Demon biedt nieuwe ADSL-producten voor consumenten # 3

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.792 views sinds 30-01-2008

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 12:44

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Jochie, moet je geen huiswerk maken?? |:( :O

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Verwijderd

Kom ik vandaag thuis staat er een emailtje dat de Dsl express lijn is opgeleverd maar via BABYXL :(
Wat moet ik nu doen gewoon dat hele demon ding alsnog anuleren en dan via een provider die alleen maar via bbned levert adsl bestellen? of kan ik demon gewoon opbellen en vragen of ze het veranderen in bbned.

Ook had ik gebeld naar de demon helpdesk wanneer het opgeleverd zou worden toen kreeg ik de mededeling dat het pas eind september zou worden of begin oktober dus nu heb ik chello gewoon nog 1 maand te lang aangehouden!

Zijn er al meer mensen die hun nieuwe verbinding hebben laten veranderen van babyxl naar bbned of zijn er al mensen die daarom hebben opgezegt?

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:13
Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 18:53:
Kom ik vandaag thuis staat er een emailtje dat de Dsl express lijn is opgeleverd maar via BABYXL :(
Wat moet ik nu doen gewoon dat hele demon ding alsnog anuleren en dan via een provider die alleen maar via bbned levert adsl bestellen? of kan ik demon gewoon opbellen en vragen of ze het veranderen in bbned.

Ook had ik gebeld naar de demon helpdesk wanneer het opgeleverd zou worden toen kreeg ik de mededeling dat het pas eind september zou worden of begin oktober dus nu heb ik chello gewoon nog 1 maand te lang aangehouden!

Zijn er al meer mensen die hun nieuwe verbinding hebben laten veranderen van babyxl naar bbned of zijn er al mensen die daarom hebben opgezegt?
Um kun je niet aangeven op welk netwerk je wilt worden aangesloten? Als dat niet zo is vermoed ik dat Demon dan veel nieuwe klanten op een BabyXL verbinding gaat zetten om zo de snelheidsverhogingen te ontlopen.

Verwijderd

Bij het bestellen heb ik eerst de postcode check op de bbned site gedaan daarna op de bbned site op het logo van demon internet geklikt en toen besteld dus ik ging er eignelijk gewoon vanuit dat je dan op bbned komt ik hang nu al 40 minuten in de wacht voor de helpdesk ik ga iedergeval vragen of ze het zo om kunnen zetten.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 19:26:
Bij het bestellen heb ik eerst de postcode check op de bbned site gedaan daarna op de bbned site op het logo van demon internet geklikt en toen besteld dus ik ging er eignelijk gewoon vanuit dat je dan op bbned komt ik hang nu al 40 minuten in de wacht voor de helpdesk ik ga iedergeval vragen of ze het zo om kunnen zetten.
Hmmz, heb ook een aanvraag lopen en kan tot en met morgen cancelen. Vraag ook meteen of je wel een voorkeur op kan geven als het nog niet in behandeling is genomen :D

Kun je trouwens ergens een postcodecheck doen voor babyxl? Als het niet leverbaar is ben ik gelukkig ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Ok ik heb de helpdesk gesproken net die jongen kan er zelf helemaal niets van zeggen No clue! maar waarschijnlijk moet ik me hele aanvraag gaan anuleren en dan opnieuw aanvragen volgens hem. Morgen moet ik dus de administratie van demon gaan bellen.
Naja dan valt die extra maand chello misschien toch nog mee

• Miki
Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 19:52:
Ok ik heb de helpdesk gesproken net die jongen kan er zelf helemaal niets van zeggen No clue! maar waarschijnlijk moet ik me hele aanvraag gaan anuleren en dan opnieuw aanvragen volgens hem. Morgen moet ik dus de administratie van demon gaan bellen.
Naja dan valt die extra maand chello misschien toch nog mee
Ik heb nu ook al een e-mail gestuurd om aan te geven hoe ik mijn voorkeur voor Bbned netwerk kan aangeven. Zodra ik wat wijzer ben, laat ik het j(e)ullie weten.

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:23
wat is er erg aan babyxl? ik blaas hier met 2240/576 8)

• Miki
chimo schreef op 10 september 2003 @ 20:03:
Als je nu een 2048/512 lijn aanvraagd via Bbned/Demon word dat een 8mbit lijntje! Dus iedereen wil hier een Bbned aansluiting, zie ook de laatste pagina's van dit topic

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 15:39

cjdijk

Hans favoriete radiostation

chimo schreef op 10 September 2003 @ 20:03:
Het zou kunnen zijn, als die verhoging van BBNed doorgaat,
dat iemand anders van 2048/512 naar 8192/1024 gaat voor dezelfde prijs,
terwijl jij op 2048/512 blijft steken.
Maar het blijft gissen. Niets is zeker.
Marzman schreef op 10 september 2003 @ 19:28:
[...]

Hmmz, heb ook een aanvraag lopen en kan tot en met morgen cancelen. Vraag ook meteen of je wel een voorkeur op kan geven als het nog niet in behandeling is genomen :D

Kun je trouwens ergens een postcodecheck doen voor babyxl? Als het niet leverbaar is ben ik gelukkig ;)
Ik ben net even naar www.babyxl.nl gegaan,
dan wordt je doorgestuurd naar www.tiscali-wholesale.nl
Ik kon daar helemaal geen postcode check vinden,
heb toen op 1 van hun partners geklikt speedlinq, postcode check:
http://www.speedlinq.nl/php/main.php
En Babyxl is op mijn adres nog niet leverbaar. _/-\o_

Maar op zich, als eenmaal de verhoging doorgevoerd is,
maakt het niet meer uit denk ik. :)

Zelf kan ik Demon pas begin volgende maand aanvragen,
KPN moet nog gesloopt worden. })

[ Voor 55% gewijzigd door cjdijk op 10-09-2003 20:23 . Reden: Quote Marzman ]

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Miki schreef op 10 September 2003 @ 20:09:
[...]

Als je nu een 2048/512 lijn aanvraagd via Bbned/Demon word dat een 8mbit lijntje! Dus iedereen wil hier een Bbned aansluiting, zie ook de laatste pagina's van dit topic
Ga daar maar niet vanuit... >:)

Want als je na de ergens genoemde datum pas opgelevert gaat worden kan het maar net zo zijn dat je een goedkoper abbo hebt... dat is maar net hoe de ISP dat gaat inplanteren... Van demon is er dus ook nog geen info over...

Hoewel in de demon support nieuwgroep wel gesproken wordt dat de BabyXL en versatel klanten niet de dupe ervan zouden worden...

(enne het BabyXL netwerk geeft een lagere ping dan het BBned netwerk)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik denk dat voor BabyXL mensen het abonnementsgeld verlaagt wordt. Het zou niet meer dan een logisch gevolg zijn. Verder zou ik juist blij zijn met een BabyXL aansluiting, omdat deze, zoals Duur als zegt, over het algemeen een betere ping hebben (wat ik persoonlijk bijzonder belangrijk vind).

Verwijderd

Ping of download snelheid is heel persoonlijk, ik hoef geen lage ping, ik geef meer om downloadsnelheid spelletjes heb ik al genoeg gespeeld.

Maarja juridisch kunnen ze het volgens mij ook niet verkopen aan klanten om mensen die hetzelfde abbo hebben ineens andere snelheden door te geven. Zodra demon sommige klanten (dus de klanten met bbned) 1mbit up geeft vervallen voor mij de algemene voorwaarden en zorgen ze maar dat ik ook die snelheid krijg of ik ga naar een isp toe die wel 1mbit up via bbned aanbied voor een paar euro meer!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 24-06 08:31

Largo

Donderdraak

Ik denkt dat BabyXL wel mee moet. Demon zal vanaf de omzetting alle nieuwe accounts aansluiten op bbnet als ze niet ook verdubbelen, en als de minimale contractduur voorbij is de bestaande accounts omzetten.....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 18:53:
Als Babyxl achterblijft in snelheid verhoging of prijsdaling dan wil ik graag over maar het is zo'n gezeik. Je moet dan eerst je ADSL van Babyxl opzeggen en wachten tot de lijn vrij is, en daarna BBned ADSL aanvragen. Met als risico dat je tot 6 weken zonder ADSL zit :( en dat is echt minder. Je kan je Babyxl account ook upgraden hé! Voor 65 p/m heb je 2048/512 geloof ik en dat gaat ook prima hoor :p

Verwijderd

die heb ik dus besteld voor 65 euro maar mij doet het er niet toe ik heb vandaag pas die brief gehad dat het aangesloten zit via babyxl, en dat accepteer ik gewoon niet en als echte nederlander wil ik gewoon het snelste voor het minste! en mij maakt het niet uit hoelang het duurt ik heb nu nog chello. en nee dat is niet fijn :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 22:57:
die heb ik dus besteld voor 65 euro maar mij doet het er niet toe ik heb vandaag pas die brief gehad dat het aangesloten zit via babyxl, en dat accepteer ik gewoon niet en als echte nederlander wil ik gewoon het snelste voor het minste! en mij maakt het niet uit hoelang het duurt ik heb nu nog chello. en nee dat is niet fijn :(
Dan hoop ik voor je dat het een vergissing is aan de kant van Demon en dat jij bewijs hebt (kopie aanvraag form.)dat je voor BBned hebt gekozen, anders gaat je dat opnieuw een hoop tijd en geld kosten. Daarbij vind ik het hele verhaal vreemd omdat ik dacht dat Demon geen nieuwe consumenten ADSL contracten afsloot via Babyxl (Tiscali-Wholesale by the way :r ) en dat upgraden alleen voor nog bestaande klanten is uit het DSL Metro abonnementen tijdperk.

Verwijderd

Je kan dus niet kiezen bij het afsluiten, en hoe ik bij demon in de eerste plaats ben gekomen was via de bbned postcode check daarna op hun logo geklikt dus ik ging er eigenlijk vanuit dat je standaard dan bbned krijgt. en blijkbaar sluiten ze dus nog wel gewoon contracten af want ik heb ongeveer 3 a 4 weken geleden besteld. Maar mij gaat het erom dat mensen die nu bbned hebben allemaal een verhoging kunnen krijgen en dat nu niet het geval is voor mij. Tenminste ik heb nog nergens gelezen dat Babyxl de snelheden standaard heeft verhoogt! Ik hoop het wel natuurlijk maar zodra blijkt dat dit niet het geval is wil ik gewoon naar een bbned provider wat ik dus eigenlijk van het begin af heb gedacht dat ik bestelde.
En dan kan het makelijk dat demon mij gewoon op een bbned verbinding gaat zetten of moeilijk dat ik van isp moet veranderen om op bbned te komen.
Maarja morgen is er weer een dag ik ga gelijk de administratie bellen wat de helpdesk zei.
Hopelijk maak ik me nu een beetje druk om niets en zetten ze me zo om naar bbned of kunnen ze me wel garanderen dat babyxl dezelfde dsl express verbinding van demon blijft als de gebruikers van bbned zonder onderscheid in snelheid.

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:20
Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 23:14:
Je kan dus niet kiezen bij het afsluiten, en hoe ik bij demon in de eerste plaats ben gekomen was via de bbned postcode check daarna op hun logo geklikt dus ik ging er eigenlijk vanuit dat je standaard dan bbned krijgt. en blijkbaar sluiten ze dus nog wel gewoon contracten af want ik heb ongeveer 3 a 4 weken geleden besteld. Maar mij gaat het erom dat mensen die nu bbned hebben allemaal een verhoging kunnen krijgen en dat nu niet het geval is voor mij. Tenminste ik heb nog nergens gelezen dat Babyxl de snelheden standaard heeft verhoogt! Ik hoop het wel natuurlijk maar zodra blijkt dat dit niet het geval is wil ik gewoon naar een bbned provider wat ik dus eigenlijk van het begin af heb gedacht dat ik bestelde.
En dan kan het makelijk dat demon mij gewoon op een bbned verbinding gaat zetten of moeilijk dat ik van isp moet veranderen om op bbned te komen.
Maarja morgen is er weer een dag ik ga gelijk de administratie bellen wat de helpdesk zei.
Hopelijk maak ik me nu een beetje druk om niets en zetten ze me zo om naar bbned of kunnen ze me wel garanderen dat babyxl dezelfde dsl express verbinding van demon blijft als de gebruikers van bbned zonder onderscheid in snelheid.
Ga er maar vanuit dat ze je niet 123 op BBned kunnen en zullen zetten. Demon heeft nu een jaarcontract met BabyXL voor jouw lijn.
Eigenlijk vind ik dat je niet mag klagen. Jij neemt een dienst af van Demon en niet van BBned of BabyXL. Jij krijgt wat je hebt besteld meer niet.
Er is wel een klein lichtpuntje: Er gaan iig geruchten dat de verhoging ook voor BabyXL gaat gelden.

• Largo

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 23:14:
Doe dat nou niet....die lijnen zijn al overbezet door de verwarring die is ontstaan. Gewone calls komen er zo niet door. Maar je mag het natuurlijk zelf weten.
Alle berichten van mensen die gebeld hebben zijn toch in de trand van: " afwachten, wordt binnenkort aangekondigd". En als demon alle abbo's overzet is alle heisa voor nix. Toch?

• cjdijk

cjdijk

Largow schreef op 10 September 2003 @ 23:43:
[...]

Doe dat nou niet....die lijnen zijn al overbezet door de verwarring die is ontstaan. Gewone calls komen er zo niet door. Maar je mag het natuurlijk zelf weten.
Alle berichten van mensen die gebeld hebben zijn toch in de trand van: " afwachten, wordt binnenkort aangekondigd". En als demon alle abbo's overzet is alle heisa voor nix. Toch?
Ik wil wel weten hoe het zit met de verschillen (if any) tussen BBNed en BabyXL.
Eigenlijk verwacht ik wel dat ze bij Demon geen verschil maken,
maar er is wel (prijs) verschil tussen klanten die bij Demon via KPN lopen (bitstream)
en klanten die via BBNed, BabyXL of Versatel lopen.
Dus Bas24 wel bellen en ook ons op de hoogte houden, alvast bedankt. :)

Verwijderd

http://www.webwereld.nl/nieuws/16188.phtml

Ook Demon (samen met Cistron de grootste klant bij BBned) was in eerste instantie totaal verrast door de aankondiging, maar heeft inmiddels besloten zijn klanten hogere snelheden of - bij het snelste 2-8 Mbps-pakket - lagere prijzen door te geven. Wanneer dit het geval zal zijn en tegen welke voorwaarden, is echter nog niet bekend, zo zegt commercieel directeur Jurgen Hof.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 01:16:

Ook Demon (samen met Cistron de grootste klant bij BBned) was in eerste instantie totaal verrast door de aankondiging, maar heeft inmiddels besloten zijn klanten hogere snelheden of - bij het snelste 2-8 Mbps-pakket - lagere prijzen door te geven. Wanneer dit het geval zal zijn en tegen welke voorwaarden, is echter nog niet bekend, zo zegt commercieel directeur Jurgen Hof.
Tsja, paar posts terug was het al gezegd ;)

• cjdijk

cjdijk

Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 01:16:

Bedankt, ik had dat bericht gemist.
Prachtig die concurentie.
KPN doet er 25 procent bij over 2 maanden,
BBNed doet er 100 procent bij over 1 week. :D
Het is dat de dekking van BBNed niet zo groot is dan die van KPN,
en dat de optra niets doet aan het verkorten van de off-line tijd,
die je hebt als je overstapt. :'(

Uit het bericht:
BBned moest vrijdag snel reageren toen duidelijk werd dat KPN de snelheden voor zijn pakketten verhoogde. "We moesten toen wel in actie komen. Wij willen immers meer bieden voor hetzelfde geld dan KPN."

Mocht KPN binnenkort weer met een snelheidsverhoging komen, dan zal BBned naar eigen zeggen opnieuw volgen. "We moeten wel."

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Zal ik wat verklappen, BBNED verhoogt hun snelheden vanwege BABXL netwerk, baby is de eerste ISP die 8Mbit-1Mbit bood (en vertel niet dat Cistrobn eerste is, zij hadden 8Mbit down maar up was al 512 zonder bbned /lees onder ps verder/) , baby is veel duurder dan bbned dus je krijgt iets duurder voor zelfde geld als bbned, en ja baby heeft betere ping,
maar klant is koning, wil je annuleren wie houd je tegen??

P.S. Cistron ging falliet vanwege het feit dat zij hun eigen netwerk hebben en in rotterdam en een paar andere steden vroeger 8Mbit aanboden, ze gingen zelf glas graven en dat koste hun veel geld,wil je voor een stabiel en proffesioneel netwerk moet je voor cistron kiezen, ga je voor goedkoop kies je voor Demon, klaag es wat minder want het lijkt nu of iedereen voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten. Weinig betalen maar veel klagen.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Wokschotel
  • Laatst online: 16:46

Wokschotel

Op 6 wielen

Verwijderd schreef op 10 September 2003 @ 22:57:
1. Nergens op de DSLExpres site staat dat je adsl via BBned krijgt;
2. Nergens in de AV staat dat je BBned-ADSL krijgt;
3. Je product voldoet aan de specificaties die Demon op hun site geeft;
4. BabyXL is zelfs een stukje sneller dan BBned;
5. WACHT NOU EERST HET PERSBERICHT VAN DEMON AF VOORDAT JE IETS DOET.

De islam kan uw vrijheid schaden

Verwijderd

Er is toch ergens in deze thread iets gepost dan kon je zien hoever je van de adsl centrale verwijderd was. Daarbij stond geloof ik ook welk "netwerk" bij je in de buurt beschikbaar was. Bij mij is dat alleen maar BBned....

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2003 10:25 ]

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 10:24:
Er is toch ergens in deze thread iets gepost dan kon je zien hoever je van de adsl centrale verwijderd was. Daarbij stond geloof ik ook welk "netwerk" bij je in de buurt beschikbaar was. Bij mij is dat alleen maar BBned....
Veel van die ADSL-test-sites vermelden niet eens BabyXL en versatel meer....

(gelukkig is versatel zo 'anders' en trager dat je die niet meer kunt krijgen bij demon)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• cjdijk

cjdijk

Sm0k3r schreef op 11 september 2003 @ 09:31:
Zal ik wat verklappen, BBNED verhoogt hun snelheden vanwege BABXL netwerk, baby is de eerste ISP die 8Mbit-1Mbit bood (en vertel niet dat Cistrobn eerste is, zij hadden 8Mbit down maar up was al 512 zonder bbned /lees onder ps verder/) , baby is veel duurder dan bbned dus je krijgt iets duurder voor zelfde geld als bbned, en ja baby heeft betere ping,
maar klant is koning, wil je annuleren wie houd je tegen??

P.S. Cistron ging falliet vanwege het feit dat zij hun eigen netwerk hebben en in rotterdam en een paar andere steden vroeger 8Mbit aanboden, ze gingen zelf glas graven en dat koste hun veel geld,wil je voor een stabiel en proffesioneel netwerk moet je voor cistron kiezen, ga je voor goedkoop kies je voor Demon, klaag es wat minder want het lijkt nu of iedereen voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten. Weinig betalen maar veel klagen.
Je mag mij proberen te overtuigen, ik zit nog te wachten tot mijn KPN adsl afloopt,
kan pas begin volgende maand een nieuw abbo nemen, rond de 50 euro.

1.Demon: goedkoop en snel, 20TB newsserver (2048/1024).
2.Xs4All: duur en traag, slechts 2TB newsserver (1024/160).
3.Cistron: Jij mag de voordelen noemen.
Dat ze zelf wat hebben aangelegd, lekker belangrijk,
heeft KPN ook gedaan, geen reden om duur te zijn.

• Wokschotel
  • Laatst online: 16:46

Wokschotel

Op 6 wielen

cjdijk schreef op 11 september 2003 @ 10:54:
[...]

Je mag mij proberen te overtuigen, ik zit nog te wachten tot mijn KPN adsl afloopt,

Cistron maakt gewoon gebruik van BBned. Dat spul dat ze zelf aan hebben gelegd gebruiken ze niet meer; die toko die dat exploiteerde (Cistron Telecom) is failliet gegaan. Volgens sommige geruchten is dat niet heel netjes gebeurd...

De islam kan uw vrijheid schaden

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Miki schreef op 10 September 2003 @ 20:09:
[...]

Heu ik snap er niks meer van :P Ik heb op 3-9 een 2048/512 lijn besteld, wordt dat nu een 2048-8192/1024 voor de zelfde prijs :? Ik dacht dat alleen de upstream omhoog ging. Als dit doorgaat is demon meteen wel de goedkoopste :)

Jammer dat demon z'n DSL pagina nog niet heeft aangepast, ben benieuwd.

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08:23

Armada

-Wat wil je weten?-

rig0r schreef op 11 september 2003 @ 11:18:
[...]

Heu ik snap er niks meer van :P Ik heb op 3-9 een 2048/512 lijn besteld, wordt dat nu een 2048-8192/1024 voor de zelfde prijs :? Ik dacht dat alleen de upstream omhoog ging. Als dit doorgaat is demon meteen wel de goedkoopste :)
Nee, er is niets zeker. Bij Wedwereld is iets geplaatst, terwijl Demon nog helemaal niets officieel uitgebracht heeft. Hecht er dus weinig waarde aan. Bovendien geven ze aan omhoog te gaan of prijzen te verlagen, dat hoeft niet in een 1 op 1 relatie te gaan met BBNed, omdat de provider ook nog kosten voor zijn kiezen krijgt.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:54
Wat zal ik blij zijn als BBNet bij mij ook beschikbaar is (nu nog alleen KPN), dan ga ik direct over van kabel naar ADSL. :)

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

cjdijk schreef op 11 September 2003 @ 10:54:
[...]

Ik wil jou niet overtuigen, Demon is ook beter, maar ik had het puur over babyxl en toen Cistron als 8mbit provider vroeger. Ik werk bij Demon en ik vind Demon zelf goed ben ex-Cistron klant

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

rig0r schreef op 11 September 2003 @ 11:18:
[...]

Jammer dat demon z'n DSL pagina nog niet heeft aangepast, ben benieuwd.
een Demon medewerker heeft 'officieus' in de nieuwsgroep aan gekondigt dat er deze week nog een reactie over al deze berichten zouden komen....

en die week is nog niet voorbij... dus geduld is een schone zaak....

• rig0r
I know I know, ben een beetje zat van m'n 56k dialup (noodgedwongen door verhuizing) :P

PS. Wie heeft dat bedacht eigenlijk, dat geduld een schone zaak is >:)

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

rig0r schreef op 11 september 2003 @ 15:07:
I know I know, ben een beetje zat van m'n 56k dialup (noodgedwongen door verhuizing) :P

PS. Wie heeft dat bedacht eigenlijk, dat geduld een schone zaak is >:)
Geen idee...

hoewel mijn ervaring is dat je met een beetje geduld vaak betere resultaten van een actie krijgt dan haastje repje....

enne 't verschil dail-up -> ADSL is idd om ongeduldig van te worden....

Maar van ADSL -> ADSL... valt wel mee...

ik sla mezelf nu voor de kop dat ik een update aan gevraagt heb om een 1024 upload te krijgen, maar als ik bbnned nu goed begrijp kreeg ik die toch al en zonder prijs verhoging.... geduld was dus een schone zaak geweest...

• rig0r
Tsja. Naja ik zal straks wel schik hebben als et allemaal werkt met Demon 2048/1024. Had op m'n vorige adres een KPN/Euronet adsl abo 1536/256 voor 93 euro p/m ! Nu ff doorbijten met 56k...

Tis dat de overstap van KPN naar BBNED zo'n gekloot is, anders was KPN nu echt al veel meer klanten verloren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk

cjdijk

rig0r schreef op 11 September 2003 @ 16:17:
Tsja. Naja ik zal straks wel schik hebben als et allemaal werkt met Demon 2048/1024. Had op m'n vorige adres een KPN/Euronet adsl abo 1536/256 voor 93 euro p/m ! Nu ff doorbijten met 56k...

Tis dat de overstap van KPN naar BBNED zo'n gekloot is, anders was KPN nu echt al veel meer klanten verloren denk ik.
Ja idd. zou de Opta daar niet eens wat aan kunnen doen?
Om het overstappen te versnellen, dat zou wel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is het overstappen niet zo'n probleem meer tegenwoordig hoor. Bij mij ging het vrij redelijk. Ik werd alleen later afgesloten door de KPN dat afgesproken (3 dagen), maar me ADSL bleef tot die tijd gewoon werken op mijn lijn. Omdat Demon/BB-net erg snel was met de lijn meting liep het één keer mis hierdoor. (Ik had het dan ook te vroeg aangevraagt. i.v.m. de 1 week afkoelings periiode bij aanmelding) Gelijk opnieuw aanvraag ingediend en 3 weken later zat ik alweer te netten.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

Haha 3 weken :D bij mij was het echt VEEL en veel sneller gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
cjdijk schreef op 12 September 2003 @ 06:28:
[...]

Ja idd. zou de Opta daar niet eens wat aan kunnen doen?
Om het overstappen te versnellen, dat zou wel beter zijn.
Zal op een gegeven moment wel komen denk ik. Beetje vergelijkbaar met het enkele jaren geleden verplichten van nummerbehoud als je van GSM netwerk wilde wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Demon kicks ass!!!

(wou wat roepen :) heeft er iemand nog een vraag?? ik verveel me een beetje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah, ik zit te denken om over te stappen naar Demon, vlak na de
(hopelijke) announcement.
In de overstapfase wil ik m'n huidige kabel een maandje langer aanhouden.
Dit omdat ik internet even slecht kan missen i.v.m. schoolactiviteiten.

Hoe lang duurde het bij jullie vanaf het moment van aanvraag tot het
moment van werkend internet (onder normale omstandigheden natuurlijk)?

Demon site zegt dat het tussen 4-6 weken gebruikelijk is, maar ik lees
her en der sneller.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Sm0k3r schreef op 12 September 2003 @ 11:03:
Demon kicks ass!!!

(wou wat roepen :) heeft er iemand nog een vraag?? ik verveel me een beetje)
Hey ja nu je het zegt.....

IK heb nu ongeveer een maandje demon 512. Aanvankelijk zag ik bij Mijn DSL Express nog de mogelijkheid om de lijn te upgraden.
Maar nu niet meer, en ik zag ook in de faq dat je alleen van dailup naar express kunt, verder niet.
Klopt dat?

Ik was er bij de aanvraag eigenlijk vanuit gegaan dat upgraden gewoon mogelijk zou zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zelf recentelijk overgestapt van Chello in A'dam naar Demon 2048/512 in Alkmaar en heb de helpdesk van Demon maar 1 keer nodig gehad. Ze namen de telefoon al op binnen 4 minuten ..... Dat is echt snel. Maar Chello verbetert ook langzaam hun service. Na een week na het mijn schriftelijke opzegging werd ik keurig gebeld door een Chello helpdesk medewerker die alles voor mij in orde zou maken.
Mijn opzegging bij Chello ging wel goed, ik betaal niet meer voor mijn kabelmodem, maar ik ben volgens hun nog niet verhuisd naar Alkmaar. Dus ik betaal nog steeds kijk & luistergeld in Amsterdam maar niet voor Alkmaar.
Tja... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Largow schreef op 12 September 2003 @ 11:11:
[...]

Hey ja nu je het zegt.....

IK heb nu ongeveer een maandje demon 512. Aanvankelijk zag ik bij Mijn DSL Express nog de mogelijkheid om de lijn te upgraden.
Maar nu niet meer, en ik zag ook in de faq dat je alleen van dailup naar express kunt, verder niet.
Klopt dat?

Ik was er bij de aanvraag eigenlijk vanuit gegaan dat upgraden gewoon mogelijk zou zijn..
wie heb je als carrier???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

babyxl. als je dat bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het misschien verstandig om VOORDAT ik overga naar Demon eerst even bel
om uit te sluiten of ik straks op BabyXL of BBNed terecht kom?

Weet dat het contractueel niet vastgelegd wordt, maar vragen kan altijd toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 12:19:
Is het misschien verstandig om VOORDAT ik overga naar Demon eerst even bel
om uit te sluiten of ik straks op BabyXL of BBNed terecht kom?

Weet dat het contractueel niet vastgelegd wordt, maar vragen kan altijd toch? ;)
Ik heb dus net een email terug gehad met de slappe excuus dat het ligt aan de dekking van het netwerk van Bbned of BabyXL waar je terecht komt. Woon in Amsterdam :( Daar is alles te krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Largow schreef op 12 September 2003 @ 12:02:
babyxl. als je dat bedoelt?
heb je wel DSL espress en geen metro en hoever zit je van de centrale??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

DSL Express (heb het pas 1 maand), en zit ongeveer 1113 meter van de centrale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Largow schreef op 12 September 2003 @ 13:41:
DSL Express (heb het pas 1 maand), en zit ongeveer 1113 meter van de centrale.
Login met systeemnaam en password https://services.nl.demon...t-01-Login.php4?Name=Mijn DSL Express en vanuit hier kan je gewoon upgraden hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

. sorry, reply i.p.v. edit

[ Voor 98% gewijzigd door Largo op 12-09-2003 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Nee dat bedoelde ik dus.
Dat KON ik tot een paar weken geleden upgraden, maar nu kan ik alleen de status van mijn aanvraag zien:

code:
1
2
3
4
5
6
7
Mijn DSL Express  

Status van uw aanvraag    

Als extra optie bieden we u de mogelijkheid om een McAfee VirusScan ASaP pakket 
aan te vragen. Dat kunt u doen op de Demon Self Service pagina.

Die andere 2 opties (upgraden en annuleren) zijn niet meer beschikbaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Largo op 12-09-2003 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit volgens deze link:
http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/index.cfm
Zo'n 1,8km van de centrale vandaan.

Heeft iemand iets/info over hoe afstanden tot de centrale
in verhouding staan tot de pingtijden? Daar ben ik eigenlijk al de hele
ochtend & middag naar op zoek maar kan er niets over vinden.

@Largow: wat zijn je pingtijden rond plusminus 1km vanaf centrale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 14:00:
Ik zit volgens deze link:
http://spike.oli.tudelft.nl/adsl/index.cfm
Zo'n 1,8km van de centrale vandaan.

Heeft iemand iets/info over hoe afstanden tot de centrale
in verhouding staan tot de pingtijden? Daar ben ik eigenlijk al de hele
ochtend & middag naar op zoek maar kan er niets over vinden.

@Largow: wat zijn je pingtijden rond plusminus 1km vanaf centrale?
Erg goed met babyxl. naar tweakers 13-14ms, en landelijk (met speedtest) 18ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Largow schreef op 12 September 2003 @ 14:03:
[...]

Erg goed met babyxl. naar tweakers 13-14ms, en landelijk (met speedtest) 18ms.
Weet je wat je beter kan pingen als gamer, je standaard gateway en largow wat is je klantnummer dan ga ik effe voor je kijken wat er aan de hand is of je postcode huisnummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Smoker : 185806
Thanks! Ben heel geinteresseerd in 1 mb upload (als de verhoging doorgaat), dus zou mooi zijn als ik iets omhoog kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Largow schreef op 12 September 2003 @ 14:21:
Smoker : 185806
Thanks! Ben heel geinteresseerd in 1 mb upload (als de verhoging doorgaat), dus zou mooi zijn als ik iets omhoog kan.
ok gozer ik het uitgezocht, en mijn tip vergeet dat uploaden nog effe geduld en wij doen dat voor jou kosteloos, volgende week worden de portfolios aangepast en 512 bestaat dan niet meer, je krijgt auto. 1024/512 en omdat je bij baby zit kunnen we de klanten nog niet laten upgraden komt eraan, dus zodirekt moet je een tijdje met 1024/512 gamen, downen en over een klein maandje kan je weer upgraden naar 2048/1024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Sm0k3r schreef op 12 september 2003 @ 14:13:
[...]

Weet je wat je beter kan pingen als gamer, je standaard gateway en largow wat is je klantnummer dan ga ik effe voor je kijken wat er aan de hand is of je postcode huisnummer
m'n standaard gateway is het lan ip van de modem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

chimo schreef op 12 September 2003 @ 14:52:
[...]

m'n standaard gateway is het lan ip van de modem
en je internet gateway waar je modem weer is aangesloten??? want jou modem fungeert nu als router met dhcp functie neem ik aan (internetwerk??) bbned meestal 16ms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Sm0k3r schreef op 12 September 2003 @ 15:10:
[...]

en je internet gateway waar je modem weer is aangesloten??? want jou modem fungeert nu als router met dhcp functie neem ik aan (internetwerk??) bbned meestal 16ms
klopt, maar ik zie nergens internet gateway
16ms naar bbned.nl

[ Voor 4% gewijzigd door chim0 op 12-09-2003 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NH298
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-10-2021
Naar aanleiding van het persbericht van onze DSL partner bbned van
vrijdag 5 september willen wij het onderstaande mededelen:

De door bbned aangekondigde snelheidsverhoging zal ook gelden voor
Demon DSL Express klanten die via bbned zijn aangesloten. Bovendien
zullen ook de Demon DSL Express klanten die via BaByXL zijn
aangesloten een verdubbeling van hun snelheid krijgen.
De upgrades zullen binnen enkele maanden plaatsvinden, de exacte
planning moet nog worden vastgesteld en zal later worden
gecommuniceerd.

De huidige maandtarieven blijven van toepassing*:

was wordt prijs per maand
512/256 -> 1024/512 EUR 39
1024/512 -> 2048/1024 EUR 55
2048/512 -> 2-8Mb/1024 EUR 65
2-8Mb/512 -> 2-8Mb/1024 EUR 65**

* Voorwaarde daarbij is dat de verhoogde snelheid op de locatie van de
klant leverbaar is, hetgeen afhankelijk is van de afstand tot de
telefooncentrale. In die gevallen waar de verhoging niet mogelijk is
blijft de klant het huidige maandtarief betalen gedurende het eerste
jaarcontract.

** Klanten die reeds aangesloten zijn op de 2-8Mbps/512Kbps snelheid
zullen een verhoging van de uploadsnelheid ontvangen naar 1024Kbps
(unlimited) en zullen met ingang van de eerste maandtermijn na de
upgrade de nieuwe prijs van EUR 65 betalen voor de dienst.
bron: demon.nl.support _/-\o_

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NH298 schreef op 12 September 2003 @ 17:23:
[...]

One thing :)

_/-\o_ _/-\o_ hulde aan Demon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

I love ya demon :D Nu kijken of het upgraden snel gaat >:)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
De upgrades zullen binnen enkele maanden plaatsvinden, de exacte
planning moet nog worden vastgesteld en zal later worden
gecommuniceerd.
Mooi! Wel nog eventjes wachten dus :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

NH298 schreef op 12 september 2003 @ 17:23:
[...]

Ooh yeah... ben benieuwd hoelang het gaat duren met babyxl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook iemand die weet of oude DSL abonnementen (DSL Metro via BabyXL) ook verhoogd worden? Anders moet ik snel aktie ondernemen, want 768/128 voor €45,- p/m is niet meer van deze tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 17:29:
Is er ook iemand die weet of oude DSL abonnementen (DSL Metro via BabyXL) ook verhoogd worden? Anders moet ik snel aktie ondernemen, want 768/128 voor €45,- p/m is niet meer van deze tijd :(
>Weet je ook wat er met de bestaande BaByXL 768/128-lijntjes gebeurt?
>Die zijn momenteel namelijk ? 45, dus duurder dan de toekomstige 1024/512.

Klanten met BaByXL Metro-verbindingen zullen binnen enige tijd toegang krijgen
tot de Mijn DSL Express-pagina, waarmee ze hun verbinding naar de bekende DSL
Express-snelheden en -prijzen zullen kunnen wijzigen.

>Heb je ook enig idee wanneer ongeveer de koppeling van BaByXL Metro-
>accounts naar de DSL Express-pagina beschikbaar is? (Ja, ja, ik weet het:
>als 'ie klaar is. ;-) )

Als-ie klaar is :-) Het duurt allemaal wat langer dan gepland, o.a. door het
bewuste persbericht van bbned, maar het gaat goedkomen.
--
Niels Raijer
niels@databeest.net

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largo

Largo

Donderdraak

Sm0k3r schreef op 12 september 2003 @ 14:52:
[...]

ok gozer ik het uitgezocht, en mijn tip vergeet dat uploaden nog effe geduld en wij doen dat voor jou kosteloos, volgende week worden de portfolios aangepast en 512 bestaat dan niet meer, je krijgt auto. 1024/512 en omdat je bij baby zit kunnen we de klanten nog niet laten upgraden komt eraan, dus zodirekt moet je een tijdje met 1024/512 gamen, downen en over een klein maandje kan je weer upgraden naar 2048/1024
Heel erg goed nieuws in 1 keer :)

Las net het verlossende woord in de newsgroups!

Smoker bedankt voor je feedback! Ik zal geduldig afwachten ;)
(Ik denk in 1 keer te gaan upgraden naar 2-8 mbit... yay!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demon rulez echt _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ . Ik heb nu een maandje dsl express 2048/512 via babyxl. En deze wordt later geupgrade naar 8192/1024 voor noppes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJT
  • Laatst online: 25-08 23:36

DJT

Nu de hamvraag: Ik heb afgelopen maandag 2048/512 besteld....welke ga ik krijgen? Ach ja, ik wacht gewoon af. Eigenlijk heb ik die nóg hogere snelheid niet nodig, maar aan de andere kant is het mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf een dsl express via versatel maar ik heb daar nog niks over gehoord of dat ook verdubbeld wordt :(

iemand meer info voor me\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2048/512 -> 2-8Mb/1024............. ik wordt hier gewoon geil van man!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YESSS!!!!!

zat al weken de nieuwsgroep te checken en de site, maar het is eindelijk zover

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Hmmz...een mailtje over de providertest van de consumentenbond. Waarschijnlijk gaat Demon er bij deze test flink beter uit komen tenopzichte van de andere providers :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-oz
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-12-2021

k-oz

do not feed the trolls

:) ben benieuwd wanneer het gerealiseerd is. maar demon heerst... BIGTIME! :P

edit: hoop alleen dat dit me niet nekt:
Voorwaarde daarbij is dat de verhoogde snelheid op de locatie van de klant leverbaar is, hetgeen afhankelijk is van de afstand tot de telefooncentrale. In die gevallen waar de verhoging niet mogelijk is blijft de klant het huidige maandtarief betalen gedurende het eerste jaarcontract.

[ Voor 70% gewijzigd door k-oz op 12-09-2003 22:45 ]

...Microsoft KB article Q172653: "Sometimes Barney Starts Playing Peeka boo on His Own""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
hoe controleer je of je bbned of babyxl hebt?

volgens mij heb ik bbned maar ik weet het niet zeker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zie ik goed dat 512/256 helemaal komt te vervallen? Jammer, want ik hoef niet zo nodig 1024. Een permanente 512 is voor mij voldoende :9

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dauthi schreef op 12 september 2003 @ 22:56:
hoe controleer je of je bbned of babyxl hebt?

volgens mij heb ik bbned maar ik weet het niet zeker :P
Tracert doen naar een willekeurig adres ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• styno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-09 12:44

styno

Koffie? Hmmm, ja, lekkerrr

Microkid schreef op 12 September 2003 @ 23:03:
[...]

Zie ik goed dat 512/256 helemaal komt te vervallen? Jammer, want ik hoef niet zo nodig 1024. Een permanente 512 is voor mij voldoende :9
Ik geloof dat TweakDSL 512/256 gaat aanbieden...

Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dauthi
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-08 21:48
Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 23:09:
[...]

Tracert doen naar een willekeurig adres ;)
hehe thnx ik heb bbned zoals ik al dacht :) heerlijk _/-\o_ _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:32

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Styno schreef op 12 September 2003 @ 23:12:
[...]

Ik geloof dat TweakDSL 512/256 gaat aanbieden...
Nah, ik wil wel bij demon blijven. Maar als het kleinste abonnement 1024/512 wordt, dan zal ik me daar bij neerleggen ;)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Packardhell
  • Laatst online: 16:25
De upgrades zullen binnen enkele maanden plaatsvinden, de exacte planning moet nog worden vastgesteld en zal later worden gecommuniceerd.
Het kan dus nog wel ff duren voordat het zover is, maar ik heb het niet nodig dus mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit hoelang het duurt.
Maar een gratis verdubbeling van de upload slaan wij natuurlijk niet af :)