idd...ik ook wel....maar altijd dezelfde plekVerwijderd schreef op 15 augustus 2003 @ 17:27:
Onze clanserver zalzowieso blijven draaien, dus ik weet altijd wel een plek om te spelen!
Wat speel je precies en welke servers speel je? en wie ben je?
idd...ik ook wel....maar altijd dezelfde plekVerwijderd schreef op 15 augustus 2003 @ 17:27:
Onze clanserver zalzowieso blijven draaien, dus ik weet altijd wel een plek om te spelen!
Verwijderd
waar haal jij 2 cd's vol aan maps?Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 19:10:
217.161.41.3:7797 is de LKS-European server.
Ik zit al een maandje te wachten tot ik weer kan spelen, PC problemen.
Verder speel ik veel ICTF en IBR .... zo nu en dan een potje I-Invasion. Ik loop al heel lang achter (3 maanden) met nieuwe maps .... ik heb daarvoor echt veel maps binnengehaald, maar alleen de maps die ik echt goed vond heb ik gehouden. Nu 2 CD-Roms vol (gezipped).
Mijn playername is LKS_Farting_Bob. Het is niet zo'n 'we moeten de beste spelers hebben en alleen maar winnen'-clan. Skill-classes verschillen, en we schieten een beetje elkaar overhoop. Ikzelf ben beter in Instagib, maar ik probeer (als ik de kans krijg .... wil nu PC terug) NW steeds meer onder de knie te krijgen.
Ik zal als ik weer speel wat meer servers neerzetten. Invasion speel ik eigenlijk altijd op gameservers.net. Jolt.co.uk-server geven een bagger response en die speel ik pas weer als UT2k4 uit is, de engine is geoptimaliseerd en netwerk code ook beter, ik geloof dat er 40% minder informatie gestuurd wordt of zoiets.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
heeft niet echt met topic te maken.....amahusu schreef op 16 augustus 2003 @ 12:34:
ut2k3 is imo een flop, alle goede dingen die UT zo'n topgame maakten hebben epic en atari aangepast in ut2k3. Daarnaast zijn de systeemeisen ook veel te hoog imo, voor spelers en servers. Als je ut2k3 wilt spelen ben je bijna genoodzaakt om speciaal voor dat spel nieuwe hardware te halen omdat je anders niet boven de 40 fps uitkomt. Men heeft teveel de nadruk gelegd op eye-candy en heeft het belangrijkste aan game vergeten: de gameplay.
Verwijderd
Diverse sites dagelijks/wekelijks bekijken. Ook het Maps-forum op de officiele site in de gaten houden, zo kom je er echt wel.
Verwijderd
Dat zeg ik ook vaak ja. Wat als je nog nooit UT1 gespeeld hebt en je koopt UT2k3. Dan ga je niet zeiken over wapens en sh**.Siccema schreef op 16 August 2003 @ 13:37:
[...]
heeft niet echt met topic te maken.....![]()
...lees mn bovenstaande posts over mensen die ut2003 afzeiken
ps: het blijft jouw mening (je zegt immers "imo"). Maar bekijk ut2003 eens objectief ipv steeds een vergelijking te maken met ut1. Voor jou was ut1 waarschijnlijk alles, maar wat nou als ut2003 je eerste online shooter was. Ik zweer het je dat je mening 180graden anders zou zijn.
lees m'n post...Siccema schreef op 16 August 2003 @ 13:37:
[...]
heeft niet echt met topic te maken.....![]()
...lees mn bovenstaande posts over mensen die ut2003 afzeiken
ps: het blijft jouw mening (je zegt immers "imo"). Maar bekijk ut2003 eens objectief ipv steeds een vergelijking te maken met ut1. Voor jou was ut1 waarschijnlijk alles, maar wat nou als ut2003 je eerste online shooter was. Ik zweer het je dat je mening 180graden anders zou zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door amahusu op 16-08-2003 14:18 ]
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2003 14:25 ]
On-topic:amahusu schreef op 16 August 2003 @ 14:15:
[...]
lees m'n post...
ik zeg toch dat hardware vaak de reden is dat er zo weinig (dedicated) ut2k3 servers zijn.
Verder heb ik het ook objectief bekeken, ik ben gewoon van mening dat ze bij ut2k3 eye-candy belangrijker hebben gevonden dan gameplay bij de ontwikkeling.
Het lijkt eerder dat jij het spel eens objectief moet gaan bekijken, je probeert iedereen om te praten met je argumenten, maar iedereen heeft z'n eigen voorkeuren.
nofi btw, just my 2 cents
Verwijderd
owke, ik heb het geprobeerd, maar erg veel maps kan ik niet vinden. dus even serieus: waar haal je zoveel maps tegelijk?Verwijderd schreef op 15 August 2003 @ 19:10:
217.161.41.3:7797 is de LKS-European server.
Ik zit al een maandje te wachten tot ik weer kan spelen, PC problemen.
Verder speel ik veel ICTF en IBR .... zo nu en dan een potje I-Invasion. Ik loop al heel lang achter (3 maanden) met nieuwe maps .... ik heb daarvoor echt veel maps binnengehaald, maar alleen de maps die ik echt goed vond heb ik gehouden. Nu 2 CD-Roms vol (gezipped).
Mijn playername is LKS_Farting_Bob. Het is niet zo'n 'we moeten de beste spelers hebben en alleen maar winnen'-clan. Skill-classes verschillen, en we schieten een beetje elkaar overhoop. Ikzelf ben beter in Instagib, maar ik probeer (als ik de kans krijg .... wil nu PC terug) NW steeds meer onder de knie te krijgen.
Ik zal als ik weer speel wat meer servers neerzetten. Invasion speel ik eigenlijk altijd op gameservers.net. Jolt.co.uk-server geven een bagger response en die speel ik pas weer als UT2k4 uit is, de engine is geoptimaliseerd en netwerk code ook beter, ik geloof dat er 40% minder informatie gestuurd wordt of zoiets.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2003 03:53 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dit is de site die naar mijn mening een van de beste mapcollecties van ut en ut2k3 heeft. http://dynamic4.gamespy.com/~insite/index.phpcasemodderpoel schreef op 16 August 2003 @ 22:29:
[...]
owke, ik heb het geprobeerd, maar erg veel maps kan ik niet vinden. dus even serieus: waar haal je zoveel maps tegelijk?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
respect...en goed nieuwsKippenijzer schreef op 17 August 2003 @ 21:13:
Ik weet vanuit de UT-Assault wereld dat veel spelers die zich nu nog bij UT1 houden met UT2K4 de overstap eindelijk zullen maken, omdat ze gewoon niet van Game-type willen veranderen, zodoende zal voor hen (west-europa heb ik het in dit geval over) er een redelijke hoeveelheid UT1 server door UT2K4 servers vervangen worden. Ikzelf host op dit moment ook voornamelijk UT-Assault en ondanks dat ik 2K3 speelklaar (de dedicated server that is) heb staan, wacht ik tot 2K4 er is, waarna ik meteen voor mijn huidige klanten er enkele 2K4 servers bijzet om ze te "helpen" bij deze overstap
hoeveel pro's zijner?Verwijderd schreef op 17 augustus 2003 @ 22:26:
In het begin wel omdat iedereen ff de kat uit de boom wil kijken, maar daarna neemt het drastisch af. Utk3 is gewoon niet een spel dat de verwachtingen waarmaakte. Utk4 ook niet. Implementatie van auto's enz is echt geen toevoeging voor de Progamers. Progamers verlaten de scene. Het spel is alleen interessant voor de casuel gamer die ff wil knallen.
ok makes sense....ik heb ook vernomen dat er toppers weggaan maar er blijven ook veel. Een gedeelte komt wel terug als ut2k4 er is. En btw er ontstaan genoeg nieuwe toppers.....dus het zal wel meevallenVerwijderd schreef op 17 augustus 2003 @ 22:51:
Ja maar zonder pro = geen LAN events, geen reclame, geen toernooien.
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2003 00:55 ]
*proest*Verwijderd schreef op 18 August 2003 @ 00:54:
UT2003 ik vind die skins maar crap en veel te klein, de maps zien er ook veel te fantasie uit.
Bij UT1 lijken de graphics veel mooier (en ook scherper) ja ik speel al bijna 3 jaar UT1.
O ja en bij de demo versie zitten die servers meestal wel vol dus have fun
tnx tnx
Verwijderd
Ik speel vaak 's nachts en meestal DM of TDM.Verwijderd schreef op 19 augustus 2003 @ 06:46:
ik zit al hele nacht te kijken voor servers, wat vind ik: max. 4 players + een hoop bots op ping 80, of ik kan invasion gaan doen. invasion sucks
dit helpt ook tegen, veel gamers die snachts spelen en ut2k3 willen proberen komen geen servers tegen, dus gaan ze maar verder met q3/cs (wat ik snachts ook veel speel)
Bier, Whiskey en Metal!!
naam? ip? anything?Verwijderd schreef op 20 August 2003 @ 12:46:
er is weer een redelijk goeie itdm server een nieuwe, zitten altijd veel clanspelers
Bier, Whiskey en Metal!!
itdm sucksVerwijderd schreef op 20 August 2003 @ 12:46:
er is weer een redelijk goeie itdm server een nieuwe, zitten altijd veel clanspelers
och tis wel eens leuk.. zolang er teamplay is..
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Eeeerm, heeft niemand hier gehoord van All Seeing Eye...?Verwijderd schreef op 20 augustus 2003 @ 16:59:
naam of ip weet ik nu niet want hij is leeg nu
clan 3F heeft sinds vandaag volgens mij een idm public erbij, best nice.
ja....maar veel servers werken niet......Hidde schreef op 20 August 2003 @ 17:15:
[...]
Eeeerm, heeft niemand hier gehoord van All Seeing Eye...?
Op de site van Dynabite 29,95geez schreef op 20 August 2003 @ 19:26:
hmm hoe duur was ut2k3 nou ookweer.. heb nu geen goede serial
aahh durka durka durka
je hebt de thread niet gelezen....DJ Chicken schreef op 21 August 2003 @ 03:47:
ut2k3 draaide bij 80% van de gamers niet optimaal dus word daarom te wienig gespeeld.........ookal heb je dikke machine ut2k3 draaid sloom als je andere goede games gewend ben
€ 19,95 !!! bij bol.com
ach jah.. ik kan em makkelijk volluit spelen met AA enzo aan..DJ Chicken schreef op 21 August 2003 @ 03:47:
ut2k3 draaide bij 80% van de gamers niet optimaal dus word daarom te wienig gespeeld.........ookal heb je dikke machine ut2k3 draaid sloom als je andere goede games gewend ben
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
de dag dat het in de winkel lag heb ik het gekocht, en ik kreeg er een leuke Gorge stand bijmedendo schreef op 24 August 2003 @ 20:48:
[...]
€ 19,95 !!! bij bol.com
Ik heb er zelf ooit het dubbele voor betaald
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
Verwijderd
Komop, die paar curved surfaces van q3 konden echt niet op tegen die high-res ut textures, ik ben destijds flink afgeknapt op q3 (tovq2) wat betreft de gameplay (gewoon een subjectief gevoel), q3 was in mn ogen gewoon een veredelde tech demo, ut speelde iig lekker, het lijkt me dan voor mensen die ut veel speelde ook een hele overstap naar ut2k3, die laatste voelt voor mij meer als q3 (en daarnaast vind ik de wapens een stuk minder, iets wat ongetwijfeld op dit moment kan worden ondervangen door bepaalde mods)De oorlog tussen Q3 en UT ging meestal over de gameplay, omdat UT1 de race om de graphics al had verloren.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Eindelijk iemand die het toegeeft.....blouweKip schreef op 25 August 2003 @ 17:10:
[...]
Voor nieuwe spelers zal ut2k3 (en 2004 straks) vast wel wat hebben, maar het gevoel wat ik had met ut ontbreekt gewoon bij ut2k3, tis gewoon een ander spel met een vergelijkbare naam
Verwijderd
Ik voel me absoluut niet aangesproken in die omschrijving, ik denk dat men voornamelijk verbetering wil, en verandering is niet altijd verbetering.Maar ja, je hoeft het niet te spelen, ik hou je niet tegen. gamers willen veranderingen en tegelijkertijd willen ze dat alles hetzelfde blijft .... spreekt elkaar lekker tegen vond ik altijd.
Ik houd toch wel van veranderingen, maar speel t verder niet, en verder zou het mij niet zoveel uitmaken of een spel nu veel gespeeld wordt of niet zolang ik er mar lol aan beleefLaten diegenen die niet van veranderingen houden dan maar spelen wat ze wel goed vonden, dan gaan de mensen die het wel goed vonden gewoon verder met spelen.
[ Voor 6% gewijzigd door blouweKip op 25-08-2003 20:13 ]
Verwijderd
Dazelfde denk ik daar ook altijd bij, al die zgn "pro-gamers" die zichzelf super l33t vinden en tot op de komma over zaken lopen zeiken..Soms worden games zelfs overkritisch bekeken, dat zie ik in veel reviews. Dan denk ik wel eens .... hebben jullie nog wel echt pezier als je iets speelt?
Dat somt wel op wat ik over UT2004 wilde zeggen. Ik heb goede hoop voor UT2004. Ik ben er vrijwel zeker van dat de nieuwe maps in UT2004 een stuk beter zijn, en dat UT2004 een hele hoop nieuwe mensen van battlefield 1942 naar het unreal universum zal trekken..... Helaas nog een paar maanden wachten....• New player models
• New arenas for DeathMatch, Team DeathMatch, Capture the Flag, Bombing Run and Double Domination
• New weapon models for the existing arsenal, adding a touching of oldschool Unreal Tournament to the new generation.
• Dual assault rifles
• Classic UT sniper rifle
• Spidermines
• Assault
• Onslaught
• Up to at least 8 new vehicles
• Anti-Vehicle Rocket Launchers
• Mountable turrets
• Live voice chat
• Backward compatibility with all Unreal Tournament 2003 mods
Ik heb de moeite genomen om het te lezen, en ik ben het helemaal met je eensTampie schreef op 26 August 2003 @ 13:15:
een lap tekst
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Heel mooi
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Alone at last
Just nostalgia and I
Ik ben het maar deels met je eens, de weapon balance die er nu is is imho afgestemd op een bepaald soort speler, zo speelde ik voornamelijk met de secondary fire van de flak (de primairy mag van mij wel minder sterk> is ook gebeurt) en die werkt totaal anders (reden?), daarnaast is was er niets zo uitdagend als close combat met de sniperrifle (dat kan ook deels wel met de lightning gun maar voelt totaal anders), de shockrifle is in grote lijnen hetzelfde gebleven, maar om daar nu als enige mee te spelen gaat ook wel vervelen.Verder hebben ze natuurlijk allemaal wat tweaks gehad, maar om UT2003 nou een ander spel met dezelfde naam te noemen....? nee. Eerder een waardige opvolger.
Maar dat heeft weinig te maken met het aanpassingsvermogen en meer met het feit dat veel mensen de "speelstijl" van ut2k3 minder fijn vinden dan ut.Dat is juist wat ik bedoel te zeggen, mensen willen (of kunnen) hun stijl niet veranderen, en daarom is UT2003 niet leuk voor hun....
Verwijderd
zucht......jij heb je ook ff lekker ingelezen zie ikRaVeNgEr schreef op 27 augustus 2003 @ 02:27:
UT > UT2k3, nuff said
alle cijfers die bekend zijn spreken in voordeel van UT1, clans, spelers, mods enz
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD
[ Voor 12% gewijzigd door H3llSiNG op 28-08-2003 00:00 ]
Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Dat is nu net het idee erachter maat! Het is niet makkelijk, net als een volle laag met de blobgun, da's ook geen makkelijk hit. Voor de shockcombo's. als je ze in de lucht kan maken, is dat in je voordeel. Maar ze staan voornamelijk stil, en dat is in jouw voordeel .... daarnaast kun je het zelf voortijdig kapot schieten met je eigen shockrifle + je kunt weglopen/dodgen er zit wel een tijd tussen secondary fire en het moment dat je weer kunt schieten, in kleine ruimtes kunnen ze hem dus niet uitvoeren. Ik zeg niet dat ik er goed in ben, maar probeer het zelf gewoon eens, ik bedoel, iedereen kan uiteindelijk hetzelfde doen. Ik word ook vaak overhoop geknald, jammer dan (soms gepaard met wat aparte woordkeuzesVerwijderd schreef op 27 August 2003 @ 06:10:
ik vind de shock nog steeds te krachtig ze moeten die combo eruit halen vind ik, want als je een beetje goed ermee bent kan je met shock alleen zorgen dat je alles killt en dat niemand bij je in de buurt komt. beetje flauw soms.
Verwijderd
nw is ook wel een lachenVerwijderd schreef op 28 augustus 2003 @ 14:40:
meestal als ik wegloop wor ik in me rug neergeknald nog, maarja ik ben dan ook een insta speler en geen nw
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
als ze de shock er uit halen en dan ben ik weg.Verwijderd schreef op 27 augustus 2003 @ 06:10:
ik vind de shock nog steeds te krachtig ze moeten die combo eruit halen vind ik, want als je een beetje goed ermee bent kan je met shock alleen zorgen dat je alles killt en dat niemand bij je in de buurt komt. beetje flauw soms.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 17:54 ]
Verwijderd
Lord_Mithril schreef op 28 August 2003 @ 15:02:
[...]
nw is ook wel een lachen
gister potje tegen casemodderpoel gepeelt
toen ging t wat eerlijker op dan met insta![]()
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
DankjewelTampie schreef op 29 augustus 2003 @ 10:36:
heb je toevallig ondertussen patch 2225 geinstalleerd?
in 2225 is er een instelling die je FPS capped naar gelang welke netspeed je hebt, dus of je zet je netspeed hoger of je zoekt in je UT2003.ini naar 'bCapFramerate' en zet dit op False.
BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.
omfgTampie schreef op 29 August 2003 @ 10:36:
heb je toevallig ondertussen patch 2225 geinstalleerd?
in 2225 is er een instelling die je FPS capped naar gelang welke netspeed je hebt, dus of je zet je netspeed hoger of je zoekt in je UT2003.ini naar 'bCapFramerate' en zet dit op False.
Bier, Whiskey en Metal!!
[ Voor 11% gewijzigd door Ramon op 29-08-2003 22:17 ]
Verwijderd
Damm wat kan die unreal engine veel zegTampie schreef op 29 August 2003 @ 22:07:
als de ut2003 devvers mag geloven heb je trouwens wel als je het aanlaat, minder schokjes als je aan het gamen bent.
trouwens, beetje offtopic, maar wil je weten wat de Unreal engine in maart 2002 kon, dan moet je ff hierheen gaan, en even het filmpje downen en bekijken. Echt zo ubervet!! Who needs doom 3 of halflife 2?
Mark Rein vertelt ook dat ze nu nog veel vettere dingen kunnen....
=edit=
directe link: http://download.nvidia.co...al_contest/unreal_640.wmv
Bier, Whiskey en Metal!!
Bier, Whiskey en Metal!!
oh sorryTampie schreef op 02 September 2003 @ 23:15:
is dat met de lightning gun of met de UT1-based sniper?
[ Voor 28% gewijzigd door LordMithril op 02-09-2003 23:25 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq