Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 16:18
Sim lock is allang weg ;) maar ik heb tot nu toe nog steeds de MMS niet aan de gang gekregen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-03 10:01

Wietse

¯¯¯¯¯

SPee schreef op 03 October 2003 @ 15:12:
Heb je wel bereik dan en een internet verbinding vor je SPV
Als je die aanvraag verstuurd, krijg je een berichtje die iets doet en je daarna de opdracht geeft om naar een bepaalde site te gaan.
Heb je geen bereik krijg je dat bericht niet binnen.
Heb je geen internetverbinding, dan kan hij die pagia niet ophalen en zal het unlocken ook niet goed werken.

PS. Dat unlocken geldt voor programma's, niet voor de SIM kaart. :) Daar is weer een ander programma voor.
Het bereik is voldoende (4 strepen) en gprs werkt perfect. Voordat ik hem heb gereset ging het ook perfect met unlocken. Alleen nu krijg ik gewoon mijn bericht niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op 03 September 2003 @ 12:40:
[...]

Ik heb de 1.50 update. Sinds ik die update erop heb, heb ik helemaal geen problemen meer gehad. Sindsdien werkt GRPS/SHARE constant goed. Enige nadeel is de snelle leegloop van de batterij. Voor de rest, op mijn telefoon een hele goede update.
geen probleem werkt uitstekent ik zit alweer te wachten op de nieuwe rom de 1.6 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:13

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 18:17:
geen probleem werkt uitstekent ik zit alweer te wachten op de nieuwe rom de 1.6 versie
Nogmaals ... Er komt voorlopig geen 1.6 versie, er zal eerst een 1.5xx versie uitkomen.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 19:14
Smarron schreef op 03 October 2003 @ 20:36:
[...]
Nogmaals ... Er komt voorlopig geen 1.6 versie, er zal eerst een 1.5xx versie uitkomen.
ALS er maar 1 komt; ik heb um alweer 2 weken in de kast liggen omdat ik problemen met dat ding heb...
Oh ja, lader is ook stuk...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Smarron schreef op 03 October 2003 @ 20:36:
[...]
Hmm, bij Orange intern ging anders wel een ander verhaal de rondte; er zouden zelfs al collegae zijn met een 1.6 testing rom... wat zal het voordeel van die 1.5xx zijn tov de 1.5? Overigens heb ik nu al een 1.5.xx er instaan, namelijk 1.5.0.27.

Ik vraag me ook af wanneer MMS het eindelijk es gaat doen bij Orange. Zou ook zo'n beetje rond die 1.6 update (die nu niet gaat komen?) beschikbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ballebek schreef op 04 October 2003 @ 01:07:
ALS er maar 1 komt; ik heb um alweer 2 weken in de kast liggen omdat ik problemen met dat ding heb...
Oh ja, lader is ook stuk...
Ik zou maar eens naar de winkel gaan, mocht er echt wat mee zijn. Lijkt me een stuk verstandiger, of een bellertje met Orange zou wellicht ook nog kunnen helpen. Wellicht kun je het speeltje op laten sturen waarna je een volledig ge-update phone terug krijgt ;)
HunterPro schreef op 04 October 2003 @ 02:02:
Hmm, bij Orange intern ging anders wel een ander verhaal de rondte; er zouden zelfs al collegae zijn met een 1.6 testing rom... wat zal het voordeel van die 1.5xx zijn tov de 1.5? Overigens heb ik nu al een 1.5.xx er instaan, namelijk 1.5.0.27.

Ik vraag me ook af wanneer MMS het eindelijk es gaat doen bij Orange. Zou ook zo'n beetje rond die 1.6 update (die nu niet gaat komen?) beschikbaar worden.
De eerstvolgende zal de 1.5.6.xx worden. In deze zullen nog een aantal bugs verwijderd zijn. MMS-instellingen stonden al goed sinds de 1.5.0.27.

MMS zal officieel begin november ondersteund worden. Maar volgens mij was dat al bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk heb ik mijn smartphone ook :) (SPV) maar ik kan alleen niet internetten?? PAgina kan niet worden weergegeven en bij het synchroniseren met mijn mailbox zegt ie steeds "attention required" Maar voor de rest wel een leuk ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 15:23

jep

Smarron schreef op 04 October 2003 @ 03:39:
MMS zal officieel begin november ondersteund worden. Maar volgens mij was dat al bekend.
Alweer? Dat was ook begin 2003, maart, juli, augustus, begin september volgens Orange. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Ik heb nog steeds die Qtek rom, ik weet eigenlijk niet of die al achterhaald is :? Werkt iig uitstekend nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 October 2003 @ 18:17:
[...]
Ja ik ook en dan hopen dat de standby tijd beter wordt, want ik moet m elke dag opladen, en dan heb ik maar 15 min geshared en nog amper gebeld. Ik wilde nog een sd kaartje kopen, maar om nou mp3's te gaan luisteren.... ik denk dat ik dan het eind van de dag niet eens haal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 04 October 2003 @ 16:11:
Ja ik ook en dan hopen dat de standby tijd beter wordt, want ik moet m elke dag opladen, en dan heb ik maar 15 min geshared en nog amper gebeld. Ik wilde nog een sd kaartje kopen, maar om nou mp3's te gaan luisteren.... ik denk dat ik dan het eind van de dag niet eens haal...
Welke ROM-versie heb je nu dan draaien ?
jep schreef op 04 October 2003 @ 15:06:
Alweer? Dat was ook begin 2003, maart, juli, augustus, begin september volgens Orange. :)
Ja, das waar :D

Maar nu is het echt zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op 04 October 2003 @ 18:39:
[...]
Welke ROM-versie heb je nu dan draaien ?
[...]
Ik heb me spv e-100 gekocht met de nieuwste software want er zat al 1.5.0.27 op. Opzich vind ik het niet erg om elke dag op te laden, maar als ik de hele dag me telefoon wil gebruiken(mp3,bellen,share-en) dan red ik bij lange na 1 dag niet, en dat vink niet acceptabel. Maarja ik w8 de updates wel af:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje ik krijg mijn telefoon niet unlocket ik moest van de orange unlocking naar google gaan heb ik dat gedan en weer opnieuw unlocking gedaan maar krijg steeds geen bericht bereik is goed en de gprs ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 21:20:
vraagje ik krijg mijn telefoon niet unlocket ik moest van de orange unlocking naar google gaan heb ik dat gedan en weer opnieuw unlocking gedaan maar krijg steeds geen bericht bereik is goed en de gprs ook
Uh..lees het topic door :|

Staat al 1000x beschreven hoe het moet :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 15:13
waar blijft die update nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Phoolie schreef op 06 October 2003 @ 17:52:
waar blijft die update nou?
when it's done, it's done

:P

Anyways, heb nu SD kaartje (yay) en zoek echt wat leuke spellen enzo.
Zijn er mensen die zoiets hebben van: dat spel MOET je hebben, zo leuk/verslavend/stoer/kewl/kun je je vrienden lekker jaloers mee maken?

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:03
philipnorth schreef op 06 oktober 2003 @ 18:46:
[...]

when it's done, it's done

:P

Anyways, heb nu SD kaartje (yay) en zoek echt wat leuke spellen enzo.
Zijn er mensen die zoiets hebben van: dat spel MOET je hebben, zo leuk/verslavend/stoer/kewl/kun je je vrienden lekker jaloers mee maken?
Je maakt iedereen jalours met pong ! maar helaas heb ik deze zelf niet :(
Sneak op een andere telefoon dan nokia is ook wel grappig :D
Verder is metal strike wel grappig (het geluid voor al :D )
Invasion is natuurlijk ook leuk voor een kwartiertje tussen door ;)
(op genoemde spellen heb ik gratis en legaal gevonden)

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietse
  • Laatst online: 14-03 10:01

Wietse

¯¯¯¯¯

Heb mijn SPV nu alweer een tijdje maar de laatste dagen valt mij op dat er een G naast de strepen van het bereik staat. Normaal zag je deze alleen als ik GPRS ook echt gebruikte, nu staat hij er continu :? is dit normaal of krijg ik straks een enorme rekening thuis gestuurd. (ik bedoel dus niet het vierkant met een G er in, die staat er zoiezo altijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

ZeTt schreef op 06 oktober 2003 @ 19:19:
Heb mijn SPV nu alweer een tijdje maar de laatste dagen valt mij op dat er een G naast de strepen van het bereik staat. Normaal zag je deze alleen als ik GPRS ook echt gebruikte, nu staat hij er continu :? is dit normaal of krijg ik straks een enorme rekening thuis gestuurd. (ik bedoel dus niet het vierkant met een G er in, die staat er zoiezo altijd).
moet je eens ff op je ophangen knop drukken, dan gaat ie weg als t goed is.
tevens ff opletten dat je geen applicaties aan hebt staan (pocketIE, MSN etc)

Staat die echt naast/half op die strepen van je bereik?
of een cm ernaast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
ZeTt schreef op 06 October 2003 @ 19:19:
Bekijk je Share overzicht eens (zowel via de site als via de pagina op je SPV op te vragen) en kijk of je data bizar hoog is (meer dan 4-5 mb).

Overigens vraag ik me af of de GPRS-datateller dood is oid; ik heb deze maand echt al wat kb's verstookt (elk kwartier mailcheck O-), etc) en op de site staat ie gewoon nog op 2048 kb te verstoken, en via de SPV krijg ik een error dat de pagina af is gestorven.

Zo ja: INTERNETTEN!!!!11 :7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EbAyzo schreef op 05 October 2003 @ 22:51:
[...]

het is eingelijk gelukt al wel 50 x geprobeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 06 oktober 2003 @ 22:02:
[...]

het is eingelijk gelukt al wel 50 x geprobeert
:) nice work....geduld was de sleutel (8>

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
EbAyzo schreef op 05 oktober 2003 @ 22:51:
[...]

Misschien wordt het tijd om eentje op mijn site te zetten bij "topics" :O
Iemand kan mooi verhaal van maken? voor www.spv-nl.tk _/-\o_

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al ergens in nederland een fatsoenlijke carkit te koop voor de SPV??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

BadBoy18 schreef op 07 October 2003 @ 06:48:
[...]

Misschien wordt het tijd om eentje op mijn site te zetten bij "topics" :O
Iemand kan mooi verhaal van maken? voor www.spv-nl.tk _/-\o_
wil wel een poging wagen evt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:58
Volgende via mail aan orange gevraagd:

opmerkingen: Is er al duidelijkheid wanneer de nieuwe software versie voor
de spv uitkomt. Met de huidige versie 1.5 kom ik de dag niet door met vol
opgeladen batterijen. Waar kan ik de nieuwe versie vinden als die uitkomt?

antwoord:

Het is ons bekend dat de standby tijd van de SPV bij bepaalde software
versies slecht is.
Daarom zijn we ook hard bezig met het maken van een nieuwe software versie,
wanneer deze precies beschikbaar word is niet te zeggen. Om deze reden is
ook nog niet bekend via welke kanalen ze beschikbaar worden.

kan dus nog wel ff duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is de email adres van orange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-09 09:39

sjaak

un giorno credi

De stand-by tijd is inderdaad niet om over naar huis te schrijven. :P Voor de rest heb ik alleen maar goesting van het ding. Ben druk bezig om um helemaal naar mijn wensen in te richten, jammer alleen dat ie soms wat traag is en er rare onverklaarbare bugjes in zitten. Zo zie ik op m'n schermpje dat ik 1 sms heb terwijl ik geen nieuwe smsjes heb. :{ Ik draai trouwens versie 1.3.nogwat maar zag dat er een versie 1.5 was maar daar hoorde ik weer over dat ie batterijen verslindt, echter, dat doet mijn telefoon nu ook :P dus kan ik gewoon upgraden of heb ik dan in ene een engelstalige telefoon? Zo niet, waar download ik een goede versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
Verwijderd schreef op 07 October 2003 @ 11:08:
wat is de email adres van orange?
Via de site van orange kan je een mail sturen (let op maar een beperkt aantal karakters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

micha schreef op 07 oktober 2003 @ 11:09:
De stand-by tijd is inderdaad niet om over naar huis te schrijven. :P Voor de rest heb ik alleen maar goesting van het ding. Ben druk bezig om um helemaal naar mijn wensen in te richten, jammer alleen dat ie soms wat traag is en er rare onverklaarbare bugjes in zitten. Zo zie ik op m'n schermpje dat ik 1 sms heb terwijl ik geen nieuwe smsjes heb. :{ Ik draai trouwens versie 1.3.nogwat maar zag dat er een versie 1.5 was maar daar hoorde ik weer over dat ie batterijen verslindt, echter, dat doet mijn telefoon nu ook :P dus kan ik gewoon upgraden of heb ik dan in ene een engelstalige telefoon? Zo niet, waar download ik een goede versie?
zie openingspost ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:59
Hopelijk wordt dan ook verholpen dat je scherm zomaar naar je agenda verspringt :(

Heb ik hem gewoon standaard op mijn startscherm staan, gaat hij bij opladen en synchroniseren naar de agenda toe |:(
En dan moet je weer helemaal deblokkeren om het weer terug te krijgen :(

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

SPee schreef op 07 October 2003 @ 14:59:
Hopelijk wordt dan ook verholpen dat je scherm zomaar naar je agenda verspringt :(

Heb ik hem gewoon standaard op mijn startscherm staan, gaat hij bij opladen en synchroniseren naar de agenda toe |:(
heb ik geen last van hoor
Misschien een instellingkje ergens?
(ff snel gekeken, maar vind niet echt een instelling die hier op lijkt ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Laatst online: 20:05
Ik vraag me af hoe lang de batterij 'blijft leven'. 1x per dag opladen is toch niet bevoordelijk voor de batterij. Betekent dat je hem 365x oplaad in een jaar. Zou de batterij zo lang meegaan?

Ik zit te twijfelen tussen de Nokia 7250 en de SPV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
SPee schreef op 07 oktober 2003 @ 14:59:

Bij het aansluiten van accesoires wil de SPV nog wel eens de return-toets 'triggeren'; dit lijkt mij idd een softwareprobleem. Zo heb ik dit ook als ik de koptelefoon bijvoorbeeld aansluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Oesie schreef op 07 oktober 2003 @ 16:46:
Ik vraag me af hoe lang de batterij 'blijft leven'. 1x per dag opladen is toch niet bevoordelijk voor de batterij. Betekent dat je hem 365x oplaad in een jaar. Zou de batterij zo lang meegaan?

whehe, daar zat ik een hele tijd geleden tussen te twijfelen, maar ik heb de SPV gekozen en bevalt me tot nu toe perfect, ik heb hem nu sinds 12 maart :Y)

(de spv dan, in het begin had ik wat problemen en grote anti-spam tegen Orange)

[ Voor 11% gewijzigd door Rebels op 07-10-2003 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
philipnorth schreef op 07 October 2003 @ 08:08:
[...]

wil wel een poging wagen evt :)
Heel graag.. :) _/-\o_ als je naar mij mailt. zet ik het neer.. dan kan iemand de link in de opening post opnemen. })

haydar17@hotmail.com

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Oesie schreef op 07 October 2003 @ 16:46:

Ik zou voor de 7250 gaan...ik twijfelde ook tussen die 2 maar heb denk ik de verkeerde keus gemaakt :(

SPV voordelen:

- Veel gadgets (Vooral mp3 owned)
- Uitgebreid

SPV nadelen:

- Zwaar
- Lomp
- Traag
- Korte batterijtijd...

Dit zijn dus 4 dingen die juist belangrijk zijn voor een goede telefoon....

* Ebayzo wil zijn spv ruilen

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Ik vind hem helemaal niet zwaar. Lomp is hij ook niet, hij vervangt tenslotte mijn pda en mp3 speler. Het is niet een telefoon alleen. Traag is hij al helemaal niet, misschien heb je niet de goede ROM gebruikt? Ik ben momenteel erg te spreken over de snelheid.

De batterijtijd valt ook wel mee. Ik vind 't best knap dat zo'n telefoon een ruime dag doet met een batterij als ik de hele dag mp3's luister (zonder mp3 processor nog wel!), bel, etcetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llpineapple schreef op 07 October 2003 @ 14:01:
[...]

Via de site van orange kan je een mail sturen (let op maar een beperkt aantal karakters)
sorry ben beetje blind, ik kan hem niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwsflits, na het werken haalde ik m'n telefoon uit me zak: KAPOT.. soort "inkt" onder het schermpje en hij liet nix meer zien... morgen op naar orange shop dan maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Verwijderd schreef op 07 oktober 2003 @ 21:20:
Nieuwsflits, na het werken haalde ik m'n telefoon uit me zak: KAPOT.. soort "inkt" onder het schermpje en hij liet nix meer zien... morgen op naar orange shop dan maar :(
Dat "inkt" betekent dat het scherm is gebroken en dat is een gebruikers fout.
Als je geen verzekering hebt afgesloten dan wordt het een duur grapje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Hoeft niet; als er geen duidelijke breuk- danwel andere schadesporen buitenop zitten zou het op een constructiefout kunnen wijzen (bijvoorbeeld display te strak gemonteerd, warm worden in zak -> uitzetten -> pang display kapot).

Overigens vraag ik me af of iemand een Flash player heeft voor de SPV? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasbram schreef op 07 October 2003 @ 21:37:
[...]

Dat "inkt" betekent dat het scherm is gebroken en dat is een gebruikers fout.
Als je geen verzekering hebt afgesloten dan wordt het een duur grapje...
het stomme is dat er helemaal nix mee gebeurd is :/

er zit ook helemaal geen breuk ofzo (zowel in het bovenste als het onderste plaatje) zover ik kan zien.... het lijkt er gewoon op dat er iets "geknapt" is |:( dat is gewoon :(

Ik ga morgenochtend gewoon naar orange shop en ga daar niet weg voordat er iets geregeld is, want het is gewoon van de gekke dat ik hier een telefoon heb die gewoon opeen helemaal visueel gehandicapt is :( (laat ze nu maar eens bewijzen dat ze #1 klantenservice zijn).

Ik meen me te herrineren dat ik toch nog 1 jaar garantie had ofzo bij orange? en als zij niet kunnen aantonen dat het door onzorgvuldig gebruik is gebeurd (wat het ook absoluut niet is :/ ) dan zullen ze hem toch gewoon moeten maken :?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2003 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Klopt, ze dienen garantie te verlenen tenzij ze onomstreden kunnen aantonen dat het geen user-error betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

En reken er maar op dat ze daar erg hun best voor zullen doen. Laat je niet omlullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

suc6 ermee iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Net geupdate naar v1.5 en het viel me al mee dat de taal gewoon nog Nederlands was. :D Vandaag was ik veel aan het werk en daarnet ff staan bellen en er was net een streepje af, ga eens kijken of ie de twee dagen gaat redden want ik zit niet zo lang in de trein dat ik muziek moet hebben en meestal heb ik ook aanspraak van collega's. :P Alleen fokking irri dat ie nog steeds aangeeft dat ik 1 sms heb terwijl er geen ongelezen sms in m'n inbox staat. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
micha schreef op 07 October 2003 @ 23:43:
Net geupdate naar v1.5 en het viel me al mee dat de taal gewoon nog Nederlands was. :D Vandaag was ik veel aan het werk en daarnet ff staan bellen en er was net een streepje af, ga eens kijken of ie de twee dagen gaat redden want ik zit niet zo lang in de trein dat ik muziek moet hebben en meestal heb ik ook aanspraak van collega's. :P Alleen fokking irri dat ie nog steeds aangeeft dat ik 1 sms heb terwijl er geen ongelezen sms in m'n inbox staat. :{
Kijk ook eens andere mappen door, en probeer je SPV te herstarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

HunterPro schreef op 07 oktober 2003 @ 23:46:
[...]

Kijk ook eens andere mappen door, en probeer je SPV te herstarten :)
SPV was al herstart na update ;) maar dat hielp niet echt. Ik ga zo ff andere mappen (als ik die heb :P) eens doorkijken. Iig bedankt voor de tip. Verder moet ik toch eens echt eigen homescreen in elkaar gaan flanzen. Zijn leuke dingen mee te doen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die weet hoe ik normale oordopjes in de SPV kwijt kan? En welke oordopjes kan ik halen voor rond de 20-25 euro? Zijn die dan ook nog van goede kwaliteit, dus niet dat ze gaan kraken wanneer je max. volume een aantal keer open zet? (Dit probleem heb ik dus ook gehad bij de standaard-oordopjes van Orange)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Ik zou Sennheiser MX doppen halen; de MX200 (instapmodel) zijn geloof ik iets van 12 euro in de retailhandel (6,99 in de aanbieding @ MediaMarkt Den Haag Centrum).

Verloopstekkertje is idd lastig, zou ik ook wel willen hebben :) anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Mijn oplossing: Sony groove rubber over de SPV-oordopjes doen. Ze zitten nu goed in mijn oor (ze vallen er niet spontaan uit) en het geluid is wat voller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Bij een radiozaak haal je een volgens mij een 2.5mm naar 3.5mm verloopje.Anders even meenemen. Ik heb er hier miig eentje liggen, dus ze bestaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

micha schreef op 08 oktober 2003 @ 06:59:
Bij een radiozaak haal je een volgens mij een 2.5mm naar 3.5mm verloopje.Anders even meenemen. Ik heb er hier miig eentje liggen, dus ze bestaan. :P
enig idee wat die kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

micha schreef op 07 oktober 2003 @ 23:43:
dat van die 1 sms blijft (of beter gezegd bleef, aangezien hij op het moment nix meer aangeeft :'( ) bij mij ook staan als er nog een sms van m'n voicemail instond (en ik die voicemail dus nog niet afgelezen had). Misschien is dat de oorzaak ook bij jou?

hoe dan ook ik ga zo rond 9.00-9.30 richting de orange shop... dus bid voor me _/-\o_ :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 08:03:
[...]

dat vand ie 1 sms blijft (of beter gezegd bleef, aangezien hij op het moment nix meer aangeeft :'( ) bij mij ook staan als er nog een sms van m'n voicemail instond (en ik die voicemail dus nog niet afgelezen had). Misschien is dat de oorzaak ook bij jou?

hoe dan ook ik ga zo rond 9.00-9.30 riching de orange shop... dus bid voor me _/-\o_ :P
* philipnorth is keeping his fingers crossed for you ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Laatst online: 19:21

nexhil

BAM!

wij bidden met u mee.

ik zit er trouwens over te denken om hem te gaan halen....
maar ik zit een beetje met de kosten van data transfers enzo...

[ Voor 3% gewijzigd door nexhil op 08-10-2003 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owh.. ik zal in de orange shop ook nog gelijk even vragen of ze al iets van de niewe software update afweten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

nexhil schreef op 08 October 2003 @ 08:30:
wij bidden met u mee.

ik zit er trouwens over te denken om hem te gaan halen....
maar ik zit een beetje met de kosten van data transfers enzo...
data transfers als in gprs?
als je share neemt heb je 2 MB gprs (buiten share) gratis.
Daarna 2 € per MB

Is volgens mij goedkoper dan de meeste andere aanbieders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

philipnorth schreef op 08 October 2003 @ 07:06:
[...]

enig idee wat die kost?
Echt niet veel. Denk eurootje of 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

philipnorth schreef op 08 October 2003 @ 08:58:
[...]

data transfers als in gprs?
als je share neemt heb je 2 MB gprs (buiten share) gratis.
Daarna 2 € per MB

Is volgens mij goedkoper dan de meeste andere aanbieders.
€3,- per MB als je boven de 2MB komt. ;)
Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 08:03:
[...]

dat van die 1 sms blijft (of beter gezegd bleef, aangezien hij op het moment nix meer aangeeft :'( ) bij mij ook staan als er nog een sms van m'n voicemail instond (en ik die voicemail dus nog niet afgelezen had). Misschien is dat de oorzaak ook bij jou?
M'n hele postbus leeg gemaakt, alle mappen zijn ook leeg, nog steeds geeft ie aan dat er 1 sms is.. Ik heb zelfs m'n sim in een andere telefoon gedaan en alle smsjes op de sim verwijderd. Stom ding. :P

[ Voor 48% gewijzigd door sjaak op 08-10-2003 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 00:56
Hmzz..Is er een proggie waarbij je zelf step by step skins kan maken voor je SPV....Ik vind namelijk het aanbod skins niet echt denderend,,,,,

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jep schreef op 07 October 2003 @ 20:02:
De batterijtijd valt ook wel mee. Ik vind 't best knap dat zo'n telefoon een ruime dag doet met een batterij als ik de hele dag mp3's luister (zonder mp3 processor nog wel!), bel, etcetera.
Ik heb de nieuwste rom maar als ik maar heel ff bel per dag, en af en toe share gebruik, dan is ie al bijna leeg aan het einde van de dag. Mp3's luisteren wordt dan lastig.. Me scherm gaat naar 15 sec. uit en de GPRS verbinding staat niet continu open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Laatst online: 23-09 16:37
Iemand enig idee hoe ik alleen de nummers laat zien die in mijn telefoon opgeslagen zijn zonder de nr's die op mijn sim staan opgeslagen te moeten verwijderen ?
Mijn SPV was gecrashed dus toen een oude nokia gebruikt en alle nr's op sim gezet. (snelle service trouwens, 3 okt. op de bus, gisteren een nieuwe foon :*) )
Maar nu zie ik in mijn contactpersonen mijn nummers dubbel omdat ze in de foon staan (kan je er meer info bijzetten) en op mijn sim.

En heeft iemand al een mooi beschermhoesje kunnen vinden voor de SPV ?
Mijn vorige had al een klein krasje op het scherm waar ik nu dus vanaf ben en dat wil ik zo houden :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dapluiz schreef op 08 oktober 2003 @ 10:25:
En heeft iemand al een mooi beschermhoesje kunnen vinden voor de SPV ?
Mijn vorige had al een klein krasje op het scherm waar ik nu dus vanaf ben en dat wil ik zo houden :)
Bij de Orange Shop kreeg ik een gratis hoesje bij me spv. Niet zon plastic ding maar gewoon een soort doosje zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

kRiZzZiZ schreef op 08 October 2003 @ 10:07:
Hmzz..Is er een proggie waarbij je zelf step by step skins kan maken voor je SPV....Ik vind namelijk het aanbod skins niet echt denderend,,,,,
Zie de Microsoft site, kun je zelf xml leren.
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 10:07:
Ik heb de nieuwste rom maar als ik maar heel ff bel per dag, en af en toe share gebruik, dan is ie al bijna leeg aan het einde van de dag. Mp3's luisteren wordt dan lastig.. Me scherm gaat naar 15 sec. uit en de GPRS verbinding staat niet continu open.
Heb je een Taskmanager geinstalleerd? Programma's die op de achtergrond meelopen verbruiken ook energie. Ik kan 2 volle dagen doen met mijn SPV en dan luister ik mp3 en speel games.
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 08:03:

hoe dan ook ik ga zo rond 9.00-9.30 richting de orange shop... dus bid voor me _/-\o_ :P
Mijn broer had ik probleem ook, echter kreeg hij een nieuwe SPV omdat er meer aan de hand mee was, dus niet echt een oplossing gevonden.
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 08:42:
Owh.. ik zal in de orange shop ook nog gelijk even vragen of ze al iets van de niewe software update afweten :)
En ? Zal wel niet he ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 15:13
Die van mij zat ook in een doos toen ik um kocht, maar die heb ik er maar afgehaald, anders belt het zo moeilijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik twijfel tussen die Nokia dingen en deze SPV, en aangezien dat ding me 90euro kost bij een verleging klinkt dat erg aantrekkelijk.
Dus wil ik wat zaakjes weten :P

Als ik dat ding bij Orange koop, krijg ik er dan alles bij? Dus oordopjes (voor Handsfree en MP3) een click-on Camera (wat ik erg jammer vind dat deze er niet in zit).
En waarom is iedereen zo onverschillig over de levensduur van de batterij?

Ik wil er toch wel minstens 2dagen mee doen voordat ik 'm moet opladen. En dan heb ik het over MP3's luisteren en Share gebruiken :) (En waarschijnlijk filmpies kijken en spelletjes spelen). Dat is toch wel haalbaar? (Je zit er namelijk niet full-time op te kloten, denk aan 2uurtjes per dag maximaal alleen in het begin overmatig veel).
En wat voor 'verloop' stukje heb je nodig als je je eigen koptelefoon er op wilt aansluiten?!

Dat was't wel, ik geloof dat ie kwa afmeting ongeveer gelijk is aan me huidige T300 :P Alleen iets zwaarder.

edit:
En!! Toendertijd toen ik een Ipaq wilde kopen heb ik dat niet gedaan omdat dat k* ding niet meer dan 1 knop tegelijk kon behandelen! Dus spelletjes als een GameBoy emulator er op spelen was onmogelijk (Denk aan naar links lopen en dan schieten = 2knoppen tegelijk) Heeft deze pocketPC daar GEEN last van?!

edit2:
En als we het nu over de SPV hebben, hebben we het dan over de E-100?! Dus als ik nu bij Orange zeg "hey ik wilde spv" krijg ik dan dat type?

[ Voor 25% gewijzigd door CT op 08-10-2003 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Laatst online: 23:59
Bij aankoop krijg je de oordopjes en click-on camera en een SD-card met 8MB erbij.

Of die GameBoy emulator goed werkt weet ik niet. Je kan wel meerder knopjes tegelijk indrukken, maar ik denk wel dat het traag zal gaan.

Vragen om de SPV, dan krijg je de SPV. Ik denk wel dat Orange er nog een aantal in voorraad heeft, dus zullen ze die vast nog standaard leveren. Vraag dan naar de nieuwste SPV of SPV E100.
De SPV E100 heeft een betere standby tijd, maar of je er 2 dagen mee kan doen :?
Wat ik doe is elke avond opladen. (met scherm naar beneden, want soms gaat het scherm zomaar aan |:( )

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Laatst online: 23-09 16:37
Ja ik bedoel dus zo'n leren hoesje, niet een plastic kapje a la autoradio ofzo :)

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

CT schreef op 08 October 2003 @ 10:55:
Ik twijfel tussen die Nokia dingen en deze SPV, en aangezien dat ding me 90euro kost bij een verleging klinkt dat erg aantrekkelijk.
Dus wil ik wat zaakjes weten :P
edit2:
En als we het nu over de SPV hebben, hebben we het dan over de E-100?! Dus als ik nu bij Orange zeg "hey ik wilde spv" krijg ik dan dat type?
Bij Orange shop waar ik m gehaald heb, hadden ze de spv en de e-100
Bij mij abo scheelde het 180 euro.
Is het verschil niet waard.
Volgens mij zijn ze beiden op voorraad bij de shops, dus moet je t gewoon ff checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:07

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

De E-100 is langer volgens mij :P Dus ik zou dan zowiezo de eerste SPV willen ;) Of heeft de E-100 meer processor kracht?

En wie kan mij vertellen of de PocketSNES en GnuBOY een beetje vlotjes draaien?! En dan met kleur/geluid enzo ?! En ik kan ook niks vinden over een PocketPDF viewer?!

Ow, en Shop?
Heb je wel is gehoord van de orange helpdesk zooi, ff doorverbinden met een telefoniste en vragen wat je opties zijn bij verlenging?
Bespaar je snel 20 tot 50euro op een verlenging met een nieuw toestel of geld terug.. dan als je het via een online-shop of winkel zou doen :)
Ik weet niet of je zo ook een abbo kan nemen.. en of je dan bespaart.

edit:
The current version is only tested on unlocked Orange SPVs. The performance of PocketSNES on SPV is very slow and for most purposes is probably unuseable. It does however support quite a wide range of games. Hopefully on 200Mhz XScale devices (when they arrive) we will see a big improvement in useability. Games like Golf or RPGs are the most likely to be somewhat playable as they are less dependant on realtime performance.
aha :P Dus voor snes emulatie hoef'k em niet te kopen :) Naja ben iig ff een test encode aan het draaien, kijken of ik 10 anime afleveringen op een flash kaartje krijg :P Dan heeft't als nog wel nut. :7

[ Voor 73% gewijzigd door CT op 08-10-2003 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje nou heb ik windows xp schema gedownload maar ik krijg hem maar niet geinstaleerd op mijn spv hoe moet ik dat doen alles staat in het engels maar ik snap het niet helemaal
bij wie is dat wel gelukt
wie kan me dat even uitleggen hoe hij dat gedaan heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik heb hier nog een site voor je spv gratis ringtone screensavers games enz misschien wel voor de openingspost hier is de link
www.bigjb.co.uk/~dstring

edit:

let op je moet op enter drukken die zie je haast niet die zit onder de orange en another net work en de kleur is paars moeilijk te zien

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mensen tot zover de klantvriendelijkheid van orange:

korte schets:
ik kwam binnen, werd te woord gestaan door een aardig ogende verkoper die mijn probleem begreep en de bedrijfsleider erbij haalde. Deze was echter niet met goede been uit bed gestapt en wist, na vanaf metertje of 2 mijn telefoon te zien, mij te melden dat dit probleem mijn eigen schuld was en enkel kon komen door een val of een botsing (het probleem was gebeurd tijdens een tijdsbestek van zo'n anderhalf uur en ik weet ZEKER dat er niet zoiets is gebeurd). Toen liep ie weer weg om spullen te verkopen. Kwam later weer terug.. melde mij dat als ik geen garantie had pech heb en zélf moet bellen met klantenservice en dan zélf m'n telefoon moest gaan opsturen 8)7 . Ook wist ie geen antwoord op de vraag van mij WAT er nou precies kapot was (hij kon kennelijk niet het probleem zien, maar wél de oorzaak... sure 8)7 ). Hij wist me ook te vertellen dat ik geen recht had op vervangende leentelefoon omdat ik niet verzekerd was (wtf.. ik heb gewoon jaar garantie). Ik moest daarnaa naar studie dus had geen tijd meer. dus heb even vriendelijk hun namen genoteerd en ik ga morgen dus weer naar die orange shop en ben daar niet weg voordat het opgelost is (hij wou me deze keer duidelijk gewoon afschepen :( )

Echt misselijk wordt ik van deze service, en deze fijne kerel kan dan ook een leuk briefje verwachten aan de orange waar zijn naam niet positief in naar voren komt.

Als ze me morgen weer niet gaan helpen zal ik waarschijnlijk genoodzaakt zijn een andere shop te proberen, en als dat ook niet lukt moet ik waarschijnlijk brieven gaan sturen (waar ik geen zin in heb, omdat ik al die tijd onbereikbaar ben met een abbo. dat doorloopt :( )

Iemand misschien nog tips voor morgen?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:45

404error

Page Not Found

micha schreef op 07 October 2003 @ 23:43:
Alleen fokking irri dat ie nog steeds aangeeft dat ik 1 sms heb terwijl er geen ongelezen sms in m'n inbox staat. :{
De oplossing (in engels van de modaco site), ik weet uit ervaring dat het werkt:

firstly you need some sort of reg editor (I used dbviewsp) available on Monolithix's site.

1) use the DBViewSP editor to go to \IPSM\cemail.vol
2) under that go to 'pmailNamedProps' and select it to edit the values
3) scroll down to the very last value, which should be called 'UnreadCou...'
4) delete them
5) restart
6) smile coz u just got rid of that damn annoying message thing!!

hope that this works for you guys, it worked for me! Please if you do do this make a backup of your .vol file 'just in case'!

En anders rest alleen een hardreset!!!

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
* Oesie is ook aan de SPV

Nu nog zo'n sd-kaart erbij. Die van 4mb zit natuurlijk zo vol :'(
Maar voor de rest een piko phonetje!

Haalt het nog uit of je A-merk SD-kaartjes koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Verwijderd schreef op 08 oktober 2003 @ 17:33:
Nou mensen tot zover de klantvriendelijkheid van orange:

korte schets:
ik kwam binnen, werd te woord gestaan door een aardig ogende verkoper die mijn probleem begreep en de bedrijfsleider erbij haalde. Deze was echter niet met goede been uit bed gestapt en wist, na vanaf metertje of 2 mijn telefoon te zien, mij te melden dat dit probleem mijn eigen schuld was en enkel kon komen door een val of een botsing (het probleem was gebeurd tijdens een tijdsbestek van zo'n anderhalf uur en ik weet ZEKER dat er niet zoiets is gebeurd). Toen liep ie weer weg om spullen te verkopen. Kwam later weer terug.. melde mij dat als ik geen garantie had pech heb en zélf moet bellen met klantenservice en dan zélf m'n telefoon moest gaan opsturen 8)7 . Ook wist ie geen antwoord op de vraag van mij WAT er nou precies kapot was (hij kon kennelijk niet het probleem zien, maar wél de oorzaak... sure 8)7 ). Hij wist me ook te vertellen dat ik geen recht had op vervangende leentelefoon omdat ik niet verzekerd was (wtf.. ik heb gewoon jaar garantie). Ik moest daarnaa naar studie dus had geen tijd meer. dus heb even vriendelijk hun namen genoteerd en ik ga morgen dus weer naar die orange shop en ben daar niet weg voordat het opgelost is (hij wou me deze keer duidelijk gewoon afschepen :( )

Echt misselijk wordt ik van deze service, en deze fijne kerel kan dan ook een leuk briefje verwachten aan de orange waar zijn naam niet positief in naar voren komt.

Als ze me morgen weer niet gaan helpen zal ik waarschijnlijk genoodzaakt zijn een andere shop te proberen, en als dat ook niet lukt moet ik waarschijnlijk brieven gaan sturen (waar ik geen zin in heb, omdat ik al die tijd onbereikbaar ben met een abbo. dat doorloopt :( )

Iemand misschien nog tips voor morgen?
Vandaag merkte ik iets heel anders bij Orange. Stond te wachtten totdat ik geholpen werd (en dit duurde vrij lang). Was er een heer voor mij en zijn telefoon was al meerdere keren kapot gegaan. Hij kon echter per direct een nieuw toestel uitkiezen binnen (dezelfde categorie uiteraard) en tijdens het wachtten kreeg die zelfs nog koffie :+ en ik niet ;)

Ik denk dat het echt ligt aan de humeur van sommige mensen |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Oesie op 08-10-2003 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

MSN Messenger updaten

Kweet niet zeker of het ook voor de SPV geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Smarron schreef op 08 October 2003 @ 19:56:
MSN Messenger updaten

Kweet niet zeker of het ook voor de SPV geld.
Geld ook voor de SPV, hoorde net van een vriend van me dat ie sms-je heeft gehad dat ie zijn msn moest updaten. Dus ga ik dat ook maar ff doen.

Maar volgens mij is bovenstaande link van de meuktracker niet de goede voor de smartphone. Zelf heb ik de goede ook nog niet gevonden :(

[ Voor 16% gewijzigd door Oesie op 08-10-2003 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Wellicht via de SPV update in de phone zelf. Ik ga het even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Smarron schreef op 08 October 2003 @ 20:32:
Wellicht via de SPV update in de phone zelf. Ik ga het even proberen.
Volgens die gozer zou het via deze link moeten: http://www.microsoft.com/...msnmessenger/default.mspx

Voor mij is het daar een doolhof :{

[ Voor 7% gewijzigd door Oesie op 08-10-2003 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Oesie schreef op 08 October 2003 @ 20:38:
[...]

Volgens die gozer zou het via deze link moeten: http://www.microsoft.com/...msnmessenger/default.mspx

Voor mij is het daar een doolhof :{
http://www.microsoft.com/...x?submit1=I+Accept+%3E%3E de update downloaden naar de pc en je spv op de cradle, wachten totdat active sync klaar is en je kunt de setup draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klaasbram schreef op 08 oktober 2003 @ 20:54:
[...]

http://www.microsoft.com/...x?submit1=I+Accept+%3E%3E de update downloaden naar de pc en je spv op de cradle, wachten totdat active sync klaar is en je kunt de setup draaien.
Maar is dit ook voor een smartphone aangezien ze een verschil maken tussen pocketpc mobile 2002/3 (phone edition) en smartphone. En voor de een is wel een download en voor de andere niet.

Van de msoft site :
MSN Messenger Updates for Smartphones
--------------------------------------------------------------------------------

In an effort to ensure the latest security and privacy protections, Microsoft recently updated the .NET Messenger Service, requiring customers to install an updated client in order to continue accessing the Service after October 15, 2003.

Microsoft is working with its mobile operator partners to make updates available for all Windows Mobile-based Smartphones soon. We apologize for any service interruptions. MSN® Messenger is the only feature impacted by this update.

Some Windows Mobile-based Smartphones will be compatible with the new protocol out-of-the-box and customers will not need to take any action in order to access MSN Messenger after October 15.

Please check back for information on update availability

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2003 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Verwijderd schreef op 08 October 2003 @ 20:56:
[...]

Maar is dit ook voor een smartphone aangezien ze een verschil maken tussen pocketpc mobile 2002/3 (phone edition) en smartphone. En voor de een is wel een download en voor de andere niet.

Van de msoft site :

[...]
Ik heb mijn msn niet op die manier geupdate (programma nog niet gestart) maar ik kreeg geen fouten met updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kunnen we straks gewoon via Orange Update MSN Messenger updaten, lijkt me sterk dat ze verw88 dat klanten op eigen houtje maar moeten uitzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep sinds vandaag dat mooie oprol keyboard.. moet zeggen tis verdomd handig!@!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

MS en Providers zijn druk bezig om die update te maken, schijnt trouwens dat dat evt in de rom update komt....

Gewoon ff die site in de gaten houden, en anders Orange eens bellen lijkt mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Woehoei! Geweldig!! Ik was zelf ook al flink aan het googlen geweest maar had blijkbaar niet goed gezocht (die site kende ik ook maar net ;)) maar iig hartstikke bedankt, geen irri loze melding meer. *)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Het is dus niet zo dat je de Pocket PC update op je smartphone zet neem ik aan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Data om in je agenda te schrijven:

2 november: MMS mogelijk bij Orange

16 november: release nieuwe software voor de SPV

-- URL verwijderd; werkt niet op de SPV --

[ Voor 82% gewijzigd door HunterPro op 09-10-2003 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zometeen eerst rijles. en dan ga ik om uur of half 3 weer richting die orange shop :( kan wel even duren vrees ik. tips zijn nogsteeds welkom _/-\o_

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 oktober 2003 @ 10:18:
Zometeen eerst rijles. en dan ga ik om uur of half 3 weer richting die orange shop :( kan wel even duren vrees ik. tips zijn nogsteeds welkom _/-\o_
Ik zou eerst de Orange klantenservice bellen met je verhaal, en hun een store in laten lichten waar jij heen wilt gaan. Dan zijn die mensen voorbereid en kun je makkelijker je verhaal doen. En kom niet binnen van 'ik zal en ik moet'; daar schop je mensen alleen maar mee tegen 't zere been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkanon
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

mkanon

www.kanonweb.nl

Msn start bij moi niet meer op na de update, update de-geinstalleerd en hij werkt weer .... :S

I reject your reality and substitute my own!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HunterPro schreef op 09 oktober 2003 @ 10:24:
[...]

Ik zou eerst de Orange klantenservice bellen met je verhaal, en hun een store in laten lichten waar jij heen wilt gaan. Dan zijn die mensen voorbereid en kun je makkelijker je verhaal doen. En kom niet binnen van 'ik zal en ik moet'; daar schop je mensen alleen maar mee tegen 't zere been.
nou die klantenservice kan ik dus niet bereiken; ik kom bij dat eerste keuzemenu (1 als ik al klant ben) en wordt gewoon opgehangen omdat ik geen keuze zou maken.. of ze gaan weer opnieuw met dat bandje beginnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
HunterPro schreef op 08 oktober 2003 @ 00:14:
Ik zou Sennheiser MX doppen halen; de MX200 (instapmodel) zijn geloof ik iets van 12 euro in de retailhandel (6,99 in de aanbieding @ MediaMarkt Den Haag Centrum).

Verloopstekkertje is idd lastig, zou ik ook wel willen hebben :) anyone?
Die verloopstekkertjes "2.5 mm ->> 3.5 mm" kan je bij conrad bestellen. nadeel geen mic aansluiting.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
micha schreef op 08 October 2003 @ 09:55:
[...]

€3,- per MB als je boven de 2MB komt. ;)

[...]

M'n hele postbus leeg gemaakt, alle mappen zijn ook leeg, nog steeds geeft ie aan dat er 1 sms is.. Ik heb zelfs m'n sim in een andere telefoon gedaan en alle smsjes op de sim verwijderd. Stom ding. :P
Of hard reseten of je database induiken, er is een hele mooie programma daarvoor "databseviewer?" bij modaco staat een hele mooie beschrijving ervoor. hoe je dat probleem oplost.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
En er is een ROM-Update uit, versie 1.6.0.08.
The latest SMART Amazing Phone software upgrade will provide you with the following benefits:
- 20 to 30% Extended battery life
- Action Engine Software
- Amazing Explorer - (Smart Online, Establishment Finder, SSS Online)
- Amazing Store
- Smart Secure
Heb hem alleen nog niet geupgrade.

EDIT: Linkje vergeten :/ Hierbij: http://www.smart.com.ph/S...g+Phone/SAP_downloads.htm

[ Voor 15% gewijzigd door Oesie op 09-10-2003 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
Oesie schreef op 09 oktober 2003 @ 14:07:
En er is een ROM-Update uit, versie 1.6.0.08.

[...]

Heb hem alleen nog niet geupgrade.
Heb je ook nog een linkje
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.