Helaas ben jij hier foutPJK schreef op 21 October 2003 @ 17:05:
20 september: ik check de website van Casema wanneer ik kan opzeggen: 1 maand opzegtermijn
24 september: ik vraag Demon ADSL aan
18 oktober: Demon ADSL is opgeleverd.
19 oktober: ik wil mijn casema opzeggen... maar...
^#&*(@^(&*#($%(@ blijken die lui midden in mijn ADSL-aanvraag de Algemene Voorwaarden te hebben gewijzigd, wat mij dus 8 maanden a €50,- aan onnodig abonnement kost!
Die email heb ik niet gelezen; ik lees mijn Wanadoo-email nooit. Zou de mailbox niet volzitten zodat hij nobestelbaar bleek?
Zelf ben ik er ook (bijna) vanaf. Ik heb in september gewoon een brief gestuurd dat ik per 1 november afgelsloten wilde worden. Ondertussen bij Demon mn adsl aanvraag ingediend. Zit dus nu met adsl + kabel, maargoed , dat kan nog wel ff.
Wat je zou kunnen proberen is casema te bellen, en dat je NU pas doorhebt dat de algvw gewijzigd zijn, en dat je je contract wilt laten ontbinden op grond daarvan. Zelf probeerde ik dat nog op 12 oktober (6 dagen na ingang van de nieuwe alg vw, dit omdat het niet opschoot met mijn opzegging, uiteindelijk van afgezien though) Maar op dat moment kon dat dus nog . Misschien kan je het daar op gooien.
Ik ben er (volgens de klantenservice) 1 november vanaf \o/ Maar casema kennende zit ik er tot 1 september 2004 (volgens een foutieve brief van hun) aan vast...
T: @mark_prins - Kick ass developers: www.omniscale.nl - HT: Where it all went wrong...