http://www.NUiPhone.nl/
Verwijderd
kik server suckt imo, en elke keer als ik die server join, verneukt ie mijn binds in user.inimarzzman schreef op 22 november 2003 @ 14:57:
[...]
In ieder geval, Cheeta, je speelde vroeger soms op KiK server (andere iFS/FtF/GoT/Dg spelers ook, leg me het verschil in die 4 clans eens uit btw .... ) nu komt niemand van die 4 clans er meer ... bang of ?
(en nee, geen aimbot binds ofzo, maar weapon switch aliasen voor normal weapons....)
Want ut.tweakers.net is zoooooo brak, mijn ping springt daar constant van 30 naar 140...

En aangezien ik daar op andere servers en met andere games nooit last van hebt, neem ik aan dat het niet aan mijn verbinding ligt. (Chello)
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Verwijderd
ut.tweakers.net draaide voorheen op een server genaamd Vulcanus op het netwerk van TU Delft.
Maar ut.tweakers.net draait sinds een paar maanden op Argon, omdat er 'problemen' onstonden met een bepaald aantal servers op het netwerk van TU Delft.
Heb normaal gesproken geen last van hoge ping / lag op argon.
Dan ga ik nog maar is een paar andere ut servers checken, misschien dat het toch aan chello ligt dan, want die vinden het leuk om datatraffic via bepaalde poorten te knijpen.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
IK OWN ZOOOO HARD!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Je vergeet moi (FrankeyQuestGamer schreef op 22 november 2003 @ 15:56:
[...]
GoT is bijvoorbeeld een veel nieuwere clan en bestaat zo'n beetje uit de GoTters uit #ut, zoals Deeper, Grep, Pa70, Zuiger etc... Heb ik het goed?
Beetje late call, maar moest toch ff toevoegen, wat meer dit forum in de gaten houden
Verwijderd
De 1e map kwam ik echt niet op gang, na de eerste 5 minuten had ik nog maar 1 frag ofzo
Verwijderd
Ik speel niet op KiK nee en ik heb niets te verbergen verder was dat ook zeker niet de sterkste opstelling van iFS maar goed het was een leuke gamemarzzman schreef op 22 november 2003 @ 14:57:
[...]
Hmmmz, well. ]iA[ in beide games zitten 2 trial players, we hadden jullie idd onderschat. Maar in normale line-up (Meth/Sens/Ik/P0D/Omar ofzo) zullen we echt veeel tegenstand bieden tegen iFS/Dg/FtF (kan die drie nou niet echt bepaald uit elkaar houden, GoT zit ook nog ergens gemixt in). En in die BoD game hadden we ook niet onze normal line-up. Maar dat is vast allemaal gelul van mij en wordt afgeslaagt als onzin.
In ieder geval, Cheeta, je speelde vroeger soms op KiK server (andere iFS/FtF/GoT/Dg spelers ook, leg me het verschil in die 4 clans eens uit btw .... ) nu komt niemand van die 4 clans er meer ... bang of ?
Iig, ik weet nog dat Cheeta BoD wilde joinen, maar nu issie ineens tha pwn? Ik zet er vraagtekens bij atm. En uhm @ cheet0r, ga lekker openlijk posten wat voor cheats je gebruikt, respect ?
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 02:33 ]
Pfff iemand die een beetje niveau heeft maakt korte metten met Campers, daarnaast kan ik me voorstellen dat mensen denken dat je een bot hebt, want op tweakers.net ben je nou niet bepaald een goede speler, het is dus vreemd als je in matches dan plots de uitblinker bentVerwijderd schreef op 27 november 2003 @ 02:27:
[...]
Ik speel niet op KiK nee en ik heb niets te verbergen verder was dat ook zeker niet de sterkste opstelling van iFS maar goed het was een leuke gameIk speel overgens toch niet meer zo veel op Publics, over het algemeen een laag niveau, te veel campers en geen teamplay. Het enige wat schijnt te tellen is een hoge scroe aan het eind van de game creeren. Verder vond ikde reacties van somminge mensen van iA in andere warreports van IFS een beetje tegenvallen. Ze proberen zeg maar te insinueren dat ik een bot heb.. Dan moet het overgens wel een hele slechte zijn maar goed
En jij zou toch zeker moeten weten dat ik vaak genoeg boven aan het lijstje stond op KiK/WE server
Verwijderd
Het zijn meestal 'de n00bs' die elkaar 'botters' noemen en als je op KiK server als botter word 'gezien' dan ben je héél speciaal, terwijl je dat helaas niet bent. Bovendien hoort campers en lamen gewoon bij UT ik heb tot nu toe nog nooit een server gezien waar GEEN lamers of campers of assrunnen zijn, je hebt altijd wat.raptorix schreef op 27 november 2003 @ 13:45:
[...]
Pfff iemand die een beetje niveau heeft maakt korte metten met Campers, daarnaast kan ik me voorstellen dat mensen denken dat je een bot hebt, want op tweakers.net ben je nou niet bepaald een goede speler, het is dus vreemd als je in matches dan plots de uitblinker bent
Ik vind gewoon als mensen elkaar botters noemen, zelf gewoon n00b zijn. Soms hebben ze gelijk en soms niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2003 16:56 ]
Cheeta heeft ook beetje grootheidswaan, win eerst maar es van een goede clan zoals FEB of Royal, dan praten we wel verder.
Verwijderd
Juist, net op tijd. Dit is nou een voorbeeld van een n00b. Je kent me niet eens dus jij moet je stfu. Ik kan niet wachten totdat ik 'binnenkort' 'hopelijk' unbanned word, ik heb wat gastjes uitgenodigd.RaVeNgEr schreef op 27 november 2003 @ 16:59:
Phreak why dont u just shut the *** up, jij bent hier de cheater die gebanned is van clanbase. Het zijn ook gewoon de n00bs die bots gebruiken, gasten zoals jij tbh.
Cheeta heeft ook beetje grootheidswaan, win eerst maar es van een goede clan zoals FEB of Royal, dan praten we wel verder.
Verwijderd
Das de probleem juist! Ik en meerdere mensen zeggen dat ik niet cheat (duh) ander weten al 100% zeker. Maar ik kan je al alvast verklappen dat ik niet gecheat hebt, maaar gelukkig is er altijd een kans. 60% word ik unbanned en 40 % blijf banned. Over 3 a 4 weken komt 'iemand' naar mij huis en die kent CB admins heel goed, hij gaat mij dus zien spelen en tegelijkertijd ook effe achter de flag defenden bij Caves (rood) wat ik dus op dat demo deed (lame mja) ik moet me dan bewijzen, als hij ziet dat ik nog own en niet cheat ben ik unbanned hoop ik dan, dan zegt een demo niks, maar packages, utpure shit etc. wel. Ik dus happy dan kan ik wat clans joinen op CB.Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 18:32:
"hopelijk" als je gecheat hebt denk ik niet dat cb je nog een kans gaat geven.......
Ik zit wel in een clan maar bij een andere 'soort' CB ik heb het naar me zin, alleen is CB iets drukker, bovendien zijn wij 2e van de 60 clans.
Dus er is een kans dat 'ik' terugkomt, klein of groot er is een kans.
Btw, begrijp dit goed: Ik ben nog nooit gepakt met botten zoals de meeste botters gepakt zijn, door bijv Elflite oid die in hun packages zitten maar door een demo die net mijn verre aim shots laat zien. Ik heb nog op KiK server gespeelt tegen KiLLeR (hem 7-0 gewonne) met protect en alles, BoB die mij nog ging spectaten en MaGma die in mij modmenu en packages keek. Wat bleek? Niks gevonden. (zat trouwens ook niks in)
Noem ik jou een botter? Ik baseer me slechts op jou woorden/prestaties.Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 16:53:
[...]
Het zijn meestal 'de n00bs' die elkaar 'botters' noemen en als je op KiK server als botter word 'gezien' dan ben je héél speciaal, terwijl je dat helaas niet bent. Bovendien hoort campers en lamen gewoon bij UT ik heb tot nu toe nog nooit een server gezien waar GEEN lamers of campers of assrunnen zijn, je hebt altijd wat.
Ik vind gewoon als mensen elkaar botters noemen, zelf gewoon n00b zijn. Soms hebben ze gelijk en soms niet.
Ik ben geen insta held, maar als ik jou al own met insta op een public, dan zegt dat denk ik al genoeg. Daarnaast is het een feit dat JIJ gebant bent, als CB Cup admin weet ik dat voordat men op een ban overgaat, men eerst 100% hard bewijs wil zien (serverlogs,demos,etc.). Maar goed, waar verdoe ik me tijd eigenlijk aan, aan een middelmatige speler die denkt dat ie de top kan halen, ik zou zeggen GL, maar verlaag je in ieder geval niet tot Bots, want dan hou je alleen je zelf voor de gek.
lol, FEB durft onze challange geen eens te accepten.RaVeNgEr schreef op 27 november 2003 @ 16:59:
win eerst maar es van een goede clan zoals FEB of Royal, dan praten we wel verder.
Verwijderd
Als men denkt dat je een triggerbot gebruikt (soms aimbot lol) en ook 100% zeker weet terwijl het niet zo is en je word nog ook BANNED? tja.. dan ben je af-en-toe gewoon op een bot level. Speel eens CTF-w00tabulous tegen mij 1vs1, ik durf 100% te wedden dat jij mij als bot zou roepe. Ook tegen KiLLeR gespeelt op w00t, hij heeft NOOIT een kans bij mij gehaalt, hij scoorde 0 ik 7, ik monsterde gewoon. Of effe niet stoer te doen maar ik weet ook al zeker dat je geen kans maakt op ZP instagib, op nonzp maak je misschien kans.raptorix schreef op 27 november 2003 @ 20:07:
[...]
Noem ik jou een botter? Ik baseer me slechts op jou woorden/prestaties.
Ik ben geen insta held, maar als ik jou al own met insta op een public, dan zegt dat denk ik al genoeg. Daarnaast is het een feit dat JIJ gebant bent, als CB Cup admin weet ik dat voordat men op een ban overgaat, men eerst 100% hard bewijs wil zien (serverlogs,demos,etc.). Maar goed, waar verdoe ik me tijd eigenlijk aan, aan een middelmatige speler die denkt dat ie de top kan halen, ik zou zeggen GL, maar verlaag je in ieder geval niet tot Bots, want dan hou je alleen je zelf voor de gek.
Oja.. ik ben een middelmatige speler en niet skilled or bottedlike, drm ben ik banned.
Ik ben geen insta speler dat weet je zelf ook wel, maar ik zou zeggen GL bij al die top clans die vast om je staan te springenVerwijderd schreef op 27 november 2003 @ 20:45:
[...]
Als men denkt dat je een triggerbot gebruikt (soms aimbot lol) en ook 100% zeker weet terwijl het niet zo is en je word nog ook BANNED? tja.. dan ben je af-en-toe gewoon op een bot level. Speel eens CTF-w00tabulous tegen mij 1vs1, ik durf 100% te wedden dat jij mij als bot zou roepe. Ook tegen KiLLeR gespeelt op w00t, hij heeft NOOIT een kans bij mij gehaalt, hij scoorde 0 ik 7, ik monsterde gewoon. Of effe niet stoer te doen maar ik weet ook al zeker dat je geen kans maakt op ZP instagib, op nonzp maak je misschien kans.
Oja.. ik ben een middelmatige speler en niet skilled or bottedlike, drm ben ik banned.(ye right) Ik denk niet dat ik own ik laat het gewoon zien

Hoe jij speelt op Woot is gewoon lame, enigste wat ik jou laatst heb zien doen is constant spawnkillen.Verwijderd schreef op 27 november 2003 @ 20:45:
[...]
Als men denkt dat je een triggerbot gebruikt (soms aimbot lol) en ook 100% zeker weet terwijl het niet zo is en je word nog ook BANNED? tja.. dan ben je af-en-toe gewoon op een bot level. Speel eens CTF-w00tabulous tegen mij 1vs1, ik durf 100% te wedden dat jij mij als bot zou roepe. Ook tegen KiLLeR gespeelt op w00t, hij heeft NOOIT een kans bij mij gehaalt, hij scoorde 0 ik 7, ik monsterde gewoon. Of effe niet stoer te doen maar ik weet ook al zeker dat je geen kans maakt op ZP instagib, op nonzp maak je misschien kans.
Oja.. ik ben een middelmatige speler en niet skilled or bottedlike, drm ben ik banned.(ye right) Ik denk niet dat ik own ik laat het gewoon zien

En als je werkelijk zo "goed" bent, blijf dan gewoon weg van ut.tweakers, ten eerste scheelt je dat een hoop gezeik hier, ten tweede bederf je dan niet mijn speelplezier en dat van andere "mindere" spelers en ten derde kun je dan lekker met je clanmaatjes geilen op jullie skillzzzzz

Verwijderd
Nee ik ben niet goed, ik ben uber n00b net als jou daarom blijf ik ook op argon.Saedbanken schreef op 27 november 2003 @ 22:03:
[...]
Hoe jij speelt op Woot is gewoon lame, enigste wat ik jou laatst heb zien doen is constant spawnkillen.
En als je werkelijk zo "goed" bent, blijf dan gewoon weg van ut.tweakers, ten eerste scheelt je dat een hoop gezeik hier, ten tweede bederf je dan niet mijn speelplezier en dat van andere "mindere" spelers en ten derde kun je dan lekker met je clanmaatjes geilen op jullie skillzzzzz
Met alle respect, deze spelers hebben gewoon gemiddelde skills, niet goed, niet slecht. Je spreekt pas over skillz als je CB EC speelt, dan kan je zeggen dat je meekomt.Saedbanken schreef op 27 november 2003 @ 22:03:
[...]
spelers en ten derde kun je dan lekker met je clanmaatjes geilen op jullie skillzzzzz
Tsjah, uber N00bs komen idd langs met nicks als "Geile_Trut" zoals jij vrijdagavondVerwijderd schreef op 27 november 2003 @ 22:20:
[...]
Nee ik ben niet goed, ik ben uber n00b net als jou daarom blijf ik ook op argon.
Dat is nou eenmaal w00t, als je daar niet tegen kan moet je w00t niet spelen.Saedbanken schreef op 27 november 2003 @ 22:03:
[...]
Hoe jij speelt op Woot is gewoon lame, enigste wat ik jou laatst heb zien doen is constant spawnkillen.

Trouwens, ik ben weer es begonnen met UT en ik zoek een manier om een beetje skills aan te leren. Ik ben nu een beetje bezig met bots en insta @ Deck16.
Het probleem is alleen dat ik denk dat bots van die way points hebben waardoor het lijkt alsof je beter wordt, terwijl dat niet zo is. Dan lijkt de oplossing online spelen, maar online word ik ingemaakt
Weet iemand nog een paar tips?
[ Voor 3% gewijzigd door GTA3 op 29-11-2003 17:58 ]
Gewoon online beginnenGTA3 schreef op 29 november 2003 @ 17:56:
Dan lijkt de oplossing online spelen, maar online word ik ingemaakt
Weet iemand nog een paar tips?
Tegen botjes oefenen is leuk om te beginnen maar bereid je totaal niet voor op menselijke tegenstanders.
Hoe meer je speelt, des te sneller zal je je niveau omhoog zien gaan.
Waar ikzelf ook veel baat bij had, was het observeren van anderen. Vooral bij LMS games kan dat goed, als je er al vroeg uitligt.
Specs | Outcast UT clan | You're going to reap what you sow.
Het feit dat je jezelf goed vindt phreak terwijl algemeen bekend is dat het onomstotelijk vast staat dat je een bot hebt gebruikt in een official CB war dan zegt dat al genoeg.

TrehT.Gaat.Los met Intel Pentium2 350Mhz processor,incluis MMX technologhie met dotpich 2.4 gedeeld door interrupt negen is het nevenkwadratantregisterunit in het kwadraat. update ->Specs
Meeste top clans spelen uberhaubt geen UT meer, maar zijn bijna allemaal andere games gaan spelen, of simpelweg gestopt. Kijk naar clans als Shuuk,MTW,Ocrana,Fooze,etc.TrehT schreef op 29 november 2003 @ 21:18:
maar rav wat dan met "haast alle topclans zijn instagib gaan spelen"
Dat veel clans die vroeger 2000-2001 NW speelden, naar Instagib zijn gegaan (bijv mijn clan). Overigens heb ik vroeger zeker vaak genoeg bots gezien met NWTrehT schreef op 29 november 2003 @ 21:18:
maar rav wat dan met "haast alle topclans zijn instagib gaan spelen"
Verwijderd
ErA zak patat gekocht?
Tsjaa bij insta is aim belangrijker dan bij NW (iig bij NW zijn er meer andere aspecten... wil niet zeggen dat aim daar onbelangrijk is), vandaar meer aimbots bij instagib.RaVeNgEr schreef op 29 november 2003 @ 20:46:
ach, laat ik maar zo zeggen, de nw scene is een stuk professioneler dan instagib scenein NW heb je geen/nagenoeg geen botjes terwijl ik het idee heb dat het stikt van bots in instagib.
Maar ik vind het wel meevallen hoeveel bots er zijn. Dat het hier in dit topic nu continue over botten gaan ligt meer aan Phreak + de mensen die er continu op in blijven gaan. Daar laat ik dus in het midden of Phreak nu bot of niet, heb er geen idee van. Weet wel dat er teveel over geluld wordt hiero

Maar een slechte naam heb je iig al wel Phreak. Ook als je unbanned wordt denk ik...
Kleine noot voor mijn fans (ROFLMAO! naja die enkele dan...), over 3 a 4 weken ga ik weer meer spelen als het goed is. Heb dan campuskamer @ uni van de Universiteit Twente \o/ (=100mbit internet)
Trouwens, het niveau van dit topic is flink achteruit gegaan. Wel jammer, aangezien ik dit topic ooit ben gestart
QuestGamer out.
En als je mijn geblaat niet boeiend vond. Zonde van je tijd dan, misschien had je es wat nuttigs kunnen doen
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
Verwijderd
Slechte naam zal ik altijd krijgen en nog steeds, maar of dat mij boeit, nee dus. Voor mij gaat het om de fun ik hoef geen goede reputatie of weet ik veel. Als ik een echte botter was had ik vandaag geen meeting gehad en ErA voor me neus zien.QuestGamer schreef op 30 november 2003 @ 00:15:
[...]
Tsjaa bij insta is aim belangrijker dan bij NW (iig bij NW zijn er meer andere aspecten... wil niet zeggen dat aim daar onbelangrijk is), vandaar meer aimbots bij instagib.
Maar ik vind het wel meevallen hoeveel bots er zijn. Dat het hier in dit topic nu continue over botten gaan ligt meer aan Phreak + de mensen die er continu op in blijven gaan. Daar laat ik dus in het midden of Phreak nu bot of niet, heb er geen idee van. Weet wel dat er teveel over geluld wordt hiero
Maar een slechte naam heb je iig al wel Phreak. Ook als je unbanned wordt denk ik...
Verwijderd
GG's, ben op moment niet echt in vorm, ben nogal druk met een grote Clanbase achtige site (maar dan voor xbox live) aan het maken, en daar gaat nu zo een beetje al me vrije tijd in zitten.Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 00:50:
Oke, dan zal ik weer 2 screenshotjes neer zetten
Om op de eerdere reply van raptorix terug te komen :
[...]
2 potjes LMS op vrijdagavond gespeeld tegen o.a. raptorix :
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch nog een klein eerherstel
Voor de rest suck ik atm met UT![]()
Daarom na een jaar mijn ondertitel gewijzigd
Verwijderd
m.a.w. dat ze niks bij je gevonden hebben, betekent echt niks. Tegen Seaker toen was alleen het bewijs dat hij 'te goed speelde opeens'.
En nog een feit, je kan HEEL VEEL trukjes gebruiken, zodat het net lijkt of je niet cheat, zelfs op een lan, als iemand achter je schouder zit te kijken. Bijvoorbeeld triggerbot, die alleen 'werkt' als je je muis knoop indrukt, triggerbot die alleen op secondery fire van shock schiet, enz... Je kan het zo gek niet bedenken.
Verwijderd
Oh, ik speel niet zo lang, al iets meer dan 1 jaar. Maar 't grappige is toen ik tegen KiLLeR speelde had ik wat gastjes uitgenodigd en allemaal zaten naast mij en ze zagen hoe ik tegen KiLLeR speelde. Ook gistere meeting gehad waar ik op andere computer (van iemand anders) ook gewoon kapot ownde net als hier bij mij thuis.Verwijderd schreef op 30 november 2003 @ 11:19:
Phreak, het feit dat ze niks vonden bij je, betekent niet dat je niks gebruikt. Als je wat langer insta speelt, zou je het geval van aos|seaker kennen. Toendertijd 0wnde hij Killer, en Killer was overtuigd dat hij cheate (en de cshp van toen, wat als de 'beste' bescherming werd gezien, zag niks bij seaker). Maar later kreeg Killer gelijk, met de introductie van de triggerbot, waarvan veel mensen geloven dat ie door Seaker gemaakt is.
m.a.w. dat ze niks bij je gevonden hebben, betekent echt niks. Tegen Seaker toen was alleen het bewijs dat hij 'te goed speelde opeens'.
En nog een feit, je kan HEEL VEEL trukjes gebruiken, zodat het net lijkt of je niet cheat, zelfs op een lan, als iemand achter je schouder zit te kijken. Bijvoorbeeld triggerbot, die alleen 'werkt' als je je muis knoop indrukt, triggerbot die alleen op secondery fire van shock schiet, enz... Je kan het zo gek niet bedenken.
Btw, het gaat hier over Zeroping he (zp) géén NonZP.
Verwijderd
Sniper arena is alleen leuk met stealth en jumpmatch mutator er ook bij =]TrehT schreef op 14 augustus 2003 @ 11:14:
eey nbs ken ik:) Maar sniperarena suck0rs, hele tijd dat eentonige geknal.. narf.. net als insta maar dan anders
Verwijderd
Ik ben geen uitblinker binnen iFS binnen Dg op sommige maps wel jah maar dat ligt dan een beetje een de opstelling waarmee we emt iFS spelen en waar we met Dg mee spelen. Verder kan ik met niet herinderen dat ik een effi lager als 70 gehaald op op ut.tweakers.net dus ik vind die op merking dat ik neit echt een goeie speler ben een beetje onzinning? Ik vind het trouwens leuk om van iemand met jou fantastische igib skills te horen datie korte metten maakt met de campers op KiK! You jsut made my day!raptorix schreef op 27 november 2003 @ 13:45:
[...]
Pfff iemand die een beetje niveau heeft maakt korte metten met Campers, daarnaast kan ik me voorstellen dat mensen denken dat je een bot hebt, want op tweakers.net ben je nou niet bepaald een goede speler, het is dus vreemd als je in matches dan plots de uitblinker bent
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2003 14:25 ]
Verwijderd
Ik ben het met je eens maar ik wil je er even op wijzen dat jij als CB Cup admin niets met bans te maken hebt en heir ook neits over hebt te vertellen probeer dan hier ook niet de indruk te wekken dat je voor CB werkt of dat je een CB Admin bent. Je bent CupAdmin en je mag dus bepaalde cup matches adminnen meer niet.raptorix schreef op 27 november 2003 @ 20:07:
[...]
Noem ik jou een botter? Ik baseer me slechts op jou woorden/prestaties.
Verwijderd
idd FEB stelt neit zo veel voor ik snap dan ook niet hoe Rav er bij kotm om Royal en FEB te vergelijken? ik bedoel topclans zijn toch wel AE/Royal/TBUK/sa etc en toch neit beplaad FEB rofl..TomR schreef op 27 november 2003 @ 20:34:
[...]
lol, FEB durft onze challange geen eens te accepten.
Verwijderd
yup en een aantal mensen van iFS spelen ook EuroCup..raptorix schreef op 27 november 2003 @ 22:54:
[...]
Met alle respect, deze spelers hebben gewoon gemiddelde skills, niet goed, niet slecht. Je spreekt pas over skillz als je CB EC speelt, dan kan je zeggen dat je meekomt.
MaXe (Dj) Cyba (sa) Explo (TBUK) etc
Goed he van die noeps
Verwijderd
geklukkig is de igib scene ook 10 zogroot als de NW scene dus jah dan neemt eht aantal bots vanzelf weer toeRaVeNgEr schreef op 29 november 2003 @ 20:46:
ach, laat ik maar zo zeggen, de nw scene is een stuk professioneler dan instagib scenein NW heb je geen/nagenoeg geen botjes terwijl ik het idee heb dat het stikt van bots in instagib.
Het feit dat je jezelf goed vindt phreak terwijl algemeen bekend is dat het onomstotelijk vast staat dat je een bot hebt gebruikt in een official CB war dan zegt dat al genoeg.

Instagib is jammer genoeg groter geworden dan regular UT. Dat komt waarschijnlijk omdat het een stuk toegankerlijk is dan normaal UT. Je hebt 1 wapen en daarmee moet je je maar mee zien te redden. Je hebt in DM geen tactieken nodig om de AMP of de Shieldbelt te verdedigen. Tevens is het met CTF bijna onmogelijk om de vlag te veroveren als de EFC een te grote voorsprong heeft.
Het is duidelijk dat NW gewoon veel meer oefening en planning vereist dan IGIB. En ja, je vindt de ene mod leuk of niet. Het is trouwens ook zo dat veel NW-ers ook goed zijn in IGIB, maar andersom is dat veel minder zo...
[ Voor 93% gewijzigd door Rexomnium op 01-12-2003 16:26 ]
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

Verwijderd
zal binnenkort weer eens op t.net komen gluren om te kijken hoe roestig ik ben na maanden planetside.
Je bedoelt dat ze toevallig bij jullie in lijstje staan?Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 14:35:
[...]
yup en een aantal mensen van iFS spelen ook EuroCup..
Goed he van die noeps
Daarnaast kan ik me herinderren dat IFS een no show had
Dan even terugkomend op rechten qua CB, cupadmins hebben welliswaar geen rechten om te bannen, maar ik ken wel degelijk vrij goed de procedure met betrekking tot fakenickers/bots/timers/etc.
En nogmaals, zonder hard bewijs gaat men niet over tot een permanente ban.
Dan nog wat, je probeert continue de indruk te wekken dat je zo een topspeler bent, geloof me, dat ben je niet. Ik zelf ook niet, voordat je soms denkt, dat ik dat wel over mezelf ga roepen. Imo ben je pas een topspeler als je gewoon iets wint, en ook deel uitmaakt van het base team, ik ken zat lui die in een topclan zitten, maar nooit mogen spelen, hooguit in wat ladder matches of in team 2.
Verwijderd

Verwijderd
de ironie druipt hier vanaf.Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 18:32:
Lol @ Topspeler in spellen, 't is maar een game. Ik vind gewoon dat jullie (de meeste) UT gewoon té serieus nemen IMO. Word een echte profvoetballer of profbasketballer oid dan kan je je eigen een topspeler noemen en dan nog zitten discussieëren (weekveel) wie wel en wie niet skills heeft is helemaal
jammer dat je dat zelf niet ziet. (plaatje?)
Vandaar dat events zoals WCG steeds populairder worden, en Multiplayer gaming steeds meer een sport wordt.Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 18:32:
Lol @ Topspeler in spellen, 't is maar een game. Ik vind gewoon dat jullie (de meeste) UT gewoon té serieus nemen IMO. Word een echte profvoetballer of profbasketballer oid dan kan je je eigen een topspeler noemen en dan nog zitten discussieëren (weekveel) wie wel en wie niet skills heeft is helemaal
Verwijderd
Ohh, krijg je ook 1.000.000 piekjes als je voor Royal oid speelt en hoe meer monsters maakt hoe meer miljoenen je krijgt?Sponge schreef op 01 december 2003 @ 19:34:
[...]
Vandaar dat events zoals WCG steeds populairder worden, en Multiplayer gaming steeds meer een sport wordt.
Mja, ik begrijp je.
bijv:
but it has grown into a massive industry as online games such as Quake and Unreal Tournament have proved spectacularly popular. Some online tournaments typically attract 2,000 teams or individuals at any one time from the worldwide, online games-playing community. A number offer huge prizes - we have seen offers of prize money of $100,000 for winners of some tournaments.
Pro gaming is een farce, zeker in europa en de VS, het aantal pro gamers is op ongeveer 1 hand te tellen, zelfs de grote clans krijgen 0,0 sponsoring. Ja wat hardware, nou lekker boeie dat je een computer krijgt, daar kan je echt niet van leven. De grote tournooien hebben zo rond de 20.000 dollar prijzen geld, met een enkele uitschieter naar boven, als je dat als team wint moet je dat nog es door zeg maar vijfen delen en je onkosten vanaf trekken, het spijt me maar daar kan je dus echt niet van leven, en zeker niet structureel.Sponge schreef op 01 december 2003 @ 19:34:
[...]
Vandaar dat events zoals WCG steeds populairder worden, en Multiplayer gaming steeds meer een sport wordt.
Daarnaast is het een feit dat er geen 1 gamer langer als 2 jaar echt aan de top blijft, dus om structureel pro gamer te worden, zit er ook niet echt in.
Hij is gewoon zo goed dat het lijkt alsof ie met aimbot speeltRaVeNgEr schreef op 01 december 2003 @ 18:35:
zeg jij nu maar niets, jij gaat zelfs zover dat je bots gaat installen om te winnen

Vandaar ook "populairder". Trouwens, hoe lang speel jij al Unreal Tournament?raptorix schreef op 01 december 2003 @ 21:45:
[...]
Pro gaming is een farce, zeker in europa en de VS, het aantal pro gamers is op ongeveer 1 hand te tellen, zelfs de grote clans krijgen 0,0 sponsoring. Ja wat hardware, nou lekker boeie dat je een computer krijgt, daar kan je echt niet van leven. De grote tournooien hebben zo rond de 20.000 dollar prijzen geld, met een enkele uitschieter naar boven, als je dat als team wint moet je dat nog es door zeg maar vijfen delen en je onkosten vanaf trekken, het spijt me maar daar kan je dus echt niet van leven, en zeker niet structureel.
Daarnaast is het een feit dat er geen 1 gamer langer als 2 jaar echt aan de top blijft, dus om structureel pro gamer te worden, zit er ook niet echt in.
Jah er zijn ook 1on1 maar kijk maar wat de toppers daar jaarlijks verdienen, de echte toppers misschien tussen de 40 a 60 milleSponge schreef op 01 december 2003 @ 22:20:
[...]
Vandaar ook "populairder". Trouwens, hoe lang speel jij al Unreal Tournament?. (Er zijn toch ook 1vs1 compo's?)
ps, ik speel vanaf 98, maar ben nou niet echt een pro
Wel een addict
[ Voor 9% gewijzigd door raptorix op 01-12-2003 23:43 ]
Ik haal in unreal tournament extreem lage framerate voor mijn systeem
op 1280*960 met 32 bits en alles verder op high haal ik met de UTbench.dem van ut.tweakers.net een framerate van ong 55 gemiddeld met ong 77 max en 29 als laagste framerate.
Dit lijkt mij erg laag voor het systeem wat ik heb
P4 2.4b @ 2700
512MB DDR ram @ 300mhz
POV GF4TI 4200 SE @ standaard speed 250/550, 64 MB DDR
Terratec aureon Fun
asus P4PE Mobo
Medion 17" TFT van de aldi
Vsync staat uit in de Ti4200 drivers
Driver versie van de Ti4200 is 52.16
ook op lagere resoluties en lagere details komt het bijna niet hoger. het maximale fps wat ik haal is 89
Verwijderd
Hier al naar gekeken :
http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart
Verwijderd
Dit is weer relatief raptorix. Een voorbeeld, de roemeense cs team is 3de geworden op wcg van dit jaar. Ze hebben grote indruk achter gelaten, omdat ze zelf thuis geen computer hebben, ze spelen alleen uit een internet cafe (een paar van hun tenminste). Nu zijn ze terug in roemenie en hebben ze allemaal sponsors daar gekregen (computers, geld, producten, enz.) wat weer heel veel waard is daar. Mischien hier niet, maar je moet bedenken dat het leven niet overal zo duur is als in Nederland.raptorix schreef op 01 december 2003 @ 23:42:
[...]
Jah er zijn ook 1on1 maar kijk maar wat de toppers daar jaarlijks verdienen, de echte toppers misschien tussen de 40 a 60 mille, vergeet niet dat daar nog eens dikke belasting van af gaat, onkosten, plus het feit dat wil je dat echt goed kunnen dat je niet effe een normale baan ernaast kan doen.
ps, ik speel vanaf 98, maar ben nou niet echt een pro
Wel een addict
Jah, vsynch in UT aan en ut gehad, gaf geen resultaatVerwijderd schreef op 02 december 2003 @ 07:56:
Heb je vsync ook uit staan in UT zelf ?
Hier al naar gekeken :
http://gathering.tweakers...5Bsearch%5D=Zoek#hitstart
Zoals jullie waarschijnlijk weten is er een kernel bug bekend geworden, een soort exploit. daarom zal UT.TWEAKERS.NET morgen gereboot worden om 17.00 mocht het misgaan dan is er een te verwachten downtime van +- 2 uur.
Verwijderd schreef op 01 december 2003 @ 14:35:
yup en een aantal mensen van iFS spelen ook EuroCup..
Goed he van die noeps

Verwijderd
ik heb gewoon keihard niet de aim om ook te dodgen en ook nog eens iets te raken.

Verwijderd
En weten jullie een website voor nog meer maps?
en is er een gezellige AS clan?
(btw, ik heb niet het hele topic doorgelezen, dus ik weet niet of het al eens gevraagd/gezegd is.)
b.v.d.
Verwijderd
Vroeger kon je de maps die gespeeld werden op ut.t.net downloaden (dacht ik) van de site http://ut.tweakers.net, maar sinds ut.t.net op argon draait is de site nog steeds compleet brak...
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2003 19:28 ]
Verwijderd
Of je kan deze link volgen en hem opzoeken :
http://nalicity.beyondunreal.com/search.php?simple=1
Is wel handiger
Ennuh hebben jullie ook wel eens dat je ut crashed als je een mapchange hebt op de server???
dus...
Verwijderd
Eey, bedankt voor de link man! nu kan ik einelijk wat mappen opzoeken die ik al een tijdje wilde down'en.Verwijderd schreef op 04 december 2003 @ 20:19:
Je kan die map ook gewoon uit je UT cache vissen
Of je kan deze link volgen en hem opzoeken :
http://nalicity.beyondunreal.com/search.php?simple=1
Woeii, valsspelen!
Ik verveelde me een beetje dus toen heb ik maar van alles lopen summonen en me zelf laten vliegen.
Sereenies natuurlijk:
Mediterende nali, spreekt voor zich...
Ik heb dus een paar chainsaws gesummond. op de achtergronde zie je nog wat stukjes van een lijk van een brute. Maar die begon mij aan te vallen toen heb ik em maar vermoord...
Dansende nali's. chainsaw hangt rechts in de lucht.
Nali + wat koetjes, altijd leuk natuurlijk.
Twee klei-ne na-li's ston-den op een lift-je....
Mmmmmm..... Koetjes.....
En dit ben ik, ik kan vliegen en heb 999 ammo voor me reedeemer.:)
(ook voor me andere wapens natuurlijk, zoals je mischien al gezien had.)
Nou, tot zover mijn cheat-screenies.
Natuurlijk doe ik dit alleen voor de lol, niet om het spel uit te spelen.
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2003 18:27 ]
hoe laat je op die eindschermen van een match die ping/eff/acc en FPH tonen?
ik zie volgens mij alleen fph daar bij mijn install
hangt van de server af waar je op speelt, zijn zeg maar soort plugins. Ik weet niet of je ze ook lokaal kan draaien, maar dacht het nietDennism schreef op 06 december 2003 @ 17:48:
[...]
hoe laat je op die eindschermen van een match die ping/eff/acc en FPH tonen?
ik zie volgens mij alleen fph daar bij mijn install
Verwijderd
Ze staan niet toevallig in ons lisjtje ze spelen voor onsraptorix schreef op 01 december 2003 @ 17:42:
[...]
Je bedoelt dat ze toevallig bij jullie in lijstje staan?
Daarnaast kan ik me herinderren dat IFS een no show had
Dan even terugkomend op rechten qua CB, cupadmins hebben welliswaar geen rechten om te bannen, maar ik ken wel degelijk vrij goed de procedure met betrekking tot fakenickers/bots/timers/etc.
En nogmaals, zonder hard bewijs gaat men niet over tot een permanente ban.
Dan nog wat, je probeert continue de indruk te wekken dat je zo een topspeler bent, geloof me, dat ben je niet. Ik zelf ook niet, voordat je soms denkt, dat ik dat wel over mezelf ga roepen. Imo ben je pas een topspeler als je gewoon iets wint, en ook deel uitmaakt van het base team, ik ken zat lui die in een topclan zitten, maar nooit mogen spelen, hooguit in wat ladder matches of in team 2.

En verder wees ik je daar alleen maar op. Ik ben zelf ook Open/euro/nations Cup admin dus ben ook wel op de hoogte
YEAH!! NW!!!RaVeNgEr schreef op 17 september 2003 @ 00:20:
man jullie praten allemaal poep over wie wie gaat ownen, potje nw?
dus...
Het feit dat iemand in 2 clans 1 gametype speelt zegt genoegVerwijderd schreef op 08 december 2003 @ 02:54:
[...]
Ze staan niet toevallig in ons lisjtje ze spelen voor ons![]()
En verder wees ik je daar alleen maar op. Ik ben zelf ook Open/euro/nations Cup admin dus ben ook wel op de hoogte

En als je zo goed op de hoogte bent van de rules, vertel je team maatjes dan ook gelijk dat een ban een ban is, en dat er echt geen mensen thuis komen kijken of je een cheater bent of niet

Verwijderd
Toen bekend werd dat Phreak cheate was hij bij ons gelijk van CB af hoor en ik weet 100% dat hij niet unbanned wordt (gelukkig).. Op dit punt hoef je dus niet de discussie op te zoeken want hier hebben we de zelfde mening (goed he!)raptorix schreef op 08 december 2003 @ 22:41:
[...]
Het feit dat iemand in 2 clans 1 gametype speelt zegt genoeg
En als je zo goed op de hoogte bent van de rules, vertel je team maatjes dan ook gelijk dat een ban een ban is, en dat er echt geen mensen thuis komen kijken of je een cheater bent of niet
Verder moet je je ID van FtF en [r] even linken lijkt me wel zo handig.
Heb jij trouwens geen NW gespeeld voor FTF?
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2003 01:06 ]
Verwijderd
dat deed ie zeker.....Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 01:03:
[...]
Toen bekend werd dat Phreak cheate was hij bij ons gelijk van CB af hoor en ik weet 100% dat hij niet unbanned wordt (gelukkig).. Op dit punt hoef je dus niet de discussie op te zoeken want hier hebben we de zelfde mening (goed he!)
voordat [r] bestond, daarna misschien nog 2 keer insta gespeeld ofzo met FtF.
Ik heb stuk of 10 insta ctf matches voor ftf gespeelt, puur voor de fun.Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 09:18:
[...]
dat deed ie zeker.....
voordat [r] bestond, daarna misschien nog 2 keer insta gespeeld ofzo met FtF.
En idd 1 of 2 keer een NW match omdat men echt te kort zou hebben, maar dat is wat anders als member zijn van 2 clans die zelfde gametype spelen op zelfde niveau
Oja ik heb zelfs nog een officieele match voor Aars gespeelt
Alsof FtF veel NW gespeeld heeft..Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 01:03:
[...]
blah
dus...
Verwijderd
Hou me er gewoon buiten!! Jij was diegene die tegen mij zei (nadat ik banned was) "kom met andere naam terug in iFS" (en andere IP trouwens) en JIJ was die n00b die mij vroeg om war te spelen tegen ... (weet ik niet meer) met de naam eVoLuTioN. Ik moest nog van JOU ErA nicklamen, weet hij dat? Je doet gewoon dingen uit je zelf zonder te vragen. N00b zie je niet waarmee je bezig bent. Ik moest voor jou godverdomme NICKLAMEN en jij weet donders goed dat dat niet mag. Sout dan gelijk op nerd en laat me er buiten.Verwijderd schreef op 09 december 2003 @ 01:03:
[...]
Toen bekend werd dat Phreak cheate was hij bij ons gelijk van CB af hoor en ik weet 100% dat hij niet unbanned wordt (gelukkig).. Op dit punt hoef je dus niet de discussie op te zoeken want hier hebben we de zelfde mening (goed he!)
Verwijderd
Ligt toch aan je vraag? Als je mij vraagt om poep eten (bijvoorbeeld) dan doe ik dat toch ook niet? Dan is mijn antwoord gewoon "nee" Nog een voorbeeld: Als je mij vraagt om effe op argon te komen, dan doe ik dat. Dan is mijn antwoord gewoon "Ja" ik dit geval vraagt hij mij om een war te spelen, mijn antwoord: "Ja" =Omdat?= Omdat ik het leuk vind. Simpel, ligt aan je vraag of ik het wil of niet. Het moet niet persee als ik een keer ja heb gezegt dat ik de volgende keer ook ja moet zeggen.Sponge schreef op 09 december 2003 @ 17:11:
Waarom deed je het dan?Als ik vraag spring in een sloot doe je het toch ook niet?

Dit topic is gesloten.