Als ik het leuk vind idd, Besides in de zomer kan je dat prima doen.RaVeNgEr schreef op 09 december 2003 @ 19:10:
dus als we het zo brengen dat jij het leuk gaat vinden om in een sloot te springen dan doe je dat als wij daarom vragen?Je bent wel erg beinvloedbaar dan
Bedoelde alleen maar dat met je vorige post het leek alsof het allemaal door Cheeta kwam, omdat hij jou vroeg om te spelen, waardoor je "moest" spelen, terwijl je nee had kunnen zeggen
(en heel wat gedoe had kunnen besparen
)
Verwijderd
Ten 1e, ik wist niet van te voren dat ik en gedoe aan me hoofd zou krijgen. Ik ben clean, ik weet dat (en de meerdere mensen) dat ik niet bot/cheat.Sponge schreef op 09 december 2003 @ 22:16:
Bedoelde alleen maar dat met je vorige post het leek alsof het allemaal door Cheeta kwam, omdat hij jou vroeg om te spelen, waardoor je "moest" spelen, terwijl je nee had kunnen zeggen(en heel wat gedoe had kunnen besparen
)
Ten 2e, het moest NIET. het mocht, ik hou van warren dus mijn antwoord was simpel: Ja. Niemand dwong mij. Wij zaten dus allebij fout, maar hij meer. Hij wist dat ik banned was en toch liet hij mij spelen, terwijl hij de heilige admin speelt in open cups etc.
Verwijderd
ZZZZ ja heel fout van mij klopt, maar weet je nog dat jij half iFS liep af te spammen dat je echt niet botte en of we ajb een nieuwe ID voor je aan wouden maken?Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 16:27:
[...]
Hou me er gewoon buiten!! Jij was diegene die tegen mij zei (nadat ik banned was) "kom met andere naam terug in iFS" (en andere IP trouwens) en JIJ was die n00b die mij vroeg om war te spelen tegen ... (weet ik niet meer) met de naam eVoLuTioN. Ik moest nog van JOU ErA nicklamen, weet hij dat? Je doet gewoon dingen uit je zelf zonder te vragen. N00b zie je niet waarmee je bezig bent. Ik moest voor jou godverdomme NICKLAMEN en jij weet donders goed dat dat niet mag. Sout dan gelijk op nerd en laat me er buiten.
Je hebt me 100.000 keer gezegd dat je echt niet bot etc maar sorry hoor ik geloof er geen fuck meer van.
En ik speel geen heilige admin, iFS speelt nu eenmaal cups en wij vinden het ook leuk als er een admin voor ons avail is dus vind ik eht neit meer dan normaal dat er ook mensne uit iFS cup wars van andere clans adminnen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 09:14 ]
beter kan de name van de topic veranderd worden in [UT] iFS geblaat... oid 
kom op zeg.. dit is een thread over de tweakers server toch??? of iig over mensen die allemaal UT nog steeds leuk vinden
KOM OP Met die geweldige screenies van die server
count me out btw ik heb al een paar weken last van constante packet loss
erug frustrerend 
ZO das eruit
kom op zeg.. dit is een thread over de tweakers server toch??? of iig over mensen die allemaal UT nog steeds leuk vinden
count me out btw ik heb al een paar weken last van constante packet loss
ZO das eruit
dus...
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Verwijderd
Als admin dien je ook aan de regels van CB te houden. Je hoef mij ook niet te geloven of ik bot of niet, denk je nou echt dat ik een bal om geeft? Nou, nee.Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 09:13:
[...]
ZZZZ ja heel fout van mij klopt, maar weet je nog dat jij half iFS liep af te spammen dat je echt niet botte en of we ajb een nieuwe ID voor je aan wouden maken?
Je hebt me 100.000 keer gezegd dat je echt niet bot etc maar sorry hoor ik geloof er geen fuck meer van.
En ik speel geen heilige admin, iFS speelt nu eenmaal cups en wij vinden het ook leuk als er een admin voor ons avail is dus vind ik eht neit meer dan normaal dat er ook mensne uit iFS cup wars van andere clans adminnen.
Verwijderd
je posts in deze topics doen toch anders geloven.Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 12:15:
[...]
Als admin dien je ook aan de regels van CB te houden. Je hoef mij ook niet te geloven of ik bot of niet, denk je nou echt dat ik een bal om geeft? Nou, nee.
als je nou eens een keer leert dat als je bek houdt ipv de hele tijd loopt te spammen over hoe je own't en dat je niet bot mensen je misschien geloofwaardiger vinden.
dankzij je domme geblaat en opscheppen maakt het voor de meeste mensen die hier posten niet meer uit of je nou bot of niet, je hebt het voor jezelf verkloot en ze zullen je nooit meer geloven.
Verwijderd
Nog een keer, krijg de (Wat dan ook) als iemand denkt of ik bot, bovendien speel ik toch geen UT meer. Ik hou voor niemand mij bek dicht zeker niet voor een n00b.Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 13:19:
[...]
je posts in deze topics doen toch anders geloven.
als je nou eens een keer leert dat als je bek houdt ipv de hele tijd loopt te spammen over hoe je own't en dat je niet bot mensen je misschien geloofwaardiger vinden.
dankzij je domme geblaat en opscheppen maakt het voor de meeste mensen die hier posten niet meer uit of je nou bot of niet, je hebt het voor jezelf verkloot en ze zullen je nooit meer geloven.
I care geen SHIT.
Kijk dat bedoelen ze nou, nu ga je hem voor noob uitmaken, terwijl je zelf geen fuck voorstelt, dat doe je pas als je een reputatie hebt (anders als aimbotter) en niet als je zelf niks voorstelt, en een door CB gebande aimbotter bent.Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 13:28:
[...]
Nog een keer, krijg de (Wat dan ook) als iemand denkt of ik bot, bovendien speel ik toch geen UT meer. Ik hou voor niemand mij bek dicht zeker niet voor een n00b.
I care geen SHIT.
En, als je toch geen UT meer speelt dan zie ik geen reden voor je om in dit topic te blijven Phreak. 
Gister trouwens ff undercover gespeeld op tweakers, ff om weer beetje in te komen
Gister trouwens ff undercover gespeeld op tweakers, ff om weer beetje in te komen
Verwijderd
doe ff niet undercoverRaVeNgEr schreef op 10 december 2003 @ 14:00:
En, als je toch geen UT meer speelt dan zie ik geen reden voor je om in dit topic te blijven Phreak.
speel sinds deze week ook weer eens af en toe UT. is weer wennen
Verwijderd
Noem dan in godsnaam mijn naam/nick NIET. jezus En lul dan niet over mij. Het is gewoon klaar en uit. Geloof me als je gewoon eens je mond dicht houd (geld niet alleen voor jou) dan hoor je mij hier ook niet klagen. SimpelRaVeNgEr schreef op 10 december 2003 @ 14:00:
liever eik gewoon helemaal niet. Misschien dat de sfeer in de ut-scene dan es wat minder "overspannen" wordt...Waarom spelers voor noob (of andere belediging) uitgemaakt moeten worden zal ik wel nooit begrijpen.raptorix schreef op 10 december 2003 @ 13:49:
[...]
..nu ga je hem voor noob uitmaken, terwijl je zelf geen fuck voorstelt, dat doe je pas als je een reputatie hebt
Ik heb versie 451 van UT, maar als ik UT opstart krijg ik een zwart scherm full screen. Als ik m windowed zet doettie t wel goed
. Iemand een idee wat het is?
Lekker vriendelijk topic dit zeg.
Als hij wil cheaten, ik zeg niet dat hij het doet, dan wordt hij toch geband. Klaar. Laten we daar ophouden, en gewoon kappen met dat gescheld en gezeik. Laatst ook, zit ik op de ut.tweakers server aan het spelen. Ben gewoon lekker bezig voor mijn doen, word ik ook een n00b genoemd, weet nog steeds niet waarom.
Ok, ik ben niet super goed ofzo, maar waarom moet dat nou. Speel gewoon verder en laat iedereen in zijn waarde, en ban de cheaters. Tis maar een game.
Als hij wil cheaten, ik zeg niet dat hij het doet, dan wordt hij toch geband. Klaar. Laten we daar ophouden, en gewoon kappen met dat gescheld en gezeik. Laatst ook, zit ik op de ut.tweakers server aan het spelen. Ben gewoon lekker bezig voor mijn doen, word ik ook een n00b genoemd, weet nog steeds niet waarom.
Verwijderd
Yup Pepper das zeelandnet, Sun en ik hebben er ook last van zzzz ;xP3PP3R schreef op 10 december 2003 @ 09:48:
beter kan de name van de topic veranderd worden in [UT] iFS geblaat... oid
count me out btw ik heb al een paar weken last van constante packet losserug frustrerend
ZO das eruit
standaard 3-5% en soms zelfs 20%+
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 17:00 ]
Dat soort mensen die andere n00b noemen zijn gewoon zielige mensen die het spel niet waard zijn... van die egoisten die als je slechter als hun bent automatisch n00b wordt en als je beter ben gaan ze daar bij slijmen oid.. (geloof me ik ken er...helaasMADG0BLIN schreef op 10 december 2003 @ 16:53:
Lekker vriendelijk topic dit zeg.![]()
Als hij wil cheaten, ik zeg niet dat hij het doet, dan wordt hij toch geband. Klaar. Laten we daar ophouden, en gewoon kappen met dat gescheld en gezeik. Laatst ook, zit ik op de ut.tweakers server aan het spelen. Ben gewoon lekker bezig voor mijn doen, word ik ook een n00b genoemd, weet nog steeds niet waarom.Ok, ik ben niet super goed ofzo, maar waarom moet dat nou. Speel gewoon verder en laat iedereen in zijn waarde, en ban de cheaters. Tis maar een game.
Er zijn altijd mensen die slechter zijn.. en sterker.. dat is niet alleen met UT, maar ook met Q3, voetbal, tennis of zelfs kip-schieten-met-een-pijl-en-boog-en-proberen-om-um-in-je-reet-te-schieten etc..
IIG... laten we nou eens normaal met elkaar om gaan.. ipv mensen n00b oid noemen want dan ben je zelf de grootste imo...
ZO das er ook uit
(komt vast nog meer
dus...
had gister rond de 40% standaardVerwijderd schreef op 10 december 2003 @ 16:57:
[...]
Yup Pepper das zeelandnet, Sun en ik hebben er ook last van zzzz ;x
standaard 3-5% en soms zelfs 20%+
ik ga ze maar eens een mailtje sturen oid
dus...
Verwijderd
Dan zal ik wel (weer) als eerste zijn die wat screenshots post. 

[img=300,200][http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0087.jpg[/img]
Zonder geluid spelen geeft toch weer een aparte dimensie aan het spelen, je hoort namelijk alleen de muisklikken en als het lekker gaat is het helemaal relax.
Bij de 1e pic van de laatste rij had ik trouwens een GodLike.

[img=300,200][http://www.xs4all.nl/~xposure/tweakers/ut/Shot0087.jpg[/img]

Zonder geluid spelen geeft toch weer een aparte dimensie aan het spelen, je hoort namelijk alleen de muisklikken en als het lekker gaat is het helemaal relax.
Bij de 1e pic van de laatste rij had ik trouwens een GodLike.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2003 18:46 ]
451 is alleen voor servers, niet voor clientsRival24 schreef op 10 december 2003 @ 16:46:
Ik heb versie 451 van UT, maar als ik UT opstart krijg ik een zwart scherm full screen. Als ik m windowed zet doettie t wel goed. Iemand een idee wat het is?
de beste versie voor clients is nog steeds 436.
[ Voor 8% gewijzigd door ravenger op 10-12-2003 21:15 ]
w00tabulous speel ik juist beter zonder sound...Verwijderd schreef op 10 december 2003 @ 18:45:
dan gaat het helemaal relaxed
dus...
kan niet spelen zonder sound, weet ik nooit of er iemand achter je opduikt of dat ie ergens is
Verwijderd
zonder geluid let je veel meer op je aim, tenminste, ik wel 
maar je awareness word idd een stuk minder.
maar je awareness word idd een stuk minder.
Verwijderd
RaVeNgEr schreef op 27 november 2003 @ 16:59:
<knip>Wat geblaat over Phreak</knip>
Cheeta heeft ook beetje grootheidswaan, win eerst maar es van een goede clan zoals FEB of Royal, dan praten we wel verder.
No comments
Mja niet gewonnen maar dreary is ook een klote map

Voor mij althans
[ Voor 5% gewijzigd door RealKnuckles op 11-12-2003 21:38 ]
Logitech z 560 ownage :)
Verwijderd
Mja, ik had wat muis probleempjes, maar dat is nu hopelijk verholpen, Versnelling van de muis sprong weer aan, waardoor het aimen nogal KUT gaat, te langzaam en tesnel is ie dan, raar. Ik had bijna nog 1 cap gemaakt op Dreary, maar ik kwam de EFC tegen, en hij zag mij eerderRealKnuckles schreef op 11 december 2003 @ 21:37:
[...]
Mja niet gewonnen maar dreary is ook een klote map
Voor mij althans
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2003 21:46 ]
Ok en nu dat screenie tegen Royal
dus...
Cheeta, vergeet dan die 8-2 loss op de eerste map ook niet plz
en Sky en Mauluz speelden nie op Dreary
[ Voor 25% gewijzigd door ravenger op 12-12-2003 17:29 ]
gauntlet sucks imoRaVeNgEr schreef op 12 december 2003 @ 17:28:
Cheeta, vergeet dan die 8-2 loss op de eerste map ook niet plzen Sky en Mauluz speelden nie op Dreary
als men FEB al een topclan noemt ...
..
kan deze topic niet gewoon over UT en de server gaan, voor geflame is er clanbase...
kan deze topic niet gewoon over UT en de server gaan, voor geflame is er clanbase...
flamen op clanbase in matchreports word ook met de week ergerMaxBurn schreef op 12 december 2003 @ 22:24:
als men FEB al een topclan noemt .....

Verwijderd
op gaunt was het 6-2 en wij speelden ook lang niet met onze besteopstelling, integenstelling tot FEB maar goed boeiuhRaVeNgEr schreef op 12 december 2003 @ 17:28:
Cheeta, vergeet dan die 8-2 loss op de eerste map ook niet plzen Sky en Mauluz speelden nie op Dreary
zie zelf geen verschilTomR schreef op 12 december 2003 @ 22:48:
[...]
flamen op clanbase in matchreports word ook met de week erger
is al lang zo
Ach, UT wordt never meer zo leuk als een aantal jaar terug, dagelijks op NetGamers Italia (NGI) servers spelen enzo..
451 is server side volgens mij, de nieuwste client side is 436Rival24 schreef op 10 december 2003 @ 16:46:
Ik heb versie 451 van UT, maar als ik UT opstart krijg ik een zwart scherm full screen. Als ik m windowed zet doettie t wel goed. Iemand een idee wat het is?
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Mjah, vond daar ook niet super enzo, ook veel aimbotters (nog niet zo erg als op jolt), eigenlijk is tweakers.net nog wel 1van de leukste servers around.Sponge schreef op 13 december 2003 @ 11:30:
Ach, UT wordt never meer zo leuk als een aantal jaar terug, dagelijks op NetGamers Italia (NGI) servers spelen enzo..
Nee veel te veel gezeuer hier. Okee, je had zo nu en dan een aimbotje (mijn grote vrienden van die ene lamers clan..XLC dacht ik).. maar daar vote men gewoon leuk wat rond, leuke maps, altijd goede sfeer.. Ik mis die tijd echt wel
.
Jep t.net server blijft leuk, maar vond het jaar terug toch leuker dan nu.raptorix schreef op 13 december 2003 @ 14:47:
[...]
Mjah, vond daar ook niet super enzo, ook veel aimbotters (nog niet zo erg als op jolt), eigenlijk is tweakers.net nog wel 1van de leukste servers around.
Komt omdat ik toen nog veel speeldeDE_Michiel schreef op 14 december 2003 @ 00:41:
[...]
Jep t.net server blijft leuk, maar vond het jaar terug toch leuker dan nu.
Ik ben leuk, dus ik maak de server leuk
ik speel liever 2 keer niven achter elkaar dan 20 keer lms-deckDE_Michiel schreef op 14 december 2003 @ 00:42:
[...]
ben allang blij dat we eindelijk van niven af zijn, die werd vroeger echt vaak gespeeld
Die mag van mij eruit... altijd als ik join is die map bezig.
Of gewoon een vote dat die pas na 2 andere maps weer gekozen kan worden....
OW doe maar 5... anders is het lms-deck .. dm-deck.. tdm-deck..
dan schiet het nog niet op
dus...
Mja, daar heb ik al eens naar gekeken, maar die optie wil niet echt meer in de map vote werken. Staat nu op elimination mode, maar doet het ook niet echt volgens mij 
naja, misschien heeft Gerco nog wel een idee..
naja, misschien heeft Gerco nog wel een idee..
Verwijderd
nadeel van LMS is vaak dat als ik de server join ik geen zin heb om te wachten, dus ik ga weg naar een andere server.
Het lijkt mij dat andere spelers dit ook doen, nadeel is dat er veel minder spelers op de server zullen zijn gevolg dat de LMS(deck) mensen dit blijven voten en andere spelers niet kunnen spelen.
beetje jammer, vroeger stond je in de wacht rij om uberhoudt op de server te komen. Ook de goede skiled players blijven dan ook weg.....
Het lijkt mij dat andere spelers dit ook doen, nadeel is dat er veel minder spelers op de server zullen zijn gevolg dat de LMS(deck) mensen dit blijven voten en andere spelers niet kunnen spelen.
beetje jammer, vroeger stond je in de wacht rij om uberhoudt op de server te komen. Ook de goede skiled players blijven dan ook weg.....
Rival24 schreef op 14 december 2003 @ 01:02:
[...]
Komt omdat ik toen nog veel speelde
Ik ben n00b, dus ik maak de server leuk
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
ut.tweakers.net presenteert met gepaste trots (ahum): Teamgame-week
Deze hele week zijn er alleen teamgames te spelen op de server, dit om het aloude gevoel van het begin van multiplayer online gaming wat terug te brengen. De volgende gametypes zijn de komende 7 dagen beschikbaar:
• Team Deathmatch
• Capture the Flag
• Assault
• Domination
Dat betekent geen LMS en geen normale DM, we hopen dat deze actie de broederschap weer wat terugbrengt en het individualisme geen hoogtij meer viert op de server.
Deze hele week zijn er alleen teamgames te spelen op de server, dit om het aloude gevoel van het begin van multiplayer online gaming wat terug te brengen. De volgende gametypes zijn de komende 7 dagen beschikbaar:
• Team Deathmatch
• Capture the Flag
• Assault
• Domination
Dat betekent geen LMS en geen normale DM, we hopen dat deze actie de broederschap weer wat terugbrengt en het individualisme geen hoogtij meer viert op de server.
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
TEam deathmatch heb niemand zin in volgens mij, je begint met 10 man en er gaan er steeds een paar weg op het iend speel je 2vs2 en duurt het een uur voor je potje klaar is. kan je bij tDm de kills niet op 50 zetten ipv 100
Leuke aktie!
Ben benieuwd of het ook het gewenste effect zal hebben
Ben benieuwd of het ook het gewenste effect zal hebben
Weekje teamen is op zich wel leuk, gerco kan je team balance even aanzetten?
*eens*Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 17:15:
waarom nou weer teamen, iedereen kvote niet voor niks lms.
naja, weekje lang CTF-W00t nu dus wat langskomt ipv deck, niet echt groot verschil...
Hmm, dat is waar.. W00t is aardig populair.. misschien zal ik vanavond nog even naar die code kijken die Gerco uit de voter gesloopt had, om maps x games te verbergen..
bPlayersBalanceTeams staat nu aan, hoe dat precies gaat uitpakken zullen we wel zien
- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!
Themaweekje vind ik prima
, beetje variatie.
Als we dan toch met mods bezig zijn
, misschien is het een idee om een ander puntensysteem te gebruiken voor CTF? Ik kwam er eentje tegen op ik dacht boomtown (boomtown ja
), waarbij je gewoon 1 punt krijgt voor een flagkill, en bijv ook een punt voor flag assist, en de punten van de capture worden verdeeld over de speler die hier aan mee hebben geholpen (tijd dat ze de vlag vasthielden ofzo). Het grote voordeel, vind ik althans, is dat mensen dan niet meer de hele tijd gaan defenden wegens puntengeilheid. Het is namelijk best verrot als je tegen een team speelt dat met 7-3 ofzo voor staat op w00t, en ze gaan opeens bijna met z'n allen verdedigen.
Maargoed, er zijn zoveel mensen die wat willen, dit is slechts een suggestie
Als we dan toch met mods bezig zijn

Maargoed, er zijn zoveel mensen die wat willen, dit is slechts een suggestie
Kijk!Gerco schreef op 14 december 2003 @ 15:26:
ut.tweakers.net presenteert met gepaste trots (ahum): Teamgame-week
• Team Deathmatch
• Capture the Flag
• Assault
• Domination
Dat zijn nog eens berichten!!
Best een kewle actie ik hoop er er meer zo overdenken
dus...
Leuk... eindelijk weer is een potje ctf-en. 
imho de leukste multiplayer mode die er is voor een game.
imho de leukste multiplayer mode die er is voor een game.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Mja, ik ben bezig die mapvote weer de functionaliteit van "een map 3 maps niet laten zien" ofzo terug te zetten, omdat er nu nogal gew00t wordt..
. Gisteren compilede de voter goed, alleen kreeg ik lokaal niet eens het voter scherm, dus daar moet misschien de 1337e progger ff naar kijken (Gerco dus
)
Leuk initiatief, Gerco. En Sponge succes met je votedinges, want het idd wel irri als er alleen maar w00t en deck gespeeld wordt 
Over een weekje kom ik ook weer es langsfraggen denk ik
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Raakt tijdQuestGamer schreef op 15 december 2003 @ 14:40:
Leuk initiatief, Gerco. En Sponge succes met je votedinges, want het idd wel irri als er alleen maar w00t en deck gespeeld wordt
dus...
Het initiatief komt eigenlijk stiekum van Sponge, maar toch bedankt.QuestGamer schreef op 15 december 2003 @ 14:40:
Leuk initiatief, Gerco.
Als ik vanavond morgenavond tijd heb zal ik de voter weer eens begluren, want die optie is er eigenlijk al veels te lang uit, ben alleen te lui geweest om 'em weer terug te bouwen.
[ Voor 35% gewijzigd door Gerco op 16-12-2003 15:29 ]

lol grep, heel leuk gedaan
http://www.NUiPhone.nl/
Dankje Grep, jij ook een fijne Kerst 
Iedereen die dit topic leest trouwens fijne feestdagen gewenst, ennuh frag ze he!
Ik zit vanaf gisteren op de campus van Universiteit Twente, dus ik kan eindelijk weer es wat meer UTen. Phear me
Iedereen die dit topic leest trouwens fijne feestdagen gewenst, ennuh frag ze he!
Ik zit vanaf gisteren op de campus van Universiteit Twente, dus ik kan eindelijk weer es wat meer UTen. Phear me
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
JA idd alle UT-nichten fijne feestdagenQuestGamer schreef op 22 december 2003 @ 15:25:
Dankje Grep, jij ook een fijne Kerst
dus...
Tis weer eens tijd om dit onzalige plan weer eens uit te gooien en weer alles beschikbaar te maken...Gerco schreef op 16 december 2003 @ 09:19:
[...]
Het initiatief komt eigenlijk stiekum van Sponge, maar toch bedankt.
Verwijderd
Heeft Gerco dan al tijd gehad om die mapvote te fixen mbt het verbergen van de laatst gespeelde mappen ?
Dat zal wel fijn zijn, anders krijg je weer de volgende mapcyclus :
DM-Deck16][
LMS-Deck16][
DM-Deck16][
iCTF w00t
LMS-Deck16][
iCTF w00t
etc...
DM-Deck16][
LMS-Deck16][
DM-Deck16][
iCTF w00t
LMS-Deck16][
iCTF w00t
etc...

ik zal oppergod eens vragen offie de server weer normaal wil fixen
Overigens weinig mensen die TDM echt rot vonden hoor, het is weer even wennen gewoon
. Maarre, die history had ik al gefixed, alleen doet de voter het niet meer
Gerco heeft nog ff geen tijd gehad..
ik heb zelf de dm/lms modes weer aangezet, server is weer als vanouds.
happy fragging, namens het hele GameServers-Online.com team en natuurlijk de crew van #ut op irc.tweakers.net wens ik jullie allen een stel prettige feestdagen, een gelukkig uiteinde van dit mooie 2003 en een spetterend begin vol met virtuele doden uiteraard.
Ik heb het gekke hersenspinsel gekregen om mass destruction mode aan te zetten op 1 januari, een dag lang alleen met redeemers knallen
happy fragging, namens het hele GameServers-Online.com team en natuurlijk de crew van #ut op irc.tweakers.net wens ik jullie allen een stel prettige feestdagen, een gelukkig uiteinde van dit mooie 2003 en een spetterend begin vol met virtuele doden uiteraard.
Ik heb het gekke hersenspinsel gekregen om mass destruction mode aan te zetten op 1 januari, een dag lang alleen met redeemers knallen
Dames en Heren, het weer bericht van heden, de server ligt onder vuur van een dik pak sneeuw en een hoop kerstverlichting.
Een paar handige commands indien je dit even leuk vindt maar er verder geen last van wilt hebben:
Ik hoop dat u hiermee de winterse dagen op de server kunt trotseren
Een paar handige commands indien je dit even leuk vindt maar er verder geen last van wilt hebben:
code:
1
2
3
4
| sneeuw aan: mutate snow on sneeuw uit: mutate snow off kerstballen aan: mutate lights on kerstballen uit: mutate lights off |
Ik hoop dat u hiermee de winterse dagen op de server kunt trotseren
[ Voor 4% gewijzigd door Diaboluzzz op 24-12-2003 02:11 ]
Mjah, enige verschil is stuk voor de "-".Verwijderd schreef op 23 december 2003 @ 19:46:
Heeft Gerco dan al tijd gehad om die mapvote te fixen mbt het verbergen van de laatst gespeelde mappen ?
DM-Deck16][
LMS-Deck16][
DM-Deck16][
iCTF w00t
LMS-Deck16][
iCTF w00t
etc...
Afgelopen week was ook
TDM-Deck16][
TDM-Deck16][
ICTF-W00t
TDM-Deck16][
en af&toe es curse][ tussendoor.
Sjah.
Ty Dia iig
Yup, inderdaadDR schreef op 24 december 2003 @ 03:26:
[...]
Mjah, enige verschil is stuk voor de "-".
Afgelopen week was ook
TDM-Deck16][
TDM-Deck16][
ICTF-W00t
TDM-Deck16][
Sjah.
Ty Dia iig
Dat was ook niet het doel van teamweek...DR schreef op 24 december 2003 @ 03:26:
[...]
Mjah, enige verschil is stuk voor de "-".
Afgelopen week was ook
TDM-Deck16][
TDM-Deck16][
ICTF-W00t
TDM-Deck16][
Sjah.
Verwijderd
Fijne kerst allemaal 
(p.s. wat is er mis met de stats? ze zijn niet geupdate sinds 3 december ..
)
(p.s. wat is er mis met de stats? ze zijn niet geupdate sinds 3 december ..
Ik ben een beetje laat, maat toch allemaal een prettige kerst gewenst! Als alles goed is heb ik trouwens overmorgen eindelijk tijd om de voter te fixen.
Misschien eindelijk het moment waar QuestGamer al een jaar op wachtVerwijderd schreef op 25 december 2003 @ 00:53:
Fijne kerst allemaal
(p.s. wat is er mis met de stats? ze zijn niet geupdate sinds 3 december ..)
Verwijderd
Flikker hem leeg en begin opnieuwSponge schreef op 26 december 2003 @ 14:15:
[...]
Misschien eindelijk het moment waar QuestGamer al een jaar op wacht. (Dat de database van de stats te groot geworden is, en niet meer wil updaten)
Als dat echt het probleem is, lijkt me 1 Januari een mooi tijdstip
Verwijderd
Ik wil nog wel even een puntje van irri bij mij kwijt. Kom tegenwoordig wel erg vaak Nicklamers op tweakers tegen. En dan bedoel ik degene die de [GoT] Tag misbruiken. Laatst eentje die dacht dat het bij het 'hele got gebeuren' hoorde. Toen ik hem vroeg het weg te halen, omdat het bij een clan hoorde, haalde ie het weg, wist hij veel..... Ik bedoel, kan gebeuren...
maar tenet (zie logs) eentje ([GoT][c]utter?????) die denkt dat ie leuk is, gaat doodleuk beweren dat IK niet in de GoTclan zit en hij wel. Was ook duidelijk gewoon een zielig figuur. Maar als ie nou nog goed was, maar die gozer wist niet eens wat onder en boven was, oid. Kortom, iedereen vind ons al slecht
Kan daar niet iets op gevonden worden ofzo?????
btw: Die sneeuw is wel cool, alleen jammer dat sommige hem uitzetten, das niet eerlijk
p.s. Ben beter bekend onder [GoT]Frankey
De eerste keer dat ik op GoT kwam (tijden terug..Verwijderd schreef op 27 december 2003 @ 16:27:
Jah, iedereen die regelmatig op tweakers speelt en alle anderen
, alvast een fijn en fragrijk 2004!!!!
Ik wil nog wel even een puntje van irri bij mij kwijt. Kom tegenwoordig wel erg vaak Nicklamers op tweakers tegen. En dan bedoel ik degene die de [GoT] Tag misbruiken. Laatst eentje die dacht dat het bij het 'hele got gebeuren' hoorde. Toen ik hem vroeg het weg te halen, omdat het bij een clan hoorde, haalde ie het weg, wist hij veel..... Ik bedoel, kan gebeuren...
maar tenet (zie logs) eentje ([GoT][c]utter?????) die denkt dat ie leuk is, gaat doodleuk beweren dat IK niet in de GoTclan zit en hij wel. Was ook duidelijk gewoon een zielig figuur. Maar als ie nou nog goed was, maar die gozer wist niet eens wat onder en boven was, oid. Kortom, iedereen vind ons al slecht, maar je kunt ook overdrijven
Kan daar niet iets op gevonden worden ofzo?????
btw: Die sneeuw is wel cool, alleen jammer dat sommige hem uitzetten, das niet eerlijkGaat ie btw ook weer weg? Anders speel ik voortaan altijd met sneeuw
p.s. Ben beter bekend onder [GoT]Frankey
Die [c]utter wil overigens nooit eens luisteren.
kunnen we ipv een teamplay week nu een leer nw spelen zonder flak en rocket week maken ???
en nee het is geen grapje
en nee het is geen grapje
Dat is dus gewoon gezeur. Vroeger, zeurde men daat dus gewoon never om. De kans dat je, toen ik nog NW speelde, me met een ander wapen zag rondlopen dan een rocketlauncher was aardig klein. (-Mijn RL eff. is nog altijd hoger dan m'n insta eff.)
En weet je waarom ik gestopt ben met NW? Vanwege die irritante Combo lamers. Zegt meteen al hoe ik over die mensen denk. Als je gewoon geen zin hebt in flak/RL dan moet je maar insta spelen imo
. Net zoals het "n00b" is dat je amp pakt met een 2vs2 ofzo..
gezeur.
En weet je waarom ik gestopt ben met NW? Vanwege die irritante Combo lamers. Zegt meteen al hoe ik over die mensen denk. Als je gewoon geen zin hebt in flak/RL dan moet je maar insta spelen imo
gezeur.
Daar heb je gelijk in maar nu zeg je het zelf ook: "Vanwege die irritante Combo lamers".Sponge schreef op 28 december 2003 @ 10:50:
Dat is dus gewoon gezeur. Vroeger, zeurde men daat dus gewoon never om. De kans dat je, toen ik nog NW speelde, me met een ander wapen zag rondlopen dan een rocketlauncher was aardig klein. (-Mijn RL eff. is nog altijd hoger dan m'n insta eff.)
En weet je waarom ik gestopt ben met NW? Vanwege die irritante Combo lamers. Zegt meteen al hoe ik over die mensen denk. Als je gewoon geen zin hebt in flak/RL dan moet je maar insta spelen imo. Net zoals het "n00b" is dat je amp pakt met een 2vs2 ofzo..
gezeur.
NW is NW ik speel het altijd op mijn manier en met de wapens waarmee ik denk dat ik met die het beste kan spelen.
Waarmee ik blij ben is dat de redeemer niet aanstaat. Dat wapen vindt ik weer irri
Maargoed.. inprincipe hebben de mensen die zeuren over flak, rocket etc nix te zeggen want dat is NW en het is een wapen die er voor ligt.. dus kan je um ook pakken..thats the game
Ik ben wel eens op een andere server geweest.. was lms dan maar toch.. daar mocht je niet de flak, minigun en pulse gebruiken. maar dat schiet ook gewoon niet op.. geloof me.
dus...
Dat was beetje sarcastisch bedoeld eigelijkP3PP3R schreef op 28 december 2003 @ 12:33:
[...]
Daar heb je gelijk in maar nu zeg je het zelf ook: "Vanwege die irritante Combo lamers".(nofi)
irritaties over flak treden pas op bij lms, niet bij dm- daar pak je idd wat er ligt- maar bij lms heb je direct bij het begin 50 flakballetjes. Voor de duidelijkheid:)
TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
juist, maar ook die rockets, dan respan je en heb je gelijk 5 rockets in je reet. of je loopt een hoekje om en je heb 5 rockets op je donder door iemand die heel de tijd maar zit te laden en schieten zonder dat er iemand looptTrehT schreef op 28 december 2003 @ 13:50:
irritaties over flak treden pas op bij lms, niet bij dm- daar pak je idd wat er ligt- maar bij lms heb je direct bij het begin 50 flakballetjes. Voor de duidelijkheid:)
[GoT][c]utter mag eem afkoelen, heb hem al es vaker gevraagd/gewaarschuwd.
Mja guesshots zijn juist coolDE_Michiel schreef op 28 december 2003 @ 15:28:
[...]
juist, maar ook die rockets, dan respan je en heb je gelijk 5 rockets in je reet. of je loopt een hoekje om en je heb 5 rockets op je donder door iemand die heel de tijd maar zit te laden en schieten zonder dat er iemand loopt
En bij LMS, tja mini/pulse/flak zijn daar not-done, beetje ongeschreven regels. Is gewoon flauw want het zijn echt van die hp-afsnoep-wapens.
Verwijderd
Ach ja, gezeur hou je altijd 
Ik ben meer een insta speler, maar ik zeik niet bij NW, maar dan speel ik bijna alleen met een rifle, omdat dan het 'goede mikken' het meest tot z'n recht komt. ZELFS DAN heb je nog mensen die vinden dat je vals, slecht of irri speelt omdat je alleen met rifle speelt.....
Zeker omdat het een goed wapen is tegen comboers ofzo 
Ik vind het net zoals veel mensen gewoon NOT done om met een Flakcanon te gaan spammen met LMS. RL is naar mijn mening wat anders, omdat je daar (hoewel flak alternative fire ook wel mikken is) nog wel ff iemand gericht mee kunt n**ien.
Als ik dan door een paar loslopende rockets geraakt wordt, balen, volgende leven
Flak niet gebruiken is gewoon een beetje norm op tweakers (zo komt het op mij over) als je wel wil spammen, doe je dat toch ergens waar ze het allemaal doen
(maar zoals de goede lezers lezen, iedereen heeft zo zijn mening)
En verder, LEKKER FRAGGUH!!!
Ik ben meer een insta speler, maar ik zeik niet bij NW, maar dan speel ik bijna alleen met een rifle, omdat dan het 'goede mikken' het meest tot z'n recht komt. ZELFS DAN heb je nog mensen die vinden dat je vals, slecht of irri speelt omdat je alleen met rifle speelt.....
Ik vind het net zoals veel mensen gewoon NOT done om met een Flakcanon te gaan spammen met LMS. RL is naar mijn mening wat anders, omdat je daar (hoewel flak alternative fire ook wel mikken is) nog wel ff iemand gericht mee kunt n**ien.
En verder, LEKKER FRAGGUH!!!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2003 00:05 ]
Dit topic is gesloten.