ik heb 'm

leuk verhaaltje ook
Ik kom binnen, had alles netjes bij me, wilde in de eerste instantie een business aanvraag doen. Goed, kopie KvK gegeven, etc. Moest half uurtje wachten, word daarna gebeld dat ik geweigerd ben 'omdat het uittreksel te oud is' (ouder dan 6 mnd). Lekker belangrijk denk ik dan; het kost jullie toch niks om in het naamveldje de bedrijfsnaam toe te voegen

Ik ben ook de rechtspersoon en moet dus tóch betalen.
m'goed, dan maar persoonlijke aanvraag. Dat kon on-line en werd direct goedgekeurd.
Toen gingen we afrekenen. Ik (en zij) stond met 80 euro in m'n hoofd voor de foon (icm free 30 1 jarig).
'Wilt u Share?'
'tuurlijk'
'dat wordt dan 64,99'
waarop zij én ik een bedenkelijk gezicht trekken.
'euh ja dat is extra korting vanwege share'
'o leuk, dankjewel'.
subtotaal: 15 euro korting.
Vervolgens ging zij nog es wat dingen doornemen, en ik bekijk de verpakking van de SPV aandachtig. Wat zie ik? Één van de verzegelingen is verbroken, en door een medewerker met een plakbandje weer gesloten. Ik laat dit zien, en de mevrouw vertelt mij dat dit best mogelijk is aangezien het het laatste model was, en collega's 'm nog wel es willen laten zien. Goed, ik maak 'm open, en zie géén beschermingsfolie op het schermpje en wat vingerafdrukken er op. Goed, kan aan het zelfde liggen. Maar dan spot ik echt een miniatuurbutsje (principekwestie, goed, kan even goed fabrieksfout zijn geweest). Was eigenlijk lullig van me om er over te zeiken, maar goed, wie niet schiet en zo.
Zij loopt naar haar baas, laat het zien. Vervolgens bieden ze me aan om nog eens 25 euro korting te geven. Nou ok, sgoe denk ik dan (toestel was verder 100% in orde en had garantie en alles nog uiteraard).
subtotaal: 15 + 25 = 40 euro korting.
Vervolgens geeft mevrouw me niet 25 maar 25,99 terug. Totaal aan korting: 40 euro en 99 cent op een telefoon van 80 euro aanschaf. Gaan we daar nog de 20 euro verschil met Orange bij optellen, en meetellen dat ik bij BelCompany de 2e maand ook nog een dubbele belbundel krijg (=30 euro meerwaarde), zitten we dus op 40+20+30 = 90 (!) euro verschil of ik 'm hier kocht of bij de Orange store. Vind ik toch dat ik een vrij leuke deal heb gemaakt
Over de SPV: topdingetje, echt waar. Nu nog eens snappen hoe ie werkt; heb 'm nu anderhalve dag en nog geeneens aan m'n PC gehangen