Gebrek aan UT2003 servers

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 21:02
Soms worden games zelfs overkritisch bekeken, dat zie ik in veel reviews. Dan denk ik wel eens .... hebben jullie nog wel echt pezier als je iets speelt?
Dazelfde denk ik daar ook altijd bij, al die zgn "pro-gamers" die zichzelf super l33t vinden en tot op de komma over zaken lopen zeiken..

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:59
kijk, het probleem zit imho hier in:

als je zo'n succesformule als UT1 hebt gemaakt, dan is het heel moeilijk daar wat bovenop te doen. Er zijn zoveel verschillende gamers die UT1 speelden, die zich allemaal aan verschillende dingen ergerden. Bovendien wil je als spellenmaker ook nieuwe dingen toevoegen, om het genre te kunnen blijven voeden (adrenaline bijvoorbeeld), en je wilt ook nieuwe mensen aantrekken, dus het moet ook een beetje n00bvriendelijk zijn.
Maar helaas wil iedereen weer iets anders, de een wil gewoon UT met een nieuwe engine, de ander wil gewoon een heel nieuw spel, en juist met UT1->UT2003 is dat heel sterk omdat er veel van die kleine foutjes in UT1 zaten.... (weapon balance bijvoorbeeld) die ze gewoon niet in UT2003 konden laten zitten.

De reden imho dat veel zogenaamde pro gamers ermee kapten, is dat het anders was dan UT1, en dat ze ineens helemaal zo goed niet meer waren, omdat ze veel dingen opnieuw moesten leren, en ook weer nieuwe eigenaardigheden van UT2003 moesten leren accepteren, en tja, als je dan ownt in UT1 en ingemaakt wordt in UT2003 is dat best frustrerend ja.

Het is inderdaad iets wat meer richting Q3 gegaan, bijvoorbeeld de weaponchange tijd is een stuk lager (wat imho wel goed is trouwens) en de gameplay is ietswat sneller, maar iets wat UT UT maakt en Quake Quake, is dat UT2003 nog steeds alternate fire heeft, en Quake niet.
Bovendien zijn de quake3 maps gewoon lelijk :D >:)

Over de maps, UT2003 bevatte imho standaard veels te weinig maps, echt veel te weinig. Als je bedenkt dat daarvan slechts de helft een beetje goed was, dan zijn het er nog minder.
Kijk naar curse3, die map is echt slecht. Maar ik geloof dat de makers inmiddels wel doorhebben dat spelers geen eyecandy en static meshes willen, maar gameplay en goede flow door een level, dus zonder dat je elke 5 unreal units ergens tegenaan knalt :+
Gelukkig zijn er inmiddels een paar bonus packs en custom levels die echt goeie maps bevatten, waarop de gameplay ook echt intens is.

Over de wapens; die zijn eigenlijk voor het grootste deel hetzelfde gebleven, enige grote verandering is imho de lightning gun, die heel wat trager schiet, wat op zich inderdaad wel jammer is, maar wat het daarentegen juist wel weer vetter maakt als je iemand een headshot verkoopt. 8)
De rocketlauncher, die laadt er geen 6 meer, maar slechts 3. Ook dat is gedaan in het kader van minder spam, wat een probleem was in UT1..... dus ik heb er niet zoveel problemen mee verder.
De assault rifle heeft de enforcer vervangen, wat mij ook best bevalt, mocht je midden in een gevecht spawnen, dan heb je nog best een kans, als je de granaten goed gebruikt.
Bovendien komt UT2004 met een dual assault rifle/enforcer (weet nog niet precies hoe dat wapen gaat heten en werken)

Verder hebben ze natuurlijk allemaal wat tweaks gehad, maar om UT2003 nou een ander spel met dezelfde naam te noemen....? nee. Eerder een waardige opvolger.

Ik speel met veel plezier eigenlijk alles wat UT2003 te bieden heeft, (i)CTF, (i)DM en soms wat invasion. Als ik een gemiddelde 1on1 deathmatch vergelijk met UT, dan is UT2003 veel eerlijker, veel meer gebalanceerd qua wapens, en de levels (antalus bijvoorbeeld) zijn ook extreem gebalanceerd, omdat het vrij groot is, en alles wat je nodig hebt om te kunnen winnen goed verspreidt ligt over het level.

Over naar UT2004 ;)
• New player models
• New arenas for DeathMatch, Team DeathMatch, Capture the Flag, Bombing Run and Double Domination
• New weapon models for the existing arsenal, adding a touching of oldschool Unreal Tournament to the new generation.
• Dual assault rifles
• Classic UT sniper rifle
• Spidermines
• Assault
• Onslaught
• Up to at least 8 new vehicles
• Anti-Vehicle Rocket Launchers
• Mountable turrets
• Live voice chat
• Backward compatibility with all Unreal Tournament 2003 mods
Dat somt wel op wat ik over UT2004 wilde zeggen. Ik heb goede hoop voor UT2004. Ik ben er vrijwel zeker van dat de nieuwe maps in UT2004 een stuk beter zijn, en dat UT2004 een hele hoop nieuwe mensen van battlefield 1942 naar het unreal universum zal trekken..... Helaas nog een paar maanden wachten....

Nou dat was wel wat ik kwijt wilde eigenlijk ;) Hoop dat jullie de tijd nemen het te lezen :+

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smallboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-09 21:09

smallboy

N/A

Ik heb de moeite genomen om het te lezen, en ik ben het helemaal met je eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:59

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Hmmz zet je filters uit meestal blokkeerd dat het zoeken naar server die net iets anders is/heeft(mut.)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:59

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Heel mooi :D ben het met je eens.
Wou alleen zeggen dat de Leage Edition mappen de standaard mappen waardeloos maakt. En als epic daarnaar(LE versie mappen) kijkt dan zal UT2004 het maken, imo

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

League Edition? Is dat net zoiets als die ownage maps? :)

Ik heb even gekeken, maar ik kan geen mappack ofzo vinden, enkel een paar losse CTF_LE mappen..

Want als er verbeterde mappen zijn en die zijn in een pack verkrijgbaar, dan heb ik daar natuurlijk wel zin in ;)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-08 17:20
rare reacties eigenlijk,
had UT2003 gewoon UT met betere gfx geweest, dan had niemand het gespeelt, want het zou hetzelfde zijn, maar dan met hogere systeemeisen...
als ik dit hier zo lees blijken gfx niet belangrijk voor online games (had ik door CS ook al gemerkt)
Omdat Epic geen "goedkope" cloon op de markt wil zetten, veranderen ze dingen en maken dus een NIEUW spel, lijkt mij logisch
uiteraard maken ze het mooier, anders worden ze direct neergekogeld (tenzij je Valve noemt, alhoewel HL2 der waarschijnlijk deftig zal uitzien)

over de systeemeisen: bullshit, toen Unreal uitkwam was dit een SUPERZWAAR spel, toen UT uitkwam was dit nog steeds een veeleisend game, toen heb ik niemand horen klagen...
mijn pc is niet zo super, maar als ik alle detail afzet enzo heb ik een superframerate, dus daar zie ik geen probleem in

wat wel een feit is: mensen die "goed" zijn in een spel (dat ze soms al meer dan een jaar spelen), komen in een ander spel, het wil niet direct lukken zoals in het vertrouwde game en ze stoppen der gewoon mee... ga dan terug naar de kleuterklas als je niet meer kan aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Verder hebben ze natuurlijk allemaal wat tweaks gehad, maar om UT2003 nou een ander spel met dezelfde naam te noemen....? nee. Eerder een waardige opvolger.
Ik ben het maar deels met je eens, de weapon balance die er nu is is imho afgestemd op een bepaald soort speler, zo speelde ik voornamelijk met de secondary fire van de flak (de primairy mag van mij wel minder sterk> is ook gebeurt) en die werkt totaal anders (reden?), daarnaast is was er niets zo uitdagend als close combat met de sniperrifle (dat kan ook deels wel met de lightning gun maar voelt totaal anders), de shockrifle is in grote lijnen hetzelfde gebleven, maar om daar nu als enige mee te spelen gaat ook wel vervelen.
Maw de weapon balance is in mijn (en veel mensen die ik ken) ogen slechter geworden, en het was altijd leuk om 6 rockets te dodgen en dan iemand neer te schieten met de sniperrifle.

Unreal was idd zwaar qua systeemeisen als je geen 3dfx kaart had, UT heb ik nooit problemen mee gehad, ondaks het feit dat ik nooit het snelste systeem had, ut2k3 draaide met d3d niet super en met opengl nog erger (ik heb geen d3d dus ben ik aangewezen op opengl)

Ik heb zelf nooit problemen om iets nieuws te moeten leren voor eens spel, maar dat is alleen in het geval dat verbteringen betreft en daar zie ik helaas niet zoveel van bij ut2k3 (en ik denk dat voertuigen ook niets zal toevoegen met ut2k4 - daar
heb ik al tribes voor), dat was ook de reden dat ik het meer een ander spel vind, aangezien er weinig structurele verbeteringen in ut2k3 zitten.

Ik heb persoonlijk het gevoel dat nu epic geproeft heeft van de licensie opbrengsten van unreal1 ze dezelfde weg zijn ingeslagen als id met quake destijds, focus op de techniek en niet zoveel meer op de gameplay, dat vind ik allemaal best maar dat kan best eens de reden zijn dat niet alleen zgn "pro"-gamers weglopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
tja, ik heb dan ook niet gezegd dat de speelstijl die jij in UT1 hebt ook werkt in UT2003. Dat is juist wat ik bedoel te zeggen, mensen willen (of kunnen) hun stijl niet veranderen, en daarom is UT2003 niet leuk voor hun....
En als jij het speciaal leuk vind om met de sniper rond te lopen, tja dan heb je idd een probleem in UT2003, maarja.... een sniper is om te sniperen en niet om rond te lopen.... dus het is een beslissing van epic die ik dan ook wel steun.....
In UT werd veels te vaak gecombo't met de shock rifle die veels te krachtig was, dit hebben ze opgelost door hem wat minder krachtig te maken, dat komt de balans ook ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:32
UT > UT2k3, nuff said
alle cijfers die bekend zijn spreken in voordeel van UT1, clans, spelers, mods enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Dat is juist wat ik bedoel te zeggen, mensen willen (of kunnen) hun stijl niet veranderen, en daarom is UT2003 niet leuk voor hun....
Maar dat heeft weinig te maken met het aanpassingsvermogen en meer met het feit dat veel mensen de "speelstijl" van ut2k3 minder fijn vinden dan ut.
Ik speel geen quake3, maar dat is niet zozeer omdat ik geen zin heb om me aan te passen aan een ander spel maar omdat ik het niet leuk vind (idem voor ut2k3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de shock nog steeds te krachtig ze moeten die combo eruit halen vind ik, want als je een beetje goed ermee bent kan je met shock alleen zorgen dat je alles killt en dat niemand bij je in de buurt komt. beetje flauw soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRAM
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-01 21:16
RaVeNgEr schreef op 27 augustus 2003 @ 02:27:
UT > UT2k3, nuff said
alle cijfers die bekend zijn spreken in voordeel van UT1, clans, spelers, mods enz
zucht......jij heb je ook ff lekker ingelezen zie ik

Denk ff na voordat je wat zegt....... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Loo..

Vraagje. Gisteren UT2003 gekocht, maar als ik servers wil refreshen zegt ie.. Quering Masterserver, Authentication failed.. ?

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

probeers eens te patchen.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Wat voor patch (8>

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 15:07

H3llSiNG

Meh.

Eentje die je download van www.unrealtournament2003.com en dan installeert.. en dan probeert!!

T's verbeterd :P

[ Voor 12% gewijzigd door H3llSiNG op 28-08-2003 00:00 ]

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Maar dan met een t ;)

Versie 2225 is het nieuwst dacht ik :)

http://www.unrealtournament2003.com/dl_patch_v2225.php
Genoeg mirrors hier dacht ik :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 August 2003 @ 06:10:
ik vind de shock nog steeds te krachtig ze moeten die combo eruit halen vind ik, want als je een beetje goed ermee bent kan je met shock alleen zorgen dat je alles killt en dat niemand bij je in de buurt komt. beetje flauw soms.
Dat is nu net het idee erachter maat! Het is niet makkelijk, net als een volle laag met de blobgun, da's ook geen makkelijk hit. Voor de shockcombo's. als je ze in de lucht kan maken, is dat in je voordeel. Maar ze staan voornamelijk stil, en dat is in jouw voordeel .... daarnaast kun je het zelf voortijdig kapot schieten met je eigen shockrifle + je kunt weglopen/dodgen er zit wel een tijd tussen secondary fire en het moment dat je weer kunt schieten, in kleine ruimtes kunnen ze hem dus niet uitvoeren. Ik zeg niet dat ik er goed in ben, maar probeer het zelf gewoon eens, ik bedoel, iedereen kan uiteindelijk hetzelfde doen. Ik word ook vaak overhoop geknald, jammer dan (soms gepaard met wat aparte woordkeuzes :)).

De wapens zijn momenteel erg goed gebalanseerd, en als er nog meer aan geklooid wordt, heb je daluk allemaal zwakke wapens. Er moet nu eenmaal wel veschil in wapens zitten, wapens die IEDEREEN kan oppakken. En weglopen kan er erg goeie strategie zijn vaak.

Verwijderd

meestal als ik wegloop wor ik in me rug neergeknald nog, maarja ik ben dan ook een insta speler en geen nw :P

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-09 23:03
Verwijderd schreef op 28 augustus 2003 @ 14:40:
meestal als ik wegloop wor ik in me rug neergeknald nog, maarja ik ben dan ook een insta speler en geen nw :P
nw is ook wel een lachen :)
gister potje tegen casemodderpoel gepeelt :)
toen ging t wat eerlijker op dan met insta :X >:)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 augustus 2003 @ 06:10:
als ze de shock er uit halen en dan ben ik weg.
hehe daar heb ik heeeel lang op geoefend en ik ben ook trots op dat ik het nu goed kan :D

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2003 17:54 ]

Verwijderd

volgens mij is het probleem dat UT2k3 juist NIET n00b friendly is. als je als newbie online gaat wordt je door de elite spelers (die al 3 jaar UT/Q3 op hun naam hebben staan) gewoon finaal de grond in geboord.

waarom? onder andere omdat de wapens te zwak zijn. in UT kon je je als beginner met een RL of flak nog wel redden, in UT2k3 ga je echter gewoon tegen de vlakte als je het opneemt tegen een goeie speler, ongeacht welk wapen jij en hij hebben. om iemand te killen moet je dus veel meer ammo gebruiken en dat leidt weer tot veel spam.

een tweede is dat ik eigenlijk alleen maar IG servers zie (CTF dan). volgens mij is de verhouding bijna 80/20 IG vs NW. als ik insta en zoom-insta er uit filter dan hou ik nog maar 45 CTF servers over in totaal, waarvan er misschien 8 goed pingen. en van die 8 zijn er maar 3 zonder password, en daarvan is maar 1 met spelers. (ok ik overdrijf, maar het zijn werkelijk maar 50 servers ofzo in totaal.)

nou vind ik insta best leuk voor een avondje, maar om het nu altijd te spelen ... soms wil ik gewoon ff met normal weapons hakken, en dan zijn er eigenlijk maar 2 of 3 laag-pingende servers die meestal wel spelers hebben.

gooi daar nog eens bovenop dat er maar 2 of 3 goeie CTF maps zijn, dan gaat het snel vervelen. en dan heb je nog de lift-bugs, static mesh bugs, map bugs, weapon bugs en noem maar op. om maar niet te spreken van ongebalanceerde teams...

ik denk persoonlijk dat als Epic gewoon UT had nagemaakt, maar dan met betere graphics en geoptimaliseerde code, dat de game dan succesvoller was geweest.

slechts mijn 2 eurocent ...

• collission
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

collission

I'm back! :P

Lord_Mithril schreef op 28 August 2003 @ 15:02:
[...]

nw is ook wel een lachen :)
gister potje tegen casemodderpoel gepeelt :)
toen ging t wat eerlijker op dan met insta :X >:)
:P

M'n Pimprig :P | [EiP] Granite Bay | [CiP] Pimp My PC-70 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

ik vind idd ook wl dat er bizar weinig servers zijn voor deze topgame.
Maar ff wat anders.

Het lijkt alsof mijn FPS ineens is gecapped op 41. meer haalt ie ineens niet meer, terwijl een uurtje daarvoor ik nog vrolijk op 110 zat te gamen in 1280 * 1024 met alles fulls :p

die 41 is dus ook op 400*300 met alles uit :?

Ik heb een radeon 9800pro / p4 2.6c / 512mb pc3200 dual channel, dus daar moet het niet aan liggen dacht ik zo.
Weet iemand hoe dit kan ?

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
heb je toevallig ondertussen patch 2225 geinstalleerd? :P

in 2225 is er een instelling die je FPS capped naar gelang welke netspeed je hebt, dus of je zet je netspeed hoger of je zoekt in je UT2003.ini naar 'bCapFramerate' en zet dit op False.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaatZ
  • Laatst online: 10-09 22:38

BaatZ

Prullenbakker :?

Tampie schreef op 29 augustus 2003 @ 10:36:

in 2225 is er een instelling die je FPS capped naar gelang welke netspeed je hebt, dus of je zet je netspeed hoger of je zoekt in je UT2003.ini naar 'bCapFramerate' en zet dit op False.
Dankjewel :)

BaatZ. Want niet álles kan lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Tampie schreef op 29 August 2003 @ 10:36:

omfg :D zo simpel |:(

thnx ben dus nu van 60+ naar 120+ gegaan :D

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
als de ut2003 devvers mag geloven heb je trouwens wel als je het aanlaat, minder schokjes als je aan het gamen bent.

trouwens, beetje offtopic, maar wil je weten wat de Unreal engine in maart 2002 kon, dan moet je ff hierheen gaan, en even het filmpje downen en bekijken. Echt zo ubervet!! Who needs doom 3 of halflife 2? :X

Mark Rein vertelt ook dat ze nu nog veel vettere dingen kunnen....

=edit=
directe link: http://download.nvidia.co...al_contest/unreal_640.wmv

[ Voor 11% gewijzigd door Ramon op 29-08-2003 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tampie schreef op 29 August 2003 @ 22:07:
als de ut2003 devvers mag geloven heb je trouwens wel als je het aanlaat, minder schokjes als je aan het gamen bent.

trouwens, beetje offtopic, maar wil je weten wat de Unreal engine in maart 2002 kon, dan moet je ff hierheen gaan, en even het filmpje downen en bekijken. Echt zo ubervet!! Who needs doom 3 of halflife 2? :X

Mark Rein vertelt ook dat ze nu nog veel vettere dingen kunnen....

=edit=
directe link: http://download.nvidia.co...al_contest/unreal_640.wmv
Damm wat kan die unreal engine veel zeg :9
Dat beloofdt wat voor ut2004 :9
Je kan echt zien dat de engine echt een hoogstandje is _/-\o_
Wat helemaal mooi is dat die ventjes met elkaar staan te vechten. :D
Dat belooft wel wat in de toekomst met dit engine :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
cool filmpje.. zeker die vecht scene aan t einde :D
k tis een oud filmpje maar 1 ding wat ik og wel miste was echte dynamic lightning..
flikkerend vuur of toen dat schip lande.. de motoren hadden wel mooi blauw vuur eruit maar t gaf geen licht..

ok tis mierenneuken over een oud filmpje :P maar goed, t viel wel op

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
*geeft topic een rotschop

kleine melding voor de UT2k3ers onder ons..

The Dutch Elite is bezig met het organiseren van een speciale cup.
SnipeWars 2K3

Het idee is simpel, 2on2 snipen (Instagib (no zoom)).
Het gebeurt op levels die zo aangepast/gemaakt zijn dat je niet naar de andere kant kan en dan is het snipen geblazen.
alles word momenteel nog geregeld en maps worden gemaakt (dus mappers onder ons, grijp je kans)..

inschrijven is al wel mogelijk op www.thedutchelite.nl/forums

hier een pic van 1 van de nieuwe maps (dan snap je het idee ook meteen beter :P
Afbeeldingslocatie: http://teamdeltamod.com/upload/PS-ScreenshotSnipeCamp2.jpg
mischien dat er terzijner tijd nog een apart topic over komt. ff modjes lief aankijken

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
is dat met de lightning gun of met de UT1-based sniper? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
Tampie schreef op 02 September 2003 @ 23:15:
is dat met de lightning gun of met de UT1-based sniper? :)
oh sorry :D vergeten ..
Instagib rifle (non zoom)

tja we zijn een insta clan ben zo gewent dat ik dat niet hoef te zeggen :P

maar mischien als dit een succes word dat we met ut2k4 ook NW doen :)

[ Voor 28% gewijzigd door LordMithril op 02-09-2003 23:25 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Aangezien UT2k3 nog maar 30 euri is ga ik hem misschien toch kopen, maar raden jullie het me nog wel aan? Hoe is die korting met UT2k4?

Ik wil namelijk een nieuwe en 'snelle fragger' bij m'n collectie hebben, en dan is het al snel Quake of Unreal, maar ik ben geen Quaker (kwam ik wel weer achter deze week).
Pagina: 1 2 Laatste