Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 10:55:
[...]

nou die klantenservice kan ik dus niet bereiken; ik kom bij dat eerste keuzemenu (1 als ik al klant ben) en wordt gewoon opgehangen omdat ik geen keuze zou maken.. of ze gaan weer opnieuw met dat bandje beginnen :(
1200 bellen, dan optie 3, dan optie 4.

de genoemde 1.6 software is hier te vinden. Zo te zien alleen voor de E-100 (Tanager) te gebruiken.

LET OP! DEZE SOFTWARE IS NIET GETEST DOOR ORANGE, EN WORDT NIET DOOR ORANGE ONDERSTEUND. BIJ PROBLEMEN MET DEZE SOFTWARE ZAL DE HELPDESK JE GEENSZINS KUNNEN OF WILLEN HELPEN.
Voor zekerheid zou ik zelf wachten tot 16 november, wanneer de 1.6 software voor Orange gebruikers (ook in het Nederlands!) beschikbaar komt.

[ Voor 43% gewijzigd door HunterPro op 10-10-2003 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

wie gaat het proberen. nou ik waag het er vanavond op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Hoodlum2000 schreef op 09 October 2003 @ 16:24:
wie gaat het proberen. nou ik waag het er vanavond op.
Zorg er voor dat je al je gegevens (ook GPRS-instellingen, SMS-centrale etc) opschrijft, anders ben je de sjaak :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

ik heb van mijn fouten geleerd. bij de qtek 1.5.9.... update was ik ook al de henk

edit

trouwens waar op de spv kan ik de instellingen van gprs en share terug vinden zodat ik ze kan later gebruiken?

[ Voor 45% gewijzigd door Sayko op 09-10-2003 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-09 16:24
llpineapple schreef op 09 October 2003 @ 15:02:
[...]

Heb je ook nog een linkje
Sorry, op de een of andere manier vergeten |:(

Hierbij: http://www.smart.com.ph/S...g+Phone/SAP_downloads.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Wat ik me nou afvraag, hoe ik zeker kan weten als mijn spv in de cradle staat dat ie ook gebruik maakt van mijn inet verbinding. Is er een manier om dit te checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
EbAyzo schreef op 07 oktober 2003 @ 19:48:
[...]

Ik zou voor de 7250 gaan...ik twijfelde ook tussen die 2 maar heb denk ik de verkeerde keus gemaakt :(

SPV voordelen:

- Veel gadgets (Vooral mp3 owned)
- Uitgebreid

SPV nadelen:

- Zwaar
- Lomp
- Traag
- Korte batterijtijd...

Dit zijn dus 4 dingen die juist belangrijk zijn voor een goede telefoon....

* Ebayzo wil zijn spv ruilen
Had je post helemaal gemist, heb nu al een spv in mijn bezit. Op het eerste opzicht wel leuk. Battery gaat wel erg snel leeg. Maar wat ik o zo handig vind is dat ie contacts uit je outlook kan synchroniseren etc. Met de nokia was dat ook enigsinds mogelijk maar dit is toch wat uitgebreider.
Echter ben ik bang dat de SPV toch niet 'HET' toestel is en behoud mijn Nokia 8310 dan ook maar als backup.
Ach een gratis SPV krijgen is leuk. Kan hem altijd nog verpatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

ok ik heb de instellingen al gevonden. alleen hoe zit het dan met de wachtwoorden. het zijn allemaal sterretjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-09 17:04
Ja, je verbinding op pass-through zetten en geen andere verbinding hebben. Als hij dan verbinding maakt, gaat dat via je pc.

GPRS/Share instellingen zijn terug te vinden op de Orange/share pagina's. Volgens mij moet je wel een account daar hebben, maar dat is gewoon telnr + eigen gekozen ww.
En anders staat het ook wel ergens in deze topic. Het was al eerder langs geweest op pagina 9 :)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
SPee schreef op 09 oktober 2003 @ 16:42:
Ja, je verbinding op pass-through zetten en geen andere verbinding hebben. Als hij dan verbinding maakt, gaat dat via je pc.
Ik begrijp dus dat je niet kan zien waar je data vandaan komt, toch bedankt!

Nou heb ik nog een ander vraagje, moeten midi bestanden aan bepaalde voorwaarden voldoen voordat ik deze af kan spelen?
Ik heb hier namelijk een paar ringtones gedownload, maar deze speelt mijn spv toch niet af. Heb de handleiding doorgenomen en ze netjes in de map sounds geplaatst die gelegen is in de aplication data folder.

En ik zie de ringtone ook wel staan tussen de andere midi's en wav's.

[ Voor 6% gewijzigd door Oesie op 09-10-2003 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Ik kom nu nog iets apart tegen, zit de handleiding door te nemen en er staat dat je energie kan besparen door de helderheid e.d. aan te passen. Maar het enigste wat ik in mijn energie menu aan kan passen is de time-out van het achtergrondlicht en de modus-screensaver :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:39

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Okay ik wil er eigenlijk niet over beginnen want aan de openingspost van dit topic is er al VEEL over gezeurd maar toch;
Ik heb net een paar uur een SPV :) Leuk en aardig, maar!! Als ik 'm wil unlocken zegt die site dat ze me IMEI nog niet kennen en dat ik met me foon internet op moet. Leuk en aardig, ik heb ff een siteje bezogt met me Share & me Internet profiel. Maar nog faalt de unlock..
Is het de bedoeling dat ik naar een speciale site ga internetten met me SPV?! wie-o-wie?

edit: ik download nu dat action-register programma, laatste hoop ;)

[ Voor 8% gewijzigd door CT op 09-10-2003 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 15:13
daarmee moet het lukken, ik had dat probleem van de week ook, want die van mij was op de een of andere vage manier weer gelocked 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
CT schreef op 09 oktober 2003 @ 17:16:
Is het de bedoeling dat ik naar een speciale site ga internetten met me SPV?! wie-o-wie?
Enigste wat ik gedaan heb gisteren toen ik mijn spv heb gehaalt voordat ik ging unlocken >>> ff msn. Toen werkte het bij mij. Maar ja ik weet het ook niet verder. Succes !

Oh ja, voordat je share werkt kan er 24 uur over heen gaan.

[ Voor 10% gewijzigd door Oesie op 09-10-2003 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Nou na dat reg programma gedraait te hebben en MSN gestart te hebben gebeurt er nog niks :(
Duss.. ik heb ze maar een e-mail gestuurd. Hopelijk wordt dit snel verholpen :P Dan maar ff mp3's testen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er ook een MP4 audio speler is voor de SPV? scheelt aardig wat ruimte namelijk op je SC card (4x kleiner als mp3)

Any help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SD card natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

je kan toch ook WMV's maken, klinken op minder KBps nog als een grotere mp3, scheelt je al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:33

Smarron

The bend

Oesie schreef op 09 October 2003 @ 17:14:
Ik kom nu nog iets apart tegen, zit de handleiding door te nemen en er staat dat je energie kan besparen door de helderheid e.d. aan te passen. Maar het enigste wat ik in mijn energie menu aan kan passen is de time-out van het achtergrondlicht en de modus-screensaver :X
Ben hier ook benieuwd naar! Iemand een idee ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, net terug van orange shop.. beetje resultaat :( helaas is de bedrijfmanager nogal lastig te overtuigen dat hij zich ook aan de nederlandse wet heeft te houden.. en ziet deze wetten als "mijn visie" (echt heel zielig :r ).

Ik heb nu dus de mogelijkheid om hem op te sturen en voor 30 euro te laten repareren (dat vind ik een te hoog bedrag voor iets wat niet door mijzelf veroorzaakt is).
Een vervangend toestel wordt mij geweigerd omdat het niet binnen de garantie valt omdat de heer de bedrijfsleider DENKT dat niet door een fabrieksfout komt (volgens de wet moeten ZIJ aantonen dat het geen fabrieksfout is, zoniet dan mogen ze toch niet zeggen dat het niet zo is??!!). Helaas is deze wet blijkbaar ook niet van toepassing op de betreffende orange shop :|

Ik kan ook nog kiezen hem te laten testen voor 20 euro (welke kosten voor mij zijn als er geconstateerd wordt dat hij niet door fabrieksfout kapot is gegaan). Nou dat zie ik helemaal niet zitten, omdat dit immers door een bedrijf wordt gedaan dat een vast contract met orange over dit soort dingen (ik heb uberhaupt geen garantie dat ie wel gechecked word :r). En hij is natuurlijk NOG langer weg.

Ik wordt er moedeloos van. ik heb hier schijnbaar te maken met een bedrijfsleider met een hard hooft die denkt dat zijn winkeltje boven de wet staat. Zeer helaas heeft hij ook nog niet van enige vorm van klantvriendelijkheid gehoord; toen ik hem verzocht mij niet te tutoi-eren (of hoe je dat ook schrijft :P) liep hij boos weg en beindigde ons gesprek.

Ik zal morgen met de consumentenbond gaan bellen :/ kijken of zij me kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik kreeg net deze melding op MSN op m'n SPV:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mbraams/temp/ss1.gif

En er is nog geen update voor Smartphone 2002 te vinden... Lekker is dat :(

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb even op consumentenbond site gozocht, en hoop dat dit morgen de heer "ik sta boven de wet" wil helpen overtuigen:
http://www.consumentenbon...uws/245193?ticket=nietlid

en nog een keer:
http://www.stichtingdeomb...ebied/consument/nwwet.htm

samen met orange voorwaarden heb ik dus zelfs recht op vervangend toestel O-)
http://www.orange.nl/busi...ven/diensten/garantie.php

ik baal echt van die rotservice die ik krijg (ik moet blijkbaar alles afdwingen met de wet :().

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He mockingbird!
Wat een zooitje in Utrecht zeg he? ;)
Die man wist echt helemaal niets van de wet af, kan ik bevestigen :|
Die medewerkers bleven netjes, maar die bedrijfsleider wist duidelijk niet hoe die moest reageren, en alles was dus niet waar of kon niet of weer een andere smoes :|
Ben ik ff blij dat ik een aanvullende verzekering heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

hoe werkt dat registry application eigenlijk :P Als ik 'm opstart staat me IMEI er en me 06nr zonder +31 .. en dan na een tijdje staat er onderin 'lock registrerd successfully" ofzo..
En dan kan je de optie 'register' kiezen en ja kiezen maar dan gebeurt er niks bijzonders..

Gaat dit wel ok? :P

edit: hmm op de site staat dat ik dan moet registeren en dan met internet moet connecten .. dat heb ik niet gedaan denk ik. Ff testen nog :P (WIL GRAAG unlocken.. staat me nogal een berg software te trappelen om me SPV te gebruiken) En i k m o e t e e n t a s k m a n a g e r :P je kan niks afsluiten vet onoverzichtelijk.

Ok, reg tool gedraaid en laten draaien en toen ff het internet op en VOILA
hij's unlocked ;) 8)

[ Voor 49% gewijzigd door CT op 09-10-2003 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ns4n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Iemand die nieuwe software al getest ??? :9~
Uitgebreid Commentaar Bitte B)

.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Nog even twee korte vraagjes onder de aandacht brengen:

1.
Moeten midi bestanden aan bepaalde voorwaarden voldoen voordat ik deze af kan spelen/gebruiken als ringtone?
Heb verschillende ringtones gedownload en in de sounds folder gezet. De SPV ziet de .mid files ook en kan ze zelfs instellen als beltoon. Maar hij geeft geen geluid.

2.
Waar kan ik de helderheid van het scherm aanpassen?
Hierdoor zou het mogelijk zijn om energie te besparen, en de meeste tijd van de dag heb je niet zoveel backlight nodig. Nou staat het netjes in de handleiding uitgelegd, maar op de SPV is het enigste wat ik kan vinden onder energiebeheer de time-out en de screensaver modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

CT schreef op 09 October 2003 @ 17:40:
Nou na dat reg programma gedraait te hebben en MSN gestart te hebben gebeurt er nog niks :(
Duss.. ik heb ze maar een e-mail gestuurd. Hopelijk wordt dit snel verholpen :P Dan maar ff mp3's testen ;)
als je progje gerunt hebt, moet je nogmaals via de site laten unlocken (2x)
Hij zal aangeven dat je bekend bent, maar je krijgt nog niks (heb zelf een dag zitten wachten) doe je het dan voor de 2e keer, krijg je binnen 5 minuten ineens een bericht dat ie unlocked is :) (in mijn geval iig)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

ik wil nu dus die nieuwe software testen maar hij is nog steeds aan het zoeken naar mijn spv. 10 minuten al. nog even wachten dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga morgenochtend waarschlijk naar een andere orange winkel, gezien de hopeloze gesteldheid van de intresse in de klant bij de orange winkel waar ik voorheen ben geweest. ik hoop dat deze mensen mij beter te woord zullen staan en mij kunnen helpen.

Ben dit keer beter voorbereid; relevante wetsartikelen opgezocht en uitgeprint >:)

Als het opgelost KAN worden , zal ik vragen of zij iets over de nieuwe update weten :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

domme vraag misschien weer maar HOE ZET JE DIE TOETSTONEN uit ?!?! wordt knettergek van dat 'tik' 'tik'
En als je gaat BELLEN hoe zet je die dail-tone herrie af van de toetsen?!
Ik kan het echt nergens vinden in de menu's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CT schreef op 09 October 2003 @ 23:17:
domme vraag misschien weer maar HOE ZET JE DIE TOETSTONEN uit ?!?! wordt knettergek van dat 'tik' 'tik'
En als je gaat BELLEN hoe zet je die dail-tone herrie af van de toetsen?!
Ik kan het echt nergens vinden in de menu's :(
staat wel ergens in de instellingen, ik zou het voor je opzoeken.. mits m'n telefoon niet overleden was :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 16:07

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

link naar mijn vraag op het modaco forum (niets mis met tweakers natuurlijk ;))
ik wil weten of er een reg tweak is om de backlight tussen altijd on en uit in xx seconden te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 23:21:
[...]

staat wel ergens in de instellingen, ik zou het voor je opzoeken.. mits m'n telefoon niet overleden was :/
Ik heb't al, onder profielen het systeem geluid 'uit' zetten en dan kan je ook kiezen of je geluid wilt en trillen tegelijk :)) zocht ik ookal :)

En waarom gaat'ie als dat spv ding n de cradle staat eerst op netstroom en dan weer op batterij na een tijd en dan na een tijd weer op netstroom, lijkt me niet bevorderlijk voor je spv, wel? (daarom gaat dat backlight soms ineens aan)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

-Nexus schreef op 09 October 2003 @ 23:21:
link naar mijn vraag op het modaco forum (niets mis met tweakers natuurlijk ;))
ik wil weten of er een reg tweak is om de backlight tussen altijd on en uit in xx seconden te zetten.
altijd 'on' gebruik je altijd bij films (toch?) en in die pocket divx speler mpv ofzo kan je dat gewoon in die player aanzetten (backlight always on) als je de player dan verlaat gaat je backlight weer uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 16:07

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Mijn post op modaco
From today I am using all my SPV capabilities
I have installed a self made car kit, connected audio out to my car stereo.
(together with pocketmusic and 10 hours of mp3)
And the SPV is showing of next to my steering wheel,
BUT, it would be nice if the backlight stays on when connected to a power supply,
Is it possible to change the "with power power supply" profile to be set to backlight always on?
(and backwards without power supply to XX seconds?)
Or... a .reg file that changes that option so i can make a shortcut in my start menu will do the trick to...
I am looking for it right now, but without result, maybe one 1337 SPVer has the solution already.

I hope my problem is clear, Cauz my english isn't that good
nee het betreft hier het programma Pocket music echt een top programma.
alleen ik mis idd de always on functie net als pocket divx.
(playlist support, met juiste instellingen geen haperingen, spoelen gaat veel makkelijker)
ik wil gewoon altijd op het schermpje kunnen kijken hoever het nummer is, en welk nummer speelt.

[ Voor 52% gewijzigd door -Nexus op 09-10-2003 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

de update luk dus niet. ik krijg een invalid model id error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Hoodlum2000 schreef op 10 October 2003 @ 00:02:
Niet zo gek; de daar afgebeelde telefoon is de E-100 (oftewel de Tanager), en jij hebt de gewone SPV (oftewel de Canary) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-09 08:31
Je kan de software wel installeren als je in het 3 kleuren menu zit. Dus batterij eruit, rec en aanknop indrukken. En dan lukt het wel (zo heb ik de qtec 7070 software erop gezet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

En op modaco las ik ook dat juist de updates van SMART niet echt lekker lopen met de meeste SPV's.

Zo, we gaan lekker richting deel 4 al weer :)
Tip voor komende TS: verzamel vast de linkjes uit de vorige topics ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Damn wat is 256mb sd duur.
En waarom geeft je spv bij 16mb kaart aan dat er 14mb is en bij een 8mb kaart dat er 6mb is ?! (of werkt dat freespace programmaatje niet lekker).
En ik had nog een 16meg liggen, dus die zit er nu tijdelijk in. Maar waar kan je een 256mb SD incl bleuthooth kopen? (of bestaat dat niet?) :P
En zijn alle merken SD compatible met de SPV? En is een 256mb sd card inkoopactie niks? Kunnen we misschien op 60euro p/s komen :) (das nog betaalbaar)

edit:
En doom draait bij mij wel ERG trraaagggg ... als ik op een toets druk moet ik 10seconden wachten voordat er wat gebeurt?! (of zijn er meerdere versies van doom? deze 'versie' doet bijna een minuut alleen al over het opstarten ..) Maar is de java-versie testen.. ofzo

[ Voor 23% gewijzigd door CT op 10-10-2003 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Oesie schreef op 09 oktober 2003 @ 22:23:
Nog even twee korte vraagjes onder de aandacht brengen:

1.
Moeten midi bestanden aan bepaalde voorwaarden voldoen voordat ik deze af kan spelen/gebruiken als ringtone?
Heb verschillende ringtones gedownload en in de sounds folder gezet. De SPV ziet de .mid files ook en kan ze zelfs instellen als beltoon. Maar hij geeft geen geluid.
[EDIT]
Ik heb zo'n vermoeden dat ie alleen MIDI files afspeelt die als '1C' zijn opgeslagen :? Als ik .mid files in de desbetreffende map kopieer hoor ik niks of een standaard geluid van de telefoon bij de betreffende MIDI :(

Iemand met hetzelfde probleem, of misschien beter een oplossing?!

[ Voor 28% gewijzigd door Oesie op 10-10-2003 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net op Webwereld dat de SPV E200 op 6 november wordt gelanceerd in Nederland.

Nieuwe smartphone van Orange op komst

14:59 uur - Orange brengt op 6 november een nieuwe smartphone van Microsoft op de Nederlandse markt. De SPV E200 draait op Windows Mobile 2003, heeft een digitale camera en Bluetooth. Orange hoopt met de introductie van de nieuwe smartphones de omzet per abonnee te verhogen. Uit onderzoek zou namelijk blijken dat omzet per gebruiker met 25 procent toeneemt bij het gebruik van een smartphone. Hoeveel de SPV E200 gaat kosten, is nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

llpineapple schreef op 10 October 2003 @ 08:48:
[...]

Je kan de software wel installeren als je in het 3 kleuren menu zit. Dus batterij eruit, rec en aanknop indrukken. En dan lukt het wel (zo heb ik de qtec 7070 software erop gezet)
Heb jij de 1.6 op je Orange SPV gezet?! op die manier? en werkt't beter?
Dan gaa'k het ook ff doen :P

edit: nou met het 3kleuren menu krijg je niet de model_id error maar imcompatible_types error, ik heb een ORG_NL en er komt een SMT_USA op en dat kan niet volgens de software :P nou :'(

[ Voor 21% gewijzigd door CT op 10-10-2003 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 16:22:
Ik lees net op Webwereld dat de SPV E200 op 6 november wordt gelanceerd in Nederland.

Nieuwe smartphone van Orange op komst

14:59 uur - Orange brengt op 6 november een nieuwe smartphone van Microsoft op de Nederlandse markt. De SPV E200 draait op Windows Mobile 2003, heeft een digitale camera en Bluetooth. Orange hoopt met de introductie van de nieuwe smartphones de omzet per abonnee te verhogen. Uit onderzoek zou namelijk blijken dat omzet per gebruiker met 25 procent toeneemt bij het gebruik van een smartphone. Hoeveel de SPV E200 gaat kosten, is nog niet bekend.
Egt heel erg*** ik heb net me e100. Ik snap niet waarom ze die dan ontwikkeld hebben als ze meteen met een e200 komen! Die e200 heeft dus als verschil windows mobile 2003 , bluetooth, java en ingebouwde camera?
(Deze maand hebben ze weer een dikke actie, geen aansluitkosten, gratis extra sim voor weg te geven en gratis 2 xtra bundels voor 1 jaar en 4 voor 2 jaar abbo. Ben je student dan krijg je er nog eens 3 xtra bundels erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

blootooth kan je ook simpel op je gewone spv toevoegen en java midp is er gewoon om er op te installeren, de camera valt mij erg mee. Ik had hiervoor een ericsson nou dan moest je wel ff een stuk meer gevaarte meer dragen als je een foto wilde maken. En als je er dan 1 maakte was die 1x1 pixel ofzo en duurde het een 10minuten voordat de volgende gemaakt kon worden (gaap)... en mobile 2003 kan maybe ook op de gewone spv geflashed worden ;) dussss de e200 brengt niet zoveel extra met zich mee.
De reden dat ik liever de oude spv dan de e100 had was simpelweg door de omvang :P De e100 is 'nog' langer dan de spv. En het uiterlijk vind ik persoonlij lelijker van de e100.

duss.. e200 is leuk maar ik denk toch echt dat die ze 'meerprijs' niet waard is ;) De spv van orange had ik bijna gratis (incl gratis vakantie) gekregen bij een verlenging.. denk dat de e200 dat nooit zal evenaren. (een verlenging met de SL55 koste me anders 300euro!! e200 kan dus nooit zo goedkoop aangeboden worden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

CT schreef op 11 October 2003 @ 01:02:
blootooth kan je ook simpel op je gewone spv toevoegen en java midp is er gewoon om er op te installeren, de camera valt mij erg mee. Ik had hiervoor een ericsson nou dan moest je wel ff een stuk meer gevaarte meer dragen als je een foto wilde maken. En als je er dan 1 maakte was die 1x1 pixel ofzo en duurde het een 10minuten voordat de volgende gemaakt kon worden (gaap)... en mobile 2003 kan maybe ook op de gewone spv geflashed worden ;) dussss de e200 brengt niet zoveel extra met zich mee.
De reden dat ik liever de oude spv dan de e100 had was simpelweg door de omvang :P De e100 is 'nog' langer dan de spv. En het uiterlijk vind ik persoonlij lelijker van de e100.

duss.. e200 is leuk maar ik denk toch echt dat die ze 'meerprijs' niet waard is ;) De spv van orange had ik bijna gratis (incl gratis vakantie) gekregen bij een verlenging.. denk dat de e200 dat nooit zal evenaren. (een verlenging met de SL55 koste me anders 300euro!! e200 kan dus nooit zo goedkoop aangeboden worden.)
Vakantie? waar?
Ik ben ook aan verlening toe
[/cheapass nederlandermode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Rebels schreef op 11 oktober 2003 @ 01:06:
[...]

Vakantie? waar?
Ik ben ook aan verlening toe
[/cheapass nederlandermode]
Weet niet, was een actie van Orange.
In de winkel moest ik de SPV ophalen, en daar kreeg ik bij de SPV ook nog een leren riem hoes voor dat ding erbij. En toen gaf ze me een 'actie voucher' van Orange.
Kan ik binnen een jaar een accomodatie kiezen uit de folder (frankrijk o.a.) en dan moet ik zelf voor het vervoer zorgen. En als ik er ben natuurlijk ook zelf het eten kopen. Maar na het lezen van de kleine lettertjes ben je vrij in de laatst genoemde zaken. Dus je kan gewoon een week bij de mac eten en al liftend naar de bestemming gaan ;) bij wijs van spreken dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Weet iemand nog wat over de aan te passen brightness? Ik heb me rot gezocht, maar er wordt nergens uitgelegd waar en hoe dat precies gedaan kan worden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Smarron schreef op 11 October 2003 @ 10:36:
Weet iemand nog wat over de aan te passen brightness? Ik heb me rot gezocht, maar er wordt nergens uitgelegd waar en hoe dat precies gedaan kan worden |:(
Dat kan niet :P
Als je goed kijkt zie je ook dat het een soort reflective scherm is. Dus dat scherm zelf heeft geen brightness dat staat gewoon AAN of UIT.
En aan de onderkant van je scherm zit een zeer velle lamp/led iets dat schijnt op dat scherm en reflecteert dat weer.
Dus het enige dat zou kunnen is dat backlight aanpassen. En dat gaat dus niet. Dat backlight heeft 2 standen. Vel en Dim (en uit, dus eigenlijk 3 standen). Je kan geloof ik wel met een registry editor in je foon de backlight-vel uit zetten en alleen de backlight-dim laten werken ofzo.. meer kan je er niet aan doen :P
En contrast regelen kan ook niet (op dat schermpje zelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Was er al bang voor. Wel stom dat ze het in de handleiding zetten :(

"Adjustable brightness"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Hmm staat het erin?! Raar.. ik zal iig nog even verder zoeken als ik toch zoek naar spv zooi. Maar tot nu toe zegt iedereen op alle fora "nope kan niet" :P Dus. En als ik zo naar die SPV kijk denk ik ook dat het waar is ;) Want eigenlijk is dit nieteens een 'backlight' een backlight verlicht namelijk elke pixel apart en maakt vaak een zoement geluid als je er naar luistert.. ander soort techniek. Dit is meer gewoon een led die de boel vol schijnt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Dit staat er precies:
Conserving battery power

Power Management Settings are used to display power saving settings, such as changing the backlight brightness and the backlight and display time-outs, and to check the battery level.

On the Home screen, press Programs, select Settings, select More, select Power Management, and then press the Action key.
Vooral bij het onderstreepte maken ze onderscheid tussen 2 zaken. Achtergrondverlichting en helderheid. Er wordt beweerd deze laatste aan te kunnen passen, maar dat kan dus niet zelf.

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
HunterPro schreef op 09 October 2003 @ 16:13:
[...]

1200 bellen, dan optie 3, dan optie 4.

de genoemde 1.6 software is hier te vinden. Zo te zien alleen voor de E-100 (Tanager) te gebruiken.

LET OP! DEZE SOFTWARE IS NIET GETEST DOOR ORANGE, EN WORDT NIET DOOR ORANGE ONDERSTEUND. BIJ PROBLEMEN MET DEZE SOFTWARE ZAL DE HELPDESK JE GEENSZINS KUNNEN OF WILLEN HELPEN.
Voor zekerheid zou ik zelf wachten tot 16 november, wanneer de 1.6 software voor Orange gebruikers (ook in het Nederlands!) beschikbaar komt.
Waarvoor zijn we de tweakers andres voor? }) wel oppassen met radio versie, het is niet hetzelfde als die van orange 1.6 of orange 1.whatever. (8>
Ik ga die update installeren, ik heb gisteren 20 minuten gewacht tot dat je ge-download was. ik hou jullie op de hoogte. duim voor mij. ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
CT schreef op 11 October 2003 @ 10:57:
[...]

Je kan geloof ik wel met een registry editor in je foon de backlight-vel uit zetten en alleen de backlight-dim laten werken ofzo..
Heb jij enig idee hoe dat moet, vind dat ie op 'dim' al fel genoeg staat, ik doe alles om de batterij te besparen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donderdag was mijn spv naar de klote. mijn headset bleef hangen op hoofdtelefoon en nie terug te krijgen na alle bekende truukjes.. portje denk echt deffect.
bel orange klantenservice om uur of 16:00 en wordt netjes omgeruild met een nieuw toestel op vrijdag op 08:30. per koerier. nou noem ik dat wel echt top service:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 oktober 2003 @ 13:39:
donderdag was mijn spv naar de klote. mijn headset bleef hangen op hoofdtelefoon en nie terug te krijgen na alle bekende truukjes.. portje denk echt deffect.
bel orange klantenservice om uur of 16:00 en wordt netjes omgeruild met een nieuw toestel op vrijdag op 08:30. per koerier. nou noem ik dat wel echt top service:)
dan heb je het beter dan mij :'(
welk nummer heb jij dan gebeld?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2003 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
BadBoy18 schreef op 11 oktober 2003 @ 12:08:
[...]

Waarvoor zijn we de tweakers andres voor? }) wel oppassen met radio versie, het is niet hetzelfde als die van orange 1.6 of orange 1.whatever. (8>
Ik ga die update installeren, ik heb gisteren 20 minuten gewacht tot dat je ge-download was. ik hou jullie op de hoogte. duim voor mij. ;)
ff myn zelf quoten.. helaas.. niet mogelijk. dan maar wachten tot orange officeel met die update komt. |:(

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 October 2003 @ 14:25:
[...]

dan heb je het beter dan mij :'(
welk nummer heb jij dan gebeld?
kep gewoon 1200 gebeld.. standaard service nummer wat voor geprogrameerd is in je spv. kep trouwens ook geen extra garantie. ding was nie eens 6 weken oud dus ze moesten wel omruilen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Waar kan ik dat programma (kan me herrineren het ergens gelezen te hebben) vinden waarmee je bij binnenkomende gesprekken PLAATJES van de persoon die belt kan zien?!?! Ik kan nu alleen callfaces vinden (ofzo) maar daarmee krijg je juist plaatjes te zien als je naar iemand belt (andersom dus) en dat heb ik niet nodig :P

En is er een makkelijkere manier om die links op het beginscherm van de SPV te veranderen? Dus zonder in de XML te rotzooien zoals op dat MoDAco forum staat ;) wie-o-wie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ns4n3
  • Niet online
smartface & I.A. Caller ID zijn er 2, die eerste is gratis

.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:40
1ns4n3 schreef op 12 October 2003 @ 19:10:
smartface & I.A. Caller ID zijn er 2, die eerste is gratis
heb je linkjes naar die freeware progjes?

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ns4n3
  • Niet online
klaasbram schreef op 12 oktober 2003 @ 22:09:
[...]

heb je linkjes naar die freeware progjes?
http://www.google.nl |:(

Google is je vriend B)

.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Smartface is echt vet :) kan je echt je hele schermpje aanpassen, cool. het nu ook smartzip, grote bestandjes ff inzippen ;) nu alleen nog een PDF reader oid.

[ Voor 13% gewijzigd door CT op 12-10-2003 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 October 2003 @ 15:08:
[...]

kep gewoon 1200 gebeld.. standaard service nummer wat voor geprogrameerd is in je spv. kep trouwens ook geen extra garantie. ding was nie eens 6 weken oud dus ze moesten wel omruilen:)
1200 ?? is dat het nummer ofzo :? of 0900-1200 ofzo? ik ga dat dan zo meteen bellen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

1200 vanaf je GSM, OF als je dat nie heb :P of de kosten wilt besparen:
06 28 500 777 is vanaf een vaste telefoon. Maar dan moet je wel een geldig Orange 06-nr hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja.. vanaf me mobiel gaat niet lukken :p

dan ga ik het maar even vanaf me vaste telefoon bellen zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JEEEJ: update!!!

naar orange schop te amesfoort geweest, hier was de service wel van behoorlijk pijl (in tegenstelling tot mijn ervaring met vestiging in utrecht :( ).
Ik kan morgen een koerier voor me huisje verwachten.

/me kijkt beetje verbaast naar het oud stukje techniek waarmee ik nu mag bellen...3310 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou ff naar die winkel in utrecht gaan en er iets van zeggen.. heel blij met je nieuwe spvtje daaraankomen :P "Hoi, kijk eens? zo moet het nou!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 09:40
Ja tuurlijk zijn ze daarmee te vinden.
Maar het zou voor iedereen makkelijker zijn als er direct linkjes staan naar de maker van het programma (directe download links vind ik persoonlijk maar niets ;) )

Ik ben ook een leuk artikel tegen gekomen over het zelf maken van een home screen.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:13

404error

Page Not Found

Ik kreeg vandaag dit mailtje van Microsoft over Messenger:

Dear Windows Mobile-based Smartphone Customer:

In an effort to ensure the latest security and privacy protections,
Microsoft recently made an update to the .NET Messenger Service
which requires customers to install an updated client in order to
continue accessing the Service after October 15, 2003.

Microsoft is working with its mobile operator partners to make
updates available for Windows Mobile-based Smartphones soon. Some
Windows Mobile-based Smartphones will have the latest security and
privacy protections out-of-the-box and customers will not need to
take any action in order to access MSN Messenger after October 15.

You can learn more about the availability of MSN Messenger updates
for Smartphones at the Windows Mobile web site.

We apologize for any service interruptions in the event that updated
MSN Messenger clients are not available for some Smartphone
customers immediately after October 15. This update only applies to
MSN Messenger. No other voice, data, or software functionality on
Smartphone is impacted by this update.

Please visit our web site for additional information on
update availability.

The Windows Mobile Team
www.microsoft.com/windowsmobile

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
* gitaarwerk is back from forumstop.
----------------------------------------------------
Hmz.. is dit positief 404error? ik weet et niet hoor... zou die licentie al bij de aankoop van de telefoon inbegrepen zijn?

Anyway.. ik had een ontiegelijk groot probleem met het bereikbaar zijn met orange.. was neit goed met nummerbehoud gegaan. Nu doet et et weer, alleen iedere keer als ik GPRS & SHARE op wilt, gaat ie om en om verbinden. (gprs / radio/ gprs radio / error )

hierover ff orange bellen dan maar (weer) ?
-----------------------------------------------------

Nieuwe ActiveSync versie is uit 3.7.1

http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=2032
-----------------------------------------------------
nieuwe smartphone

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/2012_1.gif
------------------------------------------------------
SHAPE multi InstantMessenger
http://www.smartphone-club.nl/content.php?id=2031
--

Zo, mijn bijdrage weer :)

[ Voor 40% gewijzigd door gitaarwerk op 14-10-2003 01:51 ]

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lelijke telefoon imo.

Maja.. mijn SPV is net opgehaald... hopen dat ik em snel weer terug heb :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Is het mogelijk om bij de SPV Canary woorden in je woordenboek te plaatsen :? Ik heb het geprobeerd om een dergelijke functie te vinden bij het opstellen van een sms :/, echter kan ik niks vinden :|

[ Voor 7% gewijzigd door Oesie op 14-10-2003 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Oesie schreef op 14 October 2003 @ 12:40:
Is het mogelijk om bij de SPV Canary woorden in je woordenboek te plaatsen :? Ik heb het geprobeerd om een dergelijke functie te vinden bij het opstellen van een sms :/, echter kan ik niks vinden :|
dat schijnt ie automagisch te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Oesie schreef op 14 October 2003 @ 12:40:
elk woord wat je zonder t9 invoert komt er in principe in.
Wat ook schijnt te werken, is op je pc in outlook een mail schrijven met alle woorden die je erin wilt, deze te synchen naar de SPV, te openen op de SPV, dan save as draft oid te doen, hierdoor komen ze ook in de T9 te staan schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
HunterPro schreef op 14 oktober 2003 @ 12:55:
[...]

VET !!! Nog beter dan de nokia's, woehoe. Wist het geen eens! Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

HunterPro schreef op 14 October 2003 @ 12:55:
[...]

It sure is a magical phone ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Zo...heb hem net tekoop gezet in Vraag en Aanbod op t.net en nu ook op marktplaats voor 120euro'tjes!

Is dat veel? Inclusief 128mb SD kaartje....

[ Voor 14% gewijzigd door Ebayzo op 14-10-2003 15:01 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EbAyzo schreef op 14 October 2003 @ 14:41:
Zo...heb hem net tekoop gezet in Vraag en Aanbod op t.net en nu ook op marktplaats voor 120euro'tjes!

hangt beetje van de staat af, maar dat is ABSOLUUT NIET duur imo (mits ie gewoon nog in goede staat is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
EbAyzo schreef op 14 October 2003 @ 14:41:

Zijn ze los niet iets van 500 pleuro's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

je kan er incl kaart makkelijk 250 voor vragen :P Een nokia 7650 is, als die 150euro kost, al goedkoop :P en die kan minder (geen mp3 en films) en heeft maar 4meg intern.. dusch..
Als ik wist dat'jem zo goedkoop weg deed ;) had ik me abbo verlengt met geld terug en kocht ik em van jou over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
zo super veel kan je er nu ook al niet meer voor vragen, denk dat je wel goed zit met je prijs, want nieuw is ie nog iets van 300 Euro & nog dit jaar komt de nieuwe op de markt. Trouwens, de smartphone van Motorola is er ook binnen een paar weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst alle verjaardagen van vrienden van me in m'n outlook geschreven en die daarna gesynct met m'n spv. Nu zou ik graag willen dat ie me ook waarschuwt als er iemand jarig is. Jammergenoeg doet ie dat niet... Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Oesie schreef op 14 October 2003 @ 16:18:
[...]

Zijn ze los niet iets van 500 pleuro's
In orange shop werd bij aanschaf 709,95€ aangeslagen.
Was blij dat ik dat niet hoefde te betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens als de openingspost eraan zit te komen, laat dan aub heel erg duidelijk erin staan dat je wanneer je 'm wil unlocken je vaak een dagje geduld moet hebben.
|:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 October 2003 @ 16:44:
Ik heb laatst alle verjaardagen van vrienden van me in m'n outlook geschreven en die daarna gesynct met m'n spv. Nu zou ik graag willen dat ie me ook waarschuwt als er iemand jarig is. Jammergenoeg doet ie dat niet... Iemand een tip?
Je kan op afspraken een alert zetten; je SPV neemt die gewoon over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Wheeee.. Agile Messenger is (al) uit.. :P _/-\o_
Het is een soort trillian voor SPV. Met een traffic counter. kijken hoe het bevalt :*)

hopen dat ze rekening hebben gehouden met de dat gedoe van MS (vanaf 15 oct )

Download hier

Afbeeldingslocatie: http://www.agilemobile.com/images/screens/s1.gifAfbeeldingslocatie: http://www.agilemobile.com/images/screens/s2.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.agilemobile.com/images/screens/s3.gifAfbeeldingslocatie: http://www.agilemobile.com/images/screens/s4.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.agilemobile.com/images/screens/s5.gif

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

150€ en verkooooooocht!! aan de jongen met de pet :)

Morgen komt ie hem al ophalen en verlaat ik dit topic voorgoed! :/

Wel jammer...had veel van die SPV verwacht...misschien over een paar jaar als ze wat kleiner en lichter worden + langere standby :)

* Ebayzo gaat nu over op Ericsson T310

Deze is wel lekker licht :)

specs:

SonyEricsson T310

Speciale eigenschappen
Kleurenscherm 256 opties
Nieuwste games zoals Tony Hawk en Pro Skater
Polyfone ringtones
SMS opties zoals chatten, intelligente tekst invoerfunctie en SMS met plaatjes en geluid

Standaard eigenschappen
Gewicht: 97 gram
Formaat: 104 x 49 x 20 mm
Gesprekstijd: Tot 11 uur
Standby-tijd: Tot 400 uur
Frequentie: 900, 1800 en 1900
Batterijtype: Lithium-Polymer (700mAh)
WAP-mogelijkheid: ja

Ik vertel morgen wel of het wat is ;)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

EbAyzo schreef op 14 October 2003 @ 19:24:
150€ en verkooooooocht!! aan de jongen met de pet :)

Morgen komt ie hem al ophalen en verlaat ik dit topic voorgoed! :/

Wel jammer...had veel van die SPV verwacht...misschien over een paar jaar als ze wat kleiner en lichter worden + langere standby :)

* Ebayzo gaat nu over op Ericsson T310
* philipnorth denkt dat je een hoop features gaat missen :P

Maar T310 is wel een leuk ding, maar je gaat wel ineens van een phone/pda naar een errug simpele telefoon, had een keuze als de T610 beter begrepen...
Maar ach, helaas pindakaas, wie weet tot ziens in een volgend spv topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

hehe ik ben juist van de t300 (voorganger van de t310) naar een spv overgestapt vanwege debiele limitaties. En de t300 is een halve centimeter kleiner dan de spv (maar de vormgeving is lomper dus zijn ze even groot).. tja de ericsson heeft langere standby.. en als je geen waarde hecht aan extra zooi zoals emulators/games/email/gprs/ebooks etc.. dan is een ericsson t310 een leuke vervanger :)

Maar ik weet wel wat ik zou kiezen, lang leven mp3 :) en filmpies maken :) (slechte kwaliteit maar toch leuk) en 3d spelletjes die snel gaan :) etc.. dan maar iets meer gewicht meedragen. Enne als ik lang wegga, neem ik gewoon me t300 als nood-telefoon mee ;) (doet makkelijk een week standby)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

CT schreef op 15 October 2003 @ 00:53:
hehe ik ben juist van de t300 (voorganger van de t310) naar een spv overgestapt vanwege debiele limitaties. En de t300 is een halve centimeter kleiner dan de spv (maar de vormgeving is lomper dus zijn ze even groot).. tja de ericsson heeft langere standby.. en als je geen waarde hecht aan extra zooi zoals emulators/games/email/gprs/ebooks etc.. dan is een ericsson t310 een leuke vervanger :)

Maar ik weet wel wat ik zou kiezen, lang leven mp3 :) en filmpies maken :) (slechte kwaliteit maar toch leuk) en 3d spelletjes die snel gaan :) etc.. dan maar iets meer gewicht meedragen. Enne als ik lang wegga, neem ik gewoon me t300 als nood-telefoon mee ;) (doet makkelijk een week standby)
grootste beperking is imo idd de standby tijd, ben geswitched vanaf een 6510, die idd makkelijk een week redde, met een half uur bellen per dag zelfs :)

Maar het zou al schelen als we die 20-30% extra hebben met die 1.6 update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Hoop dat ie snel komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

wilde ookal zeggen ;) 1.6!! is zowat een legende ;)
Maaarrr ik heb deze settings gebruikt voor virtuadub bij het encoden van een filmpie en nu is het prachtig helemaal fullscreen (landscape) en loopt het perfect snel en is duidelijk scherp (zelfs de ondertiteling is leesbaar met PocketDivx) duss :) Ik ga sparen voor 512mb SD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
zoals ik al eerder zei:
HunterPro schreef op 08 October 2003 @ 23:48:
Data om in je agenda te schrijven:

2 november: MMS mogelijk bij Orange

16 november: release nieuwe software voor de SPV
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

CT schreef op 15 October 2003 @ 00:53:

SPV is dus echt wel lomper / grote / zwaarder als de T310....

En die features ga ik niet missen want vond ze toch overbodig....heb liever een iets snellere mobiele telefoon met betere standby tijd dan zo'n zwaar lomp ding met msn wat toch overbodig is...

(Maar ja...dat is mijn mening nu...toen ik hem net had was ik ook helemaal anti non-spv telefoons :) )

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

EbAyzo schreef op 15 October 2003 @ 13:20:
[...]

(Maar ja...dat is mijn mening nu...toen ik hem net had was ik ook helemaal anti non-spv telefoons :) )
Ik ben sowieso al niet anti non-spv telefoons, maar ik denk wel dat als je van een SPV (oid) naar een kale telefoon gaat, je bepaalde features best zal missen (mp3 speler bijvoorbeeld?)

Vind de t310 wel kewl trouwens, THPS :)
Die zou ook op de SPV moeten komen, iemand zin om m te porten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

philipnorth schreef op 15 October 2003 @ 16:09:
[...]

Ik ben sowieso al niet anti non-spv telefoons, maar ik denk wel dat als je van een SPV (oid) naar een kale telefoon gaat, je bepaalde features best zal missen (mp3 speler bijvoorbeeld?)

Vind de t310 wel kewl trouwens, THPS :)
Die zou ook op de SPV moeten komen, iemand zin om m te porten? :D
Mjah...mp3 speler was dan de beste feature! Maar die had ook vaak zat kuren om goed genoemd te worden! koop ik liever een aparte mp3 speler

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
EbAyzo schreef op 15 October 2003 @ 16:54:
[...]

Mjah...mp3 speler was dan de beste feature! Maar die had ook vaak zat kuren om goed genoemd te worden! koop ik liever een aparte mp3 speler
moet je voor de grap es je nummertjes met Windows Media Player omzetten naar WMA, en die op je speler knallen (liefst met windows media player zelf, werkt prima). Kleine files, en stukken stabieler dan MP3 :) (het blijft een MS OS hè :P)
en WM9 klinkt ook nog prima @ 64 kbps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Sjah heb je wel is wat 'commerciele' spellen op die spv getest? Dat ziet/speelt wel ff beter dan me ercisson deed (THPS stelt weinig voor hoor op de ericsson). Maar als je al die multimedia/pda zooi niet boeiend vind dan kan je ook beter een kleinere/simpelere telefoon nemen. Want een SPV is eigenlijk niet echt een telefoon, het is een SPV :P (sound, picture, video) en dat doet'ie, bij mij athans, erg goed.

Ik had hiervoor dus een t300 in combi met een palm m100 en minidisc. En die heb ik nu lekker allemaal vervangen.. en ik draag nu minder mee en laad alles in 1x op. :) Dus ik vind dit wel een uitkomst. De uitvoering had wel beter gekund, maar dat kan het altijd. ( en ik ben niet anti non-spv :P ) maakt mij echt niks uit. Blijft allemaal persoonlijke kwesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
HunterPro schreef op 14 oktober 2003 @ 17:30:
[...]

Je kan op afspraken een alert zetten; je SPV neemt die gewoon over :)
Bij mij staat het vinkje reminder aangevinkt, maar krijg geen herinnering :?
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.