officiele vaste ip denk ik....

[ Voor 7% gewijzigd door WiNlUx op 10-09-2003 11:32 ]

Verwijderd

chimo schreef op 10 September 2003 @ 06:48:
[...]

03-09-2003 Geaccepteerd.

Status "geaccepteerd" had op 3 sept, en een paar dagen later je lijn al werkend?

Klopt dit, of lees ik het verkeerd?

En was die status ook al veranderd in je statusaanvraag bij MYDSL?

En laatste vraag, had je je modem op tijd van demon? Of had je zelf al een modem?

Thnx

Andre

• chim0
Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 11:59:
[...]

Status "geaccepteerd" had op 3 sept, en een paar dagen later je lijn al werkend?

Klopt dit, of lees ik het verkeerd?

En was die status ook al veranderd in je statusaanvraag bij MYDSL?

En laatste vraag, had je je modem op tijd van demon? Of had je zelf al een modem?

Thnx

Andre
xs4all opzegging

05-09-2003 Verwerkt De dienst is door KPN Telecom en XS4ALL voor u beëindigd.
05-09-2003 Technisch gereed
05-09-2003 KPN Telecom technisch gereed
04-08-2003 Verzonden

klopt precies, 5 september is het beeindigd en 5 september brandde het adsl lampje

wat is MYDSL?

modem had ik al, e-tech adsl mode/router 4-ports switch, moest alleen instellen voor babyxl

en volgens mij was die lijn allang active, alleen was het wachten op kpn(5 sept dus) tot die lijn vrij was

[ Voor 8% gewijzigd door chim0 op 10-09-2003 12:07 ]

Verwijderd

chimo schreef op 10 September 2003 @ 12:03:
[...]

xs4all opzegging

05-09-2003 Verwerkt De dienst is door KPN Telecom en XS4ALL voor u beëindigd.
05-09-2003 Technisch gereed
05-09-2003 KPN Telecom technisch gereed
04-08-2003 Verzonden

klopt precies, 5 september is het beeindigd en 5 september brandde het adsl lampje

wat is MYDSL?

modem had ik al, e-tech adsl mode/router 4-ports switch, moest alleen instellen voor babyxl

en volgens mij was die lijn allang active, alleen was het wachten op kpn(5 sept dus) tot die lijn vrij was
IK snap er niks van :-) Je hebt toch ADSL via BBNEd he? Eerst had je XS4all?

dus 5-9 is de lijn vrijgegeven door KPN en even later (paar dagen) werkte het al?

My DSL--->ik bedoel dit ermee
https://services.nl.demon...t-01-Login.php4?Name=Mijn DSL Express

En dan status aanvraag :)

Ik heb nl ook aangevraagd bij Demon, en mijn lijn is al getest en in orde...Nu moet ik zo'n 3 weken wachten op BBNED(volgens de Demon site)

Andre

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Lees voor de gein dit eens: n00bs in "Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor c"

Ik zat zelf ook heel kort zonder i-net

• Bor

Bor

Zoals afgesproken het antwoord van demon. De huidige prijzen van de websites zijn gewoon nog van kracht alsmede ook de snelheden.
Op dit moment zijn de bovenstaande prijzen nog van kracht. Op dit moment kunnen wij over de BBNED upgrades nog geen officiële uitlatingen over doen,
wij zullen zo spoedig mogelijk een persbericht hierover uitdragen.

Hopende uw vraag te hebben beantwoord.

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 10 september 2003 @ 13:54:
Zoals afgesproken het antwoord van demon. De huidige prijzen van de websites zijn gewoon nog van kracht alsmede ook de snelheden.

[...]
En no offence, maar dat antwoord had je kunnen verwachten.... :7

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 14:05:
[...]

En no offence, maar dat antwoord had je kunnen verwachten.... :7
Waarom? @home geeft ook gewoon aan dat ze met nieuwe dingen gaan komen. Het betekent wel dat veel van de geroepen dingen hier puur speculatie is.

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 10 September 2003 @ 14:09:
[...]

Waarom? @home geeft ook gewoon aan dat ze met nieuwe dingen gaan komen. Het betekend wel dat veel van de geroepen dingen hier puur speculatie is.
Als je de tijd eens had genomen om de nieuwsgroepen van Demon door te lezen, wist je al een heel stuk meer, voordat je een e-mail ging sturen.

Maar nofi, het bevestigd gewoon hetgeen wat iedereen zo'n beetje al wist...

Verwijderd

Demon verhoogt snelheden:
Ook Demon (samen met Cistron de grootste klant bij BBned) was in eerste instantie totaal verrast door de aankondiging, maar heeft inmiddels besloten zijn klanten hogere snelheden of - bij het snelste 2-8 Mbps-pakket - lagere prijzen door te geven. Wanneer dit het geval zal zijn en tegen welke voorwaarden, is echter nog niet bekend, zo zegt commercieel directeur Jurgen Hof.

BRON WEBWERELD

Dus snelheden omhoog, behalve voor de snelste abbo. Die wordt goedkoper! _/-\o_

• chim0
Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 13:28:
[...]

IK snap er niks van :-) Je hebt toch ADSL via BBNEd he? Eerst had je XS4all?

dus 5-9 is de lijn vrijgegeven door KPN en even later (paar dagen) werkte het al?

My DSL--->ik bedoel dit ermee
https://services.nl.demon...t-01-Login.php4?Name=Mijn DSL Express

En dan status aanvraag :)

Ik heb nl ook aangevraagd bij Demon, en mijn lijn is al getest en in orde...Nu moet ik zo'n 3 weken wachten op BBNED(volgens de Demon site)

Andre
ja, ff denken vanaf vorige week maandag tot donderdag knipperde het lampje, vrijdag 5 sept dus kom ik thuis van werk en lampje brandde

• WiNlUx
Heb geen huiswerk...

[ Voor 88% gewijzigd door WiNlUx op 10-09-2003 15:40 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.