Casema/Wanadoo Cable nog sneller.....

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 994 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not-known
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-06 22:12

not-known

[BI] Crewmember

bAdmuTs schreef op 14 december 2003 @ 01:02:
[...]

ff ter vergelijking, dit is dus om 1 uur s' nachts |:(

Download - 115.9 KByte/sec
Upload - 15.7 KByte/sec
Connection - 387.0 Conn/min
Ping test Nederland - 31.0 ms

dit is echt te belachelijk voor woorden, wrom kan et zo laat wel allemaal snel gaan :?
misschien dat er mensen in de buurt van jou ook constant zitten te downen @ full speed? dat wil nog wel eens schelen. hoe je het opgelost krijgt? ik denk weer heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zeuren @ helpdesk :/

Officiëel bikkel'n in #bikkels
Campzone Veld C FieldAdmin
De Veld C site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28513

Anoniem: 28513 schreef op 13 december 2003 @ 17:08:
Beetje offtopic maar vindt het een beetje onzinnig om er een topic voor te maken. Heb nu zo`n email adres met nummers van Casema gekregen zou hem makkelijk op de website kunnen omzetten naar een adres met naam naar keuze, maar ik heb al gekeken naar klantenservice op de site en het enigste wat ik vindt is dat je een mail moet sturen naar hun en hun wel kijken of dat goed is. Maar het schijnt makkelijker te kunnen door gewoon dat nummer in te voeren en een nieuwe naam in te typen en bam nieuw mail adres. Wie weet hoe dit moet?
Iemand die me kan helpen, ben er nog steeds niet achter. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 09:05

sjaak

un giorno credi

Anoniem: 28513 schreef op 14 december 2003 @ 13:57:
[...]

Iemand die me kan helpen, ben er nog steeds niet achter. 8)7
Dat kan in het servicemenu, http://www.wanadoo.nl/mijnabonnement/ en dan ergens onderaan bij de mailinstellingen. Weet niet precies meer hoe dat ging (is alweer paar jaar geleden :P) maar zit daar wel ergens.

Hmm, bij eservice zeggen ze dit. Naja, ff kijken dus. ;)

[ Voor 29% gewijzigd door sjaak op 14-12-2003 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

micha schreef op 14 december 2003 @ 14:51:
[...]

Dat kan in het servicemenu, http://www.wanadoo.nl/mijnabonnement/ en dan ergens onderaan bij de mailinstellingen. Weet niet precies meer hoe dat ging (is alweer paar jaar geleden :P) maar zit daar wel ergens.

Hmm, bij eservice zeggen ze dit. Naja, ff kijken dus. ;)
Ja daar was ik wel gekomen maar moet hun dan mailen. Heb zelf hun nog gebeld erover en zeiden dat je daar zo je mailadres kan veranderen. 8)7 Nou ja in ieder geval thx ik klooi nog ff verder. :P

PS: Het lijkt wel of het mail adres of wachtwoord niet klopt, wat wel vreemd is want ik kan er wel mee internetten. 8)7 Maar kan niet inloggen op de wanadoo site. 8)7 Ik weet 100% zeker dat ik het goede intyp.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 28513 op 14-12-2003 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48801

Anoniem: 28513 schreef op 14 december 2003 @ 18:18:
[...]

Ja daar was ik wel gekomen maar moet hun dan mailen. Heb zelf hun nog gebeld erover en zeiden dat je daar zo je mailadres kan veranderen. 8)7 Nou ja in ieder geval thx ik klooi nog ff verder. :P

PS: Het lijkt wel of het mail adres of wachtwoord niet klopt, wat wel vreemd is want ik kan er wel mee internetten. 8)7 Maar kan niet inloggen op de wanadoo site. 8)7 Ik weet 100% zeker dat ik het goede intyp.
Heb je toevallig een wachtwoord met leestekens?
Die baggersite accepteerd geen leestekens in een wachtwoord.
Ik heb zelf ook al een keer mijn password moeten laten veranderen voordat ik kon inloggen op die pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48801 schreef op 14 december 2003 @ 23:44:
[...]

Heb je toevallig een wachtwoord met leestekens?
Die baggersite accepteerd geen leestekens in een wachtwoord.
Ik heb zelf ook al een keer mijn password moeten laten veranderen voordat ik kon inloggen op die pagina.
Normaal ben ik nooit een fan van cdroms die ergens bij worden geleverd maar ik dacht laat ik is die cd die ik erbij kreeg erin knallen en dan bij de help functie kijken, pats daar stond een site waar ik wat mee kon. :P Dus heb het nu voor elkaar, iig bedankt voor de tips/suggesties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• judgem
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-04-2014

judgem

Lord of Metal

Ook maar eens even een Speedtestje gedaan:

Download 21.7 KByte/sec
Upload 8.3 KByte/sec
Connection 116.0 Conn/min
Ping test Nederland 406.0 ms

Gloeiende!! :( Dit is wel heel traag voor een premium broadband verbinding...

dan maar eens even de kabel van mijn huisgenoot uit de hub gehaald en opnieuw gestest:

Download 104.0 KByte/sec
Upload 9.8 KByte/sec
Connection 556.0 Conn/min
Ping test Nederland 41.0 ms

Aha.. dat was dus de boosdoener.. Ik moest hier maar eens iemand onder zijn hol gaan schoppen denk ik... })

- Ik bespreek ook harde waren en dan wel op www.lordsofmetal.nl - en ik draai en programmeer ze in DYNAMO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15424

Er geldt nu trouwens ook een opzegtermijn van een jaar, we hoeven dus voorlopig geen snelheidsverhogingen meer te verwachten. Het beste kun je dus nu alvast opzeggen, dan kun je volgend jaar een snel en goedkoop adsl-abbo nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Anoniem: 15424 schreef op 22 december 2003 @ 16:38:
Er geldt nu trouwens ook een opzegtermijn van een jaar, we hoeven dus voorlopig geen snelheidsverhogingen meer te verwachten. Het beste kun je dus nu alvast opzeggen, dan kun je volgend jaar een snel en goedkoop adsl-abbo nemen.
Dat is bij adsl ook, iig bij demon b.v.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87050

micha schreef op 22 december 2003 @ 17:43:
[...]

Dat is bij adsl ook, iig bij demon b.v.
Maar bij Demon (en de meeste anderen) geldt dat alleen voor het eerste jaar. Bij Casema (en nog een paar) geldt dat echter elk jaar weer opnieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:08
moet zeggen datik nu geen last meer heb van die lagspikes, had een week geleden (ongeveer 3 weken lang ofzo) steeds een ping van 500 naar heleboel servers (sommige niet bv xs4all was ping gewoon 40).

Maar dit probleem is dus vd week gewoon opgehouden, kan nu eindelijk weer relaxt counterstriken zonder altijd op cistron of xs4all te zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak

sjaak

un giorno credi

Helox-in-a-box schreef op 23 december 2003 @ 16:29:

Maar dit probleem is dus vd week gewoon opgehouden, kan nu eindelijk weer relaxt counterstriken zonder altijd op cistron of xs4all te zitten :P
Er waren wat probs bij euronet. :{ Maar momenteel gaat het dus idd beter. :)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste