hotkeys gebruiken is bij lange na niet het belangrijkste om goed te worden. Wat ik belangrijk vind (en wat ik zelf ook niet heb) is overzicht houden in de gevechten, constant bezig zijn met units/spells/focus fire etc uitvoeren. Even belangrijk is het om te weten wat je moet doen, goede counters gebruiken, wanneer creepen of toch maar creepjacken. Natuurlijk helpen hotkeys je wel alles sneller te doen, maar wat helpt het als je niet weet wat je moet doen?
Hier wat punten wat je in mijn ogen moet hebben om een goede speler te zijn:
- origineel zijn, verras je je tegenstander met een bepaalde tactiek of actie dan heb je gelijk al een voordeel
- je eigen game goed spelen: goed scouten, weten wat de tegenstander doet, slim/snel/logisch bouwen, goede keuzes maken om je tegenstanders tactiek te counteren, goede hero keuzes maken en ook weten waarom, harrassen?, creepjacken? etc.
- micro: gevechten goed aangaan, weten wanneer je moet targetten, proberen je units in leven te houden, snel kunnen handelen (met hotkeys?) etc etc...
- ken de maps: waar vind je handige items, welke creeps kun je aan?
Als je deze punten kunt verbeteren wordt je ook echt beter, je hotkeys uit je hoofd kennen helpt dus slecht een klein beetje.
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 22-01-2004 12:00
]