Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philipnorth schreef op 23 September 2003 @ 12:54:
[...]

Je moet eerst die Java runtime erop gooien (zie openingspost) en daarna moet je eens bij modaco kijken, daar staat wat over een java irc voor smartphones, die schijnt te werken

(zelf nog niet getest, nog paar daagjes wachten, dan heeft * philipnorth ook een SPV)
ehmm werkt dat IRC dan ook via share (dus niet van je data-bundel?) dat zou namelijk wel :*) zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 12:56:
[...]

ehmm werkt dat IRC dan ook via share (dus niet van je data-bundel?) dat zou namelijk wel :*) zijn
nee niet via share volgens mij :)

linkje voor modaco: http://smartphone.modaco....php?t=88417&highlight=irc

Wordt verwezen naar Virca (met link) wat een irc applet is.
Schijnt prima te werken

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
philipnorth schreef op 23 September 2003 @ 12:59:
[...]

nee niet via share volgens mij :)

linkje voor modaco: http://smartphone.modaco....php?t=88417&highlight=irc

Wordt verwezen naar Virca (met link) wat een irc applet is.
Schijnt prima te werken
Heb jij ergens MiTAC nog liggen dan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

HunterPro schreef op 23 September 2003 @ 14:55:
[...]

doet link in openingspost t niet dan?

Anders heb ik m nog wel (maar thuis, zit nu op werk)

edit: link doet t idd niet
zal m vanavond wel ff posten op eigen webspace :)

[ Voor 14% gewijzigd door philipnorth op 23-09-2003 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
klaasbram schreef op 22 September 2003 @ 22:55:
[...]

Hotmail != msn
Beter gezegd... lezen is ook een vak: het gaat om de HOTMAIL (Zoals ook al eerder op T.net te lezen was)
Het zou wel kunnen dat het later niet gratis meer zal wezen maar daar staat nu nog niks over vermeld.
Het gaat idd over hotmail en niet msn.
Trouwens voor hotmail lees je met die progjes die pop3 mail halen toch? (bijv die email viewer van java) of een betaalde programma.

EDIT:
HunterPro schreef op 23 september 2003 @ 14:55:
[...]

die hele Mitac zip zit staat op mijn site

http://members.lycos.nl/o...etails&lid=47&title=Mitac

[ Voor 26% gewijzigd door BadBoy18 op 23-09-2003 15:33 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met pocketCandy te installeren. Install-programmaatje runt op m'n computer. Zegt dat ik op m'n telefoon nog stappen moet ondernemen. Op dat moment zegt m'n telefoon dat pocketCandy NIET geïnstalleerd is en ik kan weer opnieuw beginnen :'(.
Iemand hetzelfde probleem of tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
misschien main memory vol?

Ik heb overigens ook 2 problemen:

1) Bij het syncen van m'n telefoon met de PC krijg ik error 'Attention required' op Calendar, Contacts en Tasks. Die krijg ik dus in ActiveSync op de PC én zie ik in ActiveSync op de SPV. Ik krijg ze echter niet geresolved. Iemand die weet hoe dit moet?

2) Als ik naar 'Mobile Device' browse in deze computer is ie leeg ? Maar ik kan nog wel met Windows Media Player bestanden naar de 'Storage Card'-device schrijven (en die verschijnen dan ook daadwerkelijk in m'n foon, dat werkt dus) ? Iemand die weet hoe ik 'm weer werkend in Deze Computer krijg?

[ Voor 99% gewijzigd door HunterPro op 23-09-2003 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir Baxx
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:52
ik heb hetzelfde probleem gehad en bij mij lag het aan mn firewall

de oplossing was om de windowsverkenner toegang te geven tot het internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Sir Baxx schreef op 23 september 2003 @ 18:12:
ik heb hetzelfde probleem gehad en bij mij lag het aan mn firewall

de oplossing was om de windowsverkenner toegang te geven tot het internet
Nope, draai hier geen firewall. Wel is het zo dat ik het HTC modem heb geinstalleerd op m'n PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HunterPro schreef op 12 September 2003 @ 19:10:
[...]

Je mag gedurende het hele jaar boeken, maar alleen in geselecteerde appartementen. Tevens als een appartement 'vergeven' is, mag jij er dus niet in; het lijkt er dus op dat ze met verschillende appartementenboeren (afhankelijk van de prijs per nacht) een aantal 'appartementen' als verbruik hebben afgehuurd (e.g. als er 4 mensen achter elkaar in een bep. stad in Spanje zijn geweest, is deze locatie 'op').
Ik heb nog even geinformeerd, en ze vertelde bij de klantenservice na 3 keer het nummer van Macy Gray te hebben gehoord, dat als je iets hebt uitgekozen, een "bepaald"nummer moet bellen.(Zeker een dik betaal nummer...) Dan hoor je of dat appartement nog vrij is en dan kan je drheen met 4 personen. Vervoer+eten idd zelf regelen, hij zij nix over dat je via hun vervoer moet boeken. Iemand toevallig dit vakantiepakket in huis? Of haalt iederreen zn spv bij Belcompany:-)
Toen ik naar de Spv e100 vroeg zei die dat die nog niet leverbaar is.... lekkere klunsen daaro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 19:26:
Ik heb nog even geinformeerd, en ze vertelde bij de klantenservice na 3 keer het nummer van Macy Gray te hebben gehoord, dat als je iets hebt uitgekozen, een "bepaald"nummer moet bellen.(Zeker een dik betaal nummer...) Dan hoor je of dat appartement nog vrij is en dan kan je drheen met 4 personen. Vervoer+eten idd zelf regelen, hij zij nix over dat je via hun vervoer moet boeken. Iemand toevallig dit vakantiepakket in huis? Of haalt iederreen zn spv bij Belcompany:-)
Vervoer mag je helemaal zelf regelen, dus ook met de auto of EasyJet bijvoorbeeld. En het nummer waar je moet boeken is gewoon een 010 nummer. Nederlanders blijven altijd pessimistisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 19:29:
[...]

Vervoer mag je helemaal zelf regelen, dus ook met de auto of EasyJet bijvoorbeeld. En het nummer waar je moet boeken is gewoon een 010 nummer. Nederlanders blijven altijd pessimistisch...
waarschijnlijk dodag phone halen (als geld er is) en dan zal ik t uitpluizen :)
Ik ga m wel bij Orange shop halen namelijk :D

• HunterPro
  • Niet online
... En na een reboot na een uptime van 5 weken (jammer dat ik moest rebooten :'( ) zijn meteen alle bovengenoemde problemen opgelost.

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

HunterPro schreef op 24 September 2003 @ 11:10:
... En na een reboot na een uptime van 5 weken (jammer dat ik moest rebooten :'( ) zijn meteen alle bovengenoemde problemen opgelost.
goh, toch wel windows he ;) een reboot kan aardig wat oplossen :D

• HunterPro
  • Niet online
philipnorth schreef op 24 September 2003 @ 11:24:
[...]

goh, toch wel windows he ;) een reboot kan aardig wat oplossen :D
Ik kan in de tussentijd wel gigabytes aan photoshopwerk verwerken, office 2002 voor office 2003 vervangen, applicaties laten crashen, dingen aan het OS versleutelen die niet eens horen te kunnen, maar voor een domme smartphone moet je rebooten? :D :P

Verwijderd

HunterPro schreef op 23 September 2003 @ 17:21:
misschien main memory vol?
...
Nee, m'n main memory is nog plenty. Ook is m'n storagecard nog erg leeg. Ik snap het niet. Toch wil ik erg graag pocketCandy erop zetten. |:(

• HunterPro
  • Niet online
Kun je de installer niet met WinRAR openen (zodat je de losse files te pakken krijgt), de CAB er uitcopieeren, naar de phone copieeren en vervolgens met een explorer op je phone uitvoeren (op klikken)?

Verwijderd

Ik las net dit op de Orange site:

Met Share heb je toegang tot informatie, persoonlijke diensten en leuke dingen. Hieronder vind je het hele overzicht. Op een Orange SPV zijn de 'extra diensten' helaas nog niet toegankelijk.

Die betaal diensten zijn dus niet beschikbaar als je een SPV hebt. Denk je een leuk toestel te hebben, kan je die diensten niet gebruiken, kvind t maar vaag van Orange.

• BadBoy18
Verwijderd schreef op 24 September 2003 @ 18:01:
Ik las net dit op de Orange site:

Met Share heb je toegang tot informatie, persoonlijke diensten en leuke dingen. Hieronder vind je het hele overzicht. Op een Orange SPV zijn de 'extra diensten' helaas nog niet toegankelijk.

Die betaal diensten zijn dus niet beschikbaar als je een SPV hebt. Denk je een leuk toestel te hebben, kan je die diensten niet gebruiken, kvind t maar vaag van Orange.
Op een of ander manier kan je die extra diensten niet bekijken met je spv. als je het programma http://members.lycos.nl/o...&title=WEB%20WAP%20Select "web wap select" gebruikt, kan je een webpagina laten geloven dat je Nokia wap, i-mode, pocket pc, of SPV gebruikt. op deze manier kan je alle diensten zien. }) :9

Specs

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ik heb laatste paar dagen wel wat irri problemen :( MP3's die freezen....SD kaart die zomaar niet bereikbaar is....telefoon die uitvalt bij typen van sms (beeld blijft staan maar telefoon is uit)...

Beetje jammer :( had ik dan toch een domme nokia moeten nemen ipv een telefoon met een MS OS :/

* Ebayzo wacht op 1.6 update! Hopelijk helpt dat tegen $random problemen

Default blanke hetero

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

EbAyzo schreef op 24 September 2003 @ 22:44:
Ik heb laatste paar dagen wel wat irri problemen :( MP3's die freezen....SD kaart die zomaar niet bereikbaar is....telefoon die uitvalt bij typen van sms (beeld blijft staan maar telefoon is uit)...

Beetje jammer :( had ik dan toch een domme nokia moeten nemen ipv een telefoon met een MS OS :/

* Ebayzo wacht op 1.6 update! Hopelijk helpt dat tegen $random problemen
heb je al een harde reset geprobeerd?

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

weeeeeeeeeee
* philipnorth heeft gebeld met orange shop in gouda, SPV nog op voorraad :D
* philipnorth gaat m vanavond halen :D

ff vraagje voor eigenaars: hoe lang duurt t om data via cradle over te zetten?

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Hoodlum2000 schreef op 25 September 2003 @ 17:58:
[...]

heb je al een harde reset geprobeerd?
Ja....dacht dat het opgelost was maar net had ik weer dikke freezes met mp3 :(

(Of zou het aan de sd kaart liggen? zometeen ff legen

Default blanke hetero

Verwijderd

philipnorth schreef op 25 september 2003 @ 18:06:
weeeeeeeeeee
* philipnorth heeft gebeld met orange shop in gouda, SPV nog op voorraad :D
* philipnorth gaat m vanavond halen :D

ff vraagje voor eigenaars: hoe lang duurt t om data via cradle over te zetten?
Kweet het niet te omschrijven in mbps maar ik weet wel dat een memory reader/writer een stuk sneller is. Misschien iemand die de specs weet??

• HunterPro
  • Niet online
EbAyzo schreef op 25 September 2003 @ 18:45:
[...]

Ja....dacht dat het opgelost was maar net had ik weer dikke freezes met mp3 :(

(Of zou het aan de sd kaart liggen? zometeen ff legen
Probeer eens 64 kbs WMA bestanden (om te zetten met windows media player; als je met WMP direct je files overzet naar je storage card device kun je bij de eigenschappen bepalen dat alles omgezet moet worden naar 64 kbs WMA, 28 mb per CD) af te spelen; bij mij bleken die een heel erg flink stuk stabieler, en met de koptelefoontjes die er bijzitten hoor je toch praktisch tot geheel geen verschil (en 28 mb per CD is best :9)

Overigens kan het ook helpen een taskmanager te installeren en te zorgen dat er zo min mogelijk in de achtergrond draait; ook al is het een multitasking OS; het blijft maar een 133 mhz procje...

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 18:57:
[...]

Kweet het niet te omschrijven in mbps maar ik weet wel dat een memory reader/writer een stuk sneller is. Misschien iemand die de specs weet??
kan zomaar 4 tot 8 keer zo snel (verschil tussen een halve minuut wachten tot een MP3 er opstaat en een paar tellen).

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

weeeeeeeeeeeeeeeeee

ik heb m :)

ff spelen :D

Zal morgen tevens over die vakantie enzo posten :)

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

edit. met ia album kan het dus wel. maar waarom niet gewoon met ie explorer?

sorry als ik het heb gemist, maar kun je op de spv geen bewegende gif´s bekijken?

[ Voor 34% gewijzigd door Sayko op 25-09-2003 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok die van mij is dus gestolen en ik was niet verzekerd |:( :'(

Het was echt een fijn dingetje. Zeer functioneel, maar mijn volgende telefoon wordt denk ik toch een sonyericsson t610. Ik vond die SPV toch iets te zwaar en log, ook het OS. Toen ik de SPV zag wist ik nog niet dat de t610 er was terwijl ik wel elke site af struinde :) De t610 is sneller en lichter en camera functie ook beter ism T-Mobile. Verder vind ik orange ook te duur worden aangezien mijn belgedrag hoger ligt dan vroeger en de Orange tarieven aardig hoog zijn. De SHARE functies was ik na een tijdje uitgekeken evenals de MSN functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
De t610 is sneller en lichter en camera functie ook beter ism T-Mobile.
T-Mobile maakt je camera echt stukken beter... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

lekker telefoontje hoor, application unlock verwijderen lukt nog niet helemaal helaas :(
zowel met + als zonder en ook gewoon als 06xxxxxxxx blijft ie melden dat ie mijn imei niet kan vinden...
Maar ach, heb m net sinds gisteravond, kijk in de loop van de dag nog wel eens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

HunterPro schreef op 25 September 2003 @ 19:50:
[...]

Probeer eens 64 kbs WMA bestanden (om te zetten met windows media player; als je met WMP direct je files overzet naar je storage card device kun je bij de eigenschappen bepalen dat alles omgezet moet worden naar 64 kbs WMA, 28 mb per CD) af te spelen; bij mij bleken die een heel erg flink stuk stabieler, en met de koptelefoontjes die er bijzitten hoor je toch praktisch tot geheel geen verschil (en 28 mb per CD is best :9)

Overigens kan het ook helpen een taskmanager te installeren en te zorgen dat er zo min mogelijk in de achtergrond draait; ook al is het een multitasking OS; het blijft maar een 133 mhz procje...
Ja dat eerste is wel een goed idee voor de prestaties...maar die taskman had ik al

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:59
Heb je wel je telefoon geregistreerd. Lees de hele topic maar eens door. Staat genoeg in :)
GPRS( =share ) gebruikt of registratieprogramma gerunt (op SPV) :?

Maar wat ik heb, is dat ik de hoofdspeaker heel zacht zet, maar dat ik toch geluid blijf horen. En vooral van m'n patience als ik een nieuw spel start. :(
Andere spel gaf ook nog geluid, maar toen kon ik hem nog wat zachter zetten en toen deed hij het weer.

En wat ik ook heb, is dat het geluid als ik 's ochtends hol als hij net uit de oplader is echt keihard is, terwijl hij om 5 a 6 uur 's avonds al heel zacht is. :? hoort dit zo :? :?

[edit]
Die taskmanager van mij is ook best raar. Speel ik een film of spel dan komt hij opeens op mijn scherm te staan. :( Ik wil film kijken of een spel spelen, niet die taskmanager zien :( :/

[ Voor 16% gewijzigd door SPee op 26-09-2003 09:10 ]

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

SPee schreef op 26 September 2003 @ 09:08:
Heb je wel je telefoon geregistreerd. Lees de hele topic maar eens door. Staat genoeg in :)
GPRS( =share ) gebruikt of registratieprogramma gerunt (op SPV) :?
Yup :)

Reg progje moet ik idd nog eens proberen, maar ben ook aan t werk nu dus :)
Zit nu gewoon ff te kloten met muziekjes en net MSN getest, works like a charm :)

* philipnorth is errug blij met zijn nieuwe speeltje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 02:02:
offtopic:

[...]

T-Mobile maakt je camera echt stukken beter... 8)7
offtopic:
euhm zo bedoelde ik het niet. ik bedoelde ik ging er een halen met een T-Mobile abo omdat de Orange toch iets te duur was en Orange nog steeds geen MMS ondersteunde EN de t610 camera is sneller. Wel minder kwaliteit, maar dat neem ik voor lief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philipnorth schreef op 26 September 2003 @ 08:40:
lekker telefoontje hoor, application unlock verwijderen lukt nog niet helemaal helaas :(
zowel met + als zonder en ook gewoon als 06xxxxxxxx blijft ie melden dat ie mijn imei niet kan vinden...
Maar ach, heb m net sinds gisteravond, kijk in de loop van de dag nog wel eens :D
je moet ook niet 06xxxxxxxx doen maar 316xxxxxxxx :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 11:13:
[...]

je moet ook niet 06xxxxxxxx doen maar 316xxxxxxxx :*)
ok, voor de duidelijkheid ;)
+316--> imei not found
316--> imei not found
06-->imei not found

reden dat ik zonder de + en ook gewoon 06 heb gedaan is omdat dit eerder in het topic bij mensen toen wel werkte.

Vraagje: mensen hier die wma gebruiken? in welke qual?
Zit nu (ivm alleen 8 MB card) nu met 22 kbps/22khz en klinken eigenlijk zo slecht nog niet :)
(ja tuurlijk is 64kbps/44khz beter ;) )

Geluid van de foon valt me ook 300% mee btw, komt best een bak met geluid uit dit ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:58
Updat 1.6 komt binnenkort uit (tenminste dat wordt vermeld). Maar waar kan je die update precies vinden, welke site moet je in de gaten houden. Als ik de functie update in de telefoon gebruik vindt het toestel alleen de keyboard driver, geen updates.

versie 1.5 heb ik via de link in de openingspost gedownload maar deze update kan ik niet op de site van orange vinden.

Dus welke sites moet ik in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

philipnorth schreef op 26 September 2003 @ 11:57:
[...]

ok, voor de duidelijkheid ;)
+316--> imei not found
316--> imei not found
06-->imei not found

reden dat ik zonder de + en ook gewoon 06 heb gedaan is omdat dit eerder in het topic bij mensen toen wel werkte.

Vraagje: mensen hier die wma gebruiken? in welke qual?
Zit nu (ivm alleen 8 MB card) nu met 22 kbps/22khz en klinken eigenlijk zo slecht nog niet :)
(ja tuurlijk is 64kbps/44khz beter ;) )

Geluid van de foon valt me ook 300% mee btw, komt best een bak met geluid uit dit ding :)
Je moet even geduld hebben....probeer vanavond/vanmiddag nog een keer te unlocken!

Bij mij kon ik het ook pas na een dagje!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:45

404error

Page Not Found

llpineapple schreef op 26 September 2003 @ 12:11:
Updat 1.6 komt binnenkort uit (tenminste dat wordt vermeld). Maar waar kan je die update precies vinden, welke site moet je in de gaten houden. Als ik de functie update in de telefoon gebruik vindt het toestel alleen de keyboard driver, geen updates.

versie 1.5 heb ik via de link in de openingspost gedownload maar deze update kan ik niet op de site van orange vinden.

Dus welke sites moet ik in de gaten houden.
www.modaco.com -> Engelstalige site en de bron voor al je Smartphone informatie!!!!

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 08:33

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Tja, Me heeft dus ook 3 dagen die SPV. Zeer blij mee. Wat een feest.... maar 1 nadeel. Ik ben er een beetje te blij mee. Zit ik onder een film op te tv te kloten, MSNen MIRCEN internetten.. alles... Beetje slecht voor je prive leven. Maar ja!

Maar anyway. Ik heb IRC werkend. (ook zo mooi) maar ik wil toch een groter kaartje aanschaffen. het standaard (GRATIS) kaartje van 8 mb is toch iets te klein. Ik wil film erop hebben. Dus ik ga denk ik voor een 128. Filmpie is +-90 MB dus blijft er zat over voor overige software. en een film haal je na 1x kijken eraf.....

WAT EEN FEEST DING!

Btw, bel ik me tegoed van orange. hoor ik "BLABLABLA nog 7 euro!' IK DENk 7 euro?? VERDOMME ik moet nog MINSTERNS 50 euro hebben! Ik bellen met orange. Heb ik 15 euro gehad van die orange gasten omdat me abbo pas 3 okt. ingaat. Dus tot die tijd mag ik op hun kosten bellen. Damn Orange is aardig! :) :)

verder wou ik dit dus even melden. IK BEN ZO GELUKKIG!

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Verwijderd

Ik heb nu ook een spv e100! Echt een cool ding! Krijg alleen wel al na 1 dag dat ik al 1.5 mb heb verbruikt, snap echt niet hoe dat kan. Ik heb internetverbinding op internet gprs staan en wap verbinding op share( kheb er nix aan veranderd) Ik heb bijna alleen maar share gebruikt en af en toe gemsn't.
Ik vind share soms wel sloom trouwens, soms moet je heel lang wachten voordat ie wat begint te laden. Mischien dat als ik strax de taskmanager erop heb dat het wat beter gaat.
De batterij gaat idd erg hard maarja komt misschien door de 1.5 versie, die er al standaard op zit...

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:30
Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 13:25:
Ik heb nu ook een spv e100! Echt een cool ding! Krijg alleen wel al na 1 dag dat ik al 1.5 mb heb verbruikt, snap echt niet hoe dat kan. Ik heb internetverbinding op internet gprs staan en wap verbinding op share( kheb er nix aan veranderd) Ik heb bijna alleen maar share gebruikt en af en toe gemsn't.
Ik vind share soms wel sloom trouwens, soms moet je heel lang wachten voordat ie wat begint te laden. Mischien dat als ik strax de taskmanager erop heb dat het wat beter gaat.
De batterij gaat idd erg hard maarja komt misschien door de 1.5 versie, die er al standaard op zit...
Heb je Share laten activeren? Anders gaat het gewoon van je belbundel af.
en share heeft ongeveer 1 dag nodig om geactiveert te worden.

Daarnaast gebruiken orange backup nogal wat dataverkeer :-( heb die functie nu dus uit staan. Af en toe zet ik hem aan via de cradle.

Verwijderd

Ja ik heb m nu trouwens geunlocked, duurde ff maar tis gelukt. Ik heb Orange Backup niet geactiveerd nog, dus ik neem aan dat dat het niet kan zijn. Share heb ik in de winkel laten activeren en dat werkte meteen eigenlijk. Me belbundel is niet minder geworden.

• HunterPro
  • Niet online
maak je niet druk, dat is normaal :+ ik zit 1 week en 1 dag na afsluiting van m'n abbo 4.5 mb over m'n databundel heen (6.5 mb totaal dus) :o :D

btw, ik heb samen met orange nog wat lopen bughunten op hun netwerk; onder andere door wat fouten in hun mailsysteem wilde er nog wel es iets niet aankomen. Verder is al 3x m'n voicemail afgesloten, maar is deze nog steeds actief :D gaat lekker :)

En over die voicemail: Is er geen programma voor de SPV voor een voicemailsysteem/voice response system ? Lijkt me erg nuttig nu ik toch een 256 mb kaart heb, dat dat ding gewoon automatisch de telefoon oppakt en het bericht aanneemt :) (eventueel met een keuzemenu 'kies 1 voor' :9)

En java werkt ook nog niet. Maar dat puzzelen we wel uit :)

Verwijderd

ik heb nu dus me werkverbinding op pass through gezet, en dan in me cradle, maar volgens mij gebruikt ie nu nog steeds niet me breedband verbinding. Doe ik iets fout? Wat ik ook wel irri vind is dat het inbellen van share zo lang duurt, en als je dan iets aan het lezen bent en je drukt op een link, moet ie weer inbellen. Maar anders wordt je verbruik denk ik helemal hoog. Verder heel tevreden over me e100 tje, is wel al keer vastgelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

DukeN schreef op 26 september 2003 @ 17:30:
Tja, Me heeft dus ook 3 dagen die SPV. Zeer blij mee. Wat een feest.... maar 1 nadeel. Ik ben er een beetje te blij mee. Zit ik onder een film op te tv te kloten, MSNen MIRCEN internetten.. alles... Beetje slecht voor je prive leven. Maar ja!

Maar anyway. Ik heb IRC werkend.
Welke applet gebruik je?
(linkje?)

Over kaartje, idd die 8 mb is wel weinig :)
Binnekort ff nieuw kaartje scoren, denk idd ook 128MB eerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

404error schreef op 26 September 2003 @ 13:03:
[...]

www.modaco.com -> Engelstalige site en de bron voor al je Smartphone informatie!!!!
of http://www.smartphone-club.nl ;)

Overigens hoop ik binnen een aantal weken de SPV E200 te ontvangen voor test enzo. Dat is de SPV E200 met Bluetooth en ingebouwde camera. Daarnaast draait er ook nog is Windows Mobile 2003 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-09 15:13
zou je windows mobile 2003 niet kunnen installeren op de SPV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchderk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2022
Dit heb ik dus gedaan:

voor de liefhebber:

op: http://www.qtek.nu
eventjes update 7070 intoetsen in het zoekscherm.

je komt dan bij de simlock/softwarelockvrije update 1.50.9.1 voor de spv-achtigen uit.

ook deze versie werkt met alle orange toestellen.

(vergeet niet eerst alle gprs settings te noteren, deze ben je nl. kwijt)
voor de update even toestel uit.
daarna aanzetten met record-knop ingedrukt.
je komt in de bootloader (3 kleurenschem)
even de update op pc aanzetten
spv in cardle en starten.
spv wordt eerst gewist (vergeet geen synchronistaie vooraf)
spv wordt dan ge-upgraded.
proces duurt maximaal 20 minuten.
aanzetten duurt lanegr als normaal (minuut of 4)
daarna volgt ipsm configuratie (niet schrikken)
dit is een netwerkverificatie (toestel is lockvrij) app. boot zichzelf weer en voila.

verbeteringen:
-gprs updates
-batterij uithoudingsvermogen
-menu snelheid

versienummers:
-operator 1.50.9.1
-manufacturer 1.50.9.1
-microsoft 3.0.13121.0
-language 1.50.9.1
-file system 3.0.13121.0

(bij booten helaas wel het qtek 7070 scherm)

Het werkt prima! M'n batterij gaat nu 2 tot 3 dagen mee. Een verademing _/-\o_

Hop doet leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Heeft een (of meerdere) van jullie al iets voor de SPV geprogrammeerd :?

Ik zie wel allemaal programma's die je kunt kopen voor 5 euro, maar dat zijn (vind ik) flauwe programma's die dat geld niet waard zijn.

En nou denk ik er aan om ook een programma voor m'n SPV te schrijven. Iemand ervaringen en ideeen :? :)
Ik las bij de developer site van Orange dat je eerst door een soort screening moet om daar lid van te worden.:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
dutchderk schreef op 28 September 2003 @ 18:17:
Dit heb ik dus gedaan:

voor de liefhebber:

op: http://www.qtek.nu
eventjes update 7070 intoetsen in het zoekscherm.

je komt dan bij de simlock/softwarelockvrije update 1.50.9.1 voor de spv-achtigen uit.

ook deze versie werkt met alle orange toestellen.

(vergeet niet eerst alle gprs settings te noteren, deze ben je nl. kwijt)
voor de update even toestel uit.
daarna aanzetten met record-knop ingedrukt.
je komt in de bootloader (3 kleurenschem)
even de update op pc aanzetten
spv in cardle en starten.
spv wordt eerst gewist (vergeet geen synchronistaie vooraf)
spv wordt dan ge-upgraded.
proces duurt maximaal 20 minuten.
aanzetten duurt lanegr als normaal (minuut of 4)
daarna volgt ipsm configuratie (niet schrikken)
dit is een netwerkverificatie (toestel is lockvrij) app. boot zichzelf weer en voila.

verbeteringen:
-gprs updates
-batterij uithoudingsvermogen
-menu snelheid

versienummers:
-operator 1.50.9.1
-manufacturer 1.50.9.1
-microsoft 3.0.13121.0
-language 1.50.9.1
-file system 3.0.13121.0

(bij booten helaas wel het qtek 7070 scherm)

Het werkt prima! M'n batterij gaat nu 2 tot 3 dagen mee. Een verademing _/-\o_
Tja, maar er staat ook het volgende op de site:
This update is only for Swedish sold Qtek 7070 with software version 1.42.9.2. To check what version you have press Programs>More>Settings>About, you find the information under ROM update versions. If you try to update with another software version it could damage your Qtek 7070.
Dan wacht ik liever gewoon op de originele 1.60 update, daar heb ik meer vertrouwen in.
Al is het wel ontzettend klote dat die batterij maar 1 a 2 dagen mee gaat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:13

Smarron

The bend

Phoolie schreef op 28 September 2003 @ 19:03:Dan wacht ik liever gewoon op de originele 1.60 update, daar heb ik meer vertrouwen in.
Al is het wel ontzettend klote dat die batterij maar 1 a 2 dagen mee gaat 8)7
Precies, ik denk dat je garantie ook vervalt met zulke updates.

En de eerstvolgende update zal in ieder geval niet de 1.6 zijn.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe verwijder je in een keer de verzonden smsjes (verzonden items, post vak in de verwijderde items? kan dat in 1 keer, of moet je het handmatig een voor een doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchderk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2022
Tis idd een engelse versie. Maar je gaat toch niet als tweaker zitten wachten op een officiele software versie? Bovendien kan ie waarschijnlijk gewoon gefkashes worden met de 1.6 versie als die uit is. Want je wist de hele telefoon en zet er dan een volledig nieuw OS op. Ik maak me dus geen zorgen om de garantie :Z

Hop doet leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Ik heb die qtek ook rom ook gehad een paar weken geleden. Waarom ik terug ben gegaan naar de oude rom is dat ik met geen mogelijkheid de gprs instellingen van orange kreeg ingesteld. Bij data verbindingen stond alleen maar pass through connection. En uiteraard geen nederlandse T9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Hoodlum2000 schreef op 28 September 2003 @ 20:42:
Ik heb die qtek ook rom ook gehad een paar weken geleden. Waarom ik terug ben gegaan naar de oude rom is dat ik met geen mogelijkheid de gprs instellingen van orange kreeg ingesteld. Bij data verbindingen stond alleen maar pass through connection. En uiteraard geen nederlandse T9.
Ik had ook hiervoor een Engelse 1.50 erop zitten en ik kreeg spontaan last van hard resets. Dat is niet leuk, want alle data is weg. Dit is me 3x gebeurd, daarna ben ik de officiele update er weer op gaan zetten.

Het blijft dus gebruiken op eigen risico. Ik wacht in ieder geval geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
zo'n hard reset ben ik dus ook erg bang voor... is het mogelijk al mijn settings, contacts, agenda etc ook op m'n SD op te slaan? :)

Overigens heb ik ScummVM geinstalleerd en kan nu o.a. Sam & Max spelen :) Su-per-vet ! :)

[ Voor 30% gewijzigd door HunterPro op 28-09-2003 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

HunterPro schreef op 28 september 2003 @ 23:47:
zo'n hard reset ben ik dus ook erg bang voor... is het mogelijk al mijn settings, contacts, agenda etc ook op m'n SD op te slaan? :)

Overigens heb ik ScummVM geinstalleerd en kan nu o.a. Sam & Max spelen :) Su-per-vet ! :)
Contacts en agenda af en toe backuppen via de pass-through, kost je dan niks. Dat zou de enige mogelijkheid zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Of met Outlook synchroniseren. Dan heb je ze ook op je PC staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:58
Ik heb ook de software van qtek erop gezet. Werkt tot nu toe perfect en gelukkig geen sim-lock en applicatie-lock. Dat laatste was voor mij namelijk de reden om deze software erop te zetten omdat ik de lock er niet af kan halen omdat ik share heb opgezegd.

Wanneer de nieuwe versie 1.6 uit is zet ik die er op. Dan ff share activeren, lock eraf en share weer opzeggen. Lekker makkelijk maakt orange het...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Heb nu ook al een paar x een freeze gehad (beeld wordt donker met strepen erdoorheen) als ik iemand bel!

Eerst dacht ik dat het aan de sD kaart lag maar dat blijkt dus van niet....

Hard-reset is al uitgevoerd, leek te helpen maar problemen begonnen dus weer...

Bah :( heb helemaal geen zin meer in die SPV...wil zo'n coole ericson :P

Neem aan dat Orange klantenservice niet aan niet goed geld terug doet? (Dat ik deze terugstuur en een nokia neem...)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 15:23

jep

DukeN schreef op 26 September 2003 @ 17:30:

Maar anyway. Ik heb IRC werkend. (ook zo mooi) maar ik wil toch een groter kaartje aanschaffen. het standaard (GRATIS) kaartje van 8 mb is toch iets te klein. Ik wil film erop hebben. Dus ik ga denk ik voor een 128. Filmpie is +-90 MB dus blijft er zat over voor overige software. en een film haal je na 1x kijken eraf.....
IRC????????

JAAAAAAAAAA, vertel! Hoe :? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de spv alleen bij orange zelf te verkrijgen is, maar verder nergens op internet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Neuj, is niet waar, je kan hem ook via de site van BelCompany bestellen & heb hem ook op andere sites gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand nog waar ik java kan downloaden voor de spv??? want alle download links doen het niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
HunterPro schreef op 28 September 2003 @ 23:47:
is het mogelijk al mijn settings, contacts, agenda etc ook op m'n SD op te slaan? :)
Voor je contacts en inbox kan je die wel op je sd kaart zetten met een paar register tweaks.. voor settings en de rest is (bijna) niet te doen. verder outlook is idd een hele goede backup tool in dit geval. maar als je veel contacten heb (boven de 1000) is het toch wel gunstig om het op je sd kaart te zetten.

[ Voor 1% gewijzigd door BadBoy18 op 29-09-2003 18:55 . Reden: [/ vergeten ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 17:20:
weet iemand nog waar ik java kan downloaden voor de spv??? want alle download links doen het niet meer!
ook hier niet?

doet t hier prima namelijk
anders up ik m zelf wel ff ergens :)

* philipnorth zit te wachten op berichtje dat foon unlocked is zodat ie kan gaan spelen :D

Trouwens, iemand dit al gezien/geprobeerd?
Afbeeldingslocatie: http://www.handango.com/pictures/288587/ornetaftp1.gif

Orneta heeft een ftp client gemaakt :D

Is op dit moment nog in test fase, en dus als volledig functionele trial-versie te downloaden :D
Zie ook het draadje op modaco hierover :)

link voor download: http://www.handango.com/P...catalog=1&productId=87548

[ Voor 60% gewijzigd door philipnorth op 29-09-2003 18:20 . Reden: linkje+plaatje enzo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

philipnorth schreef op 29 september 2003 @ 18:01:
[afbeelding]

Is op dit moment nog in test fase, en dus als volledig functionele trial-versie te downloaden :D

Hier zal Gitaarwerk wel blij mee zijn!

Ik ga hem ook strax ff proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

a deze doet het! thnx!!!!
philipnorth schreef op 29 September 2003 @ 18:01:
[...]

ook hier niet?

doet t hier prima namelijk
anders up ik m zelf wel ff ergens :)

* philipnorth zit te wachten op berichtje dat foon unlocked is zodat ie kan gaan spelen :D

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Smarron schreef op 30 September 2003 @ 09:54:
[...]
Hier zal Gitaarwerk wel blij mee zijn!

Ik ga hem ook strax ff proberen.
Ik ook, nu alleen nog iets om m eens mee te proberen :)

Zit nu zelf een beetje te prutsen met skins enzo, is ook wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dapluiz
  • Laatst online: 23-09 16:37
Hmm, ik heb nou iets nieuws, vandaag was steeds me beeldscherm uit (lampje knipperde wel) maar kreeg m met geen mogelijkheid aan, dus moest steeds batterij eruit halen en m opnieuw opstarten.
Nou eind van de middag dacht ik dat weer te hebben, gaat dat ding niet meer aan!!!!
ik hoop dat me batterij gewoon op 1 of andere rare reden snel leeg is gegaan, anders kan ik langs de orange shop :(
Of is dit een bepaalde bekende bug oid ?

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Ik had een task manager geinstalleerd, maar die deed heel raar.
Als ik dan een filmpje afspeelde of een spel ging spelen (gelukkig niet bij patience :) ) kreeg dat op m'n scherm. En op stop drukken zou dan de applicatie die ik wou draaien stoppen, op hide drukken zou het task manager scherm een tijdje laten verdwijnen, waarna hij weer terug keerde.

Had ik net dat ik het scherm na 1 seconde verdwenen te zijn weer terug kreeg :(. SPV reboot en die applicatie verwijderd. (helaas alleen nog maar de link, de echte exe vond ik niet :? ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand het site adres, van i-mode, als je die via een imode toestel bezoekt???

want ik wil hier namelijk kijken of ik hiermee kan gaan knutselen, voor de spv!!!

dus als iemand een imode toestel hebt, wil hij dan het adres doorgeven van imode home site voor je imode mobiel!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op 30 September 2003 @ 17:11:
weet iemand het site adres, van i-mode, als je die via een imode toestel bezoekt???

want ik wil hier namelijk kijken of ik hiermee kan gaan knutselen, voor de spv!!!

dus als iemand een imode toestel hebt, wil hij dan het adres doorgeven van imode home site voor je imode mobiel!?
Daar is al iets voor, heb ik d8 ik ook in dit forum gelezen, moet je maar even alle linkjes nagaan, maar het is iets dat je je browser kan laten denken dat het een i-mode browser is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
8)7 Waarom kan ik me vorige tekst niet editten, maar goed.

Hier staat ie dus http://members.lycos.nl/o...10&orderby=titleA&show=10 en dan moet je web WAP select kiezen. Heb het zelf nog niet geinstalleerd, maar klinkt leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thnx....

maar dan moet je nog wel het adres van de imode site weten!
want er komen geen links van site's bij ofsow...
maar dit progje, steld je telefoon zo in, dat je imode sites wel kan bezoeken!, zonder dit progje kan dit niet...

maar je moet nog wel het adres van de imode site weten!
dus als iemand dit weet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
ja sorry, daar kan ik je ook niet aan helpen, maar als iemand iets weet hoor ik het wel, maar nou betwijfel ik of eht de moeite waard is om een i-mode site te bekijken, het is gewoon een simpellen website :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Verwijderd schreef op 30 september 2003 @ 17:44:
ok thnx....

maar dan moet je nog wel het adres van de imode site weten!
want er komen geen links van site's bij ofsow...
maar dit progje, steld je telefoon zo in, dat je imode sites wel kan bezoeken!, zonder dit progje kan dit niet...

maar je moet nog wel het adres van de imode site weten!
dus als iemand dit weet???
Hmmm, niet alle i-mode sites zullen werken bijv. die i-mode protaal van KPN niet. Ik geloof dat de adressen iets van mmm.blabla.nl hebben, en er wordt gecontroleert of je idd via KPN verbonden bent. :( Maar veel andere imode sites werken prima (CHTML).

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

http://i-mode.coolbegin.com/

misschien is dit iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:45

404error

Page Not Found

Phoolie schreef op 30 September 2003 @ 17:34:
[...]

Daar is al iets voor, heb ik d8 ik ook in dit forum gelezen, moet je maar even alle linkjes nagaan, maar het is iets dat je je browser kan laten denken dat het een i-mode browser is.
idd, dat kan via webwapselector, een freeware progje...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
maar draait dat progje ook een beetje goed, heb hem zelf namelijk nog niet draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij helpen ik heb een spv die niet meer wil opstarten als ik hem aan zet zie ik alleen de driekleurenscherm en ik kan hem niet meer sycroniseren dus ik kan geen nieuwe rom op zetten wie o wie kan mij helpen kan er echt niks meer doen
;(
dus kan iemand mij helpen please
hoe ik hem weer aan de gang krijg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2003 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op 01 oktober 2003 @ 10:55:
wie kan mij helpen ik heb een spv die niet meer wil opstarten als ik hem aan zet zie ik alleen de driekleurenscherm en ik kan hem niet meer sycroniseren dus ik kan geen nieuwe rom op zetten wie o wie kan mij helpen kan er echt niks meer doen
;(
dus kan iemand mij helpen please
hoe ik hem weer aan de gang krijg
Tja, ik zou hem terug brengen naar de winkel of je kan een hard reset proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op 01 October 2003 @ 13:24:
[...]

Tja, ik zou hem terug brengen naar de winkel of je kan een hard reset proberen.
Beter effe naar winkel gaan en DAAR als laatse optie door medewerker laten hard-resetten : op die manier kunnen ze tenminste niet tegen jouw gaan zeuren over dat jij hard reset hebt gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

ben op zoek naar leuke spelletjes (gratis) suggesties?

btw, ook zelf een trailer voor Return of the King geknutseld in divx
te vinden op: http://www.philipnorth.demon.nl/rotk_trailer_spv.rar

commentaar van harte welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoolie
Verwijderd schreef op 01 oktober 2003 @ 17:45:
[...]

Beter effe naar winkel gaan en DAAR als laatse optie door medewerker laten hard-resetten : op die manier kunnen ze tenminste niet tegen jouw gaan zeuren over dat jij hard reset hebt gedaan
Je mag toch ook gewoon een hard reset uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phoolie schreef op 02 October 2003 @ 13:52:
[...]
Je mag toch ook gewoon een hard reset uitvoeren?
dat kan je toch altijd nog doen ? ik zeg alleen dat het misschien beetje jammer is dat je daar in een winkel komt van: "tja.. je hebt d'r zelf aan zitten prusten.. kunnen wij nix meer aan doen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Die java-software-link is dood, heeft iemand die files nog voor me? Dan presenteer ik hier een werkende IRC-client !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Die java-software-link is dood, heeft iemand die files nog voor me?
Zie pagina 27 (vorige) en gebruik die link naar Mitac. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Jaaaaaaaaa, IRC doet 't !
[16:10] * jepSmartphone (~vruizia@0::ffff:212.129.253.45) has joined #chatty
[16:10] <jep> haaaaaaaaaaaahahaha
[16:10] <jep> :P
[16:10] <jepSmartphone> jow
[16:11] <pat> jepperd :)
[16:12] <jepSmartphone> op telefoon, ff klooien
Afbeeldingslocatie: http://stuff.servicez.org/pics/ircopsf.jpg

_O_

De fout die ik maakte was dat ik 'm op mijn kaartje zette, ipv op mijn telefoon. Tevens is dit een handige url:

http://groups.msn.com/ora...ified=4675434879393817356

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

jep schreef op 02 October 2003 @ 16:16:
Jaaaaaaaaa, IRC doet 't !

[...]

_O_

De fout die ik maakte was dat ik 'm op mijn kaartje zette, ipv op mijn telefoon. Tevens is dit een handige url:

http://groups.msn.com/ora...ified=4675434879393817356
Welke IRC client gebruik je?
Die Virca?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

Ja B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 15:01:
[...]

dat kan je toch altijd nog doen ? ik zeg alleen dat het misschien beetje jammer is dat je daar in een winkel komt van: "tja.. je hebt d'r zelf aan zitten prusten.. kunnen wij nix meer aan doen".
he hij doet het weer jippie en bedankt toch een hard reset zelf ge daan nou doet hij het weer bedankt he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-03 10:01

Wietse

¯¯¯¯¯

Heb de SPV nu al een tijdje en heb een week geleden een hard-reset uitgevoerd omdat er nogal veel zooi opstond enz. Hij werkt nu weer perfect, ik heb alleen al 4x een aanvraag gedaan op de Orange site voor een unlock, hij geeft aan dat ik een bericht krijg maar tot nu toe heb ik nog niets gehad... :'(

iemand een idee wat er mis kan zijn?

voor de reset kreeg ik mijn unlock bericht trouwens binnen 3 min.

[ Voor 12% gewijzigd door Wietse op 03-10-2003 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Heb je wel bereik dan en een internet verbinding vor je SPV
Als je die aanvraag verstuurd, krijg je een berichtje die iets doet en je daarna de opdracht geeft om naar een bepaalde site te gaan.
Heb je geen bereik krijg je dat bericht niet binnen.
Heb je geen internetverbinding, dan kan hij die pagia niet ophalen en zal het unlocken ook niet goed werken.

PS. Dat unlocken geldt voor programma's, niet voor de SIM kaart. :) Daar is weer een ander programma voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-09 16:18
Weet iemand toevallig de MMS instellingen voor de SPV met T-Mobile ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Is de SPV er voor T-Mobile :?:?:?

Volgens mij is de SPV van Orange en staan die instellingen standaard ingesteld.
Wil je een ander provider zul je je SIM-lock moeten verwijderen, wat al niet echt gewenst is.
Ik zou ze maar gewoon bij T-Mobile opzoeken. :)

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.