[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 9 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.233 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
post 900 dan maar :)

heb ook ut2k4 gespeeld heel ff en ik heb in 10 minuten geconstateerd dat het zuigt en dat er eigenlijk niets constructiefs veranderd is tov 2k3. Paar wapens die iets anders doen en nieuwe maps, daar houdt et mee op qua TDM; en ik ben een TDMer in hart en nieren dus voor mij is UT nog gewoon goed.

Het probleem is alleen, hetzelfde gebeurde overigens bij CS, is dat de game al enkele jaren oud is, dat het nu beter draait dan vroeger, dat het dus soepeler gaat en dus dat je er makkelijker goed in kan worden met als gevolg dat iedereen je verdenkt van aimbot of iets. Over het algemeen denk ik dat in de NW scene er zeer weinig wordt gecheat, met name in de top. In de top spelen dan ook alleen maar gasten die het spel al jaren spelen en die redelijk bekend zijn bij iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 12:16

Sponge

Serious Game Developer

Topicstarter
Ach, ik speel nog op hetzelfde systeem als in 2000 :). 500Mhz/Voodoo3 :). Ik heb wel geconstateerd dat nieuwe (grote) maps niet soepel lopen. De niege ma waar dat altijd al zo bij was, was November.

* Sponge heeft vorige week Unreal1 en Operation: Na Pali (voor UT) voor het eerst uitgespeelt :)

Tegenwoordig vind ik BadLands oid wat leuker dan instagib.. voorwal vanwege het gezeur van veel mensen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07 22:29

grep

meer begrep...

Geloof nou maar niet dat het beter wordt op Clanbase in de UT2k4 "scene" (als die er al komt).
Oorzaak van het vele gezeik van online gaming is niet het feit dat er aimbots bestaan, maar het type mens (om het zo maar es diplomatiek te noemen) die ze gebruikt. Deze types, in combinatie met de kiddies met gedragsproblemen verpesten gewoon de boel en dat zullen ze blijven doen. Tis helaas niet anders.

Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05-2022

TrehT

koelle

ZP zuigt gewoon, bij NW is er zelden gezeik over aimbots.... oh en ik ga niet ut2k4 spelen, geen tijd en geen goede computer..

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:29
Verwijderd schreef op 18 maart 2004 @ 09:49:

_/-\o_ Ik had nog tegen jou gezegt om dat demo te downloaden ;) Mja, ik ben volledig overgestapt naar UT2004 >:) :P
Verrek, da's waar, naja, heb je ook eens iets nuttigs gedaan, LOL ;) ;) :P

Mijn Home Cinema in aanbouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:24

jdh009

FP ProMod
Is het mischien niet een idee om een paar maps van de server te delete en er een helehoop nieuwe op te zetten, er word bijna alleen maar curse deck16 of woot gespeelt.
Sponge schreef op 18 maart 2004 @ 17:08:
* Sponge heeft vorige week Unreal1 en Operation: Na Pali (voor UT) voor het eerst uitgespeelt :)
Operation: Na Pali (voor UT) ownt

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jdh009 schreef op 22 maart 2004 @ 20:16:
Is het mischien niet een idee om een paar maps van de server te delete en er een helehoop nieuwe op te zetten, er word bijna alleen maar curse deck16 of woot gespeelt.
/me heeft flashback :z

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goh, komt dat ook in je movie? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke movie O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
:D komt bekend voor :9
was ook bezig met een movie maar ik kan er geen tijd meer voor vinden om hem af te maken. Wel zonde, zaten erg mooie frags in. Laatste tijd speel ik uberhaubt al bijna geen UT meer, school neemt te veel van mn tijd dus ik kan niet ernaast nog gaan UTen 's avonds. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:18
Zo ik ben weer aanwezig ( [DWC]-Mich^ of Mich^) na 3 weken (bedankt tweakdsl :Z ). Jammer dat julie nu niks meer gaan winnen :+

Naja ik zal wel weer ff warm moeten worden en ik hoop dat men adsl nu is wat langer up blijft dan 2 weken

[ Voor 6% gewijzigd door Mich op 24-03-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

Mich schreef op 24 maart 2004 @ 13:03:
Zo ik ben weer aanwezig ( [DWC]-Mich^ of Mich^) na 3 weken
welcome back ;)

ik heb ook ff die ut2k4 demo gespeeld.. tsja ik vindt het ook erug veel op ut2k3 lijken...

naja geef mij maar UT1 lekker oldskool knallen..

ennuh die zooi draait op mijn pc toch niet perfect.

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Ik heb die ut 2k4 demo met een lan party een keer gespeeld. DM ging nog wel maar die nieuwe game play met die autotjes en vlieguigjes heb gewoon niks meer met de oude ut 99 te maken. Maarja dat zal wel de bedoeling zijn geweest.

Ik houdt het lekker bij unreal tournament

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:23

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Mich schreef op 24 maart 2004 @ 15:42:
Ik heb die ut 2k4 demo met een lan party een keer gespeeld. DM ging nog wel maar die nieuwe game play met die autotjes en vlieguigjes heb gewoon niks meer met de oude ut 99 te maken. Maarja dat zal wel de bedoeling zijn geweest.

Ik houdt het lekker bij unreal tournament
Wow, bijna 10k posts in het ut.tweakers.net topic :D

On-topic: Het heeft idd niets meer met ut 99 te maken.. dat is toch logisch? als je de voertuigen en dus de andere speelmodes weg zou halen heb je praktisch ut 2k3, met wat meer maps. Enne, niemand van ut 99 vergeten hoor, * MisteRMeesteR neither :)

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Mich schreef op 24 maart 2004 @ 13:03:
Zo ik ben weer aanwezig ( [DWC]-Mich^ of Mich^) na 3 weken (bedankt tweakdsl :Z ). Jammer dat julie nu niks meer gaan winnen :+

Naja ik zal wel weer ff warm moeten worden en ik hoop dat men adsl nu is wat langer up blijft dan 2 weken
11 gespeeld en 7 gewonnen :P

http://ut.tweakers.net/stats/Total_Game_Stats/691.html

sorry, men ego leg er hoog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-09 14:56
mja, dat zegt dus meteen hoe laag tegenwoordig het niveau is @ ut.t.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

TomR schreef op 26 maart 2004 @ 10:12:
:D heel scherp :P

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
MisteRMeesteR schreef op 24 maart 2004 @ 17:44:
[...]

Wow, bijna 10k posts in het ut.tweakers.net topic :D

On-topic: Het heeft idd niets meer met ut 99 te maken.. dat is toch logisch? als je de voertuigen en dus de andere speelmodes weg zou halen heb je praktisch ut 2k3, met wat meer maps. Enne, niemand van ut 99 vergeten hoor, * MisteRMeesteR neither :)
Behalve dan dat 2K4 veeeeel lekkerder speelt dan 2K3. Als je DM speelt heeft het echt wel de gameplay van 99, maar dan de graphics van 2003. ik vind het super!
2003 heb ik zelden gespeeld omdat ik de gameplay echt bagger vond, maar met 2004 heeft atari dat toch weer helemaal recht gezet imho! wat een topgame _/-\o_

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 22:23

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

BezurK schreef op 26 maart 2004 @ 11:28:
[...]

Behalve dan dat 2K4 veeeeel lekkerder speelt dan 2K3. Als je DM speelt heeft het echt wel de gameplay van 99, maar dan de graphics van 2003. ik vind het super!
2003 heb ik zelden gespeeld omdat ik de gameplay echt bagger vond, maar met 2004 heeft atari dat toch weer helemaal recht gezet imho! wat een topgame _/-\o_
i know dude :) ik heb ut2k4 retail ook al lekker hier liggen, orgineel :) potje fragge :)?

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
MisteRMeesteR schreef op 26 maart 2004 @ 12:13:
[...]

i know dude :) ik heb ut2k4 retail ook al lekker hier liggen, orgineel :) potje fragge :)?
Graag... kzit alleen op stage nu |:(
moet C# code kloppen, niet fraggen ;)

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
TomR schreef op 26 maart 2004 @ 10:12:
1-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

aan de stats te zien speelt de helft ook tegen die bots op de server

;)

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
P3PP3R schreef op 26 maart 2004 @ 13:30:
aan de stats te zien speelt de helft ook tegen die bots op de server

;)
het is volgens mij wel rustig laatst tijd op ut.t.net ?? of leg het aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Mich schreef op 26 maart 2004 @ 23:41:
[...]

sommigen zijn over gegaan op ut2k4, maar de populatie is helaas bij tijd en wijlen wat aan het afnemen.
Constant rejoinen om mee te kunnen doen met CTF zit er iig niet meer in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
gister weer is een war gespeeld. Het ging best goed. Alleen de admin van de server waar we op speelden zat te koten. In de 1e match na 10 min stonden we 1-0 voor en hij kwam spectaten, hun zaten met 4 man teovallig :S omdat zen pc uitviel. Wat doet die admin die start de map opnieuw op en stug volhouden dat we bij 0-0 moeten beginnen |:(

Naja uiteindelijk opnieuw gedaan en 1-1 gespeeld.

De 2e map deden we 4on4 er moest daar iemand weg, de server werkte voor geen meter en we speelden zonder tournament mode (dus ook zonder auto puaze). na een 5 min was het 4on3 omdat 1 van hun wegviel, gaat die admin de zooi op pauze zetten en net zo lang wachten tot hun man terug is. toen ging het weer goed gaat die admin de boel op pauze zetten omdat hun team taktiek moet overleggen :Z Na een 10 minuten valt er een man van hun weg en gaat de admin van die server op zijn plaats spelen zonder dat te vragen !!!

Naja wij hebben uiteindelijk verloren omdat niet meer zin erin had na het gekloot. Maarja niet fear allemaal dus score accepten we niet iig. Ik hoop dat ze rematch willen op een door ons gekozen server zonder gekloot. want het ging echt nergens om.

ik was wel in vorm btw :P 1e map eff van

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/maalst1/Shot0017.JPG

[ Voor 3% gewijzigd door Mich op 28-03-2004 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer
  • Laatst online: 11-09 22:17

QuestGamer

Questje

Yo mensen.

Even mijn mening over UT2004. Ik vind het echt flink lekkerder spelen dan UT2003 hoor, ze hebben echt wel hun best gedaan om de gameplay wat terug te brengen naar UT1. En dan nog wat leuke details als de UT1 muziek die weer terug is, UT1 announcer (of de keuze voor de 'sexy' announcer), erg grappig :)
Ook de nieuwe gamemodes Onslaught, Mutant, Invasion vind ik erg leuk gemaakt, en vooral de Onslaught mode is goed uitgewerkt.

Nu moet ik wel zeggen, dat ik voor DM en CTF waarschijnlijk wel bij UT1 blijf :)
De maps bij DM zijn zoals Ravenger al zei niet echt super, mgoed dat is misschien ook een kwestie van wennen, UT1 doen we ten slotte al jaaaaren met zijn allen.

Conclusie: UT2004 is geen slecht spel. Maar waarschijnlijk zal ik nooit compleet overstappen, en nog gewoon vrolijk UT1 blijven spelen voor DM/CTF, het is gewoon een te goed spel :P Mgoed, even afwachten nog, moet zeggen dat ik 2k4 nog niet heel veel heb gespeeld, dus dit zijn alleen mijn eerste indrukken. Ben overigens met ErA bezig om een UT2k4 server op te zetten op mijn server (100mbit) ;)

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iktinos GZ
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-12-2021

iktinos GZ

erhm ja , LOL ?

ut1 blijft gewoon ownen :P bijna geen 1 spel kan er aan tippen :P ok ok desertcombat ownes ook maar ok :*)

TrueGaming.nl - Gameserver & TeamSpeak server rental

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me ziet de laatste tijd helemaal geen Questgamer meer spelen op de server :'(

Waar blijf je nou man!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Deeper, mja...

Druk druk druk :)

Maar ik kom heus wel weer es :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me is zo gek geweest om een UT movie te maken 8)7

Download hem hier : http://www.badct.de/dlredir.php3?id=2096&type=file

Alleen insta, nw movie komt er binnenkort ook aan.
QuestGamer schreef op 29 maart 2004 @ 03:58:
Deeper, mja...

Druk druk druk :)

Maar ik kom heus wel weer es :P
Jaja, net doen of je het druk hebt door om 4 uur 's nachts hier te replyen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t, eindelijk af Deeper :)

[knip - dat werkt niet :D]

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2004 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

OMG ik kom er iets te veel in voor geloof ik :X Maar dank voor die mooie flag save @ November :)

Vond de film leuk, vooral omdat er zoveel ouwe bekenden in zitten (Phreak op z'n bekende plekkie en de oplettende kijker zal zelfs Gerco een keer voorbij zien komen...een uniek moment! ;) ) Interessante camera standpunten maakte het ook orgineel.
Vond alleen de "flow" niet zo lekker bij tijd en wijlen. Overgangen tussen de verschillende delen kunnen beter. Misschien een tip voor de NW movie :)

Maar iedereen die de klus van het maken van een UT movie klaart verdient vooral respect. Klote werk is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad op die overgangen zat ik op het eind nog te twijfelen.
Heb er nog wel wat aan veranderd, maar besloot om niet alles weer langs te gaan.
(Omdat ik er al genoeg tijd aan had besteed ;x )

Ik ga de NW movie wel iets anders aanpakken mbt overgangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Mich schreef op 26 maart 2004 @ 23:41:
[...]

mja, Is het niet een idee om de Server voor iedereen toegankelijk te maken, zo komen er misschien wat meer spelers op de server.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

:?

Het is een public server jdh009, iedereen kan er op (tenzij je je misdragen hebt en geband bent uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Verwijderd schreef op 29 maart 2004 @ 12:40:
Jaja, net doen of je het druk hebt door om 4 uur 's nachts hier te replyen ;)
Eh.... ja! :)
Ik heb het zo druk dat ik pas om 4 uur 's nachts weer ff tijd heb om te forummen! :P

Btw, nice filmpje wel, zit veel werk in ieder geval ;) Alleen beetje groot uitgevallen in MB's? :P

iig, Succes met je NW versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
grep schreef op 30 maart 2004 @ 09:44:
:?

Het is een public server jdh009, iedereen kan er op (tenzij je je misdragen hebt en geband bent uiteraard).
ik bedoel in de server lijst zodat mensen niet via open locatie moeten om op de server te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mwa ik heb em in mn favorites staan, ik snap je punt niet echt, waarom zou je er buitenlanders op willen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goede movie deeper, petje af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Mooie movie Deeper, maar waarom moest je nu die ene shot van mij uitkiezen zodat je me doodschoot? >:)

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

ravenger schreef op 31 maart 2004 @ 19:06:
mwa ik heb em in mn favorites staan, ik snap je punt niet echt, waarom zou je er buitenlanders op willen :D
ik wil niet zeggen het is vol... ;)

hmm de server is down :s

[ Voor 6% gewijzigd door TrehT op 02-04-2004 18:35 ]

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 april 2004 @ 12:23:
goede movie deeper, petje af :)
Gerco schreef op 02 april 2004 @ 13:18:
Mooie movie Deeper, maar waarom moest je nu die ene shot van mij uitkiezen zodat je me doodschoot? >:)
Graag gedaan Gerco :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M1ch
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
:E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

Hey, post es door mensen!
Toch niet ut2004 aan het spelen allemaal he??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

QuestGamer schreef op 11 april 2004 @ 15:58:
mja ... op de argon server kom ik toch nooit meer.. als ik join is het altijd deck16.... :/ en das dan meestal nog lms ook dus kan ik zowiezo niet joinen. nutteloos imo.

maaruh ik speel geen ut2k4 hoor! :P

[ Voor 6% gewijzigd door Pepper op 11-04-2004 17:03 ]

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuestGamer schreef op 11 april 2004 @ 15:58:
/me moppelt iets van het goede voorbeeld geven ;) :P

Zijn de stats trouwens weer corrupt geraakt, want ze zijn volgens mij weer gereset ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Verwijderd schreef op 11 april 2004 @ 18:21:
Zijn de stats trouwens weer corrupt geraakt, want ze zijn volgens mij weer gereset ?
Affirmative, ben er nog steeds niet achter wat het is. Bovendien, waarschijnlijk zal het een ngStats bug zijn en aangezien daar toch geen support op geleverd wordt :'(

Weet iemand misschien een andere goede stats parser voor ut @ linux?

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Topicstarter
Ik heb een ding liggen om de stats te parsen.. maja, verder niets in db's enzo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindbaas
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 07:15
Heb net die film van Fooze even weer gezien... ze heersten toch best wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
ravenger schreef op 31 maart 2004 @ 19:06:
wat is dit voor een *** opmerking? jij hebt dus liever dat de server leeg is dan dat er buitenlanders op spelen. :S
ik heb liever iemand er op dan niemand.

[ Voor 19% gewijzigd door jdh009 op 18-04-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

jdh009 schreef op 18 april 2004 @ 12:49:
[...]
wat is dit voor een *** opmerking? jij hebt dus liever dat de server leeg is dan dat er buitenlanders op spelen. :S
ik heb liever iemand er op dan niemand.
De server IS voor iedereen toegankelijk.
Ravenger maakte alleen maar een "ironisch grapje", ken je die woorden? 8)7

Ik vind het trouwens ook wel jammer dat ut.t.net zo leeg is de laatste tijd, op die sporadische momenten dat ik weer es wil UTen zit er niemand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Topicstarter
Vraag me sowieso af hoe dat in een keer komt.. zou het echt door UT2004 komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
pfff net ff 15 min gespeeld.

toen ik joinde waren ze lms aan het doen en de laatste 2 die overwaren zaten te klooien, er wou er 1 persee winnen door telkens op hem te springen -- zucht --

1e map iedereen campen bij telepoorts met lms. 2 man die niet op elkaar schieten. en de laatste 3 zitten maar wat te klooien en denken na een paar minuten, kom we gaan verder.

2e map lms deck nw. ik zag geen andere wapens als flag rockets :(

conclusie 15 min weggegooid + frustratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Sponge schreef op 18 april 2004 @ 15:05:
Vraag me sowieso af hoe dat in een keer komt.. zou het echt door UT2004 komen?
het ligt denk ik eerder aan de maps die er gespeelt worden. VROEGER _/-\o_ toen waren het bijna geen lms maps maar meestal veel verschillende ctf maps die gespeeld werden. nu is het bijna alleen maar lms omdat de meeste dit de leukste gametype vinden als er weinig mensen op de server zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door jdh009 op 18-04-2004 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Topicstarter
Terwijl dat wachten super irri is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

server is idd niet mee zo populair, toch zonden.
personlijk vindt ik het n00b gehaldte ook een beetje te hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Zojuist mn natste game in maanden gespeeld :D Eindelijk lukte alles zoals vroegah :P 5min overtime en hartslag 100 :D
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.donkers/utscreens/Shot0116.JPG
niet op tweakers btw...

[ Voor 6% gewijzigd door TrehT op 18-04-2004 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
TrehT schreef op 18 april 2004 @ 22:17:
Zojuist mn natste game in maanden gespeeld :D Eindelijk lukte alles zoals vroegah :P 5min overtime en hartslag 100 :D
[afbeelding]
niet op tweakers btw...
ik vind die stats eronder van flag kills enzo erg mooi. dat zouden meer servers moeten hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Mich schreef op 18 april 2004 @ 22:52:
[...]

ik vind die stats eronder van flag kills enzo erg mooi. dat zouden meer servers moeten hebben :P
Ja idd, bevordert de gameplay ook echt.. backup geven wordt beloond en wordt dus meer gedaan en dus meer teamplay. URL staat bovenaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Vervelende gasten op de server zijn er altijd al geweest en zullen er altijd zijn. Is op meeste andere servers en ook bij andere games niet anders. Heb vanavond toch heel plezierig gespeeld met Koek, Treht en Pa_70 dus kwestie van goeie timing denk ik ;)
Tip: check het reporter kanaal op irc (#ut-reporter) wie er op de server zit. Kan je meestal wel aardig inschatten hoe de sfeer op dat moment is.

Er wordt tegenwoordig idd wel veel lms gespeeld en nog maar weinig ctf, maar die omslag is al een tijdje aan de gang, kweet ook nie waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
TrehT schreef op 18 april 2004 @ 23:00:
[...]

Ja idd, bevordert de gameplay ook echt.. backup geven wordt beloond en wordt dus meer gedaan en dus meer teamplay. URL staat bovenaan
ik heb 100 berichten per pagina, maar zie geen link.

en het is ook relaxt dat die aantal frags telt, altijd dat gezijk met: ik heb meeste punten.
grep schreef op 18 april 2004 @ 23:09:
Vervelende gasten op de server zijn er altijd al geweest en zullen er altijd zijn. Is op meeste andere servers en ook bij andere games niet anders. Heb vanavond toch heel plezierig gespeeld met Koek, Treht en Pa_70 dus kwestie van goeie timing denk ik ;)
Tip: check het reporter kanaal op irc (#ut-reporter) wie er op de server zit. Kan je meestal wel aardig inschatten hoe de sfeer op dat moment is.

Er wordt tegenwoordig idd wel veel lms gespeeld en nog maar weinig ctf, maar die omslag is al een tijdje aan de gang, kweet ook nie waarom.
kijk dat zijn gewoon leuke spelers. geen gezijk gewoon spelen.

[ Voor 48% gewijzigd door Mich op 18-04-2004 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Mich schreef op 18 april 2004 @ 23:10:
[...]

ik heb 100 berichten per pagina, maar zie geen link.
:D Ik bedoel link bovenaan in het plaatje :)
grep schreef op 18 april 2004 @ 23:09:
Kwou het ook nog zeggen, wat is dat voor gezeur hierboven, ik vermaak me vaak prima op got :)

[ Voor 52% gewijzigd door TrehT op 18-04-2004 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

jdh009 schreef op 18 april 2004 @ 19:42:
[...]
het ligt denk ik eerder aan de maps die er gespeelt worden. VROEGER _/-\o_ toen waren het bijna geen lms maps maar meestal veel verschillende ctf maps die gespeeld werden. nu is het bijna alleen maar lms omdat de meeste dit de leukste gametype vinden als er weinig mensen op de server zijn.
vroeger.. tsja toen was het daar nog leuk :(

*zucht* :)

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
  • Laatst online: 26-07 13:25
Sodeju, echt veel replies weer :D gaan we deel 10 toch wel halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

Replicator schreef op 19 april 2004 @ 12:00:
Sodeju, echt veel replies weer :D gaan we deel 10 toch wel halen :P
nou als het zo leeg blijft op de server niet denk ik :P

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

* grep geeft p3pp3r een vriendelijk schouderklopje

kom op joh, nie zo negatief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Topicstarter
Ik wil de server wel een tijd op CTF zetten hoor.

Ik kom er niet meer vanwege al dat ge-LMS (en we weten allemaal waar de L voor staat :X. Tip, het is ook een MP3 codec geval ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Sponge schreef op 19 april 2004 @ 15:12:
Ik wil de server wel een tijd op CTF zetten hoor.
:9~ Jah, doe maar word het mischien een stuk leuker en hoef je ook niet te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:07

Woohooo

Smilie, James Smilie

wat zijn die IP's van die instagib servers? kan ze niet op die site vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
Mwa, van mij hoeft het niet op CTF :) dus dat wordt dan een speler minder de komende weken als het CTF wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CTF lijkt me wel wat, net ook eff gespeeld onze grote vriend BOFH was er ook weer en de server zat bijna weer helemaal vol. (eindelijk :) )

en aangezien het een langetijd is geweest dat er screentjes werden gepost van de tweakers server:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/joost_de_leeuw/ut.JPG

aan het einde waren er al weer wat spelers weg helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ey, ik weer eens 8)

Ik heb een half jaartje niet gespeeld maar sjee wat is het rustig geworden zeg, iedereen betere bezigheden ?

Nog iets, waarom zie ik alleen 'Catchers' servers ? Ik kan op 3 servers connecten op internet en voor de rest zie ik niks :/

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

*zucht*

ik zag 2 mensen op server!!!
ik d8 jaaaaaaah eindelijk!!
ik connecten :D
ik: ow LMS..... en natuurlijk net begonnen :( |:(
ik weer disconnecten :|

*zucht*

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Tnet omdopen tot een CTF/tDM/DM/DOM server zou wel 1337 zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco

Gerco

Professional Newbie

Mijn zege heb je :) Iedereen met adminrechten kan wat mij betreft gewoon het vinkje LMS uitgooien :)

Als iemand het er niet mee eens is mag dat natuurlijk ook, moet je het alleen wel even zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Diaboluzzz schreef op 20 april 2004 @ 23:21:
Van mij mag het wel, zijn we te minstevan da lange wachten af en mischien komen er dan ook weer meer spelers op de server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Doe het anders net zoals tijdje geleden met die TDM week (was toch tdm :? ). Doe je nu een anti-LMS weekje oid.
Werd hoop gemopperd maar waren ook erg leuke sessie's bij (raptorix 's gaf op een avond een hele cursus 'special moves voor beginners' geloof ik :+ ). Ik vond het wel geslaagd toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR
  • Niet online

DR

Diaboluzzz schreef op 20 april 2004 @ 23:21:
Best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

nog maar een x dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-09 14:56
Woohooo schreef op 21 april 2004 @ 17:08:
nog maar een x dan

[UT] ut.tweakers.net -> niemand? deel 9
goh, wat zou toch het ip zijn ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Laatst online: 14-09 14:23

Sorcerer8472

Mens sana?

We moeten gewoon es een avondje afspreken dat er weer mensen komen, dat het weer vol zit en iedereen gezellig saampjes Caves ofzo zit te spelen like good old times :D

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

ja wat dan?

unreal://ut.tweakers.net ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja of gewoon, ut.tweakers.net 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc100
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-01-2022

sc100

[GoT]P@_70 DeAtHc0iL

ook maar weer eens een screenie :P
Afbeeldingslocatie: http://members.gotclan.nl/P@_70/Shot0065.jpg

Oeps een beetje groot

[ Voor 13% gewijzigd door sc100 op 21-04-2004 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sc100 schreef op 21 april 2004 @ 23:04:
ook maar weer eens een screenie :P
[afbeelding]

Oeps een beetje groot
[img=w,h,1]url van afbeelding met afmetingen + link naar afbeelding[/img]

http://gathering.tweakers.net/forum/faq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

Nou, het is vanavond weer ouderwets gezellig druk op de server

volle bak! :P

het gerucht gaat dat zelfs Pepper op de server gesignaleerd is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrehT

TrehT

koelle

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/m.donkers/utscreens/Shot0119.JPG
Do the rock-away ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

grep schreef op 23 april 2004 @ 20:34:
Nou, het is vanavond weer ouderwets gezellig druk op de server

volle bak! :P

het gerucht gaat dat zelfs Pepper op de server gesignaleerd is ;)
uhhh... :X

mja was idd weer ouderwets gezellig... :D

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuestGamer

QuestGamer

Questje

P3PP3R schreef op 24 april 2004 @ 14:02:
[...]
uhhh... :X
mja was idd weer ouderwets gezellig... :D
Ik moet binnenkort ook weer es langskomen :)

Good old times _/-\o_

Ow ja en ff opletten, over 11 posts deel 10 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Ok de volgende combinatie van chello + oude gf2 mx + ut.tweakers server speelt dus zwaar kut. :|

Als ik van :r chello :r af ben, en mijn gf4 weer terug heb, dan kom ik wel weer een keer kijken...

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Topicstarter
Mijn Voodoo3+500mhz wil ook nog steeds hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
Hoi,

zijn er nog nieuwe mensen, of oude, die een clan zoeken of erbij willen :)

dwc is nog opzoek naar members :P

voornamelijk voor iCTF. intresse join #webclan op irc.queakenet.org.

})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Topicstarter
Ik heb eerder vanavond een map toegevoegd die ik tegen kwam op de UTCG clanserver, genaamd DM-Dread_Arena. De map is semi-lowgrav (niet in de ruimte, ala morph!) en is een leuk mapje :). Nog niet gecompressed (redirect) op dit moment, omdat ik even niet meer weet welke map ie in moet :).

Naja, probeer hem maar eens zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Topicstarter
En nog een nieuwe map.. ooit gemaakt door Yours truly en met hulp van FTPlus :)

Afbeeldingslocatie: http://vulcanus.its.tudelft.nl/~unreal/sponge/spongemap.jpg

(CTF-Sponge).. en ja, dit was m'n eerste map.. zitten paar HOMs in.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
Ik heb nog een vorige versie van die map op m'n pc staan, van 2,4MB oid, heb'm wel eens gespeeld. Leuke map!

[ Voor 13% gewijzigd door netiul op 27-04-2004 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grep

grep

meer begrep...

goed bezig Sponge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ff fragge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper

Pepper

The one and only!!

woei nu nog maar 2 posts en hoppa weer op de 1000 ;)

maaruh waarom gooien jullie er niet meer van die custom maps in..
ik vindt ze altijd wel geinig
bijvoorbeeld:
- CTF-Hockey
- CTF-5Cubes-Sdot
- CTF-Extortion_CE
- CTF-Ranel-JoltEdition
- CTF-MountainRidge
etc etc
ennuh andaction moet ook trug :P total chaos daar :D

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz

Diaboluzzz

Dreikwarter !

will do vanmiddag.

Btw, QuestGamer zal deel 10 openen, het wachten is dus even op zijn post.

[ Voor 69% gewijzigd door Diaboluzzz op 27-04-2004 11:41 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.