Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:48
In de handleiding staat dat hij vCal of iCal moet ondersteunen voor kalender en/of contacten.
Als je een programma heeft dat dit ondersteund en kan communiceren met activesync je dat wel lukt. Alleen weet ik niet of er wel een programma (behalve outlook) is die dat kan.

Waarom wil je geen outlook? (vanwege windows? >:) )

Wat je ook kunt doen is een programma gebruiken die kan synchroniseren met outlook en van tijd tot tijd daarmee synchroniseren. En dan je SPV met outlook synchroniseren. Beetje omslachtig, maarja... :)

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

philipnorth schreef op 12 September 2003 @ 11:27:
[...]

wat voor vakantie krijg je dan? :)
Orange site:

Europa in je koffer
"Luieren in de zon in Lanzarote of genieten van de oude cultuur in Hongarije. Als je nu een Orange Free abonnement afsluit in één van onze Orange shops, ontvang je het Orange vakantiepakket. Hierin zit een brochure en een voucher. Uit de brochure kies je een bestemming. En de voucher geeft jou recht op een week gratis verblijf in een appartement voor vier personen. Zolang de appartementen beschikbaar zijn, kun je zelf kiezen waar en wanneer. En je hoeft niet direct te boeken, want de voucher is een jaar geldig. Het enige dat jij hoeft te doen, is te zorgen voor vervoer."

Ben trouwens benieuwd wat voor appartementen dat zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het proberen doom aan het runnen te krijgen, maar krijg deze foutmelding

winDOOM FATAL ERROR:
DOOM1.WAD could not be opened. Please be sure you have the doom1.wad file in the game directory and try again.
:/
Jammergenoeg staan alledrie de doomfiles al bij elkaar in de games directory. Iemand ervaring met dit probleempje?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 14:18 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 13:28:
[...]

Orange site:

Europa in je koffer
"Luieren in de zon in Lanzarote of genieten van de oude cultuur in Hongarije. Als je nu een Orange Free abonnement afsluit in één van onze Orange shops, ontvang je het Orange vakantiepakket. Hierin zit een brochure en een voucher. Uit de brochure kies je een bestemming. En de voucher geeft jou recht op een week gratis verblijf in een appartement voor vier personen. Zolang de appartementen beschikbaar zijn, kun je zelf kiezen waar en wanneer. En je hoeft niet direct te boeken, want de voucher is een jaar geldig. Het enige dat jij hoeft te doen, is te zorgen voor vervoer."

wel vet dat ze dat doen :)

woohooo vakantie en een vette phone :D

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op 12 september 2003 @ 13:28:
[...]

Orange site:

Europa in je koffer

Ruikt een beetje naar de Blokker-actie van een paar jaar terug. Die gaven ook gratis vakanties weg, moest alleen wel bij hun het vliegtuig boeken. Narekenen leverde al snel op dat hun vliegreizen duurder waren dan zelf ergens een compleet arrangement van vliegreis en appartement te boeken. Ik zou dus eerst maar eens goed de kleine lettertjes lezen.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xanion schreef op 12 September 2003 @ 14:49:
[...]

Ruikt een beetje naar de Blokker-actie van een paar jaar terug. Die gaven ook gratis vakanties weg, moest alleen wel bij hun het vliegtuig boeken. Narekenen leverde al snel op dat hun vliegreizen duurder waren dan zelf ergens een compleet arrangement van vliegreis en appartement te boeken. Ik zou dus eerst maar eens goed de kleine lettertjes lezen.
Daar ben ik ook benieuwd ja idd, iemand die bij orange werkt? De voucher is een jaar geldig, maar mischien mag je alleen boeken in bepaalde periodes ofzo? En de prijzen van de telefoons icm met free zijn duurder geworden zei "hunterpro" dus wat wil je liever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 16:45:
[...]

Daar ben ik ook benieuwd ja idd, iemand die bij orange werkt? De voucher is een jaar geldig, maar mischien mag je alleen boeken in bepaalde periodes ofzo? En de prijzen van de telefoons icm met free zijn duurder geworden zei "hunterpro" dus wat wil je liever...
Je mag gedurende het hele jaar boeken, maar alleen in geselecteerde appartementen. Tevens als een appartement 'vergeven' is, mag jij er dus niet in; het lijkt er dus op dat ze met verschillende appartementenboeren (afhankelijk van de prijs per nacht) een aantal 'appartementen' als verbruik hebben afgehuurd (e.g. als er 4 mensen achter elkaar in een bep. stad in Spanje zijn geweest, is deze locatie 'op'). Bovendien gaan een hoop mensen dit waarschijnlijk zeer vlot afnemen, en zeker is dan ook dat mensen ook in het buitenland gaan bellen. Met juist dat nieuwe abonnementje. Nou, wat wil je nog meer? Je startkosten zijn hoger, je geeft een paar euro per persoon gemiddeld uit aan één of andere voucher en sluit een deal met wat appartementencomplexen, en die mensen gaan voor een enorme meerprijs (orange bestaat geloof ik in heel europa, dus roaming over het eigen netwerk) bellen over het netwerk wat toch al van hun zelf is (en waar ze dus feitelijk geen kosten behalve afschrijving over betalen)! Mja, dat zijn dus leuke handeltjes :) zowel voor de klant als je er gebruik van kunt maken, als voor Orange.

[ Voor 5% gewijzigd door HunterPro op 12-09-2003 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan zit je met 3 vreemden in een appartementje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 22:13

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 12 September 2003 @ 21:08:
En dan zit je met 3 vreemden in een appartementje...
Maar wel met dezelfde SPV :z

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gitaarwerk schreef op 18 August 2003 @ 09:47:

-blablabla-

Dan resten mij nog een aantal vragen (onbeantwoorde vragen uit Deel1), hopelijk weet iemand deze. Stuur dan even een mailtje, dan voeg ik de info/links toe.

Q: Gesprekken opnemen in wav of mp3. Kan dat en hoe ?
A: ?
Q: Kan van de SPV een universele afstandsbediening gemaakt worden ?
A: Nee, dit kan niet.
Q: Is er al GPS software op de markt ?
A: [niet voor smartphone]Ja, TomTom Navigator en ANWB Engin zijn navigatiesystemen voor de PocketPC.

-blabla-
ja je kunt gesprekken opnemen in MP3 (en/of wav, weet ik niet meer)> heb ik een proggie voor gezien.. kweet alleen naam niet meer. als ik het weer weet post ik het wel |:(

Nog een vraag: waarom kan ik met IA capture maar alleen zulke korte filmpjes maken?? met 20 fps houdt ie et maar iets van 5 seconden vol.. met 10 10 sec en met 5 20 seconden.. etc :/ kan dat niet wat langer?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2003 21:59 ]

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 17:44
Weet iemand of je een soort van complete format kan doen en dan gewoon weer opnieuw de software er kan opzetten heb zoveel zooi erop staan en als je wat verwijdert blijft er altijd wat staan :r

Ja sorry was te lui :P

Maar erg bedankt _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Weerz op 13-09-2003 19:18 ]

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

• The-Source
  • Laatst online: 14:52
Weerz schreef op 13 September 2003 @ 18:49:
Weet iemand of je een soort van complete format kan doen en dan gewoon weer opnieuw de software er kan opzetten heb zoveel zooi erop staan en als je wat verwijdert blijft er altijd wat staan :r
Hard reset heet dat volgens mij en het wordt wel in 1 van de 3 topics genoemd (ik denk ook wel meer dan 10x :P )

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de spv vanmiddag gekocht
bij de belcompany was het mij te druk dus naar een ander "zaakje" gegaan
het heeft me 180 euro gekost maar ik heb dan een orange 1 jaar 30 euro belbundel abo.
geen vakantie helaas.

Het is echt niet normaal, ik heb het boekje nog niet gelezen maar gewoon een beetje gekloot.... het apparaat rocked zwaar.

Kan iemand mij vertellen of de overige mb's aan gprs van je belbundel af gaan en of je je share mag meenemen naar de volgende maand net als je beltegoed?

Ik heb nog niet veel ge-experimenteerd want ik krijg de software lock er niet af (de orange site is een btje gaar)

Nu zit ik ook met MSN ingelogged en ga eens kijken wat het kost qua idl'en, ben reuze benieuwd :D

Echt een superding alleen het haperen met de eminem clip van coolsmartphones.com vond ik toch wel een beetje jammer, maarja wat wil je voor een telefoon :D

Trust, lamme computeraap (die hoge ogen heeft gescoord in de kroeg met die msn :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 september 2003 @ 03:34:
ik heb de spv vanmiddag gekocht
bij de belcompany was het mij te druk dus naar een ander "zaakje" gegaan
het heeft me 180 euro gekost maar ik heb dan een orange 1 jaar 30 euro belbundel abo.
geen vakantie helaas.

Het is echt niet normaal, ik heb het boekje nog niet gelezen maar gewoon een beetje gekloot.... het apparaat rocked zwaar.

Kan iemand mij vertellen of de overige mb's aan gprs van je belbundel af gaan en of je je share mag meenemen naar de volgende maand net als je beltegoed?

Ik heb nog niet veel ge-experimenteerd want ik krijg de software lock er niet af (de orange site is een btje gaar)

Nu zit ik ook met MSN ingelogged en ga eens kijken wat het kost qua idl'en, ben reuze benieuwd :D

Echt een superding alleen het haperen met de eminem clip van coolsmartphones.com vond ik toch wel een beetje jammer, maarja wat wil je voor een telefoon :D

Trust, lamme computeraap (die hoge ogen heeft gescoord in de kroeg met die msn :P)
tja, 180 euro met orange 30 abbo.. had je dan niet gewoon beter een orange 40 abbo voor 1 jaar kunnen nemen.. had je maar 12 x10 = 120 euri extra gekost en had je 180 euro op je telefoon bespaard :|

maja.. softwarelock is hier vaak langs geweest werkt gewoon goed, je moet alleen effe je nummer zonder die "+" invoeren (dus 31612345678 ipv +31612345678) en dan werkt het bij mij altijd perfect. (misschien moet je eerst effe dat proggie runnen voor die imei code).

Filmpjes afspelen hapert wel als je het via die site doet ofzo.. maar als je je eminem clipje gewoon erop zet en afspeelt met pockettv of mpv_spv dan zal je zien dat het niet hapert hoor :9

mb's van je share zijn niet mee te nemen naar de volgende maand als beltegoed :'(

en het bedrag wat je extra aan mb's gebruikt gaat idd gewoon van je belbundel af (tenzij je die al op hebt :D )

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je ook de modem van de spv kan gebruiken via Irda in windows 2000?
Ik heb wel gevonden hoe het kan in windows xp maar ik kan de goede driver niet vinden voor windows 2000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks voor de duidelijkheid mockingbird :)

Dat orange share gebruiksoverzicht als je inlogged, is dat up to date?
Daar staat nml. dat ik 3 kb heb verbruikt en in m'n telefoon staat de gebruiksteller voor data op 2 uur :O

Vannacht had ik m'n telefoon in de cradle gezet en daar zit ook de adapter in geprikt maar hij heeft niet opgeladen, nu ik dat aparte verloopstukje er op heb gezet doet ie het wel. Gewoon niet goed vast of is het iets anders?

Ook is het toestel soms bijzonder traag bij het bv scrollen door menu's.
Typisch windows ;) maar ik hoorde van m'n neef dat de programma's door blijven draaien in de achtergrond en dus niet worden afgesloten, vandaar dat iedereen er hier een task manager op heeft zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 11:13:
thanks voor de duidelijkheid mockingbird :)

Dat orange share gebruiksoverzicht als je inlogged, is dat up to date?
Daar staat nml. dat ik 3 kb heb verbruikt en in m'n telefoon staat de gebruiksteller voor data op 2 uur :O

Vannacht had ik m'n telefoon in de cradle gezet en daar zit ook de adapter in geprikt maar hij heeft niet opgeladen, nu ik dat aparte verloopstukje er op heb gezet doet ie het wel. Gewoon niet goed vast of is het iets anders?

Ook is het toestel soms bijzonder traag bij het bv scrollen door menu's.
Typisch windows ;) maar ik hoorde van m'n neef dat de programma's door blijven draaien in de achtergrond en dus niet worden afgesloten, vandaar dat iedereen er hier een task manager op heeft zitten?
gebruikersoverzicht is idd niet erg up to date :| meestal halve dag vertraging ofzo... zorg wel dat je bij je internet explorerer "instellingen automatisch detecteren" uit hebt staan als je gebruik maakt van WAP (en dus bij standaardinstelling "wap-verbining" neerzetten) Anders gaat ie bij wappen niet van je share af maar van je databundel. (kijk ook voor zekerheid of bij instellingen "wap-verbinding" als share staat ingesteld).

Cradle laadt niet op idd :( kan je wel modden, staat hier ergens in topic, maar dan is je garantie wel foetsie (je kunt wel gewoon die voedingsplug achter in je cradle doen, dan laadt ie wel op).

Is idd. multie tasking device.. effe taskmanager downloaden en dat probleem is dan ook opgelost (uitzetten van programma's bevorderd ook je stand by tijd :Y) )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ben ik benieuwd hoeveel MB ik heb verbruikt.

Mja idd nu die powercable in de cradle en het werkt :D

In internet explorer staat automatisch detecteren uit, netwerk staat op "internet" is dat goed? Pakt MSN ook automatisch die instellingen?

En geeft de phone bij echte fouten ook bluescreens? dat zou wel vet zijn :P

Ah zo staat het:

Internet verbinding: internet GPRS
werkverbinding: automatisch
WAP verbinding: Share
Beveiligd Wap verb: geen beschikbaar

volgens mij is dat goed?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 12:19:

In internet explorer staat automatisch detecteren uit, netwerk staat op "internet" is dat goed? Pakt MSN ook automatisch die instellingen?

Ah zo staat het:

volgens mij is dat goed?
Instellingen staan goed. Bij mij is er bij werkverbinding echter niks te kiezen en staat deze op geen beschikbaar.

Voor degenen die dagelijks willen weten hoeveel KB's er verbruikt zijn. Voeg deze link maar toe in je favorieten:

wsp://wapkiosk.orange.nl/gprsusage

Dan kun je het makkelijk mobiel nakijken. Misschien handig om ff in de openingspost toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 12:19:

Ah zo staat het:

volgens mij is dat goed?
dat is idd goed, zorg wel dat bij je i-net explorer je netwerk op WAP-verbinding staat als je wap-pagina's gaat bekijken!!! anders gaat het dus niet via share en kost het je dus kb's van je bundel.

Let op: als je niet-wap pagina's wil gaan bekijken, moet je gewoon effe automatisch detecteren aanvinken, anders kan ie ze niet openen

enneh.. ik heb nog nooit een bsod gezien :+ als ie een fout heeft loopt ie meestal gewoon vast of gaat ie zo traag dat ik de battery eruit trek :Y)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die link doet het niet op m'n phone kan het doel niet vinden oid.

Ik heb die theme generator gedownload alleen die iconen verandert hij niet zoals op het plaatje staat, hoe krijg je dat voor elkaar?

Nog even over die software unlock, de site herkent m'n IMEI nummer niet (ik heb 'm gister gekocht) maar moet ik hem niet bij de nederlandse site unlocken oid?
Ik geprobeert om via dat Action Register te registreren maar dat doet hij ook niet.

En weet iemand of pocket office erop draait?

/edit
Nu hij op wap netwerk staat in explorer wel, hij jammert alleen steeds of ie mag overschakelen naar een internet GPRS verbinding. Dat gaat toch ook van je share af?

Ik vertrouw het alleen niet als internet explorer nu aan staat in de achtergrond, als ik niks doe kost het geen data met gprs is dat ook zo met wap dan?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 12:43:
Die link doet het niet op m'n phone kan het doel niet vinden oid.

Ik heb die theme generator gedownload alleen die iconen verandert hij niet zoals op het plaatje staat, hoe krijg je dat voor elkaar?

Nog even over die software unlock, de site herkent m'n IMEI nummer niet (ik heb 'm gister gekocht) maar moet ik hem niet bij de nederlandse site unlocken oid?
Ik geprobeert om via dat Action Register te registreren maar dat doet hij ook niet.

En weet iemand of pocket office erop draait?
voor dat sofware lock lees effe topic door. eerste keer drukken wil het vaak niet lukken, terug gaan en nog een keer drukken. probeer ook je nummer ZONDER "+" in te voeren zoals ik al eerder heb gezegd.
proggie action register moet je gewoon kunnen draaien (zet wel effe bij je i-net explorer automatisch detecteren aan).

pocket office: geen id

Ik denk dat ik vanmiddag even lijstje ga maken met de "must-have" games en apps die ik zover heb kunnen vinden.. hoeft niet iedereen al die forums door te spitten :Y) (allleen freeware trouwens)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou puik zijn want ik weet ook echt niet wat voor games en software er is.

Ik weet wel dat ik nog nooit zo enthausiast ben geweest over een telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 12:55:
Dat zou puik zijn want ik weet ook echt niet wat voor games en software er is.

Ik weet wel dat ik nog nooit zo enthausiast ben geweest over een telefoon :)
trouwens hij is nieuw dus laat ik je effe wat hints (uit ervaring :/ ) geven:
- zorg dat je NOOOIT in je sd-slot blaast; je krijgt stof onder je scherm en dat kan lastig weg te halen zijn (sd-slot heeft eigenschap om stof te vangen :( )
- zorg dat je hem NOOIT met die clip on camera los ofzo in je broek doet... krasjes op beeldscherm zijn irritant met zo'n mooi kleurenscherm.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2003 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:04
Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 13:03:
[...]

trouwens hij is nieuw dus laat ik je effe wat hints (uit ervaring :/ ) geven:
- zorg dat je NOOOIT in je sd-slot blaast; je krijgt stof onder je scherm en dat kan lastig weg te halen zijn (sd-slot heeft eigenschap om stof te vangen :( )
- zorg dat je hem NOOIT met die clip on camera los ofzo in je broek doet... krasjes op beeldscherm zijn irritant met zo'n mooi kleurenscherm.
Sterker nog : Reserveer een broekzak voor je SPV alleen, dan krijg je nooit krasjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had hem gister mee naar de kroeg, die camera thuis gelaten want dat vertrouwde ik al niet helemaal. Gewoon in m'n broekzak heeft ie overleefd, bij de telefoonwinkel kon ik er geen hoesje voor kopen dat is wel minder.

Ga straks naar een verjaardag, kan ik er mooi weer mee verder pielen.
Waarschijnlijk staan morgen m'n gegevens in het systeem want ik heb hem gistermiddag gekocht en kan ik die lock eraf halen. Het moet ook nog kunnen met systeem bestanden wijzigen.

Hebben jullie eigenlijk een verzekering genomen bij het toestel? ik denk dat ik dat donderdag als ik vrij ben nog even gaan afsluiten. 7 euro per maand en dan ben ik tegen alles verzekerd. Is wel makkelijk voor als ie beschadigd of valt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb d'r geen verzekering bij. voor 7 euro per maand vind ik een beetje teveel. Je hebt zowiezo garantie bij Orange en die verzekeringen doen altijd erg lastig (gestolen toestel moet je echt kunnen aantonen dat je bedrijgd bent enzo )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus als ik het goed begrijp is de E-100 nu ook al overal verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 13:49:
Dus als ik het goed begrijp is de E-100 nu ook al overal verkrijgbaar?
eergister in de orange shop te utrecht hadden ze hem gewoon liggen, dus lijkt mij idd van wel. Ding kost trouwens wel een hoop extra voor wat je ervoor krijgt imo |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog ff een vraag, is er iets voor die smartphone waarmee je door je computer/netwerk kunt browsen? of kan dat met zo'n explorer achtig iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchderk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2022
Tegen het stof heb ik transparant kaftplastic genomen en dat over het scherm en frontje waar speakergaten in zitten heen geplakt vervolgens een paar minuscule gaatjes met een naald door het plastic bij het speakertje. Je plakt het plastic erop en snijdt met een stanleymes og scheermes (is nog dunner) precies in de naad tussen schermfrontje en de rest van de voorkant. Zo'n rol kaftplastic kost 1,5 euro en je kan er 100 phones mee beschermen. Over het SD slot heb ik een heb ik een cellotapje geplakt.

Is het iemand al gelukt om de verbindingsinstellingen op automatisch werkend te krijgen zodat ie in de cradle automatisch naar pass-through gaat en anders naar Internet gprs. Bij mij gaat ie wel naar automatisch naar pass-through maar daarna doet mobiel internet het niet meer. Op de site van coolsmartphone.com staat deze oplossing:
FIX

All of the changes below take place in the Settings > Data Connections
control panel.

1) Change the "Internet Connection" spinner to Automatic

2) Menu > Edit Connections

3) Open the Dial-Up Connections (choose edit on the Edit Connections screen)

4) Edit "Orange CSD WAP" and change it so it connects to "WAP Network".
Press done twice to get back to the list of connection types.

5) Open the GPRS Connections

6) Edit "Orange WAP" and change it so it connects to "WAP Network". Press
done to save the change, then the home key to leave the control panel.

Thanks to Neil Emms at Microsoft for the definitive instructions here.

You may need to also do this....

1) On your PC - open ActiveSync.

2) Click Options

3) Click "Rules" and ensure that the Pass-Thru is set to use the Internet

Dit werkt bij mij dus niet. Iemand?

[ Voor 56% gewijzigd door dutchderk op 14-09-2003 14:51 ]

Hop doet leven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil binnenkort ook zon mooie SPV kopen alleen nu is mijn vraag hebben ze bij de belcompany ook die e100 en/of de gewone uitvoering? en welke kan ik dan het best nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 14:52:
Ik wil binnenkort ook zon mooie SPV kopen alleen nu is mijn vraag hebben ze bij de belcompany ook die e100 en/of de gewone uitvoering? en welke kan ik dan het best nemen.
Tja, welke vind je mooier? En is de E100 je geld waard?! Toch zelf beslissen. Voordelen staan in dit topic al tig keer gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit al een tijdje met een probleem dat als ik meel verstuur via mijn Planet Internet acount, ik ze niet naar buiten krijg. Als outgoing mail server heb ik mail.planet.nl en als incomming pop.planet.nl. Ontvangen gaat allemaal prima...

Ook als ik via smtp.orange.nl verzend of smtp.xs4all.nl krijg ik zo'n message van system administrator 'mail could not be delivered to the following addresses <blaaat@blaat.com>'

Weet iemand wat dit kan zijn ? Bij Orange kunnen ze me niet verder helpen, Die lui zijn zo dom dat ze zeggen dat ik pop.planet.nl als outgoing server moet doen :X

Alvast bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Van de frontpage:

SPV E100 review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is dit toestel los te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Verwijderd schreef op 14 September 2003 @ 22:28:
Waar is dit toestel los te verkrijgen?
dit? de SPV of de E-100?

Voor zover ik weet zijn deze toestellen op dit moment alleen in combinatie met een Orange abo te verkrijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
En die review wordt gesproken over een standby van 72 uur terwijl in de orange shop (1.5 week terug) nog stond dat het 160 uur was :/ en een spreektijd van 6 uur
Daar ga ik vanmiddag eens over babbelen in de orange shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Hoesje? Ik heb laatst een melding gemaakt van een site waar ze ook een hoesje verkochten. (een paar pagina's terug)

Wat je ook kunt doen om automatisch via pass-through te krijgen als je hem in je docking plugt is om je werk "profiel" op passthrough te selecteren en bij je active sync op je pc je werkomgeving ook op "werk" te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 september 2003 @ 19:58:
Ik zit al een tijdje met een probleem dat als ik meel verstuur via mijn Planet Internet acount, ik ze niet naar buiten krijg. Als outgoing mail server heb ik mail.planet.nl en als incomming pop.planet.nl. Ontvangen gaat allemaal prima...

Ook als ik via smtp.orange.nl verzend of smtp.xs4all.nl krijg ik zo'n message van system administrator 'mail could not be delivered to the following addresses <blaaat@blaat.com>'

Weet iemand wat dit kan zijn ? Bij Orange kunnen ze me niet verder helpen, Die lui zijn zo dom dat ze zeggen dat ik pop.planet.nl als outgoing server moet doen :X

Alvast bedankt,
Niet zo gek; je kan niet zomaar gaan mailen met een externe mailservert! Zorg dat je de mailserver die bij je abbo hoort (in dit geval smtp.orange.nl lijkt mij, of anders wat er in je manual beschreven staat) als SMTP server gebruikt; om op te halen kun je wel gewoon je POP server van planet gebruiken. Sterker nog; je kan via elke SMTP server mailen alsof je vanaf je planet account mailt. Makkelijk toch? :)

Overigens heb ik ons aller gadget-girlfriend Jenneth gevraagd wat nou echt de verschillen zijn tussen de SPV en de E100 (zij heeft ze allebei :o :D) en het resultaat zie je hier. :)

[ Voor 13% gewijzigd door HunterPro op 15-09-2003 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 16:07

-Nexus

|1.25GHz G4 Powerbook|

Heeft iemand activesync al draaien op Linux?
Zeer benieuwd of jullie daar ervaren bij opgedaan hebben ergens....
Zou echt makkenlijk zijn want dan hoef je geen windows omgeving te emuleren om je phone te syncen... :*)
Draai nu nog XP, en wil RH gaan draaien...
Antz: op modaco
It can exist.

There ws a thread about this earlier, using a patched iPAQ driver it *may* be possible to get the two to talk to each other.
However, no one has yet managed the SPV to talk to a Linux PC that I know of. SynCE has recently seen a lot of activity, you may get that to work. Also the documentation for iPAQ driver (should be somewhere in /usr/src/linux) includes many tips on getting them to talk.

I patched and recompiled my 2.4.20 kernel, and have spent a bit of time trying to get them to work, and I got as far as:
1. SPV being identified as an iPAQ, and iPAQ module being modprobed.
2. pppd automatically starting a ppp connection to it and exchanging the SERVER/CLIENTSERVER greetings (which means the iPAQ driver works with SPV), after which I get a strange error message. I can not be more specific as I am now in windows and my logfiles are on an ext3 partition. Unfortunately the ActiveSync protocol is not documented anywhere I looked for it, and trying to make something which works with it reliably is hard.

If someone DOES manage to get them to connect and to transfer files could you please post a howto/email me?
Also if someone stumbles across an ActiveSync protocol specs could they post a url here?

Thanks and good luck!
Is al wel te syncen met IR

[ Voor 3% gewijzigd door -Nexus op 16-09-2003 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand mischien of er een gespreksduur teller op de SPV zit.
Ik kan hem in ieder geval niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-09 19:05

t3q

Say yes to teq

Ik heb gister Pocket Music op me spv geinstalleerd. Dit is een mp3/ogg/asx/van alles nog wat player. Equilizer/extra bass functie/playlist etc etc. Echt subliem progje voor muziek alleen als ik de extra bass functie aanzet begint alles te haperen. :( Iemand een idee hoe dit te verhelpen is? Het zijn mp3's die ik luister, misschien naar wmv converten?

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-01-2022
Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 18:11:
Weet iemand mischien of er een gespreksduur teller op de SPV zit.
Ik kan hem in ieder geval niet vinden
Jawel die is er ook maar een beetje verborgen.

vanuit je start menu open "Oproepen" vervolgens druk op /me menu en kies "Timers weergeven" ook vanuit "Oproepen" lijst kan je per gesprek zien wanneer het was, naar welke nummer (huis, mobiel, etc) en hoelang het gesprek heeft geduurd }) 8) (dit heb ik altijd gewild op een mobieltje, maar was niet mogelijk tot dat de SPV uit kwam *slijm slijm*)

edit:
Oproepen is niet hetzelfde als op de groene knoop drukken ;)

[ Voor 10% gewijzigd door BadBoy18 op 16-09-2003 21:52 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Een super tip voor gebruikers die ringtones op hun SD kaart bewaren.

Met deze register tweak kan je in je telefoonboek bij iedere contact persoon een andere rintone toewijzen terwijl die op je SD kaart staan. (voorheen in je "IPSM\Application Data\Sound" map)

Open Register:

Ga naar:
HKEY_CURRENT_USER
ControlPanel
SoundCategories
Ring
Directory

En verander de waarde van "Directory" naar de map waarin je ringtones op staan
Bijv. \Storage Card\Ringtones\
Vergeet die "\" teken niet O-)
Herstart je SPV. Als je nu bij je contacten "aangepaste beltoon" kiest
Kan je ieder ringtone kiezen die in de geselecteerde map staat

/me Een opmerking als je deze Tweak gebruikt
loopt je SPV vast als je naar "Instellingen>Geluiden" gaat. Bij mij maakt niets uit, Want ik gebruik Changer Sonnerie V.2

Deze tip komt uit mijn site

http://members.lycos.nl/o...php?name=News&new_topic=2

Ik denk dat bijna iedere SPV-er deze tweak handig zou vinden. :9~ _/-\o_

Specs

Verwijderd

Een tijdje geleden vond ik op 't net een aantal mooie wav geluidjes, zoals "a message has been recieved" en "you've got an incoming call". Nu is m'n spv omgeruild en ben ik alles verloren. Maar door het overgrote overaanbod op 't net kan ik nu al dat soort zaken niet meer vinden. Iemand een tip voor een site die veel van dat soort wavjes heeft?

Verwijderd

Voor de mensen die nu hotmail op hun SPV kijken, ik kreeg vandaag een mail van hotmail:

Dear MSN® Mobile Customer:

If you are accessing MSN Hotmail®* on your wireless device, this free service will expire on Wednesday, December 3, 2003. This only affects access to your Hotmail account from a mobile device (cell phone or wireless PDA).

To continue managing your Hotmail inbox from your mobile device and receiving mobile alerts when important e-mail arrives, click here to subscribe at our introductory rate of just $19.99** a year.

Lekker jammer zeg en die 19.99 is ook nog eens een introductieprijs...

• SPee
Ja,
Ik heb ook Hotmail geprobeerd via WAP, maar daar moet je een premium account voor hebben.
Weet iemand een andere manier te bedenken om je mail te lezen via WAP? :)

Verwijderd

SPee schreef op 17 September 2003 @ 09:34:
Ja,
Ik heb ook Hotmail geprobeerd via WAP, maar daar moet je een premium account voor hebben.
Weet iemand een andere manier te bedenken om je mail te lezen via WAP? :)
kan je het niet gewoon laten forwarden naar je orange mail? die kan je wel via wap checken.. en zelfs gratis sms krijgen als je mail hebt :*)

overgens is gewoon internet ook best te doen (ik zet gewoon afbeeldingen weergeven UIT en zo verbruik ik amper data bij het bezoeken van sites , krijg alleen stelletje kruisjes.. maar das niet erg)

• SPee
Je kan het wel laten forwarden, maar dat is niet echt een leuke oplossing vindt ik.
ik weet niet hoe lang het er over doet om de mail te versturen van hotmail naar orange, want soms hebben mijn berichten een aanzienlijke vertraging ;(

Verwijderd

weet iemand al iets weet over de SPV 2?? Hij zou er toch aankomen in de loop van deze maand? Zit er namelijk over te denken om de SPV te kopen maar de SPV 2 is stukke beter (geintegreerde camera, bluethoot,enz.)

• The-Source
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 11:44:
weet iemand al iets weet over de SPV 2?? Hij zou er toch aankomen in de loop van deze maand? Zit er namelijk over te denken om de SPV te kopen maar de SPV 2 is stukke beter (geintegreerde camera, bluethoot,enz.)
Ik denk dat je tot half november ongeveer mag wachten dan.

Verwijderd

klaasbram schreef op 17 September 2003 @ 12:28:
[...]

Ik denk dat je tot half november ongeveer mag wachten dan.
zal wel 300 euro duurder worden dan, of de rpijzen moeten omlaag gaan omdat orange nu de motorola smartphone aan gaat bieden (1GB geheugen)

• The-Source
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 12:37:
[...]

zal wel 300 euro duurder worden dan, of de rpijzen moeten omlaag gaan omdat orange nu de motorola smartphone aan gaat bieden (1GB geheugen)
Maar volgens mij komt die in het begin toch alleen uit in engeland en omstreken (shotland etc..) ;)

Owja volgens mij was ergens in dit deel ook een link naar firmware versie 1.6 gepost.. ik kan hem alleen niet 1 2 3 terug vinden
Heeft iemand het linkje voor me :)

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:04
Volgens mij 1.5 en niet 1.6? Die zou pas in november komen?

• Smarron

Smarron

The bend

LosserNL schreef op 17 September 2003 @ 13:00:
Volgens mij 1.5 en niet 1.6? Die zou pas in november komen?
De 1.5 staat in de openingspost, de 1.6 is er idd nog niet.

Verwijderd

Hardstikke bedankt
BadBoy18 schreef op 16 September 2003 @ 21:48:
[...]
Jawel die is er ook maar een beetje verborgen.

vanuit je start menu open "Oproepen" vervolgens druk op /me menu en kies "Timers weergeven"

edit:
Oproepen is niet hetzelfde als op de groene knoop drukken ;)

• Sayko
  • Laatst online: 26-07 15:34

Sayko

Knowledge Is Power

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 12:37:
[...]

heb je een link van die motorola. klinkt zeer interessant

• The-Source
Hoodlum2000 schreef op 17 September 2003 @ 19:19:
[...]

heb je een link van die motorola. klinkt zeer interessant
nieuws: Microsoft en Motorola kondigen MPX200 Smart Phone aan
Daar vandaan denk ik
edit:

The price confirms this positioning; Orange will sell it at £239.99 with contract, which is approximately twice what the company wants for the SPV E100. This "professional consumer" person, by the way, should not be confused with a "business professional," at whom the MPx200 is not being aimed. And the SPV, since you ask, is categorised by Orange as being about halfway between the two. But that's enough positioning, thank goodness

[ Voor 49% gewijzigd door The-Source op 17-09-2003 19:30 ]

Verwijderd

Begrijp ik het wel goed dat de 1.5 update WEL aan te raden is, maar dat als enige nadeel de batterij wel sneller opgaat?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 August 2003 @ 23:23:
Ik zit met een klein luxeprobleem. Ik wil namelijk een SPV maar er zijn er nu dus 2, de SPV normal en de E100...

De normal is 0,- bij de Orange Free 40 voor 1 jr.
De E100 is 120 euro bij hetzelfde abo.

Ik vind de E100 mooier eruitzien, de knopjes zijn beter te behandelen, maar is dat die 120€ wel waard?

Wat vinden jullie guyz, waarom zou ik de E100 wel/niet halen!??!

btw: ik haal er ook een 256 mb SD-card bij en een Reader...
Vandaag was ik in de orange shop, en de e100 koste nu:
1jarig 60 -> 170.95
1jarig 40 -> 179.95
1jarig 30 -> 319.95

Echt een enorm verschil, en als je dus boven de 40euro afsluit, scheelt het heel weinig. Maar wel bale dat hij dus duurder is geworden sinds 31 aug. Toch weer 59 euro erbij :-( (de oude spv is gratis met 1jarig 40, moetje nagaan...)

Je kon ook games kopen las ik in het orange blaadje, Tori Toki en G-Pod Odessey, heeft iemand deze games al gespeeld?

Verwijderd

zucht.. op een of andere manier krijg ik me spv niet van het hoofdtelefoon profiel meer af gvd.. wil um echt niet resetten maar denk dat er nix anders op zit gvd. normaal gaat ie vanzelf over op welk profiel die kiest als je een headset erin jetst.. maar nu blijft ie erop staan en krijg um niet meer veranderd gvd.. iemand? HELP:(?

edit: mijn ingang van me spv voor de headset is gewoon naar de kut.. als ik het plugje er half in doe dan staat het profiel ineens op normaal:S echt vaag..

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2003 20:56 ]

• Smarron

Smarron

The bend

Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 20:06:
Begrijp ik het wel goed dat de 1.5 update WEL aan te raden is, maar dat als enige nadeel de batterij wel sneller opgaat?
Ik heb hem ook draaien, maar ik vind hem niet echt fijn. Af en toe vastlopers met het spelen van spelletjes. Heeft ook een keer geleid tot een hard reset, toen hij helemaal niet meer op wilde starten. Ik zou wachten mocht je geen problemen hebben met je huidige versie.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-09 21:30
Verwijderd schreef op 17 September 2003 @ 20:14:
[...]

Je kon ook games kopen las ik in het orange blaadje, Tori Toki en G-Pod Odessey, heeft iemand deze games al gespeeld?
Ik heb Snails gekocht. Werkt perfect..soort van worms op je mobiel..
erg leuk om in de pauzes op mijn werk te spelen...alleen gaat de tijd dan zo snel.

• The-Source
Weet iemand of er ook een andere sms tooltje is die weer geeft hoeveel tekens je nog kan typen voor 1 sms want nu gaat hij volgens mij zonder dat je het weet dubbele smsjes versturen.
En weten jullie misschien ook hoe je woorden aan het T9 woordenboek kan toevoegen?

Verwijderd

klaasbram schreef op 18 september 2003 @ 12:49:
Weet iemand of er ook een andere sms tooltje is die weer geeft hoeveel tekens je nog kan typen voor 1 sms want nu gaat hij volgens mij zonder dat je het weet dubbele smsjes versturen.
En weten jullie misschien ook hoe je woorden aan het T9 woordenboek kan toevoegen?
woorden in abc-modus ingevoerd gaan automatisch je T9 woordenboek in :*) , alleen jammer dat door een bug, als je je telefoon uitzet en weer aan die woorden weer weg zijn |:( (hoop gefixed in 1.6?)

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

klaasbram schreef op 18 September 2003 @ 12:49:
eindelijk na lang zoeken ben ik hier achter gekomen. bij nieuw bericht vul je bij CC even iets in een cijfer is genoeg. dat kun je weer wissen. als je dat hebt gedaan verschijnt linksboven het scherm de sms counter bammm!

laterzzzzzzzzzzzzzz

• HunterPro
  • Niet online
Okay, ik heb besloten dat ik 'm morgen ga halen. Bij de Belcompany is ie nu, in combinatie met een 1 jarig Free 30 abbo te krijgen voor 79,99, met gratis aansluiten, nummer overzetten, dubbele belbundel voor 2 (!) maanden, en gratis welkomstpakket.

Bij de Orange winkel is ie met dat abbo 99,95, en krijg je die gratis vakantie-voucher en een prepaid-pakket die je aan een kennis/vriend(in)/whatever kunt weggeven met 15 euro beltegoed. Maar je krijgt alleen de 1e maand die dubbele belbundel.

Netto betekent dat dat je 20 euro (telefoon) + 30 euro (belbundel) = 50 euro verschil betaalt voor het zelfde met één of andere vakantie die 3 op de 4 mensen laat liggen, en een prepaidpakket van 15 euro wat niemand zal gebruiken en bij 3 van de 4 mensen in de kast zal belanden.

En 1-jarig voor € 30,00 in de maand, en éénmalig € 79,99 voor het toestel, vind ik best een strakke deal. (Overigens loopt deze actie tot 1-10-2003 en is ie op de website van BelCompany te bestellen).

Overigens verschijnt over 1 tot anderhalve week de nieuwste software, 1.6 naar ik meen, en hiermee zal een halve tot een hele dag (hangt van je gebruik af) aan je standbytijd worden toegevoegd.

[ Voor 10% gewijzigd door HunterPro op 18-09-2003 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

* philipnorth wacht nog een weekje en dan is ie er :)

damn echt een groot verschil tusssen de e100 en de 'oude' in prijs, echt belachelijk, staat imho niet in verhouding met wat je er voor terugkrijgt....

Is er al nieuws btw over MMS en Orange?
Of nog steeds: dit najaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-09 21:58
Aan het plaatje te zien is het de gewone spv bij belcompany en niet de e100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 13:29:
[...]

woorden in abc-modus ingevoerd gaan automatisch je T9 woordenboek in :*) , alleen jammer dat door een bug, als je je telefoon uitzet en weer aan die woorden weer weg zijn |:( (hoop gefixed in 1.6?)
is het geen optie om t9dutch.dll van read only af te hlen? via de telefoon zelf lukt dat echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Hoodlum2000 schreef op 19 September 2003 @ 09:32:
[...]

is het geen optie om t9dutch.dll van read only af te hlen? via de telefoon zelf lukt dat echter niet.
er was toch een manier om via een textfile een woordenboek aan te maken/aan te passen en deze te copieren naar de telefoon?
op die manier zou je altijd een backup kunnen hebben iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HunterPro schreef op 18 september 2003 @ 19:36:
Okay, ik heb besloten dat ik 'm morgen ga halen. Bij de Belcompany is ie nu, in combinatie met een 1 jarig Free 30 abbo te krijgen voor 79,99, met gratis aansluiten, nummer overzetten, dubbele belbundel voor 2 (!) maanden, en gratis welkomstpakket.

Bij de Orange winkel is ie met dat abbo 99,95, en krijg je die gratis vakantie-voucher en een prepaid-pakket die je aan een kennis/vriend(in)/whatever kunt weggeven met 15 euro beltegoed. Maar je krijgt alleen de 1e maand die dubbele belbundel.

Netto betekent dat dat je 20 euro (telefoon) + 30 euro (belbundel) = 50 euro verschil betaalt voor het zelfde met één of andere vakantie die 3 op de 4 mensen laat liggen, en een prepaidpakket van 15 euro wat niemand zal gebruiken en bij 3 van de 4 mensen in de kast zal belanden.

En 1-jarig voor € 30,00 in de maand, en éénmalig € 79,99 voor het toestel, vind ik best een strakke deal. (Overigens loopt deze actie tot 1-10-2003 en is ie op de website van BelCompany te bestellen).

Overigens verschijnt over 1 tot anderhalve week de nieuwste software, 1.6 naar ik meen, en hiermee zal een halve tot een hele dag (hangt van je gebruik af) aan je standbytijd worden toegevoegd.
Ik zou m toch eerder in de orange shop kopen, omdat zei er denk ik meer van weten dan bij de belcompany als je bijvoorbeeld een probleem met de spv hebt. Op de site van orange staat trouwens ook dat je een tijdelijk toestel krijgt als je telefoon kapot gaat die je in de orange shop gekocht hebt. Wel goede service! Hopen dat ze dat in de praktijk ook waar maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Laatst online: 28-09 22:45

404error

Page Not Found

Verwijderd schreef op 19 september 2003 @ 11:52:
[...]

Ik zou m toch eerder in de orange shop kopen, omdat zei er denk ik meer van weten dan bij de belcompany als je bijvoorbeeld een probleem met de spv hebt. Op de site van orange staat trouwens ook dat je een tijdelijk toestel krijgt als je telefoon kapot gaat die je in de orange shop gekocht hebt. Wel goede service! Hopen dat ze dat in de praktijk ook waar maken...
Die zelfde service heb je ook als je hem bij Belcompany hallt want dan kun je met problemen gewoon naar de Orangeshop aangezien Orange de "fabrikant" van het toestel is. Dan kun je dus ook gewoon een gratis leentoestel krijgen (Nokia 3310 |:( wel € 75 borg(is meer dan de waarde vh toestel)).
Ik spreek hier uit ervaring...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayko

Sayko

Knowledge Is Power

Weet iemand toevallig of je op de spv ook pocketpc software kan draaien? als ik bv pocket streets wil installeren krijg ik dat scherm met bla bla gedownload bezig met installen en dan gaat ie weer terug naar de home screen. Of is dit gewoon absoluut niet mogelijk?

[ Voor 9% gewijzigd door Sayko op 19-09-2003 21:55 ]

Verwijderd

404error schreef op 19 September 2003 @ 12:37:
[...]

Die zelfde service heb je ook als je hem bij Belcompany hallt want dan kun je met problemen gewoon naar de Orangeshop aangezien Orange de "fabrikant" van het toestel is. Dan kun je dus ook gewoon een gratis leentoestel krijgen (Nokia 3310 |:( wel € 75 borg(is meer dan de waarde vh toestel)).
Ik spreek hier uit ervaring...
Oke, ja dan zou ik de oude spv wel bij de belcompany halen, maar ik wil graag de e-100 en die hebben ze nie bij belcompany volgens mij, dus dan wordt het toch weer de Orange Shop...

• HunterPro
  • Niet online
ik heb 'm :) leuk verhaaltje ook :)

Ik kom binnen, had alles netjes bij me, wilde in de eerste instantie een business aanvraag doen. Goed, kopie KvK gegeven, etc. Moest half uurtje wachten, word daarna gebeld dat ik geweigerd ben 'omdat het uittreksel te oud is' (ouder dan 6 mnd). Lekker belangrijk denk ik dan; het kost jullie toch niks om in het naamveldje de bedrijfsnaam toe te voegen :? Ik ben ook de rechtspersoon en moet dus tóch betalen.

m'goed, dan maar persoonlijke aanvraag. Dat kon on-line en werd direct goedgekeurd.

Toen gingen we afrekenen. Ik (en zij) stond met 80 euro in m'n hoofd voor de foon (icm free 30 1 jarig).

'Wilt u Share?'
'tuurlijk'

'dat wordt dan 64,99'
waarop zij én ik een bedenkelijk gezicht trekken.

'euh ja dat is extra korting vanwege share'
'o leuk, dankjewel'.

subtotaal: 15 euro korting.

Vervolgens ging zij nog es wat dingen doornemen, en ik bekijk de verpakking van de SPV aandachtig. Wat zie ik? Één van de verzegelingen is verbroken, en door een medewerker met een plakbandje weer gesloten. Ik laat dit zien, en de mevrouw vertelt mij dat dit best mogelijk is aangezien het het laatste model was, en collega's 'm nog wel es willen laten zien. Goed, ik maak 'm open, en zie géén beschermingsfolie op het schermpje en wat vingerafdrukken er op. Goed, kan aan het zelfde liggen. Maar dan spot ik echt een miniatuurbutsje (principekwestie, goed, kan even goed fabrieksfout zijn geweest). Was eigenlijk lullig van me om er over te zeiken, maar goed, wie niet schiet en zo.

Zij loopt naar haar baas, laat het zien. Vervolgens bieden ze me aan om nog eens 25 euro korting te geven. Nou ok, sgoe denk ik dan (toestel was verder 100% in orde en had garantie en alles nog uiteraard).

subtotaal: 15 + 25 = 40 euro korting.

Vervolgens geeft mevrouw me niet 25 maar 25,99 terug. Totaal aan korting: 40 euro en 99 cent op een telefoon van 80 euro aanschaf. Gaan we daar nog de 20 euro verschil met Orange bij optellen, en meetellen dat ik bij BelCompany de 2e maand ook nog een dubbele belbundel krijg (=30 euro meerwaarde), zitten we dus op 40+20+30 = 90 (!) euro verschil of ik 'm hier kocht of bij de Orange store. Vind ik toch dat ik een vrij leuke deal heb gemaakt 8)7

Over de SPV: topdingetje, echt waar. Nu nog eens snappen hoe ie werkt; heb 'm nu anderhalve dag en nog geeneens aan m'n PC gehangen :D

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 12:52:
[...]

Oke, ja dan zou ik de oude spv wel bij de belcompany halen, maar ik wil graag de e-100 en die hebben ze nie bij belcompany volgens mij, dus dan wordt het toch weer de Orange Shop...
Ga jij zomaar 150 - 200 euro meer (bij mijn abbo) meer betalen voor een telefoon die alleen qua uiterlijk veranderd is? Over anderhalve week komt de software voor de oude SPV uit die de batterijcapaciteit nagnoeg gelijk trekt. Echt verschillen zijn er dan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
  • Laatst online: 28-08 23:38
Ik zit er aan te denken mijn SPV te verkopen als iemand interesse heeft mail maar wel serieus graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Over dat KvK, regels zijn regels. In 6 maanden kan veel gebeurd zijn met bedrijfjes.

Voor de rest, netjes gedaan hoor!
HunterPro schreef op 20 september 2003 @ 21:47:
Ga jij zomaar 150 - 200 euro meer (bij mijn abbo) meer betalen voor een telefoon die alleen qua uiterlijk veranderd is? Over anderhalve week komt de software voor de oude SPV uit die de batterijcapaciteit nagnoeg gelijk trekt. Echt verschillen zijn er dan niet meer.
Pcies, die E100 is nagenoeg hetzelfde, ik vind hem zelfs lelijker en je betaald superveel meer!

Die softwareupdate van de batterij, waar heb je vandaan dat die over anderhalve week komt:?

edit:
In de openingspost heb ik een nieuwe versie Rom-update geplaatst, deze zou zowieso de batterijduur moeten verhogen. Het lijkt hetzelfde typenummer, maar schijnt toch anders te zijn. Ik heb hem ook draaien en hoef hem nog maar 1x in de 2-3 dagen op te laden, wat normaal 1-2 dagen was. Gebruik is ongeveer hetzelfde.
schiffeb schreef op 21 september 2003 @ 10:40:
Ik zit er aan te denken mijn SPV te verkopen als iemand interesse heeft mail maar wel serieus graag.
Waarom als ik vragen mag? En daar hebben de de vraag&aanbod voor op de T.net frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Een behulpzame Orange medewerker wist mij afgelopen donderdag te vertellen dat ie met een week... anderhalve week uit zou moeten komen. 1.6 hebben we 't dan over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/motorolampx200/a06.jpg

Die nieuwe motorola .. Best groot ding :| zoiets zou ik dus nooit kopen.. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-09 18:05
Verwijderd schreef op 17 september 2003 @ 20:36:
zucht.. op een of andere manier krijg ik me spv niet van het hoofdtelefoon profiel meer af gvd.. wil um echt niet resetten maar denk dat er nix anders op zit gvd. normaal gaat ie vanzelf over op welk profiel die kiest als je een headset erin jetst.. maar nu blijft ie erop staan en krijg um niet meer veranderd gvd.. iemand? HELP:(?

edit: mijn ingang van me spv voor de headset is gewoon naar de kut.. als ik het plugje er half in doe dan staat het profiel ineens op normaal:S echt vaag..
Dat is een bekend probleem: er zit in het stekkergat een schakelaartje. Advies: even met een coktailprikker erin prikken en klaar.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
Smarron schreef op 21 September 2003 @ 13:39:

[...]
Waarom als ik vragen mag? En daar hebben de de vraag&aanbod voor op de T.net frontpage.
Ik wil tomtom navigatie dus vandaar en ik moet denk ik binnen niet al te lange tijd mijn zakelijke mobiel inleveren heb dan 1 tel teveel en voor die andere heb ik een carkit.

En ja ik zit helemaal fout eigenlijk met die verkooppraatjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:19
Ik heb um nu ook alweer een week hier op m'n bureau liggen; ik gebruik hem niet meer. Misschien dat ik hem ook weg doe.

Ikzelf heb een carkit voor me S55 en die gebruik ik nu dan ook.
Ook gaat die iets langer met de batterij mee.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Niet online
Zeg luitjes, ik ben net even op de website van Belcompany geweest en naar mijn beste weten heb ik net een Orange SPV met een tweejarig Telfort samenbellen-500 abo gekocht voor maar liefst € 0,00 :) :) :)

ik wacht nog even de bevestigingsmail af van Belcompany, want ik kan me bijna niet voorstellen dat dit klopt. Een Orange telefoon met een Telfort abo???

Voor wie het niet gelooft: http://www.belcompany.nl
even naar de mobiele telefoons, bij de SPV kijken en het Telfort abo kiezen ;)

Mij boeit het niet, want naar mijn idee is de Telfort deal perfect, aangezien je bij Telfort slechts € 1,50 per mb betaalt en de vaste lasten slechts € 12,50 bedragen. Daarnaast is de SPV nu gratis ipv. € 109,90 bij een tweejarig all-in 20 abo.

edit:

heb net de bevestiging binnen gekregen en zoals 404error al zei gaat het inderdaad om het Telfort 500 abo a raison de € 45,- pm...... Bestelling is bij deze dus geannuleerd |:(

edit2:

ben vanmiddag gebeld door Belcompany met de mededeling dat de SPV alleen in combinatie met Orange wordt verkocht (duh!) en dus niet emt Telfort, heb ze er wel even op gewezen dat het via hun website wel degelijk mogelijk is om de SPV te bestellen met Telfort abo (hebe r zelfs een orderbevestiging van :) )

[ Voor 39% gewijzigd door bogaards op 22-09-2003 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat denk je zelf... ;) Zoveel korting zit er niet op dat Samenbellen abonnement. Laat staan dat die telefoon geschikt is voor Telfort. Tenzij je de simlock eraf haalt maar dan verspeel je je garantie. Gewoon een foutje van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik zou graag weten of iemand al heeft uitgezocht hoe je de imelody editor gebruikt?? Ik neem aan de ja met de juiste noten van internet een liedje zeer mooi kan namaken maar ik begrijp er helemaal niets van. Kan iemand me dit uitleggen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadBoy18
Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 22:12:
Mensen ik zou graag weten of iemand al heeft uitgezocht hoe je de imelody editor gebruikt?? Ik neem aan de ja met de juiste noten van internet een liedje zeer mooi kan namaken maar ik begrijp er helemaal niets van. Kan iemand me dit uitleggen????
Voor zover ik het weet gebruik je die voor MMS, :? ook om geluiden op te nemen. Voor leuke beltonen gebruik Midi 0 bestanden, of wavjes })

Off topic:
Mijn site is terug http://www.spv-nl.tk http://members.lycos.nl/orangespv/index.php :*)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Volgens mij draait de Smartphone geen Pocket PC software.
Bij mij geeft hij een melding in de trend van "kan toepassing niet starten: geen geldige toepassing".
Verder lijkt me ook dat PPC ook invoer via een touchscreen nodig heeft en dat heeft Smartphone niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schiffeb
het is wel pocketpc maar een aangepast versie zie instellingen>info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
Microsoft® Windows® Powered Smartphone 2002
Versie 3.0 (Build 13059)
Radioversie 1.31.20
Kan niets vinden dat het Pocket PC is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Laatst online: 28-09 22:45

404error

Page Not Found

bogaards schreef op 21 september 2003 @ 21:40:
Zeg luitjes, ik ben net even op de website van Belcompany geweest en naar mijn beste weten heb ik net een Orange SPV met een tweejarig Telfort samenbellen-500 abo gekocht voor maar liefst € 0,00 :) :) :)

ik wacht nog even de bevestigingsmail af van Belcompany, want ik kan me bijna niet voorstellen dat dit klopt. Een Orange telefoon met een Telfort abo???

Voor wie het niet gelooft: http://www.belcompany.nl
even naar de mobiele telefoons, bij de SPV kijken en het Telfort abo kiezen ;)

Mij boeit het niet, want naar mijn idee is de Telfort deal perfect, aangezien je bij Telfort slechts € 1,50 per mb betaalt en de vaste lasten slechts € 12,50 bedragen. Daarnaast is de SPV nu gratis ipv. € 109,90 bij een tweejarig all-in 20 abo.
Er staat ook dat het om een Telfort 500 abo gaat, hoeft dus geen samenbellen abo te zijn...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

MSNnen op me SPVeetje gaat dus geld kosten :/

MSN Mobile Hotmail wordt betaalde dienst:
nieuws: MSN Mobile Hotmail wordt betaalde dienst

ach 25euro per jaar, tis een mooi product zullen we maar zeggen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
Rebels schreef op 22 September 2003 @ 22:40:
MSNnen op me SPVeetje gaat dus geld kosten :/

MSN Mobile Hotmail wordt betaalde dienst:
nieuws: MSN Mobile Hotmail wordt betaalde dienst

ach 25euro per jaar, tis een mooi product zullen we maar zeggen :/
Hotmail != msn
Beter gezegd... lezen is ook een vak: het gaat om de HOTMAIL (Zoals ook al eerder op T.net te lezen was)
Het zou wel kunnen dat het later niet gratis meer zal wezen maar daar staat nu nog niks over vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

klaasbram schreef op 22 September 2003 @ 22:55:
[...]

Hotmail != msn
Beter gezegd... lezen is ook een vak: het gaat om de HOTMAIL (Zoals ook al eerder op T.net te lezen was)
Het zou wel kunnen dat het later niet gratis meer zal wezen maar daar staat nu nog niks over vermeld.
doe ik, maar ik ga ervan uit dan onder MSN Mobile Hotmail ook msn-messenger service valt :), misschien ook niet hoor, maar dan wil ik duidelijkheid :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

MSN zit zo'n beetje ingebakken in je SPV, dat gaan ze heus niet extra geld laten kosten. Het gaat dus alleen om Hotmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Bij je SPV wordt een licentie voor Mobile 2002 meegeleverd, hierin verweven zit de licentie voor het gebruiksrecht (waarschijnlijk wel beperkt) voor MSN Messenger. Me dunkt dat ze iets waar je dus feitelijk voor hebt betaald (die licenties zijn immers betaald) niet nog eens achter een abbo-vorm zullen verstoppen. Doen ze dit wel dan zal dat middels iets als '1 euro per maand' onder bijvoorbeeld Share gaan vallen lijkt mij; een telco kan zoiets namelijk veel beter incasseren en grossieren dan Microsoft direct naar de klant. Hoef je ook nog eens geen CC te hebben om te kunnen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09 08:33

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Hoi hoi!

Ik heb sinds gisteren 22 aug 03 een SPVtje, Tot nu toe ZEER tevreden.

Unlocken ging perfect software erop gaar ook prima.
Maar is het mogelijk om MIRC op de spv te laten draaien? Zoja,
iemand een linkje om mij gelukkig te maken?

Thx

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

DukeN schreef op 23 September 2003 @ 11:01:
Hoi hoi!

Ik heb sinds gisteren 22 aug 03 een SPVtje, Tot nu toe ZEER tevreden.

Unlocken ging perfect software erop gaar ook prima.
Maar is het mogelijk om MIRC op de spv te laten draaien? Zoja,
iemand een linkje om mij gelukkig te maken?

Thx
Je moet eerst die Java runtime erop gooien (zie openingspost) en daarna moet je eens bij modaco kijken, daar staat wat over een java irc voor smartphones, die schijnt te werken

(zelf nog niet getest, nog paar daagjes wachten, dan heeft * philipnorth ook een SPV)

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.