Ik begrijp jullie meningen...de eerste weken vond ik het ook een top telefoon! Geen problemen..lekker veel functies....mp3...MSN

veel spellen te krijgen! Maar na een paar weekjes begon ie kuren te vertonen! Telefoon viel soms uit bij inkomende/uitgaande gesprekken/sms....batterij die (standaard) kort meegaat....gprs die vaak wegviel....mp3 die freezed en daarna de SPV die nooit meer de geheugenkaart wilde lezen. (En die camera is ook overbodig...mijn digicam doet het toch wel beter)
Toen was ik dat grote lompe MS based multimedia monstertje toch echt niet meer lievv

En wilde ik graag een ander....
Even rondgekeken @ i-net...de Ericsson T310 gevonden met een stuk minder overbodige functies....betere standby tijd en minder lomp....dus toen was de keuze snel gemaakt!
SPV @ marktplaats....6 mensen die hem wilde kopen binnen 15minuten...gister is ie opgehaald..gelijk naar Vodafone gereden...T310 gehaald en ik is weer happy!
Leuk telefoontje...beeld is scherp zat! Spelletjes (behalve THPS) zijn leuk! En je kan er meer downloaden. Agenda / Wekker functie werken perfect! En bellen en SMS doen het ook!

Jammer van de brakke webcam pic..had me digicam niet bij de hand.