Orange SPV Smartphone [Deel 3]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 3.764 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

EbAyzo schreef op 15 October 2003 @ 13:20:
[...]

(Maar ja...dat is mijn mening nu...toen ik hem net had was ik ook helemaal anti non-spv telefoons :) )
Ik ben sowieso al niet anti non-spv telefoons, maar ik denk wel dat als je van een SPV (oid) naar een kale telefoon gaat, je bepaalde features best zal missen (mp3 speler bijvoorbeeld?)

Vind de t310 wel kewl trouwens, THPS :)
Die zou ook op de SPV moeten komen, iemand zin om m te porten? :D

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

philipnorth schreef op 15 October 2003 @ 16:09:
[...]

Ik ben sowieso al niet anti non-spv telefoons, maar ik denk wel dat als je van een SPV (oid) naar een kale telefoon gaat, je bepaalde features best zal missen (mp3 speler bijvoorbeeld?)

Vind de t310 wel kewl trouwens, THPS :)
Die zou ook op de SPV moeten komen, iemand zin om m te porten? :D
Mjah...mp3 speler was dan de beste feature! Maar die had ook vaak zat kuren om goed genoemd te worden! koop ik liever een aparte mp3 speler

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
EbAyzo schreef op 15 October 2003 @ 16:54:
[...]

Mjah...mp3 speler was dan de beste feature! Maar die had ook vaak zat kuren om goed genoemd te worden! koop ik liever een aparte mp3 speler
moet je voor de grap es je nummertjes met Windows Media Player omzetten naar WMA, en die op je speler knallen (liefst met windows media player zelf, werkt prima). Kleine files, en stukken stabieler dan MP3 :) (het blijft een MS OS hè :P)
en WM9 klinkt ook nog prima @ 64 kbps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:58

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Sjah heb je wel is wat 'commerciele' spellen op die spv getest? Dat ziet/speelt wel ff beter dan me ercisson deed (THPS stelt weinig voor hoor op de ericsson). Maar als je al die multimedia/pda zooi niet boeiend vind dan kan je ook beter een kleinere/simpelere telefoon nemen. Want een SPV is eigenlijk niet echt een telefoon, het is een SPV :P (sound, picture, video) en dat doet'ie, bij mij athans, erg goed.

Ik had hiervoor dus een t300 in combi met een palm m100 en minidisc. En die heb ik nu lekker allemaal vervangen.. en ik draag nu minder mee en laad alles in 1x op. :) Dus ik vind dit wel een uitkomst. De uitvoering had wel beter gekund, maar dat kan het altijd. ( en ik ben niet anti non-spv :P ) maakt mij echt niks uit. Blijft allemaal persoonlijke kwesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:50
HunterPro schreef op 14 oktober 2003 @ 17:30:
[...]

Je kan op afspraken een alert zetten; je SPV neemt die gewoon over :)
Bij mij staat het vinkje reminder aangevinkt, maar krijg geen herinnering :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
EbAyzo schreef op 15 October 2003 @ 16:54:
[...]

Kuren? bij mij werkt ie perfect. Ben superblij een een tel met MP3-player te hebben als ik weer eens voor mijn werk op hotelkamers moet overnachten... :)

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Ik begrijp jullie meningen...de eerste weken vond ik het ook een top telefoon! Geen problemen..lekker veel functies....mp3...MSN :) veel spellen te krijgen! Maar na een paar weekjes begon ie kuren te vertonen! Telefoon viel soms uit bij inkomende/uitgaande gesprekken/sms....batterij die (standaard) kort meegaat....gprs die vaak wegviel....mp3 die freezed en daarna de SPV die nooit meer de geheugenkaart wilde lezen. (En die camera is ook overbodig...mijn digicam doet het toch wel beter)

Toen was ik dat grote lompe MS based multimedia monstertje toch echt niet meer lievv :( En wilde ik graag een ander....

Even rondgekeken @ i-net...de Ericsson T310 gevonden met een stuk minder overbodige functies....betere standby tijd en minder lomp....dus toen was de keuze snel gemaakt!

SPV @ marktplaats....6 mensen die hem wilde kopen binnen 15minuten...gister is ie opgehaald..gelijk naar Vodafone gereden...T310 gehaald en ik is weer happy!

Leuk telefoontje...beeld is scherp zat! Spelletjes (behalve THPS) zijn leuk! En je kan er meer downloaden. Agenda / Wekker functie werken perfect! En bellen en SMS doen het ook!

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~aakuip/t310.jpg
Jammer van de brakke webcam pic..had me digicam niet bij de hand.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

EbAyzo schreef op 16 oktober 2003 @ 07:49:
*allemaal text en plaatjes ...*

Jammer van de brakke webcam pic..had me digicam niet bij de hand.
Tja, als je nou nog je SPV had, had je daar je pic mee kunnen maken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-07 20:32
Oesie schreef op 15 October 2003 @ 21:11:
[...]

Bij mij staat het vinkje reminder aangevinkt, maar krijg geen herinnering :?
Heb je bij je instellingen bij geluid ook een geluid voor herinnering? En hoeveel van te voren heb je deze herinnering ingesteld?
En als je in je contactpersonen ook een verjaardag zet, dan wordt deze volgens mij niet als afspraak vermeldt. Hij komt volgens mij niet eens in je kalender te staan.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-07 17:19
Komt er wel in & netjes een reminder in de morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83444

Hallo, las verderop dat iemand z'n SPV verkocht had op marktplaats. Zou hem ook wel kwijt willen want doe er veel te weinig mee. Al die dingen die ik hiervoor lees, zoals films draaien en skins ontwerpen, 'k zou niet weten hoe, doe ik niet. Heb er trouwens ook nog een 64 mb en 256 mb SDkaart met lezer bij. MP3-kwaliteit bij mij ook niet om over naar huis te schrijven. Hapert af en toe. Heb zelf een hele goede mp3-speler (I-bead). Heb trouwens 3 weken geleden nog een nw. SPV gekregen omdat de oude bleef hangen en niet meer aan de praat te krijgen was. Nu vraag ik me af hoe je het toestel kunt verkopen als er nog een abo bij zit. Mijn Orange-abo loopt nog tot juni 2004. Heb wel van Orange begrepen dat je na 9 mnd. al kan verlengen. Dat zou ik wel willen want ben anders al mijn beltegoed kwijt en Free 20 bevalt op zich goed.
Iemand nog tips, toestel moet dan bij verkoop zeker geunlocked worden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Anoniem: 63813 schreef op 16 October 2003 @ 08:25:
[...]

Tja, als je nou nog je SPV had, had je daar je pic mee kunnen maken :+
Ja op net zo brakke kwaliteit :+
Anoniem: 83444 schreef op 16 October 2003 @ 11:19:
Hallo, las verderop dat iemand z'n SPV verkocht had op marktplaats. Zou hem ook wel kwijt willen want doe er veel te weinig mee. Al die dingen die ik hiervoor lees, zoals films draaien en skins ontwerpen, 'k zou niet weten hoe, doe ik niet. Heb er trouwens ook nog een 64 mb en 256 mb SDkaart met lezer bij. MP3-kwaliteit bij mij ook niet om over naar huis te schrijven. Hapert af en toe. Heb zelf een hele goede mp3-speler (I-bead). Heb trouwens 3 weken geleden nog een nw. SPV gekregen omdat de oude bleef hangen en niet meer aan de praat te krijgen was. Nu vraag ik me af hoe je het toestel kunt verkopen als er nog een abo bij zit. Mijn Orange-abo loopt nog tot juni 2004. Heb wel van Orange begrepen dat je na 9 mnd. al kan verlengen. Dat zou ik wel willen want ben anders al mijn beltegoed kwijt en Free 20 bevalt op zich goed.
Ik heb em ook gelocked verkocht....vraag wel iets van 200/250 euro...geven ze er makkelijk voor!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op de Microsoft site voor MSN update word je nu doorverwezen naar de Orange site waar dit staat:

MSN Messenger update voor de Orange SPV en Orange SPV E100
Om beveiliging en privacybescherming te kunnen verzekeren, updatete Microsoft onlangs zijn .NET Messenger Service. Heb je een Orange SPV of een Orange SPV E100, dan heb je op dit moment geen toegang tot MSN Messenger. Voor deze toegang heb je nieuwe software nodig. Orange wil haar klanten alle middelen bieden voor innovatieve communicatie. Daarom kunnen onze klanten de juiste software binnenkort downloaden via deze site. De verspreiding van de software staat gepland voor november. Tegen die tijd ontvangt je thuis een bericht over de nieuwe software. Ga voor een laatste update regelmatig naar deze site.

Samen met Microsoft bieden we onze excuses aan voor de onderbreking van de service die dit tot gevolg heeft. De update heeft geen gevolgen voor Orange klanten die een SPV E200 hebben.

Duurt nog wel even dus :(

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Hallo, las verderop dat iemand z'n SPV verkocht had op marktplaats. Heb er trouwens ook nog een 64 mb en 256 mb SDkaart met lezer bij.
Wil die 256mb wel voor 50euro? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Neem dan agilemessenger of een van de andere 100messengers :P
Of www.wapag.com ofzo, heb je een webbased messenger, werk ook via share, hoef je helemaal niks meer te dokke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
SPee schreef op 16 oktober 2003 @ 09:52:
[...]

Heb je bij je instellingen bij geluid ook een geluid voor herinnering? En hoeveel van te voren heb je deze herinnering ingesteld?
En als je in je contactpersonen ook een verjaardag zet, dan wordt deze volgens mij niet als afspraak vermeldt. Hij komt volgens mij niet eens in je kalender te staan.
Hij werkt nu wel |:( Bij mij komt ie trouwens als 'duurt de hele dag', dus bovenaan je dag te staan. Wel apart dat ie nu wel een waarschuwing geeft. Probleem dus opgelost :)

[ Voor 7% gewijzigd door Oesie op 16-10-2003 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02-2022
uhh krijgen jullie MSN online met Agile Messenger?

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94985

Hoi,
Voor hoeveel verkoop je je phone?
Is het de E100 of de eerste versie?
Ik heb wel interesse aangezien mijn abonnement bijna verloopt en bezig ben met het zoeken van een nieuwe phone enz.

Grtz Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
ik wil dat geheugen van je kopen...

alles! :P

mailto:paul@mollie.nl?subject=SPV_SD

Arrg Messenger duurt lang man?!

misschien een domme vraag maar zit Tweakers in share? waarom doen we niet massa een aanvraag :D

The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi, ff off-tpoic maar nav mijn vorige mail, de SPV is trouwens de eerste versie maar toestel is pas 3 weken oud (omgeruild omdat vorige vastliep) met de nwst. update 5.01.27 of zoiets er op. Incl. 3 geh. kaarten 8, 64 en 265 mb en reader. Gaat alleen weg met bovengenoemde acc. Geen losse kaarten dus. Mail me ff m.c.doyer@planet.nl als je echt belangstelling hebt of geef anders je eigen email. Is eigenlijk voor marktplaats maar als het zo ff kan, heb ik gelijk de doelgroep.
Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Weet niet meer wie het vroeg, maar je kan op www.imode.nl adressen vinden van i-mode sites, je klikt dan op diensten, dan kies je de desbetreffende dienst & op die site die je dan krijgt staat een optie om de link te mailen, zo kan je de adressen achterhalen.

Alleen als je bijvoorbeeld naar Voetbal international kijkt dan staat er dat het 1 € per maand kost, maar geld dit ook als je dir buiten I-mode om doet, want je kan het ook via de gewone Internet Explorer bezoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet hier iemand of er ook routeplannersoftware voor de SPV bestaat?

L8errrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
Is er nou al een update voor de msn messenger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20966

Oesie schreef op 16 oktober 2003 @ 18:56:
Is er nou al een update voor de msn messenger?
Op de Microsoft site voor MSN update word je nu doorverwezen naar de Orange site waar dit staat:

MSN Messenger update voor de Orange SPV en Orange SPV E100
Om beveiliging en privacybescherming te kunnen verzekeren, updatete Microsoft onlangs zijn .NET Messenger Service. Heb je een Orange SPV of een Orange SPV E100, dan heb je op dit moment geen toegang tot MSN Messenger. Voor deze toegang heb je nieuwe software nodig. Orange wil haar klanten alle middelen bieden voor innovatieve communicatie. Daarom kunnen onze klanten de juiste software binnenkort downloaden via deze site. De verspreiding van de software staat gepland voor november. Tegen die tijd ontvangt je thuis een bericht over de nieuwe software. Ga voor een laatste update regelmatig naar deze site.

Samen met Microsoft bieden we onze excuses aan voor de onderbreking van de service die dit tot gevolg heeft. De update heeft geen gevolgen voor Orange klanten die een SPV E200 hebben.

Duurt nog wel even dus
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdy
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 08:39
Ik ging net een spelletje installeren op me SPV, maar op de helft kreeg ik een melding dat de SPV volzat. Maar het deel dat al was overgezet naar de SPV ging niet vanzelf weg.

Na wat zoeken heb ik de resten hier gevonden: \IPSM\Windows\AppMgr\Install

Dus als er iets fout gaat tijdens een installatie kan je hier de temp-files verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Uhrm ik heb dus de JavaVM voor de SPV, maar ik krijg niks aan de praat ermee. Nu blijkt dat je daarvoor de JavaManager nodig hebt. Weet iemand waar ik deze vandaan kan halen?? Of heeft iemand deze om gezellig met mij te delen :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65861

AtHomer schreef op 16 October 2003 @ 12:27:

[/i]

Alsof iemand de e200 al heeft?? |:( Of ben ik nou zo dom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Anoniem: 65861 schreef op 16 October 2003 @ 20:47:
[...]

Alsof iemand de e200 al heeft?? |:( Of ben ik nou zo dom?
Jij bent blijkbaar dom; al honderden mensen in Nederland hebben de E200; enige nadeel is dat dit allemaal medewerkers van Orange zijn :P ;)

* HunterPro heeft er ook al even mee staan te spelen; erg leuk speelgoed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HunterPro schreef op 16 October 2003 @ 20:49:
[...]

Jij bent blijkbaar dom; al honderden mensen in Nederland hebben de E200; enige nadeel is dat dit allemaal medewerkers van Orange zijn :P ;)

* HunterPro heeft er ook al even mee staan te spelen; erg leuk speelgoed :)
haha okee, is windows mobile 2003 merkbaar sneller dan smartphone 2002 software? Baal wel dat ik net me e-100 heb :-( kvind ingebouwde camera en nieuwste software wel beter dan wat ik nu heb, maarja misschien is de nieuwe rom die in november uitkomt ook wel een stuk verbeterd. Was het trouwens al bekend dat de Motorola MPx200 al los te koop is of met een abbo?

http://www.telecom4u.nl/n...euws1/motorolampx200.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchderk
  • Laatst online: 29-09-2022
Anoniem: 65861 schreef op 16 October 2003 @ 21:30:
[...]

Was het trouwens al bekend dat de Motorola MPx200 al los te koop is of met een abbo?

http://www.telecom4u.nl/n...euws1/motorolampx200.html
Levertijd november staat erbij ;)

Hop doet leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
Als ik een WAV file in mijn "\Windows" zet om die vervolgens als beltone te gebruiken en mijn SPV uitzet en opnieuw opstart dan is dat WAV filetje verdwenen!

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:59

Smarron

The bend

Alpha_Mouse schreef op 16 oktober 2003 @ 23:31:
Als ik een WAV file in mijn "\Windows" zet om die vervolgens als beltone te gebruiken en mijn SPV uitzet en opnieuw opstart dan is dat WAV filetje verdwenen!

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?
Je moet ook een sounds dir. aanmaken ...

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
Smarron schreef op 16 October 2003 @ 23:49:
[...]
Je moet ook een sounds dir. aanmaken ...
hehe HOE? :P

ik bedoel je ziet die andere sounds ook gewoon in de \windows folder staan... dus ik dacht donder is ze daar wel bij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
Gitaarwerk schreef op 14 October 2003 @ 00:35:
iedere keer als ik GPRS & SHARE op wilt, gaat ie om en om verbinden. (gprs / radio/ gprs radio / error )
even wat terurhalen!,

is dit probleem bekend?

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Alpha_Mouse schreef op 17 October 2003 @ 00:23:
[...]

hehe HOE? :P

ik bedoel je ziet die andere sounds ook gewoon in de \windows folder staan... dus ik dacht donder is ze daar wel bij....
Bij elke reboot wordt vanuit de ROM de windows folder opnieuw geschreven heb ik gelezen, dus vandaar dat je met die sounds folder moet werken.
kijk anders ff op www.coolsmartphone.com

onder articles staat daar het een en ander erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, je moet je ringtones gewoon zetten op de plek daar waar ze horen. Gewoon in de map \IPSM\Application Data\Sounds\ daar zullen ze ook na een reset blijven staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Volgens mij kon je met een register tweak :) ook de geluiden op je SD-card opslaan. Staat ergens in deze topic of op modaco of op die link hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
klopt, op coolsmartphone kun je daar een vrij lui appje voor downloaden (is alleen wel frans :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo, heeft iemand van jullie de simlock (provider) al eigenhandig verwijderd en zo ja, is dat goed gegaan en via welke site. Zag op marktplaats dat je het ook kon laten doen voor 25 euro!!!! Heb mijn SPV nl. te koop gezet op Marktplaats en denk dat ik hem misschien makkelijker verkoop zonder lock of weet iemand of je je abo ook over kunt doen aan een evt. nw. koper (heb Free 20 tot juni 2004).
Alvast bedankt .

Marja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

25 euro!! das echt dikke oplichterij aangezien je het zelf makkelijk kunt doen.
Als zij het verneuken heb je ook geen garantie; aangezien dit gewoon zwart is.

ik zou hem te koop zetten MET simlock: dan zit er namelijk nog garantie op (vervalt als je met die simlock gaat zitten kloten). Als ze hem eraf willen kan je zeggen dat je dat voor ze kunt doen.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 17-10-2003 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mockingb.,
Bedankt voor je snelle reactie. Denk id dat jouw suggestie het beste is.

Thanxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Laatst online: 09:19
SPee schreef op 17 October 2003 @ 12:55:
Volgens mij kon je met een register tweak :) ook de geluiden op je SD-card opslaan. Staat ergens in deze topic of op modaco of op die link hierboven.
[rml]BadBoy18 in "Orange SPV Smartphone [ Deel 3]"[/rml] ;)

Weet iemand of er ook een progje is waar mee je via de IR poort bestanden kunt versturen (naar eventuelen andere spv's maar hoofd zakelijk notebooks..? )

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ns4n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
vraagie....

elke keer dat ik mijn telefoon reboot, dan word mijn tijd terug gezet

iemand ervaring/ideen?

het lijkt er op dat het elke keer 3 uur word terug gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
huh?! elke keer als ik hem sync is het! :S

maar mijn systeem klok staat op 18:33 en nu mijn SPV op 3:33 !!!

aah help :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ns4n3
  • Niet online
Tijdzone verkeert ???

.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
nope GMT +1 Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
WOEPS!

mijn PC stond op oerguaai of iets in die richting hehe ;)

kan je na gaan hoe goed het werkt! Tnx 1ns4n3

[ Voor 12% gewijzigd door Alpha_Mouse op 17-10-2003 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand ervaring met het Simlock verwijderen v.d. SPV d.m.v. b.v. een van de twee adressen in de openingspost???? Goede of slechte ervaringen?? Ik hoor het graag. Inderdaad garantie weg bij evt. problemen na sinunlocken??

Thanxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

och de e100 zal ook wel 2003 os aan kunnen:) ff kieken als ie uit komt die te weten bemachtigen en het proberen! zijn nie voor nix tweakerzzz:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ff een nieuwtje: ik zag op de orange site dat je nu ook vanuit hong kong en luxemburg Share kunt gebruiken. Vanaf nu dus vanuit 11 landen in de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan nu ook via Orange Update Taskmanager downloaden als jem nog niet had. Deze is dan wel signed dus je kan m sowieso gebruiken, voor de mensen met unlock problemen:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Anoniem: 65861 schreef op 17 October 2003 @ 21:53:
ff een nieuwtje: ik zag op de orange site dat je nu ook vanuit hong kong en luxemburg Share kunt gebruiken. Vanaf nu dus vanuit 11 landen in de wereld.
Zat deze week in duitsland, ik 's avonds in het hotel Share uitproberen. Tenminste dacht ik, no way, geen Share... :(

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 65861 schreef op 17 October 2003 @ 21:56:
Je kan nu ook via Orange Update Taskmanager downloaden als jem nog niet had. Deze is dan wel signed dus je kan m sowieso gebruiken, voor de mensen met unlock problemen:-)
Dat is een pluspuntje! Zo mogen ze er meer certified van maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ns4n3
  • Niet online
Op vakantie naar luxemburg geweest en via duitsland geshared deed prima _/-\o_

.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
weten jullie die leuke MD(minidisk)afstandsbedieninkjes van sony??
die zijn best mooi in het algemeen. Als ze die nou ook hebben voor de SPV :) dan zou dan wel erg 1337 zijn. Zou zoiets te devven zijn???

ik heb getracht aan c++ voor dit te beginnen.. maar ik kan amper hello world naar het scherm krijgen (al heb ik wel een php script geschreven vandaag die alle mp3's uit een dir haalt & weergeeft, maybe later nog een playlist dingetje van bouw )

had iemand trouwends nog een oplossing voor mijn probleem?

[ Voor 8% gewijzigd door gitaarwerk op 18-10-2003 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
Weet je wat ik wil?!!!

ik wil op mijn SPV kunnen internetten via mijn LAN thuis...

Hoe krijgen we dat voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1ns4n3
  • Niet online
Menu > Instellingen > Data Verbindingen: Zet Internet en Wap op Pass Trough

PS: Lees het topic beter door is al zo vaak gezegd! |:(

.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Gitaarwerk schreef op 18 oktober 2003 @ 01:10:
weten jullie die leuke MD(minidisk)afstandsbedieninkjes van sony??
die zijn best mooi in het algemeen. Als ze die nou ook hebben voor de SPV :) dan zou dan wel erg 1337 zijn. Zou zoiets te devven zijn???
Uhrm, hoe maak je in C++ een afstandsbediening :P Of bedoel je dat je dat ene knopje in het hoofdsnoer kan gebruiken voor mp3?
ik heb getracht aan c++ voor dit te beginnen.. maar ik kan amper hello world naar het scherm krijgen (al heb ik wel een php script geschreven vandaag die alle mp3's uit een dir haalt & weergeeft, maybe later nog een playlist dingetje van bouw )
Daar heb je SmartMp3 voor :P Die doet dat al geheel grafisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
Anoniem: 83444 schreef op 17 oktober 2003 @ 20:55:
Heeft iemand ervaring met het Simlock verwijderen v.d. SPV d.m.v. b.v. een van de twee adressen in de openingspost???? Goede of slechte ervaringen?? Ik hoor het graag. Inderdaad garantie weg bij evt. problemen na sinunlocken??

Thanxxxx
Ja ik heb het verwijderd. ik had versie 1.5 en ik moest eerst naar versie 1.37 (of was het 1.35??) downgraden. Die programma uitgevoerd, kreeg ik code. een non-orange simkaart gebruikt, code ingevoerd. daarna weer naar versie 1.5 ge-upgrade. nu is je simlock vrij _/-\o_ :9
Let op geen simlock = geen garantie. Goed dat ik heb laten verzekeren })

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
1ns4n3 schreef op 18 October 2003 @ 09:27:
Menu > Instellingen > Data Verbindingen: Zet Internet en Wap op Pass Trough

PS: Lees het topic beter door is al zo vaak gezegd! |:(
Pass Trough... eehh die instelling hebbik niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
mm wie kan mij trouwens vertellen of de website Orange share wel of niet in share valt...

ik zit al dik over mij 2 MB heen :S

wat kan ik fout hebben

-------------------------------------------
Okey Pass trough... trek ik hem uit mijn cradle, kan die nog steeds internetten...

kan iemand me vertellen hoe het zit? kan het echt niet vinduh TOPIC is ziek groot ;)

tnx

[ Voor 43% gewijzigd door Alpha_Mouse op 18-10-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
SPV Update 1.50:
http://homepage.cistron.n..._ORG_NL_KeepIPSM_SHIP.exe
Deze update bevat een nieuwe ROM-versie 1.50. De meeste telefoons hebben nu een ROM-versie 1.37. Wat eigenschappen zijn dat de MMS-instellingen meteen goed worden gezet en het verbinding maken via het GPRS-netwerk zou verbeterd zijn.

waar vind ik deze update nu mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Alpha_Mouse schreef op 18 October 2003 @ 13:18:
SPV Update 1.50:
Deze update bevat een nieuwe ROM-versie 1.50. De meeste telefoons hebben nu een ROM-versie 1.37. Wat eigenschappen zijn dat de MMS-instellingen meteen goed worden gezet en het verbinding maken via het GPRS-netwerk zou verbeterd zijn.

Ja dat zou ik ook wel eens graag willen weten :)
Waarom kan'k em niet bij orange vinden?! eigenlijk..

Als je met je FTP client naar download.orange.com staan er wel de updates 1.5rom voor de UK, CH en FR... dus engeland, china en frankrijk :P Maar een NL staat er niet bij :(

[ Voor 15% gewijzigd door CT op 19-10-2003 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:55

sjaak

un giorno credi

Ik kan v1.50 wel ff uploaden.. Als daar interesse voor is. :P

Hier vind je v1.5. :)

[ Voor 39% gewijzigd door sjaak op 19-10-2003 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

micha schreef op 19 October 2003 @ 11:30:

Mijn dank is groot _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Alpha_Mouse schreef op 18 October 2003 @ 13:18:
SPV Update 1.50:

Ik heb hem weggehaald wegens bepaalde redenen. Maar goed, micha hierboven heeft hem al gehost zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarron schreef op 19 oktober 2003 @ 14:30:
[...]
Ik heb hem weggehaald wegens bepaalde redenen. Maar goed, micha hierboven heeft hem al gehost zie ik.
"redenen" :? nu maak je me nieuwschierig... heeft het iets met de schotse maffia te maken :9 ?

hoop trouwens wel dat m'n spv gerepareerd en terug is voor deeltje 4 :|

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 19-10-2003 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Anoniem: 63813 schreef op 19 October 2003 @ 14:32:
[...]

"redenen" :? nu maak je me nieuwschierig... heeft het iets met de schotse maffia te maken :9 ?

hoop trouwens wel dat m'n spv gerepareerd en terug is voor deeltje 4 :|
De software is eigendom (zowel technisch als auteursrechtelijk) van Orange en Microsoft. Dat mag je dus niet eventjes zelf gaan hosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Topicstarter
CT schreef op 18 oktober 2003 @ 10:31:
[...]

Uhrm, hoe maak je in C++ een afstandsbediening :P Of bedoel je dat je dat ene knopje in het hoofdsnoer kan gebruiken voor mp3?

[...]

Daar heb je SmartMp3 voor :P Die doet dat al geheel grafisch.
dan heb ik het heel stiekum over deze :
Afbeeldingslocatie: http://www.velocityart.com/skins/beatnik/Sony%20Remote%203.jpg
en dan niet via de headphones (wat misschien wel kan hoor ) maar via het onderstukkie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
Zijn er hier toevallig mensen die de 'Black Piel Frama Leather Case' (http://www.coolsmartphoneshop.com/uk2shop-6.htm) hebben voor hun SPV? Er staat nl. bij voor SPV, E100 etc. Maar er zit een E100 in en de SPV is kleiner. Dus zou mijn SPV wel goed passen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Afstandbediening zou zekers relaxed zijn :)

Word t niet tijd voor deeltje 4 zo'n beetje....? ;)
Iemand al bezig met een openingspost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Ik heb een hoesje die ook voor de E100 is bij mobilefun.
Deze is op zich wel goed, alleen de openingen voor de 4-richtingstoets en speaker zitten wat hoger.
De andere openingen voor de knoppen, e.d. zitten redelijk op de goede plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
philipnorth schreef op 20 oktober 2003 @ 09:17:
Afstandbediening zou zekers relaxed zijn :)

Lijkt me een goed plan om dat te doen zodra de 1.6 update officieel uit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-07 14:40
Dudes !!

Check it !

Qtek 7070 Smartphone

http://www.mycom.nl/f2/images/dut/herfstactie/55555.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20966

ik wil spve200, niet de qtek :9~

[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 20966 op 20-10-2003 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Wat is daar spannend aan? Da's gewoon de SPV-E100 zonder het Orange labeltje, maar dan met een QTek logootje. Overigens kan ik 'm nergens in de mycom store terugvinden; ik weet dus ook niet hoe je aan dit plaatje komt?

Ik denk trouwens dat ie bij Orange goedkoper is ;) :P (als je een abbo neemt, that is ;))

[ Voor 5% gewijzigd door HunterPro op 20-10-2003 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-07 14:40
herfst aktie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

philipnorth schreef op 20 October 2003 @ 09:17:
Ik heb toestemming gevraagd voor een 4e deel. Ik ben er al mee bezig. Heb er de komende maand ook wat meer tijd voor, dus hopelijk zal de openingspost steeds meer info en tips&trucs bevatten. Natuurlijk met hulp van jullie.

Ik ga dit topic nog ff helemaal doorbladeren naar nuttige en bruikbare links enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Smarron schreef op 20 October 2003 @ 14:44:
[...]
Ik heb toestemming gevraagd voor een 4e deel. Ik ben er al mee bezig. Heb er de komende maand ook wat meer tijd voor, dus hopelijk zal de openingspost steeds meer info en tips&trucs bevatten. Natuurlijk met hulp van jullie.

Ik ga dit topic nog ff helemaal doorbladeren naar nuttige en bruikbare links enzo.
Kewl, heb er ook nog wel een aantal hier en daar, dus we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43103

Heren, ik heb een aantal mp3's die als mp3pro gecodeerd zijn. Daardoor zijn ze half zo groot. echter is er wel een plugin voor nodig, anders worden ze op bijv. 64kbs afgespeeld ipv 128 kbs. Weet iemand of er een plugin voor de SPV bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
micha schreef op 19 oktober 2003 @ 11:30:

OLE OLE!!!

Dank je!

is die dan nog in de garantie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
Smarron schreef op 20 October 2003 @ 14:44:
[...]
KNIP

Vergeet dan niet om mijn site ook in de opening post te vermelden ;) :9

www.spv-nl.tk
http://members.lycos.nl/orangespv/index.php

[ Voor 26% gewijzigd door BadBoy18 op 20-10-2003 16:27 . Reden: Geknipt ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
BadBoy18 schreef op 20 October 2003 @ 16:25:
[...]

Vergeet dan niet om mijn site ook in de opening post te vermelden ;) :9

www.spv-nl.tk
http://members.lycos.nl/orangespv/index.php
Spammerd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

lol :D
Alpha_Mouse schreef op 20 October 2003 @ 15:34:
OLE OLE!!!

Dank je!

is die dan nog in de garantie?
Zolang hij niet van de Microsoft-site of Orange-site wordt gedownload is het gebruiken op eigen risico. Persoonlijk denk ik niet dat er iets mis kan gaan, maar mocht het niet goed werken kan Orange wel moeilijk doen.

Het blijft dus gebruiken op eigen risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Smarron schreef op 20 oktober 2003 @ 16:38:
[...]

[...]
Zolang hij niet van de Microsoft-site of Orange-site wordt gedownload is het gebruiken op eigen risico. Persoonlijk denk ik niet dat er iets mis kan gaan, maar mocht het niet goed werken kan Orange wel moeilijk doen.

Hij is toch oorspronkelijk ooit eens van de/een MS/Orange site gedownload? :P O-) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

HunterPro schreef op 20 October 2003 @ 16:40:
Hij is toch oorspronkelijk ooit eens van de/een MS/Orange site gedownload? :P O-) ;)
Mocht dat zo zijn geweest, hij is er niet voor niets afgehaald ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

Ik draai nu oop 1.5rom en ik heb niet het idee dat de batterij sneller leeg is ofzo.. eigenlijk meer het idee dat ie er een paar uurtjes langer mee doet.. maar dit basseer ik puur op gevoel. Verder zitten er wat nieuwe orange tooltjes bij (of ik heb deze op de 1.3rom over het hoofd gezien). En de internet explorer werkt een heel stuk 'soepeler' met Share na de update. En daar deed ik het voor :) Menu's e.d. zijn allemaal nog even langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smarron schreef op 20 October 2003 @ 16:38:
[...]

[...]

Er is iets flink mis met mn telefoon denk.
Hij blijft hangen bij een scherm met drie kleuren,
met de tekst:
Canary MV v0.98

Iemand enig idee wat dat kan zijn.

Groeten Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94985 schreef op 21 October 2003 @ 10:49:
[...]

Er is iets flink mis met mn telefoon denk.
Hij blijft hangen bij een scherm met drie kleuren,
met de tekst:
Canary MV v0.98

Iemand enig idee wat dat kan zijn.

Groeten Chris
* Anoniem: 63813 dunkt een verkeerde flash..... maar ik heb er geen ervaring mee ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813 schreef op 21 October 2003 @ 10:57:
[...]

* Anoniem: 94985 dunkt een verkeerde flash..... maar ik heb er geen ervaring mee ofzo
En wie wel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij doet het alweer.
beetje vaag
ik schrok wel
hihihihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 94985 schreef op 21 oktober 2003 @ 11:33:
hij doet het alweer.
beetje vaag
ik schrok wel
hihihihi
Hij doet het dus alweer?

Het blijft op eigen risico natuurlijk, maar ik heb nog niemand gezien bij wie de flash mislukt was.

Nieuw topic komt eraan, is bijna klaar. Iemand nog suggesties of tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Links naar winkels met acessoires :?
(Link naar) uitleg van veel voorkomende items :) (zal al wel gedaan zijn:) )
Links naar sites voor (smartphone) developers :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-07 22:45
Tip: Ook zonder share is het mogelijk de applicatielock eraf te halen, alle verbindingen op pass-through zetten en unlocken via je internetverbinding thuis. Ik wist dit in ieder geval niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

llpineapple schreef op 21 October 2003 @ 14:15:
Tip: Ook zonder share is het mogelijk de applicatielock eraf te halen, alle verbindingen op pass-through zetten en unlocken via je internetverbinding thuis. Ik wist dit in ieder geval niet
Inderdaad, dat kan. Ik zal er wat extra info over toevoegen.
SPee schreef op 21 October 2003 @ 12:01:
Links naar winkels met acessoires :?
Done
(Link naar) uitleg van veel voorkomende items :) (zal al wel gedaan zijn:) )
Zo goed als done.
Links naar sites voor (smartphone) developers :? :)
Not done, heb jij bruikbare links misschien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
Vaag na dat ik hem heb geflash (duurde ongeveer 5 min) werkt alles perfect... gooi ik der een 256 MB SD kaartje trip ie ff

na opnieuw opstarten wil die een "Check" uitvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha_Mouse
WTF... ik loop 2 dagen te kutten met dat ding op Rommetje 1.5

na die check zegt ie weer dat hij gelockt is... athans dat de software geen goeie signature heeft!

wat nu.. gewoon weer unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Alpha_Mouse schreef op 21 October 2003 @ 15:42:
WTF... ik loop 2 dagen te kutten met dat ding op Rommetje 1.5

na die check zegt ie weer dat hij gelockt is... athans dat de software geen goeie signature heeft!

wat nu.. gewoon weer unlocken?
de check zet de lock terug. Gewoon weer unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.