te weinig servers.. i know..
clans houden het tegenwoordig ook niet lang uit. ik denk dat wij (The Dutch Elite) 1 van de weinige clans zijn die na een jaar nog bestaan op onszelf. De meeste zijn gemerged of compleet gestopt..
Waarom? geen flauw idee, het spel is goed maar op 1 of andere manier wil niemand het echt spelen.
en geen goede levels.. tja wij spelen iCTF en dat is voornamelijk Citadel, Orbital, Geotherminal, Maul en soms Lost Faith (LE) en Chrome (LE). maar dat had je bij UT1 ook..
ff wat argumenten van spelers en tegen argumenten van mij
Het lijkt niet op UT1
DUH het is een NIEUW spel, idee is het zelfde.. lijkt Quake 2 multiplayer op Quake 3? nee nou wat zeur je dan.. En al had het op UT1 geleken dan had je lopen zeuren dat het een kloon was met hogere systeem eisen..
Het lijkt teveel op Quake 3
so? het lijkt ook op doom en alle andere 3d shooters..
Het is te langzaam
dan heb je het nooit goed gespeeld..
ik moet hierbij wel zeggen dat ik alleen instagib speel.. maar de keren dat ik op publics NW speelde ging het even snel naar mijn gevoel..
en dat CPL het heeft gecanceld.. tja.. de community wil op 1 of andere manier niet opschieten, de meerderheid zijn mapmakers..
de enige reden die ik overigens kan bedenken dat we nogsteeds bij elkaar zijn als clan is dat we veel clanmeetings hebben en daardoor elkaar goed leren kennen.. iets wat vaak bij clans de mist in gaat..
[edit]
met UT2k4 maken ze trouwens een enorme gok..
het maakt of breekt de community, ik merk het nu al.. de ene wil het kopen de ander niet.. tja voertuigen voor instagibbers maken niet veel uit

maar voor NWers kan het wel leuk zijn..
[
Voor 17% gewijzigd door
LordMithril op 13-08-2003 22:44
]