Gaat lekker met Wanadoo zie ik
Ik ben nu net overgestapt naar Demon ADSL, maar moet nog maar afwachten of ik wel van Wanadoo af kom.
Begin september ben ik me maar eens gaan voorbereiden op het opzeggen, omdat ik al gelezen had dat dat nog wel eens moelijk zou kunnen gaan worden. Na veel zoeken op de site van Wanadoo zag ik dat ik Casema moest bellen om op te zeggen, waar ik vervolgens leuk te horen kreeg dat ik dat via de site van Casema kon doen.
12 september heb ik de brief de deur uit gedaan, aangetekend natuurlijk
Zo'n 2 weken geleden nog niks gehoord over de opzegging, dus maar even de klantenservice gebeld. 'Ja, de post blijft hier nog wel eens een tijdje liggen en ik kan niet zien of uw brief al behandeld is, dus u moet nog maar even wachten'
Eergisteren nog steeds niks binnen dus maar weer gebeld. Na 5 minuten had ik iemand aan de lijn en 1 minuut later kon ik weer opnieuw gaan bellen, omdat de verbinding ineens weg was
Na 3 keer doorverbonden te zijn had ik iemand aan de lijn die me vertelde dat mijn brief inderdaad binnengekomen was *joepie* en dat 18 september iemand van Casema had gebeld om bevestiging
Wat is dat nou weer voor iets

Doe ik veel moeite om een opzeggingsbrief op te sturen, gaan ze nog een keer bellen voor bevestiging
Hij zou zijn best gaan doen om de opzegging er alsnog, indien nodig met terugwerkende kracht door te krijgen.
Als ik niet gebeld had dan was er dus gewoon niks gebeurd